Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Hry se slabikami (Čteme a píšeme s Agátou) - Alena Bára Doležalová
1A-28 Soubor Hry se slabikami „Čteme a píšeme s Agátou“ obsahuje šestnáct karet v osmi sadách seřazených postupně podle písmen probíraných v Živé abecedě (používají se pouze velká tiskací písmena). Každá sada se skládá z jedné karty s obrázky a k ní vhodné karty se slabikami.Hry se slabikami slouží k procvičování sluchové analýzy písmen a slabik na začátku slov podle obrázků. Spojování slabik s obrázky podporuje nácvik čtení slabiky v celku, nikoli po jednotlivých písmenech.
Podívejte se také matematicke petiminutovky 3 dil
Slabikář 1. díl Pro 1. ročník základní školy: Čteme a píšeme s Agátou (978-80-7600-333-0)
Kniha - 56 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá 1. a 2. díl Slabikáře pokračují v postupném vyvozování písmen a čtení slov. Žáci se již také seznamují s krátkými texty a učí se s nimi pracovat. Všechny úkoly a cvičení podporují nácvik čtení a psaní s porozuměním. Nabízíme také variantu 1. a 2. dílu Slabikáře vázanou společně do pevné mechové vazby. 3. díl Slabikáře má již čítankový charakter. Texty jsou řazeny od jednodušších k obtížnějším a žáci jsou vedeni k systematické práci s nimi. V každém dílu Slabikáře jsou pokyny pro žáky uváděny pomocí piktogramů. Postupně, jak žáci umějí přečíst jednotlivá slova v pokynech, jsou piktogramy nahrazovány slovy či celým psaným pokynem. Druhé číslování v horní části jednotlivých stránek je uvedeno i ve všech dílech Slabikáře, stejně tak jsou zařazeny i pokyny k vysvětlení práce s úkoly na jednotlivých stranách v dolní části každé strany. Více informací o řadě najdete na www.nns.cz/agata/.
Podívejte se také aulos 211a 3 dil tenor fletna
Slabikář 2. díl Pro 1. ročník základní školy: Čteme a píšeme s Agátou (978-80-7600-235-7)
Kniha - 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá 1. a 2. díl Slabikáře pokračují v postupném vyvozování písmen a čtení slov. Žáci se již také seznamují s krátkými texty a učí se s nimi pracovat. Všechny úkoly a cvičení podporují nácvik čtení a psaní s porozuměním. Nabízíme také variantu 1. a 2. dílu Slabikáře vázanou společně do pevné mechové vazby. 3. díl Slabikáře má již čítankový charakter. Texty jsou řazeny od jednodušších k obtížnějším a žáci jsou vedeni k systematické práci s nimi. V každém dílu Slabikáře jsou pokyny pro žáky uváděny pomocí piktogramů. Postupně, jak žáci umějí přečíst jednotlivá slova v pokynech, jsou piktogramy nahrazovány slovy či celým psaným pokynem. Druhé číslování v horní části jednotlivých stránek je uvedeno i ve všech dílech Slabikáře, stejně tak jsou zařazeny i pokyny k vysvětlení práce s úkoly na jednotlivých stranách v dolní části každé strany. Více informací o řadě najdete na www.nns.cz/agata/.
Podívejte se také matematicke petiminutovky 2 dil
Podívejte se také
- pisanka 1 pro 2 rocnik zakladni skoly 8594059321459
- kn country zpevnik 2 dil
- sada taliru lawenda 18 dil
- patice 18 dil 2x9 precizni
- filtr vzduchovy pro kompresory 24l a 50l nahradni dil geko
- calvin klein spodni dil plavek cervena
- calvin klein vrchni dil plavek ruzova
- calvin klein spodni dil plavek bila
- tommy hilfiger spodni dil plavek modra bila
- cesky jazyk 7 1 dil pracovni sesit
- modro cerny horni dil plavek m co
- dil na uzeni se zkracenym rostem pro spirit weber
- Rappa Sada České dráhy s píšťalkou a plácačkou, 3 ks
- Tiny Tukkins - domeček Deluxe a 3 plyšáci s doplňky (603154030017)
- PRIMEROS Passion kondomy s vroubky a výčnělky, 3 ks (8594068385114)
- Bílá úložná předsíňová lavice s polstrem a 3 košíky (240807)
- cesky jazyk 6 iii dil prehledy tabulky rozbory cviceni 978 80 7245 317 7
- Good Gout Mini bagetky s rozmarýnem a sýrem 3× 70g (8594200260460)
- BABYBIO Zelenina s kuřetem a quinoa 3× (2× 200 g) (BABY11809s)
- Stagg SCL50 3/4N PACK s pouzdrem a ladičkou natural (25025687)
Živá abeceda Pro 1. ročník základní školy: Čteme a píšeme s Agátou (978-80-7600-329-3)
Kniha - 56 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Živá abeceda je určena pro výuku čtení v 1. období, a to při seznamování se s prvními písmeny, slabikami a slovy. Obsahuje postupné vyvození hlásek a písmen A, M, L, E, S, O, P, U, I. Řazení písmen vychází z ověřené zkušenosti – cílem je, aby žáci mohli co nejdříve začít číst. Pomocí obrázků už čtou s prvním písmenem A. Po vyvození písmene M již mohou číst obrázkové věty se slovem MÁ a zároveň se setkávají se slovem MÁMA. Po vyvození každého nového písmene následuje vždy čtení slabik s tímto písmenem, až poté čtení slov (v této učebnici pouze dvojslabičných s otevřenou slabikou). Více informací o řadě najdete na www.nns.cz/agata/.
Objev podobné jako Živá abeceda Pro 1. ročník základní školy: Čteme a píšeme s Agátou (978-80-7600-329-3)
Hry se slabikami k živé abecedě Pro 1. ročník Základní školy: Čteme a píšeme s Agátou (8595606701038)
Kniha - autor Alena Bára Doležalová, 16 stran, česky - autor Alena Bára Doležalová, 16 stran, česky Soubor Hry se slabikami „Čteme a píšeme s Agátou“ obsahuje šestnáct karet v osmi sadách seřazených postupně podle písmen probíraných v Živé abecedě (používají se pouze velká tiskací písmena). Každá sada se skládá z jedné karty s obrázky a k ní vhodné karty se slabikami. Hry se slabikami slouží k procvičování sluchové analýzy písmen a slabik na začátku slov podle obrázků. Spojování slabik s obrázky podporuje nácvik čtení slabiky v celku, nikoli po jednotlivých písmenech.
