Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Třída zpívá íáíá: Hudební hry v rozvoji fonematického uvědomování (978-80-262-1479-3)
Kniha - autor Milena Kmentová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace volně navazuje na sešit Slovo, slovo slůvko, slovíčko, honem poběž, písničko! Přináší metodický materiál pro rozvoj fonematického uvědomování a elementárních pěveckých dovedností předškolních a mladších školních dětí. Obsahuje 14 jednoduše, ale velmi účelně, zhudebněných jazykových her. Kniha stojí na velké slovní zásobě, elementárních a rytmických prostředcích, elementárních hudebních formách a především na hře, která je základem všech aktivit. Kniha je určena pro práci s předškolními dětmi, včetně dětí s narušenou komunikační schopností a odlišným mateřským jazykem.
Podívejte se také Hrdinka v nás (978-80-262-1862-3)
Třída zpívá ÍÁÍÁ - Kmentová, Milena
Publikace volně navazuje na sešit Slovo, slovo slůvko, slovíčko, honem poběž, písničko! Přináší metodický materiál pro rozvoj fonematického uvědomování a elementárních pěveckých dovedností předškolních a mladších školních dětí. Obsahuje 14 jednoduše, ale velmi účelně, zhudebněných jazykových her. Kniha stojí na velké slovní zásobě, elementárních a rytmických prostředcích, elementárních hudebních formách a především na hře, která je základem všech aktivit. Kniha je určena pro práci s předškolními dětmi, včetně dětí s narušenou komunikační schopností a odlišným mateřským jazykem. Mgr. Milena Kmentová, Ph.D., absolvovala r. 2000 speciální pedagogiku – učitelství na speciálních školách s prohloubenou HV. Od roku 2004 pracuje v CMŠ Laura v Praze. Dále působí na katedře hudební výchovy PedF UK. Vede akreditované semináře v NIDV a lektoruje pravidelně pro Českou obec sokolskou.
Podívejte se také Nové trendy v leadershipu (978-80-726-1479-0)
Hry pro rozvoj všímavosti u dětí (978-80-262-1308-6)
Kniha - autor Deborah M. Plummer; Pavla Le Roch, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Schopnosti zaměření (focusing), uvolnění (relaxation) a soustředění (concentration) jsou klíčem k tomu, aby děti a mladí lidé byli schopni dosáhnout emoční pohody, stejně jako pro rozvoj dovedností a schopností u dětí. Tato kniha staví na modelu všímavé hry k dosažení pocitu pohody u dětí. Autorka vytvořila tento přístup, který pomáhá dětem uvědomovat si svůj vnitřní a vnější svět. První část se věnuje teoretickým a praktickým základům. Jsou zde popsány zásady při užití modelu všímavé hry při zohlednění emočního prostředí. Vychází z toho, že potřeba se na něco soustředit je přirozenou součástí našeho života. Samotná všímavá hra pak rozvíjí živé interakce, učen při ní probíhá hrou. Při strukturování prostředí je třeba jasně definovat role, pravidla a hranice, aby se děti cítily v bezpečí. Podpůrné prostředí, v němž se uznávají a cení všechny emoce, podporuje motivaci...
Podívejte se také Nenásilná komunikace v praxi (978-80-262-1651-3)
Podívejte se také
- Motivační rozhovory v praxi (978-80-262-1705-3)
- Říkadla a hry pro nejmenší (978-80-262-0201-1)
- Fabrika (978-80-749-1479-9)
- Hry na prázdniny: Hry vonku (978-80-8103-009-3)
- Čtyři hry (978-80-757-7995-3)
- Hry noci (978-80-878-5641-3)
- Divadelní hry (978-80-210-5973-3)
- Relaxačné hry (978-80-8103-025-3)
- Slon (978-80-262-1804-3)
- Samota (978-80-262-1875-3)
- Ruské strategické letectvo: V letech 1992-2010 (978-80-206-1479-7)
- Komplexy: Archetypy, které v nás ožívají (978-80-262-1312-3)
- Hry v mateřské škole v teorii a praxi (80-247-0852-3)
- Kondiční hry a cvičení v přírodě (80-247-0995-3)
- Dobrodružství sebeobjevování (978-80-262-1859-3)
- Školní štěně (978-80-262-1664-3)
- Chvála psychoterapie (978-80-262-0210-3)
- Psychologie davu (978-80-262-1028-3)
- Do školky za zvířátky: Hry pro mateřskou školu (978-80-262-0185-4)
- Hry v materskej škole pre deti od dvoch rokov (978-80-8140-291-3)
Kreslíme lehce, zpíváme tence: Rozvoj grafomotoriky s hudebními činnostmi (978-80-262-1894-4)
Kniha - autor Milena Kmentová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace přináší metodický materiál pro rozvoj psychomotoriky a grafomotoriky dětí v předškolních zařízeních. Tvoří ji 16 obdobně strukturovaných kapitol s vyváženým obsahem činností rozvíjejících oblast hrubé motoriky, jemné motoriky a grafomotoriky. V každé kapitole hrají klíčovou roli hudební činnosti, motivované známými i novými autorskými písněmi. Klíčovým efektem souběžného zpěvu a pohybu je ovlivnění dechu, neboť se tak předchází jeho zadržování, což přispívá k odbourávání přepětí v těle začínajícího kreslíře/písaře. Publikace reflektuje časté věkově heterogenní složení dětských kolektivů i individuální rozdíly v grafomotorických dovednostech a záměrně nabízí ke každé lekci několik variant pracovních listů s odstupňovanou náročností. Materiál navazuje na tradici Metody dobrého startu v polském a českém vzdělávání: předkládá náměty k činnostem rozvíjejícím komplexní...
Objev podobné jako Kreslíme lehce, zpíváme tence: Rozvoj grafomotoriky s hudebními činnostmi (978-80-262-1894-4)
Hry pro rozvoj řeči pro děti od 2 let (978-80-262-1522-6)
Kniha - autor Lucie Brault Simard, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha obsahuje více než 70 her, které rozvíjejí vyjadřovací schopnosti malých dětí při integraci všech vjemů. Pro rozvoj řeči u dětí od dvou do pěti let ji mohou využít logopedické preventiskty a učitelky v mateřské škole i rodiče. U každé aktivity jsou jasně popsány jednotlivé kroky, doporučení pro práci se staršími dětmi, vyznačeny jsou schopnosti, které se při dané aktivitě rozvíjejí, ponechán je i prostor pro vlastní poznámky.
