Třída zpívá íáíá: hudební hry v rozvoji fonematického uvědomování (978-80-262-1479-3)

Produkt Třída zpívá íáíá: hudební hry v rozvoji fonematického uvědomování (978-80-262-1479-3) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Třída zpívá íáíá: hudební hry v rozvoji fonematického uvědomování (978-80-262-1479-3) upraviť a produkt hľadať znova.

Třída zpívá íáíá: Hudební hry v rozvoji fonematického uvědomování (978-80-262-1479-3)

Třída zpívá íáíá: Hudební hry v rozvoji fonematického uvědomování (978-80-262-1479-3)
Detail

Kniha - autor Milena Kmentová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace volně navazuje na sešit Slovo, slovo slůvko, slovíčko, honem poběž, písničko! Přináší metodický materiál pro rozvoj fonematického uvědomování a elementárních pěveckých dovedností předškolních a mladších školních dětí. Obsahuje 14 jednoduše, ale velmi účelně, zhudebněných jazykových her. Kniha stojí na velké slovní zásobě, elementárních a rytmických prostředcích, elementárních hudebních formách a především na hře, která je základem všech aktivit. Kniha je určena pro práci s předškolními dětmi, včetně dětí s narušenou komunikační schopností a odlišným mateřským jazykem. (alza.cz)

Podobné produkty ako Třída zpívá íáíá: Hudební hry v rozvoji fonematického uvědomování (978-80-262-1479-3) , Třída zpívá íáíá: hudební hry v rozvoji fonematického uvědomování (978-80-262-1479-3)

Třída zpívá ÍÁÍÁ: Hudební hry v rozvoji fonematického uvědomování - Kmentová, Milena

Třída zpívá ÍÁÍÁ: Hudební hry v rozvoji fonematického uvědomování - Kmentová, Milena
Detail

Publikace volně navazuje na sešit Slovo, slovo slůvko, slovíčko, honem poběž, písničko! Přináší metodický materiál pro rozvoj fonematického uvědomování a elementárních pěveckých dovedností předškolních a mladších školních dětí. Obsahuje 14 jednoduše, ale velmi účelně, zhudebněných jazykových her. Kniha stojí na velké slovní zásobě, elementárních a rytmických prostředcích, elementárních hudebních formách a především na hře, která je základem všech aktivit. Kniha je určena pro práci s předškolními dětmi, včetně dětí s narušenou komunikační schopností a odlišným mateřským jazykem. Mgr. Milena Kmentová, Ph.D., absolvovala r. 2000 speciální pedagogiku – učitelství na speciálních školách s prohloubenou HV. Od roku 2004 pracuje v CMŠ Laura v Praze. Dále působí na katedře hudební výchovy PedF UK. Vede akreditované semináře v NIDV a lektoruje pravidelně pro Českou obec sokolskou. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Třída zpívá ÍÁÍÁ: Hudební hry v rozvoji fonematického uvědomování - Kmentová, Milena , Není hláska jako hláska: pracovní listy pro rozvoj fonematického sluchu (978-80-262-1200-3)

Třída zpívá íáíá - Kmentová Milena

Třída zpívá íáíá - Kmentová Milena
Detail

Publikace volně navazuje na sešit Slovo, slovo slůvko, slovíčko, honem poběž, písničko! Přináší metodický materiál pro rozvoj fonematického uvědomování a elementárních pěveckých dovedností předškolních a mladších školních dětí. Obsahuje 14 jednoduše, ale velmi účelně, zhudebněných jazykových her. Kniha stojí na velké slovní zásobě, elementárních a rytmických prostředcích, elementárních hudebních formách a především na hře, která je základem všech aktivit. Kniha je určena pro práci s předškolními dětmi, včetně dětí s narušenou komunikační schopností a odlišným mateřským jazykem. (patro.cz)

Podobné produkty ako Třída zpívá íáíá - Kmentová Milena , Nové trendy v leadershipu (978-80-726-1479-0)

Hry pro rozvoj všímavosti u dětí (978-80-262-1308-6)

Hry pro rozvoj všímavosti u dětí (978-80-262-1308-6)
Detail

Kniha - autor Deborah M. Plummer; Pavla Le Roch, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Schopnosti zaměření (focusing), uvolnění (relaxation) a soustředění (concentration) jsou klíčem k tomu, aby děti a mladí lidé byli schopni dosáhnout emoční pohody, stejně jako pro rozvoj dovedností a schopností u dětí. Tato kniha staví na modelu všímavé hry k dosažení pocitu pohody u dětí. Autorka vytvořila tento přístup, který pomáhá dětem uvědomovat si svůj vnitřní a vnější svět. První část se věnuje teoretickým a praktickým základům. Jsou zde popsány zásady při užití modelu všímavé hry při zohlednění emočního prostředí. Vychází z toho, že potřeba se na něco soustředit je přirozenou součástí našeho života. Samotná všímavá hra pak rozvíjí živé interakce, učen při ní probíhá hrou. Při strukturování prostředí je třeba jasně definovat role, pravidla a hranice, aby se děti cítily v bezpečí. Podpůrné prostředí, v němž se uznávají a cení všechny emoce, podporuje motivaci... (alza.cz)

Podobné produkty ako Hry pro rozvoj všímavosti u dětí (978-80-262-1308-6) , Hrdinka v nás (978-80-262-1862-3)

Kreslíme lehce, zpíváme tence: Rozvoj grafomotoriky s hudebními činnostmi (978-80-262-1894-4)

Kreslíme lehce, zpíváme tence: Rozvoj grafomotoriky s hudebními činnostmi (978-80-262-1894-4)
Detail

Kniha - autor Milena Kmentová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace přináší metodický materiál pro rozvoj psychomotoriky a grafomotoriky dětí v předškolních zařízeních. Tvoří ji 16 obdobně strukturovaných kapitol s vyváženým obsahem činností rozvíjejících oblast hrubé motoriky, jemné motoriky a grafomotoriky. V každé kapitole hrají klíčovou roli hudební činnosti, motivované známými i novými autorskými písněmi. Klíčovým efektem souběžného zpěvu a pohybu je ovlivnění dechu, neboť se tak předchází jeho zadržování, což přispívá k odbourávání přepětí v těle začínajícího kreslíře/písaře. Publikace reflektuje časté věkově heterogenní složení dětských kolektivů i individuální rozdíly v grafomotorických dovednostech a záměrně nabízí ke každé lekci několik variant pracovních listů s odstupňovanou náročností. Materiál navazuje na tradici Metody dobrého startu v polském a českém vzdělávání: předkládá náměty k činnostem rozvíjejícím komplexní... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kreslíme lehce, zpíváme tence: Rozvoj grafomotoriky s hudebními činnostmi (978-80-262-1894-4) , Motivační rozhovory v praxi (978-80-262-1705-3)

Hry pro rozvoj řeči pro děti od 2 let (978-80-262-1522-6)

Hry pro rozvoj řeči pro děti od 2 let (978-80-262-1522-6)
Detail

Kniha - autor Lucie Brault Simard, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha obsahuje více než 70 her, které rozvíjejí vyjadřovací schopnosti malých dětí při integraci všech vjemů. Pro rozvoj řeči u dětí od dvou do pěti let ji mohou využít logopedické preventiskty a učitelky v mateřské škole i rodiče. U každé aktivity jsou jasně popsány jednotlivé kroky, doporučení pro práci se staršími dětmi, vyznačeny jsou schopnosti, které se při dané aktivitě rozvíjejí, ponechán je i prostor pro vlastní poznámky. (alza.cz)

