Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Legendární Škoda 105/120 - Jan Tuček

Kniha je věnována poslední generaci automobilů Škoda s motorem vzadu, modelové řadě Š 105/120/130, jejíž produkce v letech 1976 až 1990 překročila hranici dvou milionů vozů. Připomíná čtyřdveřové sedany i dvoudveřová kupé Garde a Rapid, ale také pestrou paletu dnes již téměř zapomenutých variant a prototypů. Automobily řady Škoda 105/120 patřily ve druhé polovině sedmdesátých let a po celá léta osmdesátá ke každodennímu obrazu našich ulic a silnic. Měly zastaralou koncepci s motorem vzadu, jejich zvuk se nedal přeslechnout a kvalitou poněkud zaostávaly za evropským průměrem. Ale byly tady a žily s námi. Zatímco na Západě se prodávaly za nemravně nízké ceny, v tuzemsku jsme na ně vydělávali roky.A většinou také dlouhé roky svým majitelům sloužily. Přečkaly v provozu listopad 1989, razantní změna poměrů je však zejména v Praze a ve velkých městech poměrně rychle odesílala do výslužby. Mnohé ale jen změnily působiště, na venkově nahradily ještě starší „embéčka“ a „stovky“ a začaly nový život.Poslední škodovky s motorem vzadu ze silnic prakticky vymizely, jen ty nejšťastnější přešly do kategorie sběratelských objektů. Važme si jich a nezapomínejme, že napsaly významnou kapitolu naší motoristické historie.

Podívejte se také Legendární Škoda 105/120 (978-80-271-3892-0)

cena 447.0 Kč
Detail

Legendární Škoda 105/120 - Jan Tuček - e-kniha

eBook: Kniha je věnována poslední generaci automobilů Škoda s motorem vzadu, modelové řadě Š 105/120/130, jejíž produkce v letech 1976 až 1990 překročila hranici dvou milionů vozů. Připomíná čtyřdveřové sedany i dvoudveřová kupé Garde a Rapid, ale také pestrou paletu dnes již téměř zapomenutých variant a prototypů. Automobily řady Škoda 105/120 patřily ve druhé polovině sedmdesátých let a po celá léta osmdesátá ke každodennímu obrazu našich ulic a silnic. Měly zastaralou koncepci s motorem vzadu, jejich zvuk se nedal přeslechnout a kvalitou poněkud zaostávaly za evropským průměrem. Ale byly tady a žily s námi. Zatímco na Západě se prodávaly za nemravně nízké ceny, v tuzemsku jsme na ně vydělávali roky. A většinou také dlouhé roky svým majitelům sloužily. Přečkaly v provozu listopad 1989, razantní změna poměrů je však zejména v Praze a ve velkých městech poměrně rychle odesílala do výslužby. Mnohé ale jen změnily působiště, na venkově nahradily ještě starší „embéčka“ a „stovky“ a začaly nový život. Poslední škodovky s motorem vzadu ze silnic prakticky vymizely, jen ty nejšťastnější přešly do kategorie sběratelských objektů. Važme si jich a nezapomínejme, že napsaly významnou kapitolu naší motoristické historie.

Podívejte se také autobus skoda 706 ro

cena 424.0 Kč
Detail

Legendární Škoda 1000 MB - Jan Tuček

Škoda 1000 MB odstartovala na jaře 1964 novou éru československého motorismu. Pohledný čtyřmetrový vůz se samonosnou karoserií a litrovým čtyřválcem za zadní nápravou se stal prvním velkosériově vyráběným českým automobilem. Do léta 1969 vyjelo z Mladé Boleslavi celkem 443 000 "embéček", z nichž téměř polovina obohatila tuzemský park osobních vozů, zatímco ostatní putovala na export do desítek zemí celého světa. Stručná rekapitulace poválečných předchůdců Š 1000 MB z let 1946 až 1964, umožňuje zařadit "embéčko" do příslušného kontextu v historické linii značky. Spolu s automobilem z roku 1964 se krátce představí tehdy nový výrobní závod AZNP v Mladé Boleslavi, v té době nejmodernější automobilka v zemích za "železnou oponou" a jeden z nejlepších závodů svého druhu v Evropě. Na velkém množství unikátních fotografií kniha představuje prototypy i sériové "tisícovky". Kniha poskytuje kvalitní a ověřené informace o technických parametrech, zajímavostech z výroby, počtech vyráběných i exportovaných kusů i sportovních úspěších.

Podívejte se také fabia ii autopotahy skoda

cena 420.0 Kč
Detail

Legendární Škoda 100/110 - Jan Tuček - e-kniha

eBook: Historie slavné „stovky“ se začala psát v srpnu 1969, kdy převzala štafetu tehdy populárního „embéčka“. Škoda 100/110 se stala nejrozšířenějším osobním automobilem v Československu. V Mladé Boleslavi jich v letech 1969 až 1977 vyrobili přes milion. Kniha je věnována především těmto automomobilům, ale připomíná i jejich sourozence: kupé Škoda 110 R ze závodu v Kvasinách, sportovní vůz ÚVMV 1100 GT z pražského výzkumného ústavu a vývojovou studii Škoda Super Sport následně přestavěnou na filmovou hvězdu jménem Ferat. Jedna z kapitol mapuje i vývoj a náběh výroby automobilů Škoda 105/120, posledních škodovek s motorem vzadu.

Objev podobné jako Legendární Škoda 100/110 - Jan Tuček - e-kniha

cena 424.0 Kč
Detail

Legendární Škoda 1000 MB - Jan Tuček - e-kniha

eBook: Škoda 1000 MB odstartovala na jaře 1964 novou éru československého motorismu. Pohledný čtyřmetrový vůz se samonosnou karoserií a litrovým čtyřválcem za zadní nápravou se stal prvním velkosériově vyráběným českým automobilem. Do léta 1969 vyjelo z Mladé Boleslavi celkem 443 000 "embéček", z nichž téměř polovina obohatila tuzemský park osobních vozů, zatímco ostatní putovala na export do desítek zemí celého světa. Stručná rekapitulace poválečných předchůdců Š 1000 MB z let 1946 až 1964, umožňuje zařadit "embéčko" do příslušného kontextu v historické linii značky. Spolu s automobilem z roku 1964 se krátce představí tehdy nový výrobní závod AZNP v Mladé Boleslavi, v té době nejmodernější automobilka v zemích za "železnou oponou" a jeden z nejlepších závodů svého druhu v Evropě. Na velkém množství unikátních fotografií kniha představuje prototypy i sériové "tisícovky". Kniha poskytuje kvalitní a ověřené informace o technických parametrech, zajímavostech z výroby, počtech vyráběných i exportovaných kusů i sportovních úspěších.

Objev podobné jako Legendární Škoda 1000 MB - Jan Tuček - e-kniha

cena 399.0 Kč
Detail

Legendární Škoda 105/120 (978-80-271-3892-0)

Elektronická kniha - autor Jan Tuček, 160 stran, česky Kniha je věnována poslední generaci automobilů Škoda s motorem vzadu, modelové řadě Š 105/120/130, jejíž produkce v letech 1976 až 1990 překročila hranici dvou milionů vozů. Připomíná čtyřdveřové sedany i dvoudveřová kupé Garde a Rapid, ale také pestrou paletu dnes již téměř zapomenutých variant a prototypů. Automobily řady Škoda 105/120 patřily ve druhé polovině sedmdesátých let a po celá léta osmdesátá ke každodennímu obrazu našich ulic a silnic. Měly zastaralou koncepci s motorem vzadu, jejich zvuk se nedal přeslechnout a kvalitou poněkud zaostávaly za evropským průměrem. Ale byly tady a žily s námi. Zatímco na Západě se prodávaly za nemravně nízké ceny, v tuzemsku jsme na ně vydělávali roky. A většinou také dlouhé roky svým majitelům sloužily. Přečkaly v provozu listopad 1989, razantní změna poměrů je však zejména v Praze a ve...