Objev podobné jako Hry se slabikami k živé abecedě Pro 1. ročník Základní školy: Čteme a píšeme s Agátou (8595606701038)
Čtenářské základy 3
1A-63 Čteme a píšeme s Agátou v rozvolněné podobě Pracovní sešit pokládající základy čtenářské gramotnosti včetně pisatelské. 3. díl zahrnuje T, J, Y, N, V. Seznamte se s možnostmi práce s Čtenářskými základy prostřednictvím videozáznamu autorského představení na nns.cz/zaklady.
Objev podobné jako Čtenářské základy 3
Už čteme a píšeme sami Český jazyk 1 - Karla Černá, Martina Grycová, Jiří Havel
Druhý díl pracovní učebnice ke genetické metodě čtení věnuje nově v úvodní části více pozornosti přechodu z velkých písmen na malá. Už čteme a píšeme sami cvičí čtení textu s malými písmeny a obsahuje i projektové úlohy.
Objev podobné jako Už čteme a píšeme sami Český jazyk 1 - Karla Černá, Martina Grycová, Jiří Havel
Čtenářské základy 1. díl
1A-61 Čteme a píšeme s Agátou v rozvolněné podobě Pracovní sešit pokládající základy čtenářské gramotnosti včetně pisatelské. 1. díl zahrnuje A, M, L, E. Seznamte se s možnostmi práce s Čtenářskými základy prostřednictvím videozáznamu autorského představení zde.
Objev podobné jako Čtenářské základy 1. díl
Čtenářské základy 2
1A-62 Čteme a píšeme s Agátou v rozvolněné podobě Pracovní sešit pokládající základy čtenářské gramotnosti včetně pisatelské. 2. díl zahrnuje S, O, P, U, I. Seznamte se s možnostmi práce s Čtenářskými základy prostřednictvím videozáznamu autorského představení zde.
Objev podobné jako Čtenářské základy 2
Už čteme a píšeme sami Český jazyk 1 Genetická metoda - Karla Černá, Martina Grycová, Jiří Havel
Druhý díl pracovní učebnice ke genetické metodě čtení vede žáky od čtení velkých písmen k malé abecedě. V učebnici jsou různé cvičné texty podle témat, součástí jsou i projekty. Toto vydání je upraveno pro žáky se speciálními potřebami, zejména pro děti se specifickými poruchami učení, poruchami autistického spektra, ADHD a s lehkým mentálním postižením.
Objev podobné jako Už čteme a píšeme sami Český jazyk 1 Genetická metoda - Karla Černá, Martina Grycová, Jiří Havel
Písanka 3. díl Pro 1. ročník Základní školy
1A-14 Písanky obsahují postupný nácvik jednotlivých písmen. Metodicky je vždy nejdříve zařazeno seznámení s daným písmenem, pak jeho správná vazba ve slabikách či slovech, dále navazuje přepis, psaní podle obrázků s nápovědou a nakonec autodiktát, tedy samostatné psaní podle obrázků. Postupně jsou žáci vedeni k opisu a přepisu vět, jednoduchým odpovědím na otázky a základům vysuzování. Výuka velkých tvarů vázaného písma je zařazena ve 3. díle Písanky, kdy se žáci na konci 1. ročníku po zafixování psaní malých tvarů vázaného písma mohou lépe soustředit na obtížnější velké tvary. Písmena jsou za sebou řazena podle tvarových skupin.
Objev podobné jako Písanka 3. díl Pro 1. ročník Základní školy
Písanka 3, 1. díl - dvoubarevná
3-78 Nové dvoubarevné písanky svým pojetím navazují na písanky pro druhý ročník a dále je rozvíjejí. Tematicky jsou členěny po měsících tak, jak žáci procházejí školním rokem. První díl je zaměřen na postupné opakování všech psacích tvarů písmen a číslic. Také tyto písanky obsahují prvky sebehodnocení a vedou žáky k práci s chybou.
Objev podobné jako Písanka 3, 1. díl - dvoubarevná
Písanka 3, 2. díl - dvoubarevná
3-79 Druhý díl dvoubarevné písanky je více věnován opisům, přepisům a úkolům, které nadále podporují čtení a psaní s porozuměním. Oba díly doplňují různé hádanky, rébusy, pranostiky, rčení, přísloví, přirovnání a další úkoly, které žáky vedou k práci s textem, k přemýšlení, usuzování, k vyhledávání informací. Jsou mezipředmětově propojeny s učivem českého jazyka a prvouky.
Objev podobné jako Písanka 3, 2. díl - dvoubarevná
Dovolená (Knihovnička ke Slabikáři AMOS) - Miloš Novotný, Zdeněk Sotolář
Milí čtenáři, s Knihovničkou ke Slabikáři AMOS můžete číst celé knížky již v průběhu ročníku. Můžete začít hned po dokončení Živé abecedy, a jak se budete ve Slabikáři Čteme a píšeme s Agátou nebo DUHOVÁ ŘADA postupně učit nová písmena, můžete postupovat k vyšším úrovním. Knížka Dovolená patří do úrovně 3. Úroveň 3 odpovídá materiálu Slabikář 2. Knížky lze zařadit do výuky individuálně (ve třídě, v knihovně, v rodině) nebo prostřednictvím čtenářských dílen.
Objev podobné jako Dovolená (Knihovnička ke Slabikáři AMOS) - Miloš Novotný, Zdeněk Sotolář
Naše odpoledne (Knihovnička ke Slabikáři AMOS) - Miloš Novotný, Zdeněk Sotolář
Milí čtenáři, s Knihovničkou ke Slabikáři AMOS můžete číst celé knížky již v průběhu ročníku. Můžete začít hned po dokončení Živé abecedy, a jak se budete ve Slabikáři Čteme a píšeme s Agátou nebo DUHOVÁ ŘADA postupně učit nová písmena, můžete postupovat k vyšším úrovním. Knížka Naše odpoledne patří do úrovně 3. Úroveň 3 odpovídá materiálu Slabikář 2. Knížky lze zařadit do výuky individuálně (ve třídě, v knihovně, v rodině) nebo prostřednictvím čtenářských dílen.
