Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Metody komplexního hodnocení podniku - Marek Vochozka
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. V příloze se seznámí s interpretací jejich výsledků na příkladech konkrétních podniků.V úvodu je představena finanční analýza a její základní metody, následují nástroje hodnocení podniku, bonitní a bankrotní modely, ve kterých je přiblížena např. Schmalenbachova společnost, Beaverova a Altmanova analýza či Tafflerův index. Neméně přínosná je i kapitola Ekonomická přidaná hodnota (EVA), která je popsána jak z pohledu manželů Neumaierových, tak Brealeyeho, Myerse, Allena a E. Kislingerové. V poslední části je zmíněn i odlišný typ metody hodnocení podniku, a to metoda Harryho Pollaka.
Podívejte se také Metody komplexního hodnocení podniku (978-80-247-3647-1)
Metody komplexního hodnocení podniku - Marek Vochozka - e-kniha
eBook: Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. Kniha se zabývá celkovým podnikovým prostředím, shrnuje cíle podniku a primárně se zabývá hlavním cílem podniku – růst hodnoty pro akcionáře. Dále odkazuje na Management by Objectives. Zabývá se dále finanční analýzou podle Schmallenbachovy společnosti, modely jednofaktorové analýzy, risk index modely, vícerozměrnou diskriminační analýzou, modely podmíněné pravděpodobnosti a modely benchmarkingové. Dále zahrne modely založené na využití umělých neuronových sítí s učitelem a umělých neuronových sítí bez učitele. Jednotlivé kapitoly jsou shrnutím dosavadního poznání, metodikou tvorby těchto modelů, konkrétní používané příklady a hodnocení výhod a nevýhod metod. Několik kapitol obsahuje modely vytvořené autory publikace (především pak modely založené na umělých neuronových sítích).
Podívejte se také Metody komplexního hodnocení podniku (978-80-271-1701-7)
Metody komplexního hodnocení podniku - Marek Vochozka - e-kniha
eBook: Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. V příloze se seznámí s interpretací jejich výsledků na příkladech konkrétních podniků.V úvodu je představena finanční analýza a její základní metody, následují nástroje hodnocení podniku, bonitní a bankrotní modely, ve kterých je přiblížena např. Schmalenbachova společnost, Beaverova a Altmanova analýza či Tafflerův index. Neméně přínosná je i kapitola Ekonomická přidaná hodnota (EVA), která je popsána jak z pohledu manželů Neumaierových, tak Brealeyeho, Myerse, Allena a E. Kislingerové. V poslední části je zmíněn i odlišný typ metody hodnocení podniku, a to metoda Harryho Pollaka.
Podívejte se také Štilc Marek: Má Vlast - CD (UP0180)
Podívejte se také
- Ahome Plecháček se jménem Marek (23200)
- Hospodaření malého podniku: Hospodaření malého a středního podniku nebo živnosti (80-7259-017-0)
- Fyzikální metody organické chemie (9788024631899)
- Finance podniku (978-80-247-5544-1)
- Various: Marek: Můj strýc Odysseus -MP3-CD (CR0894-2)
- Marek Hamšík: fotbalová superstar (978-80-750-5757-0)
- Marek Kopelent: Kopelent: Černé a bílé slzy (CR0619-2)
- Krizové řízení podniku (978-80-247-3156-8)
- Základy ekonomiky podniku (978-80-87197-91-2)
- Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku (80-247-1277-6)
- Strategické řízení podniku (978-80-247-4008-9)
- Finanční řízení podniku (978-80-247-3158-2)
- Marek Ztracený: Z písničkáře hitmaker (978-80-87685-84-6)
- Metodologie, metody a metodika vědeckého výzkumu (9788024642048)
- Základy finančního řízení podniku (978-80-271-0194-8)
- Finance podniku: Komplexní pojetí (978-80-271-3267-6)
- Řízení platební schopnosti podniku (978-80-247-3441-5)
- Musica Florea, Štryncl Marek: Bach: Braniborské koncerty (2xCD) - CD (SU3942-2)
- Marek Heinz: útočník s uměleckou duší (978-80-750-5402-9)
- Inovativní zobrazovací metody (978-80-749-2186-5)
Metody komplexního hodnocení podniku (978-80-271-1701-7)
Kniha - autor Marek Vochozka, 480 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. V příloze se seznámí s interpretací jejich výsledků na příkladech konkrétních podniků.V úvodu je představena finanční analýza a její základní metody, následují nástroje hodnocení podniku, bonitní a bankrotní modely, ve kterých je přiblížena např. Schmalenbachova společnost, Beaverova a Altmanova analýza či Tafflerův index. Neméně přínosná je i kapitola Ekonomická přidaná hodnota (EVA), která je popsána jak z pohledu manželů Neumaierových, tak Brealeyeho, Myerse, Allena a E. Kislingerové. V poslední části je zmíněn i odlišný typ metody hodnocení podniku, a to metoda Harryho Pollaka.
Objev podobné jako Metody komplexního hodnocení podniku (978-80-271-1701-7)
Metody komplexního hodnocení podniku (978-80-247-3647-1)
Elektronická kniha - autor Marek Vochozka, 248 stran Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. V příloze se seznámí s interpretací jejich výsledků na příkladech konkrétních podniků.V úvodu je představena finanční analýza a její základní metody, následují nástroje hodnocení podniku, bonitní a bankrotní modely, ve kterých je přiblížena např. Schmalenbachova společnost, Beaverova a Altmanova analýza či Tafflerův index. Neméně přínosná je i kapitola Ekonomická přidaná hodnota (EVA), která je popsána jak z pohledu manželů Neumaierových, tak Brealeyeho, Myerse, Allena a E. Kislingerové. V poslední části je zmíněn i odlišný typ metody hodnocení podniku, a to metoda Harryho Pollaka.
Objev podobné jako Metody komplexního hodnocení podniku (978-80-247-3647-1)
Metody komplexního hodnocení podniku (978-80-271-1701-7)
Elektronická kniha - autor Marek Vochozka, 480 stran, česky Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. Kniha se zabývá celkovým podnikovým prostředím, shrnuje cíle podniku a primárně se zabývá hlavním cílem podniku – růst hodnoty pro akcionáře. Dále odkazuje na Management by Objectives. Zabývá se dále finanční analýzou podle Schmallenbachovy společnosti, modely jednofaktorové analýzy, risk index modely, vícerozměrnou diskriminační analýzou, modely podmíněné pravděpodobnosti a modely benchmarkingové. Dále zahrne modely založené na využití umělých neuronových sítí s učitelem a umělých neuronových sítí bez učitele. Jednotlivé kapitoly jsou shrnutím dosavadního poznání, metodikou tvorby těchto modelů, konkrétní...
Objev podobné jako Metody komplexního hodnocení podniku (978-80-271-1701-7)
Finance podniku: Komplexní pojetí - Marek Vochozka
Předkládaná publikace popisuje procesy podniku v podobě jejich finančního vyjádření. Zároveň nabízí nástroje optimalizace těchto procesů tak, aby se výsledky projevily v plnění hlavního cíle podniku - růstu hodnoty pro vlastníky. Dále nabízí nástroje, kterými plnění hlavního cíle management a vlastníci změří. Zabývá se rovněž aparátem nástrojů finančního řízení podniku, tedy aparátem, který umožní kontinuální zefektivnění chodu podniku. Publikace pojímá finance podniku velmi komplexně. Chápe je v jejich nejširším slova smyslu. Zabývá se vším, co souvisí s penězi a růstem hodnoty pro vlastníky (akcentuje řízení podle cílů jako trend moderního řízení podniku). Publikace je tak komplexní knihou postihující nejen základy podnikových financí, ale prezentuje i velmi pokročilé aspekty řízení financí podniku.
