Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Domino Český jazyk pro malé cizince 1 - učebnice - Svatava Škodová
Učebnicový soubor Domino - Český jazyk pro malé cizince je určený pro výuku jinojazyčných žáků prvního stupně základní školy, zvl. pro 1. ročník ZŠ. Vychází z Evropského portfolia jazyků a je vstupem do osvojování si českého jazyka, který dětem zprostředkovává hravou cestou. Soubor zahrnuje barevnou učebnici pro děti, pracovní sešit pro děti, metodickou příručku pro učitele a CD se zvukovými nahrávkami básniček, dialogů a herních aktivit obsažených v učebnici. Je využitelný jak při individuální výuce, tak při skupinovém vyučování. Učebnicový soubor zohledňuje zvláštnosti žáka stojícího na prahu gramotnosti, tedy jednak jeho omezenou, či nulovou znalost čtení a psaní, jednak období názorného myšlení, které se zaměřuje na vnímání konkrétních předmětů nebo jejich obrázků a manipulaci s nimi. UčebniceBarevná učebnice zahrnuje materiál určený jednak pro prezentaci vybraných gramatických jevů, jednak slouží pro upevňování dovednosti poslechu s porozuměním. Dále přináší vizuální oporu pro nácvik komunikačních dovedností. Gramatická složka je do učebnice zapracována pomocí komunikačně upravených postupů audioorální metody, tj. učitel nikdy žákům nepředstavuje gramatický jev popisným způsobem, ale žáci si jej osvojují pomocí různých komunikačních aktivit. Učebnice je vystavěna na bohatém barevném ilustračním materiálu, který žákům slouží jako překladová a explanační složka. Vzhledem k nízké či nulové gramotnosti cílové skupiny je textová složka minimalizována, učebnice se opírá o propojení složky vizuální a audiální. Učebnice také důsledně poskytuje materiál pro nácvik fonetických jevů, a to v podobě básniček a říkadel. Žáci využívají učebnici jako vizuální oporu, tj. není určena k dopisování apod.
Podívejte se také Domino Český jazyk pro malé cizince 1 (978-80-7357-582-3)
Domino Český jazyk pro malé cizince 2 - učebnice - Svatava Škodová
Učebnicový komplet Domino - Český jazyk pro malé cizince II je určený pro výuku jinojazyčných žáků prvního stupně základní školy. Navazuje na první díl učebnice Domino — Český jazyk pro malé cizince a prohlubuje jej na rovině lexikální, gramatické i komunikační. Vychází z Evropského portfolia jazyků a je vstupem do osvojování si českého jazyka, který dětem zprostředkovává hravou cestou. Soubor zahrnuje barevnou učebnici pro děti, pracovní sešit pro děti, metodickou příručku pro učitele a CD se zvukovými nahrávkami básniček, dialogů a herních aktivit obsažených v učebnici. Je využitelný jak při individuální výuce, tak při skupinovém vyučování. Učebnicový komplet zohledňuje zvláštnosti žáka stojícího na prahu gramotnosti, tedy jednak jeho omezenou znalost čtení a psaní, jednak období názorného myšlení, které se zaměřuje na vnímání konkrétních předmětů nebo jejich obrázků a manipulaci s nimi. UčebniceBarevná učebnice zahrnuje materiál určený jednak pro prezentaci vybraných gramatických jevů, jednak slouží pro upevňování dovednosti poslechu s porozuměním. Dále přináší vizuální oporu pro nácvik komunikačních dovedností. Gramatická složka je do učebnice zapracována pomocí komunikačně upravených postupů audioorální metody, při tomto výukovém postupu učitel žákům gramatické jevy nevysvětluje, ale žáci si je osvojují pomocí různých aktivit postavených na bázi strukturních drilů, ale i komunikačně zapojených konverzačních výměn. Učebnice je vystavěna na bohatém barevném ilustračním materiálu, který žákům slouží jako překladová i výkladová složka. Vzhledem k nerozvinuté dovednosti čtení a psaní cílové skupiny je tištěná textová složka minimalizována a koncepce učebnice se opírá o propojení složky vizuální a audiální. Učebnice také poskytuje materiál pro nácvik fonetických jevů, a to v podobě básniček a říkadel. Žáci využívají učebnici jako vizuální oporu, tj. není určena k dopisování apod.
Podívejte se také Domino Český jazyk pro malé cizince 1. Pracovní sešit (978-80-7357-583-0)
Domino Český jazyk pro malé cizince 1 - Metodika - Svatava Škodová
Učebnicový soubor Domino - Český jazyk pro malé cizince 1 je určený pro výuku jinojazyčných žáků prvního stupně základní školy, zvl. pro 1. ročník ZŠ. Vychází z Evropského portfolia jazyků a je vstupem do osvojování si českého jazyka, který dětem zprostředkovává hravou cestou. Soubor zahrnuje barevnou učebnici pro děti, pracovní sešit pro děti a metodickou příručku pro učitele s odkazem na stažení zvukových nahrávek básniček, dialogů a herních aktivit obsažených v učebnici. Je využitelný jak při individuální výuce, tak při skupinovém vyučování. Učebnicový soubor zohledňuje zvláštnosti žáka stojícího na prahu gramotnosti, tedy jednak jeho omezenou, či nulovou znalost čtení a psaní, jednak období názorného myšlení, které se zaměřuje na vnímání konkrétních předmětů nebo jejich obrázků a manipulaci s nimi. Metodická příručka Metodická příručka pro tento učebnicový soubor umožňuje výuku češtiny pro malé cizince i učitelům 1. stupně ZŠ neaprobovaným v oboru čeština jako cizí jazyk. Příručka podrobným způsobem popisuje, jak využít při výuce učebnici a pracovní sešit, detailně informuje učitele o gramatických jevech a způsobech jejich představení ve výuce, komentuje jednotlivé aktivity v učebnici a pracovním sešitě, navrhuje způsoby jejich provázání. Upozorňuje učitele na problematické oblasti gramatické, lexikální, komunikační i fonetické. Dále nabízí hravé aktivity vázané k tématu, lexikální a gramatické oblasti, které nejsou podmíněny použitím tištěného materiálu. Veškeré aktivity a výukové postupy jsou popsány pro prezentaci bez zprostředkujícího jazyka. Součástí metodické příručky jsou zvukové nahrávky básniček, dialogů a herních aktivit obsažených v učebnici. Odkaz na stažení nahrávek naleznete v publikaci.
Podívejte se také Domino Český jazyk pro malé cizince 1. Metodika + CD (978-80-7357-584-7)
Podívejte se také
- cesky jazyk 7 1 dil pracovni sesit
- cesky jazyk 5 1 pracovni sesit pro 5 rocnik zs 978 80 7238 961 2
- direkt neu 1 ucebnice a pracovni sesit
- matt the bat 1 ucebnice anglictina pro 1 rocnik 978 80 7489 405 3
- cesky jazyk 6 iii dil prehledy tabulky rozbory cviceni 978 80 7245 317 7
- cesky krok za krokem 1 ukrajinsky hola lida
- velky cesky snar
- domino
- cesky motivacni diar cerny
- Svatava (978-80-275-1360-4)
- Korespondence v češtině: příručka pro cizince (9788024629520)
- pisoár domino
- Domino (HJC93246)
- Mluvnice pro žáka-cizince: na 1. stupni ZŠ (978-80-7496-487-9)
- Rotho Dóza s výlevkou DOMINO 1 L (1742605070)
- Orion Konvice var. sklo/UH SVATAVA 2,3l
- Český jazyk pro SŠ komplet 3 v 1 (8594022788890)
- hracky baby domino
- batoh detsky baagl cesky olympijsky tym
- minnie 36cm cesky mluvici a zpivajici
Domino Český jazyk pro malé cizince 1 - pracovní sešit - Svatava Škodová
Učebnicový soubor Domino - Český jazyk pro malé cizince 1 je určený pro výuku jinojazyčných žáků prvního stupně základní školy, zvl. pro 1. ročník ZŠ. Vychází z Evropského portfolia jazyků a je vstupem do osvojování si českého jazyka, který dětem zprostředkovává hravou cestou. Soubor zahrnuje barevnou učebnici pro děti, pracovní sešit pro děti, metodickou příručku pro učitele a zvukové nahrávky básniček, dialogů a herních aktivit obsažených v učebnici. Je využitelný jak při individuální výuce, tak při skupinovém vyučování. Učebnicový soubor zohledňuje zvláštnosti žáka stojícího na prahu gramotnosti, tedy jednak jeho omezenou, či nulovou znalost čtení a psaní, jednak období názorného myšlení, které se zaměřuje na vnímání konkrétních předmětů nebo jejich obrázků a manipulaci s nimi. Pracovní sešit Pracovní sešit představuje činnostní složku celého kompletu. Je do něj soustředěn materiál, se kterým žáci fyzicky manipulují, tj. dopisují, dokreslují, stříhají, lepí, apod. Pro každou lekci je v pracovním sešitě připravena hra Domino, podle které je celý učebnicový komplet pojmenován. Tato hra velmi dobře vyhovuje českému gramatickému systému a ve výuce češtiny jako cizího jazyka může žákům sloužit pro uvědomění si fungování flektivního principu češtiny v podobě předpon a přípon. Pomocí hry Domino vždy žáci nacvičují vybrané gramatické jevy a slovní zásobu dané lekce. Pracovní sešit také obsahuje obrázkové karty pro kompletní slovní zásobu, kterou si žáci osvojí, tyto karty žáci postupně vystřihují a vybarvují. Pracovní sešit je opět vystavěn na černobílém ilustračním materiálu, verbální složka je zde pouze doplňková. Důležitou částí Pracovního sešitu je tzv. Portfolio, které představuje individualizační složku výuky češtiny pro jednotlivé žáky; pro každou lekci je připraven list, který se vztahuje k tématu, které však žák ztvárňuje na základě své osobní zkušenosti.
