Management inovací - veber jaromír

Produkt Management inovací - veber jaromír sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Management inovací - veber jaromír upraviť a produkt hľadať znova.

Management inovací - Veber Jaromír

Management inovací - Veber Jaromír
Detail

Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zře¬teli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu. Inovace jsou v současnosti vnímány jako významný faktor ekonomického rozvoje, a to zejména díky svému pozitivnímu vlivu na posilování konkurenceschopnosti. (patro.cz)

Podobné produkty ako Management inovací - Veber Jaromír , Management inovací (978-80-726-1423-3)

Management inovací - Jaromír Veber

Management inovací - Jaromír Veber
Detail

Monografie si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň měli autoři na zřeteli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management inovací - Jaromír Veber , Management inovací (978-80-7261-423-3)

Management inovací - Jaromír Veber - e-kniha

Management inovací - Jaromír Veber - e-kniha
Detail

eBook:,Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zře¬teli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu. Inovace jsou v současnosti vnímány jako významný faktor ekonomického rozvoje, a to zejména díky svému pozitivnímu vlivu na posilování konkurenceschopnosti. Přitom můžeme tento pozitivní vliv vnímat jak z pohledu makroekonomického, tj. jako posilování národní a mezinárodní konkurenceschopnosti, tak z pohledu mikroekonomického – posilování podnikové konkurenceschopnosti. Za přibližně stoletou historii od upozornění J. A. Schupmetera, které se týkalo významu „destrukčních větrů“, jimiž inovace posouvají hospodářský vývoj kupředu, ekonomická teorie i praxe zaznamenala celou řadu poznatků a užitečných zkušeností, které vedly jak k posunům v jednání managementu firem, tak v aktivitách exekutivy vyspělých zemí (zejména ve směru podpory inovací). Kniha Management inovací je rozdělena do dvou základních částí. V první části, která má charakter makroekonomického pohledu na inovace, jejich význam a podporu, je nejprve naznačen význam inovací pro konkurenceschopnost, dále je blíže specifikováno soudobé vymezení pojmu inovací a managementu inovací, jejich vztah k obecnějšímu pojmu změny a managementu změn. Samostatné kapitoly pojednávají o podporách inovací a ochraně duševního vlastnictví (průmyslových práv). Druhá část publikace je věnována mikroekonomickému pohledu na inovace – koncipování podnikových inovačních strategií, realizačnímu cyklu inovací v podnicích. Analyzuje ekonomické aspekty spojené s inovacemi, zejména možnosti financování inovací a ekonomické přístupy k hodnocení inovačních projektů. V závěru této části je pojednáno o metodách a kontrolních mechanismech, které mohou být na podnikové úrovni uplatňovány ve vztahu k řízení inovací.V poslední kapitole, jež má charakter appendixu, se autorský tým zamýšlí nad soudobými záměry německých národohospodářů, které se týkají transformace německé ekonomiky na čistou energii a na tzv. Průmysl 4.0. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management inovací - Jaromír Veber - e-kniha , Jaromír 99 & the bombers: jaromír 99 & the bombers - cd (mam419-2)

Příklady z managementu a jejich řešení - Veber Jaromír

Příklady z managementu a jejich řešení - Veber Jaromír
Detail

Obsahem učebnice je přehled manažerských funkcí, technik a dalších činností souvisejících s řízením. (patro.cz)

Podobné produkty ako Příklady z managementu a jejich řešení - Veber Jaromír , Nohavica jaromír: mikymauzoleum - lp (9029566208)

Digitalizace ekonomiky a společnosti - Veber Jaromír

Digitalizace ekonomiky a společnosti - Veber Jaromír
Detail

Autoři se snaží naznačit klady i úskalí digitální transformace, jichž jsme svědky v ekonomice i celé společnosti. Věnují se jednak novým projevům digitalizace, jako jsou sdílená ekonomika či sociální sítě, jednak jejímu uplatnění v tradičních segmentech ekonomiky, (patro.cz)

Podobné produkty ako Digitalizace ekonomiky a společnosti - Veber Jaromír , Nohavica jaromír: babylon - lp (9029537424)

Management inovací (978-80-7261-423-3)

Management inovací (978-80-7261-423-3)
Detail

Kniha - autor Jaromír Veber, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zře¬teli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Management inovací (978-80-7261-423-3) , Time management nejvyšší generace

Management inovací (978-80-726-1423-3)

Management inovací (978-80-726-1423-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaromír Veber a kol., 288 stran Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zřeteli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu. Inovace jsou v... (alza.cz)

Podobné produkty ako Management inovací (978-80-726-1423-3) , Dynamika šíření lexikálních inovací (978-80-280-0031-8)

Digitalizace ekonomiky a společnosti - Jaromír Veber

Digitalizace ekonomiky a společnosti - Jaromír Veber
Detail

Autoři se snaží naznačit klady i úskalí digitální transformace, jichž jsme svědky v ekonomice i celé společnosti. Věnují se jednak novým projevům digitalizace, jako jsou sdílená ekonomika či sociální sítě, jednak jejímu uplatnění v tradičních segmentech ekonomiky, (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Digitalizace ekonomiky a společnosti - Jaromír Veber , Nohavica jaromír: darmoděj (2x lp) - lp (9029566207)

Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3)

Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3)
Detail

Kniha - autor Zdenek Dytrt, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3) , Nohavica jaromír: moje smutné srdce - lp (9029537423)

Řízení jakosti a ochrana spotřebitele - Jaromír Veber - e-kniha

Řízení jakosti a ochrana spotřebitele - Jaromír Veber - e-kniha
Detail

eBook:,Druhé, aktualizované vydání praktické publikace nabízí nejnovější poznatky z oblasti jakosti, řízení jakosti a ochrany spotřebitele. Kniha obsahuje přehled nejdůležitější legislativy jakosti a přístupů zabezpečování jakosti ve smyslu norem ISO 9000 a ve smyslu TQM. Přibližuje nástroje a metody řízení jakosti od nástrojů a metod univerzálního použití přes metody používané při plánování jakosti a metody pro monitorování a zlepšování procesů až po metody hodnocení jakosti. Na závěr naznačuje směry, kterými se bude management jakosti ubírat v nejbližším období. Velmi cenné a kvalifikované informace ocení manažeři a specialisté malých, středních i velkých podniků, které chtějí zlepšit kvalitu svých výrobků a služeb, popřípadě zavést některý ze standardních přístupů zabezpečování jakosti. Kniha je dále určena studentům vysokých škol a středních a vyšších odborných škol i pro použití ve výuce na středních odborných učilištích. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Řízení jakosti a ochrana spotřebitele - Jaromír Veber - e-kniha , Jaromír roller (978-80-7437-266-7)

