Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Český jazyk pro 4. r. ZŠ, metodická příručka - Milada Buriánková
Metodická příručka Český jazyk pro 4. ročník ZŠ provází stejnojmennou řadu učebnic a pomáhá vyučujícímu s přípravou na hodinu a při práci v hodině.
Podívejte se také cesky jazyk 5 1 pracovni sesit pro 5 rocnik zs 978 80 7238 961 2
Český jazyk pro 4. r. ZŠ, pracovní sešit - Martina Šmejkalová, Zdenka Dvořáková, Milada Buriánková
Pracovní sešit k učebnici českého jazyka pro 4. ročník ZŠ.
Podívejte se také cesky jazyk 7 1 dil pracovni sesit
Český jazyk pro 4. r. SOŠ, metodická příručka - Marie Čechová
Metodická příručka k učebnici českého jazyka pro SOŠ. 1. vydání
Podívejte se také MILADA - DVD (N02435)
Podívejte se také
- cesky jazyk 6 iii dil prehledy tabulky rozbory cviceni 978 80 7245 317 7
- velky cesky snar
- Sony ZS-PS50W (ZSPS50W.CET)
- OXE ZS 1202 - Žárovka se solárním panelem a ovladačem (OXE ZS 1202)
- cesky motivacni diar cerny
- Český jazyk pro 4.ročník gymnázií (978-80-7235-632-4)
- Milada Horáková (978-80-257-3220-5)
- ECG ZS 1420 zastřihovač vousů, černá
- Český jazyk 4 učebnice pro 4 ročník (978-80-7600-216-6)
- Jazyk R a tvorba grafů (978-80-271-3137-2)
- batoh detsky baagl cesky olympijsky tym
- minnie 36cm cesky mluvici a zpivajici
- Český jazyk 4. ročník učebnice (978-80-7311-185-4)
- Český jazyk 4: učebnice pro 4. ročník základní školy (978-80-88285-48-9)
- Český jazyk pro 4. ročník SŠ (978-80-7235-532-7)
- Český jazyk 4 pro základní školy (978-80-7235-423-8)
- Český jazyk pro 2.r.gymnázií Metodiká příručka (80-7235-216-4)
- Český jazyk 4 (978-80-86448-38-1)
- Český jazyk 4 Pracovní sešit pro 4. ročník 1 díl (978-80-7600-130-5)
- Český jazyk 4 Příručka učitele: Pro 4. ročník zákaldní školy (978-80-7238-937-7)
Český jazyk pro 4. r. gymnázií, metodická příručka - Jiří Kostečka
Metodická příručka k učebnici českého jazyka pro gymnázia. 1. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. r. gymnázií, metodická příručka - Jiří Kostečka
Český jazyk pro 5. r. ZŠ, pracovní sešit - Milada Buriánková
Pracovní sešit k učebnici českého jazyka pro 5. ročník ZŠ.
Objev podobné jako Český jazyk pro 5. r. ZŠ, pracovní sešit - Milada Buriánková
Český jazyk pro 2. r. ZŠ, pracovní sešit - Milada Buriánková
Pracovní sešit k učebnici českého jazyka pro 2. ročník ZŠ.
Objev podobné jako Český jazyk pro 2. r. ZŠ, pracovní sešit - Milada Buriánková
Český jazyk pro 3. r. ZŠ, pracovní sešit - Milada Buriánková
Pracovní sešit k učebnici českého jazyka pro 3. ročník ZŠ
Objev podobné jako Český jazyk pro 3. r. ZŠ, pracovní sešit - Milada Buriánková
Český jazyk pro 4. r. ZŠ, učebnice - Eva Hošnová
Učebnice je třetí z řady učebnic pro výuku českého jazyka ve 2.–5. ročníku ZŠ. Obsahuje prvky vedoucí k dosažení všech klíčových kompetencí včetně kompetencí sociálních a personálních, občanských i kompetence k řešení problémů. Kromě jazykového učiva je v učebnici kladen velký důraz na rozvoj komunikačních dovedností. V učebnici je propojena jazyková, komunikační a slohová výchova – prvky slohu jsou obsaženy i v jazykovýchkapitolách a naopak. Ve zjednodušené podobě nechybějí ani prvky mediální výchovy. K učebnici je vydán pracovní sešit. Obsah: nauka o slově, pravopis, vyjmenovaná slova, slovní druhy, podstatná jména a jejich skloňování, slovesa, stavba věty, souvětí a jeho stavba, přímá a nepřímá řeč.
