Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Výchova rodičů 5 - Sergej N. Lazarev
V manželském životě má každý své vlastní touhy a každý je má rozvíjet a bránit. Tvrdá a sobecká obrana vlastní touhy však může ponížit partnera a vést k rozvodu. Jestliže však má člověk v duši lásku a je připraven ke kompromisu, pak může dosáhnout naplnění žádaného, aniž by druhého ponižoval nebo nějak omezoval. Silná ukřivděnost na úrovni podvědomí je touhou zabít toho, kdo nám ukřivdil, a při potlačeni takové touhy se mechanizmus zničení obrací proti nám samým. Pokud pochopíme, že pocit křivdy je jen primitivním pokusem o výchovu druhého, můžeme primitivní výchovu nahradit konkrétními činy, které pomohou druhému, aby se změnil.
Podívejte se také mora btom 5 n
Výchova rodičů 2 - Sergej N. Lazarev
To, co nazýváme budoucností, je nová realita, jež se nachází v jiných světech. Není to jen obyčejná fyzická realita, nacházející se v jemné rovině. Jednotlivé části budoucnosti jsou před tímto světem uzavřeny a nachází se v jiných dimenzích. Skrze duše našich potomků, přebývajících v budoucnosti, můžeme kontaktovat jiné světy a získávat informace o tom, co se stane. Ovšem proto, abychom se dotkli budoucnosti, je nejdřív nutné naučit se budoucnost ztrácet. A protože budoucnost nejen vytušíme, ale v jemné rovině jsme s ní i propojeni, potom roztržení spojení s jinými světy a s možnou budoucností prakticky u každého způsobuje deprese a neuvědomělou nechuť žít…
Podívejte se také MORA BTOM 5 N (560575)
Výchova rodičů 1 - Sergej N. Lazarev
Tato kniha věnuje tolik pozornosti duchovnímu stavu rodičů z toho důvodu, že hlavním faktorem výchovy dětí je právě směr, kterým se rozvíjejí rodiče dětí, cíle, které rodiče dětí upřednostňují, a smysl života, který rodiče vyznávají. To jsou milníky, které určují dětem cestu životem. Dalším důležitým faktorem je to, jak se rodiče chovají jeden k druhému, jaký mají vztah k sobě navzájem. A posledním významným vlivem na život dětí je životní zkušenost rodičů ale i ostatních předků, jejich rodová emocionální a behaviorální genealogie.
Podívejte se také ohrivac vody mora tom 5 n
Podívejte se také
- Richter Czech RN.95L.5.N (0929-32062)
- Útěk Kryšpína N. (978-80-00-06520-5)
- Nerezové číslo 5 v plochém „2D“ provedení. RICHTER RN.95L.5.N
- DENSO U20ESR-N (U20ESR-N)
- DENSO U31ESR-N (U31ESR-N)
- N&D PRIME cat kitten chicken & pomegranate 5 kg (8010276032706)
- NEBULO vel. č. 2, 4, 6, 8, 10, přírodní - sada 5 ks (HEK-N-5)
- N&D low grain cat adult lamb & blueberry 5 kg (8010276032768)
- N&D low grain cat neutered chicken & pomegranate 5 kg (8010276032751)
- Stagg KALI-KID10-N (KALI-KID10-N)
- Roadstar HRA-1500/N (HRA-1500/N)
- Stagg SA35 DSCE-N (SA35 DSCE-N)
- Stagg CAJ-KID N (CAJ-KID N)
- A4tech N-708X V-Track (N-708X)
- Stagg CAJ-BONGO-N (CAJ-BONGO-N)
- N&D OCEAN grain free cat adult herring & orange 5 kg (8010276036711)
- verbatim 2 5 store n go usb hdd 1tb ii cerny 53194
- DXRACER Formula OH/FD01/N (OH/FD01/N)
- Technics EAH-AZ40E-N zlatá (EAH-AZ40E-N)
- Redukce MMCX na N-Male (MMCX-N-M)
Zdravé sebevědomí - Sergej N. Lazarev
Ve svých knihách hovořím o pokusech poznat v sobě Božské.V této knize uvádím několik variant mého chápání jakéhokoliv problému. Já sám, abych něco pochopil, potřebuji několik stovek variant přístupu k jednomu problému. Dříve jsem v knihách uváděl jen jednu variantu, a to jako souhrnný výsledek. Nyní ukazuji několik takových variant, neboť chápu, že jakýkoliv závěr může být podroben dalšímu rozvoji, tedy může se změnit. V lidské logice nemůže být nic ustrnulého, neboť nic lidského není věčné.Podstatou jakéhokoliv uzdravení je změna člověka. A v první řadě změna jeho myšlení a náhledu na svět, nikoliv stravování a způsobu života.Doufám, že mé knihy pomohou čtenářům v blahodárných změnách ducha, duše a těla.
Objev podobné jako Zdravé sebevědomí - Sergej N. Lazarev
Zdraví člověka - Sergej N. Lazarev
Hlavním cílem mnoha lidí, kteří čtou knihy S.N. Lazareva a přicházejí na jeho semináře, je vyřešit některé ze svých problémů. Mnohdy jsou to totiž právě vážné nemoci a problémy, které je přivádějí ke snaze o pochopení toho, co je to život, k otázkám, v čem spočívá jeho smysl, zda existuje souvislost mezi minulostí a budoucností, zda platí takový pojem jako karma, jaké dopady mají lidské neřesti či jak své neřesti odčinit. Ne všichni lidé se ale dokáži zorientovat v tak obrovském množství informací, které k nám přicházejí ze všech stran. Současné zdravotnictví v podstatě funguje tak, že nemoc buď přemění na jinou, nebo její akutní formu převede do chronické. V důsledku toho člověk sice nezažíva silné utrpení, ale nemoc nikam nezmizí. Sergej N. Lazarev objevil, že vyléčit se je možné skrze pochopení. Když člověk porozumí zákonům bytí a uvědomí si, co je skutečně dobré a co špatné, pak nemoc zmizí sama od sebe. Pochopení léči lépe než léky. Vesmírné zákony a principy, jejichž znalost opravdové pochopení, jsou popsány v této knize.
Objev podobné jako Zdraví člověka - Sergej N. Lazarev
Dotknutí se budoucnosti - Sergej N. Lazarev
Člověk stoupá k Bohu jakoby po schodišti. Není přitom závislý na schodu, který právě nechal za sebou, ale na tom, který má zrovna před sebou. A aby se zvedl na další, musí nějaký čas žít pro něj, cítit ho, učinit ho svým cílem - to je nevyhnutelné. Jenže jakmile tohle zvládne, zvykne si a na dalším schodu se postupně dostavuje pocit jistoty; musí z něj spadnout dolů. V takovém případě ztrácí kontakt se schodem, který měl před sebou, a už není spojen s tím, který je za ním. A právě v tomto okamžiku rozpadajícího se bytí záleží na tom, nakolik se člověk vynasnaží zachovat v sobě lásku ke Stvořiteli. Čím větší štěstí, čím větší vzplanutí lásky zakouší, když se dotýká nových lidských hodnot, tím větší bolest musí po čase přestát, aby jeho duše k těmto hodnotám příliš nepřirostla! Proto ty útrapy, proto ta muka. Nakolik je člověk připraven k ochraně a zachování pocitu lásky, natolik se katastrofa stává soutěží, v které se člověk rozvíjí, a neštěstí se pro něj stává cvičnou překážkovou dráhou.
