Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Čtenářské strategie - Eva Koželuhová
Kniha představuje možnosti využívání čtenářských strategií při předčítání dětem předškolního věku a nečtenářům na počátku školní docházky. Cílem metody využívání čtenářských strategií je rozvíjet u dětí plné porozumění textu, tedy i porozumění implicitního významu, a připravit děti pro budoucí samostatné čtení s porozuměním. V teoretické části jsou v jednotlivých kapitolách představeny čtenářské strategie vhodné pro předškolní vzdělávání a také postup, jak s nimi při předčítání efektivně pracovat. V praktické části jsou uvedeny příklady konkrétních čtenářských lekcí s podrobnou metodikou a reflexemi jejich realizace v mateřských školách. Vše je doplněno videoukázkami, na které je v textu odkazováno, videoukázky jsou po zdání kódů z textu dostupné na YouTube. Kniha osloví pedagogy mateřských škol i prvních ročníků základních škol. Mgr. Eva Koželuhová, Ph.D., působí jako odborná asistentka na katedře preprimární a primární pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy a na katedře pedagogiky Pedagogické fakulty Západočeské univerzity v Plzni. Přes dvacet let působila jako učitelka mateřské školy. Vystudovala magisterský studijní program Pedagogika předškolního věku a doktorský studijní program v oboru Pedagogika, oboje na Univerzitě Karlově. Ve své práci se zaměřuje kromě didaktiky předškolního vzdělávání na rozvoj čtenářské pregramotnosti – vede kurzy pro budoucí učitele na VŠ, spolupracuje jako lektor DVPP pro NPI.
Podívejte se také karimatka eva
Čtenářské strategie: U předškolních dětí a nečtenářů (978-80-262-1858-6)
Kniha - autor Eva Koželuhová, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha představuje možnosti využívání čtenářských strategií při předčítání dětem předškolního věku a nečtenářům na počátku školní docházky. Cílem metody využívání čtenářských strategií je rozvíjet u dětí plné porozumění textu, tedy i porozumění implicitního významu, a připravit děti pro budoucí samostatné čtení s porozuměním. V teoretické části jsou v jednotlivých kapitolách představeny čtenářské strategie vhodné pro předškolní vzdělávání a také postup, jak s nimi při předčítání efektivně pracovat. V praktické části jsou uvedeny příklady konkrétních čtenářských lekcí s podrobnou metodikou a reflexemi jejich realizace v mateřských školách. Vše je doplněno videoukázkami, na které je v textu odkazováno, videoukázky jsou po zdání kódů z textu dostupné na YouTube. Kniha osloví pedagogy mateřských škol i prvních ročníků základních škol. Mgr. Eva Koželuhová, Ph.D., působí jako odborná...
Podívejte se také eva karimatka
Kooperativní činnosti v předškolním vzdělávání - Eva Koželuhová
Publikace í je metodickou příručkou, která se věnuje rozvíjení spolupráce a kooperace u dětí předškolního věku. Důraz klade na rozvoj komunikace mezi dětmi, jejich spolupráce a prosociálního cítění. Vychází ze současného integrovaného pojetí práce s dětmi předškolního věku v souladu s RVP PV. Pojednává o jednotlivých aspektech využívání kooperativních činností v prostředí MŠ a možnostech jejich rozvoje v období předškolního věku. Publikace nabízí příklady aktivit, her a činností pro rozvíjení kooperativních dovedností předškolních dětí.
Podívejte se také podvazek enjoy eva
Podívejte se také
- karimatka eva 20mm
- PORKERT Eva (7011900)
- Hama EVA (84113)
- Eva tropí hlouposti
- Urbanová Eva: Best of Eva Urbanová - CD (SU3935-2)
- eva cerny kozesinovy kabat
- diktaty eva vyjmenovana slova
- Přehoz na postel Eva
- ZEP klasické Eva Born (0109_0027)
- Strategie úniku (978-80-758-5651-7)
- Strategie vyjednávání (978-80-247-3858-1)
- Podniková strategie (978-80-7400-507-7)
- Strategie úniku (978-80-7585-651-7)
- Pilarová Eva: Proměny - DVD (SU7102-9)
- eva solo kvetinac na orchideje cerny
- Emingerová Eva: Smile - CD (CR1129-2)
- YATE EVA Classic Wide antracit (8595053912124)
- Cougar Ranger Eva růžové (3MRAPINK.0001)
- Podniková environmentální strategie (978-80-7598-560-6)
- Investice: Nová strategie (978-80-271-2101-4)
Činnosti k rozvíjení čtenářské gramotnosti v předškolním vzdělávání - Eva Koželuhová
Publikace je metodickou příručkou, která se věnuje rozvíjení čtenářské gramotnosti u dětí předškolního věku. Důraz klade na vyvážený rozvoj všech předčtenářských dovedností včetně porozumění textu i obrázku. Vychází ze současného integrovaného pojetí práce s dětmi předškolního věku v souladu s RVP PV. Pojednává o jednotlivých složkách čtenářské gramotnosti a možnosti jejich rozvoje v období předškolního věku. Publikace nabízí příklady aktivit, her a činností pro rozvíjení jednotlivých složek čtenářské gramotnosti.
