Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Suzuki DF 20A TH L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Země původu: Thajsko Řízení: Ruční MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Navrženo v: Japonsko Zapalování: Digital CDI Kapacita olejové náplně: 1 L Typ motoru: OHC Převodový poměr: 2,08:1 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Palivový systém: EFI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Objem palivové nádrže: 12 L Výkon (HP/kW): 20.0 Řazení: F-N-R Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Výběr vrtule: 7'' - 12'' Chladící systém: Fresh Water Flushing System Hmotnost netto (kg): 55.5 Objem (cm3): 327.0 Délka nohy (cm): 50.8 Alternátor: 12V 12A Výkon HP: 14,7 Metóda Trimu a odklonu: Power Tilt Startování: Electric / Manual Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Počet válců: 2
Podívejte se také NANO+ BLACK BUTTON (L-20A)
Suzuki DF 20A L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5 Hmotnost netto (kg): 45.0 Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Délka nohy (cm): 50.8 Objem (cm3): 327.0 Výkon HP: 14,7 Alternátor: 12V 12A Výběr vrtule: 7'' - 12'' Palivový systém: EFI Zapalování: Digital CDI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Kapacita olejové náplně: 1 L Typ motoru: OHC Výkon (HP/kW): 20.0 Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Řazení: F-N-R Objem palivové nádrže: 12 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Řízení: Ruční Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Startování: Manuál MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním
Podívejte se také zavesny organizer
Suzuki DF 20A T L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Počet válců: 2 Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 54.0 Výkon HP: 14,7 Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Startování: Electric / Manual Alternátor: 12V 12A Metóda Trimu a odklonu: Power Tilt Objem (cm3): 327.0 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Řazení: F-N-R Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Výběr vrtule: 7'' - 12'' Kapacita olejové náplně: 1 L Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 12 L Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Palivový systém: EFI Výkon (HP/kW): 20.0 Řízení: Dálkový ovladač MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko
Podívejte se také zavesny kvetinac
Podívejte se také
- zavesny system
- zavesny botnik
- pojistka auto 20a
- BAGMASTER 20A (8591805011732)
- 86" Panasonic TH-86CQE1W (TH-86CQE1W)
- 49" Panasonic TH-49CQE1W (TH-49CQE1W)
- 75" Panasonic TH-75CQE1W (TH-75CQE1W)
- 55" Panasonic TH-55CQE1W (TH-55CQE1W)
- zavesny posilovaci system
- JVC TH-E741B Atmos 2.1 (TH-E741B)
- JVC TH-E431B Atmos 2.1 (TH-E431B)
- BAGMASTER Gen 20A (8591805008732)
- BAGMASTER Gen 20A (8591805010247)
- BAGMASTER Alfa 20A (8591805010407)
- BAGMASTER Boston 20A (8591805009432)
- Rohnson DF-005 (DF-005)
- Rohnson DF-019 (DF-019)
- Rohnson DF-004 (DF-004)
- Rohnson DF-002 (DF-002)
- Rohnson DF-020 (DF-020)
Suzuki DF 20A E L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Výkon HP: 14,7 Délka nohy (cm): 50.8 Objem (cm3): 327.0 Hmotnost netto (kg): 49.0 Startování: Electric / Manual Alternátor: 12V 12A Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Řazení: F-N-R Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Objem palivové nádrže: 12 L Výběr vrtule: 7'' - 12'' Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Palivový systém: EFI Výkon (HP/kW): 20.0 Kapacita olejové náplně: 1 L Převodový poměr: 2,08:1 Zapalování: Digital CDI Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Řízení: Ruční Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním
Objev podobné jako Suzuki DF 20A E L Lodní motor
Suzuki DF 20A R L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5 Výkon HP: 14,7 Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 48.0 Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Startování: Electric / Manual Objem (cm3): 327.0 Alternátor: 12V 12A Zapalování: Digital CDI Kapacita olejové náplně: 1 L Výkon (HP/kW): 20.0 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Objem palivové nádrže: 12 L Typ motoru: OHC Řazení: F-N-R Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Převodový poměr: 2,08:1 Palivový systém: EFI Chladící systém: Fresh Water Flushing System Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Výběr vrtule: 7'' - 12'' MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko Řízení: Dálkový ovladač;Ruční
Objev podobné jako Suzuki DF 20A R L Lodní motor