Podnikání malé a střední firmy - Jitka Srpová, Jaromír Veber - e-kniha

Podnikání malé a střední firmy - Jitka Srpová, Jaromír Veber - e-kniha
Detail

eBook:,Již třetí, aktualizované a doplněné vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol. Kniha je aktualizována s ohledem na právní normy platné k roku 2013, kdy novinky se týkaly zejména pracovních a smluvních vztahů. Dále jsou v knize aktualizovány programy podpory malého a středního podnikání, nově je připravena problematika marketingových a obchodních činností, informačního a komunikačního zabezpečení v malých a středních firmách a řada dalších témat. Kniha se řízení malé a střední firmy věnuje komplexně: od hodnocení předpokladů k podnikání přes založení firmy, její růst a stabilizaci až po krizové situace a možnosti jejich řešení. Autoři věnují pozornost specifikům ekonomiky a finančního řízení, řízení lidských zdrojů, marketingových a obchodních činností či informačního a komunikačního zabezpečení v malých a středních firmách. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Podnikání malé a střední firmy - Jitka Srpová, Jaromír Veber - e-kniha , Management a hospodaření muzeí (9788024636535)

Rudý car - Václav Veber

Rudý car - Václav Veber
Detail

V Rusku a možná po celém světě mezi levicově exponovanými lidmi mnohdy přežívá chápání Stalina jako architekta socialismu, vítěze nad nacisty a tvůrce sovětského impéria. Ve skutečnosti to byl typ extrémního osobního tyrana, despoty či jakéhosi "superdiktátora", který měl snad jedinou dovednost: uplatnil dokonale hyperbyrokratický kontrolní systém doprovázený terorem, a to důsledně a s naprostým úspěchem. Žádný nový řád nevytvořil, hitlerovskou říši přemohli vojáci za vydatné spojenecké pomoci a za těžkých ztrát, na nichž se podepsal, a impérium, o kterém se soudilo, že je na věky, bylo sice velké, ale nevyrovnané a dnes již neexistuje... Stalinův komunistický pokus o totální nadvládu nad společností byl "dočasně úspěšný", přičemž jeho jediným smyslem byla zničující a zotročující cesta k dobytí světa. Ukázalo se, že je to zároveň mistrný nástroj k ovládání lidí, kteří jsou díky němu dokonale poslušní. Byla to také továrna na oficiální mýty, plná cynismu vůči pravdě. Vládní elita zde naprosto přesvědčivě dokázala, že ten, kdo má moc, má i pravdu. Totalita, a to nejenom bolševická, je zároveň i všestranný morální kolaps, postihne útočníky i ostatní, pronásledovatele i oběti. Zpochybňuje právní vědomí a snaží se ve vědomí lidí vytvořit díry zapomnění, v nichž se ztrácejí činy jak dobré, tak zlé. Stalinismus, a tedy i Stalin sám, naplňoval extremistické plány skupiny politických dobrodruhů či spíše zločinců, kteří aspirovali na vládu nad světem, jejímiž projevy byly mj. krádeže, masové represe, terorismus, bída, železná opona či genocida. Byl to po všech stránkách systém protidemokratický, naplněný militaristickou propagandou i skutečnou přípravou agrese a aktivitou propagandistických frází a slibů. Je pravda, že stalinismus nebyly jen věznice, popravy, lágry a vyhnanství, ale pokud se informacím o těchto činech vyhneme, nikdy celou pravdu o Stalinovi neřekneme. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Rudý car - Václav Veber , Krizový management barokní ekonomiky? (9788024645094)

Rudý car - Veber Václav

Rudý car - Veber Václav
Detail

V Rusku a možná po celém světě mezi levicově exponovanými lidmi mnohdy přežívá chápání Stalina jako architekta socialismu, vítěze nad nacisty a tvůrce sovětského impéria. Ve skutečnosti to byl typ extrémního osobního tyrana, despoty či jakéhosi „superdiktátora“, který měl snad jedinou dovednost: uplatnil dokonale hyperbyrokratický kontrolní systém doprovázený terorem, a to důsledně a s naprostým úspěchem. Žádný nový řád nevytvořil, hitlerovskou říši přemohli vojáci za vydatné spojenecké pomoci a za těžkých ztrát, na nichž se podepsal, a impérium, o kterém se soudilo, že je na věky, bylo sice velké, ale nevyrovnané a dnes již neexistuje... Stalinův komunistický pokus o totální nadvládu nad společností byl „dočasně úspěšný“, přičemž jeho jediným smyslem byla zničující a zotročující cesta k dobytí světa. Ukázalo se, že je to zároveň mistrný nástroj k ovládání lidí, kteří jsou díky němu dokonale poslušní. Byla to také továrna na oficiální mýty, plná cynismu vůči pravdě. Vládní elita zde naprosto přesvědčivě dokázala, že ten, kdo má moc, má i pravdu. Totalita, a to nejenom bolševická, je zároveň i všestranný morální kolaps, postihne útočníky i ostatní, pronásledovatele i oběti. Zpochybňuje právní vědomí a snaží se ve vědomí lidí vytvořit díry zapomnění, v nichž se ztrácejí činy jak dobré, tak zlé. Stalinismus, a tedy i Stalin sám, naplňoval extremistické plány skupiny politických dobrodruhů či spíše zločinců, kteří aspirovali na vládu nad světem, jejímiž projevy byly mj. krádeže, masové represe, terorismus, bída, železná opona či genocida. Byl to po všech stránkách systém protidemokratický, naplněný militaristickou propagandou i skutečnou přípravou agrese a aktivitou propagandistických frází a slibů. Je pravda, že stalinismus nebyly jen věznice, popravy, lágry a vyhnanství, ale pokud se informacím o těchto činech vyhneme, nikdy celou pravdu o Stalinovi neřekneme. (patro.cz)

Podobné produkty ako Rudý car - Veber Václav , Nohavica jaromír: divné století (2x lp) - lp (9029566206)

Nikita na trůně - Václav Veber

Nikita na trůně - Václav Veber
Detail

Chruščovova vláda v Sovětském svazu (1953-1964) je jedním z velkých témat novodobé historiografie. V komunistickém dějepisectví byla dlouhá léta naprosté tabu, až do poloviny osmdesátých let dvacátého století Chruščov pro historiky tohoto světa v podstatě neexistoval. Dnes ho ruská historiografie považuje za jednoho z "nejbarvitějších" domácích politiků dvacátého století. Hlásil se k němu Gorbačov, v současnosti je však jeho hodnocení většinou relativizováno. Překvapující ovšem je, že sovětský totalitní režim umožnil, aby se do čela státu a tím i světové politiky dostal tak nepřipravený jedinec, disponující převážně jen nezměrnou touhou po moci, jehož politická činnost byla až příliš často neodpovědným hazardem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nikita na trůně - Václav Veber , Horák jaromír: král chodských zpěváků - cd (310396-2)

