Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
GEWA 452236 Stojan pro violoncello
Stojánek pro violončelo. Vlastnosti: Vhodné pro všechny cello velikosti. Šířka: 30 cm. Hloubka: 12 – 14 cm. Barva: Natural Kompatibilní s: Cello Země původu: Čína
Podívejte se také Sonáty pro violoncello (979-0-2601-0878-3)
GEWA 452234 Stojan pro violoncello
Stojánek pro violončelo. Vlastnosti: Vhodné pro všechny cello velikosti. Šířka: 30 cm. Hloubka: 12 – 14 cm. Korkem potáhnutý podklad pro hud.nástroj. Kompatibilní s: Cello Země původu: Indie Barva: Černá
Podívejte se také Violoncello (80-85780-05-4)
GEWA 452232 Stojan pro violoncello
Stojánek pro violončelo. Vlastnosti: Gear-System. Skládací. Výška stavitelná. Materiál: ocelová trubka. Výška: 60 – 90 cm. Hmotnost: 3 kg. Barevné provedení: Černá. Barva: Černá Kompatibilní s: Cello Země původu: Čína
Podívejte se také stojan pro mikrofon mikrofonni stojan
Podívejte se také
- 12 Vánočních koled pro klarinet a fagot (violoncello) (9790706570006)
- stojan pro mikrofon
- Škola smyčcové techniky pro violoncello: op. 2, sešit III a IV
- Jamník Tomáš, Kahánek Ivo: Sonáty pro violoncello a klavír - CD (SU3928-2)
- Rostropovič Mstislav: Suity pro violoncello (komplet). Russian Masters (2x CD) - CD (SU4044-2)
- stojan na reprobox repro stojan
- Orla stojan Pro bílý (21567)
- Violoncello, koleda & já (+online audio) (999-00-032-6242-4)
- Ericsson Mikael, Český komorní orchestr, Kukal Ondřej: Rejcha: Koncerty pro violoncello - CD (SU3873-2)
- Jamník Tomáš, Symfonický orchestr Českého rozhlasu, Netopil Tomáš: Kompletní dílo pro violoncello (2 (SU4034-2)
- Air Cleaner stojan pro profiSteril (OST30020)
- Rostropovič Mstislav, Česká filharmonie, Talich Václav: Dvořák: Koncert h moll pro violoncello a orc (SU4120-1)
- Auna Pro ST-1-STU, reproduktorový stojan
- CELTEX Industrial stojan pro průmyslové utěrky (8022650915505)
- CubeNest S020 magnetický stojan pro iPad Pro 12,9" (6974699970309)
- otocny stojan korenky
- stojan na noze
- stojan na drevo
- stojan na cd
- stojan na obleceni
Hercules DS580B Stojan pro violoncello
příslušenství: Skládací stojan na violoncello, pevná konstrukce, odlehčený, výška 920-1200m, nosnost 15kg. Kompatibilní s: Cello Barva: Černá Země původu: Čína
Objev podobné jako Hercules DS580B Stojan pro violoncello
Bespeco VL400 Stojan pro violoncello
Profesionální stojan značky Bespeco určený pro Cello. Stojan je vyroben z oceli a zaručuje pevné držení nástroje. Jeho maximální nosnost je 20kg, přičemž samotný stojan váží pouze 2,8 kg. VL400 má nastavitelnou výšku a sklon. Jeho výška je 74cm a šířka 41cm. Země původu: Čína;Čína Barva: Černá;Černá Výška (cm): 74.0;74.0 Kompatibilní s: Cello;Cello Hmotnost: 2,8 kg;2,8 kg Šířka (cm): 41.0;41.0
Objev podobné jako Bespeco VL400 Stojan pro violoncello
Konig & Meyer KS511 Stojan pro violoncello
Standardní skládatelný stojan pro violoncello s konstrukcí s tvarem písmene A. Stojan nabízí pevné a stabilní řešení pro odkládání violoncella doma, ve zkušebně, ve studiu nebo na pódiu. Stojan je skládatelný a jeho konstrukce je vyrobena z oceli. Celková výška stojanu je 535 mm a kontaktní místa s nástrojem jsou pokryty pryžově-korkovým materiálem, který chrání nástroj před poškrábáním. Šířku stojanu lze nastavit od 285 do 450 mm. Hmotnost: 2.362 kg. Barevné provedení: Black/Cork. Barva: Černá Země původu: Německo Kompatibilní s: Cello
Objev podobné jako Konig & Meyer KS511 Stojan pro violoncello
Konig & Meyer 141/1 Stojan pro violoncello
Profesionální skládatelný stojan pro violoncello. Stojan nabízí pevné a stabilní řešení pro odkládání violoncella doma, ve zkušebně, ve studiu nebo na pódiu. Stojan je skládatelný a jeho konstrukce je vyrobena z oceli. Základna nabízí průměr až 800 mm, díky čemuž se stojan může pochlubit vysokou úrovní stability. Samozřejmostí je možnost výškového nastavení od 620 do 1120 mm. Hmotnost: 2.54 kg. Barevné provedení: Black. Kompatibilní s: Cello Země původu: Německo Barva: Černá
Objev podobné jako Konig & Meyer 141/1 Stojan pro violoncello
Dolfinos Cello Grip-Foot Basic Stojan pro violoncello
DOLFINOS Grip-Foot Basic Edition je špičková zarážka na koncovou jehlu vyrobená ve Švýcarsku. Její elegantní a stylový design dokonale přilne k většině povrchů, jako je dřevo, koberec, mramor, a dokonce i led. Tato průlomová inovace nabízí hráči naprostou nezávislost na jakýchkoli komplikovaných nastaveních na mnoha různých typech podlah. Její špičkový design byl vyvinut ve spolupráci se švýcarským Institutem polymerové nanotechnologie.Grip-Foot Basic Edition se skládá ze dvou komponentů: pevné desky pro upevnění nástroje na místě a vysoce přilnavého a dlouhotrvajícího krytu, který lze po opotřebení snadno vyměnit. S průměrem pouhých 9 cm a hmotností 40 g je DOLFINOS Grip-Foot Basic Edition cenově nejdostupnější model - vyrobený pro každého a všude.DOLFINOS nabízí také prémiové Grip-Footy vyrobené pro profesionály. Kompatibilní s: Cello Hmotnost: 40 g Šířka (cm): 9.0 Barva: Černá
Objev podobné jako Dolfinos Cello Grip-Foot Basic Stojan pro violoncello
Sonáty pro violoncello (979-0-2601-0878-3)
Kniha - autor Luboš Fišer, česky Další svazek řady představující dílo Luboše Fišera (1935–1999) obsahuje tři jednověté, zhruba osmiminutové violoncellové sonáty, které jsou ukázkou skladatelova nezaměnitelného kompozičního stylu v jeho vyzrálé podobě let 1975–1985. Všechny tři skladby jsou efektními koncertními kusy s vysoce dramatickým nábojem a typicky „fišerovskou“ expresivitou. Sonáta pro violoncello a klavír vznikla roku 1975, Sonáta pro dvě violoncella a klavír je o pět let mladší a je věnována Josefu a Janu Chuchrovi. Za dalších pět let napsal Fišer Sonátu pro violoncello sólo (1985–1986) pro violoncellistu premiéry Sonáty pro violoncello a klavír Marka Jerieho, který tuto sólovou sonátu na popud skladatele také revidoval. Instrumentální revize Sonáty pro violoncello sólo Marka Jerieho je nedílnou součástí díla a v této podobě, včetně prstokladů a smyků, je publikována v předkládaném vydání. Edice vychází z autorizovaných dobových tištěných vydání...
