Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Didaktika biologie ve vztahu mezi obecnou a oborovou didaktikou (978-80-261-0846-7)
Elektronická kniha - autor Zdeňka Chocholoušková, 270 stran, česky Vysokoškolská učebnice didaktiky biologie, která má studenty učitelství vybavit profesními znalostmi a kompetencemi natolik, aby věděli „čemu a jak vyučovat“. Klade důraz na nezbytnost těsné spolupráce ve vertikálním směru, tj. mezi obecnou didaktikou a oborovými didaktikami, které pevně stojí na oborových základech.
Podívejte se také Psychopat ve vaší posteli: Manipulace a psychický teror ve vztahu (978-80-262-1578-3)
Didaktika biologie ve vztahu mezi obecnou a oborovou didaktikou - Chocholoušková Zdeňka, Lenka Hajerová Műllerová - e-kniha
eBook: Vysokoškolská učebnice didaktiky biologie, která má studenty učitelství vybavit profesními znalostmi a kompetencemi natolik, aby věděli „čemu a jak vyučovat“. Klade důraz na nezbytnost těsné spolupráce ve vertikálním směru, tj. mezi obecnou didaktikou a oborovými didaktikami, které pevně stojí na oborových základech.
Podívejte se také Obecná didaktika (978-80-247-1821-7)
Obecná didaktika (978-80-247-1821-7)
Elektronická kniha - autor Jarmila Skalková, 328 stran Učebnice obecné didaktiky představuje myšlenkový systém, který vás uvede do vymezené vědní oblasti. Logické utřídění látky a vhled do soustavy jejího výkladu poskytuje studujícím teoretické poznání. Právě to umožňuje klást si otázky, problematizovat a vidět nové problémy, hledat jejich řešení, uvědomovat si smysl jednání v širších souvislostech. Publikace si klade za cíl podporovat samostatné pedagogické myšlení, které proniká do základních vztahů pedagogického procesu. Postihuje souvislosti, je s to kriticky analyzovat a hodnotit jednotlivé didaktické koncepce, odlišovat podnětné prvky od módnosti v aktuálních diskuzích. Tím vším se rozšiřuje základ, na němž učitel činí svá didaktická rozhodnutí. Knížka je určena především studentům učitelství, ale také začínajícím učitelům a všem ostatním, kteří mají zájem promýšlet si hlouběji dosavadní zkušenosti.
Podívejte se také Matematika s didaktikou pro 1. ročník učitelství 1. stupně ZŠ (978-80-261-0649-4)
Podívejte se také
- Netradiční metody ve výuce biologie (978-80-904974-0-5)
- Fotografie a právo: Autorské právo a ochrana osobnosti ve vztahu k fotografii (978-80-7502-597-5)
- Vzdálenost mezi mnou a třešní (978-80-7529-703-7)
- Někde mezi nikde a nikdy (978-80-879-7677-7)
- World of Warcraft 3 (978-80-7449-261-7)
- Tiché zlo (978-80-271-0846-6)
- Tygrova žena (978-80-257-0846-0)
- Vlk pes člověk: Příběh tisíciletého vztahu (978-80-7670-030-7)
- Mezi dvěma (978-80-906776-7-8)
- Alchymie - Nauka mezi snem a skutečností (978-80-200-1491-7)
- Dcera padajícího listí: Příběh psychoterapeutky o dětství v adopci, raném traumatu a vztahu mezi mat (978-80-7553-692-1)
- Obecná biologie: Evoluce, biologie buňky, genetika (978-80-7182-305-6)
- Didaktika osobnostní a sociální výchovy (978-80-247-4473-5)
- Bratrstvo krve 1 Hustej nářez (978-80-7425-261-7)
- Přitažlivost mezi námi (978-80-269-1937-7)
- Sám mezi ženami (978-80-264-3701-7)
- Edvard Beneš: Drama mezi Hitlerem a Stalinem (978-80-257-1895-7)
- Sémiotické marginálie: Mezi epistemologií, estetikou a politikou (978-80-7476-157-7)
- Obecná didaktika (978-80-247-4590-9)
- Didaktika matematiky (978-80-7238-449-5)
Obecná didaktika (978-80-271-3249-2)
Elektronická kniha - autor Alena Vališová, 312 stran, česky Studijní materiál je určen pro studenty učitelství bakalářského i magisterského typu v prezenční i kombinované formě studia. V souvislosti s realizovanou strukturací studijních programů pro bakalářskou a navazující magisterskou úroveň může podpůrně sloužit též jiným předmětům akreditovaných programů na různých vysokých školách pedagogického zaměření. Studijní text je východiskem k samostatnému studiu – úkoly, které obsahuje, vedou k práci s odbornou literaturou. Při práci s textem jde nejen o osvojení si základních informací týkajících se vybraných témat z obecné didaktiky, ale také o konfrontaci s představami a dosavadními poznatky čtenářů. Publikace je uspořádána do patnácti základních kapitol, které mají pro lepší orientaci shodnou strukturu: na úvod obsahují shrnutí cílů a obsahu kapitoly, dále samotný studijní text spolu s potřebnými definicemi, ale také množství úkolů k samostatnému řešení...
Objev podobné jako Obecná didaktika (978-80-271-3249-2)
Obecná didaktika (978-80-247-4590-9)
Elektronická kniha - autor Lucie Zormanová, 240 stran Seznamte se s nejdůležitějšími otázkami obecné didaktiky! Publikace určená především studentům učitelství a učitelům, a to na všech stupních školství včetně vysokého, vás srozumitelnou a jasnou formou seznámí se základními pojmy a problémy oboru. Výklad je zároveň komplexní, bez povrchního zjednodušování. Detaily knihy: Autor: Lucie Zormanová Rok vydání: 2014 ISBN: 978-80-247-4590-9 Počet stran: 240
Objev podobné jako Obecná didaktika (978-80-247-4590-9)
Kniha Oborové didaktiky: vývoj – stav – perspektivy (978-80-210-7769-0)
Kniha - autor Iva Stuchlíková; Tomáš Janík, 466 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Oborové didaktiky jsou vědními disciplínami zaměřenými na oborově specifickou dimenzi vyučování a učení ve škole i mimo ni. Jejich agenda sahá od vymezování a zdůvodňování cílů oborového vyučování a učení přes výběr, legitimizaci a didaktickou transformaci obsahů až k metodické strukturaci učebních procesů. Problémem českého školství je, že oborové didaktiky u nás nebyly po dlouhou dobu s náležitými nároky systematicky pěstovány. Přesto se rozvinuly do podoby relativně svébytných vědních disciplín, jak o tom svědčí tato kniha. Jejím cílem je podat pohled na vývoj a stav oborových didaktik v České republice a naznačit perspektivy jejich dalšího směřování.
