Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Bespeco VL400 Stojan pro violoncello
Profesionální stojan značky Bespeco určený pro Cello. Stojan je vyroben z oceli a zaručuje pevné držení nástroje. Jeho maximální nosnost je 20kg, přičemž samotný stojan váží pouze 2,8 kg. VL400 má nastavitelnou výšku a sklon. Jeho výška je 74cm a šířka 41cm. Šířka (cm): 41.0 Výška (cm): 74.0 Kompatibilní s: Cello Země původu: Čína Hmotnost: 2,8 kg Barva: Černá
Podívejte se také bespeco nc600sl
Konig & Meyer KS511 Stojan pro violoncello
Standardní skládatelný stojan pro violoncello s konstrukcí s tvarem písmene A. Stojan nabízí pevné a stabilní řešení pro odkládání violoncella doma, ve zkušebně, ve studiu nebo na pódiu. Stojan je skládatelný a jeho konstrukce je vyrobena z oceli. Celková výška stojanu je 535 mm a kontaktní místa s nástrojem jsou pokryty pryžově-korkovým materiálem, který chrání nástroj před poškrábáním. Šířku stojanu lze nastavit od 285 do 450 mm. Hmotnost: 2.362 kg. Barevné provedení: Black/Cork. Barva: Černá Země původu: Německo Kompatibilní s: Cello
Podívejte se také bespeco slad135
Bespeco VL400 Vcl Stand
Stojan pro violoncello Tento bytelný ocelový stojan od Italské firmy Bespeco vám zajistí možnost bezpečného a pohodlného uložení vašeho violoncella. Sklon i výška jsou samozřejmé nastavitelné, kontaktní místa jsou pak potažená přírodní gumou.
Podívejte se také BESPECO VM14 (HN107861)
Podívejte se také
- BESPECO KSXE (HN183516)
- BESPECO SLPP050 (HN104723)
- BESPECO BT550M (HN142301)
- BESPECO SLJJ030 (HN104712)
- BESPECO SMP (HN105278)
- BESPECO EAJJ300 (HN156842)
- bespeco bp 41
- bespeco stool wh
- BESPECO TT300P (HN111506)
- BESPECO TAB100TC (HN231580)
- BESPECO SLSS050 (HN104772)
- BESPECO LL24 (HN131398)
- BESPECO SLJJ300 (HN104715)
- BESPECO EIG300 (HN143507)
- BESPECO EAMB900 (HN156856)
- BESPECO NT13 (HN103397)
- BESPECO BAG50CGT (HN195503)
- BESPECO EI200 (HN112574)
- BESPECO BAG70EGT (HN195505)
- BESPECO IRO300P (HN106150)
Sonáty pro violoncello (979-0-2601-0878-3)
Kniha - autor Luboš Fišer, česky Další svazek řady představující dílo Luboše Fišera (1935–1999) obsahuje tři jednověté, zhruba osmiminutové violoncellové sonáty, které jsou ukázkou skladatelova nezaměnitelného kompozičního stylu v jeho vyzrálé podobě let 1975–1985. Všechny tři skladby jsou efektními koncertními kusy s vysoce dramatickým nábojem a typicky „fišerovskou“ expresivitou. Sonáta pro violoncello a klavír vznikla roku 1975, Sonáta pro dvě violoncella a klavír je o pět let mladší a je věnována Josefu a Janu Chuchrovi. Za dalších pět let napsal Fišer Sonátu pro violoncello sólo (1985–1986) pro violoncellistu premiéry Sonáty pro violoncello a klavír Marka Jerieho, který tuto sólovou sonátu na popud skladatele také revidoval. Instrumentální revize Sonáty pro violoncello sólo Marka Jerieho je nedílnou součástí díla a v této podobě, včetně prstokladů a smyků, je publikována v předkládaném vydání. Edice vychází z autorizovaných dobových tištěných vydání...
Objev podobné jako Sonáty pro violoncello (979-0-2601-0878-3)
Škola smyčcové techniky pro violoncello: op. 2, sešit III a IV
Kniha - autor Otakar Ševčík, česky Upravil Tomáš Jamník stěžejní dílo houslové pedagogické literatury pro pravou ruku v nové úpravě pro violoncello předmluva a důležité metodické komentáře autora violoncellové úpravy stoupající úroveň technické obtížnosti jednotlivých cvičení: lehká - střední - těžká původních 6 sešitů nyní v praktickém třísvazkovém vydání Ševčíkův Opus 2 patří ke stěžejním dílům houslové pedagogické literatury. Je zaměřen na základní problémy techniky pravé ruky, které Ševčík procvičuje v systematicky řazených 4 000 variantách všech smyků. Ševčíkova proslulá metoda důkladného procvičování pravé ruky je dodnes používána a oceňována také hráči na ostatní smyčcové nástroje. Autor úpravy Školy smyčcové techniky pro violoncello Tomáš Jamník, významný český violoncellista žijící v Berlíně, respektuje rozdíly v náročnosti hry v jednotlivých polohách u houslistů a violoncellistů a transkribuje jednotlivá cvičení do...
Objev podobné jako Škola smyčcové techniky pro violoncello: op. 2, sešit III a IV
Škola smyčcové techniky pro violoncello: op. 2, sešit V a VI
Kniha - autor Otakar Ševčík, česky Upravil Tomáš Jamník stěžejní dílo houslové pedagogické literatury pro pravou ruku v nové úpravě pro violoncello předmluva a důležité metodické komentáře autora violoncellové úpravy stoupající úroveň technické obtížnosti jednotlivých cvičení: lehká - střední - těžká původních 6 sešitů nyní v praktickém třísvazkovém vydání Ševčíkův Opus 2 patří ke stěžejním dílům houslové pedagogické literatury. Je zaměřen na základní problémy techniky pravé ruky, které Ševčík procvičuje v systematicky řazených 4 000 variantách všech smyků. Ševčíkova proslulá metoda důkladného procvičování pravé ruky je dodnes používána a oceňována také hráči na ostatní smyčcové nástroje. Autor úpravy Školy smyčcové techniky pro violoncello Tomáš Jamník, významný český violoncellista žijící v Berlíně, respektuje rozdíly v náročnosti hry v jednotlivých polohách u houslistů a violoncellistů a transkribuje jednotlivá cvičení do...
