Kniha specifické poruchy učení (978-80-7311-166-3)

Produkt Kniha specifické poruchy učení (978-80-7311-166-3) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Kniha specifické poruchy učení (978-80-7311-166-3) upraviť a produkt hľadať znova.

Kniha Specifické poruchy učení (978-80-7311-166-3)

Kniha Specifické poruchy učení (978-80-7311-166-3)
Detail

Kniha - autor Zdena Michalová, 300 stran, česky (alza.cz)

Podobné produkty ako Kniha Specifické poruchy učení (978-80-7311-166-3) , Kniha specifické poruchy učení (978-80-7311-166-3)

Specifické poruchy učení (978-80-266-1219-3)

Specifické poruchy učení (978-80-266-1219-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Lenka Krejčová, 248 stran Specifickými poruchami učení (SPU) jsou myšleny dyslexie, dysgrafie a dysortografie (pouze naznačeny budou také dyskalkulie a dyspraxie). V současné době se jedná o skupinu obtíží, která zahrnuje nejvyšší procento žáků základních i středních škol v kategorii žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Statistiky hovoří o přibližně pěti procentech žáků, kteří jsou ve školách tzv. integrováni z důvodu stanovení diagnózy SPU. Mimo to je třeba počítat s neméně velkou skupinou žáků, jejichž obtíže jsou menšího rozsahu, proto nejsou oficiálně integrováni. Přesto jsou v souladu se stávající legislativou chápáni jako žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a mají nárok na vyrovnávací opatření, jež jim mají poskytovat učitelé na základě pedagogické diagnostiky. Odhadem se takto dostáváme na bezmála 10 % žáků všech typů škol. Současný stav odborného poznání ukazuje, že jediným účinným řešením obtíží souvisejících se... (alza.cz)

Podobné produkty ako Specifické poruchy učení (978-80-266-1219-3) , Zvládáme specifické poruchy učení: dyslexie, dysortografie, dysgrafie (978-80-266-1400-5)

Muzikoterapie a specifické poruchy učení (978-80-247-3520-7)

Muzikoterapie a specifické poruchy učení (978-80-247-3520-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Marie Beníčková, 160 stran Publikace Muzikoterapie a specifické poruchy učení je první knihou svého druhu na českém trhu. Muzikoterapeutka a vysokoškolská pedagožka, zakladatelka terapeutické školy Akademie Alternativa, čtenáře erudovaně provází postupem, jak v praxi muzikoterapeuticky pracovat s klienty se specifickými poruchami učení. Metodika je opřena o dlouhodobý výzkum, který ověřil účinnost muzikoterapeutického působení u žáků majících problémy se školní úspěšností, a v současné době pomáhá zlepšovat kvalitu života mnoha dětem. Součástí knihy jsou metodické postupy, zásobník technik, relaxační cvičení, ukázky využití netradičních hudebních nástrojů, konkrétní příklady z praxe, ukázky kazuistik, kontraidikace terapeutické práce a nechybí ani zpěvník písní s jednoduchými instrumentálními doprovody. Kniha je určena pro zájemce z řad terapeutů, pedagogů, psychologů a pomáhajících profesí a je výbornou studijní příručkou i pro... (alza.cz)

Podobné produkty ako Muzikoterapie a specifické poruchy učení (978-80-247-3520-7) , Poruchy polykání (978-80-7311-188-5)

Zvládáme specifické poruchy učení: Dyslexie, dysortografie, dysgrafie (978-80-266-1400-5)

Zvládáme specifické poruchy učení: Dyslexie, dysortografie, dysgrafie (978-80-266-1400-5)
Detail

Kniha - autor Lenka Krejčová; Zuzana Hladíková, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato praktická kniha obsahuje konkrétní příklady i cvičení a je zaměřena především na žáky 2. stupně ZŠ. Využít ji ale mohou také žáci starší, studenti SŠ a VŠ, stejně jako dospělí. Jednotlivé kapitoly se věnují práci s texty od psaní souvislých textů, výpisků z učebnic a dalších odborných článků, až po učení slovíček v cizích jazycích. Nepomíjí ani alternativní způsoby zpracovaní informací, zapamatování si učiva, porozumění čtenému a využití moderních technologií. Vše názorně a srozumitelně. (alza.cz)

Podobné produkty ako Zvládáme specifické poruchy učení: Dyslexie, dysortografie, dysgrafie (978-80-266-1400-5) , Poruchy učení (978-80-262-0875-4)

Muzikoterapie a specifické poruchy učení - Marie Beníčková - e-kniha

Muzikoterapie a specifické poruchy učení - Marie Beníčková - e-kniha
Detail

eBook:,Jak v praxi pracovat s klienty se specifickými poruchami učení? Muzikoterapie se ukazuje jako velmi slibná metoda, jejíž účinnost je potvrzena dlouhodobým výzkumem. Přední česká muzikoterapeutka přináší metodiku zlepšující život mnoha dětem, které mají problémy se školní úspěšností. Součástí knihy je zpěvník s doprovody. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Muzikoterapie a specifické poruchy učení - Marie Beníčková - e-kniha , Poruchy dýchání ve spánku (978-80-7311-197-7)

Specifické poruchy učení - Michalová Zdena

Specifické poruchy učení - Michalová Zdena

Specifické poruchy učení - Michalová Zdena
Detail

Problematika specifických poruch učení je závažná, protože neumět dobře číst, psát nebo počítat znamená mít uzavřenou cestu k informacím a k dalšímu vzdělání. Nezávisle na inteligenci bývají děti s SPU ve škole neúspěšné a mívají obtíže i s profesní přípravou. Své intelektové předpoklady nejsou schopny plně využít a ztrácejí možnost dále studovat - vynikající rozumové schopnosti totiž mnody nestačí obtíže způsobené poruchou kompenzovat.Ve škole existuje pro děti s problémy výukového nebo výchovného rázu složitý, diverzifikovaný svět, a přestože se často jedná o žáky nadané, kteří svůj problém zdolávali zvýšeným úsilím a zásluhou rodiny, s přechodem na II. stupeň se jejich obtíže stupňují, neradi čtou, nestačí tempu ostatních. S tím úzce souvisejí vznikající obtíže sekundární: dítě se potýká s pocitem méněcennosti, následně s odporem ke škole, těžko s začleňuje do sociální skupiny vrstevníků a má nedobrý vztah k učitelům i rodičům. Není-li mu včas pomoženo, mohou jeho problémy vyústit v neurotizaci. Proto je nutné, aby jeho okolí bylo o problémech informováno, aby dokázalo zaujmout správný postoj. Publikace s zabývá všemi věkovými obdobími v životě člověka, do kterých se specifické potíže promítají. Věnuje se i těm obdobím školního vzdělávání, která u nás dosud nejsou příliš zpracována, totiž druhému stupni ZŠ a středními školami s dopadem na věk dospělých. Jejím cílem je seznámit širokou veřejnost - ale hlavně rodiče - se zkušenostmi učitelské i poradenské praxe a poskytnout rady, jak těmto jedincům účinně pomáhat v překonávání jejich obtíží. Publikace se aktuálně zabývá i novou školskou legislativou platnou od 1. 9. 2016 (zákon 82/2015 Sb. a Vyhláška 27/2016 Sb.). Částečně tak může pomoci čtenáři zorientovat se v oblasti školské péče o děti, žáky a studenty s SPU v souvislosti s platnou legislativní úpravou. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Specifické poruchy učení - Michalová Zdena , Zábavné učení spojování: kniha aktivit se samolepkami (978-80-256-3027-3)