Podobné produkty ako Hry pro rozvoj řeči pro děti od 2 let (978-80-262-1522-6) , Nenásilná komunikace v praxi (978-80-262-1651-3)

Hry pro rozvoj komunikačních schopností: u dětí 4-11 let (978-80-262-1923-1)

Hry pro rozvoj komunikačních schopností: u dětí 4-11 let (978-80-262-1923-1)
Detail

Kniha - autor Deborah M. Plummer, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Umět se správně vyjádřit, dát najevo, co chci, najít ta správná slova… To vše někdy představuje zejména pro děti velkou výzvu. Tato kniha je plná zábavných a kreativních nápadů, které pomáhají k rozvíjení vyjadřovacích schopností. Najdeme v ní hry, jež rozvíjejí slovní zásobu, dechová cvičení, aktivity pro zdokonalení neverbální komunikace a artikulace. Hry jsou určeny pro skupinovou i individuální práci s dětmi a využijí ji nejen učitelé a vychovatelé, ale zajímavé podněty v ní najdou i rodiče. Deborah M. Plummer je vysokoškolská pedagožka (De Montfort University, Leicester) a terapeutka, autorka řady publikací pro práci s dětmi i s dospělými. (alza.cz)

Podobné produkty ako Hry pro rozvoj komunikačních schopností: u dětí 4-11 let (978-80-262-1923-1) , Jiná třída (978-80-242-8049-3)

Veselý rok s pohádkami: Hry a aktivity pro rozvoj školních kompetencí (978-80-262-1129-7)

Veselý rok s pohádkami: Hry a aktivity pro rozvoj školních kompetencí (978-80-262-1129-7)
Detail

Kniha - autor Eva Štanclová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Krátké autorské pohádky se stávají motivací ke hrám s předškoláky v mateřských školách. U každé pohádky jsou uvedené výchovné cíle, potřebné pomůcky a doplňující cvičení, případně náměty na další rozvíjející aktivity. Předškolní děti si prostřednictvím her osvojují a upevňují znalosti potřebné ke vstupu do základní školy. Jedná se o znalosti všeobecné, přičemž důraz je kladený především na podporu samostatnosti dětí při vyprávění, cílený rozvoj slovní zásoby a jazykových schopnosti, počítání, manipulaci s předměty, logické myšlení a grafomotoriku. (alza.cz)

Podobné produkty ako Veselý rok s pohádkami: Hry a aktivity pro rozvoj školních kompetencí (978-80-262-1129-7) , Fabrika (978-80-749-1479-9)

Veselé hry s malými dětmi: Náměty k rozvoji smyslu pro humor dětí (978-80-262-1071-9)

Veselé hry s malými dětmi: Náměty k rozvoji smyslu pro humor dětí (978-80-262-1071-9)
Detail

Kniha - autor Jana Hanšpachová, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Humor ovlivňuje pozitivně život dítěte, podporuje jeho kognitivní rozvoj, posiluje jeho sebedůvěru a socializaci, rozvíjí jeho citlivost a tvořivost. Kdo se v dětství naučí brát život s humorem, bude v dospělosti schopen zvládat nejrůznější situace s nadhledem. Humor, stejně jako hra, patří neodmyslitelně patří k šťastnému dětství. Matka a ostatní členové rodiny by měli dítě často zásobovat různými humornými hrami. Jako zdroj nápadů nabízí autorka rodičům, prarodičům i učitelkám v mateřských školách soubor tradičních i nových her a hříček povzbuzujících humor v rodině i v mateřské škole. (alza.cz)

Podobné produkty ako Veselé hry s malými dětmi: Náměty k rozvoji smyslu pro humor dětí (978-80-262-1071-9) , Říkadla a hry pro nejmenší (978-80-262-0201-1)

Kamarádi z hájenky: Hry a aktivity pro rozvoj pohybových schopností předškolních dětí (978-80-262-1008-5)

Kamarádi z hájenky: Hry a aktivity pro rozvoj pohybových schopností předškolních dětí (978-80-262-1008-5)
Detail

Kniha - autor Ladislava Horová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Soubor krátkých příběhů je rozdělený podle ročních období. Hlavní hrdinové, malý Tonda a jeho jezevčík Aram, provázejí děti celým rokem a přibližují jim dění v lese a jeho blízkém okolí. Ke každé kapitole autorka připravila několik činností zaměřených především na rozvoj pohybových aktivit. Činnosti a aktivity cílí hlavně na mateřské školy, najdou však využití i ve školních družinách a dětských skupinách. Jednotlivé příběhy mohou pedagogům posloužit jako motivace k dalším aktivitám, lze je ale využít i k relaxaci. Ladislava Horová učí v MŠ, v Portále vydala knihy Jak si hraje obr s blechou, Ve školce je bezva, ŠPL 18 a Těšíme se do školky. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kamarádi z hájenky: Hry a aktivity pro rozvoj pohybových schopností předškolních dětí (978-80-262-1008-5) , Hry na prázdniny: hry vonku (978-80-8103-009-3)

Není hláska jako hláska: Pracovní listy pro rozvoj fonematického sluchu (978-80-262-1200-3)

Není hláska jako hláska: Pracovní listy pro rozvoj fonematického sluchu (978-80-262-1200-3)
Detail

Kniha - autor Kateřina Slezáková, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit je určen předškolním dětem, které mají problémy se sluchovou diferenciací. Jejich řeč je hůře srozumitelná pro mnohočetnou dyslalii neboli patlavost. Tyto děti mluví často rychle, bez sluchové kontroly, nedokážou opravit svůj vlastní nesprávný řečový projev. Nepoužívají hlásky, které se již u logopeda naučily. Pokud se schopnost fonematického uvědomování nerozvine ještě před vlastním nácvikem čtení, velmi často se problémy ve škole projeví jako obtíže v počátečním čtení až neschopnost naučit se číst. Většina normálně se vyvíjejících dětí si osvojí tuto schopnost sama od sebe, když se učí číst. To neplatí u rizikových dětí, zejména ne u dětí s rizikem SPU. Trénink jazykových schopností podstatně zlepšuje výkony ve čtení, snižuje riziko vzniku SPU a v neposlední řadě zlepšuje výslovnost dětí, zlepšuje schopnost opravit svůj řečový projev, rozlišit podobné hlásky a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Není hláska jako hláska: Pracovní listy pro rozvoj fonematického sluchu (978-80-262-1200-3) , Slovo, slůvko, slovíčko, honem poběž, písničko!: hudební činnosti v logopedické prevenci (978-80-262-1333-8)

Říkanky pro rozvoj řeči (978-80-262-1780-0)

Říkanky pro rozvoj řeči (978-80-262-1780-0)
Detail

Kniha - autor Jitka Tučková, 48 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá (alza.cz)

Podobné produkty ako Říkanky pro rozvoj řeči (978-80-262-1780-0) , Třída plná barev: celoroční projekt pro mš (978-80-262-1744-2)

Cvičení pro rozvoj řeči: Prevence a náprava poruch komunikace u mladších dětí (978-80-262-1156-3)

Cvičení pro rozvoj řeči: Prevence a náprava poruch komunikace u mladších dětí (978-80-262-1156-3)
Detail

