Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Shody a rozdíly: Pracovní listy zaměřené na rozvoj zrakového vnímání (978-80-7311-149-6)
Kniha - autor Zděňka Michalová, 56 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Předkládané pracovní listy slouží k rozvoji zrakové percepce u dětí; jsou využitelné pro děti od čtyř let a použitelné v případě oslabení vizuální diferenciace i pro děti druhého stupně základní školy. Běžně se dají využít k reedukaci u dětí s SPU a také v rámci prevence, aby případné oslabení této oblasti nebylo jednou z příčin obtíží při nácviku čtení. Pracovní listy začínají úkoly, které je schopno plnit čtyřleté dítě – mělo by v tomto věku zvládnout diferenciovat obrázek, který mezi ostatní nepatří. V další fázi (a tak jsou také zaměřené následující listy) rozlišuje obrázek obrácený vzhledem k ostatním vzhůru nohama, ve fázi další určuje obrázky stranově (zrcadlově) obrácené. Zrakové vnímání se rozvíjí systematicky od narození dítěte a u většiny dětí předškolního věku dosahuje potřebné úrovně pro nácvik čtení a psaní po zahájení školní docházky. U dětí, které ve čtení obtíže...
Podívejte se také Lež vedle mě (978-80-7625-149-6)
Rozvoj zrakového vnímání (978-80-266-0554-6)
Elektronická kniha - autor Jiřina Bednářová, 64 stran Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.
Podívejte se také Rozvoj zrakového vnímání (978-80-266-0554-6)
Předškolák školákem Rozvoj zrakového vnímání (978-80-7496-463-3)
Kniha - autor Věra Gošová; Kristýna Krejčová; Hana Nádvorníková, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Aktivity a činnosti v pracovním sešitě Předškolák školákem - Rozvoj zrakového vnímání rozvíjejí zrakového vnímání dítěte v předškolním a mladším školním věku, které je jedním z předpokladů úspěšného zvládnutí čtení a psaní písmen, slabik, slov i číslic a čísel. 72 hravých pracovních listů nabídne Vašemu dítěti přípravu na výuku čtení a psaní. Aktivity jsou též vhodné i pro děti s poruchami učení jako součást rozvoje zrakového vnímání u reedukačních cvičení. Pracovní listy jsou využitelné k nácviku i docvičování, ke skupinové i individuální práci v mateřské škole a první třídě ZŠ, ale i pro nácvik v domácím prostředí pod vedením rodičů. Pracovní sešit je určen dětem předškolního věku a pro prvňáčky. Pracovní sešit je určen dětem od 4 do 7 let.
Podívejte se také Dys...Jak se učí chlapci a jak děvčata (978-80-7311-110-6)
Podívejte se také
- Sputnik a my (978-80-7428-149-5)
- Šimonovy pracovní listy 1: Celkový rozvoj (978-80-262-1774-9)
- 101 expertů Rozvoj osobnosti (978-80-905789-0-6)
- Šimonovy pracovní listy 8: Rozvoj logického myšlení (978-80-262-1777-0)
- Nikolas a tajemství Snozemě (978-80-7639-149-9)
- Český jazyk učebnice pro 6. ročník (978-80-7311-175-5)
- Dyslektická čítanka pro 2. - 3. ročník (978-80-7311-152-6)
- Dyslektická čítanka pro 6. - 7. ročník (978-80-7311-170-0)
- Velký švindl: Krymská válka 1853–1855 (978-80-7557-149-6)
- Kreativita a její rozvoj (978-80-87981-23-8)
- Zvieratká v cirkuse: Komplexné úlohy na rozvoj zručnosti 5-6 rokov (978-80-89590-76-6)
- Stromy, listy, květy a semena (978-80-7529-883-6)
- Šlechtična (978-80-7553-149-0)
- Český jazyk pracovní sešit pro 6. ročník (978-80-7311-176-2)
- Český jazyk pracovní sešit pro 7. ročník (978-80-7311-178-6)
- Ako sa žirafa Karolína učila čítať: Pracovné listy na rozvoj čitateľských zručností (978-80-8115-288-7)
- Bílí baroni (978-80-759-7311-5)
- Poruchy polykání (978-80-7311-188-5)
- Hlasová terapie (978-80-7311-169-4)
- Sluchové vnímání (978-80-7311-157-1)
Rozvoj zrakového vnímání pro děti 4 do 6 let: Jak krtek Barbora našel cestu domů (978-80-266-1756-3)
Kniha - autor Jiřina Bednářová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.
Objev podobné jako Rozvoj zrakového vnímání pro děti 4 do 6 let: Jak krtek Barbora našel cestu domů (978-80-266-1756-3)
Pozorně poslouchej a hraj si: Hry na rozvoj sluchového vnímání (978-80-271-3047-4)
Kniha - autor Marcela Kotová; Veronika Kubáčová, 64 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Rozvoj sluchového vnímání je pro děti předškolního věku velmi důležitý. Děti se učí sluchově rozlišovat již od útlého věku, a to za pomoci písní a říkadel. Sluch je nicméně třeba i nadále rozvíjet, protože tím dítěti vytváříme cestu k úspěšnému osvojení čtení a psaní. S rozvojem sluchu a řeči souvisí také vývoj celého těla. Je proto podstatná nejen motorika mluvidel, ale i jemná a hrubá motorika či smyslové vnímání. Jak s tím ale dětem můžeme pomoci? Přece hrou, která je pro ně přirozená! Tato kniha v sobě ukrývá spoustu her a úkolů zaměřených na slabikování, vytleskávání či rozlišování krátkých a dlouhých samohlásek, které vám umožní s dětmi rozvíjet sluchové vnímání, slovní vyjadřování, paměť a logické myšlení. Doprovodné ilustrace navíc upoutají pozornost dětí, rozvíjejí jejich fantazii, přirozeně je motivují a pomohou jim soustředit se na plnění jednotlivých...
