Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Jak pes Logopes učil děti mluvit - Ivana Novotná - e-kniha
eBook: Komunikace představuje jednu z nejdůležitějších lidských schopností. Začleňuje člověka do společnosti, ovlivňuje jeho prožívání, poznávání a rozumový vývoj. V současné době, bohužel, neustále přibývá dětí s poruchami komunikačních schopností. Tato bohatě ilustrovaná kniha obsahuje mnoho zábavných a hravých cvičení, která pomohou rozvinout komunikační schopnosti dětí předškolního a mladšího školního věku. K aktivní spolupráci zde děti motivuje postavička moudrého psa LOGOPSA, která jim nabízí rozmanité úkoly a celou knihou je provází. Při plnění těchto zábavných úkolů si děti procvičí nejen správnou výslovnost všech hlásek, ale také jiné důležité schopnosti a dovednosti: rozvoj slovní zásoby, schopnost souvisle se vyjadřovat, sluchové vnímání pro hlásky, paměť, zrakové vnímání apod. Přála bych si, aby se kniha „Jak pes LOGOPES učil děti mluvit“ stala příjemným a milým pomocníkem rodičů, pedagogů i logopedů. A především dětí, jimž je určena. Autorka
Podívejte se také Jak pes Logopes učil děti mluvit: Logopedie pro děti od 4 do 7 let (978-80-266-1744-0)
Jak pes Logopes učil děti mluvit - Miroslav Růžek, Ivana Novotná
S kamarádem Logopsem budou i obtížné hlásky hračkou! Komunikace představuje jednu z nejdůležitějších lidských schopností. Začleňuje člověka do společnosti, ovlivňuje jeho prožívání, poznávání a rozumový vývoj. V současné době, bohužel, neustále přibývá dětí s poruchami komunikačních schopností. Tato bohatě ilustrovaná kniha obsahuje mnoho zábavných a hravých cvičení, která pomohou rozvinout komunikační schopnosti dětí předškolního a mladšího školního věku. K aktivní spolupráci zde děti motivuje postavička moudrého psa LOGOPSA, která jim nabízí rozmanité úkoly a celou knihou je provází. Při plnění těchto zábavných úkolů si děti procvičí nejen správnou výslovnost všech hlásek, ale také jiné důležité schopnosti a dovednosti: rozvoj slovní zásoby, schopnost souvisle se vyjadřovat, sluchové vnímání pro hlásky, paměť, zrakové vnímání apod. Přála bych si, aby se kniha „Jak pes LOGOPES učil děti mluvit“ stala příjemným a milým pomocníkem rodičů, pedagogů i logopedů. A především dětí, jimž je určena. Autorka
Podívejte se také Jak správně mluvit dracky – Škyťák Šelmovská Štika III. ()
Jak pes Logopes učil děti mluvit (978-80-251-2099-6)
Elektronická kniha - autor Ivana Novotná, 64 stran Komunikace představuje jednu z nejdůležitějších lidských schopností. Začleňuje člověka do společnosti, ovlivňuje jeho prožívání, poznávání a rozumový vývoj. V současné době, bohužel, neustále přibývá dětí s poruchami komunikačních schopností. Tato bohatě ilustrovaná kniha obsahuje mnoho zábavných a hravých cvičení, která pomohou rozvinout komunikační schopnosti dětí předškolního a mladšího školního věku. K aktivní spolupráci zde děti motivuje postavička moudrého psa LOGOPSA, která jim nabízí rozmanité úkoly a celou knihou je provází. Při plnění těchto zábavných úkolů si děti procvičí nejen správnou výslovnost všech hlásek, ale také jiné důležité schopnosti a dovednosti: rozvoj slovní zásoby, schopnost souvisle se vyjadřovat, sluchové vnímání pro hlásky, paměť, zrakové vnímání apod. Přála bych si, aby se kniha „Jak pes LOGOPES učil děti mluvit“ stala příjemným a milým pomocníkem rodičů, pedagogů i logopedů. A...
Podívejte se také Jak vycvičit draka: Jak správně mluvit dracky (978-80-7529-731-0)
Podívejte se také
- Logopedická pohádka aneb Jak zvířátka naučila Matýska hezky mluvit
- Jak mluvit, aby nás děti poslouchaly (978-80-264-0147-6)
- Mluvit mlčky (9788024633237)
- Jak správně myslet, jednat a mluvit: 2. díl (978-80-7252-692-5)
- Jak sebejistě mluvit s kýmkoli v každé situaci (978-80-247-4268-7)
- Jak správně mluvit dracky: Škyťák Šelmovská Štika III. (978-80-7391-903-0)
- deti
- Ivana v útoku - DVD (765)
- Mýty o sebevraždě: Jak o ní přemýšlet a mluvit (978-80-262-1812-8)
- Mistři slova - Jeden den Ivana Děnisoviče
- deti koupani
- Život s láskou Ivana a Karel Gottovi: Ivana a Karel Gottovi (978-80-87685-93-8)
- Ivana Štenclová (978-80-7437-368-8)
- plysova zviratka deti
- Nebát se a mluvit: Jak vystupovat před lidmi bez trémy a obav (978-80-265-1120-5)
- Mé dítě má autismus: Jak o tom mluvit s ním, rodinou i okolím (978-80-262-1835-7)
- vanocni ozdoby pro deti
- psaci stroj pro deti
- domecek pro deti bazar
- darky pro deti vanocni
Jak pes Logopes učil děti mluvit: Logopedie pro děti od 4 do 7 let (978-80-266-1744-0)
Kniha - autor Ivana Novotná; Miroslav Růžek, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Bohatě ilustrovaná kniha obsahuje mnoho zábavných a hravých cvičení, která pomohou rozvinout komunikační schopnosti dětí předškolního a mladšího školního věku. K aktivní spolupráci děti motivuje postavička psa Logopsa, která jim nabízí rozmanité úkoly. Děti si procvičí správnou výslovnost hlásek, schopnost souvisle se vyjadřovat, sluchové vnímání pro hlásky, paměť, zrakové vnímání, rozšíři si slovní zásobu.
Objev podobné jako Jak pes Logopes učil děti mluvit: Logopedie pro děti od 4 do 7 let (978-80-266-1744-0)
Tři ve Fanče, o Lindě nemluvě - Ivana Šmejdová - e-kniha
eBook: Půvabné a úsměvné zápisky z rodinného výletu do Velké Británie, doplněné malou inspirativní místní kuchařkou. Knížka volně navazuje na autorčiny předchozí tituly Odleť mě domů (průvodce Spojenými státy prokládaný americkou výletní kuchařkou) a Ruskymácký obrat (sonda do hlubin ruské duše v současném měnícím se Rusku doplněné o recepty ruské kuchyně).
