Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Metodická příručka pro učitele a trenéry šachu - Petr Herejk
Základní metodický materiál pro výuku začátečníků, určený do ruky především učitelům ve školních kroužcích a trenérům v šachových oddílech. Ve 40 lekcích jsou postupně zpracována základní témata od pravidel šachu (šachovnice, označení polí, šachové kameny a jejich pohyb) přes základy zahájení, taktiky, jednoduché strategie a koncovek až po pokročilejší témata typu tvorba repertoáru zahájení. Metodickou příručku po praktické účely doplňuje Sbírka šachových úloh, ve které pro jednotlivé lekce najdete velké množství příkladů na procvičování. Důležitým doplňkem Metodiky pak je sedmidílná Šachová cvičebnice, určená do rukou přímo dětem, které do ní přímo vpisují svá řešení.
Podívejte se také didaktika pro vysokoskolske ucitele
Hravá prvouka 3 - metodická příručka pro učitele
Metodická příručka je navržena jako námět, který si můžete operativně a kreativně dotvořit podle požadavků a momentální situace (jaké se Vám sešly děti, jaká jsou místní specifika na Vaší škole), aby se rozvíjela především kreativita a týmová spolupráce žáků. Metodika obsahuje celkem 18 stránek s dalšími úlohami, které učitel může využít podle potřeby v rámci výuky. Převážně jde o rozšiřující učivo pro nadané žáky. U každé kapitoly najdete příslušnou zmenšenou kopii stránky z pracovní učebnice s řešením úloh. Nechybí ani cíle výuky a u opakovacích stran očekávané výstupy. V souladu s RVP ZV Autoři učebnice patří mezi zkušené praktiky a uvědomují si, že příprava dítěte do života je komplexem rozsáhlého spektra činností, znalostí, dovedností, vzájemných souvislostí, přesahů a vazeb. Z tohoto důvodu nabízíme ke každé kapitole (tématu) spoustu odkazů, námětů a činností tematicky propojených s dalšími předměty (hry, soutěže, pokusy, matematické šifry, odkazy na písničky a další motivační texty, náměty na tvorbu ve výtvarné výchově, pracovních činnostech apod.). Pro snazší orientaci a přehlednost je použito stejné grafické zpracování jako v učebnici a pracovním sešitě (barvy témat a kapitol, číslování jednotlivých námětů, paginace atd.). U každé kapitoly najdete příslušné zmenšené kopie stránek z učebnice a z pracovního sešitu s řešením úloh. Nechybí ani cíle výuky a u opakovacích stran očekávané výstupy. Metodická příručka obsahuje celkem 18 stránek s dalšími úlohami, které může učitel zkopírovat podle potřeby. Většinou se jedná o rozšiřující učivo pro bystřejší (nadanější) žáky. Metodika je navržena jako námět, který si operativně a kreativně dotvoříte podle požadavků a momentální situace (jaké se Vám sešly děti, jaké jsou Vaše tradice a místní specifika...), aby se rozvíjela především kreativita a týmová spolupráce žáků. Společnost se neustále vyvíjí a také učební texty je proto nutno přizpůsobovat realitě. Jako kreativní učitelé si musíme uvědomit, že ani metodika, učebnice a pracovní sešity nenahrnou dětem vědomosti do hlavy samy od sebe, ale důležitá je především práce každého jednotlivého učitele, který dokáže děti získat a motivovat je k celoživotnímu vzdělávání. Obsah: Škola Domov Živá příroda Svět kolem nás Rodina Lidské tělo Lidé a společnost Neživá příroda Život na zemi Rostliny Živočichové Vesmír Přírodní společenství V naší učebnici najdete i témata, která v jiných učebnicích chybí: Finanční gramotnost Multikulturní vztahy Pokojové rostliny Vnitřní orgány člověka Výrobní procesy Ekologie
Podívejte se také Petr a Lucie. Dramatická montáž
Hravá vlastivěda 4 - Naše vlast - metodická příručka pro učitele
Metodická příručka pro učitele je graficky koncipovaná stejně jako učebnice a najdete v ní cíle a pomůcky pro výuku daného tématu, náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětová zadání a úkoly, výstupy a cíle, zajímavosti, motivační texty, webové odkazy ke konkrétnímu učivu. Metodická příručka také obsahuje řešení cvičení z pracovního sešitu a odpovědi na otázky z učebnice. Součástí metodiky jsou také kopírovatelné stránky se zajímavými úlohami na konci každého celku. Metodická příručka ke Hravé vlastivědě 4 - Naše vlast obsahuje: Zmenšené kopie vybraných stránek z učebnice a všech stránek pracovního sešitu vlastivědy pro snazší orientaci s řešením úkolů Cíle výuky a očekávané výstupy dle RVP ZV Náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětové vztahy, motivační texty a videa Celkem 12 kopírovatelných stran s úlohami pro žáky na rozšiřující učivo Úkoly pro chytré hlavičky, skupinové práce, práce ve dvojicích i vyhledávání na internetu Náměty, hry a zajímavosti
Podívejte se také Petr Pan ()
Podívejte se také
- Židek, Petr: Tři skladbičky pro příčnou flétnu a klavír (BM069)
- Petr a Lucie (978-80-277-0477-4)
- Štěpánek Petr a přátelé: Žádnej Santa - CD (8594030914397)
- Petr a Lucie (978-80-207-2121-1)
- Petr a Lucie (978-80-754-4634-3)
- Petr Camenzind (9788025707098)
- Nikl Petr, Korbelář Petr, Kotulán Jan: Protisvětlo - CD (8590236007338)
- Rezek Petr, Hypochondr Jarda, KEKS, Spálený Petr, Exit, Bobr a Motýl: Kolekce POP 1 (6xCD) - CD (8594030607466)
- Kolář Petr: Petr Kolář LIVE (CD+DVD) - DVD (SU6280-2)
- Ema, bratříček a Petr (978-80-00-05762-0)
- Králíček Petr - DVD (D007942)
- Trefl Černý Petr Mimoni
- prevody jednotek petr kupka
- butterfly petr korbel 700
- Petr Pan a Oceán naděje (999-00-026-4630-0)
- Ulrychovi Hana a Petr: Nikola Šuhaj loupežník - LP (SU6556-1)
- Novák Petr: Svět a Nesvět Písně 1966 - 1997 (SU5816-2)
- Židek, Petr: Allegretto pro čtyři příčné flétny (BM066)
