Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Bespeco VL400 Stojan pro violoncello
Profesionální stojan značky Bespeco určený pro Cello. Stojan je vyroben z oceli a zaručuje pevné držení nástroje. Jeho maximální nosnost je 20kg, přičemž samotný stojan váží pouze 2,8 kg. VL400 má nastavitelnou výšku a sklon. Jeho výška je 74cm a šířka 41cm. Země původu: Čína;Čína Barva: Černá;Černá Výška (cm): 74.0;74.0 Kompatibilní s: Cello;Cello Hmotnost: 2,8 kg;2,8 kg Šířka (cm): 41.0;41.0
Podívejte se také bespeco nc600sl
Hercules DS580B Stojan pro violoncello
příslušenství: Skládací stojan na violoncello, pevná konstrukce, odlehčený, výška 920-1200m, nosnost 15kg. Kompatibilní s: Cello Barva: Černá Země původu: Čína
Podívejte se také bespeco slad135
GEWA 452234 Stojan pro violoncello
Stojánek pro violončelo. Vlastnosti: Vhodné pro všechny cello velikosti. Šířka: 30 cm. Hloubka: 12 – 14 cm. Korkem potáhnutý podklad pro hud.nástroj. Kompatibilní s: Cello Země původu: Indie Barva: Černá
Podívejte se také BESPECO VM14 (HN107861)
Podívejte se také
- BESPECO KSXE (HN183516)
- BESPECO SLPP050 (HN104723)
- BESPECO BT550M (HN142301)
- BESPECO SLJJ030 (HN104712)
- BESPECO SMP (HN105278)
- BESPECO EAJJ300 (HN156842)
- bespeco bp 41
- bespeco stool wh
- BESPECO TT300P (HN111506)
- BESPECO TAB100TC (HN231580)
- BESPECO SLSS050 (HN104772)
- BESPECO LL24 (HN131398)
- BESPECO SLJJ300 (HN104715)
- BESPECO EIG300 (HN143507)
- BESPECO EAMB900 (HN156856)
- BESPECO NT13 (HN103397)
- BESPECO BAG50CGT (HN195503)
- BESPECO EI200 (HN112574)
- BESPECO BAG70EGT (HN195505)
- BESPECO IRO300P (HN106150)
GEWA 452232 Stojan pro violoncello
Stojánek pro violončelo. Vlastnosti: Gear-System. Skládací. Výška stavitelná. Materiál: ocelová trubka. Výška: 60 – 90 cm. Hmotnost: 3 kg. Barevné provedení: Černá. Barva: Černá Kompatibilní s: Cello Země původu: Čína
Objev podobné jako GEWA 452232 Stojan pro violoncello
GEWA 452236 Stojan pro violoncello
Stojánek pro violončelo. Vlastnosti: Vhodné pro všechny cello velikosti. Šířka: 30 cm. Hloubka: 12 – 14 cm. Barva: Natural Kompatibilní s: Cello Země původu: Čína
Objev podobné jako GEWA 452236 Stojan pro violoncello
Konig & Meyer KS511 Stojan pro violoncello
Standardní skládatelný stojan pro violoncello s konstrukcí s tvarem písmene A. Stojan nabízí pevné a stabilní řešení pro odkládání violoncella doma, ve zkušebně, ve studiu nebo na pódiu. Stojan je skládatelný a jeho konstrukce je vyrobena z oceli. Celková výška stojanu je 535 mm a kontaktní místa s nástrojem jsou pokryty pryžově-korkovým materiálem, který chrání nástroj před poškrábáním. Šířku stojanu lze nastavit od 285 do 450 mm. Hmotnost: 2.362 kg. Barevné provedení: Black/Cork. Barva: Černá Země původu: Německo Kompatibilní s: Cello
Objev podobné jako Konig & Meyer KS511 Stojan pro violoncello
Konig & Meyer 141/1 Stojan pro violoncello
Profesionální skládatelný stojan pro violoncello. Stojan nabízí pevné a stabilní řešení pro odkládání violoncella doma, ve zkušebně, ve studiu nebo na pódiu. Stojan je skládatelný a jeho konstrukce je vyrobena z oceli. Základna nabízí průměr až 800 mm, díky čemuž se stojan může pochlubit vysokou úrovní stability. Samozřejmostí je možnost výškového nastavení od 620 do 1120 mm. Hmotnost: 2.54 kg. Barevné provedení: Black. Kompatibilní s: Cello Země původu: Německo Barva: Černá
Objev podobné jako Konig & Meyer 141/1 Stojan pro violoncello
Dolfinos Cello Grip-Foot Basic Stojan pro violoncello
DOLFINOS Grip-Foot Basic Edition je špičková zarážka na koncovou jehlu vyrobená ve Švýcarsku. Její elegantní a stylový design dokonale přilne k většině povrchů, jako je dřevo, koberec, mramor, a dokonce i led. Tato průlomová inovace nabízí hráči naprostou nezávislost na jakýchkoli komplikovaných nastaveních na mnoha různých typech podlah. Její špičkový design byl vyvinut ve spolupráci se švýcarským Institutem polymerové nanotechnologie.Grip-Foot Basic Edition se skládá ze dvou komponentů: pevné desky pro upevnění nástroje na místě a vysoce přilnavého a dlouhotrvajícího krytu, který lze po opotřebení snadno vyměnit. S průměrem pouhých 9 cm a hmotností 40 g je DOLFINOS Grip-Foot Basic Edition cenově nejdostupnější model - vyrobený pro každého a všude.DOLFINOS nabízí také prémiové Grip-Footy vyrobené pro profesionály. Kompatibilní s: Cello Hmotnost: 40 g Šířka (cm): 9.0 Barva: Černá
Objev podobné jako Dolfinos Cello Grip-Foot Basic Stojan pro violoncello
Bespeco VL400 Vcl Stand
Stojan pro violoncello Tento bytelný ocelový stojan od Italské firmy Bespeco vám zajistí možnost bezpečného a pohodlného uložení vašeho violoncella. Sklon i výška jsou samozřejmé nastavitelné, kontaktní místa jsou pak potažená přírodní gumou.
