Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Výtvarná výchova - metodická příručka pro 4. a 5. ročník
Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky Výtvarné výchovy pro 4. a 5. ročník ZŠ od Vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. S oběma publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. Metodický materiál je rozdělen podle učebnic v obou ročnících do kapitol: vodové barvy, tuš; koláž, tuš, pastelky, fixy; pastel; temperové barvy; tužka, pastelky; pastel, rudka, uhel. Ke každému tématu v učebnici přináší metodická příručka materiál k uvedení do tématu, propojení s ostatními předměty, zejména s českým jazykem, vlastivědou, přírodovědou, matematikou, informatikou i hudební výchovou. Součástí kapitol jsou další náměty pro pedagogy do hodin výtvarné výchovy. Proč začít s naší výtvarnou výchovou: Důraz na individualitu a nejen výtvarný projev žáků Rozvoj smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků Kapitoly obsahují vždy několik možností jak témata procvičit Spousta námětů, doporučení, postupů a technik Učivo doprovází fotografie, ilustrace a zábavné hříčky. Jednotlivé úkoly jsou určeny pro individuální i pro skupinovou práci žáků. Rozvíjejí učení se kooperativní výukou, spolupráci a přinášejí žákům viditelný výsledek dané práce. Rozvoj kreativity, nápadů, originality a schopnost dotahovat nápady do reality. Žáci při tvorbě kreseb a maleb pracují s různými materiály a používají rozličné techniky. Učí se tvořit v mezilidských vztazích. Během společné práce se žáci vzájemně poznávají ve skupině, podporují se tak dobré vztahy, empatie a pohled na svět očima druhého, respektování, podpora a pomoc.
Podívejte se také vlastiveda pro 4 rocnik zakladni skoly clovek a jeho svet 978 80 7235 476 4
Výtvarná výchova pro 4. ročník
S novou koncepcí naší výtvarné výchovy objeví žáci svoji individualitu a hodiny je budou bavit. :-) Každá kapitola obsahuje seznam pomůcek, které žák bude potřebovat, vybízí k zamyšlení nad daným tématem a nechybí ani podrobný popis, jak pracovat. Obsahuje vždy několik úkolů, které vedou k procvičení právě probírané výtvarné techniky. Základy výtvarného projevu již žáci 4. ročníků zvládli a teď je čeká prohlubování znalostí, opakování a poznání nových technik. Důraz je kladen na BARVY, ať už základní, tak i podvojné, doplňkové, ale i na jejich funkci při tvorbě daného díla. Žáci se soustředí také na celkové kompozice, tvary předmětů, proporce, koláže i různé materiály. Jejich výtvarnými pomůckami už nejsou pouze pastelky, fixy a vodové barvy, ale přibyly tempery, rudka, uhel, tuš nebo třeba pastel. Proč začít s výtvarnou výchovou od Taktiku: Důraz na individualitu a nejen výtvarný projev žáků Rozvoj smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků Kapitoly obsahují vždy několik možností jak témata procvičit Spousta námět, doporučení, postupů a technik Učivo doprovází spousta fotografií, ilustrací a zábavných hříček
Podívejte se také cesky jazyk 5 1 pracovni sesit pro 5 rocnik zs 978 80 7238 961 2
Sbírka úloh z matematiky pro 4. a 5. ročník základní školy (80-7235-169-9)
Kniha - autor Michaela Kaslová, 136 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Sbírka obsahuje stovky příkladů pro běžné opakování a procvičování učiva podle osnov jednotlivých ročníků ZŠ Sbírky pro 2. stupeň mají v závěru klíč správných řešení. Uplatní se při školní práci i při domácí přípravě.
Podívejte se také pisanka 1 pro 2 rocnik zakladni skoly 8594059321459
Podívejte se také
- matematika pro 3 rocnik zakladni skoly pracovni sesit 1 978 80 7235 536 5
- matematika 6 pro 6 rocnik zakladni skoly 80 7168 992 0
- zdravoveda ii pro 2 rocnik uo kosmetika 978 80 86073 74 3
- facevolution hairplus rustove serum pro rasy a oboci 4 5 ml
- Místo, kde žijeme pro 4. a 5. ročník ZŠ: Člověk a jeho svět (978-80-7230-221-5)
- matt the bat 1 ucebnice anglictina pro 1 rocnik 978 80 7489 405 3
- epico flip 360 pro 4 5 5 cerny 9911141300012
- Vlastivěda 5 Člověk a jeho svět: pro 5.ročník základní školy (978-80-7235-588-4)
- Psychologie a komunikace pro zdravotnické asistenty - 4. ročník (978-80-247-2831-5)
- Trefl Baby 3 4 5 a 6 dílků Bing a kamarádi 36085
- Daně a účetnictví bez chyb, pokut a penále 4-5/2022 (9771214322271)
- Atlas Člověk a jeho svět: pro 4. a 5. ročník základní školy (978-80-86034-79-9)
- Kontrolní diktáty a pravopisná cvičení pro 2.3.4. a 5. ročník ZŠ: Obsahuje klíč (80-7274-968-4)
- Tomáš Garrigue Masaryk a náboženství (978-80-907315-5-4)
- Kvak a Žbluňk jsou kamarádi (859-4-7227-117-5)
- Zeměpis 5 Hospodářství a společnost (978-80-7230-128-4)
- Člověk a jeho svět pro 4. ročník základní školy: učebnice (978-80-7358-284-5)
- Sbírka úloh z matematiky pro 4. a 5. ročník základní školy (80-7235-169-9)
- Přehledy učiva pro vzdělávací obor matematika a její aplikace v 5. a 6. ročníku: Matematiky pro 5. a (8594165540584)
- Moje první Matematika 4-5 let: Zábavné a kreativní aktivity (978-80-7567-845-4)
Olomouc a já Regionánlí učebnice pro 4.a 5. ročník ZŠ (978-80-7225-397-5)
Kniha - autor Alena Vavrdová; Hana Zatloukalová, 56 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Inspirativní učebnice, přinášející nové informace a zajimavosti o minulosti i současnosti města Olomouce. Prostřednictvím textů, obrázků, samostatných i společných činností vede k objevování známých i neznámých pozoruhodností města, jeho tajemných uliček a domů, i kulturních památek, které zde zanechali naši předkové. Autorka je pedagogem na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci.