Objev podobné jako Naše odpoledne (Knihovnička ke Slabikáři AMOS) - Miloš Novotný, Zdeněk Sotolář
Pan Lesák a David (Knihovnička ke Slabikáři AMOS) - Miloš Novotný, Zdeněk Sotolář
K3-01 Milí čtenáři, s Knihovničkou ke Slabikáři AMOS můžete číst celé knížky již v průběhu ročníku. Můžete začít hned po dokončení Živé abecedy, a jak se budete ve Slabikáři Čteme a píšeme s Agátou nebo DUHOVÁ ŘADA postupně učit nová písmena, můžete postupovat k vyšším úrovním. Knížka Pan Lesák a David patří do úrovně 3. Úroveň 3 odpovídá materiálu Slabikář 2. Knížky lze zařadit do výuky individuálně (ve třídě, v knihovně, v rodině) nebo prostřednictvím čtenářských dílen.
Objev podobné jako Pan Lesák a David (Knihovnička ke Slabikáři AMOS) - Miloš Novotný, Zdeněk Sotolář
Český jazyk 2, 1. díl s Agátou - (barevný pracovní sešit)
2-63 Barevné pracovní sešity pro 2. ročník jsou koncipovány v souladu s RVP ZV a tvoří funkční celek s učebnicí Český jazyk 2. Stejně jako učebnicí provází i pracovními sešity stonožka Agáta. Pracovní sešity procvičují učivo 2. ročníku (ve stejném pořadí, jako je v učebnici), podporují tvořivý styl vyučování a zapojení žáků do výuky. Obsahují: úkoly rozvíjející čtenářskou gramotnost a porozumění textu, básničky, písničky, hádanky, rébusy, doplňovačky, čtyřsměrky, vybarvovací obrázky aj. Nedílnou součástí jsou slohová cvičení. Učivo českého jazyka je propojeno především s prvoukou, ale i s ostatními předměty. V obou sešitech naleznete klíče ke cvičením. NOVINKA interaktivní verze pracovního sešitu je součástí MIUč+ Český jazyk 2. Čím se vyznačují nové pracovní sešity Český jazyk 2: – navazují na učební materiály pro 1. ročník (DUHOVÁ ŘADA; Píšeme tiskacím písmem; Čteme a píšeme s Agátou) – doplňují se s pracovní učebnicí Jsem čtenář 1 – mají moderní a přehledný vzhled se smysluplným využitím plné barevnosti – obsahují různorodá cvičení systematicky směřující k osvojení učiva i souvisejících dovedností – přinášejí pozvolný nárůst obtížnosti (zpočátku méně psaní, úlohy nejprve jednodušší svým obsahem i formulací zadání)
Objev podobné jako Český jazyk 2, 1. díl s Agátou - (barevný pracovní sešit)
Zdokonalujeme čtení ke Slabikáři, 3. díl
1A-24 Dlouhodobější systém práce k upevňování a prohlubování základních čtenářských dovedností a k zlepšování čtenářského výkonu přináší soubor Zdokonalujeme čtení, ve kterém je čtení písmen, slabik, prvních slov a čtení slov různé stavby systematizováno, cíleně prohlubováno a docvičováno. Každý díl souboru svým obsahem koresponduje s obsahem jednotlivých dílů učebnic pro výuku čtení v řadě „Čteme a píšeme s Agátou“. Je v nich dodrženo jak postupné pořadí probíraných písmen a jejich použitý font, tak i metodický postup výuky čtení slov různé stavby. Soubor Zdokonalujeme čtení má pomoci jak žákům, kteří si mohou tímto čtením zlepšit kvalitu a případně rychlost čtení, tak těm, kteří potřebují ještě docvičovat základní čtenářské dovednosti. Každé písmeno je vždy probíráno na všech základních dovednostních úrovních (samotné písmeno, slabika, slovo). Každý žák má tak opakovanou příležitost rozvíjet své čtenářské dovednosti na úrovni odpovídající jeho předpokladům a aktuálním možnostem v průběhu celého 1. ročníku. Tím materiály zajišťují potřebnou individualizaci ve výuce čtení a usnadňují inkluzi.
Objev podobné jako Zdokonalujeme čtení ke Slabikáři, 3. díl
Písanka 3, 1. díl Píšeme tiskacím písmem
3-48 K psaní nevázaným písmem doporučujeme písanky pro 3. ročník, 1. a 2. díl, které podobně jako u 2. ročníku obsahově vycházejí z písanek pro 3. ročník pro psaní vázaným písmem (kód 3-78 a 3-79). I v těchto písankách se bude, kromě upevňování psaní nevázaným písmem, rovněž upevňovat čtení vázaného písma.
Objev podobné jako Písanka 3, 1. díl Píšeme tiskacím písmem
Písanka 3/2. díl - Píšeme tiskacím písmem
3-49 K psaní nevázaným písmem doporučujeme písanky pro 3. ročník, 1. a 2. díl, které podobně jako u 2. ročníku obsahově vycházejí z písanek pro 3. ročník pro psaní vázaným písmem (kód 3-78 a 3-79). I v těchto písankách se bude, kromě upevňování psaní nevázaným písmem, rovněž upevňovat čtení vázaného písma.
Objev podobné jako Písanka 3/2. díl - Píšeme tiskacím písmem
Písanka pro příběhov 3. díl
V tomto posledním díle série písanek se žáci naučí psát zbylá písmena. Pravidelně je zařazováno opakování, kde si děti písmena procvičí. V druhé části písanky se ohlédnou za Příběhovem a jeho jednotlivými kapitolami a zopakují si psaní velkých i malých písmen formou hravých úkolů s Příběhovem tematicky spojených. Všechny tři díly písanek tematicky souvisejí s 2. dílem učebnice. V souladu s RVP ZV Písanka 3. díl je součástí ucelené řady učebnic českého jazyka pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku genetickou metodou. V tomto posledním díle série písanek se děti naučí psát zbylá písmena. Pravidelně je zařazováno opakování, kde si žáci písmena procvičí. V druhé části písanky se ohlédnou za Příběhovem a jeho jednotlivými kapitolami a zopakují si psaní velkých i malých písmen formou hravých úkolů s Příběhovem tematicky spojených. Publikace obsahuje krásné ilustrace. Celá sada je tematicky propojena hlavními postavami dvojčat Aničkou a Matějem. Písanky se skvěle doplňují s učebnicí Příběhov.
