Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Škola smyčcové techniky pro violoncello: op. 2, sešit I a II (9790260108479)
Kniha - autor Otakar Ševčík, česky http://pemic-books.cz/ASPX/Annotation.aspx?kod=0360302
Podívejte se také Škola smyčcové techniky pro violoncello: op. 2, sešit III a IV
MS Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit I a II - Otaka
Škola hry na violoncello Ševčíkův Opus 2 patří ke stěžejním dílům houslové pedagogické literatury. Je zaměřen na základní problémy techniky pravé ruky, které Ševčík procvičuje v systematicky řazených 4 000 variantách všech smyků. Ševčíkova proslulá metoda důkladného procvičování pravé ruky je dodnes používána a oceňována také hráči na ostatní smyčcové nástroje. Autor úpravy Školy smyčcové techniky pro violoncello Tomáš Jamník, významný český violoncellista žijící v Berlíně, respektuje rozdíly v náročnosti hry v jednotlivých polohách u houslistů a violoncellistů a transkribuje jednotlivá cvičení do violoncellových poloh tak, aby se nevytratil původní Ševčíkův pedagogický záměr. Obsah: SEŠIT I Přípravná cvičení č. 1 Držení smyčce č. 2 Vedení smyčce Rytmická cvičení a členění smyčce č. 3 Příklad v celých notách s 57 variantami č. 4 Etuda v půlových notách se 75 variantami Druhy smyků tažených a skákavých č. 5 Etuda ve čtvrťových notách s 260 variantami č. 6 Etuda v osminách s 214 variantami č. 7 Etuda v osminách (6/8 takt) s 91 variantami Předchozí smyková cvičení užitá ve vysokých polohách č. 8 č. 9 č. 10 Cvičení v rozložených akordech na 3 a 4 strunách s použitím probraných smyků č. 11 č. 12 SEŠIT II č. 13 Etuda v triolách se 105 variantami č. 14 Etuda v triolách (3/4 takt) se 77 variantami č. 15 Etuda v šetnáctinách (6/8 takt) se 64 variantami č. 16 Etuda v šetnáctinách (3/4 takt) se 68 variantami č. 17 Etuda v šetnáctinách (4/4 takt) se 131 variantami Cvičení v pp nad hmatníkem pro výcvik měkkého tónu č. 18 Příklad se 30 variantami č. 19 Etuda s 59 variantami Cvičení ve vydržovaných tónech a zadržování smyku č. 20 Cvičení v rozložených akordech na 3 a 4 strunách s použitím probraných smyků č. 21 č. 22 č. 23 č. 24 Užití předešlých smykových cvičení ve vysokých polohách č. 25 č. 26 č. 27 č. 28 PŘÍLOHA Témata cvičení Cvičení v palcové poloze č. 5A č. 5B č. 6A č. 6B č. 7A č. 13A č. 16A č. 22A
Podívejte se také Škola smyčcové techniky op. 2, Sešit 1: Cvičení pro pravou ruku (9790260107243)
Otakar Ševčík Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit I a II Noty
Druh publikace: pedagogická hudebninaObsazení: violoncello - sóloJazyk publikace: cz./eng./ger.Upravil Tomáš Jamníkstěžejní dílo houslové pedagogické literatury pro pravou ruku v nové úpravě pro violoncellopředmluva a důležité metodické komentáře autora violoncellové úpravystoupající úroveň technické obtížnosti jednotlivých cvičení: lehká - střední - těžkápůvodních 6 sešitů nyní v praktickém třísvazkovém vydáníŠevčíkův Opus 2 patří ke stěžejním dílům houslové pedagogické literatury. Je zaměřen na základní problémy techniky pravé ruky, které Ševčík procvičuje v systematicky řazených 4 000 variantách všech smyků. Ševčíkova proslulá metoda důkladného procvičování pravé ruky je dodnes používána a oceňována také hráči na ostatní smyčcové nástroje. Autor úpravy Školy smyčcové techniky pro violoncello Tomáš Jamník, významný český violoncellista žijící v Berlíně, respektuje rozdíly v náročnosti hry v jednotlivých polohách u houslistů a violoncellistů a transkribuje jednotlivá cvičení do violoncellových poloh tak, aby se nevytratil původní Ševčíkův pedagogický záměr. Tím se zásadně odlišuje od dosud jediné známé úpravy tohoto opusu pro violoncello od Louise R. Feuillarda. Jazyk: Český jazyk Země původu: Česká republika Balení obsahuje: Noty Typ: Noty Úroveň obtížnosti: Středně pokročilí;Začátečník Žánr: Classical Počet stran: 67 Interpret / Téma: Otakar Ševčík Vhodné pro: Cello
Podívejte se také noty pro smyccove nastroje
Podívejte se také
- Škola houslové techniky: op. 1, sešit 4, Cvičení dvojhmatová a flažoletová
- tabule skola
- Forbíny vzpomínek I a II
- Jamník Tomáš, Kahánek Ivo: Sonáty pro violoncello a klavír - CD (SU3928-2)
- direkt neu 1 ucebnice a pracovni sesit
- schleich jezdecka skola s jezdci a konmi
- 12 Vánočních koled pro klarinet a fagot (violoncello) (9790706570006)
- TPMS CUB OPEL Insignia 06/2017 - 07/2019 [A (OP-2)/ O (OP-1)] (3852S721)
- schleich jezdecka skola s jezdci a konmi 42389
- kn skola hry na kytaru pro zacatecniky
- jan werich forbiny vzpominek i a ii cd
- Výtvarné techniky a nápady pro celý rok (978-80-7346-181-2)
- Koncert Es dur pro klarinet a orchestr op. 36
- muzikus richard scheufler baskytarove techniky 2
- TRUAUDIO OP-6.2-WT (OP-6.2-WT)
- TRUAUDIO OP-6.2-BK (OP-6.2-BK)
- Psí vojáci: Live I & II (x CD) - CD (BP0134-2)
- Jamník Tomáš, Symfonický orchestr Českého rozhlasu, Netopil Tomáš: Kompletní dílo pro violoncello (2 (SU4034-2)
- Rostropovič Mstislav: Suity pro violoncello (komplet). Russian Masters (2x CD) - CD (SU4044-2)
- Vlnobití I. a II. díl (978-80-7497-220-1)
Škola smyčcové techniky pro violoncello: op. 2, sešit III a IV
Kniha - autor Otakar Ševčík, česky Upravil Tomáš Jamník stěžejní dílo houslové pedagogické literatury pro pravou ruku v nové úpravě pro violoncello předmluva a důležité metodické komentáře autora violoncellové úpravy stoupající úroveň technické obtížnosti jednotlivých cvičení: lehká - střední - těžká původních 6 sešitů nyní v praktickém třísvazkovém vydání Ševčíkův Opus 2 patří ke stěžejním dílům houslové pedagogické literatury. Je zaměřen na základní problémy techniky pravé ruky, které Ševčík procvičuje v systematicky řazených 4 000 variantách všech smyků. Ševčíkova proslulá metoda důkladného procvičování pravé ruky je dodnes používána a oceňována také hráči na ostatní smyčcové nástroje. Autor úpravy Školy smyčcové techniky pro violoncello Tomáš Jamník, významný český violoncellista žijící v Berlíně, respektuje rozdíly v náročnosti hry v jednotlivých polohách u houslistů a violoncellistů a transkribuje jednotlivá cvičení do...