Objev podobné jako Hry pro rozvoj řeči pro děti od 2 let (978-80-262-1522-6)
Hry pro rozvoj komunikačních schopností: u dětí 4-11 let (978-80-262-1923-1)
Kniha - autor Deborah M. Plummer, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Umět se správně vyjádřit, dát najevo, co chci, najít ta správná slova… To vše někdy představuje zejména pro děti velkou výzvu. Tato kniha je plná zábavných a kreativních nápadů, které pomáhají k rozvíjení vyjadřovacích schopností. Najdeme v ní hry, jež rozvíjejí slovní zásobu, dechová cvičení, aktivity pro zdokonalení neverbální komunikace a artikulace. Hry jsou určeny pro skupinovou i individuální práci s dětmi a využijí ji nejen učitelé a vychovatelé, ale zajímavé podněty v ní najdou i rodiče. Deborah M. Plummer je vysokoškolská pedagožka (De Montfort University, Leicester) a terapeutka, autorka řady publikací pro práci s dětmi i s dospělými.
Objev podobné jako Hry pro rozvoj komunikačních schopností: u dětí 4-11 let (978-80-262-1923-1)
Veselý rok s pohádkami: Hry a aktivity pro rozvoj školních kompetencí (978-80-262-1129-7)
Kniha - autor Eva Štanclová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Krátké autorské pohádky se stávají motivací ke hrám s předškoláky v mateřských školách. U každé pohádky jsou uvedené výchovné cíle, potřebné pomůcky a doplňující cvičení, případně náměty na další rozvíjející aktivity. Předškolní děti si prostřednictvím her osvojují a upevňují znalosti potřebné ke vstupu do základní školy. Jedná se o znalosti všeobecné, přičemž důraz je kladený především na podporu samostatnosti dětí při vyprávění, cílený rozvoj slovní zásoby a jazykových schopnosti, počítání, manipulaci s předměty, logické myšlení a grafomotoriku.
Objev podobné jako Veselý rok s pohádkami: Hry a aktivity pro rozvoj školních kompetencí (978-80-262-1129-7)
Kamarádi z hájenky: Hry a aktivity pro rozvoj pohybových schopností předškolních dětí (978-80-262-1008-5)
Kniha - autor Ladislava Horová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Soubor krátkých příběhů je rozdělený podle ročních období. Hlavní hrdinové, malý Tonda a jeho jezevčík Aram, provázejí děti celým rokem a přibližují jim dění v lese a jeho blízkém okolí. Ke každé kapitole autorka připravila několik činností zaměřených především na rozvoj pohybových aktivit. Činnosti a aktivity cílí hlavně na mateřské školy, najdou však využití i ve školních družinách a dětských skupinách. Jednotlivé příběhy mohou pedagogům posloužit jako motivace k dalším aktivitám, lze je ale využít i k relaxaci. Ladislava Horová učí v MŠ, v Portále vydala knihy Jak si hraje obr s blechou, Ve školce je bezva, ŠPL 18 a Těšíme se do školky.
Objev podobné jako Kamarádi z hájenky: Hry a aktivity pro rozvoj pohybových schopností předškolních dětí (978-80-262-1008-5)
Cezhraničná spolupráca v rozvoji cestovného ruchu v Slovenskej republike (978-80-571-0014-0)
Kniha - autor Ľubica Filipová; Stanislav Filip; Beáta Stehlíková, 208 stran, slovensky, Brožovaná bez přebalu lesklá Monografia Cezhraničná spolupráca v rozvoji cestovného ruchu v Slovenskej republike prináša zaujímavý pohľad na analýzu vplyvu cezhraničnej spolupráce na rozvoj cestovného ruchu. Autori si za objekt svojho výskumu vybrali prihraničné oblasti Slovenskej republiky a Maďarska, konkrétne oblasť Novohradu. Zamerali sa na prínosy a bariéry využívania Programu cezhraničnej spolupráce Slovenská republika – Maďarsko na roky 2014 – 2020. Skúmali indikátory ako informovanosť, spokojnosť obyvateľstva, primátorov miest a starostov obcí vybraného regiónu, vplyv rozvoja cezhraničnej spolupráce na tvorbu hrubého domáceho produktu Slovenskej republiky či zamestnanosť v sektore cestovného ruchu. Na výskum využili štatistický prieskum, ktorý na záver verifikovali expertnou metódou Delphi. Výsledky čiastkových analýz a prieskumov sa stali podkladom na návrh opatrení...
Objev podobné jako Cezhraničná spolupráca v rozvoji cestovného ruchu v Slovenskej republike (978-80-571-0014-0)
Není hláska jako hláska: Pracovní listy pro rozvoj fonematického sluchu (978-80-262-1200-3)
Kniha - autor Kateřina Slezáková, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit je určen předškolním dětem, které mají problémy se sluchovou diferenciací. Jejich řeč je hůře srozumitelná pro mnohočetnou dyslalii neboli patlavost. Tyto děti mluví často rychle, bez sluchové kontroly, nedokážou opravit svůj vlastní nesprávný řečový projev. Nepoužívají hlásky, které se již u logopeda naučily. Pokud se schopnost fonematického uvědomování nerozvine ještě před vlastním nácvikem čtení, velmi často se problémy ve škole projeví jako obtíže v počátečním čtení až neschopnost naučit se číst. Většina normálně se vyvíjejících dětí si osvojí tuto schopnost sama od sebe, když se učí číst. To neplatí u rizikových dětí, zejména ne u dětí s rizikem SPU. Trénink jazykových schopností podstatně zlepšuje výkony ve čtení, snižuje riziko vzniku SPU a v neposlední řadě zlepšuje výslovnost dětí, zlepšuje schopnost opravit svůj řečový projev, rozlišit podobné hlásky a...
Objev podobné jako Není hláska jako hláska: Pracovní listy pro rozvoj fonematického sluchu (978-80-262-1200-3)
Už to vím!: Rozvoj logického a matematického myšlení pro předškoláky (978-80-262-2034-3)
Kniha - autor Iveta Jandová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní listy hravou formou procvičují u dětí logické a předmatematické myšlení. Taktéž se tu děti seznamují s jednoduchými matematickými operacemi (číselná řada, sčítání a odčítání). Vše se ale děje na základě hravého dokreslování, spojování, škrtání a hledání logických souvislostí. Děti se tak učí nacházet vztahy mezi předměty, dozvídají se, co je to počet, číselná řadu, a jak se váží jednotlivé číslice k počtu předmětů.