Stalinovo impérium - Václav Veber - e-kniha

Stalinovo impérium - Václav Veber - e-kniha
Detail

eBook:,Upozornění:Ekniha obsahuje dvě stránky textu na jednu stránku eknihy. Před zakoupením si vyzkoušejte náhled, zda je ekniha čitelná ve Vašem zařízení.Anotace V Rusku a možná po celém světě mezi levicově exponovanými lidmi žije dosud mnoho lidí, kteří jsou ochotni vidět ve Stalinovi architekta socialismu, vítěze nad nacisty a tvůrce sovětského impéria. Ve skutečnosti to byl extrémní osobní tyran, despota, jakýsi superdiktátor, který měl snad jedinou dovednost: uplatnil dokonale hyperbyrokratický kontrolní systém doprovázený terorem, a to důsledně a s naprostým úspěchem. Žádný nový řád nevytvořil, hitlerovskou říši přemohli vojáci za vydatné pomoci Spojenců a impérium, o kterém se soudilo, že je navěky, je dnes většinou jen symbolem teorie a praxe totalitní tyranie.Doc. PhDr. Václav Veber, CSc. je emeritním docentem na Ústavu světových dějin na Filosofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Přednášel zde dějiny 20. století (v letech 1961-1969 a 1990-1997) a zabýval se (jako vedoucí Semináře východoevropských dějin v letech 1993-1997) moderními dějinami Ruska. Je spoluautorem Dějin Ruska (1. vyd. 1996) a Dějin Rakouska (1. vyd. 2002), samostatně mj. vydal publikace Mikuláš II. a jeho svět (Karolinum 2000) a Komunistický experiment v Rusku aneb malé dějiny SSSR 1917-1991 (Set out 2001). (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Stalinovo impérium - Václav Veber - e-kniha , Nohavica jaromír: tenkrát (2x lp) - lp (993625-1)

Efektivní inovace - John Adair

Efektivní inovace - John Adair
Detail

Tvůrčí myšlení či disponování novými myšlenkami a nápady se stává stále důležitější součástí práce. Inovace ale znamenají více než pouhou osobní tvořivost. Je to proces zavádění nových myšlenek, které uspokojují zákazníky. Objevuje se v každém typu podnikání v průběhu všech fází a může zahrnovat celý tým na pracovišti. Inovace by měly být základní součástí vaší obchodní strategie. Efektivní inovace má proto tři překrývající se dimenze. 1.Na první místo vyzdvihuje autor vás a vaše schopnosti. Proč? Protože vaše schopnosti jsou zrnka písku v organizační ústřici, z nichž se mohou vytvořit lesklé bílé perly. Organizace nemají nové myšlenky. Ani týmy nemají nové myšlenky - pouze jednotlivci přicházejí s novými myšlenkami. A proto jste vy na prvním místě. 2.Chcete-li nové myšlenky dostat na trh, musíte spolupracovat v týmu, protože jedinec to sám nezvládne. Inovace vyžadují týmovou spolupráci uvnitř i mezi týmy, protože i vy můžete být součástí několika týmů: hlavního týmu či funkčního týmu, projektové skupiny, kroužku kvality, výkonného řídícího týmu či správní rady. 3.Organizace, pro kterou pracujete, v sobě zahrnuje veškeré své součásti, včetně vás a týmů, do nichž patříte, ale představuje více než pouhou sumu svých částí. Žije svým vlastním životem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Efektivní inovace - John Adair , Nohavica jaromír: v gongu / cd+dvd / digipack (8594159491083)

Efektivní inovace - Adair John

Efektivní inovace - Adair John
Detail

Tvůrčí myšlení či disponování novými myšlenkami a nápady se stává stále důležitější součástí práce. Inovace ale znamenají více než pouhou osobní tvořivost. Je to proces zavádění nových myšlenek, které uspokojují zákazníky. Objevuje se v každém typu podnikání v průběhu všech fází a může zahrnovat celý tým na pracovišti. Inovace by měly být základní součástí vaší obchodní strategie. Efektivní inovace má proto tři překrývající se dimenze. 1.Na první místo vyzdvihuje autor vás a vaše schopnosti. Proč? Protože vaše schopnosti jsou zrnka písku v organizační ústřici, z nichž se mohou vytvořit lesklé bílé perly. Organizace nemají nové myšlenky. Ani týmy nemají nové myšlenky – pouze jednotlivci přicházejí s novými myšlenkami. A proto jste vy na prvním místě. 2.Chcete-li nové myšlenky dostat na trh, musíte spolupracovat v týmu, protože jedinec to sám nezvládne. Inovace vyžadují týmovou spolupráci uvnitř i mezi týmy, protože i vy můžete být součástí několika týmů: hlavního týmu či funkčního týmu, projektové skupiny, kroužku kvality, výkonného řídícího týmu či správní rady. 3.Organizace, pro kterou pracujete, v sobě zahrnuje veškeré své součásti, včetně vás a týmů, do nichž patříte, ale představuje více než pouhou sumu svých částí. Žije svým vlastním životem. (patro.cz)

Podobné produkty ako Efektivní inovace - Adair John , Management (978-80-7373-111-3)

Nikita na trůně - Václav Veber - e-kniha

Nikita na trůně - Václav Veber - e-kniha
Detail

eBook:,Chruščovova vláda v Sovětském svazu (1953–1964) je jedním z velkých témat novodobé historiografie. V komunistickém dějepisectví byla dlouhá léta naprosté tabu, až do poloviny osmdesátých let dvacátého století Chruščov pro historiky tohoto světa v podstatě neexistoval. Dnes ho ruská historiografie považuje za jednoho z „nejbarvitějších“ domácích politiků dvacátého století. Hlásil se k němu Gorbačov, v současnosti je však jeho hodnocení většinou relativizováno. Překvapující ovšem je, že sovětský totalitní režim umožnil, aby se do čela státu a tím i světové politiky dostal tak nepřipravený jedinec, disponující převážně jen nezměrnou touhou po moci, jehož politická činnost byla až příliš často neodpovědným hazardem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nikita na trůně - Václav Veber - e-kniha , Management (978-80-247-4429-2)

Inovace - Ján Košturiak, Ján Chaľ

Inovace - Ján Košturiak, Ján Chaľ
Detail

Ukazuje se, že úspěch podniků netkví v optimalizaci existujících procesů, ale v inovacích. V této knize nenajdete odpovědi na všechny otázky, jak správně inovovat, ani stoprocentní rady, jak dosáhnout úspěchu. Ale rozhodně vám pomůže hledat odpovědi na otázky proč, jak a kde inovovat, jak vytvořit a řídit inovační proces v podniku, jak definovat zákazníky a hodnotu pro ně nebo jak hledat elegantní inovační strategii. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Inovace - Ján Košturiak, Ján Chaľ , Life management (80-247-1488-4)

Management Základy managementu - Bačík Petr

Management Základy managementu - Bačík Petr
Detail

Cvičebnice navazuje na učebnici managementu a poskytuje širokou škálu nejrůznějších praktických příkladů, s nimiž se lze v praxi setkat. Obsahuje tak příklady, testy a cvičení z oblasti řízení lidských zdrojů, managementu, plánování, organizace, rozhodování a krizového managementu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Management Základy managementu - Bačík Petr , Zpověď principála: jaromír joo (978-80-903920-6-9)

