Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
AERO č.109 - Suchoj Su-30 & Su-35 3.díl - Jakub Fojtík
V předchozích dílech publikace byla představena řada výchozího modelu Suchoj Su-27 a dále námořní speciál Su-27K/Su-33 a bitevní Su-34. Posledními členy rodiny jsou letouny verzí Su-30 a Su-35, které jsou ve výrobě dodnes. Ty lze považovat za vůbec nejvýkonnější představitele rodiny vzešlé ze Su-27. Su-30 vznikl na základě modernizačního projektu Su-27M, který již nestihl být dokončen před rozpadem SSSR a potkal jej typický porevoluční chaos. Velmi nadčasové zadání z osmdesátých let ale znamenalo, že na Su-27M byla ověřena řada nových technologií, které se staly základem pro novou verzi Su-30 a které byly dále doplněny možností integrace nových prvků ze Západního světa. Výsledný model Su-30 je proto exportně nejúspěšnějším zástupcem celé rodiny, který slouží ve stovkách kusů v Rusku, Indii, Číně a mnoha dalších zemích Afriky, Asie i Jižní Ameriky. Protože letouny slouží často i k velení a řízení vzdušných operací, jsou všechny Su-30 dvojmístné. Následný Su-35 je pak finálním typem vzešlým z verze Su-27M, který se ale vrací k jednomístnému uspořádání, neboť roli druhého člena posádky měla u tohoto letounu zastat pokročilá plně digitální avionika. Řazen je ve svém posledním standardu ke 4,5 generaci (či generaci 4+), což má jasně ukazovat na odstup od rodiny Su-27. U Su-35 výrobce očekával enormní obchodní úspěch, kdy se tento letoun měl stát náhradou dosluhujících Su-27 první generace, ale i západních typů jako byly letouny F-4 a další. Jenže k tomu nikdy nedošlo a zatím je služba Su-35 omezena na Rusko a Čínu a posledním uživatelem se měl stát Írán. Pro Rusko je, jak se zdá, potenciál Su-27/30/35 prakticky vyčerpán, protože i tradiční zákazníci jako je Čína a Indie mají zájem spíše o následující generaci víceúčelových strojů a mnohé menší státy se od Ruska odklonily po zahájení války na Ukrajině. A pokud tak neučinily, obyčejně jde o chudší země nemající rozpočet na pořízení podobných letounů. Tempo výroby letounů klesá a pokud Rusko pro své vzdušné a kosmické síly znovu neobjedná další letouny, může dokonce dojít poprvé i k přerušení výroby. Rodinu Su-30 a Su-35 čeká ze všech verzí spolu se Su-34 nejdelší služba. A jejím popisem se symbolicky uzavírá osud celé rozvětvené rodiny vzešlé z na svou dobu extrémně nadčasového Su-27.
Podívejte se také S-Idee Suchoj SU-35 EPP RTF (4260463524864)
AERO 106 Suchoj Su-33 & Su-34, 2. díl - Jakub Fojtík
V předchozím díle publikace ( AERO č.104) byla představena řada výchozího modelu Suchoj Su-27, která se posléze stala základem pro široké množství variant a subvariant. Z původního modelu Su-27 vychází přímo palubní letoun T10K (Su-27K), v sériové podobě zvaný Su-33, který je detailně představen v tomto díle. A cestou reverzního inženýrství se klonem původních exportních Su-27SK i jednoho ukořistěného prototypu T-10K stal i čínský palubní letoun J-15, na jehož vývoji se ruský výrobce nikterak nepodílel. Shodnou cestou se technologie a draková skupina z původního modelu Su-27UB staly základem pro čínský letoun J-16, který tento díl uzavírá. V této publikaci jsou rovněž popsány dvoumístné varianty se sedadly vedle sebe. Tou úvodní byl námořní projekt T10KUB-1 vycházející z palubního modelu T10K (Su-27K), od nějž si ostatně první a jediný létající prototyp vypůjčil i podstatnou část drakové skupiny. A i když následný útočný model T10V (v sérii Su-34) konstrukčně představuje zcela nový typ, v mnohém na T10KUB-1 odkazuje. V této publikaci jsou proto rozepsány všechny modely, které konstrukčně vycházejí z původní řady Su-27 a Su-27UB. V závěrečném třetím díle pak budou popsány modernizační projekty, které sice v mnoha případech spoléhají na drak odvozený od Su-27UB, avšak co do výbavy těží z řešení připravovaných či dokonce vyvinutých pro modernizační projekt Su-27M a v mnohém se původní variantě Su-27 vzdalují. Ty nesou označení Su-30 a pomyslným vrcholem je soudobý typ Su-35, který bývá řazen ke generaci 4,5. Již jen z výčtu verzí je zřejmé, jak složité je pochytit genezi modelu T10 ve všech jeho variantách. Jde totiž o jeden z nejúspěšnějších víceúčelových letounů historie, který co do počtu verzí představuje pravděpodobně nejroztříštěnější rodinu na světě. Důvodem je, že na rozdíl od na Západě obvyklých blokových úprav čekaly uživatele Su-27/30/33/34/35 modernizace a verze specificky orientované na jednotlivé zákazníky.
Podívejte se také SUCHOJ Su-7 v československém vojenském letectvu ve fotografii: Verze Su-7BM, Su-7BKL a Su-7U (978-80-7573-015-2)
AERO 104 Suchoj Su-27, 1. díl - Jakub Fojtík
Stíhací letoun Su-27 byl v době svého vzniku synonymem technologického vzestupu vojenského leteckého průmyslu SSSR. Zásadní pokrok ve znalostech aerodynamiky, nová generace avioniky i senzorů a navýšení výkonů dané novou generací motorů umožnily sestrojit letoun, který výrazně rozšiřoval letovou obálku stíhacího typu a výrazně překonával své západní soupeře. Jen málo proudových letounů se může pochlubit tím, že jsou po nich či po jejich letcích pojmenovány akrobatické manévry. U Su-27 k tomu ale došlo, protože manévry jako je tzv. Pugačevova kobra byly natolik nové a vzdálené letové obálce konkurenčních typů, že si tuto poctu vysloužily. Schopnosti letounu, pro nějž byly vyvinuty i speciální palubní systémy a řízená výzbroj, překonávaly rané verze prakticky všech západních typů. Jenže i přes svou pokrokovost se u Su-27 projevila i některá negativa včetně exponenciálně rostoucí jednotkové ceny ve srovnání s předchozí generací. Proto byl Su-27 do služby sovětského letectva zařazen v početně omezeném množství neporovnatelném s předchozí generací a pro svou technologickou nadčasovost i vysokou cenu nestihl být do okamžiku rozpadu SSSR exportován. O to bohatší měl ale kariéru po rozpadu SSSR, kdy se stal předmětem zájmu několika desítek zemí, a dokonce došlo k dohodě o jeho licenční výrobě v Číně. Asijská velmoc se posléze rozhodla povedený koncept využít a již bez ruského oprávnění jej dále rozvíjet a zdokonalovat, čímž se z rodiny klonů J-16 stal typ schopný plnit extrémně široké množství rolí. Další letouny se poté dostaly do služby ať již z novovýroby, nebo formou výprodejů z postsovětských zemí. Již od doby zavedení do služby v sovětském letectvu představují Su-27 a jeho následovníci dominantní typ, který po čtyřech desítkách let nahrazují až letouny o generaci mladší. I přes své kvality jsou ale Su-27 výrazně rozšířeny jen v postsovětském prostoru a v Číně, protože oproti akvizičně i provozně mnohem méně náročným MiGům 29 je jejich provoz přeci jen výrazně složitější i dražší. *****Praktické poznatky z posledních bojových akcí jen potvrzují, že pokud protivníkem není stát disponující technikou páté generace, Su-27/30/35 nadále plně postačují ke splnění úkolů na ně kladených. Toto vydání se věnuje vzniku a službě úvodních verzi Su-27, v následujících pak budou popsány i pozdější deriváty.