Objev podobné jako Sonáty pro violoncello (979-0-2601-0878-3)
Sonáta pro violoncello a klavír op. 9 - Miloslav Kabeláč
ed. Zdeněk Nouza, revize violoncellového partu: Daniel VeisTímto dílem zahajuje Editio Bärenreiter Praha kritickou edici souborného díla významného českého skladatele Miloslava Kabeláče (1908 - 1979). Edice (editorem je muzikolog a renomovaný znalec Kabeláčova díla Dr. Zdeněk Nouza) je rozvržena do pěti řad: I: skladby orchestrální a koncertantní, II: skladby pro sólový hlas nebo sbor s orchestrem nebo instrumentálním souborem), III: písně s klavírem, sbory a dětské sbory, IV: skladby komorní, V: skladby pro klavír a pro varhany. Sonáta pro violoncello a klavír z let 1941-42 nebyla dosud publikována a vychází tudíž v této edici poprvé na podkladě autografu.uloženého v Muzeu české hudby v Praze. Part violoncella, který je součástí vydání, revidoval špičkový český violoncellista a první interpret úplného (čtyřvětého) znění díla Daniel Veis.
Objev podobné jako Sonáta pro violoncello a klavír op. 9 - Miloslav Kabeláč
Dvořák - Koncert h moll pro violoncello a orchestr (Vinyl LP)
Vinyl LP album Dvořák - Koncert h moll pro violoncello a orchestr. 180g vinyl striktně analogový mastering. Mstislav Rostropovič - violoncello, Česká filharmonie, dirigent Václav Talich Tři legendární jména: Dvořák - Talich - Rostropovič. Není divu, že z jejich "setkání" se zrodila další z legend: Rostropovičova nahrávka Dvořákova violoncellového koncertu. Vznikla roku 1952, dva týdny poté, co 25letý violoncellista a miláček pražského publika provedl dílo s Českou filharmonií pod taktovkou Karla Ančerla na Pražském jaru. Pro Talicha stále ještě platil komunistický zákaz veřejného vystupování v Čechách, nahrávat však mohl. Do Rostropovičovy interpretace se podle jeho vlastního svědectví Talichovo pojetí díla silně otisklo - a s ním i přímý Dvořákův odkaz. Výjimečnost nahrávky potvrzoval i sám sólista: "Po nějaké době od vydání desky mi zavolal můj přítel Svjatoslav Richter, že si právě poslechl tuto nahrávku s Václavem Talichem a podle jeho mínění je absolutně geniální! Byl nadšený. Tuto nahrávku Dvořákova violoncellového koncertu považuji za svou vůbec nejlepší. A i když jsem později tento koncert nahrál ještě sedmkrát, znamená pro mě nejvíc. Celý život jsem zůstal věrný tomu, co mě naučil Václav Talich." Supraphon se vrací k této patrně nejslavnější nahrávce nejhranějšího violoncellového koncertu a vydává ji zvlášť pro milovníky "vinylového zvuku": matrice byla pořízena přímo z masteru striktně analogovou cestou. Lahůdka pro skutečné labužníky. Legendární Dvořák Mstislava Rostropoviče - s jedinečným kouzlem analogového zvuku. Antonín Dvořák – Koncert pro violoncello a orchestr č. 2 h moll, op. 104 1. Allegro 14:53 2. Adagio, ma non troppo 11:12 3. Finale. Allegro moderato 13:00
Objev podobné jako Dvořák - Koncert h moll pro violoncello a orchestr (Vinyl LP)
Viktor Kalabis: Sonáty pro violoncello, klarinet, housle a klavír (CD)
Dramata nedávné historie otištěná v komorním díle Viktora Kalabise. Kompoziční odkaz Viktora Kalabise (1923-2006), jedné z nejvýraznějších osobností české hudby 20. století, čítá desítky opusů vesměs instrumentální hudby, včetně skladeb pro jeho manželku, cembalistku Zuzanu Růžičkovou. Podle vlastních slov Kalabis usiloval o hudbu, jejíž kořeny jsou zapuštěny v jeho zemi, hudbu pro vzdělané posluchače. Jakkoli inspiraci čerpal i z tvorby klasiků 20. století, dospěl k vlastní syntéze, k alternativě k racionálním kompozičním technikám - k alternativě neromantické, blízké hudebnímu neoklasicismu. Kromě připravované první integrální nahrávky Kalabisovy klavírní tvorby (2CD k vydání v roce 2019) pianista Ivo Kahánek společně s předními českými interprety natočil tři sonáty. Violoncellová odráží dramatické události mezi červnem a zářím 1968: euforií naplněné měsíce tzv. pražského jara i deziluzi a rezignaci po invazi sovětských vojsk, jež na dvě desetiletí zmrazila veškeré naděje na svobodu. Také klarinetová sonáta (1969) hovoří jasně o době svého vzniku: drama, smutek a bolest, stupňované až do drásavosti. V úsporné a soudržné houslové sonátě (1982) převažuje typický étos tohoto nástroje - zpěvnost, zářivý zvuk a oduševnělost. Tracklist: Viktor Kalabis – Sonáta pro violoncello a klavír Op. 29 1. Sonáta pro violoncello a klavír : Allegro moderato 04:26 2. Sonáta pro violoncello a klavír : Andante 06:40 3. Sonáta pro violoncello a klavír : Allegro molto e drammatico 13:11 Viktor Kalabis – Sonáta pro klarinet a klavír Op. 30 4. Sonáta pro klarinet a klavír : Allegro moderato 05:50 5. Sonáta pro klarinet a klavír : Andante 05:49 6. Sonáta pro klarinet a klavír : Allegro molto e drammatico 11:37 Viktor Kalabis – Sonáta pro housle a klavír Op. 58 7. Sonáta pro housle a klavír : Allegro vivo 04:49 8. Sonáta pro housle a klavír : Adagio 04:26 9. Sonáta pro housle a klavír : Molto vivo 08:57
Objev podobné jako Viktor Kalabis: Sonáty pro violoncello, klarinet, housle a klavír (CD)
Škola smyčcové techniky pro violoncello: op. 2, sešit III a IV
Kniha - autor Otakar Ševčík, česky Upravil Tomáš Jamník stěžejní dílo houslové pedagogické literatury pro pravou ruku v nové úpravě pro violoncello předmluva a důležité metodické komentáře autora violoncellové úpravy stoupající úroveň technické obtížnosti jednotlivých cvičení: lehká - střední - těžká původních 6 sešitů nyní v praktickém třísvazkovém vydání Ševčíkův Opus 2 patří ke stěžejním dílům houslové pedagogické literatury. Je zaměřen na základní problémy techniky pravé ruky, které Ševčík procvičuje v systematicky řazených 4 000 variantách všech smyků. Ševčíkova proslulá metoda důkladného procvičování pravé ruky je dodnes používána a oceňována také hráči na ostatní smyčcové nástroje. Autor úpravy Školy smyčcové techniky pro violoncello Tomáš Jamník, významný český violoncellista žijící v Berlíně, respektuje rozdíly v náročnosti hry v jednotlivých polohách u houslistů a violoncellistů a transkribuje jednotlivá cvičení do...
