Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Dítě s dyskalkulií ve škole (978-80-262-1304-8)
Kniha - autor Patricia Babtie; Jane Emerson, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Je chytré, šikovné stejně jako jeho spolužáci, ale s čísly a příklady si opravdu neví rady. Tak by se dal popsat problém dítěte s dyskalkulií. Dyskalkulie je jedna ze specifických poruch učení a projevuje se širokým spektrem značně různorodých výrazných obtíží v matematice, které se mohou objevit kdykoli během školní docházky dítěte. Dyskalkulické obtíže zasahující základní početní dovednosti, tedy zpravidla jednoduché až primitivně vypadající počtářské dovednosti, nejsou zaviněny nedostatečným, ale ani sníženým nadáním dítěte. Dítě s dyskalkulií má problém s tím správně přečíst čísla, rozložit větší čísla na jednotky, desítky, stovky a další řády, neví si rady se základními matematickými operacemi. Autorky vysvětlují podstatu problému a nabízejí tipy, jak dětem se specifickou poruchou počítání pomoci. V knize najdeme vzorové úlohy a také doporučení různých strategií,...
Podívejte se také Jóga ve školce (978-80-262-0623-1)
Dítě s dyskalkulií ve škole - Patricia Babtie, Jane Emerson
Je chytré, šikovné stejně jako jeho spolužáci, ale s čísly a příklady si opravdu neví rady. Tak by se dal popsat problém dítěte s dyskalkulií. Dyskalkulie je jedna ze specifických poruch učení a projevuje se širokým spektrem značně různorodých výrazných obtíží v matematice, které se mohou objevit kdykoli během školní docházky dítěte. Dyskalkulické obtíže zasahující základní početní dovednosti, tedy zpravidla jednoduché až primitivně vypadající počtářské dovednosti, nejsou zaviněny nedostatečným, ale ani sníženým nadáním dítěte. Dítě s dyskalkulií má problém s tím správně přečíst čísla, rozložit větší čísla na jednotky, desítky, stovky a další řády, neví si rady se základními matematickými operacemi. Autorky vysvětlují podstatu problému a nabízejí tipy, jak dětem se specifickou poruchou počítání pomoci. V knize najdeme vzorové úlohy a také doporučení různých strategií, které mohou být v práci s dětmi s touto poruchou užitečné. V populaci se podle různých zdrojů vyskytuje 5–6 % osob s dyskalkulií. Metody práce s dětmi s dyskalkulií využijí i učitelé, kteří pracují s dětmi s dalšími poruchami učení, protože například dyslexie také ovlivňuje to, jak děti čtou číslice a pracují s nimi. Jane Emerson je ředitelkou centra pro poruchy učení a zkušenou učitelkou, která pracuje s dětmi s SPU. Patricia Babtie je zkušená učitelka, pracuje s dětmi s SPU.
Podívejte se také Zbláznění (978-80-262-1586-8)
Nenásilná komunikace ve škole (978-80-262-2006-0)
Kniha - autor Marshall B. Rosenberg, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Staré pojetí vzdělávání se soustředilo na vytváření poslušných studentů, kteří sledují jednotné cíle bez ohledu na vlastní přístup k učení. Slavný autor konceptu nenásilné komunikace ale nabízí jiný přístup, jenž je založen na vzájemně respektujícím vztahu mezi studenty, učiteli, školskými úředníky a rodiči. Cílem takového pojetí je naplnit potřeby všech zúčastněných – zvýšit zájem studentů, vytvořit přátelskou a podpůrnou atmosféru, ulehčit vyjadřování emocí, řešit konflikty, předcházet násilí a v neposlední řadě znovu nalézt radost z toho, že učitel učí motivované studenty. Škola je pojata tak, že vztahy mezi učiteli a studenty, mezi studenty navzájem i mezi studenty a tím, co se učí, jsou stejně důležité. Děti pomocí tohoto přístupu mohou samostatně myslet, nalézt smysl v tom, co se učí, a společně žít a pracovat. Kniha je doplněna řadou cvičení a praktických podnětů.
Podívejte se také Sebranka: Somebody Else´s kids (978-80-262-1784-8)
Podívejte se také
- S Komenským do komiksu: Únikovka s Amosem (978-80-262-1656-8)
- Modrá hodina (978-80-262-1461-8)
- Umění milovat (978-80-262-0806-8)
- Nepřekážet naději (978-80-262-1937-8)
- Posedlost láskou (978-80-262-1490-8)
- Exotova abeceda (978-80-262-1755-8)
- Objevování dítěte (978-80-262-1234-8)
- auto samolepka dite s medvidkem namorni modra
- Hostina: 1304 - 1307 (978-80-8226-064-2)
- Ve škole se dějou věci! (978-80-262-1482-3)
- Poruchy autistického spektra (978-80-262-0215-8)
- Mindfulness pro začátečníky (978-80-262-1867-8)
- Mýty o sebevraždě (978-80-262-1812-8)
- Století nového dítěte (978-80-262-1953-8)
- Psychopat ve vaší posteli: Manipulace a psychický teror ve vztahu (978-80-262-1578-3)
- Když se introvertka vdá (978-80-262-1643-8)
- Kde je moje kuřátko? (978-80-262-1797-8)
- Žijte své lepší já (978-80-262-1247-8)
- Sedm největších rodičovských omylů (978-80-262-0596-8)
- Mysl, já a společnost (978-80-262-1180-8)
Dítě s mentálním postižením ve škole (978-80-247-3854-3)
Elektronická kniha - autor Petra Bendová, Pavel Zikl, 144 stran Monografie se komplexně zabývá edukací dětí s mentálním postižením, individuálními zvláštnostmi těchto dětí a věnuje se rovněž diagnostice, poradenství a možnostem sociální integrace, zahrnuta jsou i témata komunikace dětí s mentálním postižením, sociální služby a využití terapeuticko-formativních metod.
Objev podobné jako Dítě s mentálním postižením ve škole (978-80-247-3854-3)
Dítě s narušenou komunikační schopností ve škole (978-80-247-3853-6)
Elektronická kniha - autor Petra Bendová, 152 stran Komunikace představuje klíčový moment edukačního procesu. Publikaci jistě ocení všichni pedagogové bez logopedického vzdělání působící na běžných základních školách, ale i rodiče dětí s narušenou komunikační schopností. Text koncipovaný jako praktická pomůcka pro každodenní kontakt s dětmi s narušenou komunikační schopností pomůže všem zainteresovaným překonat komunikační problémy či bariéry.