- Muk Petr: Petr Muk (Edice k 20. výročí) (2x CD) - CD (9029580804)
- Trefl Černý Petr Myška Minnie
Hravá vlastivěda 4 - Nejstarší české dějiny - metodická příručka pro učitele
Metodická příručka pro učitele je graficky koncipovaná stejně jako učebnice a najdete v ní cíle a pomůcky pro výuku daného tématu, náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětová zadání a úkoly, výstupy a cíle, zajímavosti, motivační texty, webové odkazy ke konkrétnímu učivu. Metodická příručka také obsahuje řešení cvičení z pracovního sešitu a odpovědi na otázky z učebnice. Součástí metodiky jsou také kopírovatelné stránky se zajímavými úlohami na konci každého celku. Metodická příručka ke Hravé vlastivědě 4 - Nejstarší české dějiny obsahuje: Zmenšené kopie vybraných stránek z učebnice a všech stránek pracovního sešitu vlastivědy pro snazší orientaci s řešením úkolů Cíle výuky a očekávané výstupy dle RVP ZV Náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětové vztahy, motivační texty a videa Celkem 12 kopírovatelných stran s úlohami pro žáky na rozšiřující učivo Úkoly pro chytré hlavičky, skupinové práce, práce ve dvojicích i vyhledávání na internetu Náměty, hry a zajímavosti
Objev podobné jako Hravá vlastivěda 4 - Nejstarší české dějiny - metodická příručka pro učitele
Hravá vlastivěda 5 - Novodobé české dějiny - Metodická příručka pro učitele
Metodická příručka pro učitele je graficky koncipovaná stejně jako učebnice a najdete v ní cíle a pomůcky pro výuku daného tématu, náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětová zadání a úkoly, výstupy a cíle, zajímavosti, motivační texty, webové odkazy ke konkrétnímu učivu. Metodická příručka také obsahuje řešení cvičení z pracovního sešitu a odpovědi na otázky z učebnice. Součástí metodiky jsou také kopírovatelné stránky se zajímavými úlohami na konci každého celku.Metodická příručka ke Hravé vlastivědě 5 - Novodobé české dějiny obsahuje:Zmenšené kopie vybraných stránek z učebnice a všech stránek pracovního sešitu vlastivědy pro snazší orientaci s řešením úkolůCíle výuky a očekávané výstupy dle RVP ZVNáměty pro činnost v hodinách, mezipředmětové vztahy, motivační texty a videaCelkem 12 kopírovatelných stran s úlohami pro žáky na rozšiřující učivoÚkoly pro chytré hlavičky, skupinové práce, práce ve dvojicích i vyhledávání na internetuNáměty, hry a zajímavosti
Objev podobné jako Hravá vlastivěda 5 - Novodobé české dějiny - Metodická příručka pro učitele
Hravá vlastivěda 4 - Nejstarší české dějiny - metodická příručka pro učitele
Metodická příručka pro učitele je graficky koncipovaná stejně jako učebnice a najdete v ní cíle a pomůcky pro výuku daného tématu, náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětová zadání a úkoly, výstupy a cíle, zajímavosti, motivační texty, webové odkazy ke konkrétnímu učivu. Metodická příručka také obsahuje řešení cvičení z pracovního sešitu a odpovědi na otázky z učebnice. Součástí metodiky jsou také kopírovatelné stránky se zajímavými úlohami na konci každého celku. Metodická příručka ke Hravé vlastivědě 4 - Nejstarší české dějiny obsahuje: Zmenšené kopie vybraných stránek z učebnice a všech stránek pracovního sešitu vlastivědy pro snazší orientaci s řešením úkolů Cíle výuky a očekávané výstupy dle RVP ZV Náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětové vztahy, motivační texty a videa Celkem 12 kopírovatelných stran s úlohami pro žáky na rozšiřující učivo Úkoly pro chytré hlavičky, skupinové práce, práce ve dvojicích i vyhledávání na internetu Náměty, hry a zajímavosti
Objev podobné jako Hravá vlastivěda 4 - Nejstarší české dějiny - metodická příručka pro učitele
Hravá vlastivěda 5 - Česká republika a Evropa - Metodická příručka pro učitele
Metodická příručka pro učitele je graficky koncipovaná stejně jako učebnice a najdete v ní cíle a pomůcky pro výuku daného tématu, náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětová zadání a úkoly, výstupy a cíle, zajímavosti, motivační texty, webové odkazy ke konkrétnímu učivu. Metodická příručka také obsahuje řešení cvičení z pracovního sešitu a odpovědi na otázky z učebnice. Součástí metodiky jsou také kopírovatelné stránky se zajímavými úlohami na konci každého celku. Metodická příručka ke Hravé vlastivědě 5 - Česká republika a Evropa obsahuje: Zmenšené kopie vybraných stránek z učebnice a všech stránek pracovního sešitu vlastivědy pro snazší orientaci s řešením úkolů Cíle výuky a očekávané výstupy dle RVP ZV Náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětové vztahy, motivační texty a videa Celkem 12 kopírovatelných stran s úlohami pro žáky na rozšiřující učivo Úkoly pro chytré hlavičky, skupinové práce, práce ve dvojicích i vyhledávání na internetu Náměty, hry a zajímavosti
Objev podobné jako Hravá vlastivěda 5 - Česká republika a Evropa - Metodická příručka pro učitele
Angličtina pro 3.ročník základní školy Metodická příručka pro učitele: Hello, kids! (80-7235-334-9)
Kniha - autor Marie Zahálková, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato metodická kniha obsahuje množství doporučení, námětů a rad učitelům, kteří v práci s žáky užívají soubor učebních pomůcek Angličtina pro 3. ročník ZŠ . Metodická kniha kromě doporučení, jak úspěšně pracovat s žáky po celý školní rok, obsahuje i časový a tematický rozpis učiva a formuluje výstupy z práce s učebnicí i klíčové kompetence, k jejichž naplňování učebnice směřuje. Angličtina pro 3. ročník ZŠ je vhodná pro výuku v rámci všech vzdělávacích programů a zcela naplňuje požadavky RVP. Usnadňuje tak formulaci ŠVP na konkrétní škole.
