Kreativita a inovace v organizaci - emilie franková

Produkt Kreativita a inovace v organizaci - emilie franková sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Kreativita a inovace v organizaci - emilie franková upraviť a produkt hľadať znova.

Kreativita a inovace v organizaci - Emilie Franková

Kreativita a inovace v organizaci - Emilie Franková
Detail

Kreativita je hnací silou ekonomiky a jádrem úspěchu firem a jiných organizací. Publikace přináší první ucelený přehled o tom, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha kromě praktických rad nabízí řadu příkladů a cvičení, která pomáhají kreativitu rozpoznat a rozvíjet. Publikace je určena studentům, manažerům a podnikatelům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kreativita a inovace v organizaci - Emilie Franková , Zlepšování a environmentální inovace v podniku (978-80-210-6158-3)

Kreativita a inovace v organizaci - Emilie Franková - e-kniha

Kreativita a inovace v organizaci - Emilie Franková - e-kniha
Detail

eBook:,Kreativita je hnací silou ekonomiky a jádrem úspěchu firem a jiných organizací. Publikace přináší první ucelený přehled o tom, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha kromě praktických rad nabízí také příklady a cvičení, která pomáhají kreativitu rozpoznat a rozvíjet. Publikace je určena studentům, manažerům a podnikatelům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kreativita a inovace v organizaci - Emilie Franková - e-kniha , Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)

Kreativita a inovace v organizaci (978-80-247-3317-3)

Kreativita a inovace v organizaci (978-80-247-3317-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Emilie Franková, 256 stran Kreativita je jádrem úspěchu firem i jiných organizací a hnací silou ekonomiky. Publikace jako první na českém trhu uceleně popisuje, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha obsahuje řadu příkladů. Je určena manažerům, podnikatelům a studentům. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kreativita a inovace v organizaci (978-80-247-3317-3) , Porkert emilie (7115300)

Tvořivost a inovace v práci manažera - Milan Mikuláštík - e-kniha

Tvořivost a inovace v práci manažera - Milan Mikuláštík - e-kniha
Detail

eBook:,Snad všichni manažeři ocení tuto knihu. Je zaměřena na aspekty tvořivosti, které jsou nejdůležitější při tréninkových postupech - na znalost průběhu tvůrčího aktu, na znalost nejvýznamnějších rysů tvořivé osobnosti, a na vlivy z prostředí, které tvořivost nejvýrazněji podporují nebo utlumují. Renomovaný český autor, doc. PhDr. Milan Mikuláštík, CSc., přehledně popisuje jednotlivé fáze krok za krokem a u každé z fází uvádí metody, které lze jednoduše využít při řešení problému i pro trénink tvořivost. Doufáme, že právě v této publikaci najdete inspiraci a zlepšíte tak svou tvůrčí práci. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tvořivost a inovace v práci manažera - Milan Mikuláštík - e-kniha , Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)

Tvořivost a inovace v práci manažera (978-80-247-2016-6)

Tvořivost a inovace v práci manažera (978-80-247-2016-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Milan Mikuláštík, 208 stran Snad všichni manažeři ocení tuto knihu. Je zaměřena na aspekty tvořivosti, které jsou nejdůležitější při tréninkových postupech - na znalost průběhu tvůrčího aktu, na znalost nejvýznamnějších rysů tvořivé osobnosti, a na vlivy z prostředí, které tvořivost nejvýrazněji podporují nebo utlumují. Renomovaný český autor, doc. PhDr. Milan Mikuláštík, CSc., přehledně popisuje jednotlivé fáze krok za krokem a u každé z fází uvádí metody, které lze jednoduše využít při řešení problému i pro trénink tvořivost. Doufáme, že právě v této publikaci najdete inspiraci a zlepšíte tak svou tvůrčí práci. (alza.cz)

Podobné produkty ako Tvořivost a inovace v práci manažera (978-80-247-2016-6) , Zep emilie růžový (0119_0160)

Sociální vztahy v organizaci a jejich management - Vojtěch Bednář

Sociální vztahy v organizaci a jejich management - Vojtěch Bednář
Detail

Tato publikace si klade za cíl být zdrojem informací nejen pro pracovníky a manažery oddělení lidských zdrojů, ale též pro výkonný management řady firem, veřejných institucí a neziskových organizací. Jejím obsahem je popis fungování sociálních vztahů mezi lidmi – zaměstnanci, členy, spolupracovníky, zainteresovanými osobami v organizacích – a přehled nástrojů, kterými je možné tyto vztahy ovlivňovat z hlediska managementu. Kniha má praktické uplatnění při řízení personální politiky a vnitřní komunikace v organizaci, při motivaci zaměstnanců, při prevenci a eliminaci pomluv či napětí mezi jednotlivými osobami i týmy a při řešení vnitřních konfliktů. Je koncipována jako odborná publikace s maximálním důrazem na výstupy do praxe, z níž uvádí řadu příkladů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sociální vztahy v organizaci a jejich management - Vojtěch Bednář , Jak přelstít vlky: přežití a prosperita v učenlivé organizaci (978-80-7259-045-2)

Sociální vztahy v organizaci a jejich management - Vojtěch Bednář - e-kniha

Sociální vztahy v organizaci a jejich management - Vojtěch Bednář - e-kniha
Detail

eBook:,Tato publikace si klade za cíl být zdrojem informací nejen pro pracovníky a manažery oddělení lidských zdrojů, ale též pro výkonný management řady firem, veřejných institucí a neziskových organizací. Jejím obsahem je popis fungování sociálních vztahů mezi lidmi – zaměstnanci, členy, spolupracovníky, zainteresovanými osobami v organizacích – a přehled nástrojů, kterými je možné tyto vztahy ovlivňovat z hlediska managementu. Kniha má praktické uplatnění při řízení personální politiky a vnitřní komunikace v organizaci, při motivaci zaměstnanců, při prevenci a eliminaci pomluv či napětí mezi jednotlivými osobami i týmy a při řešení vnitřních konfliktů. Je koncipována jako odborná publikace s maximálním důrazem na výstupy do praxe, z níž uvádí řadu příkladů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sociální vztahy v organizaci a jejich management - Vojtěch Bednář - e-kniha , Kreativita a její rozvoj (978-80-87981-23-8)

Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)

Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, kolektiv a, 224 stran Tato publikace si klade za cíl být zdrojem informací nejen pro pracovníky a manažery oddělení lidských zdrojů, ale též pro výkonný management řady firem, veřejných institucí a neziskových organizací. Jejím obsahem je popis fungování sociálních vztahů mezi lidmi — zaměstnanci, členy, spolupracovníky, zainteresovanými osobami v organizacích — a přehled nástrojů, kterými je možné tyto vztahy ovlivňovat z hlediska managementu. Kniha má praktické uplatnění při řízení personální politiky a vnitřní komunikace v organizaci, při motivaci zaměstnanců, při prevenci a eliminaci pomluv či napětí mezi jednotlivými osobami i týmy a při řešení vnitřních konfliktů. Je koncipována jako odborná publikace s maximálním důrazem na výstupy do praxe, z níž uvádí řadu příkladů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3) , Efektivní inovace (80-86851-04-4)