Objev podobné jako Pozorně poslouchej a hraj si: Hry na rozvoj sluchového vnímání (978-80-271-3047-4)
Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová
Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.
Objev podobné jako Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová
Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová
Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.
Objev podobné jako Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová
Rozvoj zrakového vnímání pro děti 4 do 6 let - Jiřina Bednářová
Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.
Objev podobné jako Rozvoj zrakového vnímání pro děti 4 do 6 let - Jiřina Bednářová
Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová - e-kniha
eBook: Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.
Objev podobné jako Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová - e-kniha
Sluchové vnímání (978-80-7311-157-1)
Kniha - autor Zděňka Michalová, 54 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Sluch je vedle zraku druhým nejdůležitějším smyslem podílejícím se na mezilidské komunikaci. Oslabená schopnost sluchového vnímání neznamená, že má dítě poruchu sluchu, může však významně negativně ovlivnit výsledky dětského počátečního vzdělávání, především čtení a písemného projevu. Předložená publikace se proto snaží poskytnout náměty, jak sluchové vnímání u dítěte ve věku mateřské školy efektivně rozvíjet a případným nedostatkům předcházet. Lze ji však dobře využít i při stimulaci či reedukaci v případě, že již oslabení sluchového vnímání u konkrétního dítěte registrujeme či máme potvrzeno, a to i ve školním věku. Aby dítě práce bavila, při zdolávání jednotlivých obtíží ve sluchovém vnímání splněním jednotlivých úkolů zdolává postupně s klukem Tobíkem horu, k jejímuž vrcholu vedou obláčky s čísly jednotlivých úkolů. Ty si postupně vybarvuje, až vrcholu hory dosáhne. Dítě tak...
Objev podobné jako Sluchové vnímání (978-80-7311-157-1)
Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 3 do 5 let: Jak krtek Barbora uviděl svět (978-80-266-1818-8)
Kniha - autor Jiřina Bednářová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.
Objev podobné jako Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 3 do 5 let: Jak krtek Barbora uviděl svět (978-80-266-1818-8)
Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 3 do 5 let: Jak krtek Barbora uviděl svět (978-80-266-1663-4)
Kniha - autor Jiřina Bednářová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.
Objev podobné jako Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 3 do 5 let: Jak krtek Barbora uviděl svět (978-80-266-1663-4)
Předškolák školákem Rozvoj sluchového vnímání (978-80-7496-462-6)
Kniha - autor Věra Gošová; Kristýna Krejčová; Hana Nádvorníková, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Aktivity a činnosti v pracovním sešitě Předškolák školákem - Rozvoj sluchového vnímání rozvíjejí sluchové vnímání dítěte v předškolním a v mladším školním věku, které je jedním z předpokladů úspěšného zvládnutí čtení a psaní písmen, slabik, slov i číslic a čísel. 72 hravých pracovních listů nabídne Vašemu dítěti přípravu na výuku čtení a psaní. Aktivity jsou též vhodné i pro děti s poruchami učení jako součást rozvoje sluchového vnímání u reedukačních cvičení. Pracovní listy jsou využitelné k nácviku i docvičování, ke skupinové i individuální práci v mateřské škole a první třídě ZŠ, ale i pro nácvik v domácím prostředí pod vedením rodičů. Pracovní sešit je určen dětem předškolního věku a pro prvňáčky. Pracovní sešit je určen dětem od 4 do 7 let.
Objev podobné jako Předškolák školákem Rozvoj sluchového vnímání (978-80-7496-462-6)
Šimonovy pracovní listy 15: Rozvoj sluchového vnímání, rozlišování hlásek, slabik a slov (978-80-262-1901-9)
Kniha - autor Renata Frančíková; Eva Štanclová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Šimonovy pracovní listy 15: Rozvoj sluchového vnímání, rozlišování hlásek, slabik a slov (978-80-262-1901-9)
Pavučinka Sluchové vnímání (978-80-7311-111-3)
Kniha - autor Olga Zelinková, česky Cvičení sluchového vnímání a rozlišování délky samohlásek, slabik a sykavekTento materiál určený těm, kdo mají obtíže ve sluchovém vnímání a v činnostech, které s touto dovedností souvisejí. Sluchové rozlišování je předpokladem správné výslovnosti. Výslovnost a sluchové rozlišování podmiňuje zvládnutí některých pravopisných jevů, např. rozlišování krátkých a dlouhých samohlásek, rozlišování sykavek, slabik dy-di, ty-ti, ny-ni.Sluchová analýza, syntéza a diferenciace (rozlišování) jsou nezbytně nutným předpokladem úspěšného nácviku čtení a psaní. Některá cvičení společně se zvukovým doprovodem na CD mohou být prevencí školního selhávání a lze je provádět již v předškolním věku.Zvukové soubory k Pavučince Sluch. vnímání jsou ke stažení na webu www.tobias-ucebnice.cz na stránce produktu - klikne se na stáhnout ukázku. Je to popsáno i na obálce knihy na zadní straně.Materiál je též určen pro děti s nesprávnou výslovností, děti s...