Objev podobné jako Angličtina pro 3.ročník základní školy Metodická příručka pro učitele: Hello, kids! (80-7235-334-9)
Sbírka šachových úloh - Petr Herejk
Sbírka úloh zahrnuje velké množství úloh a cvičení na procvičování a je doplňkem základní metodické příručky, kterou je Metodika pro učitele a trenéry šachu. Součástí ucelené série je také sedmidílná Šachová cvičebnice. Ve sbírce najdete úlohy k procvičení jednotlivých lekcí od úplných základů (maty 1. tahem, dvojí úder, vazba) až po pokročilejší témata - matové kombinace, materiální zisky, základy koncovek, strategie, zahájení.
Objev podobné jako Sbírka šachových úloh - Petr Herejk
Jóga krok za krokem: Učebnice pro učitele a žáky (80-86179-38-9)
Kniha - autor Svámí Gítánanda Giri, 364 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Bezpochyby jedna z vůbec nejobsažnějších a nejinformativnějších knih o józe, které se na knižním trhu objevily, a jedna z mála, jejíž autorem je skutečná kapacita. Svámí Gítánanda byl nejen vysoce zkušeným zasvěcencem do tradičních jógových a tantrických disciplín, ale jako lékař dlouhou dobu působící na Západě se zároveň velmi dobře seznámil s tělesnými i duchovními potřebami moderní doby. Jeho učebnice jógy, podaná velmi kultivovaným a fundovaným jazykem čerpá z tradičního odkazu indických jogínů i současných vědeckých poznatků a předkládá bohatý materiál pro každodenní praxi; současně je nadstandardně nabitou studnicí jógové moudrosti, v níž zájemci nacházejí stále nové, originální informace. Jeden z titulů, který by rozhodně neměl chybět v knihovně žádného příznivce jógy.
Objev podobné jako Jóga krok za krokem: Učebnice pro učitele a žáky (80-86179-38-9)
Výtvarná výchova - metodická příručka pro 4. a 5. ročník
Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky Výtvarné výchovy pro 4. a 5. ročník ZŠ od Vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. S oběma publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. Metodický materiál je rozdělen podle učebnic v obou ročnících do kapitol: vodové barvy, tuš; koláž, tuš, pastelky, fixy; pastel; temperové barvy; tužka, pastelky; pastel, rudka, uhel. Ke každému tématu v učebnici přináší metodická příručka materiál k uvedení do tématu, propojení s ostatními předměty, zejména s českým jazykem, vlastivědou, přírodovědou, matematikou, informatikou i hudební výchovou. Součástí kapitol jsou další náměty pro pedagogy do hodin výtvarné výchovy. Proč začít s naší výtvarnou výchovou: Důraz na individualitu a nejen výtvarný projev žáků Rozvoj smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků Kapitoly obsahují vždy několik možností jak témata procvičit Spousta námětů, doporučení, postupů a technik Učivo doprovází fotografie, ilustrace a zábavné hříčky. Jednotlivé úkoly jsou určeny pro individuální i pro skupinovou práci žáků. Rozvíjejí učení se kooperativní výukou, spolupráci a přinášejí žákům viditelný výsledek dané práce. Rozvoj kreativity, nápadů, originality a schopnost dotahovat nápady do reality. Žáci při tvorbě kreseb a maleb pracují s různými materiály a používají rozličné techniky. Učí se tvořit v mezilidských vztazích. Během společné práce se žáci vzájemně poznávají ve skupině, podporují se tak dobré vztahy, empatie a pohled na svět očima druhého, respektování, podpora a pomoc.
Objev podobné jako Výtvarná výchova - metodická příručka pro 4. a 5. ročník
Výtvarná výchova - metodická příručka pro 2. a 3. ročník
Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky Výtvarné výchovy pro 2. a 3. ročník ZŠ od Vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. S oběma publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. Metodický materiál je rozdělen podle učebnic v obou ročnících do kapitol: barva, linie, tvar a kombinování. Ke každému tématu jsou připraveny další možné úkoly, které korespondují s daným učivem a mají přesah do mezipředmětových vztahů. Rozvíjejí jazykový i umělecký cit žáků. Součástí kapitol jsou další náměty pro pedagogy do hodin výtvarné výchovy. Proč začít s naší výtvarnou výchovou: Důraz na individualitu a nejen výtvarný projev žáků Rozvoj smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků Kapitoly obsahují vždy několik možností jak témata procvičit Spousta námětů, doporučení, postupů a technik Učivo doprovází fotografie, ilustrace a zábavné hříčky. Jednotlivé úkoly jsou určeny pro individuální i pro skupinovou práci žáků. Rozvíjejí učení se kooperativní výukou, spolupráci a přinášejí žákům viditelný výsledek dané práce. Žáci při tvorbě kreseb a maleb pracují s různými materiály a používají rozličné techniky. Metodický materiál vznikl na základě úzké spolupráce s odborníky z řad pedagogů, kteří mají bohaté zkušenosti s výukou na 1. stupni ZŠ.
Objev podobné jako Výtvarná výchova - metodická příručka pro 2. a 3. ročník
Genau! 2 - Němčina pro SOŠ a učiliště - Metodická příručka - CD - Petr Tlustý, Carla Tkadlečková
Metodická příručka vychází učitelům maximálně vstříc: zahrnuje zmenšeniny stránek učebnice a nabízí již vyplněná cvičení a množství rad a nápadů, jak nejlépe s učebnicí v hodině pracovat. Materály ke stažení zde.
Objev podobné jako Genau! 2 - Němčina pro SOŠ a učiliště - Metodická příručka - CD - Petr Tlustý, Carla Tkadlečková
Český jazyk 7 - Příručka pro učitele - Milada Hirschová
Praktická metodická příručka k učebnici Český jazyk 7 obsahuje vedle časového a tematického plánu i detailní návod pro postup ve výuce češtiny v sedmém ročníku ZŠ a sekundy víceletých gymnázií. Kapitoly podrobně komentují obsah učebnice.
Objev podobné jako Český jazyk 7 - Příručka pro učitele - Milada Hirschová
Český jazyk 9 příručka pro učitele (80-7230-089-X)
Kniha - autor Milada Hirschová, 32 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Praktická metodická příručka k učebnici Český jazyk 9 obsahuje vedle časového a tematického plánu i detailní návod pro postup ve výuce češtiny v devátém ročníku ZŠ a kvartách víceletých gymnázií. Kapitoly podrobně komentují obsah učebnice.