Objev podobné jako Legendární Škoda 105/120 (978-80-271-3892-0)

cena 424.0 Kč
Detail

Legendární Škoda 105/120: a její sourozenci (978-80-271-3892-0)

Kniha - autor Jan Tuček, 160 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha je věnována poslední generaci automobilů Škoda s motorem vzadu, modelové řadě Š 105/120/130, jejíž produkce v letech 1976 až 1990 překročila hranici dvou milionů vozů. Připomíná čtyřdveřové sedany i dvoudveřová kupé Garde a Rapid, ale také pestrou paletu dnes již téměř zapomenutých variant a prototypů. Automobily řady Škoda 105/120 patřily ve druhé polovině sedmdesátých let a po celá léta osmdesátá ke každodennímu obrazu našich ulic a silnic. Měly zastaralou koncepci s motorem vzadu, jejich zvuk se nedal přeslechnout a kvalitou poněkud zaostávaly za evropským průměrem. Ale byly tady a žily s námi. Zatímco na Západě se prodávaly za nemravně nízké ceny, v tuzemsku jsme na ně vydělávali roky. A většinou také dlouhé roky svým majitelům sloužily. Přečkaly v provozu listopad 1989, razantní změna poměrů je však zejména v Praze a ve velkých městech poměrně rychle odesílala do výslužby....

Objev podobné jako Legendární Škoda 105/120: a její sourozenci (978-80-271-3892-0)

cena 429.0 Kč
Detail

Legendární Tatra 613 - Jan Tuček

Tatra 613 napsala jednu z nejdelších a nejpestřejších kapitol naší automobilové historie. Zrodila se ve druhé polovině šedesátých let v období společenského uvolnění a její koncepce se vzduchem chlazeným osmiválcem do V uloženým nad zadní nápravou se vymykala všemu, co bylo tehdy ve světě obvyklé.

Objev podobné jako Legendární Tatra 613 - Jan Tuček

cena 626.0 Kč
Detail

Legendární Tatra 613 - Jan Tuček - e-kniha

eBook: Tatra 613 napsala jednu z nejdelších a nejpestřejších kapitol naší automobilové historie. Zrodila se ve druhé polovině šedesátých let v období společenského uvolnění a její koncepce se vzduchem chlazeným osmiválcem do V uloženým nad zadní nápravou se vymykala všemu, co bylo tehdy ve světě obvyklé. Stala se prvním československým automobilem s karoserií navrženou v Itálii, v renomovaném turínském studiu Vignale a jak čas ukázal, byla tato volba správná. Kniha je především věnována osobním automobilům Tatra poslední generace, typům T 613 a T 700 se vzduchem chlazeným motorem V8 nad zadní nápravou. Připomíná všechna provedení šestsettřináctek z let 1969 až 1997, včetně luxusních verzí T 613 Speciál, přehlídkových polokabrioletů T 613 K a sanitek. Mapuje také pestrou škálu vozidel poháněných osmiválcem T 613, supersporty MTX Tatra V8, Ecorra Sport V8, Grafit a AML Lanta, neopomíjí ani osobitě střižené tříkolky Hill Cooper. Političtí pohlaváři, kteří v sedmdesátých a osmdesátých letech s oblibou využívali komfort a rychlost šestsettřináctky, opakovaně nařizovali omezování její výroby a bránili jejímu dalšímu technickému vývoji. Tatra 613 je sice přežila, po pádu komunistického režimu v listopadu 1989 však už neměla šanci se výrazněji prosadit.

Objev podobné jako Legendární Tatra 613 - Jan Tuček - e-kniha

cena 594.0 Kč
Detail

Octavia Dáma značky Škoda - Jan Tuček

Kniha je věnována všem automobilům Škoda Octavia z let 1959 až 2020. První Octavia vznikla v lednu 1959 modernizací vozu Škoda 440. Výroba její základní verze skončila na jaře 1964, kariéra kombi však pokračovala až do prosince 1971. V létě 1996 debutovala první novodobá Octavia, symbol vzestupu značky Škoda v rámci koncernu VW. Vyráběla se plných čtrnáct let, od jara 2004 souběžně s vozy druhé generace. Soutěžní Octavia WRC se v období 1999 až 2003 proslavila i v mistrovstvích světa v rallye. Octavia třetí generace (2012–2019) vynikala elegancí a moderní technikou stejně jako její nástupkyně představená v listopadu 2019. Publikace je bohatě ilustrována fotografiemi z továrního archivu, nechybějí ani technické kresby – rozměrové náčrty vozů a rentgenová zobrazení.

Objev podobné jako Octavia Dáma značky Škoda - Jan Tuček

cena 420.0 Kč
Detail

Zapomenuté vozy Škoda - Jan Tuček - e-kniha

eBook: Každého, kdo se alespoň trochu zajímá o automobily a také pro skalní fandy aut se značkou Škoda, osloví tato publikace, v které vám budou postupně představeny funkční vzorky a prototypy automobilů Škoda z let 1960 až 1990, které se nedostaly do sériové výroby, nikdy o nich nebylo publikováno a na většinu z nich už se víceméně zapomnělo. Patří k nim otevřené roadstery Š 990 a Š 991 odvozené v letech 1960 a 1962 z teprve připravovaného "embéčka", stejně jako nikdy nevyráběné kombi téhož typu z jara 1963, nebo unikátní sportovní automobil Škoda Winnetou, jenž vznikl v roce 1967 ve Švýcarsku. Zvláštní pozornost je věnována ambicióznímu projektu vozu střední třídy Š 720 z přelomu šedesátých a sedmdesátých let, na jehož stylistickém řešení automobilka Škoda poprvé spolupracovala s italskými designéry, konkrétně s turínským studiem Ital Design, které založil a dodnes vede Giorgetto Giugiaro. Jsou popsány pokusy o spolupráci ve vývoji a výrobě osobních automobilů mezi socia listickým Československem a spřátelenou Německou demokratickou republikou. Poněkud exotický nádech mají víceúčelové automobily Trekka vyráběné v letech 1966 až 1971 na Novém Zélandu na upravených podvozcích Škoda Octavia Combi, podobně řešené pákistánské vozy značky Skopak a turecké pikapy od firmy Čelik Montaj. Zapomenout bychom neměli na úhledné sportovní kupé 1100 GT ročníku 1970, které na podvozku "embéčka" postavili v pražském Ústavu pro výzkum motorových vozidel a ani na o rok mladší vůz Škoda Supersport s motorem před zadní nápravou a odklápěcím krytem kabiny, který si po kosmetických úpravách zahrál v roce 1981 ve filmu "Upír z Feratu".

Objev podobné jako Zapomenuté vozy Škoda - Jan Tuček - e-kniha

cena 416.0 Kč
Detail

Škoda Popular a Rapid - Jan Tuček - e-kniha

eBook: Automobily Škoda Popular a Rapid ze třicátých a čtyřicátých let minulého století patří do zlatého fondu československého motorismu. Tato kniha podrobně mapuje jejich pestrou historii a slovem i obrazem připomíná dobře známé, ale i dnes téměř zapomenuté vozy. Kompaktní vůz za dobrou cenu pomohl značce Škoda získat vedoucí postavení na tuzemském trhu osobních automobilů a stal se i výnosným exportním artiklem. Popular a jeho výkonnější sourozenec jménem Rapid prošly řadou stylistických proměn i technických zdokonalení a významně přispěly k rozvoji motorizace v předválečném Československu.

Objev podobné jako Škoda Popular a Rapid - Jan Tuček - e-kniha

cena 339.0 Kč
Detail

Ofuky oken Škoda 105, 120, 130 (přední)

Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Škoda 105, 120, 130 nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže

Objev podobné jako Ofuky oken Škoda 105, 120, 130 (přední)

cena 830.0 Kč
Detail

Autopotahy Taso Škoda 105, 120, 130 1976-1990

Střih autopotahů přesně odpovídá tvaru sedaček vozu Škoda 105, 120 a 130. Autopotahy svým střihem, kvalitou a odolností látky několikánásobně předčí autopotahy univerzální. Díky přesnému střihu pro každý vůz autopotahy nepřekrývají prvky interiéru vozu tak, jako autopotahy univerzální. Autopotahy se zhotovují na zakázku podle Vaší objednávky, můžete tedy pohodlně využívat veškerou výbavu automobilu (loketní opěrky, bederní opěrky, kapsy na zadních stranách předních sedaček, tunel na lyže a další). Materiál autopotahů tvoří dvě vrstvy ze 100% polyesteru vyplněné molitanem (pěnovým polyuretanem).Autopotahy Taso jsou certifikované pro použití ve vozech s bočními airbagy (TÜV SÜD). Autopotahy prošly mnoha dalšími zkouškami a jsou dále certifikované na: stálobarevnost nehořlavost pevnost Barevné varianty Boky autopotahů lze zvolit ze 4 barev: černé tmavě šedé světle šedé béžové Sedací a opěrná část lze zhotovit z celkem 21 barevných vzorů. Veškeré vzory jsou k prohlédnutí ve fotogalerii v horní části stránky. Na mobilních zařízeních se kvůli datové náročnosti fotogalerie nezobrazuje, prosíme navštivte stránky na stolním počítači nebo notebooku.Volitelně si u přesných autopotahů můžete vybrat také dvojité prošití barevnou nití. Jedná se pouze o designový prvek a prošití nemá vliv na pevnost autopotahů. Prošití je možné vybrat v následujících barvách: bílé červené modré šedé stříbrné zelené žluté K zakoupeným přesným autopotahům (nikoliv univerzálním) si můžete objednat službu "Navlečení". Navlékání autopotahů provádí přímo náš zaměstnanec, specialista Marcel, na naší provozovně v Náchodě. Cena navléknutí za každé 1 místo k sezení je 300,-. Cena instalace autopotahů na 5 místné auto je tedy 1500,-. Doba navlékání přesných autopotahů je 1 až 2 hodiny, podle značky a modelu vozu. Pokud máte o navlečení autopotahů zájem, stačí tuto možnost nahoře zvolit před vložením autopotahů do košíku. Jestli si autopotahy chcete nevléct sami, na videu vpravo Vám Marcel ukáže, jak na to.Pokud si nejste jisti s výběrem autopotahů a potřebujete poradit, čím se právě univerzální autopotahy liší od přesných autopotahů, připravili jsme přehledné srovnání. V přiloženém článku jsou podrobně popsané rozdíly mezi autosedačkami. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.

Objev podobné jako Autopotahy Taso Škoda 105, 120, 130 1976-1990

cena 2990.0 Kč
Detail

Přesné autopotahy Škoda 105, 120, 130 1976-1990

Na míru šité autopotahy MAD vynikají maximálně přesným střihem a použitím těch nejkvalitnějších látek, které výrobci automobilů používají jako originální čalounění v prvovýrobě. Jedná se o vysoce individualizovaný výrobek, a proto k objednávce autopotahů MAD přistupujeme s maximální péčí a vše se zákazníkem konzultujeme. Proto se postup objednávky oproti ostatním produktům na eshopu trochu liší. Přesné autopotahy MAD u nás můžete objednat dvěma způsoby. 1) Níže si prohlédněte kolekce, ve kterých autopotahy MAD nabízíme. Potom stačí nahoře na stránce nad tlačítkem "Do košíku" zvolit kolekci, a zda máte zájem nechat si od nás autopotahy navléknout. Pak hodíte autopotahy do košíku a dokončíte objednávku. 2) Pomocí konfigurátoru si můžete navrhnout vlastní design autopotahů. Vyberete kolekci, materiály na jednotlivé segmenty autopotahů a další doplňkové služby. Nakonec nám přímo z konfigurátoru odešlete návrh Vašich autopotahů. Navrhnout si vlastní design autopotahů pomocí konfigurátoru. V obou případech Vás po přijetí objednávky budeme kontaktovat a vše s Vámi řešit osobně. Autopotahy je možné objednat v různých kolekcích. Jednotlivé kolekce se skládají ze třech různých materiálů (Autotextil, syntetická automobilová kůže a Alcantara®). Jednotlivé materiály a kolekce jsou popsány níže. Pro inspiraci si prohlédněte fotogalerii, abyste měli představu, jak mohou výsledné autopotahy vypadat. Pokud máte zájem o autopotahy na dodávku, tzn. 3 nebo 6 a více míst k sezení, pak bude cena upravena odpovídajícím způsobem. Cena u jednotlivých kolekcí je orientační a může se lišit řádově o stokoruny. Před zadáním autopotahů do výroby si VŽDY společně odsouhlasíme konečnou cenu a objednávku upravíme odpovídajícím způsobem. Expresní dodání za příplatek Pokud si zvolíte expresní dodání, autopotahy budou vyrobeny do 48 hodin od zaslání všech podkladů a odsouhlasení. Výrobce garantuje výrobu a odeslání do 48 hodin. Přeprava ze Slovenska je dalších 24 až 48 hodin. Pokud nám autopotahy dorazí dopoledne, stihneme je odeslat ještě tentýž den, jinak až následující den. Reálně tedy autopotahy dodáme za 4-6 pracovních dnů. Případně je připravíme k navléknutí v Náchodě za 3-4 pracovní dny. Navlékání autopotahů je delikátní záležitost. Nejedná se o složitý proces, ale je to pracné a pro nezkušeného člověka časově náročné. Při zakoupení autopotahů MAD Vám vždy zašleme instruktážní videonávod, jak autopotahy nasadit. Ve videonávodu je zobrazeno konkrétní auto, pro které jsou autopotahy určené a jsou zde popsány všechny typy na montáž a možná úskalí. Ze zkušenosti víme, že nejjednodušší na nasazení jsou autopotahy z kolekce Classic nebo Leather Look se středem z Autotextilu. Díky použití textilních materiálů jsou pružné a pomocí videonávodu je zvládne navléknout i průměrně zručný automobilista. Materiály autopotahů z kolekcí Alcantara®, Exclusive a Individual Exclusive nejsou příliš pružné a tím pádem je jejich navlečení pracnější. Pro dokonalý výsledek u těchto kolekcí doporučujeme zvolit natažení autopotahů na naší provozovně v Náchodě. Není to však podmínkou. Classic je základní kolekce autopotahů MAD. V této kolekci lze vybírat pouze z Autotextilních materiálů (ne ze syntetické automobilové kůže nebo Alcantary®). Jedná se o velmi kvalitní textilní materiály, které se používají v prvovýrobě při výrobě původního čalounění. Nejvhodnější způsob péče o potahy z Autotextilu je čištění tepováním nebo pomocí čistící pěny. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Autotextil Materiál středu: Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Leather Look je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál syntetickou automobilovou kůži. Ta může být hladká nebo perforovaná a je možné ji kombinovat s Autotextilem z kolekce Classic. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Syntetická automobilová kůže nebo Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Alcantara® je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál Alcantaru®. Ta může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. V této kolekci se Alcantara® kombinuje se syntetickou automobilovou kůží. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 9 870,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 17 970,- Exclusive je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantaru®, tak syntetickou automobilovou kůži. Oproti kolekci Individual je středová část autopotahů prošitá barevnou nití. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická automobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené ze syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Jednoduché prošití ve tvaru čtverce ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 12 740,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 19 230,- Individual je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantara®, tak syntetická automobilová kůže. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická autmobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Dvojité prošití ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 13 570,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 23 950,- Kolekce Materiál boků Materiál středu Počet barev a vzorů Fičura navíc Classic Autotextil Autotextil 2 Žádná Leather Look Syntetická automobilová kůže Autotextil / Syntetická automobilová kůže 2 Žádná Alcantara® Syntetická automobilová kůže Alcantara® 2 Žádná Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Jednoduché čtvercové prošití středu barevnou nití Individual Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Dvojité prošití středu ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky barevnou nití * závisí na střihu autopotahů pro konkrétní auto

Objev podobné jako Přesné autopotahy Škoda 105, 120, 130 1976-1990

cena 12560.0 Kč
Detail

Lapače nečistot/zástěrky - Škoda 105, 120, 130 (zadní)

Lapače nečistot / zástěrky Škoda 105, 120, 130 (zadní) Lapače nečistot slouží k ochraně chodců a karoserie automobilu před nečistotami a kamínky létajícími od kol automobilu. To ocení řidiči především v zimě, kdy se sůl z vozovky usazuje na lapačích, nikoliv na prazích a karoserii, kde způsobuje korozi. Zástěrky jsou vyrobeny z vysoce kvalitní a pružné syntetické gumy. Sada obsahuje 1 pár zadních lapačů nečistot pro vozy Škoda 105, 120, 130. Montáž lapačů je velice jednoduchá. Součástí balení jsou šrouby pro přichycení lapačů.

