Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Cvičení pro rozvoj jemné motoriky a psaní - Pavel Svoboda
Publikace spojuje důraz na dynamiku psaní, zábavnost a motivační složku včetně soutěžení a práce ve dvojicích. Děti mohou vyzkoušet a procvičit různou rychlost tahů, zdokonalit se v přesnosti vedení tužky a ve správném držení psacího náčiní. Při plnění úkolů rozvíjejí periferní vidění a osvojují si některé zeměpisné pojmy a logická spojení. Část úkolů je koncipována jako modifikované závody dopravních prostředků. Publikaci lze využít v domácí přípravě žáků, ve škole při výuce psaní a při vzdělávání dětí se specifickou poruchou učení dysgrafie. Titul navazuje obsahem i formou na předchozí autorovy publikace Zábavná cvičení pro rozvoj čtení (Portál, 2003) a Cvičení pro rozvoj čtení (Portál, 2008). Mgr. P. Svoboda, Ph.D., je odborný asistent na katedře speciální pedagogiky Pedagogické fakulty Palackého univerzity v Olomouci. Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D., pracuje v pedagogicko-psychologické poradně ve Svitavách. Ve své odborné práci se zabývá zvláště reedukačními technikami pro nápravu očních pohybů u dětí se specifickými poruchami učení. V Portálu vyšla jeho kniha Zábavná cvičení pro rozvoj čtení.
Podívejte se také Playgro - Strukturované míčky pro rozvoj motoriky (9321104863980)
Cvičení pro rozvoj čtení - Pavel Svoboda
Průpravná zábavná cvičení pro vytváření správných návyků při čtení, k tříbení rozlišovacích schopností, k rozvoji paměti a fonematického vnímání. Při řešení úkolů dochází k propojování procesu čtení s osvojováním nových poznatků z oblasti zeměpisu, přírodovědy, literatury. Cvičení jsou vhodná pro domácí přípravu na vyučování i k obohacení výuky podle rámcových vzdělávacích programů. Svým zaměřením do oblasti stimulace okulomotorických pohybů je tato publikace ojedinělá a od jiných cvičení se liší motivační složkou. Kniha je určena dětem od 7 let, zejména začínajícím čtenářům a dětem se specifickými poruchami učení, rodičům, učitelům. Mgr. P. Svoboda, Ph.D., působí na PedF UP v Olomouci. Zabývá se speciálněpedagogickou diagnostikou a reedukačními technikami pro nápravu očních pohybů u dětí se specifickými poruchami učení. Je autorem Zábavných cvičení pro rozvoj čtení (Portál, 2004). Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D., pracuje v pedagogicko-psychologické poradně ve Svitavách. Ve své odborné práci se zabývá zvláště reedukačními technikami pro nápravu očních pohybů u dětí se specifickými poruchami učení. V Portálu vyšla jeho kniha Zábavná cvičení pro rozvoj čtení.
Podívejte se také Cvičení pro rozvoj jemné motoriky a psaní (978-80-262-1781-7)
Aktivity pro rozvoj jemné motoriky - Daniela Oddone, Veronica Sacca
Jemná motorika se podílí na většině činností, které denně provádíme. Oblékání, obouvání, čištění zubů…, o vše jsou činnosti, při nichž ji zapojujeme a které se rozvíjejí již od dětství. Čím vyspělejší jemná motorika, tím je dítě samostatnější a lépe se tak zapojí mezi vrstevníky. A to je také záměr této knihy, která nabízí řadu her a činností, jež vedou k rozvoji přesnosti pohybů, manuálních dovedností a koordinace oka a ruky, stejně jako k podpoře kreativity, pozornosti a představivosti. V první části kniha nabízí činnosti podporující koordinaci, koncentraci, zrakovou pozornost a zručnost. Další část knihy rozvíjí schopnost kontroly a koordinace pohybu. V poslední části najdeme dovednosti, které jsou důležité pro budoucí psaní. Součástí knihy je také 20 pracovních listů, které lze využít k rozvoji jemné motoriky. Daniela Oddone vystudovala kognitivní terapii a vývojovou psychomotoriku na univerzitě v Pise a nyní pracuje v centru, které se specializuje na terapii vývojových poruchVeronica Sacca vystudovala kognitivní terapii a vývojovou psychomotoriku na univerzitě v Messině a zabývá se terapií dysgrafie. Vyučuje masáže malých dětí. Podílí se na výzkumu a terapii vývojových poruch.
Podívejte se také Rozvoj grafo-motoriky: Jak rozvíjet kreslení a psaní (978-80-266-1603-0)
Podívejte se také
- treninkove pady pro cviceni
- farmona jantar penovy kondicioner pro jemne a poskozene vlasy 180 ml
- guma na cviceni sm system
- Fyziologie a léčebná rehabilitace motoriky člověka (80-247-1296-2)
- Strach a svoboda (978-80-763-7058-6)
- pavel kohout
- Svoboda a lidská práva (978-80-742-9036-7)
- Pavel z Tarsu a jeho svět (9788024623665)
- Kostka pro rozvoj smyslů (3838A)
- tuzidlo gelove pro jemne vlasy tangerine papaja 150 ml giovanni
- Osobní rozvoj
- Rozvoj hospicové péče a její bariéry (9788024629728)
- declare soft cleansing jemne cistici tonikum pro normalni plet 250 ml
- Rehabilitace motoriky člověka (978-80-271-0084-2)
- Svoboda (978-80-204-6020-2)
- Svoboda (978-80-257-0887-3)
- Svoboda Michal: La Busqueda - CD (UP0191)
- Svoboda Jarda: Solo - CD (MAM570-2)
- 133 her pro motivaci a rozvoj týmů (978-80-247-3927-4)
- victoria blok na psani linkovany dratena krouzkova vazba a5 70 listu
Jak se Hrášek učil 2: Pracovní a metodické listy pro rozvoj jemné motoriky a grafomotoriky (80-7346-038-6)
Kniha - autor Taťána Vargová, 80 stran, česky, volné listy
Objev podobné jako Jak se Hrášek učil 2: Pracovní a metodické listy pro rozvoj jemné motoriky a grafomotoriky (80-7346-038-6)
Rozvoj grafo-motoriky: Jak rozvíjet kreslení a psaní (978-80-266-1603-0)
Kniha - autor Jiřina Bednářová; Vlasta Šmardová, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace tvoří s pracovními listy Jak se pastelky učily kreslit, Mezi námi pastelkami, Co si tužky povídaly a Na návštěvě u malíře ucelený soubor, doplňuje a shrnuje informace a podává souhrnný komplex poznatků o vývoji grafomotoriky, dětské kresby, možnostech rozvoje a podpory této oblasti. Publikaci pro práci s dětmi využijí učitelé mateřských škol, 1. stupně základních škol, speciální pedagogové a také rodiče.