Objev podobné jako Český jazyk 9 příručka pro učitele (80-7230-089-X)
Hravá matematika 3 - metodická příručka
Příručka obsahuje metodické pokyny pro oba díly Hravé matematiky pro 3. ročník ZŠ - přepracované vydání od vydavatelství Taktik. Každá strana této příručky zahrnuje nejen zmenšené kopie jednotlivých stránek pracovní učebnice s řešením, ale rovněž cíle výuky a pomůcky, jež je možné dále ve výuce v rámci pracovních činností využít. Nechybí ani nápady pro další práci s předepsanými úlohami, náměty pro rozmanité tvořivé činnosti v hodinách s mezipředmětovým přesahem nebo návrhy praktických her, které odpovídají probírané látce. Každá strana této příručky zahrnuje nejen zmenšené kopie jednotlivých stránek pracovní učebnice s řešením, ale rovněž cíle výuky a pomůcky, jež je možné dále ve výuce v rámci pracovních činností využít. Nechybí ani nápady pro další práci s předepsanými úlohami, náměty pro rozmanité tvořivé činnosti v hodinách s mezipředmětovým přesahem nebo návrhy praktických her, které odpovídají probírané látce. V souladu s RVP ZV Rozlišení jednotlivých úloh barevnými piktogramy a rámečky i přehledná grafika Vám jistě usnadní přípravu na vyučování i samotnou práci s Vašimi žáky v hodinách matematiky.
Objev podobné jako Hravá matematika 3 - metodická příručka
Hravá prvouka 2 – metodická příručka
Pro učitele k učebnici a prac. sešitu pro 2. ročník Kopírovatelné strany s úlohami na rozšiřující učivo Obsahuje řešení úloh Obsahuje cíle výuky a očekávané výstupy dle RVP ZV Náměty na činnost v hodinách a úkoly pro skupinovou práci Metodická příručka obsahuje: 112 barevných stran A5
Objev podobné jako Hravá prvouka 2 – metodická příručka
Nová literatura 1 - metodická příručka
Metodická příručka je určena pro pedagogy středních škol a gymnázií, kterým má usnadnit výuku v hodinách literatury. Kromě řešení otázek a úloh z učebnice i pracovního sešitu obsahuje příručka řadu doplňujících informací (kulturně-společenský kontext, definice pojmů, typické literární žánry, slavné literární postavy aj.), díky nimž může pedagog svůj výklad rozšířit a obohatit. Nabízí také přesah do jiných mezipředmětových a mezioborových oblastí (např. historie, filozofie, hudby, dějin divadla a dalších). Příručka obsahuje rovněž řadu motivačních textů, které mají studenty inspirovat k diskuzi, práci ve dvojicích nebo ve skupinách či k samostatným projektům. Díky přehlednému členění textu příručka umožňuje snadnou a rychlou orientaci. Metodická příručka NOVÁ LITERATURA 1 obsahuje: řešení úkolů z pracovního sešitu, odpovědi na opakovací otázky z učebnice, náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětové vztahy a motivační texty, kopírovatelné strany s kompletním rozborem uměleckého textu k maturitě.
Objev podobné jako Nová literatura 1 - metodická příručka
Hravá matematika 2 - metodická příručka
Příručka obsahuje metodické pokyny pro oba díly Hravé matematiky pro 2. ročník ZŠ - přepracované vydání od vydavatelství Taktik. V souladu s RVP ZV Každá strana této příručky zahrnuje nejen zmenšené kopie jednotlivých stránek pracovní učebnice s řešením, ale rovněž cíle výuky a pomůcky, jež je možné dále ve výuce v rámci pracovních činností využít. Nechybí ani nápady pro další práci s předepsanými úlohami, náměty pro rozmanité tvořivé činnosti v hodinách s mezipředmětovým přesahem nebo návrhy praktických her, které odpovídají probírané látce. Rozlišení jednotlivých úloh barevnými piktogramy a rámečky i přehledná grafika Vám jistě usnadní přípravu na vyučování i samotnou práci s Vašimi žáky v hodinách matematiky.
Objev podobné jako Hravá matematika 2 - metodická příručka
Hravá matematika 1 - Metodická příručka
Příručka obsahuje metodické pokyny ke všem třem dílům Hravé matematiky pro 1. ročník ZŠ V souladu s RVP ZV Každá strana této příručky zahrnuje nejen zmenšené kopie jednotlivých stránek pracovní učebnice s řešením, ale rovněž cíle výuky a pomůcky, jež je možné dále ve výuce v rámci pracovních činností využít. Nechybí ani nápady pro další práci s předepsanými úlohami, náměty pro rozmanité tvořivé činnosti v hodinách s mezipředmětovým přesahem nebo návrhy praktických her, které odpovídají probírané látce. Rozlišení jednotlivých úloh barevnými piktogramy a rámečky i přehledná grafika Vám jistě usnadní přípravu na vyučování i samotnou práci s Vašimi žáky v hodinách matematiky.
Objev podobné jako Hravá matematika 1 - Metodická příručka
La Pandilla 2 Metodická příručka
Španělština pro děti od 8 do 10 let. Jednoduchý postup dle témat, která rozmanitým komunikativním způsobem navozují pracovní aktivity, ve kterých zábava je hlavním prvkem výuky španělštiny.
Objev podobné jako La Pandilla 2 Metodická příručka
Hravá hudební výchova 2 – metodická příručka
Příručka obsahuje metodické pokyny k vedení výuky Hudební výchovy pro 2. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. S oběma publikacemi je možné kreativně pracovat. Obě publikace zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno formou piktogramů. V souladu s RVP ZV Metodická příručka obsahuje: úvodní části, ve které je podrobně vysvětleno, jak používat metodickou příručku a pracovní učebnici 14 kapitol obsahujících pokyny k práci s jednotlivými tématy v pracovní učebnici návody na různé didaktické hry seznam nahrávek náhledy stran z pracovní učebnice, v nichž je zaneseno řešení jednotlivých úloh Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. V rámci metodické příručky, ale i pracovní učebnice, nabízíme cíleně více aktivit a činností, než je možné v jedné vyučovací jednotce zvládnout. Je čistě na pedagogovi, které hudebně výchovné aktivity do dané hodiny zařadí. Učební postupy jsou záměrně vybrány a zpracovány na základě řady mnoha osvědčených metod a zdrojů. Nejsou tedy koncipovány pouze jako opora pro zpěv, i když právě vokální činnosti (hlasová výchova –zpěv a práce s písní) mají u dětí mladšího školního věku dominantní postavení. Pokyny v metodické příručce jsou doprovázeny odkazy na příslušné úlohy v pracovní učebnici. Součástí jsou QR kódy, díky kterým si vyučující může snadno pustit nahrávku z internetu Vyučující může při přípravě hodin využívat strany na poznámky. K metodické příručce a pracovní učebnici je dostupné CD s nahrávkami zvuků, poslechových skladeb, rozezpívání i písní, které jsou k dispozici se zpěvem i bez zpěvu. Doprovodné CD s nahrávkami není součástí učebnice!