Objev podobné jako Tři ve Fanče, o Lindě nemluvě - Ivana Šmejdová - e-kniha
Učíme děti myslet a mluvit - Jiří Weinberger
Kniha obsahuje 101 básniček. Žádná z nich není uzavřená konzerva, všechny přetékají do okolního světa a okolní svět se vlévá do nich. Na první pohled to ukazují ilustrace, které si svým někde barevným, někde černobílým jazykem s básničkami povídají. Povídat si však nemusejí jen autor veršů a malířka, ale i čtenáři. Pro rodiče, prarodiče, starší sourozence, učitele, vedoucí kroužků, zkrátka pro všechny dospělé a dospělejší, jsou v této knize na mnoha místech za básničkami rozesety náměty, jak si s dětmi nad verši a nad obrázky pohrát, jak se přitom něco dalšího dozvědět, jak si něco ochutnat, prožít, a třeba i domyslet, napsat a nakreslit po svém. Některé aktivity se skládají z několika kroků. Vedoucí hry může buď odhadnout, anebo raději vyzkoušet, co které dítě zvládne. Zdůrazněme, že u žádné hry není na prvním místě zvítězit, nýbrž zúčastnit se – to z pohledu dítěte. Z pohledu vedoucího hry je hlavním cílem probudit zájem, zvídavost, zvědavost a spontánní pozornost. S vědomím, že co se nepodaří teď, může se podařit příště. Celá kniha je prostoupena heslem CO NEJČASTĚJI SI ČTĚME NAHLAS, a to nejen kvůli nácviku správné výslovnosti, nejen proto, abychom si při navazujících aktivitách pěkně užili jeden druhého, ale také, a možná hlavně, proto, že každý dobře napsaný verš i každá dobře napsaná věta mají v sobě gesto. Bez něj text nežije naplno. Povšimnout bychom si měli i toho, když si najednou jeden pro druhého nad některou stránkou této knihy zahrajeme malý literárně-hudebně-výtvarně-pohybový kabaret. Nad touto knihou by se měli setkávat lidé všech generací, tedy nejen děti od 5 do 12 let, ale všichni konzumenti poezie od 2 do 99.
Objev podobné jako Učíme děti myslet a mluvit - Jiří Weinberger
Už mluvím anglicky: Pracovní sešit pro děti (8595593824574)
Kniha - česky, brožovaná bez přebalu lesklá Sešity obsahují strany plných zábavných aktivit k procvičování pro předškolní a školní děti.
Objev podobné jako Už mluvím anglicky: Pracovní sešit pro děti (8595593824574)
AND WE TALK Karetní hra Mluvme spolu pro děti
Jazyk: čeština Tyto otázky mohou dětem jednoduše a snadno otevřít oči pro život - a to způsobem, který je v zásadě zdravý. Je však důležité, abychom jako rodiče byli na tyto rozhovory důkladně připraveni. Otázky otevírají citlivá a důležitá témata, takže na ně můžeme dostat citlivé a důležité odpovědi. Čím upřímnější odpovědi dostaneme, tím více se dozvíme o tom, co naše děti pohání, jak vidí svět, co vnímají jako dobré a co jako špatné. V této hře neexistují žádná pravidla, žádné správné nebo špatné odpovědi. Jediným cílem je strávit nějaký čas tím, že si budeme naslouchat a mluvit o věcech, o kterých bychom jinak nemluvili. Hra je doporučena pro děti od 5 let, ale některé otázky jsou vhodnější pro děti od 8 let, tyto otázky jsou zvlášť označeny. Je samozřejmě na rodičích, aby se rozhodli, zda je chtějí klást i mladším dětem. Balení obsahuje 80 karet.
Objev podobné jako AND WE TALK Karetní hra Mluvme spolu pro děti
Učíme děti myslet a mluvit (978-80-266-0973-5)
Elektronická kniha - autor Pavla Hovorková, Jiří Weinberger, 104 stran Staň se básníkem! Vymysli jedinečné básničky a říkanky! Kniha obsahuje 101 básniček. Žádná z nich není uzavřená konzerva, všechny přetékají do okolního světa a okolní svět se vlévá do nich. Na první pohled to ukazují ilustrace, které si svým někde barevným, někde černobílým jazykem s básničkami povídají. Povídat si však nemusejí jen autor veršů a malířka, ale i čtenáři. Pro rodiče, prarodiče, starší sourozence, učitele, vedoucí kroužků, zkrátka pro všechny dospělé a dospělejší, jsou v této knize na mnoha místech za básničkami rozesety náměty, jak si s dětmi nad verši a nad obrázky pohrát, jak se přitom něco dalšího dozvědět, jak si něco ochutnat, prožít, a třeba i domyslet, napsat a nakreslit po svém. Některé aktivity se skládají z několika kroků. Vedoucí hry může buď odhadnout, anebo raději vyzkoušet, co které dítě zvládne. Zdůrazněme, že u žádné hry není na prvním místě zvítězit, nýbrž...