Objev podobné jako Domino Český jazyk pro malé cizince 1 - pracovní sešit - Svatava Škodová
Domino Český jazyk pro malé cizince 2 - pracovní sešit - Svatava Škodová
Učebnicový komplet Domino - Český jazyk pro malé cizince II je určený pro výuku jinojazyčných žáků prvního stupně základní školy. Navazuje na první díl učebnice Domino — Český jazyk pro malé cizince a prohlubuje jej na rovině lexikální, gramatické i komunikační. Vychází z Evropského portfolia jazyků a je vstupem do osvojování si českého jazyka, který dětem zprostředkovává hravou cestou. Soubor zahrnuje barevnou učebnici pro děti, pracovní sešit pro děti, metodickou příručku pro učitele a CD se zvukovými nahrávkami básniček, dialogů a herních aktivit obsažených v učebnici. Je využitelný jak při individuální výuce, tak při skupinovém vyučování. Učebnicový komplet zohledňuje zvláštnosti žáka stojícího na prahu gramotnosti, tedy jednak jeho omezenou znalost čtení a psaní, jednak období názorného myšlení, které se zaměřuje na vnímání konkrétních předmětů nebo jejich obrázků a manipulaci s nimi. Pracovní sešitPracovní sešit představuje činnostní složku celého kompletu. Je do něj soustředěn materiál, se kterým žáci fyzicky manipulují, tj. dopisují, dokreslují, stříhají, lepí apod. Pro každou lekci je v pracovním sešitě připravena hra Domino, podle které je celý učebnicový komplet pojmenován. Tato hra velmi dobře vyhovuje českému gramatickému systému a ve výuce češtiny jako cizího jazyka může žákům sloužit pro uvědomění si fungování flektivního principu češtiny v podobě předpon a přípon. Pomocí hry Domino vždy žáci nacvičují vybrané gramatické jevy a slovní zásobu dané lekce. Pracovní sešit také obsahuje obrázkové karty pro kompletní slovní zásobu, kterou si žáci osvojí, tyto karty žáci postupně vystřihují a vybarvují. Pracovní sešit je opět vystavěn na černobílém ilustračním materiálu, verbální složka je zde pouze doplňková. Důležitou částí Pracovního sešitu je tzv. Portfolio, které představuje individualizační složku daného tématu, a zároveň mapuje žákovu pokračující zkušenost ve výuce jazyka.Učebnice rozvíjí hravými formami základní řečové kompetence na základě komunikativního užití jazykových.
Objev podobné jako Domino Český jazyk pro malé cizince 2 - pracovní sešit - Svatava Škodová
Domino Český jazyk pro malé cizince 2 - učebnice (978-80-7357-933-3)
Kniha - česky Učebnicový komplet Domino - Český jazyk pro malé cizince II je určený pro výuku jinojazyčných žáků prvního stupně základní školy. Navazuje na první díl učebnice Domino – Český jazyk pro malé cizince a prohlubuje jej na rovině lexikální, gramatické i komunikační. Vychází z Evropského portfolia jazyků a je vstupem do osvojování si českého jazyka, který dětem zprostředkovává hravou cestou. Soubor zahrnuje barevnou učebnici pro děti, pracovní sešit pro děti, metodickou příručku pro učitele a CD se zvukovými nahrávkami básniček, dialogů a herních aktivit obsažených v učebnici. Je využitelný jak při individuální výuce, tak při skupinovém vyučování. Učebnicový komplet zohledňuje zvláštnosti žáka stojícího na prahu gramotnosti, tedy jednak jeho omezenou znalost čtení a psaní, jednak období názorného myšlení, které se zaměřuje na vnímání konkrétních předmětů nebo jejich obrázků a manipulaci s nimi. Učebnice Barevná učebnice zahrnuje materiál určený...
Objev podobné jako Domino Český jazyk pro malé cizince 2 - učebnice (978-80-7357-933-3)
Domino Český jazyk pro malé cizince 1 (978-80-7357-582-3)
Kniha - autor Svatava Škodová, 84 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Učebnicový soubor Domino - Český jazyk pro malé cizince je určený pro výuku jinojazyčných žáků prvního stupně základní školy, zvl. pro 1. ročník ZŠ. Vychází z Evropského portfolia jazyků a je vstupem do osvojování si českého jazyka, který dětem zprostředkovává hravou cestou. Soubor zahrnuje barevnou učebnici pro děti, pracovní sešit pro děti, metodickou příručku pro učitele a CD se zvukovými nahrávkami básniček, dialogů a herních aktivit obsažených v učebnici. Je využitelný jak při individuální výuce, tak při skupinovém vyučování. Učebnicový soubor zohledňuje zvláštnosti žáka stojícího na prahu gramotnosti, tedy jednak jeho omezenou, či nulovou znalost čtení a psaní, jednak období názorného myšlení, které se zaměřuje na vnímání konkrétních předmětů nebo jejich obrázků a manipulaci s nimi. Učebnice Barevná učebnice zahrnuje materiál určený jednak pro prezentaci vybraných gramatických...
Objev podobné jako Domino Český jazyk pro malé cizince 1 (978-80-7357-582-3)
Domino Český jazyk pro malé cizince 1. Metodika (978-80-7357-584-7)
Kniha - autor Svatava Škodová, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnicový soubor Domino - Český jazyk pro malé cizince 1 je určený pro výuku jinojazyčných žáků prvního stupně základní školy, zvl. pro 1. ročník ZŠ. Vychází z Evropského portfolia jazyků a je vstupem do osvojování si českého jazyka, který dětem zprostředkovává hravou cestou. Soubor zahrnuje barevnou učebnici pro děti, pracovní sešit pro děti, metodickou příručku pro učitele a odkaz na zvukové nahrávky básniček, dialogy a herní aktivity obsažených v učebnici ke stažení Nahrávka metodika Domino Nahrávka metodika Domino (wolterskluwer.cz). Je využitelný jak při individuální výuce, tak při skupinovém vyučování. Učebnicový soubor zohledňuje zvláštnosti žáka stojícího na prahu gramotnosti, tedy jednak jeho omezenou, či nulovou znalost čtení a psaní, jednak období názorného myšlení, které se zaměřuje na vnímání konkrétních předmětů nebo jejich obrázků a manipulaci s nimi. Metodická příručka...
Objev podobné jako Domino Český jazyk pro malé cizince 1. Metodika (978-80-7357-584-7)
Domino Český jazyk pro malé cizince 1. Pracovní sešit (978-80-7357-583-0)
Kniha – autor Svatava Škodová, 92 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná - autor Svatava Škodová, 92 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Učebnicový soubor Domino - Český jazyk pro malé cizince 1 je určený pro výuku jinojazyčných žáků prvního stupně základní školy, zvl. pro 1. ročník ZŠ. Vychází z Evropského portfolia jazyků a je vstupem do osvojování si českého jazyka, který dětem zprostředkovává hravou cestou. Soubor zahrnuje barevnou učebnici pro děti, pracovní sešit pro děti, metodickou příručku pro učitele a CD se zvukovými nahrávkami básniček, dialogů a herních aktivit obsažených v učebnici. Je využitelný jak při individuální výuce, tak při skupinovém vyučování. Učebnicový soubor zohledňuje zvláštnosti žáka stojícího na prahu gramotnosti, tedy jednak jeho omezenou, či nulovou znalost čtení a psaní, jednak období názorného myšlení, které se zaměřuje na vnímání konkrétních předmětů nebo jejich obrázků a manipulaci s nimi. Pracovní sešit představuje...
Objev podobné jako Domino Český jazyk pro malé cizince 1. Pracovní sešit (978-80-7357-583-0)
Domino Český jazyk pro malé cizince 2 - metodika + CD (978-80-7357-935-7)
Kniha - autor Svatava Škodová, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnicový komplet Domino - Český jazyk pro malé cizince II je určený pro výuku jinojazyčných žáků prvního stupně základní školy. Navazuje na první díl učebnice Domino – Český jazyk pro malé cizince a prohlubuje jej na rovině lexikální, gramatické i komunikační. Vychází z Evropského portfolia jazyků a je vstupem do osvojování si českého jazyka, který dětem zprostředkovává hravou cestou.Soubor zahrnuje barevnou učebnici pro děti, pracovní sešit pro děti, metodickou příručku pro učitele a zvukové nahrávky básniček, dialogů a herních aktivit obsažených v učebnici, Nahrávka metodika Domino (wolterskluwer.cz) Je využitelný jak při individuální výuce, tak při skupinovém vyučování.Učebnicový komplet zohledňuje zvláštnosti žáka stojícího na prahu gramotnosti, tedy jednak jeho omezenou znalost čtení a psaní, jednak období názorného myšlení, které se zaměřuje na vnímání konkrétních...
