Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
ŠPL 8 - Rozvoj logického myšlení - Věra Kárová
Soubor cvičení a her určených k rozvíjení těch schopností dětí předškolního věku, které jim po nástupu do školy pomohou zvládnout matematiku. Pomocí pracovních listů , které mohou sloužit i jako podklady pro kopírování, se zábavnou formou procvičuje rozlišování tvarů, orientace v prostoru, rozlišování polohy a velikosti předmětů, vnímání a poznávání souvislostí mezi předměty.
Podívejte se také logicke mysleni
ŠPL 4 - Rozvoj myšlení a řeči - Jana Svobodová, Blanka Borová
Pracovní listy jsou věnovány výše zmíněným deseti tématům, které respektují zkušenosti dětí a současně pomáhají rozvíjet jejich znalosti a dovednosti. Základní námět má vždy tři situace, které na sebe mohou, ale nemusí navazovat. Čtvrtá situace je určena vlastnímu řešení dítěte na prázdný pracovní list. Každý pracovní list obsahuje velký obrázek situace, která je tématem činnosti. Spodní část listu obsahuje pět malých obrázků, které umožňují rozvíjet slovní zásobu a jsou základem k řešení jednoduchých úkolů. Malé obrázky je možné vybarvit, vystřehnout a manipulovat s nimi podle pokynů. Text je psán velkým písmem, takže školáci mohou pracovní listy využívat samostatně.
Podívejte se také Electronic-Star SPL reproduktor + zesilovač
Počítáme do deseti - Věra Kárová
Osvědčený pracovní sešit k matematice pro 1. ročník základní školy. Je bohatě barevně ilustrovaný a plný rozmanitých a hravých úkolů. Pomáhá prvňáčkům procvičit si počítání do deseti.
Podívejte se také Osobní rozvoj
Podívejte se také
- Kreativita a její rozvoj (978-80-87981-23-8)
- Skytec SPL-400 černý, zesilovač 1200W
- aloe vera
- vera john
- Skytec SPL-1000 černý, PA zesilovač 2800W, ekvalizér
- Šimonovy pracovní listy 8: Rozvoj logického myšlení (978-80-262-1777-0)
- aloe vera gél
- Kostka pro rozvoj smyslů (3838A)
- Skytec SPL-500 černý, PA zesilovač 500W, LED, ekvalizér
- Olympia Aloe Vera (VPmatr1259nad)
- Helios Aloe Vera (VPmatr0609nad)
- Lada Aloe Vera (VPmatr0869nad)
- purity vision aloe vera
- Rio Aloe Vera (VPmatr1463nad)
- Kréta Aloe Vera (VPmatr0841nad)
- Dáda Aloe Vera (VPmatr0343nad)
- Victoria Aloe Vera (VPmatr1567nad)
- Adéla Aloe Vera (VPmatr0043nad)
- Irma Aloe Vera (VPmatr0721nad)
- Žaneta Aloe Vera (VPmatr1702nad)
Počítáme do dvaceti - Věra Kárová, Jana Svobodová
Osvědčený pracovní sešit k matematice pro 1. ročník základní školy. Je bohatě barevně ilustrovaný a plný rozmanitých a hravých úkolů. Pomáhá prvňáčkům procvičit si počítání do dvaceti.
Objev podobné jako Počítáme do dvaceti - Věra Kárová, Jana Svobodová
ŠPL 1 - Celkový rozvoj - Markéta Mlčochová
Šimonovy pracovní listy 1 Celkový rozvoj Pracovní listy jsou určeny pro děti od 3 let až po žáky prvních tříd. Mají zpestřit práci dětí a pomoci jim při osvo¬jování základních vědomostí a dovedností. Dítě je motivováno, současně mu však zůstává prostor pro vlastní nápady. Stává se „spoluautorem“, uplatňuje své dovednosti. Každý list je možno využít několikrát: Dítě ho vybarví, povídá o něm, vystřihuje z něj, skládá obrázky. Každý pracovní list je doplněn stručnými pokyny pro učitele a rodiče. V těchto pokynech je uveden přehled cílů, ke kterým pracovní list přispívá, seznam pomůcek a metodické poznámky. Pracovní listy přispívají k celkovému rozvoji dítěte, prohlubují prostorovou orientaci, znalosti základních barev, paměť, myšlení a tvořivost, smysl pro detail; nabízejí uvolňovací cviky. Mgr. Markéta Mlčochová je učitelka na ZŠ, výchovná poradkyně a speciální pedagožka se specializací logopedie, psychopedie a etopedie. V Portále vydala ŠPL 1, 2, 3, 10, Neobyčejný rok předškoláka a Povídám, povídám pohádku. Její pracovní listy vznikly z příprav na vyučovací jednotky pro děti s mentálním postižením. Velice si je však oblíbily i učitelky v mateřských školách a rodiče.
Objev podobné jako ŠPL 1 - Celkový rozvoj - Markéta Mlčochová
ŠPL 23 - Rozvoj slovní zásoby - Marie Těthalová
Jak podpořit rozvoj slovní zásoby dítěte mezi třetím a šestým rokem věku? Kromě společného čtení a prohlížení knížek je to rozhovor, povídání o tom, co se stalo, co nás čeká, na co se těšíme, co máme rádi. První část pracovních listů je věnovaná podstatným jménům, konkrétně nadřazeným a podřazeným výrazům. Dalším důležitým okruhem jsou přídavná jména. Děti budou poznávat, jaké mají nejrůznější předměty vlastnosti, a budou se je učit správně pojmenovávat. Děti se také seznámí s různými způsoby, jimiž mohou pojmenovat jednu věc. Nepůjde o prostá synonyma, ale o určitý posun významu. Důležitým tématem jsou také slovesa, díky nimž můžeme vyjádřit, kdo co dělá a umí. Součástí komunikační kompetence je též schopnost říci si o to, co potřebujeme, poděkovat druhým za to, co pro nás udělali, pochválit to, co se nám líbí, a též vhodný pozdrav a rozloučení. Závěrečné úkoly se tedy věnují právě těmto výrazům, které otevírají cestu k druhým lidem. Marie Těthalová je speciální pedagožka, šéfredaktorka Informatoria 3–8 a autorka Informatoria 3–8 SPECIÁL Na silnici bezpečně. Pracovala ve speciální mateřské škole a ve škole pro děti s poruchami učení a chování.