Suzuki DF 20A S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řazení: F-N-R Typ motoru: OHC Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Výkon (HP/kW): 20.0 Objem palivové nádrže: 12 L Zapalování: Digital CDI Výběr vrtule: 7'' - 12'' Chladící systém: Fresh Water Flushing System Palivový systém: EFI Kapacita olejové náplně: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Hmotnost netto (kg): 44.0 Délka nohy (cm): 38.1 Výkon HP: 14,7 Objem (cm3): 327.0 Alternátor: 12V 12A Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5
Objev podobné jako Suzuki DF 20A S Lodní motor
Suzuki DF 20A T S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Řízení: Dálkový ovladač MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Palivový systém: EFI Typ motoru: OHC Výběr vrtule: 7'' - 12'' Kapacita olejové náplně: 1 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Výkon (HP/kW): 20.0 Zapalování: Digital CDI Chladící systém: Fresh Water Flushing System Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Objem palivové nádrže: 12 L Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Řazení: F-N-R Délka nohy (cm): 38.1 Metóda Trimu a odklonu: Power Tilt Výkon HP: 14,7 Startování: Electric / Manual Hmotnost netto (kg): 52.5 Alternátor: 12V 12A Objem (cm3): 327.0 Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Počet válců: 2
Objev podobné jako Suzuki DF 20A T S Lodní motor
Suzuki DF 20A E S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Navrženo v: Japonsko Řízení: Ruční MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Objem palivové nádrže: 12 L Převodový poměr: 2,08:1 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Chladící systém: Fresh Water Flushing System Kapacita olejové náplně: 1 L Výkon (HP/kW): 20.0 Palivový systém: EFI Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Zapalování: Digital CDI Řazení: F-N-R Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Typ motoru: OHC Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Výběr vrtule: 7'' - 12'' Objem (cm3): 327.0 Startování: Electric / Manual Hmotnost netto (kg): 48.0 Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Výkon HP: 14,7 Délka nohy (cm): 38.1 Alternátor: 12V 12A Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2
Objev podobné jako Suzuki DF 20A E S Lodní motor
Suzuki DF 20A R S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Dálkový ovladač;Ruční Převodový poměr: 2,08:1 Výběr vrtule: 7'' - 12'' Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Výkon (HP/kW): 20.0 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Řazení: F-N-R Typ motoru: OHC Kapacita olejové náplně: 1 L Chladící systém: Fresh Water Flushing System Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Palivový systém: EFI Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 12 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Délka nohy (cm): 38.1 Objem (cm3): 327.0 Alternátor: 12V 12A Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Hmotnost netto (kg): 47.0 Startování: Electric / Manual Výkon HP: 14,7 Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2
Objev podobné jako Suzuki DF 20A R S Lodní motor
Suzuki DF 4A L Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Výkon (HP/kW): 4.0 Objem palivové nádrže: 1 L Zapalování: Digital CDI Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Palivový systém: Carburetor Řazení: F-N-R Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Startování: Manuál Hmotnost netto (kg): 24.5 Maximální pracovní otáčky RPM: 4000 - 5000 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Výfuk: Above Prop Exhaust Převodový poměr: 1,92:1 Délka nohy (cm): 50.8 Alternátor: 12V 5A (Option) Výkon HP: 2,9 Výběr vrtule: 6'' - 7'' Kapacita olejové náplně: 0,7 L Objem (cm3): 138.0
Objev podobné jako Suzuki DF 4A L Lodní motor
Suzuki DF 5A L Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Počet válců: 1 Trimovací polohy: 5 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Řazení: F-N-R Palivový systém: Carburetor Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Typ motoru: OHC Objem palivové nádrže: 1 L Chladící systém: Fresh Water Flushing System Zapalování: Digital CDI Výkon (HP/kW): 5.0 Řízení: Ruční MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Startování: Manuál Alternátor: 12V 5A (Option) Výběr vrtule: 6'' - 7'' Převodový poměr: 1,92:1 Výkon HP: 3,7 Výfuk: Above Prop Exhaust Délka nohy (cm): 50.8 Maximální pracovní otáčky RPM: 4500 - 5500 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Objem (cm3): 138.0 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Hmotnost netto (kg): 24.5
Objev podobné jako Suzuki DF 5A L Lodní motor
Suzuki DF 15A L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Řízení: Ruční MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Startování: Manuál Výkon (HP/kW): 15.0 Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Chladící systém: Fresh Water Flushing System Palivový systém: EFI Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Objem palivové nádrže: 12 L Řazení: F-N-R Zapalování: Digital CDI Typ motoru: OHC Převodový poměr: 2,08:1 Alternátor: 12V 6A Kapacita olejové náplně: 1 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Výběr vrtule: 7'' - 12'' Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Objem (cm3): 327.0 Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 45.0 Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5 Výkon HP: 11
