Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Lisabonská strategie: Posílí,nebo oslabí evropskou konkurenceschopnost? - Eva Klvačová
Kniha přináší odpovědi na současnou snahu Evropské unie přiblížit se konkurenceschopnosti Spojených států, formulovanou v Lisabonské strategii. V řadě tabulek a komentářů ukazuje překvapivé souvislosti celé problematiky.
Podívejte se také karimatka eva
Základy evropské konkurenceschopnosti - Eva Klvačová
Lze posílit konkurenceschopnost země bez ohrožení sociálního smíru či devastace životního prostředí? Je cíl konkurenceschopnosti na úrovni národních ekonomik smysluplný, nebo nesmyslný? O jaké předpoklady se doktrína konkurenceschopnosti na nadnárodní úrovni opírá? Jsou tyto předpoklady reálné, nebo falešné? Povede velký dostih konkurenceschopnosti národních ekonomik k nebývalé světové prosperitě? Jestliže je konkurence na podnikové úrovni všeobecně uznávaný a nenahraditelný faktor fungování tržní ekonomiky, lze považovat za stejně blahodárný princip fungování tržní ekonomiky konkurenci mezi národními státy, či dokonce světovými regiony? Nemají pravdu kritici doktríny konkurenceschopnosti národních států (např. Paul Krugman), jestliže říkají, že posedlost konkurenceschopností je nebezpečná i nesmyslná zároveň? Nebo ti kritici, kteří označují snažení zemí o posílení jejich konkurenceschopnosti za nebezpečný závod ke dnu? Čím se liší evropské cesty k posilování konkurenceschopnosti národních ekonomik od cest mimoevropských? Které cesty jsou v Evropské unii zakázány, zatímco jiné země proti nim nemají žádné námitky? Je Evropská unie konkurenceschopnější než jiné velké ekonomiky světa? Nebo méně konkurenceschopná? Co vypovídají statistická data, výpovědi respondentů a různé zprávy o globální konkurenceschopnosti? A co vypovídají o konkurenceschopnosti České republiky? Prospěje posílení její konkurenceschopnosti zavedení eura? Proč dosud neexistuje termín jeho zavedení a s jakými zájmy zavedení eura koliduje? K čemu jsou dobré evropské inovační politiky a do jaké míry se Česká republika na těchto politikách podílí? Autoři předkládané publikace se pokoušeli klást si v souvislosti s konkurenceschopností národních států a světových regionů četné otázky a hledat odpovědi na ně. Pohybovali se v rovinách různé míry abstrakce – od definic konkurenceschopnosti přes metody jejího měření s důrazem na metody multikriteriální, výsledky hodnocení v mezinárodním porovnání až po dva specifické problémy akutní z pohledu České republiky: zavedení eura a formulace české inovační politiky. První, výchozí část publikace je věnována konkurenceschopnosti jako cíli národních vlád a úskalím spojeným s dosahováním tohoto cíle. Autorka této kapitoly věnuje svou pozornost problému přenesení pojmu konkurenceschopnost z podnikové úrovně na úroveň národních států a světových regionů, upozorňuje na skutečnost, že konkurenceschopnost podniku a konkurenceschopnost země jsou homonyma – slova, která sice znějí velmi podobně, ale mají naprosto jiný význam, i na skutečnost, že zatímco mezi konkurenceschopností a nekonkurenceschopností podniku existuje poměrně ostrá dělicí čára, mezi konkurenceschopností a nekonkurenceschopností země takovouto čáru narýsovat nelze. Dokazuje, že doktrína konkurenceschopnosti země se snadno může stát záminkou pro svérázný druh škodlivého státního paternalismu, pomocí něhož státy podporují „své“ podniky, aniž jakékoli mají, neboť v období ekonomické globalizace může prakticky každý podnik opustit území každého státu a přestěhovat se na území státu jiného. Uvádí falešné předpoklady a reálné pasti doktríny konkurenceschopnosti a identifikuje její přirozené nepřátele, jimiž jsou sociální stát a sociální práva. Druhá kapitola pracuje se statistickými daty. Zkoumá vliv evropské integrace na ekonomický vývoj České republiky a dalších členů Evropské unie pohledem žebříčků konkurenceschopnosti. Na základě analýz disponibilních dat v ní autor dochází k jednoznačnému závěru o pozitivních účincích členství v Evropské unii na změnu ekonomického postavení země v mezinárodních ekonomických vztazích. Pokud jde o účinky na Českou republiku, pak z analyzovaných dat vyplývá, že její členství v EU pozitivně ovlivňuje konvergenci ekonomické úrovně České republiky a životní úrovně jejích obyvatel k vyspělejším členům EU a za jinak stejných podmínek bude toto členství pozitivně působit i v budoucím období. Jeví se tedy jako velmi důležitý předpoklad zlepšování
Podívejte se také eva karimatka
Kvalita podnikatelského prostředí, regionální konkurenceschopnost a strategie regionálního rozvoje Č - Milan Viturka - e-kniha
eBook: Publikace se zabývá hodnocením regionální kvality podnikatelského prostředí, které představuje významný podklad nejen pro rozhodování potenciálních investorů, ale i pro hodnocení perspektiv rozvoje regionů. Hodnocení vychází ze 16 faktorů vybraných na základě mezinárodních i domácích průzkumů a sdružených do skupin obchodních, pracovních, infrastrukturních, lokálních, cenových a environmentálních faktorů. Jejich analýzy jsou zpracovány jednotným způsobem (význam, metodika, výsledky a možnosti ovlivnění) podle 205 správních obvodů obcí třetího stupně a návazně syntetizovány za kraje. Navazující širší vyhodnocení regionální konkurenceschopnosti zahrnuje i analýzy inovačního potenciálu firem a využití lidských zdrojů jako dalších komponent originální integrační teorie udržitelného regionálního rozvoje. Na tomto základě je pak vypracována dlouhodobá strategie regionálního rozvoje České republiky. Součástí publikace jsou i mapy - zdarma ke stažení na www.grada.cz. Kniha je velmi cenná svým komplexním a tržně orientovaným pohledem na problematiku regionálního rozvoje.