Objev podobné jako Učíme děti myslet a mluvit (978-80-266-0973-5)
Bojová píseň tygří matky aneb Jak jsem své děti učila vítězit (a sama přitom byla poražena) - Amy Chua
Když Amy Chuová, Američanka čínského původu, před několika lety vydala svou zpověď, kterou nazvala „Bojová píseň tygří matky“, stala se záhy zřejmě nejslavnější matkou na světě. Její kniha, která byla přeložena do několika desítek jazyků, vyvolala okamžitý poprask a dodnes nepřestává podněcovat vášnivé debaty na téma výchovy dětí.Jak vychovávat dítě? Jak moc přísní na své ratolesti máme být? Jaké nároky na ně máme klást? Který výchovný model je lepší – ten západní, liberální, který klade důraz na individuální, citlivý přístup k osobnosti dítětě, anebo tvrdý čínský dril spojený s bezpodmínečným respektem k rodičovské autoritě? Jak čtenář po přečtení knihy zjistí, odpověď na tyto otázky zdaleka není tak jednoznačná, jak by se mohlo zdát.Amy Chuová, matka dvou dcer a úspěšná profesorka práv na jedné z renomovaných amerických univerzit, má jasno: svým dětem prospěje jen tehdy, když na ně bude v duchu čínské tradice nesmlouvavě přísná, když je bude od malička cepovat, bude neústupná a především je bude důsledně vést k maximálním výkonům a nedovolí jim cokoli vzdát. Přitom se nijak se nenechá odradit tím, že ve svých dětech vyvolává odpor a nevoli, neboť, jak sama říká: „Mým cílem jakožto rodiče je připravit je na budoucnost – nikoli se jim zalíbit.“Autorka velmi otevřeně a zároveň s jistou dávkou nadsázky a sebekritického humoru vypráví, že její dvě dcery musely mít ve všech předmětech kromě tělocviku jedničky, nesměly účinkovat ve školních představeních, musely hrát na hudební nástroj, přičemž si nemohly vybrat žádný jiný než housle nebo piano. Děti samy nerozhodují o tom, jakým mimoškolním aktivitám se budou věnovat a do jakých kroužků budou chodit. Televize, hraní videoher nebo přespávání u kamarádek jsou samozřejmě striktně zapovězeny…Chuová líčí dramatické scény, hádky, křik a pláč, které její metody vyvolávají, ale současně ukazuje, jaké plody její důsledná „tygří“ výchova k úspěchu přináší. Po nekonečných hodinách dřiny strávených u piana se z její dcery Sophie stane virtuózní pianistka, která již ve čtrnácti letech koncertuje v Carnegie Hall…Autorčino vyprávění i její argumenty jsou natolik přesvědčivé, že každého rodiče, byť se mu metody, které Chuová uplatňuje, zdají přehnané, ba drastické, začne při četbě knihy nahlodávat pochybnost: Nemají tygří matky nakonec vlastně pravdu? Není náš západní liberální západní přístup pouze snazší a pohodlnější? Není snad pravdou, že čínský výchovný model skutečně plodí daleko více úspěšných dětí než ten západní? Není pouhou iluzí představovat si, že svým dětem nejvíc prospějeme tím, že jim poskytneme velkou míru volnosti v rozhodování, budeme „respektovat jejich osobnost“, nebudeme je omezovat, budeme je především podporovat v tom, co je baví, budeme empatičtí, shovívaví a nebudeme na ně klást přehnané nároky? A není to náhodou tak, že naše úzkostlivá starost, aby byly především „šťastné“, jim nakonec v životě možná žádné štěstí nepřinese?Vnímavý čtenář brzo postřehne, že autorka není žádný zaslepený dogmatik, že si sama od sebe udržuje určitý ironický odstup. Chuová otevřeně přiznává, že jako tygří matka uspěla jen částečně. V samotném úvodu knihy říká: „Toto je příběh o matce, dvou dcerách a dvou psech. Je také o Mozartovi a Mendelssohnovi, o klavíru a houslích a o tom, jak jsme se dostaly až do Carnegie Hall. Měl to být příběh o tom, jak čínští rodiče umějí své děti vychovávat lépe než ti západní. Nakonec je to však příběh o trpkém střetu kultur, o pomíjivosti slávy a o tom, jak jsem byla pokořena třináctiletou dívkou.“ Tak či onak, po přečtení Bojové písně tygří matky se už nikdy nebudete dívat na výchovu tak jako dosud.
Objev podobné jako Bojová píseň tygří matky aneb Jak jsem své děti učila vítězit (a sama přitom byla poražena) - Amy Chua
Říkadla pro děti - Skákal pes přes oves
Říkanky jsou u dětí velmi oblíbené. Pobaví je a zároveň podnítí přemýšlet, rozvinou jejich představivost i logické myšlení. Říkanky jsou doprovázeny veselými obrázky.
Objev podobné jako Říkadla pro děti - Skákal pes přes oves
Jak mluvit, aby nás děti poslouchaly (978-80-264-0147-6)
Kniha - autor Adele Faber; Elaine Mazlish, 272 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Světový bestseller! Vynikající pomůcka pro komunikaci rodičů s dětmi vycházející z praxe zkušených autorek, nyní v rozšířeném vydání, obohaceném o zkušenosti již dospělé dcery jedné z autorek. Kniha poskytuje návody krok za krokem ke zlepšení a posílení vzájemných vztahů v rodině, porozumění mezi rodiči a dětmi. Vhodnou pomůckou jsou kreslené ukázkové situace s doporučeným průběhem dialogu. Autorky jsou dětské psycholožky.
Objev podobné jako Jak mluvit, aby nás děti poslouchaly (978-80-264-0147-6)
Učíme děti myslet a mluvit - Jiří Weinberger, Pavla Hovorková - e-kniha
eBook: Staň se básníkem! Vymysli jedinečné básničky a říkanky! Kniha obsahuje 101 básniček. Žádná z nich není uzavřená konzerva, všechny přetékají do okolního světa a okolní svět se vlévá do nich. Na první pohled to ukazují ilustrace, které si svým někde barevným, někde černobílým jazykem s básničkami povídají. Povídat si však nemusejí jen autor veršů a malířka, ale i čtenáři. Pro rodiče, prarodiče, starší sourozence, učitele, vedoucí kroužků, zkrátka pro všechny dospělé a dospělejší, jsou v této knize na mnoha místech za básničkami rozesety náměty, jak si s dětmi nad verši a nad obrázky pohrát, jak se přitom něco dalšího dozvědět, jak si něco ochutnat, prožít, a třeba i domyslet, napsat a nakreslit po svém. Některé aktivity se skládají z několika kroků. Vedoucí hry může buď odhadnout, anebo raději vyzkoušet, co které dítě zvládne. Zdůrazněme, že u žádné hry není na prvním místě zvítězit, nýbrž zúčastnit se – to z pohledu dítěte. Z pohledu vedoucího hry je hlavním cílem probudit zájem, zvídavost, zvědavost a spontánní pozornost. S vědomím, že co se nepodaří teď, může se podařit příště. Celá kniha je prostoupena heslem CO NEJČASTĚJI SI ČTĚME NAHLAS, a to nejen kvůli nácviku správné výslovnosti, nejen proto, abychom si při navazujících aktivitách pěkně užili jeden druhého, ale také, a možná hlavně, proto, že každý dobře napsaný verš i každá dobře napsaná věta mají v sobě gesto. Bez něj text nežije naplno. Povšimnout bychom si měli i toho, když si najednou jeden pro druhého nad některou stránkou této knihy zahrajeme malý literárně-hudebně-výtvarně-pohybový kabaret. Nad touto knihou by se měli setkávat lidé všech generací, tedy nejen děti od 5 do 12 let, ale všichni konzumenti poezie od 2 do 99.
Objev podobné jako Učíme děti myslet a mluvit - Jiří Weinberger, Pavla Hovorková - e-kniha
Jak mluvit, aby nás děti poslouchaly, 2. rozšířené vydání - Adele Faber
Světový bestseller! Vynikající pomůcka pro komunikaci rodičů s dětmi vycházející z praxe zkušených autorek, nyní v rozšířeném vydání, obohaceném o zkušenosti již dospělé dcery jedné z autorek. Kniha poskytuje návody krok za krokem ke zlepšení a posílení vzájemných vztahů v rodině, porozumění mezi rodiči a dětmi. Vhodnou pomůckou jsou kreslené ukázkové situace s doporučeným průběhem dialogu. Autorky jsou dětské psycholožky.