Objev podobné jako Škola smyčcové techniky pro violoncello: op. 2, sešit III a IV
Škola smyčcové techniky pro violoncello: op. 2, sešit V a VI
Kniha - autor Otakar Ševčík, česky Upravil Tomáš Jamník stěžejní dílo houslové pedagogické literatury pro pravou ruku v nové úpravě pro violoncello předmluva a důležité metodické komentáře autora violoncellové úpravy stoupající úroveň technické obtížnosti jednotlivých cvičení: lehká - střední - těžká původních 6 sešitů nyní v praktickém třísvazkovém vydání Ševčíkův Opus 2 patří ke stěžejním dílům houslové pedagogické literatury. Je zaměřen na základní problémy techniky pravé ruky, které Ševčík procvičuje v systematicky řazených 4 000 variantách všech smyků. Ševčíkova proslulá metoda důkladného procvičování pravé ruky je dodnes používána a oceňována také hráči na ostatní smyčcové nástroje. Autor úpravy Školy smyčcové techniky pro violoncello Tomáš Jamník, významný český violoncellista žijící v Berlíně, respektuje rozdíly v náročnosti hry v jednotlivých polohách u houslistů a violoncellistů a transkribuje jednotlivá cvičení do...
Objev podobné jako Škola smyčcové techniky pro violoncello: op. 2, sešit V a VI
Jamník Tomáš, Kahánek Ivo: Sonáty pro violoncello a klavír - CD (SU3928-2)
Hudební CD - Mladý violoncellista Tomáš Jamník (* 1985), v současné době ještě student Hudební fakulty pražské AMU ve třídě profesora Josefa Chuchra, patří dnes k našim nejtalentovanějším mladým umělcům. Doslovazazářil v loňském roce, kdy se stal vítězem mezinárodní violoncellové soutěže Pražského jara 2006. Mladý violoncellista Tomáš Jamník (* 1985), v současné době ještě student Hudební fakulty pražské AMU ve třídě profesora Josefa Chuchra, patří dnes k našim nejtalentovanějším mladým umělcům. Doslovazazářil v loňském roce, kdy se stal vítězem mezinárodní violoncellové soutěže Pražského jara 2006. Umělecká dráha tehdy jednadvacetiletého interpreta začala strmě stoupat. Nahrávka, kterou Tomáš Jamník realizoval pro Supraphon a kterou uvádíme na trh, je jeho debutem. Představuje se na ní v repertoáru, který mu doslova sedí a který dokazuje, že ve svém věku je již neuvěřitelně zralým umělcem. Rovnocenným partnerem u klavíru je mu Ivo Kahánek (*1979), další z...
Objev podobné jako Jamník Tomáš, Kahánek Ivo: Sonáty pro violoncello a klavír - CD (SU3928-2)
Various: Kalabis: Sonáty pro violoncello, klarinet, housle a klavír - CD (SU4210-2)
Hudební CD - Kompoziční odkaz Viktora Kalabise (1923-2006), jedné z nejvýraznějších osobností české hudby 20. století, čítá desítky opusů vesměs instrumentální hudby, včetně skladeb pro jeho manželku cembalistku Zuzanu Růžičkovou. Kompoziční odkaz Viktora Kalabise (1923-2006), jedné z nejvýraznějších osobností české hudby 20. století, čítá desítky opusů vesměs instrumentální hudby, včetně skladeb pro jeho manželku cembalistku Zuzanu Růžičkovou. Podle vlastních slov Kalabis usiloval o hudbu, jejíž kořeny jsou zapuštěny v jeho zemi, hudbu pro vzdělané posluchače. Jakkoli inspiraci čerpal i z tvorby klasiků 20. století, dospěl k vlastní syntéze, k alternativě k racionálním kompozičním technikám - k alternativě neromantické, blízké hudebnímu neoklasicismu. Kromě připravované první integrální nahrávky Kalabisovy klavírní tvorby (2CD k vydání v roce 2019) pianista Ivo Kahánek společně s předními českými interprety natočil tři sonáty. Violoncellová odráží dramatické...
Objev podobné jako Various: Kalabis: Sonáty pro violoncello, klarinet, housle a klavír - CD (SU4210-2)
Česká filharmonie/Neumann Václav: Koncerty pro violoncello a orchestr - CD (SU3543-2)
Hudební CD - V úctyhodné řadě dvaceti osmi koncertantních instrumentálních skladeb s průvodem orchestru v díle Bohuslava Martinů (1890-1959) nalezneme i čtyři věnované violoncellu. V úctyhodné řadě dvaceti osmi koncertantních instrumentálních skladeb s průvodem orchestru v díle Bohuslava Martinů (1890-1959) nalezneme i čtyři věnované violoncellu. Dvě z nich jsou zachyceny na naší nahrávce s německou violoncellistkou Angelicou Mayovou. Inspirující prostředí velkoměsta nad Seinou s neopakovatelnou sugestivní atmosférou ovlivnilo příznivě rychlý rozvoj velkého talentu a ten záhy vydal první plody, které vzbudily svou originalitou zaslouženou pozornost nejen doma, ale i v cizině. K nim patří i První ze dvou violoncellových koncertů. Druhý pak vznikl na sklonku války v NewYorku a jeho osud byl zvláštní potud, že čekal plných dvacet let na svou pódiovou premiéru. Došlo k ní až v roce 1965 zásluhou českého violoncellisty Saši Večtomova. Není to skladba přístupnána...
