Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Jsem čtenář 1 - získávám čtenářské dovednosti
2-70 Nová pracovní učebnice Jsem čtenář navazuje z hlediska typologie cvičení na ucelený soubor učebních materiálů pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku s názvem Čteme a píšeme s Agátou. Znalost tohoto souboru však není nutnou podmínkou k zvládnutí publikace Jsem čtenář, která je primárně určena žákům 2. ročníku, popř. její část mohou využívat i žáci 1. ročníku, a to na konci školního roku místo 3. dílu slabikáře. Učební materiál Jsem čtenář si klade dva základní cíle: • zvládat základní čtenářské dovednosti, • poskytnout žákovi popisnou zpětnou vazbu, která podporuje proces čtení. Učebnice se zaměřuje především na zlepšení techniky čtení, což následně vede k lepšímu porozumění textu. Žáci se učí číst nahlas, šeptem, s důrazem na první slabice slova, učí se číst přímou řeč, čárky a spojky ve větě apod., učí se rozlišovat mezi tím, co znamená číst plynule, správně, s porozuměním, pozorně. V 16 kapitolách, z toho čtyřech opakovacích, jsou hojně využívány myšlenkové mapy, práce s otázkou a odpovědí, vyhledávání a označování informací v textu, vyhledávání slov, která do textu nepatří, procvičování pravolevé orientace v textu a prostoru, kresba ad. Na konci každé kapitoly je zařazeno sebehodnocení žáků formou tzv. balančního pásku, u něhož je uvedeno i vzdělávací tvrzení vyjadřující stav, ve kterém žák danou dovednost používá (tvrzení je uvedeno v 1. osobě jednotného čísla přítomného času). Udává také dosaženou úroveň určitého stupně získání dovednosti při práci s lekcí. Žák vybarví tolik políček na pásku, na kolik si myslí, že zvládá dovednost, které se v dané kapitole naučil. Stejné sebehodnocení obsahuje i karta, jež je součástí tohoto materiálu a kterou lze využít k opakovanému hodnocení práce žáka i v jiných předmětech. Takovýto způsob sebehodnocení může být prvním krokem k zavádění tzv. formativního hodnocení, kdy se žák porovnává pouze se svými výkony. Součástí jsou také stručné metodické poznámky pro vyučující. Učebnice byla pilotně ověřena na několika školách.
Podívejte se také Jsem čtenář pověstí 1: Získávám čtenářské dovednosti na základě práce s textem (978-80-7600-387-3)
Jsem čtenář pověstí 1 - získávám čtenářské dovednosti
3-99 ZÍSKÁVÁM ČTENÁŘSKÉ DOVEDNOSTI NA ZÁKLADĚ PRÁCE S TEXTEM pracovní učebnice pro systematický rozvoj čtenářských dovedností Pracovní učebnice Jsem čtenář pověstí, 1. díl, navazuje z hlediska typů cvičení na pracovní učebnice Jsem čtenář 1 a Jsem čtenář 2 a je určena pro systematický rozvoj čtenářských dovedností na základě porovnávání textů a následné práce s nimi. Obsahuje čtyři známé pověsti (např. O Libuši aj.) a opakovací kapitolu. Pověsti zde uvedené jsou převyprávěny současným jazykem, zkráceny a představují tak pouze jádro příběhu. Žáci se tak nenásilně seznamují s nejstaršími českými pověstmi, které jsou zde navíc v kontrastu s podobnými příběhy ze současnosti, což vede k ještě většímu porozumění ze strany dětí.
Podívejte se také Manažerské dovednosti (978-80-247-3902-1)
Jsem čtenář pověstí 1: Získávám čtenářské dovednosti na základě práce s textem (978-80-7600-387-3)
Kniha - 24 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní učebnice Jsem čtenář pověstí, 1. díl, navazuje z hlediska typů cvičení na pracovní učebnice Jsem čtenář 1 a Jsem čtenář 2 a je určena pro systematický rozvoj čtenářských dovedností na základě porovnávání textů a následné práce s nimi. Obsahuje čtyři známé pověsti (např. O Libuši aj.) a opakovací kapitolu. Pověsti zde uvedené jsou převyprávěny současným jazykem, zkráceny a představují tak pouze jádro příběhu. Žáci se tak nenásilně seznamují s nejstaršími českými pověstmi, které jsou zde navíc v kontrastu s podobnými příběhy ze současnosti, což vede k ještě většímu porozumění ze strany dětí.
Podívejte se také Lektorské dovednosti
Podívejte se také
- Sociální dovednosti v mateřské škole (978-80-271-3361-1)
- Moje první dovednosti Logika (8595593832814)
- Vzdělání, dovednosti a mobilita (9788024643014)
- Já jsem mysl (978-80-758-5707-1)
- Přežila jsem peklo (978-80-7428-303-1)
- Říkal jsem mu Kravata (978-80-759-3052-1)
- Jak jsem stopoval letadlo (978-80-265-0521-1)
- Jak jsem dobýval Ameriku (978-80-860-6263-1)
- Byl jsem Hitlerův pilot (978-80-907616-1-2)
- Já jsem výborná řidička (999-00-018-5587-1)
- Přežil jsem peklo gulagu (978-80-87343-53-1)
- Lektorské dovednosti (978-80-247-4336-3)
- Jachtařské dovednosti (978-80-87807-04-0)
- Lektorské dovednosti (978-80-247-3236-7)
- Pracoval jsem pro čtyři prezidenty (978-80-86453-36-1)
- byla jsem tu
- Komunikuji, tedy jsem
- Jsem mrtvý, neplačte
- Hodně jsem nikde
- Viděla jsem vraždu ()
Jsem čtenář 2 - rozvíjím čtenářské dovednosti
3-70 Rozvíjení čtenářských dovedností na základě porovnávání textů. Pracovní učebnice pro systematický rozvoj čtenářských dovedností Jsem čtenář 2 navazuje z hlediska typologie cvičenína pracovní učebnici Jsem čtenář 1. Učební materiál Jsem čtenář 2 se zaměřuje na rozvoj čtenářských dovedností na základě práce s textem. Učí žáky porovnávat texty a pracovat s nimi.
Objev podobné jako Jsem čtenář 2 - rozvíjím čtenářské dovednosti
Jsem čtenář 1
2-70 Systematické získávání základních čtenářských dovedností. Pracovní učebnice Jsem čtenář 1 navazuje z hlediska typologie cvičení na ucelený soubor učebních materiálů pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku s názvem Čteme a píšeme s Agátou. Znalost tohoto souboru však není nutnou podmínkou k zvládnutí publikace Jsem čtenář, která je primárně určena žákům 2. ročníku, popř. její část mohou využívat i žáci 1. ročníku, a to na konci školního roku místo 3. dílu slabikáře. Učební materiál Jsem čtenář si klade dva základní cíle: zvládat základní čtenářské dovednosti, poskytnout žákovi popisnou zpětnou vazbu, která podporuje proces čtení. Učebnice se zaměřuje především na zlepšení techniky čtení, což následně vede k lepšímu porozumění textu. Žáci se učí číst nahlas, šeptem, s důrazem na první slabice slova, učí se číst přímou řeč, čárky a spojky ve větě apod., učí se rozlišovat mezi tím, co znamená číst plynule, správně, s porozuměním, pozorně. V 16 kapitolách, z toho čtyřech opakovacích, jsou hojně využívány myšlenkové mapy, práce s otázkou a odpovědí, vyhledávání a označování informací v textu, vyhledávání slov, která do textu nepatří, procvičování pravolevé orientace v textu a prostoru, kresba ad. Na konci každé kapitoly je zařazeno sebehodnocení žáků formou tzv. balančního pásku, u něhož je uvedeno i vzdělávací tvrzení vyjadřující stav, ve kterém žák danou dovednost používá (tvrzení je uvedeno v 1. osobě jednotného čísla přítomného času). Udává také dosaženou úroveň určitého stupně získání dovednosti při práci s lekcí. Žák vybarví tolik políček na pásku, na kolik si myslí, že zvládá dovednost, které se v dané kapitole naučil. Stejné sebehodnocení obsahuje i karta, jež je součástí tohoto materiálu a kterou lze využít k opakovanému hodnocení práce žáka i v jiných předmětech. Takovýto způsob sebehodnocení může být prvním krokem k zavádění tzv. formativního hodnocení, kdy se žák porovnává pouze se svými výkony. Součástí jsou také stručné metodické poznámky pro vyučující. Učebnice byla pilotně ověřena na několika školách.