Objev podobné jako Už to vím!: Rozvoj logického a matematického myšlení pro předškoláky (978-80-262-2034-3)
Cvičení pro rozvoj čtení (978-80-262-0196-0)
Kniha – autor Pavel Svoboda, 56 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Pavel Svoboda, 56 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pro začínající čtenáře a děti se specifickými poruchami učení. Průpravná zábavná cvičení pro vytváření správných návyků při čtení, k tříbení rozlišovacích schopností, k rozvoji paměti a fonematického vnímání. Při řešení úkolů dochází k propojování procesu čtení s osvojováním nových poznatků z oblasti zeměpisu, přírodovědy, literatury. Cvičení jsou vhodná pro domácí přípravu na vyučování i k obohacení výuky podle rámcových vzdělávacích programů. Kniha je určena dětem od 7 let, zejména začínajícím čtenářům a dětem se specifickými poruchami učení, rodičům, učitelům.
Objev podobné jako Cvičení pro rozvoj čtení (978-80-262-0196-0)
Říkanky pro rozvoj řeči (978-80-262-1780-0)
Kniha - autor Jitka Tučková, 48 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Říkanky pro rozvoj řeči (978-80-262-1780-0)
Cvičení pro rozvoj řeči: Prevence a náprava poruch komunikace u mladších dětí (978-80-262-1156-3)
Kniha - autor Charlotte Lynch; Julia Kidd, 136 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Náměty pro více než sto zábavných činností slouží učitelkám v mateřských školách i rodičům k podpoře vývoje řeči dětí raného věku. Logopedům umožňuje přehledné zhodnocení oblastí, v nichž má dítě problémy, a naplánování vhodného terapeutického postupu. Rodiče i vychovatelé mohou knihu využít také při nápravě těžších poruch řeči, které lze zachytit již v batolecím věku dítěte, a při práci s dětmi s poruchami sluchu. Autorky kladou důraz na to, aby se cvičení mohla přirozeně začlenit do každodenních činností a her dítěte.
Objev podobné jako Cvičení pro rozvoj řeči: Prevence a náprava poruch komunikace u mladších dětí (978-80-262-1156-3)
Šimonovy pracovní listy 1: Celkový rozvoj (978-80-262-1774-9)
Kniha - autor Markéta Mlčochová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní listy jsou určeny pro děti od 3 let až po žáky prvních tříd. Mají zpestřit práci dětí a pomoci jim při osvo¬jování základních vědomostí a dovedností. Dítě je motivováno, současně mu však zůstává prostor pro vlastní nápady. Stává se „spoluautorem“, uplatňuje své dovednosti. Každý list je možno využít několikrát: Dítě ho vybarví, povídá o něm, vystřihuje z něj, skládá obrázky. Každý pracovní list je doplněn stručnými pokyny pro učitele a rodiče. V těchto pokynech je uveden přehled cílů, ke kterým pracovní list přispívá, seznam pomůcek a metodické poznámky. Pracovní listy přispívají k celkovému rozvoji dítěte, prohlubují prostorovou orientaci, znalosti základních barev, paměť, myšlení a tvořivost, smysl pro detail; nabízejí uvolňovací cviky. Mgr. Markéta Mlčochová je učitelka na ZŠ, výchovná poradkyně a speciální pedagožka se specializací logopedie, psychopedie a etopedie....
Objev podobné jako Šimonovy pracovní listy 1: Celkový rozvoj (978-80-262-1774-9)
Šimonovy pracovní listy 8: Rozvoj logického myšlení (978-80-262-1777-0)
Kniha - autor Věra Kárová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Šimonovy pracovní listy 8: Rozvoj logického myšlení (978-80-262-1777-0)
Testy 2017 z matematiky pro žáky 9. tříd ZŠ (978-80-7358-262-3)
Kniha - autor P. Pupík; R. Vémolová; P. Zelený, 140 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Příručka reaguje na novelu školského zákona vyhlášenou dne 8. 6. 2016 ve Sbírce zákonů v částce 68 pod číslem 178/2016 Sb., která zavádí jednotné přijímací zkoušky, a zohledňuje podobu testů vytvořených Centrem pro zjišťování výsledků vzdělávání (dříve CERMAT) v rámci pilotního ověřování organizace přijímacího řízení v roce 2015 a pokusného ověřování organizace přijímacího řízení v roce 2016. Publikace poskytuje základní informace, tipy a doporučení k jednotným přijímacím zkouškám na střední školy. Titul je sestaven podle platných RVP pro základní školy a Standardů pro základní vzdělávání. Testy připravují žáky na formu i obsah didaktického testu z matematiky. Sbírková část obsahuje přibližně 250 úloh na procvičení ke každé ze čtyř oblastí vymezených Standardy pro základní vzdělávání: Číslo a proměnná Závislosti, vztahy a práce s daty Geometrie v...
Objev podobné jako Testy 2017 z matematiky pro žáky 9. tříd ZŠ (978-80-7358-262-3)
Psychologie vítězství: A 111 cvičení pro rozvoj psychiky (978-80-262-1871-5)
Kniha - autor Václav Petráš, 360 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá, doprava zdarma s AlzaPlus+ Tato kniha je praktickým a efektivním nástrojem pro ty, kteří na sobě chtějí pracovat – ať už se jedná o sportovce, na které se obrací primárně, nebo o kohokoli jiného. Jejím cíle je pomoci lidem posílit jejich psychiku: zabývá se motivací, sebedůvěrou a sebevědomím, koncentrací, zvládáním tlaku a řadou dalších témat. Srozumitelně a prakticky vysvětluje klíčová témata a využívá k tomu desítky konkrétních příkladů a příběhů ze světa sportu, a to tak, aby každý čtenář mohl okamžitě zapracovat jednotlivá témata a doporučení do svého sportovního výkonu, tréninku, ale i běžného života. Kniha zároveň obsahuje 111 cvičení, kterým se mohou čtenáři samostatně věnovat pro rozvoj své psychiky. Ať už je vaším cílem cokoli, můžete se mu přiblížit. Tato kniha vám bude na vaší cestě mapou, parťákem, mentorem a snad i trvalým zdrojem inspirace. Jde vlastně o jakéhosi šerpu,...
Objev podobné jako Psychologie vítězství: A 111 cvičení pro rozvoj psychiky (978-80-262-1871-5)
Věkově heterogenní třídy: v mateřské škole (978-80-262-1960-6)
Kniha - autor Zora Syslová, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha se zabývá tématem věkově heterogenních a homogenních tříd. Jaké jsou výhody heterogenního uspořádání? Co udělat pro to, aby se v nich daly naplňovat výchovně vzdělávací záměry? Na co bychom se měli při práci s heterogenní skupinou zaměřit? Věkově heterogenní třídy umožňují individualizované vzdělávání snáze než homogenní, lze v nich vytvářet malé skupinky a pracovat s dětmi podle jejich možností. Mladší děti se navíc učí lépe od starších spolužáků a kamarádů než od dospělých. Učitelka je facilitátorem, nabízí dětem připravené prostředí a podporuje jejich samostatnost. Autorky nabízejí jak zahraniční zkušenosti s heterogenním uspořádáním tříd v mateřské škole, tak příklady dobré praxe z prostředí českých mateřských škol. Kniha obsahuje i výsledky výzkumu české situace v předškolním vzdělávání. Doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D., je vysokoškolská pedagožka s předchozí pedagogickou...
