Co si tužky povídaly - jiřina bednářová

Produkt Co si tužky povídaly - jiřina bednářová sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Co si tužky povídaly - jiřina bednářová upraviť a produkt hľadať znova.

Co si tužky povídaly - Jiřina Bednářová

Detail

Pracovní sešit obsahuje systém grafomotorických cvičení, vycházející z posloupnosti vývoje dovedností dítěte. Cvičení uváděná v publikaci postupují od nejjednodušších prvků, které se v kresbě dítěte objevují nejdříve, a přecházejí k obtížnějším. Materiály přinášejí podněty k získání dovednosti, jejímu procvičování a posléze její fixaci před postupem do další úrovně obtížnosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Co si tužky povídaly - Jiřina Bednářová , Co si tužky povídaly 2. díl: grafomotorická cvičení a rozvoj kresby pro děti od 4 do 6 let (978-80-266-1835-5)

Co si tužky povídaly 2. díl: Grafomotorická cvičení a rozvoj kresby pro děti od 4 do 6 let (978-80-266-1835-5)

Co si tužky povídaly 2. díl: Grafomotorická cvičení a rozvoj kresby pro děti od 4 do 6 let (978-80-266-1835-5)
Detail

Kniha - autor Jiřina Bednářová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit obsahuje systém grafomotorických cvičení, vycházející z posloupnosti vývoje dovedností dítěte. Cvičení uváděná v publikaci postupují od nejjednodušších prvků, které se v kresbě dítěte objevují nejdříve, a přecházejí k obtížnějším. Materiály přinášejí podněty k získání dovednosti, jejímu procvičování a posléze její fixaci před postupem do další úrovně obtížnosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Co si tužky povídaly 2. díl: Grafomotorická cvičení a rozvoj kresby pro děti od 4 do 6 let (978-80-266-1835-5) , Paní trumberryová si dává hádat: čtou jiřina jirásková a ladislav mrkvička

Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová

Detail

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová , Tipni si! co je víc? (8590228065254)

Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová

Detail

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová , Jiřina šejbalová vzpomíná

Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová

Detail

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová , Rumpál: co jsme si schovali - cd (su6316-2)

Mezi námi pastelkami - Jiřina Bednářová

Detail

Pracovní sešit obsahuje systém grafomotorických cvičení, vycházející z posloupnosti vývoje dovedností dítěte. Cvičení postupují od nejjednodušších prvků, které se v kresbě dítěte objevují nejdříve, a přecházejí k obtížnějším. Materiály přinášejí podněty k získání dovednosti, jejímu procvičování a posléze její fixaci před postupem do další úrovně obtížnosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mezi námi pastelkami - Jiřina Bednářová , Zirafa zirafa co si dnes oblecies lodge jo

Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová

Detail

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová , Co si pamatuju (978-80-7474-253-8)

Školní zralost - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová

Detail

Publikace osvědčené autorské dvojice dává prostor rodičům a pedagogům, aby se dlouhodobě zabývali podněcováním dítěte v době přípravy na nástup do školy. V knize naleznete základní informace o tom, co by mělo dítě umět a zvládnout mezi pátým a šestým rokem věku. Najdete zde rovněž upozornění na některé vývojové obtíže. Kniha je určena pro rodiče i učitelky v mateřských školách. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Školní zralost - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová , Co si pamatuju (978-80-747-4253-8)

Na návštěvě u malíře - Jiřina Bednářová

Detail

Pracovní sešit obsahuje grafomotorická cvičení, vycházející z posloupnosti vývoje dovedností dítěte. Cvičení postupují od nejjednodušších prvků, které se v kresbě dítěte objevují nejdříve, a přecházejí k obtížnějším. Materiály přinášejí podněty k získání dovednosti, jejímu procvičování a posléze její fixaci před postupem do další úrovně obtížnosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Na návštěvě u malíře - Jiřina Bednářová , Rumpál: co jsme si schovali - lp (su6316-1)

Rozvoj grafomotoriky - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová

Detail

Publikace tvoří s pracovními listy Jak se pastelky učily kreslit, Mezi námi pastelkami, Co si tužky povídaly a Na návštěvě u malíře ucelený soubor, doplňuje a shrnuje informace a podává souhrnný komplex poznatků o vývoji grafomotoriky, dětské kresby, možnostech rozvoje a podpory této oblasti. Publikaci pro práci s dětmi využijí učitelé mateřských škol, 1. stupně základních škol, speciální pedagogové a také rodiče. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Rozvoj grafomotoriky - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová , Nevěřím, co si nepamatuju (999-00-035-3785-0)

Na návštěvě u malíře - Jiřina Bednářová

Detail

Rozvíjejte jemnou motoriku dítěte potřebnou při kreslení a psaní. Publikace Na návštěvě u malíře obsahuje: 1) grafomotorická cvičení pro děti ve věku od 5 do7 let, pomocí kterých se rozvine: jemná motorika a psychické funkce potřebné při kreslení a psaní grafomotorické dovednosti a kresba dítěte souhra ruky a oka, vnímání prostoru v souvislosti se směrem vedení čáry 2) metodický návod pro dospělé, který: upozorňuje na možná úskalí při nácviku jednotlivých prvků pomáhá překonávat obtíže V nové publikaci Jiřiny Bednářové, která je volným pokračováním dvou předchozích, Mezi námi pastelkami a Co si tužky povídaly. Nyní se s grafomotorickými cvičeními obrací k předškolákům a začínajícím školákům, 5 až 7-letým dětem a jejich dospělým kamarádům. V autorčině dopise na konci knihy se dozvíme, jak máme při práci s pracovními listy správně postupovat, aby se dostavil dobrý výsledek, a také dostaneme odpověď na otázky, které nás dospělé zajímají ohledně kreslení – psaní dětí tohoto věku. Nyní tedy máme před sebou pomocníka, který provede nás a naše dítě začátky psaní. Pomůže uvolnit dětskou ruku a hravou, příjemnou formou nás povede metodicky správnou cestou při ovládnutí všech základních tahů písmen. Autorka s podporou svého osvědčeného spolupracovníka malíře a ilustrátora Richarda Šmardy si děti jistě získá příběhem pastelek Boženky a Máni a jejich kamarádek tužek, ty už děti znají z předchozích dílů, a nově i chlapce Adámka, kteří jsou nyní na návštěvě u malíře Augustina. Dítě tedy s Adámkem zvládá tvary od nejjednodušších ke složitým a vytváří si pěkné vlastní obrázky. Všimněte si, že za úvodním vyprávěním je několik listů, na nichž se opakují jednoduché prvky kreslení, které by mělo zvládnout dítě mladší. Nedaří-li se, nejde o žádné neštěstí, vždyť víme, že vývoj každého z nás, tedy i našeho dítěte, je individuální, má své zvláštnosti. Dobrým pomocníkem budou v tom případě předcházející díly grafomotorických cvičení. Je lépe začít pracovat s nimi, abychom obtížnými úkoly dítě od kreslení neodradili. Samozřejmě, jsou-li obtíže výraznější, neváhejme požádat o konzultaci poradenské pracoviště (např. pedagogicko-psychologickou poradnu). Myslím si však, že stojí za to získat dítě pro kreslení a psaní s podporou této publikace. Je velmi vhodná pro děti před nástupem do školy, ty zapsané i ty, jimž byl nástup školní docházky z nějakých důvodů odložen. Užitečná je také prvňáčkům proto, aby se jim lépe psalo nebo i těm, pro něž je psaní velmi namáhavá práce. My dospělí máme někdy krátkou paměť, nevzpomínáme si, jak těžké to bylo napsat řádek v sešitě přesně podle předpisu. Zkusme si pořídit předepsaný sešit pro 1. ročník a krasopisně jej vypsat. A to nad námi nebude nikdo stát a říkat: „Seď rovně!“, „Nepiš nosem!“, „Piš hezky!“ Co je to „psát hezky“? Znamená to psát lehce, s chutí, bez námahy, s radostí z dobrého díla. Dobrý výsledek se, jako při každé jiné práci, dostaví jen tehdy, máme-li vhodný materiál pro cvičení a vedle sebe laskavého člověka, který nás podpoří. Kvalitní cvičební pomůcku máme před sebou a tím laskavým člověkem je táta, máma, babička, dědeček….. PhDr. Alena Šafrová speciální pedagožka Speciálního pedagogického centra při Soukromém speciálním gymnáziu Integra, Brno-Líšeň, externí pedagožka Pedagogické fakulty MU v Brně (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Na návštěvě u malíře - Jiřina Bednářová , To je on! o té, co si říkala toyen