Objev podobné jako Dítě s narušenou komunikační schopností ve škole (978-80-247-3853-6)
Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole (978-80-88163-72-5)
Elektronická kniha - autor Jana Divoká, 136 stran, česky Devět příběhů dětí, rodičů a učitelů, které ukazují co nejširší spektrum „problémového chování“ (nejen) ve škole. Prostřednictvím těchto příběhů se autoři snaží naznačit, v jakých směrech mohou různé druhy „problémového chování“ ovlivňovat život dítěte, jeho rodiny a lidí, kteří se podílejí na jeho vzdělávání. Zároveň deklarují přesvědčení, že si každé dítě zaslouží naši podporu a žádná situace není tak špatná, abychom v ní nemohli najít alespoň špetku naděje na možné řešení. Každý příběh je vyprávěn ze tří různých perspektiv (dítěte samotného, rodiče a učitele). Za příběh jsou vždy řazeny otázky pro rodiče a vychovatele a tipy, které mohou pomoci nalézt řešení dané situace. Na závěr najdeme pohled odborníka a ukázky konkrétních aktivit ve škole i doma.
Objev podobné jako Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole (978-80-88163-72-5)
Krizové situace ve škole (978-80-247-2731-8)
Elektronická kniha - autor Miroslava Kovaříková, 128 stran, česky Často se dozvídáme o případech šikany, násilí a podobného rizikového chování ve školním prostředí. Termínem „krizové situace“ v názvu knihy se rozumějí ohrožující situace, které vyžadují rychlá, samostatná, a především správná rozhodnutí. Na jedné straně jde o běžná rizika, například při dozoru nad žáky během akcí mimo budovu školy, s nimiž se pedagogové setkávají běžně, ale na straně druhé jsou to i nejrůznější mimořádné situace, často odrážející životní styl celé společnosti. Cílem knihy je přispět k vytváření bezpečnostního a právního povědomí především pedagogů a ostatních zaměstnanců škol, ale i studentů pedagogických oborů a v neposlední řadě všech, kdo pracují s dětmi a mládeží.
Objev podobné jako Krizové situace ve škole (978-80-247-2731-8)
Ve škole se dějou věci! (978-80-262-1482-3)
Kniha - autor Frida Nilsson; Ilona Komárková, 136 stran, česky, Pevná bez přebalu lesklá - autor Frida Nilsson; Ilona Komárková, 136 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kolem domu Hedvičiných rodičů projíždí záhadný autobus. Hedvika s maminkou si nejprve myslí, že to lupiči obhlížejí terén! Když se ukáže, že je to obyčejný školní autobus, znamená to, že začátek školního roku je na spadnutí. A začnou se dít věci! Hedvika s Lindou mají jen a jen dobré úmysly, ale většinou se to nějak zvrtne a všechno dopadne docela jinak. Kdo může za to, že spolužačka se tak vžila do role splašeného koně, že ji musely zavřít do přístěnku, aby se uklidnila, a pak na ni zapomněly? Proč plní tatínek knedlíky ohavnostmi a dědeček s babičkou se ještě k tomu olizují až za ušima? Jak má malá holčička vědět, co to znamená ostříhat na ježka? A jak se Hedvika může radovat ze stolní hry, když je tak děsivá, že ji nemůže hrát? O tom, že mýdlo v limonádě není zrovna nejvhodnější přísada,...
Objev podobné jako Ve škole se dějou věci! (978-80-262-1482-3)
Humor ve škole (978-80-210-6205-4)
Elektronická kniha - ze série Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, autor Klára Šeďová, 189 stran, česky Kniha je věnována fenoménu humoru ve školním prostředí. Přináší výsledky původního empirického výzkumu, v němž jako datový zdroj slouží písemná vyprávění žáků a učitelů popisující jejich humorné zážitky ze školy. Prostřednictvím narativní analýzy těchto textů jsou zkoumány jednak typické podoby školního humoru, jednak funkce, které humor plní v sociálním životě a vzájemných vztazích žáků a učitelů.
Objev podobné jako Humor ve škole (978-80-210-6205-4)
Předškoláci ve škole (978-80-7424-106-2)
Kniha - autor Jana Johnová; Ivan Antoš, 464 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá ento pracovní sešit napomůže předškolákům k rozšíření slovní zásoby a k porozumění jednoduchým textům. Poslouží k rozvoji zrakového a sluchového vnímání i k obohacení myšlení. Připraví děti, aby si v základní škole snadněji osvojovaly psaní. Naučí se podle něj naznačovat psací pohyby – uvolnění ramene, lokte, zápěstí a prstů nejprve takzvaně ve vzduchu a poté správně držet fix, progreso nebo voskovku. Když tyto dovednosti zvládnou, napodobí grafické předlohy v sešitu na větším papíře. K vybarvování obrázků jsou nejvhodnější pastelky s trojhranným úchopem. Nepředpokládá se, že by se předškoláci měli učit číst a psát. Postačí, když dokážou udržet pozornost při předčítání textů dospělými, přednesené informace zhodnotí, reprodukují a vyvodí z nich jednoduché souvislosti. Úspěšní budou, pokud se naučí vyjádřit svoje představy, dojmy a emoce. Využívání sešitu vyžaduje spolupráci dítěte...
Objev podobné jako Předškoláci ve škole (978-80-7424-106-2)
Otolína ve škole (978-80-87034-35-4)
Kniha - autor Chris Riddell, 172 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Hlavními hrdiny úspěšné, mezinárodně oceňované a mnohokrát vyznamenané knižní série jsou tak trochu zvláštní holčička jménem Otolína a její nerozlučný kamarád – malý vlasatý tvor z norských močálů zvaný pan Moura. Otolína vášnivě sbírá nejrůznější věci a miluje všechny druhy počasí, zejména však déšť, neboť se ráda čvachtá v kalužích. Obývá apartmá číslo 243 ve dvacátém čtvrtém patře mrakodrapu, který vypadá docela jako pepřenka, takže není divu, že mu také Pepřenka všichni říkají… Otolínini rodiče jsou sběrateli a neustále cestují po celém světě. O Otolínu je v jejich nepřítomnosti ovšem skvěle postaráno, nikdy se necítí osamělá. Společnost jí přece dělá pan Moura a kromě něj holčičce se vším, co je potřeba, pomáhá celá řada dalších neobyčejných společníků. Díky nim se nikdy nenudí! Otolína navíc miluje záhady, stejně jako pan Moura. Oči má pořád otevřené a uši nastražené pro případ, že...
