Čítanka zakončuje soubor učebnic pro 1. ročník. Texty jsou vybrány s ohledem na docvičování techniky čtení (správnost, porozumění) a také na komunikační a estetické aspekty čteného či mluveného jazyka (plynulost, výraz, frázování, přiměřená rychlost). Jednotlivá témata jsou vybírána s ohledem na časové období, kdy budou děti texty číst (květen, červen), proto se velká část věnuje přírodě. Čítanka je komponována jako výběrová, převažují básně a prozaické texty. Součástí každého textu v Čítance 1 je přehled obtížných slov vhodných pro přípravné čtení a otázky s doplňujícími úkoly, které jsou umístěny na dolní liště. Čítanka je doplněna původními ilustracemi a fotografiemi, jsou zde prezentováni i významní čeští ilustrátoři. Čítanku je možné využít v průběhu školního roku i pro genetickou metodu v období po zvládnutí čtení malých tiskacích písmen. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 1 pro ZŠ - Lenka Březinová, Hana Stadlerová, Jiří Havel , Čítanka 8 pro zš a vg nová generaceJe společná oběma souborům pro 1. ročník (Živé abecedě, Slabikáři, Písankám, CD a Čítance). Obsahuje přehledy učiva s orientačními harmonogramy, přehledy očekávaných výstupů, klíčových kompetencí a průřezových témat. Příručka se skládá z úvodu a jednotlivých částí věnovaných každé učebnici zvlášť.Podobně jsou členěny všechny kapitoly. Nejprve je vymezen jejich cíl, uvedeny informace o mezipředmětových vztazích a náměty k motivaci žáků. Následují návrhy dechových a hlasových cvičení, náměty k analýze jednotlivých textů, další rozvíjející úkoly a nabídka her a dalších textů, s nimiž mohou vyučující pracovat. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk/Čítanka 1 pro ZŠ - příručka učitele - Lenka Březinová, Hana Stadlerová, Jiří Havel , Hegerová hana: hana hegerová - lp (su6322-1)Písanky jsou integrované – kombinují tradiční sešity k nácviku psaní a pracovní sešit ke Slabikáři, na který těsně navazují. Obsahují i úkoly zaměřené na rozvíjení ... (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Písanka 3 pro ZŠ - Lenka Březinová, Hana Stadlerová, Jiří Havel , Havel ()Písanky jsou integrované – kombinují tradiční sešity k nácviku psaní a pracovní sešit ke Slabikáři, na který těsně navazují. Obsahují i úkoly zaměřené na rozvíjení ... (patro.cz)
Podobné produkty ako Písanka 3 pro ZŠ - Havel Jiří , Václav havelV Živé abecedě se nejprve vyvozují souhlásky, mezi které je nově zařazena samohláska A po souhláskách S, M. Poté následují další samohlásky a čtení slabik. Do Živé abecedy je přímo integrována písanka s grafomotorickými cviky. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Živá abeceda - vázané písmo - Lenka Březinová, Jan Horák, Martina Fasnerová, Jiří Havel , Čítanka 7 učebnice pro zš a víceletá gymnázia (978-80-7489-343-8)Písanka 1 pro 1. ročník ke genetické metodě je součástí souboru tří písanek. V první písance si děti zopakují psaní všech velkých písmen a číslic od 0 do 9, které znají z učebnice. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Písanka 1/1 pro ZŠ - GM nevázané písmo/nová generace - Karla Černá, Martina Grycová, Jiří Havel , Pracovní čítanka pro 1. a 2. ročník zš: čtu, vím a kriticky myslím (978-80-253-4557-3)Písanka 1 pro 1. ročník ke genetické metodě je součástí souboru tří písanek. V první písance se děti naučí psát písmena: e, l, t, s, š, i, u, a, A, o, O, d, m, M, n, N, p, j, y, v, V, r, ř, z, ž. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Písanka 1/1 pro ZŠ - GM vázané písmo /nová generace - Karla Černá, Martina Grycová, Jiří Havel , Havel - dvd (20005b)CD obsahuje motivační básničky, texty a písničky ze Živé abecedy, Slabikáře a Čítanky 1. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk/Čítanka 1 pro ZŠ - CD /1ks/ , Hana ()Písanka 3 pro 1. ročník ke genetické metodě je součástí souboru tří písanek. V třetí písance se děti naučí psát písmena: T, F, Z, Ž, P, B, R, Ř, D, E, K, ď, Ď, ť, Ť, ň, Ň, x, X, q, Q, w, W. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Písanka 1/3 pro ZŠ - GM vázané písmo/nová generace - Karla Černá, Martina Grycová, Jiří Havel , Počteníčko: čítanka pro 1. ročník základní školy (80-86285-73-1)Písanka 2 pro 1. ročník ke genetické metodě je součástí souboru tří písanek. V druhé písance se děti naučí psát písmena: c, č, C, Č, h, ch, b, k, f, g, I, J, H, U, Y, S, Š, L, G. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Písanka 1/2 pro ZŠ - GM vázané písmo /nová generace - Karla Černá, Martina Grycová, Jiří Havel , Kniha náš václav havel (978-80-906593-1-5)Příručka učitele provádí krok za krokem pracovní učebnicí Čítanka 1. Přináší nápady a tipy, jak oživit a prohloubit práci v hodině. Inspiruje k tomu, jak vést výuku přiměřeně různým typům žáků. Poskytuje náměty, jak k práci s Čítankou využít čtenářské karty Kouzelná cesta. Uvádí řešení úkolů i náhledy stránek z učebnice. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 1 pro ZŠ - Příručka učitele (nová generace) - Petra Bubeníčková , Hana vítová (978-80-722-9102-1)V pracovních sešitech pro 3. ročník není písanková část samostatně vyčleněna - nácvik psaní je součástí cvičení práce s textem. Úkoly předpokládají hravou aktivitu žáků a snaží se dávat jim k ní podněty (např. kvízy, křížovky, doplňovačky). (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 3/1 pro ZŠ - pracovní sešit , Čítanka pro 1. ročník gymnázií (80-7235-153-2)Čtyřdílné pracovní sešity spojené s písankou představují integrované pracovní učebnice čtení a psaní, kde je vždy jedna část věnována komunikační a literární výchově a druhá část slouží jako písanka. Pracovní sešity tak kombinují tradiční sešity k nácviku psaní a pracovní sešit k Čítance, na kterou těsně navazují. Obsahují i úkoly zaměřené na rozvíjení samostatného písemného projevu dětí. Úkoly v pracovních sešitech předpokládají hravou aktivitu žáků a snaží se dávat jim k ní podněty (kvízy, křížovky, doplňovačky apod.). (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 2/1 pro ZŠ - pracovní sešit - Kateřina Váňová, Karel Šebesta , Čítanka pro 4. ročník (978-80-7600-154-1)Texty v učebnici jsou rozděleny do deseti tematických oblastí, vyhraněných zpravidla i žánrově. Kromě textů nabízí čítanka doplňující otázky, úkoly k zamyšlení a zajímavé informace literárního i neliterárního charakteru. Hlavním cílem, který čítanka sleduje, je probouzet u žáků zájem o texty, zvláště o krásnou, ale i věcnou literaturu, přiměřenou jejich věku. Texty a navazující cvičení rozvíjejí u žáků techniku hlasitého a tichého čtení a dovednost číst s porozuměním. Na porozumění, interpretaci a hodnocení je zaměřena značná část navazujících úkolů. Sekundárně přispívají čítanky ke komplexní výchově, resp. k rozvíjení jiných než komunikačních kompetencí žáka. Význačně přispívají zejména k výchově environmentální, občanské, informační a mediální. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 4 pro ZŠ - učebnice , Čítanka pro 1. ročník soš (80-7235-129-x)Čítanka byla upravena podle požadavků RVP ZV. Čítanka 3, 1. ediční řada, pokračuje v seznamování s knihami autorů klasické dětské literatury. Přináší texty vhodné pro nácvik plynulého čtení, které žáky zaujmou i po stránce obsahové, a tím je motivují k rozvoji čtenářství. Čítanka také dále rozšiřuje poznání dětí o dílech ilustrátorů, kteří tvořili pro tuto věkovou skupinu. Prohlubuje znalosti v oblasti teorie literatury – poezie (přirovnání, zosobnění, dějová báseň), próza (pověst, děj, prostředí, postava), divadlo, autor a jeho dílo, fantazie atd. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka pro 3. ročník ZŠ - Lenka Bradáčová , Čítanka pro 9. ročník (978-80-7600-183-1)Čítanka obsahuje 36 lekcí, sdružených do 6 tematických oblastí, jež se volně vážou k tematickým oblastem prvouky. Každá tematická oblast je členěna do dvou komplementárních okruhů o třech lekcích: domov x cizina, zdraví x nemoc apod. Čítanka nepředstavuje pouze výběr vhodných textů, současně s texty nabízí i doplňující otázky, úkoly pro zamyšlení a zajímavé informace, ještě podrobněji se s texty pracuje v pracovních sešitech. Hlavním cílem autorů je probouzet u žáků zájem o texty, zvláště o krásnou, ale i věcnou literaturu, přiměřenou jejich věku. Čítanka také rozvíjí u žáků techniku hlasitého a tichého čtení a dovednost číst s porozuměním, tj. nacházet v textech potřebné informace, interpretovat sdělení, popřípadě texty a jejich sdělení hodnotit. Na porozumění, interpretaci a hodnocení je zaměřena značná část navazujících úkolů a cvičení. Sekundárně přispívá čítanka ke komplexní výchově, resp. k rozvíjení jiných než komunikačních kompetencí žáka. Význačný je zejména příspěvek čítanky k výchově environmentální, občanské, informační a mediální. Mediální tematice jsou věnovány samostatné kapitoly, zřetel k médiím je však přítomen i v kapitolách dalších, průběžně v celé knize. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 2 pro ZŠ - učebnice, brož. , 100 x václav havel ()Audionahrávka obsahuje nahrávky textů a cvičení k jednotlivým stranám v učebnici čítanky. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 5 pro ZŠ - CD /1ks/ , Hegerová hana: hana hegerová - cd (su6322-2)Čítanka obsahuje 36 lekcí, sdružených do 6 tematických oblastí, jež se volně vážou k tematickým oblastem prvouky. Každá tematická oblast je členěna do dvou komplementárních okruhů o třech lekcích: domov x cizina, zdraví x nemoc apod. Čítanka nepředstavuje pouze výběr vhodných textů, současně s texty nabízí i doplňující otázky, úkoly pro zamyšlení a zajímavé informace, ještě podrobněji se s texty pracuje v pracovních sešitech. Hlavním cílem autorů je probouzet u žáků zájem o texty, zvláště o krásnou, ale i věcnou literaturu, přiměřenou jejich věku. Čítanka také rozvíjí u žáků techniku hlasitého a tichého čtení a dovednost číst s porozuměním, tj. nacházet v textech potřebné informace, interpretovat sdělení, popřípadě texty a jejich sdělení hodnotit. Na porozumění, interpretaci a hodnocení je zaměřena značná část navazujících úkolů a cvičení. Sekundárně přispívá čítanka ke komplexní výchově, resp. k rozvíjení jiných než komunikačních kompetencí žáka. Význačný je zejména příspěvek čítanky k výchově environmentální, občanské, informační a mediální. Mediální tematice jsou věnovány samostatné kapitoly, zřetel k médiím je však přítomen i v kapitolách dalších, průběžně v celé knize. (patro.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 2 pro ZŠ učebnice - Šebesta Karel , Čítanka 5 pro základní školy (978-80-7235-604-1)Texty v učebnici jsou rozděleny do deseti tematických oblastí, vyhraněných zpravidla i žánrově. Kromě textů nabízí čítanka doplňující otázky, úkoly k zamyšlení a zajímavé informace literárního i neliterárního charakteru. Hlavním cílem, který čítanka sleduje, je probouzet u žáků zájem o texty, zvláště o krásnou, ale i věcnou literaturu, přiměřenou jejich věku. Texty a navazující cvičení rozvíjejí u žáků techniku hlasitého a tichého čtení a dovednost číst s porozuměním. Na porozumění, interpretaci a hodnocení je zaměřena značná část navazujících úkolů. Sekundárně přispívají čítanky ke komplexní výchově, resp. k rozvíjení jiných než komunikačních kompetencí žáka. Význačně přispívají zejména k výchově environmentální, občanské, informační a mediální. (patro.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 5 pro ZŠ učebnice - Šebesta Karel , Hegerová hana: merci! (2x lp) - lp (su6742-1)Čtyřdílné pracovní sešity spojené s písankou představují integrované pracovní učebnice čtení a psaní, kde je vždy jedna část věnována komunikační a literární výchově a druhá část slouží jako písanka. Pracovní sešity tak kombinují tradiční sešity k nácviku psaní a pracovní sešit k Čítance, na kterou těsně navazují. Obsahují i úkoly zaměřené na rozvíjení samostatného písemného projevu dětí. Úkoly v pracovních sešitech předpokládají hravou aktivitu žáků a snaží se dávat jim k ní podněty (kvízy, křížovky, doplňovačky