Objev podobné jako Rozvoj grafo-motoriky: Jak rozvíjet kreslení a psaní (978-80-266-1603-0)
Strukturované míčky pro rozvoj motoriky
Strukturované míčky pro rozvoj motoriky z kategorie Didaktické hračky, od značky Playgro, máme skladem. Do 3 dnů u Vás.
Objev podobné jako Strukturované míčky pro rozvoj motoriky
Strukturované míčky pro rozvoj motoriky 3ks
Senzomotorické míčky od Playgra jsou určeny pro děti od 6 měsíců. Díky různě tvarovaným výstupkům a velikosti míčků rozvíjejí hmat a jemnou motoriku u vašeho dítěte. Pastelové barvy podporují rozvoj zraku. Pro děti od 6 měsíců Neobsahuje BPA. V balení 3 míčky Cena
Objev podobné jako Strukturované míčky pro rozvoj motoriky 3ks
Playgro - Strukturované míčky pro rozvoj motoriky (9321104863980)
Míč pro děti , vhodné pro děti od 0,5 let Interaktivní chrastící míček Playgro potěší každé miminko. Hračka má uvnitř ukrytou rolničku, která při pohybu míčku rozpustile cinká.Strukturované míčky Playgro potěší každé miminko. Šest míčků je z různě strukturovaného materiálu s tvarovanými výstupky. Dítě je prozkoumává a rozvíjí si tak své hmatové dovednosti, ať už míčky ohmatává rukou nebo pusou. Zářivé barvy stimulují zrak. Míčky Playgro jsou lehké, uvnitř duté, mají různou velikost a perfektně padnou do dětských rukou. Plast je zdravotně nezávadný a neobsahuje BPA, hračka je tedy bezpečná i pro nejmenší děti.Klíčové vlastnosti strukturovaných míčků PlaygroSada šesti strukturovaných míčků Playgro pro kluky i holkyRůzně strukturovaný materiál s tvarovanými výstupkyDítě rozvíjí své hmatové dovednosti, když míčky zkoumá rukou nebo pusouVeselé barvy stimulují zrakMíčky Playgro jsou lehké, uvnitř dutéRůzná velikost, perfektně padnou do dětských rukouZe...
Objev podobné jako Playgro - Strukturované míčky pro rozvoj motoriky (9321104863980)
Cvičení pro rozvoj řeči - Julia Kidd, Charlotte Lynch
Náměty pro více než sto zábavných činností slouží učitelkám v mateřských školách i rodičům k podpoře vývoje řeči dětí raného věku. Logopedům umožňuje přehledné zhodnocení oblastí, v nichž má dítě problémy, a naplánování vhodného terapeutického postupu. Rodiče i vychovatelé mohou knihu využít také při nápravě těžších poruch řeči, které lze zachytit již v batolecím věku dítěte, a při práci s dětmi s poruchami sluchu. Autorky kladou důraz na to, aby se cvičení mohla přirozeně začlenit do každodenních činností a her dítěte.
Objev podobné jako Cvičení pro rozvoj řeči - Julia Kidd, Charlotte Lynch
Cvičení pro rozvoj čtení (978-80-262-0196-0)
Kniha – autor Pavel Svoboda, 56 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Pavel Svoboda, 56 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pro začínající čtenáře a děti se specifickými poruchami učení. Průpravná zábavná cvičení pro vytváření správných návyků při čtení, k tříbení rozlišovacích schopností, k rozvoji paměti a fonematického vnímání. Při řešení úkolů dochází k propojování procesu čtení s osvojováním nových poznatků z oblasti zeměpisu, přírodovědy, literatury. Cvičení jsou vhodná pro domácí přípravu na vyučování i k obohacení výuky podle rámcových vzdělávacích programů. Kniha je určena dětem od 7 let, zejména začínajícím čtenářům a dětem se specifickými poruchami učení, rodičům, učitelům.
Objev podobné jako Cvičení pro rozvoj čtení (978-80-262-0196-0)
Psychologie vítězství: A 111 cvičení pro rozvoj psychiky (978-80-262-1871-5)
Kniha - autor Václav Petráš, 360 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá, doprava zdarma s AlzaPlus+ Tato kniha je praktickým a efektivním nástrojem pro ty, kteří na sobě chtějí pracovat – ať už se jedná o sportovce, na které se obrací primárně, nebo o kohokoli jiného. Jejím cíle je pomoci lidem posílit jejich psychiku: zabývá se motivací, sebedůvěrou a sebevědomím, koncentrací, zvládáním tlaku a řadou dalších témat. Srozumitelně a prakticky vysvětluje klíčová témata a využívá k tomu desítky konkrétních příkladů a příběhů ze světa sportu, a to tak, aby každý čtenář mohl okamžitě zapracovat jednotlivá témata a doporučení do svého sportovního výkonu, tréninku, ale i běžného života. Kniha zároveň obsahuje 111 cvičení, kterým se mohou čtenáři samostatně věnovat pro rozvoj své psychiky. Ať už je vaším cílem cokoli, můžete se mu přiblížit. Tato kniha vám bude na vaší cestě mapou, parťákem, mentorem a snad i trvalým zdrojem inspirace. Jde vlastně o jakéhosi šerpu,...
Objev podobné jako Psychologie vítězství: A 111 cvičení pro rozvoj psychiky (978-80-262-1871-5)
Osobní IQ trenér: Cvičení pro rozvoj myšlení a trénink paměti (978-80-247-5176-4)
Kniha - autor Wolfgang Reichel, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - Jak jsem inteligentní? - Jsem lepší v jazykových dovednostech, nebo prostorové představivosti? - Jak jsem na tom s matematickým a logickým myšlením? - Mohu své IQ zvýšit? S touto knížku získáte na tyto otázky odpověď. A pokud první výsledek nebude zrovna povzbudivý, nevadí. Inteligence totiž není neměnná veličina, naopak ji lze procvičováním a tréninkem stále zlepšovat. V klidu a pohodlí domova si můžete vyzkoušet více než 500 testových situací a úloh z oblasti jazyka, matematického a logického myšlení, prostorové představivosti a paměti. Tato cvičení jsou ideální přípravou na závěrečný velký IQ test, ve kterém si můžete stanovit svůj inteligenční kvocient. Začněte trénovat svůj mozek ještě dnes!