Objev podobné jako Otolína ve škole (978-80-87034-35-4)
Kázeňské problémy ve škole (978-80-738-7436-0)
Elektronická kniha - autor Stanislav Bendl, 264 stran V řadě zemí, zejména anglosaských, vedla neúnosná míra kázeňských problémů ve školách spolu se složitostí fenoménu kázně ke konstituování pedagogické subdisciplíny zvané „Classroom Management“. Publikace nahlíží na kázeň jako na komplexní fenomén, poukazuje na souvislosti kázně a společenskovědních disciplín, zejména pedagogiky a psychologie. Zabývá se vazbami mezi společností, školou a kázní, poukazuje na dobovou a společenskou podmíněnost kázně i na transkulturní rozdíly v oblasti chování a oceňování osobnostních vlastností. Publikace pohlíží na kázeň jako na antropologickou konstantu. Prezentuje kázeň jako nástroj ochrany žáků a učitelů ve školách. Analyzuje funkce kázně ve škole a ve společnosti, poukazuje na nutnost reinterpretace pojmu kázeň ve vztahu k současné době. Podává přehled technik, pomocí kterých lze diagnostikovat projevy školní (ne)kázně. Velká pozornost je věnována kázni z pohledu...
Objev podobné jako Kázeňské problémy ve škole (978-80-738-7436-0)
Obrázkové čtení - Ve škole (978-80-247-3591-7)
Elektronická kniha - autor Radana Lipusová, Petra Řezníčková, 64 stran Veselá celobarevná publikace je určená dětem od 5 let, které se začínají učit číst. Pro rozvoj základních čtenářských dovedností je použit jednoduchý text a říkanky. S velkými tiskacími písmeny se děti seznamují postupně a slova s neznámými písmeny jsou nahrazena roztomilými malovanými obrázky. Tento způsob zpracování je vhodný i pro nácvik čtení genetickou metodou.
Objev podobné jako Obrázkové čtení - Ve škole (978-80-247-3591-7)
Sociální dovednosti ve škole (978-80-247-3472-9)
Elektronická kniha - autor Ilona Gillernová, Lenka Krejčová, kolektiv a, 248 stran Cílem publikace je zmapovat prostředí školy ze sociálněpsychologického úhlu pohledu, objasnit projevy různých fenoménů a načrtnout, jak souvisejí s efektivitou edukačních procesů. Sociální svět školy je zajímavý, dynamický a poskytuje řadu možností pro rozvíjení sociálních dovedností žáků. Kniha nabízí teoreticko-aplikační východiska a zároveň konkrétní postupy, jak příznivě ovlivnit procesy rozvoje sociálních dovedností žáků i učitelů. Kromě nových poznatků a témat i výsledků aktuálních výzkumů zde autorky navazují na úspěšné příspěvky či texty z předchozích let. Publikace je určena lektorům, kteří vedou výcvik sociálních dovedností učitelů i žáků, učitelům základních a středních škol různého typu a zaměření, vychovatelům, trenérům či vedoucím zájmových kroužků a oddílů pro děti a dospívající.
Objev podobné jako Sociální dovednosti ve škole (978-80-247-3472-9)
Mach a Šebestová ve škole (978-80-000-2867-5)
Elektronická kniha - autor Adolf Born, Miloš Macourek, 152 stran Ve škole nemusí být nuda. To nám ukazují i naši kamarádi, žáci 3. B Mach a Šebestová. Tentokrát v sedmi humorných kapitolách pomocí kouzelného sluchátka promění psa Jonatána v kluka a vezmou ho na školní výlet, vypraví se do doby ledové a přivedou odtud člověka neandertálského jako názornou školní pomůcku, vyléčí spolužákovi Kropáčkovi angínu, obohatí biologický kroužek o slona, kterého zakoupí za poklad zabavený pirátům, a navštíví planetu Ťap-ťap.
Objev podobné jako Mach a Šebestová ve škole (978-80-000-2867-5)
Mach a Šebestová ve škole (978-80-00-06010-1)
Kniha - autor Miloš Macourek; Adolf Born, 152 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Tentokrát žáci 3. B Mach a Šebestová v sedmi humorných kapitolách pomocí kouzelného sluchátka promění psa Jonatána v kluka a vezmou ho na školní výlet, vypraví se do doby ledové a přivedou odtud člověka neandrtálského jako názornou školní pomůcku, vyléčí spolužákovi Kropáčkovi angínu, obohatí biologický kroužek o slona, kterého zakoupí za poklad zabavený pirátům a navštíví planetu Ťap-ťap.
Objev podobné jako Mach a Šebestová ve škole (978-80-00-06010-1)
Památníček na první roky ve škole (978-80-266-1747-1)
Kniha - autor Barbora Krátká, 72 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Chceš si uchovat vzpomínky na tvoje první roky ve škole? Na kamarády, paní učitelku, na třídu? Pak je tento Památníček to, co potřebuješ. Najdeš tu spoustu místa na tvoje vzpomínky, zážitky, na obrázky od spolužáků, učitelů a rodičů, na vzkazy a přáníčka. A až bude Památníček vyplněný? Schovej si ho! A jednou až budeš patřit mezi dospěláky, mrkni do něj! Dones ho třeba na nějaké fajn setkání s třídou po letech.
Objev podobné jako Památníček na první roky ve škole (978-80-266-1747-1)
Děti s tělesným a kombinovaným postižením ve škole (978-80-247-3856-7)
Elektronická kniha - autor Pavel Zikl, 112 stran Publikace předkládá popis diagnóz, s nimiž se mohou pedagogové běžných mateřských a základních škol v rámci edukačního procesu setkat, a detailně se zabývá realizací ucelené rehabilitace a podporou rozvoje hybnosti u dětí s tělesným a kombinovaným postižením v podmínkách školy. Uvedena je i kategorizace edukačních pomůcek.
Objev podobné jako Děti s tělesným a kombinovaným postižením ve škole (978-80-247-3856-7)
Monster High deníčky Frankie Steinová: a nová ghúlka ve škole (978-80-7544-615-2)
Kniha - autor Nessi Monstrata, 160 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Na Monster High má nastoupit ghúlka Isi Dawndancerová a Frankie se přihlásila, že ji provede po škole a všechno jí ukáže. Sama moc dobře ví, jaké to je být někde úplně nová. Isi je navíc strašúžasná, takže Frankie jí se vším ráda pomůže… i když se zdá, že Frankiin nový mazlíček má novou ghúlku radši než ji. Pak to ale taky vypadá, že si Isi na Monster High našla jinou nejlepší kamarádku, a tak je Frankie smutná a zmatená. Co s tím provede?
