Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Jsem čtenář 2 - rozvíjím čtenářské dovednosti
3-70 Rozvíjení čtenářských dovedností na základě porovnávání textů. Pracovní učebnice pro systematický rozvoj čtenářských dovedností Jsem čtenář 2 navazuje z hlediska typologie cvičenína pracovní učebnici Jsem čtenář 1. Učební materiál Jsem čtenář 2 se zaměřuje na rozvoj čtenářských dovedností na základě práce s textem. Učí žáky porovnávat texty a pracovat s nimi.
Podívejte se také Lektorské dovednosti
Jsem čtenář 1 - získávám čtenářské dovednosti
2-70 Nová pracovní učebnice Jsem čtenář navazuje z hlediska typologie cvičení na ucelený soubor učebních materiálů pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku s názvem Čteme a píšeme s Agátou. Znalost tohoto souboru však není nutnou podmínkou k zvládnutí publikace Jsem čtenář, která je primárně určena žákům 2. ročníku, popř. její část mohou využívat i žáci 1. ročníku, a to na konci školního roku místo 3. dílu slabikáře. Učební materiál Jsem čtenář si klade dva základní cíle: • zvládat základní čtenářské dovednosti, • poskytnout žákovi popisnou zpětnou vazbu, která podporuje proces čtení. Učebnice se zaměřuje především na zlepšení techniky čtení, což následně vede k lepšímu porozumění textu. Žáci se učí číst nahlas, šeptem, s důrazem na první slabice slova, učí se číst přímou řeč, čárky a spojky ve větě apod., učí se rozlišovat mezi tím, co znamená číst plynule, správně, s porozuměním, pozorně. V 16 kapitolách, z toho čtyřech opakovacích, jsou hojně využívány myšlenkové mapy, práce s otázkou a odpovědí, vyhledávání a označování informací v textu, vyhledávání slov, která do textu nepatří, procvičování pravolevé orientace v textu a prostoru, kresba ad. Na konci každé kapitoly je zařazeno sebehodnocení žáků formou tzv. balančního pásku, u něhož je uvedeno i vzdělávací tvrzení vyjadřující stav, ve kterém žák danou dovednost používá (tvrzení je uvedeno v 1. osobě jednotného čísla přítomného času). Udává také dosaženou úroveň určitého stupně získání dovednosti při práci s lekcí. Žák vybarví tolik políček na pásku, na kolik si myslí, že zvládá dovednost, které se v dané kapitole naučil. Stejné sebehodnocení obsahuje i karta, jež je součástí tohoto materiálu a kterou lze využít k opakovanému hodnocení práce žáka i v jiných předmětech. Takovýto způsob sebehodnocení může být prvním krokem k zavádění tzv. formativního hodnocení, kdy se žák porovnává pouze se svými výkony. Součástí jsou také stručné metodické poznámky pro vyučující. Učebnice byla pilotně ověřena na několika školách.
Podívejte se také Zlepšete své prezentační dovednosti (978-80-750-8611-2)
Jsem čtenář pověstí 1 - získávám čtenářské dovednosti
3-99 ZÍSKÁVÁM ČTENÁŘSKÉ DOVEDNOSTI NA ZÁKLADĚ PRÁCE S TEXTEM pracovní učebnice pro systematický rozvoj čtenářských dovedností Pracovní učebnice Jsem čtenář pověstí, 1. díl, navazuje z hlediska typů cvičení na pracovní učebnice Jsem čtenář 1 a Jsem čtenář 2 a je určena pro systematický rozvoj čtenářských dovedností na základě porovnávání textů a následné práce s nimi. Obsahuje čtyři známé pověsti (např. O Libuši aj.) a opakovací kapitolu. Pověsti zde uvedené jsou převyprávěny současným jazykem, zkráceny a představují tak pouze jádro příběhu. Žáci se tak nenásilně seznamují s nejstaršími českými pověstmi, které jsou zde navíc v kontrastu s podobnými příběhy ze současnosti, což vede k ještě většímu porozumění ze strany dětí.
Podívejte se také Jsem čtenář pověstí 1: Získávám čtenářské dovednosti na základě práce s textem (978-80-7600-387-3)
Podívejte se také
- Moje první dovednosti Logika (8595593832814)
- Vzdělání, dovednosti a mobilita (9788024643014)
- Přežila jsem Osvětim (978-80-7597-846-2)
- Přežila jsem Osvětim (978-80-759-7846-2)
- Potkala jsem léčitele (978-80-746-2656-2)
- Copak jsem Bůh? (978-80-243-8904-2)
- Lektorské dovednosti (978-80-247-4336-3)
- Jachtařské dovednosti (978-80-87807-04-0)
- Lektorské dovednosti (978-80-247-3236-7)
- Manažerské dovednosti (978-80-247-3902-1)
- Léto, kdy jsem zkrásněla (978-80-754-4769-2)
- Byl jsem Hitlerův pilot (978-80-907616-1-2)
- Chtěl jsem jí zazpívat (978-80-7215-399-2)
- Jak jsem falšovala Picassa (978-80-206-1432-2)
- Jak jsem miloval Stalina (978-80-751-2245-2)
- Zbouchnul jsem Satanovu dceru (978-80-882-4318-2)
- Vařila jsem pro Picassa (978-80-735-9543-2)
- Všechno, co jsem zapomněla (978-80-7650-983-2)
- Všechno, co jsem zapomněla (978-80-765-0983-2)
- byla jsem tu
Jsem čtenář pověstí 1: Získávám čtenářské dovednosti na základě práce s textem (978-80-7600-387-3)
Kniha - 24 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní učebnice Jsem čtenář pověstí, 1. díl, navazuje z hlediska typů cvičení na pracovní učebnice Jsem čtenář 1 a Jsem čtenář 2 a je určena pro systematický rozvoj čtenářských dovedností na základě porovnávání textů a následné práce s nimi. Obsahuje čtyři známé pověsti (např. O Libuši aj.) a opakovací kapitolu. Pověsti zde uvedené jsou převyprávěny současným jazykem, zkráceny a představují tak pouze jádro příběhu. Žáci se tak nenásilně seznamují s nejstaršími českými pověstmi, které jsou zde navíc v kontrastu s podobnými příběhy ze současnosti, což vede k ještě většímu porozumění ze strany dětí.
Objev podobné jako Jsem čtenář pověstí 1: Získávám čtenářské dovednosti na základě práce s textem (978-80-7600-387-3)
Jsem čtenář 1
2-70 Systematické získávání základních čtenářských dovedností. Pracovní učebnice Jsem čtenář 1 navazuje z hlediska typologie cvičení na ucelený soubor učebních materiálů pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku s názvem Čteme a píšeme s Agátou. Znalost tohoto souboru však není nutnou podmínkou k zvládnutí publikace Jsem čtenář, která je primárně určena žákům 2. ročníku, popř. její část mohou využívat i žáci 1. ročníku, a to na konci školního roku místo 3. dílu slabikáře. Učební materiál Jsem čtenář si klade dva základní cíle: zvládat základní čtenářské dovednosti, poskytnout žákovi popisnou zpětnou vazbu, která podporuje proces čtení. Učebnice se zaměřuje především na zlepšení techniky čtení, což následně vede k lepšímu porozumění textu. Žáci se učí číst nahlas, šeptem, s důrazem na první slabice slova, učí se číst přímou řeč, čárky a spojky ve větě apod., učí se rozlišovat mezi tím, co znamená číst plynule, správně, s porozuměním, pozorně. V 16 kapitolách, z toho čtyřech opakovacích, jsou hojně využívány myšlenkové mapy, práce s otázkou a odpovědí, vyhledávání a označování informací v textu, vyhledávání slov, která do textu nepatří, procvičování pravolevé orientace v textu a prostoru, kresba ad. Na konci každé kapitoly je zařazeno sebehodnocení žáků formou tzv. balančního pásku, u něhož je uvedeno i vzdělávací tvrzení vyjadřující stav, ve kterém žák danou dovednost používá (tvrzení je uvedeno v 1. osobě jednotného čísla přítomného času). Udává také dosaženou úroveň určitého stupně získání dovednosti při práci s lekcí. Žák vybarví tolik políček na pásku, na kolik si myslí, že zvládá dovednost, které se v dané kapitole naučil. Stejné sebehodnocení obsahuje i karta, jež je součástí tohoto materiálu a kterou lze využít k opakovanému hodnocení práce žáka i v jiných předmětech. Takovýto způsob sebehodnocení může být prvním krokem k zavádění tzv. formativního hodnocení, kdy se žák porovnává pouze se svými výkony. Součástí jsou také stručné metodické poznámky pro vyučující. Učebnice byla pilotně ověřena na několika školách.