Objev podobné jako Lapače nečistot/zástěrky - Škoda 105, 120, 130 (zadní)

cena 220.0 Kč
Detail

Manžeta poloosy Škoda 105, 120 (110-329 820)

Manžeta poloosy pro vozy Škoda 105, 120 Spodní průměr manžety: 8,5 cm Vrchní průměr manžety: 5cm Výška:12 cm Číslo dílu: 110-329 820

Objev podobné jako Manžeta poloosy Škoda 105, 120 (110-329 820)

cena 149.0 Kč
Detail

Textilní autokoberce Vopi Škoda 105/120/125/130 1976-1990

Textilní autokoberce Perfectfit střední jakosti pro vůz Škoda 105/120/125/130. se vyrábějí na zakázku oproti Vaší objednávce. Doba dodání je cca 2 týdny. Autokoberce je možné zhotovit ve 4 různých barevných variantách: černé antracit šedé tmavě béžové Spodní strana autokoberců je zpevněna granulátem. Autokoberec řidiče je v místě pod patou zesílen dvojitou vrstvou a je tak chráněn proti prošlapání. Použitý kobercový materiál je všívaný smyčkový koberec, který má gramáž 650g/m2. Tloušťka koberce je 6 mm.Všechny textilní koberce jsou kolem obšity barevnou chemlonovou tkaninou. Obšití je možné vybrat až z 20 různých barev. Stejně jako okraj autokoberců je obšita i zesílená část pod patami řidiče. Detailnější obrázek vzorníku obšití naleznete ve fotogalerii výše na stránce. Fixace Fixace jsou zpravidla součástí koberců. V případě, že vůz nemá fixační systém z výroby, autokoberce jsou bez fixací.Pokud váháte, jestli je pro vás vhodnější autokoberec Perfectfit střední jakosti nebo Carfit, který má jakost vyšší, můžete si je porovnat v tomto článku. Oba typy jsme zde přehledně popsali, abychom usnadnili Vaše rozhodování.

Objev podobné jako Textilní autokoberce Vopi Škoda 105/120/125/130 1976-1990

cena 990.0 Kč
Detail

Autopotahy Taso Škoda 105, 120, 130 1976-1990 (economy, nelze dvojitě prošít)

Střih autopotahů přesně odpovídá tvaru sedaček vozu Škoda 105, 120 a 130. Autopotahy svým střihem, kvalitou a odolností látky několikánásobně předčí autopotahy univerzální. Díky přesnému střihu pro každý vůz autopotahy nepřekrývají prvky interiéru vozu tak, jako autopotahy univerzální. Autopotahy se zhotovují na zakázku podle Vaší objednávky, můžete tedy pohodlně využívat veškerou výbavu automobilu (loketní opěrky, bederní opěrky, kapsy na zadních stranách předních sedaček, tunel na lyže a další). Materiál autopotahů tvoří dvě vrstvy ze 100% polyesteru vyplněné molitanem (pěnovým polyuretanem).Autopotahy Taso jsou certifikované pro použití ve vozech s bočními airbagy (TÜV SÜD). Autopotahy prošly mnoha dalšími zkouškami a jsou dále certifikované na: stálobarevnost nehořlavost pevnost Barevné varianty Boky autopotahů lze zvolit ze 4 barev: černé tmavě šedé světle šedé béžové Sedací a opěrná část lze zhotovit z celkem 21 barevných vzorů. Veškeré vzory jsou k prohlédnutí ve fotogalerii v horní části stránky. Na mobilních zařízeních se kvůli datové náročnosti fotogalerie nezobrazuje, prosíme navštivte stránky na stolním počítači nebo notebooku.Volitelně si u přesných autopotahů můžete vybrat také dvojité prošití barevnou nití. Jedná se pouze o designový prvek a prošití nemá vliv na pevnost autopotahů. Prošití je možné vybrat v následujících barvách: bílé červené modré šedé stříbrné zelené žluté K zakoupeným přesným autopotahům (nikoliv univerzálním) si můžete objednat službu "Navlečení". Navlékání autopotahů provádí přímo náš zaměstnanec, specialista Marcel, na naší provozovně v Náchodě. Cena navléknutí za každé 1 místo k sezení je 300,-. Cena instalace autopotahů na 5 místné auto je tedy 1500,-. Doba navlékání přesných autopotahů je 1 až 2 hodiny, podle značky a modelu vozu. Pokud máte o navlečení autopotahů zájem, stačí tuto možnost nahoře zvolit před vložením autopotahů do košíku. Jestli si autopotahy chcete nevléct sami, na videu vpravo Vám Marcel ukáže, jak na to.Pokud si nejste jisti s výběrem autopotahů a potřebujete poradit, čím se právě univerzální autopotahy liší od přesných autopotahů, připravili jsme přehledné srovnání. V přiloženém článku jsou podrobně popsané rozdíly mezi autosedačkami. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.

Objev podobné jako Autopotahy Taso Škoda 105, 120, 130 1976-1990 (economy, nelze dvojitě prošít)

cena 2290.0 Kč
Detail

Auta východního bloku - Jan Tuček

Ojedinělá publikace je věnována zančkám automobilů Škoda, Tatra, Ifa, Trabant, Wartburg, Sachsenring, Syrena, Warszawa, Polski Fiat, Dacia, Oltcit, Zastava, Moskvič, Lada, Poběda a Volga. Léta jsme je potkávali na našich silnicích, neodmyslitelně patřily ke koloritu předlistopadové éry. Někdy jsme nad nimi tak trochu ohrnovali nos a toužili po něčem lepším, většina z nás však stejně neměla na vybranou. A tak se automobilů chtiví občané zapisovali do pořadníků, skládali ve spořitelně vinkulované vklady a v letech pozdějších kempovali se spacákem a termoskou před prodejnami Mototechny s nadějí, že získají záznam a po čase si domů přivezou třeba vytouženého "žigulíka". Dnes se nad tím můžeme pousmát, zapomenout bychom však neměli. Nejen na tu dobu, ale ani na automobily, v nichž jsme tehdy jezdili. Vedle nejznámějších osobních vozů z východního bloku publikace připomíná také terénní automobily GAZ, UAZ a ARO, mikrobusy Barkas, Nysa, Žuk a RAF, sportovní kupé Melkus a ÚVMV i luxusní limuzíny Čajka, ZIM, ZIS a ZIL, jimiž se nechávali vozit komunističtí prominenti. Publikace je doplněna tabulkami technických údajů jednotlivých vozů, informacemi o počtech vyrobených automobilů a o jejich dovozu do Československa. Barevná příloha obsahuje faksimile dobových prospektů a rentgenové průhledy vybraných vozů.

Objev podobné jako Auta východního bloku - Jan Tuček

cena 536.0 Kč
Detail

Superb - Jan Tuček - e-kniha

eBook: První dvě třetiny publikace podrobně mapují klasické automobily Škoda Superb s páteřovým rámem a šestiválcovými motory z období 1934 až 1950, včetně od nich odvozených vojenských vozidel. Poutavý text doprovázejí dobové černobílé fotografie, ale také kresby a faksimile výkresů z archivu společnosti Škoda Auto, přičemž většina ilustrací je zveřejněna poprvé. Vedle technických údajů kniha nabízí i dosud nepublikovaný detailní přehled výroby jednotlivých modelů a jejich karosářských verzí. Závěrečná třetina publikace je věnována třem generacím moderních vozů Škoda Superb od roku 2001 po současnost a připomíná i studie Montreux a Tudor z let 2001 a 2002. Ilustrace jsou tentokrát barevné, včetně technických kreseb. Poprvé jsou zveřejněny podrobné přehledy výroby automobilů Superb první a druhé novodobé generace, včetně rozlišení podle karosářských verzí, stejně jako počty vozů smontovaných v Indii a vyrobených v Číně. Finále knihy tvoří představení automobilů Škoda Superb a Superb Combi ročníku 2015, které právě přicházejí na trh. Celkově kniha obsahuje 215 ilustrací, z nichž je přes 60 barevných, a také 12 celostránkových faksimile dobových výkresů.

Objev podobné jako Superb - Jan Tuček - e-kniha

cena 279.0 Kč
Detail

Legendární Škoda 1000 MB (978-80-247-4167-3)

Kniha - autor Jan Tuček, 156 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha o automobilové ikoně šedesátých let podrobně mapuje pestrý a bohatý životní příběh legendárního ''embéčka''. Téměř 400 fotografií, tabulky technických údajů, precizně zdokumentované počty vyráběných vozů - to vše umožní čtenáři získat představu o prototypech, sériově vyráběných tisícovkách i sportovních úpravách vozu.