Objev podobné jako Monster High deníčky Frankie Steinová: a nová ghúlka ve škole (978-80-7544-615-2)
Myšlenkové mapy pro děti: Rychlá cesta k úspěchu nejen ve škole (978-80-265-0121-3)
Kniha - autor Tony Buzan, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Myšlenkové mapy jsou nejefektivnější současnou pomůckou pro přemýšlení. Tony Buzan je jejich „vynálezcem“ a největším propagátorem a v této knize je přístupnou a zábavnou formou představuje mladším čtenářům. Kniha dětem pomůže zefektivnit psaní poznámek a učení, zkrátit dobu strávenou nad domácími úkoly, rozvíjet kreativitu a představivost, zlepšit paměť. Naučí se nejen zefektivnit práci do školy, ale třeba i jak naplánovat narozeninovou oslavu, aniž by na něco zapomněly, nebo jak napsat dopis.
Objev podobné jako Myšlenkové mapy pro děti: Rychlá cesta k úspěchu nejen ve škole (978-80-265-0121-3)
Třídní projekty v mateřské škole (978-80-262-1480-9)
Kniha - autor Zora Syslová; Lucie Štěpánková, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se zaměřuje na problematiku plánování rozvoje dítěte v souladu s individualizací předškolního vzdělávání. Vychází z teorie projektové výuky a integrované tematické výuky ve shodě s požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. Teoretická východiska jsou doplněna řadou praktických příkladů. Jednotlivé kroky vedoucí k vytvoření krátkodobého projektu vzdělávání dětí v mateřské škole jsou doplněné o fázi realizace vzdělávání, ale i hodnocení jak průběhu, tak ukončení projektu. Kniha je určena učitelům a ředitelům mateřských škol, ale i studentům SPgŠ a studentům VŠ oboru Učitelství pro mateřské školy a Předškolní pedagogika. Mohou ji využít také učitelé vysokých i středních škol oborů zaměřených na předškolní vzdělávání.
Objev podobné jako Třídní projekty v mateřské škole (978-80-262-1480-9)
Já už nemůžu, paní učitelko: Jak rozpoznat a řešit krizové situace ve škole (978-80-88429-28-9)
Kniha - autor Jana Březinová, 100 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Škola a její běžný život přináší mnoho rozličných situací. Některé z nich se dají označit jako krizové, náročné a výjimečné. Patří mezi ně nezvladatelný afekt, problémové chování, nebo např. odhalení sebepoškozování, sebevražedných tendencí či zneužívání a týrání žáka nebo žákyně. Právě zvládání náročných situací se, zejména v poslední době, ukazuje jako jedna z klíčových kompetencí pedagoga v oblasti tzv. měkkých dovedností (komunikace, rozvoj osobnosti žáka, poradenství, krizo¬vá intervence apod.). Publikace si klade za cíl souhrnně a přehledně popsat nejčastější krizové situace ve škole a zaměřit se především na jejich možné řešení, zvládání a postupy, které jsou úkolem školy jako instituce a pedagogů jako profesionálů. Nabízí tzv. „užitečná vodítka pro praxi“ a doplňuje je praktickými ukázkami rozhovorů ve fázi, ve které je může řešit jakýkoliv odborný pracovník školy, nejen...
Objev podobné jako Já už nemůžu, paní učitelko: Jak rozpoznat a řešit krizové situace ve škole (978-80-88429-28-9)
Věkově heterogenní třídy: v mateřské škole (978-80-262-1960-6)
Kniha - autor Zora Syslová, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha se zabývá tématem věkově heterogenních a homogenních tříd. Jaké jsou výhody heterogenního uspořádání? Co udělat pro to, aby se v nich daly naplňovat výchovně vzdělávací záměry? Na co bychom se měli při práci s heterogenní skupinou zaměřit? Věkově heterogenní třídy umožňují individualizované vzdělávání snáze než homogenní, lze v nich vytvářet malé skupinky a pracovat s dětmi podle jejich možností. Mladší děti se navíc učí lépe od starších spolužáků a kamarádů než od dospělých. Učitelka je facilitátorem, nabízí dětem připravené prostředí a podporuje jejich samostatnost. Autorky nabízejí jak zahraniční zkušenosti s heterogenním uspořádáním tříd v mateřské škole, tak příklady dobré praxe z prostředí českých mateřských škol. Kniha obsahuje i výsledky výzkumu české situace v předškolním vzdělávání. Doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D., je vysokoškolská pedagožka s předchozí pedagogickou...
Objev podobné jako Věkově heterogenní třídy: v mateřské škole (978-80-262-1960-6)
Krizové situace ve škole: Bezpečnostní problematika ve školní praxi (978-80-247-2731-8)
Kniha - autor Miroslava Kovaříková, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Často se dozvídáme o případech šikany, násilí a podobného rizikového chování ve školním prostředí. Termínem „krizové situace“ v názvu knihy se rozumějí ohrožující situace, které vyžadují rychlá, samostatná, a především správná rozhodnutí.
Objev podobné jako Krizové situace ve škole: Bezpečnostní problematika ve školní praxi (978-80-247-2731-8)
Snězte tu žábu! Pro studenty: 22 skvělých rad, jak přestat s prokrastinací a zazářit ve škole (978-80-7554-336-3)
Kniha - autor Brian Tracy; Anna Lindberger, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Stejně jako dospělí se i studenti různého věku potýkají s tím, jak si zorganizovat čas. Neodkládejte úkoly a získejte tak více času pro svůj šťastný život! Na střední škole obvykle poprvé zjistí, že time management potřebují, aby zvládli skloubit školu, mimoškolní aktivity (všechny povinné, chtějí-li jít na vysokou školu), brigádu, stáže, rodinné povinnosti atd. Na vysoké škole pak zažívají více svobody a volnější režim, což činí organizaci času ještě obtížnější. Zjistěte, jak zvládnout více práce za méně času! Kniha Briana Tracyho Snězte tu žábu! pomohla milionům lidí po celém světě zvládnout více práce za méně času. Nyní se tento světový, život měnící bestseller přizpůsobil specifickým potřebám studentů. Autoři jim nabízejí tipy, nástroje a techniky pro efektivnější plánování času, stanovení cílů, vytrvání u úkolu (i když je nezajímavý), vypořádání se se stresem a...
