Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Český jazyk pro SOŠ - učebnice
Učebnice a pracovní sešit českého jazyka pro střední odborné školy jsou jednodílné souhrnné publikace, které odpovídají požadavkům středoškolských pedagogů. Učivo je strukturováno, proloženo úlohami zaměřenými na ukotvení poznatků, osvěženo zajímavostmi a také doplněno o příklady z praxe či života středoškolského studenta. Do publikací jsou pro přehlednost zařazeny i myšlenkové mapy. Další předností těchto učebních materiálů jsou kapitoly, které začínají aktivizační úlohou. Otázky jsou formulovány tak, aby posilovaly mezipředmětové vztahy, kulturní povědomí, komunikační kompetenci i mediální gramotnost. Jednodílná souhrnná učebnice je rozdělena na 3 hlavní části: mluvnice, sloh a komunikace. Učivo je logicky strukturováno, proloženo myšlenkovými mapami, praktickými schématy, tabulkami a boxy se zajímavostmi a perličkami. Důležité pojmy jsou zvýrazněny a doplněny o příklady z praxe či běžného života středoškolských studentů a studentek. Kapitoly začínají aktivizační úlohou, která je zaměřena na probírané téma nebo připomenutí známého. Je doplněna otázkou na mezipředmětové vztahy, kulturní povědomí nebo posílení komunikačních kompetencí a mediální gramotnosti. Do kapitol jsou průběžně zařazeny úlohy na ukotvení a propojení poznatků. Obsah: JAZYK Obecný výklad o jazyce Zvuková stránka jazyka Grafická stránka jazyka Slovní zásoba Tvoření slov Tvarosloví Skladba SLOH Nauka o slohu Text a jeho struktura Text a informace Slohové postupy Styl projevů mluvených a písemných Styl prostěsdělovací Styl administrativní Styl publicistický Styl odborný Styl umělecký Styl řečnický KOMUNIKACE Základy mezilidské komunikace Komunikační situace a strategie Komunikace na pracovišti Komunikace interkulturní Komunikace masová, manipulace a fake news Reklama Opakovací test PŘÍLOHY Slovníček jazykovědných pojmů Souhrn gramatiky Souhrnná gramatická cvičení Příprava k maturitě Formální zásady při psaní textů Klíč ke cvičením Rejstřík Seznam doporučené odborné literatury
Podívejte se také cesky jazyk 7 1 dil pracovni sesit
Český jazyk pro SOŠ a SOU - Učebnice - Ivo Martinec
Moderní, komplexně zpracovaná učebnice středoškolské češtiny. Zahrnuje všechny složky předmětu mluvnice, komunikace a sloh. Moderní učebnice vhodná pro všechny typy středních odborných škol a odborných učilišť je zpracována s ohledem na současné vyučovací trendy. Jednosvazková publikace zahrnuje učivo probírané během celého středoškolského studia. Pokrývá jazykovou část předmětu i část komunikace a sloh, koncepčně rozdělené do jednotlivých tematicky uspořádaných celků (Obecné poznatky o jazyce, Český jazyk v mluvené a psané podobě, Slovní zásoba češtiny, Tvarosloví českého jazyka, Skladba českého jazyka, Tvorba a analýza textu, Český jazyk v současné společnosti). Ty se dále dělí na kapitoly s jednotnou strukturou: teorie, řešené úlohy a cvičení. Tištěná učebnice Český jazyk pro SOŠ a SOU: je moderní, komplexně zpracovaná učebnice středoškolské češtiny postačí na všechny roky středoškolského studia zahrnuje všechny složky předmětu mluvnice, komunikace a sloh má jednotnou strukturu všech kapitol (teorie, řešené úlohy, cvičení) je vhodná pro výuku na všech typech středních škol zejména s nehumanitním zaměřením orientuje se na takové poznatky, které budou studenti využívat i v osobním a pracovním životě mimo školu je vhodná pro přípravu ke státní maturitě
Podívejte se také cesky jazyk 5 1 pracovni sesit pro 5 rocnik zs 978 80 7238 961 2
Český jazyk pro SOŠ - pracovní sešit