Kniha - autor Charlotte Lynch; Julia Kidd, 136 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Náměty pro více než sto zábavných činností slouží učitelkám v mateřských školách i rodičům k podpoře vývoje řeči dětí raného věku. Logopedům umožňuje přehledné zhodnocení oblastí, v nichž má dítě problémy, a naplánování vhodného terapeutického postupu. Rodiče i vychovatelé mohou knihu využít také při nápravě těžších poruch řeči, které lze zachytit již v batolecím věku dítěte, a při práci s dětmi s poruchami sluchu. Autorky kladou důraz na to, aby se cvičení mohla přirozeně začlenit do každodenních činností a her dítěte. (alza.cz)

Podobné produkty ako Cvičení pro rozvoj řeči: Prevence a náprava poruch komunikace u mladších dětí (978-80-262-1156-3) , Relaxačné hry (978-80-8103-025-3)

Šimonovy pracovní listy 1: Celkový rozvoj (978-80-262-1774-9)

Šimonovy pracovní listy 1: Celkový rozvoj (978-80-262-1774-9)
Detail

Kniha - autor Markéta Mlčochová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní listy jsou určeny pro děti od 3 let až po žáky prvních tříd. Mají zpestřit práci dětí a pomoci jim při osvo¬jování základních vědomostí a dovedností. Dítě je motivováno, současně mu však zůstává prostor pro vlastní nápady. Stává se „spoluautorem“, uplatňuje své dovednosti. Každý list je možno využít několikrát: Dítě ho vybarví, povídá o něm, vystřihuje z něj, skládá obrázky. Každý pracovní list je doplněn stručnými pokyny pro učitele a rodiče. V těchto pokynech je uveden přehled cílů, ke kterým pracovní list přispívá, seznam pomůcek a metodické poznámky. Pracovní listy přispívají k celkovému rozvoji dítěte, prohlubují prostorovou orientaci, znalosti základních barev, paměť, myšlení a tvořivost, smysl pro detail; nabízejí uvolňovací cviky. Mgr. Markéta Mlčochová je učitelka na ZŠ, výchovná poradkyně a speciální pedagožka se specializací logopedie, psychopedie a etopedie.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Šimonovy pracovní listy 1: Celkový rozvoj (978-80-262-1774-9) , Čtyři hry (978-80-757-7995-3)

Testy 2017 z matematiky pro žáky 9. tříd ZŠ (978-80-7358-262-3)

Testy 2017 z matematiky pro žáky 9. tříd ZŠ (978-80-7358-262-3)
Detail

Kniha - autor P. Pupík; R. Vémolová; P. Zelený, 140 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Příručka reaguje na novelu školského zákona vyhlášenou dne 8. 6. 2016 ve Sbírce zákonů v částce 68 pod číslem 178/2016 Sb., která zavádí jednotné přijímací zkoušky, a zohledňuje podobu testů vytvořených Centrem pro zjišťování výsledků vzdělávání (dříve CERMAT) v rámci pilotního ověřování organizace přijímacího řízení v roce 2015 a pokusného ověřování organizace přijímacího řízení v roce 2016. Publikace poskytuje základní informace, tipy a doporučení k jednotným přijímacím zkouškám na střední školy. Titul je sestaven podle platných RVP pro základní školy a Standardů pro základní vzdělávání. Testy připravují žáky na formu i obsah didaktického testu z matematiky. Sbírková část obsahuje přibližně 250 úloh na procvičení ke každé ze čtyř oblastí vymezených Standardy pro základní vzdělávání: Číslo a proměnná Závislosti, vztahy a práce s daty Geometrie v... (alza.cz)

Podobné produkty ako Testy 2017 z matematiky pro žáky 9. tříd ZŠ (978-80-7358-262-3) , Hry noci (978-80-878-5641-3)

Cvičení pro rozvoj jemné motoriky a psaní (978-80-262-1781-7)

Cvičení pro rozvoj jemné motoriky a psaní (978-80-262-1781-7)
Detail

Kniha - autor Pavel Svoboda, 56 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace spojuje důraz na dynamiku psaní, zábavnost a motivační složku včetně soutěžení a práce ve dvojicích. Děti mohou vyzkoušet a procvičit různou rychlost tahů, zdokonalit se v přesnosti vedení tužky a ve správném držení psacího náčiní. Při plnění úkolů rozvíjejí periferní vidění a osvojují si některé zeměpisné pojmy a logická spojení. Část úkolů je koncipována jako modifikované závody dopravních prostředků. Publikaci lze využít v domácí přípravě žáků, ve škole při výuce psaní a při vzdělávání dětí se specifickou poruchou učení dysgrafie. Titul navazuje obsahem i formou na předchozí autorovy publikace Zábavná cvičení pro rozvoj čtení (Portál, 2003) a Cvičení pro rozvoj čtení (Portál, 2008). (alza.cz)

Podobné produkty ako Cvičení pro rozvoj jemné motoriky a psaní (978-80-262-1781-7) , Divadelní hry (978-80-210-5973-3)

Šimonovy pracovní listy 8: Rozvoj logického myšlení (978-80-262-1777-0)

Šimonovy pracovní listy 8: Rozvoj logického myšlení (978-80-262-1777-0)
Detail

Kniha - autor Věra Kárová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá (alza.cz)

Podobné produkty ako Šimonovy pracovní listy 8: Rozvoj logického myšlení (978-80-262-1777-0) , Hudební výchova 9 (978-80-7235-613-3)

Věkově heterogenní třídy: v mateřské škole (978-80-262-1960-6)

Věkově heterogenní třídy: v mateřské škole (978-80-262-1960-6)
Detail

Kniha - autor Zora Syslová, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha se zabývá tématem věkově heterogenních a homogenních tříd. Jaké jsou výhody heterogenního uspořádání? Co udělat pro to, aby se v nich daly naplňovat výchovně vzdělávací záměry? Na co bychom se měli při práci s heterogenní skupinou zaměřit? Věkově heterogenní třídy umožňují individualizované vzdělávání snáze než homogenní, lze v nich vytvářet malé skupinky a pracovat s dětmi podle jejich možností. Mladší děti se navíc učí lépe od starších spolužáků a kamarádů než od dospělých. Učitelka je facilitátorem, nabízí dětem připravené prostředí a podporuje jejich samostatnost. Autorky nabízejí jak zahraniční zkušenosti s heterogenním uspořádáním tříd v mateřské škole, tak příklady dobré praxe z prostředí českých mateřských škol. Kniha obsahuje i výsledky výzkumu české situace v předškolním vzdělávání. Doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D., je vysokoškolská pedagožka s předchozí pedagogickou... (alza.cz)

Podobné produkty ako Věkově heterogenní třídy: v mateřské škole (978-80-262-1960-6) , Samota (978-80-262-1875-3)

110 her pro rozvoj myšlení, lepší paměť a koncentraci (978-80-247-3560-3)

110 her pro rozvoj myšlení, lepší paměť a koncentraci (978-80-247-3560-3)
Detail

Kniha - autor Ines Moser-Will; Ingrid Grube, 272 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je určena všem, kteří si chtějí zlepšit nebo zachovat duševní kondici. Obsahuje více než sto rozmanitých zábavných cvičení, hádanek a her, které pomohou nenucenou formou aktivovat váš mozek na optimální výkonnost. Díky nim posílíte schopnost koncentrace, logické myšlení, jazykové dovednosti, paměť a smyslovou pohotovost. Na krátká, ale efektivní cvičení vám stačí pouze tužka a můžete se do nich pustit - kdykoliv, kdekoliv a zcela podle své chuti a nálady. Budete překvapeni, jakých výsledků můžete díky každodennímu tréninku dosáhnout. Zachovat si svěží myšlení neznamená mít velké vědomosti, ale udržet si otevřenost vůči všemu, co s sebou život přináší, schopnost stavit se problémům čelem, hledat nejlepší možná řešení a realizovat je. (alza.cz)