Objev podobné jako Suzuki DF 15A L Lodní motor
Suzuki DF 6A L Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností.Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory.** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1 Objem (cm3): 138.0 Převodový poměr: 1,92:1 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Výkon HP: 4,4 Maximální pracovní otáčky RPM: 4750 - 5750 Alternátor: 12V 5A (Option) Výběr vrtule: 6'' - 7'' Výfuk: Above Prop Exhaust Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 24.5 Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Objem palivové nádrže: 1 L Chladící systém: Fresh Water Flushing System Palivový systém: Carburetor Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Typ motoru: OHC Zapalování: Digital CDI Výkon (HP/kW): 6.0 Řazení: F-N-R
Objev podobné jako Suzuki DF 6A L Lodní motor
Suzuki DF 9,9B L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Hmotnost netto (kg): 45.0 Výkon (HP/kW): 9.9 Objem (cm3): 327.0 Délka nohy (cm): 50.8 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Výkon HP: 7,3 Řazení: F-N-R Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Alternátor: 12V 6A Objem palivové nádrže: 12 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Výběr vrtule: 7'' - 12'' Typ motoru: OHC Chladící systém: Fresh Water Flushing System Převodový poměr: 2,08:1 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Kapacita olejové náplně: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Palivový systém: EFI Zapalování: Digital CDI Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Řízení: Ruční MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Startování: Manuál Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5
Objev podobné jako Suzuki DF 9,9B L Lodní motor
Suzuki DF 8A L Lodní motor
DF8A nabízí lepší přenosnost a ekonomičtější provoz. Snaha o pokrok byla vedena koncepcemi vývoje ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Bezbateriové elektronické čtyřtaktní vstřikování paliva Nový design přispívá k vyšší maximální rychlosti a ekonomickému provozu. Funkce Tiller Handle se snáze ovládá – všechny hlavní ovládací prvky jsou umístěny na samotné rukojeti. Vynikající životnost a spolehlivost Rychlé a snadné startování Ideální použití na malých plavidlech nebo jako sekundární motor na větších člunech. Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5 Vrtání x zdvih mm: 51 x 51 Výkon HP: 5,9 Objem (cm3): 208.0 Výběr vrtule: 7'' - 11'' Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 41.5 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Typ motoru: OHC Zapalování: Digital CDI Chladící systém: Fresh Water Flushing System Kapacita olejové náplně: 0,8 L Objem palivové nádrže: 12 L Alternátor: 12V 6A Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Řazení: F-N-R Palivový systém: Carburetor Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Řízení: Ruční Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko Výkon (HP/kW): 8.0 Země původu: Thajsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním
Objev podobné jako Suzuki DF 8A L Lodní motor
Suzuki DF 15A E L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Délka nohy (cm): 50.8 Startování: Electric / Manual Hmotnost netto (kg): 49.0 Objem (cm3): 327.0 Výkon HP: 11 Řízení: Ruční Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Výkon (HP/kW): 15.0 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Typ motoru: OHC Převodový poměr: 2,08:1 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Zapalování: Digital CDI Řazení: F-N-R Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Kapacita olejové náplně: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Objem palivové nádrže: 12 L Palivový systém: EFI Výběr vrtule: 7'' - 12'' Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Alternátor: 12V 6A Chladící systém: Fresh Water Flushing System
Objev podobné jako Suzuki DF 15A E L Lodní motor
Suzuki DF 15A T L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Počet válců: 2 Délka nohy (cm): 50.8 Metóda Trimu a odklonu: Power Tilt Objem (cm3): 327.0 Startování: Electric / Manual Hmotnost netto (kg): 52.0 Výkon HP: 11 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Chladící systém: Fresh Water Flushing System Palivový systém: EFI Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Výběr vrtule: 7'' - 12'' Typ motoru: OHC Řazení: F-N-R Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 12 L Kapacita olejové náplně: 1 L Alternátor: 12V 6A Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Dálkový ovladač Země původu: Thajsko Výkon (HP/kW): 15.0