Objev podobné jako Činnosti k rozvíjení čtenářské gramotnosti v předškolním vzdělávání - Eva Koželuhová
Děti a senioři v mateřské škole - Ondřej Koželuh, Eva Koželuhová, Michaela Šujancová
Publikace se věnuje problematice rozvoje mezigeneračních vztahů u dětí předškolního věku. Přináší poznatky o významu těchto vztahů jak pro dítě, tak pro seniory, a náměty, jak může mateřská škola rozvoj těchto vztahů podpořit. Velká část publikace je pak věnována příkladům tematických celků na téma stáří, které vycházejí z literatury pro děti. Jednoduchou formou přinášejí učitelkám mateřských škol inspiraci, jak toto téma v mateřské škole uchopit.Eva Koželuhová (hlavní autorka) působí jako odborný asistent na katedře preprimární a primární pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy a na katedře pedagogiky Pedagogické fakulty Západočeské univerzity v Plzni. Přes dvacet let působila jako učitelka mateřské školy. Vystudovala magisterský studijní program Pedagogika předškolního věku a doktorský studijní program v oboru Pedagogika, oboje na Univerzitě Karlově. Ve své práci se zaměřuje kromě didaktiky předškolního vzdělávání na rozvoj čtenářské pregramotnosti – vede kurzy pro budoucí učitele na VŠ, spolupracuje jako lektor DVPP pro NPI.
Objev podobné jako Děti a senioři v mateřské škole - Ondřej Koželuh, Eva Koželuhová, Michaela Šujancová
Lisabonská strategie: Posílí,nebo oslabí evropskou konkurenceschopnost? - Eva Klvačová
Kniha přináší odpovědi na současnou snahu Evropské unie přiblížit se konkurenceschopnosti Spojených států, formulovanou v Lisabonské strategii. V řadě tabulek a komentářů ukazuje překvapivé souvislosti celé problematiky.
Objev podobné jako Lisabonská strategie: Posílí,nebo oslabí evropskou konkurenceschopnost? - Eva Klvačová
Koželuhová Jitka: Compositions I - CD (CR0889-2)
Hudební CD - Jitka Koželuhová vás zve v vodě. Nechte se pozvat. Jitka Koželuhová vás zve v vodě. Nechte se pozvat. Jitka Koželuhová - piano (1 - 9, 11 - 13) Lenka Škorničková - soprano (1 - 6) Sebastian Trio (10) Pavla Kšicová - alto (11 - 13) Petr Matuszek - baritone (11 - 13) Jitka Tomšíčková - English horn (11 - 13) Sojka Quartet (14 - 17) In modo camerale (18) Seznam stop Šest písní na básně Emily Dickinsonové I Shall Not Live in Vain / If Love / How Noteless / The Soul / Hope / PovertySonatina pro klavír Allegretto / Moderato / Valse brillante / Hle, stojím u dvěříVšichni, kdo žízníte, pojďte k vodám Moderato, poco rubato / Andante / LentoObrazy pro smyčcové kvarteto Žízeň / Naděje / Krize / Věčnost / Tři věty o příběhu vánočním
Objev podobné jako Koželuhová Jitka: Compositions I - CD (CR0889-2)
Třída špiónů a velká hradní loupež - Petra Martišková, Marie Koželuhová
Třída špiónů zachránila hrad Zlobín a za odměnu vyráží na zasloužený výlet. Ale to by nebyla naše stará známá parta, aby se nepřimotala k pořádnému průšvihu – k velké hradní loupeži. Podaří se třeťákům vyřešit i tuhle záhadu?
Objev podobné jako Třída špiónů a velká hradní loupež - Petra Martišková, Marie Koželuhová
Třída špiónů a velká hradní loupež - Petra Martišková, Marie Koželuhová - e-kniha
eBook: Třída špiónů zachránila hrad Zlobín a za odměnu vyráží na zasloužený výlet. Ale to by nebyla naše stará známá parta, aby se nepřimotala k pořádnému průšvihu – k velké hradní loupeži. Jestlipak se Klárce, Jankovi, Vildovi a ostatním třeťákům podaří vyřešit i tuhle záhadu?
Objev podobné jako Třída špiónů a velká hradní loupež - Petra Martišková, Marie Koželuhová - e-kniha
Umění politické strategie (9788072605620)
Elektronická kniha - ze série 978-80-7260-562-0, autor Henry Kissinger, 552 stran, česky Vlivný hráč americké politiky 20. a 21. století Henry Kissinger detailně analyzuje kariéru šesti legendárních státníků, přičemž věnuje pozornost zejména jejich politické strategii vycházející z národních zájmů a mocenských vztahů. Postupně před námi defilují první poválečný kancléř Německa Konrad Adenauer, prezidenti Francie, Spojených států amerických a Egypta Charles de Gaulle, Richard Nixon a Anvar Sádát, zakladatel Singapuru Li Kuang-jao a britská premiérka Margaret Thatcherová. Tyto osobnosti se zformovaly v období, kdy se v Evropě hroutily zavedené instituce, koloniální struktury ustupovaly nezávislým státům v Asii a Africe a ze zbytků starého mezinárodního řádu bylo třeba vytvořit nový. Henry Kissinger všechny aktéry osobně poznal, dopřává nám tedy autentické svědectví. Dílo Umění politické strategie dokazuje,...
Objev podobné jako Umění politické strategie (9788072605620)
Milostná strategie - Simona Monyová
Čerstvá absolventka vysoké školySoňa se snaží vymanit z důsledků nepříliš šťastného dětství,problematického vztahu s matkou asoužití s otcem-alkoholikem. Zároveňsi bolestně, ale cílevědomě budujenové zázemí ve vztahu s Petrem.Dosáhne Soňa Milostnou strategiívytoužené harmonie?
Objev podobné jako Milostná strategie - Simona Monyová
Sexy strategie - Sylva Lauerová
SEXY strategie je kniha napsaná ženou pro ženy.Je humornou výzvou, zábavným čtením a přátelskýmdialogem. Mohlo by se zdát, že je pouhýmmanuálem ke zvýšení sexuální přitažlivosti. Omyl!SEXY strategie s nadsázkou a humorem odkrývái ta nejtajnější zákoutí ženského světa. Seznamujes názory a přáními současné moderní ženy, představujepilíře novodobých namlouvacích taktika doporučuje hned celou řádku rafinovaných triků,které vedou k srdci „toho pravého“, nebo pomohoupečovat o kvalitní dlouhodobý vztah.SEXY strategie je určena všem věkovým kategoriím,najdete v ní atraktivní témata od problémůsoučasné „Singl ženy“, přes sexuální idoly náctiletých,až po zpochybnění mýtu asexuálního stáří.V experimentálním atlasu mužů si vyhledáte,zda náhodou nežijete se svalovcem tupým, nebospořičem drastickým, budete přesně vědět, coočekávat od ženy-predátorky, odhalíte starostizlatokopek, a zjistíte, jestli třeba netrpíte nemocíPopelky či syndromem příliš krásných žen.SEXY strategie vám poutavou formou nabídne cestunejenom k dokonalému sexappealu, ale i k vámsamým, vaší vnitřní kráse a k nalezení vlastníhodnoty.