Objev podobné jako Písanka pro příběhov 3. díl
Písanka 1, 3. díl (původní řada)
1-24 Písanky 3 a 4 mají menší velikost písma. Kromě opisů je v Písankách zařazován také přepis. Ten slouží k upevňování znalosti písmen. Tiskací tvary poskytují oporu a kontrolu správného sledu písmen a diakritických znamének.
Objev podobné jako Písanka 1, 3. díl (původní řada)
Vévoda Jan (Knihovnička ke Slabikáři AMOS) - Miloš Novotný, Zdeněk Sotolář
Milí čtenáři, s Knihovničkou ke Slabikáři AMOS můžete číst celé knížky již v průběhu ročníku. Můžete začít hned po dokončení Živé abecedy, a jak se budete ve Slabikáři Čteme a píšeme s Agátou nebo DUHOVÁ ŘADA postupně učit nová písmena, můžete postupovat k vyšším úrovním. Knížka Védova Jan patří do úrovně 2. Úroveň 2 odpovídá materiálu Slabikář 1. Je to úroveň, kterou mohou žáci číst po Slabikáři 1. Knížky lze zařadit do výuky individuálně (ve třídě, v knihovně, v rodině) nebo prostřednictvím čtenářských dílen.
Objev podobné jako Vévoda Jan (Knihovnička ke Slabikáři AMOS) - Miloš Novotný, Zdeněk Sotolář
Zdokonalujeme čtení ke Slabikáři, 2. díl
1A-23 Dlouhodobější systém práce k upevňování a prohlubování základních čtenářských dovedností a k zlepšování čtenářského výkonu přináší soubor Zdokonalujeme čtení, ve kterém je čtení písmen, slabik, prvních slov a čtení slov různé stavby systematizováno, cíleně prohlubováno a docvičováno. Každý díl souboru svým obsahem koresponduje s obsahem jednotlivých dílů učebnic pro výuku čtení v řadě „Čteme a píšeme s Agátou“. Je v nich dodrženo jak postupné pořadí probíraných písmen a jejich použitý font, tak i metodický postup výuky čtení slov různé stavby. Soubor Zdokonalujeme čtení má pomoci jak žákům, kteří si mohou tímto čtením zlepšit kvalitu a případně rychlost čtení, tak těm, kteří potřebují ještě docvičovat základní čtenářské dovednosti. Každé písmeno je vždy probíráno na všech základních dovednostních úrovních (samotné písmeno, slabika, slovo). Každý žák má tak opakovanou příležitost rozvíjet své čtenářské dovednosti na úrovni odpovídající jeho předpokladům a aktuálním možnostem v průběhu celého 1. ročníku. Tím materiály zajišťují potřebnou individualizaci ve výuce čtení a usnadňují inkluzi.
Objev podobné jako Zdokonalujeme čtení ke Slabikáři, 2. díl
Zdokonalujeme čtení ke Slabikáři, 1. díl
1A-22 Dlouhodobější systém práce k upevňování a prohlubování základních čtenářských dovedností a k zlepšování čtenářského výkonu přináší soubor Zdokonalujeme čtení, ve kterém je čtení písmen, slabik, prvních slov a čtení slov různé stavby systematizováno, cíleně prohlubováno a docvičováno. Každý díl souboru svým obsahem koresponduje s obsahem jednotlivých dílů učebnic pro výuku čtení v řadě „Čteme a píšeme s Agátou“. Je v nich dodrženo jak postupné pořadí probíraných písmen a jejich použitý font, tak i metodický postup výuky čtení slov různé stavby. Soubor Zdokonalujeme čtení má pomoci jak žákům, kteří si mohou tímto čtením zlepšit kvalitu a případně rychlost čtení, tak těm, kteří potřebují ještě docvičovat základní čtenářské dovednosti. Každé písmeno je vždy probíráno na všech základních dovednostních úrovních (samotné písmeno, slabika, slovo). Každý žák má tak opakovanou příležitost rozvíjet své čtenářské dovednosti na úrovni odpovídající jeho předpokladům a aktuálním možnostem v průběhu celého 1. ročníku. Tím materiály zajišťují potřebnou individualizaci ve výuce čtení a usnadňují inkluzi.
Objev podobné jako Zdokonalujeme čtení ke Slabikáři, 1. díl
Zdokonalujeme čtení k Živé abecedě
1A-21 Dlouhodobější systém práce k upevňování a prohlubování základních čtenářských dovedností a k zlepšování čtenářského výkonu přináší soubor Zdokonalujeme čtení, ve kterém je čtení písmen, slabik, prvních slov a čtení slov různé stavby systematizováno, cíleně prohlubováno a docvičováno. Každý díl souboru svým obsahem koresponduje s obsahem jednotlivých dílů učebnic pro výuku čtení v řadě „Čteme a píšeme s Agátou“. Je v nich dodrženo jak postupné pořadí probíraných písmen a jejich použitý font, tak i metodický postup výuky čtení slov různé stavby. Soubor Zdokonalujeme čtení má pomoci jak žákům, kteří si mohou tímto čtením zlepšit kvalitu a případně rychlost čtení, tak těm, kteří potřebují ještě docvičovat základní čtenářské dovednosti. Každé písmeno je vždy probíráno na všech základních dovednostních úrovních (samotné písmeno, slabika, slovo). Každý žák má tak opakovanou příležitost rozvíjet své čtenářské dovednosti na úrovni odpovídající jeho předpokladům a aktuálním možnostem v průběhu celého 1. ročníku. Tím materiály zajišťují potřebnou individualizaci ve výuce čtení a usnadňují inkluzi.
