Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Efektivní inovace - John Adair

Tvůrčí myšlení či disponování novými myšlenkami a nápady se stává stále důležitější součástí práce. Inovace ale znamenají více než pouhou osobní tvořivost. Je to proces zavádění nových myšlenek, které uspokojují zákazníky. Objevuje se v každém typu podnikání v průběhu všech fází a může zahrnovat celý tým na pracovišti. Inovace by měly být základní součástí vaší obchodní strategie. Efektivní inovace má proto tři překrývající se dimenze. 1.Na první místo vyzdvihuje autor vás a vaše schopnosti. Proč? Protože vaše schopnosti jsou zrnka písku v organizační ústřici, z nichž se mohou vytvořit lesklé bílé perly. Organizace nemají nové myšlenky. Ani týmy nemají nové myšlenky - pouze jednotlivci přicházejí s novými myšlenkami. A proto jste vy na prvním místě. 2.Chcete-li nové myšlenky dostat na trh, musíte spolupracovat v týmu, protože jedinec to sám nezvládne. Inovace vyžadují týmovou spolupráci uvnitř i mezi týmy, protože i vy můžete být součástí několika týmů: hlavního týmu či funkčního týmu, projektové skupiny, kroužku kvality, výkonného řídícího týmu či správní rady. 3.Organizace, pro kterou pracujete, v sobě zahrnuje veškeré své součásti, včetně vás a týmů, do nichž patříte, ale představuje více než pouhou sumu svých částí. Žije svým vlastním životem.

Podívejte se také Efektivní inovace (80-86851-04-4)

cena 299.0 Kč
Detail

Efektivní inovace (80-86851-04-4)

Kniha - autor John Adair, 234 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Tvůrčí myšlení či disponování novými myšlenkami a nápady se stává stále důležitější součástí práce. Inovace ale znamenají více než pouhou osobní tvořivost. Je to proces zavádění nových myšlenek, které uspokojují zákazníky. Objevuje se v každém typu podnikání v průběhu všech fází a může zahrnovat celý tým na pracovišti. Inovace by měly být základní součástí vaší obchodní strategie. Efektivní inovace má proto tři překrývající se dimenze. 1.Na první místo vyzdvihuje autor vás a vaše schopnosti. Proč? Protože vaše schopnosti jsou zrnka písku v organizační ústřici, z nichž se mohou vytvořit lesklé bílé perly. Organizace nemají nové myšlenky. Ani týmy nemají nové myšlenky – pouze jednotlivci přicházejí s novými myšlenkami. A proto jste vy na prvním místě. 2.Chcete-li nové myšlenky dostat na trh, musíte spolupracovat v týmu, protože jedinec to sám nezvládne. Inovace vyžadují týmovou spolupráci...

Podívejte se také Prine John: John Prine - LP (0349784659)

cena 237.0 Kč
Detail

Jak správně rozhodovat a řešit problémy - John Adair

Kniha vám pomůže osvojit si techniky a dovednosti potřebné při hledání rychlých a účinných řešení. Poradí vám také, jak činit správná a včasná rozhodnutí a jak je sdílet s ostatními. Obsažené rady, tipy, praktická cvičení a šablony z vás udělají lepšího stratéga a efektivnějšího pracovníka i manažera.

Podívejte se také John Elton: Elton John - LP (5707094)

cena 268.0 Kč
Detail

Jak správně rozhodovat a řešit problémy - John Adair - e-kniha

eBook: Kniha vám pomůže osvojit si techniky a dovednosti potřebné při hledání rychlých a účinných řešení. Poradí vám také, jak činit správná a včasná rozhodnutí a jak je sdílet s ostatními. Obsažené rady, tipy, praktická cvičení a šablony z vás udělají lepšího stratéga a efektivnějšího pracovníka i manažera.

Objev podobné jako Jak správně rozhodovat a řešit problémy - John Adair - e-kniha

cena 205.0 Kč
Detail

Jak efektivně krotit firemní pohledávky - Vladimír John - audiokniha

Audiokniha: Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání.

Objev podobné jako Jak efektivně krotit firemní pohledávky - Vladimír John - audiokniha

cena 97.0 Kč
Detail

Efektivní porady

Efektivní porady představují ve škole (a nejen v ní) skvělý manažerský nástroj pro vedení lidí, a následně tedy i cestu pro posun celé organizace. O tom, jak takové porady připravit, realizovat a reflektovat, pojednává kniha Efektivní porady. Publikace obsahuje popis jednotlivých druhů porad včetně jejich konkrétních příkladů a podrobně se věnuje specifickým poradám ve školách. V textu jsou uvedené i „pasti“, které se při každé poradě mohou vyskytnout, ale zároveň také „kouzla“, která nasměrují poradu správným směrem. Slovo dostali v knize i účastníci seminářů. Publikaci doprovází i množství příloh okamžitě využitelných v praxi. Kniha je určena hlavně pracovníkům ze škol a školských zařízení, ale využít ji mohou i další vedoucí pracovníci, kteří chtějí posunout své porady tím správným směrem.

Objev podobné jako Efektivní porady

cena 335.0 Kč
Detail

Inovace - Ján Košturiak, Ján Chaľ

Slovo „inovace“ v současné době zaznívá ze všech stran. Hovoří se o tom, že pouze inovace vám pomohou dosahovat dlouhodobého zisku, podnikatelského úspěchu, konkurenční výhody. Ale tímto „mluvením o inovacích“ to často končí. Kniha „Inovace – vaše konkurenční výhoda“ je, jak zmiňují její autoři, věnována manažerům a podnikatelům, kteří se rozhodli, že inovace budou skutečně realizovat, nikoli o nich jen diskutovat.

Objev podobné jako Inovace - Ján Košturiak, Ján Chaľ

cena 248.0 Kč
Detail

Inovace podnikových informačních systémů - Josef Basl

Cílem publikace je ucelené shrnutí poznatků souvisejících se současnou rolí ICT v podnicích, s inovacemi ICT v podnicích a jejich kategorizací. V rámci inovačního cyklu se soustřeďuje na vlivy, inicializující inovace na bázi ICT. Tuto tématiku rámuje koncept podnikové architektury a její vliv na inovace. V závěru publikace jsou uvedeny základní metodické principy, důležité pro zvýšení konkurenceschopnosti, vycházející z inovací ICT, ve které hrají zásadní roli lidé, potažmo účelnost jejich vzdělávání.

