Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Suzuki DF 2,5 17461-97JM0 Impeler
Impeler vhodný pro všechny modely Suzuki DF2.5 (2,5 HP 4-taktní vnější). Náhrada za 17461-97J10. Země původu: Japonsko
Podívejte se také Rohnson DF-005 (DF-005)
Suzuki DF 9,9/15 17461-939M0 Impeler
Impeler pro 4-taktní závěsné motory Suzuki DF9.9/DF15/DT9.9/DT15. Rozměry: šířka A 13,2 mm, výška B 39,3 mm, tloušťka C 22 mm, počet listů: 6. Země původu: Japonsko
Podívejte se také Rohnson DF-019 (DF-019)
Suzuki DF 60/70 from 2008 17461-87E12 Impeler
Impeler vodní pumpy na motory Suzuki. Země původu: Japonsko
Podívejte se také Rohnson DF-004 (DF-004)
Podívejte se také
- Rohnson DF-002 (DF-002)
- Rohnson DF-020 (DF-020)
- Rohnson DF-013 (DF-013)
- Hendi Plátkovací kotouč - DF-2 (280102)
- Rohnson filtr DF-014 (DF-014)
- Rohnson DF-033 Health Kit (DF-033)
- Rohnson DF-035 Health Kit (DF-035)
- Home DF-B240SU Deep Fry (HM-DF-B240SU)
- Rohnson filtr DF-046 Health Kit (DF-046)
- Rohnson filtr DF-042 Health Kit (DF-042)
- Home DF-G360SU Deep Fry Max (HM-DF-G360SU)
- Philips Hue White and Color Ambiance Attract 17461/30/P7 (915005842401)
- Heko Suzuki Swift 2010- (5 dveří, 4 díly) (D28640)
- Drake Df Junior Board (SPTdrk095nad)
- DIMENZA Síť houpací MAXI pro 2 osoby, zelená s pruhy (DF-002635)
- DIMENZA Síť houpací MAXI pro 2 osoby, modrá s pruhy (DF-003298)
- Hendi Plátkovací kotouč - DF-6 (280201)
- krb bio ethanol tristar df 6504
- DIMENZA Sprcha zahradní RIMINI (DF-005346)
- Rollei DF-S 310 SE (20694)
Suzuki WP Repair Kit DF4/5/6 Impeler
Sada na opravu vodní pumpy motorů Suzuki DF4, DF5 a DF6. Náhrada za 17400-98661. Země původu: Japonsko
Objev podobné jako Suzuki WP Repair Kit DF4/5/6 Impeler
Suzuki DF 4A S Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Startování: Manuál Řízení: Ruční Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko Objem palivové nádrže: 1 L Typ motoru: OHC Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Výkon (HP/kW): 4.0 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Zapalování: Digital CDI Palivový systém: Carburetor Řazení: F-N-R Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Výběr vrtule: 6'' - 7'' Délka nohy (cm): 38.1 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Maximální pracovní otáčky RPM: 4000 - 5000 Výfuk: Above Prop Exhaust Výkon HP: 2,9 Alternátor: 12V 5A (Option) Objem (cm3): 138.0 Převodový poměr: 1,92:1 Hmotnost netto (kg): 23.5 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1
Objev podobné jako Suzuki DF 4A S Lodní motor
Suzuki DF 4A L Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Výkon (HP/kW): 4.0 Objem palivové nádrže: 1 L Zapalování: Digital CDI Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Palivový systém: Carburetor Řazení: F-N-R Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Startování: Manuál Hmotnost netto (kg): 24.5 Maximální pracovní otáčky RPM: 4000 - 5000 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Výfuk: Above Prop Exhaust Převodový poměr: 1,92:1 Délka nohy (cm): 50.8 Alternátor: 12V 5A (Option) Výkon HP: 2,9 Výběr vrtule: 6'' - 7'' Kapacita olejové náplně: 0,7 L Objem (cm3): 138.0
Objev podobné jako Suzuki DF 4A L Lodní motor
Suzuki DF 5A S Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Hmotnost netto (kg): 23.5 Převodový poměr: 1,92:1 Objem (cm3): 138.0 Výfuk: Above Prop Exhaust Výkon HP: 3,7 Délka nohy (cm): 38.1 Výběr vrtule: 6'' - 7'' Alternátor: 12V 5A (Option) Maximální pracovní otáčky RPM: 4500 - 5500 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Ruční Startování: Manuál Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 1 L Typ motoru: OHC Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Chladící systém: Fresh Water Flushing System Výkon (HP/kW): 5.0 Palivový systém: Carburetor Řazení: F-N-R Počet válců: 1 Trimovací polohy: 5
Objev podobné jako Suzuki DF 5A S Lodní motor
Suzuki DF 6A S Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Ruční Startování: Manuál Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Výkon (HP/kW): 6.0 Řazení: F-N-R Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 1 L Palivový systém: Carburetor Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1 Objem (cm3): 138.0 Hmotnost netto (kg): 23.5 Alternátor: 12V 5A (Option) Převodový poměr: 1,92:1 Délka nohy (cm): 38.1 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Výfuk: Above Prop Exhaust Maximální pracovní otáčky RPM: 4750 - 5750 Výkon HP: 4,4 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Výběr vrtule: 6'' - 7''
Objev podobné jako Suzuki DF 6A S Lodní motor