Podívejte se také Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku (80-247-1277-6)
Podívejte se také
- podvazek enjoy eva
- karimatka eva 20mm
- PORKERT Eva (7011900)
- Hama EVA (84113)
- Eva tropí hlouposti
- Urbanová Eva: Best of Eva Urbanová - CD (SU3935-2)
- eva cerny kozesinovy kabat
- diktaty eva vyjmenovana slova
- Přehoz na postel Eva
- ZEP klasické Eva Born (0109_0027)
- Konkurenceschopnost zemí Visegrádské čtyřky v rámci EU (978-80-726-1500-1)
- Strategie úniku (978-80-758-5651-7)
- Strategie vyjednávání (978-80-247-3858-1)
- Podniková strategie (978-80-7400-507-7)
- Strategie úniku (978-80-7585-651-7)
- Pilarová Eva: Proměny - DVD (SU7102-9)
- eva solo kvetinac na orchideje cerny
- Emingerová Eva: Smile - CD (CR1129-2)
- YATE EVA Classic Wide antracit (8595053912124)
- Cougar Ranger Eva růžové (3MRAPINK.0001)
Kvalita podnikatelského prostředí, regionální konkurenceschopnost a strategie regionálního rozvoje Č (978-80-247-3638-9)
Elektronická kniha - autor Milan Viturka, kolektiv a, 232 stran Publikace se zabývá hodnocením regionální kvality podnikatelského prostředí, které představuje významný podklad nejen pro rozhodování potenciálních investorů, ale i pro hodnocení perspektiv rozvoje regionů. Hodnocení vychází ze 16 faktorů vybraných na základě mezinárodních i domácích průzkumů a sdružených do skupin obchodních, pracovních, infrastrukturních, lokálních, cenových a environmentálních faktorů. Jejich analýzy jsou zpracovány jednotným způsobem (význam, metodika, výsledky a možnosti ovlivnění) podle 205 správních obvodů obcí třetího stupně a návazně syntetizovány za kraje. Navazující širší vyhodnocení regionální konkurenceschopnosti zahrnuje i analýzy inovačního potenciálu firem a využití lidských zdrojů jako dalších komponent originální integrační teorie udržitelného regionálního rozvoje. Na tomto základě je pak vypracována dlouhodobá strategie regionálního rozvoje České republiky....
Objev podobné jako Kvalita podnikatelského prostředí, regionální konkurenceschopnost a strategie regionálního rozvoje Č (978-80-247-3638-9)
Čtenářské strategie - Eva Koželuhová
Kniha představuje možnosti využívání čtenářských strategií při předčítání dětem předškolního věku a nečtenářům na počátku školní docházky. Cílem metody využívání čtenářských strategií je rozvíjet u dětí plné porozumění textu, tedy i porozumění implicitního významu, a připravit děti pro budoucí samostatné čtení s porozuměním. V teoretické části jsou v jednotlivých kapitolách představeny čtenářské strategie vhodné pro předškolní vzdělávání a také postup, jak s nimi při předčítání efektivně pracovat. V praktické části jsou uvedeny příklady konkrétních čtenářských lekcí s podrobnou metodikou a reflexemi jejich realizace v mateřských školách. Vše je doplněno videoukázkami, na které je v textu odkazováno, videoukázky jsou po zdání kódů z textu dostupné na YouTube. Kniha osloví pedagogy mateřských škol i prvních ročníků základních škol. Mgr. Eva Koželuhová, Ph.D., působí jako odborná asistentka na katedře preprimární a primární pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy a na katedře pedagogiky Pedagogické fakulty Západočeské univerzity v Plzni. Přes dvacet let působila jako učitelka mateřské školy. Vystudovala magisterský studijní program Pedagogika předškolního věku a doktorský studijní program v oboru Pedagogika, oboje na Univerzitě Karlově. Ve své práci se zaměřuje kromě didaktiky předškolního vzdělávání na rozvoj čtenářské pregramotnosti – vede kurzy pro budoucí učitele na VŠ, spolupracuje jako lektor DVPP pro NPI.
Objev podobné jako Čtenářské strategie - Eva Koželuhová
Ruská strategie a evropská uprchlická krize (978-80-907004-5-1)
Kniha - autor Jeff R. Nyquist; Anca-Maria Cerneaová, 65 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Než jsem se rozhodl tuto studii vydat, dlouho jsem o ní přemýšlel, hlavně o jejím významu pro naši politickou situaci. Nemám pochyb, že informace obsažené v této knize mají reálný základ. Je víc než logické, že Rusko plně využívá dědictví po SSSR, a to i v oblasti infiltrace sovětských tajných služeb do muslimských organizací a islamistických skupin. Proč agenti ruské tajné služby infiltrují muslimské organizace? Za prvé, protože mohou. Evropské tajné služby mají stále více svázané ruce sílící multikulturní mentalitou, takže vedení evropských tajných služeb neriskuje přípravu agentů, kteří by se vydávali za muslimy a působili mezi nimi, protože v případě jejich odhalení by z toho politici zelených a sociálních demokratů udělali "peklo" a vedení tajných služeb by to určitě stálo místo, jak se nepřímo v této souvislosti přesvědčil dnes již bývalý šéf německé...
Objev podobné jako Ruská strategie a evropská uprchlická krize (978-80-907004-5-1)
Práva na označení v kontextu s evropskou úpravou - Eva Schneiderová, Diana Synková, Martina Zdvihalová
Předkládaná publikace analyzuje a interpretuje práva na označení v kontextu s evropskou úpravou, a to zejména v kontextu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2015/2424, respektive s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2017/1001, a současně v kontextu se Směrnicí Evropského parlamentu a Rady (EU) 2015/2436, jež mění dřívější právní úpravu v oblasti ochranných známek. Dne 23. března 2016 došlo v oblasti evropských ochranných známek k podstatným změnám. Předmětné změny budou již v roce 2019 díky implementační Směrnici Evropského parlamentu a Rady (EU) 2015/2436 zahrnuty do národních předpisů členských států Evropské unie, včetně České republiky. Daná skutečnost je také jedním z hlavních důvodů, proč se zabýváme právě otázkami práv na označení ve světle těchto uskutečněných a připravovaných změn v oblasti ochranných známek. Mezi hlavní změny v oblasti evropských ochranných známek patří nahrazení institutu ochranné známky Společenství institutem ochranné známky Evropské unie, jak bude dále blíže uvedeno. Taktéž dřívější Úřad pro harmonizaci na vnitřním trhu (OHIM) se sídlem ve španělském Alicante byl přejmenován na Úřad Evropské unie pro duševní vlastnictví, tzv. European Union Intellectual Property Office.