Objev podobné jako Sexy strategie - Sylva Lauerová
Géniové strategie - David Čermák
Vybrat nejlepšího trenéra historie? Bez šance, k fér výsledku se stejně nikdy nedoberete. A co takhle rozkrýt životní osudy padesáti výjimečných koučů a zjistit, čím okouzlili nebo obohatili fotbalový svět? To už je něco jiného!
Objev podobné jako Géniové strategie - David Čermák
Marketingové strategie - Helena Horáková
Publikace pomáhá porozumět marketingu, který vidí jako dynamickou disciplínu v dnešním proměnlivém prostředí, kde je dostatek nejrůznějších produktů, ale „nedostatek“ zákazníků. Snaží se poznat a pochopit marketing jako koncepci, která se nebrání novým způsobům myšlení inspirovaným rychle se vyvíjejícími trhy. Nenabízí proto jen strohý teoretický výklad, ale předkládá podněty k zamyšlení a diskusi. Publikace je určena studentům oboru, ale i manažerům, kteří již danou profesi vykonávají, a podnikovým pracovníkům majícím k praxi strategického marketingového řízení blízko.
Objev podobné jako Marketingové strategie - Helena Horáková
Strategie úniku - Martha Wells
PŘÍBĚH ZE ŽIVOTA ROBOKATA, KTERÝ STÁLE HLEDÁ SVOU ROLI VE SPOLEČNOSTI | Skupina Šerosvit ztrácí poslední zábrany a rozhodne se použít všech možných prostředků, aby zničila jak kompromitující materiály, tak i toho, kdo je získal.Co znamená chovat se podle naučeného vzorce a bezchybně plnit rozkazy už Robokat zažil. Vzepřít se a vydat se svou cestou už také vyzkoušel. Jenže porozumět lidskému světu, ve kterém se kromě přátelství a sounáležitosti objevuje i vypočítavost a nenávist, se ještě nenaučil. Ve snaze zachránit svůj tým se pouští do dalšího dobrodružství a nutno podotknout, že tentokrát bude muset nasadit veškeré svoje síly, aby se z něho nestalo dobrodružství poslední. Otázku si ale klade stále stejnou: jsem spíš bezcitný stroj určený k zabíjení, nebo bytost s nově získanými lidskými vlastnostmi?
Objev podobné jako Strategie úniku - Martha Wells
Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Kniha - autor Simon Kingsnorth, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie. Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede...
Objev podobné jako Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Umění politické strategie - Kissinger Henry
Světoznámý politolog, historik, poradce pěti amerických prezidentů a laureát Nobelovy ceny míru Henry Kissinger detailně analyzuje kariéru šesti legendárních státníků: Konrada Adenauera, jenž po druhé světové válce přivedl poražené Německo zpět do společenství národů. Charlese de Gaulla, díky němuž se Francie postavila po bok vítězných Spojenců. Richarda Nixona, který vyvedl USA z konfliktu ve Vietnamu a svou konstruktivní zahraniční politiku založil na rovnováze mezi velmocemi. Anvara Sádáta, jenž po čtvrtstoletí konfliktů přinesl na Blízký východ vizi míru. Li Kuang-jaa, který ze Singapuru vytvořil zajištěný, blahobytný a dobře řízený městský stát. A Margaret Thatcherové, jíž se podařilo obnovit hrdost a mezinárodní postavení Velké Británie. Všichni se zformovali v období, kdy se v Evropě hroutily zavedené instituce, koloniální struktury ustupovaly nezávislým státům v Asii a Africe a ze zbytků starého mezinárodního řádu bylo třeba vytvořit nový. Autor věnuje každé z šesti osobností jeden oddíl, kde podrobně představuje její politický styl i jedinečné charakterové rysy, které se vtiskly do konkrétní vůdcovské strategie. Čtenářům navíc dopřává autentické svědectví, neboť všechny vybrané vůdce, jež považuje za skutečně výjimečné, osobně poznal. Politické strategie dokazují, že autorova dokonalá paměť a mnohaletá zkušenost představují nepostradatelné zdroje, potřebné pro pochopení moderní světové historie. Český překlad vyšel v roce 2023 u příležitosti stých narozenin Henryho Kissingera.
Objev podobné jako Umění politické strategie - Kissinger Henry
Strategie digitálního marketingu - Kingsnorth Simon
Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí.
Objev podobné jako Strategie digitálního marketingu - Kingsnorth Simon
Strategie sociálních médií - Atherton Julie
Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály. Všichni zájemci v knize najdou konkrétní rady pro realizování vlastní úspěšné strategie.
Objev podobné jako Strategie sociálních médií - Atherton Julie
Podniková environmentální strategie - Krause Josef
Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie. Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů pro další výzkum v této oblasti.