Objev podobné jako Snězte tu žábu! Pro studenty: 22 skvělých rad, jak přestat s prokrastinací a zazářit ve škole (978-80-7554-336-3)
Dítě s narušenou komunikační schopností ve škole - Petra Bendová - e-kniha
eBook: Komunikace představuje klíčový moment edukačního procesu. Publikaci jistě ocení všichni pedagogové bez logopedického vzdělání působící na běžných základních školách, ale i rodiče dětí s narušenou komunikační schopností. Text koncipovaný jako praktická pomůcka pro každodenní kontakt s dětmi s narušenou komunikační schopností pomůže všem zainteresovaným překonat komunikační problémy či bariéry.
Objev podobné jako Dítě s narušenou komunikační schopností ve škole - Petra Bendová - e-kniha
Vědci v mateřské škole 2: Aktivity pro malé badatele (978-80-262-1391-8)
Kniha - 136 stran, česky Kam zmizí kaluže, které se dělají po dešti? Jak se můžeme zahřát, když nám je chladno? Co se stane s cukrem, který nasypeme do čaje? Odkud máme elektřinu? Podobné otázky podněcují dětskou zvídavost a učitel udělá to nejlepší, pokud dítěti neposkytne okamžitou odpověď, odborné věsvětlení. Věda není něco, co by se děti měly učit nazpaměť. Právě naopak, ať vědeckými metodami objevují svět, zkoumají jevy, s nimiž se setkávají. Nepotřebují k tomu složité přístroje a zařízení, ale postačí jim předměty denní potřeby. Podobné myšlenky podnítily vznik publikace, jejímž cílem je popsat dětské prekoncepty související s vybranými přírodními jevy a navrhnout aktivity využitelné v preprimárním vzdělávání. Kniha se zaměřuje na tato témata: teplo, chlad, magnetizmus, elektřina, tání a tuhnutí, rozpouštění, vypařování. PaedDr. Ivana Rochovská, Ph.D., pracuje v Institutu Juraje Páleše v Levoči – pracovišti Pedagogické fakulty Katolické univerzity v...
Objev podobné jako Vědci v mateřské škole 2: Aktivity pro malé badatele (978-80-262-1391-8)
Dítě s mentálním postižením ve škole - Petra Bendová, Pavel Zikl - e-kniha
eBook: Monografie se komplexně zabývá edukací dětí s mentálním postižením, individuálními zvláštnostmi těchto dětí a věnuje se rovněž diagnostice, poradenství a možnostem sociální integrace, zahrnuta jsou i témata komunikace dětí s mentálním postižením, sociální služby a využití terapeuticko-formativních metod.
Objev podobné jako Dítě s mentálním postižením ve škole - Petra Bendová, Pavel Zikl - e-kniha
Dítě s ADHD a ADD doma i ve škole - Cheryl R. Carter
Zase nemá domácí úkol? Zase nedává pozora ruší? Rodiče a učitelé dětí s poruchami pozornostia hyperaktivitou zkoušejí často první poslední,střídají odměny a tresty, ale máloco zabere.Jednou z cest je dovést děti s ADHD a ADDk tomu, aby se naučily samy si zorganizovat svévěci i to, co dělají. Podle autorky na děti s ADHDa ADD platí zábava spojená s individuálním přístupem,pravidly, jednoduchostí a plánovánímčasu. Všechno, co děti učíme, bychom jim podlení měli nejprve předvést, pak na tom s nimi spolupracovat,poté dohlížet na to, jak to zkoušejíudělat samy, nechat je práci provést samostatněa nakonec zkontrolovat, jak se jim to povedlo.Kniha je plná praktických tipů, které pomohouzvládnout výzvu, již představuje ADHD a ADD.
Objev podobné jako Dítě s ADHD a ADD doma i ve škole - Cheryl R. Carter
Ve škole jsou vši! (978-80-256-2660-3)
Kniha - 32 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Na začátku školního roku se všichni po prázdninách šťastně shledáváme se svými kamarády. Ve škole jsou ale i nějací nevítaní hosté. Stálice vlasové pokrývky mladších žáků obávané vši! Přesvědčte se, rodičové, o tom, že vši nejsou krvežízniví paraziti, ale že jsou ve škole z jediného prostého důvodu: Aby se něco naučily! Vším se stejně jako dětem bude hodit umět číst (kvůli etiketám na šamponech) a počítat (Víte, kolik má průměrná veš příbuzných? Nepočítaně!). Ty pokročilejší se na vyšších stupních dozvědí něco o anatomii vlasu. Rok uteče jako voda a jsou tu zase prázdniny. Nezoufejte, děti, vešky pojedou na tábor s vámi! Tato vtipná knížka o vších pro všechny je plná bláznivých celostránkových ilustrací a pobaví děti i dospělé.
Objev podobné jako Ve škole jsou vši! (978-80-256-2660-3)
Můžeš (po)dělat cokoli: O všem, co mi ve škole neřekli (978-80-7597-419-8)
Kniha - autor Miky Škoda, 336 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Tohle je inspirativní příběh sedmadvacetiletého kluka, který procestoval více než čtyřicet zemí, vystudoval dvě vysoké školy, založil dvě firmy a mezitím se několikrát dostal do pořádného průšvihu. Třeba když potkal medvěda nebo když prodělal první statisíce. Právě prostřednictvím vlastních zážitků a zkušeností Miky ostatním ukazuje, jak je důležité přijímat výzvy, věřit sobě i svému okolí a hlavně se ze svých fuck-upů na cestě za sny nepodělat.
Objev podobné jako Můžeš (po)dělat cokoli: O všem, co mi ve škole neřekli (978-80-7597-419-8)
Dítě s nadváhou a jeho problémy (978-80-262-0797-9)
Kniha - autor Slávka Fraňková; Jana Pařízková; Eva Malichová, 256 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Kniha se zaměřuje na problémy, s nimiž se setkává dítě či adolescent s nadváhou. Tyto problémy mají dopad nejen na jeho zdravotní stav, ale především na jeho psychiku a formování jeho osobnosti. Ačkoli mnohé z potíží, s nimiž si dítě s nadváhou často neví rady, bývají dospělými nerozpoznány nebo podceňovány, mohou dlouhodobě narušit psychiku. V posledních letech se dětští obezitologové začínají stále více zajímat o dětství jako o období, kdy se „zadělává“ na pozdější obezitu. I tak bývá problematika nadváhy v průběhu dětství a dospívání doposud poněkud opomíjena. Předkládaná publikace má pomoci tento nedostatek kompenzovat. Cílem je poskytnout rodičům a vychovatelům poznatky o zdravém vývoji a rizicích, které nadváha dítěte představuje. Dává konkrétní rady, jak rozpoznat vzniklé problémy a jak a kde dítěti pomoci. Ukazuje, jaké jsou možnosti terapie v...
