Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Orientace v prostoru a v čase pro děti od 4 do 6 let - Jiřina Bednářová - e-kniha

eBook: Pracovní sešit je určen dětem ve věku 4 až 6 roků k rozvoji časové orientace a prevenci potíží ve čtení, psaní, matematice a obtíží v získávání studijních dovedností plynoucích z nedostatečně rozvinuté časové orientace, vnímání posloupnosti a následnosti dějů, organizace činností. Každá strana obsahuje motivační příběh, pracovní, ilustrovaný materiál pro děti a dále instrukce pro dospělé s uvedením cíle činnosti.

Podívejte se také Orientace v prostoru a v čase pro děti od 4 do 6 let: Kdy to bylo, kde se stalo, medvídě se zatoulal (978-80-266-1772-3)

cena 189.0 Kč
Detail

Orientace v prostoru a v čase pro děti od 4 do 6 let - Jiřina Bednářová

Pracovní sešit je určen dětem ve věku 4 až 6 roků k rozvoji časové orientace a prevenci potíží ve čtení, psaní, matematice a obtíží v získávání studijních dovedností plynoucích z nedostatečně rozvinuté časové orientace, vnímání posloupnosti a následnosti dějů, organizace činností. Každá strana obsahuje motivační příběh, pracovní, ilustrovaný materiál pro děti a dále instrukce pro dospělé s uvedením cíle činnosti.

Podívejte se také olynth ha 0 05 nosni sprej pro deti od 2 do 7 let 10ml

cena 178.0 Kč
Detail

Orientace v prostoru a v čase pro děti od 4 do 6 let (978-80-266-0022-0)

Elektronická kniha - autor Jiřina Bednářová, 48 stran Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji časové orientace a prevenci potíží ve čtení, psaní, matematice a obtíží v získávání studijních dovedností plynoucích z nedostatečně rozvinuté časové orientace, vnímání posloupnosti a následnosti dějů, organizace činností. V publikaci budou zahrnuta z poloviny cvičení zaměřená na přiřazování činností obvyklých pro určité časové úseky. Tato cvičení budou napomáhat dítěti uvědomovat si plynutí času, pojmenovávat časové úseky. Druhá polovina úkolů bude zaměřena na vnímání časové posloupnosti, časového sledu, uvědomování si příčiny a následku, začátku a konce. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti (obdobně, jako je tomu ve výše jmenovaných publikacích). Dále jsou obsaženy instrukce pro dospělé s uvedením cíle činnosti. Významnou část tvoří pracovní, ilustrovaný materiál pro děti. V závěru jsou uvedeny základní informace pro rodiče a pedagogy o rozvoji...

Podívejte se také Barevná flétnička: Pro děti od 4 do 7 let (9790706570051)

cena 189.0 Kč
Detail

Orientace v prostoru a v čase pro děti od 4 do 6 let: Kdy to bylo, kde se stalo, medvídě se zatoulal (978-80-266-1772-3)

Kniha - autor Jiřina Bednářová, 48 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit je určen dětem ve věku 4 až 6 roků k rozvoji časové orientace a prevenci potíží ve čtení, psaní, matematice a obtíží v získávání studijních dovedností plynoucích z nedostatečně rozvinuté časové orientace, vnímání posloupnosti a následnosti dějů, organizace činností. Každá strana obsahuje motivační příběh, pracovní, ilustrovaný materiál pro děti a dále instrukce pro dospělé s uvedením cíle činnosti.

Objev podobné jako Orientace v prostoru a v čase pro děti od 4 do 6 let: Kdy to bylo, kde se stalo, medvídě se zatoulal (978-80-266-1772-3)

cena 169.0 Kč
Detail

Orientace v prostoru a čase pro děti od 4 do 6 let: Kdy to bylo, kde se stalo, medvídě se zatoulalo (978-80-266-1630-6)

Kniha - autor Jiřina Bednářová, 48 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit je určen dětem ve věku 4 až 6 roků k rozvoji časové orientace a prevenci potíží ve čtení, psaní, matematice a obtíží v získávání studijních dovedností plynoucích z nedostatečně rozvinuté časové orientace, vnímání posloupnosti a následnosti dějů, organizace činností. Každá strana obsahuje motivační příběh, pracovní, ilustrovaný materiál pro děti a dále instrukce pro dospělé s uvedením cíle činnosti.

Objev podobné jako Orientace v prostoru a čase pro děti od 4 do 6 let: Kdy to bylo, kde se stalo, medvídě se zatoulalo (978-80-266-1630-6)

cena 149.0 Kč
Detail

Mezi námi předškoláky pro děti od 4 do 6 let - Jiřina Bednářová

Publikace je určena dětem k prověření jejich znalostí, schopností a dovedností před nástupem do školy, nejvhodnější je pro věk 4 až 6 roků dítěte. Knížka se zaměřuje na oblast grafomotoriky, zrakového vnímání, řeči, sluchového vnímání, prostorové a pravo-levé orientace, vnímání času a základních matematických představ. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti a vysvětlení činnosti a jejího cíle pro dospělé.

Objev podobné jako Mezi námi předškoláky pro děti od 4 do 6 let - Jiřina Bednářová

cena 178.0 Kč
Detail

Rozvoj zrakového vnímání pro děti 4 do 6 let - Jiřina Bednářová

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.

Objev podobné jako Rozvoj zrakového vnímání pro děti 4 do 6 let - Jiřina Bednářová

cena 178.0 Kč
Detail

Mezi námi předškoláky pro děti od 4 do 6 let: Všestranná příprava dítěte do školy (978-80-266-1771-6)

Kniha - autor Jiřina Bednářová, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je určena dětem k prověření jejich znalostí, schopností a dovedností před nástupem do školy, nejvhodnější je pro věk 4 až 6 roků dítěte. Knížka se zaměřuje na oblast grafomotoriky, zrakového vnímání, řeči, sluchového vnímání, prostorové a pravo-levé orientace, vnímání času a základních matematických představ. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti a vysvětlení činnosti a jejího cíle pro dospělé.

Objev podobné jako Mezi námi předškoláky pro děti od 4 do 6 let: Všestranná příprava dítěte do školy (978-80-266-1771-6)

cena 169.0 Kč
Detail

Co si tužky povídaly 2. díl: Grafomotorická cvičení a rozvoj kresby pro děti od 4 do 6 let (978-80-266-1835-5)

Kniha - autor Jiřina Bednářová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit obsahuje systém grafomotorických cvičení, vycházející z posloupnosti vývoje dovedností dítěte. Cvičení uváděná v publikaci postupují od nejjednodušších prvků, které se v kresbě dítěte objevují nejdříve, a přecházejí k obtížnějším. Materiály přinášejí podněty k získání dovednosti, jejímu procvičování a posléze její fixaci před postupem do další úrovně obtížnosti.

Objev podobné jako Co si tužky povídaly 2. díl: Grafomotorická cvičení a rozvoj kresby pro děti od 4 do 6 let (978-80-266-1835-5)

cena 169.0 Kč
Detail

Mezi námi předškoláky 5-7 let - Jiřina Bednářová - e-kniha

eBook: Publikace je určena dětem k prověření jejich znalostí, schopností a dovedností před nástupem do školy, nejvhodnější je pro věk 5 až 7 roků dítěte. Knížka se zaměřuje na oblast grafomotoriky, zrakového vnímání, čeči sluchového vnímání, prostorové a pravo-levé orientace, vnímání času a základních matematických představ. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti a vysvětlení činnosti a jejího cíle pro dospělé.