Objev podobné jako Suzuki DF 15A T L Lodní motor
Suzuki DF 15A R L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Výkon HP: 11 Hmotnost netto (kg): 48.0 Startování: Electric / Manual Délka nohy (cm): 50.8 Objem (cm3): 327.0 Alternátor: 12V 12A MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Ruční;Dálkový ovladač Země původu: Thajsko Výkon (HP/kW): 15.0 Navrženo v: Japonsko Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Převodový poměr: 2,08:1 Kapacita olejové náplně: 1 L Výběr vrtule: 7'' - 12'' Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Zapalování: Digital CDI Řazení: F-N-R Objem palivové nádrže: 12 L Palivový systém: EFI Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2
Objev podobné jako Suzuki DF 15A R L Lodní motor
Suzuki DF 9,9B R L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Hmotnost netto (kg): 48.0 Délka nohy (cm): 50.8 Objem (cm3): 327.0 Alternátor: 12V 12A Výkon (HP/kW): 9.9 Výkon HP: 7,3 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Startování: Electric / Manual Řízení: Dálkový ovladač;Ruční Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Palivový systém: EFI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Typ motoru: OHC Řazení: F-N-R Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Kapacita olejové náplně: 1 L Zapalování: Digital CDI Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Převodový poměr: 2,08:1 Výběr vrtule: 7'' - 12'' Objem palivové nádrže: 12 L Chladící systém: Fresh Water Flushing System Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5
Objev podobné jako Suzuki DF 9,9B R L Lodní motor
Suzuki DF 6A L White Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností.Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory.** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Objem palivové nádrže: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Řazení: F-N-R Typ motoru: OHC Zapalování: Digital CDI Palivový systém: Carburetor Výkon (HP/kW): 6.0 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Navrženo v: Japonsko Startování: Manuál MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Výfuk: Above Prop Exhaust Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Výkon HP: 4,4 Maximální pracovní otáčky RPM: 4750 - 5750 Alternátor: 12V 5A (Option) Převodový poměr: 1,92:1 Délka nohy (cm): 50.8 Objem (cm3): 138.0 Výběr vrtule: 6'' - 7'' Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1 Hmotnost netto (kg): 24.5
Objev podobné jako Suzuki DF 6A L White Lodní motor
Suzuki DF 4A S Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Startování: Manuál Řízení: Ruční Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko Objem palivové nádrže: 1 L Typ motoru: OHC Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Výkon (HP/kW): 4.0 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Zapalování: Digital CDI Palivový systém: Carburetor Řazení: F-N-R Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Výběr vrtule: 6'' - 7'' Délka nohy (cm): 38.1 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Maximální pracovní otáčky RPM: 4000 - 5000 Výfuk: Above Prop Exhaust Výkon HP: 2,9 Alternátor: 12V 5A (Option) Objem (cm3): 138.0 Převodový poměr: 1,92:1 Hmotnost netto (kg): 23.5 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1
Objev podobné jako Suzuki DF 4A S Lodní motor
Suzuki DF 5A S Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Hmotnost netto (kg): 23.5 Převodový poměr: 1,92:1 Objem (cm3): 138.0 Výfuk: Above Prop Exhaust Výkon HP: 3,7 Délka nohy (cm): 38.1 Výběr vrtule: 6'' - 7'' Alternátor: 12V 5A (Option) Maximální pracovní otáčky RPM: 4500 - 5500 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Ruční Startování: Manuál Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 1 L Typ motoru: OHC Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Chladící systém: Fresh Water Flushing System Výkon (HP/kW): 5.0 Palivový systém: Carburetor Řazení: F-N-R Počet válců: 1 Trimovací polohy: 5
Objev podobné jako Suzuki DF 5A S Lodní motor
Suzuki DF 6A S Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Ruční Startování: Manuál Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Výkon (HP/kW): 6.0 Řazení: F-N-R Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 1 L Palivový systém: Carburetor Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1 Objem (cm3): 138.0 Hmotnost netto (kg): 23.5 Alternátor: 12V 5A (Option) Převodový poměr: 1,92:1 Délka nohy (cm): 38.1 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Výfuk: Above Prop Exhaust Maximální pracovní otáčky RPM: 4750 - 5750 Výkon HP: 4,4 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Výběr vrtule: 6'' - 7''
Objev podobné jako Suzuki DF 6A S Lodní motor
