Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Hravá hudební výchova 4 - metodická příručka
Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky hudební výchovy pro 4. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě. S všemi třemi publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. Je úzce spjata s pracovními sešity a učebnicemi. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikacemi lze kreativně pracovat a volit dle momentální nálady ve třídě a potřeby. K dispozici je více aktivit, než využijete. Metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Je například provázána s tématy probíranými v Hravé prvouce. Moderní a atraktivní grafické zpracování se vyznačuje přehlednou strukturou a kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. skládá se z úvodní části, ve které je podrobně vysvětleno, jak používat metodickou příručku, učebnici a pracovní sešit, dále z 8 kapitol obsahujících pokyny k práci s tématy v jednotlivých publikacích a seznamu nahrávek obsahuje náhledy stran z učebnice a pracovního sešitu, v nichž je zaneseno řešení jednotlivých úloh pokyny v metodické příručce jsou doprovázeny odkazy na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což může pomoci i méně zkušeným vyučujícím; zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, ze kterých může učitel/ka vybírat, a je tedy možné se všemi publikacemi kreativně pracovat součástí jsou QR kódy, díky kterým si vyučující může snadno pustit nahrávku z internetu
Podívejte se také sofie prvni hudebni amulet 1 4
Hravá hudební výchova 2 – metodická příručka
Příručka obsahuje metodické pokyny k vedení výuky Hudební výchovy pro 2. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. S oběma publikacemi je možné kreativně pracovat. Obě publikace zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno formou piktogramů. V souladu s RVP ZV Metodická příručka obsahuje: úvodní části, ve které je podrobně vysvětleno, jak používat metodickou příručku a pracovní učebnici 14 kapitol obsahujících pokyny k práci s jednotlivými tématy v pracovní učebnici návody na různé didaktické hry seznam nahrávek náhledy stran z pracovní učebnice, v nichž je zaneseno řešení jednotlivých úloh Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. V rámci metodické příručky, ale i pracovní učebnice, nabízíme cíleně více aktivit a činností, než je možné v jedné vyučovací jednotce zvládnout. Je čistě na pedagogovi, které hudebně výchovné aktivity do dané hodiny zařadí. Učební postupy jsou záměrně vybrány a zpracovány na základě řady mnoha osvědčených metod a zdrojů. Nejsou tedy koncipovány pouze jako opora pro zpěv, i když právě vokální činnosti (hlasová výchova –zpěv a práce s písní) mají u dětí mladšího školního věku dominantní postavení. Pokyny v metodické příručce jsou doprovázeny odkazy na příslušné úlohy v pracovní učebnici. Součástí jsou QR kódy, díky kterým si vyučující může snadno pustit nahrávku z internetu Vyučující může při přípravě hodin využívat strany na poznámky. K metodické příručce a pracovní učebnici je dostupné CD s nahrávkami zvuků, poslechových skladeb, rozezpívání i písní, které jsou k dispozici se zpěvem i bez zpěvu. Doprovodné CD s nahrávkami není součástí učebnice!
Podívejte se také alltoys hudebni domecek
Hravá hudební výchova 5 - metodická příručka
Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky hudební výchovy pro 5. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě. S všemi třemi publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. Metodická příručka je úzce spjata s pracovními sešity a učebnicemi. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím, zároveň obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikacemi lze kreativně pracovat a volit dle momentální nálady ve třídě a potřeby. K dispozici je více aktivit, než využijete. Metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Moderní a atraktivní grafické zpracování se vyznačuje přehlednou strukturou a kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem. METODICKÁ PŘÍRUČKA OBSAHUJE: skládá se z úvodní části, ve které je podrobně vysvětleno, jak používat metodickou příručku, učebnici a pracovní sešit, dále z 10 kapitol obsahujících pokyny k práci s tématy v jednotlivých publikacích a seznamu nahrávek obsahuje náhledy stran z učebnice a pracovního sešitu, v nichž je zaneseno řešení jednotlivých úloh pokyny v metodické příručce jsou doprovázeny odkazy na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což může pomoci i méně zkušeným vyučujícím; zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, ze kterých může učitel/ka vybírat, a je tedy možné se všemi publikacemi kreativně pracovat; zajišťuje mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno formou piktogramů v rámci estetickovýchovných předmětů je do ní zařazeno užší propojení s výtvarnou výchovou — ke každému tematickému bloku předkládáme metodicky zpracované návrhy výtvarných činností podporujících především umělecké osvojování světa žáky k metodické příručce, učebnici a pracovnímu sešitu jsou dostupná CD s nahrávkami poslechových skladeb, rozezpívání i písní, které jsou k dispozici se zpěvem i bez zpěvu součástí jsou QR kódy, díky kterým si vyučující může snadno pustit nahrávku z internetu vyučující může při přípravě hodin využívat strany na poznámky
Podívejte se také alltoys tanecni hudebni podlozka
Podívejte se také
- hudebni set maly muzikant 4895038520264
- alltoys hudebni zviratka na krouzku
- alltoys hudebni farma vesely statek
- frozen hudebni snehova hulka 1 6
- Hudebni hračka Liška a kamárad (3070900060609)
- FV 4 (FV 4)
- Stagg TRI-4 (TRI-4)
- TRUAUDIO CT-4 (CT-4)
- EDDING 300 permanentní, sada 4 barev (4-300-4)
- Blumfeldt Trojuholníková slnečná clona, 4 × 4 × 4 m, polyester, priedušná
- Blumfeldt Trojúhelníková sluneční clona, 4 × 4 × 4 m, polyester, prodyšná
- EDDING 8407 na kabely, sada 4 barev (4-8407-4)
- Stagg SCL50 4/4 natural (25025657)
- Stagg SCL60 4/4 černá (25025568)
- strunal schonbach 371 eko 4 4
- Onemix 4 i5 (Onemix 4 i5)
- DOLPHIN 4 TÜV - 4 kola (8591686021264)
- PALATINO Cello Strings 4/4 (HN219154)
- Marshall MS-4 (M MS-4)
- Hidersine 1570 Shawbury 4/4 (BM1570BK)
Hravá hudební výchova 1 – metodická příručka