Objev podobné jako Olomouc a já Regionánlí učebnice pro 4.a 5. ročník ZŠ (978-80-7225-397-5)
Místo, kde žijeme pro 4. a 5. ročník ZŠ: Člověk a jeho svět (978-80-7230-221-5)
Kniha - česky Přehledně členěná učebnice zprostředkovává v tematicky řazených kapitolách zeměpisné učivo. Získávané vědomosti a dovednosti jsou zřetelně strukturovány grafickým rozložením učebnice: rozšiřující učivo uváděné především na boční barevné liště vede žáky k hlubšímu zájmu o probíranou problematiku cestou samostatné i skupinové práce i upozorňováním na alternativní zdroje informací (akcentovány jsou moderní informační média, především internet). Učebnice Místo, kde žijeme pro 4. a 5. ročník ZŠ je doprovázena bohatým fotografickým materiálem, sloužícím jako ilustrace probíraného učiva, i nároznými mapami. K učebnici je možno zakoupit i pracovní sešit, obsahující řadu úkolů a cvičení, které svým zaměření vycházejí vstříc rozvoji klíčových kompetencí dle zadání RVP ZV.
Objev podobné jako Místo, kde žijeme pro 4. a 5. ročník ZŠ: Člověk a jeho svět (978-80-7230-221-5)
Atlas Člověk a jeho svět: pro 4. a 5. ročník základní školy (978-80-86034-79-9)
Kniha - česky Mapový a obrazový atlas doplňující ucelenou řadu učebnic ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět. Obsah atlasu pokrývá tematické okruhy vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět v RVP pro základní vzdělávání, rozšiřuje grafický a cvičební aparát ucelené řady učebnic, uvádí žáky do základních poznatků o lidském těle a péče o lidské zdraví.
Objev podobné jako Atlas Člověk a jeho svět: pro 4. a 5. ročník základní školy (978-80-86034-79-9)
Pravopis nás baví Pravopis podstatných jmen: pracovní sešit pro 4. a 5. ročník (978-80-88285-14-4)
Kniha - autor Lenka Andrýsková, 44 stran, česky Dvoubarevný pracovní sešit je součástí nové moderní řady Čeština nás baví. Pravopis podstatných jmen se postupně probírá podle rodů. V úvodu je vždy přehledná tabulka učiva, následuje návod s příkladem, kde je učivo vysvětleno – např.: Jak určím, ke kterému vzoru podstatné jméno patří. Poté následují cvičení na upevnění daného učiva, a to vždy od jednodušších ke složitějším. V závěru pracovního sešitu jsou zařazena souhrnná opakovací cvičení, kde se procvičují všechny rody a pravopisné jevy společně. Součástí sešitu jsou i souhrnné diktáty a klíč s řešením všech cvičení. Sešit doplňuje motivační prvek–samolepky.
Objev podobné jako Pravopis nás baví Pravopis podstatných jmen: pracovní sešit pro 4. a 5. ročník (978-80-88285-14-4)
Výtvarná výchova pro 5. ročník
S novou koncepcí naší výtvarné výchovy objeví žáci svoji individualitu a hodiny je budou bavit. :-) Každá kapitola obsahuje seznam pomůcek, které žák bude potřebovat, vybízí k zamyšlení nad daným tématem a nechybí ani podrobný popis, jak pracovat. Obsahuje vždy několik úkolů, které vedou k procvičení právě probírané výtvarné techniky. Základy výtvarného projevů žáci zvládli již v předchozích letech. Seznámili se s liniemi a tvary, se základními, podvojnými a doplňkovými barvami, bez problémů používají další výtvarné materiály. V tomto sešitě všechny svoje vědomosti a dovednosti prohloubí při tvorbě úkolů s náročnějším zadáním. Žáci se naučí používat výtvarné techniky jako: kresba, malba, tisk, koláž a kombinovaná technika a budou se učit poznávat vlastnosti jednotlivých výtvarných materiálů. Proč začít s výtvarnou výchovou od Taktiku: Důraz na individualitu a nejen výtvarný projev žáků Rozvoj smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků Kapitoly obsahují vždy několik možností jak témata procvičit Spousta námět, doporučení, postupů a technik Učivo doprovází spousta fotografií, ilustrací a zábavných hříček
Objev podobné jako Výtvarná výchova pro 5. ročník
Matematika pro 4. ročník ZŠ Metodická příručka (978-80-7235-456-6)
Kniha - autor Miroslava Čížková, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Matematika pro 4. ročník ZŠ Metodická příručka (978-80-7235-456-6)
Český jazyk pro 4. ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-342-X)
Kniha - autor Marie Čechová, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Tato metodická příručka se vztahuje k závěrečné části čtyřdílné řady učebnic českého jazyka pro střední odborné školy. Učebnice jsou zpracovány podle platných standardů vzdělávání pro daný typ školy, připravují žáky cíleně na nové pojetí maturitní zkoušky. Pro každý ročník je určena jedna učebnice a jedna metodická příručka pro učitele. Vhodným a potřebným doplňkem učebnic je Základní mluvnice českého jazyka, která koresponduje s pojetím a obsahem učebnic. Tuto řadu učebnic českého jazyka paralelně provází čtyřdílný soubor učebnic literatury a čítanek (J. Soukal a kol.). Jejich pojetí rovněž připravuje žáky na novou maturitu
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-342-X)
Pravopis podstatných jmen hravě Pracovní sešit pro 4. a 5. ročník: (Psaní i/y v koncovkách) (978-80-87591-17-8)
Kniha - autor Zita Janáčková; Jitka Zbořilová, 44 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Sešit vhodný pro počátky výuky daného pravopisného jevu. Pravopis podstatných jmen se postupně probírá podle rodů, v závěru jsou zařazena opakovací cvičení, souhrnné diktáty a klíč s řešením.