Objev podobné jako Dotknutí se budoucnosti - Sergej N. Lazarev
Člověk budoucnosti 1 - Sergej N. Lazarev
"Poznáte pravdu a pravda vás učiní svobodnými." Jan 8:32 Výsledky mého výzkumu v oblasti bioenergetiky jsou podmíněny mým třicetiletým bádáním v této oblasti, pochopením světa z filozofického hlediska a také přesvědčivým potvrzením základních filozofických a teoretických předpokladů v mé praktické práci. V současné době čelí lidstvo vážným problémům a na tom, zda je dokáže vyřešit či nikoliv, závisí naše budoucnost. Má se zato, že hlavní problémy jsou způsobeny ekologickými problémy, hrozbou jaderné války a desítkami dalších vnějších příčin. Ve skutečnosti však hlavní příčina neutěšené situace spočívá v samotném člověku. Abychom mohli změnit svět, musíme nejprve změnit sami sebe. Změnit sám sebe je mnohem složitější než okolní svět. Cesty, které nám nabízí současní filozofové a učitelé jsou v lepším případě pokusem přehodnotit získané znalosti, zatímco hlavní úsilí je potřeba zaměřit na pochopení světa a hledání cest pro seberozvíjení. Výzkum, kterým se zabývám, má za cíl v prvé řadě pochopit, kdo je člověk, co je to vědomí, podvědomí a Vesmír. S.N. Lazarev
Objev podobné jako Člověk budoucnosti 1 - Sergej N. Lazarev
Vztah k budoucnosti - Sergej N. Lazarev
Ve čtvrtém díle nám autor odpovídá na často kladené otázky naší budoucnosti.
Objev podobné jako Vztah k budoucnosti - Sergej N. Lazarev
Systém, který léčí - Sergej N. Lazarev
Výsledky výzkumů Sergeje Lazareva v bioenergetice jsou dány dvaceti lety práce v této oblasti, filosofickým pochopením světa a také přesvědčivým praktickým ověřením všech základních filosofických a teoretických předpokladů. Autor se pokusil odhalit příčiny neutěšeného fyzického stavu lidí, ukázat možnosti a způsoby jeho změny prostřednictvím korekcí jemných struktur pole, formulovat, co je to gramotný vztah k bioenergetice a k rozvoji schopností a možností člověka. Základem proměny našeho ducha, naší duše se musí stát pochopení světa, který nás obklopuje, a tvrdá sebekázeň - to je dnes bezpodmínečný předpoklad přežití člověka jako druhu. V knize jsou poskytnuty informace nezbytné k tomu, abychom si uvědomili složitost problémů, které dnes vyvstaly před každým člověkem. Protože v posledních letech se značně vyostřily všechny energetické procesy na Zemi a to, čemu říkáme v bioenergetice karma, tedy zákon odplaty, funguje nesrovnatelně rychleji než dřív. Mnozí čtenáři se v knize setkají s velmi nečekanými a pro ně zcela novými informacemi, které budou připomínat scény ze světa sci-fi. Sergej Lazarev je však badatel, a i kdyby se vám zdály uvedené závěry a fakta co nejfantastičtější, je to naše dnešní skutečnost, mnohokrát prověřená a potvrzená výsledky jeho práce.
Objev podobné jako Systém, který léčí - Sergej N. Lazarev
Diagnostika karmy 7 - Sergej N. Lazarev
Abychom přestali na všem lpět, se musíme zbavit závislosti na tom, co tvoří základ lidského štěstí. K tomu je potřeba se povznést nad lidské já. Toto odpoutání je možné tehdy, když se opěrný bod přenáší na Božské. Abychom přišli k Božskému, musíme projít mučivým procesem odvrácení se od lidského. Musíme se naučit zachovávat lásku, když se základy lidského otřásají. Člověk – to je v první řadě živočich a živá bytost obecně. A hodnoty každé živé bytosti se omezují na tři instinkty. Prvním z nich je instinkt vzniku a zachování života. S ním jsou spojeny dva následující instinkty. Druhým je instinkt pokračování života. Je spojen s dýcháním, jídlem, sexem. Tvoří základ rodiny, lidské lásky a vztahů. Třetím instinktem je instinkt řízení. Souvisí-li druhý instinkt s utvářením, pak třetí se zničením. Je základem vůle, intelektu a schopností. Nakolik při útlaku všech tří instinktů člověk zachovává lásku k Bohu, natolik přes živočišné a lidské začíná prosvítat Božské.
Objev podobné jako Diagnostika karmy 7 - Sergej N. Lazarev
Žena a muž - Sergej N. Lazarev
Žena a muž budou vždy v konfliktu, neboť konflikt je vývoj. Ale schopnost správně vytvořit konflikt, za pravidelného omezování či povzbuzování muže, je velké umění. Dokonce, i když žena prožila s manželem desetiletí, v některých okamžicích musí zůstávat nepřístupnou. To ho donutí vydávat energii a rozvíjet se.
Objev podobné jako Žena a muž - Sergej N. Lazarev
Diagnostika karmy Algoritmus života - Sergej N. Lazarev
Během života si člověk vypracovává tendenci rozdělování energie a jeho duše pravidelně prochází zkouškou, a to: co je pro ni důležitější – jednota s Bohem, nebo s tímto světem? A na tomto výběru závisí celý další život. Člověk vidí svět takovým, jakým ho očekává vidět, a dokonce i když se realita liší od očekávané představy, člověk se chová v rámci svého modelu. Když se domníváme, že vidíme okolní svět v jeho úplně reálné skutečnosti, naivně se mýlíme. Každá živá bytost vytváří emocionální model okolního světa. Dá se říct, že je to jeho obraz světa. Jeho podpora a rozvoj zabírají velmi mnoho energie. Ale ve skutečnosti nevidíme reálný svět. Žijeme ve světě vytvořeném našimi myšlenkami a emocemi a reagujeme na svět v rámci našeho modelu a nemilosrdně odhazujeme to, co mu neodpovídá. A když se náš model začíná příliš lišit od skutečnosti, stále agresivněji ho bráníme, potom propadáme sklíčenosti, jsme nemocní a umíráme. Na změnu modelu světa je spotřebováno velmi mnoho sil.