Objev podobné jako Jsem čtenář 1
Jsem čtenář 3
4-70 Užití čtenářských dovedností pro získávání informací z více zdrojů. Pracovní učebnice Jsem čtenář 3 navazuje z hlediska typů cvičení na pracovní učebnice Jsem čtenář 1 a Jsem čtenář 2. Jsem čtenář 3 si klade za cíl zvládat a dále systematicky rozvíjet základní čtenářské dovednosti (s nimiž se žáci seznámili v Jsem čtenář 1 a Jsem čtenář 2), a to na základě porovnávání tří textů a následné práce s nimi. Oproti předchozím dílům se Jsem čtenář 3 nově zaměřuje na práci s dalšími zdroji (internet, encyklopedie, odborné učební texty, beletristické texty aj.), v nichž se žáci učí vyhledávat další informace na dané téma a dále s nimi pracovat. Jsem čtenář 3 cílí také na procvičování tvorby otázek, práci s klíčovými slovy, tvorbu myšlenkových map apod. Rovněž se snaží poskytnout žákovi popisnou zpětnou vazbu, která podporuje proces čtení. Učebnice se tedy zaměřuje na zlepšení techniky čtení, což následně vede k lepšímu porozumění textu. Učebnice je vytvořena v souladu s RVP ZV a obsahuje dlouholeté zkušenosti vyučujících prvního stupně. Věříme, že Vám přinese zajímavou a tvořivou práci a bude pro Vás i žáky motivací nejen ke čtení, ale i k další práci s texty.
Objev podobné jako Jsem čtenář 3
Čtení nás baví 2 (čtenářské dovednosti) - Lenka Andrýsková
Pracovní sešit Čtení nás baví je moderní výukový materiál plný zajímavých úkolů a obrázků, zpracovaný podle nejnovějších trendů a v souladu s RVP ZV. Velký důraz je kladen na rozvoj čtenářské gramotnosti žáků. Pracovní sešit doplňuje Čítanku pro 2. ročník z edice Čtení s porozuměním, ale může být používán i k jiným čítankám nebo samostatně bez čítanek. Úkoly a další činnosti vycházejí z literárních ukázek, které najdete přímo v pracovním sešitu. Pracovní sešit je vhodný pro všechny žáky, včetně dětí s SPU, nebo naopak i pro děti mimořádně nadané. Najdete zde jednoduchá i složitější cvičení. Sudá strana (žlutá barva) je vždy věnována další práci s ukázkami, které děti znají z Čítanky 2 (edice Čtení s porozuměním). Zde jsou úkoly voleny tak, aby je zvládli i žáci s SPU a mohli tak zažít úspěch. Lichá strana (modrá barva) obsahuje nové ukázky z knih zahrnutých v čítance nebo ukázky z další dětské literatury. K nim jsou připraveny rozvíjející a složitější úkoly. Cvičení v PS jsou tedy různě obtížná a mají různou didaktickou funkci. Najdete zde například úkoly zaměřené na formální stránku textu, které opakovaným čtením vedou ke zdokonalení techniky čtení, např. vyhledávání slov a slovních spojení, vyhledávání rýmů nebo přiřazování vhodného obrázku. Důležitá jsou cvičení zaměřená na ověření porozumění textu, dále pak cvičení na rozvoj vlastní tvořivosti a samostatného myšlení. Cvičení jsou pestrá a hravá, učí žáky pracovat s textem, rozvíjejí jejich myšlení a obohacují slovní zásobu. Cílem publikace je podněcovat u žáků zájem o čtení a literaturu a rozvíjet jejich čtenářskou gramotnost.
Objev podobné jako Čtení nás baví 2 (čtenářské dovednosti) - Lenka Andrýsková
Čtení nás baví 5 (čtenářské dovednosti) - Lenka Andrýsková
Pracovní sešit Čtení nás baví 5 je moderní výukový materiál, plný zajímavých úkolů a obrázků, zpracovaný podle nejnovějších trendů a v souladu s RVP ZV. Velký důraz je kladen na rozvoj čtenářské gramotnosti spolu s rozvojem klíčových kompetencí dětí, zejména pak kompetence k učení a kompetence k řešení problémů. Pracovní sešit doplňuje Čítanku pro 5. ročník z edice Čtení s porozuměním a jeho velkou předností je, že může být používán i k jiným čítankám nebo samostatně. Úkoly a další činnosti vycházejí z literárních ukázek, které najdete přímo v pracovním sešitu. Pracovní sešit je vhodný pro všechny žáky, včetně dětí s SPU, nebo naopak i pro děti mimořádně nadané. Najdete zde jednoduchá i složitější cvičení. Část stran pracovního sešitu je věnována další práci s ukázkami, které děti znají z čítanky. Toto poznáte jednoduše – pokud je text z čítanky, naleznete pod ním odkaz na příslušnou stranu v čítance. Práce s již známým textem je tak pro děti jednodušší, lépe ji zvládnou i děti s SPU a mohou tak zažít úspěch. Část pracovního sešitu obsahuje literární ukázky z dalších knih pro děti a s nimi spojená cvičení. Známé texty z čítanky a ukázky z dalších knih jsou řazeny střídavě. Cvičení v pracovním sešitě jsou různě obtížná a mají různou didaktickou funkci, tak jako v předchozích pracovních sešitech z řady Čtení nás baví. V PS pro 5. ročník jsme se však také zaměřili na možnost využívat náš pracovní sešit k přípravě dětí k přijímacím zkouškám na víceletá gymnázia. Formulace zadávání úkolů a typy cvičení vycházejí z didaktických testů z českého jazyka. Děti se tak přirozeně učí tato zadání správně chápat a úkoly řešit. Důraz je kladen nejen na cvičení zaměřená na ověření porozumění obsahu textu, ale také na cvičení určená k rozvoji vlastní tvořivosti a samostatného myšlení. Nezapomínáme ani na mezipředmětové vztahy a průřezová témata. Pracovní sešit zohledňuje věk a možnosti dětí. Záleží tedy na výběru vhodného cvičení podle možností jednotlivých dětí. Cvičení jsou pestrá, učí děti pracovat s textem, rozvíjejí jejich myšlení a obohacují slovní zásobu. Cílem pracovního sešitu je podněcovat u dětí zájem o čtení a literaturu a prostřednictvím rozvoje čtenářské gramotnosti podporovat zájem o celoživotní učení.
