Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, - Gustav Tomek

Kniha Marketing – od myšlenky k realizaci význačných osobností českého marketingu prof. Ing. Gustava Tomka, DrSc. a doc. Ing. Věry Vávrové, CSc., řeší problematiku marketingu obecně, poskytuje jednotný pohled na principy marketingu, jeho metody, postupy a nástroje, v souladu s myšlenkou, že „marketing je jen jeden a neustále se rozvíjí“.

Podívejte se také Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

cena 347.0 Kč
Detail

Od myšlenky k reálným obchodům - Petr Podhajský

Cílem této knihy je seznámit vás s burzovním obchodováním (tradingem) a ukázat cestu, jak konkrétně lze v tomto prostředí zvítězit. Cestu od nezbytné teorie až po první konkrétní obchodní přístupy, se kterými můžete začít. Autor knihy má za sebou dvacetiletou osobní kariéru tradera, zkušenosti s mentorováním tisíců obchodníků, je autorem serveru Finančník.cz a několika velice úspěšných knih o tradingu. Ve své nové knize plné poznatků z profesionální autorovy praxe s trhy vám ukáže ty nejdůležitější principy, které dnes vnímá jako absolutně nezbytné pro úspěch v trzích. Principy, jejichž opomenutí vede vesměs ke ztrátám času, financí a iluzí. Úspěšné obchodování v sobě kombinuje mnoho aspektů. Nejpodstatnější je ale především porozumět kontrole podstupovaného rizika a dlouhodobě systematicky přeměňovat příležitosti na reálné obchody. Nezáleží na tom, kolik toho umíte nyní a kolik máte peněz. Podstatné je, za jak dlouho se vám podaří v trzích překonat vlastní ego a koncentrovat pozornost tím správným směrem.

Podívejte se také Od Tatier k Dubaju (978-80-569-0603-3)

cena 350.0 Kč
Detail

Od myšlenky k reálným obchodům: Praxe finančníka: jak uspět na burze (978-80-903874-8-5)

Kniha - autor Petr Podhajský, 208 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Cílem této knihy je seznámit vás s burzovním obchodováním (tradingem) a ukázat cestu, jak konkrétně lze v tomto prostředí zvítězit. Cestu od nezbytné teorie až po první konkrétní obchodní přístupy, se kterými můžete začít. Autor knihy má za sebou dvacetiletou osobní kariéru tradera, zkušenosti s mentorováním tisíců obchodníků, je autorem serveru Finančník.cz a několika velice úspěšných knih o tradingu. Ve své nové knize plné poznatků z profesionální autorovy praxe s trhy vám ukáže ty nejdůležitější principy, které dnes vnímá jako absolutně nezbytné pro úspěch v trzích. Principy, jejichž opomenutí vede vesměs ke ztrátám času, financí a iluzí. Úspěšné obchodování v sobě kombinuje mnoho aspektů. Nejpodstatnější je ale především porozumět kontrole podstupovaného rizika a dlouhodobě systematicky přeměňovat příležitosti na reálné obchody. Nezáleží na tom, kolik toho umíte nyní a kolik máte...

Podívejte se také Od jehly k mašinkám ()

cena 277.0 Kč
Detail

Integrované řízení výroby - Gustav Tomek, Věra Vávrová - e-kniha

eBook: Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného procesu s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy a hodnoty pro zákazníka. Základem je procesní pohled na řízení odbytu, výroby a nákupu v rámci komplexního nástroje - operativního řízení výroby, který vedle integrovaného operativního plánování zahrnuje operativní evidenci výroby, metody zajištění cílů a změnové řízení. Integrace vnitropodnikového procesu tvorby hodnot je předpokladem řízení dodavatelsko-odběratelského řetězce. Realizaci těchto principů a tržní flexibility umožňuje komplexní standardizace, včetně mozaiky datové základny firmy. Kniha spojující teorii s praxí je určena managementu výrobních firem a studentům ekonomických a technických vysokých škol. Je nezbytnou pomůckou pro tvůrce i realizátory softwaru z oblasti řízení odbytu, výroby a nákupu.

