Cílem publikace je ucelené shrnutí poznatků souvisejících se současnou rolí ICT v podnicích, s inovacemi ICT v podnicích a jejich kategorizací. V rámci inovačního cyklu se soustřeďuje na vlivy, inicializující inovace na bázi ICT. Tuto tématiku rámuje koncept podnikové architektury a její vliv na inovace. V závěru publikace jsou uvedeny základní metodické principy, důležité pro zvýšení konkurenceschopnosti, vycházející z inovací ICT, ve které hrají zásadní roli lidé, potažmo účelnost jejich vzdělávání. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Inovace podnikových informačních systémů - Josef Basl , Zásady a postupy zavádění podnikových informačních systémů (80-247-1103-6)Elektronická kniha - autor Ivan Vrana, Karel Richta, 188 stran Kniha popisuje zásady při budování podnikového informačního systému (IS) a kritické faktory rozhodující o úspěchu či selhání projektu IS. Autoři dávají praktický návod pro postup v jednotlivých fázích zavádění IS. Součástí knihy jsou vzory smluv a dokumentů i základy modelovacího jazyka UML pro snazší komunikaci tvůrců a uživatelů IS. (alza.cz)
Podobné produkty ako Zásady a postupy zavádění podnikových informačních systémů (80-247-1103-6) , Tvorba informačních systémů (978-80-247-4153-6)eBook:,Kniha popisuje zásady při budování podnikového informačního systému (IS) a kritické faktory rozhodující o úspěchu či selhání projektu IS. Autoři dávají praktický návod pro postup v jednotlivých fázích zavádění IS. Součástí knihy jsou vzory smluv a dokumentů i základy modelovacího jazyka UML pro snazší komunikaci tvůrců a uživatelů IS. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Zásady a postupy zavádění podnikových informačních systémů - Ivan Vrana, Karel Richta - e-kniha , Efektivní inovace (80-86851-04-4)eBook:,Třetí, výrazně přepracované, aktualizované a rozšířené vydání uznávané publikace zohledňuje dynamický vývoj v oblasti podnikových informačních systémů a zejména nové požadavky kladené na informační systémy ze strany podniků. Autoři přibližují aktuální rysy a trendy informační společnosti s ohledem na nové ekonomické podmínky a požadavky vyplývající z nároků na udržitelnost. Zcela netradičním způsobem jsou v knize do oblasti podnikových informačních systémů aplikovány principy a nástroje TOC (Theory of Constraint), a to s ohledem na efektivnost IS, jejich inovace, řešení projektů a dosažení "business" přínosů IS v podnicích. Tématice inovací IS/ICT v podnicích se publikace věnuje zcela novým způsobem. Autoři využívají praktické zkušenosti z podniků a podklady získané vlastními průzkumy. Jedním z důležitých rysů knihy je integrované využití nových ICT technologií, konkrétně internetu, jejichž prostřednictvím může čtenář nalézt v případě zájmu řadu dalších detailnějšíc h a zejména aktualizovaných informací. Kniha je určena manažerům a specialistům z firemní praxe, konzultantům a studentům. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Podnikové informační systémy - Josef Basl, Roman Blažíček - e-kniha , Výpadek systémů (978-80-758-5648-7)Třetí, výrazně přepracované, aktualizované a rozšířené vydání uznávané publikace zohledňuje dynamický vývoj v oblasti podnikových informačních systémů a zejména nové požadavky kladené na informační systémy ze strany podniků. Autoři přibližují aktuální rysy a trendy informační společnosti s ohledem na nové ekonomické podmínky a požadavky vyplývající z nároků na udržitelnost. Zcela netradičním způsobem jsou v knize do oblasti podnikových informačních systémů aplikovány principy a nástroje TOC (Theory of Constraint), a to s ohledem na efektivnost IS, jejich inovace, řešení projektů a dosažení "business" přínosů IS v podnicích. Tématice inovací IS/ICT v podnicích se publikace věnuje zcela novým způsobem. Autoři využívají praktické zkušenosti z podniků a podklady získané vlastními průzkumy. Jedním z důležitých rysů knihy je integrované využití nových ICT technologií, konkrétně internetu, jejichž prostřednictvím může čtenář nalézt v případě zájmu řadu dalších detailnějších a zejména aktualizovaných informací. Kniha je určena manažerům a specialistům z firemní praxe, konzultantům a studentům. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Podnikové informační systémy - Podnik v informační společnosti - Josef Basl, Roman Blažíček , Inovace je rozhodnutí (978-80-271-0333-1)Elektronická kniha - autor Josef Basl, Roman Blažíček, 328 stran Třetí, výrazně přepracované a aktualizované vydání uznávané publikace zohledňuje dynamický vývoj v oblasti podnikových informačních systémů a zejména nové požadavky kladené na informační systémy ze strany podniků. Autoři přibližují aktuální rysy a trendy informační společnosti s ohledem na nové ekonomické podmínky a požadavky vyplývající z nároků na udržitelnost. Zcela netradičním způsobem jsou v knize do oblasti podnikových IS aplikovány principy a nástroje TOC (Theory of Constraint), a to s ohledem na efektivnost IS, jejich inovace, řešení projektů a dosažení "business" přínosů IS v podnicích. Autoři aplikují praktické zkušenosti z podniků a podklady získané vlastními průzkumy. Jedním z důležitých rysů knihy je integrované využití nových ICT technologií, konkrétně internetu, jejichž prostřednictvím může čtenář nalézt v případě zájmu řadu dalších detailnějších a zejména aktualizovaných informací.... (alza.cz)
Podobné produkty ako Podnikové informační systémy (978-80-247-4307-3) , Modely podnikových procesů (978-80-7400-468-1)EPW9 Technické detaily Rozměry (š x h x v) 251 x 66 x 226 mm Hmotnost 2910 g (patro.cz)