Muž jako evoluční inovace? - Stanislav Komárek

Muž jako evoluční inovace? - Stanislav Komárek
Detail

Jaké jsou etologie a životní strategie příslušníků mužského pohlaví u lidí i v živočišné říši? Jak vlastně fungují mužské society a co je jejich emocionálním tmelem? Nadchází v západní společnosti soumrak tradiční maskulinity a kam se vlastně stáhla či v co se proměnila? Jak se změnil stát, kdysi drsný a k obětem vyzývající Vaterland, ve všeobjímavě pečující Mutterland? Nejeví se islámský svět jako ohrožující hlavně proto, že v něm tato proměna neproběhla? Směřuje západní svět k pozvolnému "vyvanutí" a "ublahobytnění", souvisejícímu se stále nižší produkcí potomstva? Jak moc jsou rozdíly mezi pohlavími dané dědičně a v jakém rozsahu kulturně, nedochází vlastně paralelně s "krizí maskulinity" i ke "krizi femininity"? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Muž jako evoluční inovace? - Stanislav Komárek , Kolín 1923: jaromír funke (978-80-7437-237-7)

Inovace ve finančním řízení - Zdeněk Raška

Inovace ve finančním řízení - Zdeněk Raška
Detail

Autorům této knihy se podařilo rozšířit horizont stávajících představ v dané oblasti také na ostatní související a mnohdy vlastně i prvotní aspekty, ke kterým nesporně patří oblast financování. Doplněním o poslední poznatky z oblasti ekonomických analýz vznikla exaktně zaměřená část, která naznačuje zejména vrcholovému managementu firem cestu do oblasti, která není zcela „dobře osvětlená“. Další ne nepodstatnou část tvoří úvahy o možnostech zvýšení konkurenceschopnosti v českém podnikatelském prostoru. I když se jedná o oblast, která s přibývající globalizací bude stále složitější, byly učiněny prvé kroky k nevyhnutelným změnám v této oblasti. Publikace rovněž přispívá k diskusi v zatím poněkud kontroverzní oblasti tzv. klastrů, které však asi v poněkud pozměněné podobě sehrají v budoucnu možná rozhodující roli při kontrole čerpání neobnovitelných zdrojů, při úsporách ve spotřebě energií a v neposlední řadě při ochraně životního prostředí.Za velmi účelné lze považovat rovněž uvedení výsledků výzkumu, který vhodně doplňuje mnohdy až nadčasové myšlenky autorů a dostává je na platformu reálna, což jistě ocení především podnikatelská obec. Množství námětů a konzistentní obsah, akcelerující myšlenkové pochody autorů, kteří rozhodně nepostrádají invenci, tak činí z předkládané publikace zajímavý svorník mezi ryze teoretickými díly, řešícími obvykle dílčí problém a publicistickou oblastí s výzkumnými, v praxi realizovatelnými prvky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Inovace ve finančním řízení - Zdeněk Raška , Fashion management (978-80-271-2113-7)

Ninja inovace - Gary Shapiro, Martin Froněk

Ninja inovace - Gary Shapiro, Martin Froněk
Detail

NINJA INOVACE je povinná četba pro každého, kdo chce být v dnešní době úspěšný. Kniha je v první řadě určená pro podnikatele nebo ty, kteří chtějí s vlastním podnikáním začít. Své si v ní však najde každý, kdo chce být úspěšný na profesionální úrovni. Autor knihy Gary Shapiro, prezident a CEO Consumer Electronics Association, měl za dobu své kariéry možnost vidět pády obrovských firemních kolosů a stejně tak i vzestup neznámých projektů vedených jen malým týmem lidí. Proč jsou některé společnosti úspěšné a ostatní se ztratí v zapomnění (nebo budou sloužit jen jako odstrašující příklady), odhaluje v knize Ninja inovace. Ta není pouze o důležitosti inovace, je o celém přístupu k podnikání – přístupu, který autor přirovnává k tomu, jak k úkolům přistupovali ninjové ve feudálním Japonsku. Na příkladech ze skutečného života popisuje ty nejdůležitější předpoklady, které vedou k úspěšnému podnikání. Jaké jsou ty nejdůležitější vlastnosti, které vám zajistí úspěch? Jsou to vlastnosti Ninja inovátorů, s nimiž se v knize seznámíte. Firmy by měly fungovat jako elitní jednotky ninjů soustředící se na jediné: splnit svůj úkol. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Ninja inovace - Gary Shapiro, Martin Froněk , Projektový management (978-80-271-3619-3)

Inovace ve finančním řízení - Raška Zdeněk

Inovace ve finančním řízení - Raška Zdeněk
Detail

Autorům této knihy se podařilo rozšířit horizont stávajících představ v dané oblasti také na ostatní související a mnohdy vlastně i prvotní aspekty, ke kterým nesporně patří oblast financování. Doplněním o poslední poznatky z oblasti ekonomických analýz vznikla exaktně zaměřená část, která naznačuje zejména vrcholovému managementu firem cestu do oblasti, která není zcela „dobře osvětlená“. Další ne nepodstatnou část tvoří úvahy o možnostech zvýšení konkurenceschopnosti v českém podnikatelském prostoru. I když se jedná o oblast, která s přibývající globalizací bude stále složitější, byly učiněny prvé kroky k nevyhnutelným změnám v této oblasti. Publikace rovněž přispívá k diskusi v zatím poněkud kontroverzní oblasti tzv. klastrů, které však asi v poněkud pozměněné podobě sehrají v budoucnu možná rozhodující roli při kontrole čerpání neobnovitelných zdrojů, při úsporách ve spotřebě energií a v neposlední řadě při ochraně životního prostředí. Za velmi účelné lze považovat rovněž uvedení výsledků výzkumu, který vhodně doplňuje mnohdy až nadčasové myšlenky autorů a dostává je na platformu reálna, což jistě ocení především podnikatelská obec. Množství námětů a konzistentní obsah, akcelerující myšlenkové pochody autorů, kteří rozhodně nepostrádají invenci, tak činí z předkládané publikace zajímavý svorník mezi ryze teoretickými díly, řešícími obvykle dílčí problém a publicistickou oblastí s výzkumnými, v praxi realizovatelnými prvky. (patro.cz)

Podobné produkty ako Inovace ve finančním řízení - Raška Zdeněk , Osobnostní management (978-80-271-3114-3)