Všestranná příprava do školy - Jiřina Bednářová

Detail

Všestranná příprava do školy je nepostradatelným pomocníkem pro budoucí prvňáčky, než zasednou do školních lavic. Publikace obsahuje ucelený systém předškolní přípravy, který se skládá z pracovních listů pro děti a metodického návodu pro dospělé. Pracovní listy jsou zaměřeny na podporu vývoje schopností a dovedností pro rozvoj myšlení dítěte a také tvoří předpoklady k úspěšnému zvládnutí čtení, psaní a počítání. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Všestranná příprava do školy - Jiřina Bednářová , Bellatex krepové povlečení jiřina šedá

Počítání soba Boba - 3. díl - Jiřina Bednářová

Počítání soba Boba - 3. díl - Jiřina Bednářová
Detail

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji matematických schopností a prevenci potíží v matematice po zahájení školní docházky, zároveň rozvíjí matematické nadání, přemýšlení. Při práci s knihou se budují základní matematické pojmy jako např. všechny, některé, málo, hodně, stejně, méně, více… Zaměřuje se na rozvoj schopností, jako je třídění, řazení, základy orientace v prostoru atd. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Počítání soba Boba - 3. díl - Jiřina Bednářová , Bellatex krepové povlečení jiřina lososová

Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová - e-kniha

Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová - e-kniha , Partnerství? každodenní blázinec!: co si myslí on, co by řekla ona (978-80-7263-954-0)

Počítání soba Boba - 2. díl - Jiřina Bednářová

Počítání soba Boba - 2. díl - Jiřina Bednářová
Detail

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji matematických schopností a prevenci potíží v matematice po zahájení školní docházky, zároveň rozvíjí matematické nadání, přemýšlení. Při práci s knihou se budují základní matematické pojmy jako např. všechny, některé, málo, hodně, stejně, méně, více … Zaměřuje se na rozvoj matematických schopností, jako je třídění, řazení, základy orientace v prostoru atd. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Počítání soba Boba - 2. díl - Jiřina Bednářová , Moje kočka si dělá, co chce (978-80-7236-842-6)

Jak se pastelky učily kreslit - Jiřina Bednářová

Detail

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji grafomotorických schopností - nácviku kreslení jako předpokladu pro úspěšné psaní. Učení je nenásilné - děti nácvikem jednotlivých grafomotorických prvků provázejí pohádkové postavičky - Pastelky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak se pastelky učily kreslit - Jiřina Bednářová , Co si vaše kočka doopravdy myslí (978-80-7601-027-7)

Počítání soba Boba - 2. díl - Jiřina Bednářová

Detail

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji matematických schopností a prevenci potíží v matematice po zahájení školní docházky, zároveň rozvíjí matematické nadání, přemýšlení. Při práci s knihou se budují základní matematické pojmy jako např. všechny, některé, málo, hodně, stejně, méně, více … Zaměřuje se na rozvoj matematických schopností, jako je třídění, řazení, základy orientace v prostoru atd. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Počítání soba Boba - 2. díl - Jiřina Bednářová , Na co jsem si ještě vzpomněl (978-80-87530-44-3)

Počítání soba Boba - 1. díl - Jiřina Bednářová

Detail

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji matematických schopností a prevenci potíží v matematice po zahájení školní docházky, zároveň rozvíjí matematické nadání, přemýšlení. Při práci s knihou se budují základní matematické pojmy jako např. všechny, některé, málo, hodně, stejně, méně, více… Zaměřuje se na rozvoj schopností, jako je třídění, řazení, základy orientace v prostoru atd. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Počítání soba Boba - 1. díl - Jiřina Bednářová , Co si představíš, když se řekne... (978-80-00-06236-5)

Diagnostika dítěte předškolního věku - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová

Diagnostika dítěte předškolního věku - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová
Detail

Publikace je určena především učitelkám MŠ a rodičům. Přináší návod, jaké oblasti vývoje u dítěte sledovat, co by dítě ve kterém věku mělo umět. Publikace je zaměřena na sledování a rozvoj následujících oblastí: motoriky, grafomotoriky, zrakového a sluchového vnímání, vnímání prostoru a času, základních matematických představ, myšlení a řeči, sociálních dovedností, sebeobsluhy a hry. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Diagnostika dítěte předškolního věku - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová , Umělá jiřina, v. 60 cm, krémová

Rozvoj grafomotoriky - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha

Rozvoj grafomotoriky - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha
Detail

eBook:,V publikaci Rozvoj grafomotoriky naleznete informace: - 1) o významu a vývoji dětské kresby, - 2) o metodice rozvoje grafomotorických schopností (posloupnosti vývoje grafomotorických prvků, navození pracovních návyků při kreslení a psaní, potřebných podmínkách a pomůckách…). Kniha Rozvoj grafomotoriky osloví podle mého názoru řadu čtenářů, zajímajících se o vývoj dítěte, jeho výchovu a vzdělávání. Její odborná úroveň a současně srozumitelné, čtivé zpracování jistě zaujme nejen pedagogy v mateřských a základních školách, pracovníky pedagogicko-psychologického poradenství, ale i blízké (rodiče, prarodiče…) dětí, které rády kreslí nebo se s kreslením potýkají. My, kteří známe předchozí publikace Jiřiny Bednářové, zaměřené na grafomotoriku – Mezi námi pastelkami, Co si tužky povídaly a Na návštěvě u malíře – můžeme očekávat, že opět získáme mnoho nových užitečných informací o tom, jak rozvíjet kreslířské dovednosti, jak připravit dítě na psaní. Tato kniha má však ještě jednu autorku: Vlastu Šmardovou, zkušenou dětskou psycholožku s dlouholetou poradenskou praxí, která poskytla pomoc mnoha rodičům dětí předškolního i školního věku. Pomohla řešit hodně dětských trápení. Právě spojení sil psychologa, pedagoga a malíře – ilustrátora Richarda Šmardy – vedlo k vytvoření této publikace, v níž se dozvíme nejen jak rozvíjet dětskou kresbu, ale také jak se dětská kresba vyvíjí a jaké jsou zákonitosti tohoto vývoje, jaký význam má pro rozvoj osobnosti dítěte. Mnohdy si neuvědomujeme, co vše o dítěti jeho kresba vypovídá, jak nám může schopnost rozumět kresbě pomoci pochopit dítě, a tedy mu i pomoci. Vyzbrojeni základními odbornými informacemi budeme dále dobře pracovat na rozvíjení hrubé a jemné motoriky, které jsou předpokladem grafomotorických dovedností dítěte. Autorky nám nabízejí spoustu činností a cvičení, ukázek pomůcek, které si můžeme ve škole i doma vyrobit. Významná jsou doporučení týkající se pracovních návyků, sezení při kreslení a psaní, výběru kreslicích a psacích potřeb. Mnoho nepříjemností při psaní je zapříčiněno špatným úchopem psacího náčiní, je tedy nutno mu předcházet už v počátcích kreslení. Často mívají děti při psaní potíže s tím, že příliš „tlačí“ na tužku; proto se dovíme, jak ruku uvolnit, jaká grafomotorická cvičení pomohou dítěti kreslit a psát lehce, s jistotou, s chutí. Dostaneme odpovědi na otázky, které zajímají mnoho pedagogů i rodičů, např. jak má psát levák a má-li se dítě učit psát v předškolním věku. A nakonec nalezneme možnosti pomoci při obtížích, praktická, srozumitelná, odborně podložená doporučení včetně další literatury pro zájemce. Přeji vám, vážení čtenáři, příjemné studium i mnoho užitku pro vás i děti, jimž prospějete tím, že jste rozšířili své znalosti o grafomotorice. PhDr. Alena Šafrová, speciální pedagožka Speciálního pedagogického centra při Soukromém speciálním gymnáziu Integra, Brno-Líšeň, externí pedagožka Pedagogické fakulty MU v Brně (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Rozvoj grafomotoriky - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha , Umělá jiřina, v. 75 cm, oranžová