Objev podobné jako Osobní IQ trenér: Cvičení pro rozvoj myšlení a trénink paměti (978-80-247-5176-4)
Pohybové hry pro školáky: 129 cvičení pro rozvoj sportovních dovedností (978-80-271-2064-2)
Kniha - autor Ivan Pokorný, 128 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá - autor Ivan Pokorný, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jednotlivá cvičení pro rozvoj sportovních dovedností dětí obsahují schematický i slovní popis činnosti, který pomůže jednoduchým a zábavným způsobem vést žáky. Autoři zásobník cvičení připravili na základě vlastních mnohaletých odborných i praktických znalostí sportovních aktivit a postupným zjišťováním potřeb učitelů tělesné výchovy a jejich pozitivní zpětnou vazbou. Kromě všeobecných pohybových her kniha obsahuje i konkrétní cvičení pro nácvik základních činností ve fotbale, volejbale, badmintonu, softbalu, florbalu, házené a basketbalu.
Objev podobné jako Pohybové hry pro školáky: 129 cvičení pro rozvoj sportovních dovedností (978-80-271-2064-2)
90 testů, her a cvičení pro rozvoj myšlení, paměť a koncentraci (978-80-271-0046-0)
Elektronická kniha - autor Gareth Moore, 136 stran Začíná váš mozek lenivět? Častěji zapomínáte a nedaří se vám zapamatovat si důležitá data či jména? Pak je načase, aby váš mozek dostal pořádně zabrat. Vyzvěte na souboj své duševní „špeky“ a zlepšete výkon svého mozku s tím nejlepším trenérem — s touto knihou!
Objev podobné jako 90 testů, her a cvičení pro rozvoj myšlení, paměť a koncentraci (978-80-271-0046-0)
Klárka hezky povídá: Logopedická cvičení pro rozvoj plynulosti řeči a vyjádřování (978-80-7238-925-4)
Kniha - autor Michaela Černická; Lucie Danielová, 64 stran, česky Obrázková kniha je určena pro děti s narušenou komunikační schopností. K nápadu knihu vytvořit dovedla Michaelu Černickou, jednu z autorek, zkušenost z návštěv logopedické ambulance s vlastní dcerou.
Objev podobné jako Klárka hezky povídá: Logopedická cvičení pro rozvoj plynulosti řeči a vyjádřování (978-80-7238-925-4)
90 testů, her a cvičení pro rozvoj myšlení, paměť a koncentraci (978-80-271-0046-0)
Kniha - autor Gareth Moore, 136 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Začíná váš mozek lenivět? Častěji zapomínáte a nedaří se vám zapamatovat si důležitá data či jména? Pak je načase, aby váš mozek dostal pořádně zabrat. Vyzvěte na souboj své duševní „špeky“ a zlepšete výkon svého mozku s tím nejlepším trenérem – s touto knihou! Zábavné početní, logické a jazykové úkoly na procvičení paměti a pochopení textu jsou jako posilovací stroje pro vaši šedou kůru mozkovou. Kniha je nabitá cvičeními, úkoly a testy různé náročnosti, které vám pomohou: Zdokonalit vaši paměť. Zvýšit koncentraci. Zlepšit rychlost zpracování myšlenek. Posílit vaše rozumové a matematické dovednosti. Výzkumy potvrzují, že pravidelné řešení náročných hádanek zlepšuje průtok krve do mozku, zvyšuje přísun kyslíku, a tak odvrací stárnutí. Tato kniha dostane váš mozek do takové kondice, o jaké se vám nesnilo!
Objev podobné jako 90 testů, her a cvičení pro rozvoj myšlení, paměť a koncentraci (978-80-271-0046-0)
Cvičení pro rozvoj řeči: Prevence a náprava poruch komunikace u mladších dětí (978-80-262-1156-3)
Kniha - autor Charlotte Lynch; Julia Kidd, 136 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Náměty pro více než sto zábavných činností slouží učitelkám v mateřských školách i rodičům k podpoře vývoje řeči dětí raného věku. Logopedům umožňuje přehledné zhodnocení oblastí, v nichž má dítě problémy, a naplánování vhodného terapeutického postupu. Rodiče i vychovatelé mohou knihu využít také při nápravě těžších poruch řeči, které lze zachytit již v batolecím věku dítěte, a při práci s dětmi s poruchami sluchu. Autorky kladou důraz na to, aby se cvičení mohla přirozeně začlenit do každodenních činností a her dítěte.
Objev podobné jako Cvičení pro rozvoj řeči: Prevence a náprava poruch komunikace u mladších dětí (978-80-262-1156-3)
Kognitivní trénink pro třetí věk: 100 cvičení pro rozvoj koncentrace, kreativity, paměti a verbálníc (978-80-271-0067-5)
Kniha - autor Jana Bílková, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Cvičení, která najdete v této publikaci, mají prostřednictvím tréninku jednotlivých kognitivních funkcí sloužit k rozvoji a optimalizaci celkové mentální kondice a mentálního tempa. Autorka se v rámci kognitivních funkcí cíleně zaměřuje na koncentraci, kreativitu, verbální dovednosti a zčásti i na paměť, přičemž největší prostor je věnován právě verbálním aktivitám – hříčkám a cvičením s písmeny, slovy a jazykem. Většina cvičení byla primárně připravována pro studenty univerzit třetího věku, jimž sloužila jako krátká praktická zpestření při přednáškách o psychologii. Nicméně i když nespadáte do kategorie třetího věku, kniha vám má co nabídnout. Nakonec tato cvičení často řeší i děti, partneři a vnoučata posluchačů univerzit třetího věku. Přejeme všem čtenářům dobrou zábavu a výdrž při tréninku.
Objev podobné jako Kognitivní trénink pro třetí věk: 100 cvičení pro rozvoj koncentrace, kreativity, paměti a verbálníc (978-80-271-0067-5)
Počítání soba Boba 2. díl: Cvičení pro rozvoj matematických schopností a logického myšlení pro děti (978-80-266-1648-1)
Kniha - autor Jiřina Bednářová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji matematických schopností a prevenci potíží v matematice po zahájení školní docházky, zároveň rozvíjí matematické nadání, přemýšlení. Při práci s knihou se budují základní matematické pojmy jako např. všechny, některé, málo, hodně, stejně, méně, více … Zaměřuje se na rozvoj matematických schopností, jako je třídění, řazení, základy orientace v prostoru atd.
Objev podobné jako Počítání soba Boba 2. díl: Cvičení pro rozvoj matematických schopností a logického myšlení pro děti (978-80-266-1648-1)
Počítání soba Boba 1. díl: Cvičení pro rozvoj matematických schopností a logického myšlení pro děti (978-80-266-1755-6)
Kniha - autor Jiřina Bednářová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji matematických schopností a prevenci potíží v matematice po zahájení školní docházky, zároveň rozvíjí matematické nadání, přemýšlení. Při práci s knihou se budují základní matematické pojmy jako např. všechny, některé, málo, hodně, stejně, méně, více… Zaměřuje se na rozvoj schopností, jako je třídění, řazení, základy orientace v prostoru atd.