Suzuki DF 8A S Lodní motor
DF8A nabízí lepší přenosnost a ekonomičtější provoz. Snaha o pokrok byla vedena koncepcemi vývoje ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Bezbateriové elektronické čtyřtaktní vstřikování paliva Nový design přispívá k vyšší maximální rychlosti a ekonomickému provozu. Funkce Tiller Handle se snáze ovládá – všechny hlavní ovládací prvky jsou umístěny na samotné rukojeti. Vynikající životnost a spolehlivost Rychlé a snadné startování Ideální použití na malých plavidlech nebo jako sekundární motor na větších člunech. Hmotnost netto (kg): 39.0 Objem (cm3): 208.0 Vrtání x zdvih mm: 51 x 51 Výkon HP: 5,9 Délka nohy (cm): 38.1 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Výběr vrtule: 7'' - 11'' Řízení: Ruční Výkon (HP/kW): 8.0 Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Řazení: F-N-R Kapacita olejové náplně: 0,8 L Typ motoru: OHC Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 12 L Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Alternátor: 12V 6A Palivový systém: Carburetor Chladící systém: Fresh Water Flushing System Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5
Objev podobné jako Suzuki DF 8A S Lodní motor
Suzuki DF 15A S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Objem (cm3): 327.0 Hmotnost netto (kg): 44.0 Délka nohy (cm): 38.1 Výkon HP: 11 Kapacita olejové náplně: 1 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Alternátor: 12V 6A Zapalování: Digital CDI Převodový poměr: 2,08:1 Objem palivové nádrže: 12 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Typ motoru: OHC Výběr vrtule: 7'' - 12'' Palivový systém: EFI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Řazení: F-N-R Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Výkon (HP/kW): 15.0 Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Startování: Manuál Řízení: Ruční
Objev podobné jako Suzuki DF 15A S Lodní motor
Suzuki DF 9,9B S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Ruční Země původu: Thajsko Startování: Manuál Převodový poměr: 2,08:1 Výběr vrtule: 7'' - 12'' Alternátor: 12V 6A Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Kapacita olejové náplně: 1 L Řazení: F-N-R Typ motoru: OHC Objem palivové nádrže: 12 L Palivový systém: EFI Zapalování: Digital CDI Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Výkon (HP/kW): 9.9 Délka nohy (cm): 38.1 Výkon HP: 7,3 Objem (cm3): 327.0 Hmotnost netto (kg): 44.0
Objev podobné jako Suzuki DF 9,9B S Lodní motor
Suzuki DF 6A S White Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Výkon HP: 4,4 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Výběr vrtule: 6'' - 7'' Výfuk: Above Prop Exhaust Objem (cm3): 138.0 Délka nohy (cm): 38.1 Převodový poměr: 1,92:1 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Maximální pracovní otáčky RPM: 4750 - 5750 Alternátor: 12V 5A (Option) Hmotnost netto (kg): 23.5 Palivový systém: Carburetor Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 1 L Typ motoru: OHC Výkon (HP/kW): 6.0 Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Řazení: F-N-R Chladící systém: Fresh Water Flushing System Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1
Objev podobné jako Suzuki DF 6A S White Lodní motor
Suzuki DF 9,9B R S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Palivový systém: EFI Zapalování: Digital CDI Výběr vrtule: 7'' - 12'' Převodový poměr: 2,08:1 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Objem palivové nádrže: 12 L Řazení: F-N-R Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Kapacita olejové náplně: 1 L Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Řízení: Ruční;Dálkový ovladač MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Objem (cm3): 327.0 Startování: Electric / Manual Výkon HP: 7,3 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Výkon (HP/kW): 9.9 Alternátor: 12V 12A Délka nohy (cm): 38.1 Hmotnost netto (kg): 47.0
Objev podobné jako Suzuki DF 9,9B R S Lodní motor
Suzuki DF 15A R S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Převodový poměr: 2,08:1 Objem palivové nádrže: 12 L Řazení: F-N-R Zapalování: Digital CDI Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Kapacita olejové náplně: 1 L Výběr vrtule: 7'' - 12'' Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Palivový systém: EFI Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Řízení: Ruční;Dálkový ovladač MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Výkon (HP/kW): 15.0 Navrženo v: Japonsko Startování: Electric / Manual Hmotnost netto (kg): 47.0 Objem (cm3): 327.0 Délka nohy (cm): 38.1 Alternátor: 12V 12A Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5 Výkon HP: 11
Objev podobné jako Suzuki DF 15A R S Lodní motor