Objev podobné jako Domino Český jazyk pro malé cizince 2 - metodika + CD (978-80-7357-935-7)
Domino Český jazyk pro malé cizince 2 - pracovní sešit (978-80-7357-934-0)
Kniha - autor Svatava Škodová, 84 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnicový komplet Domino - Český jazyk pro malé cizince II je určený pro výuku jinojazyčných žáků prvního stupně základní školy. Navazuje na první díl učebnice Domino – Český jazyk pro malé cizince a prohlubuje jej na rovině lexikální, gramatické i komunikační. Vychází z Evropského portfolia jazyků a je vstupem do osvojování si českého jazyka, který dětem zprostředkovává hravou cestou. Soubor zahrnuje barevnou učebnici pro děti, pracovní sešit pro děti, metodickou příručku pro učitele a CD se zvukovými nahrávkami básniček, dialogů a herních aktivit obsažených v učebnici. Je využitelný jak při individuální výuce, tak při skupinovém vyučování. Učebnicový komplet zohledňuje zvláštnosti žáka stojícího na prahu gramotnosti, tedy jednak jeho omezenou znalost čtení a psaní, jednak období názorného myšlení, které se zaměřuje na vnímání konkrétních předmětů nebo jejich obrázků a manipulaci s...
Objev podobné jako Domino Český jazyk pro malé cizince 2 - pracovní sešit (978-80-7357-934-0)
Jazykové hry pro malé školáky - Svatava Škodová, Lisá Markéta
Publikace Jazykové hry pro malé školáky je souborem her určených pro výuku češtiny jako cizího jazyka a je zaměřena na děti mladšího školního věku, tedy na tu skupinu, která herní aktivity v jazykovém vyučování potřebuje nejvíce. Tyto hry jim otevírají možnosti konfrontace jazykových významů i struktur a mnohonásobného opakování. Hry jsou pro ně vlastně jakousi jazykovou laboratoří, ve které mohou tito žáci libovolně zkoušet své jazykové experimenty a ověřovat fungování jazyka, který se před nimi otvírá. Radost či zábavu, kterou didaktická hra ve výuce žákům přináší, je vnímána jako jeden z nejlepších prostředků výuky dětí. Prostřednictvím hry se totiž můžou učit efektivně, aniž by je ohrožovalo množství jevů, které se musí naučit, nebo jejich obtížnost a složité vysvětlení. V publikaci je zřejmá snaha o to, aby se pro vyučování češtiny jako cizího jazyka adaptovaly herní aktivity postavené na různých herních principech. Najdete zde hry podporující soutěživost, ale i hry postavené na náhodě, které umožňují zažít pocit úspěchu i dětem, které nejsou dravé. Svou roli sehrály i hry, jejichž herním principem jsou mimikry, tedy proměna, nápodoba, hra na něco či někoho jiného. V oblasti školního vzdělávání je tento typ her možné využít při nacvičování a řešení situací „jako by“, což dětem umožňuje vyzkoušet si postup úkonů při řešení různých komunikačních situací. Pro lepší přehlednost je tato publikace rozdělena na dvě části – Jazykové hry pro malé školáky fonetické a Jazykové hry pro malé školáky lexikální a gramatické. Oba díly jsou k dispozici pouze jako komplet.
Objev podobné jako Jazykové hry pro malé školáky - Svatava Škodová, Lisá Markéta
Český jazyk pro 1. r. gymnázií, učebnice - Jiří Kostečka
První ze souboru čtyř prakticky pojatých učebnic s množstvím cvičení a úkolů. Autor systematicky vede žáky k osvojování klíčových kompetencí v oblasti jazykového systému a praktické stylistiky. Učebnice tak rozvíjejí abstraktní myšlení středoškoláků, stejně jako dovednost formulovat smysluplné a stylizačně přiměřené slohové útvary. Zároveň připravují žáky ke zvládnutí maturitní zkoušky. Učebnice jsou doplněny metodickými příručkami pro učitele, které obsahují řešení všech cvičení. Obsah: smysl výuky mateřského jazyka, úvod do studia jazyka a slohu, nauka o zvukové stránce jazyka, nauka o slohu 1 – úvod do stylistiky, prostěsdělovací styl, česká jazykověda od počátků do 17. stol., nauka o písemné stránce jazyka, nauka o slohu 2 – psané útvary prostěsdělovacího stylu, česká jazykověda v 17. a 18. stol., Josef Dobrovský. 2. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 1. r. gymnázií, učebnice - Jiří Kostečka
Český jazyk pro 1. r. SŠ, učebnice - Marie Čechová
První díl ze čtyřdílného kompletu učebnic, který si klade za úkol především zdokonalovat schopnost žáků kultivovaně komunikovat, aniž by bylo potlačeno jazykové učivo. K tomu slouží cvičení, která v učebnicích převládají nad výklady. 3. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 1. r. SŠ, učebnice - Marie Čechová
Český jazyk pro SOŠ - učebnice
Učebnice a pracovní sešit českého jazyka pro střední odborné školy jsou jednodílné souhrnné publikace, které odpovídají požadavkům středoškolských pedagogů. Učivo je strukturováno, proloženo úlohami zaměřenými na ukotvení poznatků, osvěženo zajímavostmi a také doplněno o příklady z praxe či života středoškolského studenta. Do publikací jsou pro přehlednost zařazeny i myšlenkové mapy. Další předností těchto učebních materiálů jsou kapitoly, které začínají aktivizační úlohou. Otázky jsou formulovány tak, aby posilovaly mezipředmětové vztahy, kulturní povědomí, komunikační kompetenci i mediální gramotnost. Jednodílná souhrnná učebnice je rozdělena na 3 hlavní části: mluvnice, sloh a komunikace. Učivo je logicky strukturováno, proloženo myšlenkovými mapami, praktickými schématy, tabulkami a boxy se zajímavostmi a perličkami. Důležité pojmy jsou zvýrazněny a doplněny o příklady z praxe či běžného života středoškolských studentů a studentek. Kapitoly začínají aktivizační úlohou, která je zaměřena na probírané téma nebo připomenutí známého. Je doplněna otázkou na mezipředmětové vztahy, kulturní povědomí nebo posílení komunikačních kompetencí a mediální gramotnosti. Do kapitol jsou průběžně zařazeny úlohy na ukotvení a propojení poznatků. Obsah: JAZYK Obecný výklad o jazyce Zvuková stránka jazyka Grafická stránka jazyka Slovní zásoba Tvoření slov Tvarosloví Skladba SLOH Nauka o slohu Text a jeho struktura Text a informace Slohové postupy Styl projevů mluvených a písemných Styl prostěsdělovací Styl administrativní Styl publicistický Styl odborný Styl umělecký Styl řečnický KOMUNIKACE Základy mezilidské komunikace Komunikační situace a strategie Komunikace na pracovišti Komunikace interkulturní Komunikace masová, manipulace a fake news Reklama Opakovací test PŘÍLOHY Slovníček jazykovědných pojmů Souhrn gramatiky Souhrnná gramatická cvičení Příprava k maturitě Formální zásady při psaní textů Klíč ke cvičením Rejstřík Seznam doporučené odborné literatury
Objev podobné jako Český jazyk pro SOŠ - učebnice
Český jazyk pro 5. ročník základní školy: Učebnice (978-80-7358-071-1)
Kniha - autor Miluše Horáčková; P. Hudáčková; Jaromír Košťák, 124 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace v neotřelé grafické podobě navazuje na koncepci učebnice 4. ročníku. Učebnicí provází šest dětských postav, které jsou žákům blízké svým vyjadřováním i způsobem uvažování. Prostřednictvím učebnice si žáci nenásilnou formou osvojí veškeré učivo požadované závaznými vzdělávacími programy; zahrnuto je i učivo rozšiřující. Východiskem výkladu i cvičení jsou poutavé texty z nejrůznějších oborů, které přinášejí řadu zajímavých poznatků a podněcují zájem o další vědní disciplíny (dějepis, literární výchova, vlastivěda, botanika, …). Zařazeny jsou i propracované slohové oddíly rozvíjející schopnost písemné i ústní komunikace a porozumění textům různých žánrů a forem. V Průvodci pro učitele jsou k učebnicové sadě navrženy a podrobně popsány čtyři projekty reflektující průřezová témata S doložkou MŠMT
Objev podobné jako Český jazyk pro 5. ročník základní školy: Učebnice (978-80-7358-071-1)
Český jazyk pro 4. ročník základní školy: učebnice (978-80-7358-039-1)
Kniha - autor P. Grünhutová; Lenka Hubeňáková; P. Humpolíková; Vladimír Volf, 136 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Poutavá barevná učebnice českého jazyka, která navazuje na koncepci zpracování učebnice 2. a 3. ročníku, součástí učebnice je postupně se rozvíjející příběh, v němž vystupují již známé postavy skřítků, kouzelník a děti. Učebnice umožňuje osvojení si učiva prostřednictvím zajímavých dobrodružných textů různých forem, žánrů, typů, různého rozsahu a náročnosti, velkého množství různorodých úkolů, zábavných cvičení a názorných i vtipných obrázků. Do učebnice byly zařazeny také slohové oddíly, které napomáhají rozvoji komunikačních dovedností, získání základních návyků a dovedností spojených s psaním základních textů (dopis, blahopřání), podporují skupinovou práci, navozují mj. běžné situace, s nimiž se děti tohoto věku mohou setkat (telefonování, pomoc ostatním) a procvičují schopnosti orientovat se v nich, souvisle a plynule se v nich vyjadřovat.