Objev podobné jako Počítání soba Boba 1. díl: Cvičení pro rozvoj matematických schopností a logického myšlení pro děti (978-80-266-1755-6)
Počítání soba Boba: Cvičení pro rozvoj matematických schopností a logického myšlení pro děti od 3 do (978-80-266-1632-0)
Kniha - autor Jiřina Bednářová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji matematických schopností a prevenci potíží v matematice po zahájení školní docházky, zároveň rozvíjí matematické nadání, přemýšlení. Při práci s knihou se budují základní matematické pojmy jako např. všechny, některé, málo, hodně, stejně, méně, více… Zaměřuje se na rozvoj schopností, jako je třídění, řazení, základy orientace v prostoru atd.
Objev podobné jako Počítání soba Boba: Cvičení pro rozvoj matematických schopností a logického myšlení pro děti od 3 do (978-80-266-1632-0)
Počítání soba Boba 3.díl: Cvičení pro rozvoj matematických schopností a logického myšlení (5-7 let) (978-80-266-1640-5)
Kniha - autor Jiřina Bednářová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji matematických schopností a prevenci potíží v matematice po zahájení školní docházky, zároveň rozvíjí matematické nadání, přemýšlení. Při práci s knihou se budují základní matematické pojmy jako např. všechny, některé, málo, hodně, stejně, méně, více… Zaměřuje se na rozvoj schopností, jako je třídění, řazení, základy orientace v prostoru atd.
Objev podobné jako Počítání soba Boba 3.díl: Cvičení pro rozvoj matematických schopností a logického myšlení (5-7 let) (978-80-266-1640-5)
Zábavná cvičení pro rozvoj čtení - Pavel Svoboda
Pracovní listy pomáhají zábavnou formou při nácviku čtení. Úkoly jsou založeny na zjištění, že kvalita čtení má zvláštní vztah k očním pohybům a vizuální percepci, důležitou složkou je plynulé sledování obrázků nebo textu. Cvičení lze rozdělit na čtenářská a nečtenářská, u každého je označen stupeň obtížnosti (1-5). Náměty jsou vybrány z oblastí, které děti baví, vyskytují se tu zvířata, hrady, zříceniny, tajná písma, i Harry Potter a Pán prstenů. Čtenář kromě pečlivého zrakového vnímání musí zapojit i logický úsudek, paměť a pozornost. Na konci publikace je uveden klíč se správnými výsledky řešení. Pracovní listy jsou vhodné pro individuální práci s dětmi, které si chtějí nebo potřebují zlepšit čtenářské dovednosti, lze je využít i ve specializovaných dyslektických třídách, v pedagogicko-psychologických poradnách nebo v domácím prostředí. Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D., pracuje v pedagogicko-psychologické poradně ve Svitavách. Ve své odborné práci se zabývá zvláště reedukačními technikami pro nápravu očních pohybů u dětí se specifickými poruchami učení.
Objev podobné jako Zábavná cvičení pro rozvoj čtení - Pavel Svoboda
E-learning jako prostředek pro rozvoj cizojazyčného akademického psaní v anglick (978-80-210-8818-4)
Kniha - autor Gabriela Hublová, 234 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Odborná kniha se věnuje oblasti využívání informačních a komunikačních technologií (ICT) v cizojazyčném terciálním vzdělávání. Její vznik byl motivován třemi faktory, a to současným akcentem na internacionalizaci českého vysokého školství, hledáním příležitostí k rozvíjení dovednosti cizojazyčného akademického psaní mimo kontaktní výuku a v neposlední řadě potenciálem, který je spojován s využíváním ICT v cizojazyčné výuce z hlediska naplnění soudobých didaktických principů. V centru pozornosti dané publikace stojí posouzení vlivu čistě e-learningového kurzu akademického psaní v anglickém jazyce na rozvoj diskurzivní kompetence participujících studentů. Na základě prezentovaných výzkumných zjištění jsou formulována doporučení pro didaktickou praxi a je zhodnocen přínos účasti v kurzu.
Objev podobné jako E-learning jako prostředek pro rozvoj cizojazyčného akademického psaní v anglick (978-80-210-8818-4)
Velký IQ a EQ trenér: Více než 600 cvičení pro rozvoj myšlení, lepší paměť a koncentraci + EQ testy (978-80-271-2478-7)
Kniha - autor Wolfgang Reichel, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá S touto knížkou si procvičíte své myšlení a zlepšíte nejen své IQ, ale také svou emoční inteligenci, tzv. EQ. Na více než 600 cvičeních si vyzkoušíte a posílíte jazykové dovednosti, paměť, logické a matematické myšlení a prostorové vnímání. Natrénujete si také, jak řešit různé typy otázek, a budete díky tomu úspěšnější při skutečném testování. Druhá část knížky nabízí cvičení zaměřené na EQ - od sebehodnocení, motivaci, empatii až po sociální dovednosti. Pomocí jednoduchých testů si rychle zkontrolujete své schopnosti a vlastnosti týkající se emoční inteligence. Na závěr si můžete provést dva komplexní testy IQ a prověřit si tak, co jste se naučili. Knížka je určena všem, kteří chtějí procvičovat svou celkovou inteligenci. Je velmi cenná pro studenty připravující se na testy studijních předpokladů.
Objev podobné jako Velký IQ a EQ trenér: Více než 600 cvičení pro rozvoj myšlení, lepší paměť a koncentraci + EQ testy (978-80-271-2478-7)
Kostka pro rozvoj smyslů (3838A)
Interaktivní hračka - vhodné od 10 měsíců Kostka pro rozvoj smyslů patří mezi interaktivní hračky, které stimulují psychomotorický vývoj dětí. Na každé straně najdete zajímavé dětské hlavolamy. Dvě strany obsahují vkládačky podle tvarů, další strana je vytvořena na bázi telefonu s hudebními tlačítky a čísly. Pro zvukové vjemy jsou zde připraveny klávesy a hudební tlačítka. Jemnou motoriku si děti mohou procvičit na ozubených kolech a také při posouvání předmětů na hrazdičkách. Poslední strana obsahuje zrcátko, ve kterém dítě může poznávat svůj obličej. Najdete zde také klíč a zámek, který lze odemknout. Klíčové vlastnosti interaktivní hračky Kostka pro rozvoj smyslůInteraktivní hračka Kostka pro rozvoj smyslů pomáhá psychomotorickému vývoji dítěteSkládá se ze 6 stran se zajímavými hlavolamyPodporuje zrakové, sluchové i hmatové smyslyFunguje na 4 AAA baterieDisponuje madlem na přenášeníKostku můžete snadno vypnout Snadný...