Objev podobné jako Legendární Škoda 1000 MB (978-80-247-4167-3)

cena 399.0 Kč
Detail

Legendární Škoda 100/110 (978-80-247-3721-8)

Elektronická kniha - autor Jan Tuček, 152 stran, česky Historie slavné „stovky“ se začala psát v srpnu 1969, kdy převzala štafetu tehdy populárního „embéčka“. Škoda 100/110 se stala nejrozšířenějším osobním automobilem v Československu. V Mladé Boleslavi jich v letech 1969 až 1977 vyrobili přes milion. Kniha je věnována především těmto automomobilům, ale připomíná i jejich sourozence: kupé Škoda 110 R ze závodu v Kvasinách, sportovní vůz ÚVMV 1100 GT z pražského výzkumného ústavu a vývojovou studii Škoda Super Sport následně přestavěnou na filmovou hvězdu jménem Ferat. Jedna z kapitol mapuje i vývoj a náběh výroby automobilů Škoda 105/120, posledních škodovek s motorem vzadu.

Objev podobné jako Legendární Škoda 100/110 (978-80-247-3721-8)

cena 424.0 Kč
Detail

Legendární Škoda 1000 MB (978-80-247-4167-3)

Elektronická kniha - autor Jan Tuček, 156 stran Kniha o automobilové ikoně šedesátých let podrobně mapuje pestrý a bohatý životní příběh legendárního "embéčka". Téměř 400 fotografií, tabulky technických údajů, precizně zdokumentované počty vyráběných vozů - to vše umožní čtenáři získat představu o prototypech, sériově vyráběných tisícovkách i sportovních úpravách vozu

Objev podobné jako Legendární Škoda 1000 MB (978-80-247-4167-3)

cena 399.0 Kč
Detail

Tatra 613 - Jan Tuček - e-kniha

eBook: Kniha představuje prototypy T 613 karosované italskou firmou Vignale, včetně unikátního dvoudveřového kupé, předsériové vozy, jež prošly náročnými testy na polygonu NAMI v Sovětském svazu, a sériové automobily Tatra 613 vyráběné od léta 1975 v Příboru. Následuje přehled postupných modernizací T 613, ale také připomínka vozů Tatra 613 Special s prodlouženým rozvorem a luxusní výbavou pro nejvyšší komunistické pohlaváry a otevřených přehlídkových automobilů Tatra 613 K. Vedle poslední verze s označením Tatra 700 publikace připomíná ojedinělý pokus o modernizaci jménem Prezident, sportovní kupé MTX poháněné motorem ze "šestsettřináctky" a různé verze T 613, včetně vozů záchranného systému Narex a sanitních automobilů. Kniha je doplněna tabulkami technických údajů, přehledem vyrobených vozů a barevnými kopiemi dobových prospektů.

Objev podobné jako Tatra 613 - Jan Tuček - e-kniha

cena 280.0 Kč
Detail

Auta východního bloku - Jan Tuček - e-kniha

eBook: V letech 1945 až 1990 vznikla v zemích východního bloku pestrá paleta automobilů: Škoda, Tatra, Trabant, Wartburg, Polski Fiat, Dacia, Oltcit, Moskvič, Lada, Volga a další značky neodmyslitelně patřily ke koloritu předlistopadové éry. Někdy jsme nad nimi ohrnovali nos, někdy se jim vysmívali a většinou toužili po něčem lepším. Kniha nám připomíná, v čem jsme jezdili, abychom nezapomněli. Nejen na automobily, ale ani na tu dobu.

Objev podobné jako Auta východního bloku - Jan Tuček - e-kniha

cena 509.0 Kč
Detail

Spartak, Octavia, Felicia - Jan Tuček - e-kniha

eBook: Publikace připomíná dnes už legendární řadu osobních automobilů Škoda klasické koncepce vyráběnou v letech 1955 až 1971. Jejím prvním členem byl vůz Škoda 440 dodnes známý pod jménem Spartak, které nesl jeden z prototypů. Text a početné ilustrace čtenáři přiblíží vývoj a postupné proměny automobilů Škoda 440, 445, 450, Octavia, Octavia Super, Octavia Touring Sport, Octavia Combi, Felicia a Felicia Super, až po poslední model Octavia Combi ročníku 1971.

Objev podobné jako Spartak, Octavia, Felicia - Jan Tuček - e-kniha

cena 280.0 Kč
Detail

Auta první republiky 1918-1938 - Jan Tuček

Kniha podrobně popisuje osobní automobily vyráběné na území Československa v letech 1918 až 1938, včetně jejich základních technických údajů. Vedle automobilů velkých továren (Praga, Škoda, Tatra) jsou prezentovány i vozy menších výrobců (Aero, Jawa, Walter, Wikov, Z), a také vozy malých značek (Disk, Enka, Gatter, Isis, Stelka, Trimobil …) – celkem 33 nejdůležitějších značek. V každé kapitole čtenář najde statistiky prodejů v jednotlivých letech, dobové ceny a další technické informace. Kniha je ilustrována výhradně dobovými fotografiemi a prospekty, často dosud nepublikovanými.

Objev podobné jako Auta první republiky 1918-1938 - Jan Tuček

cena 626.0 Kč
Detail

Auta našich prezidentů 1918-2024 - Jan Tuček

Už déle než sto let vozí československé a české prezidenty automobily. Tato kniha se snaží zmapovat pestrou paletu několika stovek vozů dvou desítek tuzemských i zahraničních značek, které se díky svým uživatelům významně zapsaly do našich dějin. Vedle dobře známých vozů připomíná i některé téměř zapomenuté.Zakladatel Československa T. G. Masaryk nejezdil jen v automobilech Laurin a Klement, Praga, Škoda Hispano-Suiza a Tatra, ale v roce 1919 i rakouskou limuzínou Gräf und Stift.Edvard Beneš dal v roce 1936 zhotovit pancéřovaný kabriolet Praga Golden, v němž po návratu z exilu v květnu 1945 projížděl osvobozenou Prahou. V letech 1945 a 1947 si pak pořídil dvě anglické limuzíny Daimler. Emil Hácha v Němci ovládaném protektorátu plnil od listopadu 1938 funkci tzv. státního prezidenta, v létě 1942 obdržel z Berlína k 70. narozeninám pancéřovaný Mercedes 770.Osmiválcový Daimler po Benešovi od června 1948 používal první komunistický prezident Klement Gottwald. Záhy jej však vyměnil za tuzemský pancéřovaný VOS. Stejným po něm jezdil i Antonín Zápotocký, poté přesedl do sovětských vozů ZIM a ZIS. Sovětskými automobily ZIS a ZIL se v letech 1957 až 1968 pyšnil Antonín Novotný, zatímco jeho nástupce Ludvík Svoboda se spokojil se skromnějším typem GAZ 13 Čajka. V letech 1975 až 1989 vládnoucí Gustáv Husák si užíval pohodlí řady velkých vozů ZIL, nepohrdl však ani Tatrou 613.Sametová revoluce přivedla v prosinci 1989 na Pražský hrad disidenta Václava Havla, jehož prvním prezidentským vozem byl Renault 21 TSE. Flotilu hlavy státu dále tvořily limuzíny BMW řady 7 a Mercedes-Benz S 600. V hradní vozbě Václava Klause v letech 2003–2013 vládla značka Audi. Desetiletí prezidenta Miloše Zemana patřilo v letech 2013 až 2023 výlučně značce Škoda, jeho nástupce Petr Pavel preferuje limuzíny BMW řady 7.Kniha je doplněna technickými popisy jednotlivých automobilů a doprovázejí jej dvě stovky převážně dobových fotografií, z nichž část je publikována poprvé.