Objev podobné jako Práva na označení v kontextu s evropskou úpravou - Eva Schneiderová, Diana Synková, Martina Zdvihalová
Urbanová Eva , Janáčkův evropský symfonický orchestr, Preisler František jr.: Famous czech opera due (SU3555-2)
Hudební CD - Diva Eva Urbanová (soprán) pozvala na svůj předvánoční koncert ve Smetanově síni pražského Obecního domu 10. prosince 1999 Diva Eva Urbanová (soprán) pozvala na svůj předvánoční koncert ve Smetanově síni pražského Obecního domu 10. prosince 1999 několik předních českých operních pěvců. Pro tuto příležitost zvolila program zaměřený výhradně na klasiky české operní literatury: díla Smetany, Dvořáka, Fibicha a Janáčka. Páteří večera byly slavné operní duety, jejichž ztvárnění ukázalo Evu Urbanovou i její hosty v tom nejlepším světle. Pro milovníky české opery se toto CD jistě stane zdrojem mnoha potěšení. Přináší sestříhaný živý záznam z koncertu. Eva Urbanová předznamenává festivalovou atmosféru programu svým vyprávěním o slavné árii Proroctví ze Smetanovy Libuše a uzavírá jej nevšedním čtením árie Kostelničky z Jenůfy. Seznam stop Libuše. Slavnostní opera o 3 dějstvích Dějství třetí,V.obraz A hle! Teď v mlhách sotva utvořených Prodaná nevěsta....
Objev podobné jako Urbanová Eva , Janáčkův evropský symfonický orchestr, Preisler František jr.: Famous czech opera due (SU3555-2)
Různé cesty ke konkurenceschopnosti: EU versus USA
Zatímco hranice mezi konkurenceschopným či nekonkurenceschopným podnikem je zřetelná, určit tuto hranici mezi státy či nadnárodními celky je velice složité. Už nelze jednoznačně konstatovat, že USA jsou nejlepší a ostatní je dohánějí, jde totiž m.j. o to, jakou zvolíme metodiku hodnocení, indikátory a váhy, použité pro konstrukci souhrnných ukazatelů. Kniha Evy Klvačové, Jiřího Malého a Karla Mráčka Různé cesty ke konkurenceschopnosti: EU versus USA, vydaná nakladatelstvím Professional Publishing, přináší mnoho inspirací a pohledů na celou problematiku (Evropský a americký model konkurenceschopnosti, Lisabonská strategie posílení evropské konkurenceschopnosti, Obavy ze vstupu ČR do EU založené na chybných předpokladech, Národní plán zavedení eura v ČR jako institucionální změna, Vliv státní regulace a daňového systému na podnikatelské prostředí atd.). Hledání optimálního rámce pro globalizovanou ekonomiku bude pokračovat ještě dlouho. Jde o to, zda naplňování doktríny konkurenceschopnosti národních států neskončí novou vlnou protekcionismu či zda bude třeba volit zcela jiné metodiky a nakolik je to vlastně potřebné. Kniha k těmto úvahám přináší velmi aktuální a cenné informace.
Objev podobné jako Různé cesty ke konkurenceschopnosti: EU versus USA
Konkurenceschopný podnik (999-00-016-1435-5)
Elektronická kniha - autor František Kovář, Kateřina Hrazdilová Bočková, 200 stran Pro konkurenceschopnost podniku platí obecný základní princip, že uspořádanost libovolného objektu je nositelem efektu. Klíčovou podmínkou, aby byl podnik konkurenceschopný, je právě velikost tohoto efektu plynoucího z uspořádanosti podniku. Jak měnit uspořádanost podniku, jaké nástroje, metody a prostředky ke změně uspořádanosti použít, je obsahem předkládané vysokoškolské učebnice, která má za cíl poskytnout základní rámec vědomostí a poznatků z oblasti ekonomiky konkurenceschopného podniku. Učebnice seznamuje s vybranými problémy ekonomiky konkurenceschopného podniku ziskového i neziskového sektoru, především s těmi problémy, se kterými se střetávají ve své každodenní praxi nejen pracovníci na vedoucích pozicích.
Objev podobné jako Konkurenceschopný podnik (999-00-016-1435-5)
Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku (80-247-1277-6)
Elektronická kniha - autor Zdeněk Mikoláš, 200 stran Konkurenční potenciál firem je stěžejním faktorem udržení dynamiky podnikání. Autor se pokouší najít v plejádě existujících teorií a praktických pohledů na konkurenci společný základ, výchozí moment, o který by se mohla opřít moderně rozvíjená firma. Vychází přitom z vlastních teoretických výzkumů a zkušeností z praxe a poznatků ze současného i předchozích pracovišť. Snaží se jednak nalézt souvislosti mezi současnými poznatky z oblasti ekonomiky, řízení, hospodaření podniků a použitelnými inspiracemi z historicky starších a často již zapomenutých děl a zároveň přiměřeně spojit praktickou uchopitelnost prezentovaných myšlenek s vědeckou a teoretickou průkazností argumentů a pohledů na zkoumané téma. Navíc je uplatňován interdisciplinární přístup – přestože základní pohled na konkurenční potenciál a dynamiku podnikání se odvíjí z ekonomické teorie, jsou na konkrétní jevy uplatňována hlediska a přístupy z oblasti...
Objev podobné jako Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku (80-247-1277-6)
Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku - Zdeněk Mikoláš - e-kniha
eBook: Konkurenční potenciál firem je stěžejním faktorem udržení dynamiky podnikání. Autor se pokouší najít v plejádě existujících teorií a praktických pohledů na konkurenci společný základ, výchozí moment, o který by se mohla opřít moderně rozvíjená firma. Vychází přitom z vlastních teoretických výzkumů a zkušeností z praxe a poznatků ze současného i předchozích pracovišť. Snaží se jednak nalézt souvislosti mezi současnými poznatky z oblasti ekonomiky, řízení, hospodaření podniků a použitelnými inspiracemi z historicky starších a často již zapomenutých děl a zároveň přiměřeně spojit praktickou uchopitelnost prezentovaných myšlenek s vědeckou a teoretickou průkazností argumentů a pohledů na zkoumané téma. Navíc je uplatňován interdisciplinární přístup – přestože základní pohled na konkurenční potenciál a dynamiku podnikání se odvíjí z ekonomické teorie, jsou na konkrétní jevy uplatňována hlediska a přístupy z oblasti managementu, marketingu, sociologie, psychologie, systémové teorie. Publikace je určena především podnikatelům, vrcholovým manažerům a poradcům, dále pedagogům a studentům magisterských a doktorských studií, případně kurzů MBA a celoživotního vzdělávání v oborech podniková ekonomika a management, podnikání, marketing, poradenství v podnikání apod.
Objev podobné jako Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku - Zdeněk Mikoláš - e-kniha
Konkurenceschopný podnik - František Kovář, Kateřina Hrazdilová Bočková - e-kniha
eBook: Pro konkurenceschopnost podniku platí obecný základní princip, že uspořádanost libovolného objektu je nositelem efektu. Klíčovou podmínkou, aby byl podnik konkurenceschopný, je právě velikost tohoto efektu plynoucího z uspořádanosti podniku. Jak měnit uspořádanost podniku, jaké nástroje, metody a prostředky ke změně uspořádanosti použít, je obsahem předkládané vysokoškolské učebnice, která má za cíl poskytnout základní rámec vědomostí a poznatků z oblasti ekonomiky konkurenceschopného podniku. Učebnice seznamuje s vybranými problémy ekonomiky konkurenceschopného podniku ziskového i neziskového sektoru, především s těmi problémy, se kterými se střetávají ve své každodenní praxi nejen pracovníci na vedoucích pozicích.