Objev podobné jako ŠPL 23 - Rozvoj slovní zásoby - Marie Těthalová
ŠPL 15 - Rozvoj sluchového vnímání - Renáta Frančíková, Eva Štanclová
Rozvoj sluchového vnímání, rozlišování hlásek, slabik a slov pro mateřské školy a první ročníky ZŠ Pracovní sešit s předlohami ke kopírování nabízí úkoly zaměřené na procvičování abecedy. Je určen zejména pro práci s dětmi v mateřských školách, ale také rodičům, kteří chtějí připravit své dítě na zahájení školní docházky nebo se mu věnovat v rámci domácí přípravy v 1. ročníku ZŠ. Děti si budou hrát se slovy - porovnávat je, vyhledávat shodná a rozdílná, rozpoznávat jednoslabičná a víceslabičná. Dále budou vybarvovat, vyprávět o předmětech a zvířátkách na obrázcích, procvičí si sluchové vnímání hlásek, orientaci na ploše a koordinaci pohybů ruky a oka, což jim usnadní vstup do školy i první krůčky v ní. Součástí každého úkolu je mnoho doplňujících cvičení zaměřených na rozvoj základních kompetencí. Renata Frančíková je ilustrátorka dětských knížek, publikuje v nakladatelstvích Axióma, Albatros, Delta Macek. Mgr. Eva Štanclová je ředitelka Mateřské školy v Hospozíně u Velvar. Pro své žáky vymýšlí pohádky, básničky a písničky vztahující se k jednotlivým výchovným celkům. Autorky již společně připravily pro nakladatelství Portál Šimonovy pracovní listy 13 (2009).
Objev podobné jako ŠPL 15 - Rozvoj sluchového vnímání - Renáta Frančíková, Eva Štanclová
ŠPL 6 - Logopedická cvičení - Věra Charvátová-Kopicová, Šárka Boháčová
Kniha obsahuje i předlohy pro kopírování. Logopedická cvičení - soubor první, obsahuje dvacetdva pracovních listů k jedenácti hláskám. Některé listy a cvičení jsou zaměřeny na hlásky artikulačně jednoduché (M, P, B, V, F), jiné na artikulačně náročnější (C, S, Z, Č, Š, Ž).
Objev podobné jako ŠPL 6 - Logopedická cvičení - Věra Charvátová-Kopicová, Šárka Boháčová
Rozvoj řeči a slovně logického myšlení, 1. díl - Jiřina Bednářová
Publikace doplňuje systém předškolního vzdělávání autorky Jiřiny Bednářové o klíčovou oblast – podporu rozvoje slovní zásoby formou povídání, her a dalších činností. Provází čtenáře vývojovými fázemi chápání a používání pojmů, uvědomování si vztahů mezi nimi. U každé činnosti jsou uváděny stupně obtížnosti, které umožňují volit činnosti pro děti různého věku i rozdílné slovní zásoby podle aktuálních schopností.
Objev podobné jako Rozvoj řeči a slovně logického myšlení, 1. díl - Jiřina Bednářová
Rozvoj řeči a slovně logického myšlení, 1. díl - Jiřina Bednářová - e-kniha
eBook: Publikace doplňuje systém předškolního vzdělávání autorky Jiřiny Bednářové o klíčovou oblast – podporu rozvoje slovní zásoby formou povídání, her a dalších činností. Provází čtenáře vývojovými fázemi chápání a používání pojmů, uvědomování si vztahů mezi nimi. U každé činnosti jsou uváděny stupně obtížnosti, které umožňují volit činnosti pro děti různého věku i rozdílné slovní zásoby podle aktuálních schopností.
Objev podobné jako Rozvoj řeči a slovně logického myšlení, 1. díl - Jiřina Bednářová - e-kniha
ŠPL 5 - Grafomotorická cvičení - Marie Pilařová
Soubor zábavných grafomotorických cvičení pomůže dětem předškolního věku i malým školákům při zdokonalování jemné motoriky, smyslového vnímání, vytváření technických dovedností (způsob sezení, ovládání pastelky rukou) a především grafických dovedností (směr, tvar, velikost). U dětí předškolního věku jde přitom spíše o uvolněnost pohybu než o přesnou kopii tvaru. Jednotlivé listy lze vytrhnout, případně okopírovat, a dát dětem volné listy. To umožňuje učiteli pohotově reagovat na individuální zvláštnosti dětí.
Objev podobné jako ŠPL 5 - Grafomotorická cvičení - Marie Pilařová
ŠPL 2 - Obrázky, geometrické tvary - Markéta Mlčochová
Rozvoj pozornosti, cvičení postřehu, zraková diferenciace, rozvoj myšlení. Grafomotofické tvary, rozlišování základních geometrických tvarů, procvičování zrakové syntézy a analýzy. Mgr. Markéta Mlčochová je učitelka na ZŠ, výchovná poradkyně a speciální pedagožka se specializací logopedie, psychopedie a etopedie. V Portále vydala ŠPL 1, 2, 3, 10, Neobyčejný rok předškoláka a Povídám, povídám pohádku.
Objev podobné jako ŠPL 2 - Obrázky, geometrické tvary - Markéta Mlčochová
ŠPL 3 - Dokreslování, uvolňovací cviky pro psaní - Markéta Mlčochová
Dokreslování a uvolňovací cviky Soubor 32 pracovních listů obsahuje obrázky k uvolňování ruky pro přípravu na psaní, pro nácvik stříhání a vybarvování. Zpočátku jsou připravené obrázky pro volné dokreslování, při nichž si děti kromě kreslení procvičují představivost, rozvíjejí paměť, pozornost a vnímání detailů. Další listy pak pomocí předkreslených tvarů vedou postupně ke stále přesnější práci s tužkou. Mgr. Markéta Mlčochová je učitelka na ZŠ, výchovná poradkyně a speciální pedagožka se specializací logopedie, psychopedie a etopedie. V Portále vydala ŠPL 1, 2, 3, 10, Neobyčejný rok předškoláka a Povídám, povídám pohádku.
