Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Výtvarná výchova - metodická příručka pro 4. a 5. ročník
Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky Výtvarné výchovy pro 4. a 5. ročník ZŠ od Vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. S oběma publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. Metodický materiál je rozdělen podle učebnic v obou ročnících do kapitol: vodové barvy, tuš; koláž, tuš, pastelky, fixy; pastel; temperové barvy; tužka, pastelky; pastel, rudka, uhel. Ke každému tématu v učebnici přináší metodická příručka materiál k uvedení do tématu, propojení s ostatními předměty, zejména s českým jazykem, vlastivědou, přírodovědou, matematikou, informatikou i hudební výchovou. Součástí kapitol jsou další náměty pro pedagogy do hodin výtvarné výchovy. Proč začít s naší výtvarnou výchovou: Důraz na individualitu a nejen výtvarný projev žáků Rozvoj smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků Kapitoly obsahují vždy několik možností jak témata procvičit Spousta námětů, doporučení, postupů a technik Učivo doprovází fotografie, ilustrace a zábavné hříčky. Jednotlivé úkoly jsou určeny pro individuální i pro skupinovou práci žáků. Rozvíjejí učení se kooperativní výukou, spolupráci a přinášejí žákům viditelný výsledek dané práce. Rozvoj kreativity, nápadů, originality a schopnost dotahovat nápady do reality. Žáci při tvorbě kreseb a maleb pracují s různými materiály a používají rozličné techniky. Učí se tvořit v mezilidských vztazích. Během společné práce se žáci vzájemně poznávají ve skupině, podporují se tak dobré vztahy, empatie a pohled na svět očima druhého, respektování, podpora a pomoc.
Podívejte se také vlastiveda pro 4 rocnik zakladni skoly clovek a jeho svet 978 80 7235 476 4
Výtvarná výchova - metodická příručka pro 2. a 3. ročník
Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky Výtvarné výchovy pro 2. a 3. ročník ZŠ od Vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. S oběma publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. Metodický materiál je rozdělen podle učebnic v obou ročnících do kapitol: barva, linie, tvar a kombinování. Ke každému tématu jsou připraveny další možné úkoly, které korespondují s daným učivem a mají přesah do mezipředmětových vztahů. Rozvíjejí jazykový i umělecký cit žáků. Součástí kapitol jsou další náměty pro pedagogy do hodin výtvarné výchovy. Proč začít s naší výtvarnou výchovou: Důraz na individualitu a nejen výtvarný projev žáků Rozvoj smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků Kapitoly obsahují vždy několik možností jak témata procvičit Spousta námětů, doporučení, postupů a technik Učivo doprovází fotografie, ilustrace a zábavné hříčky. Jednotlivé úkoly jsou určeny pro individuální i pro skupinovou práci žáků. Rozvíjejí učení se kooperativní výukou, spolupráci a přinášejí žákům viditelný výsledek dané práce. Žáci při tvorbě kreseb a maleb pracují s různými materiály a používají rozličné techniky. Metodický materiál vznikl na základě úzké spolupráce s odborníky z řad pedagogů, kteří mají bohaté zkušenosti s výukou na 1. stupni ZŠ.
Podívejte se také cesky jazyk 5 1 pracovni sesit pro 5 rocnik zs 978 80 7238 961 2
Výtvarná výchova pro 4. ročník
S novou koncepcí naší výtvarné výchovy objeví žáci svoji individualitu a hodiny je budou bavit. :-) Každá kapitola obsahuje seznam pomůcek, které žák bude potřebovat, vybízí k zamyšlení nad daným tématem a nechybí ani podrobný popis, jak pracovat. Obsahuje vždy několik úkolů, které vedou k procvičení právě probírané výtvarné techniky. Základy výtvarného projevu již žáci 4. ročníků zvládli a teď je čeká prohlubování znalostí, opakování a poznání nových technik. Důraz je kladen na BARVY, ať už základní, tak i podvojné, doplňkové, ale i na jejich funkci při tvorbě daného díla. Žáci se soustředí také na celkové kompozice, tvary předmětů, proporce, koláže i různé materiály. Jejich výtvarnými pomůckami už nejsou pouze pastelky, fixy a vodové barvy, ale přibyly tempery, rudka, uhel, tuš nebo třeba pastel. Proč začít s výtvarnou výchovou od Taktiku: Důraz na individualitu a nejen výtvarný projev žáků Rozvoj smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků Kapitoly obsahují vždy několik možností jak témata procvičit Spousta námět, doporučení, postupů a technik Učivo doprovází spousta fotografií, ilustrací a zábavných hříček
Podívejte se také pisanka 1 pro 2 rocnik zakladni skoly 8594059321459
Podívejte se také
- matematika pro 3 rocnik zakladni skoly pracovni sesit 1 978 80 7235 536 5
- matematika 6 pro 6 rocnik zakladni skoly 80 7168 992 0
- zdravoveda ii pro 2 rocnik uo kosmetika 978 80 86073 74 3
- facevolution hairplus rustove serum pro rasy a oboci 4 5 ml
- Místo, kde žijeme pro 4. a 5. ročník ZŠ: Člověk a jeho svět (978-80-7230-221-5)
- matt the bat 1 ucebnice anglictina pro 1 rocnik 978 80 7489 405 3
- epico flip 360 pro 4 5 5 cerny 9911141300012
- Vlastivěda 5 Člověk a jeho svět: pro 5.ročník základní školy (978-80-7235-588-4)
- Psychologie a komunikace pro zdravotnické asistenty - 4. ročník (978-80-247-2831-5)
- Trefl Baby 3 4 5 a 6 dílků Bing a kamarádi 36085
- Daně a účetnictví bez chyb, pokut a penále 4-5/2022 (9771214322271)
- Atlas Člověk a jeho svět: pro 4. a 5. ročník základní školy (978-80-86034-79-9)
- Kontrolní diktáty a pravopisná cvičení pro 2.3.4. a 5. ročník ZŠ: Obsahuje klíč (80-7274-968-4)
- Tomáš Garrigue Masaryk a náboženství (978-80-907315-5-4)
- Kvak a Žbluňk jsou kamarádi (859-4-7227-117-5)
- Zeměpis 5 Hospodářství a společnost (978-80-7230-128-4)
- Člověk a jeho svět pro 4. ročník základní školy: učebnice (978-80-7358-284-5)
- Sbírka úloh z matematiky pro 4. a 5. ročník základní školy (80-7235-169-9)
- Přehledy učiva pro vzdělávací obor matematika a její aplikace v 5. a 6. ročníku: Matematiky pro 5. a (8594165540584)
- Moje první Matematika 4-5 let: Zábavné a kreativní aktivity (978-80-7567-845-4)
Lidé kolem nás - pro 4. a 5. ročník ZŠ - 4. a 5. ročník - Karin Šulcová
Přehledně členěná učebnice zprostředkovává v tematicky řazených kapitolách učivo občanské výchovy. Získávané vědomosti a dovednosti jsou zřetelně strukturovány grafickým rozložením učebnice: rozšiřující učivo uváděné především na boční barevné liště vede žáky k hlubšímu zájmu o probíranou problematiku cestou samostatné i skupinové práce i upozorňováním na alternativní zdroje informací (akcentovány jsou moderní informační média, především internet). Učebnice Lidé kolem nás pro 4. a 5. ročník ZŠ je doprovázena vkusnými ilustracemi i bohatým fotografickým materiálem. K učebnici je možno zakoupit i pracovní sešit, obsahující řadu úkolů a cvičení, které svým zaměření vycházejí vstříc rozvoji klíčových kompetencí dle zadání RVP ZV. Zdůrazňována je především schopnost práce s textem, vyhledávání a využití informací obsažených v textu.