Objev podobné jako Konkurenceschopný podnik - František Kovář, Kateřina Hrazdilová Bočková - e-kniha
Umění politické strategie (9788072605620)
Elektronická kniha - ze série 978-80-7260-562-0, autor Henry Kissinger, 552 stran, česky Vlivný hráč americké politiky 20. a 21. století Henry Kissinger detailně analyzuje kariéru šesti legendárních státníků, přičemž věnuje pozornost zejména jejich politické strategii vycházející z národních zájmů a mocenských vztahů. Postupně před námi defilují první poválečný kancléř Německa Konrad Adenauer, prezidenti Francie, Spojených států amerických a Egypta Charles de Gaulle, Richard Nixon a Anvar Sádát, zakladatel Singapuru Li Kuang-jao a britská premiérka Margaret Thatcherová. Tyto osobnosti se zformovaly v období, kdy se v Evropě hroutily zavedené instituce, koloniální struktury ustupovaly nezávislým státům v Asii a Africe a ze zbytků starého mezinárodního řádu bylo třeba vytvořit nový. Henry Kissinger všechny aktéry osobně poznal, dopřává nám tedy autentické svědectví. Dílo Umění politické strategie dokazuje,...
Objev podobné jako Umění politické strategie (9788072605620)
Milostná strategie - Simona Monyová
Čerstvá absolventka vysoké školySoňa se snaží vymanit z důsledků nepříliš šťastného dětství,problematického vztahu s matkou asoužití s otcem-alkoholikem. Zároveňsi bolestně, ale cílevědomě budujenové zázemí ve vztahu s Petrem.Dosáhne Soňa Milostnou strategiívytoužené harmonie?
Objev podobné jako Milostná strategie - Simona Monyová
Sexy strategie - Sylva Lauerová
SEXY strategie je kniha napsaná ženou pro ženy.Je humornou výzvou, zábavným čtením a přátelskýmdialogem. Mohlo by se zdát, že je pouhýmmanuálem ke zvýšení sexuální přitažlivosti. Omyl!SEXY strategie s nadsázkou a humorem odkrývái ta nejtajnější zákoutí ženského světa. Seznamujes názory a přáními současné moderní ženy, představujepilíře novodobých namlouvacích taktika doporučuje hned celou řádku rafinovaných triků,které vedou k srdci „toho pravého“, nebo pomohoupečovat o kvalitní dlouhodobý vztah.SEXY strategie je určena všem věkovým kategoriím,najdete v ní atraktivní témata od problémůsoučasné „Singl ženy“, přes sexuální idoly náctiletých,až po zpochybnění mýtu asexuálního stáří.V experimentálním atlasu mužů si vyhledáte,zda náhodou nežijete se svalovcem tupým, nebospořičem drastickým, budete přesně vědět, coočekávat od ženy-predátorky, odhalíte starostizlatokopek, a zjistíte, jestli třeba netrpíte nemocíPopelky či syndromem příliš krásných žen.SEXY strategie vám poutavou formou nabídne cestunejenom k dokonalému sexappealu, ale i k vámsamým, vaší vnitřní kráse a k nalezení vlastníhodnoty.
Objev podobné jako Sexy strategie - Sylva Lauerová
Géniové strategie - David Čermák
Vybrat nejlepšího trenéra historie? Bez šance, k fér výsledku se stejně nikdy nedoberete. A co takhle rozkrýt životní osudy padesáti výjimečných koučů a zjistit, čím okouzlili nebo obohatili fotbalový svět? To už je něco jiného!
Objev podobné jako Géniové strategie - David Čermák
Marketingové strategie - Helena Horáková
Publikace pomáhá porozumět marketingu, který vidí jako dynamickou disciplínu v dnešním proměnlivém prostředí, kde je dostatek nejrůznějších produktů, ale „nedostatek“ zákazníků. Snaží se poznat a pochopit marketing jako koncepci, která se nebrání novým způsobům myšlení inspirovaným rychle se vyvíjejícími trhy. Nenabízí proto jen strohý teoretický výklad, ale předkládá podněty k zamyšlení a diskusi. Publikace je určena studentům oboru, ale i manažerům, kteří již danou profesi vykonávají, a podnikovým pracovníkům majícím k praxi strategického marketingového řízení blízko.
Objev podobné jako Marketingové strategie - Helena Horáková
Strategie úniku - Martha Wells
PŘÍBĚH ZE ŽIVOTA ROBOKATA, KTERÝ STÁLE HLEDÁ SVOU ROLI VE SPOLEČNOSTI | Skupina Šerosvit ztrácí poslední zábrany a rozhodne se použít všech možných prostředků, aby zničila jak kompromitující materiály, tak i toho, kdo je získal.Co znamená chovat se podle naučeného vzorce a bezchybně plnit rozkazy už Robokat zažil. Vzepřít se a vydat se svou cestou už také vyzkoušel. Jenže porozumět lidskému světu, ve kterém se kromě přátelství a sounáležitosti objevuje i vypočítavost a nenávist, se ještě nenaučil. Ve snaze zachránit svůj tým se pouští do dalšího dobrodružství a nutno podotknout, že tentokrát bude muset nasadit veškeré svoje síly, aby se z něho nestalo dobrodružství poslední. Otázku si ale klade stále stejnou: jsem spíš bezcitný stroj určený k zabíjení, nebo bytost s nově získanými lidskými vlastnostmi?
Objev podobné jako Strategie úniku - Martha Wells
Konkurenceschopnost zemí Visegrádské čtyřky v rámci EU - Jindřich Soukup - e-kniha
eBook: Monografie ve své úvodní části analyzuje ekonomický růst a rozvoj z hlediska endogenních modelů růstu. Ve druhé části autoři sledují, jak technologický pokrok ovlivňuje hospodářský růst a jaký lze očekávat vliv technologického pokroku na národní konkurenceschopnost. Třetí část monografie obsahuje závěry analýz, které zkoumaly vliv lidského a fyzického kapitálu na hospodářský růst a na národní konkurenceschopnost. Závěrečná část monografie se zabývá vazbou mezi národní konkurenceschopností a ekonomickým růstem. Hlavní přidanou hodnotou monografie je aplikace myšlenek modelů endogenního růstu na podmínky střední a východní Evropy a jejich verifikace na datech zemí Visegrádské skupiny. Klíčová slova: ekonomický růst, inovace, konkurenceschopnost, znalostní ekonomika
Objev podobné jako Konkurenceschopnost zemí Visegrádské čtyřky v rámci EU - Jindřich Soukup - e-kniha
Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Kniha - autor Simon Kingsnorth, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie. Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede...