Objev podobné jako Finance podniku: Komplexní pojetí - Marek Vochozka
Finance podniku: Komplexní pojetí - Marek Vochozka, kolektiv autorů - e-kniha
eBook: Předkládaná publikace popisuje procesy podniku v podobě jejich finančního vyjádření. Zároveň nabízí nástroje optimalizace těchto procesů tak, aby se výsledky projevily v plnění hlavního cíle podniku - růstu hodnoty pro vlastníky. Dále nabízí nástroje, kterými plnění hlavního cíle management a vlastníci změří. Zabývá se rovněž aparátem nástrojů finančního řízení podniku, tedy aparátem, který umožní kontinuální zefektivnění chodu podniku. Publikace pojímá finance podniku velmi komplexně. Chápe je v jejich nejširším slova smyslu. Zabývá se vším, co souvisí s penězi a růstem hodnoty pro vlastníky (akcentuje řízení podle cílů jako trend moderního řízení podniku). Publikace je tak komplexní knihou postihující nejen základy podnikových financí, ale prezentuje i velmi pokročilé aspekty řízení financí podniku.
Objev podobné jako Finance podniku: Komplexní pojetí - Marek Vochozka, kolektiv autorů - e-kniha
Podnikové řízení - Marek Vochozka, Jan Váchal
Publikace představuje svým rozsahem i pojetím ojedinělé dílo z oblasti podnikového řízení. Jsou zde popsány nejen známé problematiky z této oblasti, ale i nové, dosud nepublikované poznatky, které naleznou své využití i v podnikové sféře. Úvodní kapitoly jsou věnovány teoretickým základům, v dalších kapitolách je charakterizováno prostředí podniku, úloha manažerů, klasifikována je hodnota podniku a principy jeho hospodaření. Pozornost je věnována manažerským funkcím, řízení lidských zdrojů, problematice strategického řízení podniku, procesnímu a krizovému řízení, ale i managementu jakosti a správě podniku. Závěr knihy je věnován podnikovému auditu, otázkám etiky v podnikatelské praxi a etickým kodexům. Kniha je vhodná nejen pro začínající manažery, ale i pro zkušené vedoucí pracovníky a studenty vysokých škol. Významným přínosem publikace je skutečnost, že je zde prezentován nově vznikající obor Performance Tuning®, který je v tomto pojetí představen v české odborné literatuře poprvé.
Objev podobné jako Podnikové řízení - Marek Vochozka, Jan Váchal
Podniková ekonomika - Marek Vochozka, Petr Mulač - e-kniha
eBook: Autoři v knize postihli celou základní problematiku podnikové ekonomiky. Zahrnuty jsou i podnikové funkce z oblasti organizace a řízení podniku, které jsou nezbytným předpokladem naplňování funkcí ekonomické povahy. Kniha je členěna do třinácti základních kapitol, přičemž každá kapitola obsahuje teoretický základ, vlastní výklad problematiky a použitou literaturu. Úvod je věnován vztahu mikroekonomie a podnikové ekonomiky, popsány jsou faktory podnikového prostředí, specifikovány funkce a formy hospodaření podniku, jeho hodnota a životní cyklus, popsány jsou metody a formy organizace a řízení podnikových procesů, principy a postupy podnikového marketingu, definovány jsou současné metody v oblasti řízení lidských zdrojů, obsah a zajištění interního auditu, vymezeny jsou principy podnikání malých a středních podniků. Závěr knihy je věnován problematice vstupu podniků na zahraniční trhy.
Objev podobné jako Podniková ekonomika - Marek Vochozka, Petr Mulač - e-kniha
Podnikové řízení - Marek Vochozka, Jan Váchal - e-kniha
eBook: Publikace představuje svým rozsahem i pojetím ojedinělé dílo z oblasti podnikového řízení. Jsou zde popsány nejen známé problematiky z této oblasti, ale i nové, dosud nepublikované poznatky, které naleznou své využití i v podnikové sféře. Úvodní kapitoly jsou věnovány teoretickým základům, v dalších kapitolách je charakterizováno prostředí podniku, úloha manažerů, klasifikována je hodnota podniku a principy jeho hospodaření. Pozornost je věnována manažerským funkcím, řízení lidských zdrojů, problematice strategického řízení podniku, procesnímu a krizovému řízení, ale i managementu jakosti a správě podniku. Závěr knihy je věnován podnikovému auditu, otázkám etiky v podnikatelské praxi a etickým kodexům. Kniha je vhodná nejen pro začínající manažery, ale i pro zkušené vedoucí pracovníky a studenty vysokých škol. Významným přínosem publikace je skutečnost, že je zde prezentován nově vznikající obor Performance Tuning®, který je v tomto pojetí představen v české odborné literatuře poprvé.
Objev podobné jako Podnikové řízení - Marek Vochozka, Jan Váchal - e-kniha
Angličtina - Nepustilova metoda – Vedlejší věty - Chocholatý Marek - audiokniha
Audiokniha: CD Vedlejší větyje poslechovou verzí všech drilových cvičení obsažených ve stejnojmenné knize. Obsahuje cvičení pro vytváření dynamických stereotypů. Anglická část cvičení je namluvena americkými rodilými mluvčími. CD je určeno pro středně a více pokročilé studenty (B1, B2). Cvičení jsou záměrně nahrána ve vyšším tempu kvůli nacvičení automatických reakcí. Proto je vhodné je vnímat napřed pasivně poslechem a až poté je aktivně procvičovat. Cvičení jsou koncipována jako anglicko -český překlad praktických vět zaměřených na důkladné procvičení daného gramatického jevu. V tomto dílu se posluchači seznámí například s předmětnými, podmínkovými, časovými, způsobovými, účelovými větami. Nepustilova metoda vznikla v roce 1983 a její specifičnost spočívá ve využívání logického myšlení dospělých a aktivního drilu. V roce 1990 byla v Brně založena Nepustilova jazyková škola, která má vlastní vydavatelství učebnic, CD a DVD. Hlavní činností je pořádání jazykových kurzů angličtiny, němčiny i francouzštiny všech úrovní pokročilosti. Více informací o osvědčené Nepustilově metodě, jazykových kurzech a publikacích našeho vydavatelství naleznete na www.njs.cz.
Objev podobné jako Angličtina - Nepustilova metoda – Vedlejší věty - Chocholatý Marek - audiokniha
Kaizen - osvědčená praxe českých a slovenských podniků - Ján Košturiak, Marek Miroslav, Jozef Krišťak, Ľudovít Boledovič - e-kniha
eBook: Kaizen, japonský výraz pro neustálé zlepšování, u nás už celkem dlouhou dobu není neznámým pojmem. Právě naopak, slovo „kaizen“ se stalo velmi používaným i poměrně oblíbeným. Ovšem, jak píší autoři této knihy, praxe v evropských firmách často neodpovídá základním principům tohoto systému, ať už se jedná o pouhé formální fungování nebo bezvýhradnou orientaci na výrobní procesy. V této knize se dočtete: - proč a jak zlepšovat (věřili byste, že vaše procesy zahrnují z 99,9 % plýtvání?), - o rozdílných přístupech ke zlepšování procesů, - jak zlepšování v podniku zorganizovat. Uvnitř publikace na vás čekají konkrétní příklady zlepšování, například z dřevařského průmyslu, ze slévárny, ale i z nevýrobních oblastí. Text je doplněn velkým množstvím obrázků, tabulek a grafů, které mají za úkol vám všechny používané metody více přiblížit. O autorech Ján Košturiak Prezident společnosti Fraunhofer IPA Slovakia. Působí jako profesor průmyslového inženýrství, konzultant a kouč v oblasti inovací, strategického managementu a průmyslového inženýrství pro evropské podniky – Fosfa, Bonatrans, VW, Atrea, Sauer Danfoss, Linet, Finidr, DaimlerChrysler a další. Ľudovít Boledovič Jako projektový manažer ve společnosti Fraunhofer IPA Slovakia vedl zlepšování procesů ve společnosti Volkswagen Slovakia a IDC Holding Trnava. Dále vede projekty v oblasti kaizen a TPM například ve společnostech Lasselsberger, Siemens nebo Zetor. Jozef Krišťak Ředitel Fraunhofer IPA Slovakia vedl projekty v oblasti průmyslového inženýrství, kromě jiných v podnicích Leoni, VW, IDC Holding, Brano Group, Koval Systems nebo Hella. Miroslav Marek Ředitel Centra průmyslového inženýrství. Působil jako ředitel průmyslového inženýrství ve společnostech Dura a Siemens VDO, konzultant a trenér ve společnostech Fosfa, Siemens, Continental a dalších firmách.