Perfektní hodiny hudební výchovy bez přípravy. Výuka Vám bude šlapat jak sehraný orchestr. :-) Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky Hudební výchovy pro 1. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. S oběma publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. V metodické příručce naleznete podrobně rozpracovanou každou vyučovací hodinu na úroveň minut. Náplň můžete převzít, nebo se pouze inspirovat. Aktivity se v rámci hodiny střídají tak, aby se obměňovaly aktivní s relaxačními. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Propojení vokálních, rytmických, pohybových a poslechových činností při aktivitách se žáky. Žák není jen příjemcem, ale i producentem hudby. Bohatá náplň pestrých činností rozvíjí v žácích nejen kladný vztah k hudbě, ale zlepšuje jejich soustředění a motivaci a napomáhá k seberealizaci. Naučí se uvolnit. Zlepší se sociální inteligence žáků. Společné prožitky, kdy souhra všech vytvoří nejen zvukově bohatou píseň, ale i sblíží děti v kolektivu. Hravá hudební výchova netíhne k teorii. K ní se děti dostávají až od vlastního hudebního prožitku a následně ji uplatňují v dalších činnostech. Při námi sestavených cvičeních žáci zapojují obě hemisféry. Sluchové činnosti zlepšují intonaci, což má příznivý vliv na učení jazyků. Hudební myšlení rozvíjí například i matematické dovednosti. Prožijete s žáky spoustu perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. :-) Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, a snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 1 – metodická příručka
Hravá hudební výchova 3 – metodická příručka
Perfektní hodiny hudební výchovy bez přípravy. Výuka Vám bude šlapat jak sehraný orchestr. :-) Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky hudební výchovy pro 3. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě. S všemi třemi publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. V metodické příručce naleznete podrobně rozpracovanou každou vyučovací hodinu na úroveň minut. Náplň můžete převzít, nebo se pouze inspirovat. Aktivity se v rámci hodiny střídají tak, aby se obměňovaly aktivní s relaxačními. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Propojení vokálních, rytmických, pohybových a poslechových činností při aktivitách se žáky. Žák není jen příjemcem, ale i producentem hudby. Bohatá náplň pestrých činností rozvíjí v žácích nejen kladný vztah k hudbě, ale zlepšuje jejich soustředění a motivaci a napomáhá k seberealizaci. Naučí se uvolnit. Zlepší se sociální inteligence žáků. Získají společné prožitky, kdy souhra všech vytvoří nejen zvukově bohatou píseň, ale i sblíží děti v kolektivu. Hravá hudební výchova netíhne k teorii. K ní se děti dostávají až od vlastního hudebního prožitku a následně ji uplatňují v dalších činnostech. Při námi sestavených cvičeních žáci zapojují obě hemisféry. Sluchové činnosti zlepšují intonaci, což má příznivý vliv na učení jazyků. Hudební myšlení rozvíjí například i matematické dovednosti. Prožijete s žáky spoustu perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. :-) Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, a snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem. V souladu s RVP ZV Doprovodné CD s nahrávkami není součástí metodické příručky!
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 3 – metodická příručka
Hravá hudební výchova 4 - učebnice
Učebnice Hravá hudební výchova 4 má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat - metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Učebnice Hravá hudební výchova 4 je sestavena pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Skládá se z 8 tematicky zaměřených kapitol, které jsou provázány s tématy probíranými ve vlastivědě a přírodovědě. Doplňuje ji pracovní sešit, ve kterém si žáci formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo. Je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikací lze kreativně pracovat. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Kapitoly jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k učení a napomohly jim k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí Zahrnuje slovníčky probraných pojmů a hudebních skladatelů a rejstřík využitých písní. Publikaci uzavírají strany s prázdnými notovými osnovami s dostatečně velkou roztečí k praktickému procvičování hudebně naukových jevů.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 4 - učebnice
Hravá hudební výchova 4 - pracovní sešit
Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Pracovní sešit Hravá hudební výchova 4 je sestaven pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Doplňuje učebnici a umožňuje žákům si formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat. Skládá se z 8 tematicky zaměřených kapitol, které jsou provázány s tématy probíranými v prvouce. Doplňuje učebnici a umožňuje žákům si formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo. Je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikací lze kreativně pracovat. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Kapitoly jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k učení a napomohly jim k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Zahrnuje přílohu s kartičkami, na kterých jsou vyobrazeny vybrané hudební značky a další prvky spojené s hudebněnaukovým učivem, dále hudební nástroje a jejich názvy; kartičky lze využít k práci (např. k „rytmickým diktátům“, sluchovým a poslechovým aktivitám) či k různým didaktickým hrám (např. pexeso, bingo, Kimova hra). Publikaci uzavírají strany s prázdnými notovými osnovami s dostatečně velkou roztečí k praktickému procvičování hudebně naukových jevů. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 4 - pracovní sešit
Hravá hudební výchova 5 - učebnice
Učebnice Hravá hudební výchova 5 je sestavena pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat - metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Doplňuje ji pracovní sešit, který umožňuje žákům formou rozmanitých úloh si důkladně a zábavně procvičit učivo. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat. V souladu s RVP ZV Děti na prvním stupni jsou bezprostřední, mají velkou představivost a nebojí se otevřít. Neomezujme je ve tvoření. Poskytněme jim různorodé podněty ve srozumitelné formě. Pomocí naší Hravé hudební výchovy a mnoha pestrých námětů na činnosti, které jsme pro Vás připravili v metodické příručce, můžete děti rozvíjet v mnoha rovinách jejich osobnosti. Prožijete s žáky spousty perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. Bohatá náplň pestrých činností rozvíjí v žácích nejen kladný vztah k hudbě, ale zlepšuje jejich soustředění, motivaci a napomáhá k seberealizaci. Naučí se uvolnit. Zlepší se sociální inteligence žáků. Společné prožitky, kdy souhra všech vytvoří nejen zvukově bohatou píseň, ale i sblíží děti v kolektivu. Hravá hudební výchova netíhne k teorii. K ní se děti dostávají až od vlastního hudebního prožitku a následně ji uplatňují v dalších činnostech. Při námi sestavených cvičeních žáci zapojují obě hemisféry. Sluchové činnosti zlepšují intonaci, což má příznivý vliv na učení jazyků. Hudební myšlení rozvíjí například i matematické dovednosti. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem. UČEBNICE OBSAHUJE: skládá se z 10 tematicky zaměřených kapitol, které jsou provázány s tématy probíranými ve vlastivědě a přírodovědě je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím; zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat; metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy; důraz je kladen také na propojení s výtvarnou výchovou, k čemuž přispěla spolupráce se zkušenou odbornicí na tuto problematiku doplňuje ji pracovní sešit, ve kterém si žáci mohou důkladně procvičit hudebněnaukové učivo a v němž také najdou přílohu s novými kartičkami s hudebními značkami, hudebními nástroji a jejich názvy apod. má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií kapitoly jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků či dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí zahrnuje slovníčky probraných pojmů a hudebních skladatelů a rejstřík využitých písní k učebnici a pracovnímu sešitu je dostupné CD s nahrávkami poslechových skladeb, rozezpívání i písní; písně jsou k dispozici se zpěvem i bez zpěvu
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 5 - učebnice
Hravá hudební výchova 3 - učebnice
Učebnice Hravá hudební výchova 3 má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat - metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Učebnice Hravá hudební výchova 3 je sestaven pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Skládá se z 12 tematicky zaměřených kapitol, které jsou provázány s tématy probíranými v prvouce. Doplňuje ji pracovní sešit, ve kterém si žáci formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikací lze kreativně pracovat. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Kapitoly jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k učení a napomohly jim k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí Zahrnuje slovníčky probraných pojmů a hudebních skladatelů a rejstřík využitých písní. Publikaci uzavírají strany s prázdnými notovými osnovami s dostatečně velkou roztečí k praktickému procvičování hudebně naukových jevů. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 3 - učebnice
Hravá hudební výchova 1 – pracovní učebnice
Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Pracovní učebnice Hravá hudební výchova 1 je sestavena pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat. Metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Děti na prvním stupni jsou bezprostřední, mají velkou představivost a nebojí se otevřít. Neomezujme je ve tvoření. Poskytněme jim různorodé podněty ve srozumitelné formě. Pomocí naší Hravé hudební výchovy a mnoha pestrých námětů na činnosti, které jsme pro Vás připravili v metodické příručce, můžete děti rozvíjet v mnoha rovinách jejich osobnosti. Prožijete s žáky spousty perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 1 – pracovní učebnice
Hravá hudební výchova 5 - pracovní sešit
Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Pracovní sešit Hravá hudební výchova 5 je sestaven pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Doplňuje učebnici a umožňuje žákům si formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat. V souladu s RVP ZV Děti na prvním stupni jsou bezprostřední, mají velkou představivost a nebojí se otevřít. Neomezujme je ve tvoření. Poskytněme jim různorodé podněty ve srozumitelné formě. Pomocí naší Hravé hudební výchovy a mnoha pestrých námětů na činnosti, které jsme pro Vás připravili v metodické příručce, můžete děti rozvíjet v mnoha rovinách jejich osobnosti. Prožijete s žáky spousty perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. Bohatá náplň pestrých činností rozvíjí v žácích nejen kladný vztah k hudbě, ale zlepšuje jejich soustředění, motivaci a napomáhá k seberealizaci. Naučí se uvolnit. Zlepší se sociální inteligence žáků. Společné prožitky, kdy souhra všech vytvoří nejen zvukově bohatou píseň, ale i sblíží děti v kolektivu. Hravá hudební výchova netíhne k teorii. K ní se děti dostávají až od vlastního hudebního prožitku a následně ji uplatňují v dalších činnostech. Při námi sestavených cvičeních žáci zapojují obě hemisféry. Sluchové činnosti zlepšují intonaci, což má příznivý vliv na učení jazyků. Hudební myšlení rozvíjí například i matematické dovednosti. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem. PRACOVNÍ SEŠIT OBSAHUJE: skládá se z 10 tematicky zaměřených kapitol, které jsou provázány s tématy probíranými ve vlastivědě a přírodovědě doplňuje učebnici a umožňuje žákům si formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím; zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat; metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy; důraz je kladen také na propojení s výtvarnou výchovou, k čemuž přispěla spolupráce se zkušenou odbornicí na tuto problematiku má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií kapitoly jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k učení a napomohly jim k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí zahrnuje přílohu s kartičkami, na kterých jsou vyobrazeny vybrané hudební značky a další prvky spojené s hudebněnaukovým učivem, dále hudební nástroje a jejich názvy publikaci uzavírá obrázek klaviatury s vyznačenými vybranými oktávami a jmény daných not a zvětšená notová osnova k procvičování polohy not v houslovém klíči; formou QR kódu jsou také připojeny prázdné notové osnovy k učebnici a pracovnímu sešitu je dostupné CD s nahrávkami poslechových skladeb, rozezpívání i písní; písně jsou k dispozici se zpěvem i bez zpěvu
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 5 - pracovní sešit
Hravá hudební výchova 2 - pracovní učebnice
Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Pracovní učebnice Hravá hudební výchova 2 je sestavena pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat. Metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 2 - pracovní učebnice
Hravá hudební výchova 3 - Pracovní sešit