Objev podobné jako Kostka pro rozvoj smyslů (3838A)
Říkanky pro rozvoj řeči - Jitka Tučková
Děti s opožděným vývojem řeči nebo děti s dysfázií se obtížně učí básničky. Jsou pro ně příliš složité, mnoho hlásek nedokážou správně vyslovit, a proto jsou básničky v jejich podání často nesrozumitelné, což negativně ovlivňuje jejich sebevědomí. Kniha obsahuje soubor jednoduchých ilustrovaných říkadel, která mohou logopedi, učitelky mateřských škol i rodiče s úspěchem použít u dětí, které mají s řečí závažnější problémy. Básničky mohou posloužit také pro podporu normálního vývoje řeči u malých dětí. Nejjednodušší říkanky obsahují pouze hlásky prvního artikulačního okruhu, u dalších se postupně přidávají hlásky další. V žádné básničce nejsou sykavky ani hlásky l, r, ř, které jsou z hlediska výslovnosti nejobtížnější. Jednoduché ilustrace podporují zapamatování říkanky, takže si je mohou osvojit i děti, které mají z různých důvodů potíže s učením.
Objev podobné jako Říkanky pro rozvoj řeči - Jitka Tučková
SES Creative korálky pro rozvoj smyslů
S korálky SES Sensory použijete vaše smyslové orgány k prozkoumání různých tvarů, materiálů, barev a textur a zároveň vytvoříte krásný náhrdelník. Bezpečný propojovací kabel se skládá z jednotlivých částí, takže řetěz nemusíte uzlovat a můžete jej kdykoli vytvořit znovu. Podrobnosti o produktu: Rozměry (délka x šířka x výška): 30 x 4 x 20 cm Obsah: 4 dřevěné korálky, 3 pěnové korálky, 2 různé plastové korálky, plastová spojovací šňůra Sensory hra Další informace o různých tvarech, materiálech, barvách a texturách při hraní Stimuluje představivost a kreativitu Rozvíjí se motorické dovednosti Věk : od 18 měsíců
Objev podobné jako SES Creative korálky pro rozvoj smyslů
Průvodce počátečního čtení a psaní - Hana Staudková, Radka Wildová
Metodický průvodce učebnicemi počátečního čtení a psaní ALTER přináší náměty ověřené praxí, opírající se o výsledky terénních výzkumů. Metodická doporučení plně respektují nové poznatky dětské psychologie a akcentují moderní trendy v oboru primární pedagogiky.
Objev podobné jako Průvodce počátečního čtení a psaní - Hana Staudková, Radka Wildová
Čtení a psaní odborného textu v environmentálních vědách (9788024638225)
Elektronická kniha - autor Jan Frouz a Olga Vindušková, 96 stran, česky Tato knížka představuje úvod do světa odborné literatury v environmentálních vědách a je určena zejména studentům vysokých škol v bakalářském, magisterském i doktorském stupni studia. První část knihy se věnuje různým druhům odborných publikací - proč vůbec vznikají, jakou mají strukturu a jak bychom měli přistupovat k jejich četbě. Ve druhé části poskytují autoři praktické rady pro přípravu a psaní odborného textu, ať už se jedná o literární rešerši, nebo o odborný článek popisující empirický výzkum. Hlavní text knihy doprovázejí samostatné boxy, ve kterých jsou detailněji vysvětleny některé aspekty vědecké práce a literatury (např. statistika, tvorba a interpretace grafů a tabulek, pravidla citování, použití citačních manažerů, správa dat aj.).
Objev podobné jako Čtení a psaní odborného textu v environmentálních vědách (9788024638225)
Prvopočáteční čtení a psaní (978-80-271-0289-1)
Elektronická kniha - autor Martina Fasnerová, 288 stran Učitelé v praxi i studenti pedagogických oborů prohloubí své znalosti na poli práce se živou abecedou a se slabikářem, jaký typ slabikáře si vybrat, které pomůcky je možné využívat a jak celkově přistupovat k výuce čtení a psaní. Pozornost je věnována také specifickým poruchám u dětí, jejich příčinám a tomu, jak moc ovlivňují průběh vyučování. Publikace mapuje nejnovější výzkumná šetření, jako jsou například rychlost písma nebo význam nové písemné předlohy Comenia Script. Seznamuje i s výsledky posledního výzkumu, který byl realizován v roce 2016 a týkal se čtenářských kompetencí dětí a žáků v primárním a preprimárním vzdělávání z pohledu pedagogů mateřských a základních škol.
Objev podobné jako Prvopočáteční čtení a psaní (978-80-271-0289-1)
Méďovo čtení a psaní 1. díl - Renata Němcová, Lucie Hortová
Pracovní sešit je určen pro děti se SVP, dyslexii a lehkým mentálním postižením.Tento pracovní sešit „Méďovo čtení a psaní – 1. díl“ vznikl z důvodu nedostatku učebních materiálů, učebnic a pracovních sešitů ve třídách ZŠ speciálních.Plněním úkolů žáky doprovází po celý školní rok kamarád MÉĎA. Sešit je rozdělený podle ročních období a významných svátků (Vánoce, Velikonoce). Na každé straně jsou vždy maximálně čtyři úkoly. Písmo jsme záměrně zvolili většinou tiskací velké. Nedílnou součástí jsou veselé obrázky a motivační otázky na upevnění čteného textu.Přestože vznikl pracovní sešit Méďovo čtení a psaní – 1. díl ve speciální základní škole a je úspěšně využíván u žáků se SMP konkrétní školy, je nutné si uvědomit, že děti ve speciálních školách mají velmi individuální potřeby, a že to, co funguje u jednoho, u druhého nemusí. Proto je na zvážení každého pedagoga a vychovatele nebo rodiče, kteří budou používat tento pracovní sešit, jakou míru samostatnosti a jaké schopnosti má konkrétní dítě/žák, a jak podle toho pak budou k úkolům přistupovat.Pracovní sešit byl úspěšně vyzkoušen u žáků s dyslexií a LMP. Je vhodným doplněním výuky českého jazyka pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách.