Objev podobné jako Dítě s nadváhou a jeho problémy (978-80-262-0797-9)
Odolné dítě (978-80-262-1842-5)
Elektronická kniha - autor Pavla Koucká, 200 stran, česky Dnešní výchova je v mnohém jiná, než tomu bylo dřív. O děti pečujeme, jako by šlo o vzácné cizokrajné květiny, kolem kterých je třeba postavit skleník a neustále je chránit, hlídat a se vším jim pomáhat. To se ovšem moc neslučuje s cílem výchovy, jímž by měl být jedinec samostatný, zodpovědný a přiměřeně odolný. Kniha je průvodcem pro rodiče, kteří chtějí, aby se jejich dítě po vylétnutí z hnízda nezhroutilo, ale pevně stálo na vlastních nohách.
Objev podobné jako Odolné dítě (978-80-262-1842-5)
Kdo se směje, nepláče: Práce s pohádkovými příběhy v mateřské škole (978-80-262-1641-4)
Kniha - autor Markéta Mlčochová, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá "Kdo si hraje – nezlobí, kdo se směje – nepláče. A také si toho víc zapamatuje. Nejen faktické vědomosti jsou pro život důležité, ale časem oceňujeme hlavně ty, za které se známky nedávají: pomoc kamarádovi, pomoc slabšímu, umění bránit sebe i ostatní před nespravedlností, postavit se na správnou stranu. Kniha pomáhá v dětech rozvíjet sociální kompetence a to v podobě uvědomění si a pojmenování vlastních pocitů, ale i schopnosti vcítit se do druhého. Aby se zážitek ze čtení umocnil, nabízíme dětem v příloze pracovní listy, které mohou využít nejen paní učitelky mateřských škol, ale i rodiče či prarodiče. Kniha obsahuje 12 pohádkových příběhů, na které navazují pracovní listy rozvíjející prostorovou orientaci, předmatematické dovednosti, serialitu, zvyšují předčtenářskou gramotnost, rozvíjí řeč a práci s kontextem a v neposlední řadě listy obsahují také grafomotorické a...
Objev podobné jako Kdo se směje, nepláče: Práce s pohádkovými příběhy v mateřské škole (978-80-262-1641-4)
Co se ve škole nenaučíš (978-80-7593-415-4)
Kniha - 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato moderní a graficky atraktivní kniha nabízí odpovědi na otázky, které děti ve škole obvykle nedostanou. Co je to štěstí? Je důležité, co si o sobě myslím? K čemu je nám dobré kritické myšlení? Co je to emoční inteligence? Jak pracovat v týmu? Naučí děti, jak lépe poznat sebe, své cíle a přání, jak komunikovat s lidmi, jak budovat vztahy, jak zacházet s časem, se svým tělem a s emocemi. Se správnými návyky pak pro ně bude podstatně jednodušší rozvinout vlastní potenciál a stát se úspěšným a šťastným člověkem.
Objev podobné jako Co se ve škole nenaučíš (978-80-7593-415-4)
Ve škole i za školou (978-80-242-8882-6)
Kniha - autor Alena Mornštajnová; Hana Dvořáková; Anna Bolavá; Marek Epstein, 192 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Richard místo do školy chodí do hospody, Jindřiška shání omluvenku na venerologii, Veronika zase místo školy na gynekologii zjišťuje, jestli není náhodou těhotná s Honzou. Aleš si vzal Marcelu, protože byla tehdy na lyžáku tak neodbytná, Anita jede na romantický čundr se dvěma spolužáky. Těhotná Anežka byla dřív oblíbená učitelka, než se stal ten malér u jezera. Posmívaný tlouštík Vítek se po svém vypořádá s posměšky spolužáků i nepřízní osudu. S hrdiny povídek deseti známých českých autorů a autorek se vracíme do školních let, prožíváme s nimi znovu patálie, lásky, bolesti a mladické hledání sebe sama.
Objev podobné jako Ve škole i za školou (978-80-242-8882-6)
Obejměte své vnitřní dítě (978-80-262-0896-9)
Kniha – autor Ladislav Dvořák, česky - autor Ladislav Dvořák,, česky Tato kniha je o setkání s našimi nejhlubšími pocity - s naší citlivostí, zranitelností a opravdovostí. Je o radosti a smutku, o lásce a hněvu, o hlubším prožitku, který se skrývá za naší každodenní skutečností - zkrátka o dítěti v nás. Dobrý vztah k našemu "vnitřnímu dítěti" nám umožní s pochopením a láskou přijmout i jeho negativní pocity - bolest, strach a hněv. To pomáhá vyléčit naše stará zranění a dodává novou naději na cestě životem, která nás ještě čeká. V první části knihy Radost z prožívání budete mít příležitost setkat se se svým vnitřním dítětem v jeho různých podobách. Najdete zde řadu experimentů, které vám umožní vyzkoušet si na vlastní kůži setkání s vnitřním dítětem, popis některých problémů, s nimiž se při tom můžete setkat, a návrh, jak je řešit. Nejprve se setkáte se se svým radostným a kreativním dítětem a poté se smutným a zraněným dítětem. Pak se zaměříme na jeho strach,...
Objev podobné jako Obejměte své vnitřní dítě (978-80-262-0896-9)
Konflikty ve škole: Od prevence k řešení (978-80-7676-154-4)
Kniha - autor Zuzana Svobodová, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Konflikty ve škole: Od prevence k řešení (978-80-7676-154-4)
Konflikty ve škole – od prevence k řešení (978-80-7676-154-4)
Elektronická kniha - autor Zuzana Svobodová, 116 stran, česky Kniha Konflikty ve škole – od prevence k řešení je určena především pracovníkům škol a školských zařízení, kteří už mají dost neustálých nepříjemných mailů, schůzek a hovorů a chtějí konečně získat více času na skutečnou práci. Pomocí konkrétních technik a rozborů reálných situací se naučí nastavit smysluplnou a efektivní prevenci, komunikovat bez komunikačních stopek, zbaví se nutnosti „mlžit“, a když už dojde ke konfliktu, tak budou mít oporu v řadě technik a zásad pro jeho skutečné zvládnutí. V knize je věnována část i méně tradičním přístupům, jako je lean nebo transakční analýza, které pomohou osvětlit některé komunikační principy a naučit se nové techniky. Čtenáři najdou ke každému tématu příklady z praxe, náměty k zamyšlení, ukázky a příklady, které mohou přenést do svého vlastního pracovního života.