Pracovní sešit Hravá hudební výchova 3 je sestaven pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Doplňuje učebnici a umožňuje žákům si formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat. Skládá se z 12 tematicky zaměřených kapitol, které jsou provázány s tématy probíranými v prvouce. Doplňuje učebnici a umožňuje žákům si formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo. Je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikací lze kreativně pracovat. Má moderní a atraktivní grafi cké zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Kapitoly jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k učení a napomohly jim k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Zahrnuje přílohu s kartičkami, na kterých jsou vyobrazeny vybrané hudební značky a další prvky spojené s hudebněnaukovým učivem, dále hudební nástroje a jejich názvy; kartičky lze využít k práci (např. k „rytmickým diktátům“, sluchovým a poslechovým aktivitám) či k různým didaktickým hrám (např. pexeso, bingo, Kimova hra). Publikaci uzavírají strany s prázdnými notovými osnovami s dostatečně velkou roztečí k praktickému procvičování hudebně naukových jevů.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 3 - Pracovní sešit
Výtvarná výchova - metodická příručka pro 4. a 5. ročník
Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky Výtvarné výchovy pro 4. a 5. ročník ZŠ od Vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. S oběma publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. Metodický materiál je rozdělen podle učebnic v obou ročnících do kapitol: vodové barvy, tuš; koláž, tuš, pastelky, fixy; pastel; temperové barvy; tužka, pastelky; pastel, rudka, uhel. Ke každému tématu v učebnici přináší metodická příručka materiál k uvedení do tématu, propojení s ostatními předměty, zejména s českým jazykem, vlastivědou, přírodovědou, matematikou, informatikou i hudební výchovou. Součástí kapitol jsou další náměty pro pedagogy do hodin výtvarné výchovy. Proč začít s naší výtvarnou výchovou: Důraz na individualitu a nejen výtvarný projev žáků Rozvoj smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků Kapitoly obsahují vždy několik možností jak témata procvičit Spousta námětů, doporučení, postupů a technik Učivo doprovází fotografie, ilustrace a zábavné hříčky. Jednotlivé úkoly jsou určeny pro individuální i pro skupinovou práci žáků. Rozvíjejí učení se kooperativní výukou, spolupráci a přinášejí žákům viditelný výsledek dané práce. Rozvoj kreativity, nápadů, originality a schopnost dotahovat nápady do reality. Žáci při tvorbě kreseb a maleb pracují s různými materiály a používají rozličné techniky. Učí se tvořit v mezilidských vztazích. Během společné práce se žáci vzájemně poznávají ve skupině, podporují se tak dobré vztahy, empatie a pohled na svět očima druhého, respektování, podpora a pomoc.
Objev podobné jako Výtvarná výchova - metodická příručka pro 4. a 5. ročník
Hudební výchova 4
4-56 Pro žáky jsou zde připraveny písně lidové i současné doplněné o hudební pojmy (sbor, dirigent, posuvky, valčík atd.) a hudební skladatele (B. Martinů, W. A. Mozart, B. Smetana apod.).
Objev podobné jako Hudební výchova 4
Výtvarná výchova - metodická příručka pro 2. a 3. ročník
Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky Výtvarné výchovy pro 2. a 3. ročník ZŠ od Vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. S oběma publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. Metodický materiál je rozdělen podle učebnic v obou ročnících do kapitol: barva, linie, tvar a kombinování. Ke každému tématu jsou připraveny další možné úkoly, které korespondují s daným učivem a mají přesah do mezipředmětových vztahů. Rozvíjejí jazykový i umělecký cit žáků. Součástí kapitol jsou další náměty pro pedagogy do hodin výtvarné výchovy. Proč začít s naší výtvarnou výchovou: Důraz na individualitu a nejen výtvarný projev žáků Rozvoj smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků Kapitoly obsahují vždy několik možností jak témata procvičit Spousta námětů, doporučení, postupů a technik Učivo doprovází fotografie, ilustrace a zábavné hříčky. Jednotlivé úkoly jsou určeny pro individuální i pro skupinovou práci žáků. Rozvíjejí učení se kooperativní výukou, spolupráci a přinášejí žákům viditelný výsledek dané práce. Žáci při tvorbě kreseb a maleb pracují s různými materiály a používají rozličné techniky. Metodický materiál vznikl na základě úzké spolupráce s odborníky z řad pedagogů, kteří mají bohaté zkušenosti s výukou na 1. stupni ZŠ.
Objev podobné jako Výtvarná výchova - metodická příručka pro 2. a 3. ročník
Hudební výchova 4 - Lenka Andrýsková, Eva Chomoucká
Tato učebnice navazuje na učebnici hudební výchovy pro 2. ročník, jejíž učivo opakuje a dále rozvíjí. Můžete se těšit na hodiny plné hezkých melodií, rytmických cvičení a her s prvky dramatické výchovy. Nebudou chybět ani poznatky z hudební teorie, které jsou přiblíženy hravou formou přiměřenou věku dětí. Dozvíte se zajímavosti o některých našich hudebních skladatelích, seznámíte se s hudebními nástroji a naučíte se psát první noty. Příjemné chvíle prožijete při poslechu vážné nebo populární hudby. V učebnici najdete i dechová, hlasová a artikulační cvičení, která by se měla stát nezbytnou součástí každé hodiny hudební výchovy. Pro větší přehlednost je učivo rozděleno do jednotlivých měsíců a dále do kapitol. Ty jsou často uvedeny motivačním příběhem, který promlouvá prostřednictvím průvodce učebnicí – slavíka Otíka. Schválilo MŠMT č. j.: MSMT-19211/2021-9 dne 14. 10. 2021 k zařazení do seznamu učebnic pro základní vzdělávání jako součást ucelené řady učebnic pro vzdělávací obor Hudební výchova s dobou platnosti šest let.
Objev podobné jako Hudební výchova 4 - Lenka Andrýsková, Eva Chomoucká
Hudební výchova 4: pro 4. ročník základní školy (978-80-7235-608-9)
Kniha - autor Marie Lišková, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Hudební výchova 4: pro 4. ročník základní školy (978-80-7235-608-9)
Hudební výchova 4: učebnice pro 4. ročník základní školy (978-80-88285-55-7)
Kniha - autor Eva Chomoucká; Lenka Andrýsková, 79 stran, česky Tato učebnice navazuje na učebnici hudební výchovy pro 2. ročník, jejíž učivo opakuje a dále rozvíjí. Můžete se těšit na hodiny plné hezkých melodií, rytmických cvičení a her s prvky dramatické výchovy. Nebudou chybět ani poznatky z hudební teorie, které jsou přiblíženy hravou formou přiměřenou věku dětí. Dozvíte se zajímavosti o některých našich hudebních skladatelích, seznámíte se s hudebními nástroji a naučíte se psát první noty. Příjemné chvíle prožijete při poslechu vážné nebo populární hudby. V učebnici najdete i dechová, hlasová a artikulační cvičení, která by se měla stát nezbytnou součástí každé hodiny hudební výchovy. Pro větší přehlednost je učivo rozděleno do jednotlivých měsíců a dále do kapitol. Ty jsou často uvedeny motivačním příběhem, který promlouvá prostřednictvím průvodce učebnicí – slavíka Otíka.