Objev podobné jako Lidé kolem nás - pro 4. a 5. ročník ZŠ - 4. a 5. ročník - Karin Šulcová
Robot Pixlík v jazykové škole: Metodická příručka k pracovnímu sešitu pro výuku komunikační a slohové výchovy s prvky tvůrčího psaní ve 4. a 5. ročník
eBook: Metodická příručka k pracovnímu sešitu ROBOT PIXLÍK V JAZYKOVÉ ŠKOLE pro žáky 4. a 5. ročníku ZŠ představuje návrh toho, jak k úkolům uvedeným v pracovním sešitě přistupovat. Cílem metodické příručky je poskytnout učitelům metodické vedení při aplikaci konkrétních úkolů v praxi, ale také hlubší vhled do problematiky slohového výcviku, díky kterému se stanou žákům při tomto výcviku kvalitní odbornou oporou. Metodická příručka přináší téměř 120 aktivit, včetně doplňkových aktivit, které jsou nad rámec pracovního sešitu. Zahrnuje také textové a obrázkové přílohy k vytištění.
Objev podobné jako Robot Pixlík v jazykové škole: Metodická příručka k pracovnímu sešitu pro výuku komunikační a slohové výchovy s prvky tvůrčího psaní ve 4. a 5. ročník
Lidé kolem nás - pracovní sešit pro 4. a 5. ročník ZŠ - 4. a 5. ročník - Karin Šulcová
Pracovní sešit k novinkové publikaci Lidé a čas stejně jako učebnice vychází z nové strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve dvojici či skupině. Žáci se mimo jiné učí pracovat s alternativními informačními zdroji (encyklopedie, odborná literatura, slovníky, internet). Prostřednictvím projektů si osvojují kompetenci aplikovat získané vědomosti a dovednosti do praktického života.
Objev podobné jako Lidé kolem nás - pracovní sešit pro 4. a 5. ročník ZŠ - 4. a 5. ročník - Karin Šulcová
Pravopisníček pro 4. a 5. ročník základní školy - Nečasová R., M. Schoříková
Pravopisníček pro 4. a 5. ročník ZŠ je doplňkový pracovní sešit, který slouží k procvičení pravopisných jevů probíraných na 1. stupni základních škol. Na 56 stranách najdou učitelé 5 tematických celků (psaní ú/ů, psaní i/y, psaní s/z/vz, psaní bě/bje, vě/vje, pě, mě/mně a psaní skupin souhlásek), přičemž každá strana se zaměřuje zpravidla na jeden jazykový jev (např. vyjmenovaná slova po z). Sešit obsahuje navíc i shrnující cvičení zacílená na širší oblast jazykových jevů (např. psaní i/y v podstatných a přídavných jménech a slovesech). Sešit může vhodně doplňovat prakticky jakoukoliv učebnici českého jazyka. Sešit je možné využít jak při školní výuce, tak domácí přípravě. Protože procvičování pravopisu nepatří u řady žáků ke zrovna oblíbeným činnostem, každá kapitola obsahuje alespoň jedno hravé cvičení (křížovku, bludiště atp.). Klíč ke cvičením je dostupný na stránkách www.didaktis.cz v sekci Ke stažení (v pdf)
Objev podobné jako Pravopisníček pro 4. a 5. ročník základní školy - Nečasová R., M. Schoříková
Shoda přísudku s podmětem - pracovní sešit pro 4. a 5. ročník - Marie Polonická
Na mnoha příkladech je vysvětlena a procvičena jedna z nejnáročnějších kapitol českého jazyka. Zahrnuje cvičení k podmětům jednotlivých rodů, pro podmět několikanásobný, nevyjádřený i všeobecný. K ověření slouží klíč v závěru pracovního sešitu. NOVA453
Objev podobné jako Shoda přísudku s podmětem - pracovní sešit pro 4. a 5. ročník - Marie Polonická
Rozmanitost přírody pro 4. a 5. ročník ZŠ - Člověk a jeho svět - Martin Dančák
Přehledně členěná učebnice zprostředkovává v tematicky řazených kapitolách přírodovědné učivo. Získávané vědomosti a dovednosti jsou zřetelně strukturovány grafickým rozložením učebnice: rozšiřující učivo uváděné především na boční barevné liště vede žáky k hlubšímu zájmu o probíranou problematiku cestou samostatné i skupinové práce i upozorňováním na alternativní zdroje informací (akcentovány jsou moderní informační média, především internet). Učebnice Rozmanitost přírody pro 4. a 5. ročník ZŠ je doprovázena bohatým fotografickým materiálem, sloužícím jako ilustrace probíraného učiva.
Objev podobné jako Rozmanitost přírody pro 4. a 5. ročník ZŠ - Člověk a jeho svět - Martin Dančák
Člověk a jeho zdraví pro 4. a 5. ročník ZŠ - Marta Grigárková, Michaela Jančová
Přehledně členěná učebnice zprostředkovává v tematicky řazených kapitolách zdravovědné učivo. Získávané vědomosti a dovednosti jsou zřetelně strukturovány grafickým rozložením učebnice: rozšiřující učivo uváděné především na boční barevné liště vede žáky k hlubšímu zájmu o probíranou problematiku cestou samostatné i skupinové práce i upozorňováním na alternativní zdroje informací (akcentovány jsou moderní informační média, především internet).