Objev podobné jako Čtení nás baví 5 (čtenářské dovednosti) - Lenka Andrýsková
Čtení nás baví 4 (čtenářské dovednosti) - Lenka Andrýsková
Pracovní sešit Čtení nás baví 4 je moderní výukový materiál plný zajímavých úkolů a obrázků, zpracovaný podle nejnovějších trendů a v souladu s RVP ZV. Velký důraz je kladen na rozvoj čtenářské gramotnosti žáků. Pracovní sešit doplňuje Čítanku pro 4. ročník z edice Čtení s porozuměním, ale může být používán i k jiným čítankám nebo samostatně bez čítanek. Úkoly a další činnosti vycházejí z literárních ukázek, které najdete přímo v pracovním sešitu. Pracovní sešit je vhodný pro všechny žáky, včetně dětí s SPU, nebo naopak i pro děti mimořádně nadané. Najdete zde jednoduchá i složitější cvičení. Sudá strana (okrová barva) je vždy věnována další práci s ukázkami, které děti znají z Čítanky 4 (edice Čtení s porozuměním). Zde jsou úkoly voleny tak, aby je zvládli i žáci s SPU a mohli tak zažít úspěch. Lichá strana (modrá barva) obsahuje nové ukázky z knih zahrnutých v čítance nebo ukázky z další dětské literatury. K nim jsou připraveny rozvíjející a složitější úkoly. Cvičení v PS jsou tedy různě obtížná a mají různou didaktickou funkci. Najdete zde například úkoly zaměřené na formální stránku textu, které opakovaným čtením vedou ke zdokonalení techniky čtení, např. vyhledávání slov a slovních spojení, vyhledávání rýmů nebo přiřazování vhodného obrázku. Důležitá jsou cvičení zaměřená na ověření porozumění textu, dále pak cvičení na rozvoj vlastní tvořivosti a samostatného myšlení. Zařazena jsou i cvičení k procvičování čtení psacího písma. Cvičení jsou pestrá a hravá, učí žáky pracovat s textem, rozvíjejí jejich myšlení a obohacují slovní zásobu. Cílem publikace je podněcovat u dětí zájem o čtení a literaturu a prostřednictvím rozvoje čtenářské gramotnosti podporovat zájem o celoživotní učení.
Objev podobné jako Čtení nás baví 4 (čtenářské dovednosti) - Lenka Andrýsková
Čtení nás baví 3 (čtenářské dovednosti) - Lenka Andrýsková
Pracovní sešit Čtení nás baví je moderní výukový materiál plný zajímavých úkolů a obrázků, zpracovaný podle nejnovějších trendů a v souladu s RVP ZV. Velký důraz je kladen na rozvoj čtenářské gramotnosti žáků. Pracovní sešit doplňuje Čítanku pro 3. ročník z edice Čtení s porozuměním, ale může být používán i k jiným čítankám nebo samostatně bez čítanek. Úkoly a další činnosti vycházejí z literárních ukázek, které najdete přímo v pracovním sešitu. Pracovní sešit je vhodný pro všechny žáky, včetně dětí s SPU, nebo naopak i pro děti mimořádně nadané. Najdete zde jednoduchá i složitější cvičení. Sudá strana (oranžová barva) je vždy věnována další práci s ukázkami, které žáci znají z Čítanky 3 (edice Čtení s porozuměním). Zde jsou úkoly voleny tak, aby je zvládli i žáci s SPU a mohli tak zažít úspěch (odkazy na příslušný text v Čítance 3 najdete vlevo dole po ukázkou). Lichá strana (zelená barva) obsahuje nové ukázky z knih zahrnutých v čítance nebo ukázky z další dětské literatury. K nim jsou připraveny rozvíjející a složitější úkoly. Cvičení v PS jsou tedy různě obtížná a mají různou didaktickou funkci. Najdete zde například úkoly zaměřené na formální stránku textu, které opakovaným čtením vedou ke zdokonalení techniky čtení, např. vyhledávání slov a slovních spojení, vyhledávání rýmů nebo přiřazování vhodného obrázku. Důležitá jsou cvičení zaměřená na ověření porozumění textu, dále pak cvičení na rozvoj vlastní tvořivosti a samostatného myšlení. Zařazená jsou i cvičení zaměřená na čtení psacího písma. Cvičení jsou pestrá a hravá, učí žáky pracovat s textem, rozvíjejí jejich myšlení a obohacují slovní zásobu. Cílem publikace je podněcovat u dětí zájem o čtení a literaturu a rozvíjet jejich čtenářskou gramotnost.
Objev podobné jako Čtení nás baví 3 (čtenářské dovednosti) - Lenka Andrýsková
Čtení nás baví 1 - doma i ve škole (čtenářské dovednosti) - Lenka Andrýsková
Doplňuje Živou abecedu a Slabikář. Jeho cílem je umožnit dětem jinou formou další procvičení a upevnění učiva. Je určen k procvičování probíraného učiva od prvních písmen a slabik. Při postupné výuce písmen, kdy pořadí je stejné jako v Živé abecedě a ve Slabikáři, se vždy začíná čtením písmen, následuje čtení slabik a dále čtení slov, slovních spojení a vět. Slova jsou vždy nejprve řazena do celků (řádek nebo sloupek) podle jejich stavby, aby děti procvičovaly jeden typ slova. Obsahuje i nácvik čtení slovních spojení, zejména slov s předložkou a dále čtení vět. U všech cvičení je označen způsob čtení – Čti řádek/Čti sloupek. Bližší upřesnění typu cvičení najdete v metodických pokynech, které jsou umístěné v dolní části každé strany. V závěru pracovního sešitu najdete opakovací stránky a závěrečné ocenění práce dětí. Součástí pracovního sešitu je i Klíč k vybraným cvičením. Pracovní sešit můžete používat i v interaktivní formě, je součástí IUč Živá abeceda s kocourem Samem (do s. 16) a IUč Slabikář s kocourem Samem (od s. 17).
Objev podobné jako Čtení nás baví 1 - doma i ve škole (čtenářské dovednosti) - Lenka Andrýsková
Buduj dovednosti 2+
Gakken Workbooks Play Smart: Ideální pracovní sešit pro dětské ručičky! Pokládá základy dovedností pro budoucí psaní. Je určen dětem od dvou let, které se teprve začínají učit. Kniha svým provedením odpovídá vývojové fázi dítěte, zraku i velikosti jeho ruky. Kniha obsahuje více než 80 barevných samolepek. Některé dítě použije v rámci úkolů, zbývající slouží jako nálepky za odměnu. Sešit začíná jednoduššími aktivitami. Jak dítě postupuje sešitem dál, aktivity jako bludiště, obtahování, hledání stejných dvojic apod. představují stále větší výzvy. Při plnění úkolů dítě používá voskovky a lepidlo k rozvoji dovedností předškolní přípravy. Když dítě splní aktivity, může si za odměnu vybrat nálepku, kterou si nalepí na danou stránku. V průběhu knihy, kdy si dítě postupně buduje důležité předškolní dovednosti, se úroveň obtížnosti zvyšuje. Tato metoda "krok za krokem" pomáhá dětem rozvíjet jemnou motoriku, koncentraci a kritické myšlení.
Objev podobné jako Buduj dovednosti 2+
Můj strom dovedností 2
Můj strom dovedností je moderním nástrojem na sebehodnocení žáka. Umožňuje žákovi orientovat se v učivu i cílech vzdělávání a sledovat svůj postup v průběhu školního roku. Právě možnost uvědomit si, CO se žák učí, JAK mu to jde, ČEHO chce dosáhnout a současně sám sebe zhodnotit, zdali to zvládl, představuje efektivní způsob, jak zvýšit jeho angažovanost i radost z výuky. Arch obsahuje cíle vzdělávání ve třech předmětech – matematice, češtině a prvouce, které by si měl žák ve druhé třídě osvojit. Kromě toho zahrnuje i cíle z oblastí vztahů a emocí, týkajících se třeba dodržovaní pravidel ve třídě nebo zpracovávání vlastních pocitů. Součásti archu jsou volné listy stromů čtyř ročních období, které slouží k průběžnému hodnocení naplněných cílů. Žák si postupně, jak si osvojuje stanovené cíle, vybarvuje ikonky související s daným cílem.