Podívejte se také Technics SU-G700M2E-K (SU-G700M2E-K)
Podívejte se také
- RC proudový letoun SU-35 FX820 (ikonka_KX6677)
- K&N SU-7511R pro Suzuki (SU-7511R)
- sulov brusle 2v1 su marko m 35 38
- RC letadlo SU-35 Jet FX820 modré (ikonka_KX6677_1)
- RC SU-35 proudový letoun FX820 moro (ikonka_KX6677_2)
- K&N SU-1009 pro Suzuki GSXR1000 (09-16) (SU-1009)
- K&N SU-1005 pro Suzuki GSXR1000 (05-08) (SU-1005)
- K&N SU-7504pro Suzuki GSXR600, GSXR750 (04-05) (SU-7504)
- K&N SU-7506Rpro Suzuki GSXR600, GSXR750 (06-10) (SU-7506R)
- K&N SU-4000 pro Suzuki DRZ400/KLX400 (00-17) (SU-4000)
- K&N SU-2596 pro Suzuki RM125, RM250 (96-04) (SU-2596)
- K&N SU-6503pro Suzuki SV 650/1000 (03-09) (SU-6503)
- EVOLVEO Heat SU ( SEH EVO-RV-SU ) - spínací jednotka pro kotel (8595683202633)
- K&N SU-7588 pro Suzuki GSXR1100, GSXR750 (88-92) (SU-7588)
- sacek urinalni su 15 606705
- K&N SU-6303 pro Suzuki AN650 Burgman/Executive (03-17) (SU-6303)
- K&N SU-7511 pro Suzuki GSXR 600/750 (11-17) (SU-7511)
- K&N SU-1806 pro Suzuki Boulevard M109R, VLR 1800 Intruder (SU-1806)
- K&N SU-9094 pro Suzuki RF 600/900R (94-98) (SU-9094)
- K&N SU-1348 pro Suzuki GSX1300BK B-King (07-12) (SU-1348)
Suchoj Su-7 - Jiří Vlach
Publikace přibližuje jeden z nosných typů našeho vojenského letectva období let 1964-1999 ve fotografii. Kniha je určená nejen lidem, kteří letoun létali a obsluhovali, ale i leteckým fandům a modelářům, kteří zde naleznou spoustu detailů.
Objev podobné jako Suchoj Su-7 - Jiří Vlach
SUCHOJ Su-7 v československém vojenském letectvu ve fotografii: Verze Su-7BM, Su-7BKL a Su-7U (978-80-7573-015-2)
Kniha - autor Jiří Vlach, 216 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Publikace přibližuje jeden z nosných typů našeho vojenského letectva období let 1964-1999 ve fotografii. Kniha je určená nejen lidem, kteří letoun létali a obsluhovali, ale i leteckým fandům a modelářům, kteří zde naleznou spoustu detailů.
Objev podobné jako SUCHOJ Su-7 v československém vojenském letectvu ve fotografii: Verze Su-7BM, Su-7BKL a Su-7U (978-80-7573-015-2)
AERO č.112 - McDonnell Douglas/Boeing F-15 Eagle - Jakub Fojtík
F-15 Eagle je bezesporu ikonickým americkým strojem, který by mohl být archetypem moderního víceúčelového letounu. Pokud by dnes tvůrci letounu měli pro tento stroj vybrat jméno, pravděpodobně by zvolili slovo neporažený. Jde totiž o jediný bojově široce nasazený typ ve výzbroji US Air Force, který nikdy nebyl ve vzdušných soubojích sestřelen nepřátelským letounem. Stroje F-15 všech uživatelů si drží skóre nejméně 104 sestřelených nepřátelských letounů (pokud budeme uvažovat o vítězstvích deklarovaných izraelskými prameny) vůči nulovým vlastním ztrátám. To je více, nežli dokázaly F-16 či legendární F-14 a údaj svědčí o výkonech typu, které v mnoha ohledech nedokázal překonat žádný jiný letoun na světě. Pro porovnání se nabízí, že ruská rodina Su-27/30/35 nedosáhla ani po současném zapojení do intenzivního konfliktu na Ukrajině více než pětiny vítězství F-15. I ostatní ztráty F-15 způsobené zásahy pozemními protiletadlovými prostředky, technickými příčinami či pilotní chybou patří mezi nejnižší v dané třídě a dosahují se 125 odepsanými letouny statisticky jeden zničený F-15 na více než 100 000 letových hodin. To je pro srovnání desetina oproti předchůdci v podobě typu F-4. Není proto překvapivé, že se F-15 stal a dodnes po právu je páteří US Air Force a americké letectvo na něj dále bude spoléhat i po příchodu strojů páté generace, stejně jako jde o klíčový typ pro zahraniční uživatele. F-15 byl totiž prvním letounem, který byl navržen specificky pro splnění požadavků bojových pilotů. Ti se podíleli na vývoji a i koncepční zadání letounu bylo stvořeno na základě detailních teoretických rozborů nasazení bojových letounů. Extrémně detailní a propracované zadání zohledňující taktické poznatky z vzdušných soubojů z Vietnamu se projevilo v úrovni navrženého palubního vybavení i aerodynamickém konceptu. F-15 byly od počátku vybaveny velmi pokročilými systémy, a i když po úvodních verzích F-15A/B vznikla druhá generace F-15C/D, útočné F-15E a nejnovější generace F-15EX, ty se liší jen palubním vybavením, které logicky podléhá zastarávání. Během padesáti let se tvary F-15 prakticky nezměnily, protože k tomu nebyl důvod. Jde o další důkaz enormní nadčasovosti letounu, které soupeřící typy ani zdaleka nedosáhly. Ostatně, tvary a aerodynamický koncept letounu F-15 jsou důsledkem zřejmě nejnáročnějšího a nejdetailnějšího vývoje vůbec, kdy byl letoun od počátku navrhován s ověřováním konceptu křídla s pevnou i měnitelnou geometrií a s rozdílným uložením motorů s tím, že paralelně byly výsledky ověřovány vůči jednomotorovému uspořádání. Ohromné investice do vývoje a ospravedlnění zvoleného designu se jednoznačně vyplatily. Stávající generaci F-15 čeká pravděpodobně výroba po dobu další dekády a tento legendární stroj se proto dost možná dočká sta let ve službě od vzletu prototypu. Na druhou stranu F-15 ukázal i jednu ohromnou slabinu, a to cenu. Jestli v době vzniku F-15 u letectva existoval prostor pro lehčí typ, jímž se později stal F-16, nyní to již neplatí. Zatímco F-16 má nástupce v podobě široce rozšířeného letounu F-35, „neviditelné“ F-22 se plnohodnotným nástupcem F-15 nestaly, a to zejména z ekonomických důvodů. Letouny kategorie F-15 jsou nadále vyhrazeny jen těm nejbohatším letectvům světa a v dnešní době v početnosti ustupují víceúčelovým levnějším typům, třebaže tyto představují kompromis co do schopností a v oblasti vzdušné nadvlády na F-15 v mnoha ohledech i přes svůj stealth charakter nedosahují.