Objev podobné jako Integrované řízení výroby - Gustav Tomek, Věra Vávrová - e-kniha

cena 365.0 Kč
Detail

Řízení výroby a nákupu - Gustav Tomek, Věra Vávrová - e-kniha

eBook: První česká publikace, která se zabývá řízením primárních rozhodujících funkcí hodnototvorného řetězce firmy, tj. výrobou, nákupem a prodejem, v jejich nezbytně integrované podobě. Je určena manažeřům a specialistům výroby, nákupu a logistiky a vysokoškolským studentům. V knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti celé firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení výroby, nákupu a marketingu a přijetí marketingové koncepce podnikání. Od poznání strategických a taktických manažerských přístupů dospějete k nutnosti integrace prodeje, výroby a nákupu na úrovni operativního řízení, seznámíte se s postupem tvorby sortimentního plánu podniku za plné účasti výroby a nákupu a s jednotlivými nástrojemi a metodami, bez nichž integrace není realizovatelná. Řízení výroby je podrobně vysvětleno jako sestavení a práce s operativními plány, využití kontrolingu, nasazení příslušných řídících metod a realizace a vyhodnocování změn. Zcela nový pohled je věnován nákupu. Podrobně se seznámíte se zásadami aktivního nákupu a s podstatou nákupního marketingu. Postupně budete dovedeni k poznání nezbytnosti vytváření mezipodnikových sítí, aliancí a kooperací, a poznáte organizační a informační principy supply chain managementu. Výklad ilustruje velké množství praktických příkladů. Kniha nemá na trhu konkurenci a nemůže být nahrazena ani literaturou z oblasti logistiky.

Objev podobné jako Řízení výroby a nákupu - Gustav Tomek, Věra Vávrová - e-kniha

cena 492.0 Kč
Detail

Ekonomie pro techniky 3.vyd. - Václav Liška

Publikace je určena všem, kteří mají zájem poznat základy ekonomie, její oblasti a procesy. Kniha bude dobrým pomocníkem nejen pro všechny zájemce o základy ekonomie, je především vynikající učebnicí základů ekonomie pro vyšší a vysoké školy neekonomického směru.

Objev podobné jako Ekonomie pro techniky 3.vyd. - Václav Liška

cena 168.0 Kč
Detail

Kouzelné čtení Kniha Zpívánky 1 - 3.vyd.

Kouzelné čtení Kniha Zpívánky 1 - 3.vyd. z kategorie Albi kouzelné čtení, od značky Albi, máme skladem. Do 3 dnů u Vás.

Objev podobné jako Kouzelné čtení Kniha Zpívánky 1 - 3.vyd.

cena 224.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

cena 259.0 Kč
Detail

Kouzelné čtení Kniha Zpívánky 1 - 3.vyd. (9788088403074)

Kouzelné čtení - téma hudba, vhodné od 3 let, 500 zvukových stop, jazyk čeština Reedice populární interaktivní mluvicí knihy Zpívánky I, tentokrát s novými ilustracemi, novým hudebním aranžmá a zpěvem. Zpívánky obsahují 12 lidových písní včetně not, které si děti mohou pomocí Albi tužky přehrát a zpívat.V knize najdete známé písničky jako Jede, jede poštovský panáček; Pec nám spadla; Kdyby byl Bavorov; Kočka leze dírou; Travička zelená; Ovčáci, čtveráci; Holka modrooká; Skákal pes; Červený šátečku; Nestarej se ženo má; Já mám koně; Černé oči. Písně jsou doplněny milými příběhy. Mluvicí a zpívající interaktivní kniha Zpívánky I obsahuje přes 500 zvukových stop.

Objev podobné jako Kouzelné čtení Kniha Zpívánky 1 - 3.vyd. (9788088403074)

cena 249.0 Kč
Detail

Albi Kouzelné čtení Kniha Zpívánky 1, 1 - 3.vyd.

Reedice populární interaktivní mluvicí knihy Zpívánky I, tentokrát s novými ilustracemi, novým hudebním aranžmá a zpěvem. Zpívánky obsahují 12 lidových písní včetně not, které si děti mohou pomocí Albi tužky přehrát a zpívat. V knize najdete známé písničky jako Jede, jede poštovský panáček; Pec nám spadla; Kdyby byl Bavorov; Kočka leze dírou; Travička zelená; Ovčáci, čtveráci; Holka modrooká; Skákal pes; Červený šátečku; Nestarej se ženo má; Já mám koně; Černé oči. Písně jsou doplněny milými příběhy. Mluvicí a zpívající interaktivní kniha Zpívánky I obsahuje přes 500 zvukových stop.Albi tužka není součástí balení. Prodává se zvlášť.

Objev podobné jako Albi Kouzelné čtení Kniha Zpívánky 1, 1 - 3.vyd.

cena 299.0 Kč
Detail

Marketing (80-7168-979-3)

Kniha - autor Jitka Vysekalová, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.

