Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Obecná didaktika: a její širší pedagogické souvislosti v úkolech a cvičeních (978-80-271-3249-2)
Kniha - autor Alena Vališová; Miroslava Kovaříková, 312 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je určena bakalářským i magisterským studentům učitelství v prezenční i kombinované formě a tvoří východisko k samostatnému studiu. Kromě teoretických informací obsahuje i množství praktických úkolů a příkladů.
Podívejte se také Obecná didaktika: a její širší pedagogické souvislosti v úkolech a cvičeních (978-80-271-3249-2)
Obecná didaktika a její širší pedagogické souvislosti v úkolech a cvičeních - Alena Vališová, Kovaříková Miroslava
Studijní materiál je určen pro studenty učitelství bakalářského i magisterského typu v prezenční i kombinované formě studia. V souvislosti s realizovanou strukturací studijních programů pro bakalářskou a navazující magisterskou úroveň může podpůrně sloužit též jiným předmětům akreditovaných programů na různých vysokých školách pedagogického zaměření. Studijní text je východiskem k samostatnému studiu – úkoly, které obsahuje, vedou k práci s odbornou literaturou. Při práci s textem jde nejen o osvojení si základních informací týkajících se vybraných témat z obecné didaktiky, ale také o konfrontaci s představami a dosavadními poznatky čtenářů.Publikace je uspořádána do patnácti základních kapitol, které mají pro lepší orientaci shodnou strukturu: na úvod obsahují shrnutí cílů a obsahu kapitoly, dále samotný studijní text spolu s potřebnými definicemi, ale také množství úkolů k samostatnému řešení a příkladů z praxe, doplňující texty, shrnutí tématu, klíčová slova dané kapitoly a komentář, který poskytuje možná řešení úkolů a další rozšiřující informace.
Podívejte se také lego friends 41335 mia a jeji domek na strome
Obecná didaktika - Alena Vališová, Kovaříková Miroslava - e-kniha
eBook: Studijní materiál je určen pro studenty učitelství bakalářského i magisterského typu v prezenční i kombinované formě studia. V souvislosti s realizovanou strukturací studijních programů pro bakalářskou a navazující magisterskou úroveň může podpůrně sloužit též jiným předmětům akreditovaných programů na různých vysokých školách pedagogického zaměření. Studijní text je východiskem k samostatnému studiu – úkoly, které obsahuje, vedou k práci s odbornou literaturou. Při práci s textem jde nejen o osvojení si základních informací týkajících se vybraných témat z obecné didaktiky, ale také o konfrontaci s představami a dosavadními poznatky čtenářů. Publikace je uspořádána do patnácti základních kapitol, které mají pro lepší orientaci shodnou strukturu: na úvod obsahují shrnutí cílů a obsahu kapitoly, dále samotný studijní text spolu s potřebnými definicemi, ale také množství úkolů k samostatnému řešení a příkladů z praxe, doplňující texty, shrnutí tématu, klíčová slova dané kapitoly a komentář, který poskytuje možná řešení úkolů a další rozšiřující informace.
Podívejte se také Hraní videoher v dětství a dospívání: Dopady a souvislosti v sociálně-psychologické perspektivě (978-80-271-2887-7)
Podívejte se také
- lego friends 41335 mia a jeji domek na strome 5702016077452
- metoda eft jeji popis
- Didaktika osobnostní a sociální výchovy (978-80-247-4473-5)
- Reklamační politika a její ekonomické souvislosti (978-80-210-6123-1)
- Maléry a souvislosti: Fantasy 2030-2018 (978-80-7229-826-6)
- ETA 3590 90010 Alena (ETA359090010 )
- Kognitivní rehabilitace seniorů: Psychosociální a edukační souvislosti (978-80-271-2866-2)
- Didaktika plavání (9788024643120)
- Smederevo v preklade Miroslava Demáka (978-80-8194-132-0)
- Stanislavského objev herecké kreativity a jeho sociokulturní souvislosti (978-80-7437-261-2)
- Alena Vránová: ... a díky za všechna ta moje nová rána! (978-80-7492-561-0)
- Alena (978-80-878-3528-9)
- varna konvice eta alena 3590 90000
- Století Miroslava Zikmunda - DVD (N01228)
- didaktika pro vysokoskolske ucitele
- Časové a prostorové souvislosti tradiční lidové kultury na Moravě (978-80-210-8085-0)
- Účetní a daňové souvislosti přeměn obchodních společností, 3. vydání (978-80-759-8570-5)
- Didaktika biologie ve vztahu mezi obecnou a oborovou didaktikou (978-80-261-0846-7)
- Sociální souvislosti aktivního stáří (9788024636337)
- Násilí na pracovišti: Charakteristika, rizikové faktory, specifické formy a právní souvislosti (978-80-7478-552-8)
Obecná didaktika (978-80-247-4590-9)
Elektronická kniha - autor Lucie Zormanová, 240 stran Seznamte se s nejdůležitějšími otázkami obecné didaktiky! Publikace určená především studentům učitelství a učitelům, a to na všech stupních školství včetně vysokého, vás srozumitelnou a jasnou formou seznámí se základními pojmy a problémy oboru. Výklad je zároveň komplexní, bez povrchního zjednodušování. Detaily knihy: Autor: Lucie Zormanová Rok vydání: 2014 ISBN: 978-80-247-4590-9 Počet stran: 240
Objev podobné jako Obecná didaktika (978-80-247-4590-9)
Obecná didaktika (978-80-247-1821-7)
Elektronická kniha - autor Jarmila Skalková, 328 stran Učebnice obecné didaktiky představuje myšlenkový systém, který vás uvede do vymezené vědní oblasti. Logické utřídění látky a vhled do soustavy jejího výkladu poskytuje studujícím teoretické poznání. Právě to umožňuje klást si otázky, problematizovat a vidět nové problémy, hledat jejich řešení, uvědomovat si smysl jednání v širších souvislostech. Publikace si klade za cíl podporovat samostatné pedagogické myšlení, které proniká do základních vztahů pedagogického procesu. Postihuje souvislosti, je s to kriticky analyzovat a hodnotit jednotlivé didaktické koncepce, odlišovat podnětné prvky od módnosti v aktuálních diskuzích. Tím vším se rozšiřuje základ, na němž učitel činí svá didaktická rozhodnutí. Knížka je určena především studentům učitelství, ale také začínajícím učitelům a všem ostatním, kteří mají zájem promýšlet si hlouběji dosavadní zkušenosti.