apod.). (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 2/3 pro ZŠ - pracovní sešit , Čítanka 4 pro čtvrtý ročník: 1. ediční řada (978-80-7245-179-1)V pracovních sešitech pro 3. ročník není písanková část samostatně vyčleněna - nácvik psaní je součástí cvičení práce s textem. Úkoly předpokládají hravou aktivitu žáků a snaží se dávat jim k ní podněty (např. kvízy, křížovky, doplňovačky). (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 3/2 pro ZŠ - pracovní sešit , Učebnice spotřebitelské gramotnosti pro 1. stupeň zš (978-80-907254-1-6)Čtyřdílné pracovní sešity spojené s písankou představují integrované pracovní učebnice čtení a psaní, kde je vždy jedna část věnována komunikační a literární výchově a druhá část slouží jako písanka. Pracovní sešity tak kombinují tradiční sešity k nácviku psaní a pracovní sešit k Čítance, na kterou těsně navazují. Obsahují i úkoly zaměřené na rozvíjení samostatného písemného projevu dětí. Úkoly v pracovních sešitech předpokládají hravou aktivitu žáků a snaží se dávat jim k ní podněty (kvízy, křížovky, doplňovačky apod.). (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 2/2 pro ZŠ - pracovní sešit , Filipová lenka: oppidum - lp (7729064)Čtyřdílné pracovní sešity spojené s písankou představují integrované pracovní učebnice čtení a psaní, kde je vždy jedna část věnována komunikační a literární výchově a druhá část slouží jako písanka. Pracovní sešity tak kombinují tradiční sešity k nácviku psaní a pracovní sešit k Čítance, na kterou těsně navazují. Obsahují i úkoly zaměřené na rozvíjení samostatného písemného projevu dětí. Úkoly v pracovních sešitech předpokládají hravou aktivitu žáků a snaží se dávat jim k ní podněty (kvízy, křížovky, doplňovačky apod.). (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 2/4 pro ZŠ - pracovní sešit , Filipová lenka: oppidum - cd (7710009)Čítanky nové generace jsou zcela novou učebnicovou řadou. Zohledňují moderní trendy ve výuce literární výchovy a přihlížejí k podnětům a požadavkům učitelů, kteří užívají původní učebnicovou řadu.V čítankách nové generace najdete:•propojení a integraci jazykové a literární složky předmětu•důraz na komunikační pojetí vzdělávání a rozvoj čtenářské gramotnosti•kombinaci tematického (6. a 7. ročník) a chronologického přístupu (8. a 9. ročník)•texty přiměřeného rozsahu, vhodné pro práci v hodině•výběr několika textů ke každému tématu•různorodé texty literární i neliterární•stručné výklady, definice literárních pojmů a medailonky autorů•otázky a úkoly trojí úrovně: úzce vázané na úryvky, zaměřené na hledání širších souvislostí, orientované na mezipředmětové vazby•přehledné shrnutí celého tématu na konci každé kapitoly (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 6 pro ZŠ a víceletá gymnázia - Učebnice , Lenka vypravuje pohádky z kytaryAudionahrávka je společná pro český jazyk a literaturu. Obsahuje dvě CD s texty k rozvíjení pozorného naslouchání i hudební ukázky kontextově propojené s čítankou. Část nahrávek byla namluvena profesionálními herci Martinem Stránským a Andreou Černou. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk/Čítanka 2 pro ZŠ - CD /2ks/ , Čítanka pro 3. ročník základní školy (978-80-7358-000-1)Audiokniha na CD CD obsahuje nahrávky k učebnicím Český jazyk 8 – nová generace a Čítanka 8 – nová generace. (alza.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 8 pro ZŠ a VG nová generace , Čítanka pro 3. ročník středních odborných škol (80-7235-212-1)Pracovní sešit k Čítance 2/1 poskytuje mnoho možností pro rozvíjení klíčových kompetencí. Všechna zadání v tomto sešitě umožňují tvořivé činnosti s literárním textem, rozvíjejí techniku čtení i čtenářské dovednosti, např. čtení s porozuměním (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Pracovní sešit k Čítance 2/1 pro 2. ročník ZŠ - Hana Staudková , Čítanka pro 6. ročník základní školy (978-80-7235-620-1)Sbírka je určena k procvičování, opakování a prohlubování učiva fyziky, k přípravě na fyzikální olympiádu a archimediádu i k přípravě na zkoušky na střední školu. První díl pokrývá celou tematiku mechaniky pevných látek ve všech ročnících ZŠ. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Sbírka úloh z fyziky pro ZŠ, 1. díl - Jiří Bohuněk , Moje první čítanka (978-80-7245-393-1)Sbírka je určena k procvičování, opakování a prohlubování učiva fyziky, k přípravě na Fyzikální olympiádu a Archimediádu i k přípravě na zkoušky na střední školu. První díl pokrývá celou tematiku mechaniky pevných látek ve všech ročnících ZŠ. 4. vydání (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Sbírka úloh z fyziky pro ZŠ, 1. díl - Jiří Bohuněk , Homepoint mikrovlákno hana 1 ks 30 × 30 cm (6931795516008)Texty v učebnici jsou rozděleny do deseti tematických oblastí, vyhraněných zpravidla i žánrově. Kromě textů nabízí čítanka doplňující otázky, úkoly k zamyšlení a zajímavé informace literárního i neliterárního charakteru. Hlavním cílem, který čítanka sleduje, je probouzet u žáků zájem o texty, zvláště o krásnou, ale i věcnou literaturu, přiměřenou jejich věku. Texty a navazující cvičení rozvíjejí u žáků techniku hlasitého a tichého čtení a dovednost číst s porozuměním. Na porozumění, interpretaci a hodnocení je zaměřena značná část navazujících úkolů. Sekundárně přispívají čítanky ke komplexní výchově, resp. k rozvíjení jiných než komunikačních kompetencí žáka. Význačně přispívají zejména k výchově environmentální, občanské, informační a mediální. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 5 pro ZŠ - učebnice - Kateřina Váňová, Karel Šebesta , Slabikář pro 1. ročník zš (978-80-7600-315-6)Příručka učitele doplňuje ucelenou sadu materiálů literární výchovy jako složky předmětu český jazyk a literatura pro 9. třídy ZŠ a odpovídající ročníky víceletých gymnázií. Příručka nabízí náměty pro práci s učebnicí, komentáře k úkolům a jejich možná řešení, náměty k motivaci, hrám a další rozšiřující aktivity. Je to pomocník učitele na nelehké cestě k budování čtenářské gramotnosti žáků. Proč pracovat s příručkou učitele? Poskytuje odbornou a metodickou oporu při práci s učebnicí. Definuje očekávané výstupy a kompetence k učivu daného ročníku. Nabízí inspiraci, jak motivovat žáky k zájmu o danou problematiku. Uvádí řešení otázek a úkolů v učebnici. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 9 pro ZŠ a víceletá gymnázia - Příručka učiteleČítanka je členěna do deseti tematických celků, které jsou prezentovány jednotlivými žánry. Součástí jsou dva pracovní sešity. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 3 pro ZŠ učebnice - Kateřina Váňová, Karel ŠebestaPřehledně zpracovaná příručka učitele představuje nedílnou součást učebnice. Předkládá návrhy analýzy jednotlivých textů a obsahuje mnoho dalších úkolů a námětů pro práci žáků. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 9 pro ZŠ a víceletá gymnázia - Příručka učiteleUkázky z moderní české i světové literatury byly vybrány tak, aby žáky citově zaujaly, nabídly jim dobrodružství a vzrušení. Tím mají podnítit zájem žáků o četbu a kultivovat jejich vkus. Učebnice získala ocenění: Zlatá stuha 1998, nejlepší exponát na výstavě SCHOLA NOVA 1999, pečeť kvality CZECHDIDAC 1999 (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka pro 6. ročník ZŠ, vázaná - Lenka BradáčováAudionahrávka je společná pro český jazyk a čítanka. Přibližně třetina je věnována českému jazyku a obsahuje ukázky nářečí, lidové písničky a čtený text. Zbývající část představují hudební ukázky a ukázky textů kontextově spjaté s čítankou. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk/Čítanka 9 pro ZŠ a víceletá gymnázia - CDČítanky nové generace jsou zcela novou učebnicovou řadou. Zohledňují moderní trendy ve výuce literární výchovy a přihlížejí k podnětům a požadavkům učitelů, kteří užívají původní učebnicovou řadu. (patro.