Objev podobné jako Škola smyčcové techniky pro violoncello: op. 2, sešit III a IV
Škola smyčcové techniky pro violoncello: op. 2, sešit V a VI
Kniha - autor Otakar Ševčík, česky Upravil Tomáš Jamník stěžejní dílo houslové pedagogické literatury pro pravou ruku v nové úpravě pro violoncello předmluva a důležité metodické komentáře autora violoncellové úpravy stoupající úroveň technické obtížnosti jednotlivých cvičení: lehká - střední - těžká původních 6 sešitů nyní v praktickém třísvazkovém vydání Ševčíkův Opus 2 patří ke stěžejním dílům houslové pedagogické literatury. Je zaměřen na základní problémy techniky pravé ruky, které Ševčík procvičuje v systematicky řazených 4 000 variantách všech smyků. Ševčíkova proslulá metoda důkladného procvičování pravé ruky je dodnes používána a oceňována také hráči na ostatní smyčcové nástroje. Autor úpravy Školy smyčcové techniky pro violoncello Tomáš Jamník, významný český violoncellista žijící v Berlíně, respektuje rozdíly v náročnosti hry v jednotlivých polohách u houslistů a violoncellistů a transkribuje jednotlivá cvičení do...
Objev podobné jako Škola smyčcové techniky pro violoncello: op. 2, sešit V a VI
MS Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit III a IV - Ota
Škola hry na violoncello Ševčíkův Opus 2 patří ke stěžejním dílům houslové pedagogické literatury. Je zaměřen na základní problémy techniky pravé ruky, které Ševčík procvičuje v systematicky řazených 4 000 variantách všech smyků. Ševčíkova proslulá metoda důkladného procvičování pravé ruky je dodnes používána a oceňována také hráči na ostatní smyčcové nástroje. Autor úpravy Školy smyčcové techniky pro violoncello Tomáš Jamník, významný český violoncellista žijící v Berlíně, respektuje rozdíly v náročnosti hry v jednotlivých polohách u houslistů a violoncellistů a transkribuje jednotlivá cvičení do violoncellových poloh tak, aby se nevytratil původní Ševčíkův pedagogický záměr. Obsah: SEŠIT III Cvičení na dvou strunách č. 29 Příklad s 575 variantami č. 29 Varianty v osminách č. 29 Varianty v triolách č. 29 Varianty v šestnáctinách Cvičení přes jednu nebo dvě struny č. 30 Příklad se 190 variantami SEŠIT IV Arpeggia na dvou strunách č. 31 Etuda se 17 variantami č. 32 Arpeggia ve skupinách po třech notách s 58 variantami č. 33 Arpeggia po čtyřech notách se 75 variantami č. 34 Arpeggia ve skupinách po šesti notách s 31 variantami č. 35 Arpeggia ve skupině osmi not s 23 variantami Střídání dvojhmatů s notou jednoduchou č. 36 Dva příklady se 174 variantami
Objev podobné jako MS Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit III a IV - Ota
MS Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit V a VI - Otaka
Škola hry na violoncello Ševčíkův Opus 2 patří ke stěžejním dílům houslové pedagogické literatury. Je zaměřen na základní problémy techniky pravé ruky, které Ševčík procvičuje v systematicky řazených 4 000 variantách všech smyků. Ševčíkova proslulá metoda důkladného procvičování pravé ruky je dodnes používána a oceňována také hráči na ostatní smyčcové nástroje. Autor úpravy Školy smyčcové techniky pro violoncello Tomáš Jamník, významný český violoncellista žijící v Berlíně, respektuje rozdíly v náročnosti hry v jednotlivých polohách u houslistů a violoncellistů a transkribuje jednotlivá cvičení do violoncellových poloh tak, aby se nevytratil původní Ševčíkův pedagogický záměr. Obsah: SEŠIT V Arpeggia na třech strunách č. 37 Příklad s 1040 variantami č. 37 Varianty v osminách č. 37 Varianty v triolách č. 37 Varianty v šestnáctinách č. 37 Varianty se skákavým smyčcem č. 37 Akordické varianty SEŠIT VI Arpeggia na čtyřech strunách č. 38 Příklad se 726 variantami č. 38 Varianty v osminách č. 38 Varianty v triolách č. 38 Varianty v šestnáctinách č. 38 Varianty se skákavým smyčcem č. 38 Akordy na čtyřech strunách
Objev podobné jako MS Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit V a VI - Otaka
Škola smyčcové techniky op. 2, sešit 2: Cvičení zápěstí I
Kniha - česky - nové vydání smyčcové školy, na které vyrostlo několik generací houslistů - jedno ze stěžejních děl věhlasného houslového pedagoga - standardních 6 sešitů nyní poprvé v praktickém třísvazkovém provedení - stoupající úroveň technické obtížnosti: lehká - mírně pokročilá - pokročilá - cenné metodické komentáře editora (česky/anglicky/německy). Dalším významným opusem legendy houslové pedagogiky Otakara Ševčíka (1852-1934) je jeho Škola smyčcové techniky. Zatímco Opus 1 představuje zásadní shrnutí Ševčíkovy progresivní metody výuky houslové hry, Opus 2 je zaměřen na elementární problémy techniky pravé ruky. Škola smyčcové techniky o třech částech obsahuje přes 4000 systematicky řazených cvičení smyků se stoupající úrovní obtížnosti. První část se zabývá cvičením pravé paže a vedením smyčce po jednotlivých strunách, druhá obsahuje cvičení ohebnosti zápěstí pravé ruky a arpeggia na dvou strunách, třetí část přináší nejobtížnější varianty...
Objev podobné jako Škola smyčcové techniky op. 2, sešit 2: Cvičení zápěstí I
Škola smyčcové techniky op. 2, Sešit 1: Cvičení pro pravou ruku (9790260107243)
Kniha - autor Otakar Ševčík, česky http://pemic-books.cz/ASPX/Annotation.aspx?kod=0360304
Objev podobné jako Škola smyčcové techniky op. 2, Sešit 1: Cvičení pro pravou ruku (9790260107243)
Forbíny vzpomínek I a II: 2 CD (099925642228)
Audiokniha na CD - autor Jan Werich, čte Jiří Borovička "Koncem padesátých let jezdíval Jan Werich na tzv. „besedy s pracujícími“ po klubech ROH, vysokoškolských posluchárnách či sanatoriích. Manažer orchestru Karla Vlacha, který se zároveň v Divadle ABC staral o propagaci, Jan Borovička pořizoval z besed zvukové záznamy. Nahrávky se pak staly u Borovičků rodinným pokladem a tvořily podstatnou část prvního vydání tohoto titulu vydavatelstvím Lotos pod názvy Jan Werich Forbíny vzpomínek I. (2002) a Jan Werich Forbíny vzpomínek II. (2003). Jan Werich rád odpovídal na dotazy z obecenstva a činil tak naprosto svobodně a otevřeně, bez jakékoliv autocenzury. Jeho nebojácnost byla udivující a opojná. Jan Borovička nastavil fixní mikrofon samozřejmě na vypravěče, proto je otázky špatně slyšet. V prvním vydání četli dotazy veřejnosti Stella Zázvorková a Jiří Melíšek. Pro naše vydání jsme se rozhodli oslovit syna autora původních záznamů Jiřího Borovičku, aby dotazy...