Objev podobné jako Kniha Oborové didaktiky: vývoj – stav – perspektivy (978-80-210-7769-0)
Moderní didaktika (978-80-247-3450-7)
Kniha - autor Robert Čapek, 624 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Existuje jistě velké množství pedagogů, pro které bude tato kniha procházkou po cestách, které již důvěrně znají. Bohužel je ještě větší množství učitelů, kteří tyto výukové metody sice znají, ale používají z nich jen zlomek. Možná se i ptají: „Proč bych je měl znát? Nestačí si stoupnout před třídu a diktovat jim hromadu poznatků?“ Tato publikace neopakuje teoretické výčty definic předchozích autorů, ale čtivou formou ukazuje cestu k efektivnímu praktickému vyučování. Výukové metody a aktivity jsou vybrány a popsány tak, aby byly použitelné pro všestranné použití, a zpravidla jsou doplněny ilustrativními příklady. Jednotlivé kapitoly rozdělují metody podle způsobů použití a umožňují rychlou a přehlednou orientaci. Klíčovou částí je lexikon výukových metod, které jsou popsány metodologicky a didakticky, stejně jako metody hodnoticí. Publikace je pro moderního učitele výborným rádcem a...
Objev podobné jako Moderní didaktika (978-80-247-3450-7)
Moderní didaktika (978-80-247-3450-7)
Elektronická kniha - autor Robert Čapek, 624 stran Existuje jistě velké množství pedagogů, pro které bude tato kniha procházkou po cestách, které již důvěrně znají. Bohužel je ještě větší množství učitelů, kteří tyto výukové metody sice znají, ale používají z nich jen zlomek. Možná se i ptají: „Proč bych je měl znát? Nestačí si stoupnout před třídu a diktovat jim hromadu poznatků?“ Tato publikace neopakuje teoretické výčty definic předchozích autorů, ale čtivou formou ukazuje cestu k efektivnímu praktickému vyučování. Výukové metody a aktivity jsou vybrány a popsány tak, aby byly použitelné pro všestranné využití, a zpravidla jsou doplněny ilustrativními příklady. Jednotlivé kapitoly rozdělují metody podle způsobů použití a umožňují rychlou a přehlednou orientaci. Klíčovou částí je lexikon výukových metod, které jsou popsány metodologicky a didakticky, stejně jako metody hodnoticí. Publikace je pro moderního učitele výborným rádcem a...
Objev podobné jako Moderní didaktika (978-80-247-3450-7)
Obecná didaktika: a její širší pedagogické souvislosti v úkolech a cvičeních (978-80-271-3249-2)
Kniha - autor Alena Vališová; Miroslava Kovaříková, 312 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je určena bakalářským i magisterským studentům učitelství v prezenční i kombinované formě a tvoří východisko k samostatnému studiu. Kromě teoretických informací obsahuje i množství praktických úkolů a příkladů.
Objev podobné jako Obecná didaktika: a její širší pedagogické souvislosti v úkolech a cvičeních (978-80-271-3249-2)
Matematika s didaktikou pro 1. ročník učitelství 1. stupně ZŠ (978-80-261-0649-4)
Elektronická kniha - autor Jana Coufalová, 87 stran, česky Publikace je určena zejména budoucím (i současným) učitelům matematiky. Seznamuje čtenáře s přirozenými čísly a jejich výukou na 1. stupni základní školy. Na první díl navazuje díl druhý věnovaný číselným oborům.
Objev podobné jako Matematika s didaktikou pro 1. ročník učitelství 1. stupně ZŠ (978-80-261-0649-4)
Matematika s didaktikou pro 2. ročník učitelství 1. stupně ZŠ (978-80-261-0650-0)
Elektronická kniha - autor Jana Coufalová, 139 stran, česky Publikace je určena zejména budoucím (i současným) učitelům matematiky. Seznamuje čtenáře s číselnými obory. Druhému dílu předchází díl první věnovaný přirozeným číslům a jejich výuce na 1. stupni základní školy.
Objev podobné jako Matematika s didaktikou pro 2. ročník učitelství 1. stupně ZŠ (978-80-261-0650-0)
Obecná didaktika - Jarmila Skalková - e-kniha
eBook: Učebnice obecné didaktiky představuje myšlenkový systém, který vás uvede do vymezené vědní oblasti. Logické utřídění látky a vhled do soustavy jejího výkladu poskytuje studujícím teoretické poznání. Právě to umožňuje klást si otázky, problematizovat a vidět nové problémy, hledat jejich řešení, uvědomovat si smysl jednání v širších souvislostech. Publikace si klade za cíl podporovat samostatné pedagogické myšlení, které proniká do základních vztahů pedagogického procesu. Postihuje souvislosti, je s to kriticky analyzovat a hodnotit jednotlivé didaktické koncepce, odlišovat podnětné prvky od módnosti v aktuálních diskuzích. Tím vším se rozšiřuje základ, na němž učitel činí svá didaktická rozhodnutí. Knížka je určena především studentům učitelství, ale také začínajícím učitelům a všem ostatním, kteří mají zájem promýšlet si hlouběji dosavadní zkušenosti.
Objev podobné jako Obecná didaktika - Jarmila Skalková - e-kniha
Obecná didaktika - Alena Vališová, Kovaříková Miroslava
Studijní materiál je určen pro studenty učitelství bakalářského i magisterského typu v prezenční i kombinované formě studia. V souvislosti s realizovanou strukturací studijních programů pro bakalářskou a navazující magisterskou úroveň může podpůrně sloužit též jiným předmětům akreditovaných programů na různých vysokých školách pedagogického zaměření. Studijní text je východiskem k samostatnému studiu – úkoly, které obsahuje, vedou k práci s odbornou literaturou. Při práci s textem jde nejen o osvojení si základních informací týkajících se vybraných témat z obecné didaktiky, ale také o konfrontaci s představami a dosavadními poznatky čtenářů.Publikace je uspořádána do patnácti základních kapitol, které mají pro lepší orientaci shodnou strukturu: na úvod obsahují shrnutí cílů a obsahu kapitoly, dále samotný studijní text spolu s potřebnými definicemi, ale také množství úkolů k samostatnému řešení a příkladů z praxe, doplňující texty, shrnutí tématu, klíčová slova dané kapitoly a komentář, který poskytuje možná řešení úkolů a další rozšiřující informace.