Objev podobné jako AERO č.112 - McDonnell Douglas/Boeing F-15 Eagle - Jakub Fojtík
AEROmodel 13 - Suchoj Su-22 M4
Publikace obsahuje monografii letounu Suchoj Su-22M4 doplněnou barevnými fotografiemi československých strojů a model v měřítku 1:48.
Objev podobné jako AEROmodel 13 - Suchoj Su-22 M4
AERO 96 Lockheed Martin F-35 Lightning II - Jakub Fojtík
Publikace podrobně popisuje vývoj, zkoušky a zavádění všech verzí F-35 do vzdušných sil USA, jejich službu v letectvech spojenců včetně nových čekatelů na jeho zařazení do výzbroje, kde patří i naše republika, která plánuje zakoupit 24 strojů.Víceúčelový letoun Lockheed Martin F-35 představuje nový standard pro USA a mnohé spojenecké země. Navazuje na veleúspěšné F-16 Fighting Falcon, které díky kontinuálním flotilovým modernizacím vydržely ve službě více než čtyřicet let. A právě toto dlouhé časové rozpětí poskytlo konstruktérům nového letounu čas na to, aby jej dokončili v podobě, která se schopnostmi předchozí generaci značně vzdaluje. O F-35 se proto mnohdy hovoří jako o prvním plnohodnotném letounu páté generace, který je navržen pro síťové plně digitální bojiště. Senzorové schopnosti letounu nemají srovnání s žádným jiným typem na světě a překonávají dokonce i prvoliniové F-22 Raptor. Letoun je navíc navržen pro široké sdílení informací mezi jednotlivými stroji i uživateli zároveň a poprvé přichází se skutečně garantovanou kompatibilitou mezi jednotlivými státy. Oproti předchozí generaci se změnil i přístup výrobce, který již nechce umožňovat jednotlivým uživatelům provádět samostatné modernizace stroje, ačkoliv je jejich průmysl zapojen do výroby. Naopak vše má být centralizované, aby byla i do budoucna zachována široká míra kompatibility. F-35 je rovněž letounem, který přináší i novou úroveň variability, neboť je vyráběn ve verzi pro klasické použití z pozemních základen, či ve variantě pro kolmé přistání nebo provoz z krátkých palub letadlových lodí. Na druhou stranu byly F-35 od počátku terčem ohromné kritiky, ať již v období porovnávání prototypů X-32 a X-35, v době zkoušek prvních předsériových F-35 nebo během zavádění strojů do řadové služby. Jedněmi z nejčastějších výtek je vysoká cena, omezená manévrovatelnost a vysoké nároky na údržbu. Jenže po bližším seznámení s konceptem F-35 nelze než dojít k závěru, že schopnosti letounu jsou tak široké, že jeho nasazení v klasickém manévrovaném boji by bylo důsledkem naprostého nepochopení a nevyužití schopností letounu.
Objev podobné jako AERO 96 Lockheed Martin F-35 Lightning II - Jakub Fojtík
AERO č.116 - Jakovlev Jak-36, Jak-38 & Jak-41 - Jakub Fojtík
V období probíhající studené války a přípravy na konflikt s využitím jaderných zbraní začala hrát značnou roli palubní letectva. To americké spadající pod US Navy dokázalo do prakticky jakéhokoliv místa na světě soustředit nemalou bojovou sílu včetně schopnosti provádět útoky jadernými zbraněmi. Dlouhá tradice amerického palubního námořnictva sahající až do dvacátých let minulého století a také extenzivní nasazení v druhé světové válce a ve Vietnamu navíc umožnily vyprecizovat bojové postupy i vyladit výkony používaných strojů. Není proto s podivem, že pro vojenskou strategii SSSR představovaly americké letadlové lodě jednu z hlavních hrozeb. K vyrovnání schopností s Američany neměl sovětský vojenský průmysl dostatek zkušeností a ani ekonomika největšího státu na světě by nedokázala enormně nákladný vývoj početně ekvivalentního palubního letectva včetně nosičů ufinancovat, zvláště když souběžně probíhalo enormně nákladné soupeření v dobývání kosmu či ve vývoji balistických raket nebo přepadových stíhačů. I proto v SSSR začaly nabývat na významu požadavky na letouny s kolmým vzletem a přistáním. Ty by totiž umožnily nasazení na konstrukčně jednodušších a ekonomicky výrazně levnějších lodních nosičích a v případě krizového válečného stavu by je mělo být možné provozovat i z palub kontejnerových a dalších lodí. Proto vznikl projekt experimentálního stroje Jak-36, který posléze umožnil vznik sériového modelu Jak-38. I přes čtvrt století od ukončení jeho provozu Jak-38 stále patří mezi typy, o nichž je známo relativně málo. A to i přes to, že služba tohoto letounu nepostrádala na dramatičnosti. Pro SSSR šlo o jeden z nejsložitějších vývojových úkolů, neboť celá řada technických řešení použitých na letounu byla vyvinuta čistě pro tento typ. Ačkoliv službu Jaků provázelo mnoho mimořádných událostí, získané znalosti pomohly sovětskému průmyslu zvládnout vývoj technologií, které měly být zúročeny v následujícím velmi slibném modelu Jak-41. Kolmo startující letoun Jak-41 představoval nadějnou konstrukci, která by sovětskému námořnímu letectvu v případě zavedení do služby konečně umožnila získat skutečně výkonný stroj převyšující v mnoha ohledech západní konkurenci v podobě typu Harrier. Předchozí palubní stroje Jak-38 totiž nesplnily zadání a představovaly více než omezenou bojovou sílu. Jenže do osudu Jak-41 zasáhl chaos provázející rozpad SSSR a jeden z nejnadějnějších palubních strojů historie skončil svou kariéru, aniž by dosáhl na řadovou službu. SSSR proto nikdy nedokázal srovnat krok s USA a jeho palubní letectvo je dodnes spíše demonstrativní jednotkou nežli skutečnou bojovou silou schopnou likvidovat cíle ve vzduchu, na zemi i na hladině kdekoliv na světě.
