eBook: Publikace se zaměřuje na specifické téma, primárně orientované na žáky s mentálním či kombinovaným postižením v období ukončování povinného vzdělávání. S odkazem na zpracovaná teoretická východiska a rámec lze toto téma označit jako nedostatečně probádané, a to zejména v našich podmínkách. Cílem je realizovat, popsat a následně evaluovat proces podpory při ukončování povinné školní docházky a plánování přechodu u vybraných žáků s mentálním postižením ze školy do další etapy jejich života, sumarizovat získaná zjištění osob facilitujících tento proces a následně navrhnout doporučení pro možnou implementaci procesu plánování přechodu do speciálněpedagogické praxe. Dále se autor pokusil identifikovat, popsat a analyzovat současný stav problematiky z perspektivy třídních učitelů pracujících s těmito žáky a sociálních pracovníků vybraných zařízení sociální služeb ve vybraných krajích České republiky. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Kam dál? Ukončování školní docházky a plánování přechodu u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - Jaromír Maštalíř - e-kniha , Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově (9788024652818)eBook: Kolektivní monografie přináší speciálněpedagogický pohled na vybrané expresivní terapie. Úvodní kapitola tvoří teoretický popis expresivních terapií a jejich současný stav v České republice a na Slovensku. Na ni pak navazují praktické kapitoly v nichž jsou rozebírány jednotlivé expresivní terapie. Jako první je uvedena nejstarší terapie, která pracuje s vizuálním uměním (arteterapie), dále pak terapie, které vycházejí z přirozené dětské činnosti - hry (metoda práce v hliněném poli, herní terapie), a terapie, které pracují s psaným příběhem (dramaterapie, resp. Bibliodrama,a tvůrčí psaní). V každé kapitole jsou nejdříve uvedena teoretická východiska jednotlivých terapií, dále pak příklady z praxe a kazuistika. Kapitoly jsou pak doplněny i o konkrétní výzkumné aktivity. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Pedagogicko-psychologické aspekty expresivních terapií u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami - Petra Potměšilová - e-kniha , Kniha předškolák se speciálními vzdělávacími potřebami: praktická příručka s pracovními listy a meto (978-80-7496-271-4)eBook: Kniha je určena studentům i profesionálům v oblasti tělesné výchovy a sportu, tedy zejména učitelům, ale také vychovatelům, asistentům pedagoga, trenérům a lektorům ve školách, sportovních a volnočasových organizacích. První část je teoretická. Je přiblížen obor aplikované pohybové aktivity, uvedeny principy a příklady podpůrných opatření a popsána práce asistenta pedagoga v tělesné výchově. Druhá část publikace nabízí praktické návody a tipy pro tělovýchovnou praxi u konkrétních typů poruch, onemocnění a postižení. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově - Pavlína Nováková, Klára Daďová, Jitka Vařeková - e-kniha , Školák se speciálními vzdělávacími potřebami: praktická příručka s pracovními listy a metodickými po (978-80-7496-305-6)Na počátku příručka nabízí teoretický úvod rozdělený na dvě části. První obsahuje především základní definice používaných pojmů. Jsou v něm také informace o legislativě spojené se vzděláváním dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí nadaných. Zaměřuje se také na odbornou péči o tyto jedince a podrobněji se věnuje některým podpůrným opatřením. Popisují se zde i náležitosti zápisu do 1. třídy. Nastiňují se i možnosti odkladu povinné školní docházky. Nezapomínáme ani na informace o přípravných třídách. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny shrnujícím doporučením pro pedagogické pracovníky mateřských škol i rodiče dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí nadaných. Druhou část teoretického úvodu lze chápat jako obecný metodický návod, jak s publikací pracovat. Vysvětluje, jak jsou pracovní listy rozděleny a zpracovány. Kromě toho poskytuje informace o jejich vztahu k Rámcovému vzdělávacímu programu pro předškolní vzdělávání. Hlavní část publikace Předškolák se speciálními vzdělávacími potřebami tvoří soubor pracovních listů, rozdělených do osmi tematických kapitol. Na začátku každé z nich najdete podrobnosti, jak s jednotlivými listy pracovat. Doplňujeme je i stručnými návrhy na související a navazující činnosti. (patro.cz)
Podobné produkty ako Předškolák se speciálními vzdělávacími potřebami , Využití ict u dětí se speciálními potřebami (978-80-247-3852-9)Publikace Školák se speciálními vzdělávacími potřebami přináší nápady, jak pracovat s těmito žáky v průběhu plnění školní docházky, a to jak ve výuce, tak mimo ni. Příručka je určena pedagogům, učitelům i jejich asistentkám, poradenským pracovníkům, speciálním pedagogům a školním psychologům a také rodičům. V teoretickém úvodu připomíná legislativní rámec problematiky, definuje některé pojmy, nastiňuje možnosti spolupráce s odborníky a představuje nástroje vhodné pro práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Poskytuje také metodický návod, jak s publikací pracovat. Druhou část příručky tvoří pracovní listy přehledně rozdělené do osmi tematicky zpracovaných kapitol. Ty se zaměřují zejména na trénink pozornosti a paměti, sociálních dovedností a komunikace, orientaci v prostoru a čase nebo emocionální výchovu. Najdete zde ale i část věnovanou nadaným žákům. Pracovní listy jsou zajímavě výtvarně zpracovány. Jednotlivé kresby přinesou nejen poučení, ale díky umu ilustrátorky také pobaví. (patro.cz)