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. ročník základní školy: učebnice (978-80-7358-039-1)
Český jazyk 1 pro SŠ - učebnice - Jaroslav Kalužík
Nová učebnice Vám chce nabídnout nejen moderní a atraktivní vzhled, ale především ukázky textů z různých oborů i období, srozumitelné výklady a podněty k přemýšlení o tom, jaká vlastně čeština je. Celkem 72 stran obsahu pro 1. ročník SŠ je rozděleno na dvě hlavní části (Jazykové vzdělávání a Slohové vzdělávání) a 17 kapitol. Učebnici doplňuje pracovní sešit určený k procvičování probraného učiva. Učebnice byla sestavena odbornými pedagogy na základě jejich zkušenosti s výukou na středních odborných školách a gymnáziích. Celkem 72 stran obsahu je rozděleno na dvě hlavní části, které jsou doplněny seznamem odborné literatury a rejstříkem pojmů. Moderní a plnobarevný design podporuje motivaci a kreativitu studentů. Texty doprovázejí barevné fotografie, kresby a mapky. V každé kapitole je graficky odlišené nadstandardní učivo, za tematickými celky je shrnutí a opakování učiva. Výklad učební látky je doplněn zajímavostmi, otázkami a úkoly, i s ohledem na mezipředmětové vztahy. Obsah: I. JAZYKOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ 1. Úvod do studia jazyka 2. Jazykové příručky a práce s nimi Shrnutí a opakování 1. až 2. kapitoly 3. Čeština a příbuzné jazyky 4. Útvary národního jazyka Shrnutí a opakování 3. až 4. kapitoly 5. Úvod do fonetiky 6. Vývoj českého pravopisu Shrnutí a opakování 5. až 6. kapitoly 7. Písmo Shrnutí a opakování 7. kapitoly 8. Vybrané kapitoly z pravopisu 9. Interpunkce ve větě jednoduché 10. Interpunkce v souvětí Shrnutí a opakování 8. až 10. kapitoly II. SLOHOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ 1. Komunikační situace 2. Základy stylistiky Shrnutí a opakování 1. až 2. kapitoly 3. Funkční styly 4. Slohové postupy a slohové útvary Shrnutí a opakování 3. až 4. kapitoly 5. Slohové útvary prostěsdělovací 6. Dopisy 7. Vypravování Shrnutí a opakování 5. až 7. kapitoly Odborná literatura Rejstřík pojmů
Objev podobné jako Český jazyk 1 pro SŠ - učebnice - Jaroslav Kalužík
Český jazyk 5 Učebnice (978-80-7489-777-1)
Kniha - autor Gabriela Babušová; Jaroslava Kosová; Veronika Nespěšná, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice nové generace pro 5. ročník efektivně propojuje přehledný výklad jazykového učiva s intenzivním rozvíjením komunikačních dovedností. Vhodně podporuje čtení s porozuměním a vede žáky k co největšímu zapojení do výuky. Učebnice staví na pestrém procvičování a užívá originální didaktické texty, které kromě bohatého jazykového materiálu přinášejí živá témata současného světa.
Objev podobné jako Český jazyk 5 Učebnice (978-80-7489-777-1)
Český jazyk a komunikace pro SŠ - 1.díl (učebnice)
Přehledná a poutavá učebnice přinášející základní informace o jazyce (obecné poučení o jazyce, hláskosloví), slohu (slohové postupy) a komunikaci (mezilidská komunikace) a řadu doplňujících zajímavostí, které tyto informace zasazují do širokých souvislostí a každodenního života.
Objev podobné jako Český jazyk a komunikace pro SŠ - 1.díl (učebnice)
Český jazyk 9: Hybridní učebnice (978-80-7489-694-1)
Kniha - autor Zdeňka Krausová; Martina Pašková; Jana Vaňková, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Hybridní verze učebnice nové generace je prostřednictvím QR kódů rozšířena o pestrou nabídku online materiálů zdarma, díky kterým budou hodiny českého jazyka ještě zajímavější a pro žáky inspirativní. V učebnici 9. ročníku je věnován velký prostor opakování a procvičování a obsahuje moderní texty orientované na rozvíjení komunikačních kompetencí žáků.
Objev podobné jako Český jazyk 9: Hybridní učebnice (978-80-7489-694-1)
Český jazyk pro ZŠ 9, učebnice - Eva Hošnová
Výklad učiva vychází z popisu jazykových jevů a zároveň důsledně přihlíží i k jejich funkci v komunikátech různého funkčněstylového zaměření. Látka je do jednotlivých oddílů rozvržena podle jednotlivých jazykových rovin, zvlášť je vyčleněno učivo o slohu a komunikaci. Učebnice poskytuje vhodný materiál k rozvíjení potřebných kompetencí – kompetencí k učení, k řešení problémů, kompetencí komunikativních, sociálních a personálních, občanských a pracovních. Pro každý ročník je určena jedna učebnice, jeden pracovní sešit a metodická příručka pro učitele, v níž učitelé najdou také řešení všech cvičení z učebnice i pracovního sešitu. Obsah učiva: vývoj českého jazyka, zvuková stránka jazyka, nauka o slově, tvarosloví, skladba větná a textová, sloh a komunikace. 2., aktualizované vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro ZŠ 9, učebnice - Eva Hošnová
Český jazyk pro ZŠ 7, učebnice - Eva Hošnová
Výklad učiva vychází z popisu jazykových jevů a zároveň důsledně přihlíží i k jejich funkci v komunikátech různého funkčněstylového zaměření. Látka je do jednotlivých oddílů rozvržena podle jednotlivých jazykových rovin, zvlášť je vyčleněno učivo o slohu a komunikaci. Učebnice poskytuje vhodný materiál k rozvíjení potřebných kompetencí – kompetencí k učení, k řešení problémů, kompetencí komunikativních, sociálních a personálních, občanských a pracovních. Pro každý ročník je určena jedna učebnice, jeden pracovní sešit a metodická příručka pro učitele, v níž učitelé najdou také řešení všech cvičení z učebnice i pracovního sešitu. Obsah učiva: tvarosloví, pravopis, nauka o slově, skladba větná a textová, sloh a komunikace. Metodická příručka ke stažení zde.
Objev podobné jako Český jazyk pro ZŠ 7, učebnice - Eva Hošnová
Český jazyk pro ZŠ 8, učebnice - Eva Hošnová
Výklad učiva vychází z popisu jazykových jevů a zároveň důsledně přihlíží i k jejich funkci v komunikátech různého funkčněstylového zaměření. Látka je do jednotlivých oddílů rozvržena podle jednotlivých jazykových rovin, zvlášť je vyčleněno učivo o slohu a komunikaci. Učebnice poskytuje vhodný materiál k rozvíjení potřebných kompetencí – kompetencí k učení, k řešení problémů, kompetencí komunikativních, sociálních a personálních, občanských a pracovních. Pro každý ročník je určena jedna učebnice, jeden pracovní sešit a metodická příručka pro učitele, v níž učitelé najdou také řešení všech cvičení z učebnice i pracovního sešitu. Obsah učiva: nauka o slově, tvarosloví, skladba větná a textová, sloh a komunikace. Metodická příručka ke stažení zdarma zde.
Objev podobné jako Český jazyk pro ZŠ 8, učebnice - Eva Hošnová
Český jazyk pro ZŠ 6, učebnice - Eva Hošnová
Výklad učiva vychází z popisu jazykových jevů a zároveň důsledně přihlíží i k jejich funkci v komunikátech různého funkčněstylového zaměření. Látka je do jednotlivých oddílů rozvržena podle jednotlivých jazykových rovin, zvlášť je vyčleněno učivo o slohu a komunikaci. Učebnice poskytuje vhodný materiál k rozvíjení potřebných kompetencí – kompetencí k učení, k řešení problémů, kompetencí komunikativních, sociálních a personálních, občanských a pracovních. Pro každý ročník je určena jedna učebnice, jeden pracovní sešit a metodická příručka pro učitele, v níž učitelé najdou také řešení všech cvičení z učebnice i pracovního sešitu. Obsah učiva: jazyk a jeho útvary, zvuková stránka jazyka, nauka o slově, tvarosloví, skladba, sloh a komunikace. Metodická příručka ke stažení zdarma zde.