Objev podobné jako Obecná didaktika (978-80-247-1821-7)
Obecná didaktika (978-80-271-3249-2)
Elektronická kniha - autor Alena Vališová, 312 stran, česky Studijní materiál je určen pro studenty učitelství bakalářského i magisterského typu v prezenční i kombinované formě studia. V souvislosti s realizovanou strukturací studijních programů pro bakalářskou a navazující magisterskou úroveň může podpůrně sloužit též jiným předmětům akreditovaných programů na různých vysokých školách pedagogického zaměření. Studijní text je východiskem k samostatnému studiu – úkoly, které obsahuje, vedou k práci s odbornou literaturou. Při práci s textem jde nejen o osvojení si základních informací týkajících se vybraných témat z obecné didaktiky, ale také o konfrontaci s představami a dosavadními poznatky čtenářů. Publikace je uspořádána do patnácti základních kapitol, které mají pro lepší orientaci shodnou strukturu: na úvod obsahují shrnutí cílů a obsahu kapitoly, dále samotný studijní text spolu s potřebnými definicemi, ale také množství úkolů k samostatnému řešení...
Objev podobné jako Obecná didaktika (978-80-271-3249-2)
Svět kolem nás v souvislostech - Alena Rakoušová
Aktuálním trendem ve vzdělávání je učení v souvislostech. Pokud informace, které chceme dětem předat, propojíme pomocí doplňovaček, hádanek, luštěnek nebo skrývaček, získáme zábavný pracovní sešit, který ocení jak rodiče, tak učitelé. V naší cvičebnici jsme spojili učivo českého jazyka, přírodovědy, vlastivědy a matematiky pro 3.–5. ročník ZŠ a vytvořili deset tematických okruhů, díky nimž žáci získají ucelenější obraz o světě kolem nás.
Objev podobné jako Svět kolem nás v souvislostech - Alena Rakoušová
Hledání souvislostí - Miroslav Hroch - e-kniha
eBook: Tato kniha není určena jen historikům, ale každému, koho zajímá minulost nejen jako pestrá mozaika událostí, ale jako složitý a rozporuplný proces. Autor se na základě celoživotní badatelské zkušenosti domnívá, že historik by neměl jen vyprávět zajímavé příběhy a zprostředkovat, co je ukryto v archivech. Měl by také vysvětlovat velké historické proměny, z nichž vyrůstá naše současnost. Ve dvaceti esejích své knihy hledá příčinné vztahy, které se těmito proměnami proplétaly. Dějiny nelze omezit na dějiny národní, ale je třeba jejich výklad zařadit do souvislostí dějin evropských. Sem patří také zamyšlení nad tím, proč vývojové změny probíhaly na evropském území nestejně rychle, nerovnoměrně.Proč získaly země západní Evropy během raného novověku nadvládu nad světem? Čím se liší minulost Evropy od dějin ostatních kontinentů?Lze vysvětlit nerovnoměrný vývoj jednotlivých zemí Evropy?Můžeme uplatňovat komparativní přístup při rozboru a výkladu evropských dějin na cestě k moderní společnosti?Proč zvítězila reformace jen v některých evropských zemích?V čem je pro dnešek poučná krize evropské politiky a společnosti, která proběhla v polovině 17. století?Byly revoluce hnací silou dějin nebo jejich zhoubou?Je „nacionalismus“ vhodným termínem pro analýzu národnostní problematiky v minulosti i dnes?Má smysl klást si otázku „co by se stalo, kdyby“? Jaký je vztah mezi historickou možností a alternativou vývoje?
Objev podobné jako Hledání souvislostí - Miroslav Hroch - e-kniha
Reklamační politika a její ekonomické souvislosti (978-80-210-6123-1)
Elektronická kniha - autor Radoslav Škapa, 189 stran, česky Kniha se věnuje oblasti, kterou zahraniční literatura označuje jako „return policy“ – do češtiny je přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací, které prodávající obdrží z titulu faktických vad produktu a případně i vad subjektivně vnímaných zákazníkem. Reklamační politika je zde představena primárně jako marketingový nástroj spoluutvářející tzv. „rozšířený produkt“. Text doplňují tři empirické studie.
Objev podobné jako Reklamační politika a její ekonomické souvislosti (978-80-210-6123-1)
Didaktika plavání (9788024643120)
Elektronická kniha , 306 stran, česky Publikace, kterou připravil kolektiv autorů z katedry plaveckých sportů Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy, je určena pro posluchače studijních oborů tělesná výchova a sport a pro zájemce o plaveckou výuku. Text obsahuje tři části, které se jednotlivě zabývají plaveckou gramotností, technikou plaveckých způsobů a didaktikou plaveckých způsobů. V první části jsou charakterizovány požadavky na úroveň plavecké gramotnosti tak, aby vodní prostředí a pohyb v něm mohly být využívány celoživotně. Druhá část je pojata jako nutné teoretické zázemí pro vlastní didaktiku plaveckých způsobů. Nově jsou zde zařazeny modelové techniky plavání přiměřené vývojovému stupni dítěte, tzv. dětský kraul a dětský znak. Text třetí části je bohatě doplněn obrázky, pokrývá didaktiku všech plaveckých způsobů, pádů, skoků, plaveckých obrátek a je rozšířen o nácvik a rozvoj sebezáchranných dovedností a využití...
Objev podobné jako Didaktika plavání (9788024643120)
Didaktika literatury: výzvy oboru (9788024626598)
Elektronická kniha - autor Ondřej Hník, 180 stran, česky Autor monografie zastává názor, že existují tři oblasti, které je třeba mít v oboru didaktiky literatury i školním literárním vzdělávání na zřeteli a které je třeba udržovat v rovnováze, aby obor ani školní předmět neztratily estetické, resp. estetickovýchovné zaměření: 1. četba (četba literárních textů a její reflexe), 2. tvorba (konstrukce a rekonstrukce textu a jejich reflexe), 3. nauka (poznávání kontextů relevantních pro interpretaci textu, udržení kulturní kontinuity a kulturní identity). V současném pojetí literárního vzdělávání stále převládá naukový přístup (redukovaný navíc na literární historii a frontální organizační formu výuky). Kniha ukazuje, že je třeba rozvíjet všechny významné oblasti literárního vzdělávání (z nauky např. literární teorii; četbu a tvorbu a jejich reflexi) a jiné přístupy než (tradičně) naukové, a to především z toho důvodu, že žáci mají rozumět literatuře tak, jak...