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. r. ZŠ, učebnice - Eva Hošnová
Český jazyk pro 4.r.gymnázií Metodická příručka (80-7235-218-0)
Kniha - autor Jiří Kostečka, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Tato metodická příručka se vztahuje k poslední části čtyřdílné řady učebnic českého jazyka pro gymnázia, případně i pro další střední školy. Učebnice jsou zpracovány podleplatných osnov pro 4letá gymnázia a vyšší ročníky víceletých gymnázií a zcela respektují Katalog cílových požadavků ke společné části maturitní zkoušky z českého jazyka. Garancí kvality projektu učebnic je to, že je výsledkem zkušeného a úspěšného gymnaziálního učitele a spoluautora výše uvedeného Katalogu cílových požadavků. Ke každé z učebnic patří metodická příručka. Celou řadu doplňuje publikace s testovými úlohami pro kvalitní přípravu maturantů na zkoušku dospělosti (autor J. Kostečka, konzultant F. Brož). Tuto řadu učebnic ČJ paralelně provází čtyřdílný soubor učebnic literatury a čítanek (J. Soukal a kol.) . Jejich pojetí je rovněž v souladu s Katalogem cílových požadavků ke společné části maturitní zkoušky z...
Objev podobné jako Český jazyk pro 4.r.gymnázií Metodická příručka (80-7235-218-0)
Český jazyk pro 4. ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-342-X)
Kniha - autor Marie Čechová, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Tato metodická příručka se vztahuje k závěrečné části čtyřdílné řady učebnic českého jazyka pro střední odborné školy. Učebnice jsou zpracovány podle platných standardů vzdělávání pro daný typ školy, připravují žáky cíleně na nové pojetí maturitní zkoušky. Pro každý ročník je určena jedna učebnice a jedna metodická příručka pro učitele. Vhodným a potřebným doplňkem učebnic je Základní mluvnice českého jazyka, která koresponduje s pojetím a obsahem učebnic. Tuto řadu učebnic českého jazyka paralelně provází čtyřdílný soubor učebnic literatury a čítanek (J. Soukal a kol.). Jejich pojetí rovněž připravuje žáky na novou maturitu
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-342-X)
Metodická příručka Český jazyk pro 2. ročník ZŠ (8595637001985)
Kniha - autor Martina Šmejkalová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Metodická příručka Český jazyk pro 2. ročník ZŠ provází stejnojmennou řadu učebnic a pomáhá vyučujícímu s přípravou na hodinu a při práci v hodině.
Objev podobné jako Metodická příručka Český jazyk pro 2. ročník ZŠ (8595637001985)
Český jazyk pro 3. r. gymnázií, metodická příručka - Jiří Kostečka
Metodická příručka k učebnici českého jazyka pro gymnázia. 1. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 3. r. gymnázií, metodická příručka - Jiří Kostečka
Český jazyk pro 2. r. gymnázií, metodická příručka - Jiří Kostečka
Metodická příručka k učebnici českého jazyka pro gymnázia. 1. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 2. r. gymnázií, metodická příručka - Jiří Kostečka
Český jazyk pro 1. r. SOŠ, metodická příručka - Marie Čechová
Metodická příručka k učebnici českého jazyka pro SOŠ. 1. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 1. r. SOŠ, metodická příručka - Marie Čechová
Český jazyk pro 2. r. SOŠ, metodická příručka - Marie Čechová
Metodická příručka k učebnici českého jazyka pro SOŠ. 1. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 2. r. SOŠ, metodická příručka - Marie Čechová
Český jazyk pro 3. r. SOŠ, metodická příručka - Marie Čechová
Metodická příručka k učebnici českého jazyka pro SOŠ. 1. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 3. r. SOŠ, metodická příručka - Marie Čechová
Český jazyk pro ZŠ 9, metodická příručka - Eva Hošnová, Ivana Bozděchová, Olga Čelišová
Příručka pro učitele je vhodných doplňkem pk učebnici a pracovnímu sešitu z českého jazyka pro 9. ročník, která zásadně usnadní při vyučujícího.