Objev podobné jako Obecná didaktika - Alena Vališová, Kovaříková Miroslava
Obecná didaktika - Lucie Zormanová - e-kniha
eBook: Publikace se zaměřuje zejména na tyto okruhy otázek: • Co je nutné vyučovat • Jak vést výuku • Jak při výuce postupovat • Jak efektivně kontrolovat výstupy výuky • Které prvky ovlivňují efekty vyučování Přínosem publikace je řada praktických ukázek a příkladů, které mohou studenti, začínající i zkušení učitelé využít ve vlastní výuce: • Ukázky vyučovacích hodin • Návody na použití jednotlivých metod • Ukázky příprav na hodinu • Příklady slovních hodnocení na různé typy žáků Proto kniha zaujme i příslušníky dalších profesí, kteří se neobejdou bez občasného informování druhých nebo kteří připravují přednášku či prezentaci, například před spolupracovníky nebo partnery ve firmě.
Objev podobné jako Obecná didaktika - Lucie Zormanová - e-kniha
Učitelské vzdělávání a oborové didaktiky na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy (9788024652283)
Elektronická kniha - autor Martin Strouhal a Míla Janišová, 242 stran, česky Kolektivní monografie pracovníků věnujících se přípravě budoucích učitelů na FF UK je první publikací vydanou Centrem učitelství FF UK, jež vzniklo v roce 2021. Kniha zahrnuje příspěvky z oborových didaktik českého jazyka a literatury, cizích jazyků, historie a z oblasti pedagogicko-psychologické přípravy učitelů. Nabízí aktuální pohledy na domácí i zahraniční přístupy k profesnímu terciárnímu vzdělávání budoucích pedagogů, systemizaci nejnovějších poznatků vybraných oborových didaktik, aktuální pohledy na problematiku didaktické transformace oborových poznatků a jejich následnou implementaci do vysokoškolských vzdělávacích programů. Dále představuje nedávné výzkumy zabývající se oborově didaktickými otázkami, problematikou fakultních učitelů a pedagogických praxí. Publikace chce také poukázat na největší nedostatky učitelské přípravy a na faktory ovlivňující adaptaci začínajících...
Objev podobné jako Učitelské vzdělávání a oborové didaktiky na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy (9788024652283)
Obecná didaktika - Alena Vališová, Kovaříková Miroslava - e-kniha
eBook: Studijní materiál je určen pro studenty učitelství bakalářského i magisterského typu v prezenční i kombinované formě studia. V souvislosti s realizovanou strukturací studijních programů pro bakalářskou a navazující magisterskou úroveň může podpůrně sloužit též jiným předmětům akreditovaných programů na různých vysokých školách pedagogického zaměření. Studijní text je východiskem k samostatnému studiu – úkoly, které obsahuje, vedou k práci s odbornou literaturou. Při práci s textem jde nejen o osvojení si základních informací týkajících se vybraných témat z obecné didaktiky, ale také o konfrontaci s představami a dosavadními poznatky čtenářů. Publikace je uspořádána do patnácti základních kapitol, které mají pro lepší orientaci shodnou strukturu: na úvod obsahují shrnutí cílů a obsahu kapitoly, dále samotný studijní text spolu s potřebnými definicemi, ale také množství úkolů k samostatnému řešení a příkladů z praxe, doplňující texty, shrnutí tématu, klíčová slova dané kapitoly a komentář, který poskytuje možná řešení úkolů a další rozšiřující informace.
Objev podobné jako Obecná didaktika - Alena Vališová, Kovaříková Miroslava - e-kniha
Moderní didaktika anglického jazyka v otázkách a odpovědích (978-80-7552-486-7)
Kniha - autor Lucie Betáková; Milena Štulrajterová; Eva Homolová, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jak na didaktiku anglického jazyka? Vybrali jsme nejčastějí otázky, které si učitelé anglického jazky potřebují ve své každodenní praxi zodpovědět. Odpověď na každou otázku je podložena odbornou literaturou a za každou odpovědí následuje seznam doporučené literatury, jejíž přečtení by učitelům pomohlo se v dané problematice zorientovat. Kniha může výrazně pomoci jak učitelům anglického jazyka přímo v praxi, tak budoucím učitelům anglického jazyka, kteří se vzdělávají v pregraduálních kurzech na pedagogických fakultách a dalších fakultách vzdělávajících učitele.
Objev podobné jako Moderní didaktika anglického jazyka v otázkách a odpovědích (978-80-7552-486-7)
Didaktika dospělých (978-80-271-0051-4)
Elektronická kniha - autor Lucie Zormanová, 224 stran Představujeme vám didaktiku dospělých jako vědeckou disciplínu zabývající se obecně vyučovacím procesem ve vzdělávání dospělých. Kniha seznamuje se specifiky didaktiky dospělých, vzdělávání dospělých a s jejich aplikacemi v praxi. Publikaci ocení jak studenti andragogiky, tak lektoři a andragogové.
Objev podobné jako Didaktika dospělých (978-80-271-0051-4)
Didaktika matematiky (978-80-7238-449-5)
Kniha – autor Josef Polák, 432 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Josef Polák, 432 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace pro učitele matematiky, studenty učitelství, ale také pro další zájemce o studium matematiky a její historie. Vyplňuje citelnou mezeru v naší odborné literatuře, kterou je kvalitní učebnice didaktiky středoškolské matematiky.
Objev podobné jako Didaktika matematiky (978-80-7238-449-5)
Didaktika vysokej školy (978-80-571-0245-8)
Kniha - autor Ján Bajtoš, 432 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Cieľom publikácie je poskytnúť čitateľom základné informácie o didaktike vysokej školy a ponúknuť návody, ako riešiť didaktické problémy vyučovania na vysokej škole v konkrétnej učiteľskej praxi. Ťažiskom obsahu tohoto študijného textu je aplikácia teoretických poznatkov do praktickej činnosti vysokoškolského učiteľa. Práca je rozčlenená do dvanástich samostatných častí, v ktorých sa poukazuje na hlavné problémy vyučovania na vysokých školách a naznačujú sa možnosti ich riešenia. V samostatných kapitolách sú vymedzené základné pojmy didaktiky a jej prvky v systémovej štruktúre. Sú to ciele vyučovacieho procesu, učivo, didaktické zásady, vyučovacie metódy, organizačné formy a materiálne prostriedky vyučovania. Osobitná pozornosť sa venuje osobnosti študenta, hodnoteniu a klasifikácii výkonov študentov, ako aj plánovaniu práce učiteľa. Publikácia je súborom najdôležitejších teoretických...