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 2 – metodická příručka
Hravá hudební výchova 5 - metodická příručka
Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky hudební výchovy pro 5. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě. S všemi třemi publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. Metodická příručka je úzce spjata s pracovními sešity a učebnicemi. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím, zároveň obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikacemi lze kreativně pracovat a volit dle momentální nálady ve třídě a potřeby. K dispozici je více aktivit, než využijete. Metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Moderní a atraktivní grafické zpracování se vyznačuje přehlednou strukturou a kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem. METODICKÁ PŘÍRUČKA OBSAHUJE: skládá se z úvodní části, ve které je podrobně vysvětleno, jak používat metodickou příručku, učebnici a pracovní sešit, dále z 10 kapitol obsahujících pokyny k práci s tématy v jednotlivých publikacích a seznamu nahrávek obsahuje náhledy stran z učebnice a pracovního sešitu, v nichž je zaneseno řešení jednotlivých úloh pokyny v metodické příručce jsou doprovázeny odkazy na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což může pomoci i méně zkušeným vyučujícím; zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, ze kterých může učitel/ka vybírat, a je tedy možné se všemi publikacemi kreativně pracovat; zajišťuje mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno formou piktogramů v rámci estetickovýchovných předmětů je do ní zařazeno užší propojení s výtvarnou výchovou — ke každému tematickému bloku předkládáme metodicky zpracované návrhy výtvarných činností podporujících především umělecké osvojování světa žáky k metodické příručce, učebnici a pracovnímu sešitu jsou dostupná CD s nahrávkami poslechových skladeb, rozezpívání i písní, které jsou k dispozici se zpěvem i bez zpěvu součástí jsou QR kódy, díky kterým si vyučující může snadno pustit nahrávku z internetu vyučující může při přípravě hodin využívat strany na poznámky
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 5 - metodická příručka
Hravá hudební výchova 1 – metodická příručka
Perfektní hodiny hudební výchovy bez přípravy. Výuka Vám bude šlapat jak sehraný orchestr. :-) Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky Hudební výchovy pro 1. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. S oběma publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. V metodické příručce naleznete podrobně rozpracovanou každou vyučovací hodinu na úroveň minut. Náplň můžete převzít, nebo se pouze inspirovat. Aktivity se v rámci hodiny střídají tak, aby se obměňovaly aktivní s relaxačními. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Propojení vokálních, rytmických, pohybových a poslechových činností při aktivitách se žáky. Žák není jen příjemcem, ale i producentem hudby. Bohatá náplň pestrých činností rozvíjí v žácích nejen kladný vztah k hudbě, ale zlepšuje jejich soustředění a motivaci a napomáhá k seberealizaci. Naučí se uvolnit. Zlepší se sociální inteligence žáků. Společné prožitky, kdy souhra všech vytvoří nejen zvukově bohatou píseň, ale i sblíží děti v kolektivu. Hravá hudební výchova netíhne k teorii. K ní se děti dostávají až od vlastního hudebního prožitku a následně ji uplatňují v dalších činnostech. Při námi sestavených cvičeních žáci zapojují obě hemisféry. Sluchové činnosti zlepšují intonaci, což má příznivý vliv na učení jazyků. Hudební myšlení rozvíjí například i matematické dovednosti. Prožijete s žáky spoustu perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. :-) Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, a snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 1 – metodická příručka
Hravá hudební výchova 3 – metodická příručka
Perfektní hodiny hudební výchovy bez přípravy. Výuka Vám bude šlapat jak sehraný orchestr. :-) Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky hudební výchovy pro 3. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě. S všemi třemi publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. V metodické příručce naleznete podrobně rozpracovanou každou vyučovací hodinu na úroveň minut. Náplň můžete převzít, nebo se pouze inspirovat. Aktivity se v rámci hodiny střídají tak, aby se obměňovaly aktivní s relaxačními. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Propojení vokálních, rytmických, pohybových a poslechových činností při aktivitách se žáky. Žák není jen příjemcem, ale i producentem hudby. Bohatá náplň pestrých činností rozvíjí v žácích nejen kladný vztah k hudbě, ale zlepšuje jejich soustředění a motivaci a napomáhá k seberealizaci. Naučí se uvolnit. Zlepší se sociální inteligence žáků. Získají společné prožitky, kdy souhra všech vytvoří nejen zvukově bohatou píseň, ale i sblíží děti v kolektivu. Hravá hudební výchova netíhne k teorii. K ní se děti dostávají až od vlastního hudebního prožitku a následně ji uplatňují v dalších činnostech. Při námi sestavených cvičeních žáci zapojují obě hemisféry. Sluchové činnosti zlepšují intonaci, což má příznivý vliv na učení jazyků. Hudební myšlení rozvíjí například i matematické dovednosti. Prožijete s žáky spoustu perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. :-) Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, a snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem. V souladu s RVP ZV Doprovodné CD s nahrávkami není součástí metodické příručky!