Suzuki DF 5A L Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Počet válců: 1 Trimovací polohy: 5 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Řazení: F-N-R Palivový systém: Carburetor Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Typ motoru: OHC Objem palivové nádrže: 1 L Chladící systém: Fresh Water Flushing System Zapalování: Digital CDI Výkon (HP/kW): 5.0 Řízení: Ruční MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Startování: Manuál Alternátor: 12V 5A (Option) Výběr vrtule: 6'' - 7'' Převodový poměr: 1,92:1 Výkon HP: 3,7 Výfuk: Above Prop Exhaust Délka nohy (cm): 50.8 Maximální pracovní otáčky RPM: 4500 - 5500 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Objem (cm3): 138.0 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Hmotnost netto (kg): 24.5
Objev podobné jako Suzuki DF 5A L Lodní motor
Suzuki DF 20A S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řazení: F-N-R Typ motoru: OHC Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Výkon (HP/kW): 20.0 Objem palivové nádrže: 12 L Zapalování: Digital CDI Výběr vrtule: 7'' - 12'' Chladící systém: Fresh Water Flushing System Palivový systém: EFI Kapacita olejové náplně: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Hmotnost netto (kg): 44.0 Délka nohy (cm): 38.1 Výkon HP: 14,7 Objem (cm3): 327.0 Alternátor: 12V 12A Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5
Objev podobné jako Suzuki DF 20A S Lodní motor
Suzuki DF 8A S Lodní motor
DF8A nabízí lepší přenosnost a ekonomičtější provoz. Snaha o pokrok byla vedena koncepcemi vývoje ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Bezbateriové elektronické čtyřtaktní vstřikování paliva Nový design přispívá k vyšší maximální rychlosti a ekonomickému provozu. Funkce Tiller Handle se snáze ovládá – všechny hlavní ovládací prvky jsou umístěny na samotné rukojeti. Vynikající životnost a spolehlivost Rychlé a snadné startování Ideální použití na malých plavidlech nebo jako sekundární motor na větších člunech. Hmotnost netto (kg): 39.0 Objem (cm3): 208.0 Vrtání x zdvih mm: 51 x 51 Výkon HP: 5,9 Délka nohy (cm): 38.1 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Výběr vrtule: 7'' - 11'' Řízení: Ruční Výkon (HP/kW): 8.0 Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Řazení: F-N-R Kapacita olejové náplně: 0,8 L Typ motoru: OHC Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 12 L Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Alternátor: 12V 6A Palivový systém: Carburetor Chladící systém: Fresh Water Flushing System Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5
Objev podobné jako Suzuki DF 8A S Lodní motor
Suzuki DF 20A L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5 Hmotnost netto (kg): 45.0 Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Délka nohy (cm): 50.8 Objem (cm3): 327.0 Výkon HP: 14,7 Alternátor: 12V 12A Výběr vrtule: 7'' - 12'' Palivový systém: EFI Zapalování: Digital CDI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Kapacita olejové náplně: 1 L Typ motoru: OHC Výkon (HP/kW): 20.0 Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Řazení: F-N-R Objem palivové nádrže: 12 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Řízení: Ruční Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Startování: Manuál MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním
Objev podobné jako Suzuki DF 20A L Lodní motor
Suzuki DF 15A L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Řízení: Ruční MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Startování: Manuál Výkon (HP/kW): 15.0 Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Chladící systém: Fresh Water Flushing System Palivový systém: EFI Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Objem palivové nádrže: 12 L Řazení: F-N-R Zapalování: Digital CDI Typ motoru: OHC Převodový poměr: 2,08:1 Alternátor: 12V 6A Kapacita olejové náplně: 1 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Výběr vrtule: 7'' - 12'' Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Objem (cm3): 327.0 Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 45.0 Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5 Výkon HP: 11
Objev podobné jako Suzuki DF 15A L Lodní motor
Suzuki DF 15A S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Objem (cm3): 327.0 Hmotnost netto (kg): 44.0 Délka nohy (cm): 38.1 Výkon HP: 11 Kapacita olejové náplně: 1 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Alternátor: 12V 6A Zapalování: Digital CDI Převodový poměr: 2,08:1 Objem palivové nádrže: 12 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Typ motoru: OHC Výběr vrtule: 7'' - 12'' Palivový systém: EFI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Řazení: F-N-R Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Výkon (HP/kW): 15.0 Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Startování: Manuál Řízení: Ruční