Objev podobné jako Mezi námi předškoláky 5-7 let - Jiřina Bednářová - e-kniha

cena 149.0 Kč
Detail

Mezi námi předškoláky pro děti od 3 do 5 let - Jiřina Bednářová

Publikace je určena dětem k prověření jejich znalostí, schopností a dovedností před nástupem do školy, nejvhodnější je pro věk 3 až 5 roků dítěte. Knížka se zaměřuje na oblast grafomotoriky, zrakového vnímání, řeči, sluchového vnímání, prostorové a pravo-levé orientace, vnímání času a základních matematických představ. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti a vysvětlení činnosti a jejího cíle pro dospělé.

Objev podobné jako Mezi námi předškoláky pro děti od 3 do 5 let - Jiřina Bednářová

cena 178.0 Kč
Detail

Mezi námi předškoláky pro děti od 5 do 7 let - Jiřina Bednářová

Publikace je určena dětem k prověření jejich znalostí, schopností a dovedností před nástupem do školy, nejvhodnější je pro věk 5 až 7 roků dítěte. Knížka se zaměřuje na oblast grafomotoriky, zrakového vnímání, řeči, sluchového vnímání, prostorové a pravo-levé orientace, vnímání času a základních matematických představ. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti a vysvětlení činnosti a jejího cíle pro dospělé.

Objev podobné jako Mezi námi předškoláky pro děti od 5 do 7 let - Jiřina Bednářová

cena 178.0 Kč
Detail

Barevná flétnička: Pro děti od 4 do 7 let (9790706570051)

Kniha - autor Saša Kolářová, 36 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Barevná flétnička je pracovní sešit pro začínající flétnisty ve věku od 4 do 7 let. Děti se pomocí pastelek a postaviček hajného Honzíka, gymnastky Gábinky, doktora Davídka, psa Alíka a kočky Cecilky učí první noty. Pracovní sešit obsahuje jednoduché lidové písničky i zábavné úkoly pro zapamatování not. Barevná flétnička se hodí pro individuální i skupinovou výuku.

Objev podobné jako Barevná flétnička: Pro děti od 4 do 7 let (9790706570051)

cena 107.0 Kč
Detail

Vnímání a řeč pro děti od 4 do 7 let - kolektiv autorů

Aktivity v pracovním sešitu VNÍMÁNÍ A ŘEČ rozvíjejí zrakové a sluchové vnímání, které je předpokladem pro úspěšný start ve škole.Pracovní listy nabídnou Vašim dětem dostatek příležitostí a podnětů pro jejich kognitivní rozvoj. Aktivity jsou vhodné i pro děti se sníženou schopností koncentrace a pozornosti.Kniha je určena dětem od 4 do 7 let. Ediční řada 100 úžasných aktivit pro děti od 4 do 7 let nabízí pracovní sešity vycházející z oblíbených sešitů KuliFerda a jeho svět. Každý pracovní sešit nabízí 100 odborně připravených pracovních listů pro děti předškolního věku. Sbírky pracovních listů pro rozvoj grafomotoriky, předmatematických dovedností, vnímání a řeči aj. jsou užitečnou pomůckou nejen pro učitelky MŠ, ale i pro rodiče a prarodiče, kteří chtějí mít jistotu, že jejich předškolák bude kvalitně připraven na vstup do školy

Objev podobné jako Vnímání a řeč pro děti od 4 do 7 let - kolektiv autorů

cena 47.0 Kč
Detail

TOPP Pestré tvoření: pro děti od 4 let (978-80-7639-038-6)

Kniha - autor Pia Pedevilla, 128 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá I ty nejmenší děti se rády kreativně vyjadřují. Tohle je kniha přímo pro ně! Děti už od čtyř let v ní najdou nápady na tvoření třeba z roliček od toaletního papíru, papírových kelímků nebo kamenů. Naučí se malovat roztomilá zvířátka pomocí otisků prstů, pastelek, fixů i akrylových barev. A spolu s lepidlem, nůžkami, barevnými papíry a všemi možnými materiály vytvoří zajímavá a originální díla, která se budou hodit jako ozdoby do dětského pokoje, nebo třeba jako dárečky. Tak jakým projektem začnete vy?

Objev podobné jako TOPP Pestré tvoření: pro děti od 4 let (978-80-7639-038-6)

cena 259.0 Kč
Detail

Mezi námi pastelkami - Jiřina Bednářová - e-kniha

eBook: Pracovní sešity obsahují systém grafomotorických cvičení, vycházející z posloupnosti vývoje dovedností dítěte. Cvičení uváděná v jednotlivých publikacích postupují od nejjednodušších prvků, které se v kresbě dítěte objevují nejdříve, a přecházejí k obtížnějším. Materiály přinášejí podněty k získání dovednosti, jejímu procvičování a posléze její fixaci před postupem do další úrovně obtížnosti.

Objev podobné jako Mezi námi pastelkami - Jiřina Bednářová - e-kniha

cena 169.0 Kč
Detail

Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová - e-kniha

eBook: Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.

Objev podobné jako Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová - e-kniha

cena 149.0 Kč
Detail

TePe Daily Kids zubní pasta pro děti od 3 do 6 let, 75 ml

Řada TePe Daily je určená pro celou rodinu. Velmi jemné složení je dle studií blahodárné pro sliznice a nepřispívá ke vzniku aftů. Obsahuje přírodní sladidlo xylitol s antibakteriálním účinkem. Je vhodná i pro vegany. Optimální množství fluoridu sodného chrání před zubním kazem.TePe Daily Kids zubní pasta pro děti od 3 do 6 letDětská pasta neobsahuje SLS, a proto nepění. Díky tomu se dětem snadno čistí zoubky, protože nemají potřebu během čištění vyplivovat. Moderní šetrná formule je bez často využívané titanové běloby, aby pasta byla 100% bezpečná. Extra jemná příchuť s peprmintem nepodporuje návyk na sladké. Obsahuje 1 000 ppm fluoridů pro ochranu před zubní kazem dle doporučení Evropské akademie dětské stomatologie (EAPD). Pro děti od 3 do 6 let. Obsah: 75 ml

Objev podobné jako TePe Daily Kids zubní pasta pro děti od 3 do 6 let, 75 ml

cena 79.0 Kč
Detail

Škola řeči: Logopedie pro děti od 4 do 7 let (978-80-266-1384-8)

Kniha - autor Bohdana Pávková, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Škola řeči nabízí dětem od 4 do 7 let zábavné procvičení výslovnosti problematických hlásek. V bohatě ilustrované publikaci najdete motivaci k vyvození hlásek nápodobou, výběr slov s obrázky k procvičení vyvození hlásky a také povídky, ve kterých je zvýšená frekvence sledované hlásky. Hlásky jsou seřazeny od jednoduchých k obtížnějším z hlediska vývojového a artikulačního. Pro obohacení dětského slovníku jsou zařazeny jazykové hříčky.