Učebnice a pracovní sešit českého jazyka pro střední odborné školy jsou jednodílné souhrnné publikace, které odpovídají požadavkům středoškolských pedagogů. Učivo je strukturováno, proloženo úlohami zaměřenými na ukotvení poznatků, osvěženo zajímavostmi a také doplněno o příklady z praxe či života středoškolského studenta. Do publikací jsou pro přehlednost zařazeny i myšlenkové mapy. Další předností těchto učebních materiálů jsou kapitoly, které začínají aktivizační úlohou. Otázky jsou formulovány tak, aby posilovaly mezipředmětové vztahy, kulturní povědomí, komunikační kompetenci i mediální gramotnost. Pracovní sešit je sestaven podle požadavků středoškolských pedagogů. Svou strukturou odpovídá učebnici, proto je také rozdělen na 3 hlavní části: mluvnice, sloh a komunikace. Kromě tradičních cvičení obsahuje pracovní sešit úlohy na práci s textem, a to nejen na porozumění, ale i korekturu. Dále úlohy k podpoře samostatného myšlení, formulování vlastního názoru a rozvoji slovní zásoby. K ověření znalostí, pochopení učiva i jeho praktickému užití slouží soubor testů. Dělí se na opakovací testy, které jsou umístěny na konci každého oddílu, a souhrnné testy na konci publikace. OBSAH: JAZYK Obecný výklad o jazyce Zvuková stránka jazyka Grafická stránka jazyka Slovní zásoba Tvoření slov Tvarosloví Skladba SLOH Nauka o slohu Text a jeho struktura Text a informace Slohové postupy Styl projevů mluvených a písemných Styl prostěsdělovací Styl administrativní Styl publicistický Styl odborný Styl umělecký Styl řečnický KOMUNIKACE Základy mezilidské komunikace Komunikační situace a strategie Komunikace na pracovišti Komunikace interkulturní Komunikace masová, manipulace a fake news Reklama Opakovací test PŘÍLOHY Souhrnné testy Přehled základní gramatiky Přehled vybraných pravopisných jevů
Podívejte se také cesky jazyk 6 iii dil prehledy tabulky rozbory cviceni 978 80 7245 317 7
Podívejte se také
- velky cesky snar
- cesky motivacni diar cerny
- uriage sos sprej
- hodinky pro seniory s sos tlačítkem
- SOS sada pro přežití 10dílů (8591686137309)
- SOS sada pro přežití 8dílů (8591686137293)
- direkt neu 1 ucebnice a pracovni sesit
- antiparazitni obojek pro psy beaphar sos 65cm
- STELL SOS 4000 (35050154)
- batoh detsky baagl cesky olympijsky tym
- minnie 36cm cesky mluvici a zpivajici
- SOS pomoc pro rodiče (978-80-264-0255-8)
- cesky krok za krokem 1 ukrajinsky hola lida
- URIAGE Hyséac Pate SOS 15g (3661434004315)
- Antonini SOS 80+ R/S (AEC0079)
- matt the bat 1 ucebnice anglictina pro 1 rocnik 978 80 7489 405 3
- bible cesky studijni preklad 978 80 87904 58 9
- Antonini SOS Ara-Bat N/S (AEC0070)
- WowME Senior SOS Band Plus (Y41 Black)
- URIAGE Xemose SOS Mist 200 ml (3661434007910)
Matematika 1 pro SOŠ - učebnice
Učivo je rozděleno do čtyř dílů podle jednotlivých ročníků, což odpovídá běžnému rozložení výuky na středních školách. Materiály jsou rozdělené do rozmanitých úloh s různými úrovněmi obtížnosti a zaměřují se na praktické využití matematiky v každodenním životě. Pomáhají studentům osvojit si klíčové kompetence a zároveň podporují průběžné upevňování nových znalostí a přípravu na maturitu. Učebnice nabízí různé formy cvičení, jako jsou skupinové práce, práce ve dvojicích, gradované úlohy, a podporuje zapojení moderních technologií do výuky. V souladu s RVP První díl učebnice je rozdělen do čtyř oddílů: číselné obory; algebraické výrazy; množiny a výroky; rovnice, nerovnice a jejich soustavy. Kapitoly začínají aktivizační úlohou, která slouží jako vstupní brána do probíraného tématu. Strukturované učivo je proloženo infoboxy plnými zajímavostí a podnětů k diskuzi. Na konci každého oddílu najdete shrnutí teorie, procvičovací úlohy a testy k ověření znalostí. Každá kapitola také obsahuje rychlé opakování již probraného učiva. Mezi oddíly se nepravidelně objevují projekty, které pomáhají aplikovat matematické znalosti v praxi a propojují matematiku s jinými obory. Na konci učebnice najdete logické a netradiční úlohy určené k rozvoji matematické gramotnosti, ideální pro podporu nadaných žáků během hodin matematiky. Učebnice se zaměřuje na rozvoj klíčových kompetencí a mezioborové vztahy. Součástí učebnice jsou i výsledky cvičení.