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 7 Učebnice pro ZŠ a víceletá gymnázia - Šebesta KarelPracovní sešity obsahují úlohy především k písemnému vypracování, které jsou řazeny převážně podle obtížnosti. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk 5/1 pro ZŠ - Pracovní sešit - Jaroslava Kosová, Gabriela Babušová, Lenka Rykrová, Jitka VokšickáPracovní sešit k Čítance 3/1 (kód 092999) je plně uzpůsoben upravené verzi Čítanky 3/1. Seznamuje žáky se základy literatury, obsahuje slova pro nácvik čtení, otázky po obsahu textu a úkoly ke každému článku z Čítanky. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Pracovní sešit k Čítance 3/1 pro 3. ročník ZŠ - Hana Staudková, Miroslav ŠpikaUčební soubor Pojechali 1 je určen pro první etapu počátečního vyučování ruštině. První díl postihuje předazbukové a azbukové období a měl by být probrán přibližně během jednoho školního roku. Jednotlivé lekce v předazbukovém období jsou zaměřeny na seznámení žáků se zvukovou stránkou jazyka, žáci si osvojují základní slovní zásobu poslechem, východiskem k řečovým situacím jsou obrázky. Azbukové období začíná seznámením s grafickou podobou jazyka - azbukou. Součástí souboru je pracovní sešit, který je pomůckou k písemnému nácviku. V předazbukovém období se zpočátku využívá jen levá část stránek, vpravo budou děti psát, až se seznámí s azbukou. Potom se vrátí k obrázkům, které samy nakreslily Ediční řadě sedmi učebních souborů (učebnice, pracovní sešit s klíčem správných řešení úkolů, metodická příručka, CD a audiokazeta) ruského jazyka pro ZŠ dali autoři název Pojechali. Tuto ediční řadu lze využít pro výuku ruštiny prakticky od jakéhokoliv ročníku (lze doporučit již od 3. ročníku ZŠ). Učebnicové komplety ruského jazyka vycházejí vstříc Národnímu plánu výuky cizích jazyků, který stanovuje od nového školního roku 2006/2007 povinnost vyučovat na základní škole dva cizí jazyky. Počáteční výuka (předazbukové, azbukové a poazbukové období) je založena na dokonalém zvládnutí zvukové stránky jazyka, proto je velká pozornost věnována úvodnímu ústnímu kurzu. Autoři vycházejí ze zásad současné didaktiky cizích jazyků a ve své koncepci uplatňují především princip komunikativnosti. Jednotlivá zadání dávají žákům i učitelům návod, jak spojit učivo s tvořivou činností k rozvoji kritického myšlení při čtení a psaní. Velké množství různých typů úloh umožňuje individuální přístup jak k talentovaným žákům, tak i k žákům se specifickými poruchami učení. Výuka spočívá v osvojování cizího jazyka pomocí hry, rytmu a pohybu. Učební soubory obsahují řadu písní, říkanek, her a pohádek. Struktura učebnic i doplňkový materiál v metodické příručce a na zvukových nahrávkách rodilých mluvčí dovolují učiteli pracovat potřebným tempem s žáky různých jazykových úrovní. Učebnice a pracovní sešity jsou bohatě ilustrovány půvabnými obrázky Lucie Lomové a ruskými reáliemi. Všechny komplety splňují požadavky RVP ZV a jejich variabilita pomůže lehce zvládnout tvorbu ŠVP na každé škole. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Pojechali 1 pracovní sešit ruštiny pro ZŠ - Hana Žofková, Zuzana Liptáková, Klaudia EibenováČítanka umožňuje realizovat cíle RVP ZV; obsahuje poutavé ukázky z české i světové dětské literatury a vede žáky k výběru kvalitní četby. Samostatným doplňkem je jednodílný pracovní sešit (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka pro 5. ročník ZŠ, brožovaná - Hana RezutkováČítanka byla upravena podle požadavků RVP ZV. Čítanka 4, 1. ediční řada, přináší mnoho zajímavých ukázek z děl předních českých i světových autorů dětské literatury (ukázky z klasické české i světové literatury pro děti). Navazuje na čítanky pro 2. a 3. ročník a poskytuje žákům přehled o některých dalších významných dílech pro mládež této věkové skupiny. Rozvíjí techniku čtení, čtení s porozuměním s prvky uměleckého přednesu a v neposlední řadě kultivuje vkus žáků. Čítanka pokračuje v seznamování žáků s poezií a přináší ukázky z tvorby předních českých malířů a ilustrátorů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 4 pro 4. ročník ZŠ - Hana RezutkováPříručka učitele doplňuje ucelenou sadu materiálů literární výchovy jako složky předmětu český jazyk a literatura pro 8. třídy ZŠ a odpovídající ročníky víceletých gymnázií. Příručka nabízí náměty pro práci s učebnicí, komentáře k úkolům a jejich možná řešení, náměty k motivaci, hrám a další rozšiřující aktivity. Je to pomocník učitele na nelehké cestě k budování čtenářské gramotnosti žáků.Proč pracovat s příručkou učitele?