Objev podobné jako Škola řeči: Logopedie pro děti od 4 do 7 let (978-80-266-1384-8)

cena 160.0 Kč
Detail

Barevná flétnička 2: Pro děti od 4 let (9790706570204)

Kniha - autor Saša Kolářová, 48 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Objev podobné jako Barevná flétnička 2: Pro děti od 4 let (9790706570204)

cena 123.0 Kč
Detail

Mini akademie - úroveň C - pro děti od 4 let

MINI akademie je ucelený moderní systém učení, který sestavili odborníci na předškolní vzdělávání. Skládá se ze tří učebních balíčků pro 3 věkové skupiny: pro dvouleté, tříleté a čtyřleté děti. Hlavním rysem je srozumitelný obsah, který vede dítě od prvních pokusů kresby až po nezávislé řešení různých aktivit. Všechny tři úrovně se skládají z šesti knih s aktivitami a čtyř pracovních sešitů se samolepkami. Knihy s aktivitami seznamují děti s novými činnostmi a pracovní sešity pomáhají upevňovat znalosti. ÚROVEŇ C: Tento balíček je určený pro děti od čtyř let. Dítě se naučí počítat do pěti, spojovat čísla, složit kus papíru, přenášet otisky prstů na papír, dokreslit obličeje, používat vodové barvy. Seznámí se s pohádkovými postavami, hrami, bezpečnostními pravidly a lidskými emocemi. Bude umět odpovídat na složitější otázky, porozumí významům slov shora, zespodu, na, pod. Pozná některé dopravní značky a nebude chybět ani oblíbené nalepování samolepek. Sešity jsou vždy tematicky laděné: spojování čísel, otisky prstů, skládačky, skupinky, emoce, výtvarná díla, pohádkové postavy, bezpečnost na silnici, dětské hry a pravidla slušného chování. Knihy s aktivitami: Mají 12 stran s novými úkoly od nejjednodušších ke složitějším. Obsahují také jednoduchý návod pro rodiče, jak daný úkol dítěti vysvětlit a také diplom pro dítě, které zvládlo dané úkoly. 6 x 12 barevných stran A4 Pracovní sešity: Jsou čtyři, mají 16 stran a navazují na činnosti, které si dítě osvojilo v knihách s aktivitami. Obsahují také arch se 40 samolepkami, návod pro rodiče a diplom pro dítě, které úkoly splnilo. Každý balíček obsahuje ještě podrobný návod, jak pracovat s celým systémem MINI akademie. 4 x 16 barevných stran A4

Objev podobné jako Mini akademie - úroveň C - pro děti od 4 let

cena 322.0 Kč
Detail

Buccotherm BIO gelová zubní pasta pro děti od 2 do 6 let, jahoda, 50 ml

Jemná gelová BIO zubní pasta s nízkým obsahem fluoridů pomáhá předcházet zubnímu kazu, remineralizuje zubní sklovinu a snižuje tvorbu zubního plaku.Gelová zubní pasta Buccotherm - jahodamá snížený obsah fluoridů (1 000 ppm), proto předchází vzniku fluorózy - bíložlutých skvrn na sklovině druhých zubůje vhodná pro děti ve věku 2 - 6 letmá velmi jemnou neabrazivní konzistenciobsahuje 54 % termální vody Castéra - Verduzanmá alkalické pH 8, proto se významně podílí na remineralizaci zubní sklovinysnižuje tvorbu zubního plakuneobsahuje parabeny a SLSje doslazena extraktem ze stéviemá jemnou jahodovou příchuťObsah: 50 ml

Objev podobné jako Buccotherm BIO gelová zubní pasta pro děti od 2 do 6 let, jahoda, 50 ml

cena 79.0 Kč
Detail

Zábavné výtvarné lekce: Náměty pro děti od 4 do 10 let (978-80-7367-480-9)

Kniha - autor Petra Vondrová, 148 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Náměty pro děti od 4 do 10 let Přírodniny, plastové kelímky, lahve a víčka, kartony, modelovací hmoty, textilie, těstoviny, čočka a další potraviny se v rukách malých tvůrců, vedených kreativním pedagogem mohou proměnit ve svébytná umělecká dílka. Některé lekce jsou inspirované moderním sochařstvím a objektovým uměním a jejich součástí jsou medailonky renomovaných tvůrců. Děti získají nenásilnou formou teoretický rámec pro praktické výtvarné pokusy, pracují s levným a dostupným zbytkovým či odpadovým materiálem. Knihu určenou pro výuku výtvarné výchovy dětí předškolního a mladšího školního věku ocení pedagogové na prvním stupni ZŠ, učitelé MŠ a ZUŠ i studenti středních pedagogických škol a výtvarného oboru na VŠ.

Objev podobné jako Zábavné výtvarné lekce: Náměty pro děti od 4 do 10 let (978-80-7367-480-9)

cena 202.0 Kč
Detail

Hrajeme si na školu: Pro děti od 4 do 7 let (978-80-7451-569-9)

Kniha – autor Ljuba Štíplová; Edita Plicková, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - česky Pokud se vaše dítě chystá do 1. třídy, bude mu zábavnou pomůckou k úspěšnému zasednutí do školní lavice pracovní sešit Hrajeme si na školu. Při plnění rozmanitých úkolů si procvičí nejen svou paměť, postřeh, základní znalosti o přírodě a světě kolem nás, ale pomocí různých tvořivých úkolů rozvine i svou představivost, fantazii a jemnou motoriku. Všechny takto nabyté zkušenosti později uplatní při zvládání náročných školních úkolů, což je důležité pro budoucí úspěchy ve škole. Pracovní sešit Hrajeme si na školu zahrnuje texty známé a zkušené autorky dětských knih Ljuby Štíplové, poutavými kresbami jej doplnila přední česká ilustrátorka Edita Plicková.

Objev podobné jako Hrajeme si na školu: Pro děti od 4 do 7 let (978-80-7451-569-9)