Objev podobné jako Inovace podnikových informačních systémů - Josef Basl

cena 213.0 Kč
Detail

Dynamika šíření lexikálních inovací - Alena Polická

Kniha představuje aktuální trendy i historický vývoj teoretických konceptů studia neologismů a sociolektismů, včetně paralel a paradoxů v jejich slovníkovém zpracování, tj. otázky vzájemného vztahu neografie a sociolektografie. Na francouzském jazykovém materiálu jsou nastíněny možnosti, jak optikou sociolexikologie přistupovat k neustále se proměňujícím projevům generační či skupinové soudržnosti. Takto definovaná sociolingvistika inovací zahrnuje především modelizaci difuze neologismů, tedy hledání důvodů a způsobů šíření nových slov ve společnosti. Případové studie mimo jiné poukazují na možnosti extrakce lexikálních inovací z generačně příznakových sociolektů a jejich testování pomocí časosběrné dotazníkové metody. Pozornost je věnována také textům rapových písní, které jsou unikátním zdrojem informací o sémantickém vývoji identitárních neologismů.

Objev podobné jako Dynamika šíření lexikálních inovací - Alena Polická

cena 318.0 Kč
Detail

Muž jako evoluční inovace? - Stanislav Komárek

Jaké jsou etologie a životní strategie příslušníků mužského pohlaví u lidí i v živočišné říši? Jak vlastně fungují mužské society a co je jejich emocionálním tmelem? Nadchází v západní společnosti soumrak tradiční maskulinity a kam se vlastně stáhla či v co se proměnila? Jak se změnil stát, kdysi drsný a k obětem vyzývající Vaterland, ve všeobjímavě pečující Mutterland? Nejeví se islámský svět jako ohrožující hlavně proto, že v něm tato proměna neproběhla? Směřuje západní svět k pozvolnému "vyvanutí" a "ublahobytnění", souvisejícímu se stále nižší produkcí potomstva? Jak moc jsou rozdíly mezi pohlavími dané dědičně a v jakém rozsahu kulturně, nedochází vlastně paralelně s "krizí maskulinity" i ke "krizi femininity"?

Objev podobné jako Muž jako evoluční inovace? - Stanislav Komárek

cena 255.0 Kč
Detail

Inovace ve finančním řízení - Zdeněk Raška

Autorům této knihy se podařilo rozšířit horizont stávajících představ v dané oblasti také na ostatní související a mnohdy vlastně i prvotní aspekty, ke kterým nesporně patří oblast financování. Doplněním o poslední poznatky z oblasti ekonomických analýz vznikla exaktně zaměřená část, která naznačuje zejména vrcholovému managementu firem cestu do oblasti, která není zcela „dobře osvětlená“. Další ne nepodstatnou část tvoří úvahy o možnostech zvýšení konkurenceschopnosti v českém podnikatelském prostoru. I když se jedná o oblast, která s přibývající globalizací bude stále složitější, byly učiněny prvé kroky k nevyhnutelným změnám v této oblasti. Publikace rovněž přispívá k diskusi v zatím poněkud kontroverzní oblasti tzv. klastrů, které však asi v poněkud pozměněné podobě sehrají v budoucnu možná rozhodující roli při kontrole čerpání neobnovitelných zdrojů, při úsporách ve spotřebě energií a v neposlední řadě při ochraně životního prostředí.Za velmi účelné lze považovat rovněž uvedení výsledků výzkumu, který vhodně doplňuje mnohdy až nadčasové myšlenky autorů a dostává je na platformu reálna, což jistě ocení především podnikatelská obec. Množství námětů a konzistentní obsah, akcelerující myšlenkové pochody autorů, kteří rozhodně nepostrádají invenci, tak činí z předkládané publikace zajímavý svorník mezi ryze teoretickými díly, řešícími obvykle dílčí problém a publicistickou oblastí s výzkumnými, v praxi realizovatelnými prvky.

Objev podobné jako Inovace ve finančním řízení - Zdeněk Raška

cena 268.0 Kč
Detail

Management inovací - Jaromír Veber - e-kniha

eBook: Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zře¬teli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu. Inovace jsou v současnosti vnímány jako významný faktor ekonomického rozvoje, a to zejména díky svému pozitivnímu vlivu na posilování konkurenceschopnosti. Přitom můžeme tento pozitivní vliv vnímat jak z pohledu makroekonomického, tj. jako posilování národní a mezinárodní konkurenceschopnosti, tak z pohledu mikroekonomického – posilování podnikové konkurenceschopnosti. Za přibližně stoletou historii od upozornění J. A. Schupmetera, které se týkalo významu „destrukčních větrů“, jimiž inovace posouvají hospodářský vývoj kupředu, ekonomická teorie i praxe zaznamenala celou řadu poznatků a užitečných zkušeností, které vedly jak k posunům v jednání managementu firem, tak v aktivitách exekutivy vyspělých zemí (zejména ve směru podpory inovací). Kniha Management inovací je rozdělena do dvou základních částí. V první části, která má charakter makroekonomického pohledu na inovace, jejich význam a podporu, je nejprve naznačen význam inovací pro konkurenceschopnost, dále je blíže specifikováno soudobé vymezení pojmu inovací a managementu inovací, jejich vztah k obecnějšímu pojmu změny a managementu změn. Samostatné kapitoly pojednávají o podporách inovací a ochraně duševního vlastnictví (průmyslových práv). Druhá část publikace je věnována mikroekonomickému pohledu na inovace – koncipování podnikových inovačních strategií, realizačnímu cyklu inovací v podnicích. Analyzuje ekonomické aspekty spojené s inovacemi, zejména možnosti financování inovací a ekonomické přístupy k hodnocení inovačních projektů. V závěru této části je pojednáno o metodách a kontrolních mechanismech, které mohou být na podnikové úrovni uplatňovány ve vztahu k řízení inovací.V poslední kapitole, jež má charakter appendixu, se autorský tým zamýšlí nad soudobými záměry německých národohospodářů, které se týkají transformace německé ekonomiky na čistou energii a na tzv. Průmysl 4.0.