Objev podobné jako Didaktika literatury: výzvy oboru (9788024626598)
Didaktika plavání - Irena Čechovská, Tomáš Miler
Publikace, kterou připravil kolektiv autorů z katedry plaveckých sportů Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy, je určena pro posluchače studijních oborů tělesná výchova a sport a pro zájemce o plaveckou výuku. Text obsahuje tři části, které se jednotlivě zabývají plaveckou gramotností, technikou plaveckých způsobů a didaktikou plaveckých způsobů. V první části jsou charakterizovány požadavky na úroveň plavecké gramotnosti tak, aby vodní prostředí a pohyb v něm mohly být využívány celoživotně. Druhá část je pojata jako nutné teoretické zázemí pro vlastní didaktiku plaveckých způsobů. Nově jsou zde zařazeny modelové techniky plavání přiměřené vývojovému stupni dítěte, tzv. dětský kraul a dětský znak. Text třetí části je bohatě doplněn obrázky, pokrývá didaktiku všech plaveckých způsobů, pádů, skoků, plaveckých obrátek a je rozšířen o nácvik a rozvoj sebezáchranných dovedností a využití synchronizovaného plavání v plavecké výuce.
Objev podobné jako Didaktika plavání - Irena Čechovská, Tomáš Miler
Didaktika biologie ve vztahu mezi obecnou a oborovou didaktikou (978-80-261-0846-7)
Elektronická kniha - autor Zdeňka Chocholoušková, 270 stran, česky Vysokoškolská učebnice didaktiky biologie, která má studenty učitelství vybavit profesními znalostmi a kompetencemi natolik, aby věděli „čemu a jak vyučovat“. Klade důraz na nezbytnost těsné spolupráce ve vertikálním směru, tj. mezi obecnou didaktikou a oborovými didaktikami, které pevně stojí na oborových základech.
Objev podobné jako Didaktika biologie ve vztahu mezi obecnou a oborovou didaktikou (978-80-261-0846-7)
Didaktika matematiky (978-80-7238-449-5)
Kniha – autor Josef Polák, 432 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Josef Polák, 432 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace pro učitele matematiky, studenty učitelství, ale také pro další zájemce o studium matematiky a její historie. Vyplňuje citelnou mezeru v naší odborné literatuře, kterou je kvalitní učebnice didaktiky středoškolské matematiky.
Objev podobné jako Didaktika matematiky (978-80-7238-449-5)
Didaktika dospělých (978-80-271-0051-4)
Elektronická kniha - autor Lucie Zormanová, 224 stran Představujeme vám didaktiku dospělých jako vědeckou disciplínu zabývající se obecně vyučovacím procesem ve vzdělávání dospělých. Kniha seznamuje se specifiky didaktiky dospělých, vzdělávání dospělých a s jejich aplikacemi v praxi. Publikaci ocení jak studenti andragogiky, tak lektoři a andragogové.
Objev podobné jako Didaktika dospělých (978-80-271-0051-4)
Moderní didaktika (978-80-247-3450-7)
Elektronická kniha - autor Robert Čapek, 624 stran Existuje jistě velké množství pedagogů, pro které bude tato kniha procházkou po cestách, které již důvěrně znají. Bohužel je ještě větší množství učitelů, kteří tyto výukové metody sice znají, ale používají z nich jen zlomek. Možná se i ptají: „Proč bych je měl znát? Nestačí si stoupnout před třídu a diktovat jim hromadu poznatků?“ Tato publikace neopakuje teoretické výčty definic předchozích autorů, ale čtivou formou ukazuje cestu k efektivnímu praktickému vyučování. Výukové metody a aktivity jsou vybrány a popsány tak, aby byly použitelné pro všestranné využití, a zpravidla jsou doplněny ilustrativními příklady. Jednotlivé kapitoly rozdělují metody podle způsobů použití a umožňují rychlou a přehlednou orientaci. Klíčovou částí je lexikon výukových metod, které jsou popsány metodologicky a didakticky, stejně jako metody hodnoticí. Publikace je pro moderního učitele výborným rádcem a...
Objev podobné jako Moderní didaktika (978-80-247-3450-7)
Moderní didaktika (978-80-247-3450-7)
Kniha - autor Robert Čapek, 624 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Existuje jistě velké množství pedagogů, pro které bude tato kniha procházkou po cestách, které již důvěrně znají. Bohužel je ještě větší množství učitelů, kteří tyto výukové metody sice znají, ale používají z nich jen zlomek. Možná se i ptají: „Proč bych je měl znát? Nestačí si stoupnout před třídu a diktovat jim hromadu poznatků?“ Tato publikace neopakuje teoretické výčty definic předchozích autorů, ale čtivou formou ukazuje cestu k efektivnímu praktickému vyučování. Výukové metody a aktivity jsou vybrány a popsány tak, aby byly použitelné pro všestranné použití, a zpravidla jsou doplněny ilustrativními příklady. Jednotlivé kapitoly rozdělují metody podle způsobů použití a umožňují rychlou a přehlednou orientaci. Klíčovou částí je lexikon výukových metod, které jsou popsány metodologicky a didakticky, stejně jako metody hodnoticí. Publikace je pro moderního učitele výborným rádcem a...
Objev podobné jako Moderní didaktika (978-80-247-3450-7)
Obecná didaktika - Lucie Zormanová - e-kniha
eBook: Publikace se zaměřuje zejména na tyto okruhy otázek: • Co je nutné vyučovat • Jak vést výuku • Jak při výuce postupovat • Jak efektivně kontrolovat výstupy výuky • Které prvky ovlivňují efekty vyučování Přínosem publikace je řada praktických ukázek a příkladů, které mohou studenti, začínající i zkušení učitelé využít ve vlastní výuce: • Ukázky vyučovacích hodin • Návody na použití jednotlivých metod • Ukázky příprav na hodinu • Příklady slovních hodnocení na různé typy žáků Proto kniha zaujme i příslušníky dalších profesí, kteří se neobejdou bez občasného informování druhých nebo kteří připravují přednášku či prezentaci, například před spolupracovníky nebo partnery ve firmě.