Objev podobné jako Kaizen - osvědčená praxe českých a slovenských podniků - Ján Košturiak, Marek Miroslav, Jozef Krišťak, Ľudovít Boledovič - e-kniha
Moderní analýza biologických dat 4. díl - Analýza času do události a další metody v prostředí R - Marek Brabec, Stanislav Pekár
Kniha doplňuje předchozí tři díly o další regresní modely, konkrétně parametrické i semiparametrické modely pro analýzu času do události, regresní stromy a vybrané mnohorozměrné metody, jako je PCA nebo LDA. Text knihy je praktickou příručkou analýzy dat v prostředí R. Je sestaven z 20 vzorově vyřešených a okomentovaných příkladů, které mají za cíl nejen představit danou metodu, ale také poukázat na problémy, na které může čtenář narazit při analýze vlastních dat. Text je psán jednoduchým jazykem, srozumitelným pro čtenáře s biologickým vzděláním. Kniha je určena především studentům a kolegům z biologických oborů, ale také veterinárních, lékařských a farmaceutických oborů.
Objev podobné jako Moderní analýza biologických dat 4. díl - Analýza času do události a další metody v prostředí R - Marek Brabec, Stanislav Pekár
Vývojové tendence velkých podniků: Podniky v 21. století (978-80-7400-198-7)
Kniha - autor Miroslav Hučka; Eva Kislingerová; Milan Malý, 276 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autoři publikace Vývojové tendence velkých podniků hledají odpověď na vybrané aktuální otázky, které přináší současný vývoj podnikové sféry. Celkový koncept publikace i její závěry se opírají o rozsáhlý teoretický i empirický výzkum. Publikace se zabývá např. institucionálním prostředím podnikové sféry. V rámci tohoto tématu srovnává institu - cionální rámec dvou typů tržních ekonomik – liberální a koordinované. Přináší také pohled na vývojové tendence ziskových i neziskových organizací. V tematické oblasti strategického řízení podniků naznačuje měnící se charakter strategického řízení v podmínkách globalizace a hyperkonkurence a prezentuje nové směry ve strategiích podniků. V další části je analyzována konkurenceschopnost a úspěšnost podniků v podmínkách globalizace a jsou naznačeny světové trendy vývoje konkurenceschopnosti podniků. Jedním z témat je...
Objev podobné jako Vývojové tendence velkých podniků: Podniky v 21. století (978-80-7400-198-7)
Hospodaření malého podniku: Hospodaření malého a středního podniku nebo živnosti (80-7259-017-0)
Kniha - autor John Lambden; David Targett, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Důležité jsou případové studie z praxe. Autoři se věnují i analýze bodu zvratu s více produkty, zhodnocení životaschopnosti podnikání a zvládnutí složitějšího podnikání. Jednoduché "check listy", kde vyplníte pouize 6 bodů a rychle zjistíte hlavní údaje pro další rozhodování.
Objev podobné jako Hospodaření malého podniku: Hospodaření malého a středního podniku nebo živnosti (80-7259-017-0)
Podniková ekonomika (978-80-247-4372-1)
Elektronická kniha - autor Marek Vochozka, Petr Mulač, kolektiv a, 576 stran Autoři v knize postihli celou základní problematiku podnikové ekonomiky Zahrnuty jsou i podnikové funkce z oblasti organizace a řízení podniku, které jsou nezbytným předpokladem naplňování funkcí ekonomické povahy. Kniha je členěna do třinácti základních kapitol, přičemž každá kapitola obsahuje teoretický základ, vlastní výklad problematiky a použitou literaturu. Úvod je věnován vztahu mikroekonomie a podnikové ekonomiky, popsány jsou faktory podnikového prostředí, specifikovány funkce a formy hospodaření podniku, jeho hodnota a životní cyklus, popsány jsou metody a formy organizace a řízení podnikových procesů, principy a postupy podnikového marketingu, definovány jsou současné metody v oblasti řízení lidských zdrojů, obsah a zajištění interního auditu, vymezeny jsou principy podnikání malých a středních podniků. Závěr knihy je věnován problematice vstupu podniků na zahraniční trhy.
Objev podobné jako Podniková ekonomika (978-80-247-4372-1)
Dárkový poukaz v hodnotě 1000,-
Poukaz uplatníte při nákupu na eshopu i na našich prodejnách v Náchodě nebo na Praze 9. Vytištěný poukaz Vám zašleme stejně jako jiné zboží. Připadně si jej u nás můžete vyzvednout.
Objev podobné jako Dárkový poukaz v hodnotě 1000,-
Dárkový poukaz v hodnotě 500,-
Poukaz uplatníte při nákupu na eshopu i na našich prodejnách v Náchodě nebo na Praze 9. Vytištěný poukaz Vám zašleme stejně jako jiné zboží. Připadně si jej u nás můžete vyzvednout.
Objev podobné jako Dárkový poukaz v hodnotě 500,-
Dárkový poukaz v hodnotě 2500,-
Poukaz uplatníte při nákupu na eshopu i na našich prodejnách v Náchodě nebo na Praze 9. Vytištěný poukaz Vám zašleme stejně jako jiné zboží. Připadně si jej u nás můžete vyzvednout.
Objev podobné jako Dárkový poukaz v hodnotě 2500,-
Dárkový poukaz v hodnotě 2000,-
Poukaz uplatníte při nákupu na eshopu i na našich prodejnách v Náchodě nebo na Praze 9. Vytištěný poukaz Vám zašleme stejně jako jiné zboží. Připadně si jej u nás můžete vyzvednout.
Objev podobné jako Dárkový poukaz v hodnotě 2000,-
Dárkový poukaz v hodnotě 4500,-
Poukaz uplatníte při nákupu na eshopu i na našich prodejnách v Náchodě nebo na Praze 9. Vytištěný poukaz Vám zašleme stejně jako jiné zboží. Připadně si jej u nás můžete vyzvednout.
Objev podobné jako Dárkový poukaz v hodnotě 4500,-
Dárkový poukaz v hodnotě 1500,-
Poukaz uplatníte při nákupu na eshopu i na našich prodejnách v Náchodě nebo na Praze 9. Vytištěný poukaz Vám zašleme stejně jako jiné zboží. Připadně si jej u nás můžete vyzvednout.