Zvládáme specifické poruchy učení - Krejčová Lenka

Zvládáme specifické poruchy učení - Krejčová Lenka
Detail

Tato praktická kniha obsahuje konkrétní příklady i cvičení a je zaměřena především na žáky 2. stupně ZŠ. Využít ji ale mohou také žáci starší, studenti SŠ a VŠ, stejně jako dospělí. Jednotlivé kapitoly se věnují práci s texty od psaní souvislých textů, výpisků z učebnic a dalších odborných článků, až po učení slovíček v cizích jazycích. Nepomíjí ani alternativní způsoby zpracovaní informací, zapamatování si učiva, porozumění čtenému a využití moderních technologií. Vše názorně a srozumitelně. (patro.cz)

Podobné produkty ako Zvládáme specifické poruchy učení - Krejčová Lenka , Angličtina 3: učebnice (978-80-7311-083-3)

Katalog podpůrných opatření Specifické poruchy učení a chování: pro žáky s potřebou podpory ve vzděl (978-80-7676-625-9)

Katalog podpůrných opatření Specifické poruchy učení a chování: pro žáky s potřebou podpory ve vzděl (978-80-7676-625-9)
Detail

Kniha - autor Drahomíra Jucovičová; Hana Žáčková, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Žáků se specifickými poruchami učení a chování je v populaci (na ZŠ i SŠ) poměrně velké množství a je důležité jim věnovat zvýšenou pozornost a pracovat s nimi tak, aby mohli uplatnit svůj potencionál a uspět nejen ve vzdělávání, ale perspektivně i v budoucím praktickém životě. Proto je třeba vytvořit při vzdělávání takové podmínky, aby tito žáci byli svou poruchou co nejméně hendikepováni. Cílem této dílčí části katalogu je podat pedagogickým pracovníkům informace o jednotlivých druzích poruch a možnostech práce s nimi za využití konkrétních pracovních postupů, metod výuky, hodnocení, včetně možností reedukační péče a využití speciálních pomůcek. Katalog PO – dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu specifických poruch učení a chování uvádí charakteristiky jednotlivých druhů znevýhodnění, popisuje konkrétní projevy jednotlivých specifických poruch... (alza.cz)

Podobné produkty ako Katalog podpůrných opatření Specifické poruchy učení a chování: pro žáky s potřebou podpory ve vzděl (978-80-7676-625-9) , Horká lázeň (978-80-7601-166-3)

Zvládáme specifické poruchy učení - Lenka Krejčová, Zuzana Hladíková

Zvládáme specifické poruchy učení - Lenka Krejčová, Zuzana Hladíková
Detail

Autorky úspěšné publikace Specifické poruchy učení připravily další titul, který je zaměřen především na žáky 2. stupně ZŠ, využít jej ale mohou také žáci starší, studenti SŠ a VŠ i dospělí a samozřejmě také rodiče, učitelé, doučovatelé, speciální pedagogové a psychologové. Jednotlivé kapitoly se věnují práci s texty (psaní souvislých textů, psaní výpisků z odborných textů, učení slovíček v cizích jazycích), porozumění čtenému, alternativním způsobům zpracování informací a zapamatování si učiva i využití moderních technologií. Co v knize najdete? * systematický trénink dovedností, které v souvislosti s dyslexií potřebujeme posílit * pomoc pro nalezení vlastních způsobů práce * konkrétní příklady a praktická cvičení Kvalitní čtenářské dovednosti představují klíč k úspěšné celoživotní vzdělanosti. Kdo nechce přestat s nápravou problémů se čtením ve třetí či čtvrté třídě, sáhne po této publikaci. Obsahuje cvičení a úkoly, které svou náročností odpovídají rozumové vyspělosti dítěte na druhém stupni a současně respektují jeho čtenářské dovednosti. Volba cvičení rovněž odpovídá současným poznatkům o efektivní nápravě poruch čtení. PhDr. Václav Mertin, dětský psycholog, Katedra psychologie FF UK Zuzana Hladíková pracuje jako psycholožka v neziskové organizaci DYS-centrum Praha, z. ú. Věnuje se jak problematice specifických poruch učení a chování, tak i obecnějším otázkám edukace. Je spoluzakladatelkou Základní školy Poznávání. Podílela se na vzniku několika publikací a komplexního tréninkového programu pro středoškoláky s dyslexií nazvaného „Já na to mám“. Lenka Krejčová pracuje jako psycholožka v neziskové organizaci DYS-centrum Praha, z. ú. a na Katedře psychologie FF UK. Byla zapojena do lokalizace několika diagnostických metod. Dlouhodobě se také zabývá specifickými poruchami učení a chování, což přerostlo v ucelený zájem o problematiku edukace a systém vzdělávání. Spolu se Zuzanou Hladíkovou založila Základní školu Poznávání. Je autorkou nebo spoluautorkou řady časopiseckých článků a knih, podílela se na vzniku komplexního tréninkového programu pro středoškoláky s dyslexií. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Zvládáme specifické poruchy učení - Lenka Krejčová, Zuzana Hladíková , Obyčejný život (978-80-7335-166-3)

Specifické poruchy učení - Lenka Krejčová, Kamila Balharová, Olga Zelinková, Kamila Šemberová, Zuzana Bodnárová - e-kniha

Specifické poruchy učení - Lenka Krejčová, Kamila Balharová, Olga Zelinková, Kamila Šemberová, Zuzana Bodnárová - e-kniha
Detail

eBook:,Specifickými poruchami učení (SPU) jsou myšleny dyslexie, dysgrafie a dysortografie (pouze naznačeny budou také dyskalkulie a dyspraxie). V současné době se jedná o skupinu obtíží, která zahrnuje nejvyšší procento žáků základních i středních škol v kategorii žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Statistiky hovoří o přibližně pěti procentech žáků, kteří jsou ve školách tzv. integrováni z důvodu stanovení diagnózy SPU. Mimo to je třeba počítat s neméně velkou skupinou žáků, jejichž obtíže jsou menšího rozsahu, proto nejsou oficiálně integrováni. Přesto jsou v souladu se stávající legislativou chápáni jako žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a mají nárok na vyrovnávací opatření, jež jim mají poskytovat učitelé na základě pedagogické diagnostiky. Odhadem se takto dostáváme na bezmála 10 % žáků všech typů škol. Současný stav odborného poznání ukazuje, že jediným účinným řešením obtíží souvisejících se SPU je dlouhodobá a intenzivní práce s dětmi i dospívajícími, volba vhodných intervenčních postupů, cílené rozvíjení oslabených oblastí prostřednictvím tzv. reedukací a přiměřená úprava výuky. Přitom rozumové schopnosti těchto žáků jsou standardní, mnohdy až nadprůměrné. Je tedy nesmírně důležité, aby byla včas zahájena efektivní péče, neboť pouze za těchto okolností lze rozvíjet také potenciál žáků a podpořit jejich možnosti. V tomto kontextu je pak nanejvýš žádoucí, aby také rodiče žáků se SPU byli aktivně zapojeni do práce se svými potomky, chápali, co jejich děti potřebují, jak jim mohou pomoci se školní přípravou, ale také jak je podpořit a výchovně působit tak, aby nedošlo ke zbytečnému snižování sebevědomí a sebehodnocení dětí a dospívajících. Praxe však ukazuje, že rodiče mnohdy přesně nerozumí obtížím svých dětí a nevědí, jak jim pomoci, někdy až příliš spoléhají, že škola na základě zprávy z psychologického a speciálně pedagogického vyšetření zaujme vhodné výukové postupy a problémy budou vyřešeny. Publikace si klade za cíl přiblížit rodičům i starším žákům, v čem spočívají obtíže označované jako specifické poruchy učení, do jakých oblastí školního i běžného každodenního života se mohou promítat, jak lze obtíže účinně minimalizovat a současně jak nalézt vhodné postupy a nástroje, které mohou napomoci, aby do učebního procesu SPU zasahovaly co nejméně. V úvodní části budou stručně vymezeny SPU, jichž se bude kniha týkat. Budou zmíněny základní symptomy, nejčastěji uváděné příčiny vzniku obtíží a související témata. Těžiště knihy bude spočívat v konkrétních doporučeních a námětech na postupy práce s dětmi i dospívajícími v domácím i školním prostředí, které je vhodné účinně využívat pro zmírnění SPU či jejich kompenzaci. Vybrané kapitoly se budou také stručně věnovat vysvětlení stávající legislativy a psychologických a speciálně pedagogických postupů, s nimiž se rodiče mohou setkat v poradenských zařízeních. Dále budou zaměřeny na způsoby práce v domácím prostředí, ale také při výuce ve škole, a to především v tom smyslu, aby rodiče chápali, co mohou očekávat od učitelů a co mohou pro své potomky žádat. Texty budou doplněny stručnými případovými studiemi a také konkrétními tipy na pracovní listy a další pomůcky, které lze při práci s dětmi a dospívajícími využít. Kniha je určena jak pro pedagogy, tak pro rodiče. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Specifické poruchy učení - Lenka Krejčová, Kamila Balharová, Olga Zelinková, Kamila Šemberová, Zuzana Bodnárová - e-kniha , Sweet tooth mlsoun: kniha druhá (978-80-7679-166-4)