Školní zralost - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha

Školní zralost - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace Školní zralost je určena rodičům a pedagogům, kteří pomáhají rozvoji předškolního dítěte v těchto oblastech: - vizuomotorika, grafomotorika - řeč - sluchové vnímání - zrakové vnímání - vnímání prostoru - vnímání času - základní matematické představy Publikace Školní zralost autorské dvojice Jiřina Bednářová – Vlasta Šmardová doplňuje ucelenou řadu odborných materiálů, které v poslední době autorky publikovaly, a završuje svým pohledem otázku vývoje a diagnostiky dítěte v předškolním věku. Ústředním tématem je školní zralost / připravenost, autorky se snaží alespoň rámcově seznámit čtenáře se všemi důležitými faktory ovlivňujícími dosaženou vývojovou úroveň dítěte před vstupem do školy a i možnou korespondencí s problémy ve školním věku, jsou-li v daných oblastech určité deficity. Čtenáři a uživateli budou v první řadě rodiče, neboť se dozvědí, jaká jsou kritéria školní zralosti / připravenosti, jak pracovat s dítětem před vstupem do školy, a pokud se chtějí ujistit, že jejich potomek splňuje vývojové ukazatele před nástupem do školy, naleznou zde jednoduché diagnostické úkoly. Tímto tématem se odborně zabývají školská poradenská zařízení (pedagogicko-psychologické poradny, speciálně pedagogická centra). Cílem publikace jistě není to, aby si rodiče nebo vychovatelé jednorázově provedli u dítěte komplexní diagnostiku sami. Publikace jim naopak dává prostor, aby se dlouhodobě zabývali podněcováním dítěte v době přípravy na nástup do školy a aby měli základní informace o tom, co by mělo dítě umět a zvládnout mezi pátým až šestým rokem věku. Záměrem autorek rovněž je, aby dospělí byli včas upozorněni na některé vývojové obtíže a včas vyhledali odbornou pomoc poradenských zařízení, například při posouzení, zda by mělo dítě do školy nastoupit, případně při zařazování do edukačně-stimulačních skupin či intervenčních programů. Publikace by mohla dobře sloužit i učitelkám mateřských škol. I ony se zabývají otázkou, co je ještě třeba dále trénovat v posledním roce před nástupem do školy, ve kterých oblastech má dítě menší či větší problémy, opakovaně třeba i u dětí s odklady školní docházky. Inspirací může být ale také pro samotné školy – jak učitele elementaristy, tak například pracovníky školních poradenských pracovišť, zejména při řešení zápisů do 1. tříd, které jsou pojaty více odborně a diagnosticky než společensky. Ti, kteří se s publikacemi autorek již seznámili, vědí, že jejich diagnostické přístupy jsou poměrně jednoduché, jsou formou jednoduchých škál, bez důrazu na normativní přístup. Autorky diagnostiku ale nepojímají jako „nálepkování“ dětí, nýbrž posouzením individuálních zvláštností každého dítěte budují základy pro navazující práci s ním, pro zajištění odpovídající vzdělávací nabídky a vhodného pedagogického vedení. Autorky opakovaně uživatelům připomínají důležitý princip, že diagnostika není jednorázovou záležitostí, že i dítě před nástupem do školy je ještě ve svých výkonech závislé na okamžitém nastavení a vyladění. Korigovat různá zkreslení (neschopnost či nezájem se v daném okamžiku požadovanou činností zabývat) by mělo napomoci opakované sledování dítěte. Přeji nové publikaci hodně čtenářů a čtenářům hodně inspirací! PaedDr. PhDr. Anna Kucharská, Ph.D. katedra pedagogické a školní psychologie Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Školní zralost - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha , Umělá jiřina, v. 75 cm, žlutá

Čtení s porozuměním a hry s jazykem - Jiřina Bednářová

Čtení s porozuměním a hry s jazykem - Jiřina Bednářová
Detail

Kniha je určena dětem ve věku 6 až 10 let, všechny strany jsou ilustrované. Pracovní listy jsou určeny dětem, které se učí číst a ve čtení se zdokonalují. Každý list je rozdělen na dvě části. První část tvoří souvislý text, který motivačně stranu uvádí a zároveň může sloužit jako text pro procvičení techniky čtení. Druhá část textu je určena pro samostatnou práci dítěte s textem. Je doplněna o instrukci k práci s textem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Čtení s porozuměním a hry s jazykem - Jiřina Bednářová , Národní umělkyně jiřina petrovická - portrét herečky ()

Školní zralost a její diagnostika - Jiřina Bednářová - Dandová Eva

Školní zralost a její diagnostika - Jiřina Bednářová - Dandová Eva
Detail

První titul z ediční řady Školní zralost, určené zejména pedagogům mateřských škol a prvního stupně základních škol, se věnuje tématu připravenosti dítěte na vstup do základní školy a tomu, co pro její optimální úroveň mohou udělat mateřské školy. Nechybí obecná charakteristika předškolního dítěte jak po stránce vývoje motorického, kognitivního, sociálního a motivačně-volního vývoje, tak po stránce hry a vývoje emocionálního. Samostatná kapitola se věnuje rozvíjení poznávacích funkcí dítěte. Zpracována je také problematika pedagogické diagnostiky v práci pedagoga mateřské školy. Závěr patří přehledu nejvýznamnějších změn, týkajících se předškolního vzdělávání a nástupu do školy, které přinesla novela školského zákona z roku 2016. (patro.cz)

Podobné produkty ako Školní zralost a její diagnostika - Jiřina Bednářová - Dandová Eva , Pohádky z lesa – co si stromy šeptají (978-80-271-3483-0)

Čtení s porozuměním a hry s jazykem - Jiřina Bednářová

Detail

Kniha je určena dětem ve věku 6 až 10 let, všechny strany jsou ilustrované. Pracovní listy jsou určeny dětem, které se učí číst a ve čtení se zdokonalují. Každý list je rozdělen na dvě části. První část tvoří souvislý text, který motivačně stranu uvádí a zároveň může sloužit jako text pro procvičení techniky čtení. Druhá část textu je určena pro samostatnou práci dítěte s textem. Je doplněna o instrukci k práci s textem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Čtení s porozuměním a hry s jazykem - Jiřina Bednářová , Pivo: co si dát k pití příště (978-80-751-1191-3)