Objev podobné jako Bespeco VL400 Vcl Stand
Sonáty pro violoncello (979-0-2601-0878-3)
Kniha - autor Luboš Fišer, česky Další svazek řady představující dílo Luboše Fišera (1935–1999) obsahuje tři jednověté, zhruba osmiminutové violoncellové sonáty, které jsou ukázkou skladatelova nezaměnitelného kompozičního stylu v jeho vyzrálé podobě let 1975–1985. Všechny tři skladby jsou efektními koncertními kusy s vysoce dramatickým nábojem a typicky „fišerovskou“ expresivitou. Sonáta pro violoncello a klavír vznikla roku 1975, Sonáta pro dvě violoncella a klavír je o pět let mladší a je věnována Josefu a Janu Chuchrovi. Za dalších pět let napsal Fišer Sonátu pro violoncello sólo (1985–1986) pro violoncellistu premiéry Sonáty pro violoncello a klavír Marka Jerieho, který tuto sólovou sonátu na popud skladatele také revidoval. Instrumentální revize Sonáty pro violoncello sólo Marka Jerieho je nedílnou součástí díla a v této podobě, včetně prstokladů a smyků, je publikována v předkládaném vydání. Edice vychází z autorizovaných dobových tištěných vydání...
Objev podobné jako Sonáty pro violoncello (979-0-2601-0878-3)
Sonáta pro violoncello a klavír op. 9 - Miloslav Kabeláč
ed. Zdeněk Nouza, revize violoncellového partu: Daniel VeisTímto dílem zahajuje Editio Bärenreiter Praha kritickou edici souborného díla významného českého skladatele Miloslava Kabeláče (1908 - 1979). Edice (editorem je muzikolog a renomovaný znalec Kabeláčova díla Dr. Zdeněk Nouza) je rozvržena do pěti řad: I: skladby orchestrální a koncertantní, II: skladby pro sólový hlas nebo sbor s orchestrem nebo instrumentálním souborem), III: písně s klavírem, sbory a dětské sbory, IV: skladby komorní, V: skladby pro klavír a pro varhany. Sonáta pro violoncello a klavír z let 1941-42 nebyla dosud publikována a vychází tudíž v této edici poprvé na podkladě autografu.uloženého v Muzeu české hudby v Praze. Part violoncella, který je součástí vydání, revidoval špičkový český violoncellista a první interpret úplného (čtyřvětého) znění díla Daniel Veis.
Objev podobné jako Sonáta pro violoncello a klavír op. 9 - Miloslav Kabeláč
Dvořák - Koncert h moll pro violoncello a orchestr (Vinyl LP)
Vinyl LP album Dvořák - Koncert h moll pro violoncello a orchestr. 180g vinyl striktně analogový mastering. Mstislav Rostropovič - violoncello, Česká filharmonie, dirigent Václav Talich Tři legendární jména: Dvořák - Talich - Rostropovič. Není divu, že z jejich "setkání" se zrodila další z legend: Rostropovičova nahrávka Dvořákova violoncellového koncertu. Vznikla roku 1952, dva týdny poté, co 25letý violoncellista a miláček pražského publika provedl dílo s Českou filharmonií pod taktovkou Karla Ančerla na Pražském jaru. Pro Talicha stále ještě platil komunistický zákaz veřejného vystupování v Čechách, nahrávat však mohl. Do Rostropovičovy interpretace se podle jeho vlastního svědectví Talichovo pojetí díla silně otisklo - a s ním i přímý Dvořákův odkaz. Výjimečnost nahrávky potvrzoval i sám sólista: "Po nějaké době od vydání desky mi zavolal můj přítel Svjatoslav Richter, že si právě poslechl tuto nahrávku s Václavem Talichem a podle jeho mínění je absolutně geniální! Byl nadšený. Tuto nahrávku Dvořákova violoncellového koncertu považuji za svou vůbec nejlepší. A i když jsem později tento koncert nahrál ještě sedmkrát, znamená pro mě nejvíc. Celý život jsem zůstal věrný tomu, co mě naučil Václav Talich." Supraphon se vrací k této patrně nejslavnější nahrávce nejhranějšího violoncellového koncertu a vydává ji zvlášť pro milovníky "vinylového zvuku": matrice byla pořízena přímo z masteru striktně analogovou cestou. Lahůdka pro skutečné labužníky. Legendární Dvořák Mstislava Rostropoviče - s jedinečným kouzlem analogového zvuku. Antonín Dvořák – Koncert pro violoncello a orchestr č. 2 h moll, op. 104 1. Allegro 14:53 2. Adagio, ma non troppo 11:12 3. Finale. Allegro moderato 13:00
Objev podobné jako Dvořák - Koncert h moll pro violoncello a orchestr (Vinyl LP)
Viktor Kalabis: Sonáty pro violoncello, klarinet, housle a klavír (CD)
Dramata nedávné historie otištěná v komorním díle Viktora Kalabise. Kompoziční odkaz Viktora Kalabise (1923-2006), jedné z nejvýraznějších osobností české hudby 20. století, čítá desítky opusů vesměs instrumentální hudby, včetně skladeb pro jeho manželku, cembalistku Zuzanu Růžičkovou. Podle vlastních slov Kalabis usiloval o hudbu, jejíž kořeny jsou zapuštěny v jeho zemi, hudbu pro vzdělané posluchače. Jakkoli inspiraci čerpal i z tvorby klasiků 20. století, dospěl k vlastní syntéze, k alternativě k racionálním kompozičním technikám - k alternativě neromantické, blízké hudebnímu neoklasicismu. Kromě připravované první integrální nahrávky Kalabisovy klavírní tvorby (2CD k vydání v roce 2019) pianista Ivo Kahánek společně s předními českými interprety natočil tři sonáty. Violoncellová odráží dramatické události mezi červnem a zářím 1968: euforií naplněné měsíce tzv. pražského jara i deziluzi a rezignaci po invazi sovětských vojsk, jež na dvě desetiletí zmrazila veškeré naděje na svobodu. Také klarinetová sonáta (1969) hovoří jasně o době svého vzniku: drama, smutek a bolest, stupňované až do drásavosti. V úsporné a soudržné houslové sonátě (1982) převažuje typický étos tohoto nástroje - zpěvnost, zářivý zvuk a oduševnělost. Tracklist: Viktor Kalabis – Sonáta pro violoncello a klavír Op. 29 1. Sonáta pro violoncello a klavír : Allegro moderato 04:26 2. Sonáta pro violoncello a klavír : Andante 06:40 3. Sonáta pro violoncello a klavír : Allegro molto e drammatico 13:11 Viktor Kalabis – Sonáta pro klarinet a klavír Op. 30 4. Sonáta pro klarinet a klavír : Allegro moderato 05:50 5. Sonáta pro klarinet a klavír : Andante 05:49 6. Sonáta pro klarinet a klavír : Allegro molto e drammatico 11:37 Viktor Kalabis – Sonáta pro housle a klavír Op. 58 7. Sonáta pro housle a klavír : Allegro vivo 04:49 8. Sonáta pro housle a klavír : Adagio 04:26 9. Sonáta pro housle a klavír : Molto vivo 08:57
Objev podobné jako Viktor Kalabis: Sonáty pro violoncello, klarinet, housle a klavír (CD)
Škola smyčcové techniky pro violoncello: op. 2, sešit III a IV
Kniha - autor Otakar Ševčík, česky Upravil Tomáš Jamník stěžejní dílo houslové pedagogické literatury pro pravou ruku v nové úpravě pro violoncello předmluva a důležité metodické komentáře autora violoncellové úpravy stoupající úroveň technické obtížnosti jednotlivých cvičení: lehká - střední - těžká původních 6 sešitů nyní v praktickém třísvazkovém vydání Ševčíkův Opus 2 patří ke stěžejním dílům houslové pedagogické literatury. Je zaměřen na základní problémy techniky pravé ruky, které Ševčík procvičuje v systematicky řazených 4 000 variantách všech smyků. Ševčíkova proslulá metoda důkladného procvičování pravé ruky je dodnes používána a oceňována také hráči na ostatní smyčcové nástroje. Autor úpravy Školy smyčcové techniky pro violoncello Tomáš Jamník, významný český violoncellista žijící v Berlíně, respektuje rozdíly v náročnosti hry v jednotlivých polohách u houslistů a violoncellistů a transkribuje jednotlivá cvičení do...