Objev podobné jako Jsem čtenář 1
Jsem čtenář 3
4-70 Užití čtenářských dovedností pro získávání informací z více zdrojů. Pracovní učebnice Jsem čtenář 3 navazuje z hlediska typů cvičení na pracovní učebnice Jsem čtenář 1 a Jsem čtenář 2. Jsem čtenář 3 si klade za cíl zvládat a dále systematicky rozvíjet základní čtenářské dovednosti (s nimiž se žáci seznámili v Jsem čtenář 1 a Jsem čtenář 2), a to na základě porovnávání tří textů a následné práce s nimi. Oproti předchozím dílům se Jsem čtenář 3 nově zaměřuje na práci s dalšími zdroji (internet, encyklopedie, odborné učební texty, beletristické texty aj.), v nichž se žáci učí vyhledávat další informace na dané téma a dále s nimi pracovat. Jsem čtenář 3 cílí také na procvičování tvorby otázek, práci s klíčovými slovy, tvorbu myšlenkových map apod. Rovněž se snaží poskytnout žákovi popisnou zpětnou vazbu, která podporuje proces čtení. Učebnice se tedy zaměřuje na zlepšení techniky čtení, což následně vede k lepšímu porozumění textu. Učebnice je vytvořena v souladu s RVP ZV a obsahuje dlouholeté zkušenosti vyučujících prvního stupně. Věříme, že Vám přinese zajímavou a tvořivou práci a bude pro Vás i žáky motivací nejen ke čtení, ale i k další práci s texty.
Objev podobné jako Jsem čtenář 3
Čtení nás baví 1 - doma i ve škole (čtenářské dovednosti) - Lenka Andrýsková
Doplňuje Živou abecedu a Slabikář. Jeho cílem je umožnit dětem jinou formou další procvičení a upevnění učiva. Je určen k procvičování probíraného učiva od prvních písmen a slabik. Při postupné výuce písmen, kdy pořadí je stejné jako v Živé abecedě a ve Slabikáři, se vždy začíná čtením písmen, následuje čtení slabik a dále čtení slov, slovních spojení a vět. Slova jsou vždy nejprve řazena do celků (řádek nebo sloupek) podle jejich stavby, aby děti procvičovaly jeden typ slova. Obsahuje i nácvik čtení slovních spojení, zejména slov s předložkou a dále čtení vět. U všech cvičení je označen způsob čtení – Čti řádek/Čti sloupek. Bližší upřesnění typu cvičení najdete v metodických pokynech, které jsou umístěné v dolní části každé strany. V závěru pracovního sešitu najdete opakovací stránky a závěrečné ocenění práce dětí. Součástí pracovního sešitu je i Klíč k vybraným cvičením. Pracovní sešit můžete používat i v interaktivní formě, je součástí IUč Živá abeceda s kocourem Samem (do s. 16) a IUč Slabikář s kocourem Samem (od s. 17).
Objev podobné jako Čtení nás baví 1 - doma i ve škole (čtenářské dovednosti) - Lenka Andrýsková
Čtení nás baví 5 (čtenářské dovednosti) - Lenka Andrýsková
Pracovní sešit Čtení nás baví 5 je moderní výukový materiál, plný zajímavých úkolů a obrázků, zpracovaný podle nejnovějších trendů a v souladu s RVP ZV. Velký důraz je kladen na rozvoj čtenářské gramotnosti spolu s rozvojem klíčových kompetencí dětí, zejména pak kompetence k učení a kompetence k řešení problémů. Pracovní sešit doplňuje Čítanku pro 5. ročník z edice Čtení s porozuměním a jeho velkou předností je, že může být používán i k jiným čítankám nebo samostatně. Úkoly a další činnosti vycházejí z literárních ukázek, které najdete přímo v pracovním sešitu. Pracovní sešit je vhodný pro všechny žáky, včetně dětí s SPU, nebo naopak i pro děti mimořádně nadané. Najdete zde jednoduchá i složitější cvičení. Část stran pracovního sešitu je věnována další práci s ukázkami, které děti znají z čítanky. Toto poznáte jednoduše – pokud je text z čítanky, naleznete pod ním odkaz na příslušnou stranu v čítance. Práce s již známým textem je tak pro děti jednodušší, lépe ji zvládnou i děti s SPU a mohou tak zažít úspěch. Část pracovního sešitu obsahuje literární ukázky z dalších knih pro děti a s nimi spojená cvičení. Známé texty z čítanky a ukázky z dalších knih jsou řazeny střídavě. Cvičení v pracovním sešitě jsou různě obtížná a mají různou didaktickou funkci, tak jako v předchozích pracovních sešitech z řady Čtení nás baví. V PS pro 5. ročník jsme se však také zaměřili na možnost využívat náš pracovní sešit k přípravě dětí k přijímacím zkouškám na víceletá gymnázia. Formulace zadávání úkolů a typy cvičení vycházejí z didaktických testů z českého jazyka. Děti se tak přirozeně učí tato zadání správně chápat a úkoly řešit. Důraz je kladen nejen na cvičení zaměřená na ověření porozumění obsahu textu, ale také na cvičení určená k rozvoji vlastní tvořivosti a samostatného myšlení. Nezapomínáme ani na mezipředmětové vztahy a průřezová témata. Pracovní sešit zohledňuje věk a možnosti dětí. Záleží tedy na výběru vhodného cvičení podle možností jednotlivých dětí. Cvičení jsou pestrá, učí děti pracovat s textem, rozvíjejí jejich myšlení a obohacují slovní zásobu. Cílem pracovního sešitu je podněcovat u dětí zájem o čtení a literaturu a prostřednictvím rozvoje čtenářské gramotnosti podporovat zájem o celoživotní učení.
Objev podobné jako Čtení nás baví 5 (čtenářské dovednosti) - Lenka Andrýsková
Čtení nás baví 2 (čtenářské dovednosti) - Lenka Andrýsková
Pracovní sešit Čtení nás baví je moderní výukový materiál plný zajímavých úkolů a obrázků, zpracovaný podle nejnovějších trendů a v souladu s RVP ZV. Velký důraz je kladen na rozvoj čtenářské gramotnosti žáků. Pracovní sešit doplňuje Čítanku pro 2. ročník z edice Čtení s porozuměním, ale může být používán i k jiným čítankám nebo samostatně bez čítanek. Úkoly a další činnosti vycházejí z literárních ukázek, které najdete přímo v pracovním sešitu. Pracovní sešit je vhodný pro všechny žáky, včetně dětí s SPU, nebo naopak i pro děti mimořádně nadané. Najdete zde jednoduchá i složitější cvičení. Sudá strana (žlutá barva) je vždy věnována další práci s ukázkami, které děti znají z Čítanky 2 (edice Čtení s porozuměním). Zde jsou úkoly voleny tak, aby je zvládli i žáci s SPU a mohli tak zažít úspěch. Lichá strana (modrá barva) obsahuje nové ukázky z knih zahrnutých v čítance nebo ukázky z další dětské literatury. K nim jsou připraveny rozvíjející a složitější úkoly. Cvičení v PS jsou tedy různě obtížná a mají různou didaktickou funkci. Najdete zde například úkoly zaměřené na formální stránku textu, které opakovaným čtením vedou ke zdokonalení techniky čtení, např. vyhledávání slov a slovních spojení, vyhledávání rýmů nebo přiřazování vhodného obrázku. Důležitá jsou cvičení zaměřená na ověření porozumění textu, dále pak cvičení na rozvoj vlastní tvořivosti a samostatného myšlení. Cvičení jsou pestrá a hravá, učí žáky pracovat s textem, rozvíjejí jejich myšlení a obohacují slovní zásobu. Cílem publikace je podněcovat u žáků zájem o čtení a literaturu a rozvíjet jejich čtenářskou gramotnost.