Objev podobné jako Dárkový poukaz v hodnotě 1500,-
Dárkové poukazy Poukaz v hodnotě
Vánoce jsou tady a s nimi i často nelehký výběr dárků. Dárkovým poukazem na zahradní nábytek potěšíte každého majitele domu se zahradou, terasou, nebo i bytu s balkónem. Ale dárkové poukazy na nábytek na zahradu, či terasu, nemusí být jen pozorností pod stromeček. Blíží se narozeniny, výročí, sháníte vhodný svatební dar nebo chcete jen někoho potěšit? Obdarovaný si jistě vybere ze širokého sortimentu pečlivě vybraných kvalitních sestav, křesel, lavic, zahradních sedaček, houpaček, nebo oblíbených nafukovacích vířivek. Využijte našich univerzálních dárkových voucherů ve výši od 1000 Kč až do 10 000 Kč. Můžete jich objednat i víc ve vyšší hodnotě. Poukazy platí 6 měsíců. Jak nakoupit dárkový poukaz? Vyberte si požadovanou částku poukazu. Vložte hodnotu do košíku jako standardní produkt. Přejděte do košíku a pokračujte k dalšímu kroku. V dopravě bude pouze možnost osobního odběru, ale nebojte se, voucher s dárkovým poukazem Vám zašleme elektronicky. Způsob platby (online, převodem, nebo osobně). Vyplnění fakturačních údajů, kdo bude hradit dárkový poukaz. Vyplnění dodací adresy, kdo bude obdarovaný. Odeslat objednávku. Na e-mail Vám dorazí potvrzení objednávky. Na základě objednávky Vám bude vystavena zálohová faktura a zaslán voucher na danou hodnotu dárkového poukazu na Váš email. Platnost poukazu je 6 měsíců. Obdarovaný si na e-shopu nebo u nás na prodejně vybere zboží a vloží si ho do košíku (standardní nákup). Do poznámky u fakturační/dodací adresy je nutné uvést číslo dárkového poukazu. Podle čísla a hodnoty poukazu bude ve faktuře odečtena částka ve výši dárkového poukazu.
Objev podobné jako Dárkové poukazy Poukaz v hodnotě
Dárkové poukazy Poukaz v hodnotě
Vánoce jsou tady a s nimi i často nelehký výběr dárků. Dárkovým poukazem na zahradní nábytek potěšíte každého majitele domu se zahradou, terasou, nebo i bytu s balkónem. Ale dárkové poukazy na nábytek na zahradu, či terasu, nemusí být jen pozorností pod stromeček. Blíží se narozeniny, výročí, sháníte vhodný svatební dar nebo chcete jen někoho potěšit? Obdarovaný si jistě vybere ze širokého sortimentu pečlivě vybraných kvalitních sestav, křesel, lavic, zahradních sedaček, houpaček, nebo oblíbených nafukovacích vířivek. Využijte našich univerzálních dárkových voucherů ve výši od 1000 Kč až do 10 000 Kč. Můžete jich objednat i víc ve vyšší hodnotě. Poukazy platí 6 měsíců. Jak nakoupit dárkový poukaz? Vyberte si požadovanou částku poukazu. Vložte hodnotu do košíku jako standardní produkt. Přejděte do košíku a pokračujte k dalšímu kroku. V dopravě bude pouze možnost osobního odběru, ale nebojte se, voucher s dárkovým poukazem Vám zašleme elektronicky. Způsob platby (online, převodem, nebo osobně). Vyplnění fakturačních údajů, kdo bude hradit dárkový poukaz. Vyplnění dodací adresy, kdo bude obdarovaný. Odeslat objednávku. Na e-mail Vám dorazí potvrzení objednávky. Na základě objednávky Vám bude vystavena zálohová faktura a zaslán voucher na danou hodnotu dárkového poukazu na Váš email. Platnost poukazu je 6 měsíců. Obdarovaný si na e-shopu nebo u nás na prodejně vybere zboží a vloží si ho do košíku (standardní nákup). Do poznámky u fakturační/dodací adresy je nutné uvést číslo dárkového poukazu. Podle čísla a hodnoty poukazu bude ve faktuře odečtena částka ve výši dárkového poukazu.
Objev podobné jako Dárkové poukazy Poukaz v hodnotě
Dárkové poukazy Poukaz v hodnotě
Vánoce jsou tady a s nimi i často nelehký výběr dárků. Dárkovým poukazem na zahradní nábytek potěšíte každého majitele domu se zahradou, terasou, nebo i bytu s balkónem. Ale dárkové poukazy na nábytek na zahradu, či terasu, nemusí být jen pozorností pod stromeček. Blíží se narozeniny, výročí, sháníte vhodný svatební dar nebo chcete jen někoho potěšit? Obdarovaný si jistě vybere ze širokého sortimentu pečlivě vybraných kvalitních sestav, křesel, lavic, zahradních sedaček, houpaček, nebo oblíbených nafukovacích vířivek. Využijte našich univerzálních dárkových voucherů ve výši od 1000 Kč až do 10 000 Kč. Můžete jich objednat i víc ve vyšší hodnotě. Poukazy platí 6 měsíců. Jak nakoupit dárkový poukaz? Vyberte si požadovanou částku poukazu. Vložte hodnotu do košíku jako standardní produkt. Přejděte do košíku a pokračujte k dalšímu kroku. V dopravě bude pouze možnost osobního odběru, ale nebojte se, voucher s dárkovým poukazem Vám zašleme elektronicky. Způsob platby (online, převodem, nebo osobně). Vyplnění fakturačních údajů, kdo bude hradit dárkový poukaz. Vyplnění dodací adresy, kdo bude obdarovaný. Odeslat objednávku. Na e-mail Vám dorazí potvrzení objednávky. Na základě objednávky Vám bude vystavena zálohová faktura a zaslán voucher na danou hodnotu dárkového poukazu na Váš email. Platnost poukazu je 6 měsíců. Obdarovaný si na e-shopu nebo u nás na prodejně vybere zboží a vloží si ho do košíku (standardní nákup). Do poznámky u fakturační/dodací adresy je nutné uvést číslo dárkového poukazu. Podle čísla a hodnoty poukazu bude ve faktuře odečtena částka ve výši dárkového poukazu.
Objev podobné jako Dárkové poukazy Poukaz v hodnotě
Dárkové poukazy Poukaz v hodnotě
Vánoce jsou tady a s nimi i často nelehký výběr dárků. Dárkovým poukazem na zahradní nábytek potěšíte každého majitele domu se zahradou, terasou, nebo i bytu s balkónem. Ale dárkové poukazy na nábytek na zahradu, či terasu, nemusí být jen pozorností pod stromeček. Blíží se narozeniny, výročí, sháníte vhodný svatební dar nebo chcete jen někoho potěšit? Obdarovaný si jistě vybere ze širokého sortimentu pečlivě vybraných kvalitních sestav, křesel, lavic, zahradních sedaček, houpaček, nebo oblíbených nafukovacích vířivek. Využijte našich univerzálních dárkových voucherů ve výši od 1000 Kč až do 10 000 Kč. Můžete jich objednat i víc ve vyšší hodnotě. Poukazy platí 6 měsíců. Jak nakoupit dárkový poukaz? Vyberte si požadovanou částku poukazu. Vložte hodnotu do košíku jako standardní produkt. Přejděte do košíku a pokračujte k dalšímu kroku. V dopravě bude pouze možnost osobního odběru, ale nebojte se, voucher s dárkovým poukazem Vám zašleme elektronicky. Způsob platby (online, převodem, nebo osobně). Vyplnění fakturačních údajů, kdo bude hradit dárkový poukaz. Vyplnění dodací adresy, kdo bude obdarovaný. Odeslat objednávku. Na e-mail Vám dorazí potvrzení objednávky. Na základě objednávky Vám bude vystavena zálohová faktura a zaslán voucher na danou hodnotu dárkového poukazu na Váš email. Platnost poukazu je 6 měsíců. Obdarovaný si na e-shopu nebo u nás na prodejně vybere zboží a vloží si ho do košíku (standardní nákup). Do poznámky u fakturační/dodací adresy je nutné uvést číslo dárkového poukazu. Podle čísla a hodnoty poukazu bude ve faktuře odečtena částka ve výši dárkového poukazu.