Objev podobné jako Pavučinka Sluchové vnímání (978-80-7311-111-3)
Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 5 do 7 let: Jak krtek Barbora pomohl objevit poklad (978-80-266-1749-5)
Kniha - autor Jiřina Bednářová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.
Objev podobné jako Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 5 do 7 let: Jak krtek Barbora pomohl objevit poklad (978-80-266-1749-5)
Od zápisu do lavice Zrakové vnímání: Soubor pracovních listů pro optimální rozvoj schopností a doved (978-80-88290-80-3)
Kniha - autor Ivana Vlková, 56 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Další díl edice Od zápisu do lavice volně navazuje na předchozí sešity a obsahuje 40 pracovních listů se cvičeními, která zábavnou formou rozvíjejí zrakové vnímání. Zraková percepce je souborem schopností, které bude dítě v reálném životě potřebovat k tomu, aby bylo úspěšné ve školním procesu v dovednostech, jakými jsou čtení, psaní, kontrola veškeré samostatné práce. Tyto dovednosti jsou jakýmsi pilířem, který se podílí na kvalitě čtení ve školní výuce. Optimální rozvoj zrakového vnímání, rozlišování, analýzy a syntézy či paměti umožní dítěti i v procesu učení mj. rozlišovat detaily, soustředit se na konkrétní tvar či předmět a umět jej rozpoznat mezi ostatními. Dále vyhledávat rozdílné či stejné obrázky, rozpoznat je podle polohy, skládat obrázky z různých částí, rozlišovat geometrické tvary atd. Úlohy jsou koncipovány tak, aby se zároveň zapojilo co nejvíce smyslů a rozvíjela se jemná...
Objev podobné jako Od zápisu do lavice Zrakové vnímání: Soubor pracovních listů pro optimální rozvoj schopností a doved (978-80-88290-80-3)
Pracovní sešit Předškolák 1 Zrakové vnímání (978-80-88368-81-6)
Kniha - autor Martina Kneslová, 40 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit, který je určený pro děti předškolního věku. Je zaměřený na rozvoj zrakového vnímání dětí a může sloužit i jako příprava k zápisu do školy. Je vhodný i pro děti s SPU. Naleznete zde úlohy na spojování stejných obrázků, hledání druhé poloviny obrázků, rozlišování obrázků např. podle velikosti, polohy a mnoho dalších.
Objev podobné jako Pracovní sešit Předškolák 1 Zrakové vnímání (978-80-88368-81-6)
Hry na rozvoj dílčích funkcí u dětí: Optické a akustické vnímání, jemná motorika a prostorová orient (978-80-271-1045-2)
Kniha - autor Lenka Ficová, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Víte, že i za „neposedností“ a „zlobivostí“ dětí mohou stát dílčí funkce? Pokud ne, pak držíte v ruce tu správnou knihu. A proč při rozvoji dílčích funkcí hrají hlavní roli hry? Protože pro dítě není nic přirozenějšího než hra.
Objev podobné jako Hry na rozvoj dílčích funkcí u dětí: Optické a akustické vnímání, jemná motorika a prostorová orient (978-80-271-1045-2)
Šimonovy pracovní listy 1: Celkový rozvoj (978-80-262-1774-9)
Kniha - autor Markéta Mlčochová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní listy jsou určeny pro děti od 3 let až po žáky prvních tříd. Mají zpestřit práci dětí a pomoci jim při osvo¬jování základních vědomostí a dovedností. Dítě je motivováno, současně mu však zůstává prostor pro vlastní nápady. Stává se „spoluautorem“, uplatňuje své dovednosti. Každý list je možno využít několikrát: Dítě ho vybarví, povídá o něm, vystřihuje z něj, skládá obrázky. Každý pracovní list je doplněn stručnými pokyny pro učitele a rodiče. V těchto pokynech je uveden přehled cílů, ke kterým pracovní list přispívá, seznam pomůcek a metodické poznámky. Pracovní listy přispívají k celkovému rozvoji dítěte, prohlubují prostorovou orientaci, znalosti základních barev, paměť, myšlení a tvořivost, smysl pro detail; nabízejí uvolňovací cviky. Mgr. Markéta Mlčochová je učitelka na ZŠ, výchovná poradkyně a speciální pedagožka se specializací logopedie, psychopedie a etopedie....
Objev podobné jako Šimonovy pracovní listy 1: Celkový rozvoj (978-80-262-1774-9)
Ako sa žirafa Karolína učila čítať: Pracovné listy na rozvoj čitateľských zručností (978-80-8115-288-7)
Kniha - autor Lívia Muntágová, 56 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovný zošit Ako sa žirafa Karolína učila čítať je vynikajúcou pomôckou pre každého rodiča či učiteľa, ktorý chce svojmu dieťaťu alebo žiakovi uľahčiť vstup do tajuplného sveta písmen, slabík, slov a viet. Osobitne poslúži pri nácviku čítania u detí, ktorým sa v začiatkoch čítanie nedarí, alebo ktoré zápasia s dyslexiou. Užitočný však je pre všetkých začínajúcich čitateľov, prvákov či predškolákov. Zameriava sa na nácvik otvorenej slabiky, preto sú všetky texty a cvičenia tvorené striedaním spoluhlásky a samohlásky. Začínajúci čitateľ môže ľahko a rýchlo prečítať aj dlhšie texty, dobre im porozumieť a tešiť sa zo svojho úspechu. Zároveň si hravým spôsobom precvičuje techniku čítania tak, aby postupne zvládal aj náročnejšie texty.