Objev podobné jako Management inovací - Jaromír Veber - e-kniha

cena 299.0 Kč
Detail

Asfalt II. - Efektivní brutalita

Audiokniha MP3 Štěpán Kopřiva, čte Ludvík Král Druhá část brutálně-satirického hororu!Č eká vás dalších 50 odstínů krve! Čeká vás dokončení Asfaltu! Major Kuffenbach a jeho přátelé pokračují v pekelné jízdě. Válka, kterou pětice rozhněvaných mužů vyhlásila celému Peklu, se rozrůstá do monstrózních rozměrů. Industriální kníže Ba’al Zebul mobilizuje podsvětí a povolává do boje další a další hordy démonů. Žoldáci neumírají. Žoldáci odcházejí do pekla... Po příchodu Kuffenbachova speciálního komanda do hlubin inferna Peklo teprve poznává, co je to pravé peklo. Pět žoldáků se rozhodne zatočit s celou Satanovou říší, a dělají to tak krvavě, že i ďáblové jsou šokovaní brutalitou cynických zabijáků. Peklo vyrábí z lidí asfalt, a nechtějte vědět, co vyrábějí z pekelníků naši antihrdinové. Anebo vlastně – chtějte to vědět! P. S. Až budete v pekle, dávejte si bacha na hořící vzducholodě!

Objev podobné jako Asfalt II. - Efektivní brutalita

cena 190.0 Kč
Detail

Efektivní obhajoba - Jakub Sivák

Hlavním cílem publikace „Efektivní obhajoba“ je přiblížit strategii úspěšné a efektivní obhajoby, která bude mít přínos především pro denně aplikované právo. Autor se na problematiku obhajoby dívá prizmatem obhájce, kterým býval, ale též pohledem státního zástupce, který se s různými formami obhajoby setkává denně. Autor se snaží popsat jakési „best-case scenario“ a upozornit na možné nešvary a zbytečné přešlapy, které k úspěšné obhajobě zpravidla nevedou. Zároveň se snaží o popis střízlivé a realistické obhajoby. Každý pachatel a obhájce totiž musí pracovat s tím, co je obsahem spisového materiálu a zpravidla nelze doporučit klást si nerealistické cíle. Efektivní obhajoba by tak měla za všech okolností stát na reálných základech a adekvátních očekáváních. Předkládaná publikace se proto snaží čtenáře vést k úvahám, jak strategii efektivní (a úspěšné) obhajoby stanovit. Publikace se ve svém začátku věnuje pojmům „pachatel“ a „právo na obhajobu“. Nechybí ani popis jednotlivých fází trestního řízení. Kniha se zamýšlí též nad tím, zda je vhodnější využít institutu obhájce, anebo by se měl pachatel obhajovat sám, popřípadě jak služby obhájce a jakousi „samo-obhajobu“ vhodně nakombinovat. Taktéž se věnuje problematice nutné obhajoby. Stěžejní část je pak věnována strategii obhajoby a možnostem vedení obhajoby. Pozornost je rovněž věnována odklonům v trestním řízení s důrazem na institut dohody o vině a trestu, coby moderních nástrojů a alternativních řešení trestního řízení, neboť odklony v trestním řízení ze své podstaty představují i podstatný nástroj obhajoby. V neposlední řadě je pozornost věnována též Probační a mediační službě, výkonu dozoru a dohledu ze strany státního zastupitelství, podmíněnému propuštění z výkonu trestu odnětí svobody, podmíněnému upuštění od výkonu (zbytku) některých trestů, problematice zahlazení odsouzení a některým specifikám obhajoby právnických osob. Publikace by si měla své čtenáře najít v řadách studentů práva, advokátů, ale i osob, kterých se trestní řízení přímo dotýká. Komplexní zpracování pojaté relativně přímočarou a jednoduchou formou napomůže pochopit trestní řízení a jeho jednotlivé fáze a povede k lepší orientaci v rámci vytyčené problematiky.

Objev podobné jako Efektivní obhajoba - Jakub Sivák

cena 335.0 Kč
Detail

Management inovací (978-80-726-1423-3)

Elektronická kniha - autor Jaromír Veber a kol., 288 stran Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zřeteli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu. Inovace jsou v...

Objev podobné jako Management inovací (978-80-726-1423-3)

cena 299.0 Kč
Detail

Management inovací (978-80-7261-423-3)

Kniha - autor Jaromír Veber, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zře¬teli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu....

Objev podobné jako Management inovací (978-80-7261-423-3)

cena 367.0 Kč
Detail

Inovace je rozhodnutí - Adam Novák - e-kniha

eBook: - Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace? - Jaké konkrétní kroky pro to mají manažeři, majitelé a další specialisté z firem učinit? - Jak se mohou inspirovat neziskové organizace a státní správa? - Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní firmy? Autor této knihy má mnoho zkušeností z českých i zahraničních firem a z vedení projektu Mámnápad.cz. Vychází z nejlepší zahraniční praxe, z níž vybral a přizpůsobil ty postupy, které jsou vhodné do místního prostředí. Praktický a čtivý text doplňuje řada příkladů z praxe a případových studií. Poznáte také dvanáct podrobně zpracovaných nástrojů, které lze okamžitě aplikovat v praxi. Kniha je určena zejména manažerům středních a velkých firem a majitelům malých firem, ale i pracovníkům státní správy a neziskového sektoru. Řada firem zavádí také funkci inovačního lídra – manažera zodpovědného za inovace. Tato kniha otevře cestu k takové pozici i vám.

Objev podobné jako Inovace je rozhodnutí - Adam Novák - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Inovace je rozhodnutí (978-80-271-0333-1)

Elektronická kniha - autor Adam Novák, 208 stran Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace? Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní firmy? Na tyto a mnohé další otázky vám odpoví zkušený autor, který do místního prostředí převádí to nejlepší ze zahraniční praxe. Detaily knihy: Autor: Adam Novák Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-271-0333-1 Počet stran: 208

Objev podobné jako Inovace je rozhodnutí (978-80-271-0333-1)

cena 254.0 Kč
Detail

Dynamika šíření lexikálních inovací - Alena Polická - e-kniha

eBook: Kniha představuje aktuální trendy i historický vývoj teoretických konceptů studia neologismů a sociolektismů, včetně paralel a paradoxů v jejich slovníkovém zpracování, tj. otázky vzájemného vztahu neografie a sociolektografie. Na francouzském jazykovém materiálu jsou nastíněny možnosti, jak optikou sociolexikologie přistupovat k neustále se proměňujícím projevům generační či skupinové soudržnosti. Takto definovaná sociolingvistika inovací zahrnuje především modelizaci difuze neologismů, tedy hledání důvodů a způsobů šíření nových slov ve společnosti. Případové studie mimo jiné poukazují na možnosti extrakce lexikálních inovací z generačně příznakových sociolektů a jejich testování pomocí časosběrné dotazníkové metody. Pozornost je věnována také textům rapových písní, které jsou unikátním zdrojem informací o sémantickém vývoji identitárních neologismů.