Objev podobné jako Škola smyčcové techniky pro violoncello: op. 2, sešit V a VI
Jamník Tomáš, Kahánek Ivo: Sonáty pro violoncello a klavír - CD (SU3928-2)
Hudební CD - Mladý violoncellista Tomáš Jamník (* 1985), v současné době ještě student Hudební fakulty pražské AMU ve třídě profesora Josefa Chuchra, patří dnes k našim nejtalentovanějším mladým umělcům. Doslovazazářil v loňském roce, kdy se stal vítězem mezinárodní violoncellové soutěže Pražského jara 2006. Mladý violoncellista Tomáš Jamník (* 1985), v současné době ještě student Hudební fakulty pražské AMU ve třídě profesora Josefa Chuchra, patří dnes k našim nejtalentovanějším mladým umělcům. Doslovazazářil v loňském roce, kdy se stal vítězem mezinárodní violoncellové soutěže Pražského jara 2006. Umělecká dráha tehdy jednadvacetiletého interpreta začala strmě stoupat. Nahrávka, kterou Tomáš Jamník realizoval pro Supraphon a kterou uvádíme na trh, je jeho debutem. Představuje se na ní v repertoáru, který mu doslova sedí a který dokazuje, že ve svém věku je již neuvěřitelně zralým umělcem. Rovnocenným partnerem u klavíru je mu Ivo Kahánek (*1979), další z...
Objev podobné jako Jamník Tomáš, Kahánek Ivo: Sonáty pro violoncello a klavír - CD (SU3928-2)
Česká filharmonie/Neumann Václav: Koncerty pro violoncello a orchestr - CD (SU3543-2)
Hudební CD - V úctyhodné řadě dvaceti osmi koncertantních instrumentálních skladeb s průvodem orchestru v díle Bohuslava Martinů (1890-1959) nalezneme i čtyři věnované violoncellu. V úctyhodné řadě dvaceti osmi koncertantních instrumentálních skladeb s průvodem orchestru v díle Bohuslava Martinů (1890-1959) nalezneme i čtyři věnované violoncellu. Dvě z nich jsou zachyceny na naší nahrávce s německou violoncellistkou Angelicou Mayovou. Inspirující prostředí velkoměsta nad Seinou s neopakovatelnou sugestivní atmosférou ovlivnilo příznivě rychlý rozvoj velkého talentu a ten záhy vydal první plody, které vzbudily svou originalitou zaslouženou pozornost nejen doma, ale i v cizině. K nim patří i První ze dvou violoncellových koncertů. Druhý pak vznikl na sklonku války v NewYorku a jeho osud byl zvláštní potud, že čekal plných dvacet let na svou pódiovou premiéru. Došlo k ní až v roce 1965 zásluhou českého violoncellisty Saši Večtomova. Není to skladba přístupnána...
Objev podobné jako Česká filharmonie/Neumann Václav: Koncerty pro violoncello a orchestr - CD (SU3543-2)
Various: Kalabis: Sonáty pro violoncello, klarinet, housle a klavír - CD (SU4210-2)
Hudební CD - Kompoziční odkaz Viktora Kalabise (1923-2006), jedné z nejvýraznějších osobností české hudby 20. století, čítá desítky opusů vesměs instrumentální hudby, včetně skladeb pro jeho manželku cembalistku Zuzanu Růžičkovou. Kompoziční odkaz Viktora Kalabise (1923-2006), jedné z nejvýraznějších osobností české hudby 20. století, čítá desítky opusů vesměs instrumentální hudby, včetně skladeb pro jeho manželku cembalistku Zuzanu Růžičkovou. Podle vlastních slov Kalabis usiloval o hudbu, jejíž kořeny jsou zapuštěny v jeho zemi, hudbu pro vzdělané posluchače. Jakkoli inspiraci čerpal i z tvorby klasiků 20. století, dospěl k vlastní syntéze, k alternativě k racionálním kompozičním technikám - k alternativě neromantické, blízké hudebnímu neoklasicismu. Kromě připravované první integrální nahrávky Kalabisovy klavírní tvorby (2CD k vydání v roce 2019) pianista Ivo Kahánek společně s předními českými interprety natočil tři sonáty. Violoncellová odráží dramatické...