cena 189.0 Kč
Detail

Mezi námi předškoláky pro děti od 3 do 5 - Jiřina Bednářová

Začněte s přípravami dítěte na vstup do školy včas. Publikace obsahuje: 1) pracovní listy vytvářející ucelený systém předškolní průpravy pro děti ve věku 3 až 5 let Pomocí listů se rozvine: kreslení, koordinace ruky a oka rozumové schopnosti a řeč sluchové a zrakové vnímání předčíselné a matematické představy orientace v prostoru a čase 2) metodický návod pro dospělé Vážená čtenářko, vážený čtenáři, zaujala vás kniha „Mezi námi předškoláky, pro děti od 3 do 5 let“ svým názvem, barevností a vtipem titulní strany, listujete a váš zrak, jak věřím, utkvěl na zadní straně obálky, kde vás takto oslovuji. Protože prohlížíte knihy podporující rozvoj dítěte, hledáte zřejmě něco zajímavého pro svého neposedu či neposedy, které máte doma, v mateřské škole, v dětském klubu. Říkáte si, jak rychle čas běží a z malého batolátka je najednou zvídavý předškolaček. Jak takového kloučka či holčičku potěšit zajímavou činností, protože vy jistě nejste z těch dospělých, kteří posadí dítě k televizi nebo počítači. Jistě dítku čtete, povídáte si s ním, sportujete, ale vidíte, že už je ve věku, kdy se může a má začít učit učit, kdy může plnit smysluplné úkoly. S knihou, kterou vám známá autorka knih pro děti Jiřina Bednářová spolu s malířem-ilustrátorem Richardem Šmardou nabízejí v nakladatelství Computer Press a.s., to bude pro vás i dítě příjemný zážitek. Zmiňuji-li předcházející publikace uvedené autorky, jsou jimi soubory pro rozvoj zrakového vnímání dětí, grafomotoriky, matematických představ, vždy také bylo pamatováno na rozvoj řeči, myšlení. Tato kniha, která vás zaujala, obsahuje výběr úkolů vhodných pro nejmladší předškoláky. Najdete v ní všechna uvedená cvičení označená piktogramy, jejichž význam objevíte na straně 71 v autorčině informaci pro vás, dospělé. Tak můžete sledovat, jak se dítě postupně zdokonaluje v jednotlivých dovednostech důležitých pro budoucí čtení, psaní, počítání, jak se rozvíjí jeho slovní zásoba, schopnost komunikovat. Uvidíte, jak se vám společně s dítětem bude dobře a s chutí pracovat, protože vás povede příběh plný zajímavých postaviček. Udivilo vás, jak se v Zoo ocitly mluvící pastelky Boženka a Máňa? To právě ony provázely děti v knihách pro rozvoj grafomotoriky. Konečně i další postavičky najdete ve dříve vydaných knihách. Jak vidíte, autorka, významná speciální pedagožka, připravila zajímavý, promyšlený soubor přispívající k úspěšnosti budoucích školáků. Máte v ruce kvalitního pomocníka pro příjemné naplnění času s dítkem, protože bez vás to určitě nepůjde. Přeji vám proto radostné chvíle s touto knihou i jejími dalšími, připravovanými díly pro děti předškolního věku. PhDr. Alena Šafrová, externí pedagožka Pedagogické fakulty MU v Brně

Objev podobné jako Mezi námi předškoláky pro děti od 3 do 5 - Jiřina Bednářová

cena 218.0 Kč
Detail

Čtyřlístek pro předškoláky: Hravé listy pro děti od 3 do 6 let (978-80-87849-58-3)

Kniha - autor Jaroslav Němeček, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Připravili jsme pro Vás novou knihu hravých listů zaměřenou především na děti od tří do šesti let. Děti budou při práci s touto edukační knihou rozvíjet zábavnou formou své tvořivé schopnosti. Pomocí různých úkolů si osvojí grafomotoriku, logické uvažování, představivost a mnoho dalších dovedností. Malí čtenáři zde vedle pracovních listů s rozmanitými úkoly naleznou také abecedu, komiks, pohádky nebo jednoduché origami. Tato knížka tak dobře poslouží jako příprava každého malého předškoláka před nástupem do první třídy. Průvodcem jim přitom budou kamarádi ze Čtyřlístku. Věříme, že spolu s Fifinkou, Pinďou, Bobíkem a Myšpulínem zažijí děti spoustu dobré zábavy.

Objev podobné jako Čtyřlístek pro předškoláky: Hravé listy pro děti od 3 do 6 let (978-80-87849-58-3)

cena 139.0 Kč
Detail

Rozvoj zrakového vnímání pro děti 4 do 6 let: Jak krtek Barbora našel cestu domů (978-80-266-1756-3)

Kniha - autor Jiřina Bednářová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.

Objev podobné jako Rozvoj zrakového vnímání pro děti 4 do 6 let: Jak krtek Barbora našel cestu domů (978-80-266-1756-3)

cena 173.0 Kč
Detail

Jak pes Logopes učil děti mluvit: Logopedie pro děti od 4 do 7 let (978-80-266-1744-0)

Kniha - autor Ivana Novotná; Miroslav Růžek, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Bohatě ilustrovaná kniha obsahuje mnoho zábavných a hravých cvičení, která pomohou rozvinout komunikační schopnosti dětí předškolního a mladšího školního věku. K aktivní spolupráci děti motivuje postavička psa Logopsa, která jim nabízí rozmanité úkoly. Děti si procvičí správnou výslovnost hlásek, schopnost souvisle se vyjadřovat, sluchové vnímání pro hlásky, paměť, zrakové vnímání, rozšíři si slovní zásobu.

Objev podobné jako Jak pes Logopes učil děti mluvit: Logopedie pro děti od 4 do 7 let (978-80-266-1744-0)

cena 169.0 Kč
Detail

Veselé diktáty a doplňovačky 2. třída: Logopedie pro děti od 4 do 7 let Domalovánky (978-80-266-1650-4)

Kniha - autor Eva Mrázková, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Použili jsme pravopisné oříšky v pohádkovém příběhu malého draka. Děti jsou na další dráčkovy osudy zvědavé, proto pak k psaní diktátu necítí nechuť. Buď můžete dítě nechat v první části doplnit chybějící písmena, nebo mu text podle klíče v závěru nadiktovat. Knížka je vhodná pro procvičování pravopisu ve škole i doma. Cvičebnice se zaměřuje na tyto jevy: ú na začátku slova, ů uvnitř a na konci slova, psaní y (ý) po tvrdých souhláskách nebo i (í) po měkkých souhláskách, párové souhlásky na konci slov.

Objev podobné jako Veselé diktáty a doplňovačky 2. třída: Logopedie pro děti od 4 do 7 let Domalovánky (978-80-266-1650-4)

cena 129.0 Kč
Detail

Slova a obrázky pro rozvoj dětské řeči: Logopedie pro děti od 4 do 7 let (978-80-266-1722-8)

Kniha - autor Bohdana Pávková; Richard Šmarda, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Zásobu obrázkového i slovního materiálu mohou využít logopedi i rodiče k rozvoji řečových dovedností dítěte. Materiály napomohou ke zjištění, zda dítě vyslovuje hlásky správně, a k procvičení již zvládnutých hlásek. Tvoření zdrobnělin, rýmování slov, rozvíjení sluchu pro hlásky, nalézání slov s opačným významem, skládání slov, tvoření vět, to jsou hry, kterými dítě obohacuje slovní zásobu a získává jistotu v celkovém mluvním projevu.

Objev podobné jako Slova a obrázky pro rozvoj dětské řeči: Logopedie pro děti od 4 do 7 let (978-80-266-1722-8)

cena 161.0 Kč
Detail

MINI akademie Úroveň C Pro děti od 4 let (978-80-7563-446-7)

Kniha - 136 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MINI akademie je ucelený moderní systém učení, který sestavili odborníci na předškolní vzdělávání. Skládá se ze tří učebních balíčků pro 3 věkové skupiny: pro dvouleté, tříleté a čtyřleté děti. Hlavním rysem je srozumitelný obsah, který vede dítě od prvních pokusů kresby až po nezávislé řešení různých aktivit. Všechny tři úrovně se skládají z šesti knih s aktivitami a čtyř pracovních sešitů se samolepkami. Knihy s aktivitami seznamují děti s novými činnostmi a pracovní sešity pomáhají upevňovat znalosti. ÚROVEŇ C: Tento balíček je určený pro děti od čtyř let. Dítě se naučí počítat do pěti, spojovat čísla, složit kus papíru, přenášet otisky prstů na papír, dokreslit obličeje, používat vodové barvy. Seznámí se s pohádkovými postavami, hrami, bezpečnostními pravidly a lidskými emocemi. Bude umět odpovídat na složitější otázky, porozumí významům slov shora, zespodu, na, pod. Pozná některé dopravní značky...

