Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Suzuki DF 20A R S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Dálkový ovladač;Ruční Převodový poměr: 2,08:1 Výběr vrtule: 7'' - 12'' Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Výkon (HP/kW): 20.0 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Řazení: F-N-R Typ motoru: OHC Kapacita olejové náplně: 1 L Chladící systém: Fresh Water Flushing System Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Palivový systém: EFI Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 12 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Délka nohy (cm): 38.1 Objem (cm3): 327.0 Alternátor: 12V 12A Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Hmotnost netto (kg): 47.0 Startování: Electric / Manual Výkon HP: 14,7 Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2
Podívejte se také lodni motor maxima r 66 lb
Suzuki DF 20A S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řazení: F-N-R Typ motoru: OHC Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Výkon (HP/kW): 20.0 Objem palivové nádrže: 12 L Zapalování: Digital CDI Výběr vrtule: 7'' - 12'' Chladící systém: Fresh Water Flushing System Palivový systém: EFI Kapacita olejové náplně: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Hmotnost netto (kg): 44.0 Délka nohy (cm): 38.1 Výkon HP: 14,7 Objem (cm3): 327.0 Alternátor: 12V 12A Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5
Podívejte se také lodni elektro motor maxima 30 lb
Suzuki DF 20A T S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Řízení: Dálkový ovladač MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Palivový systém: EFI Typ motoru: OHC Výběr vrtule: 7'' - 12'' Kapacita olejové náplně: 1 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Výkon (HP/kW): 20.0 Zapalování: Digital CDI Chladící systém: Fresh Water Flushing System Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Objem palivové nádrže: 12 L Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Řazení: F-N-R Délka nohy (cm): 38.1 Metóda Trimu a odklonu: Power Tilt Výkon HP: 14,7 Startování: Electric / Manual Hmotnost netto (kg): 52.5 Alternátor: 12V 12A Objem (cm3): 327.0 Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Počet válců: 2
Podívejte se také lodni elektromotor maxima r 58 lb
Podívejte se také
- lodni vrtule motory
- pojistka auto 20a
- BAGMASTER 20A (8591805011732)
- baterie pro lodni elektromotory
- BAGMASTER Gen 20A (8591805008732)
- BAGMASTER Gen 20A (8591805010247)
- BAGMASTER Alfa 20A (8591805010407)
- BAGMASTER Boston 20A (8591805009432)
- Rohnson DF-005 (DF-005)
- Rohnson DF-019 (DF-019)
- Rohnson DF-004 (DF-004)
- Rohnson DF-002 (DF-002)
- Rohnson DF-020 (DF-020)
- Rohnson DF-013 (DF-013)
- Rohnson filtr DF-014 (DF-014)
- grilovaci motor
- gril motor
- motor parkside
- parkside motor
- Rollei DF-S 310 SE (20694)
Suzuki DF 20A E S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Navrženo v: Japonsko Řízení: Ruční MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Objem palivové nádrže: 12 L Převodový poměr: 2,08:1 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Chladící systém: Fresh Water Flushing System Kapacita olejové náplně: 1 L Výkon (HP/kW): 20.0 Palivový systém: EFI Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Zapalování: Digital CDI Řazení: F-N-R Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Typ motoru: OHC Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Výběr vrtule: 7'' - 12'' Objem (cm3): 327.0 Startování: Electric / Manual Hmotnost netto (kg): 48.0 Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Výkon HP: 14,7 Délka nohy (cm): 38.1 Alternátor: 12V 12A Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2
Objev podobné jako Suzuki DF 20A E S Lodní motor
Suzuki DF 9,9B R S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Palivový systém: EFI Zapalování: Digital CDI Výběr vrtule: 7'' - 12'' Převodový poměr: 2,08:1 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Objem palivové nádrže: 12 L Řazení: F-N-R Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Kapacita olejové náplně: 1 L Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Řízení: Ruční;Dálkový ovladač MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Objem (cm3): 327.0 Startování: Electric / Manual Výkon HP: 7,3 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Výkon (HP/kW): 9.9 Alternátor: 12V 12A Délka nohy (cm): 38.1 Hmotnost netto (kg): 47.0
Objev podobné jako Suzuki DF 9,9B R S Lodní motor
Suzuki DF 15A R S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Převodový poměr: 2,08:1 Objem palivové nádrže: 12 L Řazení: F-N-R Zapalování: Digital CDI Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Kapacita olejové náplně: 1 L Výběr vrtule: 7'' - 12'' Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Palivový systém: EFI Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Řízení: Ruční;Dálkový ovladač MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Výkon (HP/kW): 15.0 Navrženo v: Japonsko Startování: Electric / Manual Hmotnost netto (kg): 47.0 Objem (cm3): 327.0 Délka nohy (cm): 38.1 Alternátor: 12V 12A Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5 Výkon HP: 11