Objev podobné jako Diagnostika karmy Algoritmus života - Sergej N. Lazarev
Schopnosti a šťastný osud - Sergej N. Lazarev
Z hlediska Božského principu jsou stejným kapitálem jako peníze, auto či vila i schopnosti člověka, jeho duševní vlastnosti, moudrost a osud. Tato úroveň připoutanosti skýtá největší pýchu, největší agresi a nejtěžší nemoci. Jde o to, že každý člověk ví: když mám peníze, mohu o ně již zítra přijít. Lidé duchovní tuto úroveň překonávají poměrně snadno, ale je tu pokušení příliš ulpět na rodině, postavení ve společnosti, milované práci - a touha reagovat agresí, když se tohle vše hroutí, je mnohem větší a blokuje se těžkými chorobami, zraněními a neštěstími. Stejně jako umírá tělo, umírají i naše schopnosti a duševní kvality. Nejtrvalejším kapitálem je moudrost. Velebení a láska k moudrosti jiného člověka či sebe sama je tím největším pokušením. Ulpění na moudrosti vyvolává tu největší agresi. Odsud pochází podobenství o andělovi, který svou moudrost stavěl výš než Boha a nakonec se Boha zřekl a stal se Ďáblem. Po čtyřiceti devíti životech se osud člověka rozpadá a s ním zaniká i lpění na moudrosti. Lidé skutečně moudří se stávají z jedinců s těžkým osudem, kteří přestáli mnohé strázně a neštěstí a uměli je přijmout jako očistu, protože pochopili, že opírat se mohou nikoliv o moudrost a osud, ale pouze o lásku k Bohu.
Objev podobné jako Schopnosti a šťastný osud - Sergej N. Lazarev
Zdraví člověka - Projevy pýchy - Sergej N. Lazarev
Pýcha znamená obvykle nadřazení a velebení sebe samého a opovržlivý postoj k ostatním. Ve skutečnosti se jedná jak o nechuť žít, zoufalství, nelásku k sobě, nelásku k lidem, tak i pocit, že svět je nerozumný a krutý… To vše jsou projevy pýchy. Zdálo by se, že k překonání pýchy stačí zbavit se všech těchto vlastností. Ale z nějakého důvodu se to lidem už více než dva tisíce let nedaří… Tato kniha je výsledkem dlouholetého výzkumu a těžkých životních zkoušek. K pravému pochopení nedochází na úrovni vědomí, ale na úrovni citů. City samy o sobě ještě nejsou pochopením. Musí z nich vzniknout obraz, který spojí všechny informace do jediného celku. Tento obraz se vytváří mnohonásobným opakováním. Aby člověk něco pochopil, musí mu být ukázána jedna a tatáž pravda z různých úhlů pohledu, z různých hledisek. Hlubokou a vážnou myšlenku je nutno vysvětlovat ze všech stran a vracet se k ní znovu a znovu.
Objev podobné jako Zdraví člověka - Projevy pýchy - Sergej N. Lazarev
Zdraví člověka - Překonaní pýchy - Sergej N. Lazarev
Všechny problémy a všechny nemoci začínají pýchou, a proto uzdravení začíná vždy překonáním pýchy, návratem k Bohu, lásce a víře. Poté je nutné změnit svůj charakter, způsob života, své zvyky. Je sice pravda, že to nezaručuje zdraví a blahobyt, ale vždy to pomáhá duši. Vždyť přece duše je tím hlavním; vlastní štěstí je třeba posuzovat nikoli podle toho, jak jsme zdraví a kolik máme peněz, blahobytu, uznání, respektu a tak dále, hodnotit musíme v první řadě stav vlastní duše: nakolik máme duši harmonickou, kolik lásky a radosti v ní máme, nakolik přijímáme vůli Všemohoucího a cítíme rozumnost všeho bytí. Pokud je naše duše v pořádku, všechno ostatní bude následovat.
Objev podobné jako Zdraví člověka - Překonaní pýchy - Sergej N. Lazarev
Zdraví člověka - Tajemství šťastné rodiny - Sergej N. Lazarev
Rodina je živý organismus, který se buď rozvíjí, nebo degraduje a umírá. Hlavním zákonem rozvoje je zákon jednoty a boje protikladů. Manžel a manželka jsou protiklady: mají různé názory, každý se snaží dosáhnout svých tužeb a přání. Současně musí oba zohlednit hledisko své „druhé polovičky“ a přizpůsobovat se jeden druhému.Aby manželé mohli společně žít a vzájemně vycházet, musí posilovat jednotu. Jednota je tím základem, na kterém se rozvíjí protiklady. Jednota se posiluje a rozvíjí prostřednictvím upřímnosti, vzájemné péče, soucítění jednoho s druhým, společných aktivit a činností.Aby se rozvíjela rodina, měl by se rozvíjet také každý z manželů. Do jaké míry se člověk rozvíjí, každý den se snaží vylepšovat vlastnosti svého charakteru a usiluje o to, aby se stal ještě více milujícím, duševně pružným a upřímným, do té míry v jeho duši narůstá láska a natolik pevnější a stmelenější bude jeho rodina. Právě ten, kdo usiluje o vlastní rozvoj, může počítat se zdravou a harmonickou rodinou.Pamatujte si, že hlavním cílem není rodinný blahobyt. Hlavním cílem je štěstí a blahobyt v duši. Kdo umí být šťastný ve svém nitru, k tomu přijde i vnější štěstí. Hlavní není to, co máte v rukou, ale to, co je ve Vaší duši.
Objev podobné jako Zdraví člověka - Tajemství šťastné rodiny - Sergej N. Lazarev
Zdraví člověka - Nebezpečí duchovního života - Sergej N. Lazarev
Duchovnost je jako vrchol hory - představuje velké možnosti, ale také velká nebezpečí. Podání duchovnosti jako požehnání, jako štěstí, jako záruky toho, že člověk bude dokonalý, a zároveň mírně odmítavý postoj k hmotným hodnotám - to je pohanský, primitivní přístup. Co se děje s duší, která zapomíná na Boha? Když duše ztrácí potřebu v Nejvyšším, potřebu v lásce, pak si musí najít nějakou alternativu - něco, co bude uctívat. Po lásce je nejvyšší hodnotou duchovnost. Když přestáváme chápat, co je to duše, která spojuje všechny protiklady světa, začneme uctívat duchovnost. Ten, kdo se snaží oprostit od všeho materiálního a usiluje o duchovno, nakonec začne degradovat a v jeho duši se začnou tvořit démonické tendence. Uctívání duchovnosti nevyhnutelně vede ke krachu duchovnosti i krachu budoucnosti.