Objev podobné jako Ako sa žirafa Karolína učila čítať: Pracovné listy na rozvoj čitateľských zručností (978-80-8115-288-7)
Zvieratká v cirkuse: Komplexné úlohy na rozvoj zručnosti 5-6 rokov (978-80-89590-76-6)
Kniha – 0 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá -, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Zvieratká v cirkuse: Komplexné úlohy na rozvoj zručnosti 5-6 rokov (978-80-89590-76-6)
Šimonovy pracovní listy 8: Rozvoj logického myšlení (978-80-262-1777-0)
Kniha - autor Věra Kárová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Šimonovy pracovní listy 8: Rozvoj logického myšlení (978-80-262-1777-0)
KuliFerdo Hry na rozvoj (978-80-8140-467-2)
Kniha - autor Magdaléna Labudová, 64 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovný zošit pre deti so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami od 5 do 10 rokov, ktorý prináša pútavé hry a pracovné listy na precvičovanie vybraných zručností.
Objev podobné jako KuliFerdo Hry na rozvoj (978-80-8140-467-2)
KuliFerdo Jemná Grafomotorika: Pracovné listy na rozvoj školskej zrelosti pre deti v materskej škole (978-80-8140-375-0)
Kniha - 69 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Až 96 úžasných aktivít, ktoré rozvíjajú grafomotorické zručnosti škôlkarov pred vstupom do základnej školy. Pre deti od 5 do 7 rokov. Aktivity na nácvik písania a vnímania, možnosť sledovania individuálneho napredovania detí, dobrý štart do školy.
Objev podobné jako KuliFerdo Jemná Grafomotorika: Pracovné listy na rozvoj školskej zrelosti pre deti v materskej škole (978-80-8140-375-0)
Český jazyk pracovní sešit pro 6. ročník (978-80-7311-176-2)
Kniha - autor Vladimíra Bičíková; Zdeněk Topil; František Šafránek, 56 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit k učebnici.
Objev podobné jako Český jazyk pracovní sešit pro 6. ročník (978-80-7311-176-2)
Čarovný svet cirkusu: Komplexné úlohy na rozvoj zručnosti 5-6 rokov (978-80-89590-78-0)
Kniha – 0 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá -, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Čarovný svet cirkusu: Komplexné úlohy na rozvoj zručnosti 5-6 rokov (978-80-89590-78-0)
Hry na rozvoj verbální komunikace (978-80-271-2429-9)
Elektronická kniha - autor Petr Staníček, 192 stran, česky Kdo si hraje, nezlobí a navíc se může hrou něco nového naučit. Je dokázáno, že pokud člověk při učení prožívá pozitivní emoce, je výsledek výrazně efektivnější. Publikace má dva hlavní cíle: prvním je rozšířit nabídku komunikačních her, které je možné zapojit do učení, a nabídnout tak více možností, jak udělat z rozvoje řeči zábavu. Druhým, neméně významným cílem je sbližovat lidi v kolektivu pomocí mezilidské komunikace. Autor sesbíral za dobu své dlouholeté praxe množství tipů na hry známé i neznámé, seznamovací a rozřazovací, pro dvojice i skupiny. Původní hry různě doplnil a upravil, nebo vytvořil hry zcela nové. U všech her hraje hlavní roli verbální komunikace a je možné použít je ve školách, v družinách, na táborech, při speciálních terapiích, doma, na cestách nebo na dovolené. Publikace je určena široké veřejnosti i odborníkům pracujícím s dětmi nebo dospělými, kteří se potýkají...
Objev podobné jako Hry na rozvoj verbální komunikace (978-80-271-2429-9)
Zakousněte se do knihy: Pracovní listy k rozvoji čtenářství (978-80-262-1261-4)
Kniha - autor Klára Smolíková; Bára Buchalová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Soubor pracovních listů je určený pro žáky 1. až 3. tříd. Jednotlivé úkoly směřují především k podpoře čtenářství a k rozvoji pozitivní vazby na knihy, ale i k podpoře čtení s porozuměním a rozvoji slovní zásoby a jsou různého typu (dokreslování, doplňování, spojování, dopisování atd.) Každý pracovní list doplňuje na druhé straně metodika, legenda a další náměty. Děti například zjišťují, jak se dá do knihy zakousnout a pochutnat si na ní, na čem si lze naopak při četbě vylámat zuby, vytvářejí ilustrace k příběhu, zamýšlejí se nad významem knižní obálky, ujasňují si, které typy příběhů mají rády a proč. Úkoly jsou řazeny se vzestupnou náročností, první třetina není příliš textová a postupně přibývá úkolů textových a ubývá výtvarných. Klára Smolíková řadu let spolupracovala s dětskými časopisy, píše knížky pro děti a scénáře ke komiksům, počítačovým hrám i večerníčkům....