Objev podobné jako Česká filharmonie/Neumann Václav: Koncerty pro violoncello a orchestr - CD (SU3543-2)
Škola smyčcové techniky pro violoncello: op. 2, sešit I a II (9790260108479)
Kniha - autor Otakar Ševčík, česky http://pemic-books.cz/ASPX/Annotation.aspx?kod=0360302
Objev podobné jako Škola smyčcové techniky pro violoncello: op. 2, sešit I a II (9790260108479)
Antonín Dvořák Koncert pro violoncello a orchestr h moll op. 104 Noty
rev. Ladislav Zelenka Koncert pro violoncello a orchestr h moll op. 104, bezpochyby jeden z nejoblíbenějších kusů světového violoncellového repertoáru, je poslední skladbou, kterou Dvořák zkomponoval za svého tříletého pobytu v Americe, kde působil jako ředitel Národní konzervatoře hudby v New Yorku (1892-1895). Je zajímavé, že Dvořák, který neměl k violoncellu jako sólovému nástroji příliš vřelý vztah (byl totiž přesvědčený, že je to krásný nástroj jen v orchestru a v komorní hudbě, protože jen jeho střední poloha je ušlechtilá - jak se sám jednou vyjádřil nahoře to huhňá a dole brumlá ), vytvořil právě pro violoncello koncert upřímně a srdečně obdivovaný a uctívaný umělci i publikem na celém světě. Titul, který se vám dostává do rukou, je kritickým vydáním podle skladatelova rukopisu a je součástí prvního Souborného kritického vydání děl A. Dvořáka. V předkládané edici je výjimečně použitý novější způsob notace violoncella při přímém přechodu z basového do houslového klíče - v těchto případech zní violoncello tak, jak je psáno. Skladatelovu klavírní úpravu podle partitury revidoval a doplnil Karel Šolc. Violoncellový part je vydán v revizi Ladislava Zelenky, bývalého člena Českého kvarteta. Interpret / Téma: Antonín Dvořák Žánr: Classical Země interpreta: Česká republika Vhodné pro: Cello Země původu: Česká republika Jazyk: Český jazyk Úroveň obtížnosti: Začátečník Balení obsahuje: Noty Typ: Noty
Objev podobné jako Antonín Dvořák Koncert pro violoncello a orchestr h moll op. 104 Noty
Gewa Ideale Violoncello Set 4/4
Violoncello Tyto profesionální nástroje od renomované značky Gewa jsou vyráběny z výběrových materiálů a během celého procesu výroby podléhají přísné kontrole kvality. Můžete tak mít jistotu, že pokud hledáte kvalitní nástroj na profesionální úrovni, s řadou Ideale nemůžete šlápnout vedle. Spodní deska a luby jsou vyrobeny z masivního evropského javoru, horní deska zase z masivního evropského smrku. Nástroj je lakován ručně, červeno/hnědým přírodním pryskyřicovým lakem. Tento model je dodáván v celé sadě - v ceně je profesionální nastavení u výrobce, originální kobylka Aubert, kvalitní struny Thomastik AlphaYue, Massaranduba smyčec s přírodními žíněmi, kalafuna a obal pro bezpečný převoz a uložení nástroje.
Objev podobné jako Gewa Ideale Violoncello Set 4/4
Gewa Ideale Violoncello 4/4 CB
Violoncello Tyto profesionální nástroje od renomované značky Gewa jsou vyráběny z výběrových materiálů a během celého procesu výroby podléhají přísné kontrole kvality. Můžete tak mít jistotu, že pokud hledáte kvalitní nástroj na profesionální úrovni, s řadou Ideale nemůžete šlápnout vedle. Spodní deska a luby jsou vyrobeny z masivního evropského javoru, horní deska zase z masivního evropského smrku. Nástroj je lakován ručně, červeno/hnědým přírodním pryskyřicovým lakem. Tento model je dodáván v celé sadě - v ceně je profesionální nastavení u výrobce, originální kobylka Aubert, kvalitní struny Thomastik AlphaYue, karbonový smyčec s přírodními žíněmi, kalafuna a obal pro bezpečný převoz a uložení nástroje.
Objev podobné jako Gewa Ideale Violoncello 4/4 CB
Rostropovič Mstislav: Suity pro violoncello (komplet). Russian Masters (2x CD) - CD (SU4044-2)
Hudební CD - Bachovy suity má dnes na repertoáru každý významný violoncellista a mnozí z nich se pyšní nahrávkou kompletního cyklu. Bachovy suity má dnes na repertoáru každý významný violoncellista a mnozí z nich se pyšní nahrávkou kompletního cyklu. Když před šedesáti lety vystoupil čtyřiadvacetiletý Mstislav Rostropovič (1927-2007) poprvé na veřejnosti se souborným provedením suit, byl to čin hodný průkopníka, navazující na předchozí úsilí Pabla Casalse. Při pořizování tohoto živého snímku v roce 1955 na festivalu Pražskéjaro bylo Rostropovičovi 28 let; odtud atributy nahrávky - mladistvá síla i překvapivá zralost, a okouzlení (violoncellista v těch dnech v Praze poznal svou celoživotní družku, pěvkyni Galinu Višněvskou, se kterou se po několikadenní známosti po návratu do Moskvy oženil). Když pak Rostropovič ve Francii roku 1991 suity souborně nahrál studiově, bylo mu 64 let. O to vzácnější je tento živý snímek z archivu Českého rozhlasu, který přes půl...