Objev podobné jako Můj strom dovedností 2
Neobyčejný čtenář (978-80-7438-011-2)
Kniha - autor Alan Bennett, 128 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Neobyčejný čtenář (978-80-7438-011-2)
Zlepšete své prezentační dovednosti (978-80-750-8611-2)
Elektronická kniha - ze série Vstříc úspěchu, autor Theo Theobald, 176 stran, česky Tato kniha vás krok za krokem provede problematikou efektivní přípravy prezentací a pomůže vám naučit se skutečně dobře prezentovat. Vedle rad pro správné prezentování a zvládání nervozity nabízí i řadu praktických nástrojů k tomu, abyste se naučili dělat opravdu poutavé prezentace. Naučte se skvěle mluvit před jakýmkoliv publikem!
Objev podobné jako Zlepšete své prezentační dovednosti (978-80-750-8611-2)
Děsivé historky 2: Hrůzostrašné příběhy pro nebojácné čtenáře (978-80-7617-764-2)
Kniha - autor Michael Dahl, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Co kdybys měl jen sto slov na to, abys varoval lidstvo před smrtelným nebezpečím? Co kdyby se tvůj oblíbený sci-fi film zničehonic změnil v děsivou skutečnost? Co kdyby se ti na fotkách v mobilu neustále objevovala tajemná dívka, kterou jsi nikdy předtím neviděl? A co kdybys uprostřed noci slyšel podivné ťukání? V každé z 27 historek v téhle knížce se lidé bojí. Moc bojí. Přečti si jejich příběhy. Zjisti, jestli se budeš bát taky. Protože jestli to ještě nevíš… dozvíš se to! Pro nebojácné čtenáře od 9 let.
Objev podobné jako Děsivé historky 2: Hrůzostrašné příběhy pro nebojácné čtenáře (978-80-7617-764-2)
Jan Zábrana: básník, překladatel, čtenář (978-80-246-3836-2)
Kniha - autor Petr Eliáš; Eva Kalivodová Štichová, 328 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jan Zábrana patřil k nejvýraznějším českým spisovatelům a překladatelům druhé poloviny 20. století. Komunistický režim mu až na malé výjimky umožnil publikovat pouze překlady, jeho vlastní tvorba zůstala do roku 1989 zcela ve stínu jeho rozsáhlého a uznávaného překladatelského díla. Teprve během devadesátých let minulého století, po rozkrytí celé jeho tvůrčí šíře, se v úplnosti ukázalo, jak pozoruhodně mnohostranným autorem Zábrana byl. V prvním listopadovém týdnu roku 2015 uspořádal Ústav translatologie FF UK za podpory Ministerstva kultury České republiky konferenci s názvem Jan Zábrana: básník, překladatel, čtenář. Výstup z tohoto odborného setkání představuje stejnojmenná kolektivní monografie pod zkušeným edičním vedením Evy Kalivodové a Petra Eliáše, prezentující rozmanitost životní, překladatelské i literárně tvůrčí cesty Jana Zábrany. Esejistické i...
Objev podobné jako Jan Zábrana: básník, překladatel, čtenář (978-80-246-3836-2)
Rozvoj sociálních dovedností - 2.díl - Lucie Bělohlávková, Klára Weishäupelová-Hockeová, Hana Zápotočná
Druhý díl publikace Rozvoj sociálních dovedností tvoří metodiku práce nejen s osobami s poruchou autistického spektra, ale je určena pro kohokoliv s potížemi v porozumění sociálním situacím. Pracovní listy jsou rozděleny do tří tematických celků - emoce, sebepojetí a vztahy s ostatními. Cílem publikace je naučit dospívající pracovat na svých dovednostech skrze řadu sebezkušenostních cvičení inspirovaných technikami kognitivně-behaviorální terapie, zlepšit porozumění vlastním emocím, myšlenkám a chování, ale i třeba schopnost komunikace a řešení konfliktů. Jedná se o 2. díl dvoudílné publikace.
Objev podobné jako Rozvoj sociálních dovedností - 2.díl - Lucie Bělohlávková, Klára Weishäupelová-Hockeová, Hana Zápotočná
Prober se!: 10 dovedností pro život bez přetvářky (978-80-7500-589-2)
Kniha - autor Susan Campbell, 246 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ceníte si upřímné komunikace, ale máte pocit, že jste pod tlakem neustálé vnitřní sebekontroly? Toužíte to jednou provždy změnit a cítit se při tom bezpečně? Na základě dlouholetých zkušeností a osvědčeném přístupu ke komunikaci, konfliktu a změně, založeném na učení se a objevování, vám autorka pomůže: - OBJEVIT SVOBODU, KTERÁ PŘICHÁZÍ SPOLEČNĚ S NAVAZOVÁNÍM VZTAHŮ BEZ TLAKU SEBEKONTROLY - PROBUDIT SVÉ PRAVÉ JÁ A UPŘÍMNĚ KOMUNIKOVAT SE SROZUMITELNOSTÍ, PŘÍTOMNOSTÍ A SOUCITEM - PŘESTAT SI DĚLAT STAROSTI, JAK BY MOHLI DRUZÍ REAGOVAT NA VAŠI UPŘÍMNOST - VZDÁT SE PŘEDSTAV, JAK BY CO MĚLO BÝT, A NALADIT SE NA SVÉ SKUTEČNÉ POCITY - STÁT SE ZKUŠENÝM A VÝKONNÝM KOMUNIKÁTOREM V BYZNYSU I V SOUKROMÝCH VZTAZÍCH „Upřímné. K jádru věci. Užitečné. Základní. Úvod do intimity. Základ pro život.“ - Sam Keen, autor Hymns to an Unknown God a Learning to Fly „Susan Campbellová to...