Objev podobné jako Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Umění politické strategie - Kissinger Henry
Světoznámý politolog, historik, poradce pěti amerických prezidentů a laureát Nobelovy ceny míru Henry Kissinger detailně analyzuje kariéru šesti legendárních státníků: Konrada Adenauera, jenž po druhé světové válce přivedl poražené Německo zpět do společenství národů. Charlese de Gaulla, díky němuž se Francie postavila po bok vítězných Spojenců. Richarda Nixona, který vyvedl USA z konfliktu ve Vietnamu a svou konstruktivní zahraniční politiku založil na rovnováze mezi velmocemi. Anvara Sádáta, jenž po čtvrtstoletí konfliktů přinesl na Blízký východ vizi míru. Li Kuang-jaa, který ze Singapuru vytvořil zajištěný, blahobytný a dobře řízený městský stát. A Margaret Thatcherové, jíž se podařilo obnovit hrdost a mezinárodní postavení Velké Británie. Všichni se zformovali v období, kdy se v Evropě hroutily zavedené instituce, koloniální struktury ustupovaly nezávislým státům v Asii a Africe a ze zbytků starého mezinárodního řádu bylo třeba vytvořit nový. Autor věnuje každé z šesti osobností jeden oddíl, kde podrobně představuje její politický styl i jedinečné charakterové rysy, které se vtiskly do konkrétní vůdcovské strategie. Čtenářům navíc dopřává autentické svědectví, neboť všechny vybrané vůdce, jež považuje za skutečně výjimečné, osobně poznal. Politické strategie dokazují, že autorova dokonalá paměť a mnohaletá zkušenost představují nepostradatelné zdroje, potřebné pro pochopení moderní světové historie. Český překlad vyšel v roce 2023 u příležitosti stých narozenin Henryho Kissingera.
Objev podobné jako Umění politické strategie - Kissinger Henry
Strategie digitálního marketingu - Kingsnorth Simon
Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí.
Objev podobné jako Strategie digitálního marketingu - Kingsnorth Simon
Strategie sociálních médií - Atherton Julie
Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály. Všichni zájemci v knize najdou konkrétní rady pro realizování vlastní úspěšné strategie.
Objev podobné jako Strategie sociálních médií - Atherton Julie
Podniková environmentální strategie - Krause Josef
Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie. Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů pro další výzkum v této oblasti.
Objev podobné jako Podniková environmentální strategie - Krause Josef
Investice - Nová strategie - Pavel Kohout
Publikace stručně a přístupně shrnuje více než 25 let autorových zkušeností na kapitálových trzích. Srozumitelnosti pomáhá bohatá grafická příloha. Nevyžaduje žádné zvláštní znalosti matematiky, makroekonomie nebo účetnictví. Autor věnuje velkou pozornost obvyklým chybám začínajících i pokročilých investorů, rovněž i různým druhům rizik. Zabývá se ekonomickými a politickými faktory, které ovlivňují výnosnost trhů akcií a pevně úročených cenných papírů.Podstatnou část obsahu tvoří kapitoly věnované algoritmickému investování. V této části knihy je popsáno, jaké přístupy fungují, jaké nefungují a proč. Dozvíte se o limitech umělé inteligence a o výhodách disciplinovaného investičního přístupu. Část kapitoly je věnována i práci se softwarovým produktem Robot Investment Calculator.
Objev podobné jako Investice - Nová strategie - Pavel Kohout
Konkurenceschopnost zemí Visegrádské čtyřky v rámci EU (978-80-726-1500-1)
Elektronická kniha - autor Jindřich Soukup, 184 stran, česky Monografie ve své úvodní části analyzuje ekonomický růst a rozvoj z hlediska endogenních modelů růstu. Ve druhé části autoři sledují, jak technologický pokrok ovlivňuje hospodářský růst a jaký lze očekávat vliv technologického pokroku na národní konkurenceschopnost. Třetí část monografie obsahuje závěry analýz, které zkoumaly vliv lidského a fyzického kapitálu na hospodářský růst a na národní konkurenceschopnost. Závěrečná část monografie se zabývá vazbou mezi národní konkurenceschopností a ekonomickým růstem. Hlavní přidanou hodnotou monografie je aplikace myšlenek modelů endogenního růstu na podmínky střední a východní Evropy a jejich verifikace na datech zemí Visegrádské skupiny. Klíčová slova: ekonomický růst, inovace, konkurenceschopnost, znalostní ekonomika
Objev podobné jako Konkurenceschopnost zemí Visegrádské čtyřky v rámci EU (978-80-726-1500-1)
Stezky a strategie I - Ján Bakoš
Kniha je souborem esejí, které se zabývají metodologií dějin umění. V roce 2013 byly publikovány pod názvem Discourses & Strategies ve vydavatelství Petera Langa ve Frankfurtu nad Mohanem. Některé ze studií, které jsou zařazeny do českého vydání, jsou značně prepracovány a doplněny. Spojuje je nejen zorný úhel, z něhož autor problematiku nahlíží - perspektiva středoevropského badatele -, ale také poznání, že konkrétní uměleckohistorický výzkum obsahuje často nereflektované teoretické premisy, které mají jak epistemologickou, tak také ideologickou povahu. Autor je přitom přesvědčen, že teoretická sebereflexe je nevyhnutelnou, nikoli však samoúčelnou součástí vědecké disciplíny.
Objev podobné jako Stezky a strategie I - Ján Bakoš
Strategie B2B digitálního marketingu - Hall Simon
Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí. Obsah publikace: Vývoj digitální strategie pro B2B Strategie B2B digitálního marketingu. Cesty zákazníků, personalizovaný marketing a persony kupujících. Poznatky o zákaznících a správa dat v B2B. Raná fáze cesty kupujícího Vytváření povědomí, SEO a vyhledávací strategie. B2B digitální marketing pro generování potenciálních zákazníků. Digitální technologie pro generování potenciálních zákazníků a rozvíjení vztahu s nimi Řízení a integrace digitálních kampaní B2B obsahový marketing, plánování marketingové kampaně. Integrace digitálního marketingu v B2B, digitální marketing a prodej, měření digitálního marketingu. Digitální technologie pro udržení zákazníků Druhy digitálního retenčního marketingu, digitální kanály retenčního marketingu. Platformy sociálních médií a digitálního marketingu v B2B B2B marketingová strategie sociálních médií, marketingové technologie a platformy.