Objev podobné jako Zdokonalujeme čtení k Živé abecedě
Český jazyk 2 Pracovní sešit pro 2. ročník, 1. díl (978-80-7600-320-0)
Kniha - 56 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Barevné pracovní sešity pro 2. ročník jsou koncipovány v souladu s RVP ZV a tvoří funkční celek s učebnicí Český jazyk 2 (kód 2-55) . Stejně jako učebnicí provází i pracovními sešity stonožka Agáta. Pracovní sešity procvičují učivo 2. ročníku (ve stejném pořadí, jako je v učebnici), podporují tvořivý styl vyučování a zapojení žáků do výuky. Obsahují: úkoly rozvíjející čtenářskou gramotnost a porozumění textu, básničky, písničky, hádanky, rébusy, doplňovačky, čtyřsměrky, vybarvovací obrázky aj. Nedílnou součástí jsou slohová cvičení. Učivo českého jazyka je propojeno především s prvoukou, ale i s ostatními předměty. V obou sešitech naleznete klíče ke cvičením. NOVINKA interaktivní verze pracovního sešitu je součástí MIUč+ Český jazyk 2. Čím se vyznačují nové pracovní sešity Český jazyk 2: navazují na učební materiály pro 1. ročník (DUHOVÁ ŘADA; Píšeme tiskacím písmem; Čteme a píšeme s Agátou)...
Objev podobné jako Český jazyk 2 Pracovní sešit pro 2. ročník, 1. díl (978-80-7600-320-0)
Písanka ke Slabikáři 3. díl „Píšeme tiskacím písmem“
1-49 Písanky ke Slabikáři 1.–3. díl obsahují nácvik psaní písmen, slabik a slov, tak jak jsou postupně probírány ve Slabikáři. Každá strana jednotlivých písanek ke Slabikáři odpovídá svým obsahem vždy jedné straně Slabikáře. Vazba na jednotlivé strany Živé abecedy a Slabikáře je v písankách pro lepší orientaci vyznačena na každé straně.
Objev podobné jako Písanka ke Slabikáři 3. díl „Píšeme tiskacím písmem“
Písanka pro 1. ročník základní školy (3. díl) - Jana Potůčková
Písanky jsou součástí souboru Český jazyk pro 1. třídu ZŠ, který obsahuje dále Živou abecedu tetky Abecedky, Slabikář a Čítanku.
Objev podobné jako Písanka pro 1. ročník základní školy (3. díl) - Jana Potůčková
Hravá písanka pro 3. ročník 1. díl - nová edice
Moderně zpracovaná písanka rozvíjí grafomotoriku a logické myšlení žáků 3. ročníku. Vychází z tradičních metod výuky psaní. Je sestavena odborným týmem pedagogů a lektorů na základě jejich zkušeností s výukou na 1. stupni. Písanka je součástí ucelené koncepce pro výuku českého jazyka na 1. stupni základních škol. V rámci této koncepce si učitelé mohou doplnit tradiční učebnice a pracovní sešity o další pomůcky, které komplet dotvářejí. Je provázána s čítankou pro 3. ročník ZŠ Zaměřuje se na procvičování méně frekventovaných písmen Q, W, X, Y, G, H, CH, psaní tiskacích písmen a cizích slov. Obsahuje prvky slohu, podporuje tvůrčí psaní a rozšiřování slovní zásoby.
Objev podobné jako Hravá písanka pro 3. ročník 1. díl - nová edice
Hravá písanka pro 3. ročník 2. díl - nová edice
Moderně zpracovaná písanka rozvíjí grafomotoriku a logické myšlení žáků 3. ročníku. Vychází z tradičních metod výuky psaní. Je sestavena odborným týmem pedagogů a lektorů na základě jejich zkušeností s výukou na 1. stupni. Písanka je součástí ucelené koncepce pro výuku českého jazyka na 1. stupni základních škol. V rámci této koncepce si učitelé mohou doplnit tradiční učebnice a pracovní sešity o další pomůcky, které komplet dotvářejí. Je provázána s čítankou pro 3. ročník ZŠ. Zaměřuje se na procvičování psaní psacích i tiskacích písmen a cizích slov. Obsahuje prvky slohu, podporuje tvůrčí psaní a rozšiřování slovní zásoby.
Objev podobné jako Hravá písanka pro 3. ročník 2. díl - nová edice
Písanka pro 3. ročník základní školy (2. díl) - Zdenka Horáková
Aktivně upevňuje znalost psaní pomocí hádanek, doplňování veršů, oprav chybného textu a úkolů propojených s učivem prvouky. NOVA373
Objev podobné jako Písanka pro 3. ročník základní školy (2. díl) - Zdenka Horáková
Hravá písanka pro 1.ročník - 3.díl - nová edice - Marcela Puldová, Pavlína Němčeková
Moderně zpracovaná písanka na celobarevných stranách rozvíjí grafomotoriku a logické myšlení žáků 1. ročníku. Vychází z tradičních metod výuky psaní. Je sestavena odborným týmem pedagogů a lektorů na základě jejich zkušeností s výukou na 1. stupni. Písanka je součástí ucelené koncepce pro výuku českého jazyka na 1. stupni základních škol. V rámci této koncepce si učitelé mohou doplnit tradiční učebnice a pracovní sešity o další pomůcky, které komplet dotvářejí. Publikace obsahuje kvalitní ilustrace Písanka obsahuje také řadu cvičení zaměřených na mezipředmětové vztahy Učivo je probíráno hravou a zábavnou formou Písanka obsahuje: Třetí díl písanky je zaměřený na nácvik psaní Písanky respektují sklony písma nejvíce doporučované odborníky Na řádcích je vždy dostatek místa pro velké psací písmo Písanka obsahuje praktické tipy pro správný úchop psacích potřeb Prostor k procvičování obtížných písmen, také v jiných velikostech, naleznete v pracovních listech
Objev podobné jako Hravá písanka pro 1.ročník - 3.díl - nová edice - Marcela Puldová, Pavlína Němčeková
Písanka pro 3. ročník ZŠ, 1. díl - Eva Procházková, Zdenka Horáková
Oba díly slouží k procvičení psaní, pokračují v linii písanek pro 2. ročník a zároveň obsahově prolínají s články i úkoly z Čítanky 3. Tematicky psaní v písankách souvisí s učivem prvouky i s učivem mluvnice. Žáci při psaní plní zajímavé úkoly, které jsou připraveny tak, aby jim pomohly uvědomit si, co píší. V úkolech odpovídají na hádanky a zapisují je, opravují chybná slova a doplňují věty. NNS372
Objev podobné jako Písanka pro 3. ročník ZŠ, 1. díl - Eva Procházková, Zdenka Horáková
Písanka, 2 .díl
1A-13 Písanky obsahují postupný nácvik jednotlivých písmen. Metodicky je vždy nejdříve zařazeno seznámení s daným písmenem, pak jeho správná vazba ve slabikách či slovech, dále navazuje přepis, psaní podle obrázků s nápovědou a nakonec autodiktát, tedy samostatné psaní podle obrázků. Postupně jsou žáci vedeni k opisu a přepisu vět, jednoduchým odpovědím na otázky a základům vysuzování. Výuka velkých tvarů vázaného písma je zařazena ve 3. díle Písanky, kdy se žáci na konci 1. ročníku po zafixování psaní malých tvarů vázaného písma mohou lépe soustředit na obtížnější velké tvary. Písmena jsou za sebou řazena podle tvarových skupin.