Objev podobné jako Zakousněte se do knihy: Pracovní listy k rozvoji čtenářství (978-80-262-1261-4)
Mluv se mnou: Pracovní listy pro rozvoj dětské řeči (978-80-262-0711-5)
Kniha - česky Nedaří se vám domluvit se se svým dítětem? Máte dojem, že vám nerozumí, nebo že nedokáže říci, co potřebuje? Užitečnou pomůckou mohou být pracovní listy, které vytvořila klinická logopedka Kateřina Slezáková ve spolupráci s ilustrátorkou Patricií Koubskou. Pracovní listy jsou určené pro děti s opožděným vývojem řeči, tzn. děti od dvou let, které nemají potřebu něco vyjádřit, mají velmi malou slovní zásobu, netvoří dvouslovné kombinace nebo je jejich řeč pro blízké těžko srozumitelná a mají výrazně lepší porozumění řeči než vyjadřovací schopnosti. Pracovní listy osloví rodiče malých dětí a také klinické logopedy, kteří s nimi pracují. Mgr. Kateřina Slezáková vystudovala PedF UK, obor speciální pedagogika se zaměřením na logopedii a surdopedii. Pracuje jako klinická logopedka
Objev podobné jako Mluv se mnou: Pracovní listy pro rozvoj dětské řeči (978-80-262-0711-5)
Kniha vnímání (978-80-906919-6-4)
Kniha - autor Lucie Lučanská, 80 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Jdete na procházku do lesa. Říkáte si, co je na tom? Kniha vnímání ukazuje, jak úžasné vjemy svými smysly získáváme. A tak si procházku užijeme rovnou pětkrát, pokaždé ale docela jinak. Každý smysl se ve své kapitole stane vypravěčem a učitelem a každá kapitola je zpracována jinou výtvarnou a tiskovou technikou. Celkem na vás čeká 80 stran. Kniha je určena pro děti od pěti do devíti let a pro všechny, kterým dává smysl používat své smysly. Čím je kniha originální? Kapitola o čichu obsahuje v jedné ilustraci vůni lesa, která se při doteku uvolní. Kapitola o hmatu je tištěna speciálním lakem pro hmatový zážitek. Obálka z režného plátna, knižní blok složený ze tří druhů papíru a přímé barvy pro jedinečný vizuální požitek.
Objev podobné jako Kniha vnímání (978-80-906919-6-4)
Není hláska jako hláska: Pracovní listy pro rozvoj fonematického sluchu (978-80-262-1200-3)
Kniha - autor Kateřina Slezáková, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit je určen předškolním dětem, které mají problémy se sluchovou diferenciací. Jejich řeč je hůře srozumitelná pro mnohočetnou dyslalii neboli patlavost. Tyto děti mluví často rychle, bez sluchové kontroly, nedokážou opravit svůj vlastní nesprávný řečový projev. Nepoužívají hlásky, které se již u logopeda naučily. Pokud se schopnost fonematického uvědomování nerozvine ještě před vlastním nácvikem čtení, velmi často se problémy ve škole projeví jako obtíže v počátečním čtení až neschopnost naučit se číst. Většina normálně se vyvíjejících dětí si osvojí tuto schopnost sama od sebe, když se učí číst. To neplatí u rizikových dětí, zejména ne u dětí s rizikem SPU. Trénink jazykových schopností podstatně zlepšuje výkony ve čtení, snižuje riziko vzniku SPU a v neposlední řadě zlepšuje výslovnost dětí, zlepšuje schopnost opravit svůj řečový projev, rozlišit podobné hlásky a...
Objev podobné jako Není hláska jako hláska: Pracovní listy pro rozvoj fonematického sluchu (978-80-262-1200-3)
Šimonovy pracovní listy 23: Rozvoj slovní zásoby, předlohy pro kopírování (978-80-262-0815-0)
Kniha - autor Jana Těthalová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jak podpořit rozvoj slovní zásoby dítěte mezi třetím a šestým rokem věku? Kromě společného čtení a prohlížení knížek je to rozhovor, povídání o tom, co se stalo, co nás čeká, na co se těšíme, co máme rádi. První část pracovních listů je věnovaná podstatným jménům, konkrétně nadřazeným a podřazeným výrazům. Dalším důležitým okruhem jsou přídavná jména. Děti budou poznávat, jaké mají nejrůznější předměty vlastnosti, a budou se je učit správně pojmenovávat. Děti se také seznámí s různými způsoby, jimiž mohou pojmenovat jednu věc. Nepůjde o prostá synonyma, ale o určitý posun významu. Důležitým tématem jsou také slovesa, díky nimž můžeme vyjádřit, kdo co dělá a umí. Součástí komunikační kompetence je též schopnost říci si o to, co potřebujeme, poděkovat druhým za to, co pro nás udělali, pochválit to, co se nám líbí, a též vhodný pozdrav a rozloučení. Závěrečné úkoly se tedy věnují právě...
Objev podobné jako Šimonovy pracovní listy 23: Rozvoj slovní zásoby, předlohy pro kopírování (978-80-262-0815-0)
Hry na rozvoj dílčích funkcí u dětí (978-80-271-1045-2)
Elektronická kniha - autor Lenka Theodora Ficová, 176 stran, česky Víte, že i za „neposedností“ a „zlobivostí“ dětí mohou stát dílčí funkce? Pokud ne, pak držíte v ruce tu správnou knihu. A proč při rozvoji dílčích funkcí hrají hlavní roli hry? Protože pro dítě není nic přirozenějšího než hra. První část knihy vás seznámí s pojmem dílčí funkce, ukáže vám na příkladech, kde je hledat a co může způsobit jejich nerovnoměrné zrání. V druhé části publikace na vás čeká svět příběhů malé Aničky, holčičky úplně stejné, jako jsou děti u vás ve třídě. Anička provází děti deseti příběhy – deseti lekcemi, dává jim různé zábavné úkoly a hraje s nimi hry. Všechny lekce mají stejnou strukturu, použité úkoly jsou voleny a řazeny tak, aby respektovaly vývojovou řadu. Jako motivace jsou využity příběhy s dětskými a pohádkovými postavami. Knížka je ideální pro kolektivní práci s předškoláčky od pěti let (případně již od čtyř let) i pro...