Objev podobné jako Strategie B2B digitálního marketingu - Hall Simon
Strategie vyjednávání - Vojtěch Bednář - e-kniha
eBook: Vyjednávání. Na první pohled jednoduché slovo, které zná každý z nás už od malička. Přesto se za tímto pojmem schovává velice komplikovaný proces, plný rizik, komplikací, problémů i utajených míst. Jeho skutečné zvládnutí není vůbec jednoduché a vyžaduje celou řadu dispozic, znalostí a samozřejmě zkušeností. Poznejte spolu s námi základní kameny vyjednávání, osvojte si ty správné strategie, naučte se rozpoznat strategie vašeho protivníka a účinně se jim braňte. Nové poznatky budete moci použít jak ve sféře obchodní, tak politické. Kniha Strategie vyjednávání je určena managementu, pracovníkům v rozhodovacích pozicích, lidem participujícím na veřejném životě a všem zájemcům o problematiku vyjednávání.
Objev podobné jako Strategie vyjednávání - Vojtěch Bednář - e-kniha
Géniové strategie - David Čermák - e-kniha
eBook: Vybrat nejlepšího trenéra historie? Bez šance, k fér výsledku se stejně nikdy nedoberete. A co takhle rozkrýt životní osudy padesáti výjimečných koučů a zjistit, čím okouzlili nebo obohatili fotbalový svět? To už je něco jiného!
Objev podobné jako Géniové strategie - David Čermák - e-kniha
Strategie úniku - Martha Wells - e-kniha
eBook: PŘÍBĚH ZE ŽIVOTA ROBOKATA, KTERÝ STÁLE HLEDÁ SVOU ROLI VE SPOLEČNOSTI | Skupina Šerosvit ztrácí poslední zábrany a rozhodne se použít všech možných prostředků, aby zničila jak kompromitující materiály, tak i toho, kdo je získal.Co znamená chovat se podle naučeného vzorce a bezchybně plnit rozkazy už Robokat zažil. Vzepřít se a vydat se svou cestou už také vyzkoušel. Jenže porozumět lidskému světu, ve kterém se kromě přátelství a sounáležitosti objevuje i vypočítavost a nenávist, se ještě nenaučil. Ve snaze zachránit svůj tým se pouští do dalšího dobrodružství a nutno podotknout, že tentokrát bude muset nasadit veškeré svoje síly, aby se z něho nestalo dobrodružství poslední. Otázku si ale klade stále stejnou: jsem spíš bezcitný stroj určený k zabíjení, nebo bytost s nově získanými lidskými vlastnostmi?
Objev podobné jako Strategie úniku - Martha Wells - e-kniha
Evropská unie
Mapa praktického příručního formátu ukazuje území Evropské unie, zobrazuje jednotlivé členy a administrativní jednotky EU - NUTS. Samozřejmě v ní najdeme také sídla jednotlivých institucí Evropské Unie.
Objev podobné jako Evropská unie
Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)
Kniha - autor Simon Hall, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí. Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší a nejkomplexnější koncepty moderního B2B marketingu fungují a jak je uvést do praxe. Příručka je výrazně prakticky zaměřená. Pomůže čtenáři pochopit i ty nejpokročilejší a nejsložitější koncepty B2B marketingu. Popisuje, jak integrovat nejnovější digitální metody...
Objev podobné jako Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)
Podniková strategie (978-80-7400-507-7)
Kniha - autor Ladislav Tyll, 276 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až střednědobých cílů, u nichž je patrná snaha o maximální efektivitu a hospodárnost provozu. Této snaze nelze v podstatě nic upřít, pokud je součástí dlouhodobé růstové vize celého podniku. Právě vizi a snahu o budoucí rozvoj podniku však v současné době u mnohých manažerů postrádáme. Cílem publikace je proto nabídnout pohled na možnosti dlouhodobého rozvoje firmy. Na příkladu řady reálných firem je ukázáno, že to, co odlišuje dobré firmy od těch horších, je jejich dlouhodobá strategie, která se vedle provozní stránky zaměřuje především na inovace, internacionalizaci a spolupráci s ostatními subjekty na trhu. V dnešní době nelze hledat konkurenční výhodu firmy pouze v jejím nitru, ale především ve...
Objev podobné jako Podniková strategie (978-80-7400-507-7)
Strategie vyjednávání (978-80-247-3858-1)
Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 160 stran Vyjednávání. Na první pohled jednoduché slovo, které zná každý z nás už od malička. Přesto se za tímto pojmem schovává velice komplikovaný proces, plný rizik, komplikací, problémů i utajených míst. Jeho skutečné zvládnutí není vůbec jednoduché a vyžaduje celou řadu dispozic, znalostí a samozřejmě zkušeností. Poznejte spolu s námi základní kameny vyjednávání, osvojte si ty správné strategie, naučte se rozpoznat strategie vašeho protivníka a účinně se jim braňte. Nové poznatky budete moci použít jak ve sféře obchodní, tak politické. Kniha Strategie vyjednávání je určena managementu, pracovníkům v rozhodovacích pozicích, lidem participujícím na veřejném životě a všem zájemcům o problematiku vyjednávání.
Objev podobné jako Strategie vyjednávání (978-80-247-3858-1)
Strategie úniku (978-80-758-5651-7)
Elektronická kniha - ze série Z deníků Robokata, autor Martha Wells, 184 stran, česky PŘÍBĚH ZE ŽIVOTA ROBOKATA, KTERÝ STÁLE HLEDÁ SVOU ROLI VE SPOLEČNOSTI | Skupina Šerosvit ztrácí poslední zábrany a rozhodne se použít všech možných prostředků, aby zničila jak kompromitující materiály, tak i toho, kdo je získal.Co znamená chovat se podle naučeného vzorce a bezchybně plnit rozkazy už Robokat zažil. Vzepřít se a vydat se svou cestou už také vyzkoušel. Jenže porozumět lidskému světu, ve kterém se kromě přátelství a sounáležitosti objevuje i vypočítavost a nenávist, se ještě nenaučil. Ve snaze zachránit svůj tým se pouští do dalšího dobrodružství a nutno podotknout, že tentokrát bude muset nasadit veškeré svoje síly, aby se z něho nestalo dobrodružství poslední. Otázku si ale klade stále stejnou: jsem spíš bezcitný stroj určený k zabíjení, nebo bytost s nově získanými lidskými vlastnostmi?
Objev podobné jako Strategie úniku (978-80-758-5651-7)
Investiční strategie pro třetí tisíciletí - Pavel Kohout
Osvědčený plně zaktualizovaný investiční bestseller známého autora je určen laikům i profesionálům a poskytuje velmi čtivou formou základní praktické informace o investičním managementu, o moderní teorii portfolia, o chování akcií, dluhopisů, komodit a nemovitostí, o politicko-ekonomických souvislostech a o psychologii investování. Ocení ho nejen finanční a pojišťovací poradci či pracovníci bank a investičních společností. Ze strany čtenáře nevyžaduje znalost ekonomie nebo matematiky, zároveň srozumitelně vysvětluje principy moderní investiční teorie. Teoretické zásady jsou ilustrovány řadou příkladů a shrnuty ve formě konkrétních doporučení. Sedmé, zcela přepracované vydání odráží některé zásadní změny vývoje na světových trzích a v globální ekonomice.