Objev podobné jako Suzuki DF 15A S Lodní motor
Suzuki DF 6A L Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností.Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory.** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1 Objem (cm3): 138.0 Převodový poměr: 1,92:1 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Výkon HP: 4,4 Maximální pracovní otáčky RPM: 4750 - 5750 Alternátor: 12V 5A (Option) Výběr vrtule: 6'' - 7'' Výfuk: Above Prop Exhaust Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 24.5 Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Objem palivové nádrže: 1 L Chladící systém: Fresh Water Flushing System Palivový systém: Carburetor Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Typ motoru: OHC Zapalování: Digital CDI Výkon (HP/kW): 6.0 Řazení: F-N-R
Objev podobné jako Suzuki DF 6A L Lodní motor
Suzuki DF 9,9B S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Ruční Země původu: Thajsko Startování: Manuál Převodový poměr: 2,08:1 Výběr vrtule: 7'' - 12'' Alternátor: 12V 6A Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Kapacita olejové náplně: 1 L Řazení: F-N-R Typ motoru: OHC Objem palivové nádrže: 12 L Palivový systém: EFI Zapalování: Digital CDI Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Výkon (HP/kW): 9.9 Délka nohy (cm): 38.1 Výkon HP: 7,3 Objem (cm3): 327.0 Hmotnost netto (kg): 44.0
Objev podobné jako Suzuki DF 9,9B S Lodní motor
Suzuki DF 9,9B L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Hmotnost netto (kg): 45.0 Výkon (HP/kW): 9.9 Objem (cm3): 327.0 Délka nohy (cm): 50.8 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Výkon HP: 7,3 Řazení: F-N-R Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Alternátor: 12V 6A Objem palivové nádrže: 12 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Výběr vrtule: 7'' - 12'' Typ motoru: OHC Chladící systém: Fresh Water Flushing System Převodový poměr: 2,08:1 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Kapacita olejové náplně: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Palivový systém: EFI Zapalování: Digital CDI Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Řízení: Ruční MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Startování: Manuál Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5
Objev podobné jako Suzuki DF 9,9B L Lodní motor
Suzuki DF 8A L Lodní motor
DF8A nabízí lepší přenosnost a ekonomičtější provoz. Snaha o pokrok byla vedena koncepcemi vývoje ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Bezbateriové elektronické čtyřtaktní vstřikování paliva Nový design přispívá k vyšší maximální rychlosti a ekonomickému provozu. Funkce Tiller Handle se snáze ovládá – všechny hlavní ovládací prvky jsou umístěny na samotné rukojeti. Vynikající životnost a spolehlivost Rychlé a snadné startování Ideální použití na malých plavidlech nebo jako sekundární motor na větších člunech. Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5 Vrtání x zdvih mm: 51 x 51 Výkon HP: 5,9 Objem (cm3): 208.0 Výběr vrtule: 7'' - 11'' Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 41.5 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Typ motoru: OHC Zapalování: Digital CDI Chladící systém: Fresh Water Flushing System Kapacita olejové náplně: 0,8 L Objem palivové nádrže: 12 L Alternátor: 12V 6A Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Řazení: F-N-R Palivový systém: Carburetor Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Řízení: Ruční Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko Výkon (HP/kW): 8.0 Země původu: Thajsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním
Objev podobné jako Suzuki DF 8A L Lodní motor
Suzuki DF 6A S White Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Výkon HP: 4,4 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Výběr vrtule: 6'' - 7'' Výfuk: Above Prop Exhaust Objem (cm3): 138.0 Délka nohy (cm): 38.1 Převodový poměr: 1,92:1 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Maximální pracovní otáčky RPM: 4750 - 5750 Alternátor: 12V 5A (Option) Hmotnost netto (kg): 23.5 Palivový systém: Carburetor Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 1 L Typ motoru: OHC Výkon (HP/kW): 6.0 Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Řazení: F-N-R Chladící systém: Fresh Water Flushing System Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1