Objev podobné jako Obecná didaktika - Lucie Zormanová - e-kniha
Obecná didaktika - Jarmila Skalková - e-kniha
eBook: Učebnice obecné didaktiky představuje myšlenkový systém, který vás uvede do vymezené vědní oblasti. Logické utřídění látky a vhled do soustavy jejího výkladu poskytuje studujícím teoretické poznání. Právě to umožňuje klást si otázky, problematizovat a vidět nové problémy, hledat jejich řešení, uvědomovat si smysl jednání v širších souvislostech. Publikace si klade za cíl podporovat samostatné pedagogické myšlení, které proniká do základních vztahů pedagogického procesu. Postihuje souvislosti, je s to kriticky analyzovat a hodnotit jednotlivé didaktické koncepce, odlišovat podnětné prvky od módnosti v aktuálních diskuzích. Tím vším se rozšiřuje základ, na němž učitel činí svá didaktická rozhodnutí. Knížka je určena především studentům učitelství, ale také začínajícím učitelům a všem ostatním, kteří mají zájem promýšlet si hlouběji dosavadní zkušenosti.
Objev podobné jako Obecná didaktika - Jarmila Skalková - e-kniha
Didaktika literatury: výzvy oboru - Ondřej Hník - e-kniha
eBook: Autor monografie zastává názor, že existují tři oblasti, které je třeba mít v oboru didaktiky literatury i školním literárním vzdělávání na zřeteli a které je třeba udržovat v rovnováze, aby obor ani školní předmět neztratily estetické, resp. estetickovýchovné zaměření: 1. četba (četba literárních textů a její reflexe), 2. tvorba (konstrukce a rekonstrukce textu a jejich reflexe), 3. nauka (poznávání kontextů relevantních pro interpretaci textu, udržení kulturní kontinuity a kulturní identity). V současném pojetí literárního vzdělávání stále převládá naukový přístup (redukovaný navíc na literární historii a frontální organizační formu výuky). Kniha ukazuje, že je třeba rozvíjet všechny významné oblasti literárního vzdělávání (z nauky např. literární teorii; četbu a tvorbu a jejich reflexi) a jiné přístupy než (tradičně) naukové, a to především z toho důvodu, že žáci mají rozumět literatuře tak, jak převládá v reálném životě, ve čtenářství, v kultuře.
Objev podobné jako Didaktika literatury: výzvy oboru - Ondřej Hník - e-kniha
Didaktika mateřské školy (999-00-018-4961-0)
Elektronická kniha - autor Kolektiv autorů, 252 stran Publikace nabízí aplikaci vybraných témat obecné didaktiky v předškolním vzdělávání. Nesnaží se zahrnout čtenáře výčty teoretických definic, ale čtivou formou nabízí informace, jak efektivně vzdělávat s ohledem na specifika učení dětí předškolního věku. Za cíl si klade rozšířit profesní znalosti a kompetence učitelů mateřských škol a rozvinout jejich schopnost orientovat se v problematice cílů, obsahů a procesů učení. Zaměřuje se zejména na projektování vzdělávacích aktivit, jejich realizaci a reflexi. Teoretické poznatky jsou předkládány tak, aby byly použitelné pro praktické využití, a zpravidla jsou doplněny ilustrativními příklady z pedagogické praxe mateřských škol získanými prostřednictvím výzkumných šetření.
Objev podobné jako Didaktika mateřské školy (999-00-018-4961-0)
Didaktika matematiky II. (978-80-8140-200-5)
Kniha - autor Anne Frobisher; Len Frobisher, 164 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Voľné pokračovanie publikácie Didaktika matematiky I. od britských autorov Anne a Len Frobisherovcov. Sprievodca učiteľa po svete matematiky a matematického premýšľania. Pomáha učiteľom využívať hľadanie riešení úloh vo svojom učení. Zámerom je, aby práve cez hľadanie riešení úloh učitelia matematiky u detí rozvíjali ich schopnosť samostatne myslieť, a súčasne aj argumentovať matematicky v skupinách.
Objev podobné jako Didaktika matematiky II. (978-80-8140-200-5)
Didaktika předškolního vzdělávání (978-80-262-1302-4)
Kniha - autor Eva Šmelová; Michaela Prášilová, 400 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se zabývá základními aspekty předškolního vzdělávání se zřetelem na specifika dítěte předškolního věku. Autoři se věnují tradičním tématům didaktiky v kontextu předškolního vzdělávání. Řeší aktuální problémy současné praxe. Propojují tak teoretické a praktické poznatky s informacemi potřebnými pro každodenní činnost učitele předškolního zařízení a rozvoj jeho profesních kompetencí. Publikace je určena především pro pracovníky předškolních zařízení, ale i pro studenty oborů zaměřených na předškolní vzdělávání. V rámci jednotlivých kapitol nalezne čtenář případové studie, jejichž rozbor vede k integraci znalostí předškolní didaktiky, obecné pedagogiky, pedagogiky předškolního věku, pedagogické psychologie, školského managementu a dalších disciplín vstupujících do předškolního vzdělávání. Jednotlivé kapitoly jsou doplňovány příklady a případovými studiemi, které...
Objev podobné jako Didaktika předškolního vzdělávání (978-80-262-1302-4)
Didaktika vysokej školy (978-80-571-0245-8)
Kniha - autor Ján Bajtoš, 432 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Cieľom publikácie je poskytnúť čitateľom základné informácie o didaktike vysokej školy a ponúknuť návody, ako riešiť didaktické problémy vyučovania na vysokej škole v konkrétnej učiteľskej praxi. Ťažiskom obsahu tohoto študijného textu je aplikácia teoretických poznatkov do praktickej činnosti vysokoškolského učiteľa. Práca je rozčlenená do dvanástich samostatných častí, v ktorých sa poukazuje na hlavné problémy vyučovania na vysokých školách a naznačujú sa možnosti ich riešenia. V samostatných kapitolách sú vymedzené základné pojmy didaktiky a jej prvky v systémovej štruktúre. Sú to ciele vyučovacieho procesu, učivo, didaktické zásady, vyučovacie metódy, organizačné formy a materiálne prostriedky vyučovania. Osobitná pozornosť sa venuje osobnosti študenta, hodnoteniu a klasifikácii výkonov študentov, ako aj plánovaniu práce učiteľa. Publikácia je súborom najdôležitejších teoretických...
Objev podobné jako Didaktika vysokej školy (978-80-571-0245-8)
Didaktika mateřské školy (978-80-7598-276-6)
Kniha - autor Zora Syslová, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace nabízí aplikaci vybraných témat obecné didaktiky v předškolním vzdělávání. Nesnaží se zahrnout čtenáře výčty teoretických definic, ale čtivou formou nabízí informace, jak efektivně vzdělávat s ohledem na specifika učení dětí předškolního věku. Za cíl si klade rozšířit profesní znalosti a kompetence učitelů mateřských škol a rozvinout jejich schopnost orientovat se v problematice cílů, obsahů a procesů učení. Zaměřuje se zejména na projektování vzdělávacích aktivit, jejich realizaci a reflexi. Teoretické poznatky jsou předkládány tak, aby byly použitelné pro praktické využití, a zpravidla jsou doplněny ilustrativními příklady z pedagogické praxe mateřských škol získanými prostřednictvím výzkumných šetření.