Objev podobné jako Věkově heterogenní třídy: v mateřské škole (978-80-262-1960-6)
110 her pro rozvoj myšlení, lepší paměť a koncentraci (978-80-247-3560-3)
Kniha - autor Ines Moser-Will; Ingrid Grube, 272 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je určena všem, kteří si chtějí zlepšit nebo zachovat duševní kondici. Obsahuje více než sto rozmanitých zábavných cvičení, hádanek a her, které pomohou nenucenou formou aktivovat váš mozek na optimální výkonnost. Díky nim posílíte schopnost koncentrace, logické myšlení, jazykové dovednosti, paměť a smyslovou pohotovost. Na krátká, ale efektivní cvičení vám stačí pouze tužka a můžete se do nich pustit - kdykoliv, kdekoliv a zcela podle své chuti a nálady. Budete překvapeni, jakých výsledků můžete díky každodennímu tréninku dosáhnout. Zachovat si svěží myšlení neznamená mít velké vědomosti, ale udržet si otevřenost vůči všemu, co s sebou život přináší, schopnost stavit se problémům čelem, hledat nejlepší možná řešení a realizovat je.
Objev podobné jako 110 her pro rozvoj myšlení, lepší paměť a koncentraci (978-80-247-3560-3)
Hry pro rozvíjení sociálních dovedností: u dětí 5-12 let (978-80-262-1792-3)
Kniha - autor Deborah M. Plummer,, 184 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Každý chceme mít kamarády. K tomu, abychom si je dokázali najít a udržet, potřebujeme umět spoustu důležitých věcí – naslouchat, dělit se, pomáhat, soucítit, nesoutěžit, ale spolupracovat… Hry, které v této knize najdete, rozvíjejí právě tyhle dovednosti, a navíc jsou zábavné a nejsou k nim potřeba žádné složité pomůcky. Kniha je uvedena dvěma kapitolami, které objasňují důležité pojmy a vysvětlují, jak s hrami zacházet a jak je co nejlépe využívat. Hry je možné využít ve škole, v terapeutických a podpůrných skupinách, na dětských táborech nebo při setkávání různých dětských oddílů. Deborah M. Plummer je vysokoškolská pedagožka (De Montfort University, Leicester) a terapeutka, autorka řady publikací pro práci s dětmi i s dospělými. V Portále vyšly její knihy Skupinové hry pro rozvíjení sebeúcty, Učíme děti zvládat úzkost, obavy a stres, Hry pro rozvoj všímavosti či Hry pro...
Objev podobné jako Hry pro rozvíjení sociálních dovedností: u dětí 5-12 let (978-80-262-1792-3)
Už brzy půjdu do školy: Práce s předškoláky v mateřské škole a přípravné třídě (978-80-262-0702-3)
Kniha - autor Blanka Křováčková; Iva Košek Bartošová, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha nabízí soubor cvičení a pracovních listů, který je určen dětem ve věku 5–7 let, jejich rodičům a učitelům mateřských škol a přípravných tříd při základní škole. Záměrem je vybavit děti předškolního věku znalostmi a dovednostmi, které jim umožní zvládat nároky 1. třídy základní školy bez větších obtíží, či ještě lépe s radostí a s prožitky úspěchu. V knize najdeme cvičení na rozvíjení zrakového a sluchového vnímání, dále prostorové a pravolevé orientace, předčíselných představ i geometrických tvarů a grafomotorických dovedností dítěte. Nabízené aktivity mají podobu hry. Kniha je určena předškolním dětem a dětem z přípravných tříd základní školy. Mgr. Iva Košek Bartošová, Ph.D., vystudovala učitelství pro školy pro mládež vyžadující zvláštní péči a učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Na Univerzitě Hradec Králové působí jako odborná asistentka Ústavu primární a...
Objev podobné jako Už brzy půjdu do školy: Práce s předškoláky v mateřské škole a přípravné třídě (978-80-262-0702-3)
Začni si věřit: Rádce pro teenagery pro rozvoj sebedůvěry (978-80-262-1933-0)
Kniha - autor Lisa M. Schab, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Dospívání s sebou mnohdy nese pocit, že za nic nestojíme a že nikdy nedosáhneme svých cílů. Jak vystoupit ze začarovaného kruhu podceňování a nedůvěry k sobě samým? Jak si vybudovat zdravou sebedůvěru, která je základem pro řešení různých situací, do nichž se v životě dostáváme? Náš rádce ti pomůže v sebepoznání, v odhalení tvých silných i slabých stránek. Také zjistíš, v čem se liší zdravá sebedůvěra od arogance a sobectví. Osvojíš si způsoby, jak dát najevo své názory, a zároveň jak přitom respektovat postoje druhých lidí. Přijdeš také na to, že přílišná sebekritičnost ti v životě nepomůže. I když se říká, že kdo nic nedělá, nic nezkazí, k tomu, aby se ti povedlo dosáhnout svých cílů, ti pomohou právě strategie obsažené v této knize.
Objev podobné jako Začni si věřit: Rádce pro teenagery pro rozvoj sebedůvěry (978-80-262-1933-0)
Děti a senioři v mateřské škole: Rozvoj mezigeneračních vztahů (978-80-262-2031-2)
Kniha - autor Eva Koželuhová; Ondřej Koželuh; Michaela Šujancová, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se věnuje problematice rozvoje mezigeneračních vztahů u dětí předškolního věku. Přináší poznatky o významu těchto vztahů jak pro dítě, tak pro seniory, a náměty, jak může mateřská škola rozvoj těchto vztahů podpořit. Velká část publikace je pak věnována příkladům tematických celků na téma stáří, které vycházejí z literatury pro děti. Jednoduchou formou přinášejí učitelkám mateřských škol inspiraci, jak toto téma v mateřské škole uchopit.