Podobné produkty ako APC Tlačítko pro nouzové vypnutí systemu, EPW9 , Zlepšování podnikových procesů (978-80-247-3938-0)Rozvoj výrobních sil a s ním spojený postupný přechod od ekonomiky zbožní k ekonomice znalostí mění celou společnost a podporuje vznik a rozvoj řady jevů. Jedním z jevů, s jejichž důsledky se setkáváme prakticky na každém kroku, je výrazné rozšiřování informatiky a její pronikání prakticky do všech oblastí lidského konání. Smyslem a cílem řízení projektů informačních systémů ve firmách je provést účelnou kombinaci technických prostředků, programového vybavení, vnitrofiremních procesů, zkušeností a schopností pracovníků tak, aby výsledný informační systém byl schopen efektivně podporovat hlavní cíle firmy. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Řízení projektů informačních systémů 2.vyd. - Doucek Petr , Josef hlinomaz vyprávíElektronická kniha - autor Tomáš Bruckner, Jiří Voříšek, Alena Buchalcevová, kolektiv a, 360 stran Publikace uznávaných autorů shrnuje současné poznání v oblasti analýzy a návrhu podnikových informačních systémů. Je určena jak studentům vysokých škol, tak odborné veřejnosti z podniků a jiných organizací, ve kterých řeší informační systémy, případně ze softwarových firem, konkrétně zejména profesím Manažer rozvoje a provozu IS/ICT, Vývojář / IS architekt, Byznys analytik / architekt. Monografie se zabývá rolí informačních systémů a technologií (IS/ICT) v dnešním světě, analyzuje vztah byznysu a informačních technologií, popisuje možné a nutné potíže plynoucí ze složitosti IS/ICT a argumentuje některé přístupy k řízení rozvoje IS, a to zejména byznys analýzu, architektonické přístupy, metodické přístupy k budování IS a přístupy založené na službách. Podrobný popis disciplín tvorby IS je založen na metodice MMDIS a vícedimenzionálním přístupu. Dále jsou popsány... (alza.cz)
Podobné produkty ako Tvorba informačních systémů (978-80-247-4153-6) , Rikadla josef ladaMonografie si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň měli autoři na zřeteli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Management inovací - Jaromír Veber , Suk josef, josef hála: píseň lásky - cd (lt0012-2)Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zře¬teli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu. Inovace jsou v současnosti vnímány jako významný faktor ekonomického rozvoje, a to zejména díky svému pozitivnímu vlivu na posilování konkurenceschopnosti. (patro.cz)
Podobné produkty ako Management inovací - Veber Jaromír , Suk josef, josef hála: 3 generace - cd (lt0132-2)Tvůrčí myšlení či disponování novými myšlenkami a nápady se stává stále důležitější součástí práce. Inovace ale znamenají více než pouhou osobní tvořivost. Je to proces zavádění nových myšlenek, které uspokojují zákazníky. Objevuje se v každém typu podnikání v průběhu všech fází a může zahrnovat celý tým na pracovišti. Inovace by měly být základní součástí vaší obchodní strategie. Efektivní inovace má proto tři překrývající se dimenze. 1.Na první místo vyzdvihuje autor vás a vaše schopnosti. Proč? Protože vaše schopnosti jsou zrnka písku v organizační ústřici, z nichž se mohou vytvořit lesklé bílé perly. Organizace nemají nové myšlenky. Ani týmy nemají nové myšlenky – pouze jednotlivci přicházejí s novými myšlenkami. A proto jste vy na prvním místě. 2.Chcete-li nové myšlenky dostat na trh, musíte spolupracovat v týmu, protože jedinec to sám nezvládne. Inovace vyžadují týmovou spolupráci uvnitř i mezi týmy, protože i vy můžete být součástí několika týmů: hlavního týmu či funkčního týmu, projektové skupiny, kroužku kvality, výkonného řídícího týmu či správní rady. 3.Organizace, pro kterou pracujete, v sobě zahrnuje veškeré své součásti, včetně vás a týmů, do nichž patříte, ale představuje více než pouhou sumu svých částí. Žije svým vlastním životem. (patro.cz)
Podobné produkty ako Efektivní inovace - Adair John , Inovace ve finančním řízení (978-80-87197-90-5)Tvůrčí myšlení či disponování novými myšlenkami a nápady se stává stále důležitější součástí práce. Inovace ale znamenají více než pouhou osobní tvořivost. Je to proces zavádění nových myšlenek, které uspokojují zákazníky. Objevuje se v každém typu podnikání v průběhu všech fází a může zahrnovat celý tým na pracovišti. Inovace by měly být základní součástí vaší obchodní strategie. Efektivní inovace má proto tři překrývající se dimenze. 1.Na první místo vyzdvihuje autor vás a vaše schopnosti. Proč? Protože vaše schopnosti jsou zrnka písku v organizační ústřici, z nichž se mohou vytvořit lesklé bílé perly. Organizace nemají nové myšlenky. Ani týmy nemají nové myšlenky - pouze jednotlivci přicházejí s novými myšlenkami. A proto jste vy na prvním místě. 2.Chcete-li nové myšlenky dostat na trh, musíte spolupracovat v týmu, protože jedinec to sám nezvládne. Inovace vyžadují týmovou spolupráci uvnitř i mezi týmy, protože i vy můžete být součástí několika týmů: hlavního týmu či funkčního týmu, projektové skupiny, kroužku kvality, výkonného řídícího týmu či správní rady. 3.Organizace, pro kterou pracujete, v sobě zahrnuje veškeré své součásti, včetně vás a týmů, do nichž patříte, ale představuje více než pouhou sumu svých částí. Žije svým vlastním životem. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Efektivní inovace - John Adair , Z podnikových krizí k vítězství (80-87197-01-1)Středoevropské stavitelství závěru 15. století dospělo k tvorbě složitě utvářených kroužených kleneb. Jednou z pomyslných "laboratoří", v nichž inovátorské stavitelské osobnosti rozvíjením dědictví svých předchůdců a školitelů s těmito útvary experimentovaly, bylo i bývalé rožmberské panství v jižních Čechách. Přehledně členěný výklad o klíčových stavitelských centrech a regionech střední Evropy se pokouší nalézt odpovědi na otázky po původu výjimečných klenebních forem i školení jejich tvůrců. Text přitom vychází nejen z poznání samotných památek, ale také ze studia středověkých kresebných návrhů kleneb a je doplněn bohatým obrazovým doprovodem (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Laboratoře inovací - Hynek Látal , Křesťané a využití informačních technologií (999-00-030-6276-5)Díky této knize zjistíte, jak správně propojit svět výrobních společností se světem informačních systémů. Také se dozvíte, jaká dodržovat pravidla a postupy v oblasti přípravy firemních procesů výrobních firem nebo jak vybrat a nasadit vhodný informační systém pro jejich řízení. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Propojení výroby a informačních systémů v praxi - Jiří Flídr , Betlém josef lada (8595138595891)Ukazuje se, že úspěch podniků netkví v optimalizaci existujících procesů, ale v inovacích. V této knize nenajdete odpovědi na všechny otázky, jak správně inovovat, ani stoprocentní rady, jak dosáhnout úspěchu. Ale rozhodně vám pomůže hledat odpovědi na otázky proč, jak a kde inovovat, jak vytvořit a řídit inovační proces v podniku, jak definovat zákazníky a hodnotu pro ně nebo jak hledat elegantní inovační strategii. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Inovace - Ján Košturiak, Ján Chaľ , Josef somr: josef somr: pohádky z krakonošovy zahrádky 2 - cd (859415658372)eBook:,Publikace uznávaných autorů se komplexně zabývá analýzou a tvorbou podnikových informačních systémů. Je určena jak studentům vysokých škol, tak odborné veřejnosti z podniků a jiných organizací, ve kterých řeší informační systémy, případně ze softwarových firem, konkrétně zejména profesím manažer rozvoje a provozu IS/ICT, vývojář / IS architekt, byznys analytik/architekt. V první části se monografie zabývá rolí informačních systémů a technologií (IS/ICT) v dnešním světě, analyzuje vztah byznysu a informačních technologií, popisuje možné a nutné potíže plynoucí ze složitosti IS/ICT a argumentuje na příkladech některé přístupy k řízení rozvoje IS, a to zejména vícedimenzionální řízení, byznys analýzu, architektonické přístupy, metodické přístupy k budování IS a přístupy založené na službách, včetně možných způsobů zajištění IS podle rozdělení kompetencí mezi subjekty. Druhá část publikace se zaměřuje na podrobný popis disciplín budování IS a zejména tvorby softwarových aplikací založené jednak na metodice MMDIS a vícedimenzionálním přístupu a jednak na metodice OpenUp, rozvíjené internetovou komunitou na bázi Eclipse Public License a vycházející z metodik Rational Unified Process a IBM Basic Unified Process. Ve třetí části knihy jsou popsány relevantní metody a techniky modelování informačních systémů (procesní modelování, funkční modelování, datové modelování, modelování objektů, modelování užití a další). (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Tvorba informačních systémů - Jiří Voříšek, Alena Buchalcevová, Tomáš Bruckner - e-kniha , Modelování a simulace komplexních systémů (978-80-210-5318-2)eBook: Přemýšlíte o dalších možnostech zvyšování prosperity firmy? Chcete zlepšit efektivitu a kvalitu plánování a řízení výroby ve vaší firmě? Hledáte pomocníka pro řízení změn ve vnitrofiremních procesech? Potřebujete posilovat zákaznickou firemní orientaci? Základem všech činností firmy, zejména pak firmy výrobní, jsou dobře zorganizované a vzájemně propojené firemní procesy. Pochopení jejich správné funkce v rámci organizačního uspořádání firmy musí být prvním krokem v úvahách o organizování změn ve firmě. Změny musí směřovat k naplnění firemních cílů, které jste si předem definovali. V rámci takto připraveného prostředí je možné uvažovat i o změně informačního systému, který tyto procesy maximálně podpoří a bude je i řídit. Vše je spjato s fenoménem změny, ale především je vše spojeno s obavami a komplikacemi, které každá změna s sebou přináší a vyvolává. Chcete-li se jim v co nejvyšší míře vyhnout, nebo je alespoň minimalizovat, musíte se dobře připravit. Díky této knize zjistíte, jak správně propojit svět výrobních společností se světem informačních systémů. Také se dozvíte, jaká dodržovat pravidla a postupy v oblasti přípravy firemních procesů výrobních firem nebo jak vybrat a nasadit vhodný informační systém pro jejich řízení. Autor vychází ze svých rozsáhlých praktických zkušeností a tato kniha tak může být inspirací pro nejen pro ty, kteří před podobnou změnou stojí, ale pro každého, koho toto téma zajímá. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Propojení výroby a informačních systémů v praxi - Jiří Flídr - e-kniha , Suk josef & hála josef: skladby pro housle a klavír - cd (su3473-2)NINJA INOVACE je povinná četba pro každého, kdo chce být v dnešní době úspěšný. Kniha je v první řadě určená pro podnikatele nebo ty, kteří chtějí s vlastním podnikáním začít. Své si v ní však najde každý, kdo chce být úspěšný na profesionální úrovni. Autor knihy Gary Shapiro, prezident a CEO Consumer Electronics Association, měl za dobu své kariéry možnost vidět pády obrovských firemních kolosů a stejně tak i vzestup neznámých projektů vedených jen malým týmem lidí. Proč jsou některé společnosti úspěšné a ostatní se ztratí v zapomnění (nebo budou sloužit jen jako odstrašující příklady), odhaluje v knize Ninja inovace. Ta není pouze o důležitosti inovace, je o celém přístupu k podnikání – přístupu, který autor přirovnává k tomu, jak k úkolům přistupovali ninjové ve feudálním Japonsku. Na příkladech ze skutečného života popisuje ty nejdůležitější předpoklady, které vedou k úspěšnému podnikání. Jaké jsou ty nejdůležitější vlastnosti, které vám zajistí úspěch? Jsou to vlastnosti Ninja inovátorů, s nimiž se v knize seznámíte. Firmy by měly fungovat jako elitní jednotky ninjů soustředící se na jediné: splnit svůj úkol. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Ninja inovace - Gary Shapiro, Martin Froněk , Zlepšování a environmentální inovace v podniku (978-80-210-6158-3)Autorům této knihy se podařilo rozšířit horizont stávajících představ v dané oblasti také na ostatní související a mnohdy vlastně i prvotní aspekty, ke kterým nesporně patří oblast financování. Doplněním o poslední poznatky z oblasti ekonomických analýz vznikla exaktně zaměřená část, která naznačuje zejména vrcholovému managementu firem cestu do oblasti, která není zcela „dobře osvětlená“. Další ne nepodstatnou část tvoří úvahy o možnostech zvýšení konkurenceschopnosti v českém podnikatelském prostoru. I když se jedná o oblast, která s přibývající globalizací bude stále složitější, byly učiněny prvé kroky k nevyhnutelným změnám v této oblasti. Publikace rovněž přispívá k diskusi v zatím poněkud kontroverzní oblasti tzv. klastrů, které však asi v poněkud pozměněné podobě sehrají v budoucnu možná rozhodující roli při kontrole čerpání neobnovitelných zdrojů, při úsporách ve spotřebě energií a v neposlední řadě při ochraně životního prostředí. Za velmi účelné lze považovat rovněž uvedení výsledků výzkumu, který vhodně doplňuje mnohdy až nadčasové myšlenky autorů a dostává je na platformu reálna, což jistě ocení především podnikatelská obec. Množství námětů a konzistentní obsah, akcelerující myšlenkové pochody autorů, kteří rozhodně nepostrádají invenci, tak činí z předkládané publikace zajímavý svorník mezi ryze teoretickými díly, řešícími obvykle dílčí problém a publicistickou oblastí s výzkumnými, v praxi realizovatelnými prvky. (patro.cz)
Podobné produkty ako Inovace ve finančním řízení - Raška Zdeněk , Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy (978-80-247-2728-8)Autorům této knihy se podařilo rozšířit horizont stávajících představ v dané oblasti také na ostatní související a mnohdy vlastně i prvotní aspekty, ke kterým nesporně patří oblast financování. Doplněním o poslední poznatky z oblasti ekonomických analýz vznikla exaktně zaměřená část, která naznačuje zejména vrcholovému managementu firem cestu do oblasti, která není zcela „dobře osvětlená“. Další ne nepodstatnou část tvoří úvahy o možnostech zvýšení konkurenceschopnosti v českém podnikatelském prostoru. I když se jedná o oblast, která s přibývající globalizací bude stále složitější, byly učiněny prvé kroky k nevyhnutelným změnám v této oblasti. Publikace rovněž přispívá k diskusi v zatím poněkud kontroverzní oblasti tzv. klastrů, které však asi v poněkud pozměněné podobě sehrají v budoucnu možná rozhodující roli při kontrole čerpání neobnovitelných zdrojů, při úsporách ve spotřebě energií a v neposlední řadě při ochraně životního prostředí. Za velmi účelné lze považovat rovněž uvedení výsledků výzkumu, který vhodně doplňuje mnohdy až nadčasové myšlenky autorů a dostává je na platformu reálna, což jistě ocení především podnikatelská obec. Množství námětů a konzistentní obsah, akcelerující myšlenkové pochody autorů, kteří rozhodně nepostrádají invenci, tak činí z předkládané publikace zajímavý svorník mezi ryze teoretickými díly, řešícími obvykle dílčí problém a publicistickou oblastí s výzkumnými, v praxi realizovatelnými prvky. (patro.cz)
Podobné produkty ako Inovace ve finančním řízení - Raška Zdeněk , Rozmarné léto: čte josef somrJaké jsou etologie a životní strategie příslušníků mužského pohlaví u lidí i v živočišné říši? Jak vlastně fungují mužské society a co je jejich emocionálním tmelem? Nadchází v západní společnosti soumrak tradiční maskulinity a kam se vlastně stáhla či v co se proměnila? Jak se změnil stát, kdysi drsný a k obětem vyzývající Vaterland, ve všeobjímavě pečující Mutterland? Nejeví se islámský svět jako ohrožující hlavně proto, že v něm tato proměna neproběhla? Směřuje západní svět k pozvolnému "vyvanutí" a "ublahobytnění", souvisejícímu se stále nižší produkcí potomstva? Jak moc jsou rozdíly mezi pohlavími dané dědičně a v jakém rozsahu kulturně, nedochází vlastně paralelně s "krizí maskulinity" i ke "krizi femininity"? (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Muž jako evoluční inovace? - Stanislav Komárek , Suk josef, panenka jan, chuchro josef: kompletní koncerty (4x cd) - cd (su4107-2)eBook:,Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zře¬teli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu. Inovace jsou v současnosti vnímány jako významný faktor ekonomického rozvoje, a to zejména díky svému pozitivnímu vlivu na posilování konkurenceschopnosti. Přitom můžeme tento pozitivní vliv vnímat jak z pohledu makroekonomického, tj. jako posilování národní a mezinárodní konkurenceschopnosti, tak z pohledu mikroekonomického – posilování podnikové konkurenceschopnosti. Za přibližně stoletou historii od upozornění J. A. Schupmetera, které se týkalo významu „destrukčních větrů“, jimiž inovace posouvají hospodářský vývoj kupředu, ekonomická teorie i praxe zaznamenala celou řadu poznatků a užitečných zkušeností, které vedly jak k posunům v jednání managementu firem, tak v aktivitách exekutivy vyspělých zemí (zejména ve směru podpory inovací). Kniha Management inovací je rozdělena do dvou základních částí. V první části, která má charakter makroekonomického pohledu na inovace, jejich význam a podporu, je nejprve naznačen význam inovací pro konkurenceschopnost, dále je blíže specifikováno soudobé vymezení pojmu inovací a managementu inovací, jejich vztah k obecnějšímu pojmu změny a managementu změn. Samostatné kapitoly pojednávají o podporách inovací a ochraně duševního vlastnictví (průmyslových práv). Druhá část publikace je věnována mikroekonomickému pohledu na inovace – koncipování podnikových inovačních strategií, realizačnímu cyklu inovací v podnicích. Analyzuje ekonomické aspekty spojené s inovacemi, zejména možnosti financování inovací a ekonomické přístupy k hodnocení inovačních projektů. V závěru této části je pojednáno o metodách a kontrolních mechanismech, které mohou být na podnikové úrovni uplatňovány ve vztahu k řízení inovací.V poslední kapitole, jež má charakter appendixu, se autorský tým zamýšlí nad soudobými záměry německých národohospodářů, které se týkají transformace německé ekonomiky na čistou energii a na tzv. Průmysl 4.0. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Management inovací - Jaromír Veber - e-kniha , Sociální správa: organizace a řízení sociálních systémů (978-80-271-2195-3)Autorům této knihy se podařilo rozšířit horizont stávajících představ v dané oblasti také na ostatní související a mnohdy vlastně i prvotní aspekty, ke kterým nesporně patří oblast financování. Doplněním o poslední poznatky z oblasti ekonomických analýz vznikla exaktně zaměřená část, která naznačuje zejména vrcholovému managementu firem cestu do oblasti, která není zcela „dobře osvětlená“. Další ne nepodstatnou část tvoří úvahy o možnostech zvýšení konkurenceschopnosti v českém podnikatelském prostoru. I když se jedná o oblast, která s přibývající globalizací bude stále složitější, byly učiněny prvé kroky k nevyhnutelným změnám v této oblasti. Publikace rovněž přispívá k diskusi v zatím poněkud kontroverzní oblasti tzv. klastrů, které však asi v poněkud pozměněné podobě sehrají v budoucnu možná rozhodující roli při kontrole čerpání neobnovitelných zdrojů, při úsporách ve spotřebě energií a v neposlední řadě při ochraně životního prostředí.Za velmi účelné lze považovat rovněž uvedení výsledků výzkumu, který vhodně doplňuje mnohdy až nadčasové myšlenky autorů a dostává je na platformu reálna, což jistě ocení především podnikatelská obec. Množství námětů a konzistentní obsah, akcelerující myšlenkové pochody autorů, kteří rozhodně nepostrádají invenci, tak činí z předkládané publikace zajímavý svorník mezi ryze teoretickými díly, řešícími obvykle dílčí problém a publicistickou oblastí s výzkumnými, v praxi realizovatelnými prvky. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Inovace ve finančním řízení - Zdeněk Raška , Josef goebbels: génius propagandy - dvd (805)Kniha - autor John Adair, 234 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Tvůrčí myšlení či disponování novými myšlenkami a nápady se stává stále důležitější součástí práce. Inovace ale znamenají více než pouhou osobní tvořivost. Je to proces zavádění nových myšlenek, které uspokojují zákazníky. Objevuje se v každém typu podnikání v průběhu všech fází a může zahrnovat celý tým na pracovišti. Inovace by měly být základní součástí vaší obchodní strategie. Efektivní inovace má proto tři překrývající se dimenze. 1.Na první místo vyzdvihuje autor vás a vaše schopnosti. Proč? Protože vaše schopnosti jsou zrnka písku v organizační ústřici, z nichž se mohou vytvořit lesklé bílé perly. Organizace nemají nové myšlenky. Ani týmy nemají nové myšlenky – pouze jednotlivci přicházejí s novými myšlenkami. A proto jste vy na prvním místě. 2.Chcete-li nové myšlenky dostat na trh, musíte spolupracovat v týmu, protože jedinec to sám nezvládne. Inovace vyžadují týmovou spolupráci... (alza.cz)
Podobné produkty ako Efektivní inovace (80-86851-04-4) , ...mluviti stříbro - josef vinklář - vzpomínkové vyprávěníPublikace uznávaných autorů se komplexně zabývá analýzou a tvorbou podnikových informačních systémů. Je určena jak studentům vysokých škol, tak odborné veřejnosti z podniků a jiných organizací, ve kterých řeší informační systémy, případně ze softwarových firem, konkrétně zejména profesím manažer rozvoje a provozu IS/ICT, vývojář / IS architekt, byznys analytik/architekt. V první části se monografie zabývá rolí informačních systémů a technologií (IS/ICT) v dnešním světě, analyzuje vztah byznysu a informačních technologií, popisuje možné a nutné potíže plynoucí ze složitosti IS/ICT a argumentuje na příkladech některé přístupy k řízení rozvoje IS, a to zejména vícedimenzionální řízení, byznys analýzu, architektonické přístupy, metodické přístupy k budování IS a přístupy založené na službách, včetně možných způsobů zajištění IS podle rozdělení kompetencí mezi subjekty. Druhá část publikace se zaměřuje na podrobný popis disciplín budování IS a zejména tvorby softwarovýchaplikací založené jednak na metodice MMDIS a vícedimenzionálním přístupu a jednak na metodice OpenUp, rozvíjené internetovou komunitou na bázi Eclipse Public License a vycházející z metodik Rational Unified Process a IBM Basic Unified Process. Ve třetí části knihy jsou popsány relevantní metody a techniky modelování informačních systémů (procesní modelování, funkční modelování, datové modelování, modelování objektů, modelování užití a další). (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Tvorba informačních systémů - Principy, metodiky, architektury - Jiří Voříšek, Alena Buchalcevová, Tomáš Bruckner , Ahome plecháček se jménem josef (23196)Kreativita je hnací silou ekonomiky a jádrem úspěchu firem a jiných organizací. Publikace přináší první ucelený přehled o tom, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha kromě praktických rad nabízí řadu příkladů a cvičení, která pomáhají kreativitu rozpoznat a rozvíjet. Publikace je určena studentům, manažerům a podnikatelům. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Kreativita a inovace v organizaci - Emilie Franková , Divadlo, divadlo, divadlo josef kajetán tyleBook:,- Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace? - Jaké konkrétní kroky pro to mají manažeři, majitelé a další specialisté z firem učinit? - Jak se mohou inspirovat neziskové organizace a státní správa? - Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní firmy? Autor této knihy má mnoho zkušeností z českých i zahraničních firem a z vedení projektu Mámnápad.cz. Vychází z nejlepší zahraniční praxe, z níž vybral a přizpůsobil ty postupy, které jsou vhodné do místního prostředí. Praktický a čtivý text doplňuje řada příkladů z praxe a případových studií. Poznáte také dvanáct podrobně zpracovaných nástrojů, které lze okamžitě aplikovat v praxi. Kniha je určena zejména manažerům středních a velkých firem a majitelům malých firem, ale i pracovníkům státní správy a neziskového sektoru. Řada firem zavádí také funkci inovačního lídra – manažera zodpovědného za inovace. Tato kniha otevře cestu k takové pozici i vám. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Inovace je rozhodnutí - Adam Novák - e-kniha , Josef (978-80-727-2442-0)Elektronická kniha - autor Jaromír Veber a kol., 288 stran Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zřeteli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu. Inovace jsou v... (alza.cz)