Suzuki DF 9,9B E S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Hmotnost netto (kg): 46.0 Výkon (HP/kW): 9.9 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Výkon HP: 7,3 Objem (cm3): 327.0 Startování: Electric / Manual Délka nohy (cm): 38.1 Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Ruční Výběr vrtule: 7'' - 12'' Palivový systém: EFI Objem palivové nádrže: 12 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Kapacita olejové náplně: 1 L Řazení: F-N-R Převodový poměr: 2,08:1 Typ motoru: OHC Chladící systém: Fresh Water Flushing System Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Alternátor: 12V 6A Zapalování: Digital CDI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic
Objev podobné jako Suzuki DF 9,9B E S Lodní motor
Suzuki DF 15A E S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Výkon HP: 11 Hmotnost netto (kg): 48.0 Startování: Electric / Manual Objem (cm3): 327.0 Délka nohy (cm): 38.1 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Palivový systém: EFI Objem palivové nádrže: 12 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Kapacita olejové náplně: 1 L Typ motoru: OHC Chladící systém: Fresh Water Flushing System Převodový poměr: 2,08:1 Zapalování: Digital CDI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Řazení: F-N-R Alternátor: 12V 6A Výběr vrtule: 7'' - 12'' Řízení: Ruční Výkon (HP/kW): 15.0 MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2
Objev podobné jako Suzuki DF 15A E S Lodní motor
Suzuki DF 2,5 17461-97JM0 Impeler
Impeler vhodný pro všechny modely Suzuki DF2.5 (2,5 HP 4-taktní vnější). Náhrada za 17461-97J10. Země původu: Japonsko
Objev podobné jako Suzuki DF 2,5 17461-97JM0 Impeler
Suzuki DF 9,9/15 17461-939M0 Impeler
Impeler pro 4-taktní závěsné motory Suzuki DF9.9/DF15/DT9.9/DT15. Rozměry: šířka A 13,2 mm, výška B 39,3 mm, tloušťka C 22 mm, počet listů: 6. Země původu: Japonsko
Objev podobné jako Suzuki DF 9,9/15 17461-939M0 Impeler
Suzuki DF 60/70 from 2008 17461-87E12 Impeler
Impeler vodní pumpy na motory Suzuki. Země původu: Japonsko
Objev podobné jako Suzuki DF 60/70 from 2008 17461-87E12 Impeler
Suzuki DF2.5S Lodní motor
Kompaktní a přenosný přívěsný motor. S hmotností pouhých 30 liber (13 kg) vytváří dostatek energie, zároveň zůstává pozoruhodně jednoduchý a spolehlivý.Ultra nízké emiseJeden z nejlehčích přívěsných motorů SuzukiStartovací šňůru se zapalováním Pointless lze snadno vytáhnoutPro pozoruhodný výkon není nutná žádná baterieNÁDRŽIntegrovaná horní palivová nádrž a stejnosměrný ventil dodává palivo pomocí gravitace.SKLADOVÁNÍKonstrukce umožňuje složit přívěsný motor ze člunu a umístit jej na kteroukoli z jeho 3 stran pro pohodlné uskladnění. Počet válců: 1 Alternátor: Ne Řízení: Ruční Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Výkon (HP/kW): 45048 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Palivový systém: Carburetor Převodový poměr: 2,15:1 Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Trimovací polohy: 3 Kapacita olejové náplně: 0,38 L Výfuk: Above Prop Exhaust Hmotnost netto (kg): 13.5 Typ motoru: OHV Délka nohy (cm): 38.1 Výběr vrtule: 5.3/8'' Objem (cm3): 68.0 Vrtání x zdvih mm: 48 x 38 Výkon HP: 1,8 Řazení: F-N Maximální pracovní otáčky RPM: 5250 - 5750
Objev podobné jako Suzuki DF2.5S Lodní motor
Suzuki DF2.5L Lodní motor
Kompaktní a přenosný přívěsný motor. S hmotností pouhých 30 liber (13 kg) vytváří dostatek energie, zároveň zůstává pozoruhodně jednoduchý a spolehlivý.Ultra nízké emiseJeden z nejlehčích přívěsných motorů SuzukiStartovací šňůru se zapalováním Pointless lze snadno vytáhnoutPro pozoruhodný výkon není nutná žádná baterieNÁDRŽIntegrovaná horní palivová nádrž a stejnosměrný ventil dodává palivo pomocí gravitace.SKLADOVÁNÍKonstrukce umožňuje složit přívěsný motor ze člunu a umístit jej na kteroukoli z jeho 3 stran pro pohodlné uskladnění. Typ motoru: OHV Výfuk: Above Prop Exhaust Hmotnost netto (kg): 14.0 Výkon HP: 1,8 Řazení: F-N Maximální pracovní otáčky RPM: 5250 - 5750 Délka nohy (cm): 50.8 Výběr vrtule: 5.3/8'' Vrtání x zdvih mm: 48 x 38 Kapacita olejové náplně: 0,38 L Objem (cm3): 68.0 Objem palivové nádrže: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Převodový poměr: 2,15:1 Zapalování: Digital CDI Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Palivový systém: Carburetor Výkon (HP/kW): 45048 MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Navrženo v: Japonsko Startování: Manuál Alternátor: Ne Počet válců: 1 Trimovací polohy: 3
Objev podobné jako Suzuki DF2.5L Lodní motor
Daiwa gumová nástraha prorex classic shad df motor oil-12,5 cm
Štíhlý profil nástrahy značně redukuje její váhu a optimalizuje houpavou akci. Žebrování na konci tělíčka zajistí, že ryba nástrahu dobře nasaje a zároveň také absorbují příchuť nástrahy, která tak vydrží na nástraze mnohem déle. Nástraha PX Classic Shad je vhodná jak pro pomalé, tak i pro rychlé vedení. Vyváženost a atraktivní akce jdou ruku v ruce spolu.