Objev podobné jako Didaktika mateřské školy (978-80-7598-276-6)
Sociální pedagogika a její dvě české osobnosti: Přemysl Pitter a Miroslav Dědič (978-80-87573-13-6)
Kniha - autor Jaroslav Balvín, 136 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Sociální pedagogika je jednou z významných pedagogických disciplín současnosti. Podílí se na řešení určitých negativních dopadů společnosti na děti, mládež a koneckonců i dospělé. V předkládané monografii se autor zabývá dvěma významnými českými osobnostmi sociální pedagogiky z nedávné minulosti i současnosti. Jsou to Přemysl Pitter (1895–1976) a Miroslav Dědič (*1925). Oba přispěli jak v teorii, tak v konkrétní praxi k rozvoji tohoto oboru. Podstatnou částí jejich sociálně pedagogické činnosti byla práce s dětmi, mládeží i dospělými jiných národností. Publikace je dobrým přínosem pro poznání nejvýznamnějších osobností sociální pedagogiky v ČR, které jsou svým významem inspirující i pro dnešní situaci multikulturní Evropy.
Objev podobné jako Sociální pedagogika a její dvě české osobnosti: Přemysl Pitter a Miroslav Dědič (978-80-87573-13-6)
Didaktika biologie ve vztahu mezi obecnou a oborovou didaktikou - Chocholoušková Zdeňka, Lenka Hajerová Műllerová - e-kniha
eBook: Vysokoškolská učebnice didaktiky biologie, která má studenty učitelství vybavit profesními znalostmi a kompetencemi natolik, aby věděli „čemu a jak vyučovat“. Klade důraz na nezbytnost těsné spolupráce ve vertikálním směru, tj. mezi obecnou didaktikou a oborovými didaktikami, které pevně stojí na oborových základech.
Objev podobné jako Didaktika biologie ve vztahu mezi obecnou a oborovou didaktikou - Chocholoušková Zdeňka, Lenka Hajerová Műllerová - e-kniha
Didaktika pro vysokoškolské učitele (978-80-247-4217-5)
Elektronická kniha - autor Libuše Podlahová, kolektiv a, 160 stran Publikace je určena především mladým učitelům, kteří začínají svůj obor vyučovat na vysoké škole a nemají pedagogické vzdělání. Autoři aplikují didaktické zásady, metody a formy na podmínky výukového procesu v prostředí vysoké školy, vysvětlují efektivní metody a prostředky výuky. Důraz je kladen především na praktickou vyučovací činnost v každodenní praxi a možnosti racionalizace a zefektivnění výuky odborných předmětů na vysoké škole.
Objev podobné jako Didaktika pro vysokoškolské učitele (978-80-247-4217-5)
Didaktika osobnostní a sociální výchovy (978-80-247-4473-5)
Elektronická kniha - autor Josef Valenta, 232 stran Tato kniha (opírající se o poznatky zjištěné v praxi) si klade za cíl konstituovat základ didaktiky OSV. Zejména chce ale ukázat, o čem by měl učitel/lektor přemýšlet, aby pak v učebně mohl říci: "Teď opravdu dělám OSV." Kniha je věnována všem, kdo se zabývají rozvíjením životních dovedností.
Objev podobné jako Didaktika osobnostní a sociální výchovy (978-80-247-4473-5)
Dobromysl - Jarka Kovaříková, Vodička Aleš
Dobromysl je knížka pro každého, kdo chce mít klid v duši, zdravé tělo a vědět, jak žít spokojený život. Toto zvýhodněné balení navíc obsahuje další pěknou knížku Bylinky zdarma!
Objev podobné jako Dobromysl - Jarka Kovaříková, Vodička Aleš
Učitelské vzdělávání a oborové didaktiky na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy (9788024652283)
Elektronická kniha - autor Martin Strouhal a Míla Janišová, 242 stran, česky Kolektivní monografie pracovníků věnujících se přípravě budoucích učitelů na FF UK je první publikací vydanou Centrem učitelství FF UK, jež vzniklo v roce 2021. Kniha zahrnuje příspěvky z oborových didaktik českého jazyka a literatury, cizích jazyků, historie a z oblasti pedagogicko-psychologické přípravy učitelů. Nabízí aktuální pohledy na domácí i zahraniční přístupy k profesnímu terciárnímu vzdělávání budoucích pedagogů, systemizaci nejnovějších poznatků vybraných oborových didaktik, aktuální pohledy na problematiku didaktické transformace oborových poznatků a jejich následnou implementaci do vysokoškolských vzdělávacích programů. Dále představuje nedávné výzkumy zabývající se oborově didaktickými otázkami, problematikou fakultních učitelů a pedagogických praxí. Publikace chce také poukázat na největší nedostatky učitelské přípravy a na faktory ovlivňující adaptaci začínajících...
Objev podobné jako Učitelské vzdělávání a oborové didaktiky na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy (9788024652283)
Kniha Oborové didaktiky: vývoj – stav – perspektivy (978-80-210-7769-0)
Kniha - autor Iva Stuchlíková; Tomáš Janík, 466 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Oborové didaktiky jsou vědními disciplínami zaměřenými na oborově specifickou dimenzi vyučování a učení ve škole i mimo ni. Jejich agenda sahá od vymezování a zdůvodňování cílů oborového vyučování a učení přes výběr, legitimizaci a didaktickou transformaci obsahů až k metodické strukturaci učebních procesů. Problémem českého školství je, že oborové didaktiky u nás nebyly po dlouhou dobu s náležitými nároky systematicky pěstovány. Přesto se rozvinuly do podoby relativně svébytných vědních disciplín, jak o tom svědčí tato kniha. Jejím cílem je podat pohled na vývoj a stav oborových didaktik v České republice a naznačit perspektivy jejich dalšího směřování.