Objev podobné jako Čtení nás baví 2 (čtenářské dovednosti) - Lenka Andrýsková
Čtení nás baví 4 (čtenářské dovednosti) - Lenka Andrýsková
Pracovní sešit Čtení nás baví 4 je moderní výukový materiál plný zajímavých úkolů a obrázků, zpracovaný podle nejnovějších trendů a v souladu s RVP ZV. Velký důraz je kladen na rozvoj čtenářské gramotnosti žáků. Pracovní sešit doplňuje Čítanku pro 4. ročník z edice Čtení s porozuměním, ale může být používán i k jiným čítankám nebo samostatně bez čítanek. Úkoly a další činnosti vycházejí z literárních ukázek, které najdete přímo v pracovním sešitu. Pracovní sešit je vhodný pro všechny žáky, včetně dětí s SPU, nebo naopak i pro děti mimořádně nadané. Najdete zde jednoduchá i složitější cvičení. Sudá strana (okrová barva) je vždy věnována další práci s ukázkami, které děti znají z Čítanky 4 (edice Čtení s porozuměním). Zde jsou úkoly voleny tak, aby je zvládli i žáci s SPU a mohli tak zažít úspěch. Lichá strana (modrá barva) obsahuje nové ukázky z knih zahrnutých v čítance nebo ukázky z další dětské literatury. K nim jsou připraveny rozvíjející a složitější úkoly. Cvičení v PS jsou tedy různě obtížná a mají různou didaktickou funkci. Najdete zde například úkoly zaměřené na formální stránku textu, které opakovaným čtením vedou ke zdokonalení techniky čtení, např. vyhledávání slov a slovních spojení, vyhledávání rýmů nebo přiřazování vhodného obrázku. Důležitá jsou cvičení zaměřená na ověření porozumění textu, dále pak cvičení na rozvoj vlastní tvořivosti a samostatného myšlení. Zařazena jsou i cvičení k procvičování čtení psacího písma. Cvičení jsou pestrá a hravá, učí žáky pracovat s textem, rozvíjejí jejich myšlení a obohacují slovní zásobu. Cílem publikace je podněcovat u dětí zájem o čtení a literaturu a prostřednictvím rozvoje čtenářské gramotnosti podporovat zájem o celoživotní učení.
Objev podobné jako Čtení nás baví 4 (čtenářské dovednosti) - Lenka Andrýsková
Čtení nás baví 3 (čtenářské dovednosti) - Lenka Andrýsková
Pracovní sešit Čtení nás baví je moderní výukový materiál plný zajímavých úkolů a obrázků, zpracovaný podle nejnovějších trendů a v souladu s RVP ZV. Velký důraz je kladen na rozvoj čtenářské gramotnosti žáků. Pracovní sešit doplňuje Čítanku pro 3. ročník z edice Čtení s porozuměním, ale může být používán i k jiným čítankám nebo samostatně bez čítanek. Úkoly a další činnosti vycházejí z literárních ukázek, které najdete přímo v pracovním sešitu. Pracovní sešit je vhodný pro všechny žáky, včetně dětí s SPU, nebo naopak i pro děti mimořádně nadané. Najdete zde jednoduchá i složitější cvičení. Sudá strana (oranžová barva) je vždy věnována další práci s ukázkami, které žáci znají z Čítanky 3 (edice Čtení s porozuměním). Zde jsou úkoly voleny tak, aby je zvládli i žáci s SPU a mohli tak zažít úspěch (odkazy na příslušný text v Čítance 3 najdete vlevo dole po ukázkou). Lichá strana (zelená barva) obsahuje nové ukázky z knih zahrnutých v čítance nebo ukázky z další dětské literatury. K nim jsou připraveny rozvíjející a složitější úkoly. Cvičení v PS jsou tedy různě obtížná a mají různou didaktickou funkci. Najdete zde například úkoly zaměřené na formální stránku textu, které opakovaným čtením vedou ke zdokonalení techniky čtení, např. vyhledávání slov a slovních spojení, vyhledávání rýmů nebo přiřazování vhodného obrázku. Důležitá jsou cvičení zaměřená na ověření porozumění textu, dále pak cvičení na rozvoj vlastní tvořivosti a samostatného myšlení. Zařazená jsou i cvičení zaměřená na čtení psacího písma. Cvičení jsou pestrá a hravá, učí žáky pracovat s textem, rozvíjejí jejich myšlení a obohacují slovní zásobu. Cílem publikace je podněcovat u dětí zájem o čtení a literaturu a rozvíjet jejich čtenářskou gramotnost.
Objev podobné jako Čtení nás baví 3 (čtenářské dovednosti) - Lenka Andrýsková
Manažerské dovednosti (978-80-247-3902-1)
Elektronická kniha - autor Jan Lojda, 184 stran Jak se pozná dobrý manažer? Jaké by měl mít schopnosti, dovednosti a kompetence? Které manažerské techniky by měl umět ovládat? Na tyto otázky a mnohé další vám odpoví tato kniha. Představí vám modely pracovního chování manažera, jeho cíle, modely řízení času, plánovací nástroje. Nedílnou součástí je delegování, řízení problémů a porad a prostor je věnován také roli manažera při řízení a realizaci změny, týmům a jejich podílu na dosahování cílů. Publikace se jistě stane neocenitelným pomocníkem všech personalistů, manažerů, pracovníků vzdělávacích agentur, lektorů, studentů andragogiky a personalistiky.
Objev podobné jako Manažerské dovednosti (978-80-247-3902-1)
Sociální dovednosti v mateřské škole (978-80-271-3361-1)
Elektronická kniha - autor Zděňka Michalová, 152 stran, česky Publikace je ojedinělou promyšlenou metodikou s množstvím her a technik určených k rozvoji sociálních dovedností především dětí předškolního věku, popřípadě i raného školního. Cílem autorek je dětem zprostředkovat zásady prosociálního jednání a dovést je k jejich vědomému používání v kontaktu s druhými lidmi. Kniha obsahuje konkrétní techniky k seberegulaci chování. Děti pronikají do záhad společensky únosného chování prostřednictvím příběhu postav malé holčičky Ádi a mimozemšťánka Tima. Na jednotlivé příběhy navazují otázky s hledáním a objevováním odpovědí týkající se sociálních dovedností a prosociálního, kooperativního fungování ve skupině. Kniha je smysluplným pomocníkem každého rodiče, pedagoga v mateřské škole či na prvním stupni základní školy nebo poradenského pracovníka, který chce dětem systematicky zprostředkovat sociální dovednosti a přitom klást důraz na to, aby skutečně...