Objev podobné jako Dárkové poukazy Poukaz v hodnotě
Dárkové poukazy Poukaz v hodnotě
Vánoce jsou tady a s nimi i často nelehký výběr dárků. Dárkovým poukazem na zahradní nábytek potěšíte každého majitele domu se zahradou, terasou, nebo i bytu s balkónem. Ale dárkové poukazy na nábytek na zahradu, či terasu, nemusí být jen pozorností pod stromeček. Blíží se narozeniny, výročí, sháníte vhodný svatební dar nebo chcete jen někoho potěšit? Obdarovaný si jistě vybere ze širokého sortimentu pečlivě vybraných kvalitních sestav, křesel, lavic, zahradních sedaček, houpaček, nebo oblíbených nafukovacích vířivek. Využijte našich univerzálních dárkových voucherů ve výši od 1000 Kč až do 10 000 Kč. Můžete jich objednat i víc ve vyšší hodnotě. Poukazy platí 6 měsíců. Jak nakoupit dárkový poukaz? Vyberte si požadovanou částku poukazu. Vložte hodnotu do košíku jako standardní produkt. Přejděte do košíku a pokračujte k dalšímu kroku. V dopravě bude pouze možnost osobního odběru, ale nebojte se, voucher s dárkovým poukazem Vám zašleme elektronicky. Způsob platby (online, převodem, nebo osobně). Vyplnění fakturačních údajů, kdo bude hradit dárkový poukaz. Vyplnění dodací adresy, kdo bude obdarovaný. Odeslat objednávku. Na e-mail Vám dorazí potvrzení objednávky. Na základě objednávky Vám bude vystavena zálohová faktura a zaslán voucher na danou hodnotu dárkového poukazu na Váš email. Platnost poukazu je 6 měsíců. Obdarovaný si na e-shopu nebo u nás na prodejně vybere zboží a vloží si ho do košíku (standardní nákup). Do poznámky u fakturační/dodací adresy je nutné uvést číslo dárkového poukazu. Podle čísla a hodnoty poukazu bude ve faktuře odečtena částka ve výši dárkového poukazu.
Objev podobné jako Dárkové poukazy Poukaz v hodnotě
Dárkové poukazy Poukaz v hodnotě
Vánoce jsou tady a s nimi i často nelehký výběr dárků. Dárkovým poukazem na zahradní nábytek potěšíte každého majitele domu se zahradou, terasou, nebo i bytu s balkónem. Ale dárkové poukazy na nábytek na zahradu, či terasu, nemusí být jen pozorností pod stromeček. Blíží se narozeniny, výročí, sháníte vhodný svatební dar nebo chcete jen někoho potěšit? Obdarovaný si jistě vybere ze širokého sortimentu pečlivě vybraných kvalitních sestav, křesel, lavic, zahradních sedaček, houpaček, nebo oblíbených nafukovacích vířivek. Využijte našich univerzálních dárkových voucherů ve výši od 1000 Kč až do 10 000 Kč. Můžete jich objednat i víc ve vyšší hodnotě. Poukazy platí 6 měsíců. Jak nakoupit dárkový poukaz? Vyberte si požadovanou částku poukazu. Vložte hodnotu do košíku jako standardní produkt. Přejděte do košíku a pokračujte k dalšímu kroku. V dopravě bude pouze možnost osobního odběru, ale nebojte se, voucher s dárkovým poukazem Vám zašleme elektronicky. Způsob platby (online, převodem, nebo osobně). Vyplnění fakturačních údajů, kdo bude hradit dárkový poukaz. Vyplnění dodací adresy, kdo bude obdarovaný. Odeslat objednávku. Na e-mail Vám dorazí potvrzení objednávky. Na základě objednávky Vám bude vystavena zálohová faktura a zaslán voucher na danou hodnotu dárkového poukazu na Váš email. Platnost poukazu je 6 měsíců. Obdarovaný si na e-shopu nebo u nás na prodejně vybere zboží a vloží si ho do košíku (standardní nákup). Do poznámky u fakturační/dodací adresy je nutné uvést číslo dárkového poukazu. Podle čísla a hodnoty poukazu bude ve faktuře odečtena částka ve výši dárkového poukazu.
Objev podobné jako Dárkové poukazy Poukaz v hodnotě
Dárkové poukazy Poukaz v hodnotě
Vánoce jsou tady a s nimi i často nelehký výběr dárků. Dárkovým poukazem na zahradní nábytek potěšíte každého majitele domu se zahradou, terasou, nebo i bytu s balkónem. Ale dárkové poukazy na nábytek na zahradu, či terasu, nemusí být jen pozorností pod stromeček. Blíží se narozeniny, výročí, sháníte vhodný svatební dar nebo chcete jen někoho potěšit? Obdarovaný si jistě vybere ze širokého sortimentu pečlivě vybraných kvalitních sestav, křesel, lavic, zahradních sedaček, houpaček, nebo oblíbených nafukovacích vířivek. Využijte našich univerzálních dárkových voucherů ve výši od 1000 Kč až do 10 000 Kč. Můžete jich objednat i víc ve vyšší hodnotě. Poukazy platí 6 měsíců. Jak nakoupit dárkový poukaz? Vyberte si požadovanou částku poukazu. Vložte hodnotu do košíku jako standardní produkt. Přejděte do košíku a pokračujte k dalšímu kroku. V dopravě bude pouze možnost osobního odběru, ale nebojte se, voucher s dárkovým poukazem Vám zašleme elektronicky. Způsob platby (online, převodem, nebo osobně). Vyplnění fakturačních údajů, kdo bude hradit dárkový poukaz. Vyplnění dodací adresy, kdo bude obdarovaný. Odeslat objednávku. Na e-mail Vám dorazí potvrzení objednávky. Na základě objednávky Vám bude vystavena zálohová faktura a zaslán voucher na danou hodnotu dárkového poukazu na Váš email. Platnost poukazu je 6 měsíců. Obdarovaný si na e-shopu nebo u nás na prodejně vybere zboží a vloží si ho do košíku (standardní nákup). Do poznámky u fakturační/dodací adresy je nutné uvést číslo dárkového poukazu. Podle čísla a hodnoty poukazu bude ve faktuře odečtena částka ve výši dárkového poukazu.
Objev podobné jako Dárkové poukazy Poukaz v hodnotě
Dárkové poukazy Poukaz v hodnotě
Vánoce jsou tady a s nimi i často nelehký výběr dárků. Dárkovým poukazem na zahradní nábytek potěšíte každého majitele domu se zahradou, terasou, nebo i bytu s balkónem. Ale dárkové poukazy na nábytek na zahradu, či terasu, nemusí být jen pozorností pod stromeček. Blíží se narozeniny, výročí, sháníte vhodný svatební dar nebo chcete jen někoho potěšit? Obdarovaný si jistě vybere ze širokého sortimentu pečlivě vybraných kvalitních sestav, křesel, lavic, zahradních sedaček, houpaček, nebo oblíbených nafukovacích vířivek. Využijte našich univerzálních dárkových voucherů ve výši od 1000 Kč až do 10 000 Kč. Můžete jich objednat i víc ve vyšší hodnotě. Poukazy platí 6 měsíců. Jak nakoupit dárkový poukaz? Vyberte si požadovanou částku poukazu. Vložte hodnotu do košíku jako standardní produkt. Přejděte do košíku a pokračujte k dalšímu kroku. V dopravě bude pouze možnost osobního odběru, ale nebojte se, voucher s dárkovým poukazem Vám zašleme elektronicky. Způsob platby (online, převodem, nebo osobně). Vyplnění fakturačních údajů, kdo bude hradit dárkový poukaz. Vyplnění dodací adresy, kdo bude obdarovaný. Odeslat objednávku. Na e-mail Vám dorazí potvrzení objednávky. Na základě objednávky Vám bude vystavena zálohová faktura a zaslán voucher na danou hodnotu dárkového poukazu na Váš email. Platnost poukazu je 6 měsíců. Obdarovaný si na e-shopu nebo u nás na prodejně vybere zboží a vloží si ho do košíku (standardní nákup). Do poznámky u fakturační/dodací adresy je nutné uvést číslo dárkového poukazu. Podle čísla a hodnoty poukazu bude ve faktuře odečtena částka ve výši dárkového poukazu.