Objev podobné jako Pravopis podstatných jmen hravě Pracovní sešit pro 4. a 5. ročník: (Psaní i/y v koncovkách) (978-80-87591-17-8)
Hravá hudební výchova 5 - metodická příručka
Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky hudební výchovy pro 5. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě. S všemi třemi publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. Metodická příručka je úzce spjata s pracovními sešity a učebnicemi. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím, zároveň obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikacemi lze kreativně pracovat a volit dle momentální nálady ve třídě a potřeby. K dispozici je více aktivit, než využijete. Metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Moderní a atraktivní grafické zpracování se vyznačuje přehlednou strukturou a kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem. METODICKÁ PŘÍRUČKA OBSAHUJE: skládá se z úvodní části, ve které je podrobně vysvětleno, jak používat metodickou příručku, učebnici a pracovní sešit, dále z 10 kapitol obsahujících pokyny k práci s tématy v jednotlivých publikacích a seznamu nahrávek obsahuje náhledy stran z učebnice a pracovního sešitu, v nichž je zaneseno řešení jednotlivých úloh pokyny v metodické příručce jsou doprovázeny odkazy na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což může pomoci i méně zkušeným vyučujícím; zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, ze kterých může učitel/ka vybírat, a je tedy možné se všemi publikacemi kreativně pracovat; zajišťuje mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno formou piktogramů v rámci estetickovýchovných předmětů je do ní zařazeno užší propojení s výtvarnou výchovou — ke každému tematickému bloku předkládáme metodicky zpracované návrhy výtvarných činností podporujících především umělecké osvojování světa žáky k metodické příručce, učebnici a pracovnímu sešitu jsou dostupná CD s nahrávkami poslechových skladeb, rozezpívání i písní, které jsou k dispozici se zpěvem i bez zpěvu součástí jsou QR kódy, díky kterým si vyučující může snadno pustit nahrávku z internetu vyučující může při přípravě hodin využívat strany na poznámky
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 5 - metodická příručka
Výtvarná výchova pro 2. ročník
S novou koncepcí naší výtvarné výchovy objeví žáci svoji individualitu a hodiny je budou bavit. :-) Pracovní sešit je určen žákům 2. tříd, kteří se začínají seznamovat s vyjadřovacími prostředky, jež mohou následně využít ve svém výtvarném projevu. Žáci se postupně seznámí se základy kresby i malby a uvědomí si, jak pracovat s linií, barvou, tvarem či plochou. Současně je zde prostor i pro experimentování. Během celého procesu je kladen důraz na žákovu individualitu a respektování tří základních okruhů činností: rozvíjení smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků. V celé učebnici je kladen důraz na individualitu žáků a respektování tří základních okruhů činností: rozvíjení smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků. Žáci se postupně seznámí se základy kresby i malby a uvědomí si, jak pracovat s linií, barvou, tvarem a plochou. Současně je dostanou prostor pro experimentování. Pro realizaci vlastní tvorby a sdílení s ostatními jsou pro žáky připraveny náměty s doporučením technik a postupů. Jak na námět nahlížet, jakým způsobem ho zpracovat a následně představit ostatním. Pracovní učebnice je rozdělena do čtyř hlavních kapitol: barva linie tvar kombinace Každá kapitola obsahuje seznam pomůcek, které žák bude potřebovat, vybízí k zamyšlení nad daným tématem a nechybí ani podrobný popis, jak pracovat. Kapitoly obsahují vždy několik možností, jak jednoduše a prakticky dané téma s žáky procvičit. Součástí učebnice je příloha s vystřihovánkami, které žák během výuky použije. Strany jsou doplněny atraktivními fotografiemi a ilustracemi.
Objev podobné jako Výtvarná výchova pro 2. ročník
Výtvarná výchova pro 3. ročník
S novou koncepcí naší výtvarné výchovy objeví žáci svoji individualitu a hodiny je budou bavit. :-) Pracovní sešit je určen žákům 3. tříd, kteří se začínají seznamovat s vyjadřovacími prostředky, jež mohou následně ve svém výtvarném projevu využít. Žáci se postupně seznámí se základy kresby i malby a uvědomí si, jak pracovat s linií, barvou, tvarem či plochou. Současně je zde prostor i pro experimentování. Během celého procesu je kladen důraz na žákovu individualitu a respektování tří základních okruhů činností: rozvíjení smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků. V celé učebnici je kladen důraz na individualitu žáků a respektování tří základních okruhů činností: rozvíjení smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků. Žáci se postupně seznámí se základy kresby i malby a uvědomí si, jak pracovat s linií, barvou, tvarem a plochou. Současně je dostanou prostor pro experimentování. Pro realizaci vlastní tvorby a sdílení s ostatními jsou pro žáky připraveny náměty s doporučením technik a postupů. Jak na námět nahlížet, jakým způsobem ho zpracovat a následně představit ostatním. Pracovní učebnice je rozdělena do 4 hlavních kapitol: barva linie tvar kombinace Každá kapitola obsahuje seznam pomůcek, které žák bude potřebovat, vybízí k zamyšlení nad daným tématem a nechybí ani podrobný popis, jak pracovat. Kapitoly obsahují vždy několik možností, jak jednoduše a prakticky dané téma s žáky procvičit. Součástí učebnice je příloha s vystřihovánkami, které žák během výuky použije. Strany jsou doplněny atraktivními fotografiemi a ilustracemi.
Objev podobné jako Výtvarná výchova pro 3. ročník
Výtvarná výchova pre 5. ročník základnej školy (978-80-8091-325-0)
Kniha - autor L. Čarný, 112 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnica je zameraná na získanie základných gramotností v oblasti vizuálnej kultúry - zahŕňa výtvarné umenie, fotografiu, video, film, architektúru, elektronické médiá a dizajn.