Objev podobné jako Český jazyk pro ZŠ 9, metodická příručka - Eva Hošnová, Ivana Bozděchová, Olga Čelišová
Český jazyk pro 4. r. gymnázií, učebnice - Jiří Kostečka
Čtvrtá ze souboru čtyř prakticky pojatých učebnic s množstvím cvičení a úkolů. Autor systematicky vede žáky k osvojování klíčových kompetencí v oblasti jazykového systému a praktické stylistiky. Učebnice tak rozvíjejí abstraktní myšlení středoškoláků, stejně jako dovednost formulovat smysluplné a stylizačně přiměřené slohové útvary. Zároveň připravují žáky ke zvládnutí maturitní zkoušky. Učebnice jsou doplněny metodickými příručkami pro učitele, které obsahují řešení všech cvičení. Obsah: vybrané kapitoly z obecné jazykovědy, historický vývoj češtiny, česká jazykověda v 1. pol. 20. stol., Bohuslav Havránek, nauka o slohu, administrativní styl, umělecký styl, řečnický styl, kapitoly z nauky o komunikaci, česká jazykověda od 2. pol. 20. stol. do současnosti, Vladimír Šmilauer, souhrnné opakování a procvičování. 2. upravené vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. r. gymnázií, učebnice - Jiří Kostečka
Český jazyk pro 4. r. SŠ, učebnice - Marie Čechová
Čtvrtý díl ze čtyřdílného kompletu učebnic, který si klade za úkol především zdokonalovat schopnost žáků kultivovaně komunikovat, aniž by bylo potlačeno jazykové učivo. K tomu slouží cvičení, která v učebnicích převládají nad výklady. 2. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. r. SŠ, učebnice - Marie Čechová
Matematika pro 4. ročník ZŠ Metodická příručka (978-80-7235-456-6)
Kniha - autor Miroslava Čížková, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Matematika pro 4. ročník ZŠ Metodická příručka (978-80-7235-456-6)
Vlastivěda pro 4. r. ZŠ, učebnice - Alena Ježková, Milada Čechurová, Daniel Borecký
Učebnice vlastivědy je jednou ze dvou učebnic vlastivědy pro 4. a 5. ročník. Věnuje se třem tematickým okruhům ze vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět: Místo, kde žijeme, Lidé kolem nás a Lidé a čas. Učivo je zpracováno od jednoduššího ke složitějšímu v souladu s vývojem žáka, nikoli pouze tematicky. Učebnici doplňuje pracovní sešit a metodická příručka určená společně pro 4. a 5. ročník. Učebnice obsahuje podrobné mapové přílohy (Povrch ČR a Rozdělení ČR do krajů včetně krajských měst a hlavní silniční sítě) v měřítku 1 : 1 000 000.
Objev podobné jako Vlastivěda pro 4. r. ZŠ, učebnice - Alena Ježková, Milada Čechurová, Daniel Borecký
Český jazyk pro 4. ročník ZŠ - 1. část - Ludmila Konopková
Učebnice je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrovaná. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. Z obsahu učiva: Zvuková a psaná podoba slova, Stavba slova, Slova s předponami, Psaní i/í a y/ý po obojetných souhláskách, Řazení slov do skupin slovních druhů, Časování sloves.
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. ročník ZŠ - 1. část - Ludmila Konopková
Český jazyk pro 1.ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-250-4)
Kniha - autor kolektiv autorů, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ucelená čtyřdílná řada metodických příruček k učebnicím osvědčeného autorského týmu je určena pro výuku na všech typech středních odborných škol. Je zpracována podle učebních osnov pro SOŠ, připravuje již ale také pro nové pojetí maturitní zkoušky. Všechny učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR.
Objev podobné jako Český jazyk pro 1.ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-250-4)
Český jazyk pro 4. ročník ZŠ - 2. část - Ludmila Konopková, Věra Tenčlová
Učebnice je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrovaná. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. Z obsahu učiva: Pád, číslo a rod podstatných jmen, Skloňování podstatných jmen, Slovesný způsob, druhy vět, Přísudek a podmět, Skladební skupina, shoda přísudku s podmětem, O větě jednoduché a souvětí, Přímá řeč, uvozovací věta.
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. ročník ZŠ - 2. část - Ludmila Konopková, Věra Tenčlová
Český jazyk pro 4. ročník ZŠ - Pracovní sešit - Ludmila Konopková, Věra Tenčlová
Pracovní sešit k učebnicím pro 4. r. je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrované. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. ročník ZŠ - Pracovní sešit - Ludmila Konopková, Věra Tenčlová
Matematika pro 3. r. ZŠ, metodická příručka - Miroslava Čížková Pišlova
Metodická příručka pro práci s řadou učebnic matematiky pro 3. ročník ZŠ.