Objev podobné jako Marketing (80-7168-979-3)

cena 218.0 Kč
Detail

Internetový marketing (999-00-016-9152-3)

Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 305 stran, česky Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTubeMarketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné:- Jak marketing na Internetu funguje- Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)- Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)- Jak budovat zpětné odkazy- Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech- Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve...

Objev podobné jako Internetový marketing (999-00-016-9152-3)

cena 199.0 Kč
Detail

František Lýdie Gahura: Projekty, realizace a sochařské dílo (978-80-908563-3-2)

Kniha - autor Ladislava Horňáková; Jan Gahura, 104 stran, česky Architekt František Lýdie Gahura měl od dvacátých let minulého století rozhodující vliv na utváření a architektonický charakter zlínského prostředí. Jeho rozsáhlé architektonické, urbanistické a sochařské dílo i složité životní osudy měly být po roce 1945 zapomenuty pro úzké vazby s firmou Baťa, a především s jejími vedením – Tomášem Baťou, později Janem A. Baťou a Dominikem Čiperou. Dokázal umělecky zhodnotit ekonomicky motivované požadavky svých investorů a dal ryze pragmatické firemní architektuře umělecký rozměr, obohacený o lokální zdroje. Gahurův význam přitom nespočíval pouze v jeho architektonické a urbanistické činnosti. Byl nejen nesmírně pracovitý a nadaný, ale i společenský a přátelský. Patřil ve Zlíně k předním osobnostem, navazoval a udržoval kontakty s významnými architekty, výtvarníky a literáty v Československo republice i zahraničí. O jeho díle, životě a vlivu na utváření...

Objev podobné jako František Lýdie Gahura: Projekty, realizace a sochařské dílo (978-80-908563-3-2)

cena 313.0 Kč
Detail

Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3)

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 184 stran Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního...

Objev podobné jako Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3)

cena 69.0 Kč
Detail

Mafiáni 3 Borženský, Kolárik, Okoličány - Gustáv Murín

Po násilnej smrti mafiánskeho bossa východu Róberta Holuba sa rozhorela vojna medzi jeho nástupcami. Len čo tento krvavý stret ustal vzájomným vyzabíjaním, aj zásahom štátu, objavil sa nový boss. Jeho kriminálna kariéra trvala len polovicu toho času, za ktorý ukázala slovenská justícia svoju neschopnosť aj pri jasných dôkazoch a svedectvách dospieť k právoplatnému rozsudku. Nezmyselná rivalita Najvyššieho súdu SR so Špecializovaným trestným súdom spôsobila, že tento mafiánsky príbeh trvá dodnes.

Objev podobné jako Mafiáni 3 Borženský, Kolárik, Okoličány - Gustáv Murín

cena 267.0 Kč
Detail

Angličtina pro začátečníky krokovou metodou,3.vyd.+1CD-MP3 (978-80-7335-467-1)

Kniha - autor Ludmila Kollmannová,, česky Základní učebnice angličtiny určená všem, kdo mají obavy z učení se cizímu jazyku, a těm, kdo zatím nebyli dost úspěšní. Učivo je předkládáno v postupných menších krocích a vykládáno jednoduše, názorně a srozumitelně. Použitá metoda zahrnuje cyklické opakování látky v určených intervalech a umožňuje průběžnou vlastní kontrolu studujícího za pomoci hodnoticích tabulek. Předností učebnice je - úplný přepis výslovnosti všech anglických vět - množství příkladů ilustrujících probírané jevy - bohatá nabídka výslovnostních a poslechových cvičení - nácvik konverzace s důrazem na běžné hovorové výrazy Učebnice je určena jak pro výuku pod vedením učitele, tak pro samostatné studium. Její součástí jsou tři audio CD + MP3 s nahrávkami všech textů, výslovnostních a poslechových cvičení a vybraných frází.