Objev podobné jako Výtvarná výchova pre 5. ročník základnej školy (978-80-8091-325-0)
Český jazyk pro 4. r. gymnázií, metodická příručka - Jiří Kostečka
Metodická příručka k učebnici českého jazyka pro gymnázia. 1. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. r. gymnázií, metodická příručka - Jiří Kostečka
Český jazyk pro 4.r.gymnázií Metodická příručka (80-7235-218-0)
Kniha - autor Jiří Kostečka, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Tato metodická příručka se vztahuje k poslední části čtyřdílné řady učebnic českého jazyka pro gymnázia, případně i pro další střední školy. Učebnice jsou zpracovány podleplatných osnov pro 4letá gymnázia a vyšší ročníky víceletých gymnázií a zcela respektují Katalog cílových požadavků ke společné části maturitní zkoušky z českého jazyka. Garancí kvality projektu učebnic je to, že je výsledkem zkušeného a úspěšného gymnaziálního učitele a spoluautora výše uvedeného Katalogu cílových požadavků. Ke každé z učebnic patří metodická příručka. Celou řadu doplňuje publikace s testovými úlohami pro kvalitní přípravu maturantů na zkoušku dospělosti (autor J. Kostečka, konzultant F. Brož). Tuto řadu učebnic ČJ paralelně provází čtyřdílný soubor učebnic literatury a čítanek (J. Soukal a kol.) . Jejich pojetí je rovněž v souladu s Katalogem cílových požadavků ke společné části maturitní zkoušky z...
Objev podobné jako Český jazyk pro 4.r.gymnázií Metodická příručka (80-7235-218-0)
Hudební výchova 4 učebnice: učebnice pro 4. ročník základní školy (978-80-7600-309-5)
Kniha - 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pro žáky jsou zde připraveny písně lidové i současné doplněné o hudební pojmy (sbor, dirigent, posuvky, valčík atd.) a hudební skladatele (B. Martinů, W. A. Mozart, B. Smetana apod.).
Objev podobné jako Hudební výchova 4 učebnice: učebnice pro 4. ročník základní školy (978-80-7600-309-5)
Sbírka úloh z matematiky pro 4. a 5. r. ZŠ - Michaela Kaslová
Sbírka obsahuje stovky příkladů pro běžné opakování a procvičování učiva jednotlivých ročníků ZŠ. Uplatní se při školní práci i při domácí přípravě.
Objev podobné jako Sbírka úloh z matematiky pro 4. a 5. r. ZŠ - Michaela Kaslová
Čeština hrou - zábavné aktivity pro 4. a 5. třídu ZŠ - Lucie Filsaková
Učivo probírané ve škole je dobré procvičovat a upevňovat, nejlépe zábavnou formou. Na principu „škola hrou“ je postaven i tento pracovní sešit. Autorka se inspirovala dvacítkou známých dětských knížek a na jejich motivy vytvořila zábavné úkoly, doplňovačky, spojovačky či omalovánky. Zvídaví školáci si procvičí práci s jazykem, porozumění textu či pravopis, a ještě se u toho skvěle pobaví. Bonusem je unikátní stolní hra.
Objev podobné jako Čeština hrou - zábavné aktivity pro 4. a 5. třídu ZŠ - Lucie Filsaková
Hravá hudební výchova 1 – metodická příručka
Perfektní hodiny hudební výchovy bez přípravy. Výuka Vám bude šlapat jak sehraný orchestr. :-) Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky Hudební výchovy pro 1. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. S oběma publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. V metodické příručce naleznete podrobně rozpracovanou každou vyučovací hodinu na úroveň minut. Náplň můžete převzít, nebo se pouze inspirovat. Aktivity se v rámci hodiny střídají tak, aby se obměňovaly aktivní s relaxačními. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Propojení vokálních, rytmických, pohybových a poslechových činností při aktivitách se žáky. Žák není jen příjemcem, ale i producentem hudby. Bohatá náplň pestrých činností rozvíjí v žácích nejen kladný vztah k hudbě, ale zlepšuje jejich soustředění a motivaci a napomáhá k seberealizaci. Naučí se uvolnit. Zlepší se sociální inteligence žáků. Společné prožitky, kdy souhra všech vytvoří nejen zvukově bohatou píseň, ale i sblíží děti v kolektivu. Hravá hudební výchova netíhne k teorii. K ní se děti dostávají až od vlastního hudebního prožitku a následně ji uplatňují v dalších činnostech. Při námi sestavených cvičeních žáci zapojují obě hemisféry. Sluchové činnosti zlepšují intonaci, což má příznivý vliv na učení jazyků. Hudební myšlení rozvíjí například i matematické dovednosti. Prožijete s žáky spoustu perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. :-) Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, a snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 1 – metodická příručka
Krátká cvičení z českého jazyka pro 4. a 5. třídu ZŠ - Lucie Filsaková
Hledáte krátká a zábavná zadání, která nezaberou moc času, ale skvěle poslouží k procvičení látky, která dětem nejde nebo si ji potřebují upevnit? Pak sáhněte po naší cvičebnici! Najdete zde cvičení, která pokryjí látku českého jazyka pro 4. a 5. třídu ZŠ a jejich vyplnění nezabere víc než pět až deset minut. Některé úlohy jsou rozděleny na část A a B, takže je mohou využít nejen rodiče při domácí přípravě, ale i učitelé při psaní testů.
Objev podobné jako Krátká cvičení z českého jazyka pro 4. a 5. třídu ZŠ - Lucie Filsaková
Hudební výchova pro 4. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 4. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Počítáme zpaměti 4 pro 3. a 5. ročník ZŠ - Jiří Volf
Pracovní sešit k procvičování násobení a dělení 8, 9 a 10, dělení se zbytkem, násobení a dělení mimo obor malé násobilky. Obsahuje 88 sloupců pětiminutovek. Sešit lze využít k docvičování pamětného počítání i ve vyšších ročnících. Připojené výsledky umožňují žákům rychlou kontrolu.
Objev podobné jako Počítáme zpaměti 4 pro 3. a 5. ročník ZŠ - Jiří Volf
Biológia 5 Metodická príručka: pre 5. ročník základnej školy (978-80-8091-474-5)
Kniha - autor Mária Uhereková, 304 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Metodická príručka k učebnici biológie pre 5. ročník základnej školy je praktický 264 stranový pomocník učiteľa pri riadení vyučovacích hodín biológie s akceptovaním špecifík metodiky vyučovania tohto predmetu a zreteľom na súčasné didaktické trendy.