Kontinuita znalostí: Jak uchovat znalosti klíčových pracovníků v organizaci - Hana Urbancová - e-kniha

Kontinuita znalostí: Jak uchovat znalosti klíčových pracovníků v organizaci - Hana Urbancová - e-kniha
Detail

eBook:,Tato publikace je založena na výsledcích realizovaného výzkumu v problematice zabezpečení kontinuity znalostí v organizacích. Kniha přináší odpověď na otázku proč je v současném vysoce konkurenčním prostředí nutné uchovávat znalosti klíčových pracovníků a jakou roli hraje vertikální přenos znalostí v zabezpečení kontinuity činností. Představuje jedinou knihu týkající se oblasti zabezpečení kontinuity znalostí v České republice.Jedná se o pátou odbornou publikaci nové edice J@K a je primárně určena personalistům a manažerům organizací, pracovníkům personálních agentur, studentům ekonomických a společenských směrů zabývající se lidským faktorem a všem ostatním, pro které je problematika uchování znalostí aktuální, potřebná nebo zajímavá. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kontinuita znalostí: Jak uchovat znalosti klíčových pracovníků v organizaci - Hana Urbancová - e-kniha , Proměna mateřské školy v učící se organizaci (978-80-7552-113-2)

Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3)

Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3)
Detail

Kniha - autor Zdenek Dytrt, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3) , Anne franková (978-80-7474-109-8)

Kontinuita znalostí: Jak uchovat znalosti klíčových pracovníků v organizaci (978-80-878-2905-9)

Kontinuita znalostí: Jak uchovat znalosti klíčových pracovníků v organizaci (978-80-878-2905-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Hana Urbancová, 194 stran Tato publikace je založena na výsledcích realizovaného výzkumu v problematice zabezpečení kontinuity znalostí v organizacích. Kniha přináší odpověď na otázku proč je v současném vysoce konkurenčním prostředí nutné uchovávat znalosti klíčových pracovníků a jakou roli hraje vertikální přenos znalostí v zabezpečení kontinuity činností. Představuje jedinou knihu týkající se oblasti zabezpečení kontinuity znalostí v České republice. Jedná se o pátou odbornou publikaci nové edice J@K a je primárně určena personalistům a manažerům organizací, pracovníkům personálních agentur, studentům ekonomických a společenských směrů zabývající se lidským faktorem a všem ostatním, pro které je problematika uchování znalostí aktuální, potřebná nebo zajímavá. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kontinuita znalostí: Jak uchovat znalosti klíčových pracovníků v organizaci (978-80-878-2905-9) , Anna franková (978-80-556-5543-7)

Deník Anne Frankové - Anne Franková - audiokniha

Deník Anne Frankové - Anne Franková - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Četba z deníku, který se stal symbolem utrpení Židů za 2. světové války. Anne se narodila v roce 1929 v Německu, v roce 1933 její rodina uprchla před Hitlerem do Amsterodamu. Tam se poté Frankovi spolu s dalšími Židy od roku 1942 až do vyzrazení v srpnu 1944 ukrývali v zadním traktu domu, kde sídlila otcova firma. Z té doby pochází také deník. Válku přežil z rodiny jen otec, Anne zahynula na jaře 1945 v Bergen-Belsenu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Deník Anne Frankové - Anne Franková - audiokniha , Zákon o organizaci a provádění sociálního zabezpečení (978-80-7552-611-3)

Kreativita a její rozvoj - Petr Žák

Kreativita a její rozvoj - Petr Žák
Detail

Celý svět blázní po kreativitě. Mezi manažery se to jen hemží názory, jak je kreativita důležitá, jak otvíráme dveře inovacím, jak jenom díky novým nápadům vejdeme do třetího tisíciletí. Většina těch, kteří si na vizitku ke své funkci přidají slovíčko „creative“, zpravidla o kreativitě jako takové nemají nejmenší ponětí. Alespoň taková je moje zkušenost. Kreativním je pro ně téměř vše, co vybočuje z řádu. Ale bez řádu není kreativity. Tvorba je vědomí řádu. Problém dnešních kreativců je podobný chestertonovskému paradoxu: Moderní ateista tím, že nevěří v Boha, věří úplně všemu. Tato kniha se pokouší kreativitu uchopit komplexněji. Jako něco, co má hlavu v oblacích ale nohy pevně na zemi. Věnujeme se kreativitě nejenom jako psychologické disciplíně nebo jisté vlastnosti, kterou se vyznačovali Michelangelo s Isaacem Newtonem. Kreativitu pojímáme jako klíčovou kompetenci, která se projevuje jak v intrapersonální, tedy osobní, rovině, tak v dimenzi sociální, mezilidské i v dimenzi metodologické a technické. Vymezíme si, co kreativita je a není, jak se dá rozvíjet, jaké jsou nejčastější bloky kreativity a jak je to vlastně s tím okřídleným klišé o mozkových hemisférách. A protože je kreativita výsostně praktickou záležitostí, čeká vás také více než stovka kreativních technik. Použijete je ve všech fázích kreativního řešení problému. Od analýzy přes zadání až po hledání nápadů a jejich vyhodnocování. Nasaďte myslící klobouky, roztáhněte myšlenkové mapy, koukněte druhými brýlemi… vstupte do kreativního světa. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kreativita a její rozvoj - Petr Žák , Já, emilie schindlerová (978-80-7553-610-5)

Kreativita a její rozvoj - Žák Petr

Kreativita a její rozvoj - Žák Petr
Detail

Celý svět blázní po kreativitě. Mezi manažery se to jen hemží názory, jak je kreativita důležitá, jak otvíráme dveře inovacím, jak jenom díky novým nápadům vejdeme do třetího tisíciletí. Většina těch, kteří si na vizitku ke své funkci přidají slovíčko „creative“, zpravidla o kreativitě jako takové nemají nejmenší ponětí. Alespoň taková je moje zkušenost. Kreativním je pro ně téměř vše, co vybočuje z řádu. Ale bez řádu není kreativity. Tvorba je vědomí řádu. Problém dnešních kreativců je podobný chestertonovskému paradoxu: Moderní ateista tím, že nevěří v Boha, věří úplně všemu. Tato kniha se pokouší kreativitu uchopit komplexněji. Jako něco, co má hlavu v oblacích ale nohy pevně na zemi. Věnujeme se kreativitě nejenom jako psychologické disciplíně nebo jisté vlastnosti, kterou se vyznačovali Michelangelo s Isaacem Newtonem. Kreativitu pojímáme jako klíčovou kompetenci, která se projevuje jak v intrapersonální, tedy osobní, rovině, tak v dimenzi sociální, mezilidské i v dimenzi metodologické a technické. Vymezíme si, co kreativita je a není, jak se dá rozvíjet, jaké jsou nejčastější bloky kreativity a jak je to vlastně s tím okřídleným klišé o mozkových hemisférách. A protože je kreativita výsostně praktickou záležitostí, čeká vás také více než stovka kreativních technik. Použijete je ve všech fázích kreativního řešení problému. Od analýzy přes zadání až po hledání nápadů a jejich vyhodnocování. Nasaďte myslící klobouky, roztáhněte myšlenkové mapy, koukněte druhými brýlemi… vstupte do kreativního světa. (patro.cz)