Inovace ve finančním řízení - Raška Zdeněk

Inovace ve finančním řízení - Raška Zdeněk
Detail

Autorům této knihy se podařilo rozšířit horizont stávajících představ v dané oblasti také na ostatní související a mnohdy vlastně i prvotní aspekty, ke kterým nesporně patří oblast financování. Doplněním o poslední poznatky z oblasti ekonomických analýz vznikla exaktně zaměřená část, která naznačuje zejména vrcholovému managementu firem cestu do oblasti, která není zcela „dobře osvětlená“. Další ne nepodstatnou část tvoří úvahy o možnostech zvýšení konkurenceschopnosti v českém podnikatelském prostoru. I když se jedná o oblast, která s přibývající globalizací bude stále složitější, byly učiněny prvé kroky k nevyhnutelným změnám v této oblasti. Publikace rovněž přispívá k diskusi v zatím poněkud kontroverzní oblasti tzv. klastrů, které však asi v poněkud pozměněné podobě sehrají v budoucnu možná rozhodující roli při kontrole čerpání neobnovitelných zdrojů, při úsporách ve spotřebě energií a v neposlední řadě při ochraně životního prostředí. Za velmi účelné lze považovat rovněž uvedení výsledků výzkumu, který vhodně doplňuje mnohdy až nadčasové myšlenky autorů a dostává je na platformu reálna, což jistě ocení především podnikatelská obec. Množství námětů a konzistentní obsah, akcelerující myšlenkové pochody autorů, kteří rozhodně nepostrádají invenci, tak činí z předkládané publikace zajímavý svorník mezi ryze teoretickými díly, řešícími obvykle dílčí problém a publicistickou oblastí s výzkumnými, v praxi realizovatelnými prvky. (patro.cz)

Podobné produkty ako Inovace ve finančním řízení - Raška Zdeněk , Time management (978-80-726-1480-6)

Efektivní inovace (80-86851-04-4)

Efektivní inovace (80-86851-04-4)
Detail

Kniha - autor John Adair, 234 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Tvůrčí myšlení či disponování novými myšlenkami a nápady se stává stále důležitější součástí práce. Inovace ale znamenají více než pouhou osobní tvořivost. Je to proces zavádění nových myšlenek, které uspokojují zákazníky. Objevuje se v každém typu podnikání v průběhu všech fází a může zahrnovat celý tým na pracovišti. Inovace by měly být základní součástí vaší obchodní strategie. Efektivní inovace má proto tři překrývající se dimenze. 1.Na první místo vyzdvihuje autor vás a vaše schopnosti. Proč? Protože vaše schopnosti jsou zrnka písku v organizační ústřici, z nichž se mohou vytvořit lesklé bílé perly. Organizace nemají nové myšlenky. Ani týmy nemají nové myšlenky – pouze jednotlivci přicházejí s novými myšlenkami. A proto jste vy na prvním místě. 2.Chcete-li nové myšlenky dostat na trh, musíte spolupracovat v týmu, protože jedinec to sám nezvládne. Inovace vyžadují týmovou spolupráci... (alza.cz)

Podobné produkty ako Efektivní inovace (80-86851-04-4) , Time management (978-80-247-4431-5)

Jaromír Roller - Roller Jaromír

Jaromír Roller - Roller Jaromír
Detail

Do fotografií Jaromíra Rollerova se promítají krajiny, města, konformní i bohémská místa, budovy, cesty a ulice spolu s rozličnými lidmi a jejich posláním. Světový jazz, evropská velkoměsta i vzdálené krajiny se v obrazovém deníku přirozeně prolínají s krajinou Jeseníků a Šumperka i s lokálními, dnes již legendárními a zcela jedinečnými výstavními, výtvarnými a hudebními počiny druhé poloviny dvacátého století. (patro.cz)

Podobné produkty ako Jaromír Roller - Roller Jaromír , Finanční management (978-80-247-4047-8)

Management: Základy managementu (978-80-7402-421-4)

Management: Základy managementu (978-80-7402-421-4)
Detail

Kniha - autor Jana Bellová; Jaroslav Zlámal; Petr Bačík, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace Management je moderní učebnice managementu pro střední školy. Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života". Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v neposlední řadě i krizovým managementem. Učivo témat je doplněno množstvím infografiky, schématy, zajímavostmi, souvislostmi a poznatky z oblasti managementu a dalších souvisejících oborů. Témata učebnice obsahují výukové cíle a cílové dovednosti žáka/studenta po prostudování statí. Na závěr tématu je zařazeno shrnutí pojmů a náměty pro samostatnou činnost a opakování. Součástí kapitoly je i zkušební test k... (alza.cz)

Podobné produkty ako Management: Základy managementu (978-80-7402-421-4) , Marketing management (978-80-247-4150-5)

Kreativita a inovace v organizaci - Emilie Franková

Kreativita a inovace v organizaci - Emilie Franková
Detail

Kreativita je hnací silou ekonomiky a jádrem úspěchu firem a jiných organizací. Publikace přináší první ucelený přehled o tom, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha kromě praktických rad nabízí řadu příkladů a cvičení, která pomáhají kreativitu rozpoznat a rozvíjet. Publikace je určena studentům, manažerům a podnikatelům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kreativita a inovace v organizaci - Emilie Franková , Projektový management (978-80-271-0075-0)

Inovace je rozhodnutí - Adam Novák - e-kniha

Inovace je rozhodnutí - Adam Novák - e-kniha
Detail

eBook:,- Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace? - Jaké konkrétní kroky pro to mají manažeři, majitelé a další specialisté z firem učinit? - Jak se mohou inspirovat neziskové organizace a státní správa? - Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní firmy? Autor této knihy má mnoho zkušeností z českých i zahraničních firem a z vedení projektu Mámnápad.cz. Vychází z nejlepší zahraniční praxe, z níž vybral a přizpůsobil ty postupy, které jsou vhodné do místního prostředí. Praktický a čtivý text doplňuje řada příkladů z praxe a případových studií. Poznáte také dvanáct podrobně zpracovaných nástrojů, které lze okamžitě aplikovat v praxi. Kniha je určena zejména manažerům středních a velkých firem a majitelům malých firem, ale i pracovníkům státní správy a neziskového sektoru. Řada firem zavádí také funkci inovačního lídra – manažera zodpovědného za inovace. Tato kniha otevře cestu k takové pozici i vám. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Inovace je rozhodnutí - Adam Novák - e-kniha , Moderní pojetí inovací a jejich typologií pro praxi (978-80-904-6453-7)

Antonín Skočdopole 1828–1919, předchůdci a žáci - Alois Křišťan - Veber Tomáš

Antonín Skočdopole 1828–1919, předchůdci a žáci - Alois Křišťan - Veber Tomáš
Detail

Kniha líčí historický a teologický vliv a přínos jihočeského pastorálního teologa Antonína Skočdopole (1828–1919), který představuje či zastupuje všechny dobré služebníky římskokatolické církve: je autorem mnoha odborných článků a statí, několika knih a polemických pojednání, je editorem, vydavatelem a nakladatelem populárních kalendářů a časopisů, jako Anežka, Ludmila a Václav. Katolická církev se před světem často uzavírala do jakéhosi ghetta – Skočdopole svým dílem i osobností reprezentuje postoje církve vůči probíhajícímu procesu modernizace v západní společnosti. Poznání těchto věcí se však pojí s reflexí historického a regionálního kontextu. Proto se práce zaměřuje na Skočdopolovy předchůdce, jihočeské teology z českobudějovického kněžského semináře a institutu, ale sleduje také osudy a dílo jeho nástupců a pokračovatelů. Osudy i díla těchto lidí mají často nadregionální charakter a svým významem hranice regionu překračují. Tato kniha se však věnuje také srovnání přínosu Skočdopolovy teologické práce s dobovým vědeckým kontextem a vřazení jeho díla do souvislostí. (patro.cz)