Podobné produkty ako 110 her pro rozvoj myšlení, lepší paměť a koncentraci (978-80-247-3560-3) , Slon (978-80-262-1804-3)

Už brzy půjdu do školy: Práce s předškoláky v mateřské škole a přípravné třídě (978-80-262-0702-3)

Už brzy půjdu do školy: Práce s předškoláky v mateřské škole a přípravné třídě (978-80-262-0702-3)
Detail

Kniha - autor Blanka Křováčková; Iva Košek Bartošová, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha nabízí soubor cvičení a pracovních listů, který je určen dětem ve věku 5–7 let, jejich rodičům a učitelům mateřských škol a přípravných tříd při základní škole. Záměrem je vybavit děti předškolního věku znalostmi a dovednostmi, které jim umožní zvládat nároky 1. třídy základní školy bez větších obtíží, či ještě lépe s radostí a s prožitky úspěchu. V knize najdeme cvičení na rozvíjení zrakového a sluchového vnímání, dále prostorové a pravolevé orientace, předčíselných představ i geometrických tvarů a grafomotorických dovedností dítěte. Nabízené aktivity mají podobu hry. Kniha je určena předškolním dětem a dětem z přípravných tříd základní školy. Mgr. Iva Košek Bartošová, Ph.D., vystudovala učitelství pro školy pro mládež vyžadující zvláštní péči a učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Na Univerzitě Hradec Králové působí jako odborná asistentka Ústavu primární a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Už brzy půjdu do školy: Práce s předškoláky v mateřské škole a přípravné třídě (978-80-262-0702-3) , Ruské strategické letectvo: v letech 1992-2010 (978-80-206-1479-7)

Třída plná barev: Celoroční projekt pro MŠ (978-80-262-1744-2)

Třída plná barev: Celoroční projekt pro MŠ (978-80-262-1744-2)
Detail

Kniha - autor Petra Vondrová, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá (alza.cz)

Podobné produkty ako Třída plná barev: Celoroční projekt pro MŠ (978-80-262-1744-2) , Komplexy: archetypy, které v nás ožívají (978-80-262-1312-3)

Zakousněte se do knihy: Pracovní listy k rozvoji čtenářství (978-80-262-1261-4)

Zakousněte se do knihy: Pracovní listy k rozvoji čtenářství (978-80-262-1261-4)
Detail

Kniha - autor Klára Smolíková; Bára Buchalová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Soubor pracovních listů je určený pro žáky 1. až 3. tříd. Jednotlivé úkoly směřují především k podpoře čtenářství a k rozvoji pozitivní vazby na knihy, ale i k podpoře čtení s porozuměním a rozvoji slovní zásoby a jsou různého typu (dokreslování, doplňování, spojování, dopisování atd.) Každý pracovní list doplňuje na druhé straně metodika, legenda a další náměty. Děti například zjišťují, jak se dá do knihy zakousnout a pochutnat si na ní, na čem si lze naopak při četbě vylámat zuby, vytvářejí ilustrace k příběhu, zamýšlejí se nad významem knižní obálky, ujasňují si, které typy příběhů mají rády a proč. Úkoly jsou řazeny se vzestupnou náročností, první třetina není příliš textová a postupně přibývá úkolů textových a ubývá výtvarných. Klára Smolíková řadu let spolupracovala s dětskými časopisy, píše knížky pro děti a scénáře ke komiksům, počítačovým hrám i večerníčkům.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Zakousněte se do knihy: Pracovní listy k rozvoji čtenářství (978-80-262-1261-4) , Lidové písničky a hry s nimi 2 (978-80-262-1368-0)

Děti a senioři v mateřské škole: Rozvoj mezigeneračních vztahů (978-80-262-2031-2)

Děti a senioři v mateřské škole: Rozvoj mezigeneračních vztahů (978-80-262-2031-2)
Detail

Kniha - autor Eva Koželuhová; Ondřej Koželuh; Michaela Šujancová, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se věnuje problematice rozvoje mezigeneračních vztahů u dětí předškolního věku. Přináší poznatky o významu těchto vztahů jak pro dítě, tak pro seniory, a náměty, jak může mateřská škola rozvoj těchto vztahů podpořit. Velká část publikace je pak věnována příkladům tematických celků na téma stáří, které vycházejí z literatury pro děti. Jednoduchou formou přinášejí učitelkám mateřských škol inspiraci, jak toto téma v mateřské škole uchopit. (alza.cz)

Podobné produkty ako Děti a senioři v mateřské škole: Rozvoj mezigeneračních vztahů (978-80-262-2031-2) , Kouzelná třída v muzeu (978-80-271-0790-2)

Začni si věřit: Rádce pro teenagery pro rozvoj sebedůvěry (978-80-262-1933-0)

Začni si věřit: Rádce pro teenagery pro rozvoj sebedůvěry (978-80-262-1933-0)
Detail

Kniha - autor Lisa M. Schab, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Dospívání s sebou mnohdy nese pocit, že za nic nestojíme a že nikdy nedosáhneme svých cílů. Jak vystoupit ze začarovaného kruhu podceňování a nedůvěry k sobě samým? Jak si vybudovat zdravou sebedůvěru, která je základem pro řešení různých situací, do nichž se v životě dostáváme? Náš rádce ti pomůže v sebepoznání, v odhalení tvých silných i slabých stránek. Také zjistíš, v čem se liší zdravá sebedůvěra od arogance a sobectví. Osvojíš si způsoby, jak dát najevo své názory, a zároveň jak přitom respektovat postoje druhých lidí. Přijdeš také na to, že přílišná sebekritičnost ti v životě nepomůže. I když se říká, že kdo nic nedělá, nic nezkazí, k tomu, aby se ti povedlo dosáhnout svých cílů, ti pomohou právě strategie obsažené v této knize. (alza.cz)

Podobné produkty ako Začni si věřit: Rádce pro teenagery pro rozvoj sebedůvěry (978-80-262-1933-0) , Kouzelná třída v zoo (978-80-271-2572-2)

KuliFerdo Hry na rozvoj (978-80-8140-467-2)

KuliFerdo Hry na rozvoj (978-80-8140-467-2)
Detail

Kniha - autor Magdaléna Labudová, 64 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovný zošit pre deti so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami od 5 do 10 rokov, ktorý prináša pútavé hry a pracovné listy na precvičovanie vybraných zručností. (alza.cz)

Podobné produkty ako KuliFerdo Hry na rozvoj (978-80-8140-467-2) , Hry v mateřské škole v teorii a praxi (80-247-0852-3)

Hry pro rozvoj čtení (978-80-271-3778-7)

Hry pro rozvoj čtení (978-80-271-3778-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Lenka Theodora Ficová, 136 stran, česky Jestlipak víte, kdy se u dítěte začínají rozvíjet předpoklady pro to, aby z něho nebo z ní vyrost zdatný čtenář? Pokud hádáte předškolní věk nebo dokonce první třídu, jste vedle jak ta jedle! Pojďme se společně pěkně popořádku podívat na to, co takový budoucí čtenář potřebuje k úspěchu. Kniha vás odlehčeným způsobem provede všemi rovinami a zákoutími čtenářství. Na příkladech si ukážeme, co všechno zahrnuje takzvaná čtenářská gramotnost i jaké nesnáze mohou nastat, pokud dítěti neposkytneme všechny potřebné podněty, aby z něj vyrostl čtenář. A aby to nebylo jen takové čtení o čtení, představíme si pěknou řádku her a pracovních listů, s jejichž pomocí rozvoj dovedností potřebných pro čtení u svého dítěte podpoříte raz dva. (alza.cz)