Podobné produkty ako Školák se speciálními vzdělávacími potřebami - Kendlíková Jitka , Jak zvládnout problémy dětí se školou?: děti se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole – prakti (978-80-88163-36-7)Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, především pro žáky se specifickou poruchou učení, dyslexií a dysortografiíVerze pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami obsahuje vše co nová Čítanka 5, ale navíc je zvětšena na formát A4 a je doplněna o prvky usnadňující žákům čtení a porozumění textu. Žáci tak budou moci pracovat se stejnou učebnicí jako jejich spolužáci.Rozšířená verze Čítanky pro 5. ročník pamatuje na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Na jednotlivých stránkách jsou v barevných bočních pruzích a v dolní části stránek přidány další úkoly, které je možné využívat pro nápravu některých individuálních specifických obtíží.Úkoly se zaměřují zejména na:• rozvoj čtenářských dovedností• zlepšení verbálního projevu a obratnosti ve vyjadřování• zpevnění percepce sluchové• zpevnění percepce zrakové• jistotu v pravolevé orientaci• rozšíření znalostí• posílení logického myšleníUčebnice má mnohostranné využití. Práce s ní se doporučuje:• pro vyučující 5. ročníků, kteří mají ve svých třídách žáky se speciálními vzdělávacími potřebami;• pro školní speciální pedagogy, kteří pro reedukaci poruch využívají disponibilní hodiny, kroužky nebo individuální péči;• pro rodiče a učitele žáků pátých tříd, kteří chtějí se svými dětmi stimulačně pracovat.NNS573 (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami , Zahájení školní docházky (978-80-247-4463-6)Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, především pro žáky se specifickou poruchou učení, dyslexií a dysortografiíVerze pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami obsahuje vše co nová Čítanka 5, ale navíc je zvětšena na formát A4 a je doplněna o prvky usnadňující žákům čtení a porozumění textu. Žáci tak budou moci pracovat se stejnou učebnicí jako jejich spolužáci.Rozšířená verze Čítanky pro 5. ročník pamatuje na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Na jednotlivých stránkách jsou v barevných bočních pruzích a v dolní části stránek přidány další úkoly, které je možné využívat pro nápravu některých individuálních specifických obtíží.Úkoly se zaměřují zejména na:• rozvoj čtenářských dovedností• zlepšení verbálního projevu a obratnosti ve vyjadřování• zpevnění percepce sluchové• zpevnění percepce zrakové• jistotu v pravolevé orientaci• rozšíření znalostí• posílení logického myšleníUčebnice má mnohostranné využití. Práce s ní se doporučuje:• pro vyučující 5. ročníků, kteří mají ve svých třídách žáky se speciálními vzdělávacími potřebami;• pro školní speciální pedagogy, kteří pro reedukaci poruch využívají disponibilní hodiny, kroužky nebo individuální péči;• pro rodiče a učitele žáků pátých tříd, kteří chtějí se svými dětmi stimulačně pracovat.NNS573 (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami , Cobble hill puzzle kam dál? 1000 dílků (80370)Publikace Školák se speciálními vzdělávacími potřebami přináší nápady, jak pracovat s těmito žáky v průběhu plnění školní docházky, a to jak ve výuce, tak mimo ni. Příručka je určena pedagogům, učitelům i jejich asistentkám, poradenským pracovníkům, speciálním pedagogům a školním psychologům a také rodičům. V teoretickém úvodu připomíná legislativní rámec problematiky, definuje některé pojmy, nastiňuje možnosti spolupráce s odborníky a představuje nástroje vhodné pro práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Poskytuje také metodický návod, jak s publikací pracovat. Druhou část příručky tvoří pracovní listy přehledně rozdělené do osmi tematicky zpracovaných kapitol. Ty se zaměřují zejména na trénink pozornosti a paměti, sociálních dovedností a komunikace, orientaci v prostoru a čase nebo emocionální výchovu. Najdete zde ale i část věnovanou nadaným žákům. Pracovní listy jsou zajímavě výtvarně zpracovány. Jednotlivé kresby přinesou nejen poučení, ale díky umu ilustrátorky také pobaví. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Školák se speciálními vzdělávacími potřebami - Jitka Kendíková, Anna Trousilová , Kam se psem brno a okolíČítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, především pro žáky se specifickou poruchou učení, dyslexií a dysortografiíVerze pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami obsahuje vše co nová Čítanka 5, ale navíc je zvětšena na formát A4 a je doplněna o prvky usnadňující žákům čtení a porozumění textu. Žáci tak budou moci pracovat se stejnou učebnicí jako jejich spolužáci.Rozšířená verze Čítanky pro 5. ročník pamatuje na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Na jednotlivých stránkách jsou v barevných bočních pruzích a v dolní části stránek přidány další úkoly, které je možné využívat pro nápravu některých individuálních specifických obtíží.Úkoly se zaměřují zejména na:• rozvoj čtenářských dovedností• zlepšení verbálního projevu a obratnosti ve vyjadřování• zpevnění percepce sluchové• zpevnění percepce zrakové• jistotu v pravolevé orientaci• rozšíření znalostí• posílení logického myšleníUčebnice má mnohostranné využití. Práce s ní se doporučuje:• pro vyučující 5. ročníků, kteří mají ve svých třídách žáky se speciálními vzdělávacími potřebami;• pro školní speciální pedagogy, kteří pro reedukaci poruch využívají disponibilní hodiny, kroužky nebo individuální péči;• pro rodiče a učitele žáků pátých tříd, kteří chtějí se svými dětmi stimulačně pracovat.NNS573 (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami , Hodnocení ve školní tělesné výchově a postoje žáků k pohybové aktivitě (9788024644370)Stovka aktivit, které nabízejí prostor pro dětskou kreativitu a hravé učení. Činnosti jsou rozděleny do šesti kategorií: děti si mohou hrát na zahradě nebo na procházce. Najdeme zde také hry, které děti mohou hrát ve třídě, hry pro deštivé dny, vyrábění a psychomotorické aktivity. Hry nejsou náročné na přípravu a nevyžadují žádné zvláštní pomůcky. Rozvíjejí dovednosti, které jsou důležité pro úspěšné učení, jako je koncentrace, rozlišování detailů či jemná motorika, a mohou posloužit jako motivace pro další školní práci.Georgina Durrant je učitelka a koordinátorka speciálněpedagogické péče. Má dvě malé děti. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Hry pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami - Georgina Durrant , Pohybová neúspěšnost u žáků mladšího školního věku (9788024646947)Elektronická kniha - autor Klára Daďová, Pavlína Nováková, kolektiv, Jitka Vařeková a Více autorů, 198 stran, česky Kniha je určena studentům i profesionálům v oblasti tělesné výchovy a sportu, tedy zejména učitelům, ale také vychovatelům, asistentům pedagoga, trenérům a lektorům ve školách, sportovních a volnočasových organizacích. První část je teoretická. Je přiblížen obor aplikované pohybové aktivity, uvedeny principy a příklady podpůrných opatření a popsána práce asistenta pedagoga v tělesné výchově. Druhá část publikace nabízí praktické návody a tipy pro tělovýchovnou praxi u konkrétních typů poruch, onemocnění a postižení. (alza.cz)