Objev podobné jako Sociální dovednosti v mateřské škole (978-80-271-3361-1)
Lucinka a drak: Báječné příběhy pro malé čtenáře (978-80-7567-792-1)
Kniha - autor Dita Křišťanová, 32 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá V této knize Dity Křišťanové se dozvíte, co se stane, když si jedna malá holčička nastěhuje domů draka. Zvykne si u ní? A není příliš velký? Stanou se z nich nejlepší kamarádi, nebo zase odletí pryč? Bezva příběh pro milovníky draků a zábavného čtení.
Objev podobné jako Lucinka a drak: Báječné příběhy pro malé čtenáře (978-80-7567-792-1)
Kdo se bojí kocoura?: Báječné příběhy pro malé čtenáře (978-80-7567-958-1)
Kniha - 32 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá V této nové knize Dity Křišťanové se dozvíte, kdo se bojí kocoura. Myši na statku v Hvízdálkově si žili spokojeným životem, ničeho jim nechybělo, měly všeho dostatek. Nosily do svých skrýší samé dobroty. Až se jednou objevil velký černý kocour a myši dostaly strach. Budu muset opustit svůj domov? Bezva příběh pro milovníky myšek, kocourů a zábavného čtení.
Objev podobné jako Kdo se bojí kocoura?: Báječné příběhy pro malé čtenáře (978-80-7567-958-1)
Lektorské dovednosti
Audiokniha MP3 - Audiokniha plná srozumitelných, konkrétních a osvědčených nápadů, tipů, triků a doporučení. Audiokniha Lektorské dovednosti je plná srozumitelných, konkrétních a osvědčených nápadů, tipů, triků a doporučení.Jak pracovat se skupinou i jednotlivcem, jak řešit obtížné a komplikované situace, metody učení a jejich použití. Hlavním záměrem bylo především popsat, co to znamená, jestliže v různých formulářích do kolonky povolání napíšete – lektor.Jelikož jde o povolání, které mnoho lidí provozuje jako osoba samostatně výdělečně činná, přidala autorka i kapitolu o důležitých aspektech samostatného lektorského podnikání. Pro interní lektory firem a institucí je to nad rámec jejich potřeby, ale třeba bude něčím zajímavá i pro ně. Důraz je kladen na klíčové schopnosti lektora a jeho zvládání vzdělávacího procesu. Zjistíte, proč a jak analyzovat vzdělávací potřeby, jak se připravit na vzdělávací akci a úspěšně zvládnout celý proces lektorování,...
Objev podobné jako Lektorské dovednosti
Fotbalové dovednosti
Obrazová příručka nejoblíbenější hry na světě je určena hráčům všech věkových kategorií a úrovní. Začátečníkům vysvětlí pravidla a doporučí jim vhodnou výstroj, zkušenějším hráčům poradí, jak si zlepšit techniku i jaké cviky zařadit do přípravy, aby si zvýšili kondici. Kapitola nazvaná "Týmová práce" popisuje herní strategie i úkoly jednotlivých členů ve fotbalovém klubu - od hráčů až po jeho vedení. Text doprovázejí návodné ilustrace a tipy z fotbalové praxe.
Objev podobné jako Fotbalové dovednosti
Český jazyk 5, 1. díl s Rózinkou a Oskarem (barevný pracovní sešit)
5-51 Čím se vyznačují nová plněbarevná vydání Český jazyk 5: navazují na učební materiály pro 4. ročník: Český jazyk 4 (učebnice), Český jazyk 4, 1. a 2. díl (barevné pracovní sešity) doplňují se s pracovními učebnicemi Jsem čtenář 1, Jsem čtenář 2 a Jsem čtenář 3 mají moderní a přehledný vzhled se smysluplným využitím plné barevnosti obsahují různorodá cvičení systematicky směřující k osvojení učiva i souvisejících dovedností přinášejí pozvolný nárůst obtížnosti (úlohy nejprve jednodušší svým obsahem i formulací zadání)
Objev podobné jako Český jazyk 5, 1. díl s Rózinkou a Oskarem (barevný pracovní sešit)
Nápady laskavého čtenáře
Audiokniha na CD - autor Michal Viewegh, čte Jiří Lábus; Michal Viewegh Čtou Jiří Lábus a Michal Viewegh Mladý Michal Viewegh vydal po svém zdařilém debutu Názory na vraždu a úspěšném románu Báječná léta pod psa v roce 1993 svou třetí knihu Nápady laskavého čtenáře, "soubor rozverně nactiutrhačných literárních parodií". Zkusil si, jak píší autoři Bohumil Hrabal, Milan Kundera, Josef Škvorecký, Zdeněk Svěrák, Ernest Hemingway, Nikos Kazantzakis, Erich Segal a Raymond Moody. Vieweghovi se v úsporných komických povídkách podařilo satirickou zkratkou upozornit na podstatu stylu jednotlivých parodovaných literátů. Navíc je schopný sebeironie, paroduje také sebe samého v poslední povídce, kterou proto sám načetl. Ostatní originálně absurdní minipříběhy interpretuje sečtělý Jiří Lábus. Pavel Tigrid nazval Viewegha "rozeným humoristou". V naší nahrávce se setkali humoristé dva, interpret s autorem. Slavný spisovatel paroduje slavné spisovatele!
Objev podobné jako Nápady laskavého čtenáře
Nápady laskavého čtenáře
Audiokniha MP3 Michal Viewegh, čte Michal Viewegh Mladý Michal Viewegh vydal po svém zdařilém debutu Názory na vraždu a úspěšném románu Báječná léta pod psa v roce 1993 svou třetí knihu Nápady laskavého čtenáře - "soubor rozverně nactiutrhačných literárních parodií". Zkusil si, jak píší autoři Bohumil Hrabal, Milan Kundera, Josef Škvorecký, Zdeněk Svěrák, Ernest Hemingway, Nikos Kazantzakis, Erich Segal a Raymond Moody. Vieweghovi se v úsporných komických povídkách podařilo satirickou zkratkou upozornit na podstatu stylu jednotlivých parodovaných literátů. Navíc je schopný sebeironie, paroduje také sebe samého v poslední povídce, kterou proto sám načetl. Ostatní originálně absurdní minipříběhy interpretuje sečtělý Jiří Lábus. Pavel Tigrid nazval Viewegha "rozeným humoristou". V naší nahrávce se setkali humoristé dva, interpret s autorem. Slavný spisovatel paroduje slavné spisovatele!
Objev podobné jako Nápady laskavého čtenáře
Český jazyk 5, 2. díl s Rózinkou a Oskarem (barevný pracovní sešit)
5-52 Čím se vyznačují nová plněbarevná vydání Český jazyk 5: navazují na učební materiály pro 4. ročník: Český jazyk 4 (učebnice), Český jazyk 4, 1. a 2. díl (barevné pracovní sešity) doplňují se s pracovními učebnicemi Jsem čtenář 1, Jsem čtenář 2 a Jsem čtenář 3 mají moderní a přehledný vzhled se smysluplným využitím plné barevnosti obsahují různorodá cvičení systematicky směřující k osvojení učiva i souvisejících dovedností přinášejí pozvolný nárůst obtížnosti (úlohy nejprve jednodušší svým obsahem i formulací zadání)
Objev podobné jako Český jazyk 5, 2. díl s Rózinkou a Oskarem (barevný pracovní sešit)
Buduj dovednosti 3+
Gakken Workbooks Play Smart: Ideální pracovní sešit pro dětské ručičky! Je určen dětem od tří let, které mají chuť se učit. Kniha svým provedením odpovídá vývojové fázi dítěte, zraku i velikosti jeho ruky. Kniha obsahuje více než 80 barevných samolepek. Některé dítě použije v rámci úkolů, zbývající nálepky zvířat, zeleniny, ovoce, hraček a dalších věcí, které jsou dětem známé a jsou pro ně snadno rozpoznatelné, slouží jako nálepky za odměnu. Sešit začíná jednoduššími aktivitami. Jak dítě postupuje sešitem dál, aktivity představují stále větší výzvy. Při plnění úkolů dítě používá voskovky či pastelku, lepidlo a nůžky k rozvoji dovedností předškolní přípravy. Když dítě splní aktivity, může si za odměnu vybrat nálepku, kterou si nalepí na danou stránku. V průběhu knihy se úroveň obtížnosti zvyšuje. Tato metoda "krok za krokem" pomáhá dětem rozvíjet jemnou motoriku, koncentraci a kritické myšlení.