Objev podobné jako Angličtina pro začátečníky krokovou metodou,3.vyd.+1CD-MP3 (978-80-7335-467-1)

cena 249.0 Kč
Detail

Moderní farmakoterapie v gynekologii a porodnictví /3.vyd./ - Tomáš Fait, Michal Zikán, Jaromír Mašata

Již třetí, opět aktualizované, vydání úspěšné publikace, která v roce 2015 získala nejprestižnější ocenění udělované v ČR knihám pro lékaře - Cenu České lékařské společnosti JEP. Kniha je praktickým farmakoterapeutickým průvodcem, u každé nemoci je čtenář zasvěcenými radami veden od volby prvního léku až po léčbu komplikovaných klinických stavů. Kniha je určena především gynekologům, užitečná bude také pro internisty či praktické lékaře. Tato kniha zásadně ovlivňuje farmakoterapeutické zvyklosti v širokém spektru oboru GYN-POR. Hlavní autor, doc. MUDr. Tomáš Fait, Ph.D., k spolupráci opět přizval špičkové odborníky v jednotlivých disciplínách a subspecializacích gynekologie a porodnictví.

Objev podobné jako Moderní farmakoterapie v gynekologii a porodnictví /3.vyd./ - Tomáš Fait, Michal Zikán, Jaromír Mašata

cena 895.0 Kč
Detail

Plakať som si zakázala 2.vyd. (978-80-569-1057-3)

Kniha - autor Lucia Olrinková, 240 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Krásna, sebavedomá, milujúca slobodu. Taká je Rosie, ktorá sa po rokoch v zahraničí vracia naspäť na Slovensko. Po niekoľkých kopancoch a pádoch sa zdá, že jej život nabral smer, ktorým sa chcela vždy uberať. Až do chvíle, kým nespozná Filipa. Syna majiteľa firmy v ktorej pracuje. Prečo sa k nej chlap, ktorý ju ani nepozná tak hrozne správa a prečo ju zároveň tak veľmi priťahuje? So svojimi bláznivými kamarátmi po svojom boku sa podvedome púšťa do niečoho, čomu sa celé roky úspešne vyhýbala.

Objev podobné jako Plakať som si zakázala 2.vyd. (978-80-569-1057-3)

cena 319.0 Kč
Detail

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Elektronická kniha - autor Jan Kubáček, 104 stran Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace.Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a...

Objev podobné jako Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

cena 161.0 Kč
Detail

Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý

Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.

Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý

cena 361.0 Kč
Detail

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.

Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý

cena 233.0 Kč
Detail

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.

Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý

cena 233.0 Kč
Detail

Kompendium judikatury Způsoby realizace exekuce - Blanka Havlíčková

Čtvrtý díl rozsáhlého souboru exekuční judikatury, zaměřené tentokrát na způsoby realizace exekuce, zachycuje soudní produkci posledních let a klade si za cíl představit myšlenkovou argumentaci a závěry, k nimž vrcholné české soudy dospěly při výkladu vybraných otázek exekučního práva.

Objev podobné jako Kompendium judikatury Způsoby realizace exekuce - Blanka Havlíčková

cena 313.0 Kč
Detail

Balony svobody - Prokop Tomek

Kniha „Balony svobody. Letákové operace Svobodné Evropy 1951-1956“ je prvním českým souhrnným zpracováním jedné z kapitol dějin studené války. V letech 1951 až 1956 bylo z území Německa vedeno postupně několik propagandistických kampaní s využitím letáků, dopravovaných nad Československo pomocí malých balonů. Byl to historicky nejrozsáhlejší projekt zasílání letáků vzdušnou na území Československa. Také mezi balonovými kampaněmi Svobodné Evropy byly ty směřované na území Československa ve srovnání s obdobnými projekty pro Maďarsko a Polsko daleko největší. Jako oficiální výkonné organizace vystupovaly americký Národní výbor pro svobodnou Evropu (the National Commitee for Free Europe) a jeho pomocná organizace Tažení za svobodu (the Crussade for Freedom). Ovšem skutečnými iniciátory byly CIA a vláda USA, které pokryly i nepochybně velké finanční náklady projektů. Vysílání letáků bylo jedním z kroků psychologické války, kterou se na přelomu čtyřicátých a padesátých let snažila americká vláda čelit předpokládanému komunistickému ohrožení. S vylíčením dobového zahraničně-politického kontextu přibližuje práce okolnosti vzniku myšlenky balonových akcí Svobodné Evropy. Popisuje také i jiné způsoby využití balonů jako dopravního prostředku ve studené válce, zejména k přepravě agentů západních zpravodajských služeb do Československa v letech 1953 až 1954. Další kapitoly líčí vznik prvního letákového projektu Svobodné Evropy „Větry svobody“ (Winds of Freedom) roku 1951, operace „Prospero“ roku 1953 a konečně nejrozsáhlejší operace „Veto“, které probíhala v letech 1954-1956. Práce se zabývá i rozkrýváním autorského a redakčního pozadí vzniku letáků Svobodné Evropy. Nechybí ani představení podobných projektů Svobodné Evropy pro Polsko a Maďarsko. Reakce jsou dalším tématem knihy. Není třeba zastírat, že masové vysílání balonů mělo i negativní důsledky v podobě některých náhodných zranění obyvatel při střetu s balony plněnými výbušným plynem. Komunistický režim se také pokusil na Svobodnou Evropu svalit odpovědnost za havárii československého dopravního letadla v Tatrách počátkem roku 1956. Druhá část knihy přináší chronologický výčet jednotlivých letáků s jejich popisem a obsahovou charakteristikou. Přílohou knihy je rovněž CD se snímky převážné většiny letáků. Tato obsáhlá příloha je cenná zejména proto, že letáků se dodnes dochovalo kupodivu jen poměrně malé množství. Bližší analýza ukazuje, že jde o unikátní formu exilové publicistiky, na níž se podíleli i významní výtvarníci.