Objev podobné jako Biológia 5 Metodická príručka: pre 5. ročník základnej školy (978-80-8091-474-5)
Český jazyk pro 1.ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-250-4)
Kniha - autor kolektiv autorů, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ucelená čtyřdílná řada metodických příruček k učebnicím osvědčeného autorského týmu je určena pro výuku na všech typech středních odborných škol. Je zpracována podle učebních osnov pro SOŠ, připravuje již ale také pro nové pojetí maturitní zkoušky. Všechny učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR.
Objev podobné jako Český jazyk pro 1.ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-250-4)
Hudební výchova 4 (učebnice) pro 4. ročník ZŠ - Lenka Andrýsková, Eva Chomoucká
Tato učebnice navazuje na učebnici hudební výchovy pro 2. ročník, jejíž učivo opakuje a dále rozvíjí. Můžete se těšit na hodiny plné hezkých melodií, rytmických cvičení a her s prvky dramatické výchovy. Nebudou chybět ani poznatky z hudební teorie, které jsou přiblíženy hravou formou přiměřenou věku dětí. Dozvíte se zajímavosti o některých našich hudebních skladatelích, seznámíte se s hudebními nástroji a naučíte se psát první noty. Příjemné chvíle prožijete při poslechu vážné nebo populární hudby. V učebnici najdete i dechová, hlasová a artikulační cvičení, která by se měla stát nezbytnou součástí každé hodiny hudební výchovy. Pro větší přehlednost je učivo rozděleno do jednotlivých měsíců a dále do kapitol. Ty jsou často uvedeny motivačním příběhem, který promlouvá prostřednictvím průvodce učebnicí – slavíka Otíka. Schválilo MŠMT č. j.: MSMT-19211/2021-9 dne 14. 10. 2021 k zařazení do seznamu učebnic pro základní vzdělávání jako součást ucelené řady učebnic pro vzdělávací obor Hudební výchova s dobou platnosti šest let.
Objev podobné jako Hudební výchova 4 (učebnice) pro 4. ročník ZŠ - Lenka Andrýsková, Eva Chomoucká
Výtvarná výchova: pro 8. a 9. ročník základní školy a víceletá gymnázia (80-7168-382-5)
Kniha - autor Marie Fulková; Marie Novotná, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Cílem učebnic je rozvíjet estetické vnímání na základě poznávání uměleckých děl a na základě vlastní výtvarné činnosti. Bohatě ilustrované publikace jsou inspirativním materiálem k tvůrčí práci.
Objev podobné jako Výtvarná výchova: pro 8. a 9. ročník základní školy a víceletá gymnázia (80-7168-382-5)
Diktáty a doplňovačky na doma i do školy pro 4. a 5. třídu ZŠ - Lucie Filsaková
Osvojit si některé pravopisné jevy nemusí být snadné. Jediná cesta k úspěchu je vytrvalý trénink. A protože diktátů či doplňovaček není nikdy dost, připravili jsme sešit plný cvičení, která jsou zaměřená na mluvnické jevy probírané ve 4. a 5. třídě ZŠ. Využít jej mohou rodiče s dětmi během domácí přípravy, ale i učitelé.
Objev podobné jako Diktáty a doplňovačky na doma i do školy pro 4. a 5. třídu ZŠ - Lucie Filsaková
Hudební výchova 4: pro 4. ročník základní školy (978-80-7235-608-9)
Kniha - autor Marie Lišková, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Hudební výchova 4: pro 4. ročník základní školy (978-80-7235-608-9)
Hravá vlastivěda 4 - Naše vlast - metodická příručka pro učitele
Metodická příručka pro učitele je graficky koncipovaná stejně jako učebnice a najdete v ní cíle a pomůcky pro výuku daného tématu, náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětová zadání a úkoly, výstupy a cíle, zajímavosti, motivační texty, webové odkazy ke konkrétnímu učivu. Metodická příručka také obsahuje řešení cvičení z pracovního sešitu a odpovědi na otázky z učebnice. Součástí metodiky jsou také kopírovatelné stránky se zajímavými úlohami na konci každého celku. Metodická příručka ke Hravé vlastivědě 4 - Naše vlast obsahuje: Zmenšené kopie vybraných stránek z učebnice a všech stránek pracovního sešitu vlastivědy pro snazší orientaci s řešením úkolů Cíle výuky a očekávané výstupy dle RVP ZV Náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětové vztahy, motivační texty a videa Celkem 12 kopírovatelných stran s úlohami pro žáky na rozšiřující učivo Úkoly pro chytré hlavičky, skupinové práce, práce ve dvojicích i vyhledávání na internetu Náměty, hry a zajímavosti
Objev podobné jako Hravá vlastivěda 4 - Naše vlast - metodická příručka pro učitele
Angličtina pro 3.ročník základní školy Metodická příručka pro učitele: Hello, kids! (80-7235-334-9)
Kniha - autor Marie Zahálková, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato metodická kniha obsahuje množství doporučení, námětů a rad učitelům, kteří v práci s žáky užívají soubor učebních pomůcek Angličtina pro 3. ročník ZŠ . Metodická kniha kromě doporučení, jak úspěšně pracovat s žáky po celý školní rok, obsahuje i časový a tematický rozpis učiva a formuluje výstupy z práce s učebnicí i klíčové kompetence, k jejichž naplňování učebnice směřuje. Angličtina pro 3. ročník ZŠ je vhodná pro výuku v rámci všech vzdělávacích programů a zcela naplňuje požadavky RVP. Usnadňuje tak formulaci ŠVP na konkrétní škole.