Objev podobné jako Dynamika šíření lexikálních inovací - Alena Polická - e-kniha

cena 332.0 Kč
Detail

Inovace - vědění - instituce: k výzvám současné doby (9788024636955)

Elektronická kniha - autor Karel Müller, česky V každodenním laickém vědění je vztah inovací a institucí chápán jako protikladný. Inovace sledují změnu a instituce stabilizují sociální poměry. Předkládaná studie sleduje předpoklad, že vztahy mezi inovačně orientovaným jednáním a institucemi jsou vzájemně podmíněné, že se obě instance vzájemně ovlivňují. Inovační jednání a inovace vytvářejí tlak na instituce a jejich změnu, ale současně jsou institucionálním rámcem podporovány a tvarovány. Vzájemnost tohoto vztahu pak zprostředkovávají vědění a komunikace, které prostřednictvím inovací umocňují funkce institucí, ale také je problematizují a představují platformu, na které se hledá rovnováha mezi tlakem ke změně a tíhnutím k sociální uspořádanosti.

Objev podobné jako Inovace - vědění - instituce: k výzvám současné doby (9788024636955)

cena 270.0 Kč
Detail

Šest inovací, které stvořily moderní svět - Steven Johnson

Jak fotografie přivodila sociální reformu?Co spojuje chlazení potravin s Hollywoodem?A jak náš boj se špínou pomohl vytvořit chytré telefony?V tomto příběhu o důvtipných průlomech a neopěvovaných hrdinech zkoumá Steven Johnson zásadní inovace, které změnily svět a to, jak v něm žijeme. V tomto ilustrovaném svazku zkoumá Steven Johnson historii inovací během staletí. Sleduje vývoj šesti klíčových technologií moderního života (chlazení, hodiny, čočky, čištění vody, zaznamenávaný zvuk a umělé světlo) od doby, kdy je stvořili amatéři a podnikatelé až po jejich nezamýšlené historické důsledky. Knihu doplňují překvapivé příběhy o náhodných géniích a brilantních omylech - o francouzském vydavateli, který vynalezl fonograf před Edisonem, ale zapomněl k němu přidat i přehrávání; o „ledovém králi“ 19. století, který vydělal jmění na dovozu zmrzlé vody z jezer v Nové Anglii do Ria a Bombaje. Šest inovací, které stvořily moderní svět zkoumá skrytou historii za každodenními předměty současného života. Svým nezaměnitelným stylem zkoumá Johnson nečekané souvislosti mezi zdánlivě nesouvisejícími obory: jak vynález klimatizace umožnil největší migraci lidí v dějinách druhu do jinak nehostinných měst jako Dubaj a Phoenix, jak kyvadlové hodiny pomohly dát do pohybu průmyslovou revoluci a jak čistá voda umožnila vyrábět počítačové čipy. Šest inovací, které stvořily moderní svět je příběhem o spolupracujících sítích, které budují moderní svět. Kniha je napsaná provokativně, informativně a zaujme stejně jako předchozí tituly, které Johnsonovi získaly fanoušky po celém světě.

Objev podobné jako Šest inovací, které stvořily moderní svět - Steven Johnson

cena 349.0 Kč
Detail

Moderní nástroje aktivní politiky finančních inovací - Tomáš Sejkora

Technologické a jiné inovace jsou důležitým prostředkem rozvoje finančního systému a na něm poskytovaných služeb. Na druhou stranu finanční inovace byly identifikovány jako jeden z akcelerátorů finanční krize z let 2007/2008, proto k nim politika a následně i regulace přistupuje odlišně. Tato monografie se proto zaměřuje na zasazení moderních nástrojů politiky finančních služeb, jako jsou inovační huby a regulační pískoviště, do kontextu regulace finančního sektoru v prostoru Evropské unie a činí tak na příkladu států Visegradské skupiny a Pobaltí. Monografie nejprve rozebírá Lamfalussyho proces, stávající architekturu regulace finančního sektoru v Evropské unii, a poukazuje na přístupy, které se k regulaci poskytování finančních služeb nabízí. Představuje exploraci, zdali existují ukazatelé, které ovlivňují stupeň podpory finančních inovací v rámci výkonu politiky na příslušném úseku, a analýzu, nakolik tyto nástroje nachází uplatnění v současném regulačním rámci finančních služeb v prostoru Evropské unie. Pomocí empirických dat kniha mimo jiné poukazuje na to, že v rámci finančního sektoru není dosažen cílový stupeň harmonizace a konvergence, ale naopak dochází k regulatorní soutěži mezi členskými státy Evropské unie. Příčiny lze přitom přičítat limitům intergovernmentalismu a fenoménu byrokratické politiky.

Objev podobné jako Moderní nástroje aktivní politiky finančních inovací - Tomáš Sejkora

cena 999.0 Kč
Detail

Jak efektivně krotit firemní pohledávky

Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Helena Brabcová, Jiří Štěpnička Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání.

Objev podobné jako Jak efektivně krotit firemní pohledávky

cena 97.0 Kč
Detail

Jak efektivně krotit firemní pohledávky

Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Helena Brabcová Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání. OBSAH: Vymažte položku pohledávky ze svého účetnictví Využijte svou konkurenční výhodu Požadujte zálohové platby Nabídněte svým odběratelům výhody a bonusy Vložte do smluv výhradu vlastnictví Věnujte se především prevenci Důkladně si prověřujte bonitu svých odběratelů Zkuste se s dlužníkem dohodnout mimosoudně Najměte si advokáta nebo inkasní společnost RADA NA ZÁVĚR Jak na zahraniční pohledávky

Objev podobné jako Jak efektivně krotit firemní pohledávky

cena 97.0 Kč
Detail

Inovace ve finančním řízení (978-80-87197-90-5)

Kniha - autor Zdeněk Raška, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autorům této knihy se podařilo rozšířit horizont stávajících představ v dané oblasti také na ostatní související a mnohdy vlastně i prvotní aspekty, ke kterým nesporně patří oblast financování. Doplněním o poslední poznatky z oblasti ekonomických analýz vznikla exaktně zaměřená část, která naznačuje zejména vrcholovému managementu firem cestu do oblasti, která není zcela „dobře osvětlená“. Další ne nepodstatnou část tvoří úvahy o možnostech zvýšení konkurenceschopnosti v českém podnikatelském prostoru. I když se jedná o oblast, která s přibývající globalizací bude stále složitější, byly učiněny prvé kroky k nevyhnutelným změnám v této oblasti. Publikace rovněž přispívá k diskusi v zatím poněkud kontroverzní oblasti tzv. klastrů, které však asi v poněkud pozměněné podobě sehrají v budoucnu možná rozhodující roli při kontrole čerpání neobnovitelných zdrojů, při úsporách ve spotřebě energií...