Objev podobné jako Člověk a jeho zdraví pro 4. a 5. ročník ZŠ - Marta Grigárková, Michaela Jančová
Olomouc a já Regionánlí učebnice pro 4.a 5. ročník ZŠ (978-80-7225-397-5)
Kniha - autor Alena Vavrdová; Hana Zatloukalová, 56 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Inspirativní učebnice, přinášející nové informace a zajimavosti o minulosti i současnosti města Olomouce. Prostřednictvím textů, obrázků, samostatných i společných činností vede k objevování známých i neznámých pozoruhodností města, jeho tajemných uliček a domů, i kulturních památek, které zde zanechali naši předkové. Autorka je pedagogem na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci.
Objev podobné jako Olomouc a já Regionánlí učebnice pro 4.a 5. ročník ZŠ (978-80-7225-397-5)
Sbírka úloh z matematiky pro 4. a 5. ročník základní školy (80-7235-169-9)
Kniha - autor Michaela Kaslová, 136 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Sbírka obsahuje stovky příkladů pro běžné opakování a procvičování učiva podle osnov jednotlivých ročníků ZŠ Sbírky pro 2. stupeň mají v závěru klíč správných řešení. Uplatní se při školní práci i při domácí přípravě.
Objev podobné jako Sbírka úloh z matematiky pro 4. a 5. ročník základní školy (80-7235-169-9)
Rozmanitost přírody pracovní sešit pro 4. a 5. ročník ZŠ - Člověk a jeho svět - Martin Dančák
Pracovní sešit k novinkové publikaci Rozmanitost přírody stejně jako učebnice vychází z nové strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve dvojici či skupině. Žáci se mimo jiné učí pracovat s alternativními informačními zdroji (encyklopedie, odborná literatura, slovníky, internet). Prostřednictvím projektů si osvojují kompetenci aplikovat získané vědomosti a dovednosti do praktického života.
Objev podobné jako Rozmanitost přírody pracovní sešit pro 4. a 5. ročník ZŠ - Člověk a jeho svět - Martin Dančák
Místo, kde žijeme pro 4. a 5. ročník ZŠ: Člověk a jeho svět (978-80-7230-221-5)
Kniha - česky Přehledně členěná učebnice zprostředkovává v tematicky řazených kapitolách zeměpisné učivo. Získávané vědomosti a dovednosti jsou zřetelně strukturovány grafickým rozložením učebnice: rozšiřující učivo uváděné především na boční barevné liště vede žáky k hlubšímu zájmu o probíranou problematiku cestou samostatné i skupinové práce i upozorňováním na alternativní zdroje informací (akcentovány jsou moderní informační média, především internet). Učebnice Místo, kde žijeme pro 4. a 5. ročník ZŠ je doprovázena bohatým fotografickým materiálem, sloužícím jako ilustrace probíraného učiva, i nároznými mapami. K učebnici je možno zakoupit i pracovní sešit, obsahující řadu úkolů a cvičení, které svým zaměření vycházejí vstříc rozvoji klíčových kompetencí dle zadání RVP ZV.
Objev podobné jako Místo, kde žijeme pro 4. a 5. ročník ZŠ: Člověk a jeho svět (978-80-7230-221-5)
Atlas Člověk a jeho svět: pro 4. a 5. ročník základní školy (978-80-86034-79-9)
Kniha - česky Mapový a obrazový atlas doplňující ucelenou řadu učebnic ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět. Obsah atlasu pokrývá tematické okruhy vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět v RVP pro základní vzdělávání, rozšiřuje grafický a cvičební aparát ucelené řady učebnic, uvádí žáky do základních poznatků o lidském těle a péče o lidské zdraví.
Objev podobné jako Atlas Člověk a jeho svět: pro 4. a 5. ročník základní školy (978-80-86034-79-9)
Místo, kde žijeme - pro 4. a 5. ročník ZŠ - Člověk a jeho svět - Irena Smolová, Zdeněk Szczyrba
Přehledně členěná učebnice zprostředkovává v tematicky řazených kapitolách zeměpisné učivo. Získávané vědomosti a dovednosti jsou zřetelně strukturovány grafickým rozložením učebnice: rozšiřující učivo uváděné především na boční barevné liště vede žáky k hlubšímu zájmu o probíranou problematiku cestou samostatné i skupinové práce i upozorňováním na alternativní zdroje informací (akcentovány jsou moderní informační média, především internet). Učebnice Místo, kde žijeme pro 4. a 5. ročník ZŠ je doprovázena bohatým fotografickým materiálem, sloužícím jako ilustrace probíraného učiva, i nároznými mapami. K učebnici je možno zakoupit i pracovní sešit, obsahující řadu úkolů a cvičení, které svým zaměření vycházejí vstříc rozvoji klíčových kompetencí dle zadání RVP ZV.
Objev podobné jako Místo, kde žijeme - pro 4. a 5. ročník ZŠ - Člověk a jeho svět - Irena Smolová, Zdeněk Szczyrba
Pravopis nás baví Pravopis podstatných jmen: pracovní sešit pro 4. a 5. ročník (978-80-88285-14-4)
Kniha - autor Lenka Andrýsková, 44 stran, česky Dvoubarevný pracovní sešit je součástí nové moderní řady Čeština nás baví. Pravopis podstatných jmen se postupně probírá podle rodů. V úvodu je vždy přehledná tabulka učiva, následuje návod s příkladem, kde je učivo vysvětleno – např.: Jak určím, ke kterému vzoru podstatné jméno patří. Poté následují cvičení na upevnění daného učiva, a to vždy od jednodušších ke složitějším. V závěru pracovního sešitu jsou zařazena souhrnná opakovací cvičení, kde se procvičují všechny rody a pravopisné jevy společně. Součástí sešitu jsou i souhrnné diktáty a klíč s řešením všech cvičení. Sešit doplňuje motivační prvek–samolepky.