- Poskytuje odbornou a metodickou oporu při práci s učebnicí.- Definuje očekávané výstupy a kompetence k učivu daného ročníku.- Nabízí inspiraci, jak motivovat žáky k zájmu o danou problematiku.- Uvádí řešení otázek a úkolů v učebnici. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 8 pro ZŠ a víceletá gymnázia - Příručka učitele - Karel ŠebestaHybridní verze učebnice čítanky nové generace je prostřednictvím QR kódů rozšířena o pestrou nabídku online materiálů zdarma, díky kterým budou hodiny literární výchovy ještě zajímavější a pro žáky inspirativní. Čítanky nové generace zohledňují moderní trendy propojující jazykovou a literární složku a napomáhají rozvoji čtenářské gramotnosti. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 6 pro ZŠ a víceletá gymnázia - Hybridní učebnice - Karel ŠebestaDruhý učební soubor bezprostředně navazuje na první a odpovídá požadavkům Společného referenčního rámce pro jazyky. V celém učebním souboru se realizuje osobnostní přístup k žákům, výběr materiálů a metody práce jsou přizpůsobeny psychice žáků středního školního věku. Velký důraz je kladen na motivaci, rozlišením učiva na základní, doplňující a rozšiřující se respektuje cílová skupina žáků. Postupně se rozšiřují poznatky z ruské kultury. Žák má širší prostor pro samostatné učení a pro sebehodnocení. Soustavný důraz je kladen na zvukovou stránku jazyka. Pracovní sešit je hlavní pomůckou pro procvičení, upevnění a opakování a ke kontrole jazykového učiva. Srozumitelnost zadání jednotlivých úkolů umožňuje i samostatnou práci. (patro.cz)
Podobné produkty ako Pojechali 2 pracovní sešit ruštiny pro ZŠ - Žofková HanaObsahuje ukázky moderní literatury od počátku 20. stol. k dnešku, prostřednictvím nichž mají žáci nejen možnost pozorovat vývoj literatury a seznámit se z významnými literárními osobnostmi, ale budou se moci zamýšlet i nad obecnými společenskými a filozoffilozofickými otázkami. Čítanka získala ocenění Nejlepší exponát na výstavě SCHOLA NOVA 2002. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka pro 9. ročník ZŠ - Hana Rezutková, Marta LískovcováPůvodní verze čítanky byla zkrácena a upravena podle požadavků RVP ZV. Čítanka 4, 1. ediční řada, přináší mnoho zajímavých ukázek z klasické české i světové dětské literatury. Navazuje na čítanky pro 2. a 3. ročník a poskytuje žákům přehled o některých dalších významných dílech pro mládež této věkové skupiny. Rozvíjí techniku čtení, čtení s porozuměním s prvky uměleckého přednesu. Čítanka pokračuje v seznamování žáků s poezií a přináší ukázky z tvorby předních českých malířů a ilustrátorů. Učebnice získala ocenění Zlatá stuha 1996. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 4 pro 4. ročník ZŠ, vázaná - Hana RezutkováČítanka je komponovaná jako výběrová, převažují texty prozaické, zastoupeny jsou i drama a lyrická poezie. V čítance se nachází minimum metatextů, náměty pro interpretační analýzu jsou obsaženy v Příručce učitele. Součástí čítanky je i slovníček základních literárněvědných pojmů.Od sedmého ročníku je zařazen i chronologický přehled autorů, na webových stránkách nakladatelství je podrobný slovníček autorů určený jak učitelům, tak i žákům. Po tematických celcích je řazen speciální blok nazvaný Hledání souvislostí, obsahující prvky vnější integrace, odkazy do ostatních především estetickovýchovných předmětů. Společně s navozeným kulturně historickým kontextem blok umožňuje hledání a nalézání vztahů. Na Hledání souvislostí vždy navazuje blok nazvaný Můžete si přečíst přinášející náměty pro další četbu dětí. Učebnice jsou organicky doplněny texty na internetových stránkách nakladatelství. Čítanka je členěna na základní část a na tzv. lištu. Informace na liště jsou orientované především na estetické a kontextové působení na žáka. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 9 pro ZŠ a víceletá gymnázia - Učebnice - Ladislava Lederbuchová, Monika StehlíkováČítanka je komponovaná jako výběrová, převažují texty prozaické, zastoupeny jsou i drama a lyrická poezie. V čítance se nachází minimum metatextů, náměty pro interpretační analýzu jsou obsaženy v Příručce učitele. Součástí čítanky je i slovníček základních literárněvědných pojmů.Od sedmého ročníku je zařazen i chronologický přehled autorů, na webových stránkách nakladatelství je podrobný slovníček autorů určený jak učitelům, tak i žákům. Po tematických celcích je řazen speciální blok nazvaný Hledání souvislostí, obsahující prvky vnější integrace, odkazy do ostatních především estetickovýchovných předmětů. Společně s navozeným kulturně historickým kontextem blok umožňuje hledání a nalézání vztahů. Na Hledání souvislostí vždy navazuje blok nazvaný Můžete si přečíst přinášející náměty pro další četbu dětí. Učebnice jsou organicky doplněny texty na internetových stránkách nakladatelství. Čítanka je členěna na základní část a na tzv. lištu. Informace na liště jsou orientované především na estetické a kontextové působení na žáka. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 7 pro ZŠ a víceletá gymnázia - Učebnice - Ladislava Lederbuchová, Eva BeránkováPříručka učitele provádí krok za krokem pracovní učebnicí Čítanka 2. Přináší nápady a tipy, jak oživit a prohloubit práci v hodině. Inspiruje k tomu, jak vést výuku přiměřeně různým typům žáků. Poskytuje náměty, jak k práci s Čítankou využít čtenářské karty Kouzelná cesta. PROČ PRACOVAT S PŘÍRUČKOU UČITELE? Poskytuje odbornou a metodickou oporu při výuce. Nabízí inspiraci, jak pracovat s učebnicí. Přináší nápady a tipy, jak oživit a prohloubit práci v hodině. Obsahuje náměty práce s textovými ukázkami a odkazy na doplňující literaturu. Inspiruje k tomu, jak vést výuku přiměřeně různým typům žáků. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 2 pro ZŠ - Příručka učitele (nová generace) - Petra Bubeníčková, Bronislava PodhajskáČítanka je určena pro výuku literární složky předmětu český jazyk a literatura v 7. ročníku základní školy a primě víceletého gymnázia. Obsahuje textové úryvky a literární učivo zpracované v souladu s RVP ZV. Čítanka je součástí ucelené řady učebních materiálů určených pro výuku literatury na 2. stupni základních škol a nižším stupni gymnázií. Hybridní verze učebnic nové generace je prostřednictvím unikátních kódů v zápatí stran rozšířena o pestrou nabídku online materiálů zdarma. Stačí na www.skolasnadhledem.cz zadat číselný či QR kód a žáci získají přístup k zajímavým videím, audionahrávkám, obrázkům a interaktivním cvičením. Tyto materiály jsou vždy společné pro danou kapitolu a pomohou žáky inspirovat a motivovat v učení a zároveň podpoří i jejich digitální kompetence. Více informací k unikátnímu hybridnímu systému Nakladatelství Fraus se dozvíte ZDE. V čítankách nové generace najdete: propojení a integraci jazykové a literární složky předmětu důraz na komunikační pojetí vzdělávání a rozvoj čtenářské gramotnosti kombinaci tematického (6. a 7. ročník) a chronologického přístupu (8. a 9. ročník) texty přiměřeného rozsahu, vhodné pro práci v hodině výběr několika textů ke každému tématu různorodé texty literární i neliterární stručné výklady, definice literárních pojmů a medailonky autorů otázky a úkoly trojí úrovně: úzce vázané na úryvky, zaměřené na hledání širších souvislostí, orientované na mezipředmětové vazby přehledné shrnutí celého tématu na konci každé kapitoly (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čítanka 7 pro ZŠ a VG - Hybridní učebnice (nová generace) - Karel Šebesta