Objev podobné jako Škola smyčcové techniky pro violoncello: op. 2, sešit III a IV
Škola smyčcové techniky pro violoncello: op. 2, sešit V a VI
Kniha - autor Otakar Ševčík, česky Upravil Tomáš Jamník stěžejní dílo houslové pedagogické literatury pro pravou ruku v nové úpravě pro violoncello předmluva a důležité metodické komentáře autora violoncellové úpravy stoupající úroveň technické obtížnosti jednotlivých cvičení: lehká - střední - těžká původních 6 sešitů nyní v praktickém třísvazkovém vydání Ševčíkův Opus 2 patří ke stěžejním dílům houslové pedagogické literatury. Je zaměřen na základní problémy techniky pravé ruky, které Ševčík procvičuje v systematicky řazených 4 000 variantách všech smyků. Ševčíkova proslulá metoda důkladného procvičování pravé ruky je dodnes používána a oceňována také hráči na ostatní smyčcové nástroje. Autor úpravy Školy smyčcové techniky pro violoncello Tomáš Jamník, významný český violoncellista žijící v Berlíně, respektuje rozdíly v náročnosti hry v jednotlivých polohách u houslistů a violoncellistů a transkribuje jednotlivá cvičení do...
Objev podobné jako Škola smyčcové techniky pro violoncello: op. 2, sešit V a VI
Jamník Tomáš, Kahánek Ivo: Sonáty pro violoncello a klavír - CD (SU3928-2)
Hudební CD - Mladý violoncellista Tomáš Jamník (* 1985), v současné době ještě student Hudební fakulty pražské AMU ve třídě profesora Josefa Chuchra, patří dnes k našim nejtalentovanějším mladým umělcům. Doslovazazářil v loňském roce, kdy se stal vítězem mezinárodní violoncellové soutěže Pražského jara 2006. Mladý violoncellista Tomáš Jamník (* 1985), v současné době ještě student Hudební fakulty pražské AMU ve třídě profesora Josefa Chuchra, patří dnes k našim nejtalentovanějším mladým umělcům. Doslovazazářil v loňském roce, kdy se stal vítězem mezinárodní violoncellové soutěže Pražského jara 2006. Umělecká dráha tehdy jednadvacetiletého interpreta začala strmě stoupat. Nahrávka, kterou Tomáš Jamník realizoval pro Supraphon a kterou uvádíme na trh, je jeho debutem. Představuje se na ní v repertoáru, který mu doslova sedí a který dokazuje, že ve svém věku je již neuvěřitelně zralým umělcem. Rovnocenným partnerem u klavíru je mu Ivo Kahánek (*1979), další z...
Objev podobné jako Jamník Tomáš, Kahánek Ivo: Sonáty pro violoncello a klavír - CD (SU3928-2)
Various: Kalabis: Sonáty pro violoncello, klarinet, housle a klavír - CD (SU4210-2)
Hudební CD - Kompoziční odkaz Viktora Kalabise (1923-2006), jedné z nejvýraznějších osobností české hudby 20. století, čítá desítky opusů vesměs instrumentální hudby, včetně skladeb pro jeho manželku cembalistku Zuzanu Růžičkovou. Kompoziční odkaz Viktora Kalabise (1923-2006), jedné z nejvýraznějších osobností české hudby 20. století, čítá desítky opusů vesměs instrumentální hudby, včetně skladeb pro jeho manželku cembalistku Zuzanu Růžičkovou. Podle vlastních slov Kalabis usiloval o hudbu, jejíž kořeny jsou zapuštěny v jeho zemi, hudbu pro vzdělané posluchače. Jakkoli inspiraci čerpal i z tvorby klasiků 20. století, dospěl k vlastní syntéze, k alternativě k racionálním kompozičním technikám - k alternativě neromantické, blízké hudebnímu neoklasicismu. Kromě připravované první integrální nahrávky Kalabisovy klavírní tvorby (2CD k vydání v roce 2019) pianista Ivo Kahánek společně s předními českými interprety natočil tři sonáty. Violoncellová odráží dramatické...
Objev podobné jako Various: Kalabis: Sonáty pro violoncello, klarinet, housle a klavír - CD (SU4210-2)
Česká filharmonie/Neumann Václav: Koncerty pro violoncello a orchestr - CD (SU3543-2)
Hudební CD - V úctyhodné řadě dvaceti osmi koncertantních instrumentálních skladeb s průvodem orchestru v díle Bohuslava Martinů (1890-1959) nalezneme i čtyři věnované violoncellu. V úctyhodné řadě dvaceti osmi koncertantních instrumentálních skladeb s průvodem orchestru v díle Bohuslava Martinů (1890-1959) nalezneme i čtyři věnované violoncellu. Dvě z nich jsou zachyceny na naší nahrávce s německou violoncellistkou Angelicou Mayovou. Inspirující prostředí velkoměsta nad Seinou s neopakovatelnou sugestivní atmosférou ovlivnilo příznivě rychlý rozvoj velkého talentu a ten záhy vydal první plody, které vzbudily svou originalitou zaslouženou pozornost nejen doma, ale i v cizině. K nim patří i První ze dvou violoncellových koncertů. Druhý pak vznikl na sklonku války v NewYorku a jeho osud byl zvláštní potud, že čekal plných dvacet let na svou pódiovou premiéru. Došlo k ní až v roce 1965 zásluhou českého violoncellisty Saši Večtomova. Není to skladba přístupnána...