Objev podobné jako Zdraví člověka - Nebezpečí duchovního života - Sergej N. Lazarev
Práce na sobě Diagnostika karmy 6 - Sergej N. Lazarev
Existuje několik úrovní lidských hodnot. Nejprve je to materiální úroveň. Závislost na této úrovni rodí lidi bezcharakterní, přízemní, chamtivé, lakomce. První duchovní úroveň – to jsou vztahy, schopnosti, intelekt. Závislost na vztazích rodí žárlivost, podezíravost, urážlivost. Závislost na schopnostech a intelektu způsobuje povýšení vlastní důležitosti, přání všechny přemoci, krutě řídit okolní lidi. Druhá, vyšší úroveň duchovnosti – to jsou šlechetnost, ideály, principy, sny, cíle, naděje. Závislost na nich rodí neustálý konflikt, nespokojenost s okolní společností i lidmi. Agrese se může rozvíjet velmi pomalu, ale přitom silně. Třetí, ještě důležitější úroveň duchovnosti – to jsou morálka, mravnost, tedy duchovnost, která přechází v lásku k lidem.
Objev podobné jako Práce na sobě Diagnostika karmy 6 - Sergej N. Lazarev
Diagnostika karmy 7 - Překonání citového štěstí - Sergej N. Lazarev
Pokračovaní výkladu autora o překonání strachu z budoucnosti, stárnuti, smrti. O tom, kdo jsme a co je smyslem našeho života.
Objev podobné jako Diagnostika karmy 7 - Překonání citového štěstí - Sergej N. Lazarev
Diagnostika karmy 6 - Stupně k božskému - Sergej N. Lazarev
Další rozbory případů autorových pacientů potvrzují, že příčiny současných obtíží spočívají mnohdy v našich postojích ke světu.
Objev podobné jako Diagnostika karmy 6 - Stupně k božskému - Sergej N. Lazarev
Diagnostika karmy 8 - Dialog se čtenáři - Sergej N. Lazarev
Pokračování 5. dílu, odpovědi na často se opakujicí otázky. Výklad zákonitostí vytvářejících karmu.
Objev podobné jako Diagnostika karmy 8 - Dialog se čtenáři - Sergej N. Lazarev
Zdraví člověka - Lék na všechny nemoci - Sergej N. Lazarev
Naše zdraví a blahobyt úzce souvisí se stavem naší duše. Energetické procesy přeměny našich citů a pocitů v osud a zdraví nejsou okamžité. Tyto procesy probíhají v našem podvědomí roky a desetiletí.Každý člověk musí přivádět do pořádku svou duši, své city, chápat, že jeho zdraví závisí na něm samém, a ne na lékaři nebo knězi, který údajně odpouští hříchy. Zdraví člověka závisí na tom, zda má v duši dostatek lásky.Zdrojem prosperity, zdraví, harmonie v rodině, zdrojem všeho, čemu říkáme štěstí, je láska, která nás spojuje se Stvořitelem. Schopnost udržet ve své duši cit lásky, aniž bychom se hněvali, litovali, hledali viníky, je schopnost zachovat si nejen své vlastní zdraví, ale také zdraví svých potomků.Bude-li láska - bude i energie, bude-li energie - bude i budoucnost. Bude-li budoucnost - bude i přítomnost.
Objev podobné jako Zdraví člověka - Lék na všechny nemoci - Sergej N. Lazarev
Vztahy - Základní zákonitosti fungování mezilidských vztahů - Sergej N. Lazarev
Tato kniha je desátou z 13-ti dílné série knih Sergeje N. Lazareva Diagnostika karmy. V denníkové formě a za použití příkladů ze své léčitelské praxe zde S .N. Lazarev pokračuje v popisu svého odhalování vesmírných zákonů a objasňuje, jak se promítají do vztahů mezi lidmi. Vysvětluje příčiny vzniku nejobvyklejších problémů a poskytuje návod, jak tyto problémy řešit, jak nad sebou správně a samostatně pracovat, aby pominuly.
Objev podobné jako Vztahy - Základní zákonitosti fungování mezilidských vztahů - Sergej N. Lazarev
Cesta ke zdraví člověka skrze uzdravení duše - Sergej N. Lazarev
Duše je primární. A proto dokud je pro nás duše důležitější než tělo a duch, do té doby jsme zdraví. Jakmile však postavíme na první místo své tělo nebo svou budoucnost, blahobyt či duchovní struktury, začneme mít problémy. Pokud máme problémy s duší, potom se jemné úrovně duše postupně zbavují energie a energie budoucnosti začíná odcházet …
Objev podobné jako Cesta ke zdraví člověka skrze uzdravení duše - Sergej N. Lazarev
Láska a žárlivost - Pravda o skutečné podstatě lásky - Sergej N. Lazarev
Tato kniha je čtvrtou z 13-ti dílné série knih Sergeje N. Lazareva Diagnostika karmy. V denníkové formě a za použití příkladů ze své léčitelské praxe zde S .N. Lazarev pokračuje v popisu svého odhalování vesmírných zákonů a objasňuje, jak se promítají do vztahů mezi lidmi. Vysvětluje příčiny vzniku nejobvyklejších problémů a poskytuje návod, jak tyto problémy řešit, jak nad sebou správně a samostatně pracovat, aby pominuly.
Objev podobné jako Láska a žárlivost - Pravda o skutečné podstatě lásky - Sergej N. Lazarev
Zdraví člověka - 40 otázek o duši, osudu a zdraví - Sergej N. Lazarev
Ke každému člověku lze najít jeho vlastní klíč, s každým člověkem je potřeba mluvit jeho jazykem, a proto když odpovídám na dopisy čtenářů, vycházím především z charakteristik osobnosti člověka, jeho charakteru, historie jeho rodu, rodiny. Odpovídaje na dopisy jsem se snažil spojit znalost zákonů Vesmíru, tedy nejobecnější informace, s individuálním přístupem ke každému člověku.
Objev podobné jako Zdraví člověka - 40 otázek o duši, osudu a zdraví - Sergej N. Lazarev
Hudební výchova 5
5-66 V poslední učebnici z řady hudební výchovy pro 1. stupeň je zachována koncepce učebnic předchozích. Do učebnice jsou tematicky zařazeny písně, které jsou doplněny hudební naukou (taktování, nota šestnáctinová, lidová hudba, J. S. Bach, swing, jazz apod.).