Objev podobné jako Didaktika vysokej školy (978-80-571-0245-8)
Didaktika matematiky II. (978-80-8140-200-5)
Kniha - autor Anne Frobisher; Len Frobisher, 164 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Voľné pokračovanie publikácie Didaktika matematiky I. od britských autorov Anne a Len Frobisherovcov. Sprievodca učiteľa po svete matematiky a matematického premýšľania. Pomáha učiteľom využívať hľadanie riešení úloh vo svojom učení. Zámerom je, aby práve cez hľadanie riešení úloh učitelia matematiky u detí rozvíjali ich schopnosť samostatne myslieť, a súčasne aj argumentovať matematicky v skupinách.
Objev podobné jako Didaktika matematiky II. (978-80-8140-200-5)
Didaktika mateřské školy (978-80-7598-276-6)
Kniha - autor Zora Syslová, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace nabízí aplikaci vybraných témat obecné didaktiky v předškolním vzdělávání. Nesnaží se zahrnout čtenáře výčty teoretických definic, ale čtivou formou nabízí informace, jak efektivně vzdělávat s ohledem na specifika učení dětí předškolního věku. Za cíl si klade rozšířit profesní znalosti a kompetence učitelů mateřských škol a rozvinout jejich schopnost orientovat se v problematice cílů, obsahů a procesů učení. Zaměřuje se zejména na projektování vzdělávacích aktivit, jejich realizaci a reflexi. Teoretické poznatky jsou předkládány tak, aby byly použitelné pro praktické využití, a zpravidla jsou doplněny ilustrativními příklady z pedagogické praxe mateřských škol získanými prostřednictvím výzkumných šetření.
Objev podobné jako Didaktika mateřské školy (978-80-7598-276-6)
Didaktika předškolního vzdělávání (978-80-262-1302-4)
Kniha - autor Eva Šmelová; Michaela Prášilová, 400 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se zabývá základními aspekty předškolního vzdělávání se zřetelem na specifika dítěte předškolního věku. Autoři se věnují tradičním tématům didaktiky v kontextu předškolního vzdělávání. Řeší aktuální problémy současné praxe. Propojují tak teoretické a praktické poznatky s informacemi potřebnými pro každodenní činnost učitele předškolního zařízení a rozvoj jeho profesních kompetencí. Publikace je určena především pro pracovníky předškolních zařízení, ale i pro studenty oborů zaměřených na předškolní vzdělávání. V rámci jednotlivých kapitol nalezne čtenář případové studie, jejichž rozbor vede k integraci znalostí předškolní didaktiky, obecné pedagogiky, pedagogiky předškolního věku, pedagogické psychologie, školského managementu a dalších disciplín vstupujících do předškolního vzdělávání. Jednotlivé kapitoly jsou doplňovány příklady a případovými studiemi, které...
Objev podobné jako Didaktika předškolního vzdělávání (978-80-262-1302-4)
Didaktika pro vysokoškolské učitele (978-80-247-4217-5)
Elektronická kniha - autor Libuše Podlahová, kolektiv a, 160 stran Publikace je určena především mladým učitelům, kteří začínají svůj obor vyučovat na vysoké škole a nemají pedagogické vzdělání. Autoři aplikují didaktické zásady, metody a formy na podmínky výukového procesu v prostředí vysoké školy, vysvětlují efektivní metody a prostředky výuky. Důraz je kladen především na praktickou vyučovací činnost v každodenní praxi a možnosti racionalizace a zefektivnění výuky odborných předmětů na vysoké škole.
Objev podobné jako Didaktika pro vysokoškolské učitele (978-80-247-4217-5)
Učitelské vzdělávání a oborové didaktiky na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy - Martin Strouhal, Míla Janišová - e-kniha
eBook: Kolektivní monografie pracovníků věnujících se přípravě budoucích učitelů na FF UK je první publikací vydanou Centrem učitelství FF UK, jež vzniklo v roce 2021. Kniha zahrnuje příspěvky z oborových didaktik českého jazyka a literatury, cizích jazyků, historie a z oblasti pedagogicko-psychologické přípravy učitelů. Nabízí aktuální pohledy na domácí i zahraniční přístupy k profesnímu terciárnímu vzdělávání budoucích pedagogů, systemizaci nejnovějších poznatků vybraných oborových didaktik, aktuální pohledy na problematiku didaktické transformace oborových poznatků a jejich následnou implementaci do vysokoškolských vzdělávacích programů. Dále představuje nedávné výzkumy zabývající se oborově didaktickými otázkami, problematikou fakultních učitelů a pedagogických praxí. Publikace chce také poukázat na největší nedostatky učitelské přípravy a na faktory ovlivňující adaptaci začínajících učitelů na edukační praxi. V neposlední řadě kniha usiluje o identifikaci těch oblastí, kde spolu mohou komunikovat pedagogicko-psychologická a oborová složka učitelského vzdělávání.
Objev podobné jako Učitelské vzdělávání a oborové didaktiky na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy - Martin Strouhal, Míla Janišová - e-kniha
Didaktika osobnostní a sociální výchovy (978-80-247-4473-5)
Elektronická kniha - autor Josef Valenta, 232 stran Tato kniha (opírající se o poznatky zjištěné v praxi) si klade za cíl konstituovat základ didaktiky OSV. Zejména chce ale ukázat, o čem by měl učitel/lektor přemýšlet, aby pak v učebně mohl říci: "Teď opravdu dělám OSV." Kniha je věnována všem, kdo se zabývají rozvíjením životních dovedností.