Objev podobné jako Písanka, 2 .díl
Český jazyk 2, 2. díl s Agátou - (barevný pracovní sešit)
2-64 Barevné pracovní sešity pro 2. ročník jsou koncipovány v souladu s RVP ZV a tvoří funkční celek s učebnicí Český jazyk 2 (kód 2-55). Stejně jako učebnicí provází i pracovními sešity stonožka Agáta. Pracovní sešity procvičují učivo 2. ročníku (ve stejném pořadí, jako je v učebnici), podporují tvořivý styl vyučování a zapojení žáků do výuky. Obsahují: úkoly rozvíjející čtenářskou gramotnost a porozumění textu, básničky, písničky, hádanky, rébusy, doplňovačky, čtyřsměrky, vybarvovací obrázky aj. Nedílnou součástí jsou slohová cvičení. Učivo českého jazyka je propojeno především s prvoukou, ale i s ostatními předměty. V obou sešitech naleznete klíče ke cvičením.
Objev podobné jako Český jazyk 2, 2. díl s Agátou - (barevný pracovní sešit)
AMOS PLUS K ŽIVÉ ABECEDĚ se samolepkami (barevný pracovní sešit)
1A-51 Barevný pracovní sešit rozvíjející dovednosti a znalosti vzdělávacích materiálů AMOS vhodný od období Živé abecedy. Barevné pracovní sešity AMOS PLUS pro 1. ročník přinášejí možnost:1. Aplikace získaných dovedností a znalostí materiálů AMOS, a tím smysluplnou motivaci pro další výuku čtení, psaní, počítání a prvouky.2. Rozvoje žáků prostřednictvím náročnějších typů cvičení, které zaujmou i nadanější žáky.3. Budování základů informatického myšlení prostřednictvím práce s obrázky, značkami, symboly, texty, tabulkami a schématy.4. Vedení žáků k samostatnému písemnému projevu psaním slov podle autodiktátů a zapisováním jednoduchých vět vyjadřujících děje na obrázcích.5. Smysluplného využívání oblíbených samolepek ke čtení s porozuměním, osvojování slovní zásoby a rozvoji prostorové orientace. V rámci uceleného souboru AMOS se mohou žáci 1. ročníku snadno seznamovat s psaním a čtením v Čteme a píšeme s Agátou, s čísly a početními operacemi v Matýskově matematice a se světem kolem nás v Oskarově prvouce. Pracovní sešity AMOS PLUS pak umožní tyto znalosti a dovednosti rozvíjet jejich aplikací v rámci nových typů úkolů, které zaujmout i nadanější žáky.Jako v ostatních materiálech AMOS jsou žáci vedeni k samostatnému řešení úkolů s pomocí piktografických zadání. K řešení úkolů žáci dále využívají i práci s obrázky, značkami, symboly, texty, tabulkami a schématy, a tím budují základy informatického myšlení. Práci s AMOS PLUS k Živé abecedě můžete zařadit průběžně během výuky podle Živé abecedy, ale také kdykoli později v průběhu 1. ročníku. Pozdější zařazení může sloužit k opakování osvojené látky na dovednostně náročnějších typech cvičení.
Objev podobné jako AMOS PLUS K ŽIVÉ ABECEDĚ se samolepkami (barevný pracovní sešit)
Písanka pro 3. ročník základní školy (1. díl) - Jana Potůčková, Vladimír Potůček
Obsah 1. dílu: metodické pokyny, opakování malá písmena, opakování velká písmena, l, e, b, f, h, k, i, u, r, m, n, N, M, v, w, V, W, U, y, j, Y, J, c, ch, C, CH, E, opakování, a, o, A, O, d, g, q, G, Q, t, p, s, z, opakování, I, H, K, x,X, P, B, R, T, F, S, L ,D, Z
Objev podobné jako Písanka pro 3. ročník základní školy (1. díl) - Jana Potůčková, Vladimír Potůček
Písanka pro 3. ročník základní školy (2. díl) - Jana Potůčková, Vladimír Potůček
Obsah 2. dílu: opakování-číslice a znaménka, 0, 6, 9, 8, adresa, 1, 4, 7, 2, 3, 5, telefonní čísla, opis, vyjmenovaná slova po b, vyjmenovaná slova po l, datum, přepis, velká tiskací písmena, opakování, poštovní adresa, vyjmenovaná slova po m, opis, opakování psací , písmena, opis, opakování, vyjmenovaná slova po p, opis, vyjmenovaná slova po s, blahořání, vyjmenovaná slova po v, opakování, předpony vy-, vý-, vyjmenovaná slova po z, slovní druhy, opakování
Objev podobné jako Písanka pro 3. ročník základní školy (2. díl) - Jana Potůčková, Vladimír Potůček
Písanka 3 – První písmena
Umí vaše dítě napsat jednotlivá písmenka tvořící slova, např. mé, jsi, pa, ale, teta, Ola, táta, sůl, anebo věty Mája mele maso. Ola má sílu. Míla má laso. Ota má síto- V tomto pracovním sešite najdou rodiče prvňáčku praktická cvičení na psaní písmen, slov a vet, a to od těch nejjednodušších úkolů až po ty složitější.
Objev podobné jako Písanka 3 – První písmena
Písanka 2, 2. díl dvoubarevná
2-79 Písanka obsahuje psaní slov, vět a nacvičuje přepis krátkých textů. Jednotlivé úkoly procvičují pozornost žáků při psaní, rozvíjejí jejich uvažování. Také tento díl je doplněn různými úkoly, rébusy a hádankami, obsahuje prvky sebehodnocení a práce s chybou. Písanka je mezipředmětově propojena s učivem českého jazyka a prvouky.