Objev podobné jako Daiwa gumová nástraha prorex classic shad df motor oil-12,5 cm
Suzuki 17670-90J21 Náhradní díly pro lodní motory
Otevírací teplota: 50°C Země původu: Japonsko
Objev podobné jako Suzuki 17670-90J21 Náhradní díly pro lodní motory
Suzuki 17400-92J21 Náhradní díly pro lodní motory
Originální náhradní díl pro lodní motory Suzuki Země původu: Japonsko
Objev podobné jako Suzuki 17400-92J21 Náhradní díly pro lodní motory
Suzuki 17410-97J00 Náhradní díly pro lodní motory
Originální náhradní díl pro lodní motory Suzuki
Objev podobné jako Suzuki 17410-97J00 Náhradní díly pro lodní motory
Suzuki 48864-93J01-000 Náhradní díly pro lodní motory
Pro motory Suzuki DF60-300 Země původu: Japonsko
Objev podobné jako Suzuki 48864-93J01-000 Náhradní díly pro lodní motory
Kappa RP3117K kryt motoru SUZUKI V-Strom 1050 (20) (RP3117K)
Kryt motoru a olejového filtru, na míru pro specifikované motocykly SUZUKI, materiál hliník, tloušťka 5mm, barva stříbrná, montážní sada součástí balení Hliníkový kryt motoru Kappa RP3117K je určen výhradně pro motocykly SUZUKI V-Strom 1050 (20) vyráběné mezi roky 2013 až 2020. Kryt zvyšuje ochranu motoru a olejového filtru. Jedná se o originální příslušenství oblíbeného italského výrobce. Klíčové vlastnosti krytu motoru Kappa SUZUKI V-Strom 1050 (20)Určen pro SUZUKI V-Strom 1050 (20)Lehký a odolný hliníkKvalita oblíbeného italského výrobceKryt motoru ve stříbrné barvěKompatibilita:SUZUKI V-Strom 1050 (20)Tloušťka materiálu:5 mm
Objev podobné jako Kappa RP3117K kryt motoru SUZUKI V-Strom 1050 (20) (RP3117K)
NANO+ BLACK BUTTON (L-20A)
Šátek s membránou s univerzální velikostí, výrobním materiálem je polyester, polypropylen a elastan, unisex, vyměnitelná membrána Šátek s vyměnitelnou membránou NANO+ BLACK je ideální na sportovní aktivity i každodenní nošení. Kromě toho, že chrání před chladem a větrem spodní část obličeje a krk, disponuje také kapsou na vyměnitelnou membránu z nanovlákna. Membrána NANO MED.CLEAN slouží jako oboustranná mechanická bariéra před viry, bakteriemi, alergeny, smogem nebo před nebezpečnými částicemi v ovzduší. Zachytí až 99,9 % virů a bakterií. Nanofiltr vyniká svojí znamenitou prodyšností 200 l/m2/s a při používání je funkční až 12 hodin, poté je potřeba jej vyměnit. Vyměnit lze také nosní klip. Klíčové vlastnosti šátku s membránou NANO+ BLACKNákrčník vhodný pro ženy i mužeIdeální na sportovní aktivity i každodenní nošeníChrání před chladem i větrem spodní část obličeje a krkS kapsou na vyměnitelnou membránu z nanovláknaMembrána NANO MED.CLEAN...
Objev podobné jako NANO+ BLACK BUTTON (L-20A)
Pirátsky lodný deník so samolepkami
Zabav sa pri dopĺňaní pirátskeho lodného denníka pomocu samolepiek a farieb. Toto tvoje dielo zachráni pred skazou jedinečný ochranný obal. Obsahuje vyše 1000 samolepiek, ktoré môžeš používať v knižke alebo kdekoľvek inde. Vytrhni hárky a maj ich po ruke pri plnení úloh na jednotlivých stránkach. Nájdeš tu aj nálepky navyše, ktoré môžeš použiť kdekoľvek vnútri tejto knihy!
Objev podobné jako Pirátsky lodný deník so samolepkami
Závěšný řetězový zvedák motoru do 500kg červený (400987)
Zvedák motoru gumové chrániče spodních hran podstavců, závitové tyče s křídlovými maticemi s velkým pákovým momentem, 360 ° otočný podstavec, jemné nastavení výšky zdvihu, závitová tyč s háčky 20 mm
Objev podobné jako Závěšný řetězový zvedák motoru do 500kg červený (400987)
Vodítko DF Classic L růžové 2,5x120cm
Jednoduché vodítko pro psy vyrobené z nylonu.