Objev podobné jako ŠPL 3 - Dokreslování, uvolňovací cviky pro psaní - Markéta Mlčochová
ŠPL 27 - Pohádková grafomotorika pro malé předškoláky - Irena Novotná
Pracovní sešit je určen především pro malé předškoláky, ale je možné ho využít i pro odlehčení výuky v první třídě. Souborem zábavných úkolů provází děti pohádkové postavy, díky kterým je bude plnění úkolů opravdu bavit. Najdou zde něžnou vílu, krásnou princeznu, veselého vodníka, umouněného čerta, nosatou čarodějnici a zapomětlivého loupežníka. Nenásilnou a hravou formou si děti procvičí nejen jemnou motoriku, která je pro vstup do první třídy velmi důležitá, ale také jednoduché počítání, posílí koncentraci, budou rozvíjet svou představivost, orientaci, a především pocítí radost při společné práci. Irena Novotná vystudovala Střední zdravotnickou školu v Praze a specializaci na Vyšší odborné škole, obor Dětská sestra. Pracovala jako zdravotní sestra v ambulanci, nyní se věnuje rukodělné tvorbě. Maluje na textil, papír, dřevo, vymýšlí pracovní listy, které testuje nejen na svých dětech.
Objev podobné jako ŠPL 27 - Pohádková grafomotorika pro malé předškoláky - Irena Novotná
D'Addario Planet Waves PW-SPL Planet Lock Kytarový pás Black
Kytarový popruh ze série Planet Lock s patentovaným systémem, který se hodí pro všechny typy kytar a zaručuje, že popruh zůstane na svém místě, až dokud ho neuvolníte pomocí boční spony. Je vyroben z extrémně odolného propylenu v černém barevném provedení tak, aby ani jeden z jeho konců nezpůsobil poškrábání či znehodnocení kytary. Nastavitelná délka: 90-151 cm Barva: Černá Maximální délka (cm): 151.0 Šířka (mm): 50.8 Tloušťka polstrování: Ne Maximální délka: 151 cm Země původu: Kanada Typ: Kytarový řemen Minimální délka: 90 cm Šířka: 50,8 mm Materiál: Textilie Barva podle výrobce: Black Minimální délka (cm): 90.0
Objev podobné jako D'Addario Planet Waves PW-SPL Planet Lock Kytarový pás Black
Medi-Inn Vlhčené mycí rukavice s aloe vera 8 ks
Mycí rukavice Medi-Inn skvěle čistí pokožku, a zároveň o ni pečují díky mléku s aloe vera. Jsou jemné a šetrné, a ideální především ke každodenní péči o pacienty upoutané na lůžko.
Objev podobné jako Medi-Inn Vlhčené mycí rukavice s aloe vera 8 ks
Myšlení hranice / hranice myšlení - Petr Prášek, Alena Roreitnerová - e-kniha
eBook: Filosof by měl mít odvahu setrvat na hranici mezi různými obory, stát se jejich mediátorem, ale mluvit svým vlastním jazykem. Studenti a kolegové Miroslava Petříčka vydali u příležitosti jeho životního jubilea počet z vlastního myšlení a bádání, které se po jeho vzoru pouští do této riskantní oblasti. Mimořádně silná sestava autorů několika generací má široký záběr: od astronomie po animovaný film, od Prousta po Hraničáře. Ve všech těchto oborech a v mnoha dalších totiž Miroslav Petříček zanechal svou inspirativní stopu.
Objev podobné jako Myšlení hranice / hranice myšlení - Petr Prášek, Alena Roreitnerová - e-kniha
ŠPL 26 - Už se těším do školy - Blanka Křováčková, Iva Košek Bartošová
Pracovní listy obsahují soubor zábavných úkolů pro děti ve věku 5–7 let. Jsou rozděleny do čtyř tematických bloků. Témata se vztahují k ročním obdobím a k vybraným svátkům naší kultury. Nabízená cvičení jsou zaměřena především na rozvíjení grafomotorických dovedností dítěte, pravolevé orientace, časových a prostorových představ, zrakového, sluchového vnímání. Rozvíjeny jsou také základní matematické představy, paměť a slovní zásoba dítěte. Součástí pracovních listů je metodický návod, který, především rodičům, ozřejmí problematiku související s rozvojem jemné motoriky a grafomotoriky. Mgr. Iva Košek Bartošová, Ph.D., vystudovala učitelství pro školy pro mládež vyžadující zvláštní péči a učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Na Univerzitě Hradec Králové působí jako odborná asistentka Ústavu primární a preprimární edukace. Učila v malotřídní škole s dětmi obtížně vychovatelnými. PhDr. Blanka Křováčková vystudovala jednooborovou psychologii na FF UK. Působila jako psycholožka v diagnostickém ústavu a v PPP, nyní je akademickou pracovnicí Univerzity Hradec Králové. Obě autorky publikovaly řadu odborných článků a podílely se mimo jiné na projektu týkajícím se přípravných tříd. V nakladatelství Portál společně vydaly knihu Už brzy půjdu do školy.
Objev podobné jako ŠPL 26 - Už se těším do školy - Blanka Křováčková, Iva Košek Bartošová
Rozvoj myšlení pro děti od 5 do 8 let pro šikovné hlavičky
Aktivity v knize ROZVOJ MYŠLENÍ PRO DĚTI OD 5 DO 8 LET připravili učitelky a učitelé mateřských a základních škol, kteří vědí, co vaše děti potřebují pro rozvoj myšlení, pozornosti a tvořivosti. Úžasných 296 aktivit dítě plně a přirozeně rozvíjí a pomůže mu objevovat svět, posílí jeho důvtip a šikovnost a hravou formou ho připraví na školu a hlavně na život. Všechny připravené aktivity povedou ke snu každého rodiče a tím je mít chytré a zvídavé dítě. Kniha je připravena pro děti od 5 do 8 let tak, aby s ní dítě mohlo pracovat samostatně. Rodič by měl motivovat, být oporou, povzbuzovat!
Objev podobné jako Rozvoj myšlení pro děti od 5 do 8 let pro šikovné hlavičky
Marketingové myšlení - Peter Matisko
Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrňuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně. Na marketing nahlíží v širších souvislostech, než je u knih v této kategorii zvykem. Všechny nástroje, které máme pro podnikání k dispozici, můžou sloužit efektivně, když je umíme kreativně využít. V opačném případě budou jenom drahým nákladem bez významných výsledků. Začněme tedy budovat podnikání od podstatných základů, které nás budou i nadále doprovázet.