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 3 – metodická příručka
Hravá hudební výchova 4 - metodická příručka
Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky hudební výchovy pro 4. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě. S všemi třemi publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. Je úzce spjata s pracovními sešity a učebnicemi. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikacemi lze kreativně pracovat a volit dle momentální nálady ve třídě a potřeby. K dispozici je více aktivit, než využijete. Metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Je například provázána s tématy probíranými v Hravé prvouce. Moderní a atraktivní grafické zpracování se vyznačuje přehlednou strukturou a kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. skládá se z úvodní části, ve které je podrobně vysvětleno, jak používat metodickou příručku, učebnici a pracovní sešit, dále z 8 kapitol obsahujících pokyny k práci s tématy v jednotlivých publikacích a seznamu nahrávek obsahuje náhledy stran z učebnice a pracovního sešitu, v nichž je zaneseno řešení jednotlivých úloh pokyny v metodické příručce jsou doprovázeny odkazy na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což může pomoci i méně zkušeným vyučujícím; zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, ze kterých může učitel/ka vybírat, a je tedy možné se všemi publikacemi kreativně pracovat součástí jsou QR kódy, díky kterým si vyučující může snadno pustit nahrávku z internetu
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 4 - metodická příručka
Dějiny 19. století pro střední školy Příručka pro učitele (978-80-7358-249-4)
Kniha - 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Titul uzavírá učebnicovou sadu „Dějiny 19. století,“ která nabízí nový pohled na středoškolskou výuku dějin 19. století. Průvodce tvoří sadu pro učitele společně s učebnicí a pracovním sešitem. Cílem průvodce je zefektivnit a usnadnit učitelům práci se sadou ve vyučování. Přináší jak obsáhlý klíč k úkolům pracovního sešitu, tak např. i tabulky sledující provázanost textových boxů a jednotlivých cvičení. Učebnice a pracovní sešit Dějiny 19. století pro střední školy jsou vytvořeny v souladu s RVP pro gymnázia a RVP pro střední odborné vzdělávání. Díky chronologickému uspořádání témat lze učebnicí a pracovním sešitem navázat na kteroukoli používanou učebnici dějepisu, systematické oddělení povinné (výkladové) linie od nepovinné (sledující širší souvislosti tématu) umožňuje jejich přizpůsobení potřebám dané třídy.
Objev podobné jako Dějiny 19. století pro střední školy Příručka pro učitele (978-80-7358-249-4)
Základy speciální pedagogiky - Metodická příručka - Iva Švarcová
Tato publikace je určena nejen posluchačům vysokých škol, kteří budou profesionálně pracovat s lidmi s různými druhy postižení, ale doslova všem zájemcům, kteří se chtějí dozvědět víc o práci s těmito lidmi. Nezabývá se řešením složitých problémů jednotlivých speciálně pedagogických disciplín, chce pouze poskytnout obecný přehled základní problematiky týkající se výchovy, vzdělávání a dalších forem pomoci lidem s postižením. Obsahuje řadu kazuistik, příkladů a aktuálních témat a problémů speciální pedagogiky. Věnuje se i oblasti sociálních služeb pro lidi se zdravotním postižením a jejich rodiny. Nechybí ani seznam literatury a rejstřík, který pomůže všem zájemcům o tuto problematiku při čtení i důkladnějším studiu
Objev podobné jako Základy speciální pedagogiky - Metodická příručka - Iva Švarcová
Chit Chat 2 Metodická Příručka - Paul Shipton
Dvoudílný motivující kurz pro žáky 3. a 4. tříd základních škol, který rozvíjí všechny řečové dovednosti: mluvení a poslech, čtení i psaní. Vhodný pro i pro úplné začátečníky. Jasná, přehledná mluvnice (žák vždy ví, co se učí). Hezké ilustrace: milí broučci, kamarádští Superstars a roztomilá dinosaurka. Chytlavé melodie písniček a říkadel. Informace o životě v anglicky mluvících zemích. Pravidelná opakování a testy.
Objev podobné jako Chit Chat 2 Metodická Příručka - Paul Shipton
d.leicht 2 (A2.1) – metodická příručka na DVD
Metodická příručka na DVD obsahuje praktické tipy a metodické pokyny k jednotlivým aktivitám a probírané látce včetně doplňkových materiálů, jako jsou předlohy ke kopírování, pracovní listy, poslechy a videa. Součástí metodické příručky je rovněž unikátní kód pro aktivaci interaktivní učebnice a pracovního sešitu s časově neomezenou platností. Materiály ke stažení zde.
Objev podobné jako d.leicht 2 (A2.1) – metodická příručka na DVD
New Chatterbox 1 Metodická Příručka - Derek Strange
A new edition of this ever popular course for young beginners - now available at three levels. New Chatterbox brings this much loved series up-to-date with brand-new content reflecting changes in teaching practice and an increase in cross-cultural awareness. The core syllabus, structure, and approach remain the same. The new Starter level makes the course ideal for complete beginners. Key featuresNew Captain Shadow stories, with story exploitation pages in the Activity Book for each episode.'My World' pages in the Pupil's Book feature life in the English-speaking world.'My World' pages in the Activity Book offer cross-cultural comparison and creative projects.Assessment section in the Teacher's Book containing progress tests and a self-assessment portfolio.Communicative games allow children to review key language.Festival-based activities and class plays extend language skills.
Objev podobné jako New Chatterbox 1 Metodická Příručka - Derek Strange
Hravá přírodověda 5 - metodická příručka - Pavel Klech
Pomůcka pro učitele 1. stupně – cíle výuky a očekávané výstupy dle RVP ZV Náměty pro činnost v hodinách, projekty a vycházky do okolí, mezipředmětové vztahy, motivační videa Zmenšené kopie vybraných stránek z učebnice a pracovního sešitu přírodovědy 5 pro snazší orientaci s řešením úkolů V souladu s RVP ZV Objevujte tajemství přírody! METODICKÁ PŘÍRUČKA přírodovědy plná zajímavých cvičení a zábavných her rozvíjí zvídavost a vědecké myšlení žáků. OBSAH KAPITOL: Člověk v přírodě Živá a neživá příroda Neživá příroda Vesmír Člověk a živá příroda Člověk Lidské tělo Lidské výtvory
Objev podobné jako Hravá přírodověda 5 - metodická příručka - Pavel Klech
d.leicht 1 (A1) – metodická příručka na DVD
Metodická příručka na DVD obsahuje praktické tipy a metodické pokyny k jednotlivým aktivitám a probírané látce včetně doplňkových materiálů, jako jsou předlohy ke kopírování, pracovní listy, poslechy a videa. Součástí metodické příručky je rovněž unikátní kód pro aktivaci interaktivní učebnice a pracovního sešitu s časově neomezenou platností. Materiály ke stažení zde.
Objev podobné jako d.leicht 1 (A1) – metodická příručka na DVD
d.leicht 4 (B1) – metodická příručka na DVD
Metodická příručka na DVD obsahuje praktické tipy a metodické pokyny k jednotlivým aktivitám a probírané látce včetně doplňkových materiálů, jako jsou předlohy ke kopírování, pracovní listy, poslechy a videa. Součástí metodické příručky je rovněž unikátní kód pro aktivaci interaktivní učebnice a pracovního sešitu s časově neomezenou platností. Materiály ke stažení zde.