Podobné produkty ako Kreativita a její rozvoj - Žák Petr , Kontinuita znalostí: jak uchovat znalosti klíčových pracovníků v organizaci (978-80-878-2905-9)

Kreativita a její rozvoj (978-80-87981-23-8)

Kreativita a její rozvoj (978-80-87981-23-8)
Detail

Kniha - autor Petr Žák, 344 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Celý svět blázní po kreativitě. Mezi manažery se to jen hemží názory, jak je kreativita důležitá, jak otvíráme dveře inovacím, jak jenom díky novým nápadům vejdeme do třetího tisíciletí. Většina těch, kteří si na vizitku ke své funkci přidají slovíčko „creative“, zpravidla o kreativitě jako takové nemají nejmenší ponětí. Alespoň taková je moje zkušenost. Kreativním je pro ně téměř vše, co vybočuje z řádu. Ale bez řádu není kreativity. Tvorba je vědomí řádu. Problém dnešních kreativců je podobný chestertonovskému paradoxu: Moderní ateista tím, že nevěří v Boha, věří úplně všemu. Tato kniha se pokouší kreativitu uchopit komplexněji. Jako něco, co má hlavu v oblacích ale nohy pevně na zemi. Věnujeme se kreativitě nejenom jako psychologické disciplíně nebo jisté vlastnosti, kterou se vyznačovali Michelangelo s Isaacem Newtonem. Kreativitu pojímáme jako klíčovou kompetenci, která se projevuje... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kreativita a její rozvoj (978-80-87981-23-8) , Poctivost a kreativita: kapitoly z buranské sociologie a volné úvahy (978-80-906573-5-9)

Zlepšování a environmentální inovace v podniku - Viktor Kulhavý - e-kniha

Zlepšování a environmentální inovace v podniku - Viktor Kulhavý - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace se zabývá problematikou vzniku inovací a zejména inovačních návrhů snižujících dopady výroby na životní prostředí. Problematika dlouhodobě udržitelného rozvoje se ve smyslu ekonomickém, sociálním a environmentálním dotýká všech organizací. Prostřednictvím environmentálních inovací mohou podniky dosahovat nejen ekonomických úspor a snižování vlastního negativního vlivu na životní prostředí, ale jsou také platformou pro zainteresování všech pracovníků do zlepšování podnikových procesů. Z pohledu ekopsychologie a organizační psychologie jsou v publikaci popsány faktory ovlivňující vznik a implementaci zlepšovacích návrhů. Výzkumné závěry mohou sloužit jako sonda do systému podpory podnikových inovací a také poskytují obrázek o vnímání environmentálních aspektů inovací pracovníky konkrétního podniku. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Zlepšování a environmentální inovace v podniku - Viktor Kulhavý - e-kniha , Inovace je rozhodnutí (978-80-271-0333-1)

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Arôme vonná svíčka čakra kreativita 320 g (8595556441770)

Zlepšování a environmentální inovace v podniku (978-80-210-6158-3)

Zlepšování a environmentální inovace v podniku (978-80-210-6158-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Viktor Kulhavý, 165 stran, česky Publikace se zabývá problematikou vzniku inovací a zejména inovačních návrhů snižujících dopady výroby na životní prostředí. Problematika dlouhodobě udržitelného rozvoje se ve smyslu ekonomickém, sociálním a environmentálním dotýká všech organizací. Prostřednictvím environmentálních inovací mohou podniky dosahovat nejen ekonomických úspor a snižování vlastního negativního vlivu na životní prostředí, ale jsou také platformou pro zainteresování všech pracovníků do zlepšování podnikových procesů. Z pohledu ekopsychologie a organizační psychologie jsou v publikaci popsány faktory ovlivňující vznik a implementaci zlepšovacích návrhů. Výzkumné závěry mohou sloužit jako sonda do systému podpory podnikových inovací a také poskytují obrázek o vnímání environmentálních aspektů inovací pracovníky konkrétního podniku. (alza.cz)

Podobné produkty ako Zlepšování a environmentální inovace v podniku (978-80-210-6158-3) , Anna franková: příběh zrady (978-80-277-0044-8)

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)
Detail

Elektronická kniha - ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, 128 stran, česky Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5) , Inovace ve finančním řízení (978-80-87197-90-5)

Deník Anne Frankové

Deník Anne Frankové
Detail

Audiokniha MP3 Anna Franková, čte Věra Slunéčková Četba z deníku, který se stal symbolem utrpení Židů za 2. světové válkyAnne se narodila v roce 1929 v Německu, v roce 1933 její rodina uprchla před Hitlerem do Amsterodamu. Tam se poté Frankovi spolu s dalšími Židy od roku 1942 až do vyzrazení v srpnu 1944 ukrývali v zadním traktu domu, kde sídlila otcova firma. Z té doby pochází také deník. Válku přežil z rodiny jen otec, Anne zahynula na jaře 1945 v Bergen-Belsenu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Deník Anne Frankové , Anne franková: malí lidé, velké sny (978-80-276-0495-1)

Kreativita - Osho Rajneesh

Kreativita - Osho Rajneesh
Detail

Ak chceme nájsť zmysel života, musíme byť kreatívni. Kreativitadáva životu farbu, pestrosť a robí ho zaujímavým. Na to, abysme boli kreatívni, však nemôžeme kráčať vyšliapanou cestou.Musíme hľadať vlastnú cestu, musíme preskúmať džungľu životaa vydať sa do nej sami; nesmieme rozmýšľať ako dav.Dnešný svet si od každého a v každej situácii žiada, abyreagoval kreatívne; či je to generálny riaditeľ, podnikateľ alebomatka v domácnosti. Ľudia, ktorí vychádzajú len z toho, čo sanaučili v minulosti od svojich rodičov či učiteľov, sú v každejoblasti života v nevýhode.Táto Oshova kniha je príručkou, ako sa naučiť myslieť a žiťoriginálne a kreatívne. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kreativita - Osho Rajneesh , Jak fungují inovace: a proč se jim nejvíc daří ve svobodné společnosti (978-80-7675-017-3)

Kreativita - 158-168

Kreativita - 158-168
Detail

Ak chceme nájsť zmysel života, musíme byť kreatívni. Kreativita dáva životu farbu, pestrosť a robí ho zaujímavým. Na to, aby sme boli kreatívni, však nemôžeme kráčať vyšliapanou cestou. Musíme hľadať vlastnú cestu, musíme preskúmať džungľu života a vydať sa do nej sami; nesmieme rozmýšľať ako dav. Dnešný svet si od každého a v každej situácii žiada, aby reagoval kreatívne; či je to generálny riaditeľ, podnikateľ alebo matka v domácnosti. Ľudia, ktorí vychádzajú len z toho, čo sa naučili v minulosti od svojich rodičov či učiteľov, sú v každej oblasti života v nevýhode. Táto Oshova kniha je príručkou, ako sa naučiť myslieť a žiť originálne a kreatívne. (patro.cz)

Podobné produkty ako Kreativita - 158-168 , Denník pre dušu: relaxácia, kreativita, inšpirácia (978-80-271-2038-3)