Objev podobné jako Marketingové myšlení - Peter Matisko
Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová
Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.
Objev podobné jako Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová
Rozvoj mentální kondice - Jana Bílková
Další kniha z úspěšné autorčiny řady cvičení na každý den v roce. Soubor krátkých úkolů pro ty, kteří si chtějí procvičovat mentální kondici a denně zaměstnávat mozek, ale nevyhovují jim dlouhé aktivity na celou stránku. Střídají se různé typy cvičení, která částečně pracují se zeměpisnými a přírodovědnými reáliemi. Tento díl je navíc zacílen na rozvoj a produkci v oblasti verbální kreativity. PhDr. Mgr. Mgr. Mgr. Jana Bílková Ph.D. je psycholožka, překladatelka a tlumočnice. Učí na univerzitách a akademiích třetího věku, vede přednášky v knihovnách a v aktivizačních programech pro seniory. V Portále vydala úspěšné knihy Trénink mentální kondice (2017), Cvičení mentální kondice (2019), Posilování mentální kondice (2020).
Objev podobné jako Rozvoj mentální kondice - Jana Bílková
Strukturované míčky pro rozvoj motoriky
Strukturované míčky pro rozvoj motoriky z kategorie Didaktické hračky, od značky Playgro, máme skladem. Do 3 dnů u Vás.
Objev podobné jako Strukturované míčky pro rozvoj motoriky
Moje první úkoly - Logické myšlení
Balení obsahuje 40 smazatelných kartiček s aktivitami a černý smazatelný fix.
Objev podobné jako Moje první úkoly - Logické myšlení
O svobodě myšlení - Vlastimil Vondruška
Na základě logiky a historických zkušeností rozebírá jeden z nejznámějších českých autorů hranice mezi dezinformací, informací a názorem. Vypráví o tom, jak bylo mínění lidí ovlivňováno v minulosti, jaké prostředky se k tomu používaly, navíc na řadě konkrétních příkladů ukazuje, jak škodlivá je netolerance k myšlenkám jiných lidí. V knize nalezne čtenář kromě mnoha zajímavých informací a odborných údajů také autorův svěží humor.
Objev podobné jako O svobodě myšlení - Vlastimil Vondruška
Rozvíjíme logické myšlení - Rougier, Roger
Soubor her, hádanek a cvičení pro děti od 7 do 11 let využívá dětskou hravost k rozvoji logického myšlení. V první části knihy, která je určena dětem - od 7 do 9 let - si děti procvičují zábavným způsobem prostorové pojmy, třídění, rozlišování, dedukci atd. Druhá část - pro děti od 9 do 11 let - rozvíjí osvojování postupů logického myšlení. Čtenáři tu jsou předkládána cvičení na srovnávání, orientaci, předvídání, kombinaci, řazení, dedukci, transformaci, abstrakci atd. Jednotlivé úkoly jsou zadávány tak, aby se při jejich řešení měnil způsob uvažování. Tím se předchází únavě dětí. Děti si osvojují postupy, se kterými se budou setkávat v oblasti matematiky a informatiky.
Objev podobné jako Rozvíjíme logické myšlení - Rougier, Roger
Trénujeme logické myšlení - Roger Rougier
Sešit obsahuje úkoly pro trénování logického a matematického myšlení a rozvíjení úsudku dětí pomocí dedukce, kombinace více prvků, orientace v čase a prostoru. Nabízí 50 hádanek, v nichž děti trénují čtení s porozuměním, analýzu informací, pozorování obrázků a schémat, chápání vztahů mezi odlišnými prvky. Každý úkol obsahuje logické nápovědy, které neprozrazují řešení, ale dál vedou myšlení dítěte k správnému závěru. Ověřování výsledku se odehrává na samostatné straně, kde se postupně skládá další úkol. Roger Rougier je francouzský pedagog, autor úspěšné knihy Rozvíjíme logické myšlení.
Objev podobné jako Trénujeme logické myšlení - Roger Rougier
Eveline Cosmetics Perfect Skin Bio Aloe zklidňující a hydratační maska s aloe vera 8 ml
Eveline Cosmetics Perfect Skin Bio Aloe, 8 ml, Krémové masky pro ženy, Máte pocit, že vaše pleť zrovna není úplně v kondici a potřebuje něco víc, než jen péči poskytnutou krémem? Pleťová maska Eveline Cosmetics Perfect Skin Bio Aloe skvěle obohatí vaši pečující rutinu – pleť bude hýčkat a poskytne jí intenzivní péči, která přinese okamžité zlepšení jejího vzhledu. Vlastnosti: hloubkově hydratuje a intenzivně vyživuje zanechává pleť na dotek hedvábně jemnou navrací pleti pružnost a pocit pohodlí Složení: veganský produkt Jak používat: Masku naneste v tenké vrstvě na vyčištěný obličej, vyhněte se oblasti očí. Nechte působit po dobu uvedenou na obalu. Poté masku důkladně smyjte vlažnou vodou.
Objev podobné jako Eveline Cosmetics Perfect Skin Bio Aloe zklidňující a hydratační maska s aloe vera 8 ml
Říkanky pro rozvoj řeči - Jitka Tučková
Děti s opožděným vývojem řeči nebo děti s dysfázií se obtížně učí básničky. Jsou pro ně příliš složité, mnoho hlásek nedokážou správně vyslovit, a proto jsou básničky v jejich podání často nesrozumitelné, což negativně ovlivňuje jejich sebevědomí. Kniha obsahuje soubor jednoduchých ilustrovaných říkadel, která mohou logopedi, učitelky mateřských škol i rodiče s úspěchem použít u dětí, které mají s řečí závažnější problémy. Básničky mohou posloužit také pro podporu normálního vývoje řeči u malých dětí. Nejjednodušší říkanky obsahují pouze hlásky prvního artikulačního okruhu, u dalších se postupně přidávají hlásky další. V žádné básničce nejsou sykavky ani hlásky l, r, ř, které jsou z hlediska výslovnosti nejobtížnější. Jednoduché ilustrace podporují zapamatování říkanky, takže si je mohou osvojit i děti, které mají z různých důvodů potíže s učením.