Objev podobné jako Pravopis nás baví Pravopis podstatných jmen: pracovní sešit pro 4. a 5. ročník (978-80-88285-14-4)
Výtvarná výchova pro 5. ročník
S novou koncepcí naší výtvarné výchovy objeví žáci svoji individualitu a hodiny je budou bavit. :-) Každá kapitola obsahuje seznam pomůcek, které žák bude potřebovat, vybízí k zamyšlení nad daným tématem a nechybí ani podrobný popis, jak pracovat. Obsahuje vždy několik úkolů, které vedou k procvičení právě probírané výtvarné techniky. Základy výtvarného projevů žáci zvládli již v předchozích letech. Seznámili se s liniemi a tvary, se základními, podvojnými a doplňkovými barvami, bez problémů používají další výtvarné materiály. V tomto sešitě všechny svoje vědomosti a dovednosti prohloubí při tvorbě úkolů s náročnějším zadáním. Žáci se naučí používat výtvarné techniky jako: kresba, malba, tisk, koláž a kombinovaná technika a budou se učit poznávat vlastnosti jednotlivých výtvarných materiálů. Proč začít s výtvarnou výchovou od Taktiku: Důraz na individualitu a nejen výtvarný projev žáků Rozvoj smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků Kapitoly obsahují vždy několik možností jak témata procvičit Spousta námět, doporučení, postupů a technik Učivo doprovází spousta fotografií, ilustrací a zábavných hříček
Objev podobné jako Výtvarná výchova pro 5. ročník
Místo, kde žijeme - pracovní sešit pro 4. a 5. ročník ZŠ - Člověk a jeho svět - Irena Smolová, Zdeněk Szczyrba
Pracovní sešit k novinkové publikaci Místo, kde žijeme stejně jako učebnice vychází z nové strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve dvojici či skupině. Žáci se mimo jiné učí pracovat s alternativními informačními zdroji (encyklopedie, odborná literatura, slovníky, internet). Prostřednictvím projektů si osvojují kompetenci aplikovat získané vědomosti a dovednosti do praktického života.
Objev podobné jako Místo, kde žijeme - pracovní sešit pro 4. a 5. ročník ZŠ - Člověk a jeho svět - Irena Smolová, Zdeněk Szczyrba
Matematika pro 4. ročník ZŠ Metodická příručka (978-80-7235-456-6)
Kniha - autor Miroslava Čížková, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Matematika pro 4. ročník ZŠ Metodická příručka (978-80-7235-456-6)
Český jazyk pro 4. ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-342-X)
Kniha - autor Marie Čechová, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Tato metodická příručka se vztahuje k závěrečné části čtyřdílné řady učebnic českého jazyka pro střední odborné školy. Učebnice jsou zpracovány podle platných standardů vzdělávání pro daný typ školy, připravují žáky cíleně na nové pojetí maturitní zkoušky. Pro každý ročník je určena jedna učebnice a jedna metodická příručka pro učitele. Vhodným a potřebným doplňkem učebnic je Základní mluvnice českého jazyka, která koresponduje s pojetím a obsahem učebnic. Tuto řadu učebnic českého jazyka paralelně provází čtyřdílný soubor učebnic literatury a čítanek (J. Soukal a kol.). Jejich pojetí rovněž připravuje žáky na novou maturitu
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-342-X)
Pravopis podstatných jmen hravě Pracovní sešit pro 4. a 5. ročník: (Psaní i/y v koncovkách) (978-80-87591-17-8)
Kniha - autor Zita Janáčková; Jitka Zbořilová, 44 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Sešit vhodný pro počátky výuky daného pravopisného jevu. Pravopis podstatných jmen se postupně probírá podle rodů, v závěru jsou zařazena opakovací cvičení, souhrnné diktáty a klíč s řešením.
Objev podobné jako Pravopis podstatných jmen hravě Pracovní sešit pro 4. a 5. ročník: (Psaní i/y v koncovkách) (978-80-87591-17-8)
Hravá hudební výchova 5 - metodická příručka
Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky hudební výchovy pro 5. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě. S všemi třemi publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. Metodická příručka je úzce spjata s pracovními sešity a učebnicemi. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím, zároveň obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikacemi lze kreativně pracovat a volit dle momentální nálady ve třídě a potřeby. K dispozici je více aktivit, než využijete. Metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Moderní a atraktivní grafické zpracování se vyznačuje přehlednou strukturou a kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem. METODICKÁ PŘÍRUČKA OBSAHUJE: skládá se z úvodní části, ve které je podrobně vysvětleno, jak používat metodickou příručku, učebnici a pracovní sešit, dále z 10 kapitol obsahujících pokyny k práci s tématy v jednotlivých publikacích a seznamu nahrávek obsahuje náhledy stran z učebnice a pracovního sešitu, v nichž je zaneseno řešení jednotlivých úloh pokyny v metodické příručce jsou doprovázeny odkazy na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což může pomoci i méně zkušeným vyučujícím; zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, ze kterých může učitel/ka vybírat, a je tedy možné se všemi publikacemi kreativně pracovat; zajišťuje mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno formou piktogramů v rámci estetickovýchovných předmětů je do ní zařazeno užší propojení s výtvarnou výchovou — ke každému tematickému bloku předkládáme metodicky zpracované návrhy výtvarných činností podporujících především umělecké osvojování světa žáky k metodické příručce, učebnici a pracovnímu sešitu jsou dostupná CD s nahrávkami poslechových skladeb, rozezpívání i písní, které jsou k dispozici se zpěvem i bez zpěvu součástí jsou QR kódy, díky kterým si vyučující může snadno pustit nahrávku z internetu vyučující může při přípravě hodin využívat strany na poznámky
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 5 - metodická příručka
Hravá hudební výchova 4 - metodická příručka
Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky hudební výchovy pro 4. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě. S všemi třemi publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. Je úzce spjata s pracovními sešity a učebnicemi. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikacemi lze kreativně pracovat a volit dle momentální nálady ve třídě a potřeby. K dispozici je více aktivit, než využijete. Metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Je například provázána s tématy probíranými v Hravé prvouce. Moderní a atraktivní grafické zpracování se vyznačuje přehlednou strukturou a kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. skládá se z úvodní části, ve které je podrobně vysvětleno, jak používat metodickou příručku, učebnici a pracovní sešit, dále z 8 kapitol obsahujících pokyny k práci s tématy v jednotlivých publikacích a seznamu nahrávek obsahuje náhledy stran z učebnice a pracovního sešitu, v nichž je zaneseno řešení jednotlivých úloh pokyny v metodické příručce jsou doprovázeny odkazy na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což může pomoci i méně zkušeným vyučujícím; zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, ze kterých může učitel/ka vybírat, a je tedy možné se všemi publikacemi kreativně pracovat součástí jsou QR kódy, díky kterým si vyučující může snadno pustit nahrávku z internetu
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 4 - metodická příručka
Výtvarná výchova pro 3. ročník
S novou koncepcí naší výtvarné výchovy objeví žáci svoji individualitu a hodiny je budou bavit. :-) Pracovní sešit je určen žákům 3. tříd, kteří se začínají seznamovat s vyjadřovacími prostředky, jež mohou následně ve svém výtvarném projevu využít. Žáci se postupně seznámí se základy kresby i malby a uvědomí si, jak pracovat s linií, barvou, tvarem či plochou. Současně je zde prostor i pro experimentování. Během celého procesu je kladen důraz na žákovu individualitu a respektování tří základních okruhů činností: rozvíjení smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků. V celé učebnici je kladen důraz na individualitu žáků a respektování tří základních okruhů činností: rozvíjení smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků. Žáci se postupně seznámí se základy kresby i malby a uvědomí si, jak pracovat s linií, barvou, tvarem a plochou. Současně je dostanou prostor pro experimentování. Pro realizaci vlastní tvorby a sdílení s ostatními jsou pro žáky připraveny náměty s doporučením technik a postupů. Jak na námět nahlížet, jakým způsobem ho zpracovat a následně představit ostatním. Pracovní učebnice je rozdělena do 4 hlavních kapitol: barva linie tvar kombinace Každá kapitola obsahuje seznam pomůcek, které žák bude potřebovat, vybízí k zamyšlení nad daným tématem a nechybí ani podrobný popis, jak pracovat. Kapitoly obsahují vždy několik možností, jak jednoduše a prakticky dané téma s žáky procvičit. Součástí učebnice je příloha s vystřihovánkami, které žák během výuky použije. Strany jsou doplněny atraktivními fotografiemi a ilustracemi.