Objev podobné jako Vodítko DF Classic L růžové 2,5x120cm
Nike M NP DF TIGHT CAMO L
TECHNOLOGIEDri-FIT. Inovativní polyesterová tkanina navržená tak, aby tě udržela v suchu, takže můžeš sportovat naplno delší dobu. Dri-FIT v jedinečném, vysoce funkčním provedení z mikrovlákna podporuje přirozený systém tělesného ochlazování, protože odvádí pot a rozprostírá ho po povrchu oblečení, takže se rychle odpaří.Oblečení z materiálu Dri-FIT nejlépe funguje jako základní vrstva nebo při samostatném nošení – přímý kontakt s tělem se postará o větší sucho. Materiál Dri-FIT si navíc dokáže poradit s potem po celou dobu žinosti oblečení .
Objev podobné jako Nike M NP DF TIGHT CAMO L
Preston innovations oblek df ultra suit - l
Prémiový oblek DF ULTRA je vyrobený z vysoce kvalitního třívrstvého nepromokavého materiálu s voděodolností 25 000 mm, který poskytuje ochranu i před těmi nejsilnějšími lijáky. Tento oblek nabízí plno funkcí, které zajišťují pohodlí i odolnost a je navržen pro moderní rybáře. Mezi klíčové vlastnosti patří voděodolné zipy YKK, bouřkové klopy, neoprenové manžety, vysoký krk pro maximální ochranu, voděodolná kapuce s vyztuženým kšiltem a nastavením na suchý zip. V klíčových namáhaných oblastech, jako jsou kolena a sedací část, lze nalézt také důležité zesílení, které zajišťuje dlouhou životnost a zvýšenou odolnost. Dodává se jako kompletní oblek, včetně bundy a kalhot s laclem. Dostupné velikosti od S - XXXXL
Objev podobné jako Preston innovations oblek df ultra suit - l
Preston innovations kalhoty df ultra trousers - l
Kalhoty DF ULTRA poskytují ochranu před těmi nejsilnějšími lijáky. Jsou určeny pro ty, kteří dávají přednost klasickým kalhotám před kalhotami s laclem, jsou mimořádně pohodlné a ideální i pro teplejší měsíce. Stejně jako komplet DF Ultra jsou i tyto kalhoty vybaveny klíčovými vyztuženými oblastmi a nabízí spoustu prvků, které zvyšují pohodlí a odolnost. Dostupné velikosti od S-XXXXL
Objev podobné jako Preston innovations kalhoty df ultra trousers - l
Nike M NK DF TEE SLUB HBR L
Dokončete svůj další trénink s tričkem Nike Dri-FIT. Měkká tkanina odvádějící pot vás udrží svěží při každém opakování. Uvolněný střih, který lehce přiléhá k tělu a poskytuje pohodlí, na které se můžete spolehnout.
Objev podobné jako Nike M NK DF TEE SLUB HBR L
Nike W NK SWIFT ELMNT DF UV HZ TOP L
Ať už je to chlad ve vzduchu nebo silné paprsky, tento snadno padnoucí top se 1/4 zipem je připraven vás podpořit na vašem běhu. Technologie odvádějící pot vás udrží v pohodlí a suchu a ochrana proti UV záření přidává další pokrytí, takže se můžete cítit sebejistě, když najíždíte své denní kilometry.Technologie Nike Dri-FIT odvádí pot od pokožky pro rychlejší odpařování a pomáhá ti zůstat v suchu a pohodlí.Kapsa na zip na levém boku pojme vaše nezbytnosti.Otvory pro palce vám umožní rozšířit pokrytí a pomohou udržet rukávy na místě, když se pohybujete.88% polyester/12% spandexTento produkt poskytuje UVA a UVB ochranu před sluncem pouze v oblastech pokrytých oděvem. Pro ochranu exponovaných oblastí se doporučuje používat kvalitní opalovací krém.Reflexní prvky
Objev podobné jako Nike W NK SWIFT ELMNT DF UV HZ TOP L
Podívejte se také
- Rohnson DF-013 (DF-013)
- Rohnson filtr DF-014 (DF-014)
- grilovaci motor
- gril motor
- motor parkside
- parkside motor
- Rohnson DF-033 Health Kit (DF-033)
- Rohnson DF-035 Health Kit (DF-035)
- zavesny kvetinac seda 15 cm
- zavesny organizer do auta sedy
- magnet 3pagen univerzalni zavesny regal
- Thule TH 390 (TH390)
- TH!S: We Are Th!s (Vojtěch Kotek) (EP) - CD (9029571883)
- Home DF-B240SU Deep Fry (HM-DF-B240SU)
- Rohnson filtr DF-046 Health Kit (DF-046)
- Rohnson filtr DF-042 Health Kit (DF-042)
- Home DF-G360SU Deep Fry Max (HM-DF-G360SU)
- TYT TH-UV88 dualband (1120635)
- Thule TH 393 390 (TH393)
- kola na motor benzin
- spalovaci motor na kolo
- scheppach hs 105 motor