Objev podobné jako Dárkové poukazy Poukaz v hodnotě
Dárkové poukazy Poukaz v hodnotě
Vánoce jsou tady a s nimi i často nelehký výběr dárků. Dárkovým poukazem na zahradní nábytek potěšíte každého majitele domu se zahradou, terasou, nebo i bytu s balkónem. Ale dárkové poukazy na nábytek na zahradu, či terasu, nemusí být jen pozorností pod stromeček. Blíží se narozeniny, výročí, sháníte vhodný svatební dar nebo chcete jen někoho potěšit? Obdarovaný si jistě vybere ze širokého sortimentu pečlivě vybraných kvalitních sestav, křesel, lavic, zahradních sedaček, houpaček, nebo oblíbených nafukovacích vířivek. Využijte našich univerzálních dárkových voucherů ve výši od 1000 Kč až do 10 000 Kč. Můžete jich objednat i víc ve vyšší hodnotě. Poukazy platí 6 měsíců. Jak nakoupit dárkový poukaz? Vyberte si požadovanou částku poukazu. Vložte hodnotu do košíku jako standardní produkt. Přejděte do košíku a pokračujte k dalšímu kroku. V dopravě bude pouze možnost osobního odběru, ale nebojte se, voucher s dárkovým poukazem Vám zašleme elektronicky. Způsob platby (online, převodem, nebo osobně). Vyplnění fakturačních údajů, kdo bude hradit dárkový poukaz. Vyplnění dodací adresy, kdo bude obdarovaný. Odeslat objednávku. Na e-mail Vám dorazí potvrzení objednávky. Na základě objednávky Vám bude vystavena zálohová faktura a zaslán voucher na danou hodnotu dárkového poukazu na Váš email. Platnost poukazu je 6 měsíců. Obdarovaný si na e-shopu nebo u nás na prodejně vybere zboží a vloží si ho do košíku (standardní nákup). Do poznámky u fakturační/dodací adresy je nutné uvést číslo dárkového poukazu. Podle čísla a hodnoty poukazu bude ve faktuře odečtena částka ve výši dárkového poukazu.
Objev podobné jako Dárkové poukazy Poukaz v hodnotě
Dárkové poukazy Poukaz v hodnotě
Vánoce jsou tady a s nimi i často nelehký výběr dárků. Dárkovým poukazem na zahradní nábytek potěšíte každého majitele domu se zahradou, terasou, nebo i bytu s balkónem. Ale dárkové poukazy na nábytek na zahradu, či terasu, nemusí být jen pozorností pod stromeček. Blíží se narozeniny, výročí, sháníte vhodný svatební dar nebo chcete jen někoho potěšit? Obdarovaný si jistě vybere ze širokého sortimentu pečlivě vybraných kvalitních sestav, křesel, lavic, zahradních sedaček, houpaček, nebo oblíbených nafukovacích vířivek. Využijte našich univerzálních dárkových voucherů ve výši od 1000 Kč až do 10 000 Kč. Můžete jich objednat i víc ve vyšší hodnotě. Poukazy platí 6 měsíců. Jak nakoupit dárkový poukaz? Vyberte si požadovanou částku poukazu. Vložte hodnotu do košíku jako standardní produkt. Přejděte do košíku a pokračujte k dalšímu kroku. V dopravě bude pouze možnost osobního odběru, ale nebojte se, voucher s dárkovým poukazem Vám zašleme elektronicky. Způsob platby (online, převodem, nebo osobně). Vyplnění fakturačních údajů, kdo bude hradit dárkový poukaz. Vyplnění dodací adresy, kdo bude obdarovaný. Odeslat objednávku. Na e-mail Vám dorazí potvrzení objednávky. Na základě objednávky Vám bude vystavena zálohová faktura a zaslán voucher na danou hodnotu dárkového poukazu na Váš email. Platnost poukazu je 6 měsíců. Obdarovaný si na e-shopu nebo u nás na prodejně vybere zboží a vloží si ho do košíku (standardní nákup). Do poznámky u fakturační/dodací adresy je nutné uvést číslo dárkového poukazu. Podle čísla a hodnoty poukazu bude ve faktuře odečtena částka ve výši dárkového poukazu.
Objev podobné jako Dárkové poukazy Poukaz v hodnotě
Přežije váš podnik?: Návod, jak dosáhnout a udržet růst a zisk podniku (978-80-7259-003-2)
Kniha - autor Roger Bennett, 226 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Kniha "Přežije váš podnik" je napsána tak, aby vás naučila podívat se na váš podnik znova, "od podlahy", tedy s určitým odstupem. Také vás naučí ověřit si, že dosahované zisky odrážejí skutečnou hodnotu a výkon vašeho podniku.
Objev podobné jako Přežije váš podnik?: Návod, jak dosáhnout a udržet růst a zisk podniku (978-80-7259-003-2)
Základy ekonomiky podniku - Dana Martinovičová
Podniková ekonomika je teoretickou i praktickou disciplínou. Podnikatelům, ekonomům i manažerům dává poučení, jak mají vést svůj podnik, aby pracoval s co nejvyšší výkonností a hospodárností tak, aby obstál v náročném tržním prostředí.Podniková ekonomika vychází z obecné ekonomické teorie, poznatky však čerpá z celé řady dalších vědních disciplín, jako je například makroekonomie, mikroekonomie, management, účetnictví, statistika, matematika, finance. Úspěšné zvládnutí problematiky podnikové ekonomiky tedy předpokládá základní vědomosti z těchto vědních disciplin.Cílem předkládaného textu je poskytnout informace, vědomosti a dovednosti z oblasti podnikové ekonomiky jako předpoklad pro výkon řídících a ekonomických funkcí v podnicích a dále uvést do souladu poznatky z ostatních dílčích předmětů týkajících se problémů podnikové ekonomiky a zdůraznit souvislosti a návaznosti mezi nimi.Látka obsažená v této knize je rozdělena do dvou tématických oddílů a dále rozčleněna do deseti kapitol. První oddíl se zabývá podstatou podnikání a podnikem, problematikou majetku podniku a finančních zdrojů podniku a dále náklady, výnosy a výsledkem hospodaření. Druhý oddíl se pak věnuje jednotlivým činnostem podniku a jejich řízením. Každá kapitola končí shrnutím dané problematiky a přehledem pojmů k zapamatování. Příslušná problematika je doplněna vypočítanými příklady.
Objev podobné jako Základy ekonomiky podniku - Dana Martinovičová
Přežije váš podnik? - Roger Bennett
Kniha "Přežije váš podnik" je napsána tak, aby vás naučila podívat se na váš podnik znova, "od podlahy", tedy s určitým odstupem. Také vás naučí ověřit si, že dosahované zisky odrážejí skutečnou hodnotu a výkon vašeho podniku.