Objev podobné jako Various: Kalabis: Sonáty pro violoncello, klarinet, housle a klavír - CD (SU4210-2)
Škola smyčcové techniky pro violoncello: op. 2, sešit I a II (9790260108479)
Kniha - autor Otakar Ševčík, česky http://pemic-books.cz/ASPX/Annotation.aspx?kod=0360302
Objev podobné jako Škola smyčcové techniky pro violoncello: op. 2, sešit I a II (9790260108479)
MS Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit I a II - Otaka
Škola hry na violoncello Ševčíkův Opus 2 patří ke stěžejním dílům houslové pedagogické literatury. Je zaměřen na základní problémy techniky pravé ruky, které Ševčík procvičuje v systematicky řazených 4 000 variantách všech smyků. Ševčíkova proslulá metoda důkladného procvičování pravé ruky je dodnes používána a oceňována také hráči na ostatní smyčcové nástroje. Autor úpravy Školy smyčcové techniky pro violoncello Tomáš Jamník, významný český violoncellista žijící v Berlíně, respektuje rozdíly v náročnosti hry v jednotlivých polohách u houslistů a violoncellistů a transkribuje jednotlivá cvičení do violoncellových poloh tak, aby se nevytratil původní Ševčíkův pedagogický záměr. Obsah: SEŠIT I Přípravná cvičení č. 1 Držení smyčce č. 2 Vedení smyčce Rytmická cvičení a členění smyčce č. 3 Příklad v celých notách s 57 variantami č. 4 Etuda v půlových notách se 75 variantami Druhy smyků tažených a skákavých č. 5 Etuda ve čtvrťových notách s 260 variantami č. 6 Etuda v osminách s 214 variantami č. 7 Etuda v osminách (6/8 takt) s 91 variantami Předchozí smyková cvičení užitá ve vysokých polohách č. 8 č. 9 č. 10 Cvičení v rozložených akordech na 3 a 4 strunách s použitím probraných smyků č. 11 č. 12 SEŠIT II č. 13 Etuda v triolách se 105 variantami č. 14 Etuda v triolách (3/4 takt) se 77 variantami č. 15 Etuda v šetnáctinách (6/8 takt) se 64 variantami č. 16 Etuda v šetnáctinách (3/4 takt) se 68 variantami č. 17 Etuda v šetnáctinách (4/4 takt) se 131 variantami Cvičení v pp nad hmatníkem pro výcvik měkkého tónu č. 18 Příklad se 30 variantami č. 19 Etuda s 59 variantami Cvičení ve vydržovaných tónech a zadržování smyku č. 20 Cvičení v rozložených akordech na 3 a 4 strunách s použitím probraných smyků č. 21 č. 22 č. 23 č. 24 Užití předešlých smykových cvičení ve vysokých polohách č. 25 č. 26 č. 27 č. 28 PŘÍLOHA Témata cvičení Cvičení v palcové poloze č. 5A č. 5B č. 6A č. 6B č. 7A č. 13A č. 16A č. 22A
Objev podobné jako MS Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit I a II - Otaka
MS Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit III a IV - Ota
Škola hry na violoncello Ševčíkův Opus 2 patří ke stěžejním dílům houslové pedagogické literatury. Je zaměřen na základní problémy techniky pravé ruky, které Ševčík procvičuje v systematicky řazených 4 000 variantách všech smyků. Ševčíkova proslulá metoda důkladného procvičování pravé ruky je dodnes používána a oceňována také hráči na ostatní smyčcové nástroje. Autor úpravy Školy smyčcové techniky pro violoncello Tomáš Jamník, významný český violoncellista žijící v Berlíně, respektuje rozdíly v náročnosti hry v jednotlivých polohách u houslistů a violoncellistů a transkribuje jednotlivá cvičení do violoncellových poloh tak, aby se nevytratil původní Ševčíkův pedagogický záměr. Obsah: SEŠIT III Cvičení na dvou strunách č. 29 Příklad s 575 variantami č. 29 Varianty v osminách č. 29 Varianty v triolách č. 29 Varianty v šestnáctinách Cvičení přes jednu nebo dvě struny č. 30 Příklad se 190 variantami SEŠIT IV Arpeggia na dvou strunách č. 31 Etuda se 17 variantami č. 32 Arpeggia ve skupinách po třech notách s 58 variantami č. 33 Arpeggia po čtyřech notách se 75 variantami č. 34 Arpeggia ve skupinách po šesti notách s 31 variantami č. 35 Arpeggia ve skupině osmi not s 23 variantami Střídání dvojhmatů s notou jednoduchou č. 36 Dva příklady se 174 variantami
Objev podobné jako MS Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit III a IV - Ota
MS Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit V a VI - Otaka
Škola hry na violoncello Ševčíkův Opus 2 patří ke stěžejním dílům houslové pedagogické literatury. Je zaměřen na základní problémy techniky pravé ruky, které Ševčík procvičuje v systematicky řazených 4 000 variantách všech smyků. Ševčíkova proslulá metoda důkladného procvičování pravé ruky je dodnes používána a oceňována také hráči na ostatní smyčcové nástroje. Autor úpravy Školy smyčcové techniky pro violoncello Tomáš Jamník, významný český violoncellista žijící v Berlíně, respektuje rozdíly v náročnosti hry v jednotlivých polohách u houslistů a violoncellistů a transkribuje jednotlivá cvičení do violoncellových poloh tak, aby se nevytratil původní Ševčíkův pedagogický záměr. Obsah: SEŠIT V Arpeggia na třech strunách č. 37 Příklad s 1040 variantami č. 37 Varianty v osminách č. 37 Varianty v triolách č. 37 Varianty v šestnáctinách č. 37 Varianty se skákavým smyčcem č. 37 Akordické varianty SEŠIT VI Arpeggia na čtyřech strunách č. 38 Příklad se 726 variantami č. 38 Varianty v osminách č. 38 Varianty v triolách č. 38 Varianty v šestnáctinách č. 38 Varianty se skákavým smyčcem č. 38 Akordy na čtyřech strunách
Objev podobné jako MS Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit V a VI - Otaka
Rostropovič Mstislav: Suity pro violoncello (komplet). Russian Masters (2x CD) - CD (SU4044-2)
Hudební CD - Bachovy suity má dnes na repertoáru každý významný violoncellista a mnozí z nich se pyšní nahrávkou kompletního cyklu. Bachovy suity má dnes na repertoáru každý významný violoncellista a mnozí z nich se pyšní nahrávkou kompletního cyklu. Když před šedesáti lety vystoupil čtyřiadvacetiletý Mstislav Rostropovič (1927-2007) poprvé na veřejnosti se souborným provedením suit, byl to čin hodný průkopníka, navazující na předchozí úsilí Pabla Casalse. Při pořizování tohoto živého snímku v roce 1955 na festivalu Pražskéjaro bylo Rostropovičovi 28 let; odtud atributy nahrávky - mladistvá síla i překvapivá zralost, a okouzlení (violoncellista v těch dnech v Praze poznal svou celoživotní družku, pěvkyni Galinu Višněvskou, se kterou se po několikadenní známosti po návratu do Moskvy oženil). Když pak Rostropovič ve Francii roku 1991 suity souborně nahrál studiově, bylo mu 64 let. O to vzácnější je tento živý snímek z archivu Českého rozhlasu, který přes půl...