Objev podobné jako Investiční strategie pro třetí tisíciletí - Pavel Kohout
Strategie a taktika prodeje - Čeněk Tim Šlapák
Strategie a taktika prodeje pokrývá komplexní pohled na dovednosti, přístupy a chování prodejce, potřebné dnes pro úspěch prodejního cyklu a obchodního případu. Prodejní know-how jednoho z nejzkušenějších profesionálů z obchodní teorie a praxe je zde sdíleno srozumitelnou formou, vychází z jeho dlouholetého úspěšného působení v prodeji a z jeho studií a praktického aplikování moderní psychologie. Zkušený, ale i začínající prodejce zde přehledně a na jednom místě nalezne všechny nástroje z pomyslné profesní brašny prodejce. Jednotlivé kapitoly na sebe logicky navazují tak, aby popisovaly postup celým prodejním cyklem. Je zde ukázána důležitost znalost a umět použít nástroje prodávání coby taktickou oblast, a stejně tak nezanedbávat strategickou část této důležité činnosti. V knize jsou uvedeny odpovídající příklady z praxe zkušeného profesionála, které umožňují čtenáři hlouběji a citlivěji vnímat vyzkoušené praktiky. Kromě doporučení ohledně všech nástrojů profesní brašny potřebných k dodržování pravidel prodávání, poskytuje autor též komplexní rady z pohledu psychologie - aby prodejce nezapomínal vnímat sebe a ostatní kolem sebe a také důležitost zapojení emoční inteligence při jednání. K poznání sebe a ostatních jsou zde uvedeny vybrané typologie a vysvětlení, jak je použít k navázání dobrého vztahu, získání potřebných informací, poznání potřeb klientů, volby přesvědčivého prezentování řešení a docilování souhlasu k uzavření prodeje. Doporučení v mnoha částech této publikace jsou důležitá nejen pro úspěch v prodeji, ale i pro získávání souhlasu při vedení lidí, při jednání mezi partnery, rodiči a dětmi i kdekoliv jinde v profesním či osobním životě. Pomáhají prodejcům získávat více obchodních příležitostí, mít lepší vztahy se zákazníky, dodavateli, kolegy a nadřízenými, dosahovat výborných obchodních výsledků, udržovat nadprůměrný příjem, a přitom žít úspěšný život plný vnitřního klidu, spokojenosti a radosti z vykonané práce.
Objev podobné jako Strategie a taktika prodeje - Čeněk Tim Šlapák
Rozvod a změny reprodukčních strategií - Petr Fučík
Od počátků sociologického myšlení byla rodina chápána jako základní jednotka, zajišťující reprodukci společnosti v rovině biologické, ale i v rovině sociálních pravidel, norem, hodnot a institucí. Modernizace partnerských vztahů mimo jiné přináší také snazší možnost vystoupit z neuspokojivého manželství. Rozšiřující se kultura rozvodovosti je relativně novým fenoménem, jenž nabývá na významu během posledních desetiletí, a je možné, že rozvod ovlivní mechanismy sociální reprodukce. Teoretická otázka v nejobecnější rovině stojí takto: Jak se budou odlišovat mechanismy sociální reprodukce v situaci, kdy narůstající možnost rozpadu partnerství rozšiřuje skupinu lidí, kteří jsou nuceni redefinovat svoje životní dráhy a reprodukční strategie? Jaké nové reprodukční mechanismy můžeme nalézt, jestliže podstatná část dětí projde socializací v rodinách s jedním rodičem, nebo smíšeného typu?
Objev podobné jako Rozvod a změny reprodukčních strategií - Petr Fučík
Strategie úniku (978-80-7585-651-7)
Kniha - autor Martha Wells, 184 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Skupina Šerosvit ztrácí poslední zábrany a rozhodne se použít všech možných prostředků, aby zničila jak kompromitující materiály, tak i toho, kdo je získal. Co znamená chovat se podle naučeného vzorce a bezchybně plnit rozkazy už Robokat zažil. Vzepřít se a vydat se svou cestou už také vyzkoušel. Jenže porozumět lidskému světu, ve kterém se kromě přátelství a sounáležitosti objevuje i vypočítavost a nenávist, se ještě nenaučil. Ve snaze zachránit svůj tým se pouští do dalšího dobrodružství a nutno podotknout, že tentokrát bude muset nasadit veškeré svoje síly, aby se z něho nestalo dobrodružství poslední. Otázku si ale klade stále stejnou: jsem spíš bezcitný stroj určený k zabíjení, nebo bytost s nově získanými lidskými vlastnostmi?
Objev podobné jako Strategie úniku (978-80-7585-651-7)
Milostná strategie (978-80-87166-13-0)
Kniha – autor Simona Monyová, 112 stran, česky, pevná bez přebalu matná - autor Simona Monyová, 112 stran, česky, pevná bez přebalu matná Čerstvá absolventka vysoké školy Soňa se snaží vymanit z důsledků ne příliš šťastného dětství, problematického vztahu s matkou a soužití s otcem-alkoholikem. Zároveň si bolestně, ale cílevědomě buduje nové zázemí ve vztahu s Petrem. Dosáhne Soňa Milostnou strategií vytoužené harmonie?
Objev podobné jako Milostná strategie (978-80-87166-13-0)
Podniková environmentální strategie - Krause Josef - e-kniha
eBook: Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie. Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů pro další výzkum v této oblasti.
Objev podobné jako Podniková environmentální strategie - Krause Josef - e-kniha
Legendární evropské trasy
Evropa je se svými jedinečnými kulturními poklady, živými metropolemi a dechberoucí přírodní scenérií jednou z nejatraktivnějších oblastí pro cestování. Průvodce Legendární evropské trasy představuje 31 velkolepých tras napříč kontinentem – od norského Nordkapu napříč celou zemí, po hanzovní cestě po pobřeží Baltského moře, po Via Appia v Itálii, od světoznámé Svatojakubské cesty po oblíbenou romantickou trasu Německem, od okružní cesty Andalusií až po velkolepý roadtrip Alpami. Načerpejte informace pro svůj další výlet a vydejte se po legendárních evropských trasách.