Objev podobné jako d.leicht 4 (B1) – metodická příručka na DVD
d.leicht 3 (A2.2) – metodická příručka na DVD
Metodická příručka na DVD obsahuje praktické tipy a metodické pokyny k jednotlivým aktivitám a probírané látce včetně doplňkových materiálů, jako jsou předlohy ke kopírování, pracovní listy, poslechy a videa. Součástí metodické příručky je rovněž unikátní kód pro aktivaci interaktivní učebnice a pracovního sešitu s časově neomezenou platností. Materiály ke stažení zde.
Objev podobné jako d.leicht 3 (A2.2) – metodická příručka na DVD
Nová literatura pro 3.ročník SŠ - metodická příručka
Metodická příručka je určena pro pedagogy středních škol a gymnázií, kterým má usnadnit výuku v hodinách literatury. Kromě řešení otázek a úloh z učebnice i pracovního sešitu obsahuje příručka řadu doplňujících informací (kulturně-společenský kontext, definice pojmů, typické literární žánry, slavné literární postavy aj.), díky nimž může pedagog svůj výklad rozšířit a obohatit. Nabízí také přesah do jiných mezipředmětových a mezioborových oblastí (např. historie, filozofie, hudby, dějin divadla a dalších). Příručka obsahuje rovněž řadu motivačních textů, které mají studenty inspirovat k diskuzi, práci ve dvojicích nebo ve skupinách či k samostatným projektům. Díky přehlednému členění textu příručka umožňuje snadnou a rychlou orientaci. Metodická příručka NOVÁ LITERATURA 3 obsahuje: řešení úkolů z pracovního sešitu, odpovědi na opakovací otázky z učebnice, náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětové vztahy a motivační texty, kopírovatelné strany s kompletním rozborem uměleckého textu k maturitě.
Objev podobné jako Nová literatura pro 3.ročník SŠ - metodická příručka
Písmenkov a Příběhov pro 1. ročník - Metodická příručka
Metodická příručka je určena všem, kteří pro výuku českého jazyka genetickou metodou v 1. ročníku využívají sérii učebnic Písmenkov a Příběhov v propojení s Uvolňovacími cviky pro Písmenkov a Písankami pro Příběhov. Všechny náměty a nápady vycházejí z praxe. Díky tomu se může tato příručka stát dobrým průvodcem začínajícím učitelům a učitelkám, inspiraci v ní jistě ale objeví i ti zkušenější. V souladu s RVP ZV Obsahuje nejen návrh časového plánu, propojení se vzdělávacími cíli, mezipředmětovými vztahy či klíčovými kompetencemi. Také řešení, tipy a návrhy pro práci s jednotlivými cvičeními, jejich rozšiřování i prohlubování témat kapitol. Zařazeny jsou také náměty a aktivity, jak v různých fázích u dětí rozvíjet předčtenářské dovednosti, čtenářské dovednosti i grafomotoriku. Metodická příručka navíc nabízí příběhy Matěje a Aničky, které lze dětem předčítat jako motivaci při vyvozování jednotlivých písmen v Písmenkově. Je rozdělena na tři hlavní části. V úvodní části autorka seznamuje se samostatnou genetickou metodou: metodikou výuky čtení a psaní; očekávanými výstupy pro vzdělávací obor český jazyk a literatura i pro obor člověk a jeho svět i zařazení průřezových témat. Následuje samostatná část věnovaná Písmenkovu a jeho jednotlivým kapitolám. Hned v úvodu autorka předkládá časový plán výuky a propojení učebnice se sešitem Uvolňovacích cviků. Vše doplňuje příklady konkrétních aktivit. Poté se již věnuje jednotlivým kapitolám v Písmenkově. Další samostatná část je věnována Příběhovu a poslední závěrečnou část tvoří přílohy.
Objev podobné jako Písmenkov a Příběhov pro 1. ročník - Metodická příručka
Šachová cvičebnice 4. díl - Martin Beil
Čtvrtý díl pokračuje výukou kombinačních prvků šachu: 17. lekce: Střelcové kombinace, 18. lekce: Kombinace těžkých figur, 19. lekce: Jezdcové kombinace, 20. lekce: Pěšcové kombinace, 21. lekce: Kombinace na zavlečení (přilákání) figury a blokádu pole, 22. lekce: Kombinace na odvlečení (odlákání) a uvolnění pole nebo linie. Součást sedmidílné série šachových cvičebnic, které doplňují Metodickou příručku pro učitele a trenéry šachu a Sbírku šachových úloh. Metodika, Sbírka úloh a Šachové cvičebnice jsou dobře sladěné a vzájemně se doplňují. Cvičebnice patří do rukou přímo dětem ve školních kroužcích nebo v oddílech. Děti je mohou používat přímo během lekcí, ale jsou vhodné i jako domácí úkoly. Cvičebnice jsou barevné, bohatě ilustrované, plné šachových úkolů.
Objev podobné jako Šachová cvičebnice 4. díl - Martin Beil
Vremena 3 Metodická příručka (978-80-7240-729-3)
Kniha – autor Renata Broniarz, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Řada učebnic VREMENA je určena studentům středních škol začínajícím výuku ruského jazyka. Vede postupně k úrovním A1, A2 a B1 Společného evropského referenčního rámce. Úroveň A1 a A2 lze použít pro výuku žáků a studentů na 2. stupni ZŠ a v odpovídajících ročních víceletých gymnázií. Zaručuje procvičení všech čtyř jazykových dovedností.
Objev podobné jako Vremena 3 Metodická příručka (978-80-7240-729-3)
Příčná flétna: Metodická příručka (978-80-7333-133-7)
Kniha - autor František Malotín, 88 stran, česky Prof. František Malotín byl v Čechách vždy průkopníkem toho nejprogresivnějšího, co se okolo flétny ve světě událo. V padesátých a šedesátých letech dvacátého století, v době u nás ještě stále prezentované výuky hry na flétnu podle počeštělé staré německé školy, byl prvním a neústupným průkopníkem používání francouzského modelu flétny a začal neúnavně hledat způsob, jak přiblížit českou flétnovou školu zvukovému ideálu elitních francouzských flétnistů. Dílo se podrobně zabývá všemi potřebnými aspekty výuky, vysvětluje dýchání, tvoření tónu a zdůrazňuje tolik opomíjený pozitivní přístup ke hře. Práce získala 1. místo v soutěži Pedagogická tvořivost 1996. Na své kvalitě však nic neztratila ani po více než 20 letech od prvního vydání.