Objev podobné jako Hudební výchova 4: učebnice pro 4. ročník základní školy (978-80-88285-55-7)
Hudební výchova 4 učebnice: učebnice pro 4. ročník základní školy (978-80-7600-309-5)
Kniha - 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pro žáky jsou zde připraveny písně lidové i současné doplněné o hudební pojmy (sbor, dirigent, posuvky, valčík atd.) a hudební skladatele (B. Martinů, W. A. Mozart, B. Smetana apod.).
Objev podobné jako Hudební výchova 4 učebnice: učebnice pro 4. ročník základní školy (978-80-7600-309-5)
d.leicht 4 (B1) – metodická příručka na DVD
Metodická příručka na DVD obsahuje praktické tipy a metodické pokyny k jednotlivým aktivitám a probírané látce včetně doplňkových materiálů, jako jsou předlohy ke kopírování, pracovní listy, poslechy a videa. Součástí metodické příručky je rovněž unikátní kód pro aktivaci interaktivní učebnice a pracovního sešitu s časově neomezenou platností. Materiály ke stažení zde.
Objev podobné jako d.leicht 4 (B1) – metodická příručka na DVD
Bloggers 4: Metodická příručka s DVD (978-80-7397-346-9)
Kniha - autor Alena Macková; Alena Mašková, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Metodická příručka obsahuje praktické tipy a metodické pokyny k jednotlivým aktivitám a probírané látce včetně doplňkových materiálů. Na vloženém DVD najdete předlohy ke kopírování, pracovní listy k videím, testy k lekcím ve dvou úrovních obtížnosti, poslechy a videa.
Objev podobné jako Bloggers 4: Metodická příručka s DVD (978-80-7397-346-9)
Hudební výchova pro 4. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 4. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Pojechali 4 metodická příručka ruštiny pro ZŠ (978-80-7361-021-0)
Kniha - česky
Objev podobné jako Pojechali 4 metodická příručka ruštiny pro ZŠ (978-80-7361-021-0)
Hravá vlastivěda 4 - Naše vlast - metodická příručka pro učitele
Metodická příručka pro učitele je graficky koncipovaná stejně jako učebnice a najdete v ní cíle a pomůcky pro výuku daného tématu, náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětová zadání a úkoly, výstupy a cíle, zajímavosti, motivační texty, webové odkazy ke konkrétnímu učivu. Metodická příručka také obsahuje řešení cvičení z pracovního sešitu a odpovědi na otázky z učebnice. Součástí metodiky jsou také kopírovatelné stránky se zajímavými úlohami na konci každého celku. Metodická příručka ke Hravé vlastivědě 4 - Naše vlast obsahuje: Zmenšené kopie vybraných stránek z učebnice a všech stránek pracovního sešitu vlastivědy pro snazší orientaci s řešením úkolů Cíle výuky a očekávané výstupy dle RVP ZV Náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětové vztahy, motivační texty a videa Celkem 12 kopírovatelných stran s úlohami pro žáky na rozšiřující učivo Úkoly pro chytré hlavičky, skupinové práce, práce ve dvojicích i vyhledávání na internetu Náměty, hry a zajímavosti
Objev podobné jako Hravá vlastivěda 4 - Naše vlast - metodická příručka pro učitele
Robot Pixlík v jazykové škole: Metodická příručka k pracovnímu sešitu pro výuku komunikační a slohové výchovy s prvky tvůrčího psaní ve 4. a 5. ročník
eBook: Metodická příručka k pracovnímu sešitu ROBOT PIXLÍK V JAZYKOVÉ ŠKOLE pro žáky 4. a 5. ročníku ZŠ představuje návrh toho, jak k úkolům uvedeným v pracovním sešitě přistupovat. Cílem metodické příručky je poskytnout učitelům metodické vedení při aplikaci konkrétních úkolů v praxi, ale také hlubší vhled do problematiky slohového výcviku, díky kterému se stanou žákům při tomto výcviku kvalitní odbornou oporou. Metodická příručka přináší téměř 120 aktivit, včetně doplňkových aktivit, které jsou nad rámec pracovního sešitu. Zahrnuje také textové a obrázkové přílohy k vytištění.
Objev podobné jako Robot Pixlík v jazykové škole: Metodická příručka k pracovnímu sešitu pro výuku komunikační a slohové výchovy s prvky tvůrčího psaní ve 4. a 5. ročník
Passt schon! 4. Němčina pro SŠ - Metodická příručka + 3 CD
Passt schon! je čtyřdílná učebnice němčiny pro střední školy a víceletá gymnázia na úrovni A1–B2. Učebnice Passt schon! nabízí moderní, atraktivní témata a vede studenty ke komunikaci v každodenních situacích. Učebnice Passt schon! systematicky připravuje studenty již od 1. dílu na maturitní zkoušku z německého jazyka na úrovni B1. Metodická příručka obsahuje kromě námětů práce s jednotlivými cvičeními v učebnici a v pracovním sešitě i transkripci nahrávek a řešení cvičení. Metodická příručka usnadňuje orientaci v celém učebním souboru – obsahuje návod, jak kombinovat cvičení z učebnice a pracovního sešitu. Metodická příručky obsahuje audionahrávky na třech CD. Audionahrávky na CD obsahují fonetická cvičení a texty namluvené rodilými mluvčími.