Objev podobné jako Česká filharmonie/Neumann Václav: Koncerty pro violoncello a orchestr - CD (SU3543-2)
Škola smyčcové techniky pro violoncello: op. 2, sešit I a II (9790260108479)
Kniha - autor Otakar Ševčík, česky http://pemic-books.cz/ASPX/Annotation.aspx?kod=0360302
Objev podobné jako Škola smyčcové techniky pro violoncello: op. 2, sešit I a II (9790260108479)
Antonín Dvořák Koncert pro violoncello a orchestr h moll op. 104 Noty
rev. Ladislav Zelenka Koncert pro violoncello a orchestr h moll op. 104, bezpochyby jeden z nejoblíbenějších kusů světového violoncellového repertoáru, je poslední skladbou, kterou Dvořák zkomponoval za svého tříletého pobytu v Americe, kde působil jako ředitel Národní konzervatoře hudby v New Yorku (1892-1895). Je zajímavé, že Dvořák, který neměl k violoncellu jako sólovému nástroji příliš vřelý vztah (byl totiž přesvědčený, že je to krásný nástroj jen v orchestru a v komorní hudbě, protože jen jeho střední poloha je ušlechtilá - jak se sám jednou vyjádřil nahoře to huhňá a dole brumlá ), vytvořil právě pro violoncello koncert upřímně a srdečně obdivovaný a uctívaný umělci i publikem na celém světě. Titul, který se vám dostává do rukou, je kritickým vydáním podle skladatelova rukopisu a je součástí prvního Souborného kritického vydání děl A. Dvořáka. V předkládané edici je výjimečně použitý novější způsob notace violoncella při přímém přechodu z basového do houslového klíče - v těchto případech zní violoncello tak, jak je psáno. Skladatelovu klavírní úpravu podle partitury revidoval a doplnil Karel Šolc. Violoncellový part je vydán v revizi Ladislava Zelenky, bývalého člena Českého kvarteta. Interpret / Téma: Antonín Dvořák Žánr: Classical Země interpreta: Česká republika Vhodné pro: Cello Země původu: Česká republika Jazyk: Český jazyk Úroveň obtížnosti: Začátečník Balení obsahuje: Noty Typ: Noty
Objev podobné jako Antonín Dvořák Koncert pro violoncello a orchestr h moll op. 104 Noty
Rostropovič Mstislav: Suity pro violoncello (komplet). Russian Masters (2x CD) - CD (SU4044-2)
Hudební CD - Bachovy suity má dnes na repertoáru každý významný violoncellista a mnozí z nich se pyšní nahrávkou kompletního cyklu. Bachovy suity má dnes na repertoáru každý významný violoncellista a mnozí z nich se pyšní nahrávkou kompletního cyklu. Když před šedesáti lety vystoupil čtyřiadvacetiletý Mstislav Rostropovič (1927-2007) poprvé na veřejnosti se souborným provedením suit, byl to čin hodný průkopníka, navazující na předchozí úsilí Pabla Casalse. Při pořizování tohoto živého snímku v roce 1955 na festivalu Pražskéjaro bylo Rostropovičovi 28 let; odtud atributy nahrávky - mladistvá síla i překvapivá zralost, a okouzlení (violoncellista v těch dnech v Praze poznal svou celoživotní družku, pěvkyni Galinu Višněvskou, se kterou se po několikadenní známosti po návratu do Moskvy oženil). Když pak Rostropovič ve Francii roku 1991 suity souborně nahrál studiově, bylo mu 64 let. O to vzácnější je tento živý snímek z archivu Českého rozhlasu, který přes půl...
Objev podobné jako Rostropovič Mstislav: Suity pro violoncello (komplet). Russian Masters (2x CD) - CD (SU4044-2)
MS Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit III a IV - Ota
Škola hry na violoncello Ševčíkův Opus 2 patří ke stěžejním dílům houslové pedagogické literatury. Je zaměřen na základní problémy techniky pravé ruky, které Ševčík procvičuje v systematicky řazených 4 000 variantách všech smyků. Ševčíkova proslulá metoda důkladného procvičování pravé ruky je dodnes používána a oceňována také hráči na ostatní smyčcové nástroje. Autor úpravy Školy smyčcové techniky pro violoncello Tomáš Jamník, významný český violoncellista žijící v Berlíně, respektuje rozdíly v náročnosti hry v jednotlivých polohách u houslistů a violoncellistů a transkribuje jednotlivá cvičení do violoncellových poloh tak, aby se nevytratil původní Ševčíkův pedagogický záměr. Obsah: SEŠIT III Cvičení na dvou strunách č. 29 Příklad s 575 variantami č. 29 Varianty v osminách č. 29 Varianty v triolách č. 29 Varianty v šestnáctinách Cvičení přes jednu nebo dvě struny č. 30 Příklad se 190 variantami SEŠIT IV Arpeggia na dvou strunách č. 31 Etuda se 17 variantami č. 32 Arpeggia ve skupinách po třech notách s 58 variantami č. 33 Arpeggia po čtyřech notách se 75 variantami č. 34 Arpeggia ve skupinách po šesti notách s 31 variantami č. 35 Arpeggia ve skupině osmi not s 23 variantami Střídání dvojhmatů s notou jednoduchou č. 36 Dva příklady se 174 variantami
Objev podobné jako MS Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit III a IV - Ota
MS Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit V a VI - Otaka
Škola hry na violoncello Ševčíkův Opus 2 patří ke stěžejním dílům houslové pedagogické literatury. Je zaměřen na základní problémy techniky pravé ruky, které Ševčík procvičuje v systematicky řazených 4 000 variantách všech smyků. Ševčíkova proslulá metoda důkladného procvičování pravé ruky je dodnes používána a oceňována také hráči na ostatní smyčcové nástroje. Autor úpravy Školy smyčcové techniky pro violoncello Tomáš Jamník, významný český violoncellista žijící v Berlíně, respektuje rozdíly v náročnosti hry v jednotlivých polohách u houslistů a violoncellistů a transkribuje jednotlivá cvičení do violoncellových poloh tak, aby se nevytratil původní Ševčíkův pedagogický záměr. Obsah: SEŠIT V Arpeggia na třech strunách č. 37 Příklad s 1040 variantami č. 37 Varianty v osminách č. 37 Varianty v triolách č. 37 Varianty v šestnáctinách č. 37 Varianty se skákavým smyčcem č. 37 Akordické varianty SEŠIT VI Arpeggia na čtyřech strunách č. 38 Příklad se 726 variantami č. 38 Varianty v osminách č. 38 Varianty v triolách č. 38 Varianty v šestnáctinách č. 38 Varianty se skákavým smyčcem č. 38 Akordy na čtyřech strunách
Objev podobné jako MS Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit V a VI - Otaka
MS Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit I a II - Otaka