Objev podobné jako Prober se!: 10 dovedností pro život bez přetvářky (978-80-7500-589-2)
Rok čtenáře - Čtení s porozuměním pro 2. a 3. třídu - Petra Bubeníčková, Bronislava Podhajská
Rok čtenáře přináší žákům 2. a 3. ročníku ZŠ texty, které tematizují proměny přírody, svátky a lidové tradice tak, jak se objevují v průběhu školního roku. Rok čtenáře je možné využít v hodinách českého jazyka pro podporu čtení s porozuměním, ale také např. v prvouce jako zdroj textů pro oborové čtení. Rok čtenáře přináší žákům 2. a 3. ročníku ZŠ texty, které tematizují proměny přírody, svátky a lidové tradice tak, jak se objevují v průběhu školního roku. Publikaci je možné využít v hodinách českého jazyka pro podporu čtení s porozuměním, ale také např. v prvouce jako zdroj textů pro oborové čtení. Texty zde obsažené jsou žánrově pestré – od lidových slovesných útvarů přes poezii a uměleckou literaturu po různé typy literatury naučné. Doplňující úkoly a tipy na další aktivity či na další texty ještě rozšiřují možnosti využití tohoto užitečného materiálu, který se hodí pro použití ve škole, školní družině i doma. Tip: Rok čtenáře můžete používat jako doplněk k čítankám nebo zcela samostatně. Proč zvolit Rok čtenáře? obsahuje texty moderních českých autorů i ukázky tradičních děl seznamuje žáky s pestrou škálou literárních žánrů od lidových slovesných útvarů přes poezii a uměleckou literaturu po různé typy literatury naučné podporuje rozvoj fantazie a tvůrčího psaní úkoly vedou k porozumění textu a podporují přemýšlení o přečteném Rok čtenáře je propojen s unikátní sadou čtenářských karet Kouzelná cesta
Objev podobné jako Rok čtenáře - Čtení s porozuměním pro 2. a 3. třídu - Petra Bubeníčková, Bronislava Podhajská
Nápady čtenáře detektivek a jiné eseje (spisy - svazek 9) (978-80-237-3548-2)
Elektronická kniha - autor Josef Škvorecký, 277 stran V druhém svazku esejí (ve Spisech Josefa Škvoreckého) Nápady čtenáře detektivek a jiné eseje vycházejí texty, v nichž Škvorecký od šedesátých let obhajoval, analyzoval a vykládal „okrajový" detektivní literární žánr. Článek Ohrožuje realismus detektivka? z roku 1963 ukazuje dobře dobovou atmosféru, do níž krátce nato vstoupila autorova monografie o vzniku, pravidlech a typologii angloamerické detektivní literatury Nápady čtenáře detektivek. Vedle této knihy jsou ve svazku Esejí ještě publikovány dva z nejzávažnějších „detektivkářských" příspěvků, pocházející z pozdější doby: Objev v Čapkovi, o nevysvětlitelné záhadě o povídce Šlépěj z Božích muk Karla Čapka, a Poe aneb Dobrodružství v literární vědě, o pátrání po skutečném pachateli zločinu popsaném v povídce Edgara Allana Poea Záhada Marie Rogetové Detaily knihy: Autor: Josef Škvorecký Rok vydání: 0 ISBN: 978-80-237-3548-2 Počet stran: 277
Objev podobné jako Nápady čtenáře detektivek a jiné eseje (spisy - svazek 9) (978-80-237-3548-2)
Lektorské dovednosti
Audiokniha MP3 - Audiokniha plná srozumitelných, konkrétních a osvědčených nápadů, tipů, triků a doporučení. Audiokniha Lektorské dovednosti je plná srozumitelných, konkrétních a osvědčených nápadů, tipů, triků a doporučení.Jak pracovat se skupinou i jednotlivcem, jak řešit obtížné a komplikované situace, metody učení a jejich použití. Hlavním záměrem bylo především popsat, co to znamená, jestliže v různých formulářích do kolonky povolání napíšete – lektor.Jelikož jde o povolání, které mnoho lidí provozuje jako osoba samostatně výdělečně činná, přidala autorka i kapitolu o důležitých aspektech samostatného lektorského podnikání. Pro interní lektory firem a institucí je to nad rámec jejich potřeby, ale třeba bude něčím zajímavá i pro ně. Důraz je kladen na klíčové schopnosti lektora a jeho zvládání vzdělávacího procesu. Zjistíte, proč a jak analyzovat vzdělávací potřeby, jak se připravit na vzdělávací akci a úspěšně zvládnout celý proces lektorování,...
Objev podobné jako Lektorské dovednosti
Fotbalové dovednosti
Obrazová příručka nejoblíbenější hry na světě je určena hráčům všech věkových kategorií a úrovní. Začátečníkům vysvětlí pravidla a doporučí jim vhodnou výstroj, zkušenějším hráčům poradí, jak si zlepšit techniku i jaké cviky zařadit do přípravy, aby si zvýšili kondici. Kapitola nazvaná "Týmová práce" popisuje herní strategie i úkoly jednotlivých členů ve fotbalovém klubu - od hráčů až po jeho vedení. Text doprovázejí návodné ilustrace a tipy z fotbalové praxe.
Objev podobné jako Fotbalové dovednosti
Nápady laskavého čtenáře
Audiokniha na CD - autor Michal Viewegh, čte Jiří Lábus; Michal Viewegh Čtou Jiří Lábus a Michal Viewegh Mladý Michal Viewegh vydal po svém zdařilém debutu Názory na vraždu a úspěšném románu Báječná léta pod psa v roce 1993 svou třetí knihu Nápady laskavého čtenáře, "soubor rozverně nactiutrhačných literárních parodií". Zkusil si, jak píší autoři Bohumil Hrabal, Milan Kundera, Josef Škvorecký, Zdeněk Svěrák, Ernest Hemingway, Nikos Kazantzakis, Erich Segal a Raymond Moody. Vieweghovi se v úsporných komických povídkách podařilo satirickou zkratkou upozornit na podstatu stylu jednotlivých parodovaných literátů. Navíc je schopný sebeironie, paroduje také sebe samého v poslední povídce, kterou proto sám načetl. Ostatní originálně absurdní minipříběhy interpretuje sečtělý Jiří Lábus. Pavel Tigrid nazval Viewegha "rozeným humoristou". V naší nahrávce se setkali humoristé dva, interpret s autorem. Slavný spisovatel paroduje slavné spisovatele!
Objev podobné jako Nápady laskavého čtenáře
Nápady laskavého čtenáře
Audiokniha MP3 Michal Viewegh, čte Michal Viewegh Mladý Michal Viewegh vydal po svém zdařilém debutu Názory na vraždu a úspěšném románu Báječná léta pod psa v roce 1993 svou třetí knihu Nápady laskavého čtenáře - "soubor rozverně nactiutrhačných literárních parodií". Zkusil si, jak píší autoři Bohumil Hrabal, Milan Kundera, Josef Škvorecký, Zdeněk Svěrák, Ernest Hemingway, Nikos Kazantzakis, Erich Segal a Raymond Moody. Vieweghovi se v úsporných komických povídkách podařilo satirickou zkratkou upozornit na podstatu stylu jednotlivých parodovaných literátů. Navíc je schopný sebeironie, paroduje také sebe samého v poslední povídce, kterou proto sám načetl. Ostatní originálně absurdní minipříběhy interpretuje sečtělý Jiří Lábus. Pavel Tigrid nazval Viewegha "rozeným humoristou". V naší nahrávce se setkali humoristé dva, interpret s autorem. Slavný spisovatel paroduje slavné spisovatele!
Objev podobné jako Nápady laskavého čtenáře
Český jazyk 5, 2. díl s Rózinkou a Oskarem (barevný pracovní sešit)
5-52 Čím se vyznačují nová plněbarevná vydání Český jazyk 5: navazují na učební materiály pro 4. ročník: Český jazyk 4 (učebnice), Český jazyk 4, 1. a 2. díl (barevné pracovní sešity) doplňují se s pracovními učebnicemi Jsem čtenář 1, Jsem čtenář 2 a Jsem čtenář 3 mají moderní a přehledný vzhled se smysluplným využitím plné barevnosti obsahují různorodá cvičení systematicky směřující k osvojení učiva i souvisejících dovedností přinášejí pozvolný nárůst obtížnosti (úlohy nejprve jednodušší svým obsahem i formulací zadání)
Objev podobné jako Český jazyk 5, 2. díl s Rózinkou a Oskarem (barevný pracovní sešit)
Čtení nás baví 2: Pracovní sešit pro 2. ročník k rozvoji čtenářských dovedností (978-80-88285-43-4)
Kniha - autor Lenka Andrýsková, 64 stran, česky Pracovní sešit Čtení nás baví je moderní výukový materiál plný zajímavých úkolů a obrázků, zpracovaný podle nejnovějších trendů a v souladu s RVP ZV. Velký důraz je kladen na rozvoj čtenářské gramotnosti žáků. Pracovní sešit doplňuje Čítanku pro 2. ročník z edice Čtení s porozuměním, ale může být používán i k jiným čítankám nebo samostatně bez čítanek. Úkoly a další činnosti vycházejí z literárních ukázek, které najdete přímo v pracovním sešitu. Pracovní sešit je vhodný pro všechny žáky, včetně dětí s SPU, nebo naopak i pro děti mimořádně nadané. Najdete zde jednoduchá i složitější cvičení. Sudá strana (žlutá barva) je vždy věnována další práci s ukázkami, které děti znají z Čítanky 2 (edice Čtení s porozuměním). Zde jsou úkoly voleny tak, aby je zvládli i žáci s SPU a mohli tak zažít úspěch. Lichá strana (modrá barva) obsahuje nové ukázky z knih zahrnutých v čítance nebo ukázky z další dětské...