Objev podobné jako Český jazyk pro ZŠ 6, učebnice - Eva Hošnová
Český jazyk 7 učebnice
7-55 Učebnice má udělenu schvalovací doložku MŠMT. Připravujeme novou učebnici, která je další v řadě učebnic vydávaných v souladu s RVP ZV, navazuje svým uspořádáním na učebnici 6. ročníku. Je rozdělena na kapitoly věnované tvarosloví, pravopisu, významu slova a nauce o slovní zásobě, skladbě i slohu a komunikaci. Každá kapitola obsahuje teorii učební látky i dostatečné množství cvičení, pomocí nichž si žáci nejen zopakují jazykové vědomosti a dovednosti, ale především si upevní i nové učivo. Navíc jsou zde pravidelně zařazovány testy a jazykové rozbory, které přispívají k cyklickému opakování učiva. Obdobně jako v učebnici pro 6. ročník je i zde brán zřetel na mezipředmětové vztahy, průřezová témata a skupinovou práci.
Objev podobné jako Český jazyk 7 učebnice
Český jazyk 8 (učebnice)
8-55 Učebnice pro 8. ročník je koncipována v souladu s RVP ZV a svým uspořádáním navazuje na již vydané učebnice pro 6. a 7. ročník. Každá kapitola obsahuje jak teorii učební látky, tak i dostatečné množství cvičení, pomocí nichž si žáci nejen zopakují jazykové vědomosti a dovednosti, ale především si upevní i nové učivo. Navíc jsou zde pravidelně zařazovány testy a jazykové rozbory, které přispívají k cyklickému opakování učiva. Je zde brán zřetel na mezipředmětové vztahy, průřezová témata, skupinovou práci a klíčové pojmy v angličtině a němčině.
Objev podobné jako Český jazyk 8 (učebnice)
Český jazyk 6 (učebnice)
6-55 Učebnice je rozdělena na kapitoly věnované úvodnímu výkladu o českém jazyce, zvukové stránce jazyka, tvoření slov a slovotvorbě, tvarosloví, skladbě a slohu. Každá kapitola obsahuje dostatečné množství cvičení, pomocí kterých si žáci proberou a upevní nové učivo. Do učebnice jsou navíc pravidelně zařazeny jazykové rozbory, které přispívají k cyklickému opakování učební látky, mezipředmětové vztahy, průřezová témata, skupinové práce a klíčové pojmy v angličtině a němčině.
Objev podobné jako Český jazyk 6 (učebnice)
Český jazyk 3 pro SŠ učebnice (978-80-7238-913-1)
Kniha - autor Věra Martínková, 256 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Stavba učebnice odpovídá osnovám pro 3. ročník SŠ a RVP. Učebnice je rozdělena na 2 části - Sloh a Jazyk. Slohová část obsahuje poučení o dialogu, diskusi, polemice, interview, rozhovoru, besedě, úvaze, kritice, recenzi a útvarech publicistického stylu. Jazyková část informuje o slovech ohebných a neohebných, tvarosloví, přináší i obecné poučení o jazyce, všestranné jazykové rozhovory a diktáty a řadu otázek, námětů, cvičení a úkolů.
Objev podobné jako Český jazyk 3 pro SŠ učebnice (978-80-7238-913-1)
Český jazyk pro 2. r. ZŠ, učebnice - Eva Hošnová
Učebnice je první z řady učebnic pro výuku českého jazyka ve 2.–5. ročníku ZŠ. Obsahuje prvky vedoucí k dosažení všech klíčových kompetencí včetně kompetencí sociálních a personálních, občanských i kompetence k řešení problémů. Kromě jazykového učiva je v učebnici kladen velký důraz na rozvoj komunikačních dovedností. V učebnici je propojena jazyková, komunikační a slohová výchova – prvky slohu jsou obsaženy i v jazykových kapitolách a naopak. Ve zjednodušené podobě nechybějí ani prvky mediální výchovy. K učebnici je vydán pracovní sešit. Obsah: abeceda, věta, slovo, slabika, hlásky, vlastní jména, písmeno ě“, souhlásky na konci slova, věta jednoduchá a souvětí
Objev podobné jako Český jazyk pro 2. r. ZŠ, učebnice - Eva Hošnová
Český jazyk pro 3. r. SŠ, učebnice - Marie Čechová
Třetí díl ze čtyřdílného kompletu učebnic, který si klade za úkol především zdokonalovat schopnost žáků kultivovaně komunikovat, aniž by bylo potlačeno jazykové učivo. K tomu slouží cvičení, která v učebnicích převládají nad výklady. 2. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 3. r. SŠ, učebnice - Marie Čechová
Český jazyk pro 2. r. SŠ, učebnice - Marie Čechová
Druhý díl ze čtyřdílného kompletu učebnic, který si klade za úkol především zdokonalovat schopnost žáků kultivovaně komunikovat, aniž by bylo potlačeno jazykové učivo. K tomu slouží cvičení, která v učebnicích převládají nad výklady. 3. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 2. r. SŠ, učebnice - Marie Čechová
Český jazyk pro SOŠ a SOU - Učebnice - Ivo Martinec
Moderní, komplexně zpracovaná učebnice středoškolské češtiny. Zahrnuje všechny složky předmětu mluvnice, komunikace a sloh. Moderní učebnice vhodná pro všechny typy středních odborných škol a odborných učilišť je zpracována s ohledem na současné vyučovací trendy. Jednosvazková publikace zahrnuje učivo probírané během celého středoškolského studia. Pokrývá jazykovou část předmětu i část komunikace a sloh, koncepčně rozdělené do jednotlivých tematicky uspořádaných celků (Obecné poznatky o jazyce, Český jazyk v mluvené a psané podobě, Slovní zásoba češtiny, Tvarosloví českého jazyka, Skladba českého jazyka, Tvorba a analýza textu, Český jazyk v současné společnosti). Ty se dále dělí na kapitoly s jednotnou strukturou: teorie, řešené úlohy a cvičení. Tištěná učebnice Český jazyk pro SOŠ a SOU: je moderní, komplexně zpracovaná učebnice středoškolské češtiny postačí na všechny roky středoškolského studia zahrnuje všechny složky předmětu mluvnice, komunikace a sloh má jednotnou strukturu všech kapitol (teorie, řešené úlohy, cvičení) je vhodná pro výuku na všech typech středních škol zejména s nehumanitním zaměřením orientuje se na takové poznatky, které budou studenti využívat i v osobním a pracovním životě mimo školu je vhodná pro přípravu ke státní maturitě
Objev podobné jako Český jazyk pro SOŠ a SOU - Učebnice - Ivo Martinec
Český jazyk pro 2. r. gymnázií, učebnice - Jiří Kostečka
Druhá ze souboru čtyř prakticky pojatých učebnic s množstvím cvičení a úkolů. Autor systematicky vede žáky k osvojování klíčových kompetencí v oblasti jazykového systému a praktické stylistiky. Učebnice tak rozvíjejí abstraktní myšlení středoškoláků, stejně jako dovednost formulovat smysluplné a stylizačně přiměřené slohové útvary. Zároveň připravují žáky ke zvládnutí maturitní zkoušky. Učebnice jsou doplněny metodickými příručkami pro učitele, které obsahují řešení všech cvičení. Obsah: nauka o slovní zásobě, nauka o tvoření slov, pravopis, nauka o slohu – publicistický styl, tvarosloví, česká jazykověda v 19. stol. a na počátku 20. stol., Jan Gebauer. 2. upravené vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 2. r. gymnázií, učebnice - Jiří Kostečka
Český jazyk pro 5. r. ZŠ, učebnice - Eva Hošnová
Učebnice je čtvrtou z řady učebnic pro výuku českého jazyka ve 2.–5. ročníku ZŠ. Obsahuje prvky vedoucí k dosažení všech klíčových kompetencí včetně kompetencí sociálních a personálních, občanských i kompetence k řešení problémů. Kromě jazykového učiva je v učebnici kladen velký důraz na rozvoj komunikačních dovedností. V učebnici je propojena jazyková, komunikační a slohová výchova – prvky slohu jsou obsaženy i v jazykovýchkapitolách a naopak. Ve zjednodušené podobě nechybějí ani prvky mediální výchovy. K učebnici je vydán pracovní sešit. Obsah: tvoření slov a jejich stavba, vyjmenovaná slova, slovní druhy, podstatná jména, přídavná jména, zájmena, číslovky, slovesa, věta, přísudek a podmět, souvětí, přímá a nepřímá řeč.