Objev podobné jako Hry na rozvoj dílčích funkcí u dětí (978-80-271-1045-2)
Hry na rozvoj verbální komunikace: 107 nejlepších her z praxe (978-80-271-2429-9)
Kniha - autor Petr Staníček, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kdo si hraje, nezlobí a navíc se může hrou něco nového naučit. Je dokázáno, že pokud člověk při učení prožívá pozitivní emoce, je výsledek výrazně efektivnější. Publikace má dva hlavní cíle: prvním je rozšířit nabídku komunikačních her, které je možné zapojit do učení, a nabídnout tak více možností, jak udělat z rozvoje řeči zábavu. Druhým, neméně významným cílem je sbližovat lidi v kolektivu pomocí mezilidské komunikace. Autor sesbíral za dobu své dlouholeté praxe množství tipů na hry známé i neznámé, seznamovací a rozřazovací, pro dvojice i skupiny. Původní hry různě doplnil a upravil, nebo vytvořil hry zcela nové. U všech her hraje hlavní roli verbální komunikace a je možné použít je ve školách, v družinách, na táborech, při speciálních terapiích, doma, na cestách nebo na dovolené. Publikace je určena široké veřejnosti i odborníkům pracujícím s dětmi nebo dospělými, kteří se...
Objev podobné jako Hry na rozvoj verbální komunikace: 107 nejlepších her z praxe (978-80-271-2429-9)
Hry na rozvoj dílčích funkcí u dětí - Optické a akustické vnímání, jemná motorika a prostorová orientace - Lenka Theodora Ficová
První část knihy vás seznámí s pojmem dílčí funkce, ukáže vám na příkladech, kde je hledat a co může způsobit jejich nerovnoměrné zrání. V druhé části publikace na vás čeká svět příběhů malé Aničky, holčičky úplně stejné, jako jsou děti u vás ve třídě. Anička provází děti deseti příběhy – deseti lekcemi, dává jim různé zábavné úkoly a hraje s nimi hry. Všechny lekce mají stejnou strukturu, použité úkoly jsou voleny a řazeny tak, aby respektovaly vývojovou řadu. Jako motivace jsou využity příběhy s dětskými a pohádkovými postavami. Knížka je ideální pro kolektivní práci s předškoláčky od pěti let (případně již od čtyř let) i pro prvňáčky s nerovnoměrným výkonem ve vzdělávání.
Objev podobné jako Hry na rozvoj dílčích funkcí u dětí - Optické a akustické vnímání, jemná motorika a prostorová orientace - Lenka Theodora Ficová
Od broukání k povídání: Návod na rozvoj komunikace a řeči dítěte (978-80-271-3346-8)
Kniha - autor Theodora Lenka Ficová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Věděli jste, že dítě se svým okolím začíná komunikovat už u maminky v bříšku? A svou specifickou řeč dál rozvíjí i po narození, dlouho před tím, než se naučí vyslovit první hlásky.
Objev podobné jako Od broukání k povídání: Návod na rozvoj komunikace a řeči dítěte (978-80-271-3346-8)
Precvičuj si slovíčka po anglicky: 250 cvičení na rozvoj slovnej zásoby (978-80-8140-428-3)
Kniha - autor Birgit Piefke Wagner, 176 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá 250 cvičení na rozvoj slovnej zásoby v angličtine. Pomôcka na 2.stupni základných škôl. Pre stredné školy, gymnáziá. Pre laickú verejnosť, ktorá sa učí jazyk v domácich podmienkach a chce si zaujímavou formou precvičiť a rozšíriť slovnú zásobu.
Objev podobné jako Precvičuj si slovíčka po anglicky: 250 cvičení na rozvoj slovnej zásoby (978-80-8140-428-3)
Precvičuj si slovíčka po nemecky: 250 cvičení na rozvoj slovnej zásoby (978-80-8140-429-0)
Kniha - autor Ines Balcik, 176 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá 250 cvičení na rozvoj slovnej zásoby v nemčine. Pomôcka na 2.stupni základných škôl. Pre stredné školy, gymnáziá. Pre laickú verejnosť, ktorá sa učí jazyk v domácich podmienkach a chce si zaujímavou formou precvičiť a rozšíriť slovnú zásobu.
Objev podobné jako Precvičuj si slovíčka po nemecky: 250 cvičení na rozvoj slovnej zásoby (978-80-8140-429-0)
Hry a aktivity na rozvoj schopností dieťaťa: Návody inšpirované metódou Montessori (978-80-8142-773-2)
Kniha - autor Petra Arslan Šinková, 200 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Jedinečná publikácia od slovenskej autorky – detskej psychologičky – zameraná na hry a aktivity určené rozvoj schopností detí. Vyše 100 námetov na zmysluplné trávenie času s dieťaťom - rozvoj schopností a zmyslov - hračky podľa veku dieťaťa - inšpirácie podľa ročných období Nekupujte drahé hračky, všetko potrebné nájdete doma.
Objev podobné jako Hry a aktivity na rozvoj schopností dieťaťa: Návody inšpirované metódou Montessori (978-80-8142-773-2)
Český jazyk pracovní sešit pro 9. ročník (978-80-7311-196-0)
Kniha - autor Vladimíra Bičíková; Zdeněk Topil; František Šafránek, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit k učebnici. Schválilo MŠMT č. j.: MSMT-24051/2019-11 dne 5. prosince 2019 k zařazení do seznamu učebnic pro základní vzdělávání jako součást ucelené řady učebnic pro vzdělávací obor Český jazyk a literatura, 6. - 9. ročník, s dobou platnosti šest let.