Objev podobné jako Passt schon! 4. Němčina pro SŠ - Metodická příručka + 3 CD
Český jazyk pro 4. r. SOŠ, metodická příručka - Marie Čechová
Metodická příručka k učebnici českého jazyka pro SOŠ. 1. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. r. SOŠ, metodická příručka - Marie Čechová
Hravá vlastivěda 4 - Nejstarší české dějiny - metodická příručka pro učitele
Metodická příručka pro učitele je graficky koncipovaná stejně jako učebnice a najdete v ní cíle a pomůcky pro výuku daného tématu, náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětová zadání a úkoly, výstupy a cíle, zajímavosti, motivační texty, webové odkazy ke konkrétnímu učivu. Metodická příručka také obsahuje řešení cvičení z pracovního sešitu a odpovědi na otázky z učebnice. Součástí metodiky jsou také kopírovatelné stránky se zajímavými úlohami na konci každého celku. Metodická příručka ke Hravé vlastivědě 4 - Nejstarší české dějiny obsahuje: Zmenšené kopie vybraných stránek z učebnice a všech stránek pracovního sešitu vlastivědy pro snazší orientaci s řešením úkolů Cíle výuky a očekávané výstupy dle RVP ZV Náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětové vztahy, motivační texty a videa Celkem 12 kopírovatelných stran s úlohami pro žáky na rozšiřující učivo Úkoly pro chytré hlavičky, skupinové práce, práce ve dvojicích i vyhledávání na internetu Náměty, hry a zajímavosti
Objev podobné jako Hravá vlastivěda 4 - Nejstarší české dějiny - metodická příručka pro učitele
Český jazyk pro 4. r. ZŠ, metodická příručka - Milada Buriánková
Metodická příručka Český jazyk pro 4. ročník ZŠ provází stejnojmennou řadu učebnic a pomáhá vyučujícímu s přípravou na hodinu a při práci v hodině.
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. r. ZŠ, metodická příručka - Milada Buriánková
Hravá vlastivěda 4 - Nejstarší české dějiny - metodická příručka pro učitele
Metodická příručka pro učitele je graficky koncipovaná stejně jako učebnice a najdete v ní cíle a pomůcky pro výuku daného tématu, náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětová zadání a úkoly, výstupy a cíle, zajímavosti, motivační texty, webové odkazy ke konkrétnímu učivu. Metodická příručka také obsahuje řešení cvičení z pracovního sešitu a odpovědi na otázky z učebnice. Součástí metodiky jsou také kopírovatelné stránky se zajímavými úlohami na konci každého celku. Metodická příručka ke Hravé vlastivědě 4 - Nejstarší české dějiny obsahuje: Zmenšené kopie vybraných stránek z učebnice a všech stránek pracovního sešitu vlastivědy pro snazší orientaci s řešením úkolů Cíle výuky a očekávané výstupy dle RVP ZV Náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětové vztahy, motivační texty a videa Celkem 12 kopírovatelných stran s úlohami pro žáky na rozšiřující učivo Úkoly pro chytré hlavičky, skupinové práce, práce ve dvojicích i vyhledávání na internetu Náměty, hry a zajímavosti
Objev podobné jako Hravá vlastivěda 4 - Nejstarší české dějiny - metodická příručka pro učitele
Český jazyk pro 4. r. gymnázií, metodická příručka - Jiří Kostečka
Metodická příručka k učebnici českého jazyka pro gymnázia. 1. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. r. gymnázií, metodická příručka - Jiří Kostečka
Hudební výchova 1
Nová pracovní učebnice HV. Je součástí učebních materiálů k hudební výchově pro 1. ročník.
Objev podobné jako Hudební výchova 1
Hudební výchova 5
5-66 V poslední učebnici z řady hudební výchovy pro 1. stupeň je zachována koncepce učebnic předchozích. Do učebnice jsou tematicky zařazeny písně, které jsou doplněny hudební naukou (taktování, nota šestnáctinová, lidová hudba, J. S. Bach, swing, jazz apod.).
Objev podobné jako Hudební výchova 5
Český jazyk pro 4.r.gymnázií Metodická příručka (80-7235-218-0)
Kniha - autor Jiří Kostečka, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Tato metodická příručka se vztahuje k poslední části čtyřdílné řady učebnic českého jazyka pro gymnázia, případně i pro další střední školy. Učebnice jsou zpracovány podleplatných osnov pro 4letá gymnázia a vyšší ročníky víceletých gymnázií a zcela respektují Katalog cílových požadavků ke společné části maturitní zkoušky z českého jazyka. Garancí kvality projektu učebnic je to, že je výsledkem zkušeného a úspěšného gymnaziálního učitele a spoluautora výše uvedeného Katalogu cílových požadavků. Ke každé z učebnic patří metodická příručka. Celou řadu doplňuje publikace s testovými úlohami pro kvalitní přípravu maturantů na zkoušku dospělosti (autor J. Kostečka, konzultant F. Brož). Tuto řadu učebnic ČJ paralelně provází čtyřdílný soubor učebnic literatury a čítanek (J. Soukal a kol.) . Jejich pojetí je rovněž v souladu s Katalogem cílových požadavků ke společné části maturitní zkoušky z...
Objev podobné jako Český jazyk pro 4.r.gymnázií Metodická příručka (80-7235-218-0)
Hudební výchova pro 1.stupeň základní školy Metodický průvodce (80-7235-345-4)
Kniha - autor Marie Lišková, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tento metodický průvodce je určen učitelům, kteřípracují s řadou učebnic Hudební výchova pro l. - 5. ročník ZŠ (M. Lišková, SPN - pedagogické nakladatelství, a.s.). Jeho cílem je napomoci při rozpracovávání principů RVP v praktické výuce a při koncipování obsahu a výstupů z výuky v rámci vytváření konkrétních školních vzdělávacích programů. Metodický průvodce úzce navazuje na metodické příručky k učebnicím pro jednotlivé ročníky a přináší učiteli návod či doporučení na zkvalitnění a modernizaci hudební výchovy.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 1.stupeň základní školy Metodický průvodce (80-7235-345-4)
Hudební výchova 2 - učebnice
2-56 Učebnice je pokračováním Hudební výchovy 1. Učebnice je myšlena i jako zpěvníček a je zde uvedeno mnoho písní. Učebnicí se prolíná i teorie.