Podobné produkty ako Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově (9788024652818) , Co se stane dál ()Kniha - 140 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá (alza.cz)
Podobné produkty ako Kniha Předškolák se speciálními vzdělávacími potřebami: Praktická příručka s pracovními listy a meto (978-80-7496-271-4) , Kniha kam zmizí slovo, když se vygumuje? (978-80-7345-494-4)Kniha - autor Georgina Durrant, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Stovka aktivit, které nabízejí prostor pro dětskou kreativitu a hravé učení. Činnosti jsou rozděleny do šesti kategorií: děti si mohou hrát na zahradě nebo na procházce. Najdeme zde také hry, které děti mohou hrát ve třídě, hry pro deštivé dny, vyrábění a psychomotorické aktivity. Hry nejsou náročné na přípravu a nevyžadují žádné zvláštní pomůcky. Rozvíjejí dovednosti, které jsou důležité pro úspěšné učení, jako je koncentrace, rozlišování detailů či jemná motorika, a mohou posloužit jako motivace pro další školní práci. (alza.cz)
Podobné produkty ako Hry pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami (978-80-262-2028-2) , Siva a parvati josef fric e knihaKniha je určena studentům i profesionálům v oblasti tělesné výchovy a sportu, tedy zejména učitelům, ale také vychovatelům, asistentům pedagoga, trenérům a lektorům ve školách, sportovních a volnočasových organizacích. První část je teoretická. Je přiblížen obor aplikované pohybové aktivity, uvedeny principy a příklady podpůrných opatření a popsána práce asistenta pedagoga v tělesné výchově. Druhá část publikace nabízí praktické návody a tipy pro tělovýchovnou praxi u konkrétních typů poruch, onemocnění a postižení. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově - Pavlína Nováková, Klára Daďová, Jitka Vařeková , Naše výlety: kniha pro plánování a zaznamenávání rodinných výletů (978-80-907240-6-8)Do škol přichází stále více žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP). Může se jednat o děti, které již mají určitou diagnózou stanovenou, ale i o jedince, kteří ji nemají, nicméně díky jejich nestandardnímu chování je potřeba s nimi individuálně pracovat. Učitelé, asistenti pedagoga i ostatní pedagogičtí pracovníci již často vědí, jak v takových případech postupovat. Někdy se ale může jednat o první, nebo novou zkušenost s takovým žákem. Pak je potřeba mít k dispozici nejen teoretické informace, ale hlavně příklady z praxe, které jim pomohou při řešení různých situací. Tato publikace popisuje deset nejčastějších diagnóz (od ADHD a specifických poruch učení, přes tělesné postižení až po autismus), se kterými je možné se ve škole setkat. Ukazuje, jakým způsobem mohou učitelé s dětmi s určitými obtížemi pracovat. Na základě příkladů dobré i špatné praxe předkládá metody a postupy, které se při práci s těmito dětmi osvědčily i kterých je naopak třeba se vyvarovat. Ukazuje, jak změnit nebo přizpůsobit výuku, aby ji zvládalo i dítě se SVP. Nevyhýbá se ani otázce hodnocení či motivace. „Oslovili jsme autory z praxe, vždy odborníky na danou cílovou skupinu. Naším cílem není poskytnout vám podrobné akademické znalosti v rámci jednotlivých diagnóz, ale předat osvědčené rady z praxe, podat vám pomocnou ruku a odpovědět na otázku: „Co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními vzdělávacími potřebami?“ V knize jsou zpracována tato témata: Děti se specifickými poruchami učení - Žák s ADHD – Dítě s narušenou komunikační schopností - Žák s poruchou autistického spektra - Nadané děti a žáci – možnosti jejich identifikace a rozvoje ve škole- Žák s mentálním postižením - Dítě se sluchovým postižením - Žák se zrakovým postižením- Specifika edukace dětí s tělesným postižením v předškolním a školním věku - Žák s poruchou chování a emocí (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Speciálněpedagogické minimum pro učitele - Co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními vzdělávacími potřebami - Lenka Bittmannová , Kam se poděl můj sýr? ()Kniha - autor Jitka Kendlíková, 134 stran, česky, brožovaná Publikace Školák se speciálními vzdělávacími potřebami přináší nápady, jak pracovat s těmito žáky v průběhu plnění školní docházky, a to jak ve výuce, tak mimo ni. Příručka je určena pedagogům, učitelům i jejich asistentkám, poradenským pracovníkům, speciálním pedagogům a školním psychologům a také rodičům. V teoretickém úvodu připomíná legislativní rámec problematiky, definuje některé pojmy, nastiňuje možnosti spolupráce s odborníky a představuje nástroje vhodné pro práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Poskytuje také metodický návod, jak s publikací pracovat. Druhou část příručky tvoří pracovní listy přehledně rozdělené do osmi tematicky zpracovaných kapitol. Ty se zaměřují zejména na trénink pozornosti a paměti, sociálních dovedností a komunikace, orientaci v prostoru a čase nebo emocionální výchovu. Najdete zde ale i část věnovanou nadaným žákům. Pracovní listy jsou zajímavě... (alza.cz)
Podobné produkty ako Školák se speciálními vzdělávacími potřebami: Praktická příručka s pracovními listy a metodickými po (978-80-7496-305-6) , Neuvěřitelné příhody žáků kopyta a mňoukaKniha - autor Jitka Kendíková; Miroslav Vosmik, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Druhé vydání úspěšné příručky odráží významné legislativní změn v oblasti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Autoři s bohatou zkušeností z praxe se podrobně věnují inkluzi, všem jejím aspektům a odpovídají na některé z mnohých otázek: Kdo mi pomůže vyřešit potíže mého dítěte ve škole? Kdy se mám obracet na poradenská zařízení a co od nich mohu žádat? Jak má vypadat péče o žáka se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) ve škole? Je pro mé dítě vhodný odklad školní docházky, individuální vzdělávání, přípravná třída? Bude pro mé dítě lepší přestup na jinou školu? Jak to zařídit? Jak zvládnout přechod na střední školu? Jak úspěšně ukončit střední školu? Jakou roli má asistent pedagoga? Kdy a za jakých podmínek je vhodný asistent pedagoga? Jak pomůže mému dítěti individuální vzdělávací plán (IVP)? Co musí obsahovat IVP? V knize naleznete také... (alza.cz)