Objev podobné jako Český jazyk pracovní sešit pro 9. ročník (978-80-7311-196-0)
Český jazyk 2 pracovní sešit Díl 2. (978-80-7311-128-1)
Kniha - autor Dagmar Chroboková; Kristýna Tučková; Zdeněk Topil, 40 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Český jazyk 2 je první z řady učebnic nakladatelství pro první stupeň základní školy a je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné vysvětlování jazykových pojmů jazykem odpovídajícím rozumovým předpokladům žákům 1. stupně. V tom jsme se inspirovali i pojetím učebnic před školskou reformou v roce 1976, kdy bylo běžné, že si děti na prvním stupni osvojovaly jazykové učivo již ve škole a nikoli doma samostudiem. Obsah učiva je v celé řadě uspořádán tak, aby nejobtížnější gramatické jevy byly probrány v prvních čtyřech měsících, a bylo tak dostatek prostoru pro jejich...
Objev podobné jako Český jazyk 2 pracovní sešit Díl 2. (978-80-7311-128-1)
Český jazyk 2 pracovní sešit Díl 1. (978-80-7311-127-4)
Kniha - autor Dagmar Chroboková; Kristýna Tučková; Zdeněk Topil, 40 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Český jazyk 2 je první z řady učebnic nakladatelství pro první stupeň základní školy a je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné vysvětlování jazykových pojmů jazykem odpovídajícím rozumovým předpokladům žákům 1. stupně. V tom jsme se inspirovali i pojetím učebnic před školskou reformou v roce 1976, kdy bylo běžné, že si děti na prvním stupni osvojovaly jazykové učivo již ve škole a nikoli doma samostudiem. Obsah učiva je v celé řadě uspořádán tak, aby nejobtížnější gramatické jevy byly probrány v prvních čtyřech měsících, a bylo tak dostatek prostoru pro jejich...
Objev podobné jako Český jazyk 2 pracovní sešit Díl 1. (978-80-7311-127-4)
Český jazyk pracovní sešit pro 7. ročník (978-80-7311-193-9)
Kniha - česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit k učebnici.
Objev podobné jako Český jazyk pracovní sešit pro 7. ročník (978-80-7311-193-9)
Český jazyk pracovní sešit pro 8. ročník (978-80-7311-180-9)
Kniha - autor Vladimíra Bičíková; Zdeněk Topil; František Šafránek, 60 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit k učebnici.
Objev podobné jako Český jazyk pracovní sešit pro 8. ročník (978-80-7311-180-9)
Pravopisné křižovatky: Přídavná jména (978-80-7311-181-6)
Kniha - autor Zdeněk Topil, 56 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pravopisné křižovatky – Přídavná jména vychází v edici Zatracená čeština. Přináší soubory cvičení, jejichž prostřednictvím se děti naučí, jak postupovat při řešení pravopisu i/y po obojetných souhláskách uprostřed slova s následným procvičením a zafixováním postupů. Úlohy jsou rozpracovány do postupných výukových kroků (seriace), které jsou graficky zřetelně odlišeny a vymezeny tak, aby s nimi děti mohly pracovat samostatně. Tento pracovní sešit je věnován přídavným jménům, tedy učivu, které se většinou probírá v 5. a 6. ročníku ročníku základní školy. Můžete jej používat samostatně, doporučujeme však kombinaci s naší novou řadou učebnic Českého jazyka pro 1. stupeň základní školy, která postupně vychází a inovovanou řadou učebnic pro 2. stupeň. Variantou k těmto postupům může být aplikace Zatracená čeština pro iPad nebo Windows 10. Ukázkový balíček Zatracené češtiny najdete ke stažení...
Objev podobné jako Pravopisné křižovatky: Přídavná jména (978-80-7311-181-6)
Historie ORL – 100 let (978-80-7311-206-6)
Kniha - autor Ivan Kalivoda; Pavel Komínek; Viktor Chrobok, 672 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Stejně jako každá oblast lidských činností má i otorinolaryngologie své dějiny, které se začínají datovat v první polovině 19. století v návaznosti na výzkum v oblasti anatomie, fyziologie a globální vědecko-technologický pokrok. V Rakousko-Uherské monarchii se oto-faryngologie a rino-laryngologie začaly vyvíjet jako dva zdánlivě nesourodé obory ve Vídni a jen o něco málo později i v Praze. Do tohoto vývoje významným způsobem zasáhli právě čeští lékaři a pražská lékařské fakulta, a to zejména snahou o jejich emancipaci po rozdělení Karlo-Ferdinandovy univerzity v Praze v roce 1883 na českou a německou lékařskou fakultu. Otorinolaryngologie v Českých zemích prošla nelehkým vývojem, kdy na počátku byly jen nesmělé pokusy zařadit, byť i jen přednášky z otologie ve výuce lékařství. Velkým úspěchem byl pak vznik české Otologicko-faryngologické kliniky v roce...