Objev podobné jako Jak mluvit, aby nás děti poslouchaly, 2. rozšířené vydání - Adele Faber
OXE LED čelové svítidlo pro děti, pes (570197)
Čelovka , dosvit 10 m Jestliže často zůstáváte venku po setmění, měli byste mít kvalitní čelovku. OXE LED čelové svítidlo pro děti, pes vám v žádném případě nesmí chybět při stanování, venkovních aktivitách, nebo při domácích pracích. Má světelný dosvit až 10 m. Zdrojem světla čelovky OXE je LED dioda. Tento model tak řadíme mezi LED čelovky. Životnost čelovky OXE je někde okolo. U tohoto modelu je napájení řešeno jednorázovými bateriemi Zajímavé přednosti čelovky OXE LED čelové svítidlo pro děti, pes Maximální dosvit je 10 m Světelným zdrojem je LED dioda Další vlastnosti čelovky OXE LED čelové svítidlo pro děti, pes Tato čelovka je určená pro děti.
Objev podobné jako OXE LED čelové svítidlo pro děti, pes (570197)
Co říkají děti, než se naučí mluvit (978-80-738-7819-1)
Elektronická kniha - autor Paul C. Holinger, 224 stran Novorozenci jiných lidí nám mohou připadat jako pasivní, malé bochníčky chleba - hezky vonící a příjemné na dotek, ale hlavně jako něco, co je vhodné akorát tak na povození v kočárku. Když však máme své vlastní miminko, zjistíme, že to je velmi náruživý a složitý človíček plný života. Nemluvňata už v tom nejútlejším věku s ohromnou vervou přímo hltají smyslové podněty a informace ze světa kolem sebe. Miminko jednak absorbuje cokoli, co mu nabízíte, jako obrovská, žíznivá houba, ale také „promlouvá“ a vypráví nám, co potřebuje, co si myslí a co cítí. Každé dítě přichází na svět se spoustou vrozených vlastností a má toho mnoho co říci, a to ještě dřív, než se naučí mluvit.
Objev podobné jako Co říkají děti, než se naučí mluvit (978-80-738-7819-1)
Hovorníček: Pro děti, které chtějí hezky mluvit (978-80-7391-939-9)
Kniha - autor Daniel Hevier, 70 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Pěkně mluvit, to je velice vážná věc, ať žijeme kdekoliv. Tuto hravou obrázkovou knížku, pomocnici pro děti, které se chtějí naučit dobře vyslovovat a mluvit srozumitelně, napsal vynikající slovenský básník Daniel Hevier a do češtiny ji přeložil další výborný básník Jiří Žáček. Aby kniha rozvíjela řečové schopnosti malých dětí na skutečně odborné úrovni, podíleli se na ní také logopedové, psychologové i jazykovědci. Hovorníček přináší dětským nepoddajným jazýčkům říkanky, povídačky, písničky i hádanky, veselé jazykolamy, umí zvonit, štěbetat, broukat i rozesmát, dokáže se spolu s dětmi radovat ze všech zvuků, kterými k nám svět promlouvá. Malí čtenáři se učí tajnou řeč obyvatel Legolandu, navštíví podilidi, zamávají šaškovláčku, zajdou do cirkusu Cinkeles… A tak si s dovádivou lehkostí osvojí správnou výslovnost mateřské řeči dřív, než se stanou školáky. Pěkná řeč je totiž vzácnou ozdobou...
Objev podobné jako Hovorníček: Pro děti, které chtějí hezky mluvit (978-80-7391-939-9)
Jak mluvit, aby nás děti poslouchaly - Adele Faber, Elaine Mazlish - e-kniha
eBook: Světový bestseller! Vynikající pomůcka pro komunikaci rodičů s dětmi vycházející z praxe zkušených autorek. Název knihy naprosto odpovídá tomu, co v knize naleznete. Poskytuje návody krok za krokem ke zlepšení a posílení vzájemných vztahů v rodině, porozumění mezi rodiči a dětmi. Vhodnou pomůckou jsou kreslené ukázkové situace s doporučeným průběhem dialogu. Autorky jsou dětské psycholožky.
Objev podobné jako Jak mluvit, aby nás děti poslouchaly - Adele Faber, Elaine Mazlish - e-kniha
Co říkají děti, než se naučí mluvit - Paul C. Holinger - e-kniha
eBook: Novorozenci jiných lidí nám mohou připadat jako pasivní, malé bochníčky chleba - hezky vonící a příjemné na dotek, ale hlavně jako něco, co je vhodné akorát tak na povození v kočárku. Když však máme své vlastní miminko, zjistíme, že to je velmi náruživý a složitý človíček plný života. Nemluvňata už v tom nejútlejším věku s ohromnou vervou přímo hltají smyslové podněty a informace ze světa kolem sebe. Miminko jednak absorbuje cokoli, co mu nabízíte, jako obrovská, žíznivá houba, ale také „promlouvá“ a vypráví nám, co potřebuje, co si myslí a co cítí. Každé dítě přichází na svět se spoustou vrozených vlastností a má toho mnoho co říci, a to ještě dřív, než se naučí mluvit.
Objev podobné jako Co říkají děti, než se naučí mluvit - Paul C. Holinger - e-kniha
Starý a Nový zákon pro děti VI - Ivana Pecháčková
Biblická edice manamana se uzavírá posledními osmi příběhy Nového zákona, které dětem převyprávěla Ivana Pecháčková a ilustrovali je talentovaní čeští výtvarníci nejmladší generace. Který apoštol Ježíše zradil? A který zapřel? Co jsou to letnice? S těmito a dalšími otázkami dětem pomůžou přiložené metodické listy, které obsahují soubor úkolů procvičujících nejen porozumění a pozornost dětí, ale i jejich kreativní schopnosti.
Objev podobné jako Starý a Nový zákon pro děti VI - Ivana Pecháčková
Bojová píseň tygří matky: Aneb Jak jsem učila své děti vítězit (a sama přitom byla poražena) (978-80-87950-31-9)
Kniha - autor Amy Chuová; Zuzana Kovalíková, 216 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Když Amy Chuová, Američanka čínského původu, před několika lety vydala svou zpověď, kterou nazvala "Bojová píseň tygří matky", stala se záhy zřejmě nejslavnější matkou na světě. Její kniha, která byla přeložena do několika desítek jazyků, vyvolala okamžitý poprask a dodnes nepřestává podněcovat vášnivé debaty na téma výchovy dětí. Jak vychovávat dítě? Jak moc přísní na své ratolesti máme být? Jaké nároky na ně máme klást? Který výchovný model je lepší - ten západní, liberální, který klade důraz na individuální, citlivý přístup k osobnosti dítětě, anebo tvrdý čínský dril spojený s bezpodmínečným respektem k rodičovské autoritě? Jak čtenář po přečtení knihy zjistí, odpověď na tyto otázky zdaleka není tak jednoznačná, jak by se mohlo zdát. Amy Chuová, matka dvou dcer a úspěšná profesorka práv na jedné z renomovaných amerických univerzit, má jasno: svým dětem prospěje jen...