Škola hry na violoncello Ševčíkův Opus 2 patří ke stěžejním dílům houslové pedagogické literatury. Je zaměřen na základní problémy techniky pravé ruky, které Ševčík procvičuje v systematicky řazených 4 000 variantách všech smyků. Ševčíkova proslulá metoda důkladného procvičování pravé ruky je dodnes používána a oceňována také hráči na ostatní smyčcové nástroje. Autor úpravy Školy smyčcové techniky pro violoncello Tomáš Jamník, významný český violoncellista žijící v Berlíně, respektuje rozdíly v náročnosti hry v jednotlivých polohách u houslistů a violoncellistů a transkribuje jednotlivá cvičení do violoncellových poloh tak, aby se nevytratil původní Ševčíkův pedagogický záměr. Obsah: SEŠIT I Přípravná cvičení č. 1 Držení smyčce č. 2 Vedení smyčce Rytmická cvičení a členění smyčce č. 3 Příklad v celých notách s 57 variantami č. 4 Etuda v půlových notách se 75 variantami Druhy smyků tažených a skákavých č. 5 Etuda ve čtvrťových notách s 260 variantami č. 6 Etuda v osminách s 214 variantami č. 7 Etuda v osminách (6/8 takt) s 91 variantami Předchozí smyková cvičení užitá ve vysokých polohách č. 8 č. 9 č. 10 Cvičení v rozložených akordech na 3 a 4 strunách s použitím probraných smyků č. 11 č. 12 SEŠIT II č. 13 Etuda v triolách se 105 variantami č. 14 Etuda v triolách (3/4 takt) se 77 variantami č. 15 Etuda v šetnáctinách (6/8 takt) se 64 variantami č. 16 Etuda v šetnáctinách (3/4 takt) se 68 variantami č. 17 Etuda v šetnáctinách (4/4 takt) se 131 variantami Cvičení v pp nad hmatníkem pro výcvik měkkého tónu č. 18 Příklad se 30 variantami č. 19 Etuda s 59 variantami Cvičení ve vydržovaných tónech a zadržování smyku č. 20 Cvičení v rozložených akordech na 3 a 4 strunách s použitím probraných smyků č. 21 č. 22 č. 23 č. 24 Užití předešlých smykových cvičení ve vysokých polohách č. 25 č. 26 č. 27 č. 28 PŘÍLOHA Témata cvičení Cvičení v palcové poloze č. 5A č. 5B č. 6A č. 6B č. 7A č. 13A č. 16A č. 22A
Objev podobné jako MS Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit I a II - Otaka
Ericsson Mikael, Český komorní orchestr, Kukal Ondřej: Rejcha: Koncerty pro violoncello - CD (SU3873-2)
Hudební CD - Kompoziční dílo Josefa Rejchy je rozsáhlé a žánrově velmi pestré. Rejcha bohatě využíval zvukových kvalit smyčcových nástrojů, stavěl na expresivní melodice a barvité instrumentaci. Kompoziční dílo Josefa Rejchy je rozsáhlé a žánrově velmi pestré. Rejcha bohatě využíval zvukových kvalit smyčcových nástrojů, stavěl na expresivní melodice a barvité instrumentaci. Svým kompozičním stylem podstatně ovlivnil ranou tvorbu dvou skladatelů - svého synovce, pozdějšího profesora pařížské konzervatoře, skladatele a teoretika Antonína Rejchu (1767-1836) a Ludwiga van Beethovena. Koncertantní skladby pro housle a dvoje housle, pro violoncello, pro housle a violoncello se ve své době těšily mimořádné oblibě. Violoncellové koncerty Josefa Rejchy v barvité interpretaci Mikaela Ericsson! Seznam stop Koncert pro violoncello a orchestr č. 1 A dur, op. 4 Allegro moderato / Largo maestoso / Rondo. Allegro Koncert pro dvoje housle (pro housle a violoncello) a...
Objev podobné jako Ericsson Mikael, Český komorní orchestr, Kukal Ondřej: Rejcha: Koncerty pro violoncello - CD (SU3873-2)
Otakar Ševčík Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit I a II Noty
Druh publikace: pedagogická hudebninaObsazení: violoncello - sóloJazyk publikace: cz./eng./ger.Upravil Tomáš Jamníkstěžejní dílo houslové pedagogické literatury pro pravou ruku v nové úpravě pro violoncellopředmluva a důležité metodické komentáře autora violoncellové úpravystoupající úroveň technické obtížnosti jednotlivých cvičení: lehká - střední - těžkápůvodních 6 sešitů nyní v praktickém třísvazkovém vydáníŠevčíkův Opus 2 patří ke stěžejním dílům houslové pedagogické literatury. Je zaměřen na základní problémy techniky pravé ruky, které Ševčík procvičuje v systematicky řazených 4 000 variantách všech smyků. Ševčíkova proslulá metoda důkladného procvičování pravé ruky je dodnes používána a oceňována také hráči na ostatní smyčcové nástroje. Autor úpravy Školy smyčcové techniky pro violoncello Tomáš Jamník, významný český violoncellista žijící v Berlíně, respektuje rozdíly v náročnosti hry v jednotlivých polohách u houslistů a violoncellistů a transkribuje jednotlivá cvičení do violoncellových poloh tak, aby se nevytratil původní Ševčíkův pedagogický záměr. Tím se zásadně odlišuje od dosud jediné známé úpravy tohoto opusu pro violoncello od Louise R. Feuillarda. Jazyk: Český jazyk Země původu: Česká republika Balení obsahuje: Noty Typ: Noty Úroveň obtížnosti: Středně pokročilí;Začátečník Žánr: Classical Počet stran: 67 Interpret / Téma: Otakar Ševčík Vhodné pro: Cello
Objev podobné jako Otakar Ševčík Škola smyčcové techniky pro violoncello op. 2, sešit I a II Noty
Jamník Tomáš, Symfonický orchestr Českého rozhlasu, Netopil Tomáš: Kompletní dílo pro violoncello (2 (SU4034-2)
Hudební CD - Dvořák a violoncello? Samozřejmě, koncert h moll, nejnahrávanější violoncellový koncert všech dob. Samotný Dvořák si jej nesmírně cenil: Dvořák a violoncello? Samozřejmě, koncert h moll, nejnahrávanější violoncellový koncert všech dob. Samotný Dvořák si jej nesmírně cenil: „...právě jsem dokončil nový koncert pro čelo, a pravím Vám zcela jistě, že tento koncert daleko předstihuje moje oba koncerty ... Samochvála nebývá spolehlivá - ale já Vám to musím říct, že mám z toho díla nehoráznou radost a myslím, že se nemýlím.” Avšak i několik dalších Dvořákových opusů pro cello si pro svou krásu rozhodně zaslouží nemalou pozornost. Vedle dvou drobných náladových skladeb (Rondo, Klid) je zde téměř neznámý první violoncellový koncert; původní verzi s klavírem pro orchestr instrumentoval znalec skladatelova díla Jarmil Burghauser v intencích Dvořákovy instrumentace prvních symfonií ze stejné doby. Čtyřiadvacetiletý Dvořák v koncertu hýří nápady, jež by...