Objev podobné jako Rostropovič Mstislav: Suity pro violoncello (komplet). Russian Masters (2x CD) - CD (SU4044-2)
MS Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit III a IV - Ota
Škola hry na violoncello Ševčíkův Opus 2 patří ke stěžejním dílům houslové pedagogické literatury. Je zaměřen na základní problémy techniky pravé ruky, které Ševčík procvičuje v systematicky řazených 4 000 variantách všech smyků. Ševčíkova proslulá metoda důkladného procvičování pravé ruky je dodnes používána a oceňována také hráči na ostatní smyčcové nástroje. Autor úpravy Školy smyčcové techniky pro violoncello Tomáš Jamník, významný český violoncellista žijící v Berlíně, respektuje rozdíly v náročnosti hry v jednotlivých polohách u houslistů a violoncellistů a transkribuje jednotlivá cvičení do violoncellových poloh tak, aby se nevytratil původní Ševčíkův pedagogický záměr. Obsah: SEŠIT III Cvičení na dvou strunách č. 29 Příklad s 575 variantami č. 29 Varianty v osminách č. 29 Varianty v triolách č. 29 Varianty v šestnáctinách Cvičení přes jednu nebo dvě struny č. 30 Příklad se 190 variantami SEŠIT IV Arpeggia na dvou strunách č. 31 Etuda se 17 variantami č. 32 Arpeggia ve skupinách po třech notách s 58 variantami č. 33 Arpeggia po čtyřech notách se 75 variantami č. 34 Arpeggia ve skupinách po šesti notách s 31 variantami č. 35 Arpeggia ve skupině osmi not s 23 variantami Střídání dvojhmatů s notou jednoduchou č. 36 Dva příklady se 174 variantami
Objev podobné jako MS Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit III a IV - Ota
MS Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit V a VI - Otaka
Škola hry na violoncello Ševčíkův Opus 2 patří ke stěžejním dílům houslové pedagogické literatury. Je zaměřen na základní problémy techniky pravé ruky, které Ševčík procvičuje v systematicky řazených 4 000 variantách všech smyků. Ševčíkova proslulá metoda důkladného procvičování pravé ruky je dodnes používána a oceňována také hráči na ostatní smyčcové nástroje. Autor úpravy Školy smyčcové techniky pro violoncello Tomáš Jamník, významný český violoncellista žijící v Berlíně, respektuje rozdíly v náročnosti hry v jednotlivých polohách u houslistů a violoncellistů a transkribuje jednotlivá cvičení do violoncellových poloh tak, aby se nevytratil původní Ševčíkův pedagogický záměr. Obsah: SEŠIT V Arpeggia na třech strunách č. 37 Příklad s 1040 variantami č. 37 Varianty v osminách č. 37 Varianty v triolách č. 37 Varianty v šestnáctinách č. 37 Varianty se skákavým smyčcem č. 37 Akordické varianty SEŠIT VI Arpeggia na čtyřech strunách č. 38 Příklad se 726 variantami č. 38 Varianty v osminách č. 38 Varianty v triolách č. 38 Varianty v šestnáctinách č. 38 Varianty se skákavým smyčcem č. 38 Akordy na čtyřech strunách
Objev podobné jako MS Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit V a VI - Otaka
MS Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit I a II - Otaka
Škola hry na violoncello Ševčíkův Opus 2 patří ke stěžejním dílům houslové pedagogické literatury. Je zaměřen na základní problémy techniky pravé ruky, které Ševčík procvičuje v systematicky řazených 4 000 variantách všech smyků. Ševčíkova proslulá metoda důkladného procvičování pravé ruky je dodnes používána a oceňována také hráči na ostatní smyčcové nástroje. Autor úpravy Školy smyčcové techniky pro violoncello Tomáš Jamník, významný český violoncellista žijící v Berlíně, respektuje rozdíly v náročnosti hry v jednotlivých polohách u houslistů a violoncellistů a transkribuje jednotlivá cvičení do violoncellových poloh tak, aby se nevytratil původní Ševčíkův pedagogický záměr. Obsah: SEŠIT I Přípravná cvičení č. 1 Držení smyčce č. 2 Vedení smyčce Rytmická cvičení a členění smyčce č. 3 Příklad v celých notách s 57 variantami č. 4 Etuda v půlových notách se 75 variantami Druhy smyků tažených a skákavých č. 5 Etuda ve čtvrťových notách s 260 variantami č. 6 Etuda v osminách s 214 variantami č. 7 Etuda v osminách (6/8 takt) s 91 variantami Předchozí smyková cvičení užitá ve vysokých polohách č. 8 č. 9 č. 10 Cvičení v rozložených akordech na 3 a 4 strunách s použitím probraných smyků č. 11 č. 12 SEŠIT II č. 13 Etuda v triolách se 105 variantami č. 14 Etuda v triolách (3/4 takt) se 77 variantami č. 15 Etuda v šetnáctinách (6/8 takt) se 64 variantami č. 16 Etuda v šetnáctinách (3/4 takt) se 68 variantami č. 17 Etuda v šetnáctinách (4/4 takt) se 131 variantami Cvičení v pp nad hmatníkem pro výcvik měkkého tónu č. 18 Příklad se 30 variantami č. 19 Etuda s 59 variantami Cvičení ve vydržovaných tónech a zadržování smyku č. 20 Cvičení v rozložených akordech na 3 a 4 strunách s použitím probraných smyků č. 21 č. 22 č. 23 č. 24 Užití předešlých smykových cvičení ve vysokých polohách č. 25 č. 26 č. 27 č. 28 PŘÍLOHA Témata cvičení Cvičení v palcové poloze č. 5A č. 5B č. 6A č. 6B č. 7A č. 13A č. 16A č. 22A
Objev podobné jako MS Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit I a II - Otaka
Ericsson Mikael, Český komorní orchestr, Kukal Ondřej: Rejcha: Koncerty pro violoncello - CD (SU3873-2)
Hudební CD - Kompoziční dílo Josefa Rejchy je rozsáhlé a žánrově velmi pestré. Rejcha bohatě využíval zvukových kvalit smyčcových nástrojů, stavěl na expresivní melodice a barvité instrumentaci. Kompoziční dílo Josefa Rejchy je rozsáhlé a žánrově velmi pestré. Rejcha bohatě využíval zvukových kvalit smyčcových nástrojů, stavěl na expresivní melodice a barvité instrumentaci. Svým kompozičním stylem podstatně ovlivnil ranou tvorbu dvou skladatelů - svého synovce, pozdějšího profesora pařížské konzervatoře, skladatele a teoretika Antonína Rejchu (1767-1836) a Ludwiga van Beethovena. Koncertantní skladby pro housle a dvoje housle, pro violoncello, pro housle a violoncello se ve své době těšily mimořádné oblibě. Violoncellové koncerty Josefa Rejchy v barvité interpretaci Mikaela Ericsson! Seznam stop Koncert pro violoncello a orchestr č. 1 A dur, op. 4 Allegro moderato / Largo maestoso / Rondo. Allegro Koncert pro dvoje housle (pro housle a violoncello) a...