Objev podobné jako Suzuki DF 6A S White Lodní motor
Suzuki DF 15A E L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Délka nohy (cm): 50.8 Startování: Electric / Manual Hmotnost netto (kg): 49.0 Objem (cm3): 327.0 Výkon HP: 11 Řízení: Ruční Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Výkon (HP/kW): 15.0 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Typ motoru: OHC Převodový poměr: 2,08:1 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Zapalování: Digital CDI Řazení: F-N-R Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Kapacita olejové náplně: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Objem palivové nádrže: 12 L Palivový systém: EFI Výběr vrtule: 7'' - 12'' Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Alternátor: 12V 6A Chladící systém: Fresh Water Flushing System
Objev podobné jako Suzuki DF 15A E L Lodní motor
Suzuki DF 15A T L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Počet válců: 2 Délka nohy (cm): 50.8 Metóda Trimu a odklonu: Power Tilt Objem (cm3): 327.0 Startování: Electric / Manual Hmotnost netto (kg): 52.0 Výkon HP: 11 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Chladící systém: Fresh Water Flushing System Palivový systém: EFI Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Výběr vrtule: 7'' - 12'' Typ motoru: OHC Řazení: F-N-R Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 12 L Kapacita olejové náplně: 1 L Alternátor: 12V 6A Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Dálkový ovladač Země původu: Thajsko Výkon (HP/kW): 15.0
Objev podobné jako Suzuki DF 15A T L Lodní motor
Suzuki DF 20A T L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Počet válců: 2 Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 54.0 Výkon HP: 14,7 Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Startování: Electric / Manual Alternátor: 12V 12A Metóda Trimu a odklonu: Power Tilt Objem (cm3): 327.0 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Řazení: F-N-R Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Výběr vrtule: 7'' - 12'' Kapacita olejové náplně: 1 L Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 12 L Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Palivový systém: EFI Výkon (HP/kW): 20.0 Řízení: Dálkový ovladač MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko
Objev podobné jako Suzuki DF 20A T L Lodní motor
Suzuki DF 20A T S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Řízení: Dálkový ovladač MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Palivový systém: EFI Typ motoru: OHC Výběr vrtule: 7'' - 12'' Kapacita olejové náplně: 1 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Výkon (HP/kW): 20.0 Zapalování: Digital CDI Chladící systém: Fresh Water Flushing System Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Objem palivové nádrže: 12 L Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Řazení: F-N-R Délka nohy (cm): 38.1 Metóda Trimu a odklonu: Power Tilt Výkon HP: 14,7 Startování: Electric / Manual Hmotnost netto (kg): 52.5 Alternátor: 12V 12A Objem (cm3): 327.0 Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Počet válců: 2
Objev podobné jako Suzuki DF 20A T S Lodní motor
Suzuki DF 20A E L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Výkon HP: 14,7 Délka nohy (cm): 50.8 Objem (cm3): 327.0 Hmotnost netto (kg): 49.0 Startování: Electric / Manual Alternátor: 12V 12A Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Řazení: F-N-R Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Objem palivové nádrže: 12 L Výběr vrtule: 7'' - 12'' Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Palivový systém: EFI Výkon (HP/kW): 20.0 Kapacita olejové náplně: 1 L Převodový poměr: 2,08:1 Zapalování: Digital CDI Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Řízení: Ruční Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním
Objev podobné jako Suzuki DF 20A E L Lodní motor
Suzuki DF 20A E S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Navrženo v: Japonsko Řízení: Ruční MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Objem palivové nádrže: 12 L Převodový poměr: 2,08:1 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Chladící systém: Fresh Water Flushing System Kapacita olejové náplně: 1 L Výkon (HP/kW): 20.0 Palivový systém: EFI Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Zapalování: Digital CDI Řazení: F-N-R Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Typ motoru: OHC Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Výběr vrtule: 7'' - 12'' Objem (cm3): 327.0 Startování: Electric / Manual Hmotnost netto (kg): 48.0 Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Výkon HP: 14,7 Délka nohy (cm): 38.1 Alternátor: 12V 12A Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2