Objev podobné jako Jamník Tomáš, Symfonický orchestr Českého rozhlasu, Netopil Tomáš: Kompletní dílo pro violoncello (2 (SU4034-2)
Štěpán Filípek - cello, Kately: Barber, Janáček, Gill, Ištvan: Skladby pro violoncello a klavír (CR0962-2)
Hudební CD - V létě 2015 přijela Katelyn Bouska do České republiky pátrat po nové generaci českých hudebních skladatelů. Při této příležitosti narazila na Štěpána Filípka, který ji seznámil s některými partiturami Miloslava Ištvana a hudebním světem Brna. V létě 2015 přijela Katelyn Bouska do České republiky pátrat po nové generaci českých hudebních skladatelů. Při této příležitosti narazila na Štěpána Filípka, který ji seznámil s některými partiturami Miloslava Ištvana a hudebním světem Brna. Ze vzájemného sdílení informací o hudebních kulturách později vykrystalizovala dlouhodobá spolupráce. V současnosti Katelyn vyučuje hru na klavír na Curtisově Institutu a Tempel University ve Philadelphii. Štěpán je violoncellistou komorních souborů Miloslav Ištvan Quartett, Solaris3 a Opera trio. Často také spolupracuje s Českým rozhlasem Brno na zdokumentování prací pro violoncello současných moravských autorů. Jedním z nejzajímavějších amerických hudebních skladatelů...
Objev podobné jako Štěpán Filípek - cello, Kately: Barber, Janáček, Gill, Ištvan: Skladby pro violoncello a klavír (CR0962-2)
Rostropovič Mstislav, Česká filharmonie, Talich Václav: Dvořák: Koncert h moll pro violoncello a orc (SU4120-1)
LP vinyl - Mstislav Rostropovič - violoncello, Česká filharmonie, dirigent Václav Talich Tři legendární jména: Dvořák - Talich - Rostropovič. Není divu, že z jejich "setkání" se zrodila další z legend: Rostropovičova nahrávka Dvořákova violoncellového koncertu. Vznikla roku 1952, dva týdny poté, co 25letý viol Mstislav Rostropovič - violoncello, Česká filharmonie, dirigent Václav Talich Tři legendární jména: Dvořák - Talich - Rostropovič. Není divu, že z jejich "setkání" se zrodila další z legend: Rostropovičova nahrávka Dvořákova violoncellového koncertu. Vznikla roku 1952, dva týdny poté, co 25letý violoncellista a miláček pražského publika provedl dílo s Českou filharmonií pod taktovkou Karla Ančerla na Pražském jaru. Pro Talicha stále ještě platil komunistický zákaz veřejného vystupování v Čechách, nahrávat však mohl. Do Rostropovičovy interpretace se podle jeho vlastního svědectví Talichovo pojetí díla silně otisklo - a s ním i přímý Dvořákův...
Objev podobné jako Rostropovič Mstislav, Česká filharmonie, Talich Václav: Dvořák: Koncert h moll pro violoncello a orc (SU4120-1)
Bespeco MSF10C Stojan pro mikrofon
Profesionální mikrofonní stojan s vysokou stabilitou a atraktivním designem. Je vybaven teleskopickým ramenem a PUSH systémem na rameni i základně, pro funkčnější nastavení. Je vyroben ze zinkové slitiny s pochromovanou povrchovou úpravou, díky čemuž je odolný a ergonomický. Centrální kloub, základna a všechny nekovové části jsou obalené nylonem pro zvýšenou stabilitu a delší životnost. Stojan je výškově nastavitelný od 87 cm po 160 cm a délka ramene je nastavitelná od 38 cm po 78 cm. Barevné provedení: Černá Nastavitelná výška: Ano Země původu: Čína Minimální výška: 870 mm Hmotnost: 2,3 kg Maximální výška: 1600 mm Délka ramene: 380 mm;780 mm
Objev podobné jako Bespeco MSF10C Stojan pro mikrofon
Bespeco SH2DR Stojan pro mikrofon
Rovný mikrofonní stojan s kruhovou základnou. Stojan je upevněn na stabilní kruhové základně ze železa. Samotný stojné je vyroben z oceli a díky středové šroubu je výškově nastavitelný. Nastavení výšky je rychlé a pohodlné. Stojan je ukončen standardním konektorem pro mikrofonní držáky. Základna stojanu je pogumovaná pro minimalizaci smyku. Barevné provedení: Black. Země původu: Čína Minimální výška: 880 mm Hmotnost: 3,5 kg Maximální výška: 1600 mm Nastavitelná výška: Ano Typ: Mikrofonní stojan Pouzdro/kufr v ceně: Ne
Objev podobné jako Bespeco SH2DR Stojan pro mikrofon
Bespeco SH14NET Stojan pro mikrofon
Mikrofonní stojan se šibenicí a nastavitelnou výškou a délkou ramene. Stojan je vyroben z pevné a odolné oceli a jeho nastaveni zajišťují nylonové klouby. Základna je tvořena trojicí nožiček s anti vibračními pogumovanými konci. Stojan je výškově nastavitelný v rozmezí od 98 do 164 cm, délku ramene lze nastavit v rozmezí od 52 do 91 cm. Hmotnost: 3,4 kg. Barevné provedení: Black. Hmotnost: 3,7 kg Minimální výška: 980 mm Maximální výška: 1640 mm Země původu: Čína Délka ramene: 520 mm;910 mm
Objev podobné jako Bespeco SH14NET Stojan pro mikrofon
Bespeco SH13NE Stojan pro mikrofon
Ocelový mikrofonní stojan s klouby vyrobenými z nylonu. Minimální výška stojanu je 97 cm, maximální nastavitelná výška je 156 cm. Délka ramene: 78 cm.Hmotnosť stojanu: 1,45 kg, barevné provedení: černé. Země původu: Čína Minimální výška: 970 mm Maximální výška: 1560 mm Hmotnost: 1,5 kg