Objev podobné jako Český jazyk pro 5. r. ZŠ, učebnice - Eva Hošnová
Český jazyk pro 4. r. gymnázií, učebnice - Jiří Kostečka
Čtvrtá ze souboru čtyř prakticky pojatých učebnic s množstvím cvičení a úkolů. Autor systematicky vede žáky k osvojování klíčových kompetencí v oblasti jazykového systému a praktické stylistiky. Učebnice tak rozvíjejí abstraktní myšlení středoškoláků, stejně jako dovednost formulovat smysluplné a stylizačně přiměřené slohové útvary. Zároveň připravují žáky ke zvládnutí maturitní zkoušky. Učebnice jsou doplněny metodickými příručkami pro učitele, které obsahují řešení všech cvičení. Obsah: vybrané kapitoly z obecné jazykovědy, historický vývoj češtiny, česká jazykověda v 1. pol. 20. stol., Bohuslav Havránek, nauka o slohu, administrativní styl, umělecký styl, řečnický styl, kapitoly z nauky o komunikaci, česká jazykověda od 2. pol. 20. stol. do současnosti, Vladimír Šmilauer, souhrnné opakování a procvičování. 2. upravené vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. r. gymnázií, učebnice - Jiří Kostečka
Český jazyk pro 4. r. SŠ, učebnice - Marie Čechová
Čtvrtý díl ze čtyřdílného kompletu učebnic, který si klade za úkol především zdokonalovat schopnost žáků kultivovaně komunikovat, aniž by bylo potlačeno jazykové učivo. K tomu slouží cvičení, která v učebnicích převládají nad výklady. 2. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. r. SŠ, učebnice - Marie Čechová
Český jazyk pro 3. r. ZŠ, učebnice - Eva Hošnová
Učebnice je druhou z řady učebnic pro výuku českého jazyka ve 2.–5. ročníku ZŠ. Obsahuje prvky vedoucí k dosažení všech klíčových kompetencí včetně kompetencí sociálních a personálních, občanských i kompetence k řešení problémů. Kromě jazykového učiva je v učebnici kladen velký důraz na rozvoj komunikačních dovedností. V učebnici je propojena jazyková, komunikační a slohová výchova – prvky slohu jsou obsaženy i v jazykovýchkapitolách a naopak. Ve zjednodušené podobě nechybějí ani prvky mediální výchovy. K učebnici je vydán pracovní sešit. Obsah: tvary slov a slova příbuzná, souhlásky uvnitř slov, řazení slov podle abecedy, písmena označující pravopisně obojetné souhlásky, slovo a skutečnost, slovní druhy, podstatná jména, slovesa, věta a souvětí.
Objev podobné jako Český jazyk pro 3. r. ZŠ, učebnice - Eva Hošnová
Český jazyk pro 4. r. ZŠ, učebnice - Eva Hošnová
Učebnice je třetí z řady učebnic pro výuku českého jazyka ve 2.–5. ročníku ZŠ. Obsahuje prvky vedoucí k dosažení všech klíčových kompetencí včetně kompetencí sociálních a personálních, občanských i kompetence k řešení problémů. Kromě jazykového učiva je v učebnici kladen velký důraz na rozvoj komunikačních dovedností. V učebnici je propojena jazyková, komunikační a slohová výchova – prvky slohu jsou obsaženy i v jazykovýchkapitolách a naopak. Ve zjednodušené podobě nechybějí ani prvky mediální výchovy. K učebnici je vydán pracovní sešit. Obsah: nauka o slově, pravopis, vyjmenovaná slova, slovní druhy, podstatná jména a jejich skloňování, slovesa, stavba věty, souvětí a jeho stavba, přímá a nepřímá řeč.
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. r. ZŠ, učebnice - Eva Hošnová
Český jazyk pro 3. r. gymnázií, učebnice - Jiří Kostečka
Třetí ze souboru čtyř prakticky pojatých učebnic s množstvím cvičení a úkolů. Autor systematicky vede žáky k osvojování klíčových kompetencí v oblasti jazykového systému a praktické stylistiky. Učebnice tak rozvíjejí abstraktní myšlení středoškoláků, stejně jako dovednost formulovat smysluplné a stylizačně přiměřené slohové útvary. Zároveň připravují žáky ke zvládnutí maturitní zkoušky. Učebnice jsou doplněny metodickými příručkami pro učitele, které obsahují řešení všech cvičení. Obsah: nauka o větě a souvětí, pravopis, česká jazykověda v 1. pol. 20. stol., Bedřich Hrozný, nauka o slohu, česká jazykověda v 1. pol. 20. stol., Pražský lingvistický kroužek, Vilém Mathesius. 2. upravené vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 3. r. gymnázií, učebnice - Jiří Kostečka
Český jazyk pro 6. ročník Učebnice (978-80-7600-161-9)
Kniha - česky Učebnice je rozdělena na kapitoly věnované úvodnímu výkladu o českém jazyce, zvukové stránce jazyka, tvoření slov a slovotvorbě, tvarosloví, skladbě a slohu. Každá kapitola obsahuje dostatečné množství cvičení, pomocí kterých si žáci proberou a upevní nové učivo. Do učebnice jsou navíc pravidelně zařazeny jazykové rozbory, které přispívají k cyklickému opakování učební látky, mezipředmětové vztahy, průřezová témata, skupinové práce a klíčové pojmy v angličtině a němčině.
Objev podobné jako Český jazyk pro 6. ročník Učebnice (978-80-7600-161-9)
Český jazyk 3 (učebnice) - nová řada
3-55 K nové učebnici patří dva nové pracovní sešity (katalogová čísla 3-65 a 3-66). Učebnice a pracovní sešity umožňují naplnění všech očekávaných výstupů v předmětu český jazyk ve 3. ročníku, navzájem se prolíná výuka psaní a čtení s činnostmi komunikačního charakteru. Všechny kompetence vymezené RVP jsou smysluplně naplňovány. Projekt učebnice je postaven tak, že nabízí obraz světa, v němž se dítě pohybuje: vztahy v rodině, každodenní životní situace, dítě s handicapem. Učivem žáky provází kamarádi Anička a Petr spolu s nezbednou fretkou Rózinkou, kteří společně odhalují poznatky o českém jazyce. Přirozenou formou jsou tak naplňována průřezová témata osobnostní a sociální výchovy. Výkladová část mluvnického učiva je vedena od cvičení navozující probíranou látku přes formulaci jednoduché poučky k následnému procvičení. Činnosti a informace jsou přitom vyvážené a odpovídají předpokládaným schopnostem žáků, když zjednodušení nutná vzhledem k věku žáků nedeformují odbornou správnost výkladu. Mluvnické učivo je navíc funkčně propojeno se slohem. Učebnice se vyznačuje velkým množstvím ilustrací, systematickým barevným odlišení podstatných informací a užitím piktogramů usnadňujících orientaci. Všechny grafické prvky souvisejí s textem a jsou do něj přirozeně začleněny. Na úvod je v učebnici zařazeno opakování učiva z druhého ročníku – věta, slovo, slabika, hláska, abeceda, psaní u/ú/ů, tvrdé a měkké slabiky, psaní skupin dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě a souhlásek uvnitř a na konci slov. Dále je zařazena kapitola Nauka o slově a významu slov a Hláskosloví a výslovnost. Učivo psaní i,í/y,ý po obojetných souhláskách je rozděleno na dvě části a proloženo učivem o slovních druzích a podstatných jménech včetně určování jejich mluvnických kategorií. V závěru učebnice je zařazena kapitola o větě jednoduché a souvětí, kdy mají již žáci dostatek zkušeností s určováním slovních druhů, poznají spojky a jejich znalosti o podstatných jménech a slovesech byly rozšířeny. V učebnici jsou průběžně zařazována slohová cvičení, která procvičují různými způsoby nejen základní slohové útvary, jako je vypravování a popis, ale také běžné komunikační slohové dovednosti, např.: pozdrav, představení se, telefonický rozhovor, psaní adresy, jednoduchého pozdravu či přání, pozvánky apod. Učebnice také rozvíjí žákovské dovednosti v oblasti čtenářské gramotnosti a podporuje čtení s porozuměním. Základní učivo je jednoduše shrnuto v poučkách a tabulkách pro jeho přehlednost. Je také dbáno na průběžné opakování a upevňování již probraného učiva. Učebnice dává prostor individuálnímu rozvoji žáků zařazováním obtížnějších úkolů. Zároveň podporuje spolupráci a vzájemnou komunikaci žáků náměty na práci ve dvojicích či skupinách. Je dbáno také na mezipředmětové vazby. Protože učebnice tvoří celek s pracovními sešity a písankami, jsou v učebnici na každé straně vyznačeny odkazy na vhodné strany konkrétního pracovního sešitu. V případě písanek, které slouží primárně k nácviku psaní, jsou obsaženy pouze vybrané odkazy. (V učebnici probírané gramatické jevy se pak dále s odstupem v písankami prolínají už bez uvedení konkrétních odkazů).