Objev podobné jako Rostropovič Mstislav: Suity pro violoncello (komplet). Russian Masters (2x CD) - CD (SU4044-2)
Ericsson Mikael, Český komorní orchestr, Kukal Ondřej: Rejcha: Koncerty pro violoncello - CD (SU3873-2)
Hudební CD - Kompoziční dílo Josefa Rejchy je rozsáhlé a žánrově velmi pestré. Rejcha bohatě využíval zvukových kvalit smyčcových nástrojů, stavěl na expresivní melodice a barvité instrumentaci. Kompoziční dílo Josefa Rejchy je rozsáhlé a žánrově velmi pestré. Rejcha bohatě využíval zvukových kvalit smyčcových nástrojů, stavěl na expresivní melodice a barvité instrumentaci. Svým kompozičním stylem podstatně ovlivnil ranou tvorbu dvou skladatelů - svého synovce, pozdějšího profesora pařížské konzervatoře, skladatele a teoretika Antonína Rejchu (1767-1836) a Ludwiga van Beethovena. Koncertantní skladby pro housle a dvoje housle, pro violoncello, pro housle a violoncello se ve své době těšily mimořádné oblibě. Violoncellové koncerty Josefa Rejchy v barvité interpretaci Mikaela Ericsson! Seznam stop Koncert pro violoncello a orchestr č. 1 A dur, op. 4 Allegro moderato / Largo maestoso / Rondo. Allegro Koncert pro dvoje housle (pro housle a violoncello) a...
Objev podobné jako Ericsson Mikael, Český komorní orchestr, Kukal Ondřej: Rejcha: Koncerty pro violoncello - CD (SU3873-2)
Jamník Tomáš, Symfonický orchestr Českého rozhlasu, Netopil Tomáš: Kompletní dílo pro violoncello (2 (SU4034-2)
Hudební CD - Dvořák a violoncello? Samozřejmě, koncert h moll, nejnahrávanější violoncellový koncert všech dob. Samotný Dvořák si jej nesmírně cenil: Dvořák a violoncello? Samozřejmě, koncert h moll, nejnahrávanější violoncellový koncert všech dob. Samotný Dvořák si jej nesmírně cenil: „...právě jsem dokončil nový koncert pro čelo, a pravím Vám zcela jistě, že tento koncert daleko předstihuje moje oba koncerty ... Samochvála nebývá spolehlivá - ale já Vám to musím říct, že mám z toho díla nehoráznou radost a myslím, že se nemýlím.” Avšak i několik dalších Dvořákových opusů pro cello si pro svou krásu rozhodně zaslouží nemalou pozornost. Vedle dvou drobných náladových skladeb (Rondo, Klid) je zde téměř neznámý první violoncellový koncert; původní verzi s klavírem pro orchestr instrumentoval znalec skladatelova díla Jarmil Burghauser v intencích Dvořákovy instrumentace prvních symfonií ze stejné doby. Čtyřiadvacetiletý Dvořák v koncertu hýří nápady, jež by...
Objev podobné jako Jamník Tomáš, Symfonický orchestr Českého rozhlasu, Netopil Tomáš: Kompletní dílo pro violoncello (2 (SU4034-2)
Štěpán Filípek - cello, Kately: Barber, Janáček, Gill, Ištvan: Skladby pro violoncello a klavír (CR0962-2)
Hudební CD - V létě 2015 přijela Katelyn Bouska do České republiky pátrat po nové generaci českých hudebních skladatelů. Při této příležitosti narazila na Štěpána Filípka, který ji seznámil s některými partiturami Miloslava Ištvana a hudebním světem Brna. V létě 2015 přijela Katelyn Bouska do České republiky pátrat po nové generaci českých hudebních skladatelů. Při této příležitosti narazila na Štěpána Filípka, který ji seznámil s některými partiturami Miloslava Ištvana a hudebním světem Brna. Ze vzájemného sdílení informací o hudebních kulturách později vykrystalizovala dlouhodobá spolupráce. V současnosti Katelyn vyučuje hru na klavír na Curtisově Institutu a Tempel University ve Philadelphii. Štěpán je violoncellistou komorních souborů Miloslav Ištvan Quartett, Solaris3 a Opera trio. Často také spolupracuje s Českým rozhlasem Brno na zdokumentování prací pro violoncello současných moravských autorů. Jedním z nejzajímavějších amerických hudebních skladatelů...
Objev podobné jako Štěpán Filípek - cello, Kately: Barber, Janáček, Gill, Ištvan: Skladby pro violoncello a klavír (CR0962-2)
Rostropovič Mstislav, Česká filharmonie, Talich Václav: Dvořák: Koncert h moll pro violoncello a orc (SU4120-1)
LP vinyl - Mstislav Rostropovič - violoncello, Česká filharmonie, dirigent Václav Talich Tři legendární jména: Dvořák - Talich - Rostropovič. Není divu, že z jejich "setkání" se zrodila další z legend: Rostropovičova nahrávka Dvořákova violoncellového koncertu. Vznikla roku 1952, dva týdny poté, co 25letý viol Mstislav Rostropovič - violoncello, Česká filharmonie, dirigent Václav Talich Tři legendární jména: Dvořák - Talich - Rostropovič. Není divu, že z jejich "setkání" se zrodila další z legend: Rostropovičova nahrávka Dvořákova violoncellového koncertu. Vznikla roku 1952, dva týdny poté, co 25letý violoncellista a miláček pražského publika provedl dílo s Českou filharmonií pod taktovkou Karla Ančerla na Pražském jaru. Pro Talicha stále ještě platil komunistický zákaz veřejného vystupování v Čechách, nahrávat však mohl. Do Rostropovičovy interpretace se podle jeho vlastního svědectví Talichovo pojetí díla silně otisklo - a s ním i přímý Dvořákův...