Efektivní inovace - John Adair

Efektivní inovace - John Adair
Detail

Tvůrčí myšlení či disponování novými myšlenkami a nápady se stává stále důležitější součástí práce. Inovace ale znamenají více než pouhou osobní tvořivost. Je to proces zavádění nových myšlenek, které uspokojují zákazníky. Objevuje se v každém typu podnikání v průběhu všech fází a může zahrnovat celý tým na pracovišti. Inovace by měly být základní součástí vaší obchodní strategie. Efektivní inovace má proto tři překrývající se dimenze. 1.Na první místo vyzdvihuje autor vás a vaše schopnosti. Proč? Protože vaše schopnosti jsou zrnka písku v organizační ústřici, z nichž se mohou vytvořit lesklé bílé perly. Organizace nemají nové myšlenky. Ani týmy nemají nové myšlenky - pouze jednotlivci přicházejí s novými myšlenkami. A proto jste vy na prvním místě. 2.Chcete-li nové myšlenky dostat na trh, musíte spolupracovat v týmu, protože jedinec to sám nezvládne. Inovace vyžadují týmovou spolupráci uvnitř i mezi týmy, protože i vy můžete být součástí několika týmů: hlavního týmu či funkčního týmu, projektové skupiny, kroužku kvality, výkonného řídícího týmu či správní rady. 3.Organizace, pro kterou pracujete, v sobě zahrnuje veškeré své součásti, včetně vás a týmů, do nichž patříte, ale představuje více než pouhou sumu svých částí. Žije svým vlastním životem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Efektivní inovace - John Adair , Jahu přehoz na postel emilie, 220 x 240 cm, 2x 45 x 45 cm

Management inovací - Jaromír Veber

Management inovací - Jaromír Veber
Detail

Monografie si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň měli autoři na zřeteli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management inovací - Jaromír Veber , Anna franková příběh zrady: záhada odhalena po 75 letech (978-80-277-0044-8)

Efektivní inovace - Adair John

Efektivní inovace - Adair John
Detail

Tvůrčí myšlení či disponování novými myšlenkami a nápady se stává stále důležitější součástí práce. Inovace ale znamenají více než pouhou osobní tvořivost. Je to proces zavádění nových myšlenek, které uspokojují zákazníky. Objevuje se v každém typu podnikání v průběhu všech fází a může zahrnovat celý tým na pracovišti. Inovace by měly být základní součástí vaší obchodní strategie. Efektivní inovace má proto tři překrývající se dimenze. 1.Na první místo vyzdvihuje autor vás a vaše schopnosti. Proč? Protože vaše schopnosti jsou zrnka písku v organizační ústřici, z nichž se mohou vytvořit lesklé bílé perly. Organizace nemají nové myšlenky. Ani týmy nemají nové myšlenky – pouze jednotlivci přicházejí s novými myšlenkami. A proto jste vy na prvním místě. 2.Chcete-li nové myšlenky dostat na trh, musíte spolupracovat v týmu, protože jedinec to sám nezvládne. Inovace vyžadují týmovou spolupráci uvnitř i mezi týmy, protože i vy můžete být součástí několika týmů: hlavního týmu či funkčního týmu, projektové skupiny, kroužku kvality, výkonného řídícího týmu či správní rady. 3.Organizace, pro kterou pracujete, v sobě zahrnuje veškeré své součásti, včetně vás a týmů, do nichž patříte, ale představuje více než pouhou sumu svých částí. Žije svým vlastním životem. (patro.cz)

Podobné produkty ako Efektivní inovace - Adair John , Špička ledovce: řízení skrytých sil, které boří nebo tvoří vaši organizaci. (80-7259-043-x)

Management inovací - Veber Jaromír

Management inovací - Veber Jaromír
Detail

Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zře¬teli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu. Inovace jsou v současnosti vnímány jako významný faktor ekonomického rozvoje, a to zejména díky svému pozitivnímu vlivu na posilování konkurenceschopnosti. (patro.cz)

Podobné produkty ako Management inovací - Veber Jaromír , Kreativita učitele při práci s technickými materiály: aneb technické projekty pro pedagogickou praxi (978-80-7225-434-7)

Neviditelný Vítek - Astrid Franková

Neviditelný Vítek - Astrid Franková
Detail

Vítek má rád počítání. Na čísla je totiž vždycky spoleh. Každý matematický problém má své řešení. Jenže stěhování, nová škola a noví kamarádi – to je něco úplně jiného! A tak se stane, že se Vítek při představování před třídou zakoktá. Ostatní mu začnou říkat přezdívkou: Výr. A kdo by si chtěl hrát s výrem?! Nikdo. Ve třídě to začne zavánět šikanou. Vítek je smutný, stále zamlklejší a připadá mu, jako by byl pro všechny neviditelný. Dokud se neobjeví sympatická Víťa… (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Neviditelný Vítek - Astrid Franková , Nejedovatí hadi v přírdě a v teráriích (8595637003132)

Anne Franková - Matthias Heyl

Anne Franková - Matthias Heyl
Detail

Deník Anne Frankové je dokumentem šoa. Tato kniha si proto neklade za cíl převyprávět deníkové záznamy, ale popisuje Annin životní příběh v kruhu rodiny a přátel v době pronásledování Židů, v emigraci a v úkrytu. Pětaosmdesát let po narození Anne Frankové vychází v češtině její první životopisná monografie. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Anne Franková - Matthias Heyl , Mach a šebestová v historii

Zákaz lásky - Franková Julie

Zákaz lásky - Franková Julie
Detail

Knížku jsem začala psát před rokem, když jsem se topila v slzách. Prohrála jsem v životě hodně bojů o štěstí, zůstaly jen střípky, moje děti. Spadla jsem hlouběji, nežli je samotné dno, je mi čtyřicet pět let a učím se znovu žít. Můj život jde ruku v ruce s průšvihy, neminulo mě ani domácí násilí, přežila jsem peklo, detektivku, kterou napsal čas. Deprese, stresy, smůla jsou mí nejdražší přátelé. Láska, o které jsem si naivně myslela, že je to ta z pohádky, mě pevně omotala drátem, zařízla se mi do krve. Jsem učitelka mateřské školy, žiji sama se třemi dětmi ve starém lihovaru společně s duchy a příšerami. Bojím se vydat tuto knížku, je to dílo ďáblovo - etapa mého lehkovážného života, kterou tím uzavírám. Pokud mě za tento příběh odsoudíte, nebudete jediní. Udělala jsem v životě hodně chyb, ale snažím se jít dál a cesta je velmi trnitá. Našlapuji opatrně, vystrašeně se rozhlížím, kdy přiletí rána, bojím se všeho a každého. Pokud vydržíte knihu dočíst do konce, ponaučte se prosím z mých řádků, myšlenek a nárazů na pitomce. Jsem nešťastná žena, která chtěla být na chvíli princeznou. V knize nabádám ženy a dívky, aby se k domácímu násilí nepřiznávaly. Není to tak, řekněte to. Podívejte se na mě, došla jsem až sem. Kdybych nebyla tak odvážná a silná, byla bych nejspíš mrtvá. Zůstalo jen bolavé srdíčko, které nejde amputovat. Musím s ním žít. (patro.cz)