DIAGNOSTIKA DÍTĚTE PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU - Bednářová J.,Šmardová V. - Bednářová Jiřina

DIAGNOSTIKA DÍTĚTE PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU - Bednářová J.,Šmardová V. - Bednářová Jiřina
Detail

Diagnostika dítěte předškolního věku Publikace Diagnostika dítěte předškolního věku je zaměřena na sledování a rozvoj následujících oblastí: • motoriky, grafomotoriky • zrakového vnímání • sluchového vnímání • vnímání prostoru • vnímání času • základních matematických představ • myšlení a řeči • sociálních dovedností • sebeobsluhy (samostatnosti) • hry Publikace Diagnostika dítěte předškolního věku se orientuje na populaci předškolních dětí. Čtenáři jistě budou rodiče – jsou prvními učiteli s nezastupitelnou úlohou pro pozdější vzdělávání. Zpravidla věnují pozornost vývoji svého dítěte a mají zájem dozvědět se více. Chtějí je dále rozvíjet, chtějí vědět, jak na to. Publikace bude dobře sloužit i učitelkám mateřských škol. Pro svůj úkol – doplňovat rodinnou výchovu a v úzké vazbě na ni zajistit dítěti dostatek mnohostranných a přiměřených podnětů k jeho aktivnímu rozvoji a učení – se učitelky potřebují dále vzdělávat a rozvíjet své diagnostické dovednosti. Tato publikace jim může být přínosná. Ve shodě s pojetím autorek není cílem předškolní diagnostiky „nálepkování“ dětí. Je to prostředek pro zajištění odpovídající vzdělávací nabídky a vhodného pedagogického vedení. Publikace poutavou a nenásilnou formou poskytuje rodičům i učitelům informace, jak probíhá vývoj dítěte od časných etap do věku školního, co by mělo dítě zvládat v předškolním věku, kam by mělo „dojít“, než nastoupí do školy. Nabízí inspiraci pro přímou práci s dítětem, vycházející z jeho vývojových potřeb, a dává možnost, jak je zjistit. Zde je těžiště publikace, nebo_ rodiče či učitelé mohou sami vývojovou úroveň dítěte diagnostikovat. Diagnostika vychází z průřezových vývojových řad (ve většině případů se jedná o informace, v jakém věku by mělo dojít k upevnění dílčích dovedností). Byly konstruovány na základě dlouhodobé poradenské zkušenosti autorek. Samy autorky upozorňují, že při jejich užití je potřeba být obezřetnými. Údaje o obvyklém dosažení dané dovednosti či schopnosti se netýkají všech dětí beze zbytku. Existují odchylky ve vývoji, které nemusejí být známkou vážného opoždění dítěte. Nemělo by proto docházet ke zvýšenému tlaku na dítě vzhledem k nedosažení uvedených věkových norem. Materiál by měl být inspirací rodičům i učitelům pro přímou práci s předškolními dětmi, nikoli „dogmatem“. Diagnostika nemůže být jednorázovou záležitostí, předškolák je ve svých výkonech závislý na okamžitém nastavení a vyladění. Korigovat různá zkreslení (neschopnost či nezájem se v daném okamžiku požadovanou činností zabývat) pomáhá opakované sledování. V případě závažných odlišností od popsaného vývoje či odchylek ve více oblastech je vhodné obrátit se na poradenská nebo klinická pracoviště pro „odbornou“ diagnostiku i doporučení navazujících intervencí. Přeji nové publikaci hodně čtenářů a čtenářům hodně inspirací! PaedDr. PhDr. Anna Kucharská, Ph. D. katedra pedagogické a školní psychologie Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy (patro.cz)

Podobné produkty ako DIAGNOSTIKA DÍTĚTE PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU - Bednářová J.,Šmardová V. - Bednářová Jiřina , Tři přání: dej si pozor, co si přeješ, mohlo by se ti to vyplnit... (978-80-249-4993-2)

Diagnostika dítěte předškolního věku - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha

Diagnostika dítěte předškolního věku - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha
Detail

eBook:,Prověřte dovednosti předškoláků Publikace je určena především učitelkám MŠ a rodičům. Přináší návod, jaké oblasti vývoje u dítěte sledovat, co by dítě ve kterém věku mělo umět. Publikace je zaměřena na sledování a rozvoj následujících oblastí: motoriky, grafomotoriky, zrakového a sluchového vnímání, vnímání prostoru a času, základních matematických představ, myšlení a řeči, sociálních dovedností, sebeobsluhy a hry. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Diagnostika dítěte předškolního věku - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha , Victoria na tužky, stříbrný (b802a silver)

Diagnostika dítěte předškolního věku, 2. díl - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová

Detail

Pokračování edukativní publikace reaguje na nejčastější otázky týkající se pedagogické diagnostiky a rozšiřuje tematický záběr prvního dílu. Autorky věnují velký prostor zejména diagnostice dynamické, zaměřené na proces učení a podporu rozvoje každého dítěte. Zároveň nabízejí velké množství aktivit pro naplňování jeho potřeb. Chcete-li zjistit, co dítě umí a jak jej dále cíleně rozvíjet, je tato kniha určena právě pro vás! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Diagnostika dítěte předškolního věku, 2. díl - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová , Umělá jiřina, v. 75 cm, tm. růžová

Mezi námi předškoláky pro děti od 3 do 5 - Jiřina Bednářová

Detail

Publikace je určena dětem k prověření jejich znalostí, schopností a dovedností před nástupem do školy, nejvhodnější je pro věk 3 až 5 roků dítěte. Knížka se zaměřuje na oblast grafomotoriky, zrakového vnímání, řeči, sluchového vnímání, prostorové a pravo-levé orientace, vnímání času a základních matematických představ. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti a vysvětlení činnosti a jejího cíle pro dospělé. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mezi námi předškoláky pro děti od 3 do 5 - Jiřina Bednářová , Beze slov: co si o vás myslí druzí (978-80-89311-60-6)