Podobné produkty ako Management inovací (978-80-726-1423-3) , Straňanka, poncar josef, vacek karel, vejvoda jaromír, frajárka, posádková hudba brno, zíma josef: k (8594030607381)Kniha - autor Jaromír Veber, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zře¬teli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu.... (alza.cz)
Podobné produkty ako Management inovací (978-80-7261-423-3) , Suk josef, michal mašek, igor arašev, marian lapšanský: josef suk a 3 pianists - cd (lt0117-2)Jak fotografie přivodila sociální reformu?Co spojuje chlazení potravin s Hollywoodem?A jak náš boj se špínou pomohl vytvořit chytré telefony?V tomto příběhu o důvtipných průlomech a neopěvovaných hrdinech zkoumá Steven Johnson zásadní inovace, které změnily svět a to, jak v něm žijeme. V tomto ilustrovaném svazku zkoumá Steven Johnson historii inovací během staletí. Sleduje vývoj šesti klíčových technologií moderního života (chlazení, hodiny, čočky, čištění vody, zaznamenávaný zvuk a umělé světlo) od doby, kdy je stvořili amatéři a podnikatelé až po jejich nezamýšlené historické důsledky. Knihu doplňují překvapivé příběhy o náhodných géniích a brilantních omylech - o francouzském vydavateli, který vynalezl fonograf před Edisonem, ale zapomněl k němu přidat i přehrávání; o „ledovém králi“ 19. století, který vydělal jmění na dovozu zmrzlé vody z jezer v Nové Anglii do Ria a Bombaje. Šest inovací, které stvořily moderní svět zkoumá skrytou historii za každodenními předměty současného života. Svým nezaměnitelným stylem zkoumá Johnson nečekané souvislosti mezi zdánlivě nesouvisejícími obory: jak vynález klimatizace umožnil největší migraci lidí v dějinách druhu do jinak nehostinných měst jako Dubaj a Phoenix, jak kyvadlové hodiny pomohly dát do pohybu průmyslovou revoluci a jak čistá voda umožnila vyrábět počítačové čipy. Šest inovací, které stvořily moderní svět je příběhem o spolupracujících sítích, které budují moderní svět. Kniha je napsaná provokativně, informativně a zaujme stejně jako předchozí tituly, které Johnsonovi získaly fanoušky po celém světě. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Šest inovací, které stvořily moderní svět - Steven JohnsoneBook: Kniha představuje aktuální trendy i historický vývoj teoretických konceptů studia neologismů a sociolektismů, včetně paralel a paradoxů v jejich slovníkovém zpracování, tj. otázky vzájemného vztahu neografie a sociolektografie. Na francouzském jazykovém materiálu jsou nastíněny možnosti, jak optikou sociolexikologie přistupovat k neustále se proměňujícím projevům generační či skupinové soudržnosti. Takto definovaná sociolingvistika inovací zahrnuje především modelizaci difuze neologismů, tedy hledání důvodů a způsobů šíření nových slov ve společnosti. Případové studie mimo jiné poukazují na možnosti extrakce lexikálních inovací z generačně příznakových sociolektů a jejich testování pomocí časosběrné dotazníkové metody. Pozornost je věnována také textům rapových písní, které jsou unikátním zdrojem informací o sémantickém vývoji identitárních neologismů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Dynamika šíření lexikálních inovací - Alena Polická - e-knihaTechnologické a jiné inovace jsou důležitým prostředkem rozvoje finančního systému a na něm poskytovaných služeb. Na druhou stranu finanční inovace byly identifikovány jako jeden z akcelerátorů finanční krize z let 2007/2008, proto k nim politika a následně i regulace přistupuje odlišně. Tato monografie se proto zaměřuje na zasazení moderních nástrojů politiky finančních služeb, jako jsou inovační huby a regulační pískoviště, do kontextu regulace finančního sektoru v prostoru Evropské unie a činí tak na příkladu států Visegradské skupiny a Pobaltí. Monografie nejprve rozebírá Lamfalussyho proces, stávající architekturu regulace finančního sektoru v Evropské unii, a poukazuje na přístupy, které se k regulaci poskytování finančních služeb nabízí. Představuje exploraci, zdali existují ukazatelé, které ovlivňují stupeň podpory finančních inovací v rámci výkonu politiky na příslušném úseku, a analýzu, nakolik tyto nástroje nachází uplatnění v současném regulačním rámci finančních služeb v prostoru Evropské unie. Pomocí empirických dat kniha mimo jiné poukazuje na to, že v rámci finančního sektoru není dosažen cílový stupeň harmonizace a konvergence, ale naopak dochází k regulatorní soutěži mezi členskými státy Evropské unie. Příčiny lze přitom přičítat limitům intergovernmentalismu a fenoménu byrokratické politiky. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Moderní nástroje aktivní politiky finančních inovací - Tomáš SejkoraElektronická kniha - autor Adam Novák, 208 stran Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace? Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní firmy? Na tyto a mnohé další otázky vám odpoví zkušený autor, který do místního prostředí převádí to nejlepší ze zahraniční praxe. Detaily knihy: Autor: Adam Novák Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-271-0333-1 Počet stran: 208 (alza.cz)