Objev podobné jako Čtení nás baví 2: Pracovní sešit pro 2. ročník k rozvoji čtenářských dovedností (978-80-88285-43-4)
Český jazyk 5, 1. díl s Rózinkou a Oskarem (barevný pracovní sešit)
5-51 Čím se vyznačují nová plněbarevná vydání Český jazyk 5: navazují na učební materiály pro 4. ročník: Český jazyk 4 (učebnice), Český jazyk 4, 1. a 2. díl (barevné pracovní sešity) doplňují se s pracovními učebnicemi Jsem čtenář 1, Jsem čtenář 2 a Jsem čtenář 3 mají moderní a přehledný vzhled se smysluplným využitím plné barevnosti obsahují různorodá cvičení systematicky směřující k osvojení učiva i souvisejících dovedností přinášejí pozvolný nárůst obtížnosti (úlohy nejprve jednodušší svým obsahem i formulací zadání)
Objev podobné jako Český jazyk 5, 1. díl s Rózinkou a Oskarem (barevný pracovní sešit)
Buduj dovednosti 3+
Gakken Workbooks Play Smart: Ideální pracovní sešit pro dětské ručičky! Je určen dětem od tří let, které mají chuť se učit. Kniha svým provedením odpovídá vývojové fázi dítěte, zraku i velikosti jeho ruky. Kniha obsahuje více než 80 barevných samolepek. Některé dítě použije v rámci úkolů, zbývající nálepky zvířat, zeleniny, ovoce, hraček a dalších věcí, které jsou dětem známé a jsou pro ně snadno rozpoznatelné, slouží jako nálepky za odměnu. Sešit začíná jednoduššími aktivitami. Jak dítě postupuje sešitem dál, aktivity představují stále větší výzvy. Při plnění úkolů dítě používá voskovky či pastelku, lepidlo a nůžky k rozvoji dovedností předškolní přípravy. Když dítě splní aktivity, může si za odměnu vybrat nálepku, kterou si nalepí na danou stránku. V průběhu knihy se úroveň obtížnosti zvyšuje. Tato metoda "krok za krokem" pomáhá dětem rozvíjet jemnou motoriku, koncentraci a kritické myšlení.
Objev podobné jako Buduj dovednosti 3+
Tvůrce hry: Jak ve sportu dosáhnout vyšší úrovně mentálních dovedností (978-80-242-8905-2)
Kniha - autor Leonard Zaichkowski; Daniel Peterson, 232 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Týmy a trenéři ho potřebují, rodiče o něm sní, fanoušci ho milují a hráči sami se jím chtějí stát. Tvůrce hry má v každém sportovním týmu, a dokonce v jakémkoli týmu, zcela zásadní pozici. Jeho schopnosti rozhodování a vnímání herních situací ho staví do role klíčového hráče týmu. Nyní poprvé trenéři a lektoři nejvyšší úrovně odhalují postupy a výsledky dlouholetých výzkumů, jak si dané techniky osvojit. Díky kombinaci sportovní psychologie a sportovní vědy se mohou sportovci, ale stejně tak i manažeři, všech věkových kategorií, včetně mládeže, středoškoláků, vysokoškoláků a profesionálů, naučit trénovat svůj mozek pod tlakem. Tvůrce hry je přelomová kniha, která přístupnou a srozumitelnou formou seznámí rozvíjející se mladé sportovce spolu s jejich rodiči a trenéry s touto zásadní tvůrčí schopností.
Objev podobné jako Tvůrce hry: Jak ve sportu dosáhnout vyšší úrovně mentálních dovedností (978-80-242-8905-2)
S dětmi v přírodě: Hry a dovednosti pro mladé dobrodruhy (978-80-271-3322-2)
Kniha - autor Richard Irvine, 160 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Tento nápady a dobrodružstvím plný průvodce k inspiraci rodičů a pedagogů pro pobyt s dětmi na čerstvém vzduchu přináší mnoho outdoorových aktivit a tvořivé zábavy. Kromě osvojení si jednoduchých dovedností pro přežití v přírodě získají děti také více informací o světě kolem sebe a o svém místě v něm.
Objev podobné jako S dětmi v přírodě: Hry a dovednosti pro mladé dobrodruhy (978-80-271-3322-2)
Pohybové hry pro školáky: 129 cvičení pro rozvoj sportovních dovedností (978-80-271-2064-2)
Kniha - autor Ivan Pokorný, 128 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá - autor Ivan Pokorný, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jednotlivá cvičení pro rozvoj sportovních dovedností dětí obsahují schematický i slovní popis činnosti, který pomůže jednoduchým a zábavným způsobem vést žáky. Autoři zásobník cvičení připravili na základě vlastních mnohaletých odborných i praktických znalostí sportovních aktivit a postupným zjišťováním potřeb učitelů tělesné výchovy a jejich pozitivní zpětnou vazbou. Kromě všeobecných pohybových her kniha obsahuje i konkrétní cvičení pro nácvik základních činností ve fotbale, volejbale, badmintonu, softbalu, florbalu, házené a basketbalu.
Objev podobné jako Pohybové hry pro školáky: 129 cvičení pro rozvoj sportovních dovedností (978-80-271-2064-2)
Zlepšete své prezentační dovednosti: Jak srozumitelně, inspirativně a sebevědomě prezentovat (978-80-7508-611-2)
Kniha - autor Theo Theobald, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato nová příručka vás krok za krokem provede problematikou efektivní přípravy prezentací a pomůže vám naučit se skutečně dobře prezentovat. Kniha vedle rad pro správné prezentování a zvládání nervozity nabízí i řadu praktických nástrojů k tomu, abyste se naučili dělat opravdu poutavé prezentace. Naučte se skvěle mluvit před jakýmkoliv publikem!
Objev podobné jako Zlepšete své prezentační dovednosti: Jak srozumitelně, inspirativně a sebevědomě prezentovat (978-80-7508-611-2)
Zvířata - Průvodce zvídavého čtenáře
Skvělý průvodce malého čtenáře – příručka, která ho provede různými prostředími, ocitnete se v poušti, v moři, v džungli nebo na statku a dozvíte se, která zvířata tam žijí. Děti si přečtou plno zajímavostí a mohou si prohlížet krásné obrázky jednotlivých druhů zvířat.
Objev podobné jako Zvířata - Průvodce zvídavého čtenáře
Malý čtenář - Jiří Žáček
Učebnice pro výuku počátečního čtení. Obsahuje pokračování příběhů malého Toma ze Slabikáře ALTER. Zahrnuje i básně, říkadla, hádanky a pohádky. Tato čítanka je svým obsahem a formou vhodná k aktivní práci s literárním textem.