Objev podobné jako Děti a senioři v mateřské škole: Rozvoj mezigeneračních vztahů (978-80-262-2031-2)
Zakousněte se do knihy: Pracovní listy k rozvoji čtenářství (978-80-262-1261-4)
Kniha - autor Klára Smolíková; Bára Buchalová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Soubor pracovních listů je určený pro žáky 1. až 3. tříd. Jednotlivé úkoly směřují především k podpoře čtenářství a k rozvoji pozitivní vazby na knihy, ale i k podpoře čtení s porozuměním a rozvoji slovní zásoby a jsou různého typu (dokreslování, doplňování, spojování, dopisování atd.) Každý pracovní list doplňuje na druhé straně metodika, legenda a další náměty. Děti například zjišťují, jak se dá do knihy zakousnout a pochutnat si na ní, na čem si lze naopak při četbě vylámat zuby, vytvářejí ilustrace k příběhu, zamýšlejí se nad významem knižní obálky, ujasňují si, které typy příběhů mají rády a proč. Úkoly jsou řazeny se vzestupnou náročností, první třetina není příliš textová a postupně přibývá úkolů textových a ubývá výtvarných. Klára Smolíková řadu let spolupracovala s dětskými časopisy, píše knížky pro děti a scénáře ke komiksům, počítačovým hrám i večerníčkům....
Objev podobné jako Zakousněte se do knihy: Pracovní listy k rozvoji čtenářství (978-80-262-1261-4)
Mluv se mnou: Pracovní listy pro rozvoj dětské řeči (978-80-262-0711-5)
Kniha - česky Nedaří se vám domluvit se se svým dítětem? Máte dojem, že vám nerozumí, nebo že nedokáže říci, co potřebuje? Užitečnou pomůckou mohou být pracovní listy, které vytvořila klinická logopedka Kateřina Slezáková ve spolupráci s ilustrátorkou Patricií Koubskou. Pracovní listy jsou určené pro děti s opožděným vývojem řeči, tzn. děti od dvou let, které nemají potřebu něco vyjádřit, mají velmi malou slovní zásobu, netvoří dvouslovné kombinace nebo je jejich řeč pro blízké těžko srozumitelná a mají výrazně lepší porozumění řeči než vyjadřovací schopnosti. Pracovní listy osloví rodiče malých dětí a také klinické logopedy, kteří s nimi pracují. Mgr. Kateřina Slezáková vystudovala PedF UK, obor speciální pedagogika se zaměřením na logopedii a surdopedii. Pracuje jako klinická logopedka
Objev podobné jako Mluv se mnou: Pracovní listy pro rozvoj dětské řeči (978-80-262-0711-5)
Třída plná barev: Celoroční projekt pro MŠ (978-80-262-1744-2)
Kniha - autor Petra Vondrová, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Třída plná barev: Celoroční projekt pro MŠ (978-80-262-1744-2)
Rohlík, auto, dům: Rozvoj řeči dítěte s narušenou komunikační schopností (978-80-262-1331-4)
Kniha - autor Renata Škaloudová, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Rozvoj řeči je velmi důležitý pro to, aby se dítě zapojilo do společnosti. Ve dvanácti kapitolách, které jsou uvozeny pohádkou, na níž navazují aktivity proložené básničkami a hrami se slovy, autorka dětem a jejich rodičům i učitelům nabízí dostatek podnětů k rozvoji slovní zásoby i plynulosti a bohatosti řeči. Dítě si během každé kapitoly osvojí přibližně dva až čtyři pojmy. Kniha je určena pro společnou práci rodičů či pedagogů s dětmi, které mají narušenou komunikační schopnost, ale lze ji využít i jako podpůrný materiál pro děti s běžným vývojem řeči. PhDr. Renata Škaloudová má za sebou třicetiletou speciálněpedagogickou praxi. Působí jako školská logopedka, zaměřuje se na rozvoj řeči dětí s různými typy postižení, využívání alternativních a augmentativních forem komunikace. Má bohatou lektorskou i publikační činnost.
Objev podobné jako Rohlík, auto, dům: Rozvoj řeči dítěte s narušenou komunikační schopností (978-80-262-1331-4)
Rozvoj mentální kondice: 365 cvičení na každý den v roce (978-80-262-1996-5)
Kniha - autor Jana Bílková, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Další kniha z úspěšné autorčiny řady cvičení na každý den v roce. Soubor krátkých úkolů pro ty, kteří si chtějí procvičovat mentální kondici a denně zaměstnávat mozek, ale nevyhovují jim dlouhé aktivity na celou stránku. Střídají se různé typy cvičení, která částečně pracují se zeměpisnými a přírodovědnými reáliemi. Tento díl je navíc zacílen na rozvoj a produkci v oblasti verbální kreativity.
Objev podobné jako Rozvoj mentální kondice: 365 cvičení na každý den v roce (978-80-262-1996-5)
Šimonovy pracovní listy 23: Rozvoj slovní zásoby, předlohy pro kopírování (978-80-262-0815-0)
Kniha - autor Jana Těthalová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jak podpořit rozvoj slovní zásoby dítěte mezi třetím a šestým rokem věku? Kromě společného čtení a prohlížení knížek je to rozhovor, povídání o tom, co se stalo, co nás čeká, na co se těšíme, co máme rádi. První část pracovních listů je věnovaná podstatným jménům, konkrétně nadřazeným a podřazeným výrazům. Dalším důležitým okruhem jsou přídavná jména. Děti budou poznávat, jaké mají nejrůznější předměty vlastnosti, a budou se je učit správně pojmenovávat. Děti se také seznámí s různými způsoby, jimiž mohou pojmenovat jednu věc. Nepůjde o prostá synonyma, ale o určitý posun významu. Důležitým tématem jsou také slovesa, díky nimž můžeme vyjádřit, kdo co dělá a umí. Součástí komunikační kompetence je též schopnost říci si o to, co potřebujeme, poděkovat druhým za to, co pro nás udělali, pochválit to, co se nám líbí, a též vhodný pozdrav a rozloučení. Závěrečné úkoly se tedy věnují právě...
Objev podobné jako Šimonovy pracovní listy 23: Rozvoj slovní zásoby, předlohy pro kopírování (978-80-262-0815-0)
Povídám, povídám pohádku: Pracovní sešit pro rozvoj vyjadřovacích dovedností předškoláků (978-80-262-1103-7)
Kniha - autor Markéta Mlčochová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Cílem pracovního sešitu je podpořit a rozvíjet vyjadřovací schopnosti zejména u předškolních dětí, lze ho však využít i v prvních ročnících základní školy. Ke správnému vývoji řeči je zapotřebí přiměřený dostatek podnětů. Patří k nim především tvorba vět podle obrázků a vyprávění příběhů a pohádek. Všechny pracovní listy jsou proto založené na jednoduchých, dobře známých pohádkách, rozkreslených do jednotlivých výjevů umístěných v rámečcích. Děti si nejprve s dospělým přečtou pohádku, vystřihnou ji a s dopomocí skládají, posléze se příběh pokoušejí převyprávět vlastními slovy. Kromě vyjadřovacích schopností si tak procvičují i správné chápání časové souslednosti (serialitu) a lépe vnímají příčinu a následek, což podporuje plynulé čtení. Markéta Mlčochová je učitelkou na ZŠ, řadu let učila v MŠ. V Portále vydala ŠPL 1, 2, 3, 10 a Neobyčejný rok předškoláka.