Objev podobné jako Přežije váš podnik? - Roger Bennett
Dárkový poukaz v hodnotě 2000 Kč
Někdy si nejsme jistí, co by udělalo našim blízkým tu největší radost. Pro tyto případy pro vás máme tištěný papírový Dárkový poukaz v obálce. Máte tak kompletní praktický a milý dárek, který stačí jen předat. Obdarovaný si pak může vybrat podle svého přání cokoli z celé nabídky našeho e-shopu nebo platného katalogu. Poukaz je platný 12 měsíců ode dne zakoupení. Použití: Při nákupu na e-shopu v objednávce zadejte kód poukazu v políčku Slevový poukaz nebo kód katalogu. Hodnota poukazu se odečte z celkové ceny hodnoty zboží Při telefonické objednávce sdělte kód poukazu operátorce. Při nákupu z tištěného katalogu napište kód poukazu do posledního řádku objednacího lístku. Při nákupu na prodejně poukaz ukažte obsluze. Poukaz nelze rozdělit mezi více objednávek. Pokuste se prosím využít celou hodnotu kuponu v objednávce. V současné době nejsme bohužel schopni nevyužitou částku uložit pro pozdější využití. Kupon nelze využít na úhradu dopravného a doběrečného. Nabízíme kupony v hodnotách 500, 1000, 1500, 2000, 3000 a 5000 Kč, takže vždy najdete ten nejlepší pro vašeho oslavence a vaše možnosti.
Objev podobné jako Dárkový poukaz v hodnotě 2000 Kč
Dárkový poukaz v hodnotě 500 Kč
Někdy si nejsme jistí, co by udělalo našim blízkým tu největší radost. Pro tyto případy pro vás máme tištěný papírový Dárkový poukaz v obálce. Máte tak kompletní praktický a milý dárek, který stačí jen předat. Obdarovaný si pak může vybrat podle svého přání cokoli z celé nabídky našeho e-shopu nebo platného katalogu. Poukaz je platný 12 měsíců ode dne zakoupení. Použití: Při nákupu na e-shopu v objednávce zadejte kód poukazu v políčku Slevový poukaz nebo kód katalogu. Hodnota poukazu se odečte z celkové ceny hodnoty zboží Při telefonické objednávce sdělte kód poukazu operátorce. Při nákupu z tištěného katalogu napište kód poukazu do posledního řádku objednacího lístku. Při nákupu na prodejně poukaz ukažte obsluze. Poukaz nelze rozdělit mezi více objednávek. Pokuste se prosím využít celou hodnotu kuponu v objednávce. V současné době nejsme bohužel schopni nevyužitou částku uložit pro pozdější využití. Kupon nelze využít na úhradu dopravného a doběrečného. Nabízíme kupony v hodnotách 500, 1000, 1500, 2000, 3000 a 5000 Kč, takže vždy najdete ten nejlepší pro vašeho oslavence a vaše možnosti.
Objev podobné jako Dárkový poukaz v hodnotě 500 Kč
Dárkový poukaz v hodnotě 1000 Kč
Někdy si nejsme jistí, co by udělalo našim blízkým tu největší radost. Pro tyto případy pro vás máme tištěný papírový Dárkový poukaz v obálce. Máte tak kompletní praktický a milý dárek, který stačí jen předat. Obdarovaný si pak může vybrat podle svého přání cokoli z celé nabídky našeho e-shopu nebo platného katalogu. Poukaz je platný 12 měsíců ode dne zakoupení. Použití: Při nákupu na e-shopu v objednávce zadejte kód poukazu v políčku Slevový poukaz nebo kód katalogu. Hodnota poukazu se odečte z celkové ceny hodnoty zboží Při telefonické objednávce sdělte kód poukazu operátorce. Při nákupu z tištěného katalogu napište kód poukazu do posledního řádku objednacího lístku. Při nákupu na prodejně poukaz ukažte obsluze. Poukaz nelze rozdělit mezi více objednávek. Pokuste se prosím využít celou hodnotu kuponu v objednávce. V současné době nejsme bohužel schopni nevyužitou částku uložit pro pozdější využití. Kupon nelze využít na úhradu dopravného a doběrečného. Nabízíme kupony v hodnotách 500, 1000, 1500, 2000, 3000 a 5000 Kč, takže vždy najdete ten nejlepší pro vašeho oslavence a vaše možnosti.
Objev podobné jako Dárkový poukaz v hodnotě 1000 Kč
Dárkový poukaz v hodnotě 1500 Kč
Někdy si nejsme jistí, co by udělalo našim blízkým tu největší radost. Pro tyto případy pro vás máme tištěný papírový Dárkový poukaz v obálce. Máte tak kompletní praktický a milý dárek, který stačí jen předat. Obdarovaný si pak může vybrat podle svého přání cokoli z celé nabídky našeho e-shopu nebo platného katalogu. Poukaz je platný 12 měsíců ode dne zakoupení. Použití: Při nákupu na e-shopu v objednávce zadejte kód poukazu v políčku Slevový poukaz nebo kód katalogu. Hodnota poukazu se odečte z celkové ceny hodnoty zboží Při telefonické objednávce sdělte kód poukazu operátorce. Při nákupu z tištěného katalogu napište kód poukazu do posledního řádku objednacího lístku. Při nákupu na prodejně poukaz ukažte obsluze. Poukaz nelze rozdělit mezi více objednávek. Pokuste se prosím využít celou hodnotu kuponu v objednávce. V současné době nejsme bohužel schopni nevyužitou částku uložit pro pozdější využití. Kupon nelze využít na úhradu dopravného a doběrečného. Nabízíme kupony v hodnotách 500, 1000, 1500, 2000, 3000 a 5000 Kč, takže vždy najdete ten nejlepší pro vašeho oslavence a vaše možnosti.
Objev podobné jako Dárkový poukaz v hodnotě 1500 Kč
Dárkový poukaz v hodnotě 3000 Kč
Někdy si nejsme jistí, co by udělalo našim blízkým tu největší radost. Pro tyto případy pro vás máme tištěný papírový Dárkový poukaz v obálce. Máte tak kompletní praktický a milý dárek, který stačí jen předat. Obdarovaný si pak může vybrat podle svého přání cokoli z celé nabídky našeho e-shopu nebo platného katalogu. Poukaz je platný 12 měsíců ode dne zakoupení. Použití: Při nákupu na e-shopu v objednávce zadejte kód poukazu v políčku Slevový poukaz nebo kód katalogu. Hodnota poukazu se odečte z celkové ceny hodnoty zboží Při telefonické objednávce sdělte kód poukazu operátorce. Při nákupu z tištěného katalogu napište kód poukazu do posledního řádku objednacího lístku. Při nákupu na prodejně poukaz ukažte obsluze. Poukaz nelze rozdělit mezi více objednávek. Pokuste se prosím využít celou hodnotu kuponu v objednávce. V současné době nejsme bohužel schopni nevyužitou částku uložit pro pozdější využití. Kupon nelze využít na úhradu dopravného a doběrečného. Nabízíme kupony v hodnotách 500, 1000, 1500, 2000, 3000 a 5000 Kč, takže vždy najdete ten nejlepší pro vašeho oslavence a vaše možnosti.