Objev podobné jako Bespeco SH13NE Stojan pro mikrofon
Bespeco SH2RN Stojan pro mikrofon
Rovný mikrofonní stojan s kulatou základnou. Stojan má základnu se speciálním výřezem, který pomáhá šetřit místo a výrazně odlehčuje hmotnost. Stojan je možné nastavovat díky speciálnímu systému pomocí jedné ruky a to v rozmezí 100 - 166 cm. Barevné provedení: Black Hmotnost: 4 kg Minimální výška: 1000 mm Nastavitelná výška: Ano Maximální výška: 1660 mm Země původu: Čína
Objev podobné jako Bespeco SH2RN Stojan pro mikrofon
Bespeco SH600R Stojan pro housle
Profesionální stojan na housle, výškově nastavitelný - min. 34 - max. 56 cm (držák na smyčec +30 cm), s automatickým uzamykacím systémem a polstrovanýma nohama materiálem EVA. Držák smyčce je na vrchu. Minimální výška: 340 mm Země původu: Čína Velikost: Nastavitelná Kompatibilní s: Housle Maximální výška: 560 mm
Objev podobné jako Bespeco SH600R Stojan pro housle
Bespeco VL500 stojan pro kontrabas
Profesionální stojan značky Bespeco určený pro kontrabas. Stojan má nastavitelnou výšku a sklon a zaručuje pevné držení vašeho nástroje. Jeho maximální nosnost je 25kg. Samotný stojan přitom váží pouze 3 kg. VL500 je vyroben z oceli a dodává se v černém barevném provedení. Max. výška: 76cm, Šířka: 45cm. Hmotnost netto (kg): 2.8;2.8 Výška (cm): 74.0;74.0 Šířka (cm): 41.0;41.0 Kompatibilní s: Kontrabas;Kontrabas Země původu: Čína;Čína
Objev podobné jako Bespeco VL500 stojan pro kontrabas
Bespeco MS36NE Stojan pro mikrofon
Stojan na mikrofon s nastavitelnou výškou, minimální výška 10 cm, maximální výška 105 cm, délka ramene 62 cm, nosnost 2 kg, hmotnost 1,3 kg. Černé barevné provedení. Země původu: Čína Minimální výška: 300 mm Délka ramene: 780 mm Maximální výška: 510 mm
Objev podobné jako Bespeco MS36NE Stojan pro mikrofon
Bespeco MSF01C Stojan pro mikrofon
Profesionální mikrofonní stojan s vysokou stabilitou a atraktivním designem. Je vybaven ramenem a PUSH systémem, pro funkčnější nastavení. Je vyroben ze zinkové slitiny s pochromovanou povrchovou úpravou. Centrální kloub, základna a všechny nekovové části jsou obalené nylonem pro zvýšenou stabilitu a delší životnost. Stojan je výškově nastavitelný od 87 cm po 160 cm, délka ramene je 64 cm a hmotnost stojanu je 2,4 kg. Barevné provedení: Černá/Chrom. Hmotnost: 2,4 kg Délka ramene: 640 mm Maximální výška: 1600 mm Minimální výška: 870 mm Země původu: Čína Nastavitelná výška: Ano
Objev podobné jako Bespeco MSF01C Stojan pro mikrofon
Bespeco MS14 Stojan pro mikrofon
Rovný mikrofonní stojan s kulatou základnou. Stojan má základnu o průměru 24,5 cm vyrobenou ze slitiny se stylovým ABS krytím a gumovou podložkou pro minimalizaci smyku. Stojan je možné nastavovat v rozmezí 104 - 171 cm. Jeho celková hmotnost je 4 kg, ale hmotnostní kapacita je až 10 kg. Barevné provedení: Black Hmotnost: 4 kg Minimální výška: 1040 mm Země původu: Čína Maximální výška: 1720 mm
Objev podobné jako Bespeco MS14 Stojan pro mikrofon
Bespeco SH2GR Stojan pro mikrofon
Mikrofonní stojan s šibenicí. Stojan má spoje vyrobené z kovu a kruhovou základnu ze slitiny, díky čemuž si zachovává výraznou stabilitu. Samozřejmostí je plně nastavitelná konstrukce. Výška stojanu je nastavitelná v rozmezí 98 - 164 cm. Při hmotnosti 3,5 kg jde o extra stabilní stojan vhodný zejména studiovou aplikaci. Barevné provedení: Black Minimální výška: 980 mm Nastavitelná výška: Ano Maximální výška: 1640 mm Země původu: Čína Délka ramene: 610 mm
Objev podobné jako Bespeco SH2GR Stojan pro mikrofon
Bespeco MSSTUDIO Stojan pro mikrofon
Profesionální, ocelový stojan na mikrofon s teleskopickým ramenem, nastavitelnou výškou od 160 cm až po 350 cm. Stabilitu stojanu zaručují hliníkové nohy do trojnožky s rozpětím od 95 do 140cm. Nosnost stojanu 6 kg, Hmotnost 8,5 kg. Černé barevné provedení. Země původu: Čína Hmotnost: 8,5 kg
Objev podobné jako Bespeco MSSTUDIO Stojan pro mikrofon
Bespeco SH12NE Stojan pro mikrofon
Mikrofonní stojan s šibenicí. Stojan má spoje vyrobené ze zpevněného nylonu díky čemuž si zachovává nízkou hmotnost a stabilitu. Samozřejmostí je plně nastavitelná konstrukce. Výška stojanu je nastavitelná v rozmezí 97 - 156 cm. Při hmotnosti jen 1,4 kg jde o skvělý a stabilní stojan vhodný zejména pro živá vystoupení. Barevné provedení: Black Země původu: Švédsko Hmotnost: 1,5 kg Maximální výška: 1560 mm Minimální výška: 970 mm
Objev podobné jako Bespeco SH12NE Stojan pro mikrofon
Bespeco MS11EVO Stojan pro mikrofon