Podobné produkty ako Hry pro rozvoj čtení (978-80-271-3778-7) , Kondiční hry a cvičení v přírodě (80-247-0995-3)

Jóga, hry a pohádky (978-80-262-1161-7)

Jóga, hry a pohádky (978-80-262-1161-7)
Detail

Kniha - autor Věra Rojová-Síta, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jógové pozice působí na správné držení těla a udržují rovnováhu důležitých životních funkcí. Kniha obsahuje 21 lekcí po 45 minutách. V každé najdeme pohádku, téma k zamyšlení, výtvarnou činnost k danému tématu a pohybovou hru. Příběhy, k nimž náměty dodávaly samy děti, učí rozeznávat skutečné životní hodnoty a jsou nenásilnou motivací k jógovému cvičení. Děti se k pohádce připojují jednotlivými ásanami (např. Králíček, Měsíc, Okénko), popsanými v úvodu. Cvičení jógy jim umožní vyjádřit spontánní radost z pohybu, dodá jim dobrou náladu a naučí je, jak se zklidnit, nebo naopak získat energii. Po cvičení společně přemýšlejí o tom, jaké poučení si z příběhu mohou odnést, a vyrobí si něco, co jim bude pohádku připomínat. Nakonec si zahrají tematickou hru. Kniha bude inspirací pro učitele MŠ a ZŠ, pro vychovatele, vedoucí a cvičitele jógy, kteří pracují s dětmi ve věku od 4 do 9 let. Mohou... (alza.cz)

Podobné produkty ako Jóga, hry a pohádky (978-80-262-1161-7) , Některé holky ano (978-80-766-1479-6)

Povídám, povídám pohádku: Pracovní sešit pro rozvoj vyjadřovacích dovedností předškoláků (978-80-262-1103-7)

Povídám, povídám pohádku: Pracovní sešit pro rozvoj vyjadřovacích dovedností předškoláků (978-80-262-1103-7)
Detail

Kniha - autor Markéta Mlčochová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Cílem pracovního sešitu je podpořit a rozvíjet vyjadřovací schopnosti zejména u předškolních dětí, lze ho však využít i v prvních ročnících základní školy. Ke správnému vývoji řeči je zapotřebí přiměřený dostatek podnětů. Patří k nim především tvorba vět podle obrázků a vyprávění příběhů a pohádek. Všechny pracovní listy jsou proto založené na jednoduchých, dobře známých pohádkách, rozkreslených do jednotlivých výjevů umístěných v rámečcích. Děti si nejprve s dospělým přečtou pohádku, vystřihnou ji a s dopomocí skládají, posléze se příběh pokoušejí převyprávět vlastními slovy. Kromě vyjadřovacích schopností si tak procvičují i správné chápání časové souslednosti (serialitu) a lépe vnímají příčinu a následek, což podporuje plynulé čtení. Markéta Mlčochová je učitelkou na ZŠ, řadu let učila v MŠ. V Portále vydala ŠPL 1, 2, 3, 10 a Neobyčejný rok předškoláka. (alza.cz)

Podobné produkty ako Povídám, povídám pohádku: Pracovní sešit pro rozvoj vyjadřovacích dovedností předškoláků (978-80-262-1103-7) , Pro mateřské školy (vyprávění, hudební pohádky, hry se zpěvem...)

Vím, jak se cítíš: Pracovní listy pro rozvoj sociální inteligence (978-80-262-1572-1)

Vím, jak se cítíš: Pracovní listy pro rozvoj sociální inteligence (978-80-262-1572-1)
Detail

Kniha - autor Hana Zobačová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit se zaměřuje na rozvoj sociálních kompetencí, schopnost číst emoce, rozumět jim, správně je interpretovat. Vede děti k porozumění svým vlastním pocitům, ke schopnosti je adekvátně verbalizovat, vcítit se do pocitů druhých a učí děti hledat tyto pocity kolem sebe v reálných situacích. Rozvíjí u dětí také schopnost pocity interpretovat různě, aby si děti uvědomovaly, že jedna situace může v lidech vzbuzovat různé, někdy dokonce protichůdné emoce. A v neposlední řadě vede děti k rozvoji „teorie mysli“, která je v životě ve skupině jednou z klíčových dovedností. Sešit je určen předškolním dětem a žákům na počátku prvního stupně. Každý pracovní list obsahuje obrázek a k němu připojených několik návodných otázek, které slouží k navázání rozhovoru s dítětem a otevírá široké pole možností, jak může dospělý průvodce s dítětem nad listem pracovat a kam lze dítě vhodnými otázkami... (alza.cz)

Podobné produkty ako Vím, jak se cítíš: Pracovní listy pro rozvoj sociální inteligence (978-80-262-1572-1) , Psychologie davu (978-80-262-1028-3)

Rohlík, auto, dům: Rozvoj řeči dítěte s narušenou komunikační schopností (978-80-262-1331-4)

Rohlík, auto, dům: Rozvoj řeči dítěte s narušenou komunikační schopností (978-80-262-1331-4)
Detail

Kniha - autor Renata Škaloudová, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Rozvoj řeči je velmi důležitý pro to, aby se dítě zapojilo do společnosti. Ve dvanácti kapitolách, které jsou uvozeny pohádkou, na níž navazují aktivity proložené básničkami a hrami se slovy, autorka dětem a jejich rodičům i učitelům nabízí dostatek podnětů k rozvoji slovní zásoby i plynulosti a bohatosti řeči. Dítě si během každé kapitoly osvojí přibližně dva až čtyři pojmy. Kniha je určena pro společnou práci rodičů či pedagogů s dětmi, které mají narušenou komunikační schopnost, ale lze ji využít i jako podpůrný materiál pro děti s běžným vývojem řeči. PhDr. Renata Škaloudová má za sebou třicetiletou speciálněpedagogickou praxi. Působí jako školská logopedka, zaměřuje se na rozvoj řeči dětí s různými typy postižení, využívání alternativních a augmentativních forem komunikace. Má bohatou lektorskou i publikační činnost. (alza.cz)

Podobné produkty ako Rohlík, auto, dům: Rozvoj řeči dítěte s narušenou komunikační schopností (978-80-262-1331-4) , Chvála psychoterapie (978-80-262-0210-3)

Šimonovy pracovní listy 23: Rozvoj slovní zásoby, předlohy pro kopírování (978-80-262-0815-0)

Šimonovy pracovní listy 23: Rozvoj slovní zásoby, předlohy pro kopírování (978-80-262-0815-0)
Detail