Objev podobné jako Dárkový poukaz v hodnotě 3000 Kč
Dárkový poukaz v hodnotě 5000 Kč
Někdy si nejsme jistí, co by udělalo našim blízkým tu největší radost. Pro tyto případy pro vás máme tištěný papírový Dárkový poukaz v obálce. Máte tak kompletní praktický a milý dárek, který stačí jen předat. Obdarovaný si pak může vybrat podle svého přání cokoli z celé nabídky našeho e-shopu nebo platného katalogu. Poukaz je platný 12 měsíců ode dne zakoupení. Použití: Při nákupu na e-shopu v objednávce zadejte kód poukazu v políčku Slevový poukaz nebo kód katalogu. Hodnota poukazu se odečte z celkové ceny hodnoty zboží Při telefonické objednávce sdělte kód poukazu operátorce. Při nákupu z tištěného katalogu napište kód poukazu do posledního řádku objednacího lístku. Při nákupu na prodejně poukaz ukažte obsluze. Poukaz nelze rozdělit mezi více objednávek. Pokuste se prosím využít celou hodnotu kuponu v objednávce. V současné době nejsme bohužel schopni nevyužitou částku uložit pro pozdější využití. Kupon nelze využít na úhradu dopravného a doběrečného. Nabízíme kupony v hodnotách 500, 1000, 1500, 2000, 3000 a 5000 Kč, takže vždy najdete ten nejlepší pro vašeho oslavence a vaše možnosti.
Objev podobné jako Dárkový poukaz v hodnotě 5000 Kč
Dárkový poukaz v hodnotě 1500,-Kč
Dárkový poukaz platí 1 rok od data prodeje. Při nákupu v eshopu www.rejnokobuv.cz vložte kod poukazu do pole pro číslo slevového kodu v nákupního košíku . Po uhrazení celého nákupu bude do Vaší emailové schránky doručen dárkový poukaz v elektronické podobě ve formátu *.PDF ,který je též možno vytisknout s aktivním číslem kodu, které zlevní nákup v hodnotě zakoupeného poukazu. Poukaz je možno též zaslat na dobírku . Číslo kodu obdržíte na vytištěné poukázce poštou ,PPL nebo přes doručovací službu Zasilkovna.cz.
Objev podobné jako Dárkový poukaz v hodnotě 1500,-Kč
Dárkový poukaz v hodnotě 500,-Kč
Dárkový poukaz platí 1 rok od data prodeje. Při nákupu v eshopu www.rejnokobuv.cz vložte kod poukazu do pole pro číslo slevového kodu v nákupního košíku . Po uhrazení celého nákupu bude do Vaší emailové schránky doručen dárkový poukaz v elektronické podobě ve formátu *.PDF ,který je též možno vytisknout s aktivním číslem kodu, které zlevní nákup v hodnotě zakoupeného poukazu. Poukaz je možno též zaslat na dobírku . Číslo kodu obdržíte na vytištěné poukázce poštou ,PPL nebo přes doručovací službu Zasilkovna.cz.
Objev podobné jako Dárkový poukaz v hodnotě 500,-Kč
Dárkový poukaz v hodnotě 1000,-Kč
Dárkový poukaz platí 1 rok od data prodeje. Při nákupu v eshopu www.rejnokobuv.cz vložte kod poukazu do pole pro číslo slevového kodu v nákupního košíku . Po uhrazení celého nákupu bude do Vaší emailové schránky doručen dárkový poukaz v elektronické podobě ve formátu *.PDF ,který je též možno vytisknout s aktivním číslem kodu, které zlevní nákup v hodnotě zakoupeného poukazu. Poukaz je možno též zaslat na dobírku . Číslo kodu obdržíte na vytištěné poukázce poštou ,PPL nebo přes doručovací službu Zasilkovna.cz.
Objev podobné jako Dárkový poukaz v hodnotě 1000,-Kč
Dárkový poukaz v hodnotě 2000,-Kč
Dárkový poukaz platí 1 rok od data prodeje. Při nákupu v eshopu www.rejnokobuv.cz vložte kod poukazu do pole pro číslo slevového kodu v nákupního košíku . Po uhrazení celého nákupu bude do Vaší emailové schránky doručen dárkový poukaz v elektronické podobě ve formátu *.PDF ,který je též možno vytisknout s aktivním číslem kodu, které zlevní nákup v hodnotě zakoupeného poukazu. Poukaz je možno též zaslat na dobírku . Číslo kodu obdržíte na vytištěné poukázce poštou ,PPL nebo přes doručovací službu Zasilkovna.cz.
Objev podobné jako Dárkový poukaz v hodnotě 2000,-Kč
Dárkový poukaz v hodnotě 3000,-Kč
Dárkový poukaz platí 1 rok od data prodeje. Při nákupu v eshopu www.rejnokobuv.cz vložte kod poukazu do pole pro číslo slevového kodu v nákupního košíku . Po uhrazení celého nákupu bude do Vaší emailové schránky doručen dárkový poukaz v elektronické podobě ve formátu *.PDF ,který je též možno vytisknout s aktivním číslem kodu, které zlevní nákup v hodnotě zakoupeného poukazu. Poukaz je možno též zaslat na dobírku . Číslo kodu obdržíte na vytištěné poukázce poštou ,PPL nebo přes doručovací službu Zasilkovna.cz.
Objev podobné jako Dárkový poukaz v hodnotě 3000,-Kč
Dárkový poukaz v hodnotě 2.000 Kč
Při zakoupení dárkového poukazu vám vygenerujeme unikátní kód, který můžete použít na všechny položky našeho eshopu. Dodání v elektronické podobě. Platnost poukazu je 1 rok od objednání.
Objev podobné jako Dárkový poukaz v hodnotě 2.000 Kč
Dárkový poukaz v hodnotě 1.000 Kč
Při zakoupení dárkového poukazu vám vygenerujeme unikátní kód, který můžete použít na všechny položky našeho eshopu. Dodání v elektronické podobě. Platnost poukazu je 1 rok od objednání.
Objev podobné jako Dárkový poukaz v hodnotě 1.000 Kč
Dárkový poukaz v hodnotě 500 Kč
Při zakoupení dárkového poukazu vám vygenerujeme unikátní kód, který můžete použít na všechny položky našeho eshopu. Dodání v elektronické podobě. Platnost poukazu je 1 rok od objednání.
Objev podobné jako Dárkový poukaz v hodnotě 500 Kč
Dárkový poukaz v hodnotě 5.000 Kč
Při zakoupení dárkového poukazu vám vygenerujeme unikátní kód, který můžete použít na všechny položky našeho eshopu. Dodání v elektronické podobě. Platnost poukazu je 1 rok od objednání.
Objev podobné jako Dárkový poukaz v hodnotě 5.000 Kč
Podívejte se také
- Inovativní zobrazovací metody (978-80-7492-186-5)
- Pokročilé metody manažerského rozhodování (80-247-1338-1)
- Zákon o státním podniku: Komentář (978-80-7598-084-7)
- Reportování o společenské odpovědnosti podniku (978-80-210-5694-7)
- Eben Marek, Severáček, dětský pěvecký sbor: Elce pelce kotrmelce - CD (SU5478-2)
- Metody myšlení nového tisíciletí (978-80-7336-803-6)
- Metody průzkumu historických materiálů (978-80-271-2240-0)
- Výukové metody v pedagogice (978-80-247-4100-0)
- Metody analýz výdajů státního rozpočtu (80-86851-75-4)
- Agilní metody řízení projektů (978-80-251-4194-6)
- Zlepšování a environmentální inovace v podniku (978-80-210-6158-3)
- Zákon o státním podniku v praxi (978-80-271-0352-2)
- Musica Florea, Štryncl Marek: Koncerty II. Hudba Prahy 18. století - CD (SU4056-2)
- Fyzikální léčebné metody pro praxi (978-80-271-0478-9)
- Netradiční metody ve výuce biologie (978-80-904974-0-5)
- Manažerské účetnictví: Nástroje a metody (978-80-7598-885-0)
- Pokročilejší metody statistické regulace procesu (978-80-247-5355-3)
- Metody alternativní a augmentativní komunikace (978-80-262-0716-0)
- Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)
- Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)
- Prognostické metody a jejich aplikace (978-80-7179-174-4)
- Sociální psychologie: Teorie, metody, aplikace (978-80-247-5775-9)