Poruchy učení (978-80-262-0875-4)

Poruchy učení (978-80-262-0875-4)
Detail

Kniha - autor Olga Zelinková, 264 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Zcela přepracované a rozšířené vydání. Komplexní pohled především na praxi, ale i nezbytnou teorii nabízí tato kniha, o jejíž úspěšnosti svědčí to, že toto vydání je celkově již desáté. Vývoj v této oblasti u nás i v zahraničí je velmi rychlý jak v důsledku rostoucího napojení ČR na zahraniční organizace, tak vlivem aktivit MŠMT ČR (nové metodické pokyny, pokyny k integraci). Proto autorka celou knihu důkladně přepracovala a doplnila o nové informace a zkušenosti týkající se základních tematických okruhů (terminologie, příčiny a projevy poruch učení, diagnostika a reedukace jednotlivých typů poruch). Nově zahrnula témata, jež jsou zvláště aktuální (žáci s poruchami učení na vyšších stupních školy, výuka cizích jazyků apod.). (dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, ADHD) (alza.cz)

Podobné produkty ako Poruchy učení (978-80-262-0875-4) , Životy vo víchre (978-80-8202-166-3)

Katalog podpůrných opatření Specifické poruchy učení a chování - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková

Detail

Žáků se specifickými poruchami učení a chování je v populaci (na ZŠ i SŠ) poměrně velké množství a je důležité jim věnovat zvýšenou pozornost a pracovat s nimi tak, aby mohli uplatnit svůj potencionál a uspět nejen ve vzdělávání, ale perspektivně i v budoucím praktickém životě. Proto je třeba vytvořit při vzdělávání takové podmínky, aby tito žáci byli svou poruchou co nejméně hendikepováni. Cílem této dílčí části katalogu je podat pedagogickým pracovníkům informace o jednotlivých druzích poruch a možnostech práce s nimi za využití konkrétních pracovních postupů, metod výuky, hodnocení, včetně možností reedukační péče a využití speciálních pomůcek. Katalog PO – dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu specifických poruch učení a chování uvádí charakteristiky jednotlivých druhů znevýhodnění, popisuje konkrétní projevy jednotlivých specifických poruch učení a chování včetně dopadu těchto poruch nejen na vzdělávání, ale i na běžný život. Zabývá se možnostmi pedagogické diagnostiky těchto žáků v rámci běžného vzdělávacího procesu a dalšími postupy vyplývajícími z této diagnostiky. V kapitolách věnovaných podpůrným opatřením podrobně specifikuje podpůrná opatření u jednotlivých druhů specifických poruch učení a chování a uvádí rovněž konkrétní možnosti jejich realizace ve vzdělávání. V závěru katalogu jsou uvedena doporučení na odbornou literaturu týkající se této problematiky, jsou uvedeny i možnosti využití speciálních pomůcek a programů podle jednotlivých druhů poruch. První kapitola je věnována podrobné charakteristice jednotlivých specifických poruch učení a specifických poruch chování, příčinám a podkladům pro jejich vznik a rovněž i jejich typickým projevům. Prostor je věnován i kombinovaným specifickým poruchám. Druhá kapitola katalogu je věnována konkrétním dopadům specifických poruch učení a chování nejen na vzdělávání, školní výkon žáků, ale i na jejich psychiku a jejich vývoj. Uvedeny jsou i dopady jednotlivých specifických poruch učení a chování na jejich každodenní, praktický život. Vše je ilustrováno na konkrétních příkladech z praxe. Ve třetí kapitole katalogu naleznou čtenáři informace k možnostem pedagogické diagnostiky u žáků se specifickými poruchami učení a chování, kterou mohou provádět pedagogové v běžném vzdělávacím procesu při podezření na přítomnost těchto poruch. Tato diagnostika je pak základem pro další odbornou diagnostiku a umožňuje optimální nastavení zejména 1. stupně PO. Možnosti pedagogické diagnostiky jsou doplněny konkrétními příklady. Čtvrtou kapitolu tvoří podrobný a rozsáhlý popis jednotlivých podpůrných opatření, která lze aplikovat u žáků se specifickými poruchami učení a chování. Jednotlivé možnosti aplikace PO jsou zpracovány dle druhů poruchy a doplněny konkrétními příklady z praxe. Popsány jsou i předměty speciálně pedagogické péče, včetně základních postupů reedukační péče u jednotlivých poruch, možnosti pedagogické intervence a personální podpory. Zmíněny jsou i možnosti spolupráce se zákonnými zástupci. Nedílnou součástí jsou i metody hodnocení a přístupu k žákům opět dle jednotlivých druhů specifických poruch. Uvedeny jsou i možnosti modifikace výukových metod, možnosti organizace výuky, úpravy obsahů a výstupů vzdělávání včetně příkladů pomůcek a pracovních materiálů. Autorky věří, že nabídka a realizace konkrétních podpůrných opatření přispěje k tomu, aby žákům se specifickými poruchami učení a chování byla poskytnuta potřebná podpora a bude tak možné pozitivně ovlivnit nejen jejich úspěšnost ve vzdělávání, ale i jejich budoucí pracovní a osobní život. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Katalog podpůrných opatření Specifické poruchy učení a chování - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková , Funkční poruchy kloubů končetin (978-80-271-2096-3)

Poruchy polykání (978-80-7311-188-5)

Poruchy polykání (978-80-7311-188-5)
Detail

Kniha - autor Miroslav Tedla, 320 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Porucha prehĺtania (dysfágia) je problém, s ktorým sa viac či menej pravidelne stretávame v ORL ambulanciách a na oddeleniach. V mnohých krajinách sveta sa diagnostika a liečba dysfágie stáva prepracovanou medicínskou disciplínou, vyžaduje spoluprácu mnohých špecializácií, typicky pod vedením otorinolaryngológa a klinického logopéda. Dysfágia môže byť spojená s množstvom chorobných stavov, ktoré vedú k organickým zmenám alebo poruchám nervovo svalových funkcií v ústnej dutine, hltane, hrtane, pažeráku a centrálnom nervovom systéme. Vyskytuje sa v každom veku, s vyššou prevalenciou u starších ľudí. Predpokladá sa, že zvyšovaním priemerného veku populácie bude počet pacientov s poruchou prehĺtania narastať. Napriek tomu, že autorský kolektív pracoval pod vedením špecialistov pre ORL a chirurgiu hlavy a krku, naším cieľom bolo podať multidisciplinárny pohľad na túto problematiku,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Poruchy polykání (978-80-7311-188-5) , Deutsch 3: učebnice (80-7311-081-4)

Poruchy dýchání ve spánku (978-80-7311-197-7)