Kniha - autor Jana Těthalová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jak podpořit rozvoj slovní zásoby dítěte mezi třetím a šestým rokem věku? Kromě společného čtení a prohlížení knížek je to rozhovor, povídání o tom, co se stalo, co nás čeká, na co se těšíme, co máme rádi. První část pracovních listů je věnovaná podstatným jménům, konkrétně nadřazeným a podřazeným výrazům. Dalším důležitým okruhem jsou přídavná jména. Děti budou poznávat, jaké mají nejrůznější předměty vlastnosti, a budou se je učit správně pojmenovávat. Děti se také seznámí s různými způsoby, jimiž mohou pojmenovat jednu věc. Nepůjde o prostá synonyma, ale o určitý posun významu. Důležitým tématem jsou také slovesa, díky nimž můžeme vyjádřit, kdo co dělá a umí. Součástí komunikační kompetence je též schopnost říci si o to, co potřebujeme, poděkovat druhým za to, co pro nás udělali, pochválit to, co se nám líbí, a též vhodný pozdrav a rozloučení. Závěrečné úkoly se tedy věnují právě... (alza.cz)

Podobné produkty ako Šimonovy pracovní listy 23: Rozvoj slovní zásoby, předlohy pro kopírování (978-80-262-0815-0)

Rozvoj mentální kondice: 365 cvičení na každý den v roce (978-80-262-1996-5)

Rozvoj mentální kondice: 365 cvičení na každý den v roce (978-80-262-1996-5)
Detail

Kniha - autor Jana Bílková, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Další kniha z úspěšné autorčiny řady cvičení na každý den v roce. Soubor krátkých úkolů pro ty, kteří si chtějí procvičovat mentální kondici a denně zaměstnávat mozek, ale nevyhovují jim dlouhé aktivity na celou stránku. Střídají se různé typy cvičení, která částečně pracují se zeměpisnými a přírodovědnými reáliemi. Tento díl je navíc zacílen na rozvoj a produkci v oblasti verbální kreativity. (alza.cz)

Podobné produkty ako Rozvoj mentální kondice: 365 cvičení na každý den v roce (978-80-262-1996-5)

100 zábavných pohybových her: pro skupiny dětí od 3 do 10 let (978-80-262-1428-1)

100 zábavných pohybových her: pro skupiny dětí od 3 do 10 let (978-80-262-1428-1)
Detail

Kniha - autor Antje Suhr, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Letní oslavy, stanové tábory, oslavy v nejrůznějších společenstvích, volný čas o prázdninách… Příležitostí ke slavení a pohybu se velkých skupinách naskytuje mnoho! U věkově smíšených a heterogenních skupin záleží na správné směsi her, zábavy a sportu. K tomu vám tato kniha nabízí 100 veselých a akcí nabitých her! Knihu uvítají pedagogové a vedoucí dětských oddílů. Antje Suhr je sportovní trenérka. Má výcvik v psychomotorických technikách a v Montessori pedagogice. Má tři děti. (alza.cz)

Podobné produkty ako 100 zábavných pohybových her: pro skupiny dětí od 3 do 10 let (978-80-262-1428-1)

Lidové písničky a hry s nimi: Zpěvník pro děti od 3 let (978-80-262-1070-2)

Lidové písničky a hry s nimi: Zpěvník pro děti od 3 let (978-80-262-1070-2)
Detail

Kniha - autor Zdeněk Šimanovský; Alena Tichá, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Soubor známých lidových písniček doplněný stručnými návody ke hrám a náměty, jak téma písničky rozvíjet. Všechny písně (je jich celkem 104) jsou vybrány s ohledem na rozsah dětského hlasu a patří k těm, které by děti měly znát. Knížka se může stát užitečným pomocníkem v mateřských i základních školách a také přispět ke zpívání v rodinách. Autoři nabízejí i průpravné hry, s jejichž pomocí lze děti naučit některým potřebným dovednostem: dýchání při zpěvu, držení těla, čistotě zpěvu, dodržování rytmu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Lidové písničky a hry s nimi: Zpěvník pro děti od 3 let (978-80-262-1070-2)

Vlastivěda hrou: Zábavné aktivity pro 3. až 5. třídu ZŠ (978-80-253-3310-5)

Vlastivěda hrou: Zábavné aktivity pro 3. až 5. třídu ZŠ (978-80-253-3310-5)
Detail

Kniha - autor Radek Machatý, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učivo probírané ve škole je dobré procvičovat a upevňovat, nejlépe zábavnou formou. Na principu „škola hrou“ je postaven i tento pracovní sešit. Znalosti o České republice žáci získají prostřednictvím praktických cvičení. Pomocí stříhání, lepení, dokreslování či logického uvažování si rozšíří informace o osobnostech českého národa, kulturních a historických památkách, přírodních zajímavostech či postavení naší země v evropském kontextu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Vlastivěda hrou: Zábavné aktivity pro 3. až 5. třídu ZŠ (978-80-253-3310-5)

Prvouka hrou: Zábavné aktivity pro 1. až 3. třídu ZŠ (978-80-253-3307-5)

Prvouka hrou: Zábavné aktivity pro 1. až 3. třídu ZŠ (978-80-253-3307-5)
Detail

Kniha - autor Radek Machatý, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učivo probírané ve škole je dobré procvičovat a upevňovat, nejlépe zábavnou formou. Na principu „škola hrou“ je postaven i tento pracovní sešit. Znalosti o světě kolem nás žáci získají prostřednictvím praktických cvičení. Pomocí stříhání, lepení, dokreslování či logického uvažování si rozšíří informace o naší vlasti, rodině, o čase či přírodě v průběhu ročních období. (alza.cz)

Podobné produkty ako Prvouka hrou: Zábavné aktivity pro 1. až 3. třídu ZŠ (978-80-253-3307-5)

Vlastivěda hrou - Zábavné aktivity pro 3. až 5. třídu ZŠ (978-80-253-3310-5)

Vlastivěda hrou - Zábavné aktivity pro 3. až 5. třídu ZŠ (978-80-253-3310-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Radek Machatý, 80 stran Učivo probírané ve škole je dobré procvičovat a upevňovat, nejlépe zábavnou formou. Na principu „škola hrou“ je postaven i tento pracovní sešit. Znalosti o České republice žáci získají prostřednictvím praktických cvičení. Pomocí stříhání, lepení, dokreslování či logického uvažování si rozšíří informace o osobnostech českého národa, kulturních a historických památkách, přírodních zajímavostech či postavení naší země v evropském kontextu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Vlastivěda hrou - Zábavné aktivity pro 3. až 5. třídu ZŠ (978-80-253-3310-5)

Hry na rozvoj verbální komunikace (978-80-271-2429-9)

Hry na rozvoj verbální komunikace (978-80-271-2429-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Petr Staníček, 192 stran, česky Kdo si hraje, nezlobí a navíc se může hrou něco nového naučit. Je dokázáno, že pokud člověk při učení prožívá pozitivní emoce, je výsledek výrazně efektivnější. Publikace má dva hlavní cíle: prvním je rozšířit nabídku komunikačních her, které je možné zapojit do učení, a nabídnout tak více možností, jak udělat z rozvoje řeči zábavu. Druhým, neméně významným cílem je sbližovat lidi v kolektivu pomocí mezilidské komunikace. Autor sesbíral za dobu své dlouholeté praxe množství tipů na hry známé i neznámé, seznamovací a rozřazovací, pro dvojice i skupiny. Původní hry různě doplnil a upravil, nebo vytvořil hry zcela nové. U všech her hraje hlavní roli verbální komunikace a je možné použít je ve školách, v družinách, na táborech, při speciálních terapiích, doma, na cestách nebo na dovolené. Publikace je určena široké veřejnosti i odborníkům pracujícím s dětmi nebo dospělými, kteří se potýkají... (alza.cz)

Podobné produkty ako Hry na rozvoj verbální komunikace (978-80-271-2429-9)