Podobné produkty ako Antonín Skočdopole 1828–1919, předchůdci a žáci - Alois Křišťan - Veber Tomáš

Šest inovací, které stvořily moderní svět - Steven Johnson

Šest inovací, které stvořily moderní svět - Steven Johnson
Detail

Jak fotografie přivodila sociální reformu?Co spojuje chlazení potravin s Hollywoodem?A jak náš boj se špínou pomohl vytvořit chytré telefony?V tomto příběhu o důvtipných průlomech a neopěvovaných hrdinech zkoumá Steven Johnson zásadní inovace, které změnily svět a to, jak v něm žijeme. V tomto ilustrovaném svazku zkoumá Steven Johnson historii inovací během staletí. Sleduje vývoj šesti klíčových technologií moderního života (chlazení, hodiny, čočky, čištění vody, zaznamenávaný zvuk a umělé světlo) od doby, kdy je stvořili amatéři a podnikatelé až po jejich nezamýšlené historické důsledky. Knihu doplňují překvapivé příběhy o náhodných géniích a brilantních omylech - o francouzském vydavateli, který vynalezl fonograf před Edisonem, ale zapomněl k němu přidat i přehrávání; o „ledovém králi“ 19. století, který vydělal jmění na dovozu zmrzlé vody z jezer v Nové Anglii do Ria a Bombaje. Šest inovací, které stvořily moderní svět zkoumá skrytou historii za každodenními předměty současného života. Svým nezaměnitelným stylem zkoumá Johnson nečekané souvislosti mezi zdánlivě nesouvisejícími obory: jak vynález klimatizace umožnil největší migraci lidí v dějinách druhu do jinak nehostinných měst jako Dubaj a Phoenix, jak kyvadlové hodiny pomohly dát do pohybu průmyslovou revoluci a jak čistá voda umožnila vyrábět počítačové čipy. Šest inovací, které stvořily moderní svět je příběhem o spolupracujících sítích, které budují moderní svět. Kniha je napsaná provokativně, informativně a zaujme stejně jako předchozí tituly, které Johnsonovi získaly fanoušky po celém světě. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Šest inovací, které stvořily moderní svět - Steven Johnson

Inovace je rozhodnutí (978-80-271-0333-1)

Inovace je rozhodnutí (978-80-271-0333-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Adam Novák, 208 stran Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace? Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní firmy? Na tyto a mnohé další otázky vám odpoví zkušený autor, který do místního prostředí převádí to nejlepší ze zahraniční praxe. Detaily knihy: Autor: Adam Novák Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-271-0333-1 Počet stran: 208 (alza.cz)

Podobné produkty ako Inovace je rozhodnutí (978-80-271-0333-1)

Management Základy managementu: Cvičebnice Zadání (978-80-7402-172-5)

Management Základy managementu: Cvičebnice Zadání (978-80-7402-172-5)
Detail

Kniha - autor Jaroslav Zlámal; Jana Bellová; Petr Bačík, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Cvičebnice navazuje na učebnici managementu a poskytuje širokou škálu nejrůznějších praktických příkladů, s nimiž se lze v praxi setkat. Obsahuje tak příklady, testy a cvičení z oblasti řízení lidských zdrojů, managementu, plánování, organizace, rozhodování a krizového managementu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management Základy managementu: Cvičebnice Zadání (978-80-7402-172-5)

Time management

Time management
Detail

Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške Máte dost času na všechno, co chcete udělat? Většina z nás na takovou otázku odpoví "ne". Ve skutečnosti má každý více času, než si myslí, jen neví, jak jej lépe zorganizovat. Lidé, kteří se začali řídit zásadami představenými v audioprogramu "Time Management", shodně tvrdí, že se jim díky tomu podařilo ušetřit průměrně 2 hodiny každý den. Lidé, kteří umí řídit svůj čas, jsou produktivnější, šťastnější a umí se vyhnout stresu. Time management je velmi důležitou součástí úspěchu, ale často bývá podceňován. Přitom tato dovednost může doslova změnit váš život. V dnešní ekonomice jsou náročnější podmínky než dříve. Lidé v každém oboru musí pracovat lépe a dokázat, že si své místo zaslouží. Nemáte - li schopnost plnit dobře a rychle své úkoly, můžete být pozadu. Program "Time Management" vás naučí dovednostem a technikám, které potřebujete nejen k přežití v této náročné době, ale také k prosperitě. (alza.cz)

Podobné produkty ako Time management

Pohádky Karla Jaromíra Erbena - Karel Jaromír Erben - audiokniha

Pohádky Karla Jaromíra Erbena - Karel Jaromír Erben - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Nejznámější pohadky od klasika žánru Karla Jaromíra Erbena. Nechybí Jezinky, Hrnečku vař a další známé příběhy.. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pohádky Karla Jaromíra Erbena - Karel Jaromír Erben - audiokniha

Alois Nebel Jaroslav Rudiš, Jaromír 99 - Jaromír 99

Alois Nebel Jaroslav Rudiš, Jaromír 99 - Jaromír 99
Detail

Kreslená románová trilogie Alois Nebel (Bílý Potok, Hlavní nádraží, Zlaté Hory, rozšířená o alternativní konec) vychází v jednom svazku v novém vydání. V sugestivních černobílých obrazech vypráví hlavní hrdina příběhy, které i po několika generacích ovlivňují zapomenuté události. Vypráví příběhy zdánlivě obyčejných lidí na okraji společnosti. Po kolejích se dostanete všude, do Lisabonu i do Osvětimi, do vlastní minulosti i do pochybností, které vám zanechali rodiče, příbuzní a přátelé. Příběhy ze století, o němž si myslíme, že už je dávno za námi. Podle kultovního komiksu Jaroslava Rudiše (text) a Jaromíra 99 (kresby) vznikl scénář celovečerního filmu, který se natočil v mezinárodní koprodukci s použitím technologie rotoscopingu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Alois Nebel Jaroslav Rudiš, Jaromír 99 - Jaromír 99

Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Bačík Petr

Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Bačík Petr
Detail

Moderní učebnice managementu pro střední školy.Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší radu praktických tipu a nápadu „do života“. Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v neposlední řadě i krizovým managementem.Publikace je celobarevná, bohatě doplněná radou praktických příkladu, ukázek a ilustrací, tipu a doporučení. K učebnici vychází samostatná cvičebnice. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Bačík Petr

Marimex Slim 180 Ohřev solární - od r. 2018 (INOVACE)