Poruchy dýchání ve spánku (978-80-7311-197-7)
Detail

Kniha - autor Jaroslav Betka; Jaroslava Kubíčková; Jan Klozar; Karel Šonka; Kolektiv autorů, 280 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Spánek je jednou ze základních biologických potřeb člověka, která se opakuje každý den a ve které člověk tráví asi třetinu svého života. Slouží k obnově psychických a fyzických sil, dochází při něm k ukládání paměťových stop a probíhá zde i celá řada metabolických a hormonálních pochodů. Zajištění kvalitního spánku je tak velmi důležité pro každého člověka a případné poruchy spánku mají významný vliv na další tělesné systémy. Proto diagnostika i léčba poruch spánku bývá komplexní a podílí se na ní řada oborů. Výskyt spánkových poruch a náklady spojené s jejich diagnostikou a léčbou pravidelně stoupají, jen v roce 2018 činily tyto náklady v USA 400 milionů USD a v Německu asi 90 milionů USD. I v České republice se poruchy spánku řadí mezi nejčastější onemocnění. Poruchy dýchání ve spánku patří k nejčastější spánkové poruše... (alza.cz)

Podobné produkty ako Poruchy dýchání ve spánku (978-80-7311-197-7) , Cvičení pro lepší učení (978-80-7336-932-3)

Pracovní sešit pro nápravu vývojových poruch učení v českém jazyce II (80-7311-002-4)

Pracovní sešit pro nápravu vývojových poruch učení v českém jazyce II (80-7311-002-4)
Detail

Kniha - autor Hana Treuová, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Oba pracovní sešity nabízejí velké množství materiálu ke zmírnění nebo k úplnému odstranění následků vývojových poruch učení. Jsou vhodnou pomůckou nejen při frontální práci ve specializovaných třídách, ale i při práci individuální, skupinové nebo při individuální logopedické péči. (alza.cz)

Podobné produkty ako Pracovní sešit pro nápravu vývojových poruch učení v českém jazyce II (80-7311-002-4) , Kniha kniha básní (978-80-88088-36-3)

Rozumově nadaní studenti s poruchou učení (978-80-210-7520-7)

Rozumově nadaní studenti s poruchou učení (978-80-210-7520-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Šárka Portešová, 142 stran, česky Publikace se věnuje problematice souběhu rozumového nadání a poruchy učení u středoškolských a vysokoškolských studentů. Kromě obecného vhledu zacíleného na problematiku formování nadání v období adolescence a rané dospělosti se zaměřuje především na otázky související s úspěšným překonáváním školního znevýhodnění těchto studentů, jež souvisí s jejich poruchou učení. Na konkrétních příkladech výpovědí nadaných studentů s tzv. dvojí výjimečností ukazuje, které faktory a podmínky mohou vést k úspěšné kompenzaci jejich specifických handicapů a souběžně k rozvoji nadání a naopak, které skutečnosti jsou v tomto procesu rizikové. Zvláštní pozornost věnuje kompenzačním strategiím, které tito studenti používají, otázkám spojeným s motivací, porozuměním a přijetím dvojí výjimečnosti, ale i problematice emoční podpory těchto studentů ze strany rodičů a učitelů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Rozumově nadaní studenti s poruchou učení (978-80-210-7520-7) , Atlas duše, těla a ducha (978-80-7625-166-3)

Dyslexie: Aktivity pro děti se specifickou poruchou učení (978-80-253-3076-0)

Dyslexie: Aktivity pro děti se specifickou poruchou učení (978-80-253-3076-0)
Detail

Kniha - autor Dita Nastoupilová, 32 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Pestré aktivity pro děti 2. – 3. ročníků základních škol, které mají potíže se čtením. Prvotní činností je práce s obrázky, která rozšiřuje slovní zásobu. Ve druhé fázi se pracuje s krátkými příběhy, na které jsou navázány úkoly zaměřené na rozvoj čtenářských dovedností a na zkvalitnění techniky čtení. Aktivity jsou určeny k procvičování doma i ve škole. Doplňují je nádherné a vtipné ilustrace Markéty Vydrové. (alza.cz)

Podobné produkty ako Dyslexie: Aktivity pro děti se specifickou poruchou učení (978-80-253-3076-0) , Pracovní sešit pro nápravu vývojových poruch učení v českém jazyce ii (80-7311-002-4)

Kniha o skutečnosti podle Buddhova probuzeneckého učení (978-80-880-8315-3)

Kniha o skutečnosti podle Buddhova probuzeneckého učení (978-80-880-8315-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Leopold Procházka Každý z nás, koho se nějakým způsobem dotklo „duchovní snažení“, každý kdo pátral v „utajených“ vrstvách své osobnosti a světa, prošel obdobím intenzivního hledání v literatuře nebo ve skupinkách podobně smýšlejících lidí nejrůznějšího zaměření a každému takovému se stalo toto období „určujícím“ a „formujícím“ i ve smyslu praktickém. Nasměrovalo jeho kroky k cestě za poznáním skutečnosti. Dílo Leopolda Procházky je zhuštěním tohoto procesu. Je výsledkem studia stovek „náboženských“ a „duchovních“ textů, vstřebáním tisíců myšlenek a vlastních vnitřních prožitků, poznatků a pohnutek. A to je pro všechny opravdově hledající jeho největším a nedocenitelným přínosem. Bylo tomu tenkrát, je tomu doposud a bude tomu tak, dokud budou knihy Leopolda Procházky dostupné. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kniha o skutečnosti podle Buddhova probuzeneckého učení (978-80-880-8315-3) , Český jazyk učebnice pro 9. ročník (978-80-7311-195-3)

Dysgrafie pro 4.-5. ročník ZŠ: Aktivity pro děti se specifickou poruchou učení (978-80-253-4056-1)

Dysgrafie pro 4.-5. ročník ZŠ: Aktivity pro děti se specifickou poruchou učení (978-80-253-4056-1)
Detail

Kniha - autor Dita Nastoupilová, 32 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pestré aktivity pro děti se specifickou poruchou učení mají své nepostradatelné místo i ve vyšších ročnících 1. stupně ZŠ. Úkoly pro žáky, kteří mají potíže se psaním, jsou zaměřeny na rozvoj jemné motoriky, kreativity a představivosti. Sešit je určen rodičům, kteří chtějí zábavnou formou pomoci dětem překonat problémy se psaním, ale i učitelům, kteří jej mohou využít v rámci integrované výuky. (alza.cz)

Podobné produkty ako Dysgrafie pro 4.-5. ročník ZŠ: Aktivity pro děti se specifickou poruchou učení (978-80-253-4056-1) , Pozornost cvičení na posilování koncentrace pozornosti (978-80-7311-137-3)

KuliFerdo 1,2,3,4,5,6,7 Špecifické poruchy učenia - Gošová Věra

KuliFerdo 1,2,3,4,5,6,7 Špecifické poruchy učenia - Gošová Věra
Detail

Súbor siedmich pracovných zošitov pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Je výbornou učebnou pomôckou, ktorá u žiakov rozvíja zrakové vnímanie, logické myslenie, orientáciu, sluchové vnímanie, pozornosť, grafomotoriku a slúži na reedukáciu špecifických porúch učenia. (patro.cz)

Podobné produkty ako KuliFerdo 1,2,3,4,5,6,7 Špecifické poruchy učenia - Gošová Věra , Dyslektická čítanka pro 2. - 3. ročník (978-80-7311-152-6)

KuliFerdo 1,2,3,4,5,6,7 Špecifické poruchy učenia - Věra Gošová

Detail

Súbor siedmich pracovných zošitov pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Je výbornou učebnou pomôckou, ktorá u žiakov rozvíja zrakové vnímanie, logické myslenie, orientáciu, sluchové vnímanie, pozornosť, grafomotoriku a slúži na reedukáciu špecifických porúch učenia. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako KuliFerdo 1,2,3,4,5,6,7 Špecifické poruchy učenia - Věra Gošová , Strukturované učení v praxi: uplatnění principů strukturovaného učení v prostředí běžné školy (978-80-905576-3-5)