Objev podobné jako Bojová píseň tygří matky: Aneb Jak jsem učila své děti vítězit (a sama přitom byla poražena) (978-80-87950-31-9)
Jak se pastelky učily kreslit: Grafomotorická cvičení a rozvoj kresby pro děti od 2,5 do 4 let (978-80-266-1721-1)
Kniha - autor Jiřina Bednářová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji grafomotorických schopností - nácviku kreslení jako předpokladu pro úspěšné psaní. Učení je nenásilné - děti nácvikem jednotlivých grafomotorických prvků provázejí pohádkové postavičky - Pastelky.
Objev podobné jako Jak se pastelky učily kreslit: Grafomotorická cvičení a rozvoj kresby pro děti od 2,5 do 4 let (978-80-266-1721-1)
Učíme děti myslet a mluvit: Aneb Ví to každá kapka (978-80-266-0973-5)
Kniha - autor Jiří Weinberger, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha obsahuje 101 básniček. Žádná z nich není uzavřená konzerva, všechny přetékají do okolního světa a okolní svět se vlévá do nich. Na první pohled to ukazují ilustrace, které si svým někde barevným, někde černobílým jazykem s básničkami povídají. Povídat si však nemusejí jen autor veršů a malířka, ale i čtenáři. Pro rodiče, prarodiče, starší sourozence, učitele, vedoucí kroužků, zkrátka pro všechny dospělé a dospělejší, jsou v této knize na mnoha místech za básničkami rozesety náměty, jak si s dětmi nad verši a nad obrázky pohrát, jak se přitom něco dalšího dozvědět, jak si něco ochutnat, prožít, a třeba i domyslet, napsat a nakreslit po svém. Některé aktivity se skládají z několika kroků. Vedoucí hry může buď odhadnout, anebo raději vyzkoušet, co které dítě zvládne. Zdůrazněme, že u žádné hry není na prvním místě zvítězit, nýbrž zúčastnit se – to z pohledu dítěte. Z pohledu...
Objev podobné jako Učíme děti myslet a mluvit: Aneb Ví to každá kapka (978-80-266-0973-5)
Skákal pes přes oves: Říkadla pro děti (978-80-7228-735-2)
Kniha - autor Dagmar Košková,, česky, pevná bez přebalu lesklá Nové vydání jedné z nejoblíbenějších knížek nakladatelství LIBREX. Tato kniha je doplněna novými ilustracemi Dagmar Koškové. Obsahuje nejznámějších česká říkadla a písničky pro nejmenší děti.
Objev podobné jako Skákal pes přes oves: Říkadla pro děti (978-80-7228-735-2)
Skákal pes přes oves: Říkadla pro děti (978-80-88036-57-9)
Kniha - autor Adolf Dudek, 64 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Oblíbená lidová říkadla jsou určena nejen dětem předškolního věku, ale i začínajícím čtenářům.
Objev podobné jako Skákal pes přes oves: Říkadla pro děti (978-80-88036-57-9)
Jak se Hurvínek učil řeči zvířat
Audiokniha MP3 Denisa Kirschnerová,Helena Štáchová, čte Helena Štáchová,Květa Plachetková,Marie Šimsová,Martin Klásek,Miroslav Polák,Ondřej Lázňovský,René Hájek,Taťjana Medvecká Hurvínek učí Žeryka mluvit lidskou řečí. Zjistí, že zvířata se lidskou řeč nemohou naučit, a proto se rozhodne naučit se zvířecí řeč sám.
Objev podobné jako Jak se Hurvínek učil řeči zvířat
Kocour, který učil zen - James Norbury
Opravdu je vždy to, oč usilujeme, také právě to, co potřebujeme? Najde kocour, znalec filozofie zenu, bájnou borovici, o níž se proslýchá, že mezi jejími větvemi lze dosáhnout nekonečného poznání, harmonie a vnitřního naplnění? Vydejte se spolu s ním na inspirativní cestu v této novince od autora celosvětově úspěšné knihy Panda a dráček.
Objev podobné jako Kocour, který učil zen - James Norbury
Ako sa Jazmínka učila vybrané slová
Vieš, ako sa najlepšie naučíš vybrané slová? No predsa s roztomilou zvedavou Jazmínkou! V tomto čarovnom písmenkovom svete nájdeš prehľad vybraných slov, básničky na ich rýchlejšie zapamätanie i príbehy o zvieratkách. Spoznáš šťastnú kobylku Barborku na gazdovskom dvore, zabávajúcu sa myšku Mišku na mydlovej mláke, nešťastnú zebru Zuzku, odvážnu rybu Bibu, pahltného sysľa Šimona, múdreho výra Viktora, jazyčnicu zajačicu Zitu i šťastného plyšového medvedíka Brumka. Vďaka nim o pár dní budeš sypať vybrané slová z rukáva a hravo si poradíš s úlohami na konci príbehov. Navyše ti knižka pošepká, ako sa treba slušne správať, zdravo stravovať a pravidelne hýbať. Tak neváhaj a vstúp do Písmenkového kráľovstva!
Objev podobné jako Ako sa Jazmínka učila vybrané slová
Jak se pastelky učily kreslit - Jiřina Bednářová
Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji grafomotorických schopností - nácviku kreslení jako předpokladu pro úspěšné psaní. Učení je nenásilné - děti nácvikem jednotlivých grafomotorických prvků provázejí pohádkové postavičky - Pastelky.
Objev podobné jako Jak se pastelky učily kreslit - Jiřina Bednářová
Jak se kluci a holky učili říkat L, ĎŤŇ, CSZ, ČŠŽ, R a Ř: Logopedie pro děti od 4 do 7 let Domalován (978-80-266-1651-1)
Kniha - autor Bohdana Pávková, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je určena dětem, které mají problémy s výslovností hlásek uvedených v názvu knihy. Děti si formou slovních hříček připomenou, jak se učily jednotlivé hlásky vyslovovat a užívat v řeči. Jde tedy o nástin metodiky vyvozování, upevňování a včleňování hlásek do plynulé řeči. Rodiče tak mají možnost se seznámit, jak se s dětmi může pracovat při nápravě řeči. Vyvozování hlásek fixace však patří do rukou logopeda.