Podobné produkty ako Zákaz lásky - Franková Julie , V zemi babišismu a buranokracie

Anne Franková - Heyl Matthias

Anne Franková - Heyl Matthias
Detail

Deník Anne Frankové je dokumentem šoa. Tato kniha si proto neklade za cíl převyprávět deníkové záznamy, ale popisuje Annin životní příběh v kruhu rodiny a přátel v době pronásledování Židů, v emigraci a v úkrytu. Pětaosmdesát let po narození Anne Frankové vychází v češtině její první životopisná monografie. (patro.cz)

Podobné produkty ako Anne Franková - Heyl Matthias , Mycelium v: hlasy a hvězdy ()

Neviditelný Vítek - Franková Astrid

Neviditelný Vítek - Franková Astrid
Detail

Vítek má rád počítání. Na čísla je totiž vždycky spoleh. Každý matematický problém má své řešení. Jenže stěhování, nová škola a noví kamarádi – to je něco úplně jiného! A tak se stane, že se Vítek při představování před třídou zakoktá. Ostatní mu začnou říkat přezdívkou: Výr. A kdo by si chtěl hrát s výrem?! Nikdo. Ve třídě to začne zavánět šikanou. Vítek je smutný, stále zamlklejší a připadá mu, jako by byl pro všechny neviditelný. Dokud se neobjeví sympatická Víťa… (patro.cz)

Podobné produkty ako Neviditelný Vítek - Franková Astrid

Kdo zradil Anne Frankovou?

Kdo zradil Anne Frankovou?
Detail

Kniha - autor Rosemary Sullivan,, česky, pevná s přebalem lesklá Nevyřešená záhada, nebo přísně střežené tajemství? Deník Anne Frankové si přečetlo více než třicet milionů lidí na celém světě. Třináctiletá židovská dívka Anne si ho psala, když se za druhé světové války skrývala se svou rodinou a dalšími čtyřmi osobami v tajném Přístavku jednoho amsterdamského domu, dokud je nacisté nezatkli a neposlali do koncentračního tábora. Od té doby celé generace fascinuje záhada, kdo Anne a její rodinu zradil? A proč? Navzdory hojnému počtu děl – článkům, knihám, divadelním hrám – o Annině osudu však nikdo jasně nevysvětlil, jak se osmi lidem podařilo přežít více než v těsném úkrytu a kdo nebo co nakonec přivedlo nacisty na jejich stopu. A právě tuto záhadu objasnil mezinárodní tým odborníků, který vedl zvláštní agent FBI ve výslužbě Vincent Pankoke, pomocí moderních technologií, nedávno objevených dokumentů a sofistikovaných vyšetřovacích metod. Tento neúnavný a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kdo zradil Anne Frankovou?

Kvantová kreativita - Amit Goswami

Kvantová kreativita - Amit Goswami
Detail

V knize Kvantová kreativita se Amit Goswami, fyzik a autor knihy Uvědomělý vesmír, zabývá lidskou kreativitou a nahlíží na ni unikátně skrze kvantovou fyziku. Představuje čtenářům nový způsob výživy a to, jak mohou pozvednout svou vlastní kreativitu - nejlepší zdroj radosti a naplnění. V této jedinečné publikaci Goswami hledá pramen kreativity, jež je v každém z nás, a dívá se na tuto tematiku očima vědce. Co je kreativita? Může být každý kreativní? Jaké druhy kreativity existují? Goswami se zaměřuje na tento nestálý objekt očima vědce. Díky kombinaci umění kreativity a objektivity vědy autor pomáhá pochopit sílu mysli a dosáhnout tak kreativity úplně novým způsobem. Vzhledem ke kvantové fyzice se realita objevuje ve dvou úrovních: pravděpodobnosti a skutečnosti. Goswami používá tutéž dualitu k probádání "kvantového myšlení", které se zaměřuje na dvě úrovně myšlení - vědomou mysl skutečnosti a nevědomou mysl pravděpodobnosti. Na základě toho učí čtenáře, jak tuto vrozenou schopnost ovládnout a žít díky ní více kreativně. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kvantová kreativita - Amit Goswami

Restart kreativity - René Nekuda

Restart kreativity - René Nekuda
Detail

Jak přicházet s nápady, které by ostatní jen tak nenapadly? Jak svobodně tvořit a vidět barvy uprostřed šedi? Odpověď je sice jednoduchá, ale skrývá se za ní práce (naštěstí zábavná): Základem je poznání vlastní kreativity. Tato interaktivní cvičebnice vám s objevováním a rozvíjením vašeho jedinečného tvůrčího myšlení pomůže. Čeká na vás 111 poutavých cvičení a kolem 20 milionů jejich variací, včetně několika úrovní obtížnosti. Testováno na lidech! Co se díky Restartu kreativity naučíte Dostanete podrobnou mapu fungování vlastní kreativity. Přestanete se bát chybování. Obohatíte svou slovní zásobu tak, jak by vás to nikdy nenapadlo. Zbavíte se stereotypů (nejen) v tvůrčím myšlení. Zdokonalíte své pozorovací schopnosti. Uvolníte napětí a nastartujete v sobě hravost. Odstraníte tvůrčí paralýzu v podobě kreativních bloků. Kreativita znamená myslet jinak a tato kniha vás to hravě naučí. Kreativita je umění spojit zdánlivě nespojitelné. Vyzkoušejte si to rovnou teď a tady! Otevřete tuto knihu na náhodné stránce. V dolních rozích najdete v černých bublinách dvě slova. Pokuste se vymyslet alespoň tři jejich různá spojení. Příklad: noviny a komár 1. Máchání novinami je celkem efektivní způsob, jak se zbavit otravného komára. 2. V novinách se může psát o obrovské invazi komárů do zapadlého amerického městečka. 3. Obě slova obsahují na druhém místě písmeno O. Až projdete celou knihu, takových spojení hravě vymyslíte ještě mnohem víc! O autorech René Nekuda (* 1986) Vystudoval Literární akademii v Praze, pracoval jako novinář, píše povídky a divadelní hry, cestuje a přednáší. Od roku 2011 profesionálně vyučuje tvůrčí psaní. Je vítězem první tištěné reality show a držitelem několika literárních ocenění. Kreativitě a psaní také zasvětil svůj blog renenekuda.cz. Dora Dutková (* 1980) Absolvovala Ateliér ilustrace a grafiky na VŠUP v Praze. Od té doby se věnuje kresbě, grafice i animaci a v současnosti především tvorbě autorských knih. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Restart kreativity - René Nekuda

Restart kreativity - Nekuda René

Restart kreativity - Nekuda René
Detail

Jak být nápaditější? Odpověď je sice jednoduchá, ale skrývá se za ní poměrně mnoho dřiny – základem je totiž poznání vlastní kreativity. Ale jak toho docílit? Pochopitelně s touto knihou – cvičebnicí, která vám díky své interaktivnosti nabídne unikátní způsob, jak odhalit podoby svého jedinečného tvůrčího myšlení. Čeká na vás 111 osvědčených tvůrčích cvičení a cca 20 miliónů jejich variací! Jakmile se do cvičebnice ponoříte a začnete plnit úkoly, pravděpodobně narazíte na své limity a bariéry; a Restart kreativity vás naučí, že i ty jsou důvodem k radosti. Protože i díky nim přijdete na postupy, které vám fungují a ve kterých vyčníváte. Zkrátka, čím více ji budete používat, tím více se o sobě dozvíte. Rozvinete své pozorovací dovednosti, bohatost slovní zásoby či schopnost uplatnit různé tvůrčí postupy. Kniha je určená všem lidem toužícím po úniku ze stereotypu, bez ohledu na věk či vzdělání. (patro.cz)