Objev podobné jako Matematika pro 3. r. ZŠ, metodická příručka - Miroslava Čížková Pišlova
Pracovní sešit Český jazyk pro 4. ročník ZŠ (978-80-7235-652-2)
Kniha - autor Milada Buriánková; Martina Šmejkalová; Zdeňka Dvořáková, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit k učebnici českého jazyka pro 4. ročník ZŠ.
Objev podobné jako Pracovní sešit Český jazyk pro 4. ročník ZŠ (978-80-7235-652-2)
Český jazyk pro 3.r.gymnázií Metodická příručka (80-7235-217-2)
Kniha - autor Jiří Kostečka, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Metodická příručka je žádanou didaktickou pomůckou učitele, vztahující se k třetí části čtyřdílné řady prakticky pojatých učebnic s množstvím cvičení a úkolů. Autor, tvůrce učebních osnov a praktický učitel doporučuje postup, který vede žáky systematicky k důkladné přípravě na maturitu, včetně jejího nového pojetí. Metodická příručka bude vydána ke každé učebnici z řady.
Objev podobné jako Český jazyk pro 3.r.gymnázií Metodická příručka (80-7235-217-2)
Český jazyk pro 1.r.gymnázií Metodická příručka (80-7235-215-6)
Kniha - autor Jiří Kostečka, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Metodická příručka je žádanou didaktickou pomůckou učitele, vztahující se k první části čtyřdílné řady prakticky pojatých učebnic s množstvím cvičení a úkolů. Autor, tvůrce učebních osnov a praktický učitel doporučuje postup, který vede žáky systematicky k důkladné přípravě na maturitu, včetně jejího nového pojetí. Metodická příručka bude vydána ke každé učebnici z řady.
Objev podobné jako Český jazyk pro 1.r.gymnázií Metodická příručka (80-7235-215-6)
Český jazyk 4 pro základní školy: Metodická příručka (978-80-7235-452-8)
Kniha - autor Milada Buriánková, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Metodická příručka pro učitele je nedílnou součástí Českého jazyka pro daný ročník.
Objev podobné jako Český jazyk 4 pro základní školy: Metodická příručka (978-80-7235-452-8)
Český jazyk 5 pro základní školy: Metodická příručka (978-80-7235-546-4)
Kniha - autor Milada Buriánková, 216 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato metodická příručka je určena učitelům, kteří užívají ve výuce učebnici Český jazyk pro 5. ročník ZŠ (E. Hošnová a kol.). Obsahuje řadu námětů a doporučení pro zkvalitnění a zpestření výuky i řešení většiny cvičení.
Objev podobné jako Český jazyk 5 pro základní školy: Metodická příručka (978-80-7235-546-4)
Český jazyk pro 3. ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-313-6)
Kniha - autor Marie Čechová, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Tato metodická příručka se vztahuje ke třetí části čtyřdílné řady učebnic českého jazyka pro střední odborné školy. Učebnice jsou zpracovány podle platných standardů vzdělávání pro daný typ školy, připravují žáky cíleně na nové pojetí maturitní zkoušky. Pro každý ročník je určena jedna učebnice a jedna metodická příručka pro učitele. Vhodným a potřebným doplňkem učebnic je "Základní mluvnice českého jazyka", která koresponduje s pojetím a obsahem učebnic. Tuto řadu učebnic českého jazyka paralelně provází čtyřdílný soubor učebnic literatury a čítanek (J. Soukal a kol.). Jejich pojetí rovněž připravuje žáky na novou maturitu
Objev podobné jako Český jazyk pro 3. ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-313-6)
Český jazyk pro 2. ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-251-2)
Kniha - autor Marie Čechová, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ucelená čtyřdílná řada metodických příruček k učebnicím osvědčeného autorského týmu je určena pro výuku na všech typech středních odborných škol. Je zpracována podle učebních osnov pro SOŠ, připravuje již ale také pro nové pojetí maturitní zkoušky. Všechny učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR.
Objev podobné jako Český jazyk pro 2. ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-251-2)
Český jazyk 7 - Příručka pro učitele - Milada Hirschová
Praktická metodická příručka k učebnici Český jazyk 7 obsahuje vedle časového a tematického plánu i detailní návod pro postup ve výuce češtiny v sedmém ročníku ZŠ a sekundy víceletých gymnázií. Kapitoly podrobně komentují obsah učebnice.