Objev podobné jako Český jazyk 3 (učebnice) - nová řada
Český jazyk 2 - učebnice - nová edice
Učebnici sestavili odborní pedagogové na základě svých zkušeností svýukouna1. stupni ZŠ. Učivo je probíráno hravou a zábavnou formou; výklad a procvičování doplňují rébusy, křížovky a hry. Každý tematický celek je zakončen opakováním probrané látky. Moderní a plnobarevný design podporuje motivaci a kreativitu žáků. Texty doprovázejí barevné ilustrace. Na konci učebnice najdete také souhrnné opakování a soubor diktátů. Upozornění: Tituly "Český jazyk 2 učebnice - nová edice" objednávejte s titulem "Český jazyk 2 pracovní sešit - nová edice 1. a 2. díl" a "Hravá písanka pro 2. ročník ZŠ - nová edice 1. a 2. díl". Tituly bez označení "nová edice" jsou součástí jiné ediční řady. V souladu s RVP ZV NOVÁ EDICE Vylepšená grafika s důrazem na jednoduchost, přehlednost a zapamatovatelnost Spousta opakování, souhrnná opakování a soubor diktátů Množství cvičení doprovázejí barevné ilustrace, které rozvíjejí představivost žáků Všechny učebnice doprovází Ema a Tom Pracovní sešit rozšiřuje probrané učivo z učebnice Hravá čeština 2 - nová edice Učivo je probíráno hravou a zábavnou formou Hravé úlohy, doplňovačky, rébusy, spojovačky, omalovánky a komiksy Důraz na mezipředmětové vztahy - cvičení propojena s Matematikou a Prvoukou Celkem 120 stran je přehledně rozděleno do 11 hlavních témat: 1. Škola Úvod Opakování učiva 1. ročníku 2. Můj domov O větách Vyprávění podle obrázkové osnovy 3. Rodina a kamarádi Druhy vět Pořádek vět v příběhu (sloh) 4. Život na podzim Abeceda a písmo Rozhovor 5. Knížka jako kamarád Slovo a slovní význam Přísloví 6. Zimní zvyky a obyčeje Rozdělení hlásek Vyprávění podle osnovy (sloh) 7. Sportování v zimě Psaní „y/ý“ po tvrdých souhláskách Psaní „i/í“ po měkkých souhláskách 8. Ve společnosti Psaní „dy/di“, „ty/ti“, „ny/ni“ Komiks (sloh) 9. Zvyky a obyčeje na jaře Tvary slov, slovo příbuzné Párové souhlásky Popis zvířete (sloh) Velikonoce (sloh) 10. Dobrodružství v přírodě Popis postavy (sloh) Slovní druhy Popis pracovního postupu (sloh) 11.Výlety Psaní velkých písmen Vlastní názor (sloh) Věta jednoduchá a souvětí Dopis (sloh) Souhrnné opakování Rébusy a hrátky se slovy Diktáty Seznam použité literatury
Objev podobné jako Český jazyk 2 - učebnice - nová edice
Český jazyk 3 - učebnice - nová edice
Učebnici sestavili odborní pedagogové na základě svých zkušeností s výukou na 1. stupni ZŠ. Učivo je probíráno hravou a zábavnou formou; výklad a procvičování doplňují rébusy, křížovky a hry. Každý tematický celek je zakončen opakováním probrané látky. Moderní a plnobarevný design podporuje motivaci a kreativitu žáků. Texty doprovázejí barevné ilustrace. Na konci učebnice najdete také souhrnné opakování a soubor diktátů. Všechny učebnice provází Ema a Tom, malí hrdinové blízcí světu dětí. Jsou dětem inspirací a ti s nimi prožívají různá zajímavá dobrodružství - až do pátého ročníku. Vylepšená grafika s důrazem na jednoduchost, přehlednost a zapamatovatelnost Spousta opakování, souhrnná opakování a soubor diktátů Množství cvičení doprovázejí barevné ilustrace, které rozvíjejí představivost žáků Všechny učebnice doprovází Ema a Tom Pracovní sešit rozšiřuje probrané učivo z učebnice Hravý český jazyk 3 - nová edice Učivo je probíráno hravou a zábavnou formou Hravé úlohy, doplňovačky, rébusy, spojovačky, omalovánky a komiksy Důraz na mezipředmětové vztahy - cvičení propojena s Matematikou a Prvoukou
Objev podobné jako Český jazyk 3 - učebnice - nová edice
Český jazyk – učebnice pro 5. ročník
Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné vysvětlování jazykových pojmů jazykem odpovídajícím rozumovým předpokladům žáků 1. stupně. V tom jsme se inspirovali i pojetím učebnic před školskou reformou v roce 1976, kdy bylo běžné, že si děti na prvním stupni osvojovaly jazykové učivo již ve škole a nikoli doma samostudiem. Obsah učiva je v celé řadě uspořádán tak, aby nejobtížnější gramatické jevy byly probrány v prvních čtyřech měsících, a bylo tak dostatek prostoru pro jejich procvičování v průběhu zbytku školního roku. Neb už naši dávní učitelé své zkušenosti shrnovali do věty: „Důležité učivo se musí naučit do Vánoc, jakmile rozkvetou kaštany, je se školou konec.“ Zároveň obsahuje spoustu přiměřeně dlouhých textů, v nichž jsou integrovány právě probírané gramatické jevy s návodnými otázkami sloužícími mj. k rozvoji slovní zásoby i poznávání okolního světa. Za největší přednost učebnice považujeme skutečnost, že v ní gramatické jevy nejsou jen popsány, jak je dnes zvykem ve většině učebnic, ale obsahuje návody, jak se s gramatickým jevem správně vypořádat a zároveň umožňuje dospělé osobě tyto postupy jednoduše kontrolovat. Barvy nejsou používány k vyjádření obtížnosti či důležitosti cvičení, ale pomáhají k jeho pochopení. Proto například červenou barvu používáme vždy k označení tvrdých slabik/souhlásek, modrou k označení měkkých, … Vycházíme tak z dlouholetých a fungujících zkušeností z práce s dětmi se specifickými poruchami učení, které však efektivně pomáhají všem. Stejně tak abstraktní obrázky slouží dnešním dětem k rozvoji kreativity a k rozvoji slovní zásoby. Ve dvou pracovních sešitech (pro každé pololetí jeden) najdete i mnoho materiálu na rozstříhání, putování po cestách a nalepování. Schválilo MŠMT čj. MSMT-9384/2018 dne 19. července 2018 k zařazení do seznamu učebnic pro základní vzdělávání jako součást ucelené řady učebnic pro vzdělávací obor Český jazyk a literatura, 1. - 5. ročník, s dobou platnosti šest let.
Objev podobné jako Český jazyk – učebnice pro 5. ročník
Český jazyk 2 pro SŠ - učebnice
Nová učebnice Vám chce nabídnout nejen moderní a atraktivní vzhled, ale především ukázky textů z různých oborů i období, srozumitelné výklady a podněty k přemýšlení o tom, jaká vlastně čeština je. Celkem 88 stran obsahu pro 2. ročník SŠ je rozděleno na dvě hlavní části (Jazykové vzdělávání a Slohové vzdělávání) a 5 kapitol. Učebnici doplňuje pracovní sešit určený k procvičování probraného učiva. Učebnice byla sestavena odbornými pedagogy na základě jejich zkušenosti s výukou na středních odborných školách a gymnáziích. Celkem 88 stran obsahu je rozděleno na dvě hlavní části, které jsou doplněny seznamem odborné literatury a rejstříkem pojmů. Moderní a plnobarevný design podporuje motivaci a kreativitu studentů. Texty doprovázejí barevné fotografie, kresby a mapky. V každé kapitole je graficky odlišené nadstandardní učivo, za tematickými celky je shrnutí a opakování učiva. Výklad učební látky je doplněn zajímavostmi, otázkami a úkoly, i s ohledem na mezipředmětové vztahy. Obsah: Opakování – základní pojmy I. JAZYKOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ 1. Nauka o slovní zásobě (lexikologie) Slovo Význam slova Shrnutí a opakování Slovní zásoba Vývoj slovní zásoby Vrstvy slovní zásoby Shrnutí a opakování Tvoření nových slov Frazeologie Shrnutí a opakování 2. Tvarosloví Slovní druhy Gramatické kategorie jmen Skloňování podstatných jmen Přídavná jména Zájmena Číslovky Shrnutí a opakování Slovesa Neohebné druhy slov Shrnutí a opakování 3. Zdokonalování pravopisu II. SLOHOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ 1. Odborný styl 2. Administrativní styl 3. Útvary používané v souvislosti s přijetím do zaměstnání Shrnutí a opakování 4. Popis Statický popis Popis osoby Shrnutí a opakování Dynamický popis Líčení Popis odborný 5. Charakteristika Shrnutí a opakování Odborná literatura Rejstřík pojmů
Objev podobné jako Český jazyk 2 pro SŠ - učebnice
Český jazyk 5 (učebnice) - nová řada
5-75 Nová učebnice Český jazyk 5 je zpracována v souladu s RVP ZV. Doplňují ji pracovní sešity Český jazyk 5, 1. a 2. díl (kódy 5-76, 5-77). Učebnice obsahuje opakování a další procvičení učiva z předešlých ročníků. Dále rozvíjí učivo o přídavných jménech, zájmenech, číslovkách, slovesech a příslovcích. Také kapitola Stavba věty je rozšířena o další učivo o větných členech a shodě přísudku s podmětem. V učebnici je zařazeno také učivo označené jako rozšiřující. Slouží k seznámení a prohloubení probíraného učiva, není však pro vyučující závazné, ani žáci by z něj neměli být hodnoceni. Texty a práce s nimi rozvíjejí čtenářskou gramotnost a čtení s porozuměním. Učivo je cyklicky procvičováno a opakováno různými typy úkolů, cvičení a didaktických her. Žáci se při plnění řady úkolů učí pracovat s přehledy či tabulkami vztahujícími se k danému učivu. Na mnoha místech učebnice navozuje práci dvojic či skupin, a učí tak žáky týmové práci. V učebnici jsou zařazeny také úkoly, které vedou k práci s dalšími zdroji informací. Mezipředmětově je učivo propojeno s přírodovědou, vlastivědou i dalšími předměty, čímž umožňuje pracovat ve větších celcích, než je vyučovací hodina, vytvářet projekty, zařazovat aktivní metody práce.