Objev podobné jako Konflikty ve škole – od prevence k řešení (978-80-7676-154-4)
O ŠKOLE (978-80-266-0886-8)
Elektronická kniha - autor Ivana Novotná, Quis Josef, 64 stran Kniha je určena všem dětem, které se připravují ke vstupu do školy, jejich rodičům a pedagogům v mateřských školáchPřechod z mateřské do základní školy je významným mezníkem v životě každého dítěte. Z předškoláka se stává školák, k hravým činnostem dítěti přibudou každodenní školní povinnosti. Aby se nástup dítěte do školy povedl co nejlépe, měly by být děti na tento krok připraveny předem. A právě k tomu je tato publikace určena. Kniha provází předškoláky od prvního školního dne po celý školní rok a pomáhá tak nenásilnou formou připravit vašeho předškoláka na to, co ho čeká v první třídě.Dítě se v knize seznámí s tím, jak to ve škole chodí, koho tam může potkat, co všechno tam bude dělat, co tam může zažít a s jakými vyučovacími předměty se v první třídě setká. A při tom všem se rozhodně nebude nudit. Bude plnit spoustu hravých úkolů, které pomáhají při rozvoji schopností důležitých právě pro malého...
Objev podobné jako O ŠKOLE (978-80-266-0886-8)
Knížka pro začínající učitelky mateřských škol (978-80-262-1721-3)
Kniha - autor Marcela Kotová, 136 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Knížka pro začínající učitelky mateřských škol (978-80-262-1721-3)
Jak to chodí ve škole: Pracovní listy pro úspěšný přechod z mateřské do základní školy (978-80-88429-38-8)
Kniha - autor Hana Zobačová, 48 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Končí Vaše dítě mateřskou školu a nastupuje do 1. třídy nebo do přípravné třídy? Hledáte vhodnou pomůcku, která by dítěti pomohla se v novém prostředí školy zorientovat a umožnila mu, aby přechod zvládlo hladce? Pak jsou tyto listy určeny právě Vám. Sešit obsahuje 33 pracovních listů s názornými ilustracemi a zábavnými úkoly, na základě kterých si předškolák nebo prvňáček lépe uvědomí, co všechno ho po organizační a sociální stránce ve škole čeká. Zjistí, jaký je rozdíl mezi školkou a školou, bude se umět zorientovat v budově školy, pojmenovat jednotlivé místnosti ve škole, jako je šatna, třída, družina, tělocvična, jídelna. Seznámí se např. s aktivitami a činnostmi, které v jednotlivých místnostech probíhají, a pravidly, která se musejí dodržovat. Dále pozná osoby, s nimiž se může ve škole potkat, ať už je to třídní učitel nebo učitelka, asistent nebo asistentka pedagoga či školník...
Objev podobné jako Jak to chodí ve škole: Pracovní listy pro úspěšný přechod z mateřské do základní školy (978-80-88429-38-8)
Obrázkové čtení - Ve škole od zimy do jara (978-80-247-3980-9)
Elektronická kniha - autor Radana Lipusová, Petra Řezníčková, 64 stran Veselá celobarevná publikace je určená dětem od 5 let, které se začínají učit číst. S velkými tiskacími písmeny se děti seznamují postupně a slova s neznámými písmeny jsou nahrazena roztomilými malovanými obrázky. Tento způsob zpracování je vhodný i pro nácvik čtení genetickou metodou. Knížka navazuje na úspěšný titul stejné autorky Ve škole. Tentokrát se děj jednotlivých příběhů a básniček odehrává v zimě a na jaře a kromě rozvoje čtenářských dovedností se děti seznámí s dalšími tématy, která v první třídě probírají v prvouce.
Objev podobné jako Obrázkové čtení - Ve škole od zimy do jara (978-80-247-3980-9)
Obrázkové čtení - Ve škole od jara do léta (978-80-247-4490-2)
Elektronická kniha - autor Radana Lipusová, Petra Řezníčková, 64 stran Veselá celobarevná publikace je určená začínajícím čtenářům od 5 let. Děti se postupně seznamují s velkými tiskacími písmeny abecedy, slova s neznámými písmeny jsou nahrazena roztomilými malovanými obrázky. Knížka navazuje na úspěšné tituly stejné autorky Ve škole a Ve škole od zimy do jara. Tentokrát se děj jednotlivých příběhů a básniček odehrává na jaře a v létě a kromě rozvoje čtenářských dovedností se děti seznámí s dalšími tématy, která v první třídě probírají v prvouce. Tento způsob zpracování publikace je vhodný i pro nácvik čtení genetickou metodou.
Objev podobné jako Obrázkové čtení - Ve škole od jara do léta (978-80-247-4490-2)
10 věcí, které by vaše dítě s autismem chtělo, abyste věděli (978-80-262-1753-4)
Kniha - autor Ellen Notbohm, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Oceňované knihy, která získala několik prestižních cen a je doporučovaná na mnoha zahraničních odborných i rodičovských webech o autismu, se zatím prodalo přes 250 000 výtisků ve 20 jazycích a stala se v oblasti poruch autistického spektra klasikou. Kniha překypuje pochopením, soucitem i svěžím humorem. Popisuje deset charakteristik, které pomáhají objasnit, ale ne definovat to, jaké jsou děti s autismem. Témata se týkají komunikace, sociální zdatnosti a klíčové úlohy, kterou při výchově dítěte s autismem ke smysluplnému, soběstačnému a produktivnímu životu zastávají dospělí. Autorka také zpracovává téma přechodu dítěte s autismem do dospělosti. Ellen Notbohm je oceňovaná autorka a matka chlapce s autismem a ADHD. Její knihy získaly řadu prestižních ocenění.
Objev podobné jako 10 věcí, které by vaše dítě s autismem chtělo, abyste věděli (978-80-262-1753-4)
Další dítě v rodině: Výchova sourozenců (978-80-262-0802-0)
Kniha - autor Catherine Dumonteil-Kremer, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Autorka nabízí pomoc rodičům sourozenců a dělí se o své zkušenosti výchovné a rodinné poradkyně i o zkušenosti při výchově vlastních dětí. S využitím četných příkladů sleduje problematiku vývoje vztahů mezi dětmi v rodině od přípravy na narození prvního sourozence a jeho příchodu na svět. Ukazuje první vztahové problémy a pokusy o agresi prvního sourozence. Radí, jak postupovat, chránit mladší a zároveň chápat a podporovat starší. Poskytuje rady, jak řešit vztahové problémy a konflikty v každodenním životě sourozenců, kdy a jak zasahovat, kdy ne, jak klást hranice, věnuje se prevenci konfliktů, navrhuje hry (i výchovné triky), ukazuje rodičům, jak postupovat při překonávání problémových situací emocionálním a komunikačním nekonfliktním způsobem. Vysvětluje, jak neopakovat výchovné chyby svých rodičů, které se mohly projevit na vlastních sourozeneckých vztazích v dětství i v...