Objev podobné jako Angličtina pro 3.ročník základní školy Metodická příručka pro učitele: Hello, kids! (80-7235-334-9)
Hravá vlastivěda 4 - Nejstarší české dějiny - metodická příručka pro učitele
Metodická příručka pro učitele je graficky koncipovaná stejně jako učebnice a najdete v ní cíle a pomůcky pro výuku daného tématu, náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětová zadání a úkoly, výstupy a cíle, zajímavosti, motivační texty, webové odkazy ke konkrétnímu učivu. Metodická příručka také obsahuje řešení cvičení z pracovního sešitu a odpovědi na otázky z učebnice. Součástí metodiky jsou také kopírovatelné stránky se zajímavými úlohami na konci každého celku. Metodická příručka ke Hravé vlastivědě 4 - Nejstarší české dějiny obsahuje: Zmenšené kopie vybraných stránek z učebnice a všech stránek pracovního sešitu vlastivědy pro snazší orientaci s řešením úkolů Cíle výuky a očekávané výstupy dle RVP ZV Náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětové vztahy, motivační texty a videa Celkem 12 kopírovatelných stran s úlohami pro žáky na rozšiřující učivo Úkoly pro chytré hlavičky, skupinové práce, práce ve dvojicích i vyhledávání na internetu Náměty, hry a zajímavosti
Objev podobné jako Hravá vlastivěda 4 - Nejstarší české dějiny - metodická příručka pro učitele
Hudební výchova 4: učebnice pro 4. ročník základní školy (978-80-88285-55-7)
Kniha - autor Eva Chomoucká; Lenka Andrýsková, 79 stran, česky Tato učebnice navazuje na učebnici hudební výchovy pro 2. ročník, jejíž učivo opakuje a dále rozvíjí. Můžete se těšit na hodiny plné hezkých melodií, rytmických cvičení a her s prvky dramatické výchovy. Nebudou chybět ani poznatky z hudební teorie, které jsou přiblíženy hravou formou přiměřenou věku dětí. Dozvíte se zajímavosti o některých našich hudebních skladatelích, seznámíte se s hudebními nástroji a naučíte se psát první noty. Příjemné chvíle prožijete při poslechu vážné nebo populární hudby. V učebnici najdete i dechová, hlasová a artikulační cvičení, která by se měla stát nezbytnou součástí každé hodiny hudební výchovy. Pro větší přehlednost je učivo rozděleno do jednotlivých měsíců a dále do kapitol. Ty jsou často uvedeny motivačním příběhem, který promlouvá prostřednictvím průvodce učebnicí – slavíka Otíka.
Objev podobné jako Hudební výchova 4: učebnice pro 4. ročník základní školy (978-80-88285-55-7)
Písmenkov a Příběhov pro 1. ročník - Metodická příručka
Metodická příručka je určena všem, kteří pro výuku českého jazyka genetickou metodou v 1. ročníku využívají sérii učebnic Písmenkov a Příběhov v propojení s Uvolňovacími cviky pro Písmenkov a Písankami pro Příběhov. Všechny náměty a nápady vycházejí z praxe. Díky tomu se může tato příručka stát dobrým průvodcem začínajícím učitelům a učitelkám, inspiraci v ní jistě ale objeví i ti zkušenější. V souladu s RVP ZV Obsahuje nejen návrh časového plánu, propojení se vzdělávacími cíli, mezipředmětovými vztahy či klíčovými kompetencemi. Také řešení, tipy a návrhy pro práci s jednotlivými cvičeními, jejich rozšiřování i prohlubování témat kapitol. Zařazeny jsou také náměty a aktivity, jak v různých fázích u dětí rozvíjet předčtenářské dovednosti, čtenářské dovednosti i grafomotoriku. Metodická příručka navíc nabízí příběhy Matěje a Aničky, které lze dětem předčítat jako motivaci při vyvozování jednotlivých písmen v Písmenkově. Je rozdělena na tři hlavní části. V úvodní části autorka seznamuje se samostatnou genetickou metodou: metodikou výuky čtení a psaní; očekávanými výstupy pro vzdělávací obor český jazyk a literatura i pro obor člověk a jeho svět i zařazení průřezových témat. Následuje samostatná část věnovaná Písmenkovu a jeho jednotlivým kapitolám. Hned v úvodu autorka předkládá časový plán výuky a propojení učebnice se sešitem Uvolňovacích cviků. Vše doplňuje příklady konkrétních aktivit. Poté se již věnuje jednotlivým kapitolám v Písmenkově. Další samostatná část je věnována Příběhovu a poslední závěrečnou část tvoří přílohy.
Objev podobné jako Písmenkov a Příběhov pro 1. ročník - Metodická příručka
Hravá vlastivěda 5 - Česká republika a Evropa - Metodická příručka pro učitele
Metodická příručka pro učitele je graficky koncipovaná stejně jako učebnice a najdete v ní cíle a pomůcky pro výuku daného tématu, náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětová zadání a úkoly, výstupy a cíle, zajímavosti, motivační texty, webové odkazy ke konkrétnímu učivu. Metodická příručka také obsahuje řešení cvičení z pracovního sešitu a odpovědi na otázky z učebnice. Součástí metodiky jsou také kopírovatelné stránky se zajímavými úlohami na konci každého celku. Metodická příručka ke Hravé vlastivědě 5 - Česká republika a Evropa obsahuje: Zmenšené kopie vybraných stránek z učebnice a všech stránek pracovního sešitu vlastivědy pro snazší orientaci s řešením úkolů Cíle výuky a očekávané výstupy dle RVP ZV Náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětové vztahy, motivační texty a videa Celkem 12 kopírovatelných stran s úlohami pro žáky na rozšiřující učivo Úkoly pro chytré hlavičky, skupinové práce, práce ve dvojicích i vyhledávání na internetu Náměty, hry a zajímavosti
Objev podobné jako Hravá vlastivěda 5 - Česká republika a Evropa - Metodická příručka pro učitele
Čítanka 4 Příručka učitele: Pro 4. ročník zákadní školy (978-80-7238-939-1)
Kniha - autor Karel Šebesta; Kateřina Váňová, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Je přehledně zpracovaná, obsahuje časově tematický plán učiva, výstupy a klíčové kompetence, pro každou kapitolu je zde vymezen její cíl. Dále jsou zde nezbytné informace o mezipředmětových vztazích a přehledy, které odkazují na průřezová témata, jež se k dané kapitole vztahují. Příručka obsahuje návrhy analýzy jednotlivých textů, další rozvíjející úkoly a náměty pro práci s texty, náměty k motivaci, hrám a dalším aktivitám, vymezuje základní pojmy, s nimiž se v textech pracuje.