Objev podobné jako Český jazyk 5 (učebnice) - nová řada
Český jazyk 4 (učebnice) - NOVÁ ŘADA
4-75 Připravili jsme novou učebnici Český jazyk 4, která je zpracována v souladu s RVP ZV. Doplňují ji pracovní sešity Český jazyk 4, 1. a 2. díl (4-76, 4-77). Učebnice obsahuje učivo 4. ročníku (nauka o slově a jeho stavba, vyjmenovaná slova – prohloubení učiva, slovní druhy, pravopis koncovek podstatných jmen, shoda podmětu s přísudkem). Texty a práce s nimi rozvíjejí čtenářskou gramotnost a čtení s porozuměním. Učivo je cyklicky procvičováno a opakováno různými typy úkolů, cvičení a didaktických her. Na mnoha místech navozuje práci dvojic či skupin a učí tak žáky týmové práci. V učebnici jsou zařazeny také úkoly, které vedou k práci s dalšími zdroji informací. Mezipředmětově je učivo propojeno s přírodovědou, vlastivědou i dalšími předměty, čímž umožňuje pracovat ve větších celcích, než je vyučovací hodina, vytvářet projekty, zařazovat aktivní metody práce.
Objev podobné jako Český jazyk 4 (učebnice) - NOVÁ ŘADA
Český jazyk 3 pro SŠ - učebnice
Nová učebnice Vám chce nabídnout nejen moderní a atraktivní vzhled, ale především ukázky textů z různých oborů i období, srozumitelné výklady a podněty k přemýšlení o tom, jaká vlastně čeština je. Celkem 72 stran obsahu pro 3. ročník SŠ je rozděleno na dvě hlavní části (Jazykové vzdělávání a Slohové vzdělávání) a 19 kapitol. Učebnici doplňuje pracovní sešit určený k procvičování probraného učiva. Učebnice byla sestavena odbornými pedagogy na základě jejich zkušenosti s výukou na středních odborných školách a gymnáziích. Celkem 72 stran obsahu je rozděleno na dvě hlavní části, které jsou doplněny seznamem odborné literatury a rejstříkem pojmů. Moderní a plnobarevný design podporuje motivaci a kreativitu studentů. Doplněno o seznam odborné literatury a rejstřík pojmů. Texty doprovázejí barevné fotografie, kresby a mapky. V každé kapitole je graficky odlišené nadstandardní učivo, za tematickými celky je shrnutí a opakování učiva. Výklad učební látky je doplněn zajímavostmi, otázkami a úkoly, i s ohledem na mezipředmětové vztahy. Obsah: Opakování – základní pojmy I. JAZYKOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ 1. Nauka o větě Věta Větné členy Shrnutí a opakování Druhy vět podle složení Polovětné útvary Nepravidelnosti větné stavby Vyjadřování postojové modality Pořádek slov v české větě Shrnutí a opakování 2. Souvětí Souvětí Souvětí podřadné Souvětí souřadné Shrnutí a opakování II. SLOHOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ 1. Odborný styl Odborný styl Zpracování informací Referát Výklad Přednáška Shrnutí a opakování 2. Publicistický styl Publicistický styl Útvar publicistického stylu Reklama, její funkce a jazyk 3. Řečnický styl Řečnické projevy Shrnutí a opakování Odborná literatura Rejstřík pojmů
Objev podobné jako Český jazyk 3 pro SŠ - učebnice
Český jazyk 4 pro SŠ - učebnice
Nová učebnice Vám chce nabídnout nejen moderní a atraktivní vzhled, ale především ukázky textů z různých oborů i období, srozumitelné výklady a podněty k přemýšlení o tom, jaká vlastně čeština je. Celkem 72 stran obsahu pro 4. ročník SŠ je rozděleno na 3 hlavní části (Jazykové vzdělávání, Slohové vzdělávání a Opakování k maturitě) a 18 kapitol. Učebnici doplňuje pracovní sešit určený k procvičování probraného učiva. Učebnice byla sestavena odbornými pedagogy na základě jejich zkušenosti s výukou na středních odborných školách a gymnáziích. Celkem 72 stran obsahu je rozděleno na dvě hlavní části, které jsou doplněny seznamem odborné literatury a rejstříkem pojmů. Moderní a plnobarevný design podporuje motivaci a kreativitu studentů. Doplněno o seznam odborné literatury a rejstřík pojmů. Texty doprovázejí barevné fotografie, kresby a mapky. V každé kapitole je graficky odlišené nadstandardní učivo, za tematickými celky je shrnutí a opakování učiva. Výklad učební látky je doplněn zajímavostmi, otázkami a úkoly, i s ohledem na mezipředmětové vztahy. Obsah: Opakování – základní pojmy I. JAZYKOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ 1. Instituce zabývající se českým jazykem 2. Jazykověda a její disciplíny 3. Vývoj češtiny 4. Současná spisovná čeština 5. Základy valenční syntaxe II. SLOHOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ 1. Nauka o textu 2. Úvaha 3. Kritika, recenze 4. Umělecký styl 5. Vypravování s uměleckými prvky 6. Literatura faktu III. OPAKOVÁNÍ K MATURITĚ 1. Opakování - Jazykověda 2. Opakování - Fonologie a fonetika 3. Opakování - Lexikologie a tvoření slov 4. Opakování - Morfologie 5. Opakování - Syntax 6. Opakování - Slohové styly 7. Opakovací otázky a úkoly
Objev podobné jako Český jazyk 4 pro SŠ - učebnice
Český jazyk 2 (učebnice) - nová řada
2-55 V úvodu nové učebnice je zařazeno opakování učiva z 1. ročníku. Následně se žáci se v učebnici seznámí s pojmy abeceda, slovo a věta, naučí se různé druhy vět, ozřejmí si pojmy slovo, slabika, hláska a písmeno, tvrdé a měkké souhláskami, slova s dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě a slovní druhy. Naučí se základy psaní velkých písmen a spojování vět do souvětí. V závěru nechybí souhrnné opakování. Učebnice obsahuje množství úkolů k procvičení, básniček, hry, samostatné práce, doplňující mluvnické i slohové úkoly; je přehledná a bohatě ilustrovaná. V textu jsou zařazeny odkazy na příslušné strany v pracovních sešitech Český jazyk 2 nově, 1. a 2. díl (formát A4). Orientaci v učebnici usnadňují různobarevné podklad (zelenou jsou podloženy názvy jednotlivých kapitol, žlutou barvou definice). Navíc učebnice obsahuje piktogramy, které žákům usnadňují orientaci ve cvičeních a aktivitách. V učebnici jsou uplatněny mezipředmětové vztahy (zejména prvouka, výtvarná a hudební výchova, pracovní činnost).
Objev podobné jako Český jazyk 2 (učebnice) - nová řada
Podívejte se také
- Český jazyk (978-80-7496-272-1)
- SIMAX Kavalier SVATAVA Konvice 1.5l s plastovým sítkem (0033792PLS0)
- Český jazyk pro 1.ročník gymnázií (978-80-7235-400-9)
- Český jazyk pro 1. ročník SOŠ (978-80-7235-427-6)
- Domino Lesní zvířátka (3070900081154)
- Frozen II Domino (8590878622142)
- Schildkröt Jumbo Domino (4000885703146)
- Lokomotiva Domino červená (ikonka_KX6680_2)
- Hubelino Duhové domino (4250331410115)
- Domino Tlapková patrola (5900511018950)
- Disney domino Mickey (8590756123310)
- Český jazyk 4 (978-80-86448-38-1)
- Čtyřjazyčný obrázkový slovník pro cizince (978-80-7496-518-0)
- Jupiter 1540 - DM 1 DY - Závěsné svítidlo DOMINO E27/60W (73538)
- Jupiter 1538 - DM 1 MA - Závěsné svítidlo DOMINO E27/60W (73535)
- male paradnice hracky pro holky
- Český jazyk pro 1.ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-250-4)
- Deníky cizince (978-80-764-2013-7)
- PremiumCord Kabel USB 3.2 Gen 1 USB-C male - USB-C male, bavlněný oplet 0,5m (ku31ct05)
- PremiumCord Kabel USB 3.2 Gen 1 USB-C male - USB-C male, bavlněný oplet 1,5m (ku31ct15)
- Český jazyk 5 Učebnice (978-80-7489-777-1)
- Český jazyk Testové úlohy (978-80-86873-12-1)