Objev podobné jako Jak se kluci a holky učili říkat L, ĎŤŇ, CSZ, ČŠŽ, R a Ř: Logopedie pro děti od 4 do 7 let Domalován (978-80-266-1651-1)
Urob niečo, čo sme ťa neučili - Dušan Nikolaj
Rukopis Dušana Mikolaja Urob niečo, čo sme ťa neučili , tematicky a žánrovo nadväzuje na jeho predchádzajúce diela literatúry faktu, venované životu a tvorbe slovenských výtvarníkov. Aj v tejto knihe, tak ako v predošlej knihe Šťastné okolnosti Jána Zoričáka, sa opäť venuje práci umeleckého sklára, tentoraz Stanislava Meliša (1947), ktorý po štúdiách v Lednických Rovniach a v Novom Bore roku 1968 emigroval do Austrálie a usadil sa v Adelaide, hlavnom meste štátu Južná Austrália. Životný príbeh rodáka z obce Divina sa odvíja na dvoch odlišných kontinentoch a s pribúdajúcimi rokmi sa intenzívnejšie prepája cez návraty na Slovensko a hľadaním dôstojného miesta cez rodinné, príbuzenské a priateľské vzťahy. Významným prínosom Dušana Mikolaja do žánru literatúry faktu v tejto próze je tlmočenie posolstva umeleckého sklára, ktorý celú výtvarnú tvorbu (obsahuje okolo päťtisíc sklených plastík) postavil na inšpiráciách v rozľahlom prostredí Veľkej korálovej bariéry na severovýchodnom území austrálskeho kontinentu. A svoju tvorivosť povyšuje do nadčasových odkazov inštalovať plastiky priamo v tomto vzácnom prírodnom prostredí a tým sprievodne upozorniť na závažnú ekologickú situáciu, ktorá ohrozuje aj čírosť oceánskeho územia zaradeného do svetového prírodného dedičstva UNESCO.
Objev podobné jako Urob niečo, čo sme ťa neučili - Dušan Nikolaj
Jak se Hurvínek učil řeči zvířat (CD) - mluvené slovo
Jak se Hurvínek učil řeči zvířat (CD) - mluvené slovo
Objev podobné jako Jak se Hurvínek učil řeči zvířat (CD) - mluvené slovo
Jak se divočák Květoš učil létat - Iva Hoňková - e-kniha
eBook: Nikdy nikomu neříkejte, že lítá jako prase. A ještě k tomu divoké. Přesně tohle totiž jednou uslyšel divočák Květoš a vzal si do hlavy, že se musí létání naučit. Konec rochnění v bahně, jde se plachtit! Nebude to ale snadné. Podaří se mu to s pomocí balónu, pavučinových křídel, nebo dokonce papírového draka? Uvidíte, že tahle divočina vás bude náramně bavit!
Objev podobné jako Jak se divočák Květoš učil létat - Iva Hoňková - e-kniha
O čem mluvíme, když mluvíme o lásce - Raymond Carver
Závěrečným, pátým svazkem Carverových povídek je původní sbírka z roku 1981. Přestože znamenala opravdový průlom v Carverově spisovatelské dráze, autor měl původně dost jinou představu: Gordon Lish, redaktor nakladatelství Alfred A. Knopf a Carverův přítel, mu totiž povídky dost neurvale osekal o více než polovinu a prosadil také tento slavný, chytlavý název, jenž se již několikrát stal inspirací (příkladem je Haruki Murakami, autor knihy „O čem mluvím, když mluvím o běhání“ a mimochodem též Carverův překladatel do japonštiny). Carver si Gordona Lishe přesto i nadále vážil a nikdy neopomněl připomenout to, jak se pozitivně podepsal na jeho kariéře. Události kolem necitlivého zredigování sbírky „O čem mluvíme, když mluvíme o lásce“ nicméně znamenaly konec jejich spolupráce.
Objev podobné jako O čem mluvíme, když mluvíme o lásce - Raymond Carver
Jak se divočák Květoš učil létat (978-80-271-3309-3)
Elektronická kniha - autor Iva Hoňková, 72 stran, česky Nikdy nikomu neříkejte, že lítá jako prase. A ještě k tomu divoké. Přesně tohle totiž jednou uslyšel divočák Květoš a vzal si do hlavy, že se musí létání naučit. Konec rochnění v bahně, jde se plachtit! Nebude to ale snadné. Podaří se mu to s pomocí balónu, pavučinových křídel, nebo dokonce papírového draka? Uvidíte, že tahle divočina vás bude náramně bavit!
Objev podobné jako Jak se divočák Květoš učil létat (978-80-271-3309-3)
Urob niečo, čo sme ťa neučili (978-80-8194-141-2)
Kniha - autor Dušan Nikolaj, 152 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Rukopis Dušana Mikolaja Urob niečo, čo sme ťa neučili , tematicky a žánrovo nadväzuje na jeho predchádzajúce diela literatúry faktu, venované životu a tvorbe slovenských výtvarníkov. Aj v tejto knihe, tak ako v predošlej knihe Šťastné okolnosti Jána Zoričáka, sa opäť venuje práci umeleckého sklára, tentoraz Stanislava Meliša (1947), ktorý po štúdiách v Lednických Rovniach a v Novom Bore roku 1968 emigroval do Austrálie a usadil sa v Adelaide, hlavnom meste štátu Južná Austrália. Životný príbeh rodáka z obce Divina sa odvíja na dvoch odlišných kontinentoch a s pribúdajúcimi rokmi sa intenzívnejšie prepája cez návraty na Slovensko a hľadaním dôstojného miesta cez rodinné, príbuzenské a priateľské vzťahy. Významným prínosom Dušana Mikolaja do žánru literatúry faktu v tejto próze je tlmočenie posolstva umeleckého sklára, ktorý celú výtvarnú tvorbu (obsahuje okolo päťtisíc sklených...
Objev podobné jako Urob niečo, čo sme ťa neučili (978-80-8194-141-2)
Jak myška učila zvířátka číst - První čtení s úkoly - Jindřich Balík
Naučila myška zvířátka číst? Kdo zachránil zajíce před hladovou liškou? Co se zdálo hodnému pejskovi Alíkovi? Na co se sluníčko tajně těšilo nebo jak napálila žížala špačka? Tohle všechno a spoustu dalších věcí se dozvíte v knížce pohádek Jindřicha Balíka. Vtipné, napínavé a poučné pohádky o zvířátkách jsou určeny nejen předškolním dětem, ale jejich krátké texty s velkými písmeny lze doporučit také začínajícím čtenářům. Při plnění úkolů si malí čtenáři procvičí nejen čtení, ale i paměť a postřeh.