Objev podobné jako Buduj dovednosti 3+
Buduj dovednosti 2+
Gakken Workbooks Play Smart: Ideální pracovní sešit pro dětské ručičky! Pokládá základy dovedností pro budoucí psaní. Je určen dětem od dvou let, které se teprve začínají učit. Kniha svým provedením odpovídá vývojové fázi dítěte, zraku i velikosti jeho ruky. Kniha obsahuje více než 80 barevných samolepek. Některé dítě použije v rámci úkolů, zbývající slouží jako nálepky za odměnu. Sešit začíná jednoduššími aktivitami. Jak dítě postupuje sešitem dál, aktivity jako bludiště, obtahování, hledání stejných dvojic apod. představují stále větší výzvy. Při plnění úkolů dítě používá voskovky a lepidlo k rozvoji dovedností předškolní přípravy. Když dítě splní aktivity, může si za odměnu vybrat nálepku, kterou si nalepí na danou stránku. V průběhu knihy, kdy si dítě postupně buduje důležité předškolní dovednosti, se úroveň obtížnosti zvyšuje. Tato metoda "krok za krokem" pomáhá dětem rozvíjet jemnou motoriku, koncentraci a kritické myšlení.
Objev podobné jako Buduj dovednosti 2+
Zvířata - Průvodce zvídavého čtenáře
Skvělý průvodce malého čtenáře – příručka, která ho provede různými prostředími, ocitnete se v poušti, v moři, v džungli nebo na statku a dozvíte se, která zvířata tam žijí. Děti si přečtou plno zajímavostí a mohou si prohlížet krásné obrázky jednotlivých druhů zvířat.
Objev podobné jako Zvířata - Průvodce zvídavého čtenáře
Malý čtenář - Jiří Žáček
Učebnice pro výuku počátečního čtení. Obsahuje pokračování příběhů malého Toma ze Slabikáře ALTER. Zahrnuje i básně, říkadla, hádanky a pohádky. Tato čítanka je svým obsahem a formou vhodná k aktivní práci s literárním textem.
Objev podobné jako Malý čtenář - Jiří Žáček
Věrný čtenář - Max Seeck
Žena slavného spisovatele Rogera Koponena je zavražděna v jejich luxusním domě na břehu zamrzlého zálivu. Na sobě má slavnostní šaty a ve tváři hrůzostrašný škleb. Případu se ujímá mladá inspektorka Jessica Niemi. Brutálních vražd postupně přibývá a záhy je jasné, že je na stopě sériového vraha. Nejedná se přitom o nahodilé vraždy, záhadný pachatel se vždy inspiruje hrůznými činy popsanými v Koponenových thrillerech. Je šílený, nebo jde o něco osobního? Podaří se Jessice zastavit vraha, který zná každičký detail knih dokonce lépe než sám autor?
Objev podobné jako Věrný čtenář - Max Seeck
Neobyčejný čtenář - Alan Bennett
Novela Neobyčejný čtenář (The Uncommon Reader) oceňovaného britského dramatika Alana Bennetta (za svou hru The History Boys v roce 2006 obdržel šest divadelních cen Tony Awards) začíná popisem neobvyklé situace, kdy královna, když náhodou zabloudila do pojízdné knihovny, zaparkované poblíž Buckinghamského paláce, pocítí náhlé nutkání vypůjčit si knihu. Nemá však samozřejmě nejmenší tušení, že toto jako mávnutí motýlích křídel nevinné rozhodnutí přinese nedozírné následky. Jak si totiž s pomocí Normana, mladíka pracujícího v královské kuchyni, z knihovny začne půjčovat vše, klasiky počínaje a Jeanem Genetem konče, brzy pod vlivem četby začne měnit své názory, pochybovat o zavedeném světovém řádu a své roli jakožto královny. Jelikož její prapodivná vášeň nezůstane ušetřena pozornosti pracovníků paláce či jejího chotě, brzy povede k jistým velmi humorným událostem, které navždy ovlivní celou zemi.
Objev podobné jako Neobyčejný čtenář - Alan Bennett
Naučte se správně vést lidi: Získejte zásadní manažerské a řídící dovednosti (978-80-7508-621-1)
Kniha - autor Michael Armstrong, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá ato kniha vám ukáže, jak se stát efektivním manažerem. Poradí, jak prostřednictvím motivace, odměňování a správného vedení dostat z pracovníků to nejlepší. Příručka obsahuje také praktická cvičení, šablony a tipy. Najdete v ní též rady pro zlepšování angažovanosti zaměstnanců a zvládání konfliktů. Získejte zásadní manažerské a řídicí dovednosti, které skutečně vedou k výsledkům! Cílem této příručky je poskytnout manažerům a lídrům praktické rady, jak správně vést a řídit lidi, a tím jim umožnit dosahovat co nejlepších výsledků a efektivně řešit případné problémy. Poradí, jak prostřednictvím motivace, odměňování a správného vedení dostat z pracovníků to nejlepší. Kniha se zaměřuje na činnost manažerů v první linii, kteří mají na starost řízení týmu. Firemní politika řízení lidských zdrojů může být sebelepší, ale manažeři jsou těmi, kdo ji uvádějí do praxe. Mnoho manažerů musí...
Objev podobné jako Naučte se správně vést lidi: Získejte zásadní manažerské a řídící dovednosti (978-80-7508-621-1)
Český jazyk 3, 1. díl s Rózinkou (barevný pracovní sešit)
3-51 Nový barevný pracovní sešit je ideálně provázaný s učebnicí Český jazyk 3. Čím se vyznačují nová plněbarevná vydání Český jazyk 3:• navazují na učební materiály pro 2. ročník: Český jazyk 2 učebnice), Český jazyk 2, 1. a 2. díl (barevné pracovní sešity)• doplňují se s pracovními učebnicemi Jsem čtenář 1 a Jsem čtenář 2• mají moderní a přehledný vzhled se smysluplným využitím plné barevnosti• obsahují různorodá cvičení systematicky směřující k osvojení učiva i souvisejících dovedností• přinášejí pozvolný nárůst obtížnosti (úlohy nejprve jednodušší svým obsahem i formulací zadání)
Objev podobné jako Český jazyk 3, 1. díl s Rózinkou (barevný pracovní sešit)
Český jazyk 3, 2. díl s Rózinkou (barevný pracovní sešit)
3-52 Nový barevný pracovní sešit je ideálně provázaný s učebnicí Český jazyk 3. Čím se vyznačují nová plněbarevná vydání Český jazyk 3: navazují na učební materiály pro 2. ročník: Český jazyk 2 učebnice), Český jazyk 2, 1. a 2. díl (barevné pracovní sešity) doplňují se s pracovními učebnicemi Jsem čtenář 1 a Jsem čtenář 2 mají moderní a přehledný vzhled se smysluplným využitím plné barevnosti obsahují různorodá cvičení systematicky směřující k osvojení učiva i souvisejících dovedností přinášejí pozvolný nárůst obtížnosti (úlohy nejprve jednodušší svým obsahem i formulací zadání)
Objev podobné jako Český jazyk 3, 2. díl s Rózinkou (barevný pracovní sešit)
Český jazyk 4, 2. díl s Oskarem (barevný pracovní sešit)
4-52 Čím se vyznačují nová plněbarevná vydání Český jazyk 4: navazují na učební materiály pro 3. ročník: Český jazyk 3 (učebnice), Český jazyk 3, 1. a 2. díl (barevné pracovní sešity) doplňují se s pracovními učebnicemi Jsem čtenář 1 a Jsem čtenář 2 mají moderní a přehledný vzhled se smysluplným využitím plné barevnosti obsahují různorodá cvičení systematicky směřující k osvojení učiva i souvisejících dovedností přinášejí pozvolný nárůst obtížnosti (úlohy nejprve jednodušší svým obsahem i formulací zadání) Pracovní sešit obsahuje kapitoly: 1. Skloňování podstatných jmen 2. Slovesa 3. Stavba věty 4. Závěrečné opakování 5. Klíč
Objev podobné jako Český jazyk 4, 2. díl s Oskarem (barevný pracovní sešit)
Můj strom dovedností 2
Můj strom dovedností je moderním nástrojem na sebehodnocení žáka. Umožňuje žákovi orientovat se v učivu i cílech vzdělávání a sledovat svůj postup v průběhu školního roku. Právě možnost uvědomit si, CO se žák učí, JAK mu to jde, ČEHO chce dosáhnout a současně sám sebe zhodnotit, zdali to zvládl, představuje efektivní způsob, jak zvýšit jeho angažovanost i radost z výuky. Arch obsahuje cíle vzdělávání ve třech předmětech – matematice, češtině a prvouce, které by si měl žák ve druhé třídě osvojit. Kromě toho zahrnuje i cíle z oblastí vztahů a emocí, týkajících se třeba dodržovaní pravidel ve třídě nebo zpracovávání vlastních pocitů. Součásti archu jsou volné listy stromů čtyř ročních období, které slouží k průběžnému hodnocení naplněných cílů. Žák si postupně, jak si osvojuje stanovené cíle, vybarvuje ikonky související s daným cílem.