Objev podobné jako AERO č.116 - Jakovlev Jak-36, Jak-38 & Jak-41 - Jakub Fojtík
Směr slepovací model Suchoj Su-25K 1:72
Sestav si a ozdob si svůj pokoj krásným realisticky zpracovaným modelem Suchoj Su-25K. Užij si hodně legrace při stavbě a vychutnej si pocit, když je model hotov. V krabici 25x14x4,5 cm.Vhodné od 8 let.Technické údaje:Roky 08Obsah balení:Model Suchoj Su-25K 21x20cm v krabici 25x14x4,5cmPokud není uvedeno jinak, cena se vztahuje na 1 ks produktu.Konkrétní barvu nebo druh výrobku není možné z technických důvodů zvolit, objednávce bude přidělena náhodná varianta dle skladových možností.
Objev podobné jako Směr slepovací model Suchoj Su-25K 1:72
Teddies T48000854 Model Suchoj SU 7 BMK 1:48
Sestav si a ozdob si svůj pokoj krásným realisticky zpracovaným modelem Suchoj SU - 7 BMK. Užij si hodně legrace při stavbě a barvení a vychutnej si pocit, když je model hotov.V krabici 35x22x5 cm.Vhodné od 10 let.Technické údaje:Roky 10Obsah balení:Model Suchoj SU - 7 BMK v krabici 35x22x5cmPokud není uvedeno jinak, cena se vztahuje na 1 ks produktu.Konkrétní barvu nebo druh výrobku není možné z technických důvodů zvolit, objednávce bude přidělena náhodná varianta dle skladových možností.
Objev podobné jako Teddies T48000854 Model Suchoj SU 7 BMK 1:48
Směr Model Kit 0857 letadlo – Suchoj Su-25 K (8594877008570)
Model letadla - měřítko 1 : 48, vojenské letadlo, z moderního období, 163 dílků, vhodné na vystavení, délka 32,35 cm, model a lepidlo součástí balení, vhodný od 10 let Každého malého kutila od 10 let jistě potěší model letadla Suchoj SU - 25 K v měřítku 1:48, který zvládne sestavit úplně sám.Máte doma malého modeláře? Pak si buďte jistí, že jej potěší plastový model letadla Suchoj SU-25 K v měřítku 1:48, který zvládne sestavit úplně sám. K dispozici je 163 jednotlivých dílků, které sestávají z kvalitního, odolného a zdravotně nezávadného materiálu. Hotová hračka může posloužit jako pomůcka při společných hrách s kamarády, jako dekorace pracovního stolu v dětském pokoji, nebo jako součást sbírky modelů podobného charakteru. Součástí balení nejsou barvy ani lepidlo.Klíčové vlastnostiČeská výroba163 dílkůDélka modelu 32,35 cmRozpětí křídel 29,9 cmMěřítko 1:48Vhodné pro děti od 10 letPočet zbarvení 6
Objev podobné jako Směr Model Kit 0857 letadlo – Suchoj Su-25 K (8594877008570)
Teddies T48000856 Model Suchoj SU 17/22 M4 1:48
Sestav si a ozdob si svůj pokoj krásným realisticky zpracovaným modelem Suchoj SU - 17/22 M4. Užij si hodně legrace při stavbě a barvení a vychutnej si pocit, když je model hotov.V krabici 35x22x5 cm.Vhodné od 10 let.Technické údaje:Roky 10Obsah balení:Model Suchoj SU-17/22 M4 v krabici 35x22x5cmPokud není uvedeno jinak, cena se vztahuje na 1 ks produktu.Konkrétní barvu nebo druh výrobku není možné z technických důvodů zvolit, objednávce bude přidělena náhodná varianta dle skladových možností.
Objev podobné jako Teddies T48000856 Model Suchoj SU 17/22 M4 1:48
Teddies T48000856 Model Suchoj SU 17/22 M4 1:48
Sestav si a ozdob si svůj pokoj krásným realisticky zpracovaným modelem Suchoj SU - 17/22 M3. Užij si hodně legrace při stavbě a barvení a vychutnej si pocit, když je model hotov. V měřítku 1:48V krabici 35x22x5 cm.Vhodné od 10 let.Technické údaje:Roky 10Obsah balení:Model Suchoj SU - 17/22 M3 1:48 v krabici 35x22x5cmPokud není uvedeno jinak, cena se vztahuje na 1 ks produktu.Konkrétní barvu nebo druh výrobku není možné z technických důvodů zvolit, objednávce bude přidělena náhodná varianta dle skladových možností.
Objev podobné jako Teddies T48000856 Model Suchoj SU 17/22 M4 1:48
Směr Model Kit 0856 letadlo – Suchoj Su-17/22 M4 (8594877008563)
Model letadla - plastový, měřítko 1 : 48, vojenské letadlo, realistické provedení, 147 dílků, vhodné na hraní a vystavení, délka 40 cm, vhodný od 10 let Každého malého kutila od 10 let jistě potěší model letadla Suchoj SU - 17/22 M4 v měřítku 1:48, který zvládne sestavit úplně sám.Máte doma malého modeláře? Pak si buďte jistí, že jej potěší plastový model letadla Suchoj SU-17/22 M4 v měřítku 1:48, který zvládne sestavit úplně sám. K dispozici je 147 jednotlivých dílků, které sestávají z kvalitního, odolného a zdravotně nezávadného materiálu. Hotová hračka může posloužit jako pomůcka při společných hrách s kamarády, jako dekorace pracovního stolu v dětském pokoji, nebo jako součást sbírky modelů podobného charakteru. Součástí balení nejsou barvy ani lepidlo.Klíčové vlastnostiČeská výroba147 dílkůDélka modelu 40 cmRozpětí křídel 28,5 cmMěřítko 1:48Vhodné pro děti od 10 let
Objev podobné jako Směr Model Kit 0856 letadlo – Suchoj Su-17/22 M4 (8594877008563)
Směr Model Kit 0858 letadlo – Suchoj Su-25 UB/UBK (8594877008587)
Model letadla - měřítko 1 : 48, vojenské letadlo, realistické provedení, z moderního období, 134 dílků, vhodné na vystavení, délka 32,35 cm, vhodný od 10 let Každého malého kutila od 10 let jistě potěší model letadla Suchoj SU - 25 UB/UBK v měřítku 1:48, který zvládne sestavit úplně sám.Máte doma malého modeláře? Pak si buďte jistí, že jej potěší plastový model letadla Suchoj SU - 25 UB/UBK v měřítku 1:48, který zvládne sestavit úplně sám. K dispozici je 134 jednotlivých dílků, které sestávají z kvalitního, odolného a zdravotně nezávadného materiálu. Hotová hračka může posloužit jako pomůcka při společných hrách s kamarády, jako dekorace pracovního stolu v dětském pokoji, nebo jako součást sbírky modelů podobného charakteru. Součástí balení nejsou barvy ani lepidlo.Klíčové vlastnostiČeská výroba134 dílkůDélka modelu 32,35 cmRozpětí křídel 29,9 cmMěřítko 1:48Vhodné pro děti od 10 letPočet zbarvení 6
Objev podobné jako Směr Model Kit 0858 letadlo – Suchoj Su-25 UB/UBK (8594877008587)
Směr Model Suchoj SU-25 K v krabici 35x22x5cm 1:48
Sestav si a ozdob si svůj pokoj krásným realisticky zpracovaným modelem Suchoj SU - 25 K. Užij si hodně legrace při stavbě a barvení a vychutnej si pocit, když je model hotov. V měřítku 1:48.V krabici 35x22x5 cm.Vhodné od 10 let.Technické údaje:Roky 10Obsah balení:Model Suchoj SU-25 K 1:48 v krabici 35x22x5cmPokud není uvedeno jinak, cena se vztahuje na 1 ks produktu.Konkrétní barvu nebo druh výrobku není možné z technických důvodů zvolit, objednávce bude přidělena náhodná varianta dle skladových možností.