Objev podobné jako Český jazyk 7 - Příručka pro učitele - Milada Hirschová
Český jazyk 4 Příručka učitele: Pro 4. ročník zákaldní školy (978-80-7238-937-7)
Kniha - autor Jaroslava Kosová; Gabriela Babušová; Lenka Rykrová, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Podrobná metodická příručka obsahuje mj. přehledy učiva s orientačními harmonogramy, přehledy očekávaných výstupů, klíčových kompetencí a průřezových témat. Orientaci v knize usnadňuje reprodukování všech stran z učebnice i pracovních sešitů. Součástí příručky učitele jsou také kopírovatelné přílohy, pracovní listy a stránky pracovních sešitů s příklady řešení.
Objev podobné jako Český jazyk 4 Příručka učitele: Pro 4. ročník zákaldní školy (978-80-7238-937-7)
Český jazyk pro 2. r. ZŠ, učebnice - Eva Hošnová
Učebnice je první z řady učebnic pro výuku českého jazyka ve 2.–5. ročníku ZŠ. Obsahuje prvky vedoucí k dosažení všech klíčových kompetencí včetně kompetencí sociálních a personálních, občanských i kompetence k řešení problémů. Kromě jazykového učiva je v učebnici kladen velký důraz na rozvoj komunikačních dovedností. V učebnici je propojena jazyková, komunikační a slohová výchova – prvky slohu jsou obsaženy i v jazykových kapitolách a naopak. Ve zjednodušené podobě nechybějí ani prvky mediální výchovy. K učebnici je vydán pracovní sešit. Obsah: abeceda, věta, slovo, slabika, hlásky, vlastní jména, písmeno ě“, souhlásky na konci slova, věta jednoduchá a souvětí
Objev podobné jako Český jazyk pro 2. r. ZŠ, učebnice - Eva Hošnová
Český jazyk pro 5. r. ZŠ, učebnice - Eva Hošnová
Učebnice je čtvrtou z řady učebnic pro výuku českého jazyka ve 2.–5. ročníku ZŠ. Obsahuje prvky vedoucí k dosažení všech klíčových kompetencí včetně kompetencí sociálních a personálních, občanských i kompetence k řešení problémů. Kromě jazykového učiva je v učebnici kladen velký důraz na rozvoj komunikačních dovedností. V učebnici je propojena jazyková, komunikační a slohová výchova – prvky slohu jsou obsaženy i v jazykovýchkapitolách a naopak. Ve zjednodušené podobě nechybějí ani prvky mediální výchovy. K učebnici je vydán pracovní sešit. Obsah: tvoření slov a jejich stavba, vyjmenovaná slova, slovní druhy, podstatná jména, přídavná jména, zájmena, číslovky, slovesa, věta, přísudek a podmět, souvětí, přímá a nepřímá řeč.
Objev podobné jako Český jazyk pro 5. r. ZŠ, učebnice - Eva Hošnová
Český jazyk pro 3. r. ZŠ, učebnice - Eva Hošnová
Učebnice je druhou z řady učebnic pro výuku českého jazyka ve 2.–5. ročníku ZŠ. Obsahuje prvky vedoucí k dosažení všech klíčových kompetencí včetně kompetencí sociálních a personálních, občanských i kompetence k řešení problémů. Kromě jazykového učiva je v učebnici kladen velký důraz na rozvoj komunikačních dovedností. V učebnici je propojena jazyková, komunikační a slohová výchova – prvky slohu jsou obsaženy i v jazykovýchkapitolách a naopak. Ve zjednodušené podobě nechybějí ani prvky mediální výchovy. K učebnici je vydán pracovní sešit. Obsah: tvary slov a slova příbuzná, souhlásky uvnitř slov, řazení slov podle abecedy, písmena označující pravopisně obojetné souhlásky, slovo a skutečnost, slovní druhy, podstatná jména, slovesa, věta a souvětí.
Objev podobné jako Český jazyk pro 3. r. ZŠ, učebnice - Eva Hošnová
Český jazyk 4 pro ZŠ - příručka učitele - Jaroslava Kosová, Gabriela Babušová, Lenka Rykrová
Podrobná metodická příručka obsahuje mj. přehledy učiva s orientačními harmonogramy, přehledy očekávaných výstupů, klíčových kompetencí a průřezových témat. Orientaci v knize usnadňuje reprodukování všech stran z učebnice i pracovních sešitů. Součástí příručky učitele jsou také kopírovatelné přílohy, pracovní listy a stránky pracovních sešitů s příklady řešení.