Objev podobné jako Suzuki DF 15A R S Lodní motor
Suzuki DF 20A R L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5 Výkon HP: 14,7 Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 48.0 Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Startování: Electric / Manual Objem (cm3): 327.0 Alternátor: 12V 12A Zapalování: Digital CDI Kapacita olejové náplně: 1 L Výkon (HP/kW): 20.0 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Objem palivové nádrže: 12 L Typ motoru: OHC Řazení: F-N-R Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Převodový poměr: 2,08:1 Palivový systém: EFI Chladící systém: Fresh Water Flushing System Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Výběr vrtule: 7'' - 12'' MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko Řízení: Dálkový ovladač;Ruční
Objev podobné jako Suzuki DF 20A R L Lodní motor
Suzuki DF 4A S Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Startování: Manuál Řízení: Ruční Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko Objem palivové nádrže: 1 L Typ motoru: OHC Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Výkon (HP/kW): 4.0 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Zapalování: Digital CDI Palivový systém: Carburetor Řazení: F-N-R Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Výběr vrtule: 6'' - 7'' Délka nohy (cm): 38.1 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Maximální pracovní otáčky RPM: 4000 - 5000 Výfuk: Above Prop Exhaust Výkon HP: 2,9 Alternátor: 12V 5A (Option) Objem (cm3): 138.0 Převodový poměr: 1,92:1 Hmotnost netto (kg): 23.5 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1
Objev podobné jako Suzuki DF 4A S Lodní motor
Suzuki DF 5A S Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Hmotnost netto (kg): 23.5 Převodový poměr: 1,92:1 Objem (cm3): 138.0 Výfuk: Above Prop Exhaust Výkon HP: 3,7 Délka nohy (cm): 38.1 Výběr vrtule: 6'' - 7'' Alternátor: 12V 5A (Option) Maximální pracovní otáčky RPM: 4500 - 5500 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Ruční Startování: Manuál Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 1 L Typ motoru: OHC Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Chladící systém: Fresh Water Flushing System Výkon (HP/kW): 5.0 Palivový systém: Carburetor Řazení: F-N-R Počet válců: 1 Trimovací polohy: 5
Objev podobné jako Suzuki DF 5A S Lodní motor
Suzuki DF 6A S Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Ruční Startování: Manuál Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Výkon (HP/kW): 6.0 Řazení: F-N-R Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 1 L Palivový systém: Carburetor Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1 Objem (cm3): 138.0 Hmotnost netto (kg): 23.5 Alternátor: 12V 5A (Option) Převodový poměr: 1,92:1 Délka nohy (cm): 38.1 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Výfuk: Above Prop Exhaust Maximální pracovní otáčky RPM: 4750 - 5750 Výkon HP: 4,4 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Výběr vrtule: 6'' - 7''
Objev podobné jako Suzuki DF 6A S Lodní motor
Suzuki DF 8A S Lodní motor
DF8A nabízí lepší přenosnost a ekonomičtější provoz. Snaha o pokrok byla vedena koncepcemi vývoje ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Bezbateriové elektronické čtyřtaktní vstřikování paliva Nový design přispívá k vyšší maximální rychlosti a ekonomickému provozu. Funkce Tiller Handle se snáze ovládá – všechny hlavní ovládací prvky jsou umístěny na samotné rukojeti. Vynikající životnost a spolehlivost Rychlé a snadné startování Ideální použití na malých plavidlech nebo jako sekundární motor na větších člunech. Hmotnost netto (kg): 39.0 Objem (cm3): 208.0 Vrtání x zdvih mm: 51 x 51 Výkon HP: 5,9 Délka nohy (cm): 38.1 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Výběr vrtule: 7'' - 11'' Řízení: Ruční Výkon (HP/kW): 8.0 Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Řazení: F-N-R Kapacita olejové náplně: 0,8 L Typ motoru: OHC Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 12 L Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Alternátor: 12V 6A Palivový systém: Carburetor Chladící systém: Fresh Water Flushing System Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5
Objev podobné jako Suzuki DF 8A S Lodní motor
Suzuki DF 15A S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Objem (cm3): 327.0 Hmotnost netto (kg): 44.0 Délka nohy (cm): 38.1 Výkon HP: 11 Kapacita olejové náplně: 1 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Alternátor: 12V 6A Zapalování: Digital CDI Převodový poměr: 2,08:1 Objem palivové nádrže: 12 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Typ motoru: OHC Výběr vrtule: 7'' - 12'' Palivový systém: EFI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Řazení: F-N-R Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Výkon (HP/kW): 15.0 Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Startování: Manuál Řízení: Ruční
Objev podobné jako Suzuki DF 15A S Lodní motor