Objev podobné jako Směr Model Suchoj SU-25 K v krabici 35x22x5cm 1:48
Směr Model Suchoj SU 7 BKL v krabici 35x22x5cm 1:48
Sestav si a ozdob si svůj pokoj krásným realisticky zpracovaným modelem Suchoj SU - 7 BKL. Užij si hodně legrace při stavbě a barvení a vychutnej si pocit, když je model hotov. V měřítku 1:48.V krabici 35x22x5 cm.Vhodné od 10 let.Technické údaje:Roky 10Obsah balení:Model Suchoj SU - 7 BKL 1:48 v krabici 35x22x5cmPokud není uvedeno jinak, cena se vztahuje na 1 ks produktu.Konkrétní barvu nebo druh výrobku není možné z technických důvodů zvolit, objednávce bude přidělena náhodná varianta dle skladových možností.
Objev podobné jako Směr Model Suchoj SU 7 BKL v krabici 35x22x5cm 1:48
Směr plastikový model letadla ke slepení Suchoj SU-25 UB-UBK slepovací stavebnice letadlo 1:48
Sestav si a ozdob si svůj pokoj krásným realisticky zpracovaným modelem Suchoj SU - 25 UB/UBK. Užij si hodně legrace při stavbě a barvení a vychutnej si pocit, když je model hotov.V krabici 35x22x5 cm.Vhodné od 10 let.Technické údaje:Roky 10Obsah balení:Model Suchoj SU-25 UB/UBK v krabici 35x22x5cmPokud není uvedeno jinak, cena se vztahuje na 1 ks produktu.Konkrétní barvu nebo druh výrobku není možné z technických důvodů zvolit, objednávce bude přidělena náhodná varianta dle skladových možností.
Objev podobné jako Směr plastikový model letadla ke slepení Suchoj SU-25 UB-UBK slepovací stavebnice letadlo 1:48
RC proudový letoun SU-35 FX820 (ikonka_KX6677)
RC Letadlo - voděodolné, základní akrobacie a gyroskopická stabilizace, elektrický stejnosměrný motor, dosah přenosu 120 m, ovladač je napájen 3 kusy baterií typu AAA (nutno dokoupit), dálkový ovladač a model součástí balení, vhodné od 14 let Moderní a skvěle ovladatelná hračka, která spolehlivě zahání nudu, to je RC proudový letoun SU-35 FX820. Je připraveno na venkovní podmínky. Řízení může probíhat na velkorysou vzdálenost 120 m, přesně takový dosah ovladač zvládne. Slušné letové vlastnosti zajistí spolehlivý rotor. Nabízené letadlo si také poradí se základní akrobacií. Stačí připravit ovladač a probrat model k životu. Zásadní přednosti letadla na dálkové ovládání RC proudový letoun SU-35 FX820 RC Letadlo IKONKA zabaví vás i vaše děti Ovládání je velice intuitivní Má zvýšenou odolnost vůči vodě Předvede i základní akrobacii RC letadlo IKONKA je vhodné od 14 let Dosah ovládání až 120 m
Objev podobné jako RC proudový letoun SU-35 FX820 (ikonka_KX6677)
RC letadlo SU-35 Jet FX820 modré (ikonka_KX6677_1)
RC Letadlo - voděodolné, základní akrobacie a gyroskopická stabilizace, elektrický stejnosměrný motor, dosah přenosu 120 m, model je napájen baterií typu Bateriový pack 3,7 V (nutno dokoupit), ovladač je napájen 3 kusy baterií typu AA (nutno dokoupit), baterie, dálkový ovladač, model a USB kabel součástí balení, vhodné od 14 let Sofistikovaná hračka, vedle které nemá nuda místo, právě to je RC letadlo SU-35 Jet FX820 modré. Je připraveno na venkovní podmínky. Řízení probíhá na velkorysou vzdálenost 120 m, přesně takový dosah ovladač zvládne. Luxusní letové vlastnosti zajišťuje vrtule s propracovaným rotorem. RC letadlo předvede i základní akrobacii. Stačí sebrat ovladač a vyhnat motorek modelu do nejvyšších otáček. Na jedno nabití je schopno letadlo na dálkové ovládání IKONKA létat 15 min. Zásadní vlastnosti letadla na dálkové ovládání RC letadlo SU-35 Jet FX820 modré RC Letadlo IKONKA zabaví vás i vaše děti S intuitivním ovládáním Voděodolné RC letadlo...
Objev podobné jako RC letadlo SU-35 Jet FX820 modré (ikonka_KX6677_1)
RC SU-35 proudový letoun FX820 moro (ikonka_KX6677_2)
RC Letadlo - voděodolné, základní akrobacie a gyroskopická stabilizace, elektrický stejnosměrný motor, dosah přenosu 120 m, ovladač je napájen 3 kusy baterií typu AAA (nutno dokoupit), dálkový ovladač, model, návod, sada náhradních vrtulí a USB kabel součástí balení, vhodné od 14 let Moderní a skvěle ovladatelná hračka, která pokaždé zabaví, právě to je RC SU-35 proudový letoun FX820 moro. Je stavěno na venkovní podmínky. Bude přijímat pokyny na nečekanou vzdálenost 120 m, takový dosah má ovládání v ideálních podmínkách. Opravdu výborné letové vlastnosti přináší vrtule s propracovaným rotorem. Nabízené letadlo si také poradí se základní akrobacií. Už stačí jen sebrat ovladač a probrat model k životu. Na jedno jediné nabití vydrží RC letadlo IKONKA fungovat 15 min. Zásadní vlastnosti letadla na dálkové ovládání RC SU-35 proudový letoun FX820 moro RC Letadlo IKONKA se postará o zábavu celé rodině Jednoduché ovládání Voděodolné RC letadlo Hravě zvládá i základní...