Říkadla a hry pro nejmenší (978-80-262-0201-1)

Říkadla a hry pro nejmenší (978-80-262-0201-1)
Detail

Kniha - autor Vladimíra Gebhartová, 128 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Bohatě ilustrovaný soubor říkadel a her poskytne společné potěšení rodičům i jejich nejmenším. Nabízí motivační nápady zejména pro výchovu dětí od narození do tří let a praktické podněty k esteticko-výchovným činnostem. Inspiruje, jak si povídat s dětmi, a pomáhá slovem a hrou formovat osobnost dítěte. Zábavným způsobem přispívá k rozvoji řeči a mateřského jazyka dětí. Důležitou součástí knihy jsou barevné ilustrace, které doprovázejí text a jsou základem zábavných úkolů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Říkadla a hry pro nejmenší (978-80-262-0201-1)

Šimonovy pracovní listy 15: Rozvoj sluchového vnímání, rozlišování hlásek, slabik a slov (978-80-262-1901-9)

Šimonovy pracovní listy 15: Rozvoj sluchového vnímání, rozlišování hlásek, slabik a slov (978-80-262-1901-9)
Detail

Kniha - autor Renata Frančíková; Eva Štanclová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá (alza.cz)

Podobné produkty ako Šimonovy pracovní listy 15: Rozvoj sluchového vnímání, rozlišování hlásek, slabik a slov (978-80-262-1901-9)

Hry na rozvoj verbální komunikace: 107 nejlepších her z praxe (978-80-271-2429-9)

Hry na rozvoj verbální komunikace: 107 nejlepších her z praxe (978-80-271-2429-9)
Detail

Kniha - autor Petr Staníček, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kdo si hraje, nezlobí a navíc se může hrou něco nového naučit. Je dokázáno, že pokud člověk při učení prožívá pozitivní emoce, je výsledek výrazně efektivnější. Publikace má dva hlavní cíle: prvním je rozšířit nabídku komunikačních her, které je možné zapojit do učení, a nabídnout tak více možností, jak udělat z rozvoje řeči zábavu. Druhým, neméně významným cílem je sbližovat lidi v kolektivu pomocí mezilidské komunikace. Autor sesbíral za dobu své dlouholeté praxe množství tipů na hry známé i neznámé, seznamovací a rozřazovací, pro dvojice i skupiny. Původní hry různě doplnil a upravil, nebo vytvořil hry zcela nové. U všech her hraje hlavní roli verbální komunikace a je možné použít je ve školách, v družinách, na táborech, při speciálních terapiích, doma, na cestách nebo na dovolené. Publikace je určena široké veřejnosti i odborníkům pracujícím s dětmi nebo dospělými, kteří se... (alza.cz)

Podobné produkty ako Hry na rozvoj verbální komunikace: 107 nejlepších her z praxe (978-80-271-2429-9)

Slon (978-80-262-1804-3)

Slon (978-80-262-1804-3)
Detail

Kniha - česky, pevná bez přebalu lesklá (alza.cz)

Podobné produkty ako Slon (978-80-262-1804-3)

Samota (978-80-262-1875-3)

Samota (978-80-262-1875-3)
Detail

Kniha - autor Guy Gilbert, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ve své nové knize se Guy Gilbert zamýšlí nad fenoménem samoty. Ta pro něj není omezena jen na fyzickou nepřítomnost jiných lidí v nejbližším okolí. Mluví i o pocitu osamělosti uprostřed davu, o vyloučení – ať už sociálním, nebo fyzickém, daném hendikepem –, o samotě starých lidí, o samotě po rozvodu nebo smrti blízkého člověka, o samotě chudých, cizinců či sebevrahů. Nabízí ovšem i cesty ze samoty skrze službu druhým, odpuštění, pokoru, sílu modlitby, a v neposlední řadě se obrací i na prarodiče, často trpící pocitem samoty, a ukazuje jim jejich výjimečný úkol v rámci rodiny a společnosti. Poslední kapitola je věnována tématu samoty kněží. Guy Gilbert je známý francouzský kněz a vychovatel delikventní mládeže. V Portále vyšla celá řada jeho knih, naposled např. Štěstí, Čas žít, Rodina, Víra, Odpuštění, Srdcem k srdci aj. (alza.cz)

Podobné produkty ako Samota (978-80-262-1875-3)

Slovo, slůvko, slovíčko, honem poběž, písničko!: Hudební činnosti v logopedické prevenci (978-80-262-1333-8)

Slovo, slůvko, slovíčko, honem poběž, písničko!: Hudební činnosti v logopedické prevenci (978-80-262-1333-8)
Detail

Kniha - autor Milena Kmentová, 22 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha přináší metodický materiál pro logopedickou prevenci i profylaxi a elementární hudební výchovu v předškolních zařízeních. V oblasti rozvoje komunikačních schopností je zaměřena na rozvoj slovní zásoby. Obsahuje 14 jednoduše, ale velmi účelně, zhudebněných jazykových her. Publikace obsahuje návrhy motivace k činnostem, děti společně s učitelkou učí správně mluvit robota Oskara, a rozsáhlou obrazovou přílohu. Kniha je určena pro práci s předškolními dětmi, včetně dětí s narušenou komunikační schopností a odlišným mateřským jazykem. Mgr. Milena Kmentová, Ph.D., absolvovala r. 2000 speciální pedagogiku – učitelství na speciálních školách s prohloubenou HV. Od roku 2004 pracuje v CMŠ Laura v Praze. Dále působí na katedře hudební výchovy PedF UK. Vede akreditované semináře v NIDV a lektoruje pravidelně pro Českou obec sokolskou. (alza.cz)

Podobné produkty ako Slovo, slůvko, slovíčko, honem poběž, písničko!: Hudební činnosti v logopedické prevenci (978-80-262-1333-8)

Lidové písničky a hry s nimi 2 (978-80-262-1368-0)

Lidové písničky a hry s nimi 2 (978-80-262-1368-0)
Detail

Kniha - autor Zdeněk Šimanovský; Alena Tichá; Tereza Staňková, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pokračování úspěšného titulu Lidové písničky a hry s nimi představuje téměř sto českých, moravských a několik slovenských lidových písní v jednoduché notové lince a s akordy. Každou píseň doprovázejí inspirativní podněty pro práci ve skupině, návody ke hrám a činnostem, které souvisejí s tématy a situacemi v písni, s její náladou a dějem. Mgr. Zdeněk Šimanovský je psycholog, vyučuje hudebně-dramatickou výchovu na PedF UK a vede kurzy pro pedagogy z praxe. V Portále vydal řadu knih, mj. Hry pomáhají s problémy, Hry pro zvládání agresivity a neklidu nebo zmiňované Lidové písničky a hry s nimi. PaedDr. Alena Tichá vyučuje zpěv na PedF UK. Je lektorka v kurzech České hudební společnosti pro učitele mateřských a základních škol. Tereza Staňková studovala zpěv a skladbu, učí zpěv na dvou pražských ZUŠ, píše písně pro řadu interpretů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Lidové písničky a hry s nimi 2 (978-80-262-1368-0)

Hra a její využití v předškolním vzdělávání (978-80-262-0698-9)