Objev podobné jako Suzuki DF 20A E S Lodní motor
Suzuki DF 9,9B R S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Palivový systém: EFI Zapalování: Digital CDI Výběr vrtule: 7'' - 12'' Převodový poměr: 2,08:1 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Objem palivové nádrže: 12 L Řazení: F-N-R Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Kapacita olejové náplně: 1 L Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Řízení: Ruční;Dálkový ovladač MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Objem (cm3): 327.0 Startování: Electric / Manual Výkon HP: 7,3 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Výkon (HP/kW): 9.9 Alternátor: 12V 12A Délka nohy (cm): 38.1 Hmotnost netto (kg): 47.0
Objev podobné jako Suzuki DF 9,9B R S Lodní motor
Suzuki DF 15A R S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Převodový poměr: 2,08:1 Objem palivové nádrže: 12 L Řazení: F-N-R Zapalování: Digital CDI Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Kapacita olejové náplně: 1 L Výběr vrtule: 7'' - 12'' Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Palivový systém: EFI Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Řízení: Ruční;Dálkový ovladač MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Výkon (HP/kW): 15.0 Navrženo v: Japonsko Startování: Electric / Manual Hmotnost netto (kg): 47.0 Objem (cm3): 327.0 Délka nohy (cm): 38.1 Alternátor: 12V 12A Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5 Výkon HP: 11
Objev podobné jako Suzuki DF 15A R S Lodní motor
Suzuki DF 9,9B E S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Hmotnost netto (kg): 46.0 Výkon (HP/kW): 9.9 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Výkon HP: 7,3 Objem (cm3): 327.0 Startování: Electric / Manual Délka nohy (cm): 38.1 Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Ruční Výběr vrtule: 7'' - 12'' Palivový systém: EFI Objem palivové nádrže: 12 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Kapacita olejové náplně: 1 L Řazení: F-N-R Převodový poměr: 2,08:1 Typ motoru: OHC Chladící systém: Fresh Water Flushing System Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Alternátor: 12V 6A Zapalování: Digital CDI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic
Objev podobné jako Suzuki DF 9,9B E S Lodní motor
Suzuki DF 15A R L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Výkon HP: 11 Hmotnost netto (kg): 48.0 Startování: Electric / Manual Délka nohy (cm): 50.8 Objem (cm3): 327.0 Alternátor: 12V 12A MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Ruční;Dálkový ovladač Země původu: Thajsko Výkon (HP/kW): 15.0 Navrženo v: Japonsko Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Převodový poměr: 2,08:1 Kapacita olejové náplně: 1 L Výběr vrtule: 7'' - 12'' Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Zapalování: Digital CDI Řazení: F-N-R Objem palivové nádrže: 12 L Palivový systém: EFI Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2
Objev podobné jako Suzuki DF 15A R L Lodní motor
Suzuki DF 15A E S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Výkon HP: 11 Hmotnost netto (kg): 48.0 Startování: Electric / Manual Objem (cm3): 327.0 Délka nohy (cm): 38.1 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Palivový systém: EFI Objem palivové nádrže: 12 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Kapacita olejové náplně: 1 L Typ motoru: OHC Chladící systém: Fresh Water Flushing System Převodový poměr: 2,08:1 Zapalování: Digital CDI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Řazení: F-N-R Alternátor: 12V 6A Výběr vrtule: 7'' - 12'' Řízení: Ruční Výkon (HP/kW): 15.0 MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2
Objev podobné jako Suzuki DF 15A E S Lodní motor
Suzuki DF 9,9B R L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Hmotnost netto (kg): 48.0 Délka nohy (cm): 50.8 Objem (cm3): 327.0 Alternátor: 12V 12A Výkon (HP/kW): 9.9 Výkon HP: 7,3 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Startování: Electric / Manual Řízení: Dálkový ovladač;Ruční Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Palivový systém: EFI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Typ motoru: OHC Řazení: F-N-R Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Kapacita olejové náplně: 1 L Zapalování: Digital CDI Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Převodový poměr: 2,08:1 Výběr vrtule: 7'' - 12'' Objem palivové nádrže: 12 L Chladící systém: Fresh Water Flushing System Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5