Objev podobné jako Podniková environmentální strategie - Krause Josef
Investice - Nová strategie - Pavel Kohout
Publikace stručně a přístupně shrnuje více než 25 let autorových zkušeností na kapitálových trzích. Srozumitelnosti pomáhá bohatá grafická příloha. Nevyžaduje žádné zvláštní znalosti matematiky, makroekonomie nebo účetnictví. Autor věnuje velkou pozornost obvyklým chybám začínajících i pokročilých investorů, rovněž i různým druhům rizik. Zabývá se ekonomickými a politickými faktory, které ovlivňují výnosnost trhů akcií a pevně úročených cenných papírů.Podstatnou část obsahu tvoří kapitoly věnované algoritmickému investování. V této části knihy je popsáno, jaké přístupy fungují, jaké nefungují a proč. Dozvíte se o limitech umělé inteligence a o výhodách disciplinovaného investičního přístupu. Část kapitoly je věnována i práci se softwarovým produktem Robot Investment Calculator.
Objev podobné jako Investice - Nová strategie - Pavel Kohout
Umělecké impulzy anthroposofie 1 - Sergej O. Prokofjev, Sophia-Imme Atwoodová, Walter Blume, Jitka Koželuhová
Lze v umění dělat cokoli? Kde končí svoboda a kde začíná svévole? Jak v umělecké činnosti čerpat z dobrého ducha? Jak se orientovat podle věčných božských zákonů a vyvarovat se zla? Autoři ve svých příspěvcích rozvíjejí podněty Rudolfa Steinera pro různé umělecké směry, hudbu, výtvarné umění, architekturu, eurytmii atd. Walter Blume rozpracovává anthroposofické poznatky o podstatě hudby a Sergej Prokofjev si všímá sedmi umění ve vztahu k jednotlivým svátkům, mezníkům v koloběhu roku. Jitka Koželuhová se zamýšlí nad cestou k „nové harmonii“.
Objev podobné jako Umělecké impulzy anthroposofie 1 - Sergej O. Prokofjev, Sophia-Imme Atwoodová, Walter Blume, Jitka Koželuhová
Stezky a strategie I - Ján Bakoš
Kniha je souborem esejí, které se zabývají metodologií dějin umění. V roce 2013 byly publikovány pod názvem Discourses & Strategies ve vydavatelství Petera Langa ve Frankfurtu nad Mohanem. Některé ze studií, které jsou zařazeny do českého vydání, jsou značně prepracovány a doplněny. Spojuje je nejen zorný úhel, z něhož autor problematiku nahlíží - perspektiva středoevropského badatele -, ale také poznání, že konkrétní uměleckohistorický výzkum obsahuje často nereflektované teoretické premisy, které mají jak epistemologickou, tak také ideologickou povahu. Autor je přitom přesvědčen, že teoretická sebereflexe je nevyhnutelnou, nikoli však samoúčelnou součástí vědecké disciplíny.
Objev podobné jako Stezky a strategie I - Ján Bakoš
Strategie B2B digitálního marketingu - Hall Simon
Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí. Obsah publikace: Vývoj digitální strategie pro B2B Strategie B2B digitálního marketingu. Cesty zákazníků, personalizovaný marketing a persony kupujících. Poznatky o zákaznících a správa dat v B2B. Raná fáze cesty kupujícího Vytváření povědomí, SEO a vyhledávací strategie. B2B digitální marketing pro generování potenciálních zákazníků. Digitální technologie pro generování potenciálních zákazníků a rozvíjení vztahu s nimi Řízení a integrace digitálních kampaní B2B obsahový marketing, plánování marketingové kampaně. Integrace digitálního marketingu v B2B, digitální marketing a prodej, měření digitálního marketingu. Digitální technologie pro udržení zákazníků Druhy digitálního retenčního marketingu, digitální kanály retenčního marketingu. Platformy sociálních médií a digitálního marketingu v B2B B2B marketingová strategie sociálních médií, marketingové technologie a platformy.
Objev podobné jako Strategie B2B digitálního marketingu - Hall Simon
Strategie vyjednávání - Vojtěch Bednář - e-kniha
eBook: Vyjednávání. Na první pohled jednoduché slovo, které zná každý z nás už od malička. Přesto se za tímto pojmem schovává velice komplikovaný proces, plný rizik, komplikací, problémů i utajených míst. Jeho skutečné zvládnutí není vůbec jednoduché a vyžaduje celou řadu dispozic, znalostí a samozřejmě zkušeností. Poznejte spolu s námi základní kameny vyjednávání, osvojte si ty správné strategie, naučte se rozpoznat strategie vašeho protivníka a účinně se jim braňte. Nové poznatky budete moci použít jak ve sféře obchodní, tak politické. Kniha Strategie vyjednávání je určena managementu, pracovníkům v rozhodovacích pozicích, lidem participujícím na veřejném životě a všem zájemcům o problematiku vyjednávání.
Objev podobné jako Strategie vyjednávání - Vojtěch Bednář - e-kniha
Géniové strategie - David Čermák - e-kniha
eBook: Vybrat nejlepšího trenéra historie? Bez šance, k fér výsledku se stejně nikdy nedoberete. A co takhle rozkrýt životní osudy padesáti výjimečných koučů a zjistit, čím okouzlili nebo obohatili fotbalový svět? To už je něco jiného!
Objev podobné jako Géniové strategie - David Čermák - e-kniha
Strategie úniku - Martha Wells - e-kniha
eBook: PŘÍBĚH ZE ŽIVOTA ROBOKATA, KTERÝ STÁLE HLEDÁ SVOU ROLI VE SPOLEČNOSTI | Skupina Šerosvit ztrácí poslední zábrany a rozhodne se použít všech možných prostředků, aby zničila jak kompromitující materiály, tak i toho, kdo je získal.Co znamená chovat se podle naučeného vzorce a bezchybně plnit rozkazy už Robokat zažil. Vzepřít se a vydat se svou cestou už také vyzkoušel. Jenže porozumět lidskému světu, ve kterém se kromě přátelství a sounáležitosti objevuje i vypočítavost a nenávist, se ještě nenaučil. Ve snaze zachránit svůj tým se pouští do dalšího dobrodružství a nutno podotknout, že tentokrát bude muset nasadit veškeré svoje síly, aby se z něho nestalo dobrodružství poslední. Otázku si ale klade stále stejnou: jsem spíš bezcitný stroj určený k zabíjení, nebo bytost s nově získanými lidskými vlastnostmi?