Objev podobné jako Forbíny vzpomínek I a II: 2 CD (099925642228)
KN Otakar Ševčík - Škola houslové techniky op. 1 sešit 2, 2.-7. poloha
Škola hry na housle Nové vydání stěžejního díla houslové pedagogiky obsahuje metodické komentáře editora ve třech jazycích (česky, anglicky, německy) ke každému sešitu, vybraná cvičení s alternativním prstokladem editora a novou obálku, moderní layout a tisk. Bärenreiter přichází s novým vydáním Školy houslové techniky legendárního českého pedagoga a houslisty Otakara Ševčíka (1852-1934). Jeho opus 1 je zcela výjimečný. Představuje první základní shrnutí zásad a poznatků vlastní metody, kterou Ševčík postavil proti tradičním výukovým systémům 19. století. Jeho metoda byla natolik průlomová, že se stala základem mnoha dalších houslových škol. Na opusu 1 vyrostly celé generace houslistů po celém světě a ani po více jak 130 letech od svého vzniku Ševčíkova houslová škola nezastarala. Obsah: Ševčík Otakar: Cvičení ve 2. poloze Ševčík Otakar: Cvičení ve 3. poloze Ševčík Otakar: Cvičení ve 4. poloze Ševčík Otakar: Cvičení ve 5. poloze Ševčík Otakar: Cvičení ve 6. poloze Ševčík Otakar: Cvičení ve 7. poloze
Objev podobné jako KN Otakar Ševčík - Škola houslové techniky op. 1 sešit 2, 2.-7. poloha
Forbíny vzpomínek I a II
Audiokniha MP3 Jan Borovička,Jan Werich, čte Jiří Borovička Koncem padesátých let jezdíval Jan Werich na tzv. "besedy s pracujícími" po klubech ROH, vysokoškolských posluchárnách či sanatoriích. Manažer orchestru Karla Vlacha, který se zároveň v Divadle ABC staral o propagaci, Jan Borovička pořizoval z besed zvukové záznamy. Nahrávky se pak staly u Borovičků rodinným pokladem a tvořily podstatnou část prvního vydání tohoto titulu vydavatelstvím Lotos pod názvy Jan Werich Forbíny vzpomínek I. (2002) a Jan Werich Forbíny vzpomínek II. (2003). Jan Werich rád odpovídal na dotazy z obecenstva a činil tak naprosto svobodně a otevřeně, bez jakékoliv autocenzury. Jeho nebojácnost byla udivující a opojná. Jan Borovička nastavil fixní mikrofon samozřejmě na vypravěče, proto je otázky špatně slyšet. V prvním vydání četli dotazy veřejnosti Stella Zázvorková a Jiří Melíšek. Pro naše vydání jsme se rozhodli oslovit syna autora původních záznamů Jiřího Borovičku, aby dotazy...
Objev podobné jako Forbíny vzpomínek I a II
Škola houslové techniky: op. 1, sešit 1, 1. poloha
Kniha - autor Otakar Ševčík, česky editor Jaroslav Foltýn - nové vydání stěžejního díla houslové pedagogiky - metodické komentáře editora ve třech jazycích (česky, anglicky, německy) ke každému sešitu - vybraná cvičení s alternativním prstokladem editora - nová obálka, moderní layout a tisk Bärenreiter přichází s novým vydáním Školy houslové techniky legendárního českého pedagoga a houslisty Otakara Ševčíka (1852-1934). Jeho opus 1 je zcela výjimečný. Představuje první základní shrnutí zásad a poznatků vlastní metody, kterou Ševčík postavil proti tradičním výukovým systémům 19. století. Jeho metoda byla natolik průlomová, že se stala základem mnoha dalších houslových škol. Na opusu 1 vyrostly celé generace houslistů po celém světě a ani po více jak 130 letech od svého vzniku Ševčíkova houslová škola nezastarala. Nové vydání čtyř sešitů Školy houslové techniky op. 1 vychází v zásadě z prvního tištěného vydání z počátku 20. století, ale pracuje i s...
Objev podobné jako Škola houslové techniky: op. 1, sešit 1, 1. poloha
Škola houslové techniky: op. 1, sešit 3, výměny poloh
Kniha - autor Otakar Ševčík, česky editor Jaroslav Foltýn - nové vydání stěžejního díla houslové pedagogiky - metodické komentáře editora ve třech jazycích (česky, anglicky, německy) ke každému sešitu - vybraná cvičení s alternativním prstokladem editora - nová obálka, moderní layout a tisk Bärenreiter přichází s novým vydáním Školy houslové techniky legendárního českého pedagoga a houslisty Otakara Ševčíka (1852-1934). Jeho opus 1 je zcela výjimečný. Představuje první základní shrnutí zásad a poznatků vlastní metody, kterou Ševčík postavil proti tradičním výukovým systémům 19. století. Jeho metoda byla natolik průlomová, že se stala základem mnoha dalších houslových škol. Na opusu 1 vyrostly celé generace houslistů po celém světě a ani po více jak 130 letech od svého vzniku Ševčíkova houslová škola nezastarala. Nové vydání čtyř sešitů Školy houslové techniky op. 1 vychází v zásadě z prvního tištěného vydání z počátku 20. století, ale pracuje i s...
Objev podobné jako Škola houslové techniky: op. 1, sešit 3, výměny poloh
Jan Werich - Forbíny vzpomínek I a II (2 CD) - mluvené slovo
Další důkaz geniality tvůrce, herce, komika a skvělého člověka, který svým humorem, jasnozřivostí, odvážnými a svobodnými názory předběhl čas! Koncem padesátých let jezdíval Jan Werich na tzv. "besedy s pracujícími" po klubech ROH, vysokoškolských posluchárnách či sanatoriích. Manažer orchestru Karla Vlacha, který se zároveň v Divadle ABC staral o propagaci, Jan Borovička pořizoval z besed zvukové záznamy. Nahrávky se pak staly u Borovičků rodinným pokladem a tvořily podstatnou část prvního vydání tohoto titulu vydavatelstvím Lotos pod názvy Jan Werich Forbíny vzpomínek I. (2002) a Jan Werich Forbíny vzpomínek II. (2003).Seznam písní:CD 1Forbíny vzpomínek I1. O čem si chcete povídat? 06:22 2. O srandě 07:20 3. Volové v divadle a o divadle 06:37 4. O satiře 02:20 5. O E. F. Burianovi 07:28 6. Herec Arkadij Rajkin a jeho převleky 01:35 7. Jaroslav Ježek v USA 09:05 8. Jaroslav Friml - klavírní virtuóz 07:42 9. O porodníkovi, hledači pokladů a rozloučení 03:59 CD 2Forbíny vzpomínek II1. Jak to všechno začalo 04:26 2. První setkání s Jaroslavem Ježkem 03:40 3. Julius Fučík a jiné celebrity 05:30 4. O návštěvě Moskvy a trapasech 06:09 5. Umění slouží, ale neposluhuje 03:51 6. O mládí 08:09 7. Jak se na současné dění tváří Jiří Voskovec 06:54 8. Jan Werich a náboženství 03:05 9. O psaní 05:43 10. O Miroslavu Horníčkovi 01:34 11. Jak se Jan Werich seznámil se svou ženou 03:14
Objev podobné jako Jan Werich - Forbíny vzpomínek I a II (2 CD) - mluvené slovo
Forbíny vzpomínek I a II - audiokniha
Audiokniha: Koncem padesátých let jezdíval Jan Werich na tzv. "besedy s pracujícími" po klubech ROH, vysokoškolských posluchárnách či sanatoriích. Manažer orchestru Karla Vlacha, který se zároveň v Divadle ABC staral o propagaci, Jan Borovička pořizoval z besed zvukové záznamy. Nahrávky se pak staly u Borovičků rodinným pokladem a tvořily podstatnou část prvního vydání tohoto titulu vydavatelstvím Lotos pod názvy Jan Werich Forbíny vzpomínek I. (2002) a Jan Werich Forbíny vzpomínek II. (2003). Jan Werich rád odpovídal na dotazy z obecenstva a činil tak naprosto svobodně a otevřeně, bez jakékoliv autocenzury. Jeho nebojácnost byla udivující a opojná. Jan Borovička nastavil fixní mikrofon samozřejmě na vypravěče, proto je otázky špatně slyšet. V prvním vydání četli dotazy veřejnosti Stella Zázvorková a Jiří Melíšek. Pro naše vydání jsme se rozhodli oslovit syna autora původních záznamů Jiřího Borovičku, aby dotazy přetlumočil on. Díky němu se nahrávky zachovaly a byly již po druhé zveřejněny, navíc dostaly v jeho interpretaci autentickou civilní podobu a přiblížily se více Werichovu pojetí dialogu. František Cinger v doprovodném textu zdůrazňuje: "Je mnoho důvodů k tomu, aby se člověk zaposlouchal do více než půlstoletí starých hovorů. On často není nejdůležitější čas, od toho kterého okamžiku uplynulý, jako spíš pravdivost či moudrost myšlenky, zkušenosti, kdy vyslovená." Další důkaz geniality tvůrce, herce, komika a skvělého člověka, který svým humorem, jasnozřivostí, odvážnými a svobodnými názory předběhl čas!