Objev podobné jako Hudební výchova 5
Hravá hudební výchova 5 - učebnice
Učebnice Hravá hudební výchova 5 je sestavena pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat - metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Doplňuje ji pracovní sešit, který umožňuje žákům formou rozmanitých úloh si důkladně a zábavně procvičit učivo. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat. V souladu s RVP ZV Děti na prvním stupni jsou bezprostřední, mají velkou představivost a nebojí se otevřít. Neomezujme je ve tvoření. Poskytněme jim různorodé podněty ve srozumitelné formě. Pomocí naší Hravé hudební výchovy a mnoha pestrých námětů na činnosti, které jsme pro Vás připravili v metodické příručce, můžete děti rozvíjet v mnoha rovinách jejich osobnosti. Prožijete s žáky spousty perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. Bohatá náplň pestrých činností rozvíjí v žácích nejen kladný vztah k hudbě, ale zlepšuje jejich soustředění, motivaci a napomáhá k seberealizaci. Naučí se uvolnit. Zlepší se sociální inteligence žáků. Společné prožitky, kdy souhra všech vytvoří nejen zvukově bohatou píseň, ale i sblíží děti v kolektivu. Hravá hudební výchova netíhne k teorii. K ní se děti dostávají až od vlastního hudebního prožitku a následně ji uplatňují v dalších činnostech. Při námi sestavených cvičeních žáci zapojují obě hemisféry. Sluchové činnosti zlepšují intonaci, což má příznivý vliv na učení jazyků. Hudební myšlení rozvíjí například i matematické dovednosti. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem. UČEBNICE OBSAHUJE: skládá se z 10 tematicky zaměřených kapitol, které jsou provázány s tématy probíranými ve vlastivědě a přírodovědě je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím; zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat; metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy; důraz je kladen také na propojení s výtvarnou výchovou, k čemuž přispěla spolupráce se zkušenou odbornicí na tuto problematiku doplňuje ji pracovní sešit, ve kterém si žáci mohou důkladně procvičit hudebněnaukové učivo a v němž také najdou přílohu s novými kartičkami s hudebními značkami, hudebními nástroji a jejich názvy apod. má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií kapitoly jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků či dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí zahrnuje slovníčky probraných pojmů a hudebních skladatelů a rejstřík využitých písní k učebnici a pracovnímu sešitu je dostupné CD s nahrávkami poslechových skladeb, rozezpívání i písní; písně jsou k dispozici se zpěvem i bez zpěvu
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 5 - učebnice
Výtvarná výchova pro 5. ročník
S novou koncepcí naší výtvarné výchovy objeví žáci svoji individualitu a hodiny je budou bavit. :-) Každá kapitola obsahuje seznam pomůcek, které žák bude potřebovat, vybízí k zamyšlení nad daným tématem a nechybí ani podrobný popis, jak pracovat. Obsahuje vždy několik úkolů, které vedou k procvičení právě probírané výtvarné techniky. Základy výtvarného projevů žáci zvládli již v předchozích letech. Seznámili se s liniemi a tvary, se základními, podvojnými a doplňkovými barvami, bez problémů používají další výtvarné materiály. V tomto sešitě všechny svoje vědomosti a dovednosti prohloubí při tvorbě úkolů s náročnějším zadáním. Žáci se naučí používat výtvarné techniky jako: kresba, malba, tisk, koláž a kombinovaná technika a budou se učit poznávat vlastnosti jednotlivých výtvarných materiálů. Proč začít s výtvarnou výchovou od Taktiku: Důraz na individualitu a nejen výtvarný projev žáků Rozvoj smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků Kapitoly obsahují vždy několik možností jak témata procvičit Spousta námět, doporučení, postupů a technik Učivo doprovází spousta fotografií, ilustrací a zábavných hříček
Objev podobné jako Výtvarná výchova pro 5. ročník
Hravá hudební výchova 5 - pracovní sešit
Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Pracovní sešit Hravá hudební výchova 5 je sestaven pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Doplňuje učebnici a umožňuje žákům si formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat. V souladu s RVP ZV Děti na prvním stupni jsou bezprostřední, mají velkou představivost a nebojí se otevřít. Neomezujme je ve tvoření. Poskytněme jim různorodé podněty ve srozumitelné formě. Pomocí naší Hravé hudební výchovy a mnoha pestrých námětů na činnosti, které jsme pro Vás připravili v metodické příručce, můžete děti rozvíjet v mnoha rovinách jejich osobnosti. Prožijete s žáky spousty perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. Bohatá náplň pestrých činností rozvíjí v žácích nejen kladný vztah k hudbě, ale zlepšuje jejich soustředění, motivaci a napomáhá k seberealizaci. Naučí se uvolnit. Zlepší se sociální inteligence žáků. Společné prožitky, kdy souhra všech vytvoří nejen zvukově bohatou píseň, ale i sblíží děti v kolektivu. Hravá hudební výchova netíhne k teorii. K ní se děti dostávají až od vlastního hudebního prožitku a následně ji uplatňují v dalších činnostech. Při námi sestavených cvičeních žáci zapojují obě hemisféry. Sluchové činnosti zlepšují intonaci, což má příznivý vliv na učení jazyků. Hudební myšlení rozvíjí například i matematické dovednosti. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem. PRACOVNÍ SEŠIT OBSAHUJE: skládá se z 10 tematicky zaměřených kapitol, které jsou provázány s tématy probíranými ve vlastivědě a přírodovědě doplňuje učebnici a umožňuje žákům si formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím; zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat; metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy; důraz je kladen také na propojení s výtvarnou výchovou, k čemuž přispěla spolupráce se zkušenou odbornicí na tuto problematiku má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií kapitoly jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k učení a napomohly jim k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí zahrnuje přílohu s kartičkami, na kterých jsou vyobrazeny vybrané hudební značky a další prvky spojené s hudebněnaukovým učivem, dále hudební nástroje a jejich názvy publikaci uzavírá obrázek klaviatury s vyznačenými vybranými oktávami a jmény daných not a zvětšená notová osnova k procvičování polohy not v houslovém klíči; formou QR kódu jsou také připojeny prázdné notové osnovy k učebnici a pracovnímu sešitu je dostupné CD s nahrávkami poslechových skladeb, rozezpívání i písní; písně jsou k dispozici se zpěvem i bez zpěvu
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 5 - pracovní sešit
Hravá hudební výchova 5 - metodická příručka
Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky hudební výchovy pro 5. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě. S všemi třemi publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. Metodická příručka je úzce spjata s pracovními sešity a učebnicemi. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím, zároveň obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikacemi lze kreativně pracovat a volit dle momentální nálady ve třídě a potřeby. K dispozici je více aktivit, než využijete. Metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Moderní a atraktivní grafické zpracování se vyznačuje přehlednou strukturou a kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem. METODICKÁ PŘÍRUČKA OBSAHUJE: skládá se z úvodní části, ve které je podrobně vysvětleno, jak používat metodickou příručku, učebnici a pracovní sešit, dále z 10 kapitol obsahujících pokyny k práci s tématy v jednotlivých publikacích a seznamu nahrávek obsahuje náhledy stran z učebnice a pracovního sešitu, v nichž je zaneseno řešení jednotlivých úloh pokyny v metodické příručce jsou doprovázeny odkazy na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což může pomoci i méně zkušeným vyučujícím; zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, ze kterých může učitel/ka vybírat, a je tedy možné se všemi publikacemi kreativně pracovat; zajišťuje mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno formou piktogramů v rámci estetickovýchovných předmětů je do ní zařazeno užší propojení s výtvarnou výchovou — ke každému tematickému bloku předkládáme metodicky zpracované návrhy výtvarných činností podporujících především umělecké osvojování světa žáky k metodické příručce, učebnici a pracovnímu sešitu jsou dostupná CD s nahrávkami poslechových skladeb, rozezpívání i písní, které jsou k dispozici se zpěvem i bez zpěvu součástí jsou QR kódy, díky kterým si vyučující může snadno pustit nahrávku z internetu vyučující může při přípravě hodin využívat strany na poznámky
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 5 - metodická příručka
Hravá slohová výchova 5 - pracovní sešit
Pracovní sešit obsahuje 18 slohových témat, které odpovídají učivu 5. ročníku. Najdete v něm pestrou nabídku žánrů písemného a komunikačního projevu. Sešit využívá metody tvůrčího psaní a skupinové práce. Pracovní sešit je součástí ucelené koncepce pro výuku českého jazyka na 1. stupni základních škol. V rámci této koncepce si učitelé mohou doplnit tradiční učebnice a pracovní sešity o další pomůcky, které komplet dotvářejí. V souladu s RVP ZV Jednotlivá témata jsou zpracována do více cvičení, která přiměřeně gradují a dovedou žáka k samostatnému písemnému projevu. Hravá slohová výchova pokrývá výuku slohu na celý školní rok. Hravý sloh zohledňuje zájmy současného žáka, které stále více zasahují do písemného projevu dětí. Rozvoj představivosti a obrazotvornosti podpoří bohaté využití obrazového materiálu Jsou zde využívány metody tvůrčího psaní a skupinové práce Učí žáka vyjádřit své pocity Obsahuje například témata: dialog, anketa, vypravování s personifikací, rozhovor, charakteristika postavy, práce s příslovím, dokončení příběhu a další...