Objev podobné jako Povídám, povídám pohádku: Pracovní sešit pro rozvoj vyjadřovacích dovedností předškoláků (978-80-262-1103-7)
Nejlepší hry do kapsy (978-80-262-0468-8)
Kniha – autor Jan Neuman; Soňa Hermochová, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Jan Neuman; Soňa Hermochová, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha představuje výběr ze všech desíti dílů řady Hry do kapsy, které Portál vydal v letech 2003 až 2005. Výběr zahrnuje to nejlepší z oblasti her sociálně psychologických, motorických a kreativních, které deset malých knížeček postupně nabízelo. Nová publikace si zachovává příjemný kapesní formát. Kolektiv autorů vybral a aktualizoval ty nejzajímavější inspirace pro školní i mimoškolní pedagogy a všechny, kdo si chtějí hrát a přitom se něco dozvědět či naučit. Jan Neumann přednáší problematiku dobrodružných her, sportů v přírodě a turistiky na FTVS UK v Praze. Je autorem mnoha úspěšných knih.
Objev podobné jako Nejlepší hry do kapsy (978-80-262-0468-8)
KuliFerdo Hry na rozvoj (978-80-8140-467-2)
Kniha - autor Magdaléna Labudová, 64 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovný zošit pre deti so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami od 5 do 10 rokov, ktorý prináša pútavé hry a pracovné listy na precvičovanie vybraných zručností.
Objev podobné jako KuliFerdo Hry na rozvoj (978-80-8140-467-2)
Hry pro rozvoj čtení (978-80-271-3778-7)
Elektronická kniha - autor Lenka Theodora Ficová, 136 stran, česky Jestlipak víte, kdy se u dítěte začínají rozvíjet předpoklady pro to, aby z něho nebo z ní vyrost zdatný čtenář? Pokud hádáte předškolní věk nebo dokonce první třídu, jste vedle jak ta jedle! Pojďme se společně pěkně popořádku podívat na to, co takový budoucí čtenář potřebuje k úspěchu. Kniha vás odlehčeným způsobem provede všemi rovinami a zákoutími čtenářství. Na příkladech si ukážeme, co všechno zahrnuje takzvaná čtenářská gramotnost i jaké nesnáze mohou nastat, pokud dítěti neposkytneme všechny potřebné podněty, aby z něj vyrostl čtenář. A aby to nebylo jen takové čtení o čtení, představíme si pěknou řádku her a pracovních listů, s jejichž pomocí rozvoj dovedností potřebných pro čtení u svého dítěte podpoříte raz dva.
Objev podobné jako Hry pro rozvoj čtení (978-80-271-3778-7)
100 zábavných pohybových her: pro skupiny dětí od 3 do 10 let (978-80-262-1428-1)
Kniha - autor Antje Suhr, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Letní oslavy, stanové tábory, oslavy v nejrůznějších společenstvích, volný čas o prázdninách… Příležitostí ke slavení a pohybu se velkých skupinách naskytuje mnoho! U věkově smíšených a heterogenních skupin záleží na správné směsi her, zábavy a sportu. K tomu vám tato kniha nabízí 100 veselých a akcí nabitých her! Knihu uvítají pedagogové a vedoucí dětských oddílů. Antje Suhr je sportovní trenérka. Má výcvik v psychomotorických technikách a v Montessori pedagogice. Má tři děti.
Objev podobné jako 100 zábavných pohybových her: pro skupiny dětí od 3 do 10 let (978-80-262-1428-1)
Lidové písničky a hry s nimi: Zpěvník pro děti od 3 let (978-80-262-1070-2)
Kniha - autor Zdeněk Šimanovský; Alena Tichá, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Soubor známých lidových písniček doplněný stručnými návody ke hrám a náměty, jak téma písničky rozvíjet. Všechny písně (je jich celkem 104) jsou vybrány s ohledem na rozsah dětského hlasu a patří k těm, které by děti měly znát. Knížka se může stát užitečným pomocníkem v mateřských i základních školách a také přispět ke zpívání v rodinách. Autoři nabízejí i průpravné hry, s jejichž pomocí lze děti naučit některým potřebným dovednostem: dýchání při zpěvu, držení těla, čistotě zpěvu, dodržování rytmu.
Objev podobné jako Lidové písničky a hry s nimi: Zpěvník pro děti od 3 let (978-80-262-1070-2)
Říkadla a hry pro nejmenší (978-80-262-0201-1)
Kniha - autor Vladimíra Gebhartová, 128 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Bohatě ilustrovaný soubor říkadel a her poskytne společné potěšení rodičům i jejich nejmenším. Nabízí motivační nápady zejména pro výchovu dětí od narození do tří let a praktické podněty k esteticko-výchovným činnostem. Inspiruje, jak si povídat s dětmi, a pomáhá slovem a hrou formovat osobnost dítěte. Zábavným způsobem přispívá k rozvoji řeči a mateřského jazyka dětí. Důležitou součástí knihy jsou barevné ilustrace, které doprovázejí text a jsou základem zábavných úkolů.
Objev podobné jako Říkadla a hry pro nejmenší (978-80-262-0201-1)
Hry na rozvoj verbální komunikace (978-80-271-2429-9)
Elektronická kniha - autor Petr Staníček, 192 stran, česky Kdo si hraje, nezlobí a navíc se může hrou něco nového naučit. Je dokázáno, že pokud člověk při učení prožívá pozitivní emoce, je výsledek výrazně efektivnější. Publikace má dva hlavní cíle: prvním je rozšířit nabídku komunikačních her, které je možné zapojit do učení, a nabídnout tak více možností, jak udělat z rozvoje řeči zábavu. Druhým, neméně významným cílem je sbližovat lidi v kolektivu pomocí mezilidské komunikace. Autor sesbíral za dobu své dlouholeté praxe množství tipů na hry známé i neznámé, seznamovací a rozřazovací, pro dvojice i skupiny. Původní hry různě doplnil a upravil, nebo vytvořil hry zcela nové. U všech her hraje hlavní roli verbální komunikace a je možné použít je ve školách, v družinách, na táborech, při speciálních terapiích, doma, na cestách nebo na dovolené. Publikace je určena široké veřejnosti i odborníkům pracujícím s dětmi nebo dospělými, kteří se potýkají...