Objev podobné jako Balony svobody - Prokop Tomek

cena 242.0 Kč
Detail

Kouzelná oáza - Jiří Tomek

V oáze vykvetly arabské lidové pohádky – o řemeslnících, rybářích, kupcích, princích a princeznách, o čarovných předmětech. Ale i příběhy z dobrodružných cest, šibalské povídačky, bajky. Hrdiny provázejí mnohdy mocní džinové, ať už dobří, či zlí. Podivuhodný a barvitý je svět alžírských, egyptských, syrských a dalších pohádek z dávných časů. Kouzelný květ pouště je zpívá pro všechny, kdo poslouchají.

Objev podobné jako Kouzelná oáza - Jiří Tomek

cena 357.0 Kč
Detail

Realizace Metoda úspěšného žití (80-88809-99-1)

Kniha - autor Gustav Gejerstam, 148 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Objev podobné jako Realizace Metoda úspěšného žití (80-88809-99-1)

cena 109.0 Kč
Detail

Sitcom: vývoj a realizace - Václav Slunčík - e-kniha

eBook: Kniha podává ucelený přehled problematiky tvorby sitcomu v českém televizním prostředí. Soustředí se na vymezení žánru, podává náčrt jeho historie i domácí tradice. Do detailu zkoumá postup při jeho vývoji stejně jako aspekty jeho realizace. V rámci příloh kniha nabízí příklady harmonogramu výroby, vzorového rozpočtu jedné série, či hodnocení pilotní epizody sitcomu Přátelé pro stanici NBC.

Objev podobné jako Sitcom: vývoj a realizace - Václav Slunčík - e-kniha

cena 55.0 Kč
Detail

Darebáci v rouchu - Lehnert Tomek

Interní kronika současných čínsko-tibetských intrik v linii Karma Kagjü buddhismu Diamantové cesty. Popisuje hledání následovníka šestnáctého Karmapa.

Objev podobné jako Darebáci v rouchu - Lehnert Tomek

cena 197.0 Kč
Detail

Slovník služebního poměru - Petr Tomek

Právní pojmy užívané právními předpisy, které upravují služební poměr příslušníků bezpečnostních sborů, jsou seřazeny abecedně a poskytují snadnou orientaci uživatele příručky při rychlém hledání významu konkrétních pojmů a jejich zakotvení v právních předpisech. Tomu napomáhají také odkazy na jiné související pojmy obsažené ve výkladu. Pro koho je publikace určena Slovník je určen služebním funkcionářům a jejich poradním komisím, pracovníkům personálních útvarů, studentům policejní akademie, ale i všem příslušníkům ve služebním poměru.