Objev podobné jako Suzuki DF 9,9B R L Lodní motor
Suzuki DF 20A R L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5 Výkon HP: 14,7 Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 48.0 Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Startování: Electric / Manual Objem (cm3): 327.0 Alternátor: 12V 12A Zapalování: Digital CDI Kapacita olejové náplně: 1 L Výkon (HP/kW): 20.0 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Objem palivové nádrže: 12 L Typ motoru: OHC Řazení: F-N-R Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Převodový poměr: 2,08:1 Palivový systém: EFI Chladící systém: Fresh Water Flushing System Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Výběr vrtule: 7'' - 12'' MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko Řízení: Dálkový ovladač;Ruční
Objev podobné jako Suzuki DF 20A R L Lodní motor
Suzuki DF 20A R S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Dálkový ovladač;Ruční Převodový poměr: 2,08:1 Výběr vrtule: 7'' - 12'' Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Výkon (HP/kW): 20.0 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Řazení: F-N-R Typ motoru: OHC Kapacita olejové náplně: 1 L Chladící systém: Fresh Water Flushing System Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Palivový systém: EFI Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 12 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Délka nohy (cm): 38.1 Objem (cm3): 327.0 Alternátor: 12V 12A Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Hmotnost netto (kg): 47.0 Startování: Electric / Manual Výkon HP: 14,7 Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2
Objev podobné jako Suzuki DF 20A R S Lodní motor
Suzuki DF 20A TH L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Země původu: Thajsko Řízení: Ruční MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Navrženo v: Japonsko Zapalování: Digital CDI Kapacita olejové náplně: 1 L Typ motoru: OHC Převodový poměr: 2,08:1 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Palivový systém: EFI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Objem palivové nádrže: 12 L Výkon (HP/kW): 20.0 Řazení: F-N-R Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Výběr vrtule: 7'' - 12'' Chladící systém: Fresh Water Flushing System Hmotnost netto (kg): 55.5 Objem (cm3): 327.0 Délka nohy (cm): 50.8 Alternátor: 12V 12A Výkon HP: 14,7 Metóda Trimu a odklonu: Power Tilt Startování: Electric / Manual Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Počet válců: 2
Objev podobné jako Suzuki DF 20A TH L Lodní motor
Suzuki DF 6A L White Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností.Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory.** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Objem palivové nádrže: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Řazení: F-N-R Typ motoru: OHC Zapalování: Digital CDI Palivový systém: Carburetor Výkon (HP/kW): 6.0 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Navrženo v: Japonsko Startování: Manuál MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Výfuk: Above Prop Exhaust Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Výkon HP: 4,4 Maximální pracovní otáčky RPM: 4750 - 5750 Alternátor: 12V 5A (Option) Převodový poměr: 1,92:1 Délka nohy (cm): 50.8 Objem (cm3): 138.0 Výběr vrtule: 6'' - 7'' Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1 Hmotnost netto (kg): 24.5
Objev podobné jako Suzuki DF 6A L White Lodní motor
Suzuki WP Repair Kit DF9,9/DF15 Impeler
Sada na opravu vodní pumpy motorů Suzuki FD9,9 a DF15.
Objev podobné jako Suzuki WP Repair Kit DF9,9/DF15 Impeler
Suzuki Water Pump Repair Kit 17400-92J23 Impeler
Země původu: Japonsko
Objev podobné jako Suzuki Water Pump Repair Kit 17400-92J23 Impeler
Suzuki Water Pump Repair Kit 17400-87E04 Impeler
Originální sada na opravu vodního čerpadla Suzuki 17400-87E04.
Objev podobné jako Suzuki Water Pump Repair Kit 17400-87E04 Impeler
Hendi Plátkovací kotouč - DF-2 (280102)
Náhradní kotouč
Objev podobné jako Hendi Plátkovací kotouč - DF-2 (280102)
Quicksilver 43026Q02 Mercruiser Alpha I gen. 2 Impeler
Motorový impeler. Země původu: Japonsko
Objev podobné jako Quicksilver 43026Q02 Mercruiser Alpha I gen. 2 Impeler
Sakamoto Days 5 - Júto Suzuki
„Ti, co spoléhají na štěstí, umřou jako první!“ Zápas mezi Sakamotovým týmem a čínským mafiánem Wu-tchangem začíná! Podaří se Sakamotovi získat informaci, kdo na něj vypsal odměnu? A jako by toho nebylo málo, ze zámoří přichází dosud nejhorší hrozba!