Objev podobné jako Malý čtenář - Jiří Žáček
Věrný čtenář - Max Seeck
Žena slavného spisovatele Rogera Koponena je zavražděna v jejich luxusním domě na břehu zamrzlého zálivu. Na sobě má slavnostní šaty a ve tváři hrůzostrašný škleb. Případu se ujímá mladá inspektorka Jessica Niemi. Brutálních vražd postupně přibývá a záhy je jasné, že je na stopě sériového vraha. Nejedná se přitom o nahodilé vraždy, záhadný pachatel se vždy inspiruje hrůznými činy popsanými v Koponenových thrillerech. Je šílený, nebo jde o něco osobního? Podaří se Jessice zastavit vraha, který zná každičký detail knih dokonce lépe než sám autor?
Objev podobné jako Věrný čtenář - Max Seeck
Neobyčejný čtenář - Alan Bennett
Novela Neobyčejný čtenář (The Uncommon Reader) oceňovaného britského dramatika Alana Bennetta (za svou hru The History Boys v roce 2006 obdržel šest divadelních cen Tony Awards) začíná popisem neobvyklé situace, kdy královna, když náhodou zabloudila do pojízdné knihovny, zaparkované poblíž Buckinghamského paláce, pocítí náhlé nutkání vypůjčit si knihu. Nemá však samozřejmě nejmenší tušení, že toto jako mávnutí motýlích křídel nevinné rozhodnutí přinese nedozírné následky. Jak si totiž s pomocí Normana, mladíka pracujícího v královské kuchyni, z knihovny začne půjčovat vše, klasiky počínaje a Jeanem Genetem konče, brzy pod vlivem četby začne měnit své názory, pochybovat o zavedeném světovém řádu a své roli jakožto královny. Jelikož její prapodivná vášeň nezůstane ušetřena pozornosti pracovníků paláce či jejího chotě, brzy povede k jistým velmi humorným událostem, které navždy ovlivní celou zemi.
Objev podobné jako Neobyčejný čtenář - Alan Bennett
Český jazyk 3, 2. díl s Rózinkou (barevný pracovní sešit)
3-52 Nový barevný pracovní sešit je ideálně provázaný s učebnicí Český jazyk 3. Čím se vyznačují nová plněbarevná vydání Český jazyk 3: navazují na učební materiály pro 2. ročník: Český jazyk 2 učebnice), Český jazyk 2, 1. a 2. díl (barevné pracovní sešity) doplňují se s pracovními učebnicemi Jsem čtenář 1 a Jsem čtenář 2 mají moderní a přehledný vzhled se smysluplným využitím plné barevnosti obsahují různorodá cvičení systematicky směřující k osvojení učiva i souvisejících dovedností přinášejí pozvolný nárůst obtížnosti (úlohy nejprve jednodušší svým obsahem i formulací zadání)
Objev podobné jako Český jazyk 3, 2. díl s Rózinkou (barevný pracovní sešit)
Český jazyk 3, 1. díl s Rózinkou (barevný pracovní sešit)
3-51 Nový barevný pracovní sešit je ideálně provázaný s učebnicí Český jazyk 3. Čím se vyznačují nová plněbarevná vydání Český jazyk 3:• navazují na učební materiály pro 2. ročník: Český jazyk 2 učebnice), Český jazyk 2, 1. a 2. díl (barevné pracovní sešity)• doplňují se s pracovními učebnicemi Jsem čtenář 1 a Jsem čtenář 2• mají moderní a přehledný vzhled se smysluplným využitím plné barevnosti• obsahují různorodá cvičení systematicky směřující k osvojení učiva i souvisejících dovedností• přinášejí pozvolný nárůst obtížnosti (úlohy nejprve jednodušší svým obsahem i formulací zadání)
Objev podobné jako Český jazyk 3, 1. díl s Rózinkou (barevný pracovní sešit)
Český jazyk 4, 2. díl s Oskarem (barevný pracovní sešit)
4-52 Čím se vyznačují nová plněbarevná vydání Český jazyk 4: navazují na učební materiály pro 3. ročník: Český jazyk 3 (učebnice), Český jazyk 3, 1. a 2. díl (barevné pracovní sešity) doplňují se s pracovními učebnicemi Jsem čtenář 1 a Jsem čtenář 2 mají moderní a přehledný vzhled se smysluplným využitím plné barevnosti obsahují různorodá cvičení systematicky směřující k osvojení učiva i souvisejících dovedností přinášejí pozvolný nárůst obtížnosti (úlohy nejprve jednodušší svým obsahem i formulací zadání) Pracovní sešit obsahuje kapitoly: 1. Skloňování podstatných jmen 2. Slovesa 3. Stavba věty 4. Závěrečné opakování 5. Klíč
Objev podobné jako Český jazyk 4, 2. díl s Oskarem (barevný pracovní sešit)
Můj strom dovedností 3
Můj strom dovedností je moderním nástrojem na sebehodnocení žáka. Umožňuje žákovi orientovat se v učivu i cílech vzdělávání a sledovat svůj postup v průběhu školního roku. Právě možnost uvědomit si, CO se žák učí, JAK mu to jde, ČEHO chce dosáhnout a současně sám sebe zhodnotit, zdali to zvládl, představuje efektivní způsob, jak zvýšit jeho angažovanost i radost z výuky. Arch obsahuje stanovené cíle vzdělávání ve čtyřech předmětech – matematice, češtině, angličtině a prvouce, které by si měl žák ve třetí třídě osvojit. Kromě toho zahrnuje i cíle z oblastí vztahů a emocí, týkajících se třeba chování vůči spolužákům i učitelům či podpory spolupráce ve třídě. Součásti archu jsou volné listy stromů čtyř ročních období, které slouží k průběžnému hodnocení naplněných cílů. Žák si postupně, jak si osvojuje jednotlivé dovednosti a dosahuje stanovené cíle, vybarvuje související ikonku. Učitel zase může poskytnout každému žákovi zpětnou vazbu, jestli danou dovednost skutečně zvládl. Kromě sebehodnotícího stromu jsou v archu i doplňující cvičení, zaměřena na vytváření návyku k pravidelnému čtení, obeznámení se s oblastmi jako komfortní zóna či osobní prostor a taky na stanovení a posouzení vlastních limitů v určité činnosti.
Objev podobné jako Můj strom dovedností 3
Můj strom dovedností 5
Můj strom dovedností je moderním nástrojem na sebehodnocení žáka. Umožňuje žákovi orientovat se v učivu i cílech vzdělávání a sledovat svůj postup v průběhu školního roku. Právě možnost uvědomit si, CO se žák učí, JAK mu to jde, ČEHO chce dosáhnout a současně sám sebe zhodnotit, zdali to zvládl, představuje efektivní způsob, jak zvýšit jeho angažovanost i radost z výuky. Arch obsahuje stanovené cíle vzdělávání v pěti předmětech – matematice, češtině, angličtině, vlastivědě a přírodovědě, které by si měl žák v páté třídě osvojit. Kromě toho zahrnuje i cíle z oblastí vztahů a emocí, týkajících se třeba respektování jiného názoru nebo dodržování lidských práv. Součásti archu jsou volné listy stromů čtyř ročních období, které slouží k průběžnému hodnocení naplněných cílů. Žák si postupně, jak si osvojuje jednotlivé dovednosti a dosahuje stanovené cíle, vybarvuje související ikonku. Učitel zase může poskytnout každému žákovi zpětnou vazbu, jestli danou dovednost skutečně zvládl. Kromě sebehodnotícího stromu jsou v archu i doplňující cvičení, zaměřena na rozvíjení návyků, vnímaní svých pocitů a emocí, na cestu k úspěchu i důležitého poznání, že chyba není nepřítel a je nutné se s ní naučit pracovat.
Objev podobné jako Můj strom dovedností 5
Moje první dovednosti - Pořadí
Titul obsahuje 32 stran plných základních aktivit pro nejmenší, při nichž si procvičují jemnou motoriku, koordinaci ruka-oko a posilují tak svou mysl i logické myšlení.