Objev podobné jako Výtvarná výchova pro 3. ročník
Výtvarná výchova pro 2. ročník
S novou koncepcí naší výtvarné výchovy objeví žáci svoji individualitu a hodiny je budou bavit. :-) Pracovní sešit je určen žákům 2. tříd, kteří se začínají seznamovat s vyjadřovacími prostředky, jež mohou následně využít ve svém výtvarném projevu. Žáci se postupně seznámí se základy kresby i malby a uvědomí si, jak pracovat s linií, barvou, tvarem či plochou. Současně je zde prostor i pro experimentování. Během celého procesu je kladen důraz na žákovu individualitu a respektování tří základních okruhů činností: rozvíjení smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků. V celé učebnici je kladen důraz na individualitu žáků a respektování tří základních okruhů činností: rozvíjení smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků. Žáci se postupně seznámí se základy kresby i malby a uvědomí si, jak pracovat s linií, barvou, tvarem a plochou. Současně je dostanou prostor pro experimentování. Pro realizaci vlastní tvorby a sdílení s ostatními jsou pro žáky připraveny náměty s doporučením technik a postupů. Jak na námět nahlížet, jakým způsobem ho zpracovat a následně představit ostatním. Pracovní učebnice je rozdělena do čtyř hlavních kapitol: barva linie tvar kombinace Každá kapitola obsahuje seznam pomůcek, které žák bude potřebovat, vybízí k zamyšlení nad daným tématem a nechybí ani podrobný popis, jak pracovat. Kapitoly obsahují vždy několik možností, jak jednoduše a prakticky dané téma s žáky procvičit. Součástí učebnice je příloha s vystřihovánkami, které žák během výuky použije. Strany jsou doplněny atraktivními fotografiemi a ilustracemi.
Objev podobné jako Výtvarná výchova pro 2. ročník
Výtvarná výchova pre 5. ročník základnej školy (978-80-8091-325-0)
Kniha - autor L. Čarný, 112 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnica je zameraná na získanie základných gramotností v oblasti vizuálnej kultúry - zahŕňa výtvarné umenie, fotografiu, video, film, architektúru, elektronické médiá a dizajn.
Objev podobné jako Výtvarná výchova pre 5. ročník základnej školy (978-80-8091-325-0)
Český jazyk pro 4. r. SOŠ, metodická příručka - Marie Čechová
Metodická příručka k učebnici českého jazyka pro SOŠ. 1. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. r. SOŠ, metodická příručka - Marie Čechová
Český jazyk pro 4. r. ZŠ, metodická příručka - Milada Buriánková
Metodická příručka Český jazyk pro 4. ročník ZŠ provází stejnojmennou řadu učebnic a pomáhá vyučujícímu s přípravou na hodinu a při práci v hodině.
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. r. ZŠ, metodická příručka - Milada Buriánková
Český jazyk pro 4. r. gymnázií, metodická příručka - Jiří Kostečka
Metodická příručka k učebnici českého jazyka pro gymnázia. 1. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. r. gymnázií, metodická příručka - Jiří Kostečka
Hudební výchova 4 učebnice: učebnice pro 4. ročník základní školy (978-80-7600-309-5)
Kniha - 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pro žáky jsou zde připraveny písně lidové i současné doplněné o hudební pojmy (sbor, dirigent, posuvky, valčík atd.) a hudební skladatele (B. Martinů, W. A. Mozart, B. Smetana apod.).
Objev podobné jako Hudební výchova 4 učebnice: učebnice pro 4. ročník základní školy (978-80-7600-309-5)
Český jazyk pro 4.r.gymnázií Metodická příručka (80-7235-218-0)
Kniha - autor Jiří Kostečka, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Tato metodická příručka se vztahuje k poslední části čtyřdílné řady učebnic českého jazyka pro gymnázia, případně i pro další střední školy. Učebnice jsou zpracovány podleplatných osnov pro 4letá gymnázia a vyšší ročníky víceletých gymnázií a zcela respektují Katalog cílových požadavků ke společné části maturitní zkoušky z českého jazyka. Garancí kvality projektu učebnic je to, že je výsledkem zkušeného a úspěšného gymnaziálního učitele a spoluautora výše uvedeného Katalogu cílových požadavků. Ke každé z učebnic patří metodická příručka. Celou řadu doplňuje publikace s testovými úlohami pro kvalitní přípravu maturantů na zkoušku dospělosti (autor J. Kostečka, konzultant F. Brož). Tuto řadu učebnic ČJ paralelně provází čtyřdílný soubor učebnic literatury a čítanek (J. Soukal a kol.) . Jejich pojetí je rovněž v souladu s Katalogem cílových požadavků ke společné části maturitní zkoušky z...
Objev podobné jako Český jazyk pro 4.r.gymnázií Metodická příručka (80-7235-218-0)
Čeština hrou - zábavné aktivity pro 4. a 5. třídu ZŠ - Lucie Filsaková
Učivo probírané ve škole je dobré procvičovat a upevňovat, nejlépe zábavnou formou. Na principu „škola hrou“ je postaven i tento pracovní sešit. Autorka se inspirovala dvacítkou známých dětských knížek a na jejich motivy vytvořila zábavné úkoly, doplňovačky, spojovačky či omalovánky. Zvídaví školáci si procvičí práci s jazykem, porozumění textu či pravopis, a ještě se u toho skvěle pobaví. Bonusem je unikátní stolní hra.