Objev podobné jako Auta našich prezidentů 1918-2024 - Jan Tuček

cena 447.0 Kč
Detail

Auta našich prezidentů - Jan Tuček - e-kniha

eBook: Už déle než sto let vozí československé a české prezidenty automobily. Tato kniha se snaží zmapovat pestrou paletu několika stovek vozů dvou desítek tuzemských i zahraničních značek, které se díky svým uživatelům významně zapsaly do našich dějin. Vedle dobře známých vozů připomíná i některé téměř zapomenuté.Zakladatel Československa T. G. Masaryk nejezdil jen v automobilech Laurin a Klement, Praga, Škoda Hispano-Suiza a Tatra, ale v roce 1919 i rakouskou limuzínou Gräf und Stift.Edvard Beneš dal v roce 1936 zhotovit pancéřovaný kabriolet Praga Golden, v němž po návratu z exilu v květnu 1945 projížděl osvobozenou Prahou. V letech 1945 a 1947 si pak pořídil dvě anglické limuzíny Daimler. Emil Hácha v Němci ovládaném protektorátu plnil od listopadu 1938 funkci tzv. státního prezidenta, v létě 1942 obdržel z Berlína k 70. narozeninám pancéřovaný Mercedes 770.Osmiválcový Daimler po Benešovi od června 1948 používal první komunistický prezident Klement Gottwald. Záhy jej však vyměnil za tuzemský pancéřovaný VOS. Stejným po něm jezdil i Antonín Zápotocký, poté přesedl do sovětských vozů ZIM a ZIS. Sovětskými automobily ZIS a ZIL se v letech 1957 až 1968 pyšnil Antonín Novotný, zatímco jeho nástupce Ludvík Svoboda se spokojil se skromnějším typem GAZ 13 Čajka. V letech 1975 až 1989 vládnoucí Gustáv Husák si užíval pohodlí řady velkých vozů ZIL, nepohrdl však ani Tatrou 613.Sametová revoluce přivedla v prosinci 1989 na Pražský hrad disidenta Václava Havla, jehož prvním prezidentským vozem byl Renault 21 TSE. Flotilu hlavy státu dále tvořily limuzíny BMW řady 7 a Mercedes-Benz S 600. V hradní vozbě Václava Klause v letech 2003–2013 vládla značka Audi. Desetiletí prezidenta Miloše Zemana patřilo v letech 2013 až 2023 výlučně značce Škoda, jeho nástupce Petr Pavel preferuje limuzíny BMW řady 7.Kniha je doplněna technickými popisy jednotlivých automobilů. Text doprovázejí dvě stovky převážně dobových fotografií, z nichž část je publikována poprvé.

Objev podobné jako Auta našich prezidentů - Jan Tuček - e-kniha

cena 424.0 Kč
Detail

Auta první republiky - Jan Tuček - e-kniha

eBook: Patříte mezi obdivovatele techniky a fanoušky první republiky? Pak nepřehlédněte tuto unikátní publikaci s těmi nejzajímavějšími vozy, které na tehdejších silnicích jezdily. Kniha podrobně popisuje osobní automobily vyráběné na území Československa v letech 1918 až 1938, včetně jejich základních technických údajů. Vedle automobilů velkých továren (Praga, Škoda, Tatra) jsou prezentovány i vozy menších výrobců (Aero, Jawa, Walter, Wikov, Z), a také vozy malých značek (Disk, Enka, Gatter, Isis, Stelka, Trimobil …) – celkem 33 nejdůležitějších značek. V každé kapitole čtenář najde statistiky prodejů v jednotlivých letech, dobové ceny a další technické informace. Kniha je ilustrována výhradně dobovými fotografiemi a prospekty, často dosud nepublikovanými.

Objev podobné jako Auta první republiky - Jan Tuček - e-kniha

cena 594.0 Kč
Detail

Automobily Lada 1970-1990 - Jan Tuček - e-kniha

eBook: Sovětské automobily Lada, u nás dodnes známé pod přezdívkou "žigulíkyy", si v sedmdesátých a osmdesátých letech minulého století získaly značnou oblibu nejen v zemích východního bloku, ale i na Západě. Kniha nabízí technický popis jednotlivých modelů, od prvních vozů klasické koncepce Lada 1200, přes kompaktní terénní automobil Lada Niva s pohonem čtyř kol a modernizované modely Lada 2105, až po novou generaci z poloviny 80. let s motorem vpředu napříč a pohonem předních kol, jejíž první představitelkou byla Lada 2108 Samara. Kniha nezapomíná ani na prototypy, sportovní aktivity i africká dobrodružství dnes už legendárních automobilů. Poprvé také přináší podrobný přehled jejich produkce a dovozu do Československa.

Objev podobné jako Automobily Lada 1970-1990 - Jan Tuček - e-kniha

cena 339.0 Kč
Detail

Soutěž Malou dohodou 1937 - Jan Tuček - e-kniha

eBook: Automobilová a motocyklová soutěž Malou dohodou, byla největším motoristickým podnikem organizovaným v meziválečném Československu a v jeho spřátelených zemích. Historicky první knižní publikace věnovaná této motoristické soutěži, jež se jela v září 1937 na trase Praha-Bratislava-Košice-Užhorod-Kluž-Bukurešť-Bělehrad, líčí přípravy a průběh této ojedinělé akce a přináší dosud nezveřejněnou startovní listinu i kompletní výsledky soutěže. Z Prahy odstartovalo 73 automobilů a 58 motocyklů, z nichž 9 mělo postranní vozík, v cíli v Bělehradě bylo klasifikováno 63 vozů, 40 sólových motocyklů a 3 sajdkáry. Není bez zajímavosti, že vítěze tohoto přes 2400 km dlouhého a týden trvajícího klání určila až závěrečná jízda zručnosti na vojenském cvičišti na předměstí Bělehradu. Poutavý příběh ilustruje 170 dobových fotografií, z nichž mnohé jsou publikovány poprvé.

Objev podobné jako Soutěž Malou dohodou 1937 - Jan Tuček - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Legendární Škoda 100/110: a její sourozenci (978-80-247-3721-8)

Kniha - autor Jan Tuček, 152 stran, česky, Pevná bez přebalu lesklá - autor Jan Tuček, 152 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Historie slavné „stovky“ se začala psát v srpnu 1969, kdy převzala štafetu tehdy populárního „embéčka“. Škoda 100/110 se stala nejrozšířenějším osobním automobilem v Československu. V Mladé Boleslavi jich v letech 1969 až 1977 vyrobili přes milion. Kniha je věnována především těmto automomobilům, ale připomíná i jejich sourozence: kupé Škoda 110 R ze závodu v Kvasinách, sportovní vůz ÚVMV 1100 GT z pražského výzkumného ústavu a vývojovou studii Škoda Super Sport následně přestavěnou na filmovou hvězdu jménem Ferat. Jedna z kapitol mapuje i vývoj a náběh výroby automobilů Škoda 105/120, posledních škodovek s motorem vzadu.

Objev podobné jako Legendární Škoda 100/110: a její sourozenci (978-80-247-3721-8)

cena 449.0 Kč
Detail

F. A. Elstner: Muž činu - Jan Tuček - e-kniha

eBook: Kniha slovem i četnými fotografiemi dokumentuje cesty manželů Elstnerových. Popisuje jejich první výpravu do Afriky, kam v roce 1933 cestovali vozem Aero Spexor společně s dalšími dvěma posádkami aerovek. V roce 1934, doprovázeni Modrým teamem Aero, výpravu do Afriky opakovali. Sami pak cestovali v roce 1936 po USA a Mexiku, o dva roky později se vydali do Argentiny. Další delší jízdu podnikl Elstner až po válce v roce 1947 malým vozem Aero Minor spolu se synem Reném a svojí třetí ženou Annou. Trasa vedla z Prahy do rovníkové oblasti u Guinejského zálivu a zpět, se dvěma průjezdy napříč Saharou. Únor 1948 znamenal pro F. A. Elstnera konec cestování. Avšak mírné politické uvolnění druhé poloviny padesátých let mu umožnilo vydat se v roce 1959 zapůjčeným vozem Škoda Octavia do Sovětského svazu. Průvodcem na cestě dlouhé 14 tisíc kilometrů, jejíž trasa vedla až do Gruzie a na Krym, mu byl fotograf a filmař Jan Fiala. Kromě zmíněných dálkových jízd obsahuje publikace i několik kratších cest po Evropě, které podnikal ještě s první ženou Evou, a představuje Elstnerovu pestrou a mnohotvárnost osobnost - mimo jiné jako průkopníka skautingu v Československu a zapáleného propagátora dopravní bezpečnosti.