Podobné produkty ako Restart kreativity - Nekuda René

Moje první klasická hudba Émilie Collet, ilustrace Séverine Cordier - Emilie Collet

Moje první klasická hudba Émilie Collet, ilustrace Séverine Cordier - Emilie Collet
Detail

Milujete hudbu a chcete svou vášeň předat i svým dětem? To je dobře. Hudba je téměř jako kouzlo dokáže člověka přenést do nejrůznějších světů a způsobovat v těle veselé i smutné pocity. Ale hudby by nebylo, kdyby nebylo hudebních nástrojů, muzikantů, kteří na ně hrají, a skladatelů, kteří pro ně píšou skladby. S těmi všemi se v této zvukové knížce seznámíte. Jsou tam nástroje strunné, klávesové, bicí i žesťové. Autoři klasické hudby jim napsali krásné melodie, jejichž úryvky si můžete poslechnout na každé dvojstraně. Pestré ilustrace doplňují stručné informace o nástrojích, skladbách nebo technice hry. Kniha je tak skvělým interaktivním seznámením s bohatým světem klasické hudby. Kniha obsahuje vyměnitelné knoflíkové baterie AG10. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Moje první klasická hudba Émilie Collet, ilustrace Séverine Cordier - Emilie Collet

Inovace - Ján Košturiak, Ján Chaľ

Inovace - Ján Košturiak, Ján Chaľ
Detail

Ukazuje se, že úspěch podniků netkví v optimalizaci existujících procesů, ale v inovacích. V této knize nenajdete odpovědi na všechny otázky, jak správně inovovat, ani stoprocentní rady, jak dosáhnout úspěchu. Ale rozhodně vám pomůže hledat odpovědi na otázky proč, jak a kde inovovat, jak vytvořit a řídit inovační proces v podniku, jak definovat zákazníky a hodnotu pro ně nebo jak hledat elegantní inovační strategii. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Inovace - Ján Košturiak, Ján Chaľ

Maj pekný deň - Lina Franková

Maj pekný deň - Lina Franková
Detail

Je vôbec možné, aby sa odporný žart na začiatku pretvoril na pravú lásku na konci? Presne tak začína zamotaný príbeh Olivera a Markusa, ktorých cesty sa skrížia už na strednej škole. Zatiaľ čo jeden si nepripúšťa city a jeho svet je gombička plná zákerností a pascí na srdcia ostatných, druhý sa snaží byť neviditeľný a jeho sebavedomie je na nule. Ich stretnutie je ako explózia - Lásky? Alebo nenávisti? Dospeje konečne Oliver? Pripustí si Markus, že je naozaj "iný"?Odpoveď na otázku prinesie sonda do ich vzťahu, lásky a zášti a neriadených intríg, ktoré sa nakoniec stanú kultovým príbehom, ktorý si ľudia, čo sa stali súčasťou ich životov, fascinovane "podávajú"… až kým sa kruh neuzavrie. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Maj pekný deň - Lina Franková

Maj pekný deň - Franková Lina

Maj pekný deň - Franková Lina
Detail

Je vôbec možné, aby sa odporný žart na začiatku pretvoril na pravú lásku na konci? Presne tak začína zamotaný príbeh Olivera a Markusa, ktorých cesty sa skrížia už na strednej škole. Zatiaľ čo jeden si nepripúšťa city a jeho svet je gombička plná zákerností a pascí na srdcia ostatných, druhý sa snaží byť neviditeľný a jeho sebavedomie je na nule. Ich stretnutie je ako explózia - Lásky? Alebo nenávisti? Dospeje konečne Oliver? Pripustí si Markus, že je naozaj "iný"? Odpoveď na otázku prinesie sonda do ich vzťahu, lásky a zášti a neriadených intríg, ktoré sa nakoniec stanú kultovým príbehom, ktorý si ľudia, čo sa stali súčasťou ich životov, fascinovane "podávajú"… až kým sa kruh neuzavrie. (patro.cz)

Podobné produkty ako Maj pekný deň - Franková Lina

Deník - Anne Franková - e-kniha

Deník - Anne Franková - e-kniha
Detail

eBook:,Annelies Marie Franková (12. června 1929 – březen 1945) v roce 1933 s rodiči uprchla z Německa do Amsterodamu, kde se rodina od roku 1942 skrývala v půdním bytě. Dospívající Anne psala od 12. června 1942 do 4. srpna 1944 deník. Po prozrazení skrýše byla rodina odvezena do koncentračních táborů v Německu, přežil jen otec. Anne zahynula v Bergen-Belsenu. Po válce otec deník vydal, byl přeložen do mnoha jazyků a zdramatizován. Toto české vydání obsahuje poprvé nově nalezené a dosud nepublikované stránky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Deník - Anne Franková - e-kniha

Pracovní sešit Slovesa - Fraňková Tereza

Pracovní sešit Slovesa - Fraňková Tereza
Detail

Pracovní sešit – Slovesa slouží jako pomocník pro žáky 3. - 5. ročníku základní školy a jejich pedagogům, nebo k domácí přípravě a opakování učebního celku z českého jazyka. Pracovní sešit je zpracovaný zábavnou formou (osmisměrky, zábavné úkoly, doplňování chybějících výrazů apod.) Sešit obsahuje i klíč správného řešení, aby si každý žák mohl zároveň svojí práci zkontrolovat. (patro.cz)

Podobné produkty ako Pracovní sešit Slovesa - Fraňková Tereza

Poctivost a kreativita - Petr Hampl

Poctivost a kreativita - Petr Hampl
Detail

Velká sociologie klade velké otázky. Spojuje je jedno - odpovědi absolutně nikoho nezajímají. V této knize se autor ptá jinak. Třeba proč si děti nechaly vymýt mozky propagandou, i když jim rodiče věnovali dost času? Nebo proč politici prosazují nápady, které voliče vůbec nezajímají? Sociolog nemá lidem poskytovat výmluvy, ale má jim pomáhat rozumět silám, které ovlivňují jejich životy. Aby s nimi počítali, a případně, aby se spojili ke kolektivní akci, která jim umožní poměry změnit. Petr Hampl se o to pokouší a své články z posledních tří let, které reagují na dění ve společnosti, doplňuje o dodatečné komentáře, které je uvádí do souvislosti s odpovídajícími poznatky sociálních věd. Jeho ambicí je, aby čtenář dokázal jednotlivé události vidět v širším kontextu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Poctivost a kreativita - Petr Hampl