Objev podobné jako Slovník služebního poměru - Petr Tomek

cena 268.0 Kč
Detail

ASKO Dětský domeček TOMEK GRAND

Dřevěný domeček TOMEK GRAND bude milovat každé dítě a z Vaší zahrady tak vytvoříte místo nekončící zábavy pro Vaše děti. Dřevina borovice, tlaková zelená impregnace. Kombinací fantazií dětí a rodičů si vytvoříte vlastní vysněné hřiště na vlastní zahradě. Každé dítě si přeje mít svůj vlastní domeček na hraní. Pořiďte mu na Vaši zahradu tento úžasný domeček, kde si bude moci hrát s kamarády. S touto hračkou se Vaše dítě nikdy nebude nudit. Domeček je rychle sestavený a připravený pro malování. Instalace domečku je díky připraveným dílům snadná a rychlá. Po dokončení montáže můžete domeček libovolně dotvářet a malovat, zdobit jej pohádkovými vzory nebo oblíbenou barvou vašeho dítěte. Možnost přizpůsobit vzhled stavby individuálním fantaziím a preferencím dítěte je zárukou vytvoření místa na hraní přímo z jejích snů. Specifikace dřevina borovice povrch tlaková zelená impregnace rozměry 2425 × 2955 × 1782 mm hmotnost 250 kg maximální hmotnost jednoho uživatele 50 kg maximální zatížení 150 kg domeček je dodáván bez skluzavky vhodné pro děti od 3 let domek má certifikát TÜV pro domácí neveřejná hřiště a je shodný s normou EN 71 fleky podobné plísni jsou reakcí tlakové impregnace a pryskyřice, kterou dřevo vylučuje, nejedná se o plíseň použitá impregnace je zdravotně nezávadná domeček disponuje certifikátem PEFC® Vybavení domečku 1 × dveře 2 × okno vyplněné průhledným plexisklem 1 × květináč střešní krytina sada montážních šroubů a spojovacího materiálu dle návodu Vážení zákazníci, z důvodu nadrozměrných velikostí, není možné produkt doručit na Vámi zvolenou adresu. Zboží je možné pouze vyzvednout v sídle naší společnosti, která sídlí v Uherském Hradišti. Pokud objednáte v pondělí do 9:00, zboží bude připraveno k osobnímu odběru na prodejně v Uherském Hradišti pro zákazníka nebo firmy ve čtvrtek. Pokud objednáte zboží v rozmezí od úterý do pátku, zboží bude připraveno k osobnímu odběru na prodejně v Uherském Hradišti pro zákazníka nebo firmy v následujícím týdnu a to ve čtvrtek.

Objev podobné jako ASKO Dětský domeček TOMEK GRAND

cena 16980.0 Kč
Detail

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka

V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit online marketingovou komunikaci a jak na internetu fungovat co nejefektivněji!Kniha představí nejen nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, včetně komunikace na sociálních sítích.

Objev podobné jako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka

cena 420.0 Kč
Detail

Řízení výroby a nákupu (978-80-247-1479-0)

Elektronická kniha - autor Gustav Tomek, Věra Vávrová, 384 stran V knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení výroby, nákupu a marketingu a přijetí marketingové koncepce podnikání. Od poznání strategických a taktických manažerských přístupů dospějete k nutnosti integrace prodeje, výroby a nákupu na úrovni operativního řízení, seznámíte se s postupem tvorby sortimentního plánu podniku za plné účasti výroby a nákupu i s nástroji a metodami, bez nichž integrace není realizovatelná. Řízení výroby je vysvětleno jako sestavení a práce s operativními plány, využití kontrolingu, nasazení příslušných řídících metod a realizace a vyhodnocování změn. Seznámíte se se zásadami aktivního nákupu a nákupního marketingu. Poznáte nezbytnosti vytváření mezipodnikových sítí, aliancí a kooperací i organizační a informační principy supply chain managementu....

Objev podobné jako Řízení výroby a nákupu (978-80-247-1479-0)

cena 492.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

cena 189.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

cena 189.0 Kč
Detail

Sitcom: vývoj a realizace (978-80-733-1192-6)

Elektronická kniha - autor Václav Slunčík, 78 stran Kniha podává ucelený přehled problematiky tvorby sitcomu v českém televizním prostředí. Soustředí se na vymezení žánru, podává náčrt jeho historie i domácí tradice. Do detailu zkoumá postup při jeho vývoji stejně jako aspekty jeho realizace. V rámci příloh kniha nabízí příklady harmonogramu výroby, vzorového rozpočtu jedné série, či hodnocení pilotní epizody sitcomu Přátelé pro stanici NBC.

Objev podobné jako Sitcom: vývoj a realizace (978-80-733-1192-6)

cena 55.0 Kč
Detail

Zelené střechy: Plánování, realizace, příklady (80-86167-17-8)

Kniha - autor Gernot Minke, 92 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Objev podobné jako Zelené střechy: Plánování, realizace, příklady (80-86167-17-8)

cena 82.0 Kč
Detail

Ukrajinština - azbuka - do škol - Tomek Miroslav

Tato naučná lamino kartička obsahuje základní přehled ukrajinské azbuky s jednoduchým a přehledným převodem do českého jazyka.