Mezi námi předškoláky pro děti od 3 do 5 - Jiřina Bednářová

Detail

Začněte s přípravami dítěte na vstup do školy včas. Publikace obsahuje: 1) pracovní listy vytvářející ucelený systém předškolní průpravy pro děti ve věku 3 až 5 let Pomocí listů se rozvine: kreslení, koordinace ruky a oka rozumové schopnosti a řeč sluchové a zrakové vnímání předčíselné a matematické představy orientace v prostoru a čase 2) metodický návod pro dospělé Vážená čtenářko, vážený čtenáři, zaujala vás kniha „Mezi námi předškoláky, pro děti od 3 do 5 let“ svým názvem, barevností a vtipem titulní strany, listujete a váš zrak, jak věřím, utkvěl na zadní straně obálky, kde vás takto oslovuji. Protože prohlížíte knihy podporující rozvoj dítěte, hledáte zřejmě něco zajímavého pro svého neposedu či neposedy, které máte doma, v mateřské škole, v dětském klubu. Říkáte si, jak rychle čas běží a z malého batolátka je najednou zvídavý předškolaček. Jak takového kloučka či holčičku potěšit zajímavou činností, protože vy jistě nejste z těch dospělých, kteří posadí dítě k televizi nebo počítači. Jistě dítku čtete, povídáte si s ním, sportujete, ale vidíte, že už je ve věku, kdy se může a má začít učit učit, kdy může plnit smysluplné úkoly. S knihou, kterou vám známá autorka knih pro děti Jiřina Bednářová spolu s malířem-ilustrátorem Richardem Šmardou nabízejí v nakladatelství Computer Press a.s., to bude pro vás i dítě příjemný zážitek. Zmiňuji-li předcházející publikace uvedené autorky, jsou jimi soubory pro rozvoj zrakového vnímání dětí, grafomotoriky, matematických představ, vždy také bylo pamatováno na rozvoj řeči, myšlení. Tato kniha, která vás zaujala, obsahuje výběr úkolů vhodných pro nejmladší předškoláky. Najdete v ní všechna uvedená cvičení označená piktogramy, jejichž význam objevíte na straně 71 v autorčině informaci pro vás, dospělé. Tak můžete sledovat, jak se dítě postupně zdokonaluje v jednotlivých dovednostech důležitých pro budoucí čtení, psaní, počítání, jak se rozvíjí jeho slovní zásoba, schopnost komunikovat. Uvidíte, jak se vám společně s dítětem bude dobře a s chutí pracovat, protože vás povede příběh plný zajímavých postaviček. Udivilo vás, jak se v Zoo ocitly mluvící pastelky Boženka a Máňa? To právě ony provázely děti v knihách pro rozvoj grafomotoriky. Konečně i další postavičky najdete ve dříve vydaných knihách. Jak vidíte, autorka, významná speciální pedagožka, připravila zajímavý, promyšlený soubor přispívající k úspěšnosti budoucích školáků. Máte v ruce kvalitního pomocníka pro příjemné naplnění času s dítkem, protože bez vás to určitě nepůjde. Přeji vám proto radostné chvíle s touto knihou i jejími dalšími, připravovanými díly pro děti předškolního věku. PhDr. Alena Šafrová, externí pedagožka Pedagogické fakulty MU v Brně (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mezi námi předškoláky pro děti od 3 do 5 - Jiřina Bednářová , Staedtler na 2 tužky - kovové (510 20)

Mezi námi předškoláky pro děti od 4 do 6 let - Jiřina Bednářová

Detail

Publikace je určena dětem k prověření jejich znalostí, schopností a dovedností před nástupem do školy, nejvhodnější je pro věk 4 až 6 roků dítěte. Knížka se zaměřuje na oblast grafomotoriky, zrakového vnímání, řeči, sluchového vnímání, prostorové a pravo-levé orientace, vnímání času a základních matematických představ. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti a vysvětlení činnosti a jejího cíle pro dospělé. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mezi námi předškoláky pro děti od 4 do 6 let - Jiřina Bednářová , Fa lixen organizér na tužky - květy (1970197403757)

Diagnostika dítěte předškolního věku, 2. díl - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha

Detail

eBook: Publikace Diagnostika dítěte předškolního věku, 2. díl navazuje na stejnojmenné dílo, Diagnostika dítěte předškolního věku, doplňuje ho a podrobněji rozpracovává některá témata. Přináší množství aktuálních informací, které se pedagogické diagnostiky dětí v předškolním věku v současné době dotýkají. Autorky v knize reagují na nejčastější otázky, s nimiž se ve svojí odborné praxi setkávají, například: „Jak často mám diagnostiku dělat? Jak ji mám provádět? Používám správné přístupy?“ A formou odpovědí na tyto dotazy přináší hlubší vhled do problematiky, kterou mnohdy nemají učitelky mateřských škol zcela ujasněnu. Teoretické základy jsou východiskem pro úspěšnou diagnostiku i intervenci Pro čtenáře je velmi přínosné propojení praktických otázek a odpovědí s širšími teoretickými souvislostmi. V praxi se totiž ukazuje, že právě nedostatečné teoretické znalosti jsou mnohdy příčinou nesprávně realizované pedagogické diagnostiky. První kapitoly objasňují rozdíly mezi statickou a dynamickou diagnostikou z pohledu jejich cíle, forem i obsahu. Každá z nich má v procesu rozvoje dítěte své místo a autorkám se velmi hezky podařilo prezentovat jak jejich výhody, tak i úskalí. Statická diagnostika je zaměřena na stav a porovnává výkony dětí oproti ostatním vrstevníkům. Naproti tomu dynamická diagnostika sleduje a podporuje proces učení. Znalost typů diagnostik může učitelům v mateřských školách napomoci zorientovat se ve vlastní diagnostické činnosti a najít odpověď na to, co mají zjišťovat a jakým způsobem. Diagnóza není cílem, cílem je hledání řešení a podpora dítěte Autorkám se nenásilnou formou a praktickými příklady podařilo vysvětlit, že základem pedagogické diagnostiky je vytvoření systému péče, který vychází ze znalosti dítěte, poznání jeho možností, schopností, dovedností a dalších okolností vývoje, a rozpoznání silných i slabších stránek dítěte. Objasňují, že hlavním záměrem a smyslem pedagogické diagnostiky je zefektivnění výchovně vzdělávacího procesu. Diagnostika je v publikaci prezentována jako podklad pro stanovení cílené vzdělávací nabídky, pro kontinuální vyhodnocování podmínek a průběhu vzdělávacího procesu tak, aby každé dítě mohlo zažít pocit úspěchu, pocit vlastní hodnoty, vlastního přínosu ve vývoji a učení se. Aby nabylo důvěru v to, co umí, tedy ve své schopnosti a dovednosti. Aby získalo odvahu i chuť poznávat a obohacovat se o nové zkušenosti. Vzdělávací nabídka se neřídí pouze věkem dítěte, ale zejména specifiky v jeho vývoji Pro pochopení podstaty individualizace vzdělávání je stěžejní kapitola, v níž autorky v přehledných grafech znázornily možné varianty vývoje dítěte, na které je zapotřebí v diagnosticko-intervenčním procesu brát zřetel. Vysvětlují, že pokud nejsou úroveň obtížnosti podnětů a možnosti dítěte v souladu, dítě nemůže svými schopnostmi a dovednostmi adekvátně reagovat, a na naplnění požadavků nedosáhne. Příliš nízká míra podnětů dítě nerozvíjí, a zpravidla ani nezaujme. A naopak, je-li míra podnětů (obtížnost) nad rámec možností dítěte, nedokáže vzdělávací nabídku přijmout a zvládnout. Cílem diagnostiky je ucelený systém, který poukazuje na dílčí oblasti vývoje, ale zároveň na jejich vzájemnou propojenost a podmíněnost Autorky vycházejí v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání z holistického pojetí vzdělávání dítěte předškolního věku. Učení prezentují jako komplexní jev, kterého se neúčastní jednotlivé oblasti odděleně, ale více oblastí a rovin zároveň, přičemž každá ze schopností a dovedností může však působit u dané činnosti v různé intenzitě. Úroveň jedné oblasti se při učení i v diagnostice často promítne do oblastí dalších – jsou vzájemně propojeny a podmíněny. Stěžejní část je věnována oblastem, na něž je vhodné se při diagnostice zaměřit. Shodují se s oblastmi, které jsou podrobně rozpracovány v již výše zmiňované publikaci Diagnostika dítěte předškolního věku (motorika, grafomotorika, kresba; zrakové vnímání a paměť; vnímání prostoru a prostorové představy; vnímání času; řeč; sluchové vnímání a paměť; základní matematické představy; sociální dovednosti). Jsou doplněny o nové praktické informace i potřebné souvislosti. Nalezneme zde odpovědi na to, jak vypozorovat nevyzrálost dané oblasti ze spontánních činností a her, jaký dopad může mít oslabení dílčí oblasti na získávání základů školních dovedností, jak konkrétně používat vývojové škály atd. Publikace přináší celou řadu zajímavých námětu a příkladů využitelných při konkrétní práci s dětmi jak v diagnostice, tak zejména v intervenci, přičemž náměty aktivit pro rozvoj dané oblasti jsou řazeny podle obtížnosti. Toto pojetí je pro předškolní pedagogy i rodiče velkou pomůckou. Základem pro komunikaci s rodiči je dobrá znalost dítěte a znalost cesty k němu Téma spolupráce mateřské školy a rodiny publikaci uzavírá a akcentuje důležitost tohoto partnerství. K tomu, aby se dítěti dobře dařilo a rozvíjely se jeho veškeré potřeby (kognitivní, emocionální, sociální…), je zapotřebí souhry ve výchov (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Diagnostika dítěte předškolního věku, 2. díl - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha

Mezi námi předškoláky pro děti od 5 do 7 let - Jiřina Bednářová

Detail

Publikace je určena dětem k prověření jejich znalostí, schopností a dovedností před nástupem do školy, nejvhodnější je pro věk 5 až 7 roků dítěte. Knížka se zaměřuje na oblast grafomotoriky, zrakového vnímání, řeči, sluchového vnímání, prostorové a pravo-levé orientace, vnímání času a základních matematických představ. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti a vysvětlení činnosti a jejího cíle pro dospělé. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mezi námi předškoláky pro děti od 5 do 7 let - Jiřina Bednářová

Rozvoj grafo-motoriky: Jak rozvíjet kreslení a psaní (978-80-266-1603-0)

Rozvoj grafo-motoriky: Jak rozvíjet kreslení a psaní (978-80-266-1603-0)
Detail

Kniha - autor Jiřina Bednářová; Vlasta Šmardová, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace tvoří s pracovními listy Jak se pastelky učily kreslit, Mezi námi pastelkami, Co si tužky povídaly a Na návštěvě u malíře ucelený soubor, doplňuje a shrnuje informace a podává souhrnný komplex poznatků o vývoji grafomotoriky, dětské kresby, možnostech rozvoje a podpory této oblasti. Publikaci pro práci s dětmi využijí učitelé mateřských škol, 1. stupně základních škol, speciální pedagogové a také rodiče. (alza.cz)

Podobné produkty ako Rozvoj grafo-motoriky: Jak rozvíjet kreslení a psaní (978-80-266-1603-0)

Čtení s porozuměním a hry s jazykem - Jiřina Bednářová, Richard Šmarda - e-kniha

Čtení s porozuměním a hry s jazykem - Jiřina Bednářová, Richard Šmarda - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace Čteme se skřítkem Alfrédem obsahuje:1) motivační texty pro děti vhodné k nácviku techniky čtení, hlasitému čtení2) úkoly pro práci s textem, vedoucí k zaměření pozornosti na porozumění čtenému textu, rozvoji sluchové analýzy a syntézy, vytříbení jazykového citu a rozvoji logického myšlení3) instrukce pro práci dítěte4) metodický návod pro dospělé, který:- upozorňuje na možná úskalí při nácviku techniky čtení- shrnuje zásady, jež by se měly dodržovat při čteníPrávě Vás zaujala jedna netradiční pohádková knížka pro začínající čtenáře. Byl to snad její název, ilustrace, grafická úprava, co Vás vedlo k jejímu prolistování? A tak jste při prohlížení dospěli až k zadní straně obálky, na níž si dovoluji upozornit na některé zajímavosti knihy, napsat pár slov o její autorce a jejím ilustrátorovi.Začněme tedy od autorky Jiřiny Bednářové a ilustrátora, malíře Richarda Šmardy. Po dříve vydaných knihách zaměřených na dětskou kresbu a psaní nyní spojili své tvůrčí síly v knize věnované rozvoji čtení. Autorka dokáže svým vtipným textem zaujmout malé čtenáře tak, že rádi napravují, spolu s žáčky naschválovské školy, zmatky napáchané skřítkem Alfrédem, který se v Naschválově usadil. Je to ale skřítek docela milý, vede totiž nenásilně malé čtenáře ke hře s mateřským jazykem za pomoci lákavých obrázků malíře, který rozumí dětem, vtipných úkolů a rébusů. A tak se postupně malý čtenář, občas s podporou blízkého dospělého, seznamuje se smyslem slov, vět a celého textu. Rozvíjí se tak jeho zrakové i sluchové vnímání a samozřejmě také logické uvažování, když opravuje skřítkem popletené věty a konečně i delší texty. Autorka, poradenský pedagog s dlouholetou praxí v podpoře dětí s výukovými obtížemi, vede malého čtenáře v promyšlených a metodicky výborně zvládnutých krocích k radosti z hry se slovy, k pochopení textu. Kniha je uspořádána tak, že dítě bude dychtivě očekávat, copak ještě skřítek Alfréd provede, jaké žertíky dětem i dospělým připraví. My dospělí vidíme, že dítě je k plnění úkolů motivováno, je stále znovu povzbuzována jeho zvídavost, pracuje s radostí, nemusíme je ke čtení nutit.Přečtete-li si autorčin dopis dospělým v závěru knihy, dovíte se, jak přistupovat k rozvíjení čtení dítěte, které poněkud zaostává za spolužáky nebo má ve čtení větší obtíže, jak se vyvarovat nesprávných postupů, které ve svém důsledku vedou k neúspěchům ve škole a nechuti číst. Při větších obtížích je vhodné vyhledat pomoc, nejlépe v pedagogicko-psychologické poradně.Věřím, že stejně jako já, považujete schopnost dobře číst, rozumět psanému textu, umět se pohotově vyjadřovat za dovednost významnou pro život člověka, jeho úspěšnost v lidské společnosti. Úspěšnost člověka, jeho uplatnění ve zvoleném povolání vyžaduje ovládnutí cizích jazyků, které souvisí s jazykovým citem, se zvládnutím jazyka mateřského. Jistě mi dáte za pravdu, že porozumění čtenému textu je významné nejen pro příjemný zážitek z četby, ale zejména pro získávání důležitých informací, řešení úkolů v oboru humanitních i přírodních věd. Co je nám platné, umíme-li dobře počítat, když nerozumíme tomu, co máme vypočítat? Stojí proto za trochu pozornosti věnovat se dětskému čtení, podporovat zájem dítěte o knihy, o čtení. Tato kniha bude, podle mého názoru, přínosem i pro všechny děti, které čtou rády. Najdou v ní totiž, stejně jako my dospělí, mnoho nového, nad čím je třeba se při hledání řešení zamyslet. Najdou v ní i humor, zvýrazněný přitažlivými ilustracemi.PhDr. Alena Šafrováexterní pedagožka Pedagogické fakulty MU v BrněKniha je určena dětem ve věku 6 až 10 let, všechny strany jsou ilustrované.Pracovní listy jsou určeny dětem, které se učí číst a ve čtení se zdokonalují. Každý list je rozdělen na dvě části.První část tvoří souvislý text, který motivačně stranu uvádí a zároveň může sloužit jako text pro procvičení techniky čtení.Druhá část textu je určena pro samostatnou práci dítěte s textem. Je doplněna o instrukci k práci s textem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Čtení s porozuměním a hry s jazykem - Jiřina Bednářová, Richard Šmarda - e-kniha

Orientace v prostoru a v čase pro děti od 4 do 6 let - Jiřina Bednářová

Detail

Pracovní sešit je určen dětem ve věku 4 až 6 roků k rozvoji časové orientace a prevenci potíží ve čtení, psaní, matematice a obtíží v získávání studijních dovedností plynoucích z nedostatečně rozvinuté časové orientace, vnímání posloupnosti a následnosti dějů, organizace činností. Každá strana obsahuje motivační příběh, pracovní, ilustrovaný materiál pro děti a dále instrukce pro dospělé s uvedením cíle činnosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Orientace v prostoru a v čase pro děti od 4 do 6 let - Jiřina Bednářová