Objev podobné jako Čeština hrou - zábavné aktivity pro 4. a 5. třídu ZŠ - Lucie Filsaková
Sbírka úloh z matematiky pro 4. a 5. r. ZŠ - Michaela Kaslová
Sbírka obsahuje stovky příkladů pro běžné opakování a procvičování učiva jednotlivých ročníků ZŠ. Uplatní se při školní práci i při domácí přípravě.
Objev podobné jako Sbírka úloh z matematiky pro 4. a 5. r. ZŠ - Michaela Kaslová
Hravá hudební výchova 2 – metodická příručka
Příručka obsahuje metodické pokyny k vedení výuky Hudební výchovy pro 2. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. S oběma publikacemi je možné kreativně pracovat. Obě publikace zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno formou piktogramů. V souladu s RVP ZV Metodická příručka obsahuje: úvodní části, ve které je podrobně vysvětleno, jak používat metodickou příručku a pracovní učebnici 14 kapitol obsahujících pokyny k práci s jednotlivými tématy v pracovní učebnici návody na různé didaktické hry seznam nahrávek náhledy stran z pracovní učebnice, v nichž je zaneseno řešení jednotlivých úloh Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. V rámci metodické příručky, ale i pracovní učebnice, nabízíme cíleně více aktivit a činností, než je možné v jedné vyučovací jednotce zvládnout. Je čistě na pedagogovi, které hudebně výchovné aktivity do dané hodiny zařadí. Učební postupy jsou záměrně vybrány a zpracovány na základě řady mnoha osvědčených metod a zdrojů. Nejsou tedy koncipovány pouze jako opora pro zpěv, i když právě vokální činnosti (hlasová výchova –zpěv a práce s písní) mají u dětí mladšího školního věku dominantní postavení. Pokyny v metodické příručce jsou doprovázeny odkazy na příslušné úlohy v pracovní učebnici. Součástí jsou QR kódy, díky kterým si vyučující může snadno pustit nahrávku z internetu Vyučující může při přípravě hodin využívat strany na poznámky. K metodické příručce a pracovní učebnici je dostupné CD s nahrávkami zvuků, poslechových skladeb, rozezpívání i písní, které jsou k dispozici se zpěvem i bez zpěvu. Doprovodné CD s nahrávkami není součástí učebnice!
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 2 – metodická příručka
Hravá hudební výchova 1 – metodická příručka
Perfektní hodiny hudební výchovy bez přípravy. Výuka Vám bude šlapat jak sehraný orchestr. :-) Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky Hudební výchovy pro 1. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. S oběma publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. V metodické příručce naleznete podrobně rozpracovanou každou vyučovací hodinu na úroveň minut. Náplň můžete převzít, nebo se pouze inspirovat. Aktivity se v rámci hodiny střídají tak, aby se obměňovaly aktivní s relaxačními. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Propojení vokálních, rytmických, pohybových a poslechových činností při aktivitách se žáky. Žák není jen příjemcem, ale i producentem hudby. Bohatá náplň pestrých činností rozvíjí v žácích nejen kladný vztah k hudbě, ale zlepšuje jejich soustředění a motivaci a napomáhá k seberealizaci. Naučí se uvolnit. Zlepší se sociální inteligence žáků. Společné prožitky, kdy souhra všech vytvoří nejen zvukově bohatou píseň, ale i sblíží děti v kolektivu. Hravá hudební výchova netíhne k teorii. K ní se děti dostávají až od vlastního hudebního prožitku a následně ji uplatňují v dalších činnostech. Při námi sestavených cvičeních žáci zapojují obě hemisféry. Sluchové činnosti zlepšují intonaci, což má příznivý vliv na učení jazyků. Hudební myšlení rozvíjí například i matematické dovednosti. Prožijete s žáky spoustu perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. :-) Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, a snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 1 – metodická příručka
Hravá hudební výchova 3 – metodická příručka
Perfektní hodiny hudební výchovy bez přípravy. Výuka Vám bude šlapat jak sehraný orchestr. :-) Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky hudební výchovy pro 3. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě. S všemi třemi publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. V metodické příručce naleznete podrobně rozpracovanou každou vyučovací hodinu na úroveň minut. Náplň můžete převzít, nebo se pouze inspirovat. Aktivity se v rámci hodiny střídají tak, aby se obměňovaly aktivní s relaxačními. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Propojení vokálních, rytmických, pohybových a poslechových činností při aktivitách se žáky. Žák není jen příjemcem, ale i producentem hudby. Bohatá náplň pestrých činností rozvíjí v žácích nejen kladný vztah k hudbě, ale zlepšuje jejich soustředění a motivaci a napomáhá k seberealizaci. Naučí se uvolnit. Zlepší se sociální inteligence žáků. Získají společné prožitky, kdy souhra všech vytvoří nejen zvukově bohatou píseň, ale i sblíží děti v kolektivu. Hravá hudební výchova netíhne k teorii. K ní se děti dostávají až od vlastního hudebního prožitku a následně ji uplatňují v dalších činnostech. Při námi sestavených cvičeních žáci zapojují obě hemisféry. Sluchové činnosti zlepšují intonaci, což má příznivý vliv na učení jazyků. Hudební myšlení rozvíjí například i matematické dovednosti. Prožijete s žáky spoustu perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. :-) Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, a snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem. V souladu s RVP ZV Doprovodné CD s nahrávkami není součástí metodické příručky!
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 3 – metodická příručka
Krátká cvičení z českého jazyka pro 4. a 5. třídu ZŠ - Lucie Filsaková
Hledáte krátká a zábavná zadání, která nezaberou moc času, ale skvěle poslouží k procvičení látky, která dětem nejde nebo si ji potřebují upevnit? Pak sáhněte po naší cvičebnici! Najdete zde cvičení, která pokryjí látku českého jazyka pro 4. a 5. třídu ZŠ a jejich vyplnění nezabere víc než pět až deset minut. Některé úlohy jsou rozděleny na část A a B, takže je mohou využít nejen rodiče při domácí přípravě, ale i učitelé při psaní testů.
Objev podobné jako Krátká cvičení z českého jazyka pro 4. a 5. třídu ZŠ - Lucie Filsaková
Hudební výchova pro 4. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 4. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Biológia 5 Metodická príručka: pre 5. ročník základnej školy (978-80-8091-474-5)
Kniha - autor Mária Uhereková, 304 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Metodická príručka k učebnici biológie pre 5. ročník základnej školy je praktický 264 stranový pomocník učiteľa pri riadení vyučovacích hodín biológie s akceptovaním špecifík metodiky vyučovania tohto predmetu a zreteľom na súčasné didaktické trendy.