Angličtina 3: učebnice (978-80-7311-083-3)

Angličtina 3: učebnice (978-80-7311-083-3)
Detail

Kniha - autor Dagmar Chroboková, 136 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Cílem řady učebnic je umožnit žákům našeho jazykového prostředí snadný vstup do cizího jazyka a naučit je komunikovat v něm. Učebnice vycházejí ze zkušeností autorky s výukou dětí s SPU na 1. stupni ZŠ, ale jsou vhodné i pro žáky začátečníky. Slouží současně jako pracovní sešit, zpěvník i slovník. Veškeré dialogy a některá cvičení jsou namluvena rodilými mluvčími na CD. Ta dále obsahují všechny písničky (nazpívané chlapeckým sborem Boni pueri) a slovní zásobu. Knihy jsou doplněny metodickými příručkami, interaktivními cvičeními i obrázkovými slovníky. (určeno začátečníkům ml. šk. věku a dětem s poruchami učení) (alza.cz)

Podobné produkty ako Angličtina 3: učebnice (978-80-7311-083-3) , Dějiny portugalska: v datech (80-7277-166-3)

Respirační papilomatóza (978-80-7311-207-3)

Respirační papilomatóza (978-80-7311-207-3)
Detail

Kniha - autor Martin Formánek; Karol Zeleník; Roman Chlíbek, 256 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha je ukázkou krásného rozvoje nových diagnostických, chirurgických a terapeutických možností posledních let, které jsou založeny na každodenní spolupráci řady odborných specializací. Autoři přehledným způsobem zpracovali klinickou anatomii, diagnostiku a obecné principy léčby respirační papilomatózy. Systematicky jsou zpracovány chirurgické principy léčby papilomatózy hrtanu. Speciální část léčby je ukázkou pestrosti diferenciální diagnostiky a terapie respirační papilomatózy včetně adjuvantní terapie a očkování. (alza.cz)

Podobné produkty ako Respirační papilomatóza (978-80-7311-207-3) , Národ a stát v českých dějinách (978-80-7557-166-3)

Cvičení pro lepší učení (978-80-7336-932-3)

Cvičení pro lepší učení (978-80-7336-932-3)
Detail

Kniha - 136 stran, česky Pohyb je klíčovým prvkem pro všechny funkce mozku, včetně paměti, emocí, ale i učení. Díky pohybu se vyvíjí řízení na vyšších úrovních centrální nervové soustavy, dochází k tvorbě neurálních spojení mezi senzorickou a motorickou kůrou mozku. A motorická kůra má zásadní vliv na naše myšlení. V knize je stručným způsobem popsán rozvoj dítěte, jeho reakcí a popis základních tří smyslových systémů. Blíže seznamuje čtenáře, jak se mohou přetrvávající primární reflexy (reakce) podílet na neurovývojovém zpoždění dítěte a jak mohou ovlivnit nejen základní školní dovednosti. Potíže dětí se čtením, psaním a počítáním nemusí být fixní a neměnné. Během pohybových aktivit a cvičení dochází k reorganizaci mozku a zlepšuje se i učení. Zařazení vhodných pohybových aktivit může aktivovat schopnost číst mnohem rychleji, stejně tak pomocí pohybu můžeme u dětí pozitivně ovlivnit také psaní a počítání. Kniha Cvičení pro lepší učení má poukázat na to, jak... (alza.cz)

Podobné produkty ako Cvičení pro lepší učení (978-80-7336-932-3) , Miloš hlávka světák nebo kavalír páně? (978-80-7304-166-3)

Pavučinka Sluchové vnímání (978-80-7311-111-3)

Pavučinka Sluchové vnímání (978-80-7311-111-3)
Detail

Kniha - autor Olga Zelinková, česky Cvičení sluchového vnímání a rozlišování délky samohlásek, slabik a sykavekTento materiál určený těm, kdo mají obtíže ve sluchovém vnímání a v činnostech, které s touto dovedností souvisejí. Sluchové rozlišování je předpokladem správné výslovnosti. Výslovnost a sluchové rozlišování podmiňuje zvládnutí některých pravopisných jevů, např. rozlišování krátkých a dlouhých samohlásek, rozlišování sykavek, slabik dy-di, ty-ti, ny-ni.Sluchová analýza, syntéza a diferenciace (rozlišování) jsou nezbytně nutným předpokladem úspěšného nácviku čtení a psaní. Některá cvičení společně se zvukovým doprovodem na CD mohou být prevencí školního selhávání a lze je provádět již v předškolním věku.Zvukové soubory k Pavučince Sluch. vnímání jsou ke stažení na webu www.tobias-ucebnice.cz na stránce produktu - klikne se na stáhnout ukázku. Je to popsáno i na obálce knihy na zadní straně.Materiál je též určen pro děti s nesprávnou výslovností, děti s... (alza.cz)

Podobné produkty ako Pavučinka Sluchové vnímání (978-80-7311-111-3) , Zábavné učení kresli a vybarvuj: kniha aktivit se samolepkami (978-80-256-3029-7)

Zábavné učení Spojování: Kniha aktivit se samolepkami (978-80-256-3027-3)

Zábavné učení Spojování: Kniha aktivit se samolepkami (978-80-256-3027-3)
Detail

Kniha - autor Charly Lane; Stuart Lynch, 28 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha plná spojovaček a úloh, které zaujmou každou chytrou hlavičku, podporuje tvořivé hraní i fantazii s vytlačovacími obrázky a více než 250 samolepkami. (alza.cz)

Podobné produkty ako Zábavné učení Spojování: Kniha aktivit se samolepkami (978-80-256-3027-3) , Zábavné učení hledej a najdi: kniha aktivit se samolepkami (978-80-256-3026-6)

Poruchy učení - Zelinková Olga

Poruchy učení - Zelinková Olga
Detail

Zcela přepracované a rozšířené vydání. Komplexní pohled především na praxi, ale i nezbytnou teorii nabízí tato kniha, o jejíž úspěšnosti svědčí to, že toto vydání je celkově již desáté. Vývoj v této oblasti u nás i v zahraničí je velmi rychlý jak v důsledku rostoucího napojení ČR na zahraniční organizace, tak vlivem aktivit MŠMT ČR (nové metodické pokyny, pokyny k integraci). Proto autorka celou knihu důkladně přepracovala a doplnila o nové informace a zkušenosti týkající se základních tematických okruhů (terminologie, příčiny a projevy poruch učení, diagnostika a reedukace jednotlivých typů poruch). Nově zahrnula témata, jež jsou zvláště aktuální (žáci s poruchami učení na vyšších stupních školy, výuka cizích jazyků apod.). (dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, ADHD) (patro.cz)

Podobné produkty ako Poruchy učení - Zelinková Olga , Úzkostné poruchy (978-80-8063-400-1)

Horká lázeň (978-80-7601-166-3)

Horká lázeň (978-80-7601-166-3)
Detail

Kniha - autor P. G. Wodehouse, 224 stran, česky, pevná s přebalem lesklá (alza.cz)

Podobné produkty ako Horká lázeň (978-80-7601-166-3) , Poruchy střech (978-80-8076-067-0)

Obyčejný život (978-80-7335-166-3)

Detail

Kniha - česky KAREL ČAPEK se stal světoznámým díky svému dramatu R.U.R., mnozí jej tedy považovali především za dramatika či za autora scifi. Brzy nato se předvedl i jako vynikající autor cestopisů a fejetonista, který vynikal vtipem a pozorovatelským nadáním vidět nevšední stránku všedních věcí. Koncem dvacátých let minulého století si získal čtenářskou přízeň svými dvěma sbírkami mistrných krátkých próz Povídky z první kapsy a Povídky z druhé kapsy. Jeho dílo však vyvrcholilo ve třech románových prózách – třetí z nich byl právě Obyčejný život. Jeho hrdinou je železniční úředník, který se na sklonku svého života pokusí popsat běh svého obyčejného života. Když jej vypoví, začne však sám se svým pohledem vést stále vášnivější spor o to, kdo vlastně byl, jaký život skutečně žil. Postupně nachází v sobě jakoby přehlížené motivy svých činů, jakési skryté osoby, které se zdají z rámce obyčejného života vybočovat. Každý lidský život, i ten zdánlivě nejobyčejnější,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Obyčejný život (978-80-7335-166-3) , Chirurgie očnice (978-80-7311-198-4)