Objev podobné jako Forbíny vzpomínek I a II - audiokniha
Narozeni 1918: I. a II. díl (8595637004238)
Kniha - 656 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha, kterou držíte v rukou, pojednává o zrození sedmdesáti osmi dětí, jež se narodily v rozmezí let 1917-1919. Sedmdesát šest z nich se narodilo v roce 1918. Do vínku jim byla dána samostatná Československá republika. Moderní, svobodná, demokratická společnost složená z mnoha národností, která neměla v tehdejší střední Evropě obdobu. Země, jež se dle vzpomínek našich stoletých spoluobčanů vyznačovala slušností, pracovitostí, kulturou, vzdělaností a průmyslovou vyspělostí. Československo bylo před druhou světovou válkou světovým pojmem. Tento zázrak trval bohužel pouhých dvacet let. Od té doby byla naše republika devastována jak po stránce duchovní, tak i materiální. Životy téměř patnácti milionů obyvatel neblaze poznamenala řada historických událostí - mnichovská dohoda, druhá republika, Protektorát Čechy a Morava, Slovenský štát, komunistický převrat, znárodňování, teror padesátých let, invaze v srpnu...
Objev podobné jako Narozeni 1918: I. a II. díl (8595637004238)
Vlnobití I. a II. díl - Vlasta Javořická
Rozsáhlý román Vlasty Javořické Vlnobití předkládáme čtenářům oblíbené spisovatelky ve dvou dílech. Autorka, ostatně jako vždy, přibližuje krajinu na pomezí Čech a Moravy, malebnou přírodu Vysočiny, jakož i venkovský lid pečující s velkou obětavostí, ale i radostí od jara do zimy o svůj majetek, děděný z generace na generaci. Děj románu více prozradí podtitul Žena dvou mužů. Jedná se o skutečný příběh, zpracovaný věrohodně a zároveň promyšleně. Venkovská idyla rodu Žalmanů se rázem změní ve strhující pátrání po vrahovi. „Vstane-li z hrobu“ a smíří-li se se svými blízkými, se svou ženou a bratrem, na ono rozluštění spletitého případu musí čtenář čekat až do poslední stránky tohoto nejnapínavějšího románu Vlasty Javořické.
Objev podobné jako Vlnobití I. a II. díl - Vlasta Javořická
Mateřství I. a II. díl - Vlasta Javořická
Dva díly příběhu s podtitulem „Román ženy“ nás zavede do malého města na Českomoravské vrchovině, kde se v první polovině 20. století odehrává příběh hlavní hrdinky Zdeny. Mladá nezkušená žena chce co nejlépe naplnit své jediné životní poslání, k němuž byla rodiči vedena, být v manželství oddanou manželkou a obětavou matkou početné rodiny. Brzy však ztrácí i díky manželovi své ideály, prožívá nejedno osobní zklamání, řeší problémy s malými, později dorůstajícími dětmi, potýká se s peněžitým nedostatkem, změnou názorů na výchovu dětí a existenci manželství. Přesto stárnoucí paní učitelová, obklopená už dospělými dětmi a napraveným mužem, prožívá pocit uspokojení a štěstí, neboť, jak napsala autorka, „mateřství je silou a nejmohutnější láskou. Je sladkostí i hořkostí života ženy.“
Objev podobné jako Mateřství I. a II. díl - Vlasta Javořická
KN Otakar Ševčík - Škola houslové techniky op. 1, sešit 4, Cvičení dvo
Škola hry na housle Nové vydání stěžejního díla houslové pedagogiky obsahuje metodické komentáře editora ve třech jazycích (česky, anglicky, německy) ke každému sešitu, vybraná cvičení s alternativním prstokladem editora a novou obálku, moderní layout a tisk. Bärenreiter přichází s novým vydáním Školy houslové techniky legendárního českého pedagoga a houslisty Otakara Ševčíka (1852-1934). Jeho opus 1 je zcela výjimečný. Představuje první základní shrnutí zásad a poznatků vlastní metody, kterou Ševčík postavil proti tradičním výukovým systémům 19. století. Jeho metoda byla natolik průlomová, že se stala základem mnoha dalších houslových škol. Na opusu 1 vyrostly celé generace houslistů po celém světě a ani po více jak 130 letech od svého vzniku Ševčíkova houslová škola nezastarala. Obsah: Ševčík Otakar: Cvičení dvojhmatová Ševčík Otakar: Cvičení v pizzicatu levou rukou Ševčík Otakar: Cvičení flažoletová
Objev podobné jako KN Otakar Ševčík - Škola houslové techniky op. 1, sešit 4, Cvičení dvo
KN Otakar Ševčík - Škola houslové techniky op. 1, sešit 3, výměny polo
Škola hry na housle Nové vydání stěžejního díla houslové pedagogiky obsahuje metodické komentáře editora ve třech jazycích (česky, anglicky, německy) ke každému sešitu, vybraná cvičení s alternativním prstokladem editora a novou obálku, moderní layout a tisk. Bärenreiter přichází s novým vydáním Školy houslové techniky legendárního českého pedagoga a houslisty Otakara Ševčíka (1852-1934). Jeho opus 1 je zcela výjimečný. Představuje první základní shrnutí zásad a poznatků vlastní metody, kterou Ševčík postavil proti tradičním výukovým systémům 19. století. Jeho metoda byla natolik průlomová, že se stala základem mnoha dalších houslových škol. Na opusu 1 vyrostly celé generace houslistů po celém světě a ani po více jak 130 letech od svého vzniku Ševčíkova houslová škola nezastarala.