Objev podobné jako Ericsson Mikael, Český komorní orchestr, Kukal Ondřej: Rejcha: Koncerty pro violoncello - CD (SU3873-2)
Otakar Ševčík Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit I a II Noty
Druh publikace: pedagogická hudebninaObsazení: violoncello - sóloJazyk publikace: cz./eng./ger.Upravil Tomáš Jamníkstěžejní dílo houslové pedagogické literatury pro pravou ruku v nové úpravě pro violoncellopředmluva a důležité metodické komentáře autora violoncellové úpravystoupající úroveň technické obtížnosti jednotlivých cvičení: lehká - střední - těžkápůvodních 6 sešitů nyní v praktickém třísvazkovém vydáníŠevčíkův Opus 2 patří ke stěžejním dílům houslové pedagogické literatury. Je zaměřen na základní problémy techniky pravé ruky, které Ševčík procvičuje v systematicky řazených 4 000 variantách všech smyků. Ševčíkova proslulá metoda důkladného procvičování pravé ruky je dodnes používána a oceňována také hráči na ostatní smyčcové nástroje. Autor úpravy Školy smyčcové techniky pro violoncello Tomáš Jamník, významný český violoncellista žijící v Berlíně, respektuje rozdíly v náročnosti hry v jednotlivých polohách u houslistů a violoncellistů a transkribuje jednotlivá cvičení do violoncellových poloh tak, aby se nevytratil původní Ševčíkův pedagogický záměr. Tím se zásadně odlišuje od dosud jediné známé úpravy tohoto opusu pro violoncello od Louise R. Feuillarda. Jazyk: Český jazyk Země původu: Česká republika Balení obsahuje: Noty Typ: Noty Úroveň obtížnosti: Středně pokročilí;Začátečník Žánr: Classical Počet stran: 67 Interpret / Téma: Otakar Ševčík Vhodné pro: Cello
Objev podobné jako Otakar Ševčík Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit I a II Noty
Jamník Tomáš, Symfonický orchestr Českého rozhlasu, Netopil Tomáš: Kompletní dílo pro violoncello (2 (SU4034-2)
Hudební CD - Dvořák a violoncello? Samozřejmě, koncert h moll, nejnahrávanější violoncellový koncert všech dob. Samotný Dvořák si jej nesmírně cenil: Dvořák a violoncello? Samozřejmě, koncert h moll, nejnahrávanější violoncellový koncert všech dob. Samotný Dvořák si jej nesmírně cenil: „...právě jsem dokončil nový koncert pro čelo, a pravím Vám zcela jistě, že tento koncert daleko předstihuje moje oba koncerty ... Samochvála nebývá spolehlivá - ale já Vám to musím říct, že mám z toho díla nehoráznou radost a myslím, že se nemýlím.” Avšak i několik dalších Dvořákových opusů pro cello si pro svou krásu rozhodně zaslouží nemalou pozornost. Vedle dvou drobných náladových skladeb (Rondo, Klid) je zde téměř neznámý první violoncellový koncert; původní verzi s klavírem pro orchestr instrumentoval znalec skladatelova díla Jarmil Burghauser v intencích Dvořákovy instrumentace prvních symfonií ze stejné doby. Čtyřiadvacetiletý Dvořák v koncertu hýří nápady, jež by...
Objev podobné jako Jamník Tomáš, Symfonický orchestr Českého rozhlasu, Netopil Tomáš: Kompletní dílo pro violoncello (2 (SU4034-2)
Štěpán Filípek - cello, Kately: Barber, Janáček, Gill, Ištvan: Skladby pro violoncello a klavír (CR0962-2)
Hudební CD - V létě 2015 přijela Katelyn Bouska do České republiky pátrat po nové generaci českých hudebních skladatelů. Při této příležitosti narazila na Štěpána Filípka, který ji seznámil s některými partiturami Miloslava Ištvana a hudebním světem Brna. V létě 2015 přijela Katelyn Bouska do České republiky pátrat po nové generaci českých hudebních skladatelů. Při této příležitosti narazila na Štěpána Filípka, který ji seznámil s některými partiturami Miloslava Ištvana a hudebním světem Brna. Ze vzájemného sdílení informací o hudebních kulturách později vykrystalizovala dlouhodobá spolupráce. V současnosti Katelyn vyučuje hru na klavír na Curtisově Institutu a Tempel University ve Philadelphii. Štěpán je violoncellistou komorních souborů Miloslav Ištvan Quartett, Solaris3 a Opera trio. Často také spolupracuje s Českým rozhlasem Brno na zdokumentování prací pro violoncello současných moravských autorů. Jedním z nejzajímavějších amerických hudebních skladatelů...
Objev podobné jako Štěpán Filípek - cello, Kately: Barber, Janáček, Gill, Ištvan: Skladby pro violoncello a klavír (CR0962-2)
Rostropovič Mstislav, Česká filharmonie, Talich Václav: Dvořák: Koncert h moll pro violoncello a orc (SU4120-1)
LP vinyl - Mstislav Rostropovič - violoncello, Česká filharmonie, dirigent Václav Talich Tři legendární jména: Dvořák - Talich - Rostropovič. Není divu, že z jejich "setkání" se zrodila další z legend: Rostropovičova nahrávka Dvořákova violoncellového koncertu. Vznikla roku 1952, dva týdny poté, co 25letý viol Mstislav Rostropovič - violoncello, Česká filharmonie, dirigent Václav Talich Tři legendární jména: Dvořák - Talich - Rostropovič. Není divu, že z jejich "setkání" se zrodila další z legend: Rostropovičova nahrávka Dvořákova violoncellového koncertu. Vznikla roku 1952, dva týdny poté, co 25letý violoncellista a miláček pražského publika provedl dílo s Českou filharmonií pod taktovkou Karla Ančerla na Pražském jaru. Pro Talicha stále ještě platil komunistický zákaz veřejného vystupování v Čechách, nahrávat však mohl. Do Rostropovičovy interpretace se podle jeho vlastního svědectví Talichovo pojetí díla silně otisklo - a s ním i přímý Dvořákův...
Objev podobné jako Rostropovič Mstislav, Česká filharmonie, Talich Václav: Dvořák: Koncert h moll pro violoncello a orc (SU4120-1)
GEWA 452240 stojan pro kontrabas
Stojánek pro kontrabas. Vlastnosti: Gear-System. Skládací. Výška stavitelná. Materiál: ocelová trubka. Výška: 60 – 115 cm. Hmotnost: 3,2 kg. Barevné provedení: Černá. Kompatibilní s: Kontrabas Země původu: Čína
Objev podobné jako GEWA 452240 stojan pro kontrabas
GEWA 452216 Stojan pro housle
Stojánek pro housle/violu na stůl. Vlastnosti: Dřevo. Filcem potažené uložení pro nástroj. Podklad pro hub.nástroj vysunutelný až 16 cm. Kompatibilní s: Housle Země původu: Indie
Objev podobné jako GEWA 452216 Stojan pro housle
GEWA 452219 Stojan pro housle
Stojánek pro housle/violu na stůl. Vlastnosti: Korkem potáhnutý podklad pro hudodbní nástroj. Podklad pro hudební nástroj vysunutelný až 16 cm. Hmotnost: 0,3 kg. Barevné provedení: Černá. Země původu: Indie Kompatibilní s: Housle
Objev podobné jako GEWA 452219 Stojan pro housle
GEWA 277300 Taška pro notový stojan
Prémiový přenosný ochranný obal pro skládací notový stojan a noty. Třída Premium se vyznačuje vysokou kvalitou použitých materiálů zpracováním detailů, díky čemuž je oblíbenou volbou hudebníků, kteří často cestují. Povrch je tvořen voděodolným nylonem Cordura 600 Denier s podobnými vlastnostmi jako neopren. Všechny díly jsou kvalitně vyztuženy a podšity. Nechybí popruh na rameno s nastavitelnou délkou a ergonomická rukojeť. Obal je bez molitanového polstrování se zapínáním na odolný zip. Na přední straně je vytištěno logo GEWA. Černá barva. Rozměry 69 x 40 x 12 cm. Hmotnost 0,12 kg. Země původu: Čína