Objev podobné jako Příčná flétna: Metodická příručka (978-80-7333-133-7)
Metodická příručka Český jazyk pro 2. ročník ZŠ (8595637001985)
Kniha - autor Martina Šmejkalová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Metodická příručka Český jazyk pro 2. ročník ZŠ provází stejnojmennou řadu učebnic a pomáhá vyučujícímu s přípravou na hodinu a při práci v hodině.
Objev podobné jako Metodická příručka Český jazyk pro 2. ročník ZŠ (8595637001985)
Vremena 2 Metodická příručka (978-80-7240-679-1)
Kniha - autor Renata Broniarz, 42 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Řada učebnic VREMENA je určena studentům středních škol začínajícím výuku ruského jazyka. Vede postupně k úrovním A1, A2 a B1 Společného evropského referenčního rámce. Úroveň A1 a A2 lze použít pro výuku žáků a studentů na 2. stupni ZŠ a v odpovídajících ročních víceletých gymnázií. Zaručuje procvičení všech čtyř jazykových dovedností.
Objev podobné jako Vremena 2 Metodická příručka (978-80-7240-679-1)
Genau! 2 Metodická příručka (859-5-02-60024-7)
Audiokniha na CD Metodická příručka vychází učitelům maximálně vstříc: zahrnuje zmenšeniny stránek učebnice a nabízí již vyplněná cvičení a množství rad a nápadů, jak nejlépe s učebnicí v hodině pracovat
Objev podobné jako Genau! 2 Metodická příručka (859-5-02-60024-7)
Angličtina pro 9. ročník ZŠ - Metodická příručka - Marie Zahálková
Metodická kniha k učebnici a pracovnímu sešitu Hello, kids! pro 9. ročník ZŠ pomáhá vyučujícímu při výuce anglického jazyka.
Objev podobné jako Angličtina pro 9. ročník ZŠ - Metodická příručka - Marie Zahálková
Matematika pro 3. r. ZŠ, metodická příručka - Miroslava Čížková Pišlova
Metodická příručka pro práci s řadou učebnic matematiky pro 3. ročník ZŠ.
Objev podobné jako Matematika pro 3. r. ZŠ, metodická příručka - Miroslava Čížková Pišlova
Passt schon! 4. Němčina pro SŠ - Metodická příručka + 3 CD
Passt schon! je čtyřdílná učebnice němčiny pro střední školy a víceletá gymnázia na úrovni A1–B2. Učebnice Passt schon! nabízí moderní, atraktivní témata a vede studenty ke komunikaci v každodenních situacích. Učebnice Passt schon! systematicky připravuje studenty již od 1. dílu na maturitní zkoušku z německého jazyka na úrovni B1. Metodická příručka obsahuje kromě námětů práce s jednotlivými cvičeními v učebnici a v pracovním sešitě i transkripci nahrávek a řešení cvičení. Metodická příručka usnadňuje orientaci v celém učebním souboru – obsahuje návod, jak kombinovat cvičení z učebnice a pracovního sešitu. Metodická příručky obsahuje audionahrávky na třech CD. Audionahrávky na CD obsahují fonetická cvičení a texty namluvené rodilými mluvčími.
Objev podobné jako Passt schon! 4. Němčina pro SŠ - Metodická příručka + 3 CD
Český jazyk pro 3. r. gymnázií, metodická příručka - Jiří Kostečka
Metodická příručka k učebnici českého jazyka pro gymnázia. 1. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 3. r. gymnázií, metodická příručka - Jiří Kostečka
Český jazyk pro 2. r. gymnázií, metodická příručka - Jiří Kostečka
Metodická příručka k učebnici českého jazyka pro gymnázia. 1. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 2. r. gymnázií, metodická příručka - Jiří Kostečka
Český jazyk pro 4. r. SOŠ, metodická příručka - Marie Čechová
Metodická příručka k učebnici českého jazyka pro SOŠ. 1. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. r. SOŠ, metodická příručka - Marie Čechová
Český jazyk pro 4. r. ZŠ, metodická příručka - Milada Buriánková
Metodická příručka Český jazyk pro 4. ročník ZŠ provází stejnojmennou řadu učebnic a pomáhá vyučujícímu s přípravou na hodinu a při práci v hodině.
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. r. ZŠ, metodická příručka - Milada Buriánková
Český jazyk pro 1. r. SOŠ, metodická příručka - Marie Čechová
Metodická příručka k učebnici českého jazyka pro SOŠ. 1. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 1. r. SOŠ, metodická příručka - Marie Čechová
Podívejte se také
- Králíček Petr - Blu-ray (BD001674)
- Židek, Petr: Allegro Rytmiko & Melancholický valčík / 2 skladby pro 3 příčné flétny a klavír (BM052)
- Kotvald Petr a Hložek Stanislav: Holky z naší školky - CD (SU6016-2)
- Šporcl Pavel, Jiříkovský Petr: Sonáta, Nokturno a Slovanské tance - CD (SU3884-2)
- Zdeněk Petr: Ten umí to a ten zas tohle - CD (CR1006-2)
- Černý Petr (DIGITÁLNĚ RESTAUROVANÝ FI (FHV1254)
- Obyčejný muž Petr Spálený: Zpěvník (9790706556147)
- Pokladnice pohádek Aladin, Auta, Petr Pan
- Various: Petr Pan - MP3-CD (8594072273957)
- Čtvrtníček Petr: Pane prezidente - CD (9029652366)
- Victor Full Frame Petr Koukal (4005543145726)
- Petr Pan SE - Blu-ray (D00621)
- Petr Brukner (978-80-7260-508-8)
- Novák Petr: Klaunova zpověď - DVD (SU7138-9)
- Petr Pan (978-80-206-1599-2)
- V první linii: Armádní generál Petr Pavel ()
- Petr Pan Disney pohádky 7. - DVD (D00838)
- Fialová Kristina / Nouzovský Petr: Humoresque - CD (UP0178)
- Papuchalk Petr (978-80-262-0361-2)
- Schmidt Puzzle Petr Pan 1000 dílků (4001504596354)
- Skoumal Petr: Nebo cibule - CD (MAM318-2)
- Skoumal Petr: Kampak běžíš, ježku - CD (SU5915-2)