Dyslektická čítanka pro 2. - 3. ročník (978-80-7311-152-6)

Dyslektická čítanka pro 2. - 3. ročník (978-80-7311-152-6)
Detail

Kniha - autor Zděňka Michalová, 80 stran, česky Navazuje na díl první, po formální stránce je uspořádán stejným způsobem. Dospělý, který dle učebnice pracuje s malým čtenářem, je přesně instruován k dílčím úkonům s dítětem v záhlaví jednotlivých textů. Z obsahového hlediska tento díl pokrývá čtení trojpísmenné otevřené slabiky (typ pro, sto, stojí...) a slov se dvěma souhláskami uprostřed, čtení slov se slabikotvorným r, l a čtení slov se shluky souhlásek. V každém jednotlivém celku je dostatek slov nácvičných. Nechybí množství zábavných úkolů na rozvoj zrakově-sluchového vnímání (křížovky, doplňovačky, atd...) a na schopnost orientace v textu. Učebnice je vhodná na procvičení čtení pro děti prvních a druhých tříd bez čtenářských obtíží, pro dyslektiky k nácviku uvedených typů slov (předpokládáme druhou a třetí třídu) i pro děti na školách zvláštních. (alza.cz)

Podobné produkty ako Dyslektická čítanka pro 2. - 3. ročník (978-80-7311-152-6)

Pozornost cvičení na posilování koncentrace pozornosti (978-80-7311-137-3)

Pozornost cvičení na posilování koncentrace pozornosti (978-80-7311-137-3)
Detail

Kniha - autor Zděňka Michalová, 60 stran, česky, volné listy Soubor je určen dětem zhruba od 3. třídy ZŠ (např. pro práci s hyperaktivními jedinci), ale též dospělým (afatikům). Kromě posílení pozornosti je u některých cvičení zároveň rozvíjena paměť a zrakové vnímání, takže lze navázat na publikaci Shody a rozdíly. Pozornost je jednou ze základních složek inteligence. Pokud věnujeme plně svou pozornost nějaké úloze, jsme schopni ji splnit přesněji a rychleji. Stoprocentní pozornost však člověk dokáže vyvinout jen v krátkých časových úsecích – nejdéle 30 až 90 sekund. Po uplynutí tohoto limitu se pozornost začíná snižovat a my ji musíme znovu připoutávat k zadané úloze. To se nám daří pomocí procesu zvaného koncentrace. Ale co když nejsme schopni svoji pozornost koncentrovat? Znamená to, že můžeme mít určitou poruchu koncentrace pozornosti, která může být způsobena mnoha vnějšími i vnitřními faktory, v některých případech je ono narušení koncentrace pozornosti... (alza.cz)

Podobné produkty ako Pozornost cvičení na posilování koncentrace pozornosti (978-80-7311-137-3)

Český jazyk učebnice pro 9. ročník (978-80-7311-195-3)

Český jazyk učebnice pro 9. ročník (978-80-7311-195-3)
Detail

Kniha - autor Vladimíra Bičíková; Zdeněk Topil; František Šafránek, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Řada učebnic s graficky přehledným uspořádáním učiva usnadňující multisenzorální přístup, s důrazem na systematické a efektivní budování jazykových znalostí a dovedností; učivo rozdělené do postupných na sebe logicky navazujících kroků (seriace) umožňuje postupovat samostatně, individuálním tempem jak žákům nadaným, tak dyslektikům; učebnice a pracovní sešity obsahují nepřeberné množství materiálu k procvičování i ke komunikaci. Schválilo MŠMT č. j.: MSMT-24051/2019-11 dne 5. prosince 2019 k zařazení do seznamu učebnic pro základní vzdělávání jako součást ucelené řady učebnic pro vzdělávací obor Český jazyk a literatura, 6. - 9. ročník, s dobou platnosti šest let. (alza.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk učebnice pro 9. ročník (978-80-7311-195-3)

Životy vo víchre (978-80-8202-166-3)

Životy vo víchre (978-80-8202-166-3)
Detail

Kniha - autor Magdaléna Cisárová, 220 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Román Životy vo víchre vykresľuje zložitý osud ženy, zachytáva jej vyhrotený existenčný, rodinný a citový život. V dôsledku spoločenskej zmeny zakúsi obdobie plné výčitiek a sklamaní, s ktorými sa nikdy nechcela stretnúť. Stráca nielen životné ilúzie, ale aj priateľov a známych. Neskôr pochopí, že šťastie sa napokon vždy nájde. Prežije akoby dva odlišné životy, ktorými sa vinie pútavý príbeh osudovej lásky. (alza.cz)

Podobné produkty ako Životy vo víchre (978-80-8202-166-3)

Český jazyk 3. ročník Pracovní sešit 2. díl (978-80-7311-174-8)

Český jazyk 3. ročník Pracovní sešit 2. díl (978-80-7311-174-8)
Detail

Kniha - česky Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné vysvětlování jazykových pojmů jazykem odpovídajícím rozumovým předpokladům žákům 1. stupně. V tom jsme se inspirovali i pojetím učebnic před školskou reformou v roce 1976, kdy bylo běžné, že si děti na prvním stupni osvojovaly jazykové učivo již ve škole a nikoli doma samostudiem. Obsah učiva je v celé řadě uspořádán tak, aby nejobtížnější gramatické jevy byly probrány v prvních čtyřech měsících, a bylo tak dostatek prostoru pro jejich procvičování v průběhu zbytku školního roku. Neb už naši dávní učitelé své zkušenosti shrnovali do věty: „Důležité učivo se musí naučit do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk 3. ročník Pracovní sešit 2. díl (978-80-7311-174-8)

Český jazyk 3. ročník Pracovní sešit 1. díl (978-80-7311-173-1)

Český jazyk 3. ročník Pracovní sešit 1. díl (978-80-7311-173-1)
Detail

Kniha - česky Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné vysvětlování jazykových pojmů jazykem odpovídajícím rozumovým předpokladům žákům 1. stupně. V tom jsme se inspirovali i pojetím učebnic před školskou reformou v roce 1976, kdy bylo běžné, že si děti na prvním stupni osvojovaly jazykové učivo již ve škole a nikoli doma samostudiem. Obsah učiva je v celé řadě uspořádán tak, aby nejobtížnější gramatické jevy byly probrány v prvních čtyřech měsících, a bylo tak dostatek prostoru pro jejich procvičování v průběhu zbytku školního roku. Neb už naši dávní učitelé své zkušenosti shrnovali do věty: „Důležité učivo se musí naučit do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk 3. ročník Pracovní sešit 1. díl (978-80-7311-173-1)

Atlas duše, těla a ducha (978-80-7625-166-3)

Atlas duše, těla a ducha (978-80-7625-166-3)
Detail

Kniha - autor Paul Hougham, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Tato kniha čtenáře seznámí s rozličným pojetím lidského těla, duše a ducha v několika odlišných kulturách. Začíná západním pohledem na anatomii a fyziologii, založeném na vědeckém bádání. Zde se věnujeme tělu, od kostry až po imunitní systém a s pomocí skvělých ilustrací jsou srozumitelně vysvětleny všechny jeho funkce. Poté se zaměřuje na metody sledování a zlepšování tělesného a duševního zdraví, jako jsou osteopatie, akupunktura, iridologie, reflexologie, a nakonec vás seznámí s holistickými teoriemi o spojení člověka s vesmírem... Z těchto teoretických základů pak autor vychází při popisu nejrůznějších pohledů na tělo pocházejících z různých starobylých nauk včetně indického systému čaker, čínského systému meridiánů, stromu života kabaly nebo víry západoafrických šamanů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Atlas duše, těla a ducha (978-80-7625-166-3)