Objev podobné jako Didaktika osobnostní a sociální výchovy (978-80-247-4473-5)
Metafora stromu ako model didaktiky dejepisu: k predpokladom výučby (978-80-8140-365-1)
Kniha - autor Viliam Kratochvíl, 270 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Metafora stromu ako model didaktiky dejepisu: k predpokladom výučby (978-80-8140-365-1)
Obecná biologie: Evoluce, biologie buňky, genetika (978-80-7182-305-6)
Kniha - autor Vlastimila Chalupová - Karlovská, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Obecná biologie: Evoluce, biologie buňky, genetika (978-80-7182-305-6)
Intimní štěstí: Jak ve vztahu vytvářet vzrušení a touhu. (978-80-907783-5-1)
Kniha - autor Julie Gaia Poupětová, 408 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Je vyhasnutí počáteční vášně ve vztahu skutečně nevyhnutelné? Je sexuální touha opravdu především biologická potřeba, přirozený pud, který nás pohání k akci? Co když jsou naše představy o tom, jak funguje sex, paradoxně tím vůbec největším zabijákem vášně v posteli? Co když za to, že váš vztah ochladl, nemůže porucha partnera, ale porucha systému, který nám neumožňuje se učit ty správné dovednosti? A co když existuje mnohem lepší návod na intimní štěstí? Najdete ho právě v této knize, ve vyprávění autorčiných zážitků z praxe sex koučky a v příbězích klientů, kteří se pokouší řešit nejrůznější sexuální problémy. Kniha obsahuje řadu testů a návodů na cvičení. Autorka v nich čerpá z poznatků současné sexuální vědy. S úsměvem a mírnou dávkou sarkasmu vám prozradí, jak vědci přivádějí krysí samičky k orgasmu, jak souvisí psí bezmocnost v laboratoři s lidskými obtížemi při erekci či...
Objev podobné jako Intimní štěstí: Jak ve vztahu vytvářet vzrušení a touhu. (978-80-907783-5-1)
Psychopat ve vaší posteli: Manipulace a psychický teror ve vztahu (978-80-262-1578-3)
Kniha - autor Jackson Mackenzie, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Prožili jste někdy vztah s psychopatem? I když o tom třeba nevíte, je to klidně možné. Psychopaté dokážou být okouzlujícími mistry manipulace, a vy najednou začnete jejich extrémní chování vnímat jako něco normálního, i když vám to ubližuje. Psychopat zneužívá vaši empatii, uvádí vás do chaosu, kdy už nevěříte sami sobě. Lichotí vám, tváří se, že jste jeho spřízněnou duší a postupně vás izoluje od vašich přátel, stáváte se figurkou na jeho šachovnici a s hrůzou zjišťujete, že vaši přátelé a blízcí najednou táhnou proti vám. Kniha Psychopat ve vaší posteli nabízí cestu z toxického vztahu. Autor uvádí řadu příkladů, kdy se to podařilo, a povzbuzuje všechny, kdo uvízli v nezdravém vztahu. Můžete být svobodní! Jackson MacKenzie je spoluzakladatelem PsychopathFree.com, online komunity, která čítá miliony uživatelů, kteří se potýkají s manipulujícím partnerem a jimž se povedlo z...
Objev podobné jako Psychopat ve vaší posteli: Manipulace a psychický teror ve vztahu (978-80-262-1578-3)
Vzory zakládacích dokumentů, právních jednání ve vztahu k obchodním korporacím (978-80-7400-879-5)
Kniha - autor Jaroslav Svejkovský; Eva Kabelková, 816 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Praktická příručka zpracovaná kolektivem renomovaných autorů nabízí vzory smluv, listin a žalobních návrhů. • Obsahuje více než 200 vzorů k novému korporátnímu právu. • Vzory ke všem částem zákona o obchodních korporacích po jeho první velké novele. • Vzory společenských smluv ke všem typům obchodních korporací (akciová společnost, společnost s ručením omezeným, komanditní společnost, veřejná obchodní společnost, družstvo, sociální družstvo). • Všechny vzory obsahují úvodní komentář, který usnadní pochopení. • Snadná orientace podle ustanovení zákona o obchodních korporacích (kniha obsahuje přehled zákona).
Objev podobné jako Vzory zakládacích dokumentů, právních jednání ve vztahu k obchodním korporacím (978-80-7400-879-5)
Didaktika plavání (9788024643120)
Elektronická kniha , 306 stran, česky Publikace, kterou připravil kolektiv autorů z katedry plaveckých sportů Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy, je určena pro posluchače studijních oborů tělesná výchova a sport a pro zájemce o plaveckou výuku. Text obsahuje tři části, které se jednotlivě zabývají plaveckou gramotností, technikou plaveckých způsobů a didaktikou plaveckých způsobů. V první části jsou charakterizovány požadavky na úroveň plavecké gramotnosti tak, aby vodní prostředí a pohyb v něm mohly být využívány celoživotně. Druhá část je pojata jako nutné teoretické zázemí pro vlastní didaktiku plaveckých způsobů. Nově jsou zde zařazeny modelové techniky plavání přiměřené vývojovému stupni dítěte, tzv. dětský kraul a dětský znak. Text třetí části je bohatě doplněn obrázky, pokrývá didaktiku všech plaveckých způsobů, pádů, skoků, plaveckých obrátek a je rozšířen o nácvik a rozvoj sebezáchranných dovedností a využití...
Objev podobné jako Didaktika plavání (9788024643120)
Didaktika - Ivan Turek
Publikácia je zameraná na hlavné prvky systému didaktiky: ciele výučby; osobnosť žiaka; osobnosť učiteľa; didaktické zásady; učivo, kurikulum, štandardy; metódy, organizačné formy i materiálne prostriedky výučby; skúšanie a hodnotenie žiakov; moderné koncepcie výučby; kvalita výučby. V publikácii sa uvádzajú mnohé inovácie v oblasti didaktiky, napr. dôsledky globalizácie na výchovu a vzdelávanie, učebné štýly a rozvíjanie spôsobilosti žiakov učiť sa, návrh štandardov pre učiteľov, tvorivosť v práci učiteľa, kurikulum, štandardy, kľúčové kompetencie, výchova žiakov k podnikavosti, európska dimenzia vzdelávania, metódy rozvoja kritického a tvorivého myslenia žiakov, moderné trendy v skúšaní a hodnotení žiakov, niektoré progresívne koncepcie výučby, napr. konštruktivizmus, autentické vyučovanie, elektronické vzdelávanie, mozgovokompatibilné učenie. V úvode každej kapitoly sú uvedené konkrétne ciele štúdia kapitoly, ktorých mieru dosiahnutia si čitateľ môže overiť vyriešením autodidaktického testu. V závere každej kapitoly sú uvedené úlohy a námety na premýšľanie, ktoré možno využiť aj ako témy projektov alebo seminárnych prác. V treťom vydaní publikácie v porovnaní s druhým vydaním došlo k niektorým zmenám v obsahu, najmä doplnením o nové podkapitoly (Šikanovanie žiakov a jeho prevencia, Vzdelávanie učiteľov, Hodnotenie kvality školy, Benchmarking, benchlearning). Publikácia je určená najmä učiteľom základných a stredných škôl, ako aj študentom učiteľských odborov na vysokých školách
Objev podobné jako Didaktika - Ivan Turek
Moderní didaktika - Robert Čapek
Existuje jistě velké množství pedagogů, pro které bude tato kniha procházkou po cestách, které již důvěrně znají. Bohužel je ještě větší množství učitelů, kteří tyto výukové metody sice znají, ale používají z nich jen zlomek. Možná se i ptají: „Proč bych je měl znát? Nestačí si stoupnout před třídu a diktovat jim hromadu poznatků?“Tato publikace neopakuje teoretické výčty definic předchozích autorů, ale čtivou formou ukazuje cestu k efektivnímu praktickému vyučování. Výukové metody a aktivity jsou vybrány a popsány tak, aby byly použitelné pro všestranné použití, a zpravidla jsou doplněny ilustrativními příklady. Jednotlivé kapitoly rozdělují metody podle způsobů použití a umožňují rychlou a přehlednou orientaci. Klíčovou částí je lexikon výukových metod, které jsou popsány metodologicky a didakticky, stejně jako metody hodnoticí. Publikace je pro moderního učitele výborným rádcem a nepostradatelným vodítkem.