Objev podobné jako Méďovo čtení a psaní 1. díl - Renata Němcová, Lucie Hortová
Méďovo čtení a psaní 2. díl - Renata Němcová, Lucie Hortová
Pracovní sešit pro děti se SVP, dyslexii a lehkým mentálním postižením. Pracovní sešit „Méďovo čtení a psaní – 2. díl“ je dalším sešitem, který vznikl z důvodu nedostatku učebních materiálů, učebnic a pracovních sešitů ve třídách ZŠ speciálních.Plněním úkolů žáky doprovází po celý školní rok kamarád MÉĎA. Sešit je rozdělený podle ročních období a významných svátků (Vánoce, Velikonoce). Druhý díl obsahuje navíc krátké básničky a koledy, které napomáhají trénování paměti. Na každé straně jsou vždy maximálně čtyři úkoly. Písmo je záměrně zvoleno většinou tiskací velké. Nedílnou součástí jsou veselé obrázky.Některé děti, které čtou s porozuměním, se se zadáním seznámí samy. Ostatním je čte učitelka, asistentka nebo rodič. Kromě daných pokynů k jednotlivým cvičením si pedagog může s textem pracovat i šířeji doplňkovými činnostmi dle své tvořivosti či nápaditosti, potřeby či úpravy danému žákovi. Pracovní sešit je vhodným doplněním výuky českého jazyka pro žáky nižších ročníku základní školy.Lze ho úspěšně využít u žáků s SVP, u žáků s dyslexií a na domácí procvičování.Přestože vznikl pracovní sešit Méďovo čtení a psaní – 2. díl ve speciální základní škole a je úspěšně využíván od 5. ročníku u žáků se SMP konkrétní školy, je nutné si uvědomit, že děti ve speciálních školách mají velmi individuální potřeby, a že to, co funguje u jednoho, u druhého nemusí. Proto je na zvážení každého pedagoga a vychovatele nebo rodiče, kteří budou používat tento pracovní sešit, jakou míru samostatnosti a jaké schopnosti má konkrétní dítě/žák, a jak podle toho pak budou k úkolům přistupovat.
Objev podobné jako Méďovo čtení a psaní 2. díl - Renata Němcová, Lucie Hortová
Hry pro rozvoj komunikačních schopností - Deborah M. Plummer
Umět se správně vyjádřit, dát najevo, co chci, najít ta správná slova… To vše někdy představuje zejména pro děti velkou výzvu. Tato kniha je plná zábavných a kreativních nápadů, které pomáhají k rozvíjení vyjadřovacích schopností. Najdeme v ní hry, jež rozvíjejí slovní zásobu, dechová cvičení, aktivity pro zdokonalení neverbální komunikace a artikulace. Hry jsou určeny pro skupinovou i individuální práci s dětmi a využijí ji nejen učitelé a vychovatelé, ale zajímavé podněty v ní najdou i rodiče. Deborah M. Plummer je vysokoškolská pedagožka (De Montfort University, Leicester) a terapeutka, autorka řady publikací pro práci s dětmi i s dospělými.
Objev podobné jako Hry pro rozvoj komunikačních schopností - Deborah M. Plummer
Hry pro rozvoj všímavosti u dětí - Deborah M. Plummer
Schopnosti zaměření (focusing), uvolnění (relaxation) a soustředění (concentration) jsou klíčem k tomu, aby děti a mladí lidé byli schopni dosáhnout emoční pohody, stejně jako pro rozvoj dovedností a schopností u dětí. Tato kniha staví na modelu všímavé hry k dosažení pocitu pohody u dětí. Autorka vytvořila tento přístup, který pomáhá dětem uvědomovat si svůj vnitřní a vnější svět. První část se věnuje teoretickým a praktickým základům. Jsou zde popsány zásady při užití modelu všímavé hry při zohlednění emočního prostředí. Vychází z toho, že potřeba se na něco soustředit je přirozenou součástí našeho života. Samotná všímavá hra pak rozvíjí živé interakce, učen při ní probíhá hrou. Při strukturování prostředí je třeba jasně definovat role, pravidla a hranice, aby se děti cítily v bezpečí. Podpůrné prostředí, v němž se uznávají a cení všechny emoce, podporuje motivaci k soustředění a sebezklidnění. Potřeba je k tomu pět základních dovedností: sebekontrola, přizpůsobivost, účinné naslouchání, účinné pozorování a představivost. Druhá část je zásobárnou her a aktivit od „Zaměření na tělo“, „Konec nervozity“ k „Hudebním kresbám“ a „Předání úsměvu“. Aktivity je vhodné použít jak ve skupinách dětí ve věku 5-12 let, stejně jako s jednotlivci, a mohou být upraveny pro děti se zvláštními potřebami a potížemi se soustředěním, jako je ADHD, a pro starší děti. U každé hry je přehledná úvodní tabulka (ikony) s údaji o spodní věkové hranici, pro kterou je hra vhodná, délce cvičení, zda je hra pro větší či menší skupiny, zda při hře děti mluví a co jsou základní prvky, schopnosti či dovednosti, které se při hře rozvíjejí (např. sebepřijetí, představivost, sebeovládání, dedukce, naslouchání, sebedůvěra). Kromě popisu základních pravidel hry jsou uvedeny možné úpravy a nápady na její další rozvíjení. Deborah M. Plummer je vysokoškolská pedagožka (De Montfort University, Leicester) a terapeutka, autorka řady publikací pro práci s dětmi i s dospělými. V Portálu vyšly její knihy Skupinové hry pro rozvíjení sebeúcty (2013) a Učíme děti zvládat úzkost, obavy a stres (2013).
Objev podobné jako Hry pro rozvoj všímavosti u dětí - Deborah M. Plummer
Hry pro rozvoj čtení (978-80-271-3778-7)
Elektronická kniha - autor Lenka Theodora Ficová, 136 stran, česky Jestlipak víte, kdy se u dítěte začínají rozvíjet předpoklady pro to, aby z něho nebo z ní vyrost zdatný čtenář? Pokud hádáte předškolní věk nebo dokonce první třídu, jste vedle jak ta jedle! Pojďme se společně pěkně popořádku podívat na to, co takový budoucí čtenář potřebuje k úspěchu. Kniha vás odlehčeným způsobem provede všemi rovinami a zákoutími čtenářství. Na příkladech si ukážeme, co všechno zahrnuje takzvaná čtenářská gramotnost i jaké nesnáze mohou nastat, pokud dítěti neposkytneme všechny potřebné podněty, aby z něj vyrostl čtenář. A aby to nebylo jen takové čtení o čtení, představíme si pěknou řádku her a pracovních listů, s jejichž pomocí rozvoj dovedností potřebných pro čtení u svého dítěte podpoříte raz dva.