Rozumově nadaní studenti s poruchou učení - Šárka Portešová, Ivana Poledňová - e-kniha

Detail

eBook: Publikace se věnuje problematice souběhu rozumového nadání a poruchy učení u středoškolských a vysokoškolských studentů. Kromě obecného vhledu zacíleného na problematiku formování nadání v období adolescence a rané dospělosti se zaměřuje především na otázky související s úspěšným překonáváním školního znevýhodnění těchto studentů, jež souvisí s jejich poruchou učení. Na konkrétních příkladech výpovědí nadaných studentů s tzv. dvojí výjimečností ukazuje, které faktory a podmínky mohou vést k úspěšné kompenzaci jejich specifických handicapů a souběžně k rozvoji nadání a naopak, které skutečnosti jsou v tomto procesu rizikové. Zvláštní pozornost věnuje kompenzačním strategiím, které tito studenti používají, otázkám spojeným s motivací, porozuměním a přijetím dvojí výjimečnosti, ale i problematice emoční podpory těchto studentů ze strany rodičů a učitelů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Rozumově nadaní studenti s poruchou učení - Šárka Portešová, Ivana Poledňová - e-kniha

Český jazyk 8. ročník učebnice: Učebnice pro 8. ročník (978-80-7311-179-3)

Český jazyk 8. ročník učebnice: Učebnice pro 8. ročník (978-80-7311-179-3)
Detail

Kniha - česky Řada učebnic s graficky přehledným uspořádáním učiva usnadňující multisenzorální přístup, s důrazem na systematické a efektivní budování jazykových znalostí a dovedností; učivo rozdělené do postupných na sebe logicky navazujících kroků (seriace) umožňuje postupovat samostatně, individuálním tempem jak žákům nadaným, tak dyslektikům; učebnice a pracovní sešity obsahují nepřeberné množství materiálu k procvičování i ke komunikaci. (alza.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk 8. ročník učebnice: Učebnice pro 8. ročník (978-80-7311-179-3)

Miloš Hlávka Světák nebo Kavalír Páně? (978-80-7304-166-3)

Miloš Hlávka Světák nebo Kavalír Páně? (978-80-7304-166-3)
Detail

Kniha - autor Vladimír Just, 536 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá ublikace navazuje na edici Hlávkových Písní na rozloučenou, tentokrát je však věnovaná jeho divadelní tvorbě. Ta byla Hlávkovým hlavním zájmem; především napsal řadu původních her a osobitých autorských adaptací, z nichž některé byly divadelní událostí nejen ve své době, ale hrají se s úspěchem dodnes, jiné zatím zůstávají širší i odbornou veřejností neobjeveny. Kniha přináší mj. Hlávkovy hry Benátská maškaráda, Kavalír Páně a Paní Studánka, ukázky z jeho her Panama, Světáci a Jazzové varhany (dosud nepublikováno), z avantgardní revue Dona Kichotka, ale i průřez Hlávkovými novinovými články či rozhlasovými přednáškami o divadle. Výběr a uspořádání obsáhlého materiálu je prací prof. Vladimíra Justa, který je také autorem obsáhlé úvodní portrétní studie Smrt jako téma i osud. Hodnotí v ní skutečný, často nedoceňovaný význam M.? ?Hlávky pro české drama a divadlo 20.? ?století, pozornost... (alza.cz)

Podobné produkty ako Miloš Hlávka Světák nebo Kavalír Páně? (978-80-7304-166-3)

Národ a stát v českých dějinách (978-80-7557-166-3)

Národ a stát v českých dějinách (978-80-7557-166-3)
Detail

Kniha - autor Václav Ryneš, 344 stran, česky, polotuhá flexo Publicista Václav Ryneš při příležitosti sto let od výročí Československa a třiceti let od demokratické státnosti předkládá české veřejnosti publikaci Národ a stát v českých dějinách, která obsahuje dvě politologické studie Kontinuita českých dějin a Když křižovali český národ.Kontinuita českých dějin představuje studii zaměřenou na vývoj českých dějin v evropském kontextu. V textu se promítají různé dějinné souvislosti, politické a společenské, které propojují vznik kontinuity a integrity českého národa. Studie Když křižovali český národ představuje určitý pohled na dobu první, druhé a třetí Československé republiky. Autor upozorňuje na krizové okamžiky od demokracie přes hnědou totalitu až k rudé a vzniku socialismu. Obě studie představují široký politický úhel pohledu na českou národní a československou státnost. (alza.cz)

Podobné produkty ako Národ a stát v českých dějinách (978-80-7557-166-3)

Činnosti se zvířaty v předškolním vzdělávání (978-80-7496-166-3)

Činnosti se zvířaty v předškolním vzdělávání (978-80-7496-166-3)
Detail

Kniha - autor Kateřina Jančaříková; Jana Havlová, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace Činnosti se zvířaty se zabývá problematikou využití a zapojení vybraných druhů zvířat v předškolním vzdělávání. První část knihy je zaměřena na teorii – terminologii, obecnou charakteristiku interakce se zvířaty a zařazení aktivit v rámci legislativy. V druhé části autorky seznamují čtenáře s praxí, se zkušenostmi a příklady dobré praxe, věnují pozornost kritériím výběru vhodného druhu zvířete a jeho potřebám, popisují konkrétní vzdělávací činnosti a uvádí rady, jak se vyvarovat možných rizik v rámci kontaktu s živými tvory. Kniha pojímá vzdělávání za pomoci zvířat komplexně s uceleným přehledem v oblasti teoretické i praktické. Nabízí učitelkám v mateřských školách a dalším odborníkům či rodičům možnosti, jakým způsobem zapojit zvířata do vzdělávání, a tím zkvalitnit prostředí, ve kterém dítě vyrůstá a využít pozitivního vlivu živých tvorů na rozvoj... (alza.cz)

Podobné produkty ako Činnosti se zvířaty v předškolním vzdělávání (978-80-7496-166-3)

Mezigenerační učení (978-80-210-8460-5)

Mezigenerační učení (978-80-210-8460-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Petr Novotný, 296 stran, česky Mezigeneračnost je jedním z nejpřirozenějších aspektů učení, jež nás provází po celý život. Jsme zvyklí, že mezi učícím se a tím, kdo učí, je často výraznější věkový rozdíl. Obecně se předpokládá, že právě tento rozdíl zajistí dostatek informací, podnětů a zkušeností, jež mohou učícího se obohatit. V této knize se snažíme tuto „samozřejmost“ mezigeneračního učení zproblematizovat. Ukazujeme, že učební situace, v nichž se setkávají lidé z odlišných generací, jsou specifické v řadě ohledů: z hlediska obsahů učení, aktivity jednotlivých aktérů při poskytování a přijímání učebních podnětů, různorodostí učebních situací a příležitostí k nim. Aktéři mezigeneračního učení musí čelit různým výzvám, ale zároveň si mohou odnášet specifické benefity. Tuto specifičnost rozkrýváme v rovině teoretické, ale zejména empiricky výzkumem mezigeneračního učení v různých sociálních prostředích: ve škole, na pracovišti a v... (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezigenerační učení (978-80-210-8460-5)

Psychologie učení (978-80-271-2853-2)