Objev podobné jako MINI akademie Úroveň C Pro děti od 4 let (978-80-7563-446-7)

cena 329.0 Kč
Detail

Stříbrný prach z hvězd: Autogenní trénink pro děti od 4 let (978-80-262-1865-4)

Kniha - autor Else Müllerová, 112 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Pohádková kniha určená k tomu, aby dětem pomohla vypořádat se s rušivými vlivy dne, zbavit se případných obav a úzkostí a aby navodila atmosféru, ve které se bude dětem krásně usínat. Kniha je psána podle metody autogenního tréninku prof. J. H. Schultze. Tato metoda má děti na spánek připravit, uvolnit, povzbudit jejich fantazii a rozvinout ji do klidného příběhu, který dětem pomůže usnout a odpočinout si. Kniha je určena dětem v domácím prostředí, stejně tak ale své využití nalezne i v mateřských školách, ve školních družinách, u dětských psychologů a speciálních pedagogů. Všude tam, kde je dobré dětem pomoci se zklidnit a kvalitně si odpočinout. Else Müller žije ve Frankfurtu nad Mohanem. Pracuje jako terapeutka, organizuje kurzy autogenního tréninku. Je autorka několika úspěšných knih. V Portále jí vyšly knihy Příběhy z měsíční houpačky a Pod nohama cítíš stébla trávy. Martina...

Objev podobné jako Stříbrný prach z hvězd: Autogenní trénink pro děti od 4 let (978-80-262-1865-4)

cena 288.0 Kč
Detail

Nûby jednorázová maska na každodenní použití, balení 10 kusů, ochrana úst a nosu pro děti od 4 do 12 let, třívrstvá pro dívky

Dětský respirátor Dr. Talbot nabízí ochranu v interiéru i exteriéru. Každá maska je vyrobena z měkké, prodyšné tkaniny a je k dispozici v barevných vzorech a veselých Design s. Vestavěný nosní klip umožňuje těsné uchycení na obličeji dítěte. Respirátory jsou vyrobeny tak, aby se co nejlépe přizpůsobily nosu a ústům a poskytovaly co nejlepší ochranu. Měkká ušní poutka zajišťují pohodlnější delší nošení a chrání uši před bolestí. vnější vrstva masky je spunbondová s přívětivou úpravou pro děti Design , střední vrstva je z meltblown filtrační tkaniny a vnitřní vrstva je spunbondová v bílé barvě. Masky jsou vhodné pro děti od 4 do 12 let. Podrobnosti o produktu: Třívrstvý filtr Měkká ušní poutka Ohebný nosní klip Na jedno použití Rozsah dodávky: 10 x respirátor

Objev podobné jako Nûby jednorázová maska na každodenní použití, balení 10 kusů, ochrana úst a nosu pro děti od 4 do 12 let, třívrstvá pro dívky

cena 214.0 Kč
Detail

Natures Aid Vitamin D3 ve spreji pro děti od 4-12 let příchuť pomeranč 30 ml

Natures Aid Vitamin D3 ve spreji pro děti od 4-12 let příchuť pomeranč obsahuje denní dávku vitaminu D pro podporu imunity i zdravý růst a vývin kostí u dětí.

Objev podobné jako Natures Aid Vitamin D3 ve spreji pro děti od 4-12 let příchuť pomeranč 30 ml

cena 249.0 Kč
Detail

Jednorázová maska na každý den Nûby v balení po 10 kusech, ochrana úst a nosu pro děti od 4 do 12 let, třívrstvá pro chlapce

Dětský respirátor Dr. Talbot nabízí ochranu v interiéru i exteriéru. Každá maska je vyrobena z měkké, prodyšné tkaniny a je k dispozici v barevných vzorech a veselých Design s. Vestavěný nosní klip umožňuje těsné uchycení na obličeji dítěte. Respirátory jsou vyrobeny tak, aby se co nejlépe přizpůsobily nosu a ústům a poskytovaly co nejlepší ochranu. Měkká ušní poutka zajišťují pohodlnější delší nošení a chrání uši před bolestí. vnější vrstva masky je spunbondová s přívětivou úpravou pro děti Design , střední vrstva je z meltblown filtrační tkaniny a vnitřní vrstva je spunbondová v bílé barvě. Masky jsou vhodné pro děti od 4 do 12 let. Podrobnosti o produktu: Třívrstvý filtr Měkká ušní poutka Ohebný nosní klip Na jedno použití Rozsah dodávky: 10 x respirátor

Objev podobné jako Jednorázová maska na každý den Nûby v balení po 10 kusech, ochrana úst a nosu pro děti od 4 do 12 let, třívrstvá pro chlapce

cena 197.0 Kč
Detail

Školní zralost - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha

eBook: Publikace Školní zralost je určena rodičům a pedagogům, kteří pomáhají rozvoji předškolního dítěte v těchto oblastech: - vizuomotorika, grafomotorika - řeč - sluchové vnímání - zrakové vnímání - vnímání prostoru - vnímání času - základní matematické představy Publikace Školní zralost autorské dvojice Jiřina Bednářová – Vlasta Šmardová doplňuje ucelenou řadu odborných materiálů, které v poslední době autorky publikovaly, a završuje svým pohledem otázku vývoje a diagnostiky dítěte v předškolním věku. Ústředním tématem je školní zralost / připravenost, autorky se snaží alespoň rámcově seznámit čtenáře se všemi důležitými faktory ovlivňujícími dosaženou vývojovou úroveň dítěte před vstupem do školy a i možnou korespondencí s problémy ve školním věku, jsou-li v daných oblastech určité deficity. Čtenáři a uživateli budou v první řadě rodiče, neboť se dozvědí, jaká jsou kritéria školní zralosti / připravenosti, jak pracovat s dítětem před vstupem do školy, a pokud se chtějí ujistit, že jejich potomek splňuje vývojové ukazatele před nástupem do školy, naleznou zde jednoduché diagnostické úkoly. Tímto tématem se odborně zabývají školská poradenská zařízení (pedagogicko-psychologické poradny, speciálně pedagogická centra). Cílem publikace jistě není to, aby si rodiče nebo vychovatelé jednorázově provedli u dítěte komplexní diagnostiku sami. Publikace jim naopak dává prostor, aby se dlouhodobě zabývali podněcováním dítěte v době přípravy na nástup do školy a aby měli základní informace o tom, co by mělo dítě umět a zvládnout mezi pátým až šestým rokem věku. Záměrem autorek rovněž je, aby dospělí byli včas upozorněni na některé vývojové obtíže a včas vyhledali odbornou pomoc poradenských zařízení, například při posouzení, zda by mělo dítě do školy nastoupit, případně při zařazování do edukačně-stimulačních skupin či intervenčních programů. Publikace by mohla dobře sloužit i učitelkám mateřských škol. I ony se zabývají otázkou, co je ještě třeba dále trénovat v posledním roce před nástupem do školy, ve kterých oblastech má dítě menší či větší problémy, opakovaně třeba i u dětí s odklady školní docházky. Inspirací může být ale také pro samotné školy – jak učitele elementaristy, tak například pracovníky školních poradenských pracovišť, zejména při řešení zápisů do 1. tříd, které jsou pojaty více odborně a diagnosticky než společensky. Ti, kteří se s publikacemi autorek již seznámili, vědí, že jejich diagnostické přístupy jsou poměrně jednoduché, jsou formou jednoduchých škál, bez důrazu na normativní přístup. Autorky diagnostiku ale nepojímají jako „nálepkování“ dětí, nýbrž posouzením individuálních zvláštností každého dítěte budují základy pro navazující práci s ním, pro zajištění odpovídající vzdělávací nabídky a vhodného pedagogického vedení. Autorky opakovaně uživatelům připomínají důležitý princip, že diagnostika není jednorázovou záležitostí, že i dítě před nástupem do školy je ještě ve svých výkonech závislé na okamžitém nastavení a vyladění. Korigovat různá zkreslení (neschopnost či nezájem se v daném okamžiku požadovanou činností zabývat) by mělo napomoci opakované sledování dítěte. Přeji nové publikaci hodně čtenářů a čtenářům hodně inspirací! PaedDr. PhDr. Anna Kucharská, Ph.D. katedra pedagogické a školní psychologie Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy

Objev podobné jako Školní zralost - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Rozvoj grafomotoriky - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha

eBook: V publikaci Rozvoj grafomotoriky naleznete informace: - 1) o významu a vývoji dětské kresby, - 2) o metodice rozvoje grafomotorických schopností (posloupnosti vývoje grafomotorických prvků, navození pracovních návyků při kreslení a psaní, potřebných podmínkách a pomůckách…). Kniha Rozvoj grafomotoriky osloví podle mého názoru řadu čtenářů, zajímajících se o vývoj dítěte, jeho výchovu a vzdělávání. Její odborná úroveň a současně srozumitelné, čtivé zpracování jistě zaujme nejen pedagogy v mateřských a základních školách, pracovníky pedagogicko-psychologického poradenství, ale i blízké (rodiče, prarodiče…) dětí, které rády kreslí nebo se s kreslením potýkají. My, kteří známe předchozí publikace Jiřiny Bednářové, zaměřené na grafomotoriku – Mezi námi pastelkami, Co si tužky povídaly a Na návštěvě u malíře – můžeme očekávat, že opět získáme mnoho nových užitečných informací o tom, jak rozvíjet kreslířské dovednosti, jak připravit dítě na psaní. Tato kniha má však ještě jednu autorku: Vlastu Šmardovou, zkušenou dětskou psycholožku s dlouholetou poradenskou praxí, která poskytla pomoc mnoha rodičům dětí předškolního i školního věku. Pomohla řešit hodně dětských trápení. Právě spojení sil psychologa, pedagoga a malíře – ilustrátora Richarda Šmardy – vedlo k vytvoření této publikace, v níž se dozvíme nejen jak rozvíjet dětskou kresbu, ale také jak se dětská kresba vyvíjí a jaké jsou zákonitosti tohoto vývoje, jaký význam má pro rozvoj osobnosti dítěte. Mnohdy si neuvědomujeme, co vše o dítěti jeho kresba vypovídá, jak nám může schopnost rozumět kresbě pomoci pochopit dítě, a tedy mu i pomoci. Vyzbrojeni základními odbornými informacemi budeme dále dobře pracovat na rozvíjení hrubé a jemné motoriky, které jsou předpokladem grafomotorických dovedností dítěte. Autorky nám nabízejí spoustu činností a cvičení, ukázek pomůcek, které si můžeme ve škole i doma vyrobit. Významná jsou doporučení týkající se pracovních návyků, sezení při kreslení a psaní, výběru kreslicích a psacích potřeb. Mnoho nepříjemností při psaní je zapříčiněno špatným úchopem psacího náčiní, je tedy nutno mu předcházet už v počátcích kreslení. Často mívají děti při psaní potíže s tím, že příliš „tlačí“ na tužku; proto se dovíme, jak ruku uvolnit, jaká grafomotorická cvičení pomohou dítěti kreslit a psát lehce, s jistotou, s chutí. Dostaneme odpovědi na otázky, které zajímají mnoho pedagogů i rodičů, např. jak má psát levák a má-li se dítě učit psát v předškolním věku. A nakonec nalezneme možnosti pomoci při obtížích, praktická, srozumitelná, odborně podložená doporučení včetně další literatury pro zájemce. Přeji vám, vážení čtenáři, příjemné studium i mnoho užitku pro vás i děti, jimž prospějete tím, že jste rozšířili své znalosti o grafomotorice. PhDr. Alena Šafrová, speciální pedagožka Speciálního pedagogického centra při Soukromém speciálním gymnáziu Integra, Brno-Líšeň, externí pedagožka Pedagogické fakulty MU v Brně

Objev podobné jako Rozvoj grafomotoriky - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha

cena 169.0 Kč
Detail

Jak se kluci a holky učili říkat L, ĎŤŇ, CSZ, ČŠŽ, R a Ř: Logopedie pro děti od 4 do 7 let Domalován (978-80-266-1651-1)

Kniha - autor Bohdana Pávková, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je určena dětem, které mají problémy s výslovností hlásek uvedených v názvu knihy. Děti si formou slovních hříček připomenou, jak se učily jednotlivé hlásky vyslovovat a užívat v řeči. Jde tedy o nástin metodiky vyvozování, upevňování a včleňování hlásek do plynulé řeči. Rodiče tak mají možnost se seznámit, jak se s dětmi může pracovat při nápravě řeči. Vyvozování hlásek fixace však patří do rukou logopeda.

Objev podobné jako Jak se kluci a holky učili říkat L, ĎŤŇ, CSZ, ČŠŽ, R a Ř: Logopedie pro děti od 4 do 7 let Domalován (978-80-266-1651-1)

cena 160.0 Kč
Detail

Diagnostika dítěte předškolního věku - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha

eBook: Prověřte dovednosti předškoláků Publikace je určena především učitelkám MŠ a rodičům. Přináší návod, jaké oblasti vývoje u dítěte sledovat, co by dítě ve kterém věku mělo umět. Publikace je zaměřena na sledování a rozvoj následujících oblastí: motoriky, grafomotoriky, zrakového a sluchového vnímání, vnímání prostoru a času, základních matematických představ, myšlení a řeči, sociálních dovedností, sebeobsluhy a hry.

Objev podobné jako Diagnostika dítěte předškolního věku - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha

cena 299.0 Kč
Detail

Rozvoj inteligence u dětí od 3 do 6 let (978-80-247-4798-9)

Kniha - autor Katharina Bäcker-Braun, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Otevřete dětem dveře do světa kolem nás! Vždyť svět je neuvěřitelně pestrý a stejně rozmanité jsou i přístupy k němu – nabízí bohatou studnici zkušeností, a to nejen dětem. Pomozte rozvíjet jejich inteligenci a tříbit dovednosti!