Podobné produkty ako Jak zvládnout problémy dětí se školou?: Děti se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole – prakti (978-80-88163-36-7) , Tlustoprdka no a co renata nazlerova e knihaeBook:,Dozvíte se:-co je podstatou strategického a marketingového plánování a řízení a čím jsou důležité pro činnost firmy-co vše předchází sestavení marketingového plánu-jak pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit zisk a obrat firmy, upevnit svou pozici ve stále sílícím konkurenčním prostředí či jak si udržet zákazníky-jaké jsou vzájemné vazby mezi jednotlivými kroky strategického marketingu i jaké jsou následky těchto kroků ve firemní praxi-jak zajistit realizaci marketingového plánu, vývoj nových výrobků či služeb a marketingovou kontrolu (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy - Martina Blažková - e-kniha , Blato pot a slzy bear grylls e knihaeBook: Kniha řeší problematiku pohybové neúspěšnosti u žáků a žákyň mladšího školního věku v podmínkách školní tělesné výchovy prostřednictvím podrobné literární rešerše a případové studie. Pohybová neúspěšnost byla identifikována pomocí šesti záměrně vybraných motorických testů (skok do dálky z místa, leh-sed opakovaně po dobu 1 minuty, člunkový běh na 4 × 10 m, hluboký předklon ve stoji, test rovnovážné polohy a test chytání míče) a v kontextu dalších proměnných byly zjišťovány případné determinanty, které mohly vést k pohybové neúspěšnosti u žáka a žákyně mladšího školního věku. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Pohybová neúspěšnost u žáků mladšího školního věku - Aleš Kaplan - e-kniha , Balíček e-kniha a audiokniha houževnatost za výhodnou cenuDruhé vydání úspěšné příručky odráží významné legislativní změn v oblasti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Autoři s bohatou zkušeností z praxe se podrobně věnují inkluzi, všem jejím aspektům a odpovídají na některé z mnohých otázek: Kdo mi pomůže vyřešit potíže mého dítěte ve škole? Kdy se mám obracet na poradenská zařízení a co od nich mohu žádat? Jak má vypadat péče o žáka se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) ve škole? Je pro mé dítě vhodný odklad školní docházky, individuální vzdělávání, přípravná třída? Bude pro mé dítě lepší přestup na jinou školu? Jak to zařídit? Jak zvládnout přechod na střední školu? Jak úspěšně ukončit střední školu? Jakou roli má asistent pedagoga? Kdy a za jakých podmínek je vhodný asistent pedagoga? Jak pomůže mému dítěti individuální vzdělávací plán (IVP)? Co musí obsahovat IVP? V knize naleznete také celou řadu dalších informací týkajících se dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole. Pomohou Vám i konkrétní návody, vzory a formuláře. Publikace je určena zákonným zástupcům žáků se speciálními. (patro.cz)
Podobné produkty ako Jak zvládnout problémy dětí se školou? - Kendíková Jitka , Neziskove organizace teorie a myty vladimir hyanek e knihaeBook:,Je velmi odvážné se v dnešní době naprosto otevřeně zamyslet nad vlastní budoucností, budoucností svých blízkých, ale i lidstva jako takového. Pokud se shrnou dostupná fakta a zohlední historie, nevypadá to s lidstvem nijak růžově. Přesto existují názory, že tento stav muselo lidstvo zažít, aby mohlo dojít ke svému skutečnému určení. Kniha Kam dál skládá střípky z různých pohledů o tom, kdo jako lidé skutečně jsme. Autor poukazuje na skutečnosti, že lidská rasa byla zmanipulována. Hovoří o manipulaci lidstva nejen jako celku, ale i manipulace mysli každého jednotlivého člověka. Systém manipulace je natolik propracovaný, že většina lidí se jí vůbec neuvědomuje, natož pak, aby jí dokázali účinně vzdorovat. Autor píše jak ji rozeznat, vytáhnout na světlo a oddělit od vlastní lidské mysli. Zbavit se manipulace znamená, zbavit se strachu a všech jeho podružných negativních následků jako jsou nemoci, zloba, nouze, neštěstí v životě apod. Jedna z pasáží se věnuje dění, které souvisí s 21. prosincem 2012. Autor nehovoří o datu jako o zkáze. Spíše jako o započetí pozitivních změn v lidských myslích a srdcích, které velmi silně podpoří všechny, kteří se s nimi dokáží sladit. Kniha se snaží nasměrovat čtenáře k hledání své skutečné podstaty. Otevřít tak brány omezení a nakročit do šťastných zítřků. Naučit se milovat sebe samé a vše kolem. Začít žít skutečný život bez předsudků, nouze a strachu.Namasté. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Kam dál - Josef Kučera - e-kniha , Lekar pacient a michael balint martina pacesova e knihaKniha - autor Věra Čadilová; Zuzana Žampachová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ve 2. aktualizovaném a doplněném vydání publikace Tvorba individuálních vzdělávacích plánů (IVP) pro žáky s poruchou autistického spektra jsou zohledněny změny v legislativě, respektive v novele vyhlášky č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných. Publikace je rovněž doplněna o podněty ke vzdělávání žáků s PAS v podmínkách distanční výuky. Poruchy autistického spektra (PAS) patří k nejzávažnějším poruchám dětského vývoje. Dopady diagnózy, ovlivňující všechny oblasti života dítěte i jeho rodiny, některé žáky s PAS natolik hendikepují, že bez velmi individualizovaného přístupu by nebylo jejich vzdělávání vůbec možné. I když dle nové legislativy není nutné u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve všech případech zpracovávat IVP, přesto toto podpůrné opatření zůstává nedílnou součástí vzdělávání těchto dětí. Většina... (alza.cz)
Podobné produkty ako Tvorba individuálních vzdělávacích plánů: Pro žáky s poruchami autistického spektra (978-80-88290-68-1) , Houbarka viktorie hanisova e knihaeBook:,Publikace, kterou připravil přední znalec v oboru Petr Luňák, obsahuje 14 unikátních dokumentů z českých vojenských archivů. Jde vesměs o válečné plány Československé lidové armády a jejich shrnutí od roku 1950 do roku 1990. Sborník uvádí Luňákova studie, zasazující dokumenty do historického kontextu. Jako přílohy jsou připojeny nedávno objevený dokument z roku 1961 o snížení vodní hladiny Vltavy v případě konfliktu a rozhovory s československými generály vedené v letech 2002-2004. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Plánování nemyslitelného - Petr Luňák - e-kniha , Korist paul finch e knihaVe 2. aktualizovaném a doplněném vydání publikace Tvorba individuálních vzdělávacích plánů (IVP) pro žáky s poruchou autistického spektra jsou zohledněny změny v legislativě, respektive v novele vyhlášky č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných. Publikace je rovněž doplněna o podněty ke vzdělávání žáků s PAS v podmínkách distanční výuky. Poruchy autistického spektra (PAS) patří k nejzávažnějším poruchám dětského vývoje. Dopady diagnózy, ovlivňující všechny oblasti života dítěte i jeho rodiny, některé žáky s PAS natolik hendikepují, že bez velmi individualizovaného přístupu by nebylo jejich vzdělávání vůbec možné. I když dle nové legislativy není nutné u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve všech případech zpracovávat IVP, přesto toto podpůrné opatření zůstává nedílnou součástí vzdělávání těchto dětí. Většina žáků s PAS potřebuje upravit vzdělávací proces po stránce organizační, sociální, komunikační i výukové co nejvíce konkrétně, přičemž Doporučení ŠPZ, vypracované poradenskými pracovníky, je obecnější, a teprve každodenní práce s žákem a jeho poznání umožní jednotlivá doporučení konkretizovat a v případě potřeby pružně upravovat. Kvalitní a funkční IVP je nutný pro žáky s PAS ve všech typech a stupních škol a zařízení, počínaje již předškolní intervencí. Publikace umožní pedagogickým pracovníkům zpracovávat IVP pro žáky s PAS dle platných vzorů. Autorky interpretují jednotlivé položky vzoru IVP tak, aby se v nich pedagogičtí pracovníci orientovali, uměli naplnit jejich obsah a s vytvořeným IVP aktivně pracovali. Součástí publikace jsou ukázky IVP pro jednotlivé typy školských zařízení (MŠ, ZŠ, SŠ). Kniha je určena pro všechny pedagogické pracovníky, kteří spolupracují na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami (pracovníky speciálně-pedagogických center a školských poradenských zařízení, učitele, asistenty pedagoga, ředitele škol), ale i rodiče těchto dětí. (patro.cz)
Podobné produkty ako Tvorba individuálních vzdělávacích plánů - Žampachová Zuzana , Madarsko richard prazak e knihaeBook:,Autorka vám v této publikaci odpoví na otázky – jak vybudovat efektivní systém plánování, reportingu a kontroly, jak efektivně řídit podnikové aktivity, jak dosáhnout stanovených cílů. V dnešním dynamickém obchodním prostředí patří plánování a následná kontrola ( Budgeting and Reporting) mezi klíčové faktory úspěchu každé firmy.Kniha vás provede přehledným a jednoduchým způsobem, krok za krokem, celým procesem plánování. Srozumitelně, bez množství odborných výrazů a složitých definic, vám pomůže porozumět standardním konceptům a termínům. Majitelé firem, manažeři, odborníci ve svém oboru, kteří nemají ekonomické vzdělání, ale ve své práci potřebují sestavovat plány, rozpočtovat, hodnotit a srovnávat ekonomické výsledky, se naučí správně vyhodnotit každý aspekt v procesu rozpočtování, analyzovat vnější i vnitřní vlivy, a vybudovat tak dobře řízený a úspěšný podnik – dosáhnout kýženého zisku. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Plánování a kontrola - Hana Žůrková - e-kniha , Buzicci jan folny e knihaVe 2. aktualizovaném a doplněném vydání publikace Tvorba individuálních vzdělávacích plánů (IVP) pro žáky s poruchou autistického spektra jsou zohledněny změny v legislativě, respektive v novele vyhlášky č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných. Publikace je rovněž doplněna o podněty ke vzdělávání žáků s PAS v podmínkách distanční výuky. Poruchy autistického spektra (PAS) patří k nejzávažnějším poruchám dětského vývoje. Dopady diagnózy, ovlivňující všechny oblasti života dítěte i jeho rodiny, některé žáky s PAS natolik hendikepují, že bez velmi individualizovaného přístupu by nebylo jejich vzdělávání vůbec možné. I když dle nové legislativy není nutné u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve všech případech zpracovávat IVP, přesto toto podpůrné opatření zůstává nedílnou součástí vzdělávání těchto dětí. Většina žáků s PAS potřebuje upravit vzdělávací proces po stránce organizační, sociální, komunikační i výukové co nejvíce konkrétně, přičemž Doporučení ŠPZ, vypracované poradenskými pracovníky, je obecnější, a teprve každodenní práce s žákem a jeho poznání umožní jednotlivá doporučení konkretizovat a v případě potřeby pružně upravovat. Kvalitní a funkční IVP je nutný pro žáky s PAS ve všech typech a stupních škol a zařízení, počínaje již předškolní intervencí. Publikace umožní pedagogickým pracovníkům zpracovávat IVP pro žáky s PAS dle platných vzorů. Autorky interpretují jednotlivé položky vzoru IVP tak, aby se v nich pedagogičtí pracovníci orientovali, uměli naplnit jejich obsah a s vytvořeným IVP aktivně pracovali. Součástí publikace jsou ukázky IVP pro jednotlivé typy školských zařízení (MŠ, ZŠ, SŠ). Kniha je určena pro všechny pedagogické pracovníky, kteří spolupracují na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami (pracovníky speciálně-pedagogických center a školských poradenských zařízení, učitele, asistenty pedagoga, ředitele škol), ale i rodiče těchto dětí. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Tvorba individuálních vzdělávacích plánů - Pro žáky s poruchami autistického spektra - Věra Čadilová, Zuzana Žampachová , Hadka petra nachtmanova e knihaAutor ve své knize vychází z výchovného přístupu, jenž respektuje individuální zvláštnosti žáků. S vědomím náročnosti tohoto přístupu a s oporou o řadu kazuistik dokládá, jak může být individualizovaný přístup v konkrétních případech úspěšně realizován u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, v případě hrozby sociálně patologického vývoje, nebo naopak při podpoře latentního nadání. Cílem jeho textu je srozumitelně vyložit, jak různé analytické směry rozumějí problematice socializace v rámci rodiny (ve vztazích k rodičům a sourozencům) i školy (ve vztahu učitel – žák). Autor na konkrétních příkladech demonstruje, jak pochopení podstaty raných frustrací a poruch v sociálních vazbách usnadňuje porozumění aktuálním vztahovým problémům u dospívajících. (patro.cz)