Objev podobné jako KN Otakar Ševčík - Škola houslové techniky op. 1, sešit 3, výměny polo
KN Otakar Ševčík - Škola houslové techniky op. 1, sešit 1, 1. poloha
Škola hry na housle Nové vydání stěžejního díla houslové pedagogiky obsahuje metodické komentáře editora ve třech jazycích (česky, anglicky, německy) ke každému sešitu, vybraná cvičení s alternativním prstokladem editora a novou obálku, moderní layout a tisk. Bärenreiter přichází s novým vydáním Školy houslové techniky legendárního českého pedagoga a houslisty Otakara Ševčíka (1852-1934). Jeho opus 1 je zcela výjimečný. Představuje první základní shrnutí zásad a poznatků vlastní metody, kterou Ševčík postavil proti tradičním výukovým systémům 19. století. Jeho metoda byla natolik průlomová, že se stala základem mnoha dalších houslových škol. Na opusu 1 vyrostly celé generace houslistů po celém světě a ani po více jak 130 letech od svého vzniku Ševčíkova houslová škola nezastarala. Obsah: Ševčík Otakar: Prstová cvičení na jedné struně Ševčík Otakar: Cvičení na dvou strunách Ševčík Otakar: Cvičení ohbí pravé ruky Ševčík Otakar: Stupnice Ševčík Otakar: Stupnice po terciích Ševčík Otakar: Cvičení v sextách Ševčík Otakar: Oktávy Ševčík Otakar: Nony, decimy atd. Ševčík Otakar: Trojzvuk Ševčík Otakar: Stupnice chromatická Ševčík Otakar: Zmenšený septimový akord Ševčík Otakar: Různé rozložené akordy Ševčík Otakar: Cvičení dvojhmatová Ševčík Otakar: Příklady ve všech tóninách Ševčík Otakar: Cvičení v akordech Ševčík Otakar: Cvičení různých způsobů smyku
Objev podobné jako KN Otakar Ševčík - Škola houslové techniky op. 1, sešit 1, 1. poloha
Sonáta pro violoncello a klavír op. 9 - Miloslav Kabeláč
ed. Zdeněk Nouza, revize violoncellového partu: Daniel VeisTímto dílem zahajuje Editio Bärenreiter Praha kritickou edici souborného díla významného českého skladatele Miloslava Kabeláče (1908 - 1979). Edice (editorem je muzikolog a renomovaný znalec Kabeláčova díla Dr. Zdeněk Nouza) je rozvržena do pěti řad: I: skladby orchestrální a koncertantní, II: skladby pro sólový hlas nebo sbor s orchestrem nebo instrumentálním souborem), III: písně s klavírem, sbory a dětské sbory, IV: skladby komorní, V: skladby pro klavír a pro varhany. Sonáta pro violoncello a klavír z let 1941-42 nebyla dosud publikována a vychází tudíž v této edici poprvé na podkladě autografu.uloženého v Muzeu české hudby v Praze. Part violoncella, který je součástí vydání, revidoval špičkový český violoncellista a první interpret úplného (čtyřvětého) znění díla Daniel Veis.
Objev podobné jako Sonáta pro violoncello a klavír op. 9 - Miloslav Kabeláč
Mateřství I a II. díl (978-80-7497-289-8)
Kniha - autor Vlasta Javořická, 360 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Dva díly příběhu s podtitulem "Román ženy" nás zavede do malého města na Českomoravské vrchovině, kde se v první polovině 20. století odehrává příběh hlavní hrdinky Zdeny.
Objev podobné jako Mateřství I a II. díl (978-80-7497-289-8)
Vlnobití I. a II. díl (978-80-7497-220-1)
Kniha - autor Vlasta Javořická, 492 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Rozsáhlý román Vlasty Javořické Vlnobití předkládáme čtenářům oblíbené spisovatelky ve dvou dílech. Autorka, ostatně jako vždy, přibližuje krajinu na pomezí Čech a Moravy, malebnou přírodu Vysočiny, jakož i venkovský lid pečující s velkou obětavostí, ale i radostí od jara do zimy o svůj majetek, děděný z generace na generaci. Děj románu více prozradí podtitul Žena dvou mužů.
Objev podobné jako Vlnobití I. a II. díl (978-80-7497-220-1)
Publicistika a hry I a II (Dílo 3) - Jan Balabán
Poslední svazek souborného dílaSouborné dílo Jana Balabána, jednoho z nejvýznamnějších českých autorů posledního dvacetiletí, vrcholí svazkem sdružujícím jeho texty publicistické. Tato oblast tvoří nejméně známou, avšak neméně fascinující část Balabánovy tvorby. Do širšího povědomí se dostaly autorovy jadrné sloupky, jež psal v letech 2008–2010 pro týdeník Respekt, avšak rozhovory, které poskytl, a také jeho hojné kritiky výtvarných děl zůstávaly spíše stranou pozornosti. Díky pečlivé bibliografické práci přinášíme Balabánovy roztroušené publicistické texty v jednom svazku, a to např. včetně předmluv ke knihám či podstatných anketních odpovědí. Dílo autora, který znal svůj střed a uměl se pohybovat i v textech příležitostných, bude vydáním tohoto svazku kompletní.2010: svazek I — Povídky2011: svazek II — Romány a novely2011: svazek III — Publicistika
Objev podobné jako Publicistika a hry I a II (Dílo 3) - Jan Balabán
Dějiny literatury Krnovska (I. a II. díl) - Libor Martinek - e-kniha
eBook: Kniha ve dvou dílech Dějiny literatury Krnovska (Od středověku po interetnické vztahy v literatuře 20. století a Od národního obrození do současnosti) je prvním pokusem o literárně-historický výzkum té části Slezska a severní Moravy, která dosud nebyla uceleným způsobem zmapována. Autor usiluje o předložení materiálově co nejsolidněji zpracované a interpretačně spolehlivé odborné publikace s tím, že regionální literatura bude stále vznikat v přirozených regionech, budou-li pro to podmínky. Literaturu v regionech lze (např. podle Petera Zajace) chápat jako pulzující literární organizmy a ty je nutné vždy nejprve odhalit ad hoc a teprve poté se pokusit o jejich analýzu. Kniha má charakter kompendia a není určena pouze odborníkům, nýbrž široké veřejnosti.
Objev podobné jako Dějiny literatury Krnovska (I. a II. díl) - Libor Martinek - e-kniha
Dějiny literatury Krnovska (I. a II. díl) (999-00-035-8474-8)
Elektronická kniha - autor Doc. PhDr. Libor Martinek Ph.D., 423 stran, česky Kniha ve dvou dílech Dějiny literatury Krnovska (Od středověku po interetnické vztahy v literatuře 20. století a Od národního obrození do současnosti) je prvním pokusem o literárně-historický výzkum té části Slezska a severní Moravy, která dosud nebyla uceleným způsobem zmapována. Autor usiluje o předložení materiálově co nejsolidněji zpracované a interpretačně spolehlivé odborné publikace s tím, že regionální literatura bude stále vznikat v přirozených regionech, budou-li pro to podmínky. Literaturu v regionech lze (např. podle Petera Zajace) chápat jako pulzující literární organizmy a ty je nutné vždy nejprve odhalit ad hoc a teprve poté se pokusit o jejich analýzu. Kniha má charakter kompendia a není určena pouze odborníkům, nýbrž široké veřejnosti.
Objev podobné jako Dějiny literatury Krnovska (I. a II. díl) (999-00-035-8474-8)
Zbraně I. a II. Světové války - Vladimír Dolínek, Vladimír Francev, Jan Šach
Výpravná barevná publikace představuje chladné a palné zbraně z obou velkých válek dvacátého století.
Objev podobné jako Zbraně I. a II. Světové války - Vladimír Dolínek, Vladimír Francev, Jan Šach
Spát v moři hvězd: Kniha I. a II. (978-80-253-5805-4)
Kniha - česky Měl to být rutinní průzkum neobydlené planety. Ale když pod povrchem neznámého světa narazí xenobioložka Kira Navárezová na pozůstatek mimozemské stavby, změní to navždy nejen ji, ale i chod lidských dějin. Hrůzy i zázraky prvního setkání s novým druhem, monumentální bitvy o osud lidstva a nejvzdálenější kouty galaxie – to je budoucnost, která Kiru čeká, když se rozhodne odhalit pravdu o tajemné mimozemské civilizaci.