Objev podobné jako Hravá slohová výchova 5 - pracovní sešit
Výchova rodičů Rodinné, manželské problémy, Nevěry: Člověk budoucnosti 5 (978-80-907984-0-3)
Kniha - autor S.N. Lazarev, 284 stran, česky V manželském životě má každý své vlastní touhy a každý je má rozvíjet a bránit. Tvrdá a sobecká obrana vlastní touhy však může ponížit partnera a vést k rozvodu. Jestliže však má člověk v duši lásku a je připraven ke kompromisu, pak může dosáhnout naplnění žádaného, aniž by druhého ponižoval nebo nějak omezoval. Silná ukřivděnost na úrovni podvědomí je touhou zabít toho, kdo nám ukřivdil, a při potlačeni takové touhy se mechanizmus zničení obrací proti nám samým. Pokud pochopíme, že pocit křivdy je jen primitivním pokusem o výchovu druhého, můžeme primitivní výchovu nahradit konkrétními činy, které pomohou druhému, aby se změnil.
Objev podobné jako Výchova rodičů Rodinné, manželské problémy, Nevěry: Člověk budoucnosti 5 (978-80-907984-0-3)
Mediální výchova (978-80-7402-408-5)
Kniha - autor Jan Závodný Pospíšil; Lucie Sára Závodná, 108 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Média jsou neodmyslitelnou součástí dnešního světa. Z billboardů se na nás valí reklamní slogany, každý den vycházejí desítky novin a časopisů. Televizní a internetové zpravodajství patří k nejsledovanějším informačním kanálům, diskuse na sociálních sítích se snaží ovlivňovat naše postoje. Médiím nelze uniknout. Je ale potřeba naučit se je vnímat, rozklíčovat, co nám chtějí sdělit, a rozpoznat objektivní informace od těch, které se nám média snaží "podsunout". To je nutné zejména v současnosti, kdy je internet a sociální sítě přetížen záplavou sdělení. Mediální výchova je již stálým předmětem českého školství. Druhé vydání úspěšné učebnice pomáhá v orientaci v problematice - předkládá srozumitelným a názorným způsobem poznatky spjaté s historií a vznikem prvních mediálních titulů, obeznamuje se zásadami žurnalistiky, uplatněním modeních médií a využitím...
Objev podobné jako Mediální výchova (978-80-7402-408-5)
Metodický průvodce k učebnici Hudební výchova 5
Metodika obsahuje návrhy prací v jednotlivých hodinách hudební výchovy. NNS567
Objev podobné jako Metodický průvodce k učebnici Hudební výchova 5
Člověk budoucnosti 4 Výchova rodičů 3: Vědomí a podvědomí Uctívání budoucnosti. (978-80-907509-7-5)
Kniha - autor S.N. Lazarev, česky Pokud se série knih nazývá Výchova rodičů, je oběť zřejmě nutná. Proto nám příroda dává příležitost mít děti, abychom se naučili vydávat ze sebe lásku a obětovat se. Vše začíná vnímáním světa. Co ten člověk cítí? Jaký vztah má k světu? Jaký je jeho systém hodnot? To vše určuje jeho budoucí nemoci, rozpad jeho osudu nebo smrt, a také zda budou jeho děti zdravé nebo nešťastné.
Objev podobné jako Člověk budoucnosti 4 Výchova rodičů 3: Vědomí a podvědomí Uctívání budoucnosti. (978-80-907509-7-5)
Výchova ke zdraví (978-80-247-5351-5)
Elektronická kniha - autor Jitka Machová, Dagmar Kubátová, kolektiv a, 312 stran Zdraví člověka je v současnosti chápáno jako vyvážený stav tělesné, duševní a sociální pohody. Je ovlivňováno mnoha činiteli a je předpokladem pro aktivní a spokojený život i dobrou pracovní výkonnost. Proto je také výchova ke zdraví jednou z priorit základního vzdělávání a promítá se do celého života školy.
Objev podobné jako Výchova ke zdraví (978-80-247-5351-5)
Hudební výchova 5 - učebnice - Lenka Andrýsková, Eva Chomoucká
Tato učebnice navazuje na učebnici hudební výchovy pro 4. ročník, jejíž učivo opakuje, procvičuje a dále rozvíjí. Můžete se opět těšit na hodiny plné hezkých melodií, rytmických i melodických cvičení. Úkoly ze světa hudby provázejí návody na jednoduché tance a pohybové činnosti, náměty na dramatickou výchovu a výtvarnou práci. (Úkoly uvádějí symboly, které vysvětlujeme níže.) Dozvíte se také základní informace o dalších hudebních skladatelích, seznámíte se podrobněji s hudebními nástroji. V učebnici najdete také odkazy na poslechové skladby, které vhodně doplňují učivo. K poslechům jsme pro vás připravili úkoly. Nezapomínejte na dechová, hlasová a artikulační cvičení, která již znáte z předchozích ročníků. Měla by zůstat nedílnou součástí každé hodiny hudební výchovy. Stejně jako v předešlých učebnicích jsme učivo pro větší přehlednost rozdělili do jednotlivých měsíců školního roku a dále do kapitol. Ty jsou obvykle uvedeny motivačním příběhem. Učebnicí vás budou provázet Viola a Rudolf, žáci 5. třídy.