Suzuki DF 9,9B S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Ruční Země původu: Thajsko Startování: Manuál Převodový poměr: 2,08:1 Výběr vrtule: 7'' - 12'' Alternátor: 12V 6A Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Kapacita olejové náplně: 1 L Řazení: F-N-R Typ motoru: OHC Objem palivové nádrže: 12 L Palivový systém: EFI Zapalování: Digital CDI Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Výkon (HP/kW): 9.9 Délka nohy (cm): 38.1 Výkon HP: 7,3 Objem (cm3): 327.0 Hmotnost netto (kg): 44.0
Objev podobné jako Suzuki DF 9,9B S Lodní motor
Suzuki DF 9,9B E S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Hmotnost netto (kg): 46.0 Výkon (HP/kW): 9.9 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Výkon HP: 7,3 Objem (cm3): 327.0 Startování: Electric / Manual Délka nohy (cm): 38.1 Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Ruční Výběr vrtule: 7'' - 12'' Palivový systém: EFI Objem palivové nádrže: 12 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Kapacita olejové náplně: 1 L Řazení: F-N-R Převodový poměr: 2,08:1 Typ motoru: OHC Chladící systém: Fresh Water Flushing System Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Alternátor: 12V 6A Zapalování: Digital CDI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic
Objev podobné jako Suzuki DF 9,9B E S Lodní motor
Suzuki DF 15A E S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Výkon HP: 11 Hmotnost netto (kg): 48.0 Startování: Electric / Manual Objem (cm3): 327.0 Délka nohy (cm): 38.1 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Palivový systém: EFI Objem palivové nádrže: 12 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Kapacita olejové náplně: 1 L Typ motoru: OHC Chladící systém: Fresh Water Flushing System Převodový poměr: 2,08:1 Zapalování: Digital CDI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Řazení: F-N-R Alternátor: 12V 6A Výběr vrtule: 7'' - 12'' Řízení: Ruční Výkon (HP/kW): 15.0 MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2
Objev podobné jako Suzuki DF 15A E S Lodní motor
Suzuki DF 20A L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5 Hmotnost netto (kg): 45.0 Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Délka nohy (cm): 50.8 Objem (cm3): 327.0 Výkon HP: 14,7 Alternátor: 12V 12A Výběr vrtule: 7'' - 12'' Palivový systém: EFI Zapalování: Digital CDI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Kapacita olejové náplně: 1 L Typ motoru: OHC Výkon (HP/kW): 20.0 Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Řazení: F-N-R Objem palivové nádrže: 12 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Řízení: Ruční Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Startování: Manuál MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním
Objev podobné jako Suzuki DF 20A L Lodní motor
Suzuki DF 20A T L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Počet válců: 2 Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 54.0 Výkon HP: 14,7 Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Startování: Electric / Manual Alternátor: 12V 12A Metóda Trimu a odklonu: Power Tilt Objem (cm3): 327.0 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Řazení: F-N-R Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Výběr vrtule: 7'' - 12'' Kapacita olejové náplně: 1 L Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 12 L Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Palivový systém: EFI Výkon (HP/kW): 20.0 Řízení: Dálkový ovladač MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko
Objev podobné jako Suzuki DF 20A T L Lodní motor
Suzuki DF 20A E L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Výkon HP: 14,7 Délka nohy (cm): 50.8 Objem (cm3): 327.0 Hmotnost netto (kg): 49.0 Startování: Electric / Manual Alternátor: 12V 12A Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Řazení: F-N-R Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Objem palivové nádrže: 12 L Výběr vrtule: 7'' - 12'' Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Palivový systém: EFI Výkon (HP/kW): 20.0 Kapacita olejové náplně: 1 L Převodový poměr: 2,08:1 Zapalování: Digital CDI Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Řízení: Ruční Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním
Objev podobné jako Suzuki DF 20A E L Lodní motor
Suzuki DF 20A TH L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Země původu: Thajsko Řízení: Ruční MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Navrženo v: Japonsko Zapalování: Digital CDI Kapacita olejové náplně: 1 L Typ motoru: OHC Převodový poměr: 2,08:1 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Palivový systém: EFI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Objem palivové nádrže: 12 L Výkon (HP/kW): 20.0 Řazení: F-N-R Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Výběr vrtule: 7'' - 12'' Chladící systém: Fresh Water Flushing System Hmotnost netto (kg): 55.5 Objem (cm3): 327.0 Délka nohy (cm): 50.8 Alternátor: 12V 12A Výkon HP: 14,7 Metóda Trimu a odklonu: Power Tilt Startování: Electric / Manual Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Počet válců: 2
Objev podobné jako Suzuki DF 20A TH L Lodní motor