Objev podobné jako Můj strom dovedností 2
Můj strom dovedností 3
Můj strom dovedností je moderním nástrojem na sebehodnocení žáka. Umožňuje žákovi orientovat se v učivu i cílech vzdělávání a sledovat svůj postup v průběhu školního roku. Právě možnost uvědomit si, CO se žák učí, JAK mu to jde, ČEHO chce dosáhnout a současně sám sebe zhodnotit, zdali to zvládl, představuje efektivní způsob, jak zvýšit jeho angažovanost i radost z výuky. Arch obsahuje stanovené cíle vzdělávání ve čtyřech předmětech – matematice, češtině, angličtině a prvouce, které by si měl žák ve třetí třídě osvojit. Kromě toho zahrnuje i cíle z oblastí vztahů a emocí, týkajících se třeba chování vůči spolužákům i učitelům či podpory spolupráce ve třídě. Součásti archu jsou volné listy stromů čtyř ročních období, které slouží k průběžnému hodnocení naplněných cílů. Žák si postupně, jak si osvojuje jednotlivé dovednosti a dosahuje stanovené cíle, vybarvuje související ikonku. Učitel zase může poskytnout každému žákovi zpětnou vazbu, jestli danou dovednost skutečně zvládl. Kromě sebehodnotícího stromu jsou v archu i doplňující cvičení, zaměřena na vytváření návyku k pravidelnému čtení, obeznámení se s oblastmi jako komfortní zóna či osobní prostor a taky na stanovení a posouzení vlastních limitů v určité činnosti.
Objev podobné jako Můj strom dovedností 3
Můj strom dovedností 5
Můj strom dovedností je moderním nástrojem na sebehodnocení žáka. Umožňuje žákovi orientovat se v učivu i cílech vzdělávání a sledovat svůj postup v průběhu školního roku. Právě možnost uvědomit si, CO se žák učí, JAK mu to jde, ČEHO chce dosáhnout a současně sám sebe zhodnotit, zdali to zvládl, představuje efektivní způsob, jak zvýšit jeho angažovanost i radost z výuky. Arch obsahuje stanovené cíle vzdělávání v pěti předmětech – matematice, češtině, angličtině, vlastivědě a přírodovědě, které by si měl žák v páté třídě osvojit. Kromě toho zahrnuje i cíle z oblastí vztahů a emocí, týkajících se třeba respektování jiného názoru nebo dodržování lidských práv. Součásti archu jsou volné listy stromů čtyř ročních období, které slouží k průběžnému hodnocení naplněných cílů. Žák si postupně, jak si osvojuje jednotlivé dovednosti a dosahuje stanovené cíle, vybarvuje související ikonku. Učitel zase může poskytnout každému žákovi zpětnou vazbu, jestli danou dovednost skutečně zvládl. Kromě sebehodnotícího stromu jsou v archu i doplňující cvičení, zaměřena na rozvíjení návyků, vnímaní svých pocitů a emocí, na cestu k úspěchu i důležitého poznání, že chyba není nepřítel a je nutné se s ní naučit pracovat.
Objev podobné jako Můj strom dovedností 5
Moje první dovednosti - Pořadí
Titul obsahuje 32 stran plných základních aktivit pro nejmenší, při nichž si procvičují jemnou motoriku, koordinaci ruka-oko a posilují tak svou mysl i logické myšlení.
Objev podobné jako Moje první dovednosti - Pořadí
Moje první dovednosti - Logika
Titul obsahuje 32 stran plných základních aktivit pro nejmenší, při nichž si procvičují jemnou motoriku, koordinaci ruka-oko a posilují tak svou mysl i logické myšlení.
Objev podobné jako Moje první dovednosti - Logika
Moje první dovednosti - Rozdíly
Titul obsahuje 32 stran plných základních aktivit pro nejmenší, při nichž si procvičují jemnou motoriku, koordinaci ruka-oko a posilují tak svou mysl i logické myšlení.
Objev podobné jako Moje první dovednosti - Rozdíly
Obchodní dovednosti - Soňa Opletalová
Autorka z praxe vysvětluje čtenářům kroky vedoucí k úspěšnému prodeji. Dozvíte se, jak si počínat, když se dostanete na vedoucí místo, když přebíráte neznámý region, když si chcete být jisti svým zaměstnáním. Naučíte se, jak odpovědět na námitku: „Je to drahé“. V knize jsou popsána pravidla obchodní schůzky, rozhovorů, budování sítě klientů a mnoho dalších užitečných námětů.
Objev podobné jako Obchodní dovednosti - Soňa Opletalová
Můj strom dovedností 4
Můj strom dovedností je moderním nástrojem na sebehodnocení žáka. Umožňuje žákovi orientovat se v učivu i cílech vzdělávání a sledovat svůj postup v průběhu školního roku. Právě možnost uvědomit si, CO se žák učí, JAK mu to jde, ČEHO chce dosáhnout a současně sám sebe zhodnotit, zdali to zvládl, představuje efektivní způsob, jak zvýšit jeho angažovanost i radost z výuky. Arch obsahuje stanovené cíle vzdělávání v pěti předmětech – matematice, češtině, angličtině, vlastivědě a přírodovědě, které by si měl žák ve čtvrté třídě osvojit. Kromě toho zahrnuje i cíle z oblastí vztahů a emocí, týkajících se třeba respektování jiných nebo uvědomění si vlastních silných a slabých stránek. Součásti archu jsou volné listy stromů čtyř ročních období, které slouží k průběžnému hodnocení naplněných cílů. Žák si postupně, jak si osvojuje jednotlivé dovednosti a dosahuje stanovené cíle, vybarvuje související ikonku. Učitel zase může poskytnout každému žákovi zpětnou vazbu, jestli danou dovednost skutečně zvládl. Kromě sebehodnotícího stromu jsou v archu i doplňující cvičení, zaměřena na rozvíjení návyků, sebereflexe a sebepoznáni, emoční inteligenci nebo na to, jak neúspěchy dokážou posouvat vpřed.