Poctivost a kreativita - Hampl Petr

Poctivost a kreativita - Hampl Petr
Detail

Velká sociologie klade velké otázky. Spojuje je jedno - odpovědi absolutně nikoho nezajímají. V této knize se autor ptá jinak. Třeba proč si děti nechaly vymýt mozky propagandou, i když jim rodiče věnovali dost času? Nebo proč politici prosazují nápady, které voliče vůbec nezajímají? Sociolog nemá lidem poskytovat výmluvy, ale má jim pomáhat rozumět silám, které ovlivňují jejich životy. Aby s nimi počítali, a případně, aby se spojili ke kolektivní akci, která jim umožní poměry změnit. Petr Hampl se o to pokouší a své články z posledních tří let, které reagují na dění ve společnosti, doplňuje o dodatečné komentáře, které je uvádí do souvislosti s odpovídajícími poznatky sociálních věd. Jeho ambicí je, aby čtenář dokázal jednotlivé události vidět v širším kontextu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Poctivost a kreativita - Hampl Petr

PORKERT Emilie (7115300)

PORKERT Emilie (7115300)
Detail

Sada příborů - z nerezové oceli, vhodná do myčky, 6× jídelní nůž, 6× vidlička, 6× lžíce, 6× čajová lžička, stříbrná barva, dárková sada Příbory Porkert jsou vyrobené ze špičkové nerezové oceli a mají pečlivý, příjemný a vkusný design. V soupravě pro šest osob najdete lžíce, vidličky, nože a dezertní lžičky. Sada Emilie vyniká prostou krásou a neokázalou elegancí. Precizně leštěné příbory Porkert Emilie jsou vhodné na denní i sváteční stolování a můžete je mýt v myčce nádobí. Klíčové vlastnosti sady příborů Porkert Emilie, 24 ksSouprava pro 6 osob obsahuje lžíce, nože, vidličky a dezertní lžičkySada příborů Porkert Emilie je ze špičkové nerezové precizně leštěné oceli Neokázale elegantní designPro denní i sváteční stolováníPříbory Porkert Emilie jsou vhodné do myčky nádobíMateriál:nerezová ocel 18/10 a 13/0 pro nůžPočet kusů:24Rozměry (délka / tloušťka / hmotnost):vidlička - 197 mm / 2,8 mm / 45,7 glžíce - 205 mm / 2,8 mm / 57,8 gnůž... (alza.cz)

Podobné produkty ako PORKERT Emilie (7115300)

Muž jako evoluční inovace? - Stanislav Komárek

Muž jako evoluční inovace? - Stanislav Komárek
Detail

Jaké jsou etologie a životní strategie příslušníků mužského pohlaví u lidí i v živočišné říši? Jak vlastně fungují mužské society a co je jejich emocionálním tmelem? Nadchází v západní společnosti soumrak tradiční maskulinity a kam se vlastně stáhla či v co se proměnila? Jak se změnil stát, kdysi drsný a k obětem vyzývající Vaterland, ve všeobjímavě pečující Mutterland? Nejeví se islámský svět jako ohrožující hlavně proto, že v něm tato proměna neproběhla? Směřuje západní svět k pozvolnému "vyvanutí" a "ublahobytnění", souvisejícímu se stále nižší produkcí potomstva? Jak moc jsou rozdíly mezi pohlavími dané dědičně a v jakém rozsahu kulturně, nedochází vlastně paralelně s "krizí maskulinity" i ke "krizi femininity"? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Muž jako evoluční inovace? - Stanislav Komárek

Inovace ve finančním řízení - Zdeněk Raška

Inovace ve finančním řízení - Zdeněk Raška
Detail

Autorům této knihy se podařilo rozšířit horizont stávajících představ v dané oblasti také na ostatní související a mnohdy vlastně i prvotní aspekty, ke kterým nesporně patří oblast financování. Doplněním o poslední poznatky z oblasti ekonomických analýz vznikla exaktně zaměřená část, která naznačuje zejména vrcholovému managementu firem cestu do oblasti, která není zcela „dobře osvětlená“. Další ne nepodstatnou část tvoří úvahy o možnostech zvýšení konkurenceschopnosti v českém podnikatelském prostoru. I když se jedná o oblast, která s přibývající globalizací bude stále složitější, byly učiněny prvé kroky k nevyhnutelným změnám v této oblasti. Publikace rovněž přispívá k diskusi v zatím poněkud kontroverzní oblasti tzv. klastrů, které však asi v poněkud pozměněné podobě sehrají v budoucnu možná rozhodující roli při kontrole čerpání neobnovitelných zdrojů, při úsporách ve spotřebě energií a v neposlední řadě při ochraně životního prostředí.Za velmi účelné lze považovat rovněž uvedení výsledků výzkumu, který vhodně doplňuje mnohdy až nadčasové myšlenky autorů a dostává je na platformu reálna, což jistě ocení především podnikatelská obec. Množství námětů a konzistentní obsah, akcelerující myšlenkové pochody autorů, kteří rozhodně nepostrádají invenci, tak činí z předkládané publikace zajímavý svorník mezi ryze teoretickými díly, řešícími obvykle dílčí problém a publicistickou oblastí s výzkumnými, v praxi realizovatelnými prvky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Inovace ve finančním řízení - Zdeněk Raška

Ninja inovace - Gary Shapiro, Martin Froněk

Ninja inovace - Gary Shapiro, Martin Froněk
Detail

NINJA INOVACE je povinná četba pro každého, kdo chce být v dnešní době úspěšný. Kniha je v první řadě určená pro podnikatele nebo ty, kteří chtějí s vlastním podnikáním začít. Své si v ní však najde každý, kdo chce být úspěšný na profesionální úrovni. Autor knihy Gary Shapiro, prezident a CEO Consumer Electronics Association, měl za dobu své kariéry možnost vidět pády obrovských firemních kolosů a stejně tak i vzestup neznámých projektů vedených jen malým týmem lidí. Proč jsou některé společnosti úspěšné a ostatní se ztratí v zapomnění (nebo budou sloužit jen jako odstrašující příklady), odhaluje v knize Ninja inovace. Ta není pouze o důležitosti inovace, je o celém přístupu k podnikání – přístupu, který autor přirovnává k tomu, jak k úkolům přistupovali ninjové ve feudálním Japonsku. Na příkladech ze skutečného života popisuje ty nejdůležitější předpoklady, které vedou k úspěšnému podnikání. Jaké jsou ty nejdůležitější vlastnosti, které vám zajistí úspěch? Jsou to vlastnosti Ninja inovátorů, s nimiž se v knize seznámíte. Firmy by měly fungovat jako elitní jednotky ninjů soustředící se na jediné: splnit svůj úkol. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Ninja inovace - Gary Shapiro, Martin Froněk