Objev podobné jako F. A. Elstner: Muž činu - Jan Tuček - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Sanitky v Československu a Česku - Jan Tuček - e-kniha

eBook: Sanitní automobily slouží lidem už bezmála 110 let. Tato kniha se snaží slovem i obrazem zmapovat dlouhou a pestrou historii sanitek od prvopočátků z dob rakousko-uherské monarchie přes meziválečné Československo a protektorát, dlouhá poválečná desetiletí socialismu až po mnohotvárnou současnost. První sanitky byly jen individuální záležitostí, jednotlivá vozidla stavěly karosárny na zakázku, podle požadavků a finančních možností zákazníků. Sanitky byly určeny jen k převozu raněných a nemocných do zdravotnických zařízení a jejich výbava byla dosti spartánská. Vozy měly jen stříšku pro řidiče a samaritána a místo pro pacienty bylo opatřené pouze plachtou proti nepříznivému počasí. Postupem času se sanitní vozy vylepšovaly, měly pevnou konstrukci, byly zateplené a vybavené stále lepšími nosítky. Především však přibylo vybavení umožňující ošetřujícímu lékaři už při převozu do nemocnice ošetřit pacienta. Nechyběly medikamenty, nástroje a zdravotnický materiál (obinadla a dřevěné dlahy pro zlomeniny končetin). Hlavně přibyly přístroje pro infuzi, oživování kyslíkem i vyplachování žaludku. Konstrukce i vybavení sanitek se samozřejmě postupem let stále vylepšovala až do podoby dnešních rychlých záchranných vozů. V první letech Československé republiky (1918–1938) sehrál významnou roli Československý Červený kříž a postupně se začala se budovat síť stanic první pomoci. S vývojem techniky se vylepšovaly nejen sanitní vozy, ale také komunikace mezi dispečinkem a lékaři v terénu i nemocnicemi. Autor sestavil dosud nezveřejněnou přehlídku zakázkových sanitních karoserií z období první republiky a protektorátu, připomíná sériově vyráběné sanitky i prototypy z let 1945 až 1990 a pestrou paletu sanitních vozidel zhotovených a provozovaných u nás během posledních tří desetiletí. Publikaci provází více než 500 fotografií, z nichž většina nebyla dosud publikována.

Objev podobné jako Sanitky v Československu a Česku - Jan Tuček - e-kniha

cena 509.0 Kč
Detail

Spartak, Octavia, Felicia (německé vydání) - Jan Tuček - e-kniha

eBook: Spartak, Octavia, Felicia - mit diesem Skoda-Trio begann in den 50er und 60er Jahren in der Tschechoslowakei die individuelle Mobilität. Der Spartak, ein Volksauto, läutete mit seinem Erscheinen die lange Periode einer ganzen Modellreihe ein, die 1955 begann und mit dem Kombi 1971 ihr Ende nahm.

Objev podobné jako Spartak, Octavia, Felicia (německé vydání) - Jan Tuček - e-kniha

cena 279.0 Kč
Detail

Auta v Československu 1945-1990 - Jan Tuček - e-kniha

eBook: Publikace, první tohoto druhu u nás, připomíná více než 150 modelů automobilů prodávaných a provozovaných v Československu v letech 1945 až 1990. Osobní vozy třiceti různých značek jsou přehledně rozčleněny do tří časových období: 1945–1960, 1961–1975, 1976–1990. Každé časové pásmo je dále členěno podle původu automobilů: auta tuzemské výroby, auta z Východu a auta ze Západu. U všech vozů jsou uvedeny základní technické údaje a počty prodaných, resp. dovezených kusů, dále pak dobové prodejní ceny v korunách (Kčs) resp. v tuzexových bonech (TK). Jsou to automobily, které prodávala Mototechna, Tuzex a značkové prodejny Škoda. Popisy automobilů ilustruje 450 převážně barevných fotografií a kreseb.

Objev podobné jako Auta v Československu 1945-1990 - Jan Tuček - e-kniha

cena 569.0 Kč
Detail

Zlomeniny lopatky - Jan Bartoníček, Ondřej Naňka, Michal Tuček

První monografie věnovaná zlomeninám lopatky v domácí i světové literatuře. Kniha vysvětluje obecné principy diagnostiky a terapie zlomenin lopatky doprovázené podrobným rozborem 519 zlomenin lopatky u dospělých, z toho 150 operovaných případů, 39 zlomenin u dětí a dospívajících.

Objev podobné jako Zlomeniny lopatky - Jan Bartoníček, Ondřej Naňka, Michal Tuček

cena 1745.0 Kč
Detail

Legendární motocykl Čechie - Jan Němec - e-kniha

eBook: Kniha je určená všem pamětníkům, zájemcům o motorismus a jeho historii. Publikace představí Albina Liebische (1888-1965), který je bezesporu jedním z mála sudetských Němců, kterému byla Čechy odhalena pamětní deska. Liebischovy motocykly Čechie-Böhmerland se staly pojmem a jsou to dodnes nejdelší motocykly na světě. Jejich neortodoxní zjev již více než osmdesát let ohromuje světovou motoristickou veřejnost, inspiruje umělce a pudí historiky techniky a nejrůznější publicisty k sepisování článků a studií nejrůznější úrovně. Dlouholetý sběr informací umožnil autorovi vypsat životní peripetie Albina Liebische, pro něhož, jak po letech vzpomínal jeho syn Richard, nebylo nic nemožné. Patnáct let - až do začátku 2. světové války - dokázal se svou malou firmou pomocí minimalistických marketingových metod prodávat unikátní motocykl téměř komukoliv.

Objev podobné jako Legendární motocykl Čechie - Jan Němec - e-kniha

cena 246.0 Kč
Detail

Auta v Československu 1945-1990 Osobní vozy tuzemské i z dovozu - Jan Tuček

Publikace, první tohoto druhu u nás, připomíná více než 150 modelů automobilů prodávaných a provozovaných v Československu v letech 1945 až 1990. Osobní vozy třiceti různých značek jsou přehledně rozčleněny do tří časových období: 1945–1960, 1961–1975, 1976–1990. Každé časové pásmo je dále členěno podle původu automobilů: auta tuzemské výroby, auta z Východu a auta ze Západu. U všech vozů jsou uvedeny základní technické údaje a počty prodaných, resp. dovezených kusů, dále pak dobové prodejní ceny v korunách (Kčs) resp. v tuzexových bonech (TK). Jsou to automobily, které prodávala Mototechna, Tuzex a značkové prodejny Škoda. Popisy automobilů ilustruje 450 převážně barevných fotografií a kreseb.

Objev podobné jako Auta v Československu 1945-1990 Osobní vozy tuzemské i z dovozu - Jan Tuček

cena 599.0 Kč
Detail

Scapular fractures - Jan Bartoníček, Ondřej Naňka, Michal Tuček, Christopher Colton

The first monograph on scapular fractures in the international literature. The book explains in detail the general principles of diagnosis and therapy of scaphoid fractures accompanied by a detailed analysis of 519 scapular fractures in adults, including 150 operated cases, 39 fractures in children and adolescents. Professor Jan Bartoníček is an internationally renowned orthopaedic surgeon, who is also the author of the chapter on scapular fractures in the 8th edition of Rockwood and Green's Fractures in Adults.

Objev podobné jako Scapular fractures - Jan Bartoníček, Ondřej Naňka, Michal Tuček, Christopher Colton

cena 3576.0 Kč
Detail

Ochranná plachta Basic Garage na auto Škoda 105

Ochranná plachta chrání vaše auto před nečistotami a nepříznivými povětrnostními podmínkami po celý rok. Díky třívrstvému složení s nepromokavou vrstvou poskytuje plachta skvělou ochranu proti vodě. Plachta je určena pro konkrétní model auta s konkrétním typem karoserie (hb, sedan, combi, SUV, MPV, dodávka apod.). Díky tomu na auto dobře pasuje a její instalace je velmi snadná a rychlá. K autu se plachta upevňuje stažením vázacího provazu podél obvodu auta. Vázací provaz je umístěný ve spodní části plachty. Materiál: 100% Polyester Přibližné rozměry: délka 405-427cm, výška 116-126cm Bezpečně chrání auto před deštěm, poškrábáním, korozí, vyblednutím, ztrátou lesku, sluncem, prachem, pylem, ptačím trusem, listy ze stromů, šťávami ze stromů, sněhem i námrazou. Typ plachty Basic Garage Plachta Basic Garage je nejlevnější varianta plachty. Plachta má nepromokavou polyetylenovou vrstvu (i na bocích) a maximálně chrání karoserii před deštěm. Případná vlhkost, která by se pod plachtu dostala, se však neodpařuje. Z tohoto důvodu doporučujeme plachtu buď používat v suchém prostředí nebo ji příležitostně z vozu sundávat a nechat proschnout.V nabídce máme plachty typu Basic, Optimal, Mobile, Perfect a Membrane. Tyto typy ochranných plachet se liší v následujících parametrech: počet vrstev, ze kterých je plachta poskládaná složení jednotlivých vrstev (netkaná textilie, polyetylen, membrána, podšívka) voděodolnost a schopnost odvádět vlhkost způsob použití Přehledné srovnání ochranných plachet si můžete prohlédnout v této tabulce