Objev podobné jako Český jazyk 4 pro ZŠ - příručka učitele - Jaroslava Kosová, Gabriela Babušová, Lenka Rykrová
Přírodověda pro 4. r. ZŠ, učebnice - Marie Čechurová
Učebnice přírodopisu se věnuje dvěma tematickým okruhům ze vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět: Rozmanitost přírody a Člověk a jeho zdraví. Učivo je zpracováno od jednoduššího ke složitějšímu v souladu s vývojem žáka, nikoli pouze tematicky. Ve 4. ročníku žáci poznávají rostliny a živočichy nejen teoreticky podle ekosystémů, ale také postupně v přírodě, v souladu s jednotlivými ročními obdobími. Rozmanitost přírody se zabývá tématy jako živá a neživá příroda, životní podmínky rostlin a živočichů, rostliny a jejich změny během roku, živočichové a stavba jejich těla, změny přírody během ročních období, rostliny a živočichové v různých, ekosystémech (les, louka, pole, vody a bažiny), rostliny a živočichové v okolí našich domovů, ochrana životního prostředí, Člověk a jeho zdraví tématy: životní podmínky člověka, péče o zdraví (zdravá výživa, pohybový režim), vývoj člověka – základní období. 3. vydání
Objev podobné jako Přírodověda pro 4. r. ZŠ, učebnice - Marie Čechurová
Matematika pro 4. r. ZŠ, učebnice - Ladislava Eiblová
Učebnice je součástí nové ucelené řady učebnic matematiky pro výuku na 1. stupni ZŠ. Obsahuje učivo: přirozená čísla do milionu – počítání s kalkulačkou, porovnávání a zaokrouhlování čísel, písemné sčítání a odčítání, násobení jednociferným a dvojciferným číslem, dělení jednociferným číslem, vztahy mezi čísly, římské číslice, jednotky, délky, hmotnosti, obsahu, objemu a času, zlomky, diagramy, aritmetický průměr, přímá úměrnost, rýsování – kolmice a rovnoběžky, pravoúhlý trojúhelník,kružnice, kru - obvod a obsah čtverce a obdélníku. obvod trojúhelníku - grafický součet, rozdíl a násobek úseček - osa – úsečky, souměrnosti povrch a síť krychle a kvádru.
Objev podobné jako Matematika pro 4. r. ZŠ, učebnice - Ladislava Eiblová
Český jazyk/Čítanka 1 pro ZŠ - Příručka učitele
Je společná oběma souborům pro 1. ročník (Živé abecedě, Slabikáři, Písankám, CD a Čítance). Obsahuje přehledy učiva s orientačními harmonogramy, přehledy očekávaných výstupů, klíčových kompetencí a průřezových témat. Příručka se skládá z úvodu a jednotlivých částí věnovaných každé učebnici zvlášť.Podobně jsou členěny všechny kapitoly. Nejprve je vymezen jejich cíl, uvedeny informace o mezipředmětových vztazích a náměty k motivaci žáků. Následují návrhy dechových a hlasových cvičení, náměty k analýze jednotlivých textů, další rozvíjející úkoly a nabídka her a dalších textů, s nimiž mohou vyučující pracovat.
Objev podobné jako Český jazyk/Čítanka 1 pro ZŠ - Příručka učitele
Český jazyk pro 4. ročník SOŠ - Marie Čechová
Ucelená čtyřdílná řada učebnic osvědčeného autorského týmu je určena pro výuku na všech typech středních odborných škol. Je zpracována podle učebních osnov pro SOŠ, připravuje již ale také pro nové pojetí maturitní zkoušky. Všechny učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR 1. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. ročník SOŠ - Marie Čechová
Výtvarná výchova - metodická příručka pro 4. a 5. ročník
Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky Výtvarné výchovy pro 4. a 5. ročník ZŠ od Vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. S oběma publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. Metodický materiál je rozdělen podle učebnic v obou ročnících do kapitol: vodové barvy, tuš; koláž, tuš, pastelky, fixy; pastel; temperové barvy; tužka, pastelky; pastel, rudka, uhel. Ke každému tématu v učebnici přináší metodická příručka materiál k uvedení do tématu, propojení s ostatními předměty, zejména s českým jazykem, vlastivědou, přírodovědou, matematikou, informatikou i hudební výchovou. Součástí kapitol jsou další náměty pro pedagogy do hodin výtvarné výchovy. Proč začít s naší výtvarnou výchovou: Důraz na individualitu a nejen výtvarný projev žáků Rozvoj smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků Kapitoly obsahují vždy několik možností jak témata procvičit Spousta námětů, doporučení, postupů a technik Učivo doprovází fotografie, ilustrace a zábavné hříčky. Jednotlivé úkoly jsou určeny pro individuální i pro skupinovou práci žáků. Rozvíjejí učení se kooperativní výukou, spolupráci a přinášejí žákům viditelný výsledek dané práce. Rozvoj kreativity, nápadů, originality a schopnost dotahovat nápady do reality. Žáci při tvorbě kreseb a maleb pracují s různými materiály a používají rozličné techniky. Učí se tvořit v mezilidských vztazích. Během společné práce se žáci vzájemně poznávají ve skupině, podporují se tak dobré vztahy, empatie a pohled na svět očima druhého, respektování, podpora a pomoc.