Objev podobné jako Ukrajinština - azbuka - do škol - Tomek Miroslav

cena 37.0 Kč
Detail

Kouzelná oáza - Jiří Tomek - e-kniha

eBook: V oáze vykvetly arabské lidové pohádky – o řemeslnících, rybářích, kupcích, princích a princeznách, o čarovných předmětech. Ale i příběhy z dobrodružných cest, šibalské povídačky, bajky. Hrdiny provázejí mnohdy mocní džinové, ať už dobří, či zlí. Podivuhodný a barvitý je svět alžírských, egyptských, syrských a dalších pohádek z dávných časů. Kouzelný květ pouště je zpívá pro všechny, kdo poslouchají.

Objev podobné jako Kouzelná oáza - Jiří Tomek - e-kniha

cena 249.0 Kč
Detail

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka - e-kniha

eBook: Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace.

Objev podobné jako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka - e-kniha

cena 399.0 Kč
Detail

Auditing pro manažery 4 vyd.

Audit účetní závěrky je proces upravený zákonem č. 93/2009 Sb., o auditorech, a mezinárodními auditorskými standardy přijatými Komorou auditorů České republiky, jimiž jsou auditoři povinni se řídit a které kladou značné nároky na spolupráci účetní jednotky s auditorem. Z tohoto důvodu je důležité, aby vedoucí pracovníci měli představu o tom, co je podstatou auditu, jaké podklady bude po nich auditor požadovat a proč některé procedury auditoři dělají. Cílem publikace je vysvětlit, jak proces auditu probíhá, co je jeho smyslem, jaká je odpovědnost auditora na jedné straně a odpovědnost společnosti na straně druhé. To, že kniha vychází již ve 4. vydání, je dostatečným důkazem pozornosti, kterou odborná veřejnost problematice auditu věnuje. V globalizovaném světě je i disciplína auditu do značné míry globální, a proto se do každého nového vydání autoři snaží co nejlépe zapracovat novinky jak z české právní úpravy, tak z úpravy mezinárodních pravidel auditu. Jednou ze změn posledního období je nový Etický kodex Mezinárodní federace účetních IFAC převzatý Komorou auditorů ČR jako zásadní norma upravující chování auditorů. Čtvrté, přepracované a rozšířené vydání této knihy veškeré legislativní změny platné do konce roku 2020 obsahuje.

Objev podobné jako Auditing pro manažery 4 vyd.

cena 465.0 Kč
Detail

Lidské tělo - Objev.svět,2.vyd.

Kompletní průvodce lidskou anatomií pro děti.Složte si model lidského těla.Přečtěte si knihu plnou zajímavostí.Ověřte si své znalosti v pracovním sešitě se spoustou zábavných úkolů.Pověste si na zeď krásný plakát.Pověste si na zeď krásný plakát.Součástí sady je spousta

Objev podobné jako Lidské tělo - Objev.svět,2.vyd.

cena 809.0 Kč
Detail

Kouzelné čtení Betlém 2.vyd

Dotvořte si vánoční atmosféru tradičním Betlémem, který k Vánocům neodmyslitelně patří. S pomocí Albi tužky z edice Kouzelné čtení si můžete přehrát 12 tradičních koled, nazpívaných jedním z našich nejvýznamnějších dětských sborů. Mimo to se dovíte, k čemu se používají jesličky, co je to kadidlo, kdy se začaly zdobit vánoční stromečky a jak to je se třemi králi. Nakonec si můžete v zábavných kvízech ověřit, kolik toho o narození Ježíška víte.Betlém obsahuje koledy: Narodil se Kristus Pán; Jak jsi krásné neviňátko; Chtíc aby spal; Nesem vám noviny; My tři králové; Hle, hle, támhle v Betlémě; Co to znamená; Pásli ovce Valaši; Slyšte, slyšte, pastuškové; Šťedrý večer nastal; Půjdem spolu do Betléma; Dej bůh štěstí tomu domu.

Objev podobné jako Kouzelné čtení Betlém 2.vyd

cena 319.0 Kč
Detail

Výstup k Otci: Realizace Brahman (978-80-906179-6-4)

Kniha - autor Jiří Vacek, 264 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Ve své nové knize autor zasvěceně popisuje duchovní praxi následující po uvědomění Já jsem, naší pravé božské podstaty. Podává jasné a praktické návody nejen k dosažení těchto pokročilých stavů vědomí ale i k jejich stabilizaci. Obdobná literatura se o daných stupních vyjadřuje jen střídmě a obvykle jen v symbolech a náznacích. Proto je tato nejnovější kniha J. Vacka vhodným průvodcem pro každého pokročilého duchovního praktika Stezky poznání Sebe.