Objev podobné jako Matematika 1 pro SOŠ - učebnice
Základy společenských věd pro SOŠ - Učebnice
Učebnice a pracovní sešit základů společenských věd pro střední odborné školy jsou jednodílné souhrnné publikace, které reflektují požadavky většiny středoškolských pedagogů. Učivo je strukturováno, proloženo myšlenkovými mapami, schématy, zajímavostmi ze života, kontrolními úlohami a koncipováno tak, aby inspirovalo k otázkám či námětům k diskuzi. Úlohy a otázky podporují zájem o učivo, samostatné myšlení a rozvoj sociálních i občanských kompetencí. Součástí jsou QR kódy s odkazy na videa, rozšiřující učivo, grafy a aktuální zdroje informací. Pracovní sešit obsahuje kreativní úlohy zaměřené na procvičení získaných dovedností, propojení s potřebami studenta, posílení komunikačních i sociálních dovedností a také na to, aby uměl řešit životní situace či problémy. Příloha obsahuje souhrnné testy. Klíč k jejich řešení je dostupný on-line, proto je sešit vhodný k domácí přípravě nebo k ověření znalostí při zkoušení. Obsah: PSYCHOLOGIE - Já, člověk; Charakteristika člověka; Etapy lidského života; Vztah těla a duše: Nervová soustava a poruchy; Životní krize a její řešení; Duševní hygiena SOCIOLOGIE - Lidská společnost; Sociální učení; Porozumění ostatním; Kultura; Svět jako místo pro všechny POLITOLOGIE - Občan a stát; Demokracie; Občanská společnost; Státní moc; Politické strany a volební systémy; Lidská práva MEZINÁRODNÍ VZTAHY - Mezinárodní politika; EU; OSN; NATO; Globální problémy PRÁVO - Právo a spravedlnost; Pracovní právo; Rodinné právo; Občanské právo; Veřejná správa; Trestní právo EKONOMIE - Ekonomické pojmy; Trh; Hospodaření rodiny; Rozpočet a sociální zabezpečení rodiny; Majetek a rozhodování o finančních záležitostech; Bankovní systém v ČR; Daně RELIGIONISTIKA/NÁBOŽENSTVÍ - Církve, náboženská hnutí a sekty; Fundamentalismus FILOZOFIE - Láska k moudrosti; Filozofick antropologie; Poznání; Věděn věda, pravda a platnost; Jednání svoboda a tolerance; Lidsk existence ETIKA - Pojem a smysl etiky; Morálka, láska, svoboda a svědomí; Etika a polis; Dobro a zlo; Profesní etika MEDIÁLNÍ VÝCHOVA - Média; Působení a vliv médií; Využití médií; Jak poznat fake news nebo hoax?; Život na sociálních sítích PŘÍLOHY - Slovníček pojmů a cizích slov; Klíč k úlohám; Formální zásady pro psaní seminárních prací; Rozbor maturitních témat; Rejstřík
Objev podobné jako Základy společenských věd pro SOŠ - Učebnice
Český jazyk pro 4. ročník SOŠ - Marie Čechová
Ucelená čtyřdílná řada učebnic osvědčeného autorského týmu je určena pro výuku na všech typech středních odborných škol. Je zpracována podle učebních osnov pro SOŠ, připravuje již ale také pro nové pojetí maturitní zkoušky. Všechny učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR 1. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. ročník SOŠ - Marie Čechová
Český jazyk pro 4. ročník SOŠ (Defekt) - Marie Čechová
Ucelená čtyřdílná řada učebnic osvědčeného autorského týmu je určena pro výuku na všech typech středních odborných škol. Je zpracována podle učebních osnov pro SOŠ, připravuje již ale také pro nové pojetí maturitní zkoušky. Všechny učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR 1. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. ročník SOŠ (Defekt) - Marie Čechová