Objev podobné jako Čítanka 4 Příručka učitele: Pro 4. ročník zákadní školy (978-80-7238-939-1)
Výtvarná výchova pro 6. a 7. ročník ZŠ - Marie Novotná, Marie Fulková
Cílem učebnice je rozvíjet estetické vnímání na základě poznávání uměleckých děl a na základě vlastní výtvarné činnosti. Bohatě ilustrované publikace jsou inspirativním materiálem k tvůrčí práci.
Objev podobné jako Výtvarná výchova pro 6. a 7. ročník ZŠ - Marie Novotná, Marie Fulková
Výtvarná výchova pro 8. a 9. ročník ZŠ - Marie Novotná, Marie Fulková
Cílem učebnic je rozvíjet estetické vnímání na základě poznávání uměleckých děl a na základě vlastní výtvarné činnosti. Bohatě ilustrované publikace jsou inspirativním materiálem k tvůrčí práci.
Objev podobné jako Výtvarná výchova pro 8. a 9. ročník ZŠ - Marie Novotná, Marie Fulková
České dějiny Vlastivěda pro zvídavé děti: Zábavné aktivity pro 4. a 5. třídu ZŠ (978-80-253-5926-6)
Kniha - autor Radek Machatý, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učivo probírané ve škole je dobré procvičovat a upevňovat, nejlépe zábavnou formou. Na principu „škola hrou“ je postaven i tento pracovní sešit. Pro zvídavé školáky je připravena procházka českými dějinami od pravěku do středověku. Pomocí vystřihovánek, slepování historických obrazů, logických úloh, spojovaček či omalovánek děti získají hlubší povědomí o probírané látce, a ještě se u toho skvěle pobaví. Bonusem je unikátní hra o pravěku.
Objev podobné jako České dějiny Vlastivěda pro zvídavé děti: Zábavné aktivity pro 4. a 5. třídu ZŠ (978-80-253-5926-6)
Diktáty a doplňovačky na doma i do školy: pro 4. a 5. třídu ZŠ (978-80-253-5891-7)
Kniha - autor Lucie Filsaková, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Osvojit si některé pravopisné jevy nemusí být snadné. Jediná cesta k úspěchu je vytrvalý trénink. A protože diktátů či doplňovaček není nikdy dost, připravili jsme sešit plný cvičení, která jsou zaměřená na mluvnické jevy probírané ve 4. a 5. třídě ZŠ. Využít jej mohou rodiče s dětmi během domácí přípravy, ale i učitelé.
Objev podobné jako Diktáty a doplňovačky na doma i do školy: pro 4. a 5. třídu ZŠ (978-80-253-5891-7)
Kontrolní diktáty a pravopisná cvičení pro 2.3.4. a 5. ročník ZŠ: Obsahuje klíč (80-7274-968-4)
Kniha – autor Bohumil Sedláček; Marie Blechová; Eva Hlaváčová, 116 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - česky Příručka formátu A5 obsahuje diktáty a pravopisná cvičení vhodná pro jednotlivé ročníky sloužící k opakování a procvičování učiva. Součástí publikace je také klíč ke cvičením.
Objev podobné jako Kontrolní diktáty a pravopisná cvičení pro 2.3.4. a 5. ročník ZŠ: Obsahuje klíč (80-7274-968-4)
Metodická příručka Český jazyk pro 2. ročník ZŠ (8595637001985)
Kniha - autor Martina Šmejkalová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Metodická příručka Český jazyk pro 2. ročník ZŠ provází stejnojmennou řadu učebnic a pomáhá vyučujícímu s přípravou na hodinu a při práci v hodině.
Objev podobné jako Metodická příručka Český jazyk pro 2. ročník ZŠ (8595637001985)
Český jazyk 4 Příručka učitele: Pro 4. ročník zákaldní školy (978-80-7238-937-7)
Kniha - autor Jaroslava Kosová; Gabriela Babušová; Lenka Rykrová, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Podrobná metodická příručka obsahuje mj. přehledy učiva s orientačními harmonogramy, přehledy očekávaných výstupů, klíčových kompetencí a průřezových témat. Orientaci v knize usnadňuje reprodukování všech stran z učebnice i pracovních sešitů. Součástí příručky učitele jsou také kopírovatelné přílohy, pracovní listy a stránky pracovních sešitů s příklady řešení.
Objev podobné jako Český jazyk 4 Příručka učitele: Pro 4. ročník zákaldní školy (978-80-7238-937-7)
Dyslexie pro 4.-5. ročník ZŠ - Dita Nastoupilová
Pestré aktivity a úkoly pro žáky se specifickou poruchou učení jsou zaměřeny na rozvoj sluchového a zrakového vnímání, paměti, rytmizace a orientace v prostoru. Cílem cvičení je rozšíření slovní zásoby, podpora čtenářských dovedností a zkvalitnění techniky čtení. Sešit je určen rodičům, kteří chtějí zábavnou formou pomoci dětem překonat potíže se čtením, ale i učitelům, kteří jej mohou využít v rámci integrované výuky.
Objev podobné jako Dyslexie pro 4.-5. ročník ZŠ - Dita Nastoupilová
Chémia pre 1. ročník gymnázia a 5. ročník gymnázia s OŠ (978-80-8091-560-5)
Kniha - autor Jana Kmeťová, 220 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnica obsahuje informácie zo všeobecnej chémie. Poznatky uvedené v jednotlivých kapitolách umožnia žiakom porozumieť vzťahom medzi zložením a štruktúrou, vlastnosťami a použitím látok, ako aj zákonitostiam priebehu chemických reakcií. Teoretické poznatky dopĺňajú: návody na experimenty, laboratórne práce, rozširujúce informácie, cvičenia s riešením na overenie správnosti porozumenia, objasnenie, vysvetlenie problému, zhrnutie s kľúčovými poznatkami, otázky a úlohy rozličnej zložitosti a správne odpovede na konci učebnice.