Suzuki DF 15A R L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Výkon HP: 11 Hmotnost netto (kg): 48.0 Startování: Electric / Manual Délka nohy (cm): 50.8 Objem (cm3): 327.0 Alternátor: 12V 12A MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Ruční;Dálkový ovladač Země původu: Thajsko Výkon (HP/kW): 15.0 Navrženo v: Japonsko Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Převodový poměr: 2,08:1 Kapacita olejové náplně: 1 L Výběr vrtule: 7'' - 12'' Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Zapalování: Digital CDI Řazení: F-N-R Objem palivové nádrže: 12 L Palivový systém: EFI Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2
Objev podobné jako Suzuki DF 15A R L Lodní motor
Suzuki DF 9,9B R L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Hmotnost netto (kg): 48.0 Délka nohy (cm): 50.8 Objem (cm3): 327.0 Alternátor: 12V 12A Výkon (HP/kW): 9.9 Výkon HP: 7,3 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Startování: Electric / Manual Řízení: Dálkový ovladač;Ruční Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Palivový systém: EFI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Typ motoru: OHC Řazení: F-N-R Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Kapacita olejové náplně: 1 L Zapalování: Digital CDI Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Převodový poměr: 2,08:1 Výběr vrtule: 7'' - 12'' Objem palivové nádrže: 12 L Chladící systém: Fresh Water Flushing System Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5
Objev podobné jako Suzuki DF 9,9B R L Lodní motor
Suzuki DF 4A L Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Výkon (HP/kW): 4.0 Objem palivové nádrže: 1 L Zapalování: Digital CDI Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Palivový systém: Carburetor Řazení: F-N-R Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Startování: Manuál Hmotnost netto (kg): 24.5 Maximální pracovní otáčky RPM: 4000 - 5000 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Výfuk: Above Prop Exhaust Převodový poměr: 1,92:1 Délka nohy (cm): 50.8 Alternátor: 12V 5A (Option) Výkon HP: 2,9 Výběr vrtule: 6'' - 7'' Kapacita olejové náplně: 0,7 L Objem (cm3): 138.0
Objev podobné jako Suzuki DF 4A L Lodní motor
Suzuki DF 5A L Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Počet válců: 1 Trimovací polohy: 5 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Řazení: F-N-R Palivový systém: Carburetor Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Typ motoru: OHC Objem palivové nádrže: 1 L Chladící systém: Fresh Water Flushing System Zapalování: Digital CDI Výkon (HP/kW): 5.0 Řízení: Ruční MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Startování: Manuál Alternátor: 12V 5A (Option) Výběr vrtule: 6'' - 7'' Převodový poměr: 1,92:1 Výkon HP: 3,7 Výfuk: Above Prop Exhaust Délka nohy (cm): 50.8 Maximální pracovní otáčky RPM: 4500 - 5500 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Objem (cm3): 138.0 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Hmotnost netto (kg): 24.5
Objev podobné jako Suzuki DF 5A L Lodní motor
Suzuki DF 15A L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Řízení: Ruční MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Startování: Manuál Výkon (HP/kW): 15.0 Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Chladící systém: Fresh Water Flushing System Palivový systém: EFI Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Objem palivové nádrže: 12 L Řazení: F-N-R Zapalování: Digital CDI Typ motoru: OHC Převodový poměr: 2,08:1 Alternátor: 12V 6A Kapacita olejové náplně: 1 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Výběr vrtule: 7'' - 12'' Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Objem (cm3): 327.0 Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 45.0 Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5 Výkon HP: 11
Objev podobné jako Suzuki DF 15A L Lodní motor
Suzuki DF 6A L Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností.Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory.** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1 Objem (cm3): 138.0 Převodový poměr: 1,92:1 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Výkon HP: 4,4 Maximální pracovní otáčky RPM: 4750 - 5750 Alternátor: 12V 5A (Option) Výběr vrtule: 6'' - 7'' Výfuk: Above Prop Exhaust Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 24.5 Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Objem palivové nádrže: 1 L Chladící systém: Fresh Water Flushing System Palivový systém: Carburetor Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Typ motoru: OHC Zapalování: Digital CDI Výkon (HP/kW): 6.0 Řazení: F-N-R
Objev podobné jako Suzuki DF 6A L Lodní motor
Suzuki DF 9,9B L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Hmotnost netto (kg): 45.0 Výkon (HP/kW): 9.9 Objem (cm3): 327.0 Délka nohy (cm): 50.8 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Výkon HP: 7,3 Řazení: F-N-R Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Alternátor: 12V 6A Objem palivové nádrže: 12 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Výběr vrtule: 7'' - 12'' Typ motoru: OHC Chladící systém: Fresh Water Flushing System Převodový poměr: 2,08:1 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Kapacita olejové náplně: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Palivový systém: EFI Zapalování: Digital CDI Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Řízení: Ruční MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Startování: Manuál Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5