Objev podobné jako Hudební výchova 2 - učebnice
Hudební výchova 3 (učebnice)
3-56 Učebnice navazuje na téma Hudební výchovy 2. I zde je uvedeno větší množství písní. Učitel si tedy z uvedených písniček může vybírat.
Objev podobné jako Hudební výchova 3 (učebnice)
Matematika pro 4. ročník ZŠ Metodická příručka (978-80-7235-456-6)
Kniha - autor Miroslava Čížková, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Matematika pro 4. ročník ZŠ Metodická příručka (978-80-7235-456-6)
Direkt interaktiv 2 (A2-B1): Metodická příručka (978-80-7397-312-4)
Kniha - německy, Brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Direkt interaktiv 2 (A2-B1): Metodická příručka (978-80-7397-312-4)
Český jazyk pro 1.ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-250-4)
Kniha - autor kolektiv autorů, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ucelená čtyřdílná řada metodických příruček k učebnicím osvědčeného autorského týmu je určena pro výuku na všech typech středních odborných škol. Je zpracována podle učebních osnov pro SOŠ, připravuje již ale také pro nové pojetí maturitní zkoušky. Všechny učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR.
Objev podobné jako Český jazyk pro 1.ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-250-4)
Český jazyk pro 4. ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-342-X)
Kniha - autor Marie Čechová, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Tato metodická příručka se vztahuje k závěrečné části čtyřdílné řady učebnic českého jazyka pro střední odborné školy. Učebnice jsou zpracovány podle platných standardů vzdělávání pro daný typ školy, připravují žáky cíleně na nové pojetí maturitní zkoušky. Pro každý ročník je určena jedna učebnice a jedna metodická příručka pro učitele. Vhodným a potřebným doplňkem učebnic je Základní mluvnice českého jazyka, která koresponduje s pojetím a obsahem učebnic. Tuto řadu učebnic českého jazyka paralelně provází čtyřdílný soubor učebnic literatury a čítanek (J. Soukal a kol.). Jejich pojetí rovněž připravuje žáky na novou maturitu
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-342-X)
Planeta hudba: Přípravná hudební výchova ZUŠ / hudební výchova pro 1. ročník ZŠ (978-80-86385-40-2)
Kniha - autor Helena Velická, 32 stran, česky, volné listy Co je to Planeta Hudba? nový výukový koncept hudební prvouky pro ZUŠ a ZŠ první ucelený učební materiál tohoto typu u nás pro děti učení a zábava v jednom, zážitková výuka pro pedagogy výrazné ulehčení přípravy na hodiny PHV a HV skládá se z Výukových listů pro učitele a Pracovního sešitu pro děti Naše nakladatelství přichází s novým výukovým konceptem hudební prvouky pro ZUŠ a ZŠ, který u nás dosud v takto ucelené a systematicky zpracované podobě citelně chyběl. Předkládaný učební materiál je mnohonásobně ověřený reakcemi žáků. Autorka v něm zúročila své bohaté zkušenosti se skupinovou výukou malých dětí. Koncept osvědčenými postupy rozvíjí jejich přirozený smysl pro rytmus, intonační i vizuální představivost a hudebně pohybové cítění. Současně si žáci osvojují základní hudební terminologii. Planeta Hudba je koncipována tak, aby pedagogům výrazně ulehčila práci s...
Objev podobné jako Planeta hudba: Přípravná hudební výchova ZUŠ / hudební výchova pro 1. ročník ZŠ (978-80-86385-40-2)
Planeta hudba: Přípravná hudební výchova ZUŠ / hudební výchova pro 1. ročník ZŠ (978-80-86385-41-9)
Kniha - autor Helena Velická, česky Co je to Planeta Hudba? nový výukový koncept hudební prvouky pro ZUŠ a ZŠ první ucelený učební materiál tohoto typu u nás pro děti učení a zábava v jednom, zážitková výuka pro pedagogy výrazné ulehčení přípravy na hodiny PHV a HV skládá se z Výukových listů pro učitele a Pracovního sešitu pro děti Naše nakladatelství přichází s novým výukovým konceptem hudební prvouky pro ZUŠ a ZŠ, který u nás dosud v takto ucelené a systematicky zpracované podobě citelně chyběl. Předkládaný učební materiál je mnohonásobně ověřený reakcemi žáků. Autorka v něm zúročila své bohaté zkušenosti se skupinovou výukou malých dětí. Koncept osvědčenými postupy rozvíjí jejich přirozený smysl pro rytmus, intonační i vizuální představivost a hudebně pohybové cítění. Současně si žáci osvojují základní hudební terminologii. Planeta Hudba je koncipována tak, aby pedagogům výrazně ulehčila práci s přípravou výukových hodin; pro...
Objev podobné jako Planeta hudba: Přípravná hudební výchova ZUŠ / hudební výchova pro 1. ročník ZŠ (978-80-86385-41-9)
Hravá matematika 3 - metodická příručka
Příručka obsahuje metodické pokyny pro oba díly Hravé matematiky pro 3. ročník ZŠ - přepracované vydání od vydavatelství Taktik. Každá strana této příručky zahrnuje nejen zmenšené kopie jednotlivých stránek pracovní učebnice s řešením, ale rovněž cíle výuky a pomůcky, jež je možné dále ve výuce v rámci pracovních činností využít. Nechybí ani nápady pro další práci s předepsanými úlohami, náměty pro rozmanité tvořivé činnosti v hodinách s mezipředmětovým přesahem nebo návrhy praktických her, které odpovídají probírané látce. Každá strana této příručky zahrnuje nejen zmenšené kopie jednotlivých stránek pracovní učebnice s řešením, ale rovněž cíle výuky a pomůcky, jež je možné dále ve výuce v rámci pracovních činností využít. Nechybí ani nápady pro další práci s předepsanými úlohami, náměty pro rozmanité tvořivé činnosti v hodinách s mezipředmětovým přesahem nebo návrhy praktických her, které odpovídají probírané látce. V souladu s RVP ZV Rozlišení jednotlivých úloh barevnými piktogramy a rámečky i přehledná grafika Vám jistě usnadní přípravu na vyučování i samotnou práci s Vašimi žáky v hodinách matematiky.