Objev podobné jako Spát v moři hvězd: Kniha I. a II. (978-80-253-5805-4)
Tanec smrti I. a II. díl: sv. 51 (978-80-7483-153-9)
Kniha - autor August Strindberg, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Pohled mistra severského dramatu na vztahy v manželství vystihuje sousloví uvedené v názvu dvou dílů hry – „dance macabre“. Vzrušující temná naturalistická dramata, která stále přitahují pozornost divadelníků i publika, bezesporu silně působí i na dnešní čtenáře. 51. svazek oblíbené edice D v překladu Zbyňka Černíka.
Objev podobné jako Tanec smrti I. a II. díl: sv. 51 (978-80-7483-153-9)
Antonín Dvořák Koncert pro violoncello a orchestr h moll op. 104 Noty
rev. Ladislav Zelenka Koncert pro violoncello a orchestr h moll op. 104, bezpochyby jeden z nejoblíbenějších kusů světového violoncellového repertoáru, je poslední skladbou, kterou Dvořák zkomponoval za svého tříletého pobytu v Americe, kde působil jako ředitel Národní konzervatoře hudby v New Yorku (1892-1895). Je zajímavé, že Dvořák, který neměl k violoncellu jako sólovému nástroji příliš vřelý vztah (byl totiž přesvědčený, že je to krásný nástroj jen v orchestru a v komorní hudbě, protože jen jeho střední poloha je ušlechtilá - jak se sám jednou vyjádřil nahoře to huhňá a dole brumlá ), vytvořil právě pro violoncello koncert upřímně a srdečně obdivovaný a uctívaný umělci i publikem na celém světě. Titul, který se vám dostává do rukou, je kritickým vydáním podle skladatelova rukopisu a je součástí prvního Souborného kritického vydání děl A. Dvořáka. V předkládané edici je výjimečně použitý novější způsob notace violoncella při přímém přechodu z basového do houslového klíče - v těchto případech zní violoncello tak, jak je psáno. Skladatelovu klavírní úpravu podle partitury revidoval a doplnil Karel Šolc. Violoncellový part je vydán v revizi Ladislava Zelenky, bývalého člena Českého kvarteta. Interpret / Téma: Antonín Dvořák Žánr: Classical Země interpreta: Česká republika Vhodné pro: Cello Země původu: Česká republika Jazyk: Český jazyk Úroveň obtížnosti: Začátečník Balení obsahuje: Noty Typ: Noty
Objev podobné jako Antonín Dvořák Koncert pro violoncello a orchestr h moll op. 104 Noty
Jazykové hry pro malé školáky: I. a II. díl (978-80-7598-504-0)
Kniha - autor Svatava Škodová; Markéta Lisá, 132 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Jazykové hry pro malé školáky: I. a II. díl (978-80-7598-504-0)
Stavovské divadlo 1824-1862, I. a II. svazek - Václav Štěpán, Markéta Trávníčková - e-kniha
eBook: Publikace navazuje na dvoudílnou monografii Prozatímní divadlo 1862–1883 (Academia – Národní divadlo, Praha 2006). Za použití stejné metodologie do podrobností mapuje českojazyčný repertoár pražského Stavovského divadla od roku 1824, kdy se začal utvářet profesionální český soubor, do vzniku Prozatímního divadla v roce 1862. Z cedulí jako prvořadého a unikátního pramene výzkum vycházel, jejich informace byly však ověřovány a doplňovány na základě studia dalších pramenů, dobového tisku a literatury. Využití specializované databáze Elektronický divadelní archiv umožnilo sestavení nejen soupisu inscenací a představení, ale i přehledu činnosti tvůrců, inscenátorů i interpretů Stavovského divadla v uvedeném období.
Objev podobné jako Stavovské divadlo 1824-1862, I. a II. svazek - Václav Štěpán, Markéta Trávníčková - e-kniha
Hercules DS580B Stojan pro violoncello
příslušenství: Skládací stojan na violoncello, pevná konstrukce, odlehčený, výška 920-1200m, nosnost 15kg. Kompatibilní s: Cello Barva: Černá Země původu: Čína
Objev podobné jako Hercules DS580B Stojan pro violoncello
Bespeco VL400 Stojan pro violoncello
Profesionální stojan značky Bespeco určený pro Cello. Stojan je vyroben z oceli a zaručuje pevné držení nástroje. Jeho maximální nosnost je 20kg, přičemž samotný stojan váží pouze 2,8 kg. VL400 má nastavitelnou výšku a sklon. Jeho výška je 74cm a šířka 41cm. Země původu: Čína;Čína Barva: Černá;Černá Výška (cm): 74.0;74.0 Kompatibilní s: Cello;Cello Hmotnost: 2,8 kg;2,8 kg Šířka (cm): 41.0;41.0
Objev podobné jako Bespeco VL400 Stojan pro violoncello
GEWA 452234 Stojan pro violoncello
Stojánek pro violončelo. Vlastnosti: Vhodné pro všechny cello velikosti. Šířka: 30 cm. Hloubka: 12 – 14 cm. Korkem potáhnutý podklad pro hud.nástroj. Kompatibilní s: Cello Země původu: Indie Barva: Černá
Objev podobné jako GEWA 452234 Stojan pro violoncello
GEWA 452232 Stojan pro violoncello
Stojánek pro violončelo. Vlastnosti: Gear-System. Skládací. Výška stavitelná. Materiál: ocelová trubka. Výška: 60 – 90 cm. Hmotnost: 3 kg. Barevné provedení: Černá. Barva: Černá Kompatibilní s: Cello Země původu: Čína
Objev podobné jako GEWA 452232 Stojan pro violoncello
GEWA 452236 Stojan pro violoncello
Stojánek pro violončelo. Vlastnosti: Vhodné pro všechny cello velikosti. Šířka: 30 cm. Hloubka: 12 – 14 cm. Barva: Natural Kompatibilní s: Cello Země původu: Čína
Objev podobné jako GEWA 452236 Stojan pro violoncello
Konig & Meyer KS511 Stojan pro violoncello
Standardní skládatelný stojan pro violoncello s konstrukcí s tvarem písmene A. Stojan nabízí pevné a stabilní řešení pro odkládání violoncella doma, ve zkušebně, ve studiu nebo na pódiu. Stojan je skládatelný a jeho konstrukce je vyrobena z oceli. Celková výška stojanu je 535 mm a kontaktní místa s nástrojem jsou pokryty pryžově-korkovým materiálem, který chrání nástroj před poškrábáním. Šířku stojanu lze nastavit od 285 do 450 mm. Hmotnost: 2.362 kg. Barevné provedení: Black/Cork. Barva: Černá Země původu: Německo Kompatibilní s: Cello
Objev podobné jako Konig & Meyer KS511 Stojan pro violoncello
Jamník Tomáš, Kahánek Ivo: Sonáty pro violoncello a klavír - CD (SU3928-2)
Hudební CD - Mladý violoncellista Tomáš Jamník (* 1985), v současné době ještě student Hudební fakulty pražské AMU ve třídě profesora Josefa Chuchra, patří dnes k našim nejtalentovanějším mladým umělcům. Doslovazazářil v loňském roce, kdy se stal vítězem mezinárodní violoncellové soutěže Pražského jara 2006. Mladý violoncellista Tomáš Jamník (* 1985), v současné době ještě student Hudební fakulty pražské AMU ve třídě profesora Josefa Chuchra, patří dnes k našim nejtalentovanějším mladým umělcům. Doslovazazářil v loňském roce, kdy se stal vítězem mezinárodní violoncellové soutěže Pražského jara 2006. Umělecká dráha tehdy jednadvacetiletého interpreta začala strmě stoupat. Nahrávka, kterou Tomáš Jamník realizoval pro Supraphon a kterou uvádíme na trh, je jeho debutem. Představuje se na ní v repertoáru, který mu doslova sedí a který dokazuje, že ve svém věku je již neuvěřitelně zralým umělcem. Rovnocenným partnerem u klavíru je mu Ivo Kahánek (*1979), další z...