Objev podobné jako Strategie úniku - Martha Wells - e-kniha
Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)
Kniha - autor Simon Hall, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí. Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší a nejkomplexnější koncepty moderního B2B marketingu fungují a jak je uvést do praxe. Příručka je výrazně prakticky zaměřená. Pomůže čtenáři pochopit i ty nejpokročilejší a nejsložitější koncepty B2B marketingu. Popisuje, jak integrovat nejnovější digitální metody...
Objev podobné jako Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)
Podniková strategie (978-80-7400-507-7)
Kniha - autor Ladislav Tyll, 276 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až střednědobých cílů, u nichž je patrná snaha o maximální efektivitu a hospodárnost provozu. Této snaze nelze v podstatě nic upřít, pokud je součástí dlouhodobé růstové vize celého podniku. Právě vizi a snahu o budoucí rozvoj podniku však v současné době u mnohých manažerů postrádáme. Cílem publikace je proto nabídnout pohled na možnosti dlouhodobého rozvoje firmy. Na příkladu řady reálných firem je ukázáno, že to, co odlišuje dobré firmy od těch horších, je jejich dlouhodobá strategie, která se vedle provozní stránky zaměřuje především na inovace, internacionalizaci a spolupráci s ostatními subjekty na trhu. V dnešní době nelze hledat konkurenční výhodu firmy pouze v jejím nitru, ale především ve...
Objev podobné jako Podniková strategie (978-80-7400-507-7)
Strategie vyjednávání (978-80-247-3858-1)
Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 160 stran Vyjednávání. Na první pohled jednoduché slovo, které zná každý z nás už od malička. Přesto se za tímto pojmem schovává velice komplikovaný proces, plný rizik, komplikací, problémů i utajených míst. Jeho skutečné zvládnutí není vůbec jednoduché a vyžaduje celou řadu dispozic, znalostí a samozřejmě zkušeností. Poznejte spolu s námi základní kameny vyjednávání, osvojte si ty správné strategie, naučte se rozpoznat strategie vašeho protivníka a účinně se jim braňte. Nové poznatky budete moci použít jak ve sféře obchodní, tak politické. Kniha Strategie vyjednávání je určena managementu, pracovníkům v rozhodovacích pozicích, lidem participujícím na veřejném životě a všem zájemcům o problematiku vyjednávání.
Objev podobné jako Strategie vyjednávání (978-80-247-3858-1)
Strategie úniku (978-80-758-5651-7)
Elektronická kniha - ze série Z deníků Robokata, autor Martha Wells, 184 stran, česky PŘÍBĚH ZE ŽIVOTA ROBOKATA, KTERÝ STÁLE HLEDÁ SVOU ROLI VE SPOLEČNOSTI | Skupina Šerosvit ztrácí poslední zábrany a rozhodne se použít všech možných prostředků, aby zničila jak kompromitující materiály, tak i toho, kdo je získal.Co znamená chovat se podle naučeného vzorce a bezchybně plnit rozkazy už Robokat zažil. Vzepřít se a vydat se svou cestou už také vyzkoušel. Jenže porozumět lidskému světu, ve kterém se kromě přátelství a sounáležitosti objevuje i vypočítavost a nenávist, se ještě nenaučil. Ve snaze zachránit svůj tým se pouští do dalšího dobrodružství a nutno podotknout, že tentokrát bude muset nasadit veškeré svoje síly, aby se z něho nestalo dobrodružství poslední. Otázku si ale klade stále stejnou: jsem spíš bezcitný stroj určený k zabíjení, nebo bytost s nově získanými lidskými vlastnostmi?
Objev podobné jako Strategie úniku (978-80-758-5651-7)
Investiční strategie pro třetí tisíciletí - Pavel Kohout
Osvědčený plně zaktualizovaný investiční bestseller známého autora je určen laikům i profesionálům a poskytuje velmi čtivou formou základní praktické informace o investičním managementu, o moderní teorii portfolia, o chování akcií, dluhopisů, komodit a nemovitostí, o politicko-ekonomických souvislostech a o psychologii investování. Ocení ho nejen finanční a pojišťovací poradci či pracovníci bank a investičních společností. Ze strany čtenáře nevyžaduje znalost ekonomie nebo matematiky, zároveň srozumitelně vysvětluje principy moderní investiční teorie. Teoretické zásady jsou ilustrovány řadou příkladů a shrnuty ve formě konkrétních doporučení. Sedmé, zcela přepracované vydání odráží některé zásadní změny vývoje na světových trzích a v globální ekonomice.