Mikrofonní stojan se šibenicí. Stojan je přizpůsoben a navržen tak, aby si zachoval co nejnižší hmotnost pro snadný přenos a zároveň většinu z ní soustředil do bodů, kde je opravdu potřebná. Stojan je plně nastavitelný. Maximální výška je 202 cm a maximální dálka ramene 64 cm. Stojan si zachovává příjemnou hmotnost pouze 2,7 kg, ale je schopen udržet až 4kg zátěž. Barevné provedení Black and Gray. Země původu: Čína Maximální výška: 1600 mm Minimální výška: 870 mm Hmotnost: 2,9 kg
Objev podobné jako Bespeco MS11EVO Stojan pro mikrofon
Bespeco CLAMPSX Stojan pro mikrofon
Univerzální příslušenství aplikovatelné pro standardní klávesové stojany s patentovaným Clamp Systemem. Vybaveno rozšiřitelnou vnitřní sponkou. Stojan pro mikrofon kompatibilní do průměru 28 mm. Maximální výška: 500 mm Délka ramene: 600 mm Země původu: Itálie Minimální výška: 350 mm
Objev podobné jako Bespeco CLAMPSX Stojan pro mikrofon
Bespeco UKE05N Stojan pro ukulele
Stojan pro 5 ukulele. Povrch je v místech kontaktu nástroje se stojanem potažený gumou, která zabraňuje poškození. Rozměr: 53 x 67 cm. Hmotnost: 2,6 kg. Barva: Black Minimální výška: 430 mm Nosnost: 40 kg Šířka podstavy: 64 cm Země původu: Čína Kapacita počtu nástrojů: 5
Objev podobné jako Bespeco UKE05N Stojan pro ukulele
Bespeco UKE03N Stojan pro ukulele
Stojan pro 3 ukulele. Povrch je v místech kontaktu nástroje se stojanem potažený gumou, která zabraňuje poškození. Rozměr: 53 x 47 cm. Hmotnost: 2,2 kg. Barva: Black Země původu: Čína Šířka podstavy: 48 cm Kapacita počtu nástrojů: 3 Nosnost: 40 kg Minimální výška: 430 mm
Objev podobné jako Bespeco UKE03N Stojan pro ukulele
Bespeco KANGA07D Stojan pro více kytar
Kytarový stojan na 7 nástrojů. Kontaktní části mezi nástrojem a stojanem jsou potaženy testovaným materiálem zabraňujícím jakékoli chemické reakci s barvou nástroje. Stojan je dodáván v demontu. Barva: Černá Výška (cm): 72.5 Hmotnost: 4 kg Šířka (cm): 91.0 Typ: Stojan Kapacita počtu nástrojů: 7
Objev podobné jako Bespeco KANGA07D Stojan pro více kytar
Bespeco SH300DK Stojan pro studiové monitory
Multifunkční stojan s rovnou základnou. Vhodné pro notebook, tablet, reproduktory k monitoru nebo mixpult. Hmotnost netto (kg): 3.5 Povrch panelu: 250 mm x 300 mm Hmotnost: 3,5 kg Maximální výška: 500 mm Nosnost: 15 kg Minimální výška: 340 mm Barva: Černá Nastavitelná výška: Ano Počet v balení (ks): 1
Objev podobné jako Bespeco SH300DK Stojan pro studiové monitory
Bespeco KANGA05D Stojan pro více kytar
Kytarový stojan na 5 nástrojů. Kontaktní části mezi nástrojem a stojanem jsou potaženy testovaným materiálem zabraňujícím jakékoli chemické reakci s barvou nástroje. Stojan je dodáván v demontu. Kapacita počtu nástrojů: 5 Šířka (cm): 68.5 Hmotnost: 3,5 kg Typ: Stojan Výška (cm): 72.5 Barva: Černá
Objev podobné jako Bespeco KANGA05D Stojan pro více kytar
Bespeco KANGA03D Stojan pro více kytar
Kytarový stojan na 3 nástroje. Kontaktní části mezi nástrojem a stojanem jsou potaženy testovaným materiálem zabraňujícím jakékoli chemické reakci s barvou nástroje. Stojan je dodáván v demontu. Hmotnost: 3 kg Výška (cm): 72.5 Šířka (cm): 52.0 Typ: Stojan Barva: Černá Kapacita počtu nástrojů: 3
Objev podobné jako Bespeco KANGA03D Stojan pro více kytar
Bespeco SH300TC Stojan pro studiové monitory
Multifunkční stolní stojan se svorkou. Vhodné pro notebook, tablet, reproduktory monitoru a mixér. Nastavitelná výška: Ano Počet v balení (ks): 1 Barva: Černá Maximální výška: 490 mm Hmotnost: 2,5 kg Povrch panelu: 250 mm x 300 mm Hmotnost netto (kg): 45048 Nosnost: 15 kg Minimální výška: 320 mm
Objev podobné jako Bespeco SH300TC Stojan pro studiové monitory
Podívejte se také
- BESPECO SLSS030 (HN104771)
- BESPECO XCP600 (HN142261)
- BESPECO SLPP030 (HN104722)
- BESPECO LPS100 (HN147159)
- Sonáty pro violoncello (979-0-2601-0878-3)
- Violoncello (80-85780-05-4)
- BESPECO CROCODILE I (HN103349)
- stojan pro mikrofon mikrofonni stojan
- 12 Vánočních koled pro klarinet a fagot (violoncello) (9790706570006)
- stojan pro mikrofon
- Škola smyčcové techniky pro violoncello: op. 2, sešit III a IV
- BESPECO F150P Guitar Wall Hanger (HN221464)
- Jamník Tomáš, Kahánek Ivo: Sonáty pro violoncello a klavír - CD (SU3928-2)
- Rostropovič Mstislav: Suity pro violoncello (komplet). Russian Masters (2x CD) - CD (SU4044-2)
- stojan na reprobox repro stojan
- Orla stojan Pro bílý (21567)
- Violoncello, koleda & já (+online audio) (999-00-032-6242-4)
- Ericsson Mikael, Český komorní orchestr, Kukal Ondřej: Rejcha: Koncerty pro violoncello - CD (SU3873-2)
- Jamník Tomáš, Symfonický orchestr Českého rozhlasu, Netopil Tomáš: Kompletní dílo pro violoncello (2 (SU4034-2)
- Air Cleaner stojan pro profiSteril (OST30020)
- Rostropovič Mstislav, Česká filharmonie, Talich Václav: Dvořák: Koncert h moll pro violoncello a orc (SU4120-1)
- Auna Pro ST-1-STU, reproduktorový stojan