Objev podobné jako Hravá matematika 3 - metodická příručka
Hravá prvouka 2 – metodická příručka
Pro učitele k učebnici a prac. sešitu pro 2. ročník Kopírovatelné strany s úlohami na rozšiřující učivo Obsahuje řešení úloh Obsahuje cíle výuky a očekávané výstupy dle RVP ZV Náměty na činnost v hodinách a úkoly pro skupinovou práci Metodická příručka obsahuje: 112 barevných stran A5
Objev podobné jako Hravá prvouka 2 – metodická příručka
Nová literatura 1 - metodická příručka
Metodická příručka je určena pro pedagogy středních škol a gymnázií, kterým má usnadnit výuku v hodinách literatury. Kromě řešení otázek a úloh z učebnice i pracovního sešitu obsahuje příručka řadu doplňujících informací (kulturně-společenský kontext, definice pojmů, typické literární žánry, slavné literární postavy aj.), díky nimž může pedagog svůj výklad rozšířit a obohatit. Nabízí také přesah do jiných mezipředmětových a mezioborových oblastí (např. historie, filozofie, hudby, dějin divadla a dalších). Příručka obsahuje rovněž řadu motivačních textů, které mají studenty inspirovat k diskuzi, práci ve dvojicích nebo ve skupinách či k samostatným projektům. Díky přehlednému členění textu příručka umožňuje snadnou a rychlou orientaci. Metodická příručka NOVÁ LITERATURA 1 obsahuje: řešení úkolů z pracovního sešitu, odpovědi na opakovací otázky z učebnice, náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětové vztahy a motivační texty, kopírovatelné strany s kompletním rozborem uměleckého textu k maturitě.
Objev podobné jako Nová literatura 1 - metodická příručka
Hravá matematika 2 - metodická příručka
Příručka obsahuje metodické pokyny pro oba díly Hravé matematiky pro 2. ročník ZŠ - přepracované vydání od vydavatelství Taktik. V souladu s RVP ZV Každá strana této příručky zahrnuje nejen zmenšené kopie jednotlivých stránek pracovní učebnice s řešením, ale rovněž cíle výuky a pomůcky, jež je možné dále ve výuce v rámci pracovních činností využít. Nechybí ani nápady pro další práci s předepsanými úlohami, náměty pro rozmanité tvořivé činnosti v hodinách s mezipředmětovým přesahem nebo návrhy praktických her, které odpovídají probírané látce. Rozlišení jednotlivých úloh barevnými piktogramy a rámečky i přehledná grafika Vám jistě usnadní přípravu na vyučování i samotnou práci s Vašimi žáky v hodinách matematiky.
Objev podobné jako Hravá matematika 2 - metodická příručka
Hravá matematika 1 - Metodická příručka
Příručka obsahuje metodické pokyny ke všem třem dílům Hravé matematiky pro 1. ročník ZŠ V souladu s RVP ZV Každá strana této příručky zahrnuje nejen zmenšené kopie jednotlivých stránek pracovní učebnice s řešením, ale rovněž cíle výuky a pomůcky, jež je možné dále ve výuce v rámci pracovních činností využít. Nechybí ani nápady pro další práci s předepsanými úlohami, náměty pro rozmanité tvořivé činnosti v hodinách s mezipředmětovým přesahem nebo návrhy praktických her, které odpovídají probírané látce. Rozlišení jednotlivých úloh barevnými piktogramy a rámečky i přehledná grafika Vám jistě usnadní přípravu na vyučování i samotnou práci s Vašimi žáky v hodinách matematiky.
Objev podobné jako Hravá matematika 1 - Metodická příručka
La Pandilla 2 Metodická příručka
Španělština pro děti od 8 do 10 let. Jednoduchý postup dle témat, která rozmanitým komunikativním způsobem navozují pracovní aktivity, ve kterých zábava je hlavním prvkem výuky španělštiny.
Objev podobné jako La Pandilla 2 Metodická příručka
Čítanka pro základní školy 4, 5 Metodická příručka (978-80-7235-503-7)
Kniha - česky Příručka je určena učitelům, kteří pracují s čítankami řady pro 1. stupeň (autoři J. Čeňková a kol). Obsahuje doporučení pro roční plány ve výuce čtení, doporučuje postupy a odkazuje na mezipředmětové vztahy, především s vlastivědou a jazykovou výukou.
Objev podobné jako Čítanka pro základní školy 4, 5 Metodická příručka (978-80-7235-503-7)
Podívejte se také
- Prodipe Guitars STUDENT 4/4 (27473)
- Esence (978-80-903761-4-4)
- MANN-FILTER W936/4 (W936/4)
- Stagg SCL50 4/4 červená (25025660)
- Proline Cello Set 4/4 (00037355)
- LD Systems HPA 4 (HPA 4)
- PALATINO Violin Bridge 4/4 (HN219181)
- EDDING 1200 metalický fix, sada 4 barev (4-1200-4-1999)
- Niceboy RAZE 4 Origin (raze-4-origin)
- Saturnin: MP3 (859-4-15-31011-4)
- Stagg C440 M 4/4 červená (25022766)
- Prodipe Guitars LH STUDENT 4/4 (31546)
- Horal(ka) (978-80-905932-4-4)
- Dimavery AC-303 4/4 červená (26241011)
- PALATINO Flame Maple SR 4/4 (HN219202)
- Stagg SCL60 4/4 levoruká natural (25025592)
- Bleach 4 (978-80-7449-134-4)
- PALATINO Cello Bow 150 4/4 (HN219230)
- Classic Cantabile AS-851 - 4/4 (00023279)
- Siva Dashev Monster Truck 4×4 (4260371083668)
- LOTUS Smart Casual L18731/4 (L18731/4)
- Red Bull 4 Pack 4× 0,25l (9002490100490)