Objev podobné jako Kniha Oborové didaktiky: vývoj – stav – perspektivy (978-80-210-7769-0)
Filozofické souvislosti v literárním díle Sándora Máraiho (9788024652870)
Elektronická kniha - autor Magdalena Garbacik-Balakowicz, 270 stran, česky Přední představitel maďarské literatury 20. století Sándor Márai (1900–1989) je autorem rozsáhlého románového, publicistického i deníkového díla. Díky jeho důkladné četbě a sledování evoluce nejrůznějších filozofických vlivů (S. Freud, F. Nietzsche, J. Ortega y Gasset, O. Spengler) buduje autorka koherentní obraz máraiovského světa, odhaluje komplexitu jeho myšlenek i vlastní praktickou filozofii chápanou ve smyslu fronésis. Kniha nabízí zajímavý interpretační přístup k Máraiho dílu, které v posledních třech desetiletích udělalo nečekanou kariéru na evropské literární scéně.
Objev podobné jako Filozofické souvislosti v literárním díle Sándora Máraiho (9788024652870)
Obecná didaktika chemie v přípravě učitelů - Jiří Rychtera, Vladimír Sirotek
Publikace Obecná didaktika chemie v přípravě učitelů představuje v současné době jednu z mála publikací, které se věnují aplikaci základních poznatků z obecné didaktiky na učivo chemie. Tím se řadí mezi publikace oborově didaktického charakteru. Nejedná se přímo o didaktickou analýzu chemického učiva, tj. o analýzu konkrétního obsahu, jak je někdy vnímána speciální didaktika chemie, ale o využití poznatků o pedagogickém prostředí na efektivní psychodidaktickou transformaci učiva chemie obecně. V publikaci se řeší zákonitosti poznávacího procesu a jejich uplatnění při zpřístupňování pojmů, otázky forem a metod výuky vhodných pro výuku chemie, ale i otázky ryze specifické pro výuku chemie. Mezi tyto specifické záležitosti patří využití školního chemického experimentu jako prostředku didaktické rekonstrukce obsahu a jako podpůrného prostředku efektivní výuky chemie, uplatnění materiálních didaktických prostředků, včetně využití učebnic a zaměření zpětnovazebních prostředků, jako je uplatnění učebních úloh a záležitostí spojovaných s reflexí a sebereflexí výuky.
Objev podobné jako Obecná didaktika chemie v přípravě učitelů - Jiří Rychtera, Vladimír Sirotek
Moderní didaktika anglického jazyka v otázkách a odpovědích (978-80-7552-486-7)
Kniha - autor Lucie Betáková; Milena Štulrajterová; Eva Homolová, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jak na didaktiku anglického jazyka? Vybrali jsme nejčastějí otázky, které si učitelé anglického jazky potřebují ve své každodenní praxi zodpovědět. Odpověď na každou otázku je podložena odbornou literaturou a za každou odpovědí následuje seznam doporučené literatury, jejíž přečtení by učitelům pomohlo se v dané problematice zorientovat. Kniha může výrazně pomoci jak učitelům anglického jazyka přímo v praxi, tak budoucím učitelům anglického jazyka, kteří se vzdělávají v pregraduálních kurzech na pedagogických fakultách a dalších fakultách vzdělávajících učitele.
Objev podobné jako Moderní didaktika anglického jazyka v otázkách a odpovědích (978-80-7552-486-7)
Pedagogika pro učitele: 2., rozšířené a aktualizované vydání (978-80-247-3357-9)
Kniha - autor Alena Vališová, 456 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Základní učební text Pedagogika pro učitele je nepostradatelný pro všechny studenty pedagogických oborů na pedagogických, filozofických, přírodovědeckých fakultách a na ČVUT v jejich praktické vzdělávací činnosti s důrazem na současné pedagogické ideje, trendy i vědění. Bude jim napomáhat být reflektujícími praktiky, jakmile vstoupí do vyučovacího procesu. Kniha totiž reaguje na aktuální potřeby i dílčí podněty, které se projevují v profesní přípravě učitele – ať již na fakultách, nebo v přímé školské praxi. Druhé vydání bylo rozšířeno a aktualizováno, doplněno o nová témata, která přináší doba, jako je například spolupráce rodiny a školy, etická a multikulturní výchova apod. Tým autorů koncipoval tento text jako výkladový – jako základ pro další studium, práci v seminářích, případně pro vzdělávání ve školních kolektivech.
Objev podobné jako Pedagogika pro učitele: 2., rozšířené a aktualizované vydání (978-80-247-3357-9)
Metafora stromu ako model didaktiky dejepisu: k predpokladom výučby (978-80-8140-365-1)
Kniha - autor Viliam Kratochvíl, 270 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Metafora stromu ako model didaktiky dejepisu: k predpokladom výučby (978-80-8140-365-1)
Domácí bylinková lékárna - Jarka Kovaříková, Vodička Aleš
Jedinečná plnobarevná kniha, popisující jednoduchou a poutavou formou, jak přirozeně docílit silné imunity, tolik potřebné v dnešní době. Sedmero domácích sirupů pro zdravé dýchání nebo plicní bylinář jsou jen malé lahůdky, které by žádnému čtenáři neměly uniknout. Zdraví po celý rok, vše, co potřebujete mít doma, v jednom balení, včetně receptů, jak a kdy užívat: * Sezónní nemoci * Imunita * Psychická vyrovnanost * Správné trávení * Kvalitní české bylinky
Objev podobné jako Domácí bylinková lékárna - Jarka Kovaříková, Vodička Aleš
Aerobik a fitness - Klára Kovaříková - e-kniha
eBook: Učební text je určen pro účastníky akreditovaného kurzu ASA (Akademie Sportovních Aktivit). Obsahuje veškeré nezbytné znalosti pro instruktora aerobiku, jakými jsou názvosloví, práce s hudbou, technika prvků, stavba hodiny, metodika, tvorba choreografie a zásady sportovního tréninku, posilování a strečinku. Nedílnou součástí znalostí cvičitele aerobiku jsou anatomie a především kineziologie, svalové dysbalance a práce s tělem, které jsou rovněž v tomto učebním textu zahrnuty.
Objev podobné jako Aerobik a fitness - Klára Kovaříková - e-kniha
Mucošci a tajemství alchymie - Pavla Pavlíčková Kovaříková
Kdo z nás by nechtěl rozluštit tajemný pergamen nebo se vydat po stopách prastarých map? Není tedy divu, že i Míše doslova učaruje nález v historickém muzeu. Tím spíš, že je svázán s pověstí a roztomilými, leč tajemnými soškami Mucošků ze 14. století. S partou kamarádů se ponoří do časů pradávných ozvěn a naléhavého šepotu stínů. Vydají se po zašlých stopách zakázané alchymie, jinotajů, ztracené truhly, prokletí a tajemství Mucošků. Avšak ani ve snu je nenapadne, jaká dobrodružství a chvílemi i boj o holý život při tom zažijí. Rozluští tajemství alchymie? Podaří se jim odhalit záhadu Mucošků a najít poklad?