Objev podobné jako Sakamoto Days 5 - Júto Suzuki
Suzuki MHK-5 barva červená
mini foukací harmonika, 5 kanálků s 10 jazýčky, tóny: C, E, G, C, E (výdech); D, F, A, B, D (vdech), plastový kryt, možno zavěsit na klíče, dodáváno v blistru, hmotnost 25 g, různé barvy
Objev podobné jako Suzuki MHK-5 barva červená
Suzuki MHK-5 barva bílá
mini foukací harmonika, 5 kanálků s 10 jazýčky, tóny: C, E, G, C, E (výdech); D, F, A, B, D (vdech), plastový kryt, možno zavěsit na klíče, dodáváno v blistru, hmotnost 25 g, různé barvy
Objev podobné jako Suzuki MHK-5 barva bílá
Suzuki MHK-5 barva černá
mini foukací harmonika, 5 kanálků s 10 jazýčky, tóny: C, E, G, C, E (výdech); D, F, A, B, D (vdech), plastový kryt, možno zavěsit na klíče, dodáváno v blistru, hmotnost 25 g, různé barvy
Objev podobné jako Suzuki MHK-5 barva černá
Soundking DF 013 2 Notový stojan, stojan na noty
Ocelový notový stojan, skládací. Výška 940-1420mm, rozměr podnosu 475x345mm. Černý perforovaný s odkládací přepážkou. Země původu: Čína
Objev podobné jako Soundking DF 013 2 Notový stojan, stojan na noty
Rohnson DF-002 (DF-002)
Uhlíkový filtr Kombinovaný uhlíkový a ionizační filtr pro odvlhčovače Rohnson R-9616 a R-9630, rozměry HxŠxV: 0,5 x 23 x 21,5cm Kombinovaný uhlíkový a ionizační filtr Rohnson DF-002 je určen pro odvlhčovače vzduchu Rohnson R-9616 a R-9630. Filtr zachycuje a neutralizuje nepříjemné pachy, napomáhá ionizátoru dodávat pocit čerstvého vzduchu a zbavuje ho alergenů. Navíc se stará o to, aby byl v místnosti záporný elektrický náboj, který funguje jako důležitý antioxidant. Pro správnou funkci odvlhčovače je zapotřebí přibližně jednou za rok nahradit starý filtr za nový. Častější výměna je nutná v závislosti na míře používání a charakteru znečištění ovzduší. Filtr Rohnson DF-002 snadno vyměníte a váš odvlhčovač bude zase připraven k použití. Klíčové vlastnosti kombinovaného uhlíkového a ionizačního filtru Rohnson DF-002Kombinovaný uhlíkový a ionizační filtr Rohnson DF-002Je určen pro odvlhčovače vzduchu Rohnson...
Objev podobné jako Rohnson DF-002 (DF-002)
Rohnson DF-013 (DF-013)
Filtr do odvlhčovače vzduchu, ionizační filtr, pro odvlhčovače Rohnson R-9310 Ionic, R-9312 Ionic + Air Purifier, R-9710 Ionic + Air Purifier a R-9912 Ionic + Air Purifier Ionizační filtr Rohnson DF-013 je speciálně určený pro odvlhčovače vzduchu Rohnson R-9310 Ionic, R-9312 Ionic + Air Purifier, R-9710 Ionic + Air Purifier a R-9912 Ionic + Air Purifier. Filtr pohlcuje prach a současně pomáhá neutralizovat pachy v místnosti. Kromě toho rovněž zabraňuje vstupu nečistot do odvlhčovače, díky čemuž prodlužuje jeho životnost. Případné nečistoty usazené na něm je možné vysát a jeho výměna je přitom vhodná jednou ročně. Rohnson DF-013 je tak nepostradatelným doplňkem do odvlhčovače. Klíčové vlastnosti filtru Rohnson DF-013Ionizační filtr do odvlhčovačů vzduchu Rohnson Pohlcuje prach a pomáhá neutralizovat pachy v místnostiRohnson DF-013 zabraňuje vstupu nečistot do odvlhčovačeJeho výměna je vhodná jednou ročněBarevné provedení: modré...
Objev podobné jako Rohnson DF-013 (DF-013)
Rohnson DF-006 (DF-006)
Uhlíkový filtr Uhlíkový filtr pro odvlhčovače Rohnson R-9280, R-9816 a R-9820, rozměry HxŠxV: 0,2 x 25 x 19,8cm Aktivní uhlíkový filtr Rohnson DF-006 pracuje na bázi aktivního uhlíku a zachycuje a neutralizuje nepříjemné pachy. Je určen pro odvlhčovače vzduchu Rohnson R-9280, R-9816 a R-9820. Pro správnou funkci odvlhčovače je zapotřebí přibližně jednou za rok nahradit starý filtr za nový. Častější výměna je nutná v závislosti na míře používání a charakteru znečištění ovzduší. Filtr Rohnson DF-006 snadno vyměníte a váš odvlhčovač bude zase připraven k použití. Klíčové vlastnosti uhlíkového filtru Rohnson DF-006Aktivní uhlíkový filtr Rohnson DF-006 pro odvlhčovače vzduchu Rohnson R-9280, R-9816 a R-9820Pracuje na bázi aktivního uhlíku a zachycuje a neutralizuje nepříjemné pachyPro správnou funkci odvlhčovače je zapotřebí přibližně jednou za rok filtr vyměnitČastější výměna je nutná v závislosti na míře používání a charakteru...