Psychologie učení (978-80-271-2853-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Průcha, 272 stran, česky Fenomén učení hraje v životě všech lidí prvořadou roli – setkáváme se s ním od kolébky až do nejvyššího stáří. Kniha klade důraz nejen na klasické teoretické koncepce učení, ale i na aktuální problémy ve výchovně-vzdělávací praxi. Autor vychází ze současného názorového trendu v zahraniční psychologii a pedagogice, založeného na přesvědčení, že objasňování a ovlivňování veškerých edukačních procesů ve školním i jiném prostředí musí být podloženo důkazy. Proto je velká pozornost věnována výzkumům učení, jejich metodám a výsledkům, a to i těm, které jsou v českém prostředí málo známé nebo mohou být pro čtenáře jinak pozoruhodné. Kniha je určena studentům pedagogických a psychologických oborů, učitelům a výzkumným pracovníkům ve společenskovědní oblasti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Psychologie učení (978-80-271-2853-2)

Efektivní učení (978-80-265-0479-5)

Efektivní učení (978-80-265-0479-5)
Detail

Elektronická kniha - Techniky přemýšlení, soustředění a komunikace s využitím myšlenkových map - autor Dagmar Chytková, Michal Černý, 168 stran Ve škole se jen velice málo prostoru věnuje tomu, jak se skutečně učit. Místo schopnosti aktivně samostatně poznávat a popisovat svět se těžiště výuky stále orientuje na znalosti a dovednosti odborného charakteru. Tato kniha se snaží být průvodcem všem, kdo by se rádi naučili učit se, a nevědí, jak na to. Snaží se klást důraz na schopnost číst a psát kritickým způsobem, kreativně myslet a organizovat svůj svět i čas.Techniky přemýšlení, soustředění a komunikace s využitím myšlenkových map Ve škole se jen velice málo prostoru věnuje tomu, jak se skutečně učit. Místo schopnosti aktivně samostatně poznávat a popisovat svět se těžiště výuky stále orientuje na znalosti a dovednosti odborného charakteru. Tato kniha se snaží být průvodcem všem, kdo by se rádi naučili učit se, a nevědí, jak na to. Snaží se klást důraz na... (alza.cz)

Podobné produkty ako Efektivní učení (978-80-265-0479-5)

Techniky učení (978-80-247-4781-1)

Techniky učení (978-80-247-4781-1)
Detail

Elektronická kniha - autor David Reinhaus, 112 stran Knížka je určena všem, kteří se chtějí snadněji a lépe učit a více si zapamatovat. Díky testu v knize zjistíte, jaký jste studijní typ a jaké metody učení jsou pro vás nejvhodnější. Dozvíte se, jak se správně motivovat, jak při učení ideálně postupovat a jak si vytvořit optimální studijní podmínky. Seznámíte se s osvědčenými technikami, jak se zorientovat v nových informacích a jak je strukturovat, s metodami rychlého čtení, myšlenkovými mapami a mnoha dalšími. Nakonec objevíte metody, díky kterým si nové poznatky vštípíte do paměti — od klasických paměťových technik, přes číselné řady až po učení ve skupině nebo videofeedback. S touto knížkou se pro vás učení nových věcí stane potěšením. (alza.cz)

Podobné produkty ako Techniky učení (978-80-247-4781-1)

Svoboda učení (978-80-877-3306-6)

Svoboda učení (978-80-877-3306-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Peter Gray, 100 stran „V každém člověku je zakořeněna přirozená touha po svobodě. Na svět přicházíme připraveni a plni dychtivosti s cílem převzít kontrolu nad našimi vlastními životy.“ Bohužel státní kontrola nad systémem vzdělávání nám zabraňuje tuto touhu úspěšně naplňovat a místo kriticky myslících jedinců jsou produktem současného vzdělávacího systému poslušní, daně platící občané. (alza.cz)

Podobné produkty ako Svoboda učení (978-80-877-3306-6)

Funkční poruchy kloubů končetin (978-80-271-2096-3)

Funkční poruchy kloubů končetin (978-80-271-2096-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Eva Rychlíková, 240 stran, česky Po téměř 17 letech vychází doplněné vydání úspěšné publikace, věnující se častým potížím – bolestem kloubů způsobeným funkčními poruchami. Dochází k omezení vzájemné pohyblivosti kloubních plošek bez patomorfologických změn. Z knihy čtenář získá nejprve všeobecný přehled o vzniku funkčních poruch. Dále autorka popisuje správné klinické vyšetření kloubu, zásady funkčního vyšetření kloubu a specifika léčení obtíží. V dalších částech publikace je velmi podrobně popsáno vyšetřování kloubů horní a dolní končetiny a také léčebné zákroky. Čtenář zde najde i upozornění na nejčastější chyby jak při vyšetření, tak u jednotlivých léčebných postupů. V závěru je v klinické části uvedena klinická symptomatologie funkčních poruch, včetně jejich diagnostiky a léčení. Kniha je bohatě obrazově dokumentována – obsahuje na 220 fotografií, schémat a kreseb. (alza.cz)

Podobné produkty ako Funkční poruchy kloubů končetin (978-80-271-2096-3)

Umění zprostředkovaného učení (978-80-87258-02-6)

Umění zprostředkovaného učení (978-80-87258-02-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Gabriela Málková, 121 stran, česky Teoretická východiska programu pro rozvoj a stimulaci poznávacích funkcí. (alza.cz)

Podobné produkty ako Umění zprostředkovaného učení (978-80-87258-02-6)

Tajemství efektivního učení (978-80-247-5543-4)

Tajemství efektivního učení (978-80-247-5543-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Martin Krengel, 232 stran Dvakrát lepší výsledky s polovičním úsilím Zkušený autor přináší osvědčený systém učení: 10 kroků vás dovede k perfektním výsledkům u zkoušek s mnohem menším úsilím než dříve. Tento jedinečný návod na použití vašeho mozku vám představí moderní triky pro snazší a efektivnější učení, lepší paměť a koncentraci i pro osvojení time managementu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Tajemství efektivního učení (978-80-247-5543-4)
Kniha Specifické poruchy učení (978-80-7311-166-3), Zvládáme specifické poruchy učení: Dyslexie, dysortografie, dysgrafie (978-80-266-1400-5), Poruchy polykání (978-80-7311-188-5), Poruchy učení (978-80-262-0875-4), Poruchy dýchání ve spánku (978-80-7311-197-7), Kniha o skutečnosti podle Buddhova probuzeneckého učení (978-80-880-8315-3), Zábavné učení Spojování: Kniha aktivit se samolepkami (978-80-256-3027-3), Angličtina 3: učebnice (978-80-7311-083-3), Horká lázeň (978-80-7601-166-3), Obyčejný život (978-80-7335-166-3), Sweet Tooth Mlsoun: Kniha druhá (978-80-7679-166-4), Životy vo víchre (978-80-8202-166-3), Funkční poruchy kloubů končetin (978-80-271-2096-3), Deutsch 3: učebnice (80-7311-081-4), Cvičení pro lepší učení (978-80-7336-932-3), Kniha Kniha básní (978-80-88088-36-3), Atlas duše, těla a ducha (978-80-7625-166-3), Pracovní sešit pro nápravu vývojových poruch učení v českém jazyce II (80-7311-002-4), Český jazyk učebnice pro 9. ročník (978-80-7311-195-3), Pozornost cvičení na posilování koncentrace pozornosti (978-80-7311-137-3), Dyslektická čítanka pro 2. - 3. ročník (978-80-7311-152-6), Strukturované učení v praxi: Uplatnění principů Strukturovaného učení v prostředí běžné školy (978-80-905576-3-5), Dějiny Portugalska: v datech (80-7277-166-3), Národ a stát v českých dějinách (978-80-7557-166-3), Miloš Hlávka Světák nebo Kavalír Páně? (978-80-7304-166-3), Zábavné učení Kresli a vybarvuj: Kniha aktivit se samolepkami (978-80-256-3029-7), Zábavné učení Hledej a najdi: Kniha aktivit se samolepkami (978-80-256-3026-6), Úzkostné poruchy (978-80-8063-400-1), Poruchy střech (978-80-8076-067-0), Chirurgie očnice (978-80-7311-198-4)