Objev podobné jako Inovace ve finančním řízení (978-80-87197-90-5)

cena 237.0 Kč
Detail

Dynamika šíření lexikálních inovací (978-80-280-0031-8)

Elektronická kniha - ze série Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, autor Alena Polická, 289 stran, česky Kniha představuje aktuální trendy i historický vývoj teoretických konceptů studia neologismů a sociolektismů, včetně paralel a paradoxů v jejich slovníkovém zpracování, tj. otázky vzájemného vztahu neografie a sociolektografie. Na francouzském jazykovém materiálu jsou nastíněny možnosti, jak optikou sociolexikologie přistupovat k neustále se proměňujícím projevům generační či skupinové soudržnosti. Takto definovaná sociolingvistika inovací zahrnuje především modelizaci difuze neologismů, tedy hledání důvodů a způsobů šíření nových slov ve společnosti. Případové studie mimo jiné poukazují na možnosti extrakce lexikálních inovací z generačně příznakových sociolektů a jejich testování pomocí časosběrné dotazníkové metody. Pozornost je věnována také textům rapových písní, které jsou unikátním zdrojem informací o sémantickém vývoji identitárních...

Objev podobné jako Dynamika šíření lexikálních inovací (978-80-280-0031-8)

cena 332.0 Kč
Detail

Dynamika šíření lexikálních inovací (978-80-280-0031-8)

Kniha - autor Alena Polická, 290 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha představuje aktuální trendy i historický vývoj teoretických konceptů studia neologismů a sociolektismů, včetně paralel a paradoxů v jejich slovníkovém zpracování, tj. otázky vzájemného vztahu neografie a sociolektografie. Na francouzském jazykovém materiálu jsou nastíněny možnosti, jak optikou sociolexikologie přistupovat k neustále se proměňujícím projevům generační či skupinové soudržnosti. Takto definovaná sociolingvistika inovací zahrnuje především modelizaci difuze neologismů, tedy hledání důvodů a způsobů šíření nových slov ve společnosti. Případové studie mimo jiné poukazují na možnosti extrakce lexikálních inovací z generačně příznakových sociolektů a jejich testování pomocí časosběrné dotazníkové metody. Pozornost je věnována také textům rapových písní, které jsou unikátním zdrojem informací o sémantickém vývoji identitárních neologismů.

Objev podobné jako Dynamika šíření lexikálních inovací (978-80-280-0031-8)

cena 310.0 Kč
Detail

Kreativita a inovace v organizaci - Emilie Franková - e-kniha

eBook: Kreativita je hnací silou ekonomiky a jádrem úspěchu firem a jiných organizací. Publikace přináší první ucelený přehled o tom, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha kromě praktických rad nabízí také příklady a cvičení, která pomáhají kreativitu rozpoznat a rozvíjet. Publikace je určena studentům, manažerům a podnikatelům.

Objev podobné jako Kreativita a inovace v organizaci - Emilie Franková - e-kniha

cena 319.0 Kč
Detail

Jak na Medline efektivně - Feberová Jitka

Bibliografická databáze Medline je jedním ze základních zdrojů informací o publikované odborné literatuře v lékařství. Obsahuje údaje ze zhruba 4500 časopisů ze všech oborů. Tvůrcem databáze je National Library of Medicine, Bethesda, USA (NLM). NLM vytvořila pro prohledávání databáze speciální prostředí – PubMed, pomocí kterého zpřístupňuje Medline zdarma. PubMed umožňuje vyhledávání pomocí slovníku MeSH (MeSH je mezinárodním standardem pro klíčování termínů v oblasti lékařství) a obsahuje řadu nástrojů pro zpřesňování dotazu a práci s vyhledanými citacemi. Obsahem knihy je popis tohoto vyhledávacího prostředí a příklady vyhledávání konkrétních dotazů.

Objev podobné jako Jak na Medline efektivně - Feberová Jitka

cena 115.0 Kč
Detail

Efektivní učení - Michal Černý, Dagmar Chytková

Ve škole se jen velice málo prostoru věnuje tomu, jak se skutečně učit. Místo schopnosti aktivně samostatně poznávat a popisovat svět se těžiště výuky stále orientuje na znalosti a dovednosti odborného charakteru. Tato kniha se snaží být průvodcem všem, kdo by se rádi naučili učit se, a nevědí, jak na to. Snaží se klást důraz na schopnost číst a psát kritickým způsobem, kreativně myslet a organizovat svůj svět i čas.

Objev podobné jako Efektivní učení - Michal Černý, Dagmar Chytková

cena 268.0 Kč
Detail

Efektivní obhajoba - Rudolf Sivák - e-kniha

eBook: Hlavním cílem publikace „Efektivní obhajoba“ je přiblížit strategii úspěšné a efektivní obhajoby, která bude mít přínos především pro denně aplikované právo. Autor se na problematiku obhajoby dívá prizmatem obhájce, kterým býval, ale též pohledem státního zástupce, který se s různými formami obhajoby setkává denně. Autor se snaží popsat jakési „best-case scenario“ a upozornit na možné nešvary a zbytečné přešlapy, které k úspěšné obhajobě zpravidla nevedou. Zároveň se snaží o popis střízlivé a realistické obhajoby. Každý pachatel a obhájce totiž musí pracovat s tím, co je obsahem spisového materiálu a zpravidla nelze doporučit klást si nerealistické cíle. Efektivní obhajoba by tak měla za všech okolností stát na reálných základech a adekvátních očekáváních. Předkládaná publikace se proto snaží čtenáře vést k úvahám, jak strategii efektivní (a úspěšné) obhajoby stanovit. Publikace se ve svém začátku věnuje pojmům „pachatel“ a „právo na obhajobu“. Nechybí ani popis jednotlivých fází trestního řízení. Kniha se zamýšlí též nad tím, zda je vhodnější využít institutu obhájce, anebo by se měl pachatel obhajovat sám, popřípadě jak služby obhájce a jakousi „samo-obhajobu“ vhodně nakombinovat. Taktéž se věnuje problematice nutné obhajoby. Stěžejní část je pak věnována strategii obhajoby a možnostem vedení obhajoby. Pozornost je rovněž věnována odklonům v trestním řízení s důrazem na institut dohody o vině a trestu, coby moderních nástrojů a alternativních řešení trestního řízení, neboť odklony v trestním řízení ze své podstaty představují i podstatný nástroj obhajoby. V neposlední řadě je pozornost věnována též Probační a mediační službě, výkonu dozoru a dohledu ze strany státního zastupitelství, podmíněnému propuštění z výkonu trestu odnětí svobody, podmíněnému upuštění od výkonu (zbytku) některých trestů, problematice zahlazení odsouzení a některým specifikám obhajoby právnických osob. Publikace by si měla své čtenáře najít v řadách studentů práva, advokátů, ale i osob, kterých se trestní řízení přímo dotýká. Komplexní zpracování pojaté relativně přímočarou a jednoduchou formou napomůže pochopit trestní řízení a jeho jednotlivé fáze a povede k lepší orientaci v rámci vytyčené problematiky.