Objev podobné jako Říkanky pro rozvoj řeči - Jitka Tučková
Cvičení pro rozvoj čtení - Pavel Svoboda
Průpravná zábavná cvičení pro vytváření správných návyků při čtení, k tříbení rozlišovacích schopností, k rozvoji paměti a fonematického vnímání. Při řešení úkolů dochází k propojování procesu čtení s osvojováním nových poznatků z oblasti zeměpisu, přírodovědy, literatury. Cvičení jsou vhodná pro domácí přípravu na vyučování i k obohacení výuky podle rámcových vzdělávacích programů. Svým zaměřením do oblasti stimulace okulomotorických pohybů je tato publikace ojedinělá a od jiných cvičení se liší motivační složkou. Kniha je určena dětem od 7 let, zejména začínajícím čtenářům a dětem se specifickými poruchami učení, rodičům, učitelům. Mgr. P. Svoboda, Ph.D., působí na PedF UP v Olomouci. Zabývá se speciálněpedagogickou diagnostikou a reedukačními technikami pro nápravu očních pohybů u dětí se specifickými poruchami učení. Je autorem Zábavných cvičení pro rozvoj čtení (Portál, 2004). Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D., pracuje v pedagogicko-psychologické poradně ve Svitavách. Ve své odborné práci se zabývá zvláště reedukačními technikami pro nápravu očních pohybů u dětí se specifickými poruchami učení. V Portálu vyšla jeho kniha Zábavná cvičení pro rozvoj čtení.
Objev podobné jako Cvičení pro rozvoj čtení - Pavel Svoboda
KuliFerdo Hry na rozvoj - Magdaléna Labudová
Pracovný zošit pre deti so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami od 5 do 10 rokov, ktorý prináša pútavé hry a pracovné listy na precvičovanie vybraných zručností.
Objev podobné jako KuliFerdo Hry na rozvoj - Magdaléna Labudová
SES Creative korálky pro rozvoj smyslů
S korálky SES Sensory použijete vaše smyslové orgány k prozkoumání různých tvarů, materiálů, barev a textur a zároveň vytvoříte krásný náhrdelník. Bezpečný propojovací kabel se skládá z jednotlivých částí, takže řetěz nemusíte uzlovat a můžete jej kdykoli vytvořit znovu. Podrobnosti o produktu: Rozměry (délka x šířka x výška): 30 x 4 x 20 cm Obsah: 4 dřevěné korálky, 3 pěnové korálky, 2 různé plastové korálky, plastová spojovací šňůra Sensory hra Další informace o různých tvarech, materiálech, barvách a texturách při hraní Stimuluje představivost a kreativitu Rozvíjí se motorické dovednosti Věk : od 18 měsíců
Objev podobné jako SES Creative korálky pro rozvoj smyslů
Strukturované míčky pro rozvoj motoriky 3ks
Senzomotorické míčky od Playgra jsou určeny pro děti od 6 měsíců. Díky různě tvarovaným výstupkům a velikosti míčků rozvíjejí hmat a jemnou motoriku u vašeho dítěte. Pastelové barvy podporují rozvoj zraku. Pro děti od 6 měsíců Neobsahuje BPA. V balení 3 míčky Cena
Objev podobné jako Strukturované míčky pro rozvoj motoriky 3ks
ŠPL 7 - Logopedická cvičení - Věra Charvátová-Kopicová
Kniha obsahuje i předlohy pro kopírování. Logopedická cvičení - soubor druhý, napomáhá dětem předškolního věku i malým školákům rozšiřovat slovní zásobu, zlepšovat vyjadřovací obratnost a přispívá k rozvoji sluchového vnímaní, zrakové orientace, sluchové i zrakové paměti.
Objev podobné jako ŠPL 7 - Logopedická cvičení - Věra Charvátová-Kopicová
Metody myšlení nového tisíciletí - Miluše Kocurová
Kniha je určena všem, kteří jsou na cestě k seberozvoji. Je upozorněním na to, jak důležitá je změna myšlení v této přelomové duchovní době. Je návodem pro úspěšný přechod do páté dimenze. Je plná praktických rad, jak dojít k vnitřní harmonii a poznání, že my jsem spolutvůrci své reality. Máme neomezené možnosti, můžeme tvořit vše, co si přejeme, být šťastní, spokojení a bohatí materiálně i duchovně. Pomocí změny myšlení a také pomocí andělů, archandělů a nanebevzetých mistrů.
Objev podobné jako Metody myšlení nového tisíciletí - Miluše Kocurová
Orientovat se v myšlení - Ondřej Síkora
S narůstající medializací našeho světa a jeho přesycením texty a informacemi se zvyšuje potřeba orientace. Potřeba orientace je potřebou směrodatných vodítek, jejichž absence ochromuje lidskou schopnost jednat. Filosofickému uchopení otázky orientace věnuje jeden ze svých kratších textů Immanuel Kant. Jedná se o příležitostný text z roku 1786 Co znamená orientovat se v myšlení?. Tento text představuje společné východisko a orientační bod, na který navazuje sedm příspěvků z pera českých a slovenských autorů. Jejich společným jmenovatelem je tázání, které je rovněž Kantovou otázkou: co dnes může znamenat ono „orientovat se v myšlení“? Co je pro lidské myšlení směrodatným východiskem, umožňujícím neztratit se – ať již „v temné noci nadsmyslna“, nebo v prostoru přesyceném obsahy?*****Studie navazující na Kantův text lze rozdělit do dvou skupin: ta první zahrnuje myslitele německé klasické filosofie Herdera, Jacobiho, Fichta či Schellinga, ve druhé se dostávají ke slovu dva z nejvýraznějších kritiků filosofické tradice – Wittgenstein a Levinas. Snahou autorů bylo vyjít od Kantova tázání a za pomoci vybraných myslitelů je podrobit další reflexi. Chtějí tak prověřit nosnost Kantova stanoviska i naznačit jeho meze. Čtenář má díky tomu v rukou sice dílčí, ale zároveň výrazný průřez moderním kontinentálním myšlením, který může sloužit jako vodítko k promýšlení otázky po orientaci v myšlení.