Objev podobné jako Písanka 2, 2. díl dvoubarevná
Písanka pro příběhov 2. díl
Ve druhém díle Písanky se žáci učí psát malá i některá velká písmena. Postupně píší jednoduchá slova a nakonec i celé věty. Vždy po několika stranách je pravidelně zařazené opakování, kde si žáci písmena procvičí. Všechny tři díly písanek tematicky souvisejí s 2. dílem učebnice. V souladu s RVP ZV Písanka 2. díl je součástí ucelené řady učebnic českého jazyka pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku genetickou metodou. Žáci se v ní učí psát malá i některá velká písmena. Postupně začínají psát jednoduchá slova a nakonec i celé věty. Vždy po několika stranách je pravidelně zařazené opakování, kde si žáci písmena procvičí. Publikace obsahuje krásné ilustrace. Celá sada je tematicky propojena hlavními postavami dvojčat Aničkou a Matějem. Písanky se skvěle doplňují s učebnicí Příběhov.
Objev podobné jako Písanka pro příběhov 2. díl
Písanka pro příběhov 1. díl
V prvním díle písanky si žáci si nejprve zopakují základní cviky na uvolnění ruky a poté se seznámí s jednotlivými malými psacími písmeny, která již brzy spojují do slov. Vždy po několika stranách je pravidelně zařazené opakování, kde si žáci písmenka procvičí. První díl Písanky má formát A4 na šířku, aby byl pro žáky jednodušší přechod ze sešitu uvolňovacích cviků. Všechny tři díly písanek tematicky souvisejí s 2. dílem učebnice. V souladu s RVP ZV Písanka 1. díl je součástí ucelené řady učebnic českého jazyka pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku genetickou metodou. Žáci si v ní nejprve zopakují základní cviky na uvolnění ruky a poté se seznámí s jednotlivými malými psacími písmeny, která již brzy spojují do slov. Vždy po několika stranách je pravidelně zařazené opakování, kde si žáci písmenka procvičí. Publikace obsahuje krásné ilustrace. Celá sada je tematicky propojena hlavními postavami dvojčat Aničkou a Matějem. Písanky se skvěle doplňují s učebnicí Příběhov. Opakování základních cviků na uvolnění rukou.
Objev podobné jako Písanka pro příběhov 1. díl
Písanka 1, 2. díl (DUHOVÁ ŘADA)
1-93 Písanky 2, 3 a 4 pokračují v osvojování dalších psacích písmen. Jejich pořadí se sjednocuje s pořadím ve Slabikáři. Na některých stranách je uveden odkaz na stranu ve Slabikáři, protože určitá slova, spojení, či tematický obsah přímo vycházejí v rámci propojení učiva z jednotlivých stránek ve Slabikáři. Písanka 2 má větší rozpětí linek, ale písmo se již zmenšuje. Začínáme do ní psát, když začneme pracovat se Slabikářem. U nových písmen je dole na stránce Písanky umístěn orientačně odkaz na příslušnou stranu ve Slabikáři.
Objev podobné jako Písanka 1, 2. díl (DUHOVÁ ŘADA)
Písanka 1, 1. díl (DUHOVÁ ŘADA)
1-92 Na základě pozitivních ohlasů na nové písanky pro 2. ročník zavádíme PÍSANKY pro 1. ročník (1.-4. díl) v dvoubarevné variantě. Obsah písanek je nezměněn, jsou pod stejným kódem a za stejnou cenu.Písanky obsahují postupně nácvik všech probíraných malých a velkých písmen. Vlastní výuka psaní jednotlivých písmen vychází z pozorování nového tvaru a uvědomování si, ze kterých již známých prvků se skládá. Psaní slabik a slov se opírá především o akusticko-kinestetickou analýzu slyšeného, vyslovovaného slova. Písanka 1 navazuje na pracovní sešit Moje první psaní. Pracuje se s ním také v době práce s Živou abecedou.
Objev podobné jako Písanka 1, 1. díl (DUHOVÁ ŘADA)
Písanka 1, 2. díl (původní řada)
1-23 Čtyři samostatné sešity, v nichž je rozpracované a předepsané veškeré učivo k výcviku psaní. Sešity obsahují cvičení prvků písmen, nácvik psacích písmen malých i velkých, slabik, slov a vět opisem, podle diktátu i autodiktátu (tj. psaní podle obrázků, až k úkolům, v nichž žáci plní různě náročná zadání (tvoří věty, doplňují písmena do neúplných slov, vypisují slova či věty z přečteného článku apod.). Největší předností pro učitele je neporušená souběžnost výuky čtení a psaní, kterou zajišťují odkazy na stránku v Živé abecedě a Slabikáři, k nimž se učivo váže. Jde tedy o jednotný soubor tvořený tak, aby na sebe všechny jeho části dokonale navazovaly.
Objev podobné jako Písanka 1, 2. díl (původní řada)
Písanka 1, 1. díl (původní řada)
1-22 Čtyři samostatné sešity, v nichž je rozpracované a předepsané veškeré učivo k výcviku psaní. Sešity obsahují cvičení prvků písmen, nácvik psacích písmen malých i velkých, slabik, slov a vět opisem, podle diktátu i autodiktátu (tj. psaní podle obrázků, až k úkolům, v nichž žáci plní různě náročná zadání (tvoří věty, doplňují písmena do neúplných slov, vypisují slova či věty z přečteného článku apod.). Největší předností pro učitele je neporušená souběžnost výuky čtení a psaní, kterou zajišťují odkazy na stránku v Živé abecedě a Slabikáři, k nimž se učivo váže. Jde tedy o jednotný soubor tvořený tak, aby na sebe všechny jeho části dokonale navazovaly.