Objev podobné jako Výtvarná výchova - metodická příručka pro 4. a 5. ročník
Český jazyk 1 pro ZŠ - Příručka učitele / nová generace
Příručka učitele vám bude dobrým pomocníkem a průvodcem učebními materiály pro Český jazyk 1 – Živou abecedu, Slabikář a písanky. Provede vás každou kapitolou a poradí, jak jednotlivé stránky efektivně využít při výuce. Obsahuje další úlohy, nápady a hry, které rozšiřují tištěné materiály. V příloze naleznete kopírovatelné šablony. Součástí příručky je také časově-tematický plán a přehled výstupů a kompetencí.
Objev podobné jako Český jazyk 1 pro ZŠ - Příručka učitele / nová generace
Český jazyk pro 4.ročník gymnázií (978-80-7235-632-4)
Kniha - autor Jiří Kostečka, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Čtvrtá ze souboru čtyř prakticky pojatých učebnic s množstvím cvičení a úkolů. Autor systematicky vede žáky k osvojování klíčových kompetencí v oblasti jazykového systému a praktické stylistiky. Učebnice tak rozvíjejí abstraktní myšlení středoškoláků, stejně jako dovednost formulovat smysluplné a stylizačně přiměřené slohové útvary. Zároveň připravují žáky ke zvládnutí maturitní zkoušky. Učebnice jsou doplněny metodickými příručkami pro učitele, které obsahují řešení všech cvičení. Obsah: vybrané kapitoly z obecné jazykovědy, historický vývoj češtiny, česká jazykověda v 1. pol. 20. stol., Bohuslav Havránek, nauka o slohu, administrativní styl, umělecký styl, řečnický styl, kapitoly z nauky o komunikaci, česká jazykověda od 2. pol. 20. stol. do současnosti, Vladimír Šmilauer, souhrnné opakování a procvičování.
Objev podobné jako Český jazyk pro 4.ročník gymnázií (978-80-7235-632-4)
Český jazyk pro 4. ročník - 2.díl - Hana Mikulenková
Na formální výhody učebnice si děti navykly již ve 2. a 3. ročníku. Je pro ně přitažlivá hned z několika důvodů. Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro snadnější manipulaci při práci je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou vedeny na tématech, která děti učí nové věci z jiných oblastí (Člověk a jeho svět) nebo je vedou k přemýšlení a objevování nových skutečností (rozvoj klíčových kompetencí, průřezová témata). Ve cvičebních textech se objevují také literární ukázky – básničky i krátké prózy – blízké dětskému vnímání ve 4. ročníku. Do češtiny se tak přirozeně vnášejí témata, která u dětí rozvíjejí komunikativní kompetence a zároveň vedou k upevňování, opakování a rozvíjení poznatků z oblasti Člověk a jeho svět (Na křižovatce, Jak se kde mluví, vyplňování dokladů). V učebnicích tak dochází k přirozené integraci učiva, zároveň to umožňuje posílit komunikativní složku učebnice, témata slouží k ústnímu i písemnému projevu dětí a úkoly podporují také komunikační spolupráci ve dvojicích či skupinkách. Celkově se těmito tématy otevírá přístup pro mezioborové souvislosti i průřezová témata.