Objev podobné jako Můj strom dovedností 4
Polštář Krtek 32x21cm, čtenáři (8590121503464)
Polštář - dekorační, obdélníkový tvar, rozměry 32 × 21 cm, motiv Krteček, materiál výplně polyester, dětský, vzor pohádky Dekorační polštář Moravská Ústředna Brno ozdobí sedací soupravu v obývacím pokoji, ale také skvěle poslouží jako doplňkový polštářek do ložnice. Vkusné obdélníkové zpracování disponuje rozměry 32 × 21 cm. Pro výrobu povlaku byl zvolen kvalitní materiál, jakým je mikroplyš. Jeho výplň tvoří polyester. K designovému ztvárnění přispívá vícebarevné provedení a pohádky. Nadchne zejména ty ratolesti, jimž se líbí krteček. Součástí balení je jeden polštář Moravská Ústředna Brno. Zásadní přednosti produktu Polštář Krtek 32x21cm, čtenáři Polštář Moravská Ústředna Brno je velice příjemný Řadí se mezi dekorační polštáře Má vkusné obdélníkové ztvárnění Disponuje rozměry 32 × 21 cm Ke zhotovení výplně byl zvolen kvalitní materiál, konkrétně polyester Povlak polštáře tvoří mikroplyš Zajímavé ztvárnění navíc umocňuje vícebarevné provedení Vzor: pohádky...
Objev podobné jako Polštář Krtek 32x21cm, čtenáři (8590121503464)
Stříbrné pohádky pro malé čtenáře
V této knížce najdeš své nejoblíbenější pohádky, doprovoděné překrásnými ilustracemi. Vše je napsáno velkými písmenky, takže se ti knížka bude snadno číst. Tak hurá do čtení!
Objev podobné jako Stříbrné pohádky pro malé čtenáře
Nápady laskavého čtenáře - Michal Viewegh
Notně rozverné a lehce nactiutrhačné literární parodie, v nichž Michal Viewegh s nadhledem suverénně napodobuje styl jedenácti českých a deseti světových autorů. Povídky, které Bohumil Hrabal, Josef Škvorecký, Ladislav Fuks nebo i třeba Zdeněk Svěrák či Ernest Hemingway nenapsali… ale klidně napsat mohli.
Objev podobné jako Nápady laskavého čtenáře - Michal Viewegh
Dobrá záložka 94 - Čtenáři CHALUPÁŘI
Ukliďte se od městského ruchu do klidu své chalupy s knihou a záložkou Čtenáři chalupáři z edice Čtivé léto. Tato záložka je jako klíč k úniku od všedních starostí, připomíná nám, že nejlepší příběhy se čtou s výhledem na zelené louky a za zvuku šumění stromů. Můžete jít spát se slepicemi nebo si číst až do ranního zakokrhání kohouta. Máte přece dovolenou! Více o DOBRÝCH ZÁLOŽKÁCH:Knižní závisláci z KNIHY DOBROVSKÝ hlásí konec dob účtenek, jízdenek a útržků toaletního papíru! Rozlučte se se zohýbanými rohy a přivítejte nejlepšího společníka do své trojky (vás a knihy, vy sprosťáci), DOBROU ZÁLOŽKU! DOBRÁ ZÁLOŽKA vás bude nyní provázet cestou do fantastických světů, misí k seberozvoji nebo okoření váš nejnovější žhavý literární románek. A samozřejmě vás nikdy nenechá zapomenout, kde jste ve čtení (jistě nedobrovolně) skončili. Každá DOBRÁ ZÁLOŽKA má své číslo, nápad a styl. A každá je limitkou, které se tiskne omezené množství. Proto si můžete každý měsíc udělat radost novou záložkou, a konečně sbírat něco smysluplného, co ukojí vaši sběratelskou touhu. (Už jste si snad někdy založili knihu známkou z roku 1919?) Dlouho tedy neváhejte, a k novému čtení si přihoďte i barevnou a užitečnou radost, DOBROU ZÁLOŽKU!
Objev podobné jako Dobrá záložka 94 - Čtenáři CHALUPÁŘI
Nápady laskavého čtenáře (CD) - audiokniha
Audioknihu Nápady laskavého čtenáře napsal autor: Michal Viewegh, čte: Jiří Lábus a Michal Viewegh. Slavný spisovatel paroduje slavné spisovatele! Mladý Michal Viewegh vydal po svém zdařilém debutu Názory na vraždu a úspěšném románu Báječná léta pod psa v roce 1993 svou třetí knihu Nápady laskavého čtenáře - "soubor rozverně nactiutrhačných literárních parodií". Zkusil si, jak píší autoři Bohumil Hrabal, Milan Kundera, Josef Škvorecký, Zdeněk Svěrák, Ernest Hemingway, Nikos Kazantzakis, Erich Segal a Raymond Moody. Vieweghovi se v úsporných komických povídkách podařilo satirickou zkratkou upozornit na podstatu stylu jednotlivých parodovaných literátů. Navíc je schopný sebeironie, paroduje také sebe samého v poslední povídce, kterou proto sám načetl. Ostatní originálně absurdní minipříběhy interpretuje sečtělý Jiří Lábus. Pavel Tigrid nazval Viewegha "rozeným humoristou". V naší nahrávce se setkali humoristé dva, interpret s autorem.
Objev podobné jako Nápady laskavého čtenáře (CD) - audiokniha
Český jazyk 4, 1. díl s Oskarem (barevný pracovní sešit)
4-51 Čím se vyznačují nová plněbarevná vydání Český jazyk 4: navazují na učební materiály pro 3. ročník: Český jazyk 3 (učebnice), Český jazyk 3, 1. a 2. díl (barevné pracovní sešity) doplňují se s pracovními učebnicemi Jsem čtenář 1 a Jsem čtenář 2 mají moderní a přehledný vzhled se smysluplným využitím plné barevnosti obsahují různorodá cvičení systematicky směřující k osvojení učiva i souvisejících dovedností přinášejí pozvolný nárůst obtížnosti (úlohy nejprve jednodušší svým obsahem i formulací zadání) Pracovní sešity obsahuje kapitoly: 1. Opakování učiva nižších ročníků 2. Nauka o slově 3. Stavba slova 4. Vyjmenovaná slova 5. Slovní druhy 6. Podstatná jména 7. Klíč Zařazena jsou i slohová cvičení.
Objev podobné jako Český jazyk 4, 1. díl s Oskarem (barevný pracovní sešit)
Čtení nás baví 4: Pracovní sešit pro 4. ročník k rozvoji čtenářských dovedností (978-80-88285-60-1)
Kniha - autor Lenka Andrýsková, 64 stran, česky Pracovní sešit Čtení nás baví 4 je moderní výukový materiál plný zajímavých úkolů a obrázků, zpracovaný podle nejnovějších trendů a v souladu s RVP ZV. Velký důraz je kladen na rozvoj čtenářské gramotnosti žáků. Pracovní sešit doplňuje Čítanku pro 4. ročník z edice Čtení s porozuměním, ale může být používán i k jiným čítankám nebo samostatně bez čítanek. Úkoly a další činnosti vycházejí z literárních ukázek, které najdete přímo v pracovním sešitu. Pracovní sešit je vhodný pro všechny žáky, včetně dětí s SPU, nebo naopak i pro děti mimořádně nadané. Najdete zde jednoduchá i složitější cvičení. Sudá strana (okrová barva) je vždy věnována další práci s ukázkami, které děti znají z Čítanky 4 (edice Čtení s porozuměním). Zde jsou úkoly voleny tak, aby je zvládli i žáci s SPU a mohli tak zažít úspěch. Lichá strana (modrá barva) obsahuje nové ukázky z knih zahrnutých v čítance nebo ukázky z další dětské...