Objev podobné jako Moderní didaktika - Robert Čapek
Fotografie a právo: Autorské právo a ochrana osobnosti ve vztahu k fotografii (978-80-7502-597-5)
Kniha - autor Martin Valoušek, 118 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha pojednává o fotografii jako autorském díle, o vztahu fotografie a práva na ochranu osobnosti, o fotografování na veřejných prostranstvích a o fotografování soukromých objektů. Poskytuje čtenáři návod, jak se vyhnout právním problémům při fotografování, a zároveň jak se bránit, stane-li se sám objektem fotografování. Autor rozebírá pojem autorského díla jako jedinečného výsledku tvůrčí činnosti autora, vysvětluje rozdíl mezi autorským dílem a prostým záznamem, kterému autorskoprávní ochrana nevzniká, popisuje hranici pro chráněná a nechráněná autorská díla a také možnosti zveřejňování fotografií. Výklad je doplněn bohatým výběrem příkladů z praxe, například rozsudkem Soudního dvora EU ve věci Painer, známým případem sporu o námět fotografie Art Rogers v. Jeff Koons, nebo sporem ohledně fotografie „Twickenhamského běžce“. Autor se věnuje také poskytnutí práv k užití fotografie,...
Objev podobné jako Fotografie a právo: Autorské právo a ochrana osobnosti ve vztahu k fotografii (978-80-7502-597-5)
Didaktika literatury: výzvy oboru (9788024626598)
Elektronická kniha - autor Ondřej Hník, 180 stran, česky Autor monografie zastává názor, že existují tři oblasti, které je třeba mít v oboru didaktiky literatury i školním literárním vzdělávání na zřeteli a které je třeba udržovat v rovnováze, aby obor ani školní předmět neztratily estetické, resp. estetickovýchovné zaměření: 1. četba (četba literárních textů a její reflexe), 2. tvorba (konstrukce a rekonstrukce textu a jejich reflexe), 3. nauka (poznávání kontextů relevantních pro interpretaci textu, udržení kulturní kontinuity a kulturní identity). V současném pojetí literárního vzdělávání stále převládá naukový přístup (redukovaný navíc na literární historii a frontální organizační formu výuky). Kniha ukazuje, že je třeba rozvíjet všechny významné oblasti literárního vzdělávání (z nauky např. literární teorii; četbu a tvorbu a jejich reflexi) a jiné přístupy než (tradičně) naukové, a to především z toho důvodu, že žáci mají rozumět literatuře tak, jak...
Objev podobné jako Didaktika literatury: výzvy oboru (9788024626598)
Didaktika mateřské školy - Zora Syslová
Publikace nabízí aplikaci vybraných témat obecné didaktiky v předškolním vzdělávání. Nesnaží se zahrnout čtenáře výčty teoretických definic, ale čtivou formou nabízí informace, jak efektivně vzdělávat s ohledem na specifika učení dětí předškolního věku. Za cíl si klade rozšířit profesní znalosti a kompetence učitelů mateřských škol a rozvinout jejich schopnost orientovat se v problematice cílů, obsahů a procesů učení. Zaměřuje se zejména na projektování vzdělávacích aktivit, jejich realizaci a reflexi. Teoretické poznatky jsou předkládány tak, aby byly použitelné pro praktické využití, a zpravidla jsou doplněny ilustrativními příklady z pedagogické praxe mateřských škol získanými prostřednictvím výzkumných šetření.
Objev podobné jako Didaktika mateřské školy - Zora Syslová
Stvoření, nebo příroda?: K hermeneutickému potenciálu stvořenostního myšlení ve vztahu k přírodní vě (978-80-7465-343-8)
Kniha - autor Lucie Kolářová, 280 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Monografie Stvoření, nebo příroda? je badatelskou sondou do intelektuálních dějin evropské kultury v oblasti výkladu přírody. Zaměřuje se na období raného novověku mezi patnáctým a sedmnáctým stoletím a o tématu přírody pojednává v průsečíku tehdejších obrazů světa i člověka, pojmů a metod tak, jak je chápaly a jak s nimi pracovaly teologie propojená s filosofií a nová – přírodní – věda. Základní epistemologická otázka knihy zní: Jak byla, případně mohla být „čtena“ příroda v Evropě té doby, kdy se na jedné straně rodí nová věda a na druhé straně pokračuje recepce zavedených teologicko-filosofických tradic? Kniha je příspěvkem k pochopení dějin teologického diskurzu, především hermeneutiky stvoření, a jako malé kompendium může sloužit i pro zájemce o dějiny přírodních věd. Nad rámec roviny historické přináší vlastní systematickou interpretaci. Historické dilema mezi tím, jak tematizuje...
Objev podobné jako Stvoření, nebo příroda?: K hermeneutickému potenciálu stvořenostního myšlení ve vztahu k přírodní vě (978-80-7465-343-8)
Didaktika matematiky III. část - Josef Polák
Publikace pro učitele matematiky, studenty učitelství, ale také pro další zájemce o studium matematiky a její historie. Vyplňuje citelnou mezeru v naší odborné literatuře, kterou je kvalitní učebnice didaktiky středoškolské matematiky.