Objev podobné jako Další dítě v rodině: Výchova sourozenců (978-80-262-0802-0)
Zvířátka ve škole: Moje první knížka s velkými písmeny (978-80-256-3381-6)
Kniha - autor Jiří Dvořák; Prokop Wilhelm, 48 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Šestiletého Dominika čeká to, co všechny holčičky a kloučky v jeho věku: škola. Jenže Dominik se tam zrovna moc netěší... Spíš než učit se číst a počítat by chtěl něco jiného: vlastní zvířátko, o které by se mohl starat. Ale v městském bytě to bývá problém. Co s tím? Naštěstí je tu Dominikova sestra Eliška, školačka, která už ví, že ve škole není čeho se bát. A také hodná paní učitelka, která učí v první třídě, ale hlavně – vede chovatelský kroužek. A do takové školy bude rád chodit i Dominik! Publikace je vytištěna velkými písmeny a doplněna mnoha půvabnými barevnými ilustracemi.
Objev podobné jako Zvířátka ve škole: Moje první knížka s velkými písmeny (978-80-256-3381-6)
Čo sa deje - V škole (978-80-567-0051-8)
Kniha - 10 stran, slovensky, prostorové pohádky, leporela Pred školou sa všetci hrajú. Ešte chvíľku - potom zvoní! Pozri, čo všetko na deti v škole čaká! Toto detské leporelo je určené pre deti od jedného roka. Má pevné stránky s posuvnými a otočnými prvkami, a tak si dieťa pri prezeraní knižky súčasne precvičí jemnú motoriku - môže na jednotlivých stránkach posúvať, ťahať, otáčať. Objavia nové veci a môžete sa o nich spoločne rozprávať! Tak rýchlo, v triede čaká množstvo prekvapení.
Objev podobné jako Čo sa deje - V škole (978-80-567-0051-8)
Hrajeme si ve škole i doma Český jazyk 1 genetická metoda: Pracovní učebnice pro 1. ročník ZŠ (978-80-7489-637-8)
Kniha - autor Lenka Syrová, 84 stran, česky Hybridní pracovní učebnice, která obsahuje pracovní listy, které mohou být využity jako doplněk jakékoli učebnicové sady pro výuku čtení genetickou metodou. Časově tato pracovní učebnice pokrývá přibližně 1. pololetí (etapa velkých tiskacích písmen). Počítá se i s využitím pro reedukaci dětí se specifickou poruchou učení. Levá strana je vždy určena k práci ve škole, pravá potom k domácímu procvičování.
Objev podobné jako Hrajeme si ve škole i doma Český jazyk 1 genetická metoda: Pracovní učebnice pro 1. ročník ZŠ (978-80-7489-637-8)
Děti a senioři v mateřské škole: Rozvoj mezigeneračních vztahů (978-80-262-2031-2)
Kniha - autor Eva Koželuhová; Ondřej Koželuh; Michaela Šujancová, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se věnuje problematice rozvoje mezigeneračních vztahů u dětí předškolního věku. Přináší poznatky o významu těchto vztahů jak pro dítě, tak pro seniory, a náměty, jak může mateřská škola rozvoj těchto vztahů podpořit. Velká část publikace je pak věnována příkladům tematických celků na téma stáří, které vycházejí z literatury pro děti. Jednoduchou formou přinášejí učitelkám mateřských škol inspiraci, jak toto téma v mateřské škole uchopit.
Objev podobné jako Děti a senioři v mateřské škole: Rozvoj mezigeneračních vztahů (978-80-262-2031-2)
Narodilo se předčasně: Průvodce péčí o nedonošené dítě (978-80-262-1072-6)
Kniha - autor Lenka Novotná, 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Průvodce péčí o nedonošené děti Kniha nabízí pomoc rodičům, kterým se dítě narodilo předčasně. Vysvětluje jednotlivé stupně nezralosti, seznamuje s lékařskou péčí, s tím, jaká vyšetření dítě čekají a jakou výživu mají rodiče nedonošenému miminku poskytovat. Autoři čtenáře provázejí prvním rokem nedonošeného dítěte, vysvětlují, jak o dítě správně pečovat. Čtenáři tu najdou rady psychologa i příběhy rodičů. V knize se také představuje koncept „motýlích masáží“ pro velmi malé děti.
Objev podobné jako Narodilo se předčasně: Průvodce péčí o nedonošené dítě (978-80-262-1072-6)
Podívejte se také
- Agnes a odemčený sen (978-80-262-1841-8)
- Hravý advent a Vánoce (978-80-7346-262-8)
- Dialogy o přirozeném náboženství (978-80-7438-262-8)
- Co, kdy a jak ve výchově dětí (978-80-262-0519-7)
- Užitečné bakterie pro zdravou pokožku (978-80-271-1304-0)
- Zvířátka z řek a rybníků (978-80-256-1304-7)
- Děvčátko s kosou (978-80-262-0805-1)
- Ve jménu otce (978-80-7443-237-8)
- Kompetence ve vzdělávání (978-80-247-1770-8)
- Tantra ve městě (978-80-737-0331-8)
- Kráčím ve světle (978-80-750-0389-8)
- Ve spárech šelmy (978-80-264-3564-8)
- Filozofové ve městě (978-80-210-9826-8)
- Postava ve stínu (978-80-758-5021-8)
- Lilit ve vztazích (978-80-8100-360-8)
- SOS ve vesmíru (978-80-271-2062-8)
- Ve světle Pravdy (978-80-871-7610-8)
- 12 půltónů: Kniha o hudbě (978-80-262-1429-8)
- Případ ztraceného koně: Tajná dvojka (978-80-262-1403-8)
- Proč jsou krkavci lepší rodiče (978-80-262-0950-8)
- Jak se jmenuje tahle knížka? (978-80-262-0822-8)
- Život s Hitlerem: Liberální demokraté ve třetí říši (978-80-200-3065-8)