Objev podobné jako Rostropovič Mstislav, Česká filharmonie, Talich Václav: Dvořák: Koncert h moll pro violoncello a orc (SU4120-1)
Bespeco SH14NET Stojan pro mikrofon
Mikrofonní stojan se šibenicí a nastavitelnou výškou a délkou ramene. Stojan je vyroben z pevné a odolné oceli a jeho nastaveni zajišťují nylonové klouby. Základna je tvořena trojicí nožiček s anti vibračními pogumovanými konci. Stojan je výškově nastavitelný v rozmezí od 98 do 164 cm, délku ramene lze nastavit v rozmezí od 52 do 91 cm. Hmotnost: 3,4 kg. Barevné provedení: Black. Země původu: Čína Minimální výška: 980 mm Délka ramene: 910 mm;520 mm Maximální výška: 1640 mm Hmotnost: 3,7 kg
Objev podobné jako Bespeco SH14NET Stojan pro mikrofon
Bespeco SH2DR Stojan pro mikrofon
Rovný mikrofonní stojan s kruhovou základnou. Stojan je upevněn na stabilní kruhové základně ze železa. Samotný stojné je vyroben z oceli a díky středové šroubu je výškově nastavitelný. Nastavení výšky je rychlé a pohodlné. Stojan je ukončen standardním konektorem pro mikrofonní držáky. Základna stojanu je pogumovaná pro minimalizaci smyku. Barevné provedení: Black. Typ: Mikrofonní stojan Maximální výška: 1600 mm Země původu: Čína Pouzdro/kufr v ceně: Ne Hmotnost: 3,5 kg Minimální výška: 880 mm Nastavitelná výška: Ano
Objev podobné jako Bespeco SH2DR Stojan pro mikrofon
Bespeco MSF01C Stojan pro mikrofon
Profesionální mikrofonní stojan s vysokou stabilitou a atraktivním designem. Je vybaven ramenem a PUSH systémem, pro funkčnější nastavení. Je vyroben ze zinkové slitiny s pochromovanou povrchovou úpravou. Centrální kloub, základna a všechny nekovové části jsou obalené nylonem pro zvýšenou stabilitu a delší životnost. Stojan je výškově nastavitelný od 87 cm po 160 cm, délka ramene je 64 cm a hmotnost stojanu je 2,4 kg. Barevné provedení: Černá/Chrom. Hmotnost: 2,4 kg Země původu: Čína Maximální výška: 1600 mm Nastavitelná výška: Ano Délka ramene: 640 mm Minimální výška: 870 mm
Objev podobné jako Bespeco MSF01C Stojan pro mikrofon
Bespeco MSF10C Stojan pro mikrofon
Profesionální mikrofonní stojan s vysokou stabilitou a atraktivním designem. Je vybaven teleskopickým ramenem a PUSH systémem na rameni i základně, pro funkčnější nastavení. Je vyroben ze zinkové slitiny s pochromovanou povrchovou úpravou, díky čemuž je odolný a ergonomický. Centrální kloub, základna a všechny nekovové části jsou obalené nylonem pro zvýšenou stabilitu a delší životnost. Stojan je výškově nastavitelný od 87 cm po 160 cm a délka ramene je nastavitelná od 38 cm po 78 cm. Barevné provedení: Černá Hmotnost: 2,3 kg Země původu: Čína Nastavitelná výška: Ano Maximální výška: 1600 mm Délka ramene: 780 mm;380 mm Minimální výška: 870 mm
Objev podobné jako Bespeco MSF10C Stojan pro mikrofon
Bespeco MS11EVO Stojan pro mikrofon
Mikrofonní stojan se šibenicí. Stojan je přizpůsoben a navržen tak, aby si zachoval co nejnižší hmotnost pro snadný přenos a zároveň většinu z ní soustředil do bodů, kde je opravdu potřebná. Stojan je plně nastavitelný. Maximální výška je 202 cm a maximální dálka ramene 64 cm. Stojan si zachovává příjemnou hmotnost pouze 2,7 kg, ale je schopen udržet až 4kg zátěž. Barevné provedení Black and Gray. Minimální výška: 870 mm Maximální výška: 1600 mm Země původu: Čína Hmotnost: 2,9 kg
Objev podobné jako Bespeco MS11EVO Stojan pro mikrofon
Bespeco SH2RN Stojan pro mikrofon
Rovný mikrofonní stojan s kulatou základnou. Stojan má základnu se speciálním výřezem, který pomáhá šetřit místo a výrazně odlehčuje hmotnost. Stojan je možné nastavovat díky speciálnímu systému pomocí jedné ruky a to v rozmezí 100 - 166 cm. Barevné provedení: Black Země původu: Čína Maximální výška: 1660 mm Minimální výška: 1000 mm Hmotnost: 4 kg Nastavitelná výška: Ano
Objev podobné jako Bespeco SH2RN Stojan pro mikrofon
Bespeco SH12NE Stojan pro mikrofon
Mikrofonní stojan s šibenicí. Stojan má spoje vyrobené ze zpevněného nylonu díky čemuž si zachovává nízkou hmotnost a stabilitu. Samozřejmostí je plně nastavitelná konstrukce. Výška stojanu je nastavitelná v rozmezí 97 - 156 cm. Při hmotnosti jen 1,4 kg jde o skvělý a stabilní stojan vhodný zejména pro živá vystoupení. Barevné provedení: Black Minimální výška: 970 mm Hmotnost: 1,5 kg Maximální výška: 1560 mm Země původu: Švédsko
Objev podobné jako Bespeco SH12NE Stojan pro mikrofon
Bespeco SH2GR Stojan pro mikrofon