Objev podobné jako Orientovat se v myšlení - Ondřej Síkora
Myšlení, rychlé a pomalé - Daniel Kahneman
Myšlení, rychlé a pomalé je převratná a čtivě napsaná kniha jednoho z nejvýznamnějších myslitelů současnosti, psychologa a nositele Nobelovy ceny za ekonomii Daniela Kahnemana. Autor v ní shrnuje desítky let svých výzkumů a zásadně mění pohled na to, jak přemýšlíme, rozhodujeme se a jak chápeme svět kolem sebe. Učí nás rozpoznávat chyby a zkratky naší mysli a vyhýbat se pastem mentálních omylů.Opravdu se rozhodujete racionálně? Kahneman poutavě vysvětluje, že naše rozhodování ovládají dva systémy: Systém 1 – rychlý, intuitivní a emocionální, Systém 2 – pomalý, promyšlený a logický. Kniha nás provází situacemi, kdy je možné důvěřovat intuici a kdy je naopak nezbytné spoléhat na pomalé, racionální myšlení. Nabízí praktické poznatky využitelné v osobním i pracovním životě a ukazuje, jak se vyvarovat nejčastějších chyb v úsudku. Jak říká sám autor: „Ano, život lze žít inteligentněji a zdá se, že je tento způsob života lepší.“Ocenění: Nejlepší ekonomická kniha roku 2012 podle Hospodářských novin, Jedna z „10 knih, které byste neměli minout“ podle časopisu Respekt, Nejlepší kniha roku 2011 podle The New York Times, The Economist, The Wall Street Journal a Los Angeles Times. V knize se dozvíte: Rozdíl mezi dvěma systémy myšlení – jak Systém 1 prostřednictvím asociativní paměti vytváří logické interpretace reality a jak fungují nevědomé procesy tvořící základ intuice. Proč je obtížné myslet statisticky – ukázky, jak často uvažujeme asociativně, kauzálně a metaforicky, a proč se statistické myšlení našemu mozku přirozeně vzpírá. Omezení naší mysli – sklony k přeceňování vlastních znalostí a podceňování role náhody a nejistoty. Rozhodování v ekonomii – vysvětlení prospektové teorie a příklady voleb, které se odchylují od principů racionality. Dvě „já“ v nás – rozdíl mezi prožívajícím já a pamatujícím já, jejich odlišné zájmy a vliv na naše vnímání štěstí a spokojenosti. Kniha je určena všem, kteří chtějí lépe porozumět sobě, druhým i světu kolem sebe.
Objev podobné jako Myšlení, rychlé a pomalé - Daniel Kahneman
Kritika rozvoje - Profant Tomáš Imrich - e-kniha
eBook: Již více než sto let rozvoj pozitivně definuje směřování naší společnosti. Je východiskem, ke kterému odkazují jak globální cíle udržitelného rozvoje, tak lokální rozvojové plány městských čtvrtí. Tato kniha zpochybňuje základní rozvojové myšlenky. Poukazuje na existenci alternativ v dávné minulosti i dnes. Ne vždy lidskému myšlení dominovala představa lineárního pohybu dějin vpřed. Cirkulární pojetí historie nám umožňuje uvědomit si, že je možný jiný způsob myšlení o rozvoji. Rozvoj se jako produkt osvícenství začíná plně projevovat na počátku 20. století během kolonialismu, jehož se stal pevnou součástí. Kniha proto začíná důsledným mapováním této vazby, aby se následně mohla kriticky věnovat jak ideologii, tak praxi rozvoje. Institucionální aparát rozvoje v podobě mezinárodních organizaci, expertů, politiků, technokratů, ale i vládních agentur a nevládních aktérů je zde vnímán jako nástroj vládnutí v zemích globálního Jihu. Jeho základem je rasistické rozdělení na rozvinuté a rozvíjející se země, které do velké míry kopíruje koloniální dělení dle civilizační úrovně. Tak jako koloniální diskurz umožňoval intervenovat ve jménu civilizace, umožňuje rozvojový diskurz intervenci ve jménu rozvoje. Postrozvojový diskurz se však neomezuje na kritiku rozvoje, nabízí i příklady z praxe. Ty představují primárně ekologickou alternativu a víru v možnost nekonečného rozvoje ve smyslu ekonomického růstu nahrazují nerůstem. Postrozvojová perspektiva nachází alternativy i na globálním Jihu v konceptech jako Buen vivir nebo Ubuntu a v praxi mexických Zapatistů a mnohých dalších komunit nebo hnutí. Součástí knihy je i kapitola představující diskusi mezi zastánci postrozvoje a jeho kritiky ze strany obhájců rozvojového aparátu. Tomáš Profant (1983) získal doktorát z politologie na Univerzitě v Kasselu. Je seniorním výzkumným pracovníkem v Centru globální politické ekonomie Ústavu mezinárodních vztahů a jako docent působí na Fakultě sociálních a ekonomických věd Univerzity Komenského v Bratislavě. Mezi jeho odborné zájmy patří mezinárodní politická ekonomie, politická ekologie, globální vzdělávání, rozvojová spolupráce a postkoloniální teorie. V roce 2020 mu vyšla kniha New Donors on the Postcolonial Crossroads: Eastern Europe and Western Aid.
Objev podobné jako Kritika rozvoje - Profant Tomáš Imrich - e-kniha
Rozvoj taktické kreativity ve sportu - Daniel Memmert
Kreativita je zásadní součástí sportovního výkonu. Hráč, který dokáže činit neočekávaná – a tedy pro soupeře hůře předvídatelná – a přitom vhodná rozhodnutí, je hráčem, který bude úspěšný. Profesor Daniel Memmert zkoumá koncept taktické kreativity a představuje nový teoretický rámec založený na svém rozsáhlém výzkumu. Kniha nastiňuje základní pravidla pro podmínky prostředí a tréninku a navrhuje širokou škálu herních forem pro výuku a trénink taktické tvořivosti dětí a mládeže. Je důležitá pro všechny studenty, trenéry a učitele, kteří pracují v oblasti tělesné výchovy, sportovního tréninku, psychologie sportu nebo získávání dovedností.