Objev podobné jako Písanka 1, 1. díl (původní řada)
Písanka 1, 4. díl (původní řada)
1-25 Čtyři samostatné sešity, v nichž je rozpracované a předepsané veškeré učivo k výcviku psaní. Sešity obsahují cvičení prvků písmen, nácvik psacích písmen malých i velkých, slabik, slov a vět opisem, podle diktátu i autodiktátu (tj. psaní podle obrázků, až k úkolům, v nichž žáci plní různě náročná zadání (tvoří věty, doplňují písmena do neúplných slov, vypisují slova či věty z přečteného článku apod.). Největší předností pro učitele je neporušená souběžnost výuky čtení a psaní, kterou zajišťují odkazy na stránku v Živé abecedě a Slabikáři, k nimž se učivo váže. Jde tedy o jednotný soubor tvořený tak, aby na sebe všechny jeho části dokonale navazovaly. Písankám 1 až 4 byla prodloužena schvalovací doložka MŠMT do roku 2017.
Objev podobné jako Písanka 1, 4. díl (původní řada)
Písanka 1, 4. díl (DUHOVÁ ŘADA)
1-95 Na základě pozitivních ohlasů na nové písanky pro 2. ročník zavádíme postupně písanky 1–4 v dvoubarevné variantě. Obsah písanek zůstane nezměněn, budou pod stejným kódem a za stejnou cenu.Do všech písanek je zařazeno psaní podle obrázků, tzv. audiodiktát.
Objev podobné jako Písanka 1, 4. díl (DUHOVÁ ŘADA)
Písanka 2 - Genetická metoda nevázané písmo Sassoon pro 1. ročník ZŠ
Písanky 1-3 nevázaného písma Sassoon jsou určené pro výuku čtení a psaní genetickou metodou. Jsou součástí učebnicového souboru s učebnicemi Začínáme číst a psát, Už čteme a píšeme sami a Hrajeme si ve škole i doma. Součástí souboru písanek je i pracovní sešit Uvolňovací cviky a tvarové prvky psacího písma a Cvičebníček.
Objev podobné jako Písanka 2 - Genetická metoda nevázané písmo Sassoon pro 1. ročník ZŠ
Jsem čtenář 1 - získávám čtenářské dovednosti
2-70 Nová pracovní učebnice Jsem čtenář navazuje z hlediska typologie cvičení na ucelený soubor učebních materiálů pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku s názvem Čteme a píšeme s Agátou. Znalost tohoto souboru však není nutnou podmínkou k zvládnutí publikace Jsem čtenář, která je primárně určena žákům 2. ročníku, popř. její část mohou využívat i žáci 1. ročníku, a to na konci školního roku místo 3. dílu slabikáře. Učební materiál Jsem čtenář si klade dva základní cíle: • zvládat základní čtenářské dovednosti, • poskytnout žákovi popisnou zpětnou vazbu, která podporuje proces čtení. Učebnice se zaměřuje především na zlepšení techniky čtení, což následně vede k lepšímu porozumění textu. Žáci se učí číst nahlas, šeptem, s důrazem na první slabice slova, učí se číst přímou řeč, čárky a spojky ve větě apod., učí se rozlišovat mezi tím, co znamená číst plynule, správně, s porozuměním, pozorně. V 16 kapitolách, z toho čtyřech opakovacích, jsou hojně využívány myšlenkové mapy, práce s otázkou a odpovědí, vyhledávání a označování informací v textu, vyhledávání slov, která do textu nepatří, procvičování pravolevé orientace v textu a prostoru, kresba ad. Na konci každé kapitoly je zařazeno sebehodnocení žáků formou tzv. balančního pásku, u něhož je uvedeno i vzdělávací tvrzení vyjadřující stav, ve kterém žák danou dovednost používá (tvrzení je uvedeno v 1. osobě jednotného čísla přítomného času). Udává také dosaženou úroveň určitého stupně získání dovednosti při práci s lekcí. Žák vybarví tolik políček na pásku, na kolik si myslí, že zvládá dovednost, které se v dané kapitole naučil. Stejné sebehodnocení obsahuje i karta, jež je součástí tohoto materiálu a kterou lze využít k opakovanému hodnocení práce žáka i v jiných předmětech. Takovýto způsob sebehodnocení může být prvním krokem k zavádění tzv. formativního hodnocení, kdy se žák porovnává pouze se svými výkony. Součástí jsou také stručné metodické poznámky pro vyučující. Učebnice byla pilotně ověřena na několika školách.
Objev podobné jako Jsem čtenář 1 - získávám čtenářské dovednosti
Podívejte se také
- Hry s příběhem: Zločin a trest (978-80-254-9100-3)
- BABYBIO Pastinák s hráškem a farmářskou kachnou 3× 260 g (BABY11815s)
- Život s láskou Libuška a Josef (978-80-88471-07-3)
- Veselé hry s obrázky a čísly (978-80-252-3526-3)
- Vladana a Prasopes 3 ()
- AlzaPower AluCore USB-A (M) na 3× USB-A (F) s LAN stříbná (APW-HAA3AL1S)
- jamo s 426 hcs 3 cerne s 426 hcs 3 b
- Kendamil mléčná kaše s černým rybízem a jablky (3× 150 g) (8594200263034)
- Good Gout BIO Pórek s brambůrkem a treskou (3× 190 g) (8594200262167)
- AhaStyle kryt AirPods 3 (2021) s LED a karabinou černý (PT148-Black)
- AhaStyle kryt AirPods 3 (2021) s LED a karabinou fialový (PT148-Purple)
- Hami Talířek Zeleninový bulgur s jehněčím a kuřecím 3× 230 g (8590340166136)
- STABILO woody 3 v 1, 18 barev s ořezávátkem a štětcem (4006381582971)
- Kendamil mléčná kaše s brokolici, květákem a rajčaty (3× 150 g) (8594200263058)
- AhaStyle kryt AirPods 3 (2021) s LED a karabinou modrý (PT148-Blue)
- GOLDIM Kozí kaše pšenično-rýžová s banánem a kakaem 3× 225 g
- KuliFerda Diktáty a pravopisná cvičení s příběhem (978-80-7496-517-3)
- Kniha Zákon o mediaci: a související předpisy s komentářem a vzory (978-80-7502-009-3)
- 3 a 1/2 roku II aneb s vírou a odhodláním (978-80-239-8824-6)
- AlzaPower AluCore USB-A (M) na 3× USB-A (F) s LAN vesmírně šedá (APW-HAA3AL1Y)
- Vzory podání a smluv s vysvětlivkami: 3. aktualizované a doplněné vydání (978-80-7502-615-6)
- Metro LLTC4/3-S - růžová (LLTC4/3-S_pink)