Objev podobné jako Investiční strategie pro třetí tisíciletí - Pavel Kohout
Strategie a taktika prodeje - Čeněk Tim Šlapák
Strategie a taktika prodeje pokrývá komplexní pohled na dovednosti, přístupy a chování prodejce, potřebné dnes pro úspěch prodejního cyklu a obchodního případu. Prodejní know-how jednoho z nejzkušenějších profesionálů z obchodní teorie a praxe je zde sdíleno srozumitelnou formou, vychází z jeho dlouholetého úspěšného působení v prodeji a z jeho studií a praktického aplikování moderní psychologie. Zkušený, ale i začínající prodejce zde přehledně a na jednom místě nalezne všechny nástroje z pomyslné profesní brašny prodejce. Jednotlivé kapitoly na sebe logicky navazují tak, aby popisovaly postup celým prodejním cyklem. Je zde ukázána důležitost znalost a umět použít nástroje prodávání coby taktickou oblast, a stejně tak nezanedbávat strategickou část této důležité činnosti. V knize jsou uvedeny odpovídající příklady z praxe zkušeného profesionála, které umožňují čtenáři hlouběji a citlivěji vnímat vyzkoušené praktiky. Kromě doporučení ohledně všech nástrojů profesní brašny potřebných k dodržování pravidel prodávání, poskytuje autor též komplexní rady z pohledu psychologie - aby prodejce nezapomínal vnímat sebe a ostatní kolem sebe a také důležitost zapojení emoční inteligence při jednání. K poznání sebe a ostatních jsou zde uvedeny vybrané typologie a vysvětlení, jak je použít k navázání dobrého vztahu, získání potřebných informací, poznání potřeb klientů, volby přesvědčivého prezentování řešení a docilování souhlasu k uzavření prodeje. Doporučení v mnoha částech této publikace jsou důležitá nejen pro úspěch v prodeji, ale i pro získávání souhlasu při vedení lidí, při jednání mezi partnery, rodiči a dětmi i kdekoliv jinde v profesním či osobním životě. Pomáhají prodejcům získávat více obchodních příležitostí, mít lepší vztahy se zákazníky, dodavateli, kolegy a nadřízenými, dosahovat výborných obchodních výsledků, udržovat nadprůměrný příjem, a přitom žít úspěšný život plný vnitřního klidu, spokojenosti a radosti z vykonané práce.
Objev podobné jako Strategie a taktika prodeje - Čeněk Tim Šlapák
Rozvod a změny reprodukčních strategií - Petr Fučík
Od počátků sociologického myšlení byla rodina chápána jako základní jednotka, zajišťující reprodukci společnosti v rovině biologické, ale i v rovině sociálních pravidel, norem, hodnot a institucí. Modernizace partnerských vztahů mimo jiné přináší také snazší možnost vystoupit z neuspokojivého manželství. Rozšiřující se kultura rozvodovosti je relativně novým fenoménem, jenž nabývá na významu během posledních desetiletí, a je možné, že rozvod ovlivní mechanismy sociální reprodukce. Teoretická otázka v nejobecnější rovině stojí takto: Jak se budou odlišovat mechanismy sociální reprodukce v situaci, kdy narůstající možnost rozpadu partnerství rozšiřuje skupinu lidí, kteří jsou nuceni redefinovat svoje životní dráhy a reprodukční strategie? Jaké nové reprodukční mechanismy můžeme nalézt, jestliže podstatná část dětí projde socializací v rodinách s jedním rodičem, nebo smíšeného typu?
Objev podobné jako Rozvod a změny reprodukčních strategií - Petr Fučík
Strategie úniku (978-80-7585-651-7)
Kniha - autor Martha Wells, 184 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Skupina Šerosvit ztrácí poslední zábrany a rozhodne se použít všech možných prostředků, aby zničila jak kompromitující materiály, tak i toho, kdo je získal. Co znamená chovat se podle naučeného vzorce a bezchybně plnit rozkazy už Robokat zažil. Vzepřít se a vydat se svou cestou už také vyzkoušel. Jenže porozumět lidskému světu, ve kterém se kromě přátelství a sounáležitosti objevuje i vypočítavost a nenávist, se ještě nenaučil. Ve snaze zachránit svůj tým se pouští do dalšího dobrodružství a nutno podotknout, že tentokrát bude muset nasadit veškeré svoje síly, aby se z něho nestalo dobrodružství poslední. Otázku si ale klade stále stejnou: jsem spíš bezcitný stroj určený k zabíjení, nebo bytost s nově získanými lidskými vlastnostmi?
Objev podobné jako Strategie úniku (978-80-7585-651-7)
Milostná strategie (978-80-87166-13-0)
Kniha – autor Simona Monyová, 112 stran, česky, pevná bez přebalu matná - autor Simona Monyová, 112 stran, česky, pevná bez přebalu matná Čerstvá absolventka vysoké školy Soňa se snaží vymanit z důsledků ne příliš šťastného dětství, problematického vztahu s matkou a soužití s otcem-alkoholikem. Zároveň si bolestně, ale cílevědomě buduje nové zázemí ve vztahu s Petrem. Dosáhne Soňa Milostnou strategií vytoužené harmonie?
Objev podobné jako Milostná strategie (978-80-87166-13-0)
Podniková environmentální strategie - Krause Josef - e-kniha
eBook: Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie. Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů pro další výzkum v této oblasti.
Objev podobné jako Podniková environmentální strategie - Krause Josef - e-kniha
Podniková environmentální strategie (999-00-026-4838-0)
Elektronická kniha - autor Josef Krause, 248 stran, česky Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie. Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů pro další výzkum v...
Objev podobné jako Podniková environmentální strategie (999-00-026-4838-0)
Investice: Nová strategie (978-80-271-2101-4)
Kniha - autor Pavel Kohout, 216 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace stručně a přístupně shrnuje více než 25 let autorových zkušeností na kapitálových trzích. Srozumitelnosti pomáhá bohatá grafická příloha. Autor věnuje pozornost obvyklým chybám začínajících i pokročilých investorů, rovněž i různým druhům rizik. Zabývá se ekonomickými a politickými faktory, podstatnou část tvoří algoritmické investování.
Objev podobné jako Investice: Nová strategie (978-80-271-2101-4)
Podniková environmentální strategie (978-80-7598-560-6)
Kniha - autor Josef Krause, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie. Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů...
Objev podobné jako Podniková environmentální strategie (978-80-7598-560-6)
Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)
Elektronická kniha - autor Jaroslav Charvát, 204 stran Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují.