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. ročník - 2.díl - Hana Mikulenková
Český jazyk pro 4. ročník - 1.díl - Hana Mikulenková
Na formální výhody učebnice si děti navykly již ve 2. a 3. ročníku. Je pro ně přitažlivá hned z několika důvodů. Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro snadnější manipulaci při práci je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou vedeny na tématech, která děti učí nové věci z jiných oblastí (Člověk a jeho svět) nebo je vedou k přemýšlení a objevování nových skutečností (rozvoj klíčových kompetencí, průřezová témata). Ve cvičebních textech se objevují také literární ukázky – básničky i krátké prózy – blízké dětskému vnímání ve 4. ročníku. Do češtiny se tak přirozeně vnášejí témata, která u dětí rozvíjejí komunikativní kompetence a zároveň vedou k upevňování, opakování a rozvíjení poznatků z oblasti Člověk a jeho svět (Na křižovatce, Jak se kde mluví, vyplňování dokladů). V učebnicích tak dochází k přirozené integraci učiva, zároveň to umožňuje posílit komunikativní složku učebnice, témata slouží k ústnímu i písemnému projevu dětí a úkoly podporují také komunikační spolupráci ve dvojicích či skupinkách. Celkově se těmito tématy otevírá přístup pro mezioborové souvislosti i průřezová témata.
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. ročník - 1.díl - Hana Mikulenková
Český jazyk pro 4. ročník SOŠ (Defekt) - Marie Čechová
Ucelená čtyřdílná řada učebnic osvědčeného autorského týmu je určena pro výuku na všech typech středních odborných škol. Je zpracována podle učebních osnov pro SOŠ, připravuje již ale také pro nové pojetí maturitní zkoušky. Všechny učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR 1. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. ročník SOŠ (Defekt) - Marie Čechová
Krátká cvičení z českého jazyka pro 4. a 5. třídu ZŠ - Lucie Filsaková
Hledáte krátká a zábavná zadání, která nezaberou moc času, ale skvěle poslouží k procvičení látky, která dětem nejde nebo si ji potřebují upevnit? Pak sáhněte po naší cvičebnici! Najdete zde cvičení, která pokryjí látku českého jazyka pro 4. a 5. třídu ZŠ a jejich vyplnění nezabere víc než pět až deset minut. Některé úlohy jsou rozděleny na část A a B, takže je mohou využít nejen rodiče při domácí přípravě, ale i učitelé při psaní testů.
Objev podobné jako Krátká cvičení z českého jazyka pro 4. a 5. třídu ZŠ - Lucie Filsaková
Český jazyk 3 pro základní školy: Metodická příručka (978-80-7235-451-1)
Kniha - autor Milada Buriánková; Martina Šmejkalová, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Metodická příručka pro učebnici Českého jazyka 3 ročník.
Objev podobné jako Český jazyk 3 pro základní školy: Metodická příručka (978-80-7235-451-1)
Podívejte se také
- THULE pro MG ZS 5-dr SUV s podélnými nosiči 2018-> (THK12976)
- THULE pro MG ZS 5-dr SUV s podélnými nosiči 2018-> (THK12691)
- Český jazyk pro 4. ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-342-X)
- Český jazyk pro 1.ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-250-4)
- Český jazyk pro 5.ročník základní školy: II.část (80-7168-620-4)
- cesky krok za krokem 1 ukrajinsky hola lida
- Pracovní sešit Český jazyk pro 4. ročník ZŠ (978-80-7235-579-2)
- Otestuj si znalosti Český jazyk pro 4. třídu (978-80-253-4779-9)
- bible cesky studijni preklad 978 80 87904 58 9
- Maturitní testy nanečisto Anglický jazyk (978-80-7402-377-4)
- Český jazyk: Přehled učiva základní školy (80-7168-892-4)
- Český jazyk 8: Hybridní učebnice (978-80-7489-693-4)
- Český jazyk 3 Pracovní sešit: pracovní sešit pro 3. ročník (978-80-7600-038-4)
- Český jazyk a komunikace pro SŠ 3.-4.díl: Učebnice (978-80-7358-199-2)
- Český jazyk a komunikace pro SŠ 3.-4.díl: Průvodce pro učitele (978-80-7358-202-9)
- Říkanky pro upevnění hlásky R, Ř (978-80-262-0916-4)
- Český jazyk 4 Učíme se hrou s Magikem: pracovní sešit pro 4. ročník základní školy (978-80-87591-29-1)
- J. R. R. Tolkien: Malí lidé, velké sny (978-80-276-0593-4)
- Jazyk a jazykověda (9788024623603)
- Jazyk a jazykověda (9788024654324)
- Jazyk a slovník (9788024626727)
- Jazyk a myšlení (9788024636948)