Hra a její využití v předškolním vzdělávání (978-80-262-0698-9)
Detail

Kniha - Předškolní věk je považován za věk hry, neboť hra tvoří základní činnost dítěte v tomto období. Prostřednictvím hry dítě poznává svět. Ve světě hry, tj. ve světě symbolů, fantazie, snů a přání uspokojuje své potřeby a vyjadřuje sebe samo, rozvíjí svůj intelekt, tvořivost, vyjadřuje emoce, socializuje se. Současné pojetí předškolního vzdělávání klade na hru dítěte velký důraz. Považuje ji za nástroj rozvíjení dětské osobnosti, za základní metodu, kterou je třeba při výchově a vzdělávání dětí užívat, aby byl naplněn vzdělávací obsah kurikula. Učení hrou by mělo být prožitkové a kooperativní, mělo by být založeno na přímých zážitcích dítěte, mělo by podporovat zvídavost, radost z učení a zájem o objevování. Předškolní vzdělávání má navazovat na spontánní činnosti dítěte, jeho vlastní plány, zájmy, potřeby a vůli. V tomto duchu má dítě dále cíleně podněcovat a stimulovat tak, aby byly naplněny cíle předškolního vzdělávání. Publikace se věnuje hře dětí... (alza.cz)

Podobné produkty ako Hra a její využití v předškolním vzdělávání (978-80-262-0698-9)

Hry pro děti naživo i on-line (978-80-262-1924-8)

Hry pro děti naživo i on-line (978-80-262-1924-8)
Detail

Kniha - autor Lada Flachsová, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha aktivit, která především prvostupňové děti jistě zabaví, ať už na živo, nebo v online prostoru. Lze tu najít tvořivé postupy s návody, hry znalostní, tělocvičné, postřehové, ale také aktivity čistě pro zábavu a dobrou náladu. Některé jsou opravdu jednoduché, jiné zase spíše osloví starší děti. Všechny se ale dají realizovat s žáky 1. stupně, v družině nebo ve třídním kolektivu. Každá hra je opatřena jednoduchými a přehlednými informacemi, na jakou kompetenci míří, co je dobré si k ní připravit, kolik příprava zabere času, kolik času je pak potřeba na její realizaci. U každého nápadu je také doporučení, jak hru modifikovat v případě online družiny. (alza.cz)

Podobné produkty ako Hry pro děti naživo i on-line (978-80-262-1924-8)

Hry na rozvoj dílčích funkcí u dětí (978-80-271-1045-2)

Hry na rozvoj dílčích funkcí u dětí (978-80-271-1045-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Lenka Theodora Ficová, 176 stran, česky Víte, že i za „neposedností“ a „zlobivostí“ dětí mohou stát dílčí funkce? Pokud ne, pak držíte v ruce tu správnou knihu. A proč při rozvoji dílčích funkcí hrají hlavní roli hry? Protože pro dítě není nic přirozenějšího než hra. První část knihy vás seznámí s pojmem dílčí funkce, ukáže vám na příkladech, kde je hledat a co může způsobit jejich nerovnoměrné zrání. V druhé části publikace na vás čeká svět příběhů malé Aničky, holčičky úplně stejné, jako jsou děti u vás ve třídě. Anička provází děti deseti příběhy – deseti lekcemi, dává jim různé zábavné úkoly a hraje s nimi hry. Všechny lekce mají stejnou strukturu, použité úkoly jsou voleny a řazeny tak, aby respektovaly vývojovou řadu. Jako motivace jsou využity příběhy s dětskými a pohádkovými postavami. Knížka je ideální pro kolektivní práci s předškoláčky od pěti let (případně již od čtyř let) i pro... (alza.cz)

Podobné produkty ako Hry na rozvoj dílčích funkcí u dětí (978-80-271-1045-2)

133 her pro motivaci a rozvoj týmů (978-80-247-3927-4)

133 her pro motivaci a rozvoj týmů (978-80-247-3927-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaroslava Ester Evangelu, Oldřich Fridrich, 176 stran Publikace určená lektorům, manažerům, vedoucím týmů a personalistům umožňuje snadno a velmi efektivně zvyšovat motivaci a rozvíjet schopnosti a dovednosti týmů a jejich členů. Velkou předností příručky je rozdělení na 133 srozumitelných her a cvičení s určením konkrétních oblastí, které hra v týmu pomáhá rozvíjet (např. fixace poznatků, komunikace, řízení týmu). U her jsou definovány také body, podle nichž může manažer hodnotit jednotlivé účastníky her. Zjistí tak efektivitu týmové komunikace, formální a neformální vůdcovství, komunikační a vyjednávací dovednosti jednotlivců, jejich motivaci, pozice v týmu, nápaditost a kreativitu, tendence k dalšímu rozvoji apod. Jednotlivá cvičení splní dvojí účel: za prvé posílí týmovou práci, pomohou vzájemnému poznání i zlepšení komunikace a za druhé vedou k odbornému pohledu manažera na jednotlivé členy týmu. (alza.cz)

Podobné produkty ako 133 her pro motivaci a rozvoj týmů (978-80-247-3927-4)

Chvála psychoterapie (978-80-262-0210-3)

Chvála psychoterapie (978-80-262-0210-3)
Detail

Kniha - autor Irvin D. Yalom, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Na základě svých pětatřicetiletých zkušeností na poli psychoterapie pojal Yalom svou knihu Chvála terapie jako průvodce úspěšnou psychoterapií. Knihu tvoří pětaosmdesát krátkých kapitol, jež představují směsici myšlenek a technik, které se autorovi při jeho vlastní terapeutické práci osvědčily. Yalomovy úvahy doplněné vlastními zkušenostmi a případy z praxe mohou obohatit terapeutický proces nové generace psychoterapeutů a jejich klientů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Chvála psychoterapie (978-80-262-0210-3)
Třída zpívá íáíá: Hudební hry v rozvoji fonematického uvědomování (978-80-262-1479-3), Není hláska jako hláska: Pracovní listy pro rozvoj fonematického sluchu (978-80-262-1200-3), Nové trendy v leadershipu (978-80-726-1479-0), Hrdinka v nás (978-80-262-1862-3), Motivační rozhovory v praxi (978-80-262-1705-3), Nenásilná komunikace v praxi (978-80-262-1651-3), Jiná třída (978-80-242-8049-3), Fabrika (978-80-749-1479-9), Říkadla a hry pro nejmenší (978-80-262-0201-1), Hry na prázdniny: Hry vonku (978-80-8103-009-3), Slovo, slůvko, slovíčko, honem poběž, písničko!: Hudební činnosti v logopedické prevenci (978-80-262-1333-8), Třída plná barev: Celoroční projekt pro MŠ (978-80-262-1744-2), Relaxačné hry (978-80-8103-025-3), Čtyři hry (978-80-757-7995-3), Hry noci (978-80-878-5641-3), Divadelní hry (978-80-210-5973-3), Hudební výchova 9 (978-80-7235-613-3), Samota (978-80-262-1875-3), Slon (978-80-262-1804-3), Ruské strategické letectvo: V letech 1992-2010 (978-80-206-1479-7), Komplexy: Archetypy, které v nás ožívají (978-80-262-1312-3), Lidové písničky a hry s nimi 2 (978-80-262-1368-0), Kouzelná třída v muzeu (978-80-271-0790-2), Kouzelná třída v zoo (978-80-271-2572-2), Hry v mateřské škole v teorii a praxi (80-247-0852-3), Kondiční hry a cvičení v přírodě (80-247-0995-3), Některé holky ano (978-80-766-1479-6), Pro mateřské školy (Vyprávění, hudební pohádky, hry se zpěvem...), Psychologie davu (978-80-262-1028-3), Chvála psychoterapie (978-80-262-0210-3)