Objev podobné jako RC SU-35 proudový letoun FX820 moro (ikonka_KX6677_2)
Stíhačka SU-35 Fighter JET - 1:400 - 2 druhy
Ovládněte oblohu s nejmodernější stíhačkou na světě! Představujeme vám exkluzivní model stíhačky SU-35 FIGHTER JET v měřítku 1:400, který přináší vzrušení a technologickou dokonalost přímo do vašich rukou. Tato precizně zpracovaná replika je více než jen hračka –
Objev podobné jako Stíhačka SU-35 Fighter JET - 1:400 - 2 druhy
Suzuki SU-21 HM ladění C
foukací harmonika, humming tremolo, 21 dvojitých otvorů, plastový hřeben, ocelový kryt, laserem laděné plechové jazýčky, rozměry 165 x 30 x 23 mm, v ceně tvrdé plastové pouzdro a čistící hadřík, různá ladění
Objev podobné jako Suzuki SU-21 HM ladění C
Suzuki SU-21 W ladění C
foukací harmonika, humming high class, 21 dvojitých otvorů, kryt chromovaný plechový, hřeben: dřevěný plastový kompozit, rozměry 165 x 30 x 25 mm, hmotnost 150 g, v ceně tvrdé plastové pouzdro
Objev podobné jako Suzuki SU-21 W ladění C
Suzuki SU-24 Twotimer ladění C
foukací harmonika, diatonický systém, 24 dvojitých otvorů, velikost 176 x 28 x 24 mm, hmotnost 126 g, laserem laděné extra lehké jazýčky, v ceně tvrdé plastové pouzdro
Objev podobné jako Suzuki SU-24 Twotimer ladění C
Bitevní vrtulníky - Jakub Fojtík
Bitevní vrtulníky jsou jedním z nejpodivuhodnějších příkladů technologického vývoje vojenské techniky ve druhé polovině 20. století. Od války v Alžírsku, přes Koreu, Vietnam a Afghánistán, až po současné konflikty v Sýrii a na Ukrajině – všude sehrály bitevní vrtulníky svou roli a ze všech těchto nasazení vzešly další převratné vývojové stupně a modifikace. Seznamte se nejen s historií, ale i s technikou, konstrukcí a výzbrojí těchto nebezpečných létajících strojů.
Objev podobné jako Bitevní vrtulníky - Jakub Fojtík
K&N SU-1598 pro Suzuki Boulevard C 90, VL 1500 LC Intruder (98-09) (SU-1598)
Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Délka (v mm): 178Sirka v mm: 111Vyska ( v mm ): 159Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukouSpecifikace: Unique
Objev podobné jako K&N SU-1598 pro Suzuki Boulevard C 90, VL 1500 LC Intruder (98-09) (SU-1598)
Technics SU-G700M2E-S (SU-G700M2E-S)
HiFi zesilovač 2.0, výkon 140 W/kanál, minimální impedance 4 Ohm, 2× reproduktorový výstup, RCA/Cinch 2× vstup a 2× výstup, 2× optický vstup, 1 × gramofonový vstup, 2× vstup koaxiální audio, 1× vstup USB, 1× sluchátkový výstup, dálkové ovládání Integrovaný stereofonní zesilovač Technics SU-G700M2 je dotažený ve všech směrech. Využívá moderní technologie, které představil referenční model SU-R1000, ale stále za dosažitelnou cenu. Základem je zesilovač třídy D s minimálním zkreslením a špičkovými zvukovými parametry. O ty se stará například technologie JENO Engine (Jitter Elimination and Noise-Shaping Optimization). Ta odstraňuje jitter z celého slyšitelného spektra, díky čemuž uslyšíte přesně jakýkoli detail i u těch nejsofistikovanějších nahrávek. Dále je ve výbavě technologie LAPC (Load Adaptive Phase Calibration – kalibrace fáze podle zátěže), díky níž se zesilovač perfektně přizpůsobí libovolným reproduktorům a zajistí rovnou frekvenční křivku....
Objev podobné jako Technics SU-G700M2E-S (SU-G700M2E-S)
K&N SU-6006 (SU-6006)
Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Sirka v mm: 149Délka (v mm): 254Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukouSpecifikace: UniqueVyska ( v mm ): 32
Objev podobné jako K&N SU-6006 (SU-6006)
Yamaha SU 118 C PE Klavír Polished Ebony
Pianino ze série S118 s neobyčejným hudebním výkonem, tónovou rozmanitostí, vhodné pro náročnější hráče s nároky zejména na dlouhodobou kvalitu, trvanlivost a stabililtu ladění, svým zvukem a zpracováním však splňuje i požadavky profesionálů, nejjemnější technologie výroby strun a speciálně navržené kladívka, ručně vyráběné pianino s moderním designem, disponuje 88 klávesami, 3 pedály, rozměry 118x150x59cm, váha 230kg. Země původu: Čína Rezonanční deska: Smrk Barva: Černá Typ kláves: Hammer Action Technologie klávesnice: Hammer Action Keyboard Barva podle výrobce: Polished Ebony Povrchová úprava: Polished Provedení povrchu klaviatury: Phenolic Resin;Acrylic Resin Sada hardware: Yamaha hardware Hmotnost: 230 kg Šířka (cm): 151.0 Hloubka (cm): 59.0 Výška (cm): 118.0 Počet kláves: 88 Struny: Yamaha Strings Typ klavíru: Klavír
Objev podobné jako Yamaha SU 118 C PE Klavír Polished Ebony
UH-60 Black Hawk - Jakub Fojtík
Spojené státy postavily v šedesátých a sedmdesátých letech minulého století svůj koncept vrtulníkového letectva na ostrých bojových zkušenostech z vietnamské džungle. Na základě analýzy nasazení UH-1 vypsala US Army v roce 1972 projekt UTTAS (Utility Tactical Transport Aircraft System), z nějž měl vzejít nový univerzální vrtulník pro armádu. Společnost Sikorsky do soutěže přihlásila projekt S-70 využívající poznatky z projektů S-61, S-65 a S-67. Armáda mu přidělila název YUH-60. Po téměř dvou letech od vzletu byl YUH-60 23. prosince 1976 oficiálně oznámen jako vítěz soutěže a ještě před koncem roku získal výrobce první objednávku na sériové stroje. Ty nesly označení UH-60A se jménem Black Hawk. Pojmenování vrtulníku na základě indiánských kmenů bylo u společnosti Sikorsky i dalších vrtulníkových výrobců tradicí. Jméno Black Hawk, v češtině Černý Jetřáb, patřilo náčelníkovi Sauků, který proslul nebývalou bojovou odvahou. Publikace detailně popisuje vývoj, výrobu, službu a export do zahraničí tohoto vrtulníku.