Objev podobné jako Mucošci a tajemství alchymie - Pavla Pavlíčková Kovaříková
Pedagogika pro učitele - Alena Vališová, Hana Kasíková
Základní učební text Pedagogika pro učitele je nepostradatelný pro všechny studenty pedagogických oborů na pedagogických, filozofických, přírodovědeckých fakultách a na ČVUT v jejich praktické vzdělávací činnosti s důrazem na současné pedagogické ideje, trendy i vědění. Bude jim napomáhat být reflektujícími praktiky, jakmile vstoupí do vyučovacího procesu. Kniha totiž reaguje na aktuální potřeby i dílčí podněty, které se projevují v profesní přípravě učitele – ať již na fakultách, nebo v přímé školské praxi. Druhé vydání bylo rozšířeno a aktualizováno, doplněno o nová témata, která přináší doba, jako je například spolupráce rodiny a školy, etická a multikulturní výchova apod. Tým autorů koncipoval tento text jako výkladový – jako základ pro další studium, práci v seminářích, případně pro vzdělávání ve školních kolektivech.
Objev podobné jako Pedagogika pro učitele - Alena Vališová, Hana Kasíková
Učitelské vzdělávání a oborové didaktiky na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy - Martin Strouhal, Míla Janišová - e-kniha
eBook: Kolektivní monografie pracovníků věnujících se přípravě budoucích učitelů na FF UK je první publikací vydanou Centrem učitelství FF UK, jež vzniklo v roce 2021. Kniha zahrnuje příspěvky z oborových didaktik českého jazyka a literatury, cizích jazyků, historie a z oblasti pedagogicko-psychologické přípravy učitelů. Nabízí aktuální pohledy na domácí i zahraniční přístupy k profesnímu terciárnímu vzdělávání budoucích pedagogů, systemizaci nejnovějších poznatků vybraných oborových didaktik, aktuální pohledy na problematiku didaktické transformace oborových poznatků a jejich následnou implementaci do vysokoškolských vzdělávacích programů. Dále představuje nedávné výzkumy zabývající se oborově didaktickými otázkami, problematikou fakultních učitelů a pedagogických praxí. Publikace chce také poukázat na největší nedostatky učitelské přípravy a na faktory ovlivňující adaptaci začínajících učitelů na edukační praxi. V neposlední řadě kniha usiluje o identifikaci těch oblastí, kde spolu mohou komunikovat pedagogicko-psychologická a oborová složka učitelského vzdělávání.
Objev podobné jako Učitelské vzdělávání a oborové didaktiky na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy - Martin Strouhal, Míla Janišová - e-kniha
Filozofické souvislosti v literárním díle Sándora Máraiho - Magdalena Garbacik-Balakowicz - e-kniha
eBook: Přední představitel maďarské literatury 20. století Sándor Márai (1900–1989) je autorem rozsáhlého románového, publicistického i deníkového díla. Díky jeho důkladné četbě a sledování evoluce nejrůznějších filozofických vlivů (S. Freud, F. Nietzsche, J. Ortega y Gasset, O. Spengler) buduje autorka koherentní obraz máraiovského světa, odhaluje komplexitu jeho myšlenek i vlastní praktickou filozofii chápanou ve smyslu fronésis. Kniha nabízí zajímavý interpretační přístup k Máraiho dílu, které v posledních třech desetiletích udělalo nečekanou kariéru na evropské literární scéně.
Objev podobné jako Filozofické souvislosti v literárním díle Sándora Máraiho - Magdalena Garbacik-Balakowicz - e-kniha
Analýza vyučování - Alena Vališová, Zdeněk Kolář - e-kniha
eBook: Vyučovací proces lze poměrně jednoduše a jednoznačně vymezit - žáci se učí a učitel řídí jejich učební činnosti. Ale vyučování je i přes všechna možná jednoduchá vymezení poměrně složitým procesem, do kterého vstupuje mnoho prvků a prolínají se v něm nejrozmanitější situace. A právě proto je tu publikace Analýza vyučování. Předkládá analýzu současného a perspektivního způsobu vyučování. Radí studentům pedagogických oborů i vyučujícím v praxi, jak stanovit cíl vyučování, jak vymezit jeho obsah, jaké zvolit styly a způsoby hodnocení žáků. Velkou pozornost věnují autoři i komunikaci, kooperaci a interakci žáků s učiteli.
Objev podobné jako Analýza vyučování - Alena Vališová, Zdeněk Kolář - e-kniha
Komunikace a vzájemné porozumění - Alena Vališová - e-kniha
eBook: Co podmiňuje, že si nás lidé váží, že nás respektují? Lze rozvíjet zdravé sebehodnocení a přiměřené sebevědomí? Jsou nějaké cesty k lepšímu pochopení sebe sama a poznávání druhých? Na čem vlastně závisí sociální úspěšnost? Kniha, kterou držíte v ruce, chce přispět k rozvíjení otevřených vztahů mezi lidmi. Nenajdete v ní, jak najisto uspět ve vzájemném kontaktu. Na to žádný recept neexistuje. Hry, cvičení, úkoly a testy mohou ale podpořit snahu o získání potřebných sociálních dovedností. Využití této knihy může však být daleko širší. Pomůže vám rozvíjet rozmanité aktivity v rámci sociální skupiny, při nichž si ověříte účinnost vlastního chování ve zpětné vazbě ke členům rodiny, mezi přáteli, v pracovním týmu. Jednotlivé hry jsou také inspirací účastníkům sociálně psychologického výcviku na základě interaktivních metod. Tato cvičebnice mezilidských vztahů bude vaším dobrým pomocníkem.