Mikrofonní stojan s šibenicí. Stojan má spoje vyrobené z kovu a kruhovou základnu ze slitiny, díky čemuž si zachovává výraznou stabilitu. Samozřejmostí je plně nastavitelná konstrukce. Výška stojanu je nastavitelná v rozmezí 98 - 164 cm. Při hmotnosti 3,5 kg jde o extra stabilní stojan vhodný zejména studiovou aplikaci. Barevné provedení: Black Nastavitelná výška: Ano Délka ramene: 610 mm Minimální výška: 980 mm Maximální výška: 1640 mm Země původu: Čína
Objev podobné jako Bespeco SH2GR Stojan pro mikrofon
Bespeco SH600R Stojan pro housle
Profesionální stojan na housle, výškově nastavitelný - min. 34 - max. 56 cm (držák na smyčec +30 cm), s automatickým uzamykacím systémem a polstrovanýma nohama materiálem EVA. Držák smyčce je na vrchu. Maximální výška: 560 mm Minimální výška: 340 mm Kompatibilní s: Housle Velikost: Nastavitelná Země původu: Čína
Objev podobné jako Bespeco SH600R Stojan pro housle
Bespeco SH100 Stojan pro housle
Podlahový stojan na housle s knoflíkovou dírkou na smyčec. Vyrobeno z oceli a ABS. Potažený materiálem EVA. Zcela skládací. Kompatibilní s: Housle Země původu: Čína Maximální výška: 560 mm Minimální výška: 340 mm
Objev podobné jako Bespeco SH100 Stojan pro housle
Bespeco CLAMPSX Stojan pro mikrofon
Univerzální příslušenství aplikovatelné pro standardní klávesové stojany s patentovaným Clamp Systemem. Vybaveno rozšiřitelnou vnitřní sponkou. Stojan pro mikrofon kompatibilní do průměru 28 mm. Země původu: Itálie Maximální výška: 500 mm Délka ramene: 600 mm Minimální výška: 350 mm
Objev podobné jako Bespeco CLAMPSX Stojan pro mikrofon
Bespeco VL500 stojan pro kontrabas
Profesionální stojan značky Bespeco určený pro kontrabas. Stojan má nastavitelnou výšku a sklon a zaručuje pevné držení vašeho nástroje. Jeho maximální nosnost je 25kg. Samotný stojan přitom váží pouze 3 kg. VL500 je vyroben z oceli a dodává se v černém barevném provedení. Max. výška: 76cm, Šířka: 45cm. Kompatibilní s: Kontrabas Země původu: Čína Šířka (cm): 41.0 Hmotnost netto (kg): 2.8 Výška (cm): 74.0
Objev podobné jako Bespeco VL500 stojan pro kontrabas
Bespeco KANGA03N Stojan pro více kytar
Stojan pro umístění 3 elektrických nebo akustických kytar nebo baskytar. Stojan nabízí bezpečné a spolehlivé řešení pro odkládání nástrojů doma, ve zkušebně, studiu nebo na pódiu. Kontaktní místa s nástrojem jsou pogumované pro zvýšenou ochranu před poškrábáním laku nástroje. Stojan má ocelový korpus se sklopnou spodní lištou a pogumovanými nožičkami pro minimalizaci smyku. Rozměry: 72,5 x 48 com. Hmotnost: 2,5 kg. Barevné provedení: Black. Země původu: Itálie Hmotnost: 2,5 kg Šířka (cm): 52.0 Nosnost: 60 kg Kapacita počtu nástrojů: 3 Výška (cm): 72.5 Materiál: Kov, pěnová guma
Objev podobné jako Bespeco KANGA03N Stojan pro více kytar
Bespeco PN90FL Stojan pro studiové monitory
Stojan na reprobox teleskopický, velikost spodního trojúhelníkového podstavce 44,5 cm, rozměr vrchní základny 22,5 cm x 23,5 cm, automatický mechanismus, který umožňuje pomalé klesání namísto rychlého uvolnění Rozměry základny: 440 mm x 440 mm Hmotnost netto (kg): 4.5 Země původu: Čína Povrch panelu: 230 mm x 230 mm Nastavitelná výška: Ano Minimální výška: 940 mm Materiál: Ocel Barva: Černá Počet v balení (ks): 1 Nosnost: 90 kg Maximální výška: 1540 mm
Objev podobné jako Bespeco PN90FL Stojan pro studiové monitory
Bespeco MSF 10 Stojan pro mikrofon
Mikrofonní stojan se šibenicí, systém Push / Roll Země původu: Čína Maximální výška: 1600 mm Minimální výška: 870 mm Hmotnost: 3 kg Délka ramene: 780 mm
Objev podobné jako Bespeco MSF 10 Stojan pro mikrofon
Bespeco MS 30 Stojan pro mikrofon
Mikrofonní stojan šibenice MS30 s mechanismem pro bezpečné zajištění. Stojan má pevnou trojnohou základnu s možností výškového nastavení. Maximální výška: 200cm, maximální vysunutí ramene 62cm, váha 1,8 Kg. Barevné provedení chrom + černý nylon. Minimální výška: 940 mm Délka ramene: 780 mm Maximální výška: 1600 mm Země původu: Čína
Objev podobné jako Bespeco MS 30 Stojan pro mikrofon
Bespeco KANGA05D Stojan pro více kytar
Kytarový stojan na 5 nástrojů. Kontaktní části mezi nástrojem a stojanem jsou potaženy testovaným materiálem zabraňujícím jakékoli chemické reakci s barvou nástroje. Stojan je dodáván v demontu. Šířka (cm): 68.5 Barva: Černá Kapacita počtu nástrojů: 5 Výška (cm): 72.5 Hmotnost: 3,5 kg Typ: Stojan
Objev podobné jako Bespeco KANGA05D Stojan pro více kytar
Bespeco KANGA07D Stojan pro více kytar
Kytarový stojan na 7 nástrojů. Kontaktní části mezi nástrojem a stojanem jsou potaženy testovaným materiálem zabraňujícím jakékoli chemické reakci s barvou nástroje. Stojan je dodáván v demontu. Typ: Stojan Šířka (cm): 91.0 Kapacita počtu nástrojů: 7 Výška (cm): 72.5 Barva: Černá Hmotnost: 4 kg