Objev podobné jako UH-60 Black Hawk - Jakub Fojtík
A-10 Thunderbolt II - Jakub Fojtík
Bitevní letoun A-10 je doslova jednou z moderních legend americké letecké konstrukční školy. Stejně jako v případě ruského typu Su-25 je i A-10 ukázkou účelového designu zamřeného na splnění jednoduchých požadavků – vysoké obratnosti na malých rychlostech umožňující lety v nízkých výškách, extrémní palebné síly pro likvidaci širokého spektra cílů, odolnosti proti zásahům nepřátelskou palbou a výrobní a údržbové jednoduchosti. Celý letoun byl doslova postaven kolem 30mm rotačního kanónu GAU-8/A, nejvýkonnější hlavňové zbraně použité kdy na letounu. Ohromná nosnost výzbroje ve spojení s dlouhou vytrvalostí dala vzniknout skutečně unikátnímu typu, který po celý svůj život vyniká nejen odolností vůči nepřátelské palbě, ale i vůči různým politickým, lobbistickým a jiným velitelským tlakům. Ještě před záletem prototypu se hovořilo o nepotřebnosti podobného jednoúčelového stroje a ani vítězství v porovnání s konkurenčním YA-9 nevedlo rovnou k sériové výrobě. I přes všechny plány a následné redukce se ale A-10 do služby dostaly a v ní vydržely několikeré pokusy o vyřazení. Jejich současný výhled provozu směřuje za horizont roku 2030 a před nedávnem přeživší flotila získala nová křídla prodlužující životnost. A již nyní samo americké letectvo přiznává, že ani extrémně sofistikované letouny páté generace na bojišti nedokážou plně zastoupit stroj, který byl od počátku určen k boji v blízkosti protivníka. A i když možná A-10 opakovaně prohrál v zákulisních hrách v americkém Kongresu, nikdy neprohrál na bojišti. Nasazení velkého množství A-10 v Iráku během operací Pouštní bouře a Pouštní štít jasně ukázalo, že flotila amerických bitevních letounů má ohromnou ničivou schopnost a dokázala kompletně zlikvidovat pozemní iráckou tankovou armádu, tehdy čtvrtého nejsilnějšího ozbrojeného sboru světa. Tento fakt jasně ukázal na technologickou dominanci Spojených států a sílu, kterou mu A-10 dávají. Téměř 1 000 zničených tanků jasně ukázalo, že i když A-10 postrádá eleganci stíhacích letounů a mezi piloty se mu opakovaně dostávalo nelichotivých přezdívek, představuje ten nejefektivnější prostředek pro likvidaci nepřátelské techniky v inventáři USAF. A stejně tomu bylo v dalších konfliktech v Iráku a Afghánistánu, které se bez přítomnosti A-10 neobešly. Bohužel, rozpad bipolárního uspořádání světa způsobil, že podobný letoun již pravděpodobně nikdy nevznikne a A-10 zůstane jediným západním zástupcem kategorie sériových proudových bitevních strojů. Bude jistě zajímavé sledovat, jak se bude vyvíjet koncept přímé letecké podpory v následujících letech. Neboť i přes všechnu snahu konstruktérů zvýšit vzdálenost letounů od cíle existuje nemálo situací, kdy je potřeba působit v přímé blízkosti nepřítele.
Objev podobné jako A-10 Thunderbolt II - Jakub Fojtík
K&N SU-7511R pro Suzuki (SU-7511R)
Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Sirka v mm: 129Specifikace: Race SpecificVyska ( v mm ): 29Specifikace: UniqueDélka (v mm): 257Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukou
Objev podobné jako K&N SU-7511R pro Suzuki (SU-7511R)
Suzuki SU-21 SP-N New Special ladění C
foukací harmonika, diatonický systém, plastové tělo, 21 dvojitých otvorů, velikost 164 x 30 x 22 mm, hmotnost 121 g, laserem laděné extra lehké jazýčky, v ceně polotvrdé plastové pouzdro a čistící hadřík
Objev podobné jako Suzuki SU-21 SP-N New Special ladění C
Suzuki Music SU-24 Twotimer 24H C Diatonická ústní harmonika
SU-24H 2T 2 Timer Tremolo v C dur od Suzuki je 24-dírková tremolo harmonika. Je to nejlepší příklad harmoniky vyrobené pomocí nejlepších technologií, které jsou dnes k dispozici, a přesto dodává zvuk jako ze "starých časů". Plastový hřeben a chromový mosazný zvukový kryt dělají SU-24H obzvlášť robustní. K tomu také přispívají plátky se slitiny (fosfor bronz). Zvláštností SU-24H 2T je to, že je oktávová i tremologická. To zajišťuje jedinečný a obzvláště plný zvuk, který je nejvíce vhodný pro country a lidovou hudbu. Tato tremolo harmonika je doplněna pouzdrem a čistícím hadříkem. Počet kanálků: 24 Typ ladění: C Typ: Tremolo;Diatonický Země původu: Čína Materiál: Mosaz
Objev podobné jako Suzuki Music SU-24 Twotimer 24H C Diatonická ústní harmonika
AERO 53 Messerschmitt Bf 109 C a Bf 109 - Miroslav Šnajdr
Když 31. srpna 1939 dělily Evropu od začátku strašného válečného konfliktu pouze hodiny, sloužilo u operačních jednotek německé Luftwaffe celkem 1073 Messerschmittů Bf 109 různých verzí. Převládaly vysokovýkonné Bf 109E, v té době s přehledem nejlepší řadově používané jednomístné stíhačky na světě. Ve službě stále ještě zůstávalo 447 strojů starších verzí. Vedle menších počtů Bf 109B („Berta“) a Bf 109C („Cäsar“) se jednalo hlavně o Bf 109D („Dora“). Všechny tyto tři varianty již patřily, kvůli poměrně nevýkonným pohonným jednotkám Jumo 210D a 210G výrobce Junkers Flugzeug- und Motorenwerke AG se sídlem v Dessau, mezi stíhací letouny spíše průměrných výkonů. Sto šedesát čtyři z nich sloužilo u stíhacích skupin (Jagdgruppen) a plných 283 používaly jako prozatímní výzbroj skupiny těžkých stíhačů (Zerstörergruppen), čekající na příchod u Luftwaffe vysoko ceněných dvoumotorových Messerschmittů Bf 110. Letouny starších variant zasáhly v září 1939 do polského tažení, kde zejména Bf 109D-1 doslova zazářily v rukou pilotů těžké stíhací skupiny I./ZG 2. „Dory“ se angažovaly také v úvodních střetnutích na západní frontě. Publikace navazuje na AERO č.51 Messerschmitt Bf 109A a Bf 109B.