Objev podobné jako Hry pro rozvoj čtení (978-80-271-3778-7)
Říkanky pro rozvoj řeči (978-80-262-1780-0)
Kniha - autor Jitka Tučková, 48 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Říkanky pro rozvoj řeči (978-80-262-1780-0)
Procvičujeme si vzory a psaní koncovek podstatných jmen pro 4. r. ZŠ
Řada cvičebnic z českého jazyka Procvičujeme si – osmičlenný komplet sešitů pro 1. stupeň ZŠ. Každý se věnuje jednomu jazykovému jevu. Všechny sešity jsou opatřeny klíčem. Uplatní se ve škole i při domácím procvičování. Pro každý ročník jsou připraveny dvě cvičebnice.
Objev podobné jako Procvičujeme si vzory a psaní koncovek podstatných jmen pro 4. r. ZŠ
Školák s ADHD Český jazyk a psaní (978-80-7496-431-2)
Kniha - 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V edici Školák s ADHD jsou řady cvičení pro pomoc při potížích s učivem českého jazyka, čtení a psaní, matematiky a sociálních dovedností. Pracovní listy podporují u školáků s ADHD a s SPU porozumění pracovnímu zadání a rozvíjejí další dovednosti, které všichni školáci potřebují pro úspěšné zvládnutí školní docházky.
Objev podobné jako Školák s ADHD Český jazyk a psaní (978-80-7496-431-2)
Procvičujeme si psaní y/ý a i/í po tvrdých a měkkých souhláskách a psaní ě pro 2. r. ZŠ
Řada cvičebnic z českého jazyka Procvičujeme si – osmičlenný komplet sešitů pro 1. stupeň ZŠ. Každý se věnuje jednomu jazykovému jevu. Všechny sešity jsou opatřeny klíčem. Uplatní se ve škole i při domácím procvičování. Pro každý ročník jsou připraveny dvě cvičebnice.
Objev podobné jako Procvičujeme si psaní y/ý a i/í po tvrdých a měkkých souhláskách a psaní ě pro 2. r. ZŠ
Písmena - genetická metoda čtení a psaní, pracovní učebnice pro 1.ročník - Jitka Rubínová
Učebnice je vhodná pro výuku čtení a psaní nejen genetickou metodou.První část je určena k poznání písmen abecedy a k analýze hlásek ve slově. Žák určuje, zda je hláska na začátku, uprostřed či na konci slova. Součástí jsou i doplňující cvičení: křížovky,
Objev podobné jako Písmena - genetická metoda čtení a psaní, pracovní učebnice pro 1.ročník - Jitka Rubínová
SKIP HOP Chrastítko na rozvoj motoriky kulatá do ruky Ježek 3m+
Pouze pro domácí užití. Měkký materiál pro snadné uchopení i dětskou ručičkou. Postranní úchyty s kuličkami. Údržba: Čistěte pomocí vlhkého hadříku nebo houbičky. Výrobek splňuje nebo překračuje veškeré bezpečnostní standardy ASTM, EN71 a příslušné bezpečnostní normy. Věk 3m+ 0% BPA, 0% PVC, bez ftalátů Vyrobeno v Číně UPOZORNĚNÍ: Vyhoďte při prvních známkách poškození nebo opotřebení. Před použitím odstraňte a správně zlikvidujte všechny obalové materiály. Dodavatel: ags 92, s.r.o., Drahobejlova 2515/18, 190 00 Praha Česká republika info@ags92.com
Objev podobné jako SKIP HOP Chrastítko na rozvoj motoriky kulatá do ruky Ježek 3m+
SKIP HOP Chrastítko na rozvoj motoriky kulatá do ruky Liška 3m+
Vyzkoušejte hračku, která získala prestižní cenu „ToyAward 2015“ na mezinárodním veletrhu hraček v Norinberku. Hračky jsou vyrobeny z měkkého materiálu pro snadné uchopení i dětskou ručičkou. Postranní úchyty s kuličkami chrastí. Rozměry produktu: 9 cm x 12 cm x 16,5 cm UPOZORNĚNÍ: Vyhoďte při prvních známkách poškození nebo opotřebení. Před použitím odstraňte a správně zlikvidujte všechny obalové materiály. Dodavatel: ags 92, s.r.o., Drahobejlova 2515/18, 190 00 Praha Česká republika info@ags92.com
Objev podobné jako SKIP HOP Chrastítko na rozvoj motoriky kulatá do ruky Liška 3m+
SKIP HOP Chrastítko na rozvoj motoriky kulatá do ruky Včelka 3m+
Pouze pro domácí užití. Měkký materiál pro snadné uchopení i dětskou ručičkou. Postranní úchyty s kuličkami. Údržba: Čistěte pomocí vlhkého hadříku nebo houbičky. Výrobek splňuje nebo překračuje veškeré bezpečnostní standardy ASTM, EN71 a příslušné bezpečnostní normy. Věk 3m+ 0% BPA, 0% PVC, bez ftalátů Vyrobeno v Číně UPOZORNĚNÍ: Vyhoďte při prvních známkách poškození nebo opotřebení. Před použitím odstraňte a správně zlikvidujte všechny obalové materiály. Dodavatel: ags 92, s.r.o., Drahobejlova 2515/18, 190 00 Praha Česká republika info@ags92.com
Objev podobné jako SKIP HOP Chrastítko na rozvoj motoriky kulatá do ruky Včelka 3m+
Procvičujeme čtení a psaní: Nejen pro dyslektiky a dysgrafiky (978-80-266-1628-3)
Kniha - autor Miluše Jirušková, 96 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je určena nejmladším žákům přibližně od 7 let a nabízí řadu podkladů pro procvičení čtení a psaní. První část knihy se věnuje psaní, vnímání tvarů jednotlivých písmen a jejich porovnávání. Při čtení se klade důraz na porozumění textu a žáci jsou motivováni ke koncentraci pozornosti. Materiály k procvičování jsou pestré po obsahové stránce, snaží se děti zaujmout a doplňují je veselé ilustrace.
Objev podobné jako Procvičujeme čtení a psaní: Nejen pro dyslektiky a dysgrafiky (978-80-266-1628-3)
Průvodce učebnicemi Alter pro výuku počátečního čtení a psaní (978-80-7245-341-2)
Kniha – autor Radka Wildová; Hana Staudková, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Komplexní průvodce učebnicemi počátečního čtení a psaní ALTER přináší náměty ověřené praxí, opírající se o výsledky terénních výzkumů. Metodická doporučení plně respektují nové poznatky dětské psychologie a akcentují moderní trendy v oboru primární pedagogiky.