Objev podobné jako Bespeco KANGA07D Stojan pro více kytar
Bespeco SH300TC Stojan pro studiové monitory
Multifunkční stolní stojan se svorkou. Vhodné pro notebook, tablet, reproduktory monitoru a mixér. Hmotnost: 2,5 kg Barva: Černá Minimální výška: 320 mm Maximální výška: 490 mm Hmotnost netto (kg): 45048 Nosnost: 15 kg Nastavitelná výška: Ano Povrch panelu: 250 mm x 300 mm Počet v balení (ks): 1
Objev podobné jako Bespeco SH300TC Stojan pro studiové monitory
Bespeco KANGA03D Stojan pro více kytar
Kytarový stojan na 3 nástroje. Kontaktní části mezi nástrojem a stojanem jsou potaženy testovaným materiálem zabraňujícím jakékoli chemické reakci s barvou nástroje. Stojan je dodáván v demontu. Hmotnost: 3 kg Typ: Stojan Šířka (cm): 52.0 Výška (cm): 72.5 Barva: Černá Kapacita počtu nástrojů: 3
Objev podobné jako Bespeco KANGA03D Stojan pro více kytar
Bespeco SH200U Notový stojan, stojan na noty
Notový stojan s kovovou konstrukcí, možností nastavitelné výšky a sklonu. Součástí balení je i přepravní pouzdro. Minimální výška: 72 cm, maximální výška: 120 cm, Rozměry notového pultu: 47,5 x 34,5 cm, Hmotnost: 2,4 kg Země původu: Čína
Objev podobné jako Bespeco SH200U Notový stojan, stojan na noty
Bespeco MS 11 Hybrid Stojan pro mikrofon
Mikrofonní stojan vyrobený nejmodernější technologií, kombinací kvalitní oceli a plastových prvků s patentovaným upevňovacím mechanismem, masivní kovové spoje zaručí stabilitu a pevnost, plastové, ale velmi pevné části zajišťují stojanu nízkou hmotnost, max. výška 202cm, rozpětí 64cm, hmotnost 2,7 kg, provedení Black. Země původu: Čína Hmotnost: 2,7 kg
Objev podobné jako Bespeco MS 11 Hybrid Stojan pro mikrofon
Bespeco PX1 Notový stojan, stojan na noty
PX1 je multifunkční skládací hudební stojan. Díky svému osobitému designu je výrobek stabilní v jakékoliv poloze použití. Desku lze vybrat a složit. Tato část je vyrobena z nárazuvzdorného, ale pružného ABS, aby se zabránilo škodám v důsledku náhodných pádů; sklon nastavuje systém CROCODILE, ozubený mechanismus, který poskytuje nejlepší sponu a drží v jakékoliv poloze; díky své robustnosti a stabilitě je možné ho použít i v ploché poloze jako polici. Po dosažení požadované výšky pro další zabezpečení vložte kovový kolík, který je součástí produktu, do konkrétních otvorů podél trubice. Maximální nosnost je 8 kg; deska je vybavena 4 nastavitelnými zarážkami vyrobenými z plastu proti poškrábání, které jsou užitečné k držení a blokování mobilních zařízení, jako jsou tablety nebo smartphony; Hudební stojan PX1 je vybaven odkládacím prostorem a dvěma výsuvnými držáky na zavěšení sluchátek a houslí, violoncella nebo kontrabasu. Užitečné také na jakékoliv jiné správné použití; v případě velkých hudebních listů jsou rozšíření desek s názvem PX1A k dispozici jako samostatné a volitelné příslušenství. Nástavce se připojují na boční lišty desky; výrobek je dodáván s pohodlnou nylonovou taškou na přenášení. Materiál: Kov;Plast Barva: Černá Typ: Notový stojan Nosnost: 8 kg Minimální výška: 720 mm Země původu: Čína Maximální výška: 1240 mm Balení obsahuje: Gigbag Hmotnost: 3,2 kg
Objev podobné jako Bespeco PX1 Notový stojan, stojan na noty
Bespeco SX 700 Stojan pro dechový nástroj
Kovový stojan pro jeden saxofon trojnožka. Nastavitelná výška do 54cm, maximální nosnost: 10kg, váha 1,6 Kg. Dodává se v černé barvě. Země původu: Čína Barva: Černá Kompatibilní s: Saxofon Nastavitelná výška: Ne Maximální výška: 540 mm
Objev podobné jako Bespeco SX 700 Stojan pro dechový nástroj
Bespeco MS 30 NE Stojan pro mikrofon
Mikrofonní stojan šibenice MS30 s mechanismem pro bezpečné zajištění. Stojan má pevnou trojnohou základnu s možností výškového nastavení. Nastavitelná výška: 94-160cm, maximální vysunutí ramene 78cm, váha 1,8 Kg. Barevné provedení černá + černý nylon. Maximální výška: 1600 mm Délka ramene: 780 mm Minimální výška: 940 mm Země původu: Čína
Objev podobné jako Bespeco MS 30 NE Stojan pro mikrofon
Bespeco BAS100 Notový stojan, stojan na noty
Stojan na noty s perforovanou ocelovou deskou na noty. Obsahuje praktické pouzdro. Minimální výška: 500 mm Maximální výška: 1120 mm Země původu: Čína Hmotnost: 1,9 kg
Objev podobné jako Bespeco BAS100 Notový stojan, stojan na noty
Bespeco BP01X Notový stojan, stojan na noty