Objev podobné jako Rozvoj taktické kreativity ve sportu - Daniel Memmert
Jazyk a myšlení - Mucumi Imaiová - e-kniha
eBook: Prostřednictvím jazyka se díváme na svět kolem nás a přemýšlíme. Znamená to tedy, že způsob chápání reality a myšlení jednoho národa, který hovoří svým rodným jazykem, se liší od chápání a myšlení lidí ostatních národností, kteří hovoří jazyky jinými? Autorka monografie Jazyk a myšlení na pozadí výsledků mnoha zajímavých experimentů (týkajících se například vyjádření pozice v prostoru v jazycích, které nemají slova jako před, za, vpravo, vlevo, vlivu osvojování si jazyka na myšlení dětí apod.) nabízí odpověď na tuto otázku z pohledu kognitivní psychologie.
Objev podobné jako Jazyk a myšlení - Mucumi Imaiová - e-kniha
Obnova hodnot a návrat ke kritickému myšlení
Ve světě bez plného hodnotového ukotvení, ve světě bezbřehého relativismu, nelze dlouhodobě existovat. Takto formovaná společnost, by totiž nezadržitelně spěla ke svému zániku. A také současná atlantická civilizace založená na protikřesťanském humanismu lidských práv nadřazených Řádu Stvoření se v evidentní krizi nachází. Hodnotově do ní ale nepatří země ve středu, na východě a na jihu Evropy, které jsou bohužel dobytým územím atlantické civilizace a hrají v ní nedůstojnou úlohu. Evropa bez křesťanství nemůže být evropská. Návrat zpět k prověřeným hodnotám se navíc neobejde bez kritického myšlení jako metody hledání pravdy.
Objev podobné jako Obnova hodnot a návrat ke kritickému myšlení
Myšlení o transcendenci - Mireia Ryšková, Mlada Mikulicová
Kniha Myšlení o transcendenci nabízí dvanáct zastavení nad pojetími transcendence z pohledu teologů od starověku po moderní dobu, renesančních umělců, náboženských pedagogů a jazykovědců. V chronologickém sledu se před čtenářem odkrývá bohatý myšlenkový svět apoštola Pavla, biskupa Ambrože Milánského, "andělského učitele" Tomáše Akvinského, teoretiků italského renesančního disegna (např. G. Vasariho), osobností moderního křesťanského teologického myšlení Hanse Urse von Balthasara, Adolpha Geschého, Tomáše Špidlíka a Klause Bergera. Křesťanské spektrum doplňuje středověká úvaha islámského učence Gazela (Abu ?amid al-Ghazali) o transcendentních Božích atributech. Důležitost transcendentní dimenze v každodenním životě je zachycena pohledem morální teologie a náboženské pedagogiky. Úvaha o specifičnosti biblického stylu a její udržitelnosti v současném světě pak uzavírá celý průřezový pohled na dnes mnohými opomíjenou, a přesto nepominutelnou dimenzi lidské existence.
Objev podobné jako Myšlení o transcendenci - Mireia Ryšková, Mlada Mikulicová
Věra Mikulcová: příběh kulturistky - Věra Mikulcová
Věru Mikulcovou zná i ten, kdo se o kulturistiku nezajímá. Ve veřejném prostoru dominuje její mediální obraz, na nejž reagují i ti, kdo o vrcholovém sportu nic neví. Kniha chce dát věci do kontextu. Jaké bylo její dětství? Jak se dostala ke kulturistice? Co si její vysněná cesta žádá? A s jakými reakcemi se setkává? Vítejte ve světě ženy, která si svým životním přístupem získala srdce lidí kolem sebe – a zvedla obočí těm, kdo znají jen její virtuální obraz a znejistí je jakékoliv vybočení z „normálu“.
Objev podobné jako Věra Mikulcová: příběh kulturistky - Věra Mikulcová
Rozvoj řeči – zvuky a slabiky - Petra Laura Maxová
Kniha obsahuje originální hry a nápady pro rozvoj komunikačních dovedností dětí od 3 do 5 let. Mohou ji využít jak rodiče, tak učitelé v mateřských školách a logopedi, jak pro individuální práci s dítětem, tak pro práci s menší skupinou. Jelikož jsou zvuky základním prvkem při vytváření dětské řeči, je první část této publikace věnována právě jim, zatímco následující část již obsahuje rozmanitou škálu her se slabikami a rýmováním slov. Cílem knihy je pomoci hravou formou rozvinout sluchové vnímání, fonematický sluch, jazykový cit i slovní zásobu, jakožto i další poznávací schopnosti. U každého úkolu je uvedena náročnost zadání a doporučená věková kategorie. S ohledem na rozdíly v potenciálu dětí je však vhodné přihlédnout k jejich individuálním schopnostem a chválit i za drobné úspěchy. Mgr. Petra Klapáková Je zkušená odbornice v oboru předškolní a speciální pedagogiky. Výchově a vzdělávání dětí se věnuje více jak třicet let. V roce 2001 absolvovala na Univerzitě Karlově v Praze obor speciální pedagogika – logopedie, etopedie. V roce 2005 absolvovala na Masarykově univerzitě v Brně obor speciální pedagogika – logopedie, surdopedie, diagnostika předškolního a mladšího školního věku. V roce 2008 založila jednu z prvních soukromých škol v Praze 9 akreditovaných ministerstvem školství. V současnosti se věnuje ambulantní péči, poradenským a konzultačním službám, včetně diagnostiky předškolních dětí a jejich přípravy na vstup do základní školy.
Objev podobné jako Rozvoj řeči – zvuky a slabiky - Petra Laura Maxová
Podpora rozvoje dětí v mateřské škole - Sybille Schmitz
Jak se dospělí setkávají s dětmi? Co vidíme, když pozorujeme děti? Jak hodnotíme jejich osobní prostředí a jejich rodiny? Pouze ti, kteří si uvědomují svůj vnitřní postoj, mohou děti vhodně doprovázet a podporovat v jejich vývoji. Pak je možné rovnoměrně rozvíjet všechny základní pedagogické postoje – orientaci na zdroje, orientaci na potřeby, orientaci na kompetence, orientaci na vztahy a orientaci na situaci.Kniha na základě praktického přístupu a mnoha případových studií vysvětluje, jak lze těchto pět základních směrů uplatnit v každodenní výuce. To usnadňuje pozorování dětí, hodnocení jejich chování a sledování jejich vývoje. Otázky k zamyšlení jsou také součástí každé kapitoly.Knihu využijí pedagogové mateřských škol a školních družin. Sybille Schmitz je logopedka a rodinná terapeutka, pracuje s předškolními dětmi.