Objev podobné jako Hry na rozvoj verbální komunikace (978-80-271-2429-9)
Prvouka hrou: Zábavné aktivity pro 1. až 3. třídu ZŠ (978-80-253-3307-5)
Kniha - autor Radek Machatý, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učivo probírané ve škole je dobré procvičovat a upevňovat, nejlépe zábavnou formou. Na principu „škola hrou“ je postaven i tento pracovní sešit. Znalosti o světě kolem nás žáci získají prostřednictvím praktických cvičení. Pomocí stříhání, lepení, dokreslování či logického uvažování si rozšíří informace o naší vlasti, rodině, o čase či přírodě v průběhu ročních období.
Objev podobné jako Prvouka hrou: Zábavné aktivity pro 1. až 3. třídu ZŠ (978-80-253-3307-5)
Vlastivěda hrou: Zábavné aktivity pro 3. až 5. třídu ZŠ (978-80-253-3310-5)
Kniha - autor Radek Machatý, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učivo probírané ve škole je dobré procvičovat a upevňovat, nejlépe zábavnou formou. Na principu „škola hrou“ je postaven i tento pracovní sešit. Znalosti o České republice žáci získají prostřednictvím praktických cvičení. Pomocí stříhání, lepení, dokreslování či logického uvažování si rozšíří informace o osobnostech českého národa, kulturních a historických památkách, přírodních zajímavostech či postavení naší země v evropském kontextu.
Objev podobné jako Vlastivěda hrou: Zábavné aktivity pro 3. až 5. třídu ZŠ (978-80-253-3310-5)
Vlastivěda hrou - Zábavné aktivity pro 3. až 5. třídu ZŠ (978-80-253-3310-5)
Elektronická kniha - autor Radek Machatý, 80 stran Učivo probírané ve škole je dobré procvičovat a upevňovat, nejlépe zábavnou formou. Na principu „škola hrou“ je postaven i tento pracovní sešit. Znalosti o České republice žáci získají prostřednictvím praktických cvičení. Pomocí stříhání, lepení, dokreslování či logického uvažování si rozšíří informace o osobnostech českého národa, kulturních a historických památkách, přírodních zajímavostech či postavení naší země v evropském kontextu.
Objev podobné jako Vlastivěda hrou - Zábavné aktivity pro 3. až 5. třídu ZŠ (978-80-253-3310-5)
Šimonovy pracovní listy 15: Rozvoj sluchového vnímání, rozlišování hlásek, slabik a slov (978-80-262-1901-9)
Kniha - autor Renata Frančíková; Eva Štanclová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Šimonovy pracovní listy 15: Rozvoj sluchového vnímání, rozlišování hlásek, slabik a slov (978-80-262-1901-9)
Samota (978-80-262-1875-3)
Kniha - autor Guy Gilbert, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ve své nové knize se Guy Gilbert zamýšlí nad fenoménem samoty. Ta pro něj není omezena jen na fyzickou nepřítomnost jiných lidí v nejbližším okolí. Mluví i o pocitu osamělosti uprostřed davu, o vyloučení – ať už sociálním, nebo fyzickém, daném hendikepem –, o samotě starých lidí, o samotě po rozvodu nebo smrti blízkého člověka, o samotě chudých, cizinců či sebevrahů. Nabízí ovšem i cesty ze samoty skrze službu druhým, odpuštění, pokoru, sílu modlitby, a v neposlední řadě se obrací i na prarodiče, často trpící pocitem samoty, a ukazuje jim jejich výjimečný úkol v rámci rodiny a společnosti. Poslední kapitola je věnována tématu samoty kněží. Guy Gilbert je známý francouzský kněz a vychovatel delikventní mládeže. V Portále vyšla celá řada jeho knih, naposled např. Štěstí, Čas žít, Rodina, Víra, Odpuštění, Srdcem k srdci aj.
Objev podobné jako Samota (978-80-262-1875-3)
Slon (978-80-262-1804-3)
Kniha - česky, pevná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Slon (978-80-262-1804-3)
Krabička (978-80-262-2021-3)
Kniha - autor Isabella Paglia; Paolo Proietti, 32 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá V lese se najednou objevila krabička. Na jedné straně má dvě dírky a nikdo neví, jak se tam ocitla. Všechna zvířátka přemýšlejí o tom, proč se objevila právě v lese, nikdo ale nezná odpověď. Jedno je ale jisté: ať je tam kdokoli nebo cokoli, rozhodně nechce z krabičky ven. Půvabná knížka o tom, že na světě nejvíc potřebujeme kamarády, osloví děti od pěti let.
Objev podobné jako Krabička (978-80-262-2021-3)
Hry na rozvoj verbální komunikace: 107 nejlepších her z praxe (978-80-271-2429-9)
Kniha - autor Petr Staníček, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kdo si hraje, nezlobí a navíc se může hrou něco nového naučit. Je dokázáno, že pokud člověk při učení prožívá pozitivní emoce, je výsledek výrazně efektivnější. Publikace má dva hlavní cíle: prvním je rozšířit nabídku komunikačních her, které je možné zapojit do učení, a nabídnout tak více možností, jak udělat z rozvoje řeči zábavu. Druhým, neméně významným cílem je sbližovat lidi v kolektivu pomocí mezilidské komunikace. Autor sesbíral za dobu své dlouholeté praxe množství tipů na hry známé i neznámé, seznamovací a rozřazovací, pro dvojice i skupiny. Původní hry různě doplnil a upravil, nebo vytvořil hry zcela nové. U všech her hraje hlavní roli verbální komunikace a je možné použít je ve školách, v družinách, na táborech, při speciálních terapiích, doma, na cestách nebo na dovolené. Publikace je určena široké veřejnosti i odborníkům pracujícím s dětmi nebo dospělými, kteří se...