Školní zralost a její diagnostika - Jiřina Bednářová, Eva Dandová, Jana Kratochvílová, Lenka Šulová, Hana Nádvorníková, Zora Syslová

Školní zralost a její diagnostika - Jiřina Bednářová, Eva Dandová, Jana Kratochvílová, Lenka Šulová, Hana Nádvorníková, Zora Syslová
Detail

První titul z ediční řady Školní zralost, určené zejména pedagogům mateřských škol a prvního stupně základních škol, se věnuje tématu připravenosti dítěte na vstup do základní školy a tomu, co pro její optimální úroveň mohou udělat mateřské školy. Nechybí obecná charakteristika předškolního dítěte jak po stránce vývoje motorického, kognitivního, sociálního a motivačně-volního vývoje, tak po stránce hry a vývoje emocionálního. Samostatná kapitola se věnuje rozvíjení poznávacích funkcí dítěte. Zpracována je také problematika pedagogické diagnostiky v práci pedagoga mateřské školy. Závěr patří přehledu nejvýznamnějších změn, týkajících se předškolního vzdělávání a nástupu do školy, které přinesla novela školského zákona z roku 2016. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Školní zralost a její diagnostika - Jiřina Bednářová, Eva Dandová, Jana Kratochvílová, Lenka Šulová, Hana Nádvorníková, Zora Syslová

Orientace v prostoru a v čase pro děti od 4 do 6 let - Jiřina Bednářová - e-kniha

Orientace v prostoru a v čase pro děti od 4 do 6 let - Jiřina Bednářová - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji časové orientace a prevenci potíží ve čtení, psaní, matematice a obtíží v získávání studijních dovedností plynoucích z nedostatečně rozvinuté časové orientace, vnímání posloupnosti a následnosti dějů, organizace činností. V publikaci budou zahrnuta z poloviny cvičení zaměřená na přiřazování činností obvyklých pro určité časové úseky. Tato cvičení budou napomáhat dítěti uvědomovat si plynutí času, pojmenovávat časové úseky. Druhá polovina úkolů bude zaměřena na vnímání časové posloupnosti, časového sledu, uvědomování si příčiny a následku, začátku a konce. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti (obdobně, jako je tomu ve výše jmenovaných publikacích). Dále jsou obsaženy instrukce pro dospělé s uvedením cíle činnosti. Významnou část tvoří pracovní, ilustrovaný materiál pro děti. V závěru jsou uvedeny základní informace pro rodiče a pedagogy o rozvoji časové orientace a vnímání časového sledu; vlivu na čtení, psaní, počítání; na organizaci každodenních činností, myšlení. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Orientace v prostoru a v čase pro děti od 4 do 6 let - Jiřina Bednářová - e-kniha

Rozvoj grafomotoriky (978-80-266-1603-0)

Rozvoj grafomotoriky (978-80-266-1603-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiřina Bednářová, 80 stran, česky V publikaci Rozvoj grafomotoriky naleznete informace: - 1) o významu a vývoji dětské kresby, - 2) o metodice rozvoje grafomotorických schopností (posloupnosti vývoje grafomotorických prvků, navození pracovních návyků při kreslení a psaní, potřebných podmínkách a pomůckách…). Kniha Rozvoj grafomotoriky osloví podle mého názoru řadu čtenářů, zajímajících se o vývoj dítěte, jeho výchovu a vzdělávání. Její odborná úroveň a současně srozumitelné, čtivé zpracování jistě zaujme nejen pedagogy v mateřských a základních školách, pracovníky pedagogicko-psychologického poradenství, ale i blízké (rodiče, prarodiče…) dětí, které rády kreslí nebo se s kreslením potýkají. My, kteří známe předchozí publikace Jiřiny Bednářové, zaměřené na grafomotoriku – Mezi námi pastelkami, Co si tužky povídaly a Na návštěvě u malíře – můžeme očekávat, že opět získáme mnoho nových užitečných informací o tom, jak rozvíjet kreslířské... (alza.cz)

Podobné produkty ako Rozvoj grafomotoriky (978-80-266-1603-0)

Orientace v prostoru a v čase pro děti od 4 do 6 let - Bednářová Jiřina

Orientace v prostoru a v čase pro děti od 4 do 6 let - Bednářová Jiřina
Detail

Pracovní sešit je určen dětem ve věku 4 až 6 roků k rozvoji časové orientace a prevenci potíží ve čtení, psaní, matematice a obtíží v získávání studijních dovedností plynoucích z nedostatečně rozvinuté časové orientace, vnímání posloupnosti a následnosti dějů, organizace činností. Každá strana obsahuje motivační příběh, pracovní, ilustrovaný materiál pro děti a dále instrukce pro dospělé s uvedením cíle činnosti. (patro.cz)

Podobné produkty ako Orientace v prostoru a v čase pro děti od 4 do 6 let - Bednářová Jiřina

Rozvoj grafo-motoriky - Šmardová Vlasta

Rozvoj grafo-motoriky - Šmardová Vlasta
Detail

Publikace tvoří s pracovními listy Jak se pastelky učily kreslit, Mezi námi pastelkami, Co si tužky povídaly a Na návštěvě u malíře ucelený soubor, doplňuje a shrnuje informace a podává souhrnný komplex poznatků o vývoji grafomotoriky, dětské kresby, možnostech rozvoje a podpory této oblasti. Publikaci pro práci s dětmi využijí učitelé mateřských škol, 1. stupně základních škol, speciální pedagogové a také rodiče. (patro.cz)

Podobné produkty ako Rozvoj grafo-motoriky - Šmardová Vlasta

Háčkování - Bednářová Lenka

Háčkování - Bednářová Lenka
Detail

Moderně pojatá kniha od české autorky o klasické textilní technice je na trhu ojedinělá. Je zaměřena výhradně na háčkování s podrobnou školičkou pro začátečníky, doplněnou o fotografie a barevné nákresy základních ok a technik. Obrázky postupných kroků a přehledně zpracované popisy názorně dovedou k realizaci 25 nápadů, jak zhotovit figurky, zvířátka, květiny, cukroví a jiné roztomilé drobnosti, u kterých je až těžko uvěřitelné, že je lze snadno uháčkovat. Inspiraci a nové nápady naleznou v knize i pokročilí. (patro.cz)

Podobné produkty ako Háčkování - Bednářová Lenka

Háčkování 3 - Bednářová Lenka

Háčkování 3 - Bednářová Lenka
Detail

Titul Háčkování 3 volně navazuje na dva úspěšné tituly, které vzbudily kladné ohlasy z řad začátečníků i pokročilých. Nové Lenčino háčkování je zachované ve stejném duchu předchozích knih, ale s novými nápady, vzory a postupy na zhotovení dalších roztomilých figurek a bytových doplňků. Připojené jsou také postupy na dva módní šátky. Přehledné autorské popisy jsou doplněné detailními obrázky postupových kroků a v úvodu ani tentokrát nechybí stručná školička háčkování. (patro.cz)

Podobné produkty ako Háčkování 3 - Bednářová Lenka

Tvarůžková kuchařka - Bednářová Kateřina

Tvarůžková kuchařka - Bednářová Kateřina
Detail

V této knize naleznete také recepty na snídaně, polévky, chuťovky, pomazánky, dietní pokrmy, jídla jako od babičky nebo naložené dobroty, to vše krásně provoněno tolik oblíbenými tvarůžky. Zjistíte také, jak krásně se sýrem pracuje - hodí se do studené kuchyně, můžete jej zapékat, nakládat, můžete s ním péct sladkosti… Tvarůžky vytvoří z každého jídla originální pochoutku, která překvapí a potěší! Autorkou receptů je Kateřina Bednářová. (patro.cz)