Objev podobné jako Hudební výchova 5 - učebnice - Lenka Andrýsková, Eva Chomoucká
Umím češtinu? - Literární výchova 5 - 9 - Hana Mikulenková
Čekají vás přijímací zkoušky a otázky z literatury nejsou vaším šálkem čaje? Procvičte si je s námi! A pokud hledáte i jazyková cvičení, najdete je v dalších dílech řady Umím češtinu?Co najdete v Literární výchově 5, 7 a 9?* 10 didaktických testů ve třech obtížnostech, každý s 20 různorodými úlohami procvičujícími základní literární pojmy a teorii* závěrečný test základů z dějin literatury* otázky zaměřené na literární druhy a žánry, druhy poezie a rýmů, základní literární směry a pojmy, významné autory české a světové literatury a další témata z literární výchovy* přehledně zpracované výsledky* zábavnou doplňovačku na závěrVyzkoušejte si testové úlohy Umím češtinu? – Literární výchova i online na počítači nebo v mobilním telefonu. Pusťte se kdykoliv do práce a (nepro) TESTUJTE!Opravy chyb a změny plánované pro nová vydání najdete zde.
Objev podobné jako Umím češtinu? - Literární výchova 5 - 9 - Hana Mikulenková
Etická výchova pre 5.-9. ročník ZŠ (978-80-8091-685-5)
Kniha - autor Jitka Derková; Štefánia Ferková, 64 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá ETICKÁ VÝCHOVA PRE 5. - 9. ROČNÍK ZŠ a 1. - 4. ročník GOŠ je netradične spracovaný pracovný zošit, ktorý obsahuje výber systematicky usporiadaných aktivít na hodiny etickej výchovy od 5. po 9. ročník ZŠ. V jednotlivých ročníkoch sa riešia v súlade so ŠVP témy zamerané na vzory správania, empatiu, prosociálne správanie, asertivitu, priateľstvo, riešenie konfliktov, životný štýl, mravné normy a hodnoty, sociálnu empatiu atď.
Objev podobné jako Etická výchova pre 5.-9. ročník ZŠ (978-80-8091-685-5)
Výtvarná výchova - metodická příručka pro 4. a 5. ročník
Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky Výtvarné výchovy pro 4. a 5. ročník ZŠ od Vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. S oběma publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. Metodický materiál je rozdělen podle učebnic v obou ročnících do kapitol: vodové barvy, tuš; koláž, tuš, pastelky, fixy; pastel; temperové barvy; tužka, pastelky; pastel, rudka, uhel. Ke každému tématu v učebnici přináší metodická příručka materiál k uvedení do tématu, propojení s ostatními předměty, zejména s českým jazykem, vlastivědou, přírodovědou, matematikou, informatikou i hudební výchovou. Součástí kapitol jsou další náměty pro pedagogy do hodin výtvarné výchovy. Proč začít s naší výtvarnou výchovou: Důraz na individualitu a nejen výtvarný projev žáků Rozvoj smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků Kapitoly obsahují vždy několik možností jak témata procvičit Spousta námětů, doporučení, postupů a technik Učivo doprovází fotografie, ilustrace a zábavné hříčky. Jednotlivé úkoly jsou určeny pro individuální i pro skupinovou práci žáků. Rozvíjejí učení se kooperativní výukou, spolupráci a přinášejí žákům viditelný výsledek dané práce. Rozvoj kreativity, nápadů, originality a schopnost dotahovat nápady do reality. Žáci při tvorbě kreseb a maleb pracují s různými materiály a používají rozličné techniky. Učí se tvořit v mezilidských vztazích. Během společné práce se žáci vzájemně poznávají ve skupině, podporují se tak dobré vztahy, empatie a pohled na svět očima druhého, respektování, podpora a pomoc.
Objev podobné jako Výtvarná výchova - metodická příručka pro 4. a 5. ročník
Hudební výchova pro 5. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 5. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Hudební výchova 5: pro 5.ročník základní školy (978-80-7235-609-6)
Kniha - 136 stran, česky Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré...
Objev podobné jako Hudební výchova 5: pro 5.ročník základní školy (978-80-7235-609-6)
Didaktika osobnostní a sociální výchovy (978-80-247-4473-5)
Elektronická kniha - autor Josef Valenta, 232 stran Tato kniha (opírající se o poznatky zjištěné v praxi) si klade za cíl konstituovat základ didaktiky OSV. Zejména chce ale ukázat, o čem by měl učitel/lektor přemýšlet, aby pak v učebně mohl říci: "Teď opravdu dělám OSV." Kniha je věnována všem, kdo se zabývají rozvíjením životních dovedností.
Objev podobné jako Didaktika osobnostní a sociální výchovy (978-80-247-4473-5)
Psychický vývoj dítěte a výchova (978-80-271-0096-5)
Elektronická kniha - autor Richard Jedlička, 280 stran Dětství a mládí jsou klíčová období, která v mnohém zásadně určují následný lidský život. Publikace se zabývá psychickým vývojem dětí už od doby před narozením až do období dospívání. Poukazuje na to, jaké možnosti a limity má výchova v rámci rodiny i školy vzhledem k individuálním zvláštnostem dětí. Autor poutavým způsobem objasňuje, jak výchova ovlivňuje sebepojetí, sociální zařazení a schopnost jedince vyrovnávat se s těžkostmi. Díky terapeutické praxi a mnohaletým zkušenostem s výukou na vysoké škole dokáže srozumitelně vyložit příčiny emočních problémů, dynamiku duševních poruch i pozoruhodné výsledky výzkumů. Prostřednictvím případových studií seznamuje čtenáře s řešením výchovných obtíží, ale také s důsledky toho, když nebyla dětem či dospívajícím v krizi poskytnuta potřebná podpora. Odborné pojednání o vývoji dítěte a mladého člověka nepochybně uvítají nejen vysokoškolská pracoviště...
Objev podobné jako Psychický vývoj dítěte a výchova (978-80-271-0096-5)
Magnetické rodičovství: Výchova vedená srdcem (978-80-7244-491-5)
Kniha - autor Dominika Boček; Martina W. Opava, 128 stran, česky Magnetické rodičovství od autorek několika bestsellerů představuje moderní přístup k výchově pro vědomé rodiče, kteří touží vychovávat své děti jinak než jejich vlastní rodiče, chtějí je vést k samostatnosti, autentičnosti a vzájemné úctě. Díky magnetickému rodičovství můžeme zastavit po generace předávanou rodičovskou nadřazenost a sílu a vymanit se ze společensky svazujících pravidel. Kniha je poselstvím bezpodmínečné lásky a víry v dobro pro nás pro všechny. Kromě teoretické části obsahuje také případové studie, tedy praktické ukázky řešení různých životních situací. Jako bonus vás autorky provedou meditací a večerním rituálem čištění dušičky. Magnetické rodičovství vám pomůže upustit od nefunkčních vzorců a přesvědčení, pomůže vám zvládat situace, které jste doposud nezvládali.