Management inovací - Jaromír Veber - e-kniha

Management inovací - Jaromír Veber - e-kniha
Detail

eBook:,Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zře¬teli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu. Inovace jsou v současnosti vnímány jako významný faktor ekonomického rozvoje, a to zejména díky svému pozitivnímu vlivu na posilování konkurenceschopnosti. Přitom můžeme tento pozitivní vliv vnímat jak z pohledu makroekonomického, tj. jako posilování národní a mezinárodní konkurenceschopnosti, tak z pohledu mikroekonomického – posilování podnikové konkurenceschopnosti. Za přibližně stoletou historii od upozornění J. A. Schupmetera, které se týkalo významu „destrukčních větrů“, jimiž inovace posouvají hospodářský vývoj kupředu, ekonomická teorie i praxe zaznamenala celou řadu poznatků a užitečných zkušeností, které vedly jak k posunům v jednání managementu firem, tak v aktivitách exekutivy vyspělých zemí (zejména ve směru podpory inovací). Kniha Management inovací je rozdělena do dvou základních částí. V první části, která má charakter makroekonomického pohledu na inovace, jejich význam a podporu, je nejprve naznačen význam inovací pro konkurenceschopnost, dále je blíže specifikováno soudobé vymezení pojmu inovací a managementu inovací, jejich vztah k obecnějšímu pojmu změny a managementu změn. Samostatné kapitoly pojednávají o podporách inovací a ochraně duševního vlastnictví (průmyslových práv). Druhá část publikace je věnována mikroekonomickému pohledu na inovace – koncipování podnikových inovačních strategií, realizačnímu cyklu inovací v podnicích. Analyzuje ekonomické aspekty spojené s inovacemi, zejména možnosti financování inovací a ekonomické přístupy k hodnocení inovačních projektů. V závěru této části je pojednáno o metodách a kontrolních mechanismech, které mohou být na podnikové úrovni uplatňovány ve vztahu k řízení inovací.V poslední kapitole, jež má charakter appendixu, se autorský tým zamýšlí nad soudobými záměry německých národohospodářů, které se týkají transformace německé ekonomiky na čistou energii a na tzv. Průmysl 4.0. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management inovací - Jaromír Veber - e-kniha

Inovace ve finančním řízení - Raška Zdeněk

Inovace ve finančním řízení - Raška Zdeněk
Detail

Autorům této knihy se podařilo rozšířit horizont stávajících představ v dané oblasti také na ostatní související a mnohdy vlastně i prvotní aspekty, ke kterým nesporně patří oblast financování. Doplněním o poslední poznatky z oblasti ekonomických analýz vznikla exaktně zaměřená část, která naznačuje zejména vrcholovému managementu firem cestu do oblasti, která není zcela „dobře osvětlená“. Další ne nepodstatnou část tvoří úvahy o možnostech zvýšení konkurenceschopnosti v českém podnikatelském prostoru. I když se jedná o oblast, která s přibývající globalizací bude stále složitější, byly učiněny prvé kroky k nevyhnutelným změnám v této oblasti. Publikace rovněž přispívá k diskusi v zatím poněkud kontroverzní oblasti tzv. klastrů, které však asi v poněkud pozměněné podobě sehrají v budoucnu možná rozhodující roli při kontrole čerpání neobnovitelných zdrojů, při úsporách ve spotřebě energií a v neposlední řadě při ochraně životního prostředí. Za velmi účelné lze považovat rovněž uvedení výsledků výzkumu, který vhodně doplňuje mnohdy až nadčasové myšlenky autorů a dostává je na platformu reálna, což jistě ocení především podnikatelská obec. Množství námětů a konzistentní obsah, akcelerující myšlenkové pochody autorů, kteří rozhodně nepostrádají invenci, tak činí z předkládané publikace zajímavý svorník mezi ryze teoretickými díly, řešícími obvykle dílčí problém a publicistickou oblastí s výzkumnými, v praxi realizovatelnými prvky. (patro.cz)

Podobné produkty ako Inovace ve finančním řízení - Raška Zdeněk

Inovace ve finančním řízení - Raška Zdeněk

Inovace ve finančním řízení - Raška Zdeněk
Detail

Autorům této knihy se podařilo rozšířit horizont stávajících představ v dané oblasti také na ostatní související a mnohdy vlastně i prvotní aspekty, ke kterým nesporně patří oblast financování. Doplněním o poslední poznatky z oblasti ekonomických analýz vznikla exaktně zaměřená část, která naznačuje zejména vrcholovému managementu firem cestu do oblasti, která není zcela „dobře osvětlená“. Další ne nepodstatnou část tvoří úvahy o možnostech zvýšení konkurenceschopnosti v českém podnikatelském prostoru. I když se jedná o oblast, která s přibývající globalizací bude stále složitější, byly učiněny prvé kroky k nevyhnutelným změnám v této oblasti. Publikace rovněž přispívá k diskusi v zatím poněkud kontroverzní oblasti tzv. klastrů, které však asi v poněkud pozměněné podobě sehrají v budoucnu možná rozhodující roli při kontrole čerpání neobnovitelných zdrojů, při úsporách ve spotřebě energií a v neposlední řadě při ochraně životního prostředí. Za velmi účelné lze považovat rovněž uvedení výsledků výzkumu, který vhodně doplňuje mnohdy až nadčasové myšlenky autorů a dostává je na platformu reálna, což jistě ocení především podnikatelská obec. Množství námětů a konzistentní obsah, akcelerující myšlenkové pochody autorů, kteří rozhodně nepostrádají invenci, tak činí z předkládané publikace zajímavý svorník mezi ryze teoretickými díly, řešícími obvykle dílčí problém a publicistickou oblastí s výzkumnými, v praxi realizovatelnými prvky. (patro.cz)

Podobné produkty ako Inovace ve finančním řízení - Raška Zdeněk
Zlepšování a environmentální inovace v podniku (978-80-210-6158-3), Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5), PORKERT Emilie (7115300), Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3), ZEP Emilie růžový (0119_0160), Jak přelstít vlky: Přežití a prosperita v učenlivé organizaci (978-80-7259-045-2), Kreativita a její rozvoj (978-80-87981-23-8), Efektivní inovace (80-86851-04-4), Proměna mateřské školy v učící se organizaci (978-80-7552-113-2), Anne Franková (978-80-7474-109-8), Anna Franková (978-80-556-5543-7), Zákon o organizaci a provádění sociálního zabezpečení (978-80-7552-611-3), Já, Emilie Schindlerová (978-80-7553-610-5), Kontinuita znalostí: Jak uchovat znalosti klíčových pracovníků v organizaci (978-80-878-2905-9), Poctivost a kreativita: Kapitoly z buranské sociologie a volné úvahy (978-80-906573-5-9), Inovace je rozhodnutí (978-80-271-0333-1), Arôme Vonná svíčka čakra kreativita 320 g (8595556441770), Anna Franková: Příběh zrady (978-80-277-0044-8), Inovace ve finančním řízení (978-80-87197-90-5), Anne Franková: Malí lidé, velké sny (978-80-276-0495-1), Jak fungují inovace: A proč se jim nejvíc daří ve svobodné společnosti (978-80-7675-017-3), Denník pre dušu: relaxácia, kreativita, inšpirácia (978-80-271-2038-3), Jahu Přehoz na postel Emilie, 220 x 240 cm, 2x 45 x 45 cm, Anna Franková Příběh zrady: Záhada odhalena po 75 letech (978-80-277-0044-8), Špička ledovce: Řízení skrytých sil, které boří nebo tvoří vaši organizaci. (80-7259-043-X), Kreativita učitele při práci s technickými materiály: aneb Technické projekty pro pedagogickou praxi (978-80-7225-434-7), Nejedovatí hadi v přírdě a v teráriích (8595637003132), Mach a Šebestová v historii, V zemi babišismu a buranokracie, Mycelium V: Hlasy a hvězdy ()