Objev podobné jako Rozvoj inteligence u dětí od 3 do 6 let (978-80-247-4798-9)

cena 129.0 Kč
Detail

Diagnostika dítěte předškolního věku, 2. díl - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha

eBook: Publikace Diagnostika dítěte předškolního věku, 2. díl navazuje na stejnojmenné dílo, Diagnostika dítěte předškolního věku, doplňuje ho a podrobněji rozpracovává některá témata. Přináší množství aktuálních informací, které se pedagogické diagnostiky dětí v předškolním věku v současné době dotýkají. Autorky v knize reagují na nejčastější otázky, s nimiž se ve svojí odborné praxi setkávají, například: „Jak často mám diagnostiku dělat? Jak ji mám provádět? Používám správné přístupy?“ A formou odpovědí na tyto dotazy přináší hlubší vhled do problematiky, kterou mnohdy nemají učitelky mateřských škol zcela ujasněnu. Teoretické základy jsou východiskem pro úspěšnou diagnostiku i intervenci Pro čtenáře je velmi přínosné propojení praktických otázek a odpovědí s širšími teoretickými souvislostmi. V praxi se totiž ukazuje, že právě nedostatečné teoretické znalosti jsou mnohdy příčinou nesprávně realizované pedagogické diagnostiky. První kapitoly objasňují rozdíly mezi statickou a dynamickou diagnostikou z pohledu jejich cíle, forem i obsahu. Každá z nich má v procesu rozvoje dítěte své místo a autorkám se velmi hezky podařilo prezentovat jak jejich výhody, tak i úskalí. Statická diagnostika je zaměřena na stav a porovnává výkony dětí oproti ostatním vrstevníkům. Naproti tomu dynamická diagnostika sleduje a podporuje proces učení. Znalost typů diagnostik může učitelům v mateřských školách napomoci zorientovat se ve vlastní diagnostické činnosti a najít odpověď na to, co mají zjišťovat a jakým způsobem. Diagnóza není cílem, cílem je hledání řešení a podpora dítěte Autorkám se nenásilnou formou a praktickými příklady podařilo vysvětlit, že základem pedagogické diagnostiky je vytvoření systému péče, který vychází ze znalosti dítěte, poznání jeho možností, schopností, dovedností a dalších okolností vývoje, a rozpoznání silných i slabších stránek dítěte. Objasňují, že hlavním záměrem a smyslem pedagogické diagnostiky je zefektivnění výchovně vzdělávacího procesu. Diagnostika je v publikaci prezentována jako podklad pro stanovení cílené vzdělávací nabídky, pro kontinuální vyhodnocování podmínek a průběhu vzdělávacího procesu tak, aby každé dítě mohlo zažít pocit úspěchu, pocit vlastní hodnoty, vlastního přínosu ve vývoji a učení se. Aby nabylo důvěru v to, co umí, tedy ve své schopnosti a dovednosti. Aby získalo odvahu i chuť poznávat a obohacovat se o nové zkušenosti. Vzdělávací nabídka se neřídí pouze věkem dítěte, ale zejména specifiky v jeho vývoji Pro pochopení podstaty individualizace vzdělávání je stěžejní kapitola, v níž autorky v přehledných grafech znázornily možné varianty vývoje dítěte, na které je zapotřebí v diagnosticko-intervenčním procesu brát zřetel. Vysvětlují, že pokud nejsou úroveň obtížnosti podnětů a možnosti dítěte v souladu, dítě nemůže svými schopnostmi a dovednostmi adekvátně reagovat, a na naplnění požadavků nedosáhne. Příliš nízká míra podnětů dítě nerozvíjí, a zpravidla ani nezaujme. A naopak, je-li míra podnětů (obtížnost) nad rámec možností dítěte, nedokáže vzdělávací nabídku přijmout a zvládnout. Cílem diagnostiky je ucelený systém, který poukazuje na dílčí oblasti vývoje, ale zároveň na jejich vzájemnou propojenost a podmíněnost Autorky vycházejí v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání z holistického pojetí vzdělávání dítěte předškolního věku. Učení prezentují jako komplexní jev, kterého se neúčastní jednotlivé oblasti odděleně, ale více oblastí a rovin zároveň, přičemž každá ze schopností a dovedností může však působit u dané činnosti v různé intenzitě. Úroveň jedné oblasti se při učení i v diagnostice často promítne do oblastí dalších – jsou vzájemně propojeny a podmíněny. Stěžejní část je věnována oblastem, na něž je vhodné se při diagnostice zaměřit. Shodují se s oblastmi, které jsou podrobně rozpracovány v již výše zmiňované publikaci Diagnostika dítěte předškolního věku (motorika, grafomotorika, kresba; zrakové vnímání a paměť; vnímání prostoru a prostorové představy; vnímání času; řeč; sluchové vnímání a paměť; základní matematické představy; sociální dovednosti). Jsou doplněny o nové praktické informace i potřebné souvislosti. Nalezneme zde odpovědi na to, jak vypozorovat nevyzrálost dané oblasti ze spontánních činností a her, jaký dopad může mít oslabení dílčí oblasti na získávání základů školních dovedností, jak konkrétně používat vývojové škály atd. Publikace přináší celou řadu zajímavých námětu a příkladů využitelných při konkrétní práci s dětmi jak v diagnostice, tak zejména v intervenci, přičemž náměty aktivit pro rozvoj dané oblasti jsou řazeny podle obtížnosti. Toto pojetí je pro předškolní pedagogy i rodiče velkou pomůckou. Základem pro komunikaci s rodiči je dobrá znalost dítěte a znalost cesty k němu Téma spolupráce mateřské školy a rodiny publikaci uzavírá a akcentuje důležitost tohoto partnerství. K tomu, aby se dítěti dobře dařilo a rozvíjely se jeho veškeré potřeby (kognitivní, emocionální, sociální…), je zapotřebí souhry ve výchov

Objev podobné jako Diagnostika dítěte předškolního věku, 2. díl - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha

cena 279.0 Kč
Detail

Geometrie v rovině a v prostoru (978-80-7196-017-1)

Kniha - autor Jiří Kadleček, 328 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice geometrie je vhodná pro všechny typy středních škol s nižší hodinovou dotací matematiky včetně středních odborných učilišť. Planimetrická část učebnice ukazuje geometrii v rovině jako pozoruhodný a zároveň velice lidský výtvor; snaží se udržet zájem žáků a vyvolat jejich spolupráci. Cílem stereometrické části je zejména rozvíjení prostorové představivosti; k tomu směřuje i řešení konstrukčních úloh v prostoru. Obsáhlá kapitola je věnována povrchům a objemům těles. Kromě všech nejpodstatnějších pojmů a tvrzení (s přijatelným počtem srozumitelných důkazů) přináší učebnice řadu otázek a více než 340 úloh s podrobným řešením na konci knížky. I tím chce přispět k zapojení žáků do výuky - nepředpokládá ani předchozí matematické znalosti, ani matematický talent, ale je určena všem, kteří uvěří, že jim znalost základů geometrie bude užitečná.

Objev podobné jako Geometrie v rovině a v prostoru (978-80-7196-017-1)

cena 167.0 Kč
Detail

Čtení s porozuměním a hry s jazykem - Jiřina Bednářová, Richard Šmarda - e-kniha

eBook: Kniha je určena dětem ve věku 6 až 10 let, všechny strany jsou ilustrované. Pracovní listy jsou určeny dětem, které se učí číst a ve čtení se zdokonalují. Každý list je rozdělen na dvě části. První část tvoří souvislý text, který motivačně stranu uvádí a zároveň může sloužit jako text pro procvičení techniky čtení. Druhá část textu je určena pro samostatnou práci dítěte s textem. Je doplněna o instrukci k práci s textem.