Podobné produkty ako Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie - Jedlička Richard , Slib lisa kleypas e knihaElektronická kniha - autor Martina Blažková, 280 stran Dozvíte se:-co je podstatou strategického a marketingového plánování a řízení a čím jsou důležité pro činnost firmy-co vše předchází sestavení marketingového plánu-jak pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit zisk a obrat firmy, upevnit svou pozici ve stále sílícím konkurenčním prostředí či jak si udržet zákazníky-jaké jsou vzájemné vazby mezi jednotlivými kroky strategického marketingu i jaké jsou následky těchto kroků ve firemní praxi-jak zajistit realizaci marketingového plánu, vývoj nových výrobků či služeb a marketingovou kontrolu (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy (978-80-247-1535-3) , Kra pavel obluk e knihaAutor ve své knize vychází z výchovného přístupu, jenž respektuje individuální zvláštnosti žáků. S vědomím náročnosti tohoto přístupu a s oporou o řadu kazuistik dokládá, jak může být individualizovaný přístup v konkrétních případech úspěšně realizován u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, v případě hrozby sociálně patologického vývoje, nebo naopak při podpoře latentního nadání. Cílem jeho textu je srozumitelně vyložit, jak různé analytické směry rozumějí problematice socializace v rámci rodiny (ve vztazích k rodičům a sourozencům) i školy (ve vztahu učitel – žák). Autor na konkrétních příkladech demonstruje, jak pochopení podstaty raných frustrací a poruch v sociálních vazbách usnadňuje porozumění aktuálním vztahovým problémům u dospívajících. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie - Richard, Jedlička , Site petra dvorakova e knihaeBook: Publikace je výsledkem projektu \"\"Sociální prostředí ve škole a inkluzivní vzdělávání\"\", který je třetí etapou ze tří. Postupně se tým zaměřoval na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (2015), rodiče (2016) a nakonec školní prostředí –pedagogy a spolužáky (2017) a jejich role v procesu výchovy a vzdělávání. Právě škola jako komplexní prostředí, tvořena pedagogy a spolužáky, tvoří klima a podmínky pro vzdělávání žáků se zdravotním postižením. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Sociální prostředí ve škole a inkluzivní vzdělávání - Miloň Potměšil - e-kniha , Rolničky, kam se podíváš - blu-ray (d01434)eBook:,Cílem monografie je podat přehled o současném stavu a potenciálu, který ICT mají u žáků se speciálními potřebami. Autoři uvádějí přehled speciálního hardwaru a softwaru a příklady využití. Podstatnou část publikace tvoří praktické projekty zaměřené na rozvoj konkrétních znalostí a dovedností z oblasti ICT. Projekty jsou zaměřeny na tvorbu prezentací, pracovních listů, vyhledávání a publikování na internetu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Využití ICT u dětí se speciálními potřebami - Pavel Zikl - e-knihaKniha - autor Richard Jedlička, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autor ve své knize vychází z výchovného přístupu, jenž respektuje individuální zvláštnosti žáků. S vědomím náročnosti tohoto přístupu a s oporou o řadu kazuistik dokládá, jak může být individualizovaný přístup v konkrétních případech úspěšně realizován u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, v případě hrozby sociálně patologického vývoje, nebo naopak při podpoře latentního nadání. Cílem jeho textu je srozumitelně vyložit, jak různé analytické směry rozumějí problematice socializace v rámci rodiny (ve vztazích k rodičům a sourozencům) i školy (ve vztahu učitel – žák). Autor na konkrétních příkladech demonstruje, jak pochopení podstaty raných frustrací a poruch v sociálních vazbách usnadňuje porozumění aktuálním vztahovým problémům u dospívajících. (alza.cz)
Podobné produkty ako Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie (978-80-7367-788-6)eBook:,Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy. Autor vychází z konkurenceschopnosti jako rozhodujícího faktoru hodnoty firmy, podrobně se zabývá měřením výkonnosti podniku s důrazem na ukazatele používané v rámci hodnotového managementu. Dále se zaměřuje na generátory hodnoty firmy a jejich měření a na identifikaci a analýzu tržní pozice firmy. Obsáhlá část knihy je věnována plánování a tvorbě dlouhodobého a krátkodobého finančního plánu i jejich korekcím. Díky knize se seznámíte se s podstatou strategického myšlení a s metodologickými přístupy propojení strategického myšlení a podnikového řízení na základě nejnovějších poznatků a praxe. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Plánování a tvorba hodnoty firmy - Pavel Marinič - e-knihaeBook:,Kniha je určena především zaměstnancům v pečovatelských službách (pečovatelkám, sociálním pracovníkům, metodikům kvality, manažerům), ale i v dalších příbuzných službách (např. osobní asistenci). Kniha je praktickým průvodcem, podle kterého je možné individuálně plánovat postup a práci s uživateli péče. Podrobně popisuje standard č. 3 (Jednání se zájemcem), standard č. 4 (Smlouva o poskytování služby), standard č. 5 (Individuální plánování), dále v ní čtenář najde způsob přístupu k jednotlivým skupinám uživatelů, různé formuláře (pro jednání se zájemcem, vzorové smlouvy, pro tvorbu a přehodnocení individuálních plánů), příklady z praxe, manuál klíčového pracovníka, návod na tvorbu individuálního plánu, rady, jak vést rozhovor s uživatelem, jak se připravit na inspekce kvality, jak skloubit péči a administrativu. Kniha zmiňuje i další standardy související s individuálním plánováním péče. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Pečovatelská služba a individuální plánování - Marcela Hauke - e-knihaElektronická kniha - autor Aleš Kaplan, 386 stran, česky Kniha řeší problematiku pohybové neúspěšnosti u žáků a žákyň mladšího školního věku v podmínkách školní tělesné výchovy prostřednictvím podrobné literární rešerše a případové studie. Pohybová neúspěšnost byla identifikována pomocí šesti záměrně vybraných motorických testů (skok do dálky z místa, leh-sed opakovaně po dobu 1 minuty, člunkový běh na 4 × 10 m, hluboký předklon ve stoji, test rovnovážné polohy a test chytání míče) a v kontextu dalších proměnných byly zjišťovány případné determinanty, které mohly vést k pohybové neúspěšnosti u žáka a žákyně mladšího školního věku. (alza.cz)