Objev podobné jako Biológia 5 Metodická príručka: pre 5. ročník základnej školy (978-80-8091-474-5)
Čeština hrou - zábavné aktivity pro 4. a 5. třídu ZŠ - Lucie Filsaková - e-kniha
eBook: Učivo probírané ve škole je dobré procvičovat a upevňovat, nejlépe zábavnou formou. Na principu „škola hrou“ je postaven i tento pracovní sešit. Autorka se inspirovala dvacítkou známých dětských knížek a na jejich motivy vytvořila zábavné úkoly, doplňovačky, spojovačky či omalovánky. Zvídaví školáci si procvičí práci s jazykem, porozumění textu či pravopis, a ještě se u toho skvěle pobaví. Bonusem je unikátní stolní hra.
Objev podobné jako Čeština hrou - zábavné aktivity pro 4. a 5. třídu ZŠ - Lucie Filsaková - e-kniha
Český jazyk pro 1.ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-250-4)
Kniha - autor kolektiv autorů, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ucelená čtyřdílná řada metodických příruček k učebnicím osvědčeného autorského týmu je určena pro výuku na všech typech středních odborných škol. Je zpracována podle učebních osnov pro SOŠ, připravuje již ale také pro nové pojetí maturitní zkoušky. Všechny učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR.
Objev podobné jako Český jazyk pro 1.ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-250-4)
Výtvarná výchova: pro 8. a 9. ročník základní školy a víceletá gymnázia (80-7168-382-5)
Kniha - autor Marie Fulková; Marie Novotná, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Cílem učebnic je rozvíjet estetické vnímání na základě poznávání uměleckých děl a na základě vlastní výtvarné činnosti. Bohatě ilustrované publikace jsou inspirativním materiálem k tvůrčí práci.
Objev podobné jako Výtvarná výchova: pro 8. a 9. ročník základní školy a víceletá gymnázia (80-7168-382-5)
Hravá vlastivěda 4 - Naše vlast - metodická příručka pro učitele
Metodická příručka pro učitele je graficky koncipovaná stejně jako učebnice a najdete v ní cíle a pomůcky pro výuku daného tématu, náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětová zadání a úkoly, výstupy a cíle, zajímavosti, motivační texty, webové odkazy ke konkrétnímu učivu. Metodická příručka také obsahuje řešení cvičení z pracovního sešitu a odpovědi na otázky z učebnice. Součástí metodiky jsou také kopírovatelné stránky se zajímavými úlohami na konci každého celku. Metodická příručka ke Hravé vlastivědě 4 - Naše vlast obsahuje: Zmenšené kopie vybraných stránek z učebnice a všech stránek pracovního sešitu vlastivědy pro snazší orientaci s řešením úkolů Cíle výuky a očekávané výstupy dle RVP ZV Náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětové vztahy, motivační texty a videa Celkem 12 kopírovatelných stran s úlohami pro žáky na rozšiřující učivo Úkoly pro chytré hlavičky, skupinové práce, práce ve dvojicích i vyhledávání na internetu Náměty, hry a zajímavosti
Objev podobné jako Hravá vlastivěda 4 - Naše vlast - metodická příručka pro učitele
Hudební výchova 4: pro 4. ročník základní školy (978-80-7235-608-9)
Kniha - autor Marie Lišková, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Hudební výchova 4: pro 4. ročník základní školy (978-80-7235-608-9)
Angličtina pro 3.ročník základní školy Metodická příručka pro učitele: Hello, kids! (80-7235-334-9)
Kniha - autor Marie Zahálková, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato metodická kniha obsahuje množství doporučení, námětů a rad učitelům, kteří v práci s žáky užívají soubor učebních pomůcek Angličtina pro 3. ročník ZŠ . Metodická kniha kromě doporučení, jak úspěšně pracovat s žáky po celý školní rok, obsahuje i časový a tematický rozpis učiva a formuluje výstupy z práce s učebnicí i klíčové kompetence, k jejichž naplňování učebnice směřuje. Angličtina pro 3. ročník ZŠ je vhodná pro výuku v rámci všech vzdělávacích programů a zcela naplňuje požadavky RVP. Usnadňuje tak formulaci ŠVP na konkrétní škole.
Objev podobné jako Angličtina pro 3.ročník základní školy Metodická příručka pro učitele: Hello, kids! (80-7235-334-9)
Hravá vlastivěda 5 - Novodobé české dějiny - Metodická příručka pro učitele
Metodická příručka pro učitele je graficky koncipovaná stejně jako učebnice a najdete v ní cíle a pomůcky pro výuku daného tématu, náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětová zadání a úkoly, výstupy a cíle, zajímavosti, motivační texty, webové odkazy ke konkrétnímu učivu. Metodická příručka také obsahuje řešení cvičení z pracovního sešitu a odpovědi na otázky z učebnice. Součástí metodiky jsou také kopírovatelné stránky se zajímavými úlohami na konci každého celku.Metodická příručka ke Hravé vlastivědě 5 - Novodobé české dějiny obsahuje:Zmenšené kopie vybraných stránek z učebnice a všech stránek pracovního sešitu vlastivědy pro snazší orientaci s řešením úkolůCíle výuky a očekávané výstupy dle RVP ZVNáměty pro činnost v hodinách, mezipředmětové vztahy, motivační texty a videaCelkem 12 kopírovatelných stran s úlohami pro žáky na rozšiřující učivoÚkoly pro chytré hlavičky, skupinové práce, práce ve dvojicích i vyhledávání na internetuNáměty, hry a zajímavosti
Objev podobné jako Hravá vlastivěda 5 - Novodobé české dějiny - Metodická příručka pro učitele
Hravá vlastivěda 4 - Nejstarší české dějiny - metodická příručka pro učitele