Objev podobné jako Historie ORL – 100 let (978-80-7311-206-6)
Velký švindl: Krymská válka 1853–1855 (978-80-7557-149-6)
Kniha - autor Václav Králíček, 480 stran, česky, Pevná s přebalem lesklá - autor Václav Králíček, 480 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Jedním z největších paradoxů krymské války, kde proti sobě stály pozemní a námořní síly Velké Británie, Francie, Turecka a Sardinského království na straně jedné a carského Ruska na straně druhé, je skutečnost, že tvrzení, že válka je hnacím motorem průmyslu, zde neplatí a že v tomto případě to bylo spíše naopak. Tato válka se odehrávala nejen na Krymském poloostrově, ale zasáhla rovněž Kavkaz, sever Ruska, Baltské moře, a dokonce se válčilo i na Dálném východě. Doprovázely ji legendy v podobě tzv. Dlouhé červené linie či Útoku lehké brigády, ale především statisíce mrtvých vojáků, a skončila tak, že vlastně nebylo jasné, kdo je tu vítěz a kdo poražený. Symbolem poloviny 19. století je průmysl ženoucí se kupředu mílovými kroky, aniž by mu člověk dokázal stačit. Nové zbraně mnohem efektivněji ničily vojáky nepřítele. Parní...
Objev podobné jako Velký švindl: Krymská válka 1853–1855 (978-80-7557-149-6)
Český jazyk 4. ročník pracovní sešit 2. díl (978-80-7311-187-8)
Kniha - autor Zdeněk Topil; Dagmar Chroboková; Kristýna Tučková, 52 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština.Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné vysvětlování jazykových pojmů jazykem odpovídajícím rozumovým předpokladům žákům 1. stupně. V tom jsme se inspirovali i pojetím učebnic před školskou reformou v roce 1976, kdy bylo běžné, že si děti na prvním stupni osvojovaly jazykové učivo již ve škole a nikoli doma samostudiem. Obsah učiva je v celé řadě uspořádán tak, aby nejobtížnější gramatické jevy byly probrány v prvních čtyřech měsících, a bylo tak dostatek prostoru pro jejich procvičování v průběhu zbytku školního roku....
Objev podobné jako Český jazyk 4. ročník pracovní sešit 2. díl (978-80-7311-187-8)
Český jazyk 3. ročník Pracovní sešit 2. díl (978-80-7311-174-8)
Kniha - česky Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné vysvětlování jazykových pojmů jazykem odpovídajícím rozumovým předpokladům žákům 1. stupně. V tom jsme se inspirovali i pojetím učebnic před školskou reformou v roce 1976, kdy bylo běžné, že si děti na prvním stupni osvojovaly jazykové učivo již ve škole a nikoli doma samostudiem. Obsah učiva je v celé řadě uspořádán tak, aby nejobtížnější gramatické jevy byly probrány v prvních čtyřech měsících, a bylo tak dostatek prostoru pro jejich procvičování v průběhu zbytku školního roku. Neb už naši dávní učitelé své zkušenosti shrnovali do věty: „Důležité učivo se musí naučit do...
Objev podobné jako Český jazyk 3. ročník Pracovní sešit 2. díl (978-80-7311-174-8)
Český jazyk 4. ročník pracovní sešit 1. díl (978-80-7311-186-1)
Kniha - autor Zdeněk Topil; Dagmar Chroboková; Kristýna Tučková, 48 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština.Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné vysvětlování jazykových pojmů jazykem odpovídajícím rozumovým předpokladům žákům 1. stupně. V tom jsme se inspirovali i pojetím učebnic před školskou reformou v roce 1976, kdy bylo běžné, že si děti na prvním stupni osvojovaly jazykové učivo již ve škole a nikoli doma samostudiem. Obsah učiva je v celé řadě uspořádán tak, aby nejobtížnější gramatické jevy byly probrány v prvních čtyřech měsících, a bylo tak dostatek prostoru pro jejich procvičování v průběhu zbytku školního roku....
Objev podobné jako Český jazyk 4. ročník pracovní sešit 1. díl (978-80-7311-186-1)
Podívejte se také
- Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností (978-80-271-1725-3)
- Tvořivá logopedie a rozvoj řeči (978-80-253-3316-7)
- Nadané děti a jejich rozvoj (978-80-247-5089-7)
- Rozvoj komunikačních a jazykových schopností (978-80-271-2054-3)
- Neplač, muchomůrko (978-80-7515-149-0)
- Těsné vítězství (978-80-7376-149-3)
- Príbehy zvierat (978-80-8136-149-4)
- Pozornost cvičení na posilování koncentrace pozornosti (978-80-7311-137-3)
- Není hláska jako hláska: Pracovní listy pro rozvoj fonematického sluchu (978-80-262-1200-3)
- Vím, jak se cítíš: Pracovní listy pro rozvoj sociální inteligence (978-80-262-1572-1)
- Hry na rozvoj verbální komunikace (978-80-271-2429-9)
- Hádanky pre predškolákov od 5 do 6 rokov: Rozvoj dieťaťa (978-80-89246-49-6)
- direkt neu 1 ucebnice a pracovni sesit
- Předškolák školákem Rozvoj pozornosti a orientace (978-80-7496-461-9)
- Koučování: Rozvoj osobnosti a zvyšování výkonnosti. (978-80-7261-559-9)
- Angličtina 3: učebnice (978-80-7311-083-3)
- Povídky starého fonendoskopu (978-80-7311-183-0)
- Čarovný svet cirkusu: Komplexné úlohy na rozvoj zručnosti 5-6 rokov (978-80-89590-78-0)
- KuliFerdo Jemná Grafomotorika: Pracovné listy na rozvoj školskej zrelosti pre deti v materskej škole (978-80-8140-375-0)
- Rozvoj grafomotoriky (978-80-266-1603-0)
- pracovni stul skladaci
- Zvířátka v lese (978-80-7551-149-2)