Objev podobné jako Jamník Tomáš, Kahánek Ivo: Sonáty pro violoncello a klavír - CD (SU3928-2)
Various: Kalabis: Sonáty pro violoncello, klarinet, housle a klavír - CD (SU4210-2)
Hudební CD - Kompoziční odkaz Viktora Kalabise (1923-2006), jedné z nejvýraznějších osobností české hudby 20. století, čítá desítky opusů vesměs instrumentální hudby, včetně skladeb pro jeho manželku cembalistku Zuzanu Růžičkovou. Kompoziční odkaz Viktora Kalabise (1923-2006), jedné z nejvýraznějších osobností české hudby 20. století, čítá desítky opusů vesměs instrumentální hudby, včetně skladeb pro jeho manželku cembalistku Zuzanu Růžičkovou. Podle vlastních slov Kalabis usiloval o hudbu, jejíž kořeny jsou zapuštěny v jeho zemi, hudbu pro vzdělané posluchače. Jakkoli inspiraci čerpal i z tvorby klasiků 20. století, dospěl k vlastní syntéze, k alternativě k racionálním kompozičním technikám - k alternativě neromantické, blízké hudebnímu neoklasicismu. Kromě připravované první integrální nahrávky Kalabisovy klavírní tvorby (2CD k vydání v roce 2019) pianista Ivo Kahánek společně s předními českými interprety natočil tři sonáty. Violoncellová odráží dramatické...
Objev podobné jako Various: Kalabis: Sonáty pro violoncello, klarinet, housle a klavír - CD (SU4210-2)
Česká filharmonie/Neumann Václav: Koncerty pro violoncello a orchestr - CD (SU3543-2)
Hudební CD - V úctyhodné řadě dvaceti osmi koncertantních instrumentálních skladeb s průvodem orchestru v díle Bohuslava Martinů (1890-1959) nalezneme i čtyři věnované violoncellu. V úctyhodné řadě dvaceti osmi koncertantních instrumentálních skladeb s průvodem orchestru v díle Bohuslava Martinů (1890-1959) nalezneme i čtyři věnované violoncellu. Dvě z nich jsou zachyceny na naší nahrávce s německou violoncellistkou Angelicou Mayovou. Inspirující prostředí velkoměsta nad Seinou s neopakovatelnou sugestivní atmosférou ovlivnilo příznivě rychlý rozvoj velkého talentu a ten záhy vydal první plody, které vzbudily svou originalitou zaslouženou pozornost nejen doma, ale i v cizině. K nim patří i První ze dvou violoncellových koncertů. Druhý pak vznikl na sklonku války v NewYorku a jeho osud byl zvláštní potud, že čekal plných dvacet let na svou pódiovou premiéru. Došlo k ní až v roce 1965 zásluhou českého violoncellisty Saši Večtomova. Není to skladba přístupnána...
Objev podobné jako Česká filharmonie/Neumann Václav: Koncerty pro violoncello a orchestr - CD (SU3543-2)
Rostropovič Mstislav: Suity pro violoncello (komplet). Russian Masters (2x CD) - CD (SU4044-2)
Hudební CD - Bachovy suity má dnes na repertoáru každý významný violoncellista a mnozí z nich se pyšní nahrávkou kompletního cyklu. Bachovy suity má dnes na repertoáru každý významný violoncellista a mnozí z nich se pyšní nahrávkou kompletního cyklu. Když před šedesáti lety vystoupil čtyřiadvacetiletý Mstislav Rostropovič (1927-2007) poprvé na veřejnosti se souborným provedením suit, byl to čin hodný průkopníka, navazující na předchozí úsilí Pabla Casalse. Při pořizování tohoto živého snímku v roce 1955 na festivalu Pražskéjaro bylo Rostropovičovi 28 let; odtud atributy nahrávky - mladistvá síla i překvapivá zralost, a okouzlení (violoncellista v těch dnech v Praze poznal svou celoživotní družku, pěvkyni Galinu Višněvskou, se kterou se po několikadenní známosti po návratu do Moskvy oženil). Když pak Rostropovič ve Francii roku 1991 suity souborně nahrál studiově, bylo mu 64 let. O to vzácnější je tento živý snímek z archivu Českého rozhlasu, který přes půl...
Objev podobné jako Rostropovič Mstislav: Suity pro violoncello (komplet). Russian Masters (2x CD) - CD (SU4044-2)
Jamník Tomáš, Symfonický orchestr Českého rozhlasu, Netopil Tomáš: Kompletní dílo pro violoncello (2 (SU4034-2)
Hudební CD - Dvořák a violoncello? Samozřejmě, koncert h moll, nejnahrávanější violoncellový koncert všech dob. Samotný Dvořák si jej nesmírně cenil: Dvořák a violoncello? Samozřejmě, koncert h moll, nejnahrávanější violoncellový koncert všech dob. Samotný Dvořák si jej nesmírně cenil: „...právě jsem dokončil nový koncert pro čelo, a pravím Vám zcela jistě, že tento koncert daleko předstihuje moje oba koncerty ... Samochvála nebývá spolehlivá - ale já Vám to musím říct, že mám z toho díla nehoráznou radost a myslím, že se nemýlím.” Avšak i několik dalších Dvořákových opusů pro cello si pro svou krásu rozhodně zaslouží nemalou pozornost. Vedle dvou drobných náladových skladeb (Rondo, Klid) je zde téměř neznámý první violoncellový koncert; původní verzi s klavírem pro orchestr instrumentoval znalec skladatelova díla Jarmil Burghauser v intencích Dvořákovy instrumentace prvních symfonií ze stejné doby. Čtyřiadvacetiletý Dvořák v koncertu hýří nápady, jež by...
Objev podobné jako Jamník Tomáš, Symfonický orchestr Českého rozhlasu, Netopil Tomáš: Kompletní dílo pro violoncello (2 (SU4034-2)
Konig & Meyer 141/1 Stojan pro violoncello
Profesionální skládatelný stojan pro violoncello. Stojan nabízí pevné a stabilní řešení pro odkládání violoncella doma, ve zkušebně, ve studiu nebo na pódiu. Stojan je skládatelný a jeho konstrukce je vyrobena z oceli. Základna nabízí průměr až 800 mm, díky čemuž se stojan může pochlubit vysokou úrovní stability. Samozřejmostí je možnost výškového nastavení od 620 do 1120 mm. Hmotnost: 2.54 kg. Barevné provedení: Black. Kompatibilní s: Cello Země původu: Německo Barva: Černá
Objev podobné jako Konig & Meyer 141/1 Stojan pro violoncello
Ericsson Mikael, Český komorní orchestr, Kukal Ondřej: Rejcha: Koncerty pro violoncello - CD (SU3873-2)
Hudební CD - Kompoziční dílo Josefa Rejchy je rozsáhlé a žánrově velmi pestré. Rejcha bohatě využíval zvukových kvalit smyčcových nástrojů, stavěl na expresivní melodice a barvité instrumentaci. Kompoziční dílo Josefa Rejchy je rozsáhlé a žánrově velmi pestré. Rejcha bohatě využíval zvukových kvalit smyčcových nástrojů, stavěl na expresivní melodice a barvité instrumentaci. Svým kompozičním stylem podstatně ovlivnil ranou tvorbu dvou skladatelů - svého synovce, pozdějšího profesora pařížské konzervatoře, skladatele a teoretika Antonína Rejchu (1767-1836) a Ludwiga van Beethovena. Koncertantní skladby pro housle a dvoje housle, pro violoncello, pro housle a violoncello se ve své době těšily mimořádné oblibě. Violoncellové koncerty Josefa Rejchy v barvité interpretaci Mikaela Ericsson! Seznam stop Koncert pro violoncello a orchestr č. 1 A dur, op. 4 Allegro moderato / Largo maestoso / Rondo. Allegro Koncert pro dvoje housle (pro housle a violoncello) a...