Objev podobné jako Efektivní obhajoba - Rudolf Sivák - e-kniha

cena 340.0 Kč
Detail

Kreativita a inovace v organizaci (978-80-247-3317-3)

Elektronická kniha - autor Emilie Franková, 256 stran Kreativita je jádrem úspěchu firem i jiných organizací a hnací silou ekonomiky. Publikace jako první na českém trhu uceleně popisuje, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha obsahuje řadu příkladů. Je určena manažerům, podnikatelům a studentům.

Objev podobné jako Kreativita a inovace v organizaci (978-80-247-3317-3)

cena 319.0 Kč
Detail

Zlepšování a environmentální inovace v podniku - Viktor Kulhavý - e-kniha

eBook: Publikace se zabývá problematikou vzniku inovací a zejména inovačních návrhů snižujících dopady výroby na životní prostředí. Problematika dlouhodobě udržitelného rozvoje se ve smyslu ekonomickém, sociálním a environmentálním dotýká všech organizací. Prostřednictvím environmentálních inovací mohou podniky dosahovat nejen ekonomických úspor a snižování vlastního negativního vlivu na životní prostředí, ale jsou také platformou pro zainteresování všech pracovníků do zlepšování podnikových procesů. Z pohledu ekopsychologie a organizační psychologie jsou v publikaci popsány faktory ovlivňující vznik a implementaci zlepšovacích návrhů. Výzkumné závěry mohou sloužit jako sonda do systému podpory podnikových inovací a také poskytují obrázek o vnímání environmentálních aspektů inovací pracovníky konkrétního podniku.

Objev podobné jako Zlepšování a environmentální inovace v podniku - Viktor Kulhavý - e-kniha

cena 212.0 Kč
Detail

Tvořivost a inovace v práci manažera - Milan Mikuláštík - e-kniha

eBook: Snad všichni manažeři ocení tuto knihu. Je zaměřena na aspekty tvořivosti, které jsou nejdůležitější při tréninkových postupech - na znalost průběhu tvůrčího aktu, na znalost nejvýznamnějších rysů tvořivé osobnosti, a na vlivy z prostředí, které tvořivost nejvýrazněji podporují nebo utlumují. Renomovaný český autor, doc. PhDr. Milan Mikuláštík, CSc., přehledně popisuje jednotlivé fáze krok za krokem a u každé z fází uvádí metody, které lze jednoduše využít při řešení problému i pro trénink tvořivost. Doufáme, že právě v této publikaci najdete inspiraci a zlepšíte tak svou tvůrčí práci.

Objev podobné jako Tvořivost a inovace v práci manažera - Milan Mikuláštík - e-kniha

cena 271.0 Kč
Detail

7 pilířů efektivního online marketingu - Matěj Ulvr

Chystáte se investovat do internetové reklamy?Nedělejte to bez této knihy!Existuje obrovský rozdíl mezi hezky vypadající marketingovou kampaní a kampaní, která skutečně vydělává firmě peníze.V této knize se dozvíte, jak efektivně využít internetový marketing k masivnímu růstu tržeb a zisku ve vašem podnikání.Nemusíte mít online byznys, abyste mohli využít sílu digitálního marketingu.Máte kamenný obchod, vlastní značku, provozovnu, agenturu, e-shop, expertní či makléřský byznys? Tak právě vám tento marketingový systém pomůže předvídatelně zvýšit prodeje. Ke knize získáte bonusové video lekce zdarma, stačí se registrovat do členské sekce zde.

Objev podobné jako 7 pilířů efektivního online marketingu - Matěj Ulvr

cena 298.0 Kč
Detail

Efektivnost v systému zpětných toků - Alena Klapalová

Kniha pojednává o ekonomické stránce reverzní logistiky, přičemž hlavní pozornost je věnována různým druhům ztrát, které v tomto podnikovém systému vznikají, snižují jeho výkonnost a následně i konkurenceschopnost. Cílem publikace je definovat problematická místa omezující opětovné získávání hodnoty ze zpětných toků. Autoři kombinují teoretické poznatky z literární rešerše s empirickými zjištěními, která pocházejí z kvantitativního dotazování mezi zástupci podniků působících v ČR a také z případové studie konkrétního podniku.

Objev podobné jako Efektivnost v systému zpětných toků - Alena Klapalová

cena 179.0 Kč
Detail

Marketing služeb efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejména měst a obcí, a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Samostatné kapitoly se zabývají kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno např. o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace, jako jsou sociální sítě, a přináší informace o specifikách marketingu veřejného sektoru, zejména obcí. Knížka také obsahuje řadu nových příkladů z praxe.

Objev podobné jako Marketing služeb efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková

cena 312.0 Kč
Detail

Efektivní učení (978-80-265-0479-5)

Elektronická kniha - Techniky přemýšlení, soustředění a komunikace s využitím myšlenkových map - autor Dagmar Chytková, Michal Černý, 168 stran Ve škole se jen velice málo prostoru věnuje tomu, jak se skutečně učit. Místo schopnosti aktivně samostatně poznávat a popisovat svět se těžiště výuky stále orientuje na znalosti a dovednosti odborného charakteru. Tato kniha se snaží být průvodcem všem, kdo by se rádi naučili učit se, a nevědí, jak na to. Snaží se klást důraz na schopnost číst a psát kritickým způsobem, kreativně myslet a organizovat svůj svět i čas.Techniky přemýšlení, soustředění a komunikace s využitím myšlenkových map Ve škole se jen velice málo prostoru věnuje tomu, jak se skutečně učit. Místo schopnosti aktivně samostatně poznávat a popisovat svět se těžiště výuky stále orientuje na znalosti a dovednosti odborného charakteru. Tato kniha se snaží být průvodcem všem, kdo by se rádi naučili učit se, a nevědí, jak na to. Snaží se klást důraz na...