Podobné produkty ako Pohybová neúspěšnost u žáků mladšího školního věku (9788024646947)eBook: Předložená publikace reaguje na výsledky kvantitativního výzkumu zkoumajícího postoje pedagogických pracovníků k vybraným aspektům společného vzdělávání (Michalík, Baslerová, Růžička et al., 2018). Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit, analyzovat a následně deskribovat stávající stav povědomí pedagogických pracovníků České republiky ve vztahu ke vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami, především jejich postoje, informovanost, potřeby, názory a hodnocení směrem k aktuální realitě dané platností novely školského zákona č. 82/2015 Sb., a to od data jeho účinnosti, tj. září 2016, kdy se změnily podmínky vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Učitel a asistent ve společném vzdělávání - Michal Růžička, Monika Smolíková, Lucie Flekačová - e-knihaeBook:,I Čechoslováci budovali socialistický ráj. A i oni byli vyhnáni. Vinou války a divoké kolektivizace byl v roce 1921 Sovětský svaz ekonomicky v koncích. Přišel proto se záchrannými opatřeními: uvolnil přísně řízené hospodářství a požádal komunisty celého světa o pomoc, a to nejen finanční — každý soudruh mohl přijet budovat zemědělství, průmyslové podniky a s nimi i socialistický sen. V březnu 1925 odjíždí i první z několika výprav československého družstva Interhelpo, tvořených většinou dělníky a drobnými řemeslníky. Cílem jejich cesty se stává Kyrgyzie, kterou jim komunističtí agitátoři líčili jako zemi zaslíbenou. O to větší je jejich překvapení, když dorazí do polopouště, kde končí koleje. Tím však jejich tragický příběh teprve začíná. Vybudovat podniky a továrny se sice podaří, ale jen málokterý z osadníků, kteří byli nakonec vyhnáni a perzekvováni, by to označil za splněný sen… ––– Vystěhovalci sedí ve svých vagonech a čekají, až se rozední. První dojmy jsou zdrcující. „Zdálo se, že vlak zastavil uprostřed ničeho. Nebyla tam ani staniční budova, jen několik nízkých chatrčí a okolo nich holá step. Později jsem často slýchal opakovat čísi sklíčený komentář: Tak tady jsme na konci světa,“ napsal Alexander Dubček. — ukázka z knihy (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Interhelpo - Jaromír Marek - e-knihaeBook: Séééndvič je soubor šesti lehce podivných povídek. Dozvíte se v nich například, jak hrají šachy pyrotechnici, co se může přihodit, lezete-li v horách s neznámým spolulezcem, jaké zážitky přináší astrální rande, případně jak se věnovat umění aktu, i když neumíte fotografovat ani malovat. Proč Séééndvič? Protože v knize jsou vážnější povídky prokládány lehce nevážnými. Ale zase ne že by ty vážné byly až nějak moc vážné, a ty nevážné byly k popukání... Proč Séééndvič, a ne Sendvič? Jelikož titul by měl spíš vzbuzovat zvědavost a chuť na čtení, než chuť k jídlu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Séééndvič - Žid Jaromír - e-knihaeBook: Kniha Jaromíra Slušného poutavým způsobem přibližuje čtenářům známé i méně známé politické procesy konané na území Československa, a to jak během obou totalitních režimů, nacistického i komunistického, tak v období poválečném – v době tzv. třetí republiky. Autor čerpá z celé řady pramenů a dokumentů a vytváří ucelené a mnohdy objevné portréty konkrétních historických osobností - ať jde o Julia Fučíka, K. H. Franka, Miladu Horákovou či Václava Havla - a rozkrývá často ne zcela známé pozadí historických dějů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Procesy - Jaromír Slušný - e-knihaeBook: Nolan May je umělec působící v Imaginativní organizaci, ve které posledních deset let procházel stovkami tisíc simulací vlastních představ, aby plně rozvinul svou Tvorbu. Cílem organizace je jednou přenést složitě sestavené představy do skutečného časoprostoru. Po celosvětovém mocenském převratu oznamuje Imaginativní organizace svou první oficiální misi, která dostává název Anima. Ta vedle svého rizika umožňuje prožít i nepopsatelnou krásu. Účast na misi však znamená nejen vystavení se kruté tváři propagandy, ale i vkročení na hlubokou cestu, jež může skončit na natolik odvrácených místech, kterých se děsí i ti nejzkušenější. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Anima - Jaromír Vondra - e-knihaČítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, především pro žáky se specifickou poruchou učení, dyslexií a dysortografií Verze pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami obsahuje vše co nová Čítanka 5, ale navíc je zvětšena na formát A4 a je doplněna o prvky usnadňující žákům čtení a porozumění textu. Žáci tak budou moci pracovat se stejnou učebnicí jako jejich spolužáci. Rozšířená verze Čítanky pro 5. ročník pamatuje na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Na jednotlivých stránkách jsou v barevných bočních pruzích a v dolní části stránek přidány další úkoly, které je možné využívat pro nápravu některých individuálních specifických obtíží. Úkoly se zaměřují zejména na: • rozvoj čtenářských dovedností • zlepšení verbálního projevu a obratnosti ve vyjadřování • zpevnění percepce sluchové • zpevnění percepce zrakové • jistotu v pravolevé orientaci • rozšíření znalostí • posílení logického myšlení Učebnice má mnohostranné využití. Práce s ní se doporučuje: • pro vyučující 5. ročníků, kteří mají ve svých třídách žáky se speciálními vzdělávacími potřebami; • pro školní speciální pedagogy, kteří pro reedukaci poruch využívají disponibilní hodiny, kroužky nebo individuální péči; • pro rodiče a učitele žáků pátých tříd, kteří chtějí se svými dětmi stimulačně pracovat. (patro.cz)
Podobné produkty ako Čítanka pro 5. ročníkKniha řeší problematiku pohybové neúspěšnosti u žáků a žákyň mladšího školního věku v podmínkách školní tělesné výchovy prostřednictvím podrobné literární rešerše a případové studie. Pohybová neúspěšnost byla identifikována pomocí šesti záměrně vybraných motorických testů (skok do dálky z místa, leh-sed opakovaně po dobu 1 minuty, člunkový běh na 4 × 10 m, hluboký předklon ve stoji, test rovnovážné polohy a test chytání míče) a v kontextu dalších proměnných byly zjišťovány případné determinanty, které mohly vést k pohybové neúspěšnosti u žáka a žákyně mladšího školního věku. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Pohybová neúspěšnost u žáků mladšího školního věku - Aleš KaplanPracovní sešit je určen pro děti se SVP, dyslexii a lehkým mentálním postižením.Tento pracovní sešit „Méďovo čtení a psaní – 1. díl“ vznikl z důvodu nedostatku učebních materiálů, učebnic a pracovních sešitů ve třídách ZŠ speciálních.Plněním úkolů žáky doprovází po celý školní rok kamarád MÉĎA. Sešit je rozdělený podle ročních období a významných svátků (Vánoce, Velikonoce). Na každé straně jsou vždy maximálně čtyři úkoly. Písmo jsme záměrně zvolili většinou tiskací velké. Nedílnou součástí jsou veselé obrázky a motivační otázky na upevnění čteného textu.Přestože vznikl pracovní sešit Méďovo čtení a psaní – 1. díl ve speciální základní škole a je úspěšně využíván u žáků se SMP konkrétní školy, je nutné si uvědomit, že děti ve speciálních školách mají velmi individuální potřeby, a že to, co funguje u jednoho, u druhého nemusí. Proto je na zvážení každého pedagoga a vychovatele nebo rodiče, kteří budou používat tento pracovní sešit, jakou míru samostatnosti a jaké schopnosti má konkrétní dítě/žák, a jak podle toho pak budou k úkolům přistupovat.Pracovní sešit byl úspěšně vyzkoušen u žáků s dyslexií a LMP. Je vhodným doplněním výuky českého jazyka pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Méďovo čtení a psaní 1. díl - Renata Němcová, Lucie HortováeBook:,Věštby vždy lákaly a lákají i dneska… Kdo by rád nepoznal, co ho čeká? Nebo celé lidstvo? Vybrali jsme na dvě desítky příběhů, které vyprávějí (třebaže fiktivní) přímí účastníci dávných i novějších proroctví, jež se skutečně vyplnila. Dočtete se třeba o vraždícím rytíři von Kahlbutzovi, jenž dosáhl osvobozujícího rozsudku po své přísaze: „Pokud neříkám pravdu, nechť moje tělo nikdy nezpráchniví!“; o umírajícím lvu Mohamedovi, jenž se loučí s císařem Rudolfem II., a současně ho zve na setkání o několik dní později; o Albrechtovi z Valdštejna a Keplerově horoskopu; o „šílené“ věštbě vybízející Athéňany, aby se bránili za dřevěnými hradbami; o Zimním králi, jenž neuvěřil věštbě a vědomě dělal, před čím ho varovala; o Rasputinovi a výstřelech v domě Ipatěva a mnoho dalších… (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Naplněná proroctví - Jaromír Jindra - e-knihaeBook:,Jaromír Matoušek o své básnické prvotině říká: „Básně jsou výběrem z tvorby let 2004 až 2005. Tyto dva roky jsem psal pravidelně jednu za týden. Vždy v pátek. Víkend nic. V pondělí se mi pravidelně začínal objevovat na hrudi těžko definovatelný slabý tlak. Musel jsem provést jakousi diferenciální diagnózu, zda se jedná o neurózu, zamilovanost nebo tvorbu. Moje básnění somatizovalo. Ve středu jsem míval pocit, že vnější svět se mi nepříjemně prolamuje do těla. Ve čtvrtek večer bývalo pravidlem, že jsem měl v mysli první verš. V pátek brzy ráno jsem sedl k počítači, napsal ten první verš a k němu téměř bez oprav připsal zbytek básně. Do hodiny mně byl jasný název. Zbytek dne jsem býval nepoužitelný. Dnes je mi jasné, že psaním básniček jsem se vyhýbal povinnostem. Jakým, je mé tajemství. Lidé, kteří v některých básních vystupují, jsou konkrétní. Poznali by se okamžitě. Vzájemně jsme to spolu nemívali jednoduché. Vždy jsem si přál mít knižní vydání svých básní. Nikdy jsem pro to nic neudělal. Letos nastala šťastná shoda okolností a já musel v zásadě překonat jenom svůj stud. V tom mi pomohli moje partnerka Anna, Miloň Čepelka coby laskavý recenzent a nakladatel Josef „Pepson“ Snětivý.“ (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Její život - Jaromír Matoušek - e-knihaeBook:,Kniha pojednává o antikoagulační léčbě, zmiňuje farmakologii a farmakokinetiku, základy koagulační kaskády a koagulačního monitorování. Uvádí klinické indikace léčby a její praktické vedení, možné komplikace, lékové a potravinové interakce. Jedná se o praktickou postgraduální učebnici. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Antikoagulační léčba - Jaromír Chlumský - e-knihaeBook:,Úspěšný trenér Jaromír Pytlík se v knize rozsáhle věnuje moderní výuce hokejového bruslení. Zabývá se též analýzou bruslařské techniky starších hráčů, její následnou korekcí a příslušným tréninkem vedoucím k zefektivnění hráčských dovedností. Text knihy doplňuje velké množství názorných fotografií a nákresů či zcela originální komentáře vynikajících profesionálních hráčů z celého světa, v nichž se mimo jiné zmiňují o tom, co jim v jejich kariéře nejvíce pomohlo ve zlepšení právě bruslařské techniky. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Hokejové bruslení - Pytlík Jaromír - e-knihaeBook:,Procházka podzimními křivoklátskými lesy s průvodcem nejpovolanějším - nestorem českého woodcraftu Jaromírem Wolfem. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Malování podzimu - Jaromír Wolf - e-knihaeBook:,Jarda Zaoral podnikl unikátní expedici Koruna Evropy, při které zdolal nejvyšší hory každého státu Evropy. Celý projekt dokázal uskutečnit za 361 dní a vytvořil tím světový rekord v nejrychlejším výstupu. Dokončit úspěšně expedici samozřejmě nebylo jen tak. Každý ze 45 vrcholů přinesl nějaký zajímavý příběh, od setkání s medvědem v Černé Hoře přes bouračku ve Skotsku až po laviny v Lichtenštejnsku. Jarda rozhodně není žádný horolezecký profesionál. Naopak udělal v horách několik přešlapů a s každým vrcholem se naučil něco nového. Chybám se čtenář zasměje a zároveň se díky zajímavým rozhovorům se slavnými českými horolezci, které prokládají knihu (Radek Jaroš, Adam Ondra, Renata Chlumská) poučí. I když se vám může zdát jako bláznivý nápad vylézt během jediného roku na 45 hor všech evropských států, Jarda vše zvládl v klidu a splnil si svůj sen, který přinese radost i vám. Kniha je inspirací na výlety či expedice pro širokou veřejnost na. Svou horu si vybere jak začátečník, tak zkušený horal. Nechybí ani praktické informace o jednotlivých výstupech a mapky, jak se nejlépe dostat na jednotlivé vrcholy. Jarda je vášnivý fotograf, a tak se snažil zprostředkovat krásu hor prostřednictvím svých fotografiích. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Koruna Evropy - Jaromír Zaoral - e-knihaeBook:,Svět je dnes velmi složitý. Dětský svět je oproti tomu velmi prostý, průzračný jako studánka a velmi krásný.Psal jsem tyhle říkanky pro děti jednoduše, tak aby je chápaly. Díval jsem se jejich očima. Psal jsem je v klidu a pohodě. Mám děti rád. Psal jsem o věcech (Klobouk, Příbor), o zvířátkách (Kráva, Vrabeček, Zajíc), o tom co je vzácné (Radost, Zázraky), i o počasí (Mráček), o přírodě (Sedmikráska, Jahůdka, Houby), o tom, co je vzácné (Radost, Zázraky), i o lidech (Maminka, Táta, Miminko).Psal jsem o tom, jak se mají rádi sourozenci, bratr se sestrou a jak všichni milujeme naší maminku a našeho tatínka.Napsal jsem pro Vaše děti 40 říkanek a věřím, že se jim i Vám budou líbit.Jaromír (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Dětské říkanky - Jaromír Starý - e-kniha