Objev podobné jako Didaktika matematiky III. část - Josef Polák
Didaktika plavání - Irena Čechovská, Tomáš Miler
Publikace, kterou připravil kolektiv autorů z katedry plaveckých sportů Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy, je určena pro posluchače studijních oborů tělesná výchova a sport a pro zájemce o plaveckou výuku. Text obsahuje tři části, které se jednotlivě zabývají plaveckou gramotností, technikou plaveckých způsobů a didaktikou plaveckých způsobů. V první části jsou charakterizovány požadavky na úroveň plavecké gramotnosti tak, aby vodní prostředí a pohyb v něm mohly být využívány celoživotně. Druhá část je pojata jako nutné teoretické zázemí pro vlastní didaktiku plaveckých způsobů. Nově jsou zde zařazeny modelové techniky plavání přiměřené vývojovému stupni dítěte, tzv. dětský kraul a dětský znak. Text třetí části je bohatě doplněn obrázky, pokrývá didaktiku všech plaveckých způsobů, pádů, skoků, plaveckých obrátek a je rozšířen o nácvik a rozvoj sebezáchranných dovedností a využití synchronizovaného plavání v plavecké výuce.
Objev podobné jako Didaktika plavání - Irena Čechovská, Tomáš Miler
Didaktika plavání - Irena Čechovská, Tomáš Miler
Publikace, kterou připravil kolektiv autorů z katedry plaveckých sportů Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy, je určena pro posluchače studijních oborů tělesná výchova a sport a pro zájemce o plaveckou výuku. Text obsahuje tři části, které se jednotlivě zabývají plaveckou gramotností, technikou plaveckých způsobů a didaktikou plaveckých způsobů. V první části jsou charakterizovány požadavky na úroveň plavecké gramotnosti tak, aby vodní prostředí a pohyb v něm mohly být využívány celoživotně. Druhá část je pojata jako nutné teoretické zázemí pro vlastní didaktiku plaveckých způsobů. Nově jsou zde zařazeny modelové techniky plavání přiměřené vývojovému stupni dítěte, tzv. dětský kraul a dětský znak. Text třetí části je bohatě doplněn obrázky, pokrývá didaktiku všech plaveckých způsobů, pádů, skoků, plaveckých obrátek a je rozšířen o nácvik a rozvoj sebezáchranných dovedností a využití synchronizovaného plavání v plavecké výuce.
Objev podobné jako Didaktika plavání - Irena Čechovská, Tomáš Miler
Didaktika matematiky II. část - Josef Polák
Publikace pro učitele matematiky, studenty učitelství, ale také pro další zájemce o studium matematiky a její historie. Vyplňuje citelnou mezeru v naší odborné literatuře, kterou je kvalitní učebnice didaktiky středoškolské matematiky.
Objev podobné jako Didaktika matematiky II. část - Josef Polák
Moderní didaktika - Robert Čapek - e-kniha
eBook: Existuje jistě velké množství pedagogů, pro které bude tato kniha procházkou po cestách, které již důvěrně znají. Bohužel je ještě větší množství učitelů, kteří tyto výukové metody sice znají, ale používají z nich jen zlomek. Možná se i ptají: „Proč bych je měl znát? Nestačí si stoupnout před třídu a diktovat jim hromadu poznatků?“ Tato publikace neopakuje teoretické výčty definic předchozích autorů, ale čtivou formou ukazuje cestu k efektivnímu praktickému vyučování. Výukové metody a aktivity jsou vybrány a popsány tak, aby byly použitelné pro všestranné využití, a zpravidla jsou doplněny ilustrativními příklady. Jednotlivé kapitoly rozdělují metody podle způsobů použití a umožňují rychlou a přehlednou orientaci. Klíčovou částí je lexikon výukových metod, které jsou popsány metodologicky a didakticky, stejně jako metody hodnoticí. Publikace je pro moderního učitele výborným rádcem a nepostradatelným vodítkem.
Objev podobné jako Moderní didaktika - Robert Čapek - e-kniha
Didaktika dospělých - Lucie Zormanová - e-kniha
eBook: Co vám kniha přinese? Porozumíte klíčovým pojmům a seznámíte se se základními problémy z oblasti didaktiky a didaktiky dospělých. Pochopíte specifika vzdělávání a učení dospělého. Budete se orientovat v historických souvislostech i aktuálních potřebách vzdělávání dospělých. Získáte přehled o způsobech hodnocení výsledků vyučování a učení dospělých a o pozici a roli lektora v tomto procesu.
Objev podobné jako Didaktika dospělých - Lucie Zormanová - e-kniha
Didaktika matematiky II. - Anne Frobisher, Len Frobisher
Voľné pokračovanie publikácie Didaktika matematiky I. od britských autorov Anne a Len Frobisherovcov. Sprievodca učiteľa po svete matematiky a matematického premýšľania. Pomáha učiteľom využívať hľadanie riešení úloh vo svojom učení. Zámerom je, aby práve cez hľadanie riešení úloh učitelia matematiky u detí rozvíjali ich schopnosť samostatne myslieť, a súčasne aj argumentovať matematicky v skupinách.
Objev podobné jako Didaktika matematiky II. - Anne Frobisher, Len Frobisher
Didaktika matematiky I. - Anne Frobisher, Len Frobisher
Didaktika matematiky I. je pre učiteľa sprievodcom po svete matematiky a spôsobmi matematického premýšľania. Ak je vaším zámerom vytvárať u žiakov pozitívny vzťah k matematike a hľadáte zásobáreň úloh a zadaní, je to práve toto dielo, ktoré dokáže naštartovať vzťah k matematike u vašich žiakov. Poďte skúmať matematické problémy a objavujte, ako možno tieto problémy zapojiť do prirodzeného procesu učenia sa žiakov! Známi britskí autori Anne a Len Frobisherovci zdôrazňujú vo svojej knihe potrebu zmeny postojov žiakov k matematike a možno aj zmeny postoja k matematike u učiteľa. Vychádzajú z toho, že matematika nemá byť len o uvažovaní typu "buď - alebo". Sú presvedčení o tom, že učiteľ by mal hľadať prístup, ktorý mu vyhovuje najviac a v neposlednom rade, ktorý vyhovuje jeho žiakom.Dielo je doplnené marginálnymi poznámkami, ktorými sú jednotlivé témy v Didaktike matematiky I. prepájané s obsahom nášho štátneho vzdelávacieho programu.