Objev podobné jako Efektivní učení (978-80-265-0479-5)

cena 189.0 Kč
Detail

Efektivní řízení kvality - Ludvík Filip - e-kniha

eBook: Průvodce správným fungováním v managementu kvality. Publikace je na českém trhu unikátní: obsahuje souhrnné informace o systémech řízení, příklady ze skutečných firem i návrhy správných řešení. Na jednom místě čtenář najde nejběžněji používané, v praxi vyzkoušené metody a aktuální požadavky pro systémové normy. Dozví se, jak metody kvalitně aplikovat, jak zvýšit efektivitu a snížit nákladovost vybudovaného systému. Příručka se hodí pro širokou veřejnost, poslouží v podnikové praxi i v rámci vysokoškolského studia. Autor v ní zúročil více než dvacet let zkušeností v oboru – působí jako lektor, konzultant a auditor systému řízení. O řízení kvality a podnikovém řízení také přednáší na akademické půdě.

Objev podobné jako Efektivní řízení kvality - Ludvík Filip - e-kniha

cena 319.0 Kč
Detail

Asfalt II. - Efektivní brutalita - Štěpán Kopřiva - audiokniha

Audiokniha: Čeká vás dalších 50 odstínů krve! Čeká vás dokončení Asfaltu! Major Kuffenbach a jeho přátelé pokračují v pekelné jízdě. Válka, kterou pětice rozhněvaných mužů vyhlásila celému Peklu, se rozrůstá do monstrózních rozměrů. Industriální kníže Ba’al Zebul mobilizuje podsvětí a povolává do boje další a další hordy démonů. P. S. Až budete v pekle, dávejte si bacha na hořící vzducholodě!

Objev podobné jako Asfalt II. - Efektivní brutalita - Štěpán Kopřiva - audiokniha

cena 190.0 Kč
Detail

Efektivní správa dokumentů - Renáta Kunstová - e-kniha

eBook: Publikace se zabývá problematikou správy nestrukturovaných informačních zdrojů, jako jsou dokumenty, e-maily, formuláře, faxy, obrázky, hlasové zprávy apod. Vysvětluje celkovou koncepci aplikační oblasti označované termínem "správa podnikového obsahu" a vymezuje základní terminologii. Poskytuje přehled základních aplikačních komponent, které charakterizuje z hlediska jejich účelu, hlavních funkcí a očekávaných přínosů pro organizaci. Zabývá se správou podnikového obsahu i v souvislosti s aktuálně platnou legislativou a mezinárodně uznávanými standardy. Opomenuty nejsou ani aspekty řízení, pozornost je věnována momentálně se rozvíjející oblasti služeb a v neposlední řádě kritickým faktorům úspěšnosti projektů. Publikace obsahuje přehled současné nabídky produktů a služeb na našem trhu a uvádí aktuální trendy, které tento trh ovlivňují. Text je obohacen o příklady z praxe a řadu odkazů na internetové stránky, na kterých mohou čtenáři získat další informace.

Objev podobné jako Efektivní správa dokumentů - Renáta Kunstová - e-kniha

cena 229.0 Kč
Detail

Tajemství efektivního učení - Martin Krengel - e-kniha

eBook: JEDINEČNÝ NÁVOD NA POUŽITÍ VAŠEHO MOZKU! Představte si, že... … je zkouškové období, a vy se přesto scházíte s přáteli, jste v pohodě a máte dobrou náladu. … se učíte poloviční dobu, ale máte lepší výsledky. … najednou patříte mezi nejlepší v ročníku. S touto knihou to dokážete! Zkušený autor přináší osvědčený systém učení, který vás v deseti krocích spolehlivě dovede k perfektním výsledkům u zkoušek, beze strachu a s mnohem menším úsilím než dříve. V knize vyvrací typické mýty o učení a představuje moderní triky pro snazší a efektivnější učení, lepší paměť a koncentraci i pro osvojení time managementu. Zjistíte, že více není při učení vždy lépe a že pochopit souvislosti a získat přehled je důležitější než přetěžovat se detaily. Autor vám také poradí, jak se motivovat, a odhalí mnohá další tajemství, díky nimž se například dokážete u zkoušek zachránit na poslední chvíli. Tato knížka je nepostradatelným pomocníkem pro každého žáka, studenta, ctižádostivce, zmatkaře, rodiče a všechny, kteří se chtějí vzdělávat.

Objev podobné jako Tajemství efektivního učení - Martin Krengel - e-kniha

cena 297.0 Kč
Detail

Efektivní krizová komunikace - Radek Chalupa - e-kniha

eBook: Kniha na konkrétních příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli v krizové komunikaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové situace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení.

Objev podobné jako Efektivní krizová komunikace - Radek Chalupa - e-kniha

cena 220.0 Kč
Detail

Zlepšování a environmentální inovace v podniku (978-80-210-6158-3)

Elektronická kniha - autor Viktor Kulhavý, 165 stran, česky Publikace se zabývá problematikou vzniku inovací a zejména inovačních návrhů snižujících dopady výroby na životní prostředí. Problematika dlouhodobě udržitelného rozvoje se ve smyslu ekonomickém, sociálním a environmentálním dotýká všech organizací. Prostřednictvím environmentálních inovací mohou podniky dosahovat nejen ekonomických úspor a snižování vlastního negativního vlivu na životní prostředí, ale jsou také platformou pro zainteresování všech pracovníků do zlepšování podnikových procesů. Z pohledu ekopsychologie a organizační psychologie jsou v publikaci popsány faktory ovlivňující vznik a implementaci zlepšovacích návrhů. Výzkumné závěry mohou sloužit jako sonda do systému podpory podnikových inovací a také poskytují obrázek o vnímání environmentálních aspektů inovací pracovníky konkrétního podniku.