Objev podobné jako Legendární evropské trasy
Úchvatná evropská města
Vyrazte na cesty po evropských městech, jaké jste ještě nezažili. Myslíte, že Evropu znáte jako své boty? S tímto inspirativním průvodcem ji objevíte znovu. Navštivte ta nejvíc vzrušující místa, podnikněte tematicky zaměřené výlety a objevte skryté poklady mezi evropskými metropolemi. Poznávejte obyvatelstvo i kulturu, zažijte města ne jako turisté, ale jako místní. Ať už se chystáte na krátký eurovíkend spojený s nakupováním, obrážíte kulturní festivaly nebo jdete po stopách památek a historie, vše, co potřebujete znát před svou cestou, najdete v této knize. Zanořte se do moderní a trendy metropole Tbilisi, nechte se uchvátit neopakovatelnými pohledy na Reykjavík, nakupte si poklady na pařížských trzích. To vše a mnohem víc vás čeká za každým rohem mnoha rozličných evropských měst. Kde chcete začít? Volba je jen na vás. Tento obrazový průvodce vám bude inspirací.
Objev podobné jako Úchvatná evropská města
Evropské pexeso (DVD)
DVD film Evropské pexeso [2005]. Český dabing. České titulky. Dolby Digital. Chcete,aby vaše děti měly přehled o současné Evropě? Máme pro vás řešení na DVD, které je bude bavit. Animovaný cyklus Evropské pexeso seznamuje nejmenší diváky zábavnou a hravou formou s osmadvaceti členskými zeměmi Evropské unie.
Objev podobné jako Evropské pexeso (DVD)
Kvalita jako faktor konkurenceschopnosti podniku - Jiří Špalek, Petra Štamfestová, Milan Sedláček, Petr Suchánek - e-kniha
eBook: Publikace je výsledkem tříletého sledování vztahu českých podniků ke kvalitě, zejména jejich uvědomění si skutečnosti, že kvalita jejich produktů je faktorem konkurenceschopnosti celého podniku. Výzkum samotný byl proveden pomocí dotazníkového dotazování podniků z vybraných odvětví. Na základě rešerše relevantní odborné literatury byly formulovány otázky z oblasti kvality produktu, sledování a kontroly kvality produktu, míry spokojenosti zákazníka, konkurenčních výhod a nevýhod. Dílčí analýzy byly prováděny v letech 2008–2010, přičemž vzájemné komparaci byly podrobeny pouze ty otázky, které byly v jednotlivých sledovaných obdobích zcela beze změny. Mimo dotazníkového šetření byly v jednotlivých letech analyzovány také finanční ukazatele jednotlivých zúčastněných podniků. To autorům umožnilo sledovat nejenom situaci podniku v kontextu problematiky kvality, ale současně dát výsledky tohoto průzkumu do souvislosti s jejich faktickou finanční úspěšností. Pro rozdělení podniků do dvou skupin dle jejich finanční výkonnosti bylo využito pět ukazatelů zvolených na základě rešerše odborné literatury a zkušeností s předchozími výzkumy na obdobné téma.
Objev podobné jako Kvalita jako faktor konkurenceschopnosti podniku - Jiří Špalek, Petra Štamfestová, Milan Sedláček, Petr Suchánek - e-kniha
Evropská unie po brexitu. Právně-institucionální aspekty evropské integrace (999-00-017-9342-5)
Elektronická kniha - autor Richard Král, 240 stran Odchod Velké Británie z Evropské unie je tématem, o kterém se diskutuje a píše z mnoha hledisek. Skupina autorů z Právnické fakulty Univerzity Karlovy si vybrala perspektivu zaměřenou na právně-institucionální aspekty nejen odchodu Velké Británie z EU, ale i dalšího vývoje evropské integrace bez jednoho z jejích dosavadních klíčových aktérů. Autoři se v jednotlivých kapitolách zaměřili na velmi konkrétní oblasti působení EU, jako je volný pohyb osob, dohled nad finančním systémem, mezinárodní ochrana lidských práv atd. Tato témata rozebírají nejen s ohledem na aktuální stav jednání o brexitu na jaře 2018 a záměrně se také vyhýbají „věštbám“ o budoucí podobě EU. V jednotlivých kapitolách najde čtenář hluboké zamyšlení nad samotnými institucionálními základy EU, jejich silnými a slabými stránkami a nad tím, co může sama EU i její občané udělat pro to, aby myšlenka evropské integrace překonala...
Objev podobné jako Evropská unie po brexitu. Právně-institucionální aspekty evropské integrace (999-00-017-9342-5)
Podniková environmentální strategie (999-00-026-4838-0)
Elektronická kniha - autor Josef Krause, 248 stran, česky Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie. Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů pro další výzkum v...
Objev podobné jako Podniková environmentální strategie (999-00-026-4838-0)
Investice: Nová strategie (978-80-271-2101-4)
Kniha - autor Pavel Kohout, 216 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace stručně a přístupně shrnuje více než 25 let autorových zkušeností na kapitálových trzích. Srozumitelnosti pomáhá bohatá grafická příloha. Autor věnuje pozornost obvyklým chybám začínajících i pokročilých investorů, rovněž i různým druhům rizik. Zabývá se ekonomickými a politickými faktory, podstatnou část tvoří algoritmické investování.
Objev podobné jako Investice: Nová strategie (978-80-271-2101-4)
Podniková environmentální strategie (978-80-7598-560-6)
Kniha - autor Josef Krause, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie. Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů...
Objev podobné jako Podniková environmentální strategie (978-80-7598-560-6)
Podívejte se také
- Práva na označení v kontextu s evropskou úpravou (978-80-7598-139-4)
- Co kvete od jara do zimy: Průvodce evropskou květenou (80-7296-024-5)
- Piš, nebo střelím (9788025731659)
- Cestou špendlíků nebo jehel ()
- Život nebo smrt??? Smrt nebo život??? (999-00-017-8962-6)
- Podniková environmentální strategie (978-80-7598-560-6)
- Investice: Nová strategie (978-80-271-2101-4)
- Podniková environmentální strategie (999-00-026-4838-0)
- Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)
- Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)
- eva solo zavesne sklenene krmitko pro ptacky
- ALDOSRO Dřevěná lavička Eva se stolkem uprostřed
- Pilarová Eva: Pilarka a přátelé - CD (JV012018)
- Bodové svítidlo EVA 3xE27/60W/230V (70876)
- Eva spí (978-80-276-0491-3)
- Urbanová Eva: České vánoce - CD (SU3525-2)
- Podnikatelský plán a strategie (978-80-247-4103-1)
- Bizarní hry: Strategie lásky (978-80-88363-41-5)
- Hegemonie a socialistická strategie: za radikálně demokratickou politiku (9788024633428)
- Holka nebo kluk? - DVD (768)
- Cestou špendlíků nebo jehel (9788025735473)
- Obkresli, vymaluj nebo vyřízni (8594177550120)