Objev podobné jako Rohnson DF-006 (DF-006)
Rohnson DF-001 (DF-001)
Uhlíkový filtr Kombinovaný uhlíkový a ionizační filtr pro odvlhčovače Rohnson R-9610 a R-9612, rozměry filtru HxŠxV: 0,5 x 6,2 x 5,7cm Kombinovaný uhlíkový a ionizační filtr Rohnson DF-001 je určen pro odvlhčovače vzduchu Rohnson R-9610 a R-9612. Filtr zachycuje a neutralizuje nepříjemné pachy, napomáhá ionizátoru dodávat pocit čerstvého vzduchu a zbavuje ho alergenů. Navíc se stará o to, aby byl v místnosti záporný elektrický náboj, který funguje jako důležitý antioxidant. Pro správnou funkci odvlhčovače je zapotřebí přibližně jednou za rok nahradit starý filtr za nový. Častější výměna je nutná v závislosti na míře používání a charakteru znečištění ovzduší. Filtr Rohnson DF-001 snadno vyměníte a váš odvlhčovač bude zase připraven k použití. Klíčové vlastnosti kombinovaného uhlíkového a ionizačního filtru Rohnson DF-001Kombinovaný uhlíkový a ionizační filtr Rohnson DF-001Je určen pro odvlhčovače vzduchu Rohnson
Objev podobné jako Rohnson DF-001 (DF-001)
Sakamoto Days 2 - Júto Suzuki
Sakamotovi jde po krku bizarní zabiják, ale do cesty se mu postaví Šin. Jenže co si počne, když je nepřítel nečitelný? Sakamoto a jeho přátele se budou muset hodně snažit, aby zachránili poklidný rodinný výlet do lunaparku. A to ještě netuší, že jim brzy zkříží cestu noví protivníci...
Objev podobné jako Sakamoto Days 2 - Júto Suzuki
Quicksilver 99971M Impeler
Náhradní impeller za oběžné kolo vodního čerpadla za Mercury Mariner Mercruiser 47-99971M 40. Země původu: Mexiko
Objev podobné jako Quicksilver 99971M Impeler
Podívejte se také
- Hendi Plátkovací kotouč - DF-4 (280126)
- Hendi Plátkovací kotouč - DF-1 (280096)
- NEUMANN střešní nosiče pro Suzuki SX4, 5-dr (06-13), (NAA3001)
- AVISA Kryt prahu zadních dveří Suzuki VITARA II (2/35964)
- DIMENZA Stůl zahradní TOLEDO 150cm (DF-005384)
- DIMENZA Židle zahradní VADUZ, šedá (DF-010142)
- DIMENZA Křeslo zahradní TOLEDO, antracit (DF-005353)
- DIMENZA Křeslo zahradní BERLIN, šedé (DF-002598)
- DIMENZA Židle zahradní VADUZ, černá (DF-010135)
- DIMENZA Židle zahradní BARCELONA, šedé (DF-002550)
- Home EF16910 16", černý (DF-EF16910-B)
- DIMENZA Lehátko zahradní STRASBOURGH, šedé (DF-010203)
- DIMENZA Lehátko zahradní BARCELONA, šedé (DF-002536)
- THULE pro Suzuki Across, 5-dr SUV s integrovanými podélníky, 2021-> (THK12077)
- THULE pro Suzuki Across, 5-dr SUV s integrovanými podélníky, 2021-> (THK11971)
- Novline koberce do auta Suzuki Grand Vitara 2005-2015 (5 dveří) (4610031103630)
- THULE pro SUZUKI Ignis, 5-dr Hatchback s podélnými nosiči 2016-> (THK12771)
- RIGUM Suzuki IGNIS (5257X12)
- RIGUM Suzuki KIZASHI (5266X12)
- RIGUM Suzuki ALTO (5208X12)
- RIGUM Suzuki CELERIO (5209X12)
- THULE pro SUZUKI SX4, 5-dr Hatchback s podélnými nosiči 2006->2013 (THK12772)