Marimex Slim 180 Ohřev solární - od r. 2018 (INOVACE)
Detail

Solární panel Slim 180 pohlcuje tepelnou energii slunečních paprsků a předává ji vodě, která panelem proudí. Chladná voda z bazénu je pomocí bazénové filtrace vháněna do solárního panelu, kde se ohřívá a vrací se zpět do bazénu. Solární panel Slim napojíte na hadice o průměru 32 i 38 mm. Solární panel není určen k montáži na střechy, pergoly apod. Solární ohřev musí být vedle bazénu umístěn tak, aby byl na stejné úrovni hladiny vody, nebo pod její úrovní. Technické údaje: rozměry ohřevu: 3,00 x 0,05 x 0,60 m max. objem vyhřívané vody: 7 m3 potřebný výkon filtrace: 4 m3/hod určeno pro filtrace: pískové napojení na hadice: 32 a 38 mm rozměr balení: 39,5 x 40 x 87,5 cm Obsah balení: 1 x ohřev solární Slim 180 spony a hadicové trny k napojení na hadice (dilego.cz)

Podobné produkty ako Marimex Slim 180 Ohřev solární - od r. 2018 (INOVACE)

Kreativita a inovace v organizaci - Emilie Franková - e-kniha

Kreativita a inovace v organizaci - Emilie Franková - e-kniha
Detail

eBook:,Kreativita je hnací silou ekonomiky a jádrem úspěchu firem a jiných organizací. Publikace přináší první ucelený přehled o tom, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha kromě praktických rad nabízí také příklady a cvičení, která pomáhají kreativitu rozpoznat a rozvíjet. Publikace je určena studentům, manažerům a podnikatelům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kreativita a inovace v organizaci - Emilie Franková - e-kniha

Dynamika šíření lexikálních inovací (978-80-280-0031-8)

Dynamika šíření lexikálních inovací (978-80-280-0031-8)
Detail

Kniha - autor Alena Polická, 290 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha představuje aktuální trendy i historický vývoj teoretických konceptů studia neologismů a sociolektismů, včetně paralel a paradoxů v jejich slovníkovém zpracování, tj. otázky vzájemného vztahu neografie a sociolektografie. Na francouzském jazykovém materiálu jsou nastíněny možnosti, jak optikou sociolexikologie přistupovat k neustále se proměňujícím projevům generační či skupinové soudržnosti. Takto definovaná sociolingvistika inovací zahrnuje především modelizaci difuze neologismů, tedy hledání důvodů a způsobů šíření nových slov ve společnosti. Případové studie mimo jiné poukazují na možnosti extrakce lexikálních inovací z generačně příznakových sociolektů a jejich testování pomocí časosběrné dotazníkové metody. Pozornost je věnována také textům rapových písní, které jsou unikátním zdrojem informací o sémantickém vývoji identitárních neologismů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Dynamika šíření lexikálních inovací (978-80-280-0031-8)

Dynamika šíření lexikálních inovací (978-80-280-0031-8)

Dynamika šíření lexikálních inovací (978-80-280-0031-8)
Detail

Elektronická kniha - ze série Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, autor Alena Polická, 289 stran, česky Kniha představuje aktuální trendy i historický vývoj teoretických konceptů studia neologismů a sociolektismů, včetně paralel a paradoxů v jejich slovníkovém zpracování, tj. otázky vzájemného vztahu neografie a sociolektografie. Na francouzském jazykovém materiálu jsou nastíněny možnosti, jak optikou sociolexikologie přistupovat k neustále se proměňujícím projevům generační či skupinové soudržnosti. Takto definovaná sociolingvistika inovací zahrnuje především modelizaci difuze neologismů, tedy hledání důvodů a způsobů šíření nových slov ve společnosti. Případové studie mimo jiné poukazují na možnosti extrakce lexikálních inovací z generačně příznakových sociolektů a jejich testování pomocí časosběrné dotazníkové metody. Pozornost je věnována také textům rapových písní, které jsou unikátním zdrojem informací o sémantickém vývoji identitárních... (alza.cz)

Podobné produkty ako Dynamika šíření lexikálních inovací (978-80-280-0031-8)

Inovace ve finančním řízení (978-80-87197-90-5)

Inovace ve finančním řízení (978-80-87197-90-5)
Detail

Kniha - autor Zdeněk Raška, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autorům této knihy se podařilo rozšířit horizont stávajících představ v dané oblasti také na ostatní související a mnohdy vlastně i prvotní aspekty, ke kterým nesporně patří oblast financování. Doplněním o poslední poznatky z oblasti ekonomických analýz vznikla exaktně zaměřená část, která naznačuje zejména vrcholovému managementu firem cestu do oblasti, která není zcela „dobře osvětlená“. Další ne nepodstatnou část tvoří úvahy o možnostech zvýšení konkurenceschopnosti v českém podnikatelském prostoru. I když se jedná o oblast, která s přibývající globalizací bude stále složitější, byly učiněny prvé kroky k nevyhnutelným změnám v této oblasti. Publikace rovněž přispívá k diskusi v zatím poněkud kontroverzní oblasti tzv. klastrů, které však asi v poněkud pozměněné podobě sehrají v budoucnu možná rozhodující roli při kontrole čerpání neobnovitelných zdrojů, při úsporách ve spotřebě energií... (alza.cz)

Podobné produkty ako Inovace ve finančním řízení (978-80-87197-90-5)

České pohádky (Karel Jaromír Erben) - Karel Jaromír Erben - audiokniha

České pohádky (Karel Jaromír Erben) - Karel Jaromír Erben - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Opravdu česká klasika, aneb české původní, nepřevyprávěné pohádky Karla Jaromíra Erbena, v pohádkovém podání samotného Jiříka ze Zlatovlásky, Petra Štěpánka. CD obsahuje mimo těchto klasických pohádek se zvukově výpravným zpracováním i nejznámější a oblíbenou písničku "Nes mě, loďko " z původní filmové pohádky o Zlatovlásce. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako České pohádky (Karel Jaromír Erben) - Karel Jaromír Erben - audiokniha

Pohádky Karla Jaromíra Erbena 2 - Karel Jaromír Erben - audiokniha

Pohádky Karla Jaromíra Erbena 2 - Karel Jaromír Erben - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Karel Jaromír Erben (*7. listopadu 1811– 21. listopadu 1870) básník, spisovatel, sběratel českých lidových písní a pohádek, které mu vyprávěli prostí venkované. Na tomto kompletu najdete pohádky dětem velmi blízké, které jim maminky či babičky vypráví mezi prvními (Hrnečku, vař!, O červené Karkulce, O kohoutkovi a slepičce a další), ale i pohádky méně známé (Zlatá jablka a devět pávic, Drak dvanáctihlavý...). Pohádkové skvosty z archivu Supraphonu na našem kompletu vypráví a v dramatizovaných verzích účinkují slavní čeští herci a herečky (Růžena Nasková, Václav Vydra, Bedřich Karen, Petr Haničinec, Jiří Adamíra, Jana Hlaváčová a mnoho dalších). (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pohádky Karla Jaromíra Erbena 2 - Karel Jaromír Erben - audiokniha