Objev podobné jako Jak myška učila zvířátka číst - První čtení s úkoly - Jindřich Balík
Jak se veverka učila počítat - První čtení s úkoly - Jindřich Balík
Chceš vědět, co našla veverka v upovídaném oříšku? Jak žížala nakupovala v obchodě déšť? Kdo hrál na jaře kuličky? Proč se ježeček ztratil, nebo jestli se broukovi podařilo dotknout se hvězd? Vtipné, napínavé a poučné pohádky o zvířátkách jsou určeny nejen předškolním dětem, ale jejich krátké texty s velkými písmeny lze doporučit také začínajícím čtenářům. Při plnění úkolů si procvičí nejen čtení, ale i paměť a postřeh.
Objev podobné jako Jak se veverka učila počítat - První čtení s úkoly - Jindřich Balík
Jak se Hurvínek učil řeči zvířat - Helena Štáchová, Denisa Kirschnerová - audiokniha
Audiokniha: Hurvínek učí Žeryka mluvit lidskou řečí. Zjistí, že zvířata se lidskou řeč nemohou naučit, a proto se rozhodne naučit se zvířecí řeč sám.
Objev podobné jako Jak se Hurvínek učil řeči zvířat - Helena Štáchová, Denisa Kirschnerová - audiokniha
Začínám mluvit
Tato knížka může být vhodným pomocníkem, když vaše dítě začíná mluvit. Kniha je záměrně jednoduše ilustrovaná, obsahuje zvukomalebné výrazy a první jednoduchá slůvka. Opakováním slov a zvuků se tak přirozeně vyvíjí jeho řeč.
Objev podobné jako Začínám mluvit
Srdce mluví
Další knížka oblíbené řady autorů první poloviny minulého století je pokračováním příběhů opravdové lásky, kterou lze většinou nalézt teprve po trpkých zkušenostech.
Objev podobné jako Srdce mluví
Prozření, aneb jak jsem se učil znovu chodit - Thomas Alvarado - e-kniha
eBook: Rozsáhlý spis T. Alvarada je složen ze tří částí, jejichž názvy – Cesta, Prozření a Uvědomění – zároveň naznačují, že autor na základě zážitků se svou celoživotní, ale nenaplněnou láskou velmi podrobně zachytil svou cestu k pochopení toho, že vše, co se děje, není náhodné, nýbrž je řízeno vyššími silami, a aby se člověk zbavil tělesných i duševních nemocí, měl by se (podle uvedeného návodu) sám snažit energeticky očistit své tělo od negativit, podvědomých strachů a mylných negativních přesvědčení. Po první, životopisné, a druhé, románově pojaté části knihy následuje třetí část výkladová o tom, jak za pomoci autorových poznatků a odborné literatury tento proces provádět.Autor sám pak ke knize dodává, že tato kniha je transformační, proto v ní čtenář nemá hledat žádný určitý literární žánr. Osobně ji nazývá naučný životopisně-duchovní psychothriller s nádechem detektivního románu, takže si v ní každý čtenář najde to své.I. část knihy se skládá z kratičkých příběhů, důležitých momentů autorova života. Historky jsou zábavné i depresivní, až se postupně autor dopracoval na invalidní vozík a k syndromu vyhoření - do bodu zlomu. II. část knihy je už psána více jako román, kdy se díky dívce, kterou miloval ale ona jej od dětství odmítala, dostával na duchovní cestu, snažil se zachránit jejich vztah, a zároveň pracovat na sobě samém. III. část knihy je dále psána v románové až detektivní podobě. Je v ní popsáno jak autor objevoval nové druhy léčení, a procházel tak různými duchovními, psychologickými či frekvenčními terapiemi, díky kterým jsem se začal znovu učit chodit. Dále také začal přicházet a dávat do souvislostí momenty z I. části knihy tak, jak souvisely s jeho minulým životem padlého vojáka, karmickým propojením s dívkou, frekvenčním nastavení lidí, či splněnými přáními.
Objev podobné jako Prozření, aneb jak jsem se učil znovu chodit - Thomas Alvarado - e-kniha
Asistenční pes pro dítě se zdravotním postižením: Průvodce pro rodiny dětí s postižením, odborníky a (978-80-88290-54-4)
Kniha - autor Klára Pragerová; Jana Sirotková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V České republice zcela první ucelená publikace popisující sociální a kynologické aspekty výcviku asistenčního psa pro dítě se zdravotním postižením. Autorky v textu již zohledňují i připravovanou legislativu týkající se této oblasti. Publikace poskytuje komplexní pohled na získání asistenčního psa pro dítě s různým zdravotním postižením a příchod tohoto psa do rodiny. Provede čtenáře celým procesem vzájemného poznávání dítěte a asistenčního psa a předáním psa do rodiny. Tento proces zahrnuje hledisko dítěte, jeho rodinných příslušníků i samotného psa a pracovníků výcvikové organizace. Zároveň nahlíží do budoucnosti, jak se dítě s různým postižením může po boku asistenčního psa rozvíjet v různých oblastech svého života. Publikace čtenářům představí veškeré sociální a kynologické situace, se kterými se dítě a jeho rodina setká od doby požádání o psa až po jeho...
Objev podobné jako Asistenční pes pro dítě se zdravotním postižením: Průvodce pro rodiny dětí s postižením, odborníky a (978-80-88290-54-4)
Pohádkové příběhy v české literatuře pro děti a mládež 1990–2010 - Milena Šubrtová, Němec Ivan, David Kroča, Miroslav Chocholatý - e-kniha
eBook: Kniha se věnuje problematice českého pohádkového příběhu v rozpětí let 1990–2010. V jednotlivých kapitolách zkoumá, jak se v posledním dvacetiletí měnila žánrová mapa literatury pro děti a mládež a jak se vyvíjela poetika významných autorů – např. Arnošta Goldflama, Pavla Šruta, Petra Nikla, Pavla Čecha, Radka Malého, Daniely Krolupperové, Olgy Černé, Ivony Březinové aj. Součástí publikace je výběrový soupis vydané pohádkové literatury. Kniha je určena odborníkům z řad učitelů a knihovníků, studentům, ale i laickým zájemcům o českou literární pohádkovou tvorbu.