Objev podobné jako Průvodce učebnicemi Alter pro výuku počátečního čtení a psaní (978-80-7245-341-2)
Mluv se mnou - Pracovní listy pro rozvoj dětské řeči - Kateřina Slezáková
Nedaří se vám domluvit se se svým dítětem? Máte dojem, že vám nerozumí, nebo že nedokáže říci, co potřebuje? Užitečnou pomůckou mohou být pracovní listy, které vytvořila klinická logopedka Kateřina Slezáková ve spolupráci s ilustrátorkou Patricií Koubskou. Pracovní listy jsou určené pro děti s opožděným vývojem řeči, tzn. děti od dvou let, které nemají potřebu něco vyjádřit, mají velmi malou slovní zásobu, netvoří dvouslovné kombinace nebo je jejich řeč pro blízké těžko srozumitelná a mají výrazně lepší porozumění řeči než vyjadřovací schopnosti. Pracovní listy osloví rodiče malých dětí a také klinické logopedy, kteří s nimi pracují. Mgr. Kateřina Slezáková vystudovala PedF UK, obor speciální pedagogika se zaměřením na logopedii a surdopedii. Pracuje jako klinická logopedka.
Objev podobné jako Mluv se mnou - Pracovní listy pro rozvoj dětské řeči - Kateřina Slezáková
Hry pro rozvoj čtení - Od batolete po školáka - Lenka Theodora Ficová
Jestlipak víte, kdy se u dítěte začínají rozvíjet předpoklady pro to, aby z něho nebo z ní vyrost zdatný čtenář? Pokud hádáte předškolní věk nebo dokonce první třídu, jste vedle jak ta jedle!Pojďme se společně pěkně popořádku podívat na to, co takový budoucí čtenář potřebuje k úspěchu. Kniha vás odlehčeným způsobem provede všemi rovinami a zákoutími čtenářství. Na příkladech si ukážeme, co všechno zahrnuje takzvaná čtenářská gramotnost i jaké nesnáze mohou nastat, pokud dítěti neposkytneme všechny potřebné podněty, aby z něj vyrostl čtenář. A aby to nebylo jen takové čtení o čtení, představíme si pěknou řádku her a pracovních listů, s jejichž pomocí rozvoj dovedností potřebných pro čtení u svého dítěte podpoříte raz dva.
Objev podobné jako Hry pro rozvoj čtení - Od batolete po školáka - Lenka Theodora Ficová
Hry pro rozvoj všímavosti u dětí (978-80-262-1308-6)
Kniha - autor Deborah M. Plummer; Pavla Le Roch, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Schopnosti zaměření (focusing), uvolnění (relaxation) a soustředění (concentration) jsou klíčem k tomu, aby děti a mladí lidé byli schopni dosáhnout emoční pohody, stejně jako pro rozvoj dovedností a schopností u dětí. Tato kniha staví na modelu všímavé hry k dosažení pocitu pohody u dětí. Autorka vytvořila tento přístup, který pomáhá dětem uvědomovat si svůj vnitřní a vnější svět. První část se věnuje teoretickým a praktickým základům. Jsou zde popsány zásady při užití modelu všímavé hry při zohlednění emočního prostředí. Vychází z toho, že potřeba se na něco soustředit je přirozenou součástí našeho života. Samotná všímavá hra pak rozvíjí živé interakce, učen při ní probíhá hrou. Při strukturování prostředí je třeba jasně definovat role, pravidla a hranice, aby se děti cítily v bezpečí. Podpůrné prostředí, v němž se uznávají a cení všechny emoce, podporuje motivaci...
Objev podobné jako Hry pro rozvoj všímavosti u dětí (978-80-262-1308-6)
Psaní a mluvnická cvičení pro 2. ročník - 1. sešit - Radka Wildová, Marta Sonnbergová
Psaní je nacvičováno v opise, přepise i autodiktátu a je doplněno úkoly pro rozvoj ústního vyjadřování. Sešit vychází s novou obálkou a je opatřen pomocnou linkou.
Objev podobné jako Psaní a mluvnická cvičení pro 2. ročník - 1. sešit - Radka Wildová, Marta Sonnbergová
Metodický průvodce K výuce čtení a psaní v 1. roč. (978-80-7600-269-2)
Kniha - 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Metodický průvodce je připraven tak, aby vyučujícím pomohl s výukou čtení a psaní v 1. ročníku. Seznámí vyučujícího se všemi materiály, které jsou k výuce připraveny, a také s postupy, jak s těmito materiály pracovat. Vyučující v něm najde návrh časového rozložení učiva. V metodických poznámkách k jednotlivým stranám jsou zařazeny také poznámky, které mají pomoci vyhnout se úskalím, na něž může vyučující při výuce narazit a která žáky při prvopočáteční výuce čtení a psaní často provázejí. Metodický průvodce se rovněž věnuje mezipředmětovým vazbám, a to tak, aby vyučující mohl učivo snadněji vzájemně propojovat.
Objev podobné jako Metodický průvodce K výuce čtení a psaní v 1. roč. (978-80-7600-269-2)
Podívejte se také
- Pavel Haas Quartet, Giltburg Boris, Nikl Pavel: Kvintety - CD (SU4195-2)
- Kreativita a její rozvoj (978-80-87981-23-8)
- 90 testů, her a cvičení pro rozvoj myšlení, paměť a koncentraci (978-80-271-0046-0)
- Rozvoj řeči Zvuky a slabiky: Pracovní knížka a hry pro předškoláky (978-80-266-1303-9)
- Tichá hudba jemne padajúceho snehu (978-80-89956-81-4)
- Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností (978-80-271-1725-3)
- Tvořivá logopedie a rozvoj řeči (978-80-253-3316-7)
- Nadané děti a jejich rozvoj (978-80-247-5089-7)
- Rozvoj komunikačních a jazykových schopností (978-80-271-2054-3)
- Šporcl Pavel: Paganiniana - CD (8820069)
- 110 her pro rozvoj myšlení, lepší paměť a koncentraci (978-80-247-3560-3)
- Transformativní tarot: 60 obrázkových karet a kniha pro duchovní vhled a rozvoj (978-80-7500-090-3)
- Cílem byla svoboda (978-80-742-5285-3)
- Svoboda v Kristu (978-80-879-0491-6)
- Předškolák školákem Rozvoj pozornosti a orientace (978-80-7496-461-9)
- Koučování: Rozvoj osobnosti a zvyšování výkonnosti. (978-80-7261-559-9)
- Osobní IQ trenér: Cvičení pro rozvoj myšlení a trénink paměti (978-80-247-5176-4)
- Výkladová stanoviska: Asociace pro rozvoj kolektivního vyjednávání a pracovních vztahů (978-80-7552-620-5)
- Ahome Plecháček se jménem Pavel (23215)
- cesi 1948 kosatik pavel osoha karel
- bez pravdy neni nadeje pavel boubelik
- Čadek Pavel: 20-30 - CD (8590233052218)