Objev podobné jako Výstup k Otci: Realizace Brahman (978-80-906179-6-4)

cena 321.0 Kč
Detail

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

Elektronická kniha Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace.

Objev podobné jako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

cena 399.0 Kč
Detail

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

Kniha - autor Jitka Burešová, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit online marketingovou komunikaci a jak na internetu fungovat co nejefektivněji! Kniha představí nejen nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, včetně komunikace na sociálních sítích.

Objev podobné jako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

cena 379.0 Kč
Detail

Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin

MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.

Objev podobné jako Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin

cena 312.0 Kč
Detail

AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu - Ladislava Knihová

Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní posty pro sociální sítě, ale také aplikace pro generování grafiky, videí a podcastů (Midjourney, CANVA, Deeply).Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé inteligence a nezaspat v dynamické době plné inovativních nástrojů. Mimo jiné se seznámíte s tím, jak funguje ChatGPT a jak efektivně zadávat prompty pro dosažení těch nejlepších výsledků.

Objev podobné jako AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu - Ladislava Knihová

cena 321.0 Kč
Detail

Marketing - Jitka Vysekalová

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.

Objev podobné jako Marketing - Jitka Vysekalová

cena 208.0 Kč
Detail

LOAP TOMKA Dívčí zimní kabát, červená, velikost

Dívčí zimní kabát Loap TOMKA s kapucí zahřeje ve sněhové vánici, v dešti i ostrém studeném větru díky vodoodpudivé tkanině STORMEX s kvalitním zátěrem DRYTECH. Má také příjemnou podšívku a hřejivou výplň POLYTHERM z dutých vláken, která se rychle přizpůsobí tělu a zahřejí ho. Tento hřejivý prošívaný kabát s oboustranným kostěným zipem a dvěma bočními kapsami je ušit v klasickém střihu. Má kapuci s neodepínatelnou umělou kožešinou a mírně prodloužený zadní díl. Rukávy mají vnitřní elastické stahování a spodní okraj je také elastický. Zateplený zimní kabát pro dívky je ideální na každodenní nošení do školy, po městě, na cestování i ve volném čase.

Objev podobné jako LOAP TOMKA Dívčí zimní kabát, červená, velikost

cena 1199.0 Kč
Detail

LOAP TOMKA Dívčí zimní kabát, červená, velikost

Dívčí zimní kabát Loap TOMKA s kapucí zahřeje ve sněhové vánici, v dešti i ostrém studeném větru díky vodoodpudivé tkanině STORMEX s kvalitním zátěrem DRYTECH. Má také příjemnou podšívku a hřejivou výplň POLYTHERM z dutých vláken, která se rychle přizpůsobí tělu a zahřejí ho. Tento hřejivý prošívaný kabát s oboustranným kostěným zipem a dvěma bočními kapsami je ušit v klasickém střihu. Má kapuci s neodepínatelnou umělou kožešinou a mírně prodloužený zadní díl. Rukávy mají vnitřní elastické stahování a spodní okraj je také elastický. Zateplený zimní kabát pro dívky je ideální na každodenní nošení do školy, po městě, na cestování i ve volném čase.

Objev podobné jako LOAP TOMKA Dívčí zimní kabát, červená, velikost

cena 1199.0 Kč
Detail

LOAP TOMKA Dívčí zimní kabát, červená, velikost

Dívčí zimní kabát Loap TOMKA s kapucí zahřeje ve sněhové vánici, v dešti i ostrém studeném větru díky vodoodpudivé tkanině STORMEX s kvalitním zátěrem DRYTECH. Má také příjemnou podšívku a hřejivou výplň POLYTHERM z dutých vláken, která se rychle přizpůsobí tělu a zahřejí ho. Tento hřejivý prošívaný kabát s oboustranným kostěným zipem a dvěma bočními kapsami je ušit v klasickém střihu. Má kapuci s neodepínatelnou umělou kožešinou a mírně prodloužený zadní díl. Rukávy mají vnitřní elastické stahování a spodní okraj je také elastický. Zateplený zimní kabát pro dívky je ideální na každodenní nošení do školy, po městě, na cestování i ve volném čase.

Objev podobné jako LOAP TOMKA Dívčí zimní kabát, červená, velikost

cena 1199.0 Kč
Detail

Podívejte se také