Objev podobné jako Magnetické rodičovství: Výchova vedená srdcem (978-80-7244-491-5)
CHANEL N°5 Tělový krém N°5 - TĚLO 150G 150 g
Tělový krém N°5 ve skleničce z jemně matného skla obohacený o účinnou složku získanou z růže a jasmínu rafinovaně zvýrazňuje vonný akord parfému N°5. Smyslná a bohatá textura krému zanechá po jeho aplikaci pokožku hebkou a hydratovanou po dobu 8 hodin.**Instrumentální test u 20 žen. Použití Voňavý rituál s výrobky do koupele a pro péči o tělo, jež umocňuje květinovou vůni parfému N°5. Tělový krém rozetřete v hojném množství po těle jako krok v rámci vaší péče o pleť pro navonění a hydrataci vaší pokožky.
Objev podobné jako CHANEL N°5 Tělový krém N°5 - TĚLO 150G 150 g
CHANEL N°5 Tělové mléko N°5 - TĚLO 200ML 200 ml
Tělové mléko N°5 ve skleničce z jemně matného skla obohacené o účinnou složku získanou z růže a jasmínu zahaluje pokožku do lehkého hydratačního závoje na dobu 8 hodin *. Jeho lehounká textura se velmi snadno aplikuje na celé tělo díky novému otočnému vršku Twist and Slide, exkluzivnímu mechanismu od CHANEL. Lahvičku otevřete tak, že vrškem jednoduše otočíte proti směru hodinových ručiček. Pro smyslnou jemnou vůni, která dokonale doplňuje tóny parfému N°5.*Instrumentální test u 20 žen. Použití Použitím tělového mléka velmi smyslně zesílíte tóny svého parfému, jelikož vaši pokožku zanechá jemně navoněnou. Dodává nejsmyslnější punc parfémovému rituálu s N°5.
Objev podobné jako CHANEL N°5 Tělové mléko N°5 - TĚLO 200ML 200 ml
CHANEL N°5 Sprchový gel N°5 - SPRCHA 200ML 200 ml
Sprchový gel N°5 v průhledné růžové lahvičce se snadno aplikujte díky novému vršku Twist and Slide, exkluzivnímu mechanismu od CHANEL. Lahvičku otevřete tak, že vrškem jednoduše otočíte proti směru hodinových ručiček. Jeho krémová pěnivá textura pokožku jemně navoní a zanechá ji sametově hebkou. Použití Sprchový gel pokožku jemně navoní a dodá nejsmyslnější punc parfémovému rituálu s N°5.
Objev podobné jako CHANEL N°5 Sprchový gel N°5 - SPRCHA 200ML 200 ml
Veřejné zdravotnictví a výchova ke zdraví (978-80-247-5562-5)
Elektronická kniha - autor Lidmila Hamplová, 156 stran, česky Publikace seznamuje se základními pojmy z oblasti veřejného zdravotnictví, problematikou veřejného zdravotnictví na úrovni Evropské unie a České republiky, se zdravotními a sociálními determinantami ovlivňujícími zdraví populace, zdravotnickými systémy v rámci Evropské unie, s úlohou Světové zdravotnické organizace v podpoře zdraví a s jejími komunitními projekty. Dále se věnuje národní zdravotní a sociální politice České republiky, jejímu řízení, stávajícímu systému financování léčebně-preventivní péče v České republice. Zmiňuje aktuální platné strategické dokumenty pro oblast podpory veřejného zdraví Světové zdravotnické organizace, Evropské unie, České republiky a platnou legislativu ve vztahu ke zdravotním službám a podmínkách jejich poskytování, ve vztahu k ochraně veřejného zdraví a k lékařským a nelékařským zdravotnickým povoláním. Učebnice se věnuje demografii a problematice zdravotního...
Objev podobné jako Veřejné zdravotnictví a výchova ke zdraví (978-80-247-5562-5)
Výchova ke zdraví: 2., aktualizované vydání (978-80-247-5351-5)
Kniha - autor Jitka Machová; Dagmar Kubátová, 312 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Zdraví člověka je v současném pojetí chápáno jako vyvážený stav tělesné, duševní a sociální pohody. Je utvářeno a ovlivňováno mnoha činiteli a je předpokladem pro aktivní a spokojený život i pro dobrou pracovní výkonnost. Proto je také výchova ke zdraví jednou z priorit základního vzdělávání a promítá se do celého života školy. Kniha kolektivu renomovaných českých autorů zprostředkovává obsahovou stránku výchovy ke zdraví s důrazem na prevenci a přináší aktuální informace týkající se zdraví a zdravého životního stylu. Velký důraz se klade na odpovědnost každého člověka za své zdraví. Kniha je určena jak vyučujícím daného předmětu, tak studentům pedagogických fakult. Pomůže jim vést žáky v několika základních směrech: žáci si upevňují hygienické, stravovací, pracovní a jiné zdravotně preventivní návyky rozvíjejí dovednost odmítat škodlivé látky učí se, jak...
Objev podobné jako Výchova ke zdraví: 2., aktualizované vydání (978-80-247-5351-5)
Podívejte se také
- cestovni kufr n
- ontex n v
- MSI Cubi N JSL-027BEU (Cubi N JSL-027BEU)
- MSI Cubi N JSL-043EU (Cubi N JSL-043EU)
- MSI Cubi N JSL-026BEU (Cubi N JSL-026BEU)
- Redukce pigtail 5GHz SMA reverzní-Female na N-Male, 5m (5-Rsma/Nm5)
- Adam Hall 8101 PSDP 0150 N (8101 PSDP 0150 N)
- Gogen DAB 300 N s DAB+ certifikací (DAB 300 N)
- STICK´N 45 x 12 mm, plastové, neonový mix, 5 x 25 lístků (21050)
- ECG FS 40 N
- Fonestar X8-N (jx8n)
- Alpina N-Combi (SPTfisc218nad)
- OEM Anténní kabel prodlužovací N(M) - N(F), 6m (TEW-L406)
- OEM Anténní kabel prodlužovací N(M) - N(F), 2m (TEW-L402)
- REZAW-PLAST koberce do auta Isuzu ELF N-series N 2006- (5901165204751)
- pioneer n 30ae b cerny
- Elastin N-Medical 100 tobolek
- Armada N SHIFT MNC13 (SPTatm1570nad)
- MORA TOM 10 N (560596)
- CANDY CWCEL 210/N (34004513)
- Candy CVMA 90 N (88095)
- Alpina N Combi JR (SPTalp653nad)