Objev podobné jako Chémia pre 1. ročník gymnázia a 5. ročník gymnázia s OŠ (978-80-8091-560-5)
Vlastivěda 4-5 pro základní školy: Metodická příručka (978-80-7235-479-5)
Kniha - česky Metodická příručka je doplňkem pro práci učitele s radou učebnic a pracovních sešitů vlastivědy pro 4. a 5. ročník ZŠ. Pro každý ročník je určena jedna učebnice a jeden pracovní sešit. Všechny mají schvalovací doložky MŠMT. Učebnice s pracovními sešity tvoří součást ucelené řady učebnic pro vzdělávací oblast ČLOVĚK A JEHO SVĚT na 1. stupni ZŠ (prvouka, vlastivěda, přírodověda).
Objev podobné jako Vlastivěda 4-5 pro základní školy: Metodická příručka (978-80-7235-479-5)
Hravá přírodověda 5 - metodická příručka
Pomůcka pro učitele 1. stupně – cíle výuky a očekávané výstupy dle RVP ZV Náměty pro činnost v hodinách, projekty a vycházky do okolí, mezipředmětové vztahy, motivační videa Zmenšené kopie vybraných stránek z učebnice a pracovního sešitu přírodovědy 5 pro snazší orientaci s řešením úkolů V souladu s RVP ZV Objevujte tajemství přírody! METODICKÁ PŘÍRUČKA přírodovědy plná zajímavých cvičení a zábavných her rozvíjí zvídavost a vědecké myšlení žáků. OBSAH KAPITOL: Člověk v přírodě Živá a neživá příroda Neživá příroda Vesmír Člověk a živá příroda Člověk Lidské tělo Lidské výtvory
Objev podobné jako Hravá přírodověda 5 - metodická příručka
Příručka první pomoci pro 4. a 5. ročník ZŠ - Martina Kalovská
Příručka první pomoci pro žáky 4. a 5. ročníků reaguje na nové výstupy RVP ZŠ v části Člověk a jeho zdraví. V spolupráci se záchranáři v terénu jsme sestavili názorný a stručný manuál, který s ohledem na věk žáků (jako možných poskytovatelů první pomoci) představuje důležité informace a postupy poskytování první pomoci při životu ohrožujících situacích a také postupy ošetření méně závažných poranění. Příručka vychází jako samostatný sešit, aby dětem zůstaly podklady k poskytování první pomoci nejen ve 4. a 5. ročníku, ale i později v každodenním životě.
Objev podobné jako Příručka první pomoci pro 4. a 5. ročník ZŠ - Martina Kalovská
Příroda 4 Příručka učitele: Člověk a jeho Svět Pro 4. ročník zákaldní školy (978-80-7238-933-9)
Kniha - autor Iva Frýzová; Petra Jůzlová; Ladislav Dvořák, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Rozsáhlá příručka učitele uvádí vazbu tematických celků učebnice na RVP ZV včetně rozpracovaných výstupů, konkrétních klíčových kompetencí a souvisejících průřezových témat. Příručka také obsahuje rozvedení otázek a cvičení s nástinem možných odpovědí a podrobné popisy možných činností vztahujících se ke každé stránce učebnice. Nechybí ani řada zajímavostí a rozšiřujících informací s odkazy na další literaturu a internetové zdroje.
Objev podobné jako Příroda 4 Příručka učitele: Člověk a jeho Svět Pro 4. ročník zákaldní školy (978-80-7238-933-9)
Čítanka pro základní školy 4, 5 Metodická příručka (978-80-7235-503-7)
Kniha - česky Příručka je určena učitelům, kteří pracují s čítankami řady pro 1. stupeň (autoři J. Čeňková a kol). Obsahuje doporučení pro roční plány ve výuce čtení, doporučuje postupy a odkazuje na mezipředmětové vztahy, především s vlastivědou a jazykovou výukou.
Objev podobné jako Čítanka pro základní školy 4, 5 Metodická příručka (978-80-7235-503-7)
Podívejte se také
- Cesta na vrchol a ještě dál (978-80-907263-4-5)
- Vlastivěda 4-5 pro základní školy: Metodická příručka (978-80-7235-479-5)
- Passt schon! 4.: Učebnice a pracovní sešit. Němčina pro střední školy (978-80-86195-99-5)
- Český jazyk a komunikace pro SŠ 3.-4.díl: Pracovní sešit (978-80-7358-200-5)
- DUO 4-5/2022 (9771336798213)
- Hravá přírodověda 5 Člověk a jeho svět (978-80-7563-070-4)
- Puzzle TREFL Baby Dopravní prostředky 4v1 3 4 5 a 6 dílků
- Kreator vrták do kovu HEX 4, 5, a 6 mm HSS (KRT011308)
- Nové Město na Moravě včera a dnes (978-80-907294-4-5)
- České dějiny Vlastivěda pro zvídavé děti: Zábavné aktivity pro 4. a 5. třídu ZŠ (978-80-253-5926-6)
- Glass case Design Vennus pro Xiaomi Redmi 5 Plus / Redmi Note 5 - 4 (TT2063)
- Procvičujeme převody jednotek: Pracovní sešit pro 4. a 5. ročník ZŠ vytvořený v souladu s RVP ZV (978-80-7600-060-5)
- Electronic-Star 4-dílná sada terasového a koupelnového zesilovače s reproduktory, 5 ", Speaker Sound Set 5" voděodolné
- Převody jednotek: Pracovní sešit pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy (978-80-88368-86-1)
- Your Space 4 Hybridní učebnice: Angličtina pro základní školy a víceletá gymnázia (978-80-7489-609-5)
- Gardena Přípojka pro ponorná čerpadla 5/4" : 1" (1744-20)
- Cvičné sešity 5 kusů (859-4-315-0804-5)
- Velký česko-německý a německo-český slovník: 4 svazky (80-7335-078-5)
- Poučení o generální zpovědi a podrobné zpovědní zrcadlo (978-80-907926-5-4)
- Přírodověda 5 Člověk a jeho svět Pracovní sešit (978-80-7600-278-4)
- Láska a žárlivost: Pravda o skutečné podstatě lásky (978-80-906389-4-5)
- Český jazyk 4 Pracovní sešit pro 4. ročník 1 díl (978-80-7600-130-5)