Objev podobné jako Čtení nás baví 4: Pracovní sešit pro 4. ročník k rozvoji čtenářských dovedností (978-80-88285-60-1)
Čtení nás baví 3: Pracovní sešit pro 3. ročník k rozvoji čtenářských dovedností (978-80-88285-57-1)
Kniha - autor Lenka Andrýsková, 68 stran, česky Pracovní sešit Čtení nás baví je moderní výukový materiál plný zajímavých úkolů a obrázků, zpracovaný podle nejnovějších trendů a v souladu s RVP ZV. Velký důraz je kladen na rozvoj čtenářské gramotnosti žáků. Pracovní sešit doplňuje Čítanku pro 3. ročník z edice Čtení s porozuměním, ale může být používán i k jiným čítankám nebo samostatně bez čítanek. Úkoly a další činnosti vycházejí z literárních ukázek, které najdete přímo v pracovním sešitu. Pracovní sešit je vhodný pro všechny žáky, včetně dětí s SPU, nebo naopak i pro děti mimořádně nadané. Najdete zde jednoduchá i složitější cvičení. Sudá strana (oranžová barva) je vždy věnována další práci s ukázkami, které žáci znají z Čítanky 3 (edice Čtení s porozuměním). Zde jsou úkoly voleny tak, aby je zvládli i žáci s SPU a mohli tak zažít úspěch (odkazy na příslušný text v Čítance 3 najdete vlevo dole po ukázkou). Lichá strana (zelená barva) obsahuje
Objev podobné jako Čtení nás baví 3: Pracovní sešit pro 3. ročník k rozvoji čtenářských dovedností (978-80-88285-57-1)
Sociální dovednosti v mateřské škole Aktivity k minimalizaci: nevhodného chování v předškolním věku (978-80-271-3361-1)
Kniha - autor Zděňka Michalová; Alžběta Kratochvílová, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je ojedinělou promyšlenou metodikou s množstvím her a technik určených k rozvoji sociálních dovedností především dětí předškolního věku, popřípadě i raného školního. Cílem autorek je dětem zprostředkovat zásady prosociálního jednání a dovést je k jejich vědomému používání v kontaktu s druhými lidmi. Kniha obsahuje konkrétní techniky k seberegulaci chování. Děti pronikají do záhad společensky únosného chování prostřednictvím příběhu postav malé holčičky Ádi a mimozemšťánka Tima. Na jednotlivé příběhy navazují otázky s hledáním a objevováním odpovědí týkající se sociálních dovedností a prosociálního, kooperativního fungování ve skupině. Kniha je smysluplným pomocníkem každého rodiče, pedagoga v mateřské škole či na prvním stupni základní školy nebo poradenského pracovníka, který chce dětem systematicky zprostředkovat sociální dovednosti a přitom...
Objev podobné jako Sociální dovednosti v mateřské škole Aktivity k minimalizaci: nevhodného chování v předškolním věku (978-80-271-3361-1)
Vzdělání, dovednosti a mobilita (9788024643014)
Elektronická kniha , 278 stran, česky Publikace hledá odpovědi na některé závažné otázky týkající se českého trhu práce z hlediska vlivu vzdělání, dovedností, sociálního původu a sociopsychologických charakteristik na příjem a socioekonomický status zaměstnání jedinců. Práce autorského týmu se zaměřila i na objasnění mzdových rozdílů mezi muži a ženami s různým stupněm dosaženého vzdělání, na změny v postavení pracovníků po ekonomické krizi v době oživení trhu práce, na míru pracovní autonomie v jejich zaměstnání a na vliv kvalifikačního nesouladu na pracovní mobilitu zaměstnanců. V neposlední řadě ukázala současnou míru spokojenosti jedinců s prací a životem obecně. Pokusila se argumentovat souvislost mezi těmito hodnoceními a vyvodit, jaké aspekty práce a zaměstnání Češi preferují a jsou pro ně žádoucí, a které z nich už se v jejich současném zaměstnání naplňují. Průvodní přílohy nabízejí k tématu bohatý dokladový materiál v podobě...
Objev podobné jako Vzdělání, dovednosti a mobilita (9788024643014)
Moje první dovednosti Logika (8595593832814)
Omalovánky - 32 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Titul obsahuje 32 stran plných základních aktivit pro nejmenší, při nichž si procvičují jemnou motoriku, koordinaci ruka-oko a posilují tak svou mysl i logické myšlení.
Objev podobné jako Moje první dovednosti Logika (8595593832814)
Lektorské dovednosti - Olga Medlíková - audiokniha
Audiokniha: Plná srozumitelných, konkrétních a osvědčených nápadů, tipů, triků a doporučení. Jak pracovat se skupinou i jednotlivcem, jak řešit obtížné a koplikované situace, metody učení a jejich použití. Hlavním záměrem bylo především popsat, co to znamená, jestliže v různých formulářích do kolonky povolání napíšete – lektor. Jelikož jde o povolání, které mnoho lidí provozuje jako osoba samostatně výdělečně činná, přidala autorka i kapitolu o důležitých aspektech samostatného lektorského podnikání. Pro interní lektory firem a institucí je to nad rámec jejich potřeby, ale třeba bude něčím zajímavá i pro ně. Důraz je kladen na klíčové schopnosti lektora a jeho zvládání vzdělávacího procesu. Zjistíte, proč a jak analyzovat vzdělávací potřeby, jak se připravit na vzdělávací akci a úspěšně zvládnout celý proces lektorování, jaké hry a další aktivizační prvky použít při vzdělávání, jak řešit komplikované situace a problémy nebo proč je důležité závěrečné hodnocení akce a jak je provést. Zkrátka vše, co jako lektoři potřebujete znát, abyste dosáhli viditelných výsledků.
Objev podobné jako Lektorské dovednosti - Olga Medlíková - audiokniha
Podívejte se také
- Egon Morgenstern - Přežil jsem peklo gulagu (978-80-873-4353-1)
- Emil Boček. Strach jsem si nepřipouštěl (978-80-7565-275-1)
- Emil Boček. Strach jsem si nepřipouštěl (978-80-756-5275-1)
- Jak jsem přispěl k Hitlerovu pádu (978-80-206-1778-1)
- Naučte se správně vést lidi: Získejte zásadní manažerské a řídící dovednosti (978-80-7508-621-1)
- Sociální dovednosti v praxi (978-80-262-1197-6)
- Komunikační dovednosti v praxi (978-80-247-2339-6)
- Zlepšete své prezentační dovednosti (978-80-750-8611-2)
- Rakoncaj. Měl jsem kliku ()
- Jsem jejich bůh (9788025740088)
- Jak jsem stopoval letadlo
- Obsluhoval jsem anglického krále
- Než jsem tě poznala ()
- Chtěla jsem víc: Román z nedávné historie (978-80-7229-876-1)
- Jak jsem se reinkarnoval coby sliz 1 (978-80-7679-178-7)
- Sociální dovednosti v mateřské škole Aktivity k minimalizaci: nevhodného chování v předškolním věku (978-80-271-3361-1)
- Znovuzrození hrdinů DC: Batman 1: Já jsem Gotham (978-80-7449-612-7)
- Základní chirurgické techniky a dovednosti (978-80-271-0334-8)
- ...co jsem ještě nikdy neřekl
- Ahome Plecháček Jsem Superlíný (23255)
- Snad jsem zas tolik neřekl ()
- Zažil jsem toho dost (9788024624693)