Objev podobné jako Ericsson Mikael, Český komorní orchestr, Kukal Ondřej: Rejcha: Koncerty pro violoncello - CD (SU3873-2)
Sonáty pro violoncello (979-0-2601-0878-3)
Kniha - autor Luboš Fišer, česky Další svazek řady představující dílo Luboše Fišera (1935–1999) obsahuje tři jednověté, zhruba osmiminutové violoncellové sonáty, které jsou ukázkou skladatelova nezaměnitelného kompozičního stylu v jeho vyzrálé podobě let 1975–1985. Všechny tři skladby jsou efektními koncertními kusy s vysoce dramatickým nábojem a typicky „fišerovskou“ expresivitou. Sonáta pro violoncello a klavír vznikla roku 1975, Sonáta pro dvě violoncella a klavír je o pět let mladší a je věnována Josefu a Janu Chuchrovi. Za dalších pět let napsal Fišer Sonátu pro violoncello sólo (1985–1986) pro violoncellistu premiéry Sonáty pro violoncello a klavír Marka Jerieho, který tuto sólovou sonátu na popud skladatele také revidoval. Instrumentální revize Sonáty pro violoncello sólo Marka Jerieho je nedílnou součástí díla a v této podobě, včetně prstokladů a smyků, je publikována v předkládaném vydání. Edice vychází z autorizovaných dobových tištěných vydání...
Objev podobné jako Sonáty pro violoncello (979-0-2601-0878-3)
Dolfinos Cello Grip-Foot Basic Stojan pro violoncello
DOLFINOS Grip-Foot Basic Edition je špičková zarážka na koncovou jehlu vyrobená ve Švýcarsku. Její elegantní a stylový design dokonale přilne k většině povrchů, jako je dřevo, koberec, mramor, a dokonce i led. Tato průlomová inovace nabízí hráči naprostou nezávislost na jakýchkoli komplikovaných nastaveních na mnoha různých typech podlah. Její špičkový design byl vyvinut ve spolupráci se švýcarským Institutem polymerové nanotechnologie.Grip-Foot Basic Edition se skládá ze dvou komponentů: pevné desky pro upevnění nástroje na místě a vysoce přilnavého a dlouhotrvajícího krytu, který lze po opotřebení snadno vyměnit. S průměrem pouhých 9 cm a hmotností 40 g je DOLFINOS Grip-Foot Basic Edition cenově nejdostupnější model - vyrobený pro každého a všude.DOLFINOS nabízí také prémiové Grip-Footy vyrobené pro profesionály. Kompatibilní s: Cello Hmotnost: 40 g Šířka (cm): 9.0 Barva: Černá
Objev podobné jako Dolfinos Cello Grip-Foot Basic Stojan pro violoncello
Technika houslové hry: Sešit 2 (9790260105928)
Kniha - autor Zdeněk Gola, 62 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Metodika obou sešitů Golovy učebnice se zásadně liší od podobné houslové literatury a přináší nový pohled na způsoby studia prstové techniky. Technika levé ruky je zde chápána jako základ houslové hry. Spočívá ve hmatové jistotě prstů, která podle autora vychází ze dvou pohybových funkcí levé ruky. Z horizontálního postavení, v němž se ruka pohybuje pouze v rámci jedné libovolné polohy a z vertikálních pohybů, kdy ruka již není stabilizována na jednom místě, ale střídá různé polohy podél hmatníku. V zájmu maximální hmatové jistoty prstů jsou tyto dva směrové pohyby od sebe odděleny a samostatně se procvičují v různých kombinacích jak v jednohlase, tak i ve dvojhlase. Ve 2. sešitu se horizontální a vertikální pohyby opět spojují a zdokonalují se kompaktně. Jednotlivá cvičení Techniky houslové hry jsou určena houslistům, kteří již mají základní znalosti ve hře v polohách a dvojhmatech....
Objev podobné jako Technika houslové hry: Sešit 2 (9790260105928)
Štěpán Filípek - cello, Kately: Barber, Janáček, Gill, Ištvan: Skladby pro violoncello a klavír (CR0962-2)
Hudební CD - V létě 2015 přijela Katelyn Bouska do České republiky pátrat po nové generaci českých hudebních skladatelů. Při této příležitosti narazila na Štěpána Filípka, který ji seznámil s některými partiturami Miloslava Ištvana a hudebním světem Brna. V létě 2015 přijela Katelyn Bouska do České republiky pátrat po nové generaci českých hudebních skladatelů. Při této příležitosti narazila na Štěpána Filípka, který ji seznámil s některými partiturami Miloslava Ištvana a hudebním světem Brna. Ze vzájemného sdílení informací o hudebních kulturách později vykrystalizovala dlouhodobá spolupráce. V současnosti Katelyn vyučuje hru na klavír na Curtisově Institutu a Tempel University ve Philadelphii. Štěpán je violoncellistou komorních souborů Miloslav Ištvan Quartett, Solaris3 a Opera trio. Často také spolupracuje s Českým rozhlasem Brno na zdokumentování prací pro violoncello současných moravských autorů. Jedním z nejzajímavějších amerických hudebních skladatelů...
Objev podobné jako Štěpán Filípek - cello, Kately: Barber, Janáček, Gill, Ištvan: Skladby pro violoncello a klavír (CR0962-2)
Podívejte se také
- Mateřství I a II. díl (978-80-7497-289-8)
- Sonáty pro violoncello (979-0-2601-0878-3)
- Violoncello (80-85780-05-4)
- cesky jazyk 5 1 pracovni sesit pro 5 rocnik zs 978 80 7238 961 2
- Meditační techniky (978-80-750-0196-2)
- cesky jazyk 7 1 dil pracovni sesit
- Slovanská rapsodie g moll op. 45/2 (9790260104723)
- TPMS CUB OPEL Signum Oi86 08/2002 - 08/2009 [A (OP-2)] (3717S720)
- TPMS CUB OPEL Vectra Oe86 08/2002 - 08/2008 [A (OP-2)] (3768S720)
- Výtvarná výchova a základní techniky pro učební obor kadeřník (9783808562680)
- Ericsson Mikael, Český komorní orchestr, Kukal Ondřej: Rejcha: Koncerty pro violoncello - CD (SU3873-2)
- Canon i-SENSYS MF264dw II (5938C017)
- Reiki Praktické rady pro I., II. a III. stupeň (978-80-7336-240-9)
- Slovenské rozprávky a povesti I, II (978-80-222-1118-5)
- Je Hurvínek OP? ()
- A4tech OP-760 Black černá USB (OP-760 Black)
- Řešení příkladů a cvičení z informatiky a výpočetní techniky 2.díl (80-86686-41-8)
- Baarova Lenka: Flute Concertos, Op.10 - CD (CQ0073-2)
- A4tech OP-620D-U1 černá USB (OP-620D BLACK USB)
- Microsoft Excel pro techniky a inženýry (978-80-251-2421-5)
- Cobi 2621 Merkava Mk. I/II (5902251026219)
- Zvuky techniky 60 zvuků techniky: Stiskni obrázek a poslouchej zvuky strojů a dopravních prostředků! (978-80-7547-652-4)