Metodická příručka pro učitele je graficky koncipovaná stejně jako učebnice a najdete v ní cíle a pomůcky pro výuku daného tématu, náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětová zadání a úkoly, výstupy a cíle, zajímavosti, motivační texty, webové odkazy ke konkrétnímu učivu. Metodická příručka také obsahuje řešení cvičení z pracovního sešitu a odpovědi na otázky z učebnice. Součástí metodiky jsou také kopírovatelné stránky se zajímavými úlohami na konci každého celku. Metodická příručka ke Hravé vlastivědě 4 - Nejstarší české dějiny obsahuje: Zmenšené kopie vybraných stránek z učebnice a všech stránek pracovního sešitu vlastivědy pro snazší orientaci s řešením úkolů Cíle výuky a očekávané výstupy dle RVP ZV Náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětové vztahy, motivační texty a videa Celkem 12 kopírovatelných stran s úlohami pro žáky na rozšiřující učivo Úkoly pro chytré hlavičky, skupinové práce, práce ve dvojicích i vyhledávání na internetu Náměty, hry a zajímavosti
Objev podobné jako Hravá vlastivěda 4 - Nejstarší české dějiny - metodická příručka pro učitele
Hravá vlastivěda 4 - Nejstarší české dějiny - metodická příručka pro učitele
Metodická příručka pro učitele je graficky koncipovaná stejně jako učebnice a najdete v ní cíle a pomůcky pro výuku daného tématu, náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětová zadání a úkoly, výstupy a cíle, zajímavosti, motivační texty, webové odkazy ke konkrétnímu učivu. Metodická příručka také obsahuje řešení cvičení z pracovního sešitu a odpovědi na otázky z učebnice. Součástí metodiky jsou také kopírovatelné stránky se zajímavými úlohami na konci každého celku. Metodická příručka ke Hravé vlastivědě 4 - Nejstarší české dějiny obsahuje: Zmenšené kopie vybraných stránek z učebnice a všech stránek pracovního sešitu vlastivědy pro snazší orientaci s řešením úkolů Cíle výuky a očekávané výstupy dle RVP ZV Náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětové vztahy, motivační texty a videa Celkem 12 kopírovatelných stran s úlohami pro žáky na rozšiřující učivo Úkoly pro chytré hlavičky, skupinové práce, práce ve dvojicích i vyhledávání na internetu Náměty, hry a zajímavosti
Objev podobné jako Hravá vlastivěda 4 - Nejstarší české dějiny - metodická příručka pro učitele
Hudební výchova 4: učebnice pro 4. ročník základní školy (978-80-88285-55-7)
Kniha - autor Eva Chomoucká; Lenka Andrýsková, 79 stran, česky Tato učebnice navazuje na učebnici hudební výchovy pro 2. ročník, jejíž učivo opakuje a dále rozvíjí. Můžete se těšit na hodiny plné hezkých melodií, rytmických cvičení a her s prvky dramatické výchovy. Nebudou chybět ani poznatky z hudební teorie, které jsou přiblíženy hravou formou přiměřenou věku dětí. Dozvíte se zajímavosti o některých našich hudebních skladatelích, seznámíte se s hudebními nástroji a naučíte se psát první noty. Příjemné chvíle prožijete při poslechu vážné nebo populární hudby. V učebnici najdete i dechová, hlasová a artikulační cvičení, která by se měla stát nezbytnou součástí každé hodiny hudební výchovy. Pro větší přehlednost je učivo rozděleno do jednotlivých měsíců a dále do kapitol. Ty jsou často uvedeny motivačním příběhem, který promlouvá prostřednictvím průvodce učebnicí – slavíka Otíka.
Objev podobné jako Hudební výchova 4: učebnice pro 4. ročník základní školy (978-80-88285-55-7)
Nová literatura pro 3.ročník SŠ - metodická příručka
Metodická příručka je určena pro pedagogy středních škol a gymnázií, kterým má usnadnit výuku v hodinách literatury. Kromě řešení otázek a úloh z učebnice i pracovního sešitu obsahuje příručka řadu doplňujících informací (kulturně-společenský kontext, definice pojmů, typické literární žánry, slavné literární postavy aj.), díky nimž může pedagog svůj výklad rozšířit a obohatit. Nabízí také přesah do jiných mezipředmětových a mezioborových oblastí (např. historie, filozofie, hudby, dějin divadla a dalších). Příručka obsahuje rovněž řadu motivačních textů, které mají studenty inspirovat k diskuzi, práci ve dvojicích nebo ve skupinách či k samostatným projektům. Díky přehlednému členění textu příručka umožňuje snadnou a rychlou orientaci. Metodická příručka NOVÁ LITERATURA 3 obsahuje: řešení úkolů z pracovního sešitu, odpovědi na opakovací otázky z učebnice, náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětové vztahy a motivační texty, kopírovatelné strany s kompletním rozborem uměleckého textu k maturitě.
Objev podobné jako Nová literatura pro 3.ročník SŠ - metodická příručka
Podívejte se také
- Cesta na vrchol a ještě dál (978-80-907263-4-5)
- Vlastivěda 4-5 pro základní školy: Metodická příručka (978-80-7235-479-5)
- Passt schon! 4.: Učebnice a pracovní sešit. Němčina pro střední školy (978-80-86195-99-5)
- Český jazyk a komunikace pro SŠ 3.-4.díl: Pracovní sešit (978-80-7358-200-5)
- DUO 4-5/2022 (9771336798213)
- Hravá přírodověda 5 Člověk a jeho svět (978-80-7563-070-4)
- Puzzle TREFL Baby Dopravní prostředky 4v1 3 4 5 a 6 dílků
- Kreator vrták do kovu HEX 4, 5, a 6 mm HSS (KRT011308)
- Nové Město na Moravě včera a dnes (978-80-907294-4-5)
- České dějiny Vlastivěda pro zvídavé děti: Zábavné aktivity pro 4. a 5. třídu ZŠ (978-80-253-5926-6)
- Glass case Design Vennus pro Xiaomi Redmi 5 Plus / Redmi Note 5 - 4 (TT2063)
- Procvičujeme převody jednotek: Pracovní sešit pro 4. a 5. ročník ZŠ vytvořený v souladu s RVP ZV (978-80-7600-060-5)
- Electronic-Star 4-dílná sada terasového a koupelnového zesilovače s reproduktory, 5 ", Speaker Sound Set 5" voděodolné
- Převody jednotek: Pracovní sešit pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy (978-80-88368-86-1)
- Your Space 4 Hybridní učebnice: Angličtina pro základní školy a víceletá gymnázia (978-80-7489-609-5)
- Gardena Přípojka pro ponorná čerpadla 5/4" : 1" (1744-20)
- Cvičné sešity 5 kusů (859-4-315-0804-5)
- Velký česko-německý a německo-český slovník: 4 svazky (80-7335-078-5)
- Poučení o generální zpovědi a podrobné zpovědní zrcadlo (978-80-907926-5-4)
- Přírodověda 5 Člověk a jeho svět Pracovní sešit (978-80-7600-278-4)
- Láska a žárlivost: Pravda o skutečné podstatě lásky (978-80-906389-4-5)
- Český jazyk 4 Pracovní sešit pro 4. ročník 1 díl (978-80-7600-130-5)