Objev podobné jako Ochranná plachta Basic Garage na auto Škoda 105

cena 990.0 Kč
Detail

MEXEN 854-105-120-01-00

Technická data: Velikost: 105x120 cm (dveře 105 cm, stěna 120 cm) Výška: 190 cm Montáž: Univerzální Vchod: sklopné dveře Barva skla: Průhledná - Průhledná Povrchová úprava: Chrome Typ skla: tvrzené Tloušťka skla: 6 mm Profil: hliník Povlak pro snadné čištění: Ano Vyrovnání nerovností stěny: Ano Nastavení šířky: Ano Lze namontovat na brouzdaliště nebo dlaždice: Ano Kovová rukojeť Sada těsnění pro odvod vody Hliníkový práh dveří EAN: 5907709103269

Objev podobné jako MEXEN 854-105-120-01-00

cena 8600.0 Kč
Detail

MEXEN 856-105-120-01-00

Technická data: Velikost: 105x120 cm (dveře 105 cm, stěna 120 cm) Výška: 190 cm Montáž: Univerzální Vchod: Skládací dveře Barva skla: Průhledná - Průhledná Povrchová úprava: Chrome Typ skla: tvrzené Tloušťka skla: 6 mm Profil: hliník Povlak pro snadné čištění: Ano Vyrovnání nerovností stěny: Ano Nastavení šířky: Ano Lze namontovat na brouzdaliště nebo dlaždice: Ano Kovová rukojeť Sada těsnění pro odvod vody Hliníkový práh dveří EAN: 5907709104297

Objev podobné jako MEXEN 856-105-120-01-00

cena 8900.0 Kč
Detail

Auto Škoda 105 L v měřítku 1:34-1:39 Welly

Auto Škoda v měřítku 1:34. Vyrobené z kovových a plastových dílů, otevírací dveře. Baleno v papírové krabičce s fóliovým průhledem, obal Škoda models. Přišroubováno na papírovém podstavci s popisem typu. Rozměr auta: 11 cm Rozměr balení 15 × 7 × 7 cm Vhodné pro

Objev podobné jako Auto Škoda 105 L v měřítku 1:34-1:39 Welly

cena 139.0 Kč
Detail

Retro-auta Puzzle č. 72 Škoda 105 GL (1981) 500 dílků (8594047726723)

Puzzle - 500 dílků v balení, téma dopravní prostředky, vhodné od 14 let Skládání puzzle je příjemnou rodinnou činností, při které dochází k rozvoji logického myšlení. I přes různé modifikace se princip nemění, a tak může tato aktivita bavit po generace. V balení se nachází 500 dílků, jejichž skládání bude výzvou pro trpělivější hráče. Nabízené puzzle motivuje k jeho složení poutavým výsledným obrázkem.. Je zhotoveno z materiálu, kterým je papír. Klíčové vlastnosti puzzle Retro-auta Puzzle č. 72 Škoda 105 GL (1981) 500 dílků Puzzle pomůže s rozvíjením jemné motoriky, předvídavosti a koncentrace U skládání puzzle lze odpočívat Zajímavé puzzle RETRO-AUTA je svým motivem vhodné pro děti od 14 let Téma: dopravní prostředky V balení je celkem 500 dílků Spadá mezi klasické puzzle, které patří mezi nestárnoucí klasiku Materiálem je papír

Objev podobné jako Retro-auta Puzzle č. 72 Škoda 105 GL (1981) 500 dílků (8594047726723)

cena 390.0 Kč
Detail

ACI textilní koberce pro ŠKODA 105 76-88 černé (sada 4 ks) (7605X62)

Autokoberce - textilní, 2D profil, sada obsahuje 4 ks Přemýšlíte, jak udržet podlahu vašeho auta v čistotě? Pořiďte si do vašeho vozu kvalitní koberce ACI. Užitečné budou zejména v zimě a nevlídném počasí, kdy je všude spousta nečistot. Také zabraňují působení agresivní zimní soli, která zůstává na obuvi. Tyto textilní autokoberce se stanou útulným doplňkem uvnitř automobilu. Jejich 2D provedení se nejen dobře umývá, ale také z něj rychle vysypete nečistoty. Balení obsahuje 4 ks koberců do auta. Barva koberečků je černá. Zásadní vlastnosti produktu ACI textilní koberce pro ŠKODA 105 76-88 černé (sada 4 ks) Textilní autokoberce ACI mají praktický design Dokonale chrání podlahu vašeho vozu před nečistotami Nabízené koberečky do auta jsou zhotoveny ve 2D provedení pro snadné vysypávání nečistot V balení najdete 4 ks autokoberečků Černá barva Kompatibilita: Výrobce: SKODA Model: 105,120 (742), 105,120 (744), 130 (SEDAN) [02/85-10/91] a RAPID (120G, 130G, 135G)...

Objev podobné jako ACI textilní koberce pro ŠKODA 105 76-88 černé (sada 4 ks) (7605X62)

cena 662.0 Kč
Detail

Retro-auta Puzzle č. 39 Škoda 105 S Follow Me (1980) 500 dílků (8594047726396)

Puzzle - 500 dílků v balení, téma dopravní prostředky, vhodné od 14 let Dlouhé zimní večery lze zkrátit skládáním puzzle. Jedná se o aktivitu, která ani po letech nestárne a stále si najde své nadšence, a to mezi dětmi i dospělými. Balení obsahuje celkem 500 dílků, jejichž složení už vyžaduje větší trpělivosti. Nabízené puzzle motivuje k jeho složení poutavým výsledným obrázkem.. K jeho výrobě byl vybrán materiál, kterým je papír. Klíčové vlastnosti puzzle Retro-auta Puzzle č. 39 Škoda 105 S Follow Me (1980) 500 dílků Puzzle pomáhá rozvíjet jemnou motoriku, koncentraci i předvídavost Skládání puzzle přispívá k relaxaci Zajímavé puzzle RETRO-AUTA je vhodné pro děti od 14 let Téma: dopravní prostředky Obsahuje celkem 500 dílků Řadí se mezi klasické puzzle, které zná zajisté každý K jeho výrobě slouží papír

Objev podobné jako Retro-auta Puzzle č. 39 Škoda 105 S Follow Me (1980) 500 dílků (8594047726396)

cena 390.0 Kč
Detail

Škoda 1203 - Jan Králík - e-kniha

eBook: Žádný domácí automobil se nedočkal takového nevděku a kritiky jako Škoda 1203. Přitom to byl v době svého vzniku vůz moderní, a při průběžné kultivaci se mohl stát ikonou jako třeba VW Transporter. Jenže to by se nesměl rodit třináct let způsobem, jakým se rodil. Jak, to poutavě přibližuje kniha o historii, technice i rozmanitém užití dvanáctsettrojky, řečené též razdvatrojka, dvanáctsettroska či dokonce jen troska. Vozila novorozence z porodnice, řemeslníky na stavbu, hasiče, zraněné i nebožtíky. Vpravdě „kolébka má i rakev“ na kolech.

Objev podobné jako Škoda 1203 - Jan Králík - e-kniha

cena 280.0 Kč
Detail

Historie automobilů Škoda - Jan Králík, Jiří Dufek

Výběr 21 nejslavnějších automobilů vyráběných v Mladé Boleslavi, na kterých je koncentrovaně, téměř jako pod rentgenem, vidět historie značky Škoda a jejího předchůdce Laurin & Klement a zároveň dějiny automobilové techniky. Každý model je představen na detailním technickém průhledovém obraze Jiřího Dufka, doplněn o další technické kresby či ukázky výkresové dokumentace. Profil automobilu samozřejmě dokreslují barevné a černobílé fotografie z archivů autorů i automobilky. Velké množství obrazového materiálu je propojeno zajímavými texty Jana Králíka o vývoji jednotlivých modelů, jejich výrobě i sportovních úspěších a představuje také několik osobností z těch mnoha, které se o úspěch či známost mladoboleslavských automobilů zasloužily.Výpravná barevná kniha potěší každého, kdo se alespoň trochu zajímá o automobily a jistě osloví skalní fandy aut se značkou Škoda.

Objev podobné jako Historie automobilů Škoda - Jan Králík, Jiří Dufek

cena 581.0 Kč
Detail

Podívejte se také