Podobné produkty ako Tvarůžková kuchařka - Bednářová Kateřina

Háčkované příšerky - Bednářová Lenka

Háčkované příšerky - Bednářová Lenka
Detail

A opět je tu nová kniha háčkování! A co se pod kouzelným háčkem zrodilo tentokrát? Neuvěřitelní tvorové, podivné příšerky, roztomilá monstra, barevné postavičky z vesmíru – 20 úžasných projektů s tradičně přehlednými popisy vedenými tak, aby všechny kouzelné postavičky zvládl uháčkovat i začátečník. Nechybí ani fotografická a kreslená školička háčkování se základními postupy a vysvětlivkami háčkovacích symbolů a zkratek. Háčkovací Lenka tedy znovu přináší jedinečnou možnost ponořit se do tajů háčkování a vyzkoušet si vytvořit vlastními silami něco zajímavého a líbivého, co zcela jistě potěší nejen vás, ale i vaše přátele a blízké. (patro.cz)

Podobné produkty ako Háčkované příšerky - Bednářová Lenka

Háčkované příšerky - Lenka Bednářová

Háčkované příšerky - Lenka Bednářová
Detail

A opět je tu nová kniha háčkování! A co se pod kouzelným háčkem zrodilo tentokrát? Neuvěřitelní tvorové, podivné příšerky, roztomilá monstra, barevné postavičky z vesmíru – 20 úžasných projektů s tradičně přehlednými popisy vedenými tak, aby všechny kouzelné postavičky zvládl uháčkovat i začátečník.Nechybí ani fotografická a kreslená školička háčkování se základními postupy a vysvětlivkami háčkovacích symbolů a zkratek. Háčkovací Lenka tedy znovu přináší jedinečnou možnost ponořit se do tajů háčkování a vyzkoušet si vytvořit vlastními silami něco zajímavého a líbivého, co zcela jistě potěší nejen vás, ale i vaše přátele a blízké. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Háčkované příšerky - Lenka Bednářová

Co si myslí pes

Co si myslí pes
Detail

Pokud si plánujete pořídit psího mazlíčka, nebo už s nějakým žijete a jste velkým milovníkem psů, naučte se svému čtyřnohému příteli lépe porozumět. S příručkou Co si myslí pes snáze pochopíte, co má váš psí kamarád na srdci, jak se cítí, co ho těší nebo co mu naopak vadí. Zjistěte, proč se váš pes chová určitým způsobem, odnaučte ho neplechám a pomozte mu skamarádit se s ostatními pejsky v parku, pokud si sám neví rady. Vaše společné chvíle budou plné pohody a bez zbytečného stresu. Knihou vás provedou nejen rady zkušených pejskařů, ale i nespočet užitečných fotografií, které pomohou lépe rozklíčovat přání vašeho pejska. Pokud si se svým psem porozumíte, stane se vaším nejlepším přítelem a odměnou vám bude nejen harmonický vztah, ale užijete si i mnoho legrace a nevídaných dobrodružství. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Co si myslí pes

Bonboniera Co si myslíš

Bonboniera Co si myslíš
Detail

(fotodeky.cz)

Podobné produkty ako Bonboniera Co si myslíš

Samuel a Hortenzinka - Yvona Bednarová

Samuel a Hortenzinka - Yvona Bednarová
Detail

Pohádkový příběh o malé víle Hortenzince a jejím kamarádovi mloku Samuelovi vás přesvědčí, že čtení knihy o zvířátkách, vílách a panáčcích, žijících společně na rozlehlé zahradě poblíž lesa, může být zábavné, napínavé i poučné. Děti si rovněž rozšíří slovní zásobu o nová slova, která běžně slýchají z úst dospělých, a v příběhu jim budou vysvětlena. Kniha je kromě půvabných ilustrací doplněna reálnými fotografiemi zvířátek a rostlin vystupujících v příběhu, tak jak je můžeme vidět v přírodě. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Samuel a Hortenzinka - Yvona Bednarová

Angličtina přehledná mluvnice - Bednářová Danuše

Angličtina přehledná mluvnice - Bednářová Danuše
Detail

Publikace pro středně pokročilé a pokročilé studenty, vhodná i pro samouky, podává celistvý, srozumitelný a přehledný výklad současné anglické mluvnice založený na češtině. Každý mluvnický jev je prezentován řadou vzorových příkladů včetně českého překladu. Samostatný oddíl je věnován slovní zásobě a užitečným frázím z oblasti bankovnictví a telefonování. Orientace v knize usnadněna podrobným rejstříkem. Text byl prověřen rodilými mluvčími i českými učiteli. (patro.cz)

Podobné produkty ako Angličtina přehledná mluvnice - Bednářová Danuše

Háčkování - Lenka Bednářová - e-kniha

Háčkování - Lenka Bednářová - e-kniha
Detail

eBook:,Moderně pojatá kniha od české autorky o klasické textilní technice je na trhu ojedinělá. Je zaměřena výhradně na háčkování s podrobnou školičkou pro začátečníky, doplněnou o fotografie a barevné nákresy základních ok a technik. Obrázky postupných kroků a přehledně zpracované popisy názorně dovedou k realizaci 25 nápadů, jak zhotovit figurky, zvířátka, květiny, cukroví a jiné roztomilé drobnosti, u kterých je až těžko uvěřitelné, že je lze snadno uháčkovat. Inspiraci a nové nápady naleznou v knize i pokročilí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Háčkování - Lenka Bednářová - e-kniha
Co si tužky povídaly 2. díl: Grafomotorická cvičení a rozvoj kresby pro děti od 4 do 6 let (978-80-266-1835-5), Paní Trumberryová si dává hádat: čtou Jiřina Jirásková a Ladislav Mrkvička, Tipni si! Co je víc? (8590228065254), Jiřina Šejbalová vzpomíná, Rumpál: Co jsme si schovali - CD (SU6316-2), zirafa zirafa co si dnes oblecies lodge jo, Co si pamatuju (978-80-7474-253-8), Co si pamatuju (978-80-747-4253-8), Rumpál: Co jsme si schovali - LP (SU6316-1), Nevěřím, co si nepamatuju (999-00-035-3785-0), To je on! O té, co si říkala Toyen, Bellatex Krepové povlečení Jiřina šedá, Bellatex Krepové povlečení Jiřina lososová, Partnerství? Každodenní blázinec!: Co si myslí ON, co by řekla ONA (978-80-7263-954-0), Moje kočka si dělá, co chce (978-80-7236-842-6), Co si vaše kočka doopravdy myslí (978-80-7601-027-7), Na co jsem si ještě vzpomněl (978-80-87530-44-3), Co si představíš, když se řekne... (978-80-00-06236-5), Umělá jiřina, v. 60 cm, krémová, Umělá jiřina, v. 75 cm, oranžová, Umělá jiřina, v. 75 cm, žlutá, Národní umělkyně Jiřina Petrovická - Portrét herečky (), Pohádky z lesa – Co si stromy šeptají (978-80-271-3483-0), Pivo: Co si dát k pití příště (978-80-751-1191-3), Tři přání: Dej si pozor, co si přeješ, mohlo by se ti to vyplnit... (978-80-249-4993-2), VICTORIA na tužky, stříbrný (B802A SILVER), Umělá jiřina, v. 75 cm, tm. růžová, Beze slov: Co si o vás myslí druzí (978-80-89311-60-6), STAEDTLER na 2 tužky - kovové (510 20), Fa Lixen Organizér na tužky - květy (1970197403757)