Objev podobné jako Čtení s porozuměním a hry s jazykem - Jiřina Bednářová, Richard Šmarda - e-kniha

cena 169.0 Kč
Detail

Velká kniha detektivních her: Pro děti od 6 let (978-80-277-0096-7)

Kniha - autor Arianna Bellucci, 20 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Ať už se rozhodneš hrát za vychatralého zločince, nebo odhodlaného detektiva, upozorňujeme, že prostřednictvím zábavy a smíchu může tato kniha u hráčů vyvolat významný nárůst inteligence, enormní zlepšení strategických schopností a celkově neustálé zdokonalování šedé kůry mozkové! Až snadno sestavíš všechny díly a kostku, které jsou součástí knihy, vyzvi svoje kamarády na výjimečnou strategickou hru plnou napětí!

Objev podobné jako Velká kniha detektivních her: Pro děti od 6 let (978-80-277-0096-7)

cena 284.0 Kč
Detail

Povelkomoravská a mladohradištní keramika v prostoru dolního Podyjí - Jiří Macháček, Petr Dresler, Adéla Balcárková - e-kniha

eBook: Publikace se zabývá otázkou vývoje keramické produkce na jižní Moravě, se zaměřením na oblast dolního Podyjí, v době od zániku Velkomoravské říše až do počátku vrcholného středověku. _x000D_Na příkladech keramického souboru z lokality Kostice – Zadní hrúd si kniha klade za cíl vytvořit podrobnější chronologicko-typologické schéma pro dělení keramiky v období od 10. století do počátku 13. století. _x000D_Kostice – Zadní hrúd se řadí mezi nejhodnotnější a nejlépe prozkoumané lokality z uvedeného období, které máme v současnosti na Moravě k dispozici, a které přispívají i k řešení obecnějších otázek. _x000D_Význam této obchodně-řemeslnické aglomerace spočívá zejména v unikátním spektru nálezů, mezi nimiž vyniká početná kolekce mincí. _x000D_S pomocí různých metodických postupů, zvláště multivariační statistiky, objasňuje kniha především charakter keramické produkce v problematickém období těsně po zániku Velké Moravy, které bývá nazýváno z důvodu nedostatečného poznání „temným“ 10. stoletím. _x000D_Součástí knihy je také kompletní katalog archeologických nálezů a terénních situaci z lokality Kostice – Zadní hrúd. Kniha přináší výsledky výzkumného záměru řešeného Adélou Balcárkovou v rámci disertační práce zaměřené na analýzu a zpracování raně středověkých keramických nálezových celků. Současně je výstupem výzkumného projektu řešeného badatelským týmem pod vedením prof. Jiřího Macháčka z Masarykovy univerzity._x000D_

Objev podobné jako Povelkomoravská a mladohradištní keramika v prostoru dolního Podyjí - Jiří Macháček, Petr Dresler, Adéla Balcárková - e-kniha

cena 756.0 Kč
Detail

Vtipy pro děti 6 - Zuzana Neubauerová - e-kniha

eBook: Smích léčí, to je známá věc. A jak řekl jeden moudrý muž: Je ztracený každý den našeho života, kdy jsme se nezasmáli. Ale věděli jste, že při smíchu se otřásá a vibruje celé tělo? Aktivuje se svalová hmota – takže kdo se směje pravidelně, nemusí chodit do posilovny. Během smíchu se mozku dostává až pětkrát více kyslíku než při obvyklém dýchání a dochází při něm k synchronizaci mozkových hemisfér. Doporučujeme tedy číst tuto knihu i o přestávkách ve škole. O hodinách vám to pak bude víc myslet.

Objev podobné jako Vtipy pro děti 6 - Zuzana Neubauerová - e-kniha

cena 149.0 Kč
Detail

Vtipy pro děti 4 - Zuzana Neubauerová - e-kniha

eBook: Tato kniha plná vtipů udělá radost všem. Ať už se začtete do vtipů o Pepíčkovi, ze školy, o prarodičích, z pohádek nebo dalších, pořádně se zasmějete a budete mít dobrou náladu. Věděli jste, že během smíchu se mozku dostává až 5 x více kyslíku než při obvyklém dýchání a dochází při něm k dokonalé synchronizaci mozkových hemisfér? Doporučujeme tedy číst tuto knihu i o přestávkách ve škole. O hodinách vám to pak bude víc myslet.

Objev podobné jako Vtipy pro děti 4 - Zuzana Neubauerová - e-kniha

cena 149.0 Kč
Detail

Můj velký sešit Montessori angličtina: Od 3 do 6 let (978-80-256-2410-4)

Kniha - autor Lydie Barusseau, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá K tomu, aby si vaše dítě snáze osvojilo angličtinu, vám v tomto pracovním sešitu nabízíme karty se slovní zásobou. Aktivity a karty jsou s těmito tématy: rodina, oblečení, tělo, jídlo apod.Každá karta má na jedné straně obrázek a na druhé straně slovo v angličtině s českým překladem. Tyto karty využijete především na stránkách s ukazováním. Dítě se bude učit slovíčka pomocí "lekce ve třech krocích": "Listen and touch", "Touch and say" a "What is it?". Vaše dítě pak veškerou nabytou slovní zásobu zúročí při nejrůznějších hrách, říkadlech a písničkách. Ke knize patří též audio soubory ke stažení.

Objev podobné jako Můj velký sešit Montessori angličtina: Od 3 do 6 let (978-80-256-2410-4)

cena 239.0 Kč
Detail

KuliFerdo Grafomotorika pre deti od 4 do 7 rokov

Až 100 úžasných aktivít, ktoré rozvíjajú prvé grafomotorické zručnosti aj tých najmenších škôlkarov. Pre deti od 4 do 7 rokov. Rozvoj grafomotorických zručností, osvojenie si správnych základov pre budúce písanie a kreslenie, prvé čiary, prvé strihanie, prvé lepenie.

Objev podobné jako KuliFerdo Grafomotorika pre deti od 4 do 7 rokov

cena 243.0 Kč
Detail

Děti pětilisté růže - Jiřina Doležalová - e-kniha

eBook: Jiřina Doležalová: Děti pětilisté růže O jižních Čechách toho bylo napsáno mnoho: podrobné publikace o městech, hradech, zámcích, příručky pro cestovatele tímto krásným krajem, historické romány o slavných Jihočeších, vylíčeny byly osudy mnohých zajímavých postav souvisejících nedílně s tímto krajem oslaveným také řadou děl básnických. Nyní před námi leží kniha Děti pětilisté růže - a nelze ji přesně zařadit do žádného z obvyklých šuplíků. Je to procházka minulostí ať už doloženou fakty nebo vzpomínanou v pověstech. Je to průvodce po jihočeských městech, hradech a po vodách. Seznámí nás nejen s výraznými postavami doby, kdy rod pětilisté růže hrál v jižních Čechách roli hlavní a významnou. Nahlédneme nejen do jeho života, ale i do domácností a dokonce do šatníků. A co víc, podíváme se i na život v městech a na řemesla, v době Rožmberků rozkvétající. Nakonec můžeme ochutnat i středověké krmě, byť jen na papíře. Nemusíme se obávat nudného a suše podaného výčtu faktů. Kniha hovoří řečí současníku blízkou a nebojí se odlehčení. Takže Děti pětilisté růže, ač nejsou ani učebnicí ani encyklopedií, dojista přinesou čtenáři něco nového a přinesou mu to vtipně „záživně", i když se jedná o rod dávno vymřelý, ale k jižním Čechám neodmyslitelně náležející

Objev podobné jako Děti pětilisté růže - Jiřina Doležalová - e-kniha

cena 165.0 Kč
Detail

Podívejte se také