Objev podobné jako Pohádkové příběhy v české literatuře pro děti a mládež 1990–2010 - Milena Šubrtová, Němec Ivan, David Kroča, Miroslav Chocholatý - e-kniha
Ako sa Zajkovci učili šetriť: Rady sporivých zajkov (978-80-551-8012-0)
Kniha - autor Cinders McLeodová, 32 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Deti nie sú nikdy príliš malé na to, aby ste im vysvetlili základné fakty o fungovaní peňazí! V tretej bohato ilustrovanej knižke zo série o rodine Zajkovcov spoznajú Milka, ktorý si každý týždeň zarobí 2 mrkvy za to, že dáva pozor na svojich 5 malých súrodencov. Veľmi túži po vlastnom domčeku, kde by si od nich občas oddýchol. Ocko mu však vysvetlí, že nemá dosť peňazí na to, aby mu ho kúpil. Milko si na vlastné bývanie musí našetriť, a to bude trvať dlho. Navyše, ešte ani nie je dosť starý na to, aby mohol bývať sám. Ale domček na hranie stojí 10 mrkiev a na ten si Milko dokáže nasporiť rýchlo! Popri tom sa naučí, že finančné plánovanie môže byť zaujímavé a jednoduché. A spolu s Milkom sa to ľahko naučí aj váš drobec! Pre deti od 3 rokov
Objev podobné jako Ako sa Zajkovci učili šetriť: Rady sporivých zajkov (978-80-551-8012-0)
Mluvte jako profesionál
Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške V audioprogramu „Mluvte jako profesionál" se dozvíte, jak můžete zapůsobit na druhé lidi a ovlivnit je, aby vám byli nakloněni. Jsou zde předvedeny výsledky bohatých zkušeností a inovační přístupy k řečnictví s příklady cvičení, které se může naučit kdokoliv. Autor také popisuje účinný návod na jednoduchou přípravu veřejných projevů. Pomocí tohoto výukového programu se můžete naučit rychle vytvářet jasné a cílené poselství pro posluchače. Zjistíte, jak získat důvěru lidí, což je základem pro efektivní komunikaci za všech okolností. Naučíte se: - jak překonat trému - jak naladit svůj hlas, aby zněl dynamicky - jak správný oční kontakt pomáhá při získávání důvěry - kdy a jak je vhodné zdůraznit obsah komunikace pomocí humoru - jak efektivně eliminovat nežádoucí „vyplňovače" mezi slovy nebo větami - jak rychle uspořádat své myšlenky a proměnit je v ucelené zprávy - jak uplatnit svůj vliv a navázat kontakt -...
Objev podobné jako Mluvte jako profesionál
Mluvit mlčky (9788024633237)
Elektronická kniha - autor Radka Těšínská Lomičková, 244 stran, česky Znaková řeč je důležitý fenomén mnišství, který existuje již tisíc let. Znaky umožňují mnichům sdělit jednoduchou zprávu i ve chvíli, kdy má panovat ticho. Kniha se zaměřuje na benediktinské a cisterciácké kláštery. Vykresluje dějiny znakové řeči od 10. do 15. století a ukazuje, že se znaková řeč používala i v českých klášterech. Nejvíce pozornosti je věnováno základnímu prameni, katalogům znakové řeči připomínajícím výkladový slovník. Pro pochopení některých středověkých souvislostí jsou hledány paralely u současných trapistů, neboť znaková řeč se stále používá, i když čím dál tím méně.
Objev podobné jako Mluvit mlčky (9788024633237)
Mluvte! - Dale Carnegie
Pokud cítíte úzkost už jen z pomyšlení, že byste měli promluvit na veřejnosti, tak v tom nejste sami. A dobrá zpráva je, že už nemusíte být ve stresu, když na vás přijde řada, abyste se postavili a promluvili před cizími lidmi.Chcete-li se jako řečník cítit uvolněně, musíte si uvědomit, že při proslovu ani prezentaci nejde o vás, ale o publikum. Tato kniha vám pomůže objevit a projevit to, co je každému vlastní: schopnost předat sdělení působivou prezentací.
Objev podobné jako Mluvte! - Dale Carnegie
Jak mluví zvířátka?
Zvířátka se svou řeč učí.Jedno štěká, jiné bučí,někdo mňouká nebo přede,další zase chrochtat svede.Tato knížka pomůže dětem seznámit se se zvuky, které zvířátka vydávají. Stačí lehce stisknout tlačítko, zaposlouchat se a zvuky napodobit.
Objev podobné jako Jak mluví zvířátka?
Roční období - Ivana Novotná
Tento pracovní sešit je určený dětem, které se připravují ke vstupu do první třídy. Najdeme zde soubor cvičení zaměřených na rozvoj schopností a dovedností, jež dítě potřebuje, aby tento velký krok proběhl přirozeně a příjemně. Úkoly jsou zábavné, některé těsně, jiné volněji spjaté s ročními obdobími prostřednictvím názorných a vlídných obrázků. Předpokladem při plnění jednotlivých úkolu je vzbudit přirozený zájem dítěte, spolupracovat s ním a respektovat jeho individuální schopnosti. K práci bude dítě potřebovat tužku, pastelky a láskyplnou a trpělivou pomoc nás, dospělých. Uvidíte, kolik radosti a spokojenosti přinese dítěti každý dobře vyřešený úkol!
Objev podobné jako Roční období - Ivana Novotná
Logopedické vymalovánky - Ivana Novotná
Logopedické vymalovánky jsou určeny především předškolákům a školákům, mohou je využívat rodiče i učitelé v mateřských a základních školách a speciální pedagogové. Obsahují úkoly k procvičování hlásek, s nimiž mívají děti největší potíže: Ď, Ť, Ň, L, C, S, Z, Č, Š, Ž, R, Ř. Nácvik je prováděn pomocí slov, vět a popisu děje na obrázku, děti se také naučí říkanku a na závěr si udělají grafomotorické cvičení, které se k ní vztahuje.
Objev podobné jako Logopedické vymalovánky - Ivana Novotná
Podívejte se také
- svacinove boxy pro deti
- Deti z Bullerbynu (2100004115606)
- Jeden den Ivana Děnisoviče (978-80-7335-512-8)
- ireniny deti nevsedni pribeh hrdinky ktera z varsavskeho ghetta zachranila 2500 deti
- Budu správně mluvit (978-80-247-3687-7)
- Mrtví umí mluvit (978-80-7633-557-8)
- Mluvit a naslouchat (978-80-7521-039-5)
- Žerty v obrazech Ivana Mládka (978-80-264-4056-7)
- zahradni domek pro deti bazar
- zahradni domecek pro deti levne
- albatros pet deti a skritek
- naradi pro deti hracky kluky
- pejsek na voditku pro deti
- Netradičný herbár pre deti (9788056004357)
- Pes baskervillský
- pokladnicka pes
- obraz pes
- cute pes
- Baskervillský pes
- Rébusy pro děti/pre deti (8594184923603)
- Šlabikár šťastia - Dospelí deťom, deti svetu
- deti solnych poli su fen cchaj