Objev podobné jako Suzuki DF 9,9B L Lodní motor
Suzuki DF 8A L Lodní motor
DF8A nabízí lepší přenosnost a ekonomičtější provoz. Snaha o pokrok byla vedena koncepcemi vývoje ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Bezbateriové elektronické čtyřtaktní vstřikování paliva Nový design přispívá k vyšší maximální rychlosti a ekonomickému provozu. Funkce Tiller Handle se snáze ovládá – všechny hlavní ovládací prvky jsou umístěny na samotné rukojeti. Vynikající životnost a spolehlivost Rychlé a snadné startování Ideální použití na malých plavidlech nebo jako sekundární motor na větších člunech. Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5 Vrtání x zdvih mm: 51 x 51 Výkon HP: 5,9 Objem (cm3): 208.0 Výběr vrtule: 7'' - 11'' Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 41.5 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Typ motoru: OHC Zapalování: Digital CDI Chladící systém: Fresh Water Flushing System Kapacita olejové náplně: 0,8 L Objem palivové nádrže: 12 L Alternátor: 12V 6A Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Řazení: F-N-R Palivový systém: Carburetor Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Řízení: Ruční Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko Výkon (HP/kW): 8.0 Země původu: Thajsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním
Objev podobné jako Suzuki DF 8A L Lodní motor
Suzuki DF 6A S White Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Výkon HP: 4,4 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Výběr vrtule: 6'' - 7'' Výfuk: Above Prop Exhaust Objem (cm3): 138.0 Délka nohy (cm): 38.1 Převodový poměr: 1,92:1 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Maximální pracovní otáčky RPM: 4750 - 5750 Alternátor: 12V 5A (Option) Hmotnost netto (kg): 23.5 Palivový systém: Carburetor Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 1 L Typ motoru: OHC Výkon (HP/kW): 6.0 Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Řazení: F-N-R Chladící systém: Fresh Water Flushing System Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1
Objev podobné jako Suzuki DF 6A S White Lodní motor
Suzuki DF 15A E L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Délka nohy (cm): 50.8 Startování: Electric / Manual Hmotnost netto (kg): 49.0 Objem (cm3): 327.0 Výkon HP: 11 Řízení: Ruční Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Výkon (HP/kW): 15.0 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Typ motoru: OHC Převodový poměr: 2,08:1 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Zapalování: Digital CDI Řazení: F-N-R Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Kapacita olejové náplně: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Objem palivové nádrže: 12 L Palivový systém: EFI Výběr vrtule: 7'' - 12'' Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Alternátor: 12V 6A Chladící systém: Fresh Water Flushing System
Objev podobné jako Suzuki DF 15A E L Lodní motor
Suzuki DF 15A T L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Počet válců: 2 Délka nohy (cm): 50.8 Metóda Trimu a odklonu: Power Tilt Objem (cm3): 327.0 Startování: Electric / Manual Hmotnost netto (kg): 52.0 Výkon HP: 11 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Chladící systém: Fresh Water Flushing System Palivový systém: EFI Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Výběr vrtule: 7'' - 12'' Typ motoru: OHC Řazení: F-N-R Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 12 L Kapacita olejové náplně: 1 L Alternátor: 12V 6A Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Dálkový ovladač Země původu: Thajsko Výkon (HP/kW): 15.0
Objev podobné jako Suzuki DF 15A T L Lodní motor
Suzuki DF 6A L White Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností.Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory.** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Objem palivové nádrže: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Řazení: F-N-R Typ motoru: OHC Zapalování: Digital CDI Palivový systém: Carburetor Výkon (HP/kW): 6.0 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Navrženo v: Japonsko Startování: Manuál MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Výfuk: Above Prop Exhaust Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Výkon HP: 4,4 Maximální pracovní otáčky RPM: 4750 - 5750 Alternátor: 12V 5A (Option) Převodový poměr: 1,92:1 Délka nohy (cm): 50.8 Objem (cm3): 138.0 Výběr vrtule: 6'' - 7'' Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1 Hmotnost netto (kg): 24.5
Objev podobné jako Suzuki DF 6A L White Lodní motor
Suzuki DF2.5S Lodní motor