Objev podobné jako GEWA 277300 Taška pro notový stojan
GEWA 277410 Taška pro notový stojan
Prémiový přenosný ochranný obal pro notový stojan a noty. Třída Premium se vyznačuje vysokou kvalitou použitých materiálů zpracováním detailů, díky čemuž je oblíbenou volbou hudebníků, kteří často cestují. Povrch je tvořen voděodolným nylonem Cordura 600 Denier s podobnými vlastnostmi jako neopren. Všechny díly jsou kvalitně vyztuženy a podšity. Kromě ergonomicky tvarované rukojeti nechybí ani popruh na rameno s nastavitelnou délkou, rychloupínacími smyčkami a robustní zipy garantující dlouhou životnost. Obal je vybaven pevnou vnitřní výztuhou a dělící přepážkou pro další drobné příslušenství. Na přední straně je vytištěno logo GEWA. Černá barva. Rozměry 40 x 30 x 10 cm, Hmotnost 0,56 kg. Země původu: Čína
Objev podobné jako GEWA 277410 Taška pro notový stojan
GEWA 277400 Taška pro notový stojan
Prémiový přenosný ochranný obal pro skládací notový stojan a noty. Třída Premium se vyznačuje vysokou kvalitou použitých materiálů zpracováním detailů, díky čemuž je oblíbenou volbou hudebníků, kteří často cestují. Povrch je tvořen voděodolným nylonem Cordura 600 Denier s podobnými vlastnostmi jako neopren. Všechny díly jsou kvalitně vyztuženy a podšity. Kromě ergonomicky tvarované rukojeti nechybí ani popruh na rameno s nastavitelnou délkou, kovovými rychloupínacími smyčkami a robustní zipy garantující dlouhou životnost. Obal je vybaven pevnou vnitřní výztuhou a dělící přepážkou pro další drobné příslušenství. Na přední straně je vytištěno logo GEWA. Černá barva. Rozměry 38 x 29 x 7 cm, Hmotnost 0,56 kg. Země původu: Čína
Objev podobné jako GEWA 277400 Taška pro notový stojan
GEWA 277401 Taška pro notový stojan
Prémiový přenosný ochranný obal pro skládací notový stojan a noty. Třída Premium se vyznačuje vysokou kvalitou použitých materiálů zpracováním detailů, díky čemuž je oblíbenou volbou hudebníků, kteří často cestují. Povrch je tvořen voděodolným nylonem Cordura 600 Denier s podobnými vlastnostmi jako neopren. Všechny díly jsou kvalitně vyztuženy a podšity. Kromě ergonomicky tvarované rukojeti nechybí ani popruh na rameno s nastavitelnou délkou, kovovými rychloupínacími smyčkami a robustní zipy garantující dlouhou životnost. Obal je vybaven pevnou vnitřní výztuhou a dělící přepážkou pro další drobné příslušenství. Na přední straně je vytištěno logo GEWA. Modrá barva. Rozměry 38 x 29 x 7 cm, Hmotnost 0,56 kg. Země původu: Čína
Objev podobné jako GEWA 277401 Taška pro notový stojan
Nyman violoncello
kalafuna pro violoncello
Objev podobné jako Nyman violoncello
Bam 1005XLW Violoncello Blanc
Pouzdro na violoncello BAM je francouzský výrobce pouzder pro smyčcové a dechové nástroje. Výrobky této firmy jsou na první pohled rozeznatelné specifickým designem a použitými materiály, které zaručují dokonalou ochranu proti otřesům, vnějším vlivům a teplotním změnám. Ze široké nabídky společnosti BAM si vybere začínající muzikant, ale i nejnáročnější profesionál. Pouzdra ze série Shamrock vynikají jednoduchým designem, nízkou hmotností a vysokým stupněm ochrany. Elegantní skořepina zdobená „Graffiti“ logem se skládá z husté polyuretanové pěny (Airex) vyrobené přímo firmou BAM, která je sevřena mezi dvěma vrstvami speciálního ABS plastu. Výsledný materiál je stabilní, pevný ale přesto stále lehký. Těsnění z PVC zachovává vnitřní prostory dokonale hermeticky uzavřené za všech okolností. Ergonomicky tvarované postranní madlo a protiskluzové popruhy s bezpečnostními skobami poskytují pohodlný přenos a manipulaci. K uzavření pouzdra slouží 5 zámků na klíč. Vnitřní prostory tvoří hustá polyuretanová pěna, která je výjimečně pružná, těsně přilne k nástroji a zaručí mu tak nejvyšší možnou ochranu proti změnám počasí a mechanickému poškození. Vnitřní popruhy a elastický pás na bodec zajišťují absolutní stabilitu během transportu. Pouzdro je vybaveno úchyty na dva smyčce a kapsou na struny.
Objev podobné jako Bam 1005XLW Violoncello Blanc
Bam 1001S Violoncello Noir
Pouzdro na violoncello BAM je francouzský výrobce pouzder pro smyčcové a dechové nástroje. Výrobky této firmy jsou na první pohled rozeznatelné specifickým designem a použitými materiály, které zaručují dokonalou ochranu proti otřesům, vnějším vlivům a teplotním změnám. Ze široké nabídky společnosti BAM si vybere začínající muzikant, ale i nejnáročnější profesionál. Pouzdro 1001S poskytuje i přes nižší cenu stále perfektní ochranu. Elegantní skořepina zdobená „Graffiti“ logem je vyrobená z odolného ABS plastu a spodní část je osazena protiskluzovými nožkami z gumy. Těsnění z PVC zachovává vnitřní prostory dokonale hermeticky uzavřené za všech okolností. Madla umístěná po stranách a protiskluzové popruhy s bezpečnostními skobami poskytují pohodlný přenos a manipulaci. K uzavření pouzdra slouží 8 zámků na klíč. Vnitřní prostory tvoří hustá polyuretanová pěna, která je výjimečně pružná, těsně přilne k nástroji a zaručí mu tak nejvyšší možnou ochranu proti změnám počasí a mechanickému poškození. Vnitřní popruhy a elastický pás na bodec zajišťují absolutní stabilitu během transportu. Pouzdro je vybaveno úchyty na dva smyčce či kapsami na struny a na noty.
Objev podobné jako Bam 1001S Violoncello Noir
Bam PANT1005XLN Violoncello Noir
Pouzdro na violoncello BAM je francouzský výrobce pouzder pro smyčcové a dechové nástroje. Výrobky této firmy jsou na první pohled rozeznatelné specifickým designem a použitými materiály, které zaručují dokonalou ochranu proti otřesům, vnějším vlivům a teplotním změnám. Ze široké nabídky společnosti BAM si vybere začínající muzikant, ale i nejnáročnější profesionál. Série Hightech poskytuje tu nejvyšší možnou ochranu pro váš nástroj. Elegantní skořepina se skládá z husté polyuretanové pěny (Airex) vyrobené přímo firmou BAM, která je sevřena mezi dvěma vrstvami speciálního ABS plastu. Výsledný materiál je stabilní, pevný ale přesto stále lehký. Těsnění z PVC zachovává vnitřní prostory dokonale hermeticky uzavřené za všech okolností. Pohodlnou manipulaci a přenos poskytují madla umístěná po boku a v horní části a dále protiskluzové popruhy s bezpečnostními skobami. K uzavření pouzdra slouží 5 západek na klíč. Vnitřní prostory tvoří hustá polyuretanová pěna, která je výjimečně pružná, těsně přilne k nástroji a zaručí mu tak nejvyšší možnou ochranu proti změnám počasí a mechanickému poškození. Vnitřní popruhy a elastický pás na bodec pak zajišťují absolutní stabilitu během transportu. Do pouzdra lze uložit dva smyčce, samozřejmostí je pak kapsa pro struny či další příslušenství.