Objev podobné jako Didaktika matematiky I. - Anne Frobisher, Len Frobisher
Didaktika mateřské školy (999-00-018-4961-0)
Elektronická kniha - autor Kolektiv autorů, 252 stran Publikace nabízí aplikaci vybraných témat obecné didaktiky v předškolním vzdělávání. Nesnaží se zahrnout čtenáře výčty teoretických definic, ale čtivou formou nabízí informace, jak efektivně vzdělávat s ohledem na specifika učení dětí předškolního věku. Za cíl si klade rozšířit profesní znalosti a kompetence učitelů mateřských škol a rozvinout jejich schopnost orientovat se v problematice cílů, obsahů a procesů učení. Zaměřuje se zejména na projektování vzdělávacích aktivit, jejich realizaci a reflexi. Teoretické poznatky jsou předkládány tak, aby byly použitelné pro praktické využití, a zpravidla jsou doplněny ilustrativními příklady z pedagogické praxe mateřských škol získanými prostřednictvím výzkumných šetření.
Objev podobné jako Didaktika mateřské školy (999-00-018-4961-0)
Didaktika plavání - Irena Čechovská, Tomáš Miler - e-kniha
eBook: Publikace, kterou připravil kolektiv autorů z katedry plaveckých sportů Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy, je určena pro posluchače studijních oborů tělesná výchova a sport a pro zájemce o plaveckou výuku. Text obsahuje tři části, které se jednotlivě zabývají plaveckou gramotností, technikou plaveckých způsobů a didaktikou plaveckých způsobů._x000D_ V první části jsou charakterizovány požadavky na úroveň plavecké gramotnosti tak, aby vodní prostředí a pohyb v něm mohly být využívány celoživotně. Druhá část je pojata jako nutné teoretické zázemí pro vlastní didaktiku plaveckých způsobů. Nově jsou zde zařazeny modelové techniky plavání přiměřené vývojovému stupni dítěte, tzv. dětský kraul a dětský znak. Text třetí části je bohatě doplněn obrázky, pokrývá didaktiku všech plaveckých způsobů, pádů, skoků, plaveckých obrátek a je rozšířen o nácvik a rozvoj sebezáchranných dovedností a využití synchronizovaného plavání v plavecké výuce.
Objev podobné jako Didaktika plavání - Irena Čechovská, Tomáš Miler - e-kniha
Metafora stromu ako model didaktiky dejepisu - Viliam Kratochvíl
Publikácia je výrazom dlhoročného autorovho hľadania spôsobov, ako efektívne a zrozumiteľne vyučovať didaktiku a metodiku dejepisu.
Objev podobné jako Metafora stromu ako model didaktiky dejepisu - Viliam Kratochvíl
Didaktika literatury: výzvy oboru - Ondřej Hník - e-kniha
eBook: Autor monografie zastává názor, že existují tři oblasti, které je třeba mít v oboru didaktiky literatury i školním literárním vzdělávání na zřeteli a které je třeba udržovat v rovnováze, aby obor ani školní předmět neztratily estetické, resp. estetickovýchovné zaměření: 1. četba (četba literárních textů a její reflexe), 2. tvorba (konstrukce a rekonstrukce textu a jejich reflexe), 3. nauka (poznávání kontextů relevantních pro interpretaci textu, udržení kulturní kontinuity a kulturní identity). V současném pojetí literárního vzdělávání stále převládá naukový přístup (redukovaný navíc na literární historii a frontální organizační formu výuky). Kniha ukazuje, že je třeba rozvíjet všechny významné oblasti literárního vzdělávání (z nauky např. literární teorii; četbu a tvorbu a jejich reflexi) a jiné přístupy než (tradičně) naukové, a to především z toho důvodu, že žáci mají rozumět literatuře tak, jak převládá v reálném životě, ve čtenářství, v kultuře.
Objev podobné jako Didaktika literatury: výzvy oboru - Ondřej Hník - e-kniha
Didaktika plavání - Irena Čechovská, Tomáš Miler - e-kniha
eBook: Publikace, kterou připravil kolektiv autorů z katedry plaveckých sportů Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy, je určena pro posluchače studijních oborů tělesná výchova a sport a pro zájemce o plaveckou výuku. Text obsahuje tři části, které se jednotlivě zabývají plaveckou gramotností, technikou plaveckých způsobů a didaktikou plaveckých způsobů. V první části jsou charakterizovány požadavky na úroveň plavecké gramotnosti tak, aby vodní prostředí a pohyb v něm mohly být využívány celoživotně. Druhá část je pojata jako nutné teoretické zázemí pro vlastní didaktiku plaveckých způsobů. Nově jsou zde zařazeny modelové techniky plavání přiměřené vývojovému stupni dítěte, tzv. dětský kraul a dětský znak. Text třetí části je bohatě doplněn obrázky, pokrývá didaktiku všech plaveckých způsobů, pádů, skoků, plaveckých obrátek a je rozšířen o nácvik a rozvoj sebezáchranných dovedností a využití synchronizovaného plavání v plavecké výuce.
Objev podobné jako Didaktika plavání - Irena Čechovská, Tomáš Miler - e-kniha
Podívejte se také
- Didaktika dospělých (978-80-271-0051-4)
- Obecná didaktika (978-80-271-3249-2)
- Mezi státním plánem a badatelskou svobodou: Československá etnografie a folkoristika ve vzpomínkách (978-80-200-2859-4)
- Strašidlář - Mezi námi přízraky (978-80-247-5401-7)
- Strašidlář - Mezi námi čerty (978-80-247-5399-7)
- Věkový rozdíl mezi partnery (978-80-247-1595-7)
- Sám mezi ženami: Kohout (978-80-264-3701-7)
- Biologie lásky (978-80-872-4942-0)
- Komiksová biologie (978-80-242-7822-3)
- Biologie 2050 testových otázek a odpovědí (978-80-7346-236-9)
- Umělecký styl ve výuce češtiny pro dospělé jinojazyčné mluvčí (978-80-261-0960-0)
- Hledej a najdi: Veselé obrázky a hry (978-80-7541-261-4)
- Didaktika matematiky II. (978-80-8140-200-5)
- Didaktika předškolního vzdělávání (978-80-262-1302-4)
- Didaktika vysokej školy (978-80-571-0245-8)
- Didaktika mateřské školy (978-80-7598-276-6)
- Lidské potřeby ve zdraví a nemoci (978-80-247-3223-7)
- Max a Viki ve světě záhad (978-80-253-5297-7)
- Ve stínu (978-80-7260-493-7)
- Ve tmě (978-80-7683-041-7)
- Ve dvou (978-80-87089-34-7)