Český jazyk pro 4. ročník SOŠ (80-7235-225-3)
Kniha – autor Marie Čechová, 158 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - česky Ucelená čtyřdílná řada učebnic osvědčeného autorského týmu je určena pro výuku na všech typech středních odborných škol. Je zpracována podle učebních osnov pro SOŠ, připravuje již ale také pro nové pojetí maturitní zkoušky. Všechny učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. ročník SOŠ (80-7235-225-3)
Český jazyk pro 4. r. SOŠ, metodická příručka - Marie Čechová
Metodická příručka k učebnici českého jazyka pro SOŠ. 1. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. r. SOŠ, metodická příručka - Marie Čechová
Český jazyk pro 1. r. SOŠ, metodická příručka - Marie Čechová
Metodická příručka k učebnici českého jazyka pro SOŠ. 1. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 1. r. SOŠ, metodická příručka - Marie Čechová
Český jazyk pro 2. r. SOŠ, metodická příručka - Marie Čechová
Metodická příručka k učebnici českého jazyka pro SOŠ. 1. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 2. r. SOŠ, metodická příručka - Marie Čechová
Český jazyk pro 3. r. SOŠ, metodická příručka - Marie Čechová
Metodická příručka k učebnici českého jazyka pro SOŠ. 1. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 3. r. SOŠ, metodická příručka - Marie Čechová
Český jazyk pro ZŠ 9, učebnice - Eva Hošnová
Výklad učiva vychází z popisu jazykových jevů a zároveň důsledně přihlíží i k jejich funkci v komunikátech různého funkčněstylového zaměření. Látka je do jednotlivých oddílů rozvržena podle jednotlivých jazykových rovin, zvlášť je vyčleněno učivo o slohu a komunikaci. Učebnice poskytuje vhodný materiál k rozvíjení potřebných kompetencí – kompetencí k učení, k řešení problémů, kompetencí komunikativních, sociálních a personálních, občanských a pracovních. Pro každý ročník je určena jedna učebnice, jeden pracovní sešit a metodická příručka pro učitele, v níž učitelé najdou také řešení všech cvičení z učebnice i pracovního sešitu. Obsah učiva: vývoj českého jazyka, zvuková stránka jazyka, nauka o slově, tvarosloví, skladba větná a textová, sloh a komunikace. 2., aktualizované vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro ZŠ 9, učebnice - Eva Hošnová
Český jazyk pro ZŠ 7, učebnice - Eva Hošnová
Výklad učiva vychází z popisu jazykových jevů a zároveň důsledně přihlíží i k jejich funkci v komunikátech různého funkčněstylového zaměření. Látka je do jednotlivých oddílů rozvržena podle jednotlivých jazykových rovin, zvlášť je vyčleněno učivo o slohu a komunikaci. Učebnice poskytuje vhodný materiál k rozvíjení potřebných kompetencí – kompetencí k učení, k řešení problémů, kompetencí komunikativních, sociálních a personálních, občanských a pracovních. Pro každý ročník je určena jedna učebnice, jeden pracovní sešit a metodická příručka pro učitele, v níž učitelé najdou také řešení všech cvičení z učebnice i pracovního sešitu. Obsah učiva: tvarosloví, pravopis, nauka o slově, skladba větná a textová, sloh a komunikace. Metodická příručka ke stažení zde.