České pohádky Karla Jaromíra Erbena - Karel Jaromír Erben - audiokniha

České pohádky Karla Jaromíra Erbena - Karel Jaromír Erben - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Karel Jaromír Erben, jeden z našich předních pohádkářů a také sběratelů lidové slovesnosti, zaznamenával pohádkové příběhy, které si vyprávěli lidé na venkově. Vyprávěli mu je pastýři, ženy na polích, požádal i své přátele, aby mu pomáhali sbírat lidové příběhy, pohádky a písně ze všech krajů celé země. Chtěl ukázat a hlavně zachovat krásný obraz života českého lidu, jeho krásný jazyk, který poskytují právě lidová vyprávění a písničky. Jedna z prvních pohádek, kterou vyprávějí rodiče svým dětem, je pohádka O kohoutkovi a slepičce. Zde ji mohou naši malí i velcí posluchači naslouchat v podání Karla Högera. Výběr dále pokračuje dramatizací pohádky O žabce královně, ve které účinkují Viola Zinková, Vladimír Švec, Emil Kadeřávek, Dagmar Sedláčková a další. Poslední pohádku Jabloňová panna vypráví Julie Charvátová. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako České pohádky Karla Jaromíra Erbena - Karel Jaromír Erben - audiokniha

Sprechen Sie mit! - Jaromír Czmero, Barbora Veselá - Czmero Jaromír

Sprechen Sie mit! - Jaromír Czmero, Barbora Veselá - Czmero Jaromír
Detail

Učebnice německé konverzace je určena falešným začátečníkům a mírně pokročilým studentům (úroveň A2–B1). Je vhodná zejména pro dospělé, popř. studenty vyšších ročníků středních škol, hodí se jak pro jazykové školy, tak pro samouky, kteří mimo jiné ocení úvodní kapitolku o výslovnosti včetně poslechových cvičení. Hlavním cílem této knihy je nabídnout němčinu v moderní podobě, která snoubí praktičnost s jednoduchostí. Důraz je kladen na každodenní komunikaci, zlepšení porozumění a nácvik rychlých reakcí v různých situacích. Učebnice je rozdělena do čtyř tematických bloků, které dohromady obsahují 16 přehledně strukturovaných lekcí. Zvolit můžete jakoukoliv lekci dle vašeho přání. Každá tvoří samostatný celek, a vy si tak můžete procvičit dané téma nebo požadovanou gramatiku. Každá lekce nabízí: * článek (vždy i v podobě nahrávky) * užitečné fráze * jasně a stručně vysvětlenou gramatiku * procvičování gramatiky a slovní zásoby * upozornění na běžné chyby českých mluvčích * slovníček V učebnici kromě toho najdete přehled nepravidelných sloves, klíč ke všem cvičením a v neposlední řadě integrovaný pracovní sešit, ve kterém si dále procvičíte gramatiku dané lekce. Přiložené CD namluvené rodilými mluvčími obsahuje téměř 100 poslechových cvičení. (patro.cz)

Podobné produkty ako Sprechen Sie mit! - Jaromír Czmero, Barbora Veselá - Czmero Jaromír

Management - Maxa Radek

Management - Maxa Radek
Detail

Úspěšný manažer by měl umět profesionálně zacházet s úkoly a správně je řešit, umět jednat a zacházet s lidmi i se sebou samým i získávat moc k uskutečnění věcí, tedy umět je prosadit a mít sílu a vůli je realizovat. Na všechny tyto i další aspekty „manažerské profese“ tato učebnice poukazuje. Je vhodným průvodcem, rádcem, inspirací a hlavně zásobárnou informací pro studium managementu. Text je doplněn schématy, obrázky, grafy a tabulkami a provázen konkrétními příklady z praxe. Učebnice je určena především studentům středních a vyšších odborných škol. Pro své praktické zaměření ji lze vhodně využít i v celé řadě manažerských kurzů celoživotního vzdělávání. (patro.cz)

Podobné produkty ako Management - Maxa Radek

Management - Bellová Jana

Management - Bellová Jana
Detail

Publikace Management je moderní učebnice managementu pro střední školy. Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života". Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v neposlední řadě i krizovým managementem. Učivo témat je doplněno množstvím infografiky, schématy, zajímavostmi, souvislostmi a poznatky z oblasti managementu a dalších souvisejících oborů. Témata učebnice obsahují výukové cíle a cílové dovednosti žáka/studenta po prostudování statí. Na závěr tématu je zařazeno shrnutí pojmů a náměty pro samostatnou činnost a opakování. Součástí kapitoly je i zkušební test k ověření znalostí. Učebnice je vhodná pro výuku problematiky základů managementu, a to pro školy se studijními obory: Ekonomika a podnikání; Management; Ekonomika a management; Obchod a podnikání; Personální management; Personální práce; Personální řízení; Logistické a finanční služby, Bankovnictví apod. (patro.cz)

Podobné produkty ako Management - Bellová Jana

E-mail Management

E-mail Management
Detail

Audiokniha MP3 David Gruber, čte David Gruber Soubor rad od Davida Grubera, 1. českého lektora a nejčtenějšího autora v České i Slovenské republice v oblasti Soft Skills, jak na e-mailovou poštu: Abychom se jí nenechali zahltit nebo naopak abychom něco nezanedbali, prostě komplexní návod pro lajdáky i puntičkáře, jak si poradit se záplavou mailů, která se nás v posledních letech řítí stále víc. (alza.cz)

Podobné produkty ako E-mail Management
Management inovací (978-80-726-1423-3), Management inovací (978-80-7261-423-3), Jaromír 99 & The Bombers: Jaromír 99 & The Bombers - CD (MAM419-2), Nohavica Jaromír: Mikymauzoleum - LP (9029566208), Nohavica Jaromír: Babylon - LP (9029537424), Time Management nejvyšší generace, Dynamika šíření lexikálních inovací (978-80-280-0031-8), Nohavica Jaromír: Darmoděj (2x LP) - LP (9029566207), Nohavica Jaromír: Moje smutné srdce - LP (9029537423), Jaromír Roller (978-80-7437-266-7), Management a hospodaření muzeí (9788024636535), Krizový management barokní ekonomiky? (9788024645094), Nohavica Jaromír: Divné století (2x LP) - LP (9029566206), Horák Jaromír: Král chodských zpěváků - CD (310396-2), Nohavica Jaromír: Tenkrát (2x LP) - LP (993625-1), Nohavica Jaromír: V Gongu / CD+DVD / DIGIPACK (8594159491083), Management (978-80-7373-111-3), Management (978-80-247-4429-2), Life management (80-247-1488-4), Zpověď principála: Jaromír Joo (978-80-903920-6-9), Kolín 1923: Jaromír Funke (978-80-7437-237-7), Fashion management (978-80-271-2113-7), Projektový management (978-80-271-3619-3), Osobnostní management (978-80-271-3114-3), Time management (978-80-726-1480-6), Time management (978-80-247-4431-5), Finanční management (978-80-247-4047-8), Marketing management (978-80-247-4150-5), Projektový management (978-80-271-0075-0), Moderní pojetí inovací a jejich typologií pro praxi (978-80-904-6453-7)