Objev podobné jako Moje první dovednosti - Pořadí
Moje první dovednosti - Logika
Titul obsahuje 32 stran plných základních aktivit pro nejmenší, při nichž si procvičují jemnou motoriku, koordinaci ruka-oko a posilují tak svou mysl i logické myšlení.
Objev podobné jako Moje první dovednosti - Logika
Moje první dovednosti - Rozdíly
Titul obsahuje 32 stran plných základních aktivit pro nejmenší, při nichž si procvičují jemnou motoriku, koordinaci ruka-oko a posilují tak svou mysl i logické myšlení.
Objev podobné jako Moje první dovednosti - Rozdíly
Obchodní dovednosti - Soňa Opletalová
Autorka z praxe vysvětluje čtenářům kroky vedoucí k úspěšnému prodeji. Dozvíte se, jak si počínat, když se dostanete na vedoucí místo, když přebíráte neznámý region, když si chcete být jisti svým zaměstnáním. Naučíte se, jak odpovědět na námitku: „Je to drahé“. V knize jsou popsána pravidla obchodní schůzky, rozhovorů, budování sítě klientů a mnoho dalších užitečných námětů.
Objev podobné jako Obchodní dovednosti - Soňa Opletalová
Můj strom dovedností 4
Můj strom dovedností je moderním nástrojem na sebehodnocení žáka. Umožňuje žákovi orientovat se v učivu i cílech vzdělávání a sledovat svůj postup v průběhu školního roku. Právě možnost uvědomit si, CO se žák učí, JAK mu to jde, ČEHO chce dosáhnout a současně sám sebe zhodnotit, zdali to zvládl, představuje efektivní způsob, jak zvýšit jeho angažovanost i radost z výuky. Arch obsahuje stanovené cíle vzdělávání v pěti předmětech – matematice, češtině, angličtině, vlastivědě a přírodovědě, které by si měl žák ve čtvrté třídě osvojit. Kromě toho zahrnuje i cíle z oblastí vztahů a emocí, týkajících se třeba respektování jiných nebo uvědomění si vlastních silných a slabých stránek. Součásti archu jsou volné listy stromů čtyř ročních období, které slouží k průběžnému hodnocení naplněných cílů. Žák si postupně, jak si osvojuje jednotlivé dovednosti a dosahuje stanovené cíle, vybarvuje související ikonku. Učitel zase může poskytnout každému žákovi zpětnou vazbu, jestli danou dovednost skutečně zvládl. Kromě sebehodnotícího stromu jsou v archu i doplňující cvičení, zaměřena na rozvíjení návyků, sebereflexe a sebepoznáni, emoční inteligenci nebo na to, jak neúspěchy dokážou posouvat vpřed.
Objev podobné jako Můj strom dovedností 4
Příběhy se šťastným koncem Zasněžená červenka: První velký příběh pro malé čtenáře (978-80-253-5809-2)
Kniha - autor Mary Kelly; Jon Davis, 128 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Evan s Hanou najdou ve sněhu promrzlou červenku. Chytila se do pasti a nemůže se hýbat. Hned zavolají na pomoc zvířecí záchranáře. Podaří se jim ptáčka vyprostit včas? Stále totiž velmi hustě chumelí a sněhu přibývá… Krásný příběh o lidech s dobrým srdcem, kteří pomáhají zachraňovat zvířátka.
Objev podobné jako Příběhy se šťastným koncem Zasněžená červenka: První velký příběh pro malé čtenáře (978-80-253-5809-2)
Příběhy se šťastným koncem Zachráněná sovička: První velký příběh pro malé čtenáře (978-80-253-5218-2)
Kniha - autor Eva Brožová, 120 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Příběh se šťastným koncem, který se skutečně stal! Při bourání staré stodoly přišly o střechu nad hlavou čtyři malé sovičky. Když je Janek najde, jsou hladové a prochladlé. Po jejich rodičích není ani vidu, ani slechu. Chlapcova maminka proto zavolá do záchranné stanice, kde jim poradí, jak se o ně mají postarat, než si pro ně přijedou. Ptáčátka jsou z nejhoršího venku, ale podaří se pro ně najít náhradní rodinu? Nebude to snadné. Janek se ale rozhodne, že záchranářům v hledání pomůže… Krásný příběh o lidech s dobrým srdcem, kteří pomáhají zachraňovat zvířátka.
Objev podobné jako Příběhy se šťastným koncem Zachráněná sovička: První velký příběh pro malé čtenáře (978-80-253-5218-2)
Polštář Krtek 32x21cm, čtenáři (8590121503464)
Polštář - dekorační, obdélníkový tvar, rozměry 32 × 21 cm, motiv Krteček, materiál výplně polyester, dětský, vzor pohádky Dekorační polštář Moravská Ústředna Brno ozdobí sedací soupravu v obývacím pokoji, ale také skvěle poslouží jako doplňkový polštářek do ložnice. Vkusné obdélníkové zpracování disponuje rozměry 32 × 21 cm. Pro výrobu povlaku byl zvolen kvalitní materiál, jakým je mikroplyš. Jeho výplň tvoří polyester. K designovému ztvárnění přispívá vícebarevné provedení a pohádky. Nadchne zejména ty ratolesti, jimž se líbí krteček. Součástí balení je jeden polštář Moravská Ústředna Brno. Zásadní přednosti produktu Polštář Krtek 32x21cm, čtenáři Polštář Moravská Ústředna Brno je velice příjemný Řadí se mezi dekorační polštáře Má vkusné obdélníkové ztvárnění Disponuje rozměry 32 × 21 cm Ke zhotovení výplně byl zvolen kvalitní materiál, konkrétně polyester Povlak polštáře tvoří mikroplyš Zajímavé ztvárnění navíc umocňuje vícebarevné provedení Vzor: pohádky...
Objev podobné jako Polštář Krtek 32x21cm, čtenáři (8590121503464)
Stříbrné pohádky pro malé čtenáře
V této knížce najdeš své nejoblíbenější pohádky, doprovoděné překrásnými ilustracemi. Vše je napsáno velkými písmenky, takže se ti knížka bude snadno číst. Tak hurá do čtení!
Objev podobné jako Stříbrné pohádky pro malé čtenáře
Podívejte se také
- Komunikuji, tedy jsem
- Jsem mrtvý, neplačte
- Hodně jsem nikde
- Viděla jsem vraždu ()
- Miloval jsem Teklu a jiné povídky (80-902651-2-X)
- Všem klukům, které jsem milovala (978-80-7661-323-2)
- S dětmi v přírodě: Hry a dovednosti pro mladé dobrodruhy (978-80-271-3322-2)
- Sociální dovednosti v praxi (978-80-262-1197-6)
- Komunikační dovednosti v praxi (978-80-247-2339-6)
- Rakoncaj. Měl jsem kliku ()
- Jsem jejich bůh (9788025740088)
- Jak jsem stopoval letadlo
- Obsluhoval jsem anglického krále
- Než jsem tě poznala ()
- Schelinger Jiří: Jsem prý blázen jen (2x CD) - CD (SU5686-2)
- Jak jsem zachránil ZOO v Táboře (978-80-906605-0-2)
- Základní chirurgické techniky a dovednosti (978-80-271-0334-8)
- Sociální dovednosti v mateřské škole (978-80-271-3361-1)
- Jak jsem se reinkarnoval coby sliz 2 (978-80-7679-242-5)
- ...co jsem ještě nikdy neřekl
- Ahome Plecháček Jsem Superlíný (23255)
- Snad jsem zas tolik neřekl ()