Kompaktní a přenosný přívěsný motor. S hmotností pouhých 30 liber (13 kg) vytváří dostatek energie, zároveň zůstává pozoruhodně jednoduchý a spolehlivý.Ultra nízké emiseJeden z nejlehčích přívěsných motorů SuzukiStartovací šňůru se zapalováním Pointless lze snadno vytáhnoutPro pozoruhodný výkon není nutná žádná baterieNÁDRŽIntegrovaná horní palivová nádrž a stejnosměrný ventil dodává palivo pomocí gravitace.SKLADOVÁNÍKonstrukce umožňuje složit přívěsný motor ze člunu a umístit jej na kteroukoli z jeho 3 stran pro pohodlné uskladnění. Počet válců: 1 Alternátor: Ne Řízení: Ruční Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Výkon (HP/kW): 45048 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Palivový systém: Carburetor Převodový poměr: 2,15:1 Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Trimovací polohy: 3 Kapacita olejové náplně: 0,38 L Výfuk: Above Prop Exhaust Hmotnost netto (kg): 13.5 Typ motoru: OHV Délka nohy (cm): 38.1 Výběr vrtule: 5.3/8'' Objem (cm3): 68.0 Vrtání x zdvih mm: 48 x 38 Výkon HP: 1,8 Řazení: F-N Maximální pracovní otáčky RPM: 5250 - 5750
Objev podobné jako Suzuki DF2.5S Lodní motor
Suzuki DF2.5L Lodní motor
Kompaktní a přenosný přívěsný motor. S hmotností pouhých 30 liber (13 kg) vytváří dostatek energie, zároveň zůstává pozoruhodně jednoduchý a spolehlivý.Ultra nízké emiseJeden z nejlehčích přívěsných motorů SuzukiStartovací šňůru se zapalováním Pointless lze snadno vytáhnoutPro pozoruhodný výkon není nutná žádná baterieNÁDRŽIntegrovaná horní palivová nádrž a stejnosměrný ventil dodává palivo pomocí gravitace.SKLADOVÁNÍKonstrukce umožňuje složit přívěsný motor ze člunu a umístit jej na kteroukoli z jeho 3 stran pro pohodlné uskladnění. Typ motoru: OHV Výfuk: Above Prop Exhaust Hmotnost netto (kg): 14.0 Výkon HP: 1,8 Řazení: F-N Maximální pracovní otáčky RPM: 5250 - 5750 Délka nohy (cm): 50.8 Výběr vrtule: 5.3/8'' Vrtání x zdvih mm: 48 x 38 Kapacita olejové náplně: 0,38 L Objem (cm3): 68.0 Objem palivové nádrže: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Převodový poměr: 2,15:1 Zapalování: Digital CDI Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Palivový systém: Carburetor Výkon (HP/kW): 45048 MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Navrženo v: Japonsko Startování: Manuál Alternátor: Ne Počet válců: 1 Trimovací polohy: 3
Objev podobné jako Suzuki DF2.5L Lodní motor
Suzuki 17670-90J21 Náhradní díly pro lodní motory
Otevírací teplota: 50°C Země původu: Japonsko
Objev podobné jako Suzuki 17670-90J21 Náhradní díly pro lodní motory
Suzuki 17400-92J21 Náhradní díly pro lodní motory
Originální náhradní díl pro lodní motory Suzuki Země původu: Japonsko
Objev podobné jako Suzuki 17400-92J21 Náhradní díly pro lodní motory
Suzuki 17410-97J00 Náhradní díly pro lodní motory
Originální náhradní díl pro lodní motory Suzuki
Objev podobné jako Suzuki 17410-97J00 Náhradní díly pro lodní motory
Suzuki 48864-93J01-000 Náhradní díly pro lodní motory
Pro motory Suzuki DF60-300 Země původu: Japonsko
Objev podobné jako Suzuki 48864-93J01-000 Náhradní díly pro lodní motory
Suzuki DF 2,5 17461-97JM0 Impeler
Impeler vhodný pro všechny modely Suzuki DF2.5 (2,5 HP 4-taktní vnější). Náhrada za 17461-97J10. Země původu: Japonsko
Objev podobné jako Suzuki DF 2,5 17461-97JM0 Impeler
Suzuki DF 9,9/15 17461-939M0 Impeler
Impeler pro 4-taktní závěsné motory Suzuki DF9.9/DF15/DT9.9/DT15. Rozměry: šířka A 13,2 mm, výška B 39,3 mm, tloušťka C 22 mm, počet listů: 6. Země původu: Japonsko
Objev podobné jako Suzuki DF 9,9/15 17461-939M0 Impeler
Talamex Fender Ladder W3 S Lodní žebřík, lávka
Fender a 3 stupňový rebrík v jednom. Vhodný pre lode s vysokým bokom. Rozmery: 25 x 12 x 75 cm Země původu: Nizozemsko
Objev podobné jako Talamex Fender Ladder W3 S Lodní žebřík, lávka
Suzuki DF 60/70 from 2008 17461-87E12 Impeler
Impeler vodní pumpy na motory Suzuki. Země původu: Japonsko
Objev podobné jako Suzuki DF 60/70 from 2008 17461-87E12 Impeler
Parsun lodní motor f2,6bms
Elegantní vzhled, nízká spotřeba paliva, malá hmotnost a minimální náklady - to vše Vám poskytne vzrušující zážitek z plavby. Tyto závěsné lodní motory mohou být malé co do velikosti, ale jsou velké na pokročilé nápady, technologie a inovativní funkce. Motory Parsun jsou snadno ovladatelné a mají vynikající spotřebu paliva a nízkou úroveň hluku. Každý motor Parsun je minimálně 1 hodinu testován než opustí továrnu, což zaručuje jeho vysoký standard a spolehlivost. Firma Parsun se zabývá výrobou lodních přívěsných motorů od roku 1968 a neustále zlepšuje a inovuje technologie a design přívěsných motorů Parsun. Výhody motorů Parsun: nízké pořizovací náklady lehké a snadno přenosné nízká spotřeba paliva velmi tichý chod elegantní design nízké vibrace vysoká úroveň ochrany proti korozi ultra nízké emise, certifikáty EU 2005, EPA 2006 a CARB volnoběžné otáčky 1200 ~ 1300 rpm (nižší vibrace a úspora paliva) inovativní systém zapalování T.C.I. pro snadné startování termostatem ovládaný vodní chladící systém pro konzistentní teplotu motoru výtrhová pojistka pro okamžité zastavení motoru otočná rukojeť plynu pro snadné manévrování a bezpečnost rychlosti - vpřed a neutrál zpětný chod - možnost otočení motoru o 360° systém tlumení vibrací vizuální kontrola množství oleje motor lze převážet naležato kormidelní pákou směrem dolu vypínací ventil palivové nádrže Upozornění: Nikdy nestartujte motor mimo vodu. Motory k chlazení používají vodu a startováním na suchu by se přehřály. Nikdy nestartujte motor bez oleje. Vždy kontrolujte, zda je v motoru dostatek oleje.