Objev podobné jako AERO 53 Messerschmitt Bf 109 C a Bf 109 - Miroslav Šnajdr
K&N SU-1005 pro Suzuki GSXR1000 (05-08) (SU-1005)
Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Vyska ( v mm ): 33Specifikace: UniqueTyp filtru: filtr s dlouholetou zárukouSirka v mm: 171Délka (v mm): 279
Objev podobné jako K&N SU-1005 pro Suzuki GSXR1000 (05-08) (SU-1005)
K&N SU-1009 pro Suzuki GSXR1000 (09-16) (SU-1009)
Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukouSirka v mm: 144Délka (v mm): 281Specifikace: UniqueVyska ( v mm ): 86
Objev podobné jako K&N SU-1009 pro Suzuki GSXR1000 (09-16) (SU-1009)
K&N SU-7504pro Suzuki GSXR600, GSXR750 (04-05) (SU-7504)
Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Sirka v mm: 154Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukouVyska ( v mm ): 21Specifikace: UniqueDélka (v mm): 254
Objev podobné jako K&N SU-7504pro Suzuki GSXR600, GSXR750 (04-05) (SU-7504)
K&N SU-7506Rpro Suzuki GSXR600, GSXR750 (06-10) (SU-7506R)
Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Specifikace: UniqueVyska ( v mm ): 33Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukouDélka (v mm): 260Sirka v mm: 165Specifikace: Race Specific
Objev podobné jako K&N SU-7506Rpro Suzuki GSXR600, GSXR750 (06-10) (SU-7506R)
K&N SU-0015 pro Suzuki TL1000R (98-03) (SU-0015)
Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Sirka v mm: 184Vyska ( v mm ): 22Specifikace: UniqueDélka (v mm): 287Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukou
Objev podobné jako K&N SU-0015 pro Suzuki TL1000R (98-03) (SU-0015)
K&N SU-1005R pro Suzuki GSXR1000 (05-08) (SU-1005R)
Vzduchový filtr závodní Technické parametry:Sirka v mm: 171Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukouVyska ( v mm ): 33Specifikace: Race SpecificDélka (v mm): 279Specifikace: Unique
Objev podobné jako K&N SU-1005R pro Suzuki GSXR1000 (05-08) (SU-1005R)
Kde sú domáce zvieratká? (978-80-8088-425-3)
Kniha - 10 stran, slovensky, prostorové pohádky, leporela
Objev podobné jako Kde sú domáce zvieratká? (978-80-8088-425-3)
K&N SU-4000 pro Suzuki DRZ400/KLX400 (00-17) (SU-4000)
Vzduchový filtr pro motocykly, vhodný pro specifikované modely SUZUKI Technické parametry:Vyska ( v mm ): 76Tvar: kuzelovita formaSirka v mm: 138Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukouDélka (v mm): 160
Objev podobné jako K&N SU-4000 pro Suzuki DRZ400/KLX400 (00-17) (SU-4000)
K&N SU-2596 pro Suzuki RM125, RM250 (96-04) (SU-2596)
Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Sirka v mm: 206Délka (v mm): 206Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukouSpecifikace: UniqueVyska ( v mm ): 86
Objev podobné jako K&N SU-2596 pro Suzuki RM125, RM250 (96-04) (SU-2596)
EVOLVEO Heat SU ( SEH EVO-RV-SU ) - spínací jednotka pro kotel (8595683202633)
Chytrý termostat sloužící ke kontrole vytápění v domě, s umístěním na kotel, WiFi 2,4 GHz, WiFi 5 GHz a ZigBee, kompatibilní s Tuya, napájený ze sítě, ovládání přes aplikaci na Android v češtině a v angličtině Hledáte pohodlný způsob, kterým by se dala ovládat teplota v domě nebo kanceláři? Našli jsme jednoduché řešení, kterým je pokojový termostat EVOLVEO. Na termostatu pouze nastavíte teplotu a vše ostatní zařídí za vás. S tímto modelem se postaráte o regulaci zařízení, jímž může být například kotel. Pokud se jedná o vstupní napětí, jeho velikost činí 230 V. Můžete se k němu připojit prostřednictvím WiFi 2,4 GHz, WiFi 5 GHz a ZigBee. Majitelé chytrých zařízení se systémem Android mohou termostat nastavit v obslužné aplikaci. Pokojový termostat EVOLVEO Heat SU ( SEH EVO-RV-SU ) - spínací jednotka pro kotel energii k samotnému provozu získává ze sítě. Aplikace je v angličtině a v češtině. Aby jste docílili jeho fungování, musí být připojený k centrální...
Objev podobné jako EVOLVEO Heat SU ( SEH EVO-RV-SU ) - spínací jednotka pro kotel (8595683202633)
K&N SU-6503pro Suzuki SV 650/1000 (03-09) (SU-6503)
Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Specifikace: UniqueDélka (v mm): 254Sirka v mm: 254Vyska ( v mm ): 33Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukou
Objev podobné jako K&N SU-6503pro Suzuki SV 650/1000 (03-09) (SU-6503)
K&N SU-6596 pro Suzuki DR650S, DR650SE (96-17) (SU-6596)
Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Délka (v mm): 178Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukouSirka v mm: 127Specifikace: UniqueVyska ( v mm ): 70
Objev podobné jako K&N SU-6596 pro Suzuki DR650S, DR650SE (96-17) (SU-6596)
K&N SU-7588 pro Suzuki GSXR1100, GSXR750 (88-92) (SU-7588)
Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Tvar: kuzelovita formaSirka v mm: 89Vyska ( v mm ): 102Délka (v mm): 127Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukou
Objev podobné jako K&N SU-7588 pro Suzuki GSXR1100, GSXR750 (88-92) (SU-7588)
K&N SU-7506 pro Suzuki GSXR600, GSXR750 (06-10) (SU-7506)
Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Délka (v mm): 260Specifikace: UniqueVyska ( v mm ): 33Sirka v mm: 165Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukou
Objev podobné jako K&N SU-7506 pro Suzuki GSXR600, GSXR750 (06-10) (SU-7506)
Podívejte se také
- K&N SU-1308R pro Suzuki GSX 1300 R Hayabusa (08-17) (SU-1308R)
- K&N SU-1002 pro Suzuki DL1000 V-Strom GT/Touring/Adventure (SU-1002)
- K&N SU-8009 pro Suzuki Boulevard C50, VZ800 Marauder (09-17) (SU-8009)
- K&N SU-6000 pro Suzuki GSF 600/1200 Bandit (00-05) (SU-6000)
- K&N SU-1014 pro Suzuki DL 1000 V-Strom (14-17) (SU-1014)
- K&N SU-2599 pro Suzuki AN250/400 Burgman/Skywave (99-06) (SU-2599)
- deti solnych poli su fen cchaj
- CIARKO DESIGN SU FRAME WHITE (CDS9002B)
- CIARKO DESIGN SU MINI WHITE (CDZ6001B)
- CIARKO DESIGN SU FRAME BLACK (CDS9002C)
- K&N SU-1200 pro Suzuki GS 750/850/1000/1100 (77-84) (SU-1200)
- K&N SU-1487 pro Suzuki Boulevard S83, VS1400/GLP Intruder (87-09) (SU-1487)
- K&N do air-boxu, SU-7503 pro Suzuki GS700/750 (83-86) (SU-7503)
- K&N SU-7592 pro Suzuki GSX 600/750/1100 F Katana (87-06) (SU-7592)
- CIARKO DESIGN SU MINI 74cm BLACK (CDZ7402C)
- CIARKO DESIGN SU MINI 74CM White (CDZ7402B)
- K&N do air-boxu, SU-7005 pro Suzuki LTA 450/500/750 KingQuad 4x4 (SU-7005)
- K&N SU-7086 pro Suzuki Boulevard S50, VS 700/750/800 Intruder (86-09) (SU-7086)
- free spirit prut s bank creeper su 10 3 0m korek
- sulov brusle 2v1 su marko m 26 29
- Su-jok Semenoterapie (978-80-89227-45-7)
- K&N SU-4002 pro Arctic Cat DVX400 TS, Kawasaki KFX400, Suzuki LTZ400 QuadSport Z (03-13) (SU-4002)