Objev podobné jako Komunikace a vzájemné porozumění - Alena Vališová - e-kniha
Pedagogika pro učitele (978-80-247-3357-9)
Elektronická kniha - autor Alena Vališová, 456 stran Základní učební text Pedagogika pro učitele je nepostradatelný pro všechny studenty pedagogických oborů na pedagogických, filozofických, přírodovědeckých fakultách a na ČVUT v jejich praktické vzdělávací činnosti s důrazem na současné pedagogické ideje, trendy i vědění. Detaily knihy: Autor: Alena Vališová Rok vydání: 2010 ISBN: 978-80-247-3357-9 Počet stran: 456
Objev podobné jako Pedagogika pro učitele (978-80-247-3357-9)
Hledání souvislostí (9788024651897)
Elektronická kniha - autor Miroslav Hroch, 358 stran, česky Tato kniha není určena jen historikům, ale každému, koho zajímá minulost nejen jako pestrá mozaika událostí, ale jako složitý a rozporuplný proces. Autor se na základě celoživotní badatelské zkušenosti domnívá, že historik by neměl jen vyprávět zajímavé příběhy a zprostředkovat, co je ukryto v archivech. Měl by také vysvětlovat velké historické proměny, z nichž vyrůstá naše současnost. Ve dvaceti esejích své knihy hledá příčinné vztahy, které se těmito proměnami proplétaly. Dějiny nelze omezit na dějiny národní, ale je třeba jejich výklad zařadit do souvislostí dějin evropských. Sem patří také zamyšlení nad tím, proč vývojové změny probíhaly na evropském území nestejně rychle, nerovnoměrně. Proč získaly země západní Evropy během raného novověku nadvládu nad světem? Čím se liší minulost Evropy od dějin ostatních kontinentů? Lze vysvětlit nerovnoměrný...
Objev podobné jako Hledání souvislostí (9788024651897)
Pedagogika pro učitele - Alena Vališová, Hana Kasíková - e-kniha
eBook: Základní učební text Pedagogika pro učitele je nepostradatelný pro všechny studenty pedagogických oborů na pedagogických, filozofických, přírodovědeckých fakultách a na ČVUT v jejich praktické vzdělávací činnosti s důrazem na současné pedagogické ideje, trendy i vědění. Bude jim napomáhat být reflektujícími praktiky, jakmile vstoupí do vyučovacího procesu. Kniha totiž reaguje na aktuální potřeby i dílčí podněty, které se projevují v profesní přípravě učitele – ať již na fakultách, nebo v přímé školské praxi. Druhé vydání bylo rozšířeno a aktualizováno, doplněno o nová témata, která přináší doba, jako je například spolupráce rodiny a školy, etická a multikulturní výchova apod. Tým autorů koncipoval tento text jako výkladový – jako základ pro další studium, práci v seminářích, případně pro vzdělávání ve školních kolektivech.
Objev podobné jako Pedagogika pro učitele - Alena Vališová, Hana Kasíková - e-kniha
Hraní videoher v dětství a dospívání - Dopady a souvislosti v sociálně-psychologické perspektivě - Petr Květoň
Kniha seznamuje čtenáře s aktuálními názory odborníků na problematiku videoher v kontextu dětství a adolescence a s jejich doporučeními, jak se vyrovnat s potenciálními riziky a maximalizovat možné přínosy. Autoři popisují, jak a proč se videohry staly dominantním způsobem trávení volného času dnešní mládeže, jaké jsou jejich negativní, ale i pozitivní dopady. Podrobně je rozebrána problematika násilí ve videohrách a nekončící debata akademických odborníků o tom, nakolik videoherní násilí reálně ovlivňuje lidské chování. Poskytnuty jsou i výzkumně zakotvené informace, které umožní rodičům lépe zachytit známky skutečné závislosti na videohrách včetně dalších negativních dopadů nadměrného hraní.
Objev podobné jako Hraní videoher v dětství a dospívání - Dopady a souvislosti v sociálně-psychologické perspektivě - Petr Květoň
Jak získat, udržet a neztrácet autoritu - Alena Vališová - e-kniha
eBook: Jak rozvíjet a neztrácet autoritu? Jak se bránit zneužití moci? Na čem závisí sociální úspěšnost? Jak efektivně komunikovat v různých situacích? Co podmiňuje, že si nás lidé váží a respektují nás? Na tyto a podobné otázky odpovídá kniha Jak získat, udržet a neztrácet autoritu. Pokud si přejete podpořit své postavení v soukromém i profesním životě, lépe pochopit sám sebe i druhé a posílit své sebevědomí, pak je tato kniha určena právě vám. V knize je uvedeno mnoho praktických cvičení, která mohou být vítaným pomocníkem při individuálním rozvoji.
Objev podobné jako Jak získat, udržet a neztrácet autoritu - Alena Vališová - e-kniha
Krizové situace ve škole - Kovaříková Miroslava - e-kniha
eBook: Často se dozvídáme o případech šikany, násilí a podobného rizikového chování ve školním prostředí. Termínem „krizové situace“ v názvu knihy se rozumějí ohrožující situace, které vyžadují rychlá, samostatná, a především správná rozhodnutí. Na jedné straně jde o běžná rizika, například při dozoru nad žáky během akcí mimo budovu školy, s nimiž se pedagogové setkávají běžně, ale na straně druhé jsou to i nejrůznější mimořádné situace, často odrážející životní styl celé společnosti. Cílem knihy je přispět k vytváření bezpečnostního a právního povědomí především pedagogů a ostatních zaměstnanců škol, ale i studentů pedagogických oborů a v neposlední řadě všech, kdo pracují s dětmi a mládeží.
Objev podobné jako Krizové situace ve škole - Kovaříková Miroslava - e-kniha
Podívejte se také
- Pexi Hra školou® - Zvířátka - souvislosti (5906018024777)
- Století Miroslava Horníčka (978-80-7597-187-6)
- Století Miroslava Zikmunda (978-80-746-2754-5)
- Zoopisník Miroslava Bobka (978-80-271-0739-1)
- Samomluvy Miroslava Macka (978-80-755-1042-6)
- Obecná didaktika (978-80-247-4590-9)
- Didaktika matematiky (978-80-7238-449-5)
- Didaktika dospělých (978-80-271-0051-4)
- Obecná didaktika (978-80-271-3249-2)
- Obecná didaktika (978-80-247-1821-7)
- batoh a kabelka v jednom
- Mycelium V: Hlasy a hvězdy ()
- V zemi babišismu a buranokracie
- Mach a Šebestová v historii
- Podoby antisemitismu v Čechách a na Slovensku v 20. a 21. století (9788024634951)
- Nejedovatí hadi v přírdě a v teráriích (8595637003132)
- Didaktika matematiky II. (978-80-8140-200-5)
- Didaktika mateřské školy (999-00-018-4961-0)
- Didaktika předškolního vzdělávání (978-80-262-1302-4)
- Didaktika vysokej školy (978-80-571-0245-8)
- Didaktika mateřské školy (978-80-7598-276-6)
- SPRÁVNÁ PĚTKA a prázdniny v maringotkách ()