Objev podobné jako Parsun lodní motor f2,6bms
Outils Océans Magic Reboard 9 S Lodní žebřík, lávka
Záchranný žebřík se jednoduše montuje a snadno se používá. Pověste ho na zábradlí a nechte viset přes palubu. Se záchranným žebříkem je možné dostat se bezpečně zpět na palubu bez pomoci. Žebřík lze rozevřít z vody pomocí lana zavěšeného ven a automaticky se rozvine. Délka je vhodná pro většinu lodí na trhu. Abyste žebřík mohli v případě nouze použít, měli byste mít pod vodou čtyři schůdky. Výhodou jsou široké schůdky, které usnadňují lezení. Vyhovuje normám EN / ISO 15085 a Evropské směrnici 2013/53 / EU. • Reflexní páska (SOLAS)• Vytáhněte lano na otevření žebříku• Plovoucí lano nadosah v každé situaci Země původu: Francie
Objev podobné jako Outils Océans Magic Reboard 9 S Lodní žebřík, lávka
Outils Océans Magic Reboard 11 S Lodní žebřík, lávka
Záchranný žebřík se jednoduše montuje a snadno se používá. Pověste ho na zábradlí a nechte viset přes palubu. Se záchranným žebříkem je možné dostat se bezpečně zpět na palubu bez pomoci. Žebřík lze rozevřít z vody pomocí lana zavěšeného ven a automaticky se rozvine. Délka je vhodná pro většinu lodí na trhu. Abyste žebřík mohli v případě nouze použít, měli byste mít pod vodou čtyři schůdky. Výhodou jsou široké schůdky, které usnadňují lezení. Vyhovuje normám EN / ISO 15085 a Evropské směrnici 2013/53 / EU. • Reflexní páska (SOLAS)• Vytáhněte lano na otevření žebříku• Plovoucí lano nadosah v každé situaci Země původu: Čína
Objev podobné jako Outils Océans Magic Reboard 11 S Lodní žebřík, lávka
Nuova Rade Aluminium Ladder 5 S Lodní žebřík, lávka
Pět stupínkový žebřík z eloxovaných hliníkových trubek, se směrem dovnitř klopeným obloukem, potaženým plastem. Vybaven patentovanými rozpěrkami, které se přizpůsobují tvaru člunu. Schopen plavání. Výška - 136 cm, šířka - 35 cm, průměr oblouku - 25 cm. Váha: 1,8 kg Země původu: Řecko
Objev podobné jako Nuova Rade Aluminium Ladder 5 S Lodní žebřík, lávka
Nuova Rade Aluminium Ladder 3 S Lodní žebřík, lávka
Třístupňový žebřík ke koupání z eloxovaných hliníkových trubek, se směrem dovnitř klopení obloukem, potaženým plastem. Vybaven patentovanými rozpěrkami, které se přizpůsobují tvaru člunu. Plovoucí. Délka - 83 cm, šířka - 35 cm, šířka oblouku - 25 cm. Váha: 1,2 kg Země původu: Řecko
Objev podobné jako Nuova Rade Aluminium Ladder 3 S Lodní žebřík, lávka
Maxima lodní motor x150 80 lb
Bez větší námahy se rychle a snadno přesunete i tam, kde by vaše fyzické síly dávno selhaly. K velké oblibě Lodního motoru Maxima X150 přispěla jeho velmi snadná instalace, tichý a bezproblémový chod díky opravdu prověřeným materiálům, které obstojí ve sladké i ve slané hawajské vodě. Příjemným bonusem je nízká spotřeba, dlouhá výdrž a snadné ovládání elektromotoru pomocí řídicí tyče. V balení najdete také kvalitní bateriové svorky a připojovací kabely s konektorem. Ten mimo jiné umožňuje jednoduché připojení jiných zařízení jako je např. sonar či echolot. Baterie není součástí balení. Parametry: Bezrychlostní motor Plynulá regulace rychlosti od minima do maxima Třílistá vrtule Odolná kompositová sklolaminátová řídící tyč Odolný slané vodě Ukazatel stavu baterie - 30/70/100 % Velmi tichý a ekonomický chod Snadno nastavitelná hloubka a úhel ponoru Hliníkový upínací a naklápěcí mechanismus motoru Ekologický provoz bez spalin a splodin Kvalitní bateriové svorky součástí balení Připojovací kabely o délce 1,5 m Technické parametry: Vhodný pro lodě o délce 4,5 - 5 m Délka připojovacích kabelů: 150 cm Pevné konektory Výstupní výkon: 600W Síla tahu 80 lb / 36,29 kg Napětí 12 V Doporučená kapacita baterie: 100 AH
Objev podobné jako Maxima lodní motor x150 80 lb
Maxima lodní motor p 48 lb