Objev podobné jako Zlepšování a environmentální inovace v podniku (978-80-210-6158-3)

cena 212.0 Kč
Detail

Inovace – vědění – instituce: k výzvám současné doby - Karel Müller - e-kniha

eBook: V každodenním laickém vědění je vztah inovací a institucí chápán jako protikladný. Inovace sledují změnu a instituce stabilizují sociální poměry. Předkládaná studie sleduje předpoklad, že vztahy mezi inovačně orientovaným jednáním a institucemi jsou vzájemně podmíněné, že se obě instance vzájemně ovlivňují. Inovační jednání a inovace vytvářejí tlak na instituce a jejich změnu, ale současně jsou institucionálním rámcem podporovány a tvarovány. Vzájemnost tohoto vztahu pak zprostředkovávají vědění a komunikace, které prostřednictvím inovací umocňují funkce institucí, ale také je problematizují a představují platformu, na které se hledá rovnováha mezi tlakem ke změně a tíhnutím k sociální uspořádanosti.

Objev podobné jako Inovace – vědění – instituce: k výzvám současné doby - Karel Müller - e-kniha

cena 270.0 Kč
Detail

Tvořivost a inovace v práci manažera (978-80-247-2016-6)

Elektronická kniha - autor Milan Mikuláštík, 208 stran Snad všichni manažeři ocení tuto knihu. Je zaměřena na aspekty tvořivosti, které jsou nejdůležitější při tréninkových postupech - na znalost průběhu tvůrčího aktu, na znalost nejvýznamnějších rysů tvořivé osobnosti, a na vlivy z prostředí, které tvořivost nejvýrazněji podporují nebo utlumují. Renomovaný český autor, doc. PhDr. Milan Mikuláštík, CSc., přehledně popisuje jednotlivé fáze krok za krokem a u každé z fází uvádí metody, které lze jednoduše využít při řešení problému i pro trénink tvořivost. Doufáme, že právě v této publikaci najdete inspiraci a zlepšíte tak svou tvůrčí práci.

Objev podobné jako Tvořivost a inovace v práci manažera (978-80-247-2016-6)

cena 271.0 Kč
Detail

Marimex Sada kotvicí s kovovou sponou (3 ks vrtáků) - trampolína (INOVACE)

S kotvicí sadou je možné rychle a jednoduše připevnit trampolínu k zemi a zajistit tak její dokonalou stabilitu. Sada se skládá ze spojovacích pásů s ocelovými přezkami a bodáků s protihrotem. Po zajištění kotvicí sadou trampolína odolá i silnému větru. Parametry kotvicí sady: Počet pásů: 3 Počet kolíků: 3 (délka 40 cm) Materiál: ocel (kolíky), textil (upínací pásy) Obsah balení: 1x kotvicí sada rozměr balení: 5x 15 x 42 cm přepravní hmotnost: 0,9 Kg

Objev podobné jako Marimex Sada kotvicí s kovovou sponou (3 ks vrtáků) - trampolína (INOVACE)

cena 449.0 Kč
Detail

Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2)

Elektronická kniha - autor Radek Chalupa, 176 stran Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou. Knížka Efektivní krizová komunikace, jež je ojedinělá na českém trhu, konkrétně a na příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli tváří v tvář krizové situaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové komunikace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení. Objasňuje roli médií a novinářů v krizové komunikace a důležitost firemní pověsti v kontextu potřeb a zájmů klíčových zájmových skupin. Čtenář se seznámí také s úskalími internetu a internetových sociálních médií a pozná možnosti jejich využití v krizové komunikaci. Pozornost je věnována i nátlakovým skupinám a jejich roli při vzniku a...

Objev podobné jako Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2)

cena 220.0 Kč
Detail

Tajemství efektivního učení (978-80-247-5543-4)

Elektronická kniha - autor Martin Krengel, 232 stran Dvakrát lepší výsledky s polovičním úsilím Zkušený autor přináší osvědčený systém učení: 10 kroků vás dovede k perfektním výsledkům u zkoušek s mnohem menším úsilím než dříve. Tento jedinečný návod na použití vašeho mozku vám představí moderní triky pro snazší a efektivnější učení, lepší paměť a koncentraci i pro osvojení time managementu.

Objev podobné jako Tajemství efektivního učení (978-80-247-5543-4)

cena 297.0 Kč
Detail

Efektivní správa dokumentů (978-80-247-3257-2)

Elektronická kniha - autor Renáta Kunstová, 208 stran Publikace se zabývá problematikou správy nestrukturovaných informačních zdrojů, jako jsou dokumenty, e-maily, formuláře, faxy, obrázky, hlasové zprávy apod. Vysvětluje celkovou koncepci aplikační oblasti označované termínem "správa podnikového obsahu" a vymezuje základní terminologii. Poskytuje přehled základních aplikačních komponent, které charakterizuje z hlediska jejich účelu, hlavních funkcí a očekávaných přínosů pro organizaci. Zabývá se správou podnikového obsahu i v souvislosti s aktuálně platnou legislativou a mezinárodně uznávanými standardy. Opomenuty nejsou ani aspekty řízení, pozornost je věnována momentálně se rozvíjející oblasti služeb a v neposlední řádě kritickým faktorům úspěšnosti projektů. Publikace obsahuje přehled současné nabídky produktů a služeb na našem trhu a uvádí aktuální trendy, které tento trh ovlivňují. Text je obohacen o příklady z praxe a řadu odkazů na internetové...

Objev podobné jako Efektivní správa dokumentů (978-80-247-3257-2)

cena 229.0 Kč
Detail

Efektivní vzdělávání zaměstnanců (978-80-247-3651-8)

Elektronická kniha - autor Josef Vodák, Alžbeta Kucharčíková, 240 stran Bez efektivního vzdělávání zaměstnanců se v dnešní době neobejde žádná firma, jež chce zvyšovat svou výkonnost a být úspěšná. Manažeři a personalisté se v této monografii dozví, jak zkvalitnit procesy podnikového vzdělávání tak, aby více a lépe přispívalo k rozvoji jednotlivců, týmů, organizačních jednotek a celého podniku. Majitelům firem a manažerům kniha pomůže při rozhodování o investicích do lidského kapitálu a při navrhování rozvojových vzdělávacích projektů. Nové vydání je doplněno o problematiku intelektuálního, sociálního a strukturálního kapitálu a efektivní využívání lidského kapitálu. Autoři se nově zabývají vzděláváním jako nástrojem v řízení talentů (talent management) nebo investicemi do lidského kapitálu a jejich vlivem na konkurenceschopnost firmy. Kniha nabízí nejaktuálnější myšlenky a přístupy pro stanovení potřeb vzdělávání a pro návrh, realizaci a vyhodnocování...

Objev podobné jako Efektivní vzdělávání zaměstnanců (978-80-247-3651-8)

cena 271.0 Kč
Detail

Podívejte se také