Podobné produkty ako Inovace je rozhodnutí (978-80-271-0333-1)Elektronická kniha - autor Karel Müller, česky V každodenním laickém vědění je vztah inovací a institucí chápán jako protikladný. Inovace sledují změnu a instituce stabilizují sociální poměry. Předkládaná studie sleduje předpoklad, že vztahy mezi inovačně orientovaným jednáním a institucemi jsou vzájemně podmíněné, že se obě instance vzájemně ovlivňují. Inovační jednání a inovace vytvářejí tlak na instituce a jejich změnu, ale současně jsou institucionálním rámcem podporovány a tvarovány. Vzájemnost tohoto vztahu pak zprostředkovávají vědění a komunikace, které prostřednictvím inovací umocňují funkce institucí, ale také je problematizují a představují platformu, na které se hledá rovnováha mezi tlakem ke změně a tíhnutím k sociální uspořádanosti. (alza.cz)
Podobné produkty ako Inovace - vědění - instituce: k výzvám současné doby (9788024636955)Solární panel Slim 180 pohlcuje tepelnou energii slunečních paprsků a předává ji vodě, která panelem proudí. Chladná voda z bazénu je pomocí bazénové filtrace vháněna do solárního panelu, kde se ohřívá a vrací se zpět do bazénu. Solární panel Slim napojíte na hadice o průměru 32 i 38 mm. Solární panel není určen k montáži na střechy, pergoly apod. Solární ohřev musí být vedle bazénu umístěn tak, aby byl na stejné úrovni hladiny vody, nebo pod její úrovní. Technické údaje: rozměry ohřevu: 3,00 x 0,05 x 0,60 m max. objem vyhřívané vody: 7 m3 potřebný výkon filtrace: 4 m3/hod určeno pro filtrace: pískové napojení na hadice: 32 a 38 mm rozměr balení: 39,5 x 40 x 87,5 cm Obsah balení: 1 x ohřev solární Slim 180 spony a hadicové trny k napojení na hadice (dilego.cz)
Podobné produkty ako Marimex Slim 180 Ohřev solární - od r. 2018 (INOVACE)eBook:,Kreativita je hnací silou ekonomiky a jádrem úspěchu firem a jiných organizací. Publikace přináší první ucelený přehled o tom, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha kromě praktických rad nabízí také příklady a cvičení, která pomáhají kreativitu rozpoznat a rozvíjet. Publikace je určena studentům, manažerům a podnikatelům. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Kreativita a inovace v organizaci - Emilie Franková - e-knihaKniha - autor Zdeněk Raška, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autorům této knihy se podařilo rozšířit horizont stávajících představ v dané oblasti také na ostatní související a mnohdy vlastně i prvotní aspekty, ke kterým nesporně patří oblast financování. Doplněním o poslední poznatky z oblasti ekonomických analýz vznikla exaktně zaměřená část, která naznačuje zejména vrcholovému managementu firem cestu do oblasti, která není zcela „dobře osvětlená“. Další ne nepodstatnou část tvoří úvahy o možnostech zvýšení konkurenceschopnosti v českém podnikatelském prostoru. I když se jedná o oblast, která s přibývající globalizací bude stále složitější, byly učiněny prvé kroky k nevyhnutelným změnám v této oblasti. Publikace rovněž přispívá k diskusi v zatím poněkud kontroverzní oblasti tzv. klastrů, které však asi v poněkud pozměněné podobě sehrají v budoucnu možná rozhodující roli při kontrole čerpání neobnovitelných zdrojů, při úsporách ve spotřebě energií... (alza.cz)
Podobné produkty ako Inovace ve finančním řízení (978-80-87197-90-5)Kniha - autor Alena Polická, 290 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha představuje aktuální trendy i historický vývoj teoretických konceptů studia neologismů a sociolektismů, včetně paralel a paradoxů v jejich slovníkovém zpracování, tj. otázky vzájemného vztahu neografie a sociolektografie. Na francouzském jazykovém materiálu jsou nastíněny možnosti, jak optikou sociolexikologie přistupovat k neustále se proměňujícím projevům generační či skupinové soudržnosti. Takto definovaná sociolingvistika inovací zahrnuje především modelizaci difuze neologismů, tedy hledání důvodů a způsobů šíření nových slov ve společnosti. Případové studie mimo jiné poukazují na možnosti extrakce lexikálních inovací z generačně příznakových sociolektů a jejich testování pomocí časosběrné dotazníkové metody. Pozornost je věnována také textům rapových písní, které jsou unikátním zdrojem informací o sémantickém vývoji identitárních neologismů. (alza.cz)
Podobné produkty ako Dynamika šíření lexikálních inovací (978-80-280-0031-8)Elektronická kniha - ze série Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, autor Alena Polická, 289 stran, česky Kniha představuje aktuální trendy i historický vývoj teoretických konceptů studia neologismů a sociolektismů, včetně paralel a paradoxů v jejich slovníkovém zpracování, tj. otázky vzájemného vztahu neografie a sociolektografie. Na francouzském jazykovém materiálu jsou nastíněny možnosti, jak optikou sociolexikologie přistupovat k neustále se proměňujícím projevům generační či skupinové soudržnosti. Takto definovaná sociolingvistika inovací zahrnuje především modelizaci difuze neologismů, tedy hledání důvodů a způsobů šíření nových slov ve společnosti. Případové studie mimo jiné poukazují na možnosti extrakce lexikálních inovací z generačně příznakových sociolektů a jejich testování pomocí časosběrné dotazníkové metody. Pozornost je věnována také textům rapových písní, které jsou unikátním zdrojem informací o sémantickém vývoji identitárních... (alza.cz)
Podobné produkty ako Dynamika šíření lexikálních inovací (978-80-280-0031-8)eBook:,Snad všichni manažeři ocení tuto knihu. Je zaměřena na aspekty tvořivosti, které jsou nejdůležitější při tréninkových postupech - na znalost průběhu tvůrčího aktu, na znalost nejvýznamnějších rysů tvořivé osobnosti, a na vlivy z prostředí, které tvořivost nejvýrazněji podporují nebo utlumují. Renomovaný český autor, doc. PhDr. Milan Mikuláštík, CSc., přehledně popisuje jednotlivé fáze krok za krokem a u každé z fází uvádí metody, které lze jednoduše využít při řešení problému i pro trénink tvořivost. Doufáme, že právě v této publikaci najdete inspiraci a zlepšíte tak svou tvůrčí práci. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Tvořivost a inovace v práci manažera - Milan Mikuláštík - e-knihaeBook:,Publikace se zabývá problematikou vzniku inovací a zejména inovačních návrhů snižujících dopady výroby na životní prostředí. Problematika dlouhodobě udržitelného rozvoje se ve smyslu ekonomickém, sociálním a environmentálním dotýká všech organizací. Prostřednictvím environmentálních inovací mohou podniky dosahovat nejen ekonomických úspor a snižování vlastního negativního vlivu na životní prostředí, ale jsou také platformou pro zainteresování všech pracovníků do zlepšování podnikových procesů. Z pohledu ekopsychologie a organizační psychologie jsou v publikaci popsány faktory ovlivňující vznik a implementaci zlepšovacích návrhů. Výzkumné závěry mohou sloužit jako sonda do systému podpory podnikových inovací a také poskytují obrázek o vnímání environmentálních aspektů inovací pracovníky konkrétního podniku. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Zlepšování a environmentální inovace v podniku - Viktor Kulhavý - e-knihaElektronická kniha - autor Emilie Franková, 256 stran Kreativita je jádrem úspěchu firem i jiných organizací a hnací silou ekonomiky. Publikace jako první na českém trhu uceleně popisuje, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha obsahuje řadu příkladů. Je určena manažerům, podnikatelům a studentům. (alza.cz)
Podobné produkty ako Kreativita a inovace v organizaci (978-80-247-3317-3)S kotvicí sadou je možné rychle a jednoduše připevnit trampolínu k zemi a zajistit tak její dokonalou stabilitu. Sada se skládá ze spojovacích pásů s ocelovými přezkami a bodáků s protihrotem. Po zajištění kotvicí sadou trampolína odolá i silnému větru. Parametry kotvicí sady:Počet pásů: 3Počet kolíků: 3 (délka 40 cm)Materiál: ocel (kolíky), textil (upínací pásy) Obsah balení: 1x kotvicí sada Rozměry balení: Rozměry zabaleného zboží - 5x 15 x 42, Váha brutto 0,9 Kg (dilego.cz)
Podobné produkty ako Marimex Sada kotvicí s kovovou sponou (3 ks vrtáků) - trampolína (INOVACE)eBook:,V každodenním laickém vědění je vztah inovací a institucí chápán jako protikladný. Inovace sledují změnu a instituce stabilizují sociální poměry. Předkládaná studie sleduje předpoklad, že vztahy mezi inovačně orientovaným jednáním a institucemi jsou vzájemně podmíněné, že se obě instance vzájemně ovlivňují. Inovační jednání a inovace vytvářejí tlak na instituce a jejich změnu, ale současně jsou institucionálním rámcem podporovány a tvarovány. Vzájemnost tohoto vztahu pak zprostředkovávají vědění a komunikace, které prostřednictvím inovací umocňují funkce institucí, ale také je problematizují a představují platformu, na které se hledá rovnováha mezi tlakem ke změně a tíhnutím k sociální uspořádanosti. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Inovace – vědění – instituce: k výzvám současné doby - Karel Müller - e-knihaFilorga NCEF Reverse, 50 ml, Pleťové krémy pro ženy, Vlastnosti: navrací pleti pevnost a zanechává ji vypnutou dodává pleti svěžest a jas redukuje vrásky a předchází jejich vzniku hloubkově vyživuje Jak používat: Naneste na očištěnou pleť a vmasírujte krouživými pohyby. Používejte každé ráno a/nebo večer. (notino.cz)
Podobné produkty ako Filorga NCEF Reverse regenerační krém pro zpevnění pleti inovace 50 mlElektronická kniha - autor Viktor Kulhavý, 165 stran, česky Publikace se zabývá problematikou vzniku inovací a zejména inovačních návrhů snižujících dopady výroby na životní prostředí. Problematika dlouhodobě udržitelného rozvoje se ve smyslu ekonomickém, sociálním a environmentálním dotýká všech organizací. Prostřednictvím environmentálních inovací mohou podniky dosahovat nejen ekonomických úspor a snižování vlastního negativního vlivu na životní prostředí, ale jsou také platformou pro zainteresování všech pracovníků do zlepšování podnikových procesů. Z pohledu ekopsychologie a organizační psychologie jsou v publikaci popsány faktory ovlivňující vznik a implementaci zlepšovacích návrhů. Výzkumné závěry mohou sloužit jako sonda do systému podpory podnikových inovací a také poskytují obrázek o vnímání environmentálních aspektů inovací pracovníky konkrétního podniku. (alza.cz)
Podobné produkty ako Zlepšování a environmentální inovace v podniku (978-80-210-6158-3)Elektronická kniha - autor Milan Mikuláštík, 208 stran Snad všichni manažeři ocení tuto knihu. Je zaměřena na aspekty tvořivosti, které jsou nejdůležitější při tréninkových postupech - na znalost průběhu tvůrčího aktu, na znalost nejvýznamnějších rysů tvořivé osobnosti, a na vlivy z prostředí, které tvořivost nejvýrazněji podporují nebo utlumují. Renomovaný český autor, doc. PhDr. Milan Mikuláštík, CSc., přehledně popisuje jednotlivé fáze krok za krokem a u každé z fází uvádí metody, které lze jednoduše využít při řešení problému i pro trénink tvořivost. Doufáme, že právě v této publikaci najdete inspiraci a zlepšíte tak svou tvůrčí práci. (alza.cz)
Podobné produkty ako Tvořivost a inovace v práci manažera (978-80-247-2016-6)Elektronická kniha - autor RNDr. Ludvík Čichovský CSc, MBA, Mgr. Jiří Boháček, Ph.D., PhDr. Jindřich Urban, PhD., 194 stran Na 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i poskytovatelů služeb. Kniha je rozdělena do úvodu a 6 odborných kapitol: 1. Inovační potenciál EU-27 v letech 2007 – 2013 2. Inovace a jejich typologie v moderním pojetí tvorby hodnot 3. Uplatnění inovací v automobilovém průmyslu 4. Případová studie inovací produktů f. Danone 5. Psychologie a etika v inovačním procesu 6. Vývoj EU z hlediska konkurenceschopnosti a potenciálu inovací Znalosti si doplní především: 1. Manažeři firem 2. Pracovníci prodejních a marketingových oddělení 3. Pracovníci konstrukčních a vývojových oddělení 4. Pracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agentur 5.... (alza.cz)
Podobné produkty ako Moderní pojetí inovací a jejich typologií pro praxi (978-80-904-6453-7)Kniha - autor Zdenek Dytrt, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň... (alza.cz)
Podobné produkty ako Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3)