Elektromotory Maxima disponují nízkou spotřebu a dlouhou výdrží ve vodě. Elektromotor se ovládá pomocí řídící tyče. Přepěťová ochrana elektromotoru. Systém připojení k baterii pomocí "krokodýlových" konektorů. Základní parametry elektromotoru: Počet rychlostí vpřed: 5 Počet rychlostí vzad: 3 Dvoulistá vrtule Teleskopická rukojeť Odolný slané vodě Velmi tichý a ekonomický chod Ukazatel stavu baterie Odolná kompositová sklolaminátová řídící tyč Snadno nastavitelná hloubka a úhel ponoru Ekologický provoz bez spalin a splodin Technické parametry elektromotoru: Vhodný pro lodě o délce 3,3 - 4,5 m Maximální rychlost: 7 - 8 km/h Délka řídící tyče: 91 cm Délka bateriových kabelů: 150 cm Výstupní výkon: 504 W Síla tahu 48 lb / 21,77 kg Doporučená kapacita baterie: 80 AH Napětí 12 V Záruční i pozáruční servis Záruka: 24 měsíců Hmotnost: cca 11,5 kg Délka tyče: 91 cm Délka kabelů: 150 cm Výkon: 504 W Počer rychlostí vpřed: 5 Počet rychlostí vzad: 3 Vhodný pro lodě o délce : 3,3 - 4,5 m Maximální rychlost: 7 - 8 km/h Napětí: 12 V Síla tahu: 48 lb / 21,77 kg Doporučená kapacita baterie: 80 AH
Objev podobné jako Maxima lodní motor p 48 lb
Maxima lodní motor p 86 lb
Elektromotory Maxima disponují nízkou spotřebu a dlouhou výdrží ve vodě. Elektromotor se ovládá pomocí řídící tyče. Přepěťová ochrana elektromotoru. Systém připojení k baterii pomocí "krokodýlových" konektorů. Základní parametry elektromotoru: Počet rychlostí vpřed: 5 Počet rychlostí vzad: 3 Dvoulistá vrtule Teleskopická rukojeť Odolný slané vodě Velmi tichý a ekonomický chod Ukazatel stavu baterie Odolná kompositová sklolaminátová řídící tyč Snadno nastavitelná hloubka a úhel ponoru Ekologický provoz bez spalin a splodin Technické parametry elektromotoru: Vhodný pro lodě o délce 5,5 - 6,1 m Maximální rychlost: 15 km/h Délka řídící tyče: 91 cm Délka bateriových kabelů: 150 cm Výstupní výkon: 960 W Síla tahu 86 lb / 39,01 kg Napětí 24 V Doporučená kapacita baterie: 120 AH Záruční i pozáruční servis Záruka: 24 měsíců Hmotnost: cca 12,5 kg Délka tyče: 91 cm Délka kabelů: 150 cm Výkon: 960 W Výrobce: Maxima Počet rychlostí vpřed: 5 Počet rychlostí vzad: 3 Vhodný pro lodě o délce : 5,5 - 6,1 m Maximální rychlost: 18 km/h Síla tahu: 88 lb / 39,92 kg Napětí : 24 V
Objev podobné jako Maxima lodní motor p 86 lb
Talamex Outboard Motor Lock Příslušenství lodních motorů
Bezpečnostní zámek pro venkovní motory. Délka 330mm, materiál: nerez 316A Délka: 330 mm Země původu: Itálie
Objev podobné jako Talamex Outboard Motor Lock Příslušenství lodních motorů
Talamex Outboard Cover L Plachta na lodní motor
Silná - UV odolná krycí plachta pro závěsné motory. Barva: stříbrná. Velikost: L Země původu: Taiwan
Objev podobné jako Talamex Outboard Cover L Plachta na lodní motor
Podívejte se také
- NANO+ BLACK BUTTON (L-20A)
- Rohnson DF-033 Health Kit (DF-033)
- Rohnson DF-035 Health Kit (DF-035)
- Home DF-B240SU Deep Fry (HM-DF-B240SU)
- Rohnson filtr DF-046 Health Kit (DF-046)
- Rohnson filtr DF-042 Health Kit (DF-042)
- Home DF-G360SU Deep Fry Max (HM-DF-G360SU)
- DIMENZA Houpací síť modrá s pruhy (DF-003038)
- DIMENZA Houpací síť s výztuhou zelená s pruhy (DF-003267)
- DIMENZA Houpací síť s výztuhou modrá s pruhy (DF-003274)
- DIMENZA Houpací síť s výztuhou červená s pruhy (DF-002628)
- kola na motor benzin
- spalovaci motor na kolo
- scheppach hs 105 motor
- motor s prevodem modelcraft rb35 12 v 1 30
- RIGUM Suzuki SX4 S-CROSS (5265X12)
- DIMENZA Látková houpací síť červená s pruhy (DF-002611)
- DIMENZA Vyztužená houpačka DALIAN oranžová s limetkou (DF-003236)
- DIMENZA Látková houpací síť zelená s pruhy (DF-002758)
- DIMENZA Síť houpací MOON s konstrukcí, duhová (DF-003304)
- R-Tech Duke laděný výfuk Suzuki DR 125 SM (955-RT-dukesm)
- Heko Suzuki S-Cross 2022- (přední) (D28658)