Objev podobné jako Český jazyk pro ZŠ 7, učebnice - Eva Hošnová
Český jazyk pro ZŠ 8, učebnice - Eva Hošnová
Výklad učiva vychází z popisu jazykových jevů a zároveň důsledně přihlíží i k jejich funkci v komunikátech různého funkčněstylového zaměření. Látka je do jednotlivých oddílů rozvržena podle jednotlivých jazykových rovin, zvlášť je vyčleněno učivo o slohu a komunikaci. Učebnice poskytuje vhodný materiál k rozvíjení potřebných kompetencí – kompetencí k učení, k řešení problémů, kompetencí komunikativních, sociálních a personálních, občanských a pracovních. Pro každý ročník je určena jedna učebnice, jeden pracovní sešit a metodická příručka pro učitele, v níž učitelé najdou také řešení všech cvičení z učebnice i pracovního sešitu. Obsah učiva: nauka o slově, tvarosloví, skladba větná a textová, sloh a komunikace. Metodická příručka ke stažení zdarma zde.
Objev podobné jako Český jazyk pro ZŠ 8, učebnice - Eva Hošnová
Český jazyk pro ZŠ 6, učebnice - Eva Hošnová
Výklad učiva vychází z popisu jazykových jevů a zároveň důsledně přihlíží i k jejich funkci v komunikátech různého funkčněstylového zaměření. Látka je do jednotlivých oddílů rozvržena podle jednotlivých jazykových rovin, zvlášť je vyčleněno učivo o slohu a komunikaci. Učebnice poskytuje vhodný materiál k rozvíjení potřebných kompetencí – kompetencí k učení, k řešení problémů, kompetencí komunikativních, sociálních a personálních, občanských a pracovních. Pro každý ročník je určena jedna učebnice, jeden pracovní sešit a metodická příručka pro učitele, v níž učitelé najdou také řešení všech cvičení z učebnice i pracovního sešitu. Obsah učiva: jazyk a jeho útvary, zvuková stránka jazyka, nauka o slově, tvarosloví, skladba, sloh a komunikace. Metodická příručka ke stažení zdarma zde.
Objev podobné jako Český jazyk pro ZŠ 6, učebnice - Eva Hošnová
Český jazyk 7 učebnice
7-55 Učebnice má udělenu schvalovací doložku MŠMT. Připravujeme novou učebnici, která je další v řadě učebnic vydávaných v souladu s RVP ZV, navazuje svým uspořádáním na učebnici 6. ročníku. Je rozdělena na kapitoly věnované tvarosloví, pravopisu, významu slova a nauce o slovní zásobě, skladbě i slohu a komunikaci. Každá kapitola obsahuje teorii učební látky i dostatečné množství cvičení, pomocí nichž si žáci nejen zopakují jazykové vědomosti a dovednosti, ale především si upevní i nové učivo. Navíc jsou zde pravidelně zařazovány testy a jazykové rozbory, které přispívají k cyklickému opakování učiva. Obdobně jako v učebnici pro 6. ročník je i zde brán zřetel na mezipředmětové vztahy, průřezová témata a skupinovou práci.
Objev podobné jako Český jazyk 7 učebnice
Český jazyk 8 (učebnice)
8-55 Učebnice pro 8. ročník je koncipována v souladu s RVP ZV a svým uspořádáním navazuje na již vydané učebnice pro 6. a 7. ročník. Každá kapitola obsahuje jak teorii učební látky, tak i dostatečné množství cvičení, pomocí nichž si žáci nejen zopakují jazykové vědomosti a dovednosti, ale především si upevní i nové učivo. Navíc jsou zde pravidelně zařazovány testy a jazykové rozbory, které přispívají k cyklickému opakování učiva. Je zde brán zřetel na mezipředmětové vztahy, průřezová témata, skupinovou práci a klíčové pojmy v angličtině a němčině.