Objev podobné jako Bam PANT1005XLN Violoncello Noir
Bam 1003XLW Violoncello Blanc
Pouzdro na violoncello BAM je francouzský výrobce pouzder pro smyčcové a dechové nástroje. Výrobky této firmy jsou na první pohled rozeznatelné specifickým designem a použitými materiály, které zaručují dokonalou ochranu proti otřesům, vnějším vlivům a teplotním změnám. Ze široké nabídky společnosti BAM si vybere začínající muzikant, ale i nejnáročnější profesionál. Pouzdra ze série Shamrock vynikají jednoduchým designem, nízkou hmotností a vysokým stupněm ochrany. Vestavěná přepravní kolečka s madlem navíc usnadní transport nástroje. Elegantní skořepina zdobená „Graffiti“ logem se skládá z husté polyuretanové pěny (Airex) vyrobené přímo firmou BAM, která je sevřena mezi dvěma vrstvami speciálního ABS plastu. Výsledný materiál je stabilní a pevný, ale přesto stále lehký. Těsnění z PVC zachovává vnitřní prostory dokonale hermeticky uzavřené za všech okolností. Ergonomicky tvarované postranní madlo a protiskluzové popruhy s bezpečnostními skobami poskytnou pohodlní při přenosu a manipulaci. K uzavření pouzdra slouží 5 zámků na klíč. Vnitřní prostory tvoří hustá polyuretanová pěna, která je výjimečně pružná, těsně přilne k nástroji a zaručí mu tak nejvyšší možnou ochranu proti změnám počasí a mechanickému poškození. Vnitřní popruhy a elastický pás na bodec zajišťují absolutní stabilitu během transportu. Pouzdro je vybaveno úchyty na dva smyčce a kapsou na struny.
Objev podobné jako Bam 1003XLW Violoncello Blanc
Jargar Superior Violoncello set
Violoncellové struny Charakteristickým rysem strun Jargar Superior pro violoncello je měkkost a pohodlnost. Sada má čistý zvuk se sytým, tmavým tónem a skvělou stabilitou mezi rejstříky. Hned po natažení strun zažijete, jak jsou struny Superior projekčně a odezvou výjimečné. Zvuk je teplý, kulatý a lákavě silný, zejména na strunách G a C. Struny jsou vyvážené a přirozené a podporují plné forte a hluboké piano barvy. Struny Superior jsou také velmi odolné, což jim dává jeden z nejlepších poměrů ceny a výkonu na trhu.
Objev podobné jako Jargar Superior Violoncello set
Jargar Classic Violoncello set
Violoncellové struny Violoncellové struny Jargar Classic Violoncello Medium se vyznačují velmi teplým a otevřeným zpěvným zvukem s výbornou soustředěností a navíc jsou velmi příjemné na dotek. V okamžiku, kdy se jich dotknete smyčcem, uvolní se vášeň, kterou tyto struny zbarví teplem a brilantností. Proto jsou struny Classic od Jargar, vyrobené z flexibilního karbonového jádra, tak oblíbené. Jsou vybírány jak nadšenci, tak profesionály a to už téměř 60 let. Jejich hratelnost, zvukové vlastnosti a odolnost je činí dokonalou volbou pro každého, kdo hraje s vášní.
Objev podobné jako Jargar Classic Violoncello set
Stepanius Aluminium edition Violoncello
Snímač pro violoncelo Jednoduchý piezo snímač české výroby se snadnou instalací. Vstup na Jack 6,3 mm.
Objev podobné jako Stepanius Aluminium edition Violoncello
Larsen ORIGINAL VIOLONCELLO SOLOIST (A)
Violoncellová struna Struny Soloist od renomované dánské firmy Larsen patří do řady Original, která byla vyrobena ve spolupráci s řadou světových hudebníků a je již pověstná svou špičkovou kvalitou. Na rozdíl od tradičních strun Original nabízí modely Soloist ještě silnější projekci a hlasitost nebo bohatší harmonické frekvence. Tato kusová struna poskytuje vyvážené pnutí a je vhodná pro ladění do tónu A. Její jádro je vyrobeno z kvalitní oceli a precizně vinuto plochým drátkem z nerezové oceli.
Objev podobné jako Larsen ORIGINAL VIOLONCELLO SOLOIST (A)
Gewa smyčec pro čelo velikost 3/4
smyčec pro violoncello, ebenové dřevo, přírodní žíně, různé velikosti
Objev podobné jako Gewa smyčec pro čelo velikost 3/4
Gewa smyčec pro čelo velikost 1/4
smyčec pro violoncello, ebenové dřevo, přírodní žíně, různé velikosti
Objev podobné jako Gewa smyčec pro čelo velikost 1/4
Gewa smyčec pro čelo velikost 1/2
smyčec pro violoncello, ebenové dřevo, přírodní žíně, různé velikosti
Objev podobné jako Gewa smyčec pro čelo velikost 1/2
Gewa smyčec pro čelo velikost 1/8
smyčec pro violoncello, ebenové dřevo, přírodní žíně, různé velikosti
Objev podobné jako Gewa smyčec pro čelo velikost 1/8
Gewa smyčec pro čelo velikost 4/4
smyčec pro violoncello, ebenové dřevo, přírodní žíně, různé velikosti
Objev podobné jako Gewa smyčec pro čelo velikost 4/4
Podívejte se také
- stojan na knihy
- stojan na sluchatka
- wc stetka stojan
- repro stojan trojnozka
- stojan na cukroví
- stojan na noviny
- stojan na poklicky
- Květináč Stojan (15650)
- Klarstein CA3PM, pohyblivý stojan pro 6 ks hodinek
- OUTDOORCHEF UNIVERZÁLNÍ STOJAN (7611984019389)
- Stojan na balónky (8595596319664)
- banquet drateny stojan linea
- stojan na vrtacku lidl
- teleskopicky stojan na kvetiny
- stojan na patrovy dort
- Orion 2patrový servírovací stojan
- stojan na rucniky 18707
- delphin sumcovy stojan hammer
- ikea stojan na cukrovi
- stojan na kolo bazar
- Bino Servírovací stojan, růžová
- Orion Stojan na talíře