Objev podobné jako Hry na rozvoj verbální komunikace: 107 nejlepších her z praxe (978-80-271-2429-9)
Slovo, slůvko, slovíčko, honem poběž, písničko!: Hudební činnosti v logopedické prevenci (978-80-262-1333-8)
Kniha - autor Milena Kmentová, 22 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha přináší metodický materiál pro logopedickou prevenci i profylaxi a elementární hudební výchovu v předškolních zařízeních. V oblasti rozvoje komunikačních schopností je zaměřena na rozvoj slovní zásoby. Obsahuje 14 jednoduše, ale velmi účelně, zhudebněných jazykových her. Publikace obsahuje návrhy motivace k činnostem, děti společně s učitelkou učí správně mluvit robota Oskara, a rozsáhlou obrazovou přílohu. Kniha je určena pro práci s předškolními dětmi, včetně dětí s narušenou komunikační schopností a odlišným mateřským jazykem. Mgr. Milena Kmentová, Ph.D., absolvovala r. 2000 speciální pedagogiku – učitelství na speciálních školách s prohloubenou HV. Od roku 2004 pracuje v CMŠ Laura v Praze. Dále působí na katedře hudební výchovy PedF UK. Vede akreditované semináře v NIDV a lektoruje pravidelně pro Českou obec sokolskou.
Objev podobné jako Slovo, slůvko, slovíčko, honem poběž, písničko!: Hudební činnosti v logopedické prevenci (978-80-262-1333-8)
Hry pro děti naživo i on-line (978-80-262-1924-8)
Kniha - autor Lada Flachsová, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha aktivit, která především prvostupňové děti jistě zabaví, ať už na živo, nebo v online prostoru. Lze tu najít tvořivé postupy s návody, hry znalostní, tělocvičné, postřehové, ale také aktivity čistě pro zábavu a dobrou náladu. Některé jsou opravdu jednoduché, jiné zase spíše osloví starší děti. Všechny se ale dají realizovat s žáky 1. stupně, v družině nebo ve třídním kolektivu. Každá hra je opatřena jednoduchými a přehlednými informacemi, na jakou kompetenci míří, co je dobré si k ní připravit, kolik příprava zabere času, kolik času je pak potřeba na její realizaci. U každého nápadu je také doporučení, jak hru modifikovat v případě online družiny.
Objev podobné jako Hry pro děti naživo i on-line (978-80-262-1924-8)
Lidové písničky a hry s nimi 2 (978-80-262-1368-0)
Kniha - autor Zdeněk Šimanovský; Alena Tichá; Tereza Staňková, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pokračování úspěšného titulu Lidové písničky a hry s nimi představuje téměř sto českých, moravských a několik slovenských lidových písní v jednoduché notové lince a s akordy. Každou píseň doprovázejí inspirativní podněty pro práci ve skupině, návody ke hrám a činnostem, které souvisejí s tématy a situacemi v písni, s její náladou a dějem. Mgr. Zdeněk Šimanovský je psycholog, vyučuje hudebně-dramatickou výchovu na PedF UK a vede kurzy pro pedagogy z praxe. V Portále vydal řadu knih, mj. Hry pomáhají s problémy, Hry pro zvládání agresivity a neklidu nebo zmiňované Lidové písničky a hry s nimi. PaedDr. Alena Tichá vyučuje zpěv na PedF UK. Je lektorka v kurzech České hudební společnosti pro učitele mateřských a základních škol. Tereza Staňková studovala zpěv a skladbu, učí zpěv na dvou pražských ZUŠ, píše písně pro řadu interpretů.
Objev podobné jako Lidové písničky a hry s nimi 2 (978-80-262-1368-0)
Hry pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami (978-80-262-2028-2)
Kniha - autor Georgina Durrant, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Stovka aktivit, které nabízejí prostor pro dětskou kreativitu a hravé učení. Činnosti jsou rozděleny do šesti kategorií: děti si mohou hrát na zahradě nebo na procházce. Najdeme zde také hry, které děti mohou hrát ve třídě, hry pro deštivé dny, vyrábění a psychomotorické aktivity. Hry nejsou náročné na přípravu a nevyžadují žádné zvláštní pomůcky. Rozvíjejí dovednosti, které jsou důležité pro úspěšné učení, jako je koncentrace, rozlišování detailů či jemná motorika, a mohou posloužit jako motivace pro další školní práci.
Objev podobné jako Hry pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami (978-80-262-2028-2)
133 her pro motivaci a rozvoj týmů (978-80-247-3927-4)
Elektronická kniha - autor Jaroslava Ester Evangelu, Oldřich Fridrich, 176 stran Publikace určená lektorům, manažerům, vedoucím týmů a personalistům umožňuje snadno a velmi efektivně zvyšovat motivaci a rozvíjet schopnosti a dovednosti týmů a jejich členů. Velkou předností příručky je rozdělení na 133 srozumitelných her a cvičení s určením konkrétních oblastí, které hra v týmu pomáhá rozvíjet (např. fixace poznatků, komunikace, řízení týmu). U her jsou definovány také body, podle nichž může manažer hodnotit jednotlivé účastníky her. Zjistí tak efektivitu týmové komunikace, formální a neformální vůdcovství, komunikační a vyjednávací dovednosti jednotlivců, jejich motivaci, pozice v týmu, nápaditost a kreativitu, tendence k dalšímu rozvoji apod. Jednotlivá cvičení splní dvojí účel: za prvé posílí týmovou práci, pomohou vzájemnému poznání i zlepšení komunikace a za druhé vedou k odbornému pohledu manažera na jednotlivé členy týmu.
Objev podobné jako 133 her pro motivaci a rozvoj týmů (978-80-247-3927-4)
Podívejte se také
- Nejlepší hry se psem (978-80-7541-242-3)
- Činnosti k rozvoji řečových dovedností dětí: v předškolním vzdělávání (978-80-7496-376-6)
- ÚZ 1479 Katastr nemovitostí (978-80-7488-518-1)
- Řízení výroby a nákupu (978-80-247-1479-0)
- Pláž v Chorvátsku (978-80-8090-262-9)
- Vazba v psychoterapii (978-80-262-1671-1)
- Nietzsche v Nice (978-80-262-0925-6)
- Ella v Laponsku (978-80-262-1546-2)
- Slabikář vnitřní modlitby (978-80-262-1031-3)
- Kniha o mužství (978-80-262-0012-3)
- Na cestách duše (978-80-262-1114-3)
- Za tajemstvím pohádek (978-80-262-1172-3)
- Velice lehká smrt (978-80-262-1945-3)
- Koumákův fotbalový tým (978-80-262-1888-3)
- Taje olivového háje (978-80-262-1338-3)
- alltoys hudebni domecek
- Hry pro rozvoj řeči pro děti od 2 let (978-80-262-1522-6)
- Programujeme hry v jazyce C# (978-80-251-3355-2)
- Říjen v Carlsbadu - Rozhlasové hry (978-80-866-4317-5)
- Únava ze soucitu: Jak předcházet vyčerpání v pomáhajících profesích (978-80-262-1891-3)
- Únikové hry Sternfahrer und Planetenstaub (978-80-7639-109-3)