Objev podobné jako Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)
Strategie a postupy v sociální práci - Oldřich Matoušek
Kniha přináší ucelený přehled oborových přístupů užívaných v současné sociální práci. Jejich praktická aplikace je pak dokumentována na názorných kazuistikách, jednotlivá hesla jsou logicky členěna do tematických oddílů. Jedinečnost publikace spočívá i v rozsáhlé autorské základně, díky níž se na jednom místě potkávají texty předních teoretiků i praktiků sociální práce, čímž vzniká původní dílo na rozhraní teorie a praxe. Důležitým impulzem pro vznik knihy byl výzkum, který proběhl v letech 2018–2021 pod názvem „Profesionalizace sociální práce“ a jehož výstupem byl i soubor profesiogramů obsahující činnosti, které sociální pracovníci vykonávají na jednotlivých typech pracovních pozic. Použité členění strategií a postupů používaných v sociální práci chce s tímto přehledem faktických činností českých sociálních pracovníků korespondovat. Kniha je proto určena jak akademikům a výzkumníkům, tak praktikům i studentům. Doc. PhDr. Oldřich Matoušek učí na katedře sociální práce FF UK v Praze. Má za sebou dlouholetou praxi klinického psychologa a psychoterapeuta. Je autorem řady odborných publikací, v posledních letech zejména z oblasti sociální práce. PhDr. Kateřina Šámalová, Ph.D., působí jako vedoucí Katedry sociální práce FF UK, kde vyučuje sociální právo, sociální politiku a sociální správu. Je garantem předmětu Lidská práva v kontextu sociální práce. PhDr. Jaroslava Šťastná, Ph.D., působí jako odborná asistentka na Katedře sociální práce FFUK. Přednáší též vybranou problematiku oboru sociální práce na ETF UK. PhDr. Petr Vojtíšek, Ph.D., působí jako odborný asistent na Katedře sociální práce FFUK.
Objev podobné jako Strategie a postupy v sociální práci - Oldřich Matoušek
Umění politické strategie - Henry A. Kissinger - e-kniha
eBook: Vlivný hráč americké politiky 20. a 21. století Henry Kissinger detailně analyzuje kariéru šesti legendárních státníků, přičemž věnuje pozornost zejména jejich politické strategii vycházející z národních zájmů a mocenských vztahů. Postupně před námi defilují první poválečný kancléř Německa Konrad Adenauer, prezidenti Francie, Spojených států amerických a Egypta Charles de Gaulle, Richard Nixon a Anvar Sádát, zakladatel Singapuru Li Kuang-jao a britská premiérka Margaret Thatcherová. Tyto osobnosti se zformovaly v období, kdy se v Evropě hroutily zavedené instituce, koloniální struktury ustupovaly nezávislým státům v Asii a Africe a ze zbytků starého mezinárodního řádu bylo třeba vytvořit nový. Henry Kissinger všechny aktéry osobně poznal, dopřává nám tedy autentické svědectví. Dílo Umění politické strategie dokazuje, že autorova dokonalá paměť a mnohaletá zkušenost představují další z možných zdrojů pro pochopení moderní světové historie. A přivádí nás rovněž k otázce, zda máme v dnešním světě skutečné lídry. Český překlad vychází u příležitosti stých narozenin Henryho Kissingera. Americký politik, diplomat a politolog Henry Alfred Kissinger se narodil v roce 1923 v německém Fürthu, odkud v roce 1938 s rodinou uprchl před nacismem do Spojených států amerických. Zde v roce 1943 obdržel státní občanství, přerušil studium ekonomie a narukoval do armády. Na Harvardově univerzitě získal v roce 1954 doktorát a až do konce šedesátých let tu působil v oboru mezinárodních vztahů. Pracoval zároveň jako poradce za vlády D. Eisenhowera, J. F. Kennedyho a L. Johnsona. Byl předsedou Rady pro národní bezpečnost (1969–1975) a v září 1973 se stal ministrem zahraničí USA. V této funkci setrval až do ledna 1977. Je nositelem Nobelovy ceny za mír z roku 1973. Podrobně se zabýval dějinami evropské diplomacie 19. století, jako politolog se podílel na formulaci amerických strategických cílů, jako ministr zahraničí měl možnost je také naplňovat. Velké spisovatelské nadání uplatnil v mnoha publikacích o zahraniční politice a diplomacii, za všechny uveďme například Umění diplomacie (PROSTOR 2022, 4. vydání) nebo Uspořádání světa (PROSTOR 2023, 3. vydání).
Objev podobné jako Umění politické strategie - Henry A. Kissinger - e-kniha
Stratégie tvorby bezpečnej školy - Jana Hanuliaková - e-kniha
eBook: Publikácia reflektuje na aktuálnu problematiku súčasnej pedagogickej praxe, ktorou je agresívne správania detí a mládeže. Primárne sa orientuje na výchovné aspekty prevencie prostredníctvom prosociálnej, osobnostnej a sociálnej výchovy, na výchovu k hodnotám a tradíciám. Súčasťou textu sú konkrétne návrhy ako eliminovať agresivitu u žiakov, kyberšikanovanie a praktické ukážky, metodické postupy realizácie programov pri prevencii sociálno-patologických javov.
Objev podobné jako Stratégie tvorby bezpečnej školy - Jana Hanuliaková - e-kniha
Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha
eBook: Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují.
Objev podobné jako Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha
Podnikatelský plán a strategie (978-80-247-4103-1)
Elektronická kniha - autor Jitka Srpová, Ivana Svobodová, Pavel Skopal, Tomáš Orlík, 200 stran Zkušení autoři v knížce radí, jak postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, s nímž uspějete u investora či banky. Naleznete zde příklady podnikatelských plánů i jejich hodnocení z pohledu investora. Získáte představu, jaké požadavky na vás může mít banka, pokud budete uvažovat o financování svého podnikatelského plánu formou úvěru, a seznámíte se i s dalšími možnostmi jeho financování. Dozvíte se, jak postupovat při tvorbě firemní strategie, prostřednictvím které dokážete prezentovat svoji připravenost na budoucnost. Kniha je určena podnikatelům, manažerům i studentům vysokých škol s ekonomickým zaměřením.