Ocelový notový stojan s třístupňovým nastavením výšky. Dodává se s nylonovou taškou. Možnost nastavení výšky v rozmezí 52-110 cm. Rozměry tabule: 43 x 23 cm, hmotnost: 1,1 kg, maximální nosnost: 3kg, barevné provedení: černé. Minimální výška: 520 mm Maximální výška: 1100 mm Země původu: Čína Hmotnost: 1,1 kg
Objev podobné jako Bespeco BP01X Notový stojan, stojan na noty
Bespeco BP04X Notový stojan, stojan na noty
Notový stojan vyrobený z odolné kovové konstrukce černé barvy. Stojan disponuje trojnožkou s gumovými konci pro lepší stabilitu, možností trojitého nastavení výšky, nebo možností rozšíření notační plochy i pro velké partitury. Součástí balení je odolné nylonové pouzdro. Minimální výška: 520 mm Země původu: Čína Maximální výška: 1240 mm Hmotnost: 1,3 kg
Objev podobné jako Bespeco BP04X Notový stojan, stojan na noty
Bespeco SH710 Kytarový stojan
Univerzální stojan pro kytaru s automatickým systémem uzamykání. Díky nastavitelné výšce se stojan dokonale přizpůsobí všem typům kytar. Minimální výška stojanu: 82cm, maximální výška stojanu: 130cm. Stojan se vyznačuje snadnou přenosností a nízkou hmotností pouze 1,2kg, zachovává si však velmi vysokou pevnost a stabilitu, díky široké základně se zpevněnýma nožičkama. Barevné provedení: Black. Hmotnost: 1,2 kg Materiál: Kov, pěnová guma Země původu: Itálie
Objev podobné jako Bespeco SH710 Kytarový stojan
Bespeco SHG3 Kytarový stojan
Pevný, kovový kytarový stojan pro 3 kytary s nastavitelnou výškou od 70 cm do 95 cm. Všechny části stojanu, které jsou v kontaktu s nástrojem jsou potaženy speciální ochrannou EVA jemnou gumou. Hmotnost stojanu je 1,8 kg a vydrží zátěž až do 20 kg. Barva stojanu je černá. Maximální výška: 950 mm Minimální výška: 700 mm Nosnost: 4 kg Země původu: Itálie
Objev podobné jako Bespeco SHG3 Kytarový stojan
Bespeco BPRACKM8 Rackový stojan
Rackový stojan. Standardní stojan na stůl 19" x 8U stojan vyrobený z oceli 20 x 20 mm, natřený netoxickým práškem. Poskytuje nosnost 40 kg a protiskluzové gumové nožičky, které chrání stůl proti poškrábání. Šířka (cm): 48.0 Hloubka (cm): 36.0 Nosnost: 40 kg Výška (cm): 43.0 Země původu: Čína Hmotnost: 1,5 kg Typ: Stojan
Objev podobné jako Bespeco BPRACKM8 Rackový stojan
Bespeco MS16 2 in 1 Stojan pro mikrofon
Mikrofonní stojan, který je kombinací rovného stojanu a stojanu s teleskopickým ramenem. Stojan je možné variovat díky speciálnímu kloubu ze zinkové slitiny s možností rotace v rozmezí 270°. Kloub je jednoduše uzamykatelný. Stojan nabízí nastavení výšky od 94 po 150 cm a je postaven na kruhové základně. Teleskopické rameno lze vysouvat pomocí pohodlného tlačítka. Šířka: 27,5cm. Hmotnost stojanu: 4,6kg. Barevné provedení: Black. Země původu: Itálie Minimální výška: 940 mm Maximální výška: 1500 mm Délka ramene: 280 mm;460 mm Hmotnost: 4,6 kg
Objev podobné jako Bespeco MS16 2 in 1 Stojan pro mikrofon
Bespeco KSXE Skládací klávesový stojan
Ocelový stojan pro klávesy nebo mixpult ve tvaru písmene Z s nastavitelnou výškou a šířkou. Výška stojanu je nastavitelná od 57 cm až po 85 cm, šířka je nastavitelná od 58 cm až po 93 cm. Maximální nosnost je 80 kg. Hmotnost stojanu 6,2 kg. Černé barevné provedení. Země původu: Čína Barva: Černá Maximální výška: 850 mm Nosnost: 80 kg Minimální výška: 570 mm Hmotnost: 6,2 kg Nastavitelná výška: Ano Kapacita počtu nástrojů: 1
Objev podobné jako Bespeco KSXE Skládací klávesový stojan
Podívejte se také
- BESPECO SLSS030 (HN104771)
- BESPECO XCP600 (HN142261)
- BESPECO SLPP030 (HN104722)
- BESPECO LPS100 (HN147159)
- Sonáty pro violoncello (979-0-2601-0878-3)
- Violoncello (80-85780-05-4)
- BESPECO CROCODILE I (HN103349)
- stojan pro mikrofon mikrofonni stojan
- 12 Vánočních koled pro klarinet a fagot (violoncello) (9790706570006)
- stojan pro mikrofon
- Škola smyčcové techniky pro violoncello: op. 2, sešit III a IV
- BESPECO F150P Guitar Wall Hanger (HN221464)
- Jamník Tomáš, Kahánek Ivo: Sonáty pro violoncello a klavír - CD (SU3928-2)
- Rostropovič Mstislav: Suity pro violoncello (komplet). Russian Masters (2x CD) - CD (SU4044-2)
- stojan na reprobox repro stojan
- Orla stojan Pro bílý (21567)
- Violoncello, koleda & já (+online audio) (999-00-032-6242-4)
- Ericsson Mikael, Český komorní orchestr, Kukal Ondřej: Rejcha: Koncerty pro violoncello - CD (SU3873-2)
- Jamník Tomáš, Symfonický orchestr Českého rozhlasu, Netopil Tomáš: Kompletní dílo pro violoncello (2 (SU4034-2)
- Air Cleaner stojan pro profiSteril (OST30020)
- Rostropovič Mstislav, Česká filharmonie, Talich Václav: Dvořák: Koncert h moll pro violoncello a orc (SU4120-1)
- Auna Pro ST-1-STU, reproduktorový stojan