Objev podobné jako Podpora rozvoje dětí v mateřské škole - Sybille Schmitz
Rozvoj učitele a péče o sebe - Dita Janderková
Inspirace pro učitele, jak efektivně čelit tlaku či jak pečovat o svou duševní pohodu. Učitelské povolání patří z řady důvodů k jednomu z nejnáročnějších. Publikace Rozvoj učitele a péče o sebe z nové ediční řady Já, učitel se zaměřuje na to, jak by na sobě učitelé měli dále pracovat a jak by se o sebe měli starat tak, aby jim jejich povolání bylo skutečnou radostí. Naše kniha přináší praktická doporučení, jak se optimálně a s co nejmenšími investicemi učit, jak rozvíjet paměť a jak obecně zlepšit způsoby a metody učení či jak pomocí diagnostiky zjistit nejen něco o svých žácích, ale především o sobě samém. Kromě toho se čtenář dozví, jak může efektivně čelit tlaku provázejícímu učitelské povolání nebo jak by měl pečovat o svůj hlas, aby dosáhl nejen svého rozvoje, ale i duševní pohody.
Objev podobné jako Rozvoj učitele a péče o sebe - Dita Janderková
Cvičení pro rozvoj řeči - Julia Kidd, Charlotte Lynch
Náměty pro více než sto zábavných činností slouží učitelkám v mateřských školách i rodičům k podpoře vývoje řeči dětí raného věku. Logopedům umožňuje přehledné zhodnocení oblastí, v nichž má dítě problémy, a naplánování vhodného terapeutického postupu. Rodiče i vychovatelé mohou knihu využít také při nápravě těžších poruch řeči, které lze zachytit již v batolecím věku dítěte, a při práci s dětmi s poruchami sluchu. Autorky kladou důraz na to, aby se cvičení mohla přirozeně začlenit do každodenních činností a her dítěte.
Objev podobné jako Cvičení pro rozvoj řeči - Julia Kidd, Charlotte Lynch
Hry pro rozvoj komunikačních schopností - Deborah M. Plummer
Umět se správně vyjádřit, dát najevo, co chci, najít ta správná slova… To vše někdy představuje zejména pro děti velkou výzvu. Tato kniha je plná zábavných a kreativních nápadů, které pomáhají k rozvíjení vyjadřovacích schopností. Najdeme v ní hry, jež rozvíjejí slovní zásobu, dechová cvičení, aktivity pro zdokonalení neverbální komunikace a artikulace. Hry jsou určeny pro skupinovou i individuální práci s dětmi a využijí ji nejen učitelé a vychovatelé, ale zajímavé podněty v ní najdou i rodiče. Deborah M. Plummer je vysokoškolská pedagožka (De Montfort University, Leicester) a terapeutka, autorka řady publikací pro práci s dětmi i s dospělými.
Objev podobné jako Hry pro rozvoj komunikačních schopností - Deborah M. Plummer
Malé dějiny křesťanského myšlení + Teologické směry 20.st.
Ohlédnutí nejen na 20 století křesťanské éry a toho nejpodstatnějšího, co přinesla, ale i na bouřlivý rozvoj teologického myšlení 20. století, nabízí tyto dvě studijní publikace, určené nejen studentůmSada obsahuje tituly Malé dějiny křesťanského myšlení (Beinert Wolfgang) a Teologické směry 2O. století (Rosino Gibellini)
Objev podobné jako Malé dějiny křesťanského myšlení + Teologické směry 20.st.
Myšlení konečnosti - Jakub Čapek, Eliška Fulínová - e-kniha
eBook: Konečnost patří mezi výrazné motivy soudobého myšlení i ústřední témata Pavla Kouby. Kniha přináší soubor filosofických úvah, básní, uměleckých fotografií a ohlédnutí, které vznikly u příležitosti jeho životního jubilea a pocházejí od významných českých i zahraničních autorů. Některé přímo navazují na vybrané teze Koubových textů (k pojmu pravdy, subjektu, vztahu času a prostoru či kritice morálního vidění světa) či se vymezují vůči jeho filosofické pozici vcelku, jiné se vyjadřují ke stěžejním myšlenkám pro Koubu určující filosofické tradice (fenomenologie, hermeneutika, Nietzsche). Shodně tak činí v návaznosti na to, co jejich autoři s Pavlem Koubou promýšleli a prožívali. Knihu uzavírá dialog o povaze duše mezi aristotelským a platónským filosofem, do něhož se zapojí i postava anonymního hermeneutika.
Objev podobné jako Myšlení konečnosti - Jakub Čapek, Eliška Fulínová - e-kniha
Kreativní myšlení - Chris Griffiths, Melina Costi, Caragh Medlicott
Příručka vám pomůže probudit vaši kreativitu a osvojit si techniky pro objevování inovativních řešení.
Objev podobné jako Kreativní myšlení - Chris Griffiths, Melina Costi, Caragh Medlicott
Podívejte se také
- Beliza Aloe Vera (VPmatr0184nad)
- Hedvika Aloe Vera (VPmatr0525nad)
- Lucie Aloe Vera (VPmatr0976nad)
- Manet Aloe Vera (VPmatr1034nad)
- Helga Aloe Vera (VPmatr0001nad)
- Hermina Aloe Vera (VPmatr0655nad)
- Berta Aloe Vera (VPmatr0191nad)
- Alice Aloe Vera (VPmatr0085nad)
- Monaco Aloe Vera (VPmatr1169nad)
- Tripoli Aloe Vera (VPmatr1525nad)
- Radmila Aloe Vera (VPmatr1386nad)
- Zoe Aloe Vera (VPmatr1637nad)
- Lima Aloe Vera (VPmatr0927nad)
- Modena Aloe Vera (VPmatr1127nad)
- Dita Aloe Vera (VPmatr0420nad)
- Elba Aloe Vera (VPmatr0455nad)
- Diana Aloe Vera (VPmatr0378nad)
- Ester Aloe Vera (VPmatr0483nad)
- Kampala Aloe Vera (VPmatr0771nad)
- Korfu Aloe Vera (VPmatr0806nad)
- Pula Aloe Vera (VPmatr1344nad)
- Skytec SPL-700 černý, DJ PA zesilovač 2000W ekvalizér LED