Objev podobné jako Podnikatelský plán a strategie (978-80-247-4103-1)
Stratégie tvorby bezpečnej školy (978-80-751-2711-2)
Elektronická kniha - autor Jana Hanuliaková, a kol., 220 stran Publikácia reflektuje na aktuálnu problematiku súčasnej pedagogickej praxe, ktorou je agresívne správania detí a mládeže. Primárne sa orientuje na výchovné aspekty prevencie prostredníctvom prosociálnej, osobnostnej a sociálnej výchovy, na výchovu k hodnotám a tradíciám. Súčasťou textu sú konkrétne návrhy ako eliminovať agresivitu u žiakov, kyberšikanovanie a praktické ukážky, metodické postupy realizácie programov pri prevencii sociálno-patologických javov.
Objev podobné jako Stratégie tvorby bezpečnej školy (978-80-751-2711-2)
Bizarní hry: Strategie lásky (978-80-88363-41-5)
Kniha - autor Lucie Polenská, 152 stran, česky, pevná s přebalem matná Tato kniha je určena všem, které zajímají obyčejně neobyčejné příběhy ze života. Příběhy vypráví, jakým způsobem vytváříme vztahy a jak s nimi zacházíme. V této knížce chce autorka poukázat na jednu velmi absurdní věc, kterou nazvala strategiemi lásky. Většina z nás používá nějaké strategie na získání toho nejdůležitějšího, co v životě potřebujeme. Obvykle k tomu používáme strategie, které jsou nečisté a zároveň očekáváme, že získáme něco čistého a krásného. Kolika z nás už konečně dojde, že ze špíny drahokam nikdy uplácat nemůžeme? Kolik času ještě potřebujeme, abychom pochopili svoje vlastní strategie? Kolik z nás má zájem poznat, kým jsme a kým chceme být? Pojďme se tedy na chvilku ponořit do hloubky příběhů plných napětí a nečekaných konců. Pojďme zkusit pochopit ten nejzáhadnější fenomén, kterým je Láska.
Objev podobné jako Bizarní hry: Strategie lásky (978-80-88363-41-5)
Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení.Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe.Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.
Objev podobné jako Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček
FOREX – Ziskové intradenní a swingové obchodní strategie - Lien Kathy
Je nám velkou ctí, že můžeme obohatit český a slovenský forexový trh světově uznávanou knihou číslo 1 pro každého, kdo chce do hloubky pochopit fungování největšího světového finančního trhu. Kniha bude rozhodně přínosem pro všechny středně a více pokročilé tradery, kteří si přejí hluboce proniknout do fungování finančního trhu.Kniha v originále nazvaná Day Trading and Swing Trading the Currency Market se již po několika týdnech od uvedení na trh stala bestsellerem. Odborné recenze o ní hovoří jako o jedné z nejlepších forexových knih na světě a obchodují podle ní i špičkoví tradeři. Knihu profesionálně přeložil aktivní forexový trader a člen týmu FXstreet.cz.Po přečtení knihy uvidíte forexový trh novýma očima a se strategiemi, které vás autorka v knize naučí, se můžete postavit i traderům z velkých fondů a bank.
Objev podobné jako FOREX – Ziskové intradenní a swingové obchodní strategie - Lien Kathy
Hegemonie a socialistická strategie: za radikálně demokratickou politiku (9788024633428)
Elektronická kniha - autor Ernesto Laclau a Chantal Mouffe, 234 stran, česky Publikace knihy Hegemonie a socialistická strategie zpřístupní čtenářům a čtenářkám politické teorie další zásadní práci, která v minulých třiceti letech podstatně formovala toto pole. Obsahuje výklad všech zásadních pojmů, se kterými Laclau a Mouffe později pracují a rozvíjejí je. Objasňují zde aspekty toho, co nazývají sociální logikou a poskytují antiesencialistický výklad sociálna (nikoliv společnosti). Hegemonie a socialistická strategie je situovaná do marxistických a postmarxistických diskusí své doby a rozvíjí spory a pojmy v této oblasti. Současné diskuse o levicových politických strategiích však vycházejí víc z teorií nových sociálních hnutí, globální spravedlnosti, diskusí o deliberativní a participativní demokracii než z úvah o přeměnách sociálnědemokratických stran v Evropě 19. a 20. století. Čtenářská obec pro genealogie pojmu hegemonie v takovémto pojetí je...
Objev podobné jako Hegemonie a socialistická strategie: za radikálně demokratickou politiku (9788024633428)
Podívejte se také
- Podniková environmentální strategie (999-00-026-4838-0)
- Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)
- Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)
- eva solo zavesne sklenene krmitko pro ptacky
- ALDOSRO Dřevěná lavička Eva se stolkem uprostřed
- Pilarová Eva: Pilarka a přátelé - CD (JV012018)
- Bodové svítidlo EVA 3xE27/60W/230V (70876)
- Eva spí (978-80-276-0491-3)
- Urbanová Eva: České vánoce - CD (SU3525-2)
- Podnikatelský plán a strategie (978-80-247-4103-1)
- Bizarní hry: Strategie lásky (978-80-88363-41-5)
- Hegemonie a socialistická strategie: za radikálně demokratickou politiku (9788024633428)
- Hodinová manželka Eva (999-00-015-9609-5)
- Dóza UH zásobnice EVA čirá+víčko 1 l
- Dóza UH zásobnice EVA čirá+víčko 0,55 l
- eva solo digitalni venkovni teplomer 8 cm cerny
- ENJOY Puzzle Adam a Eva 1000 dílků (1850)
- Eva Romanová Vzpomínky (978-80-242-7207-8)
- Kostolányiová Eva: Poď so mnou - LP (912906-1)
- Eva a Evička (978-80-7268-578-3)
- YATE EVA Comfort s obalem 50 antracit (8595053914173)
- Pilarová Eva: Proměny (3x CD) - CD (SU5978-2)