Objev podobné jako Český jazyk 8 (učebnice)
Český jazyk 6 (učebnice)
6-55 Učebnice je rozdělena na kapitoly věnované úvodnímu výkladu o českém jazyce, zvukové stránce jazyka, tvoření slov a slovotvorbě, tvarosloví, skladbě a slohu. Každá kapitola obsahuje dostatečné množství cvičení, pomocí kterých si žáci proberou a upevní nové učivo. Do učebnice jsou navíc pravidelně zařazeny jazykové rozbory, které přispívají k cyklickému opakování učební látky, mezipředmětové vztahy, průřezová témata, skupinové práce a klíčové pojmy v angličtině a němčině.
Objev podobné jako Český jazyk 6 (učebnice)
Český jazyk pro 2. ročník SOŠ (978-80-7235-501-3)
Kniha - autor Marie Čechová, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ucelená čtyřdílná řada učebnic osvědčeného autorského týmu je určena pro výuku na všech typech středních odborných škol. Je zpracována podle učebních osnov pro SOŠ, připravuje již ale také pro nové pojetí maturitní zkoušky. Všechny učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR.
Objev podobné jako Český jazyk pro 2. ročník SOŠ (978-80-7235-501-3)
Český jazyk pro 1. ročník SOŠ (978-80-7235-427-6)
Kniha - autor Marie Čechová, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ucelená čtyřdílná řada učebnic osvědčeného autorského týmu je určena pro výuku na všech typech středních odborných škol. Je zpracována podle učebních osnov pro SOŠ, připravuje již ale také pro nové pojetí maturitní zkoušky. Všechny učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR.
Objev podobné jako Český jazyk pro 1. ročník SOŠ (978-80-7235-427-6)
Český jazyk pro 2. r. ZŠ, učebnice - Eva Hošnová
Učebnice je první z řady učebnic pro výuku českého jazyka ve 2.–5. ročníku ZŠ. Obsahuje prvky vedoucí k dosažení všech klíčových kompetencí včetně kompetencí sociálních a personálních, občanských i kompetence k řešení problémů. Kromě jazykového učiva je v učebnici kladen velký důraz na rozvoj komunikačních dovedností. V učebnici je propojena jazyková, komunikační a slohová výchova – prvky slohu jsou obsaženy i v jazykových kapitolách a naopak. Ve zjednodušené podobě nechybějí ani prvky mediální výchovy. K učebnici je vydán pracovní sešit. Obsah: abeceda, věta, slovo, slabika, hlásky, vlastní jména, písmeno ě“, souhlásky na konci slova, věta jednoduchá a souvětí
Objev podobné jako Český jazyk pro 2. r. ZŠ, učebnice - Eva Hošnová
Český jazyk pro 3. r. SŠ, učebnice - Marie Čechová
Třetí díl ze čtyřdílného kompletu učebnic, který si klade za úkol především zdokonalovat schopnost žáků kultivovaně komunikovat, aniž by bylo potlačeno jazykové učivo. K tomu slouží cvičení, která v učebnicích převládají nad výklady. 2. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 3. r. SŠ, učebnice - Marie Čechová
Český jazyk pro 2. r. SŠ, učebnice - Marie Čechová
Druhý díl ze čtyřdílného kompletu učebnic, který si klade za úkol především zdokonalovat schopnost žáků kultivovaně komunikovat, aniž by bylo potlačeno jazykové učivo. K tomu slouží cvičení, která v učebnicích převládají nad výklady. 3. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 2. r. SŠ, učebnice - Marie Čechová
Český jazyk pro 1. r. gymnázií, učebnice - Jiří Kostečka
První ze souboru čtyř prakticky pojatých učebnic s množstvím cvičení a úkolů. Autor systematicky vede žáky k osvojování klíčových kompetencí v oblasti jazykového systému a praktické stylistiky. Učebnice tak rozvíjejí abstraktní myšlení středoškoláků, stejně jako dovednost formulovat smysluplné a stylizačně přiměřené slohové útvary. Zároveň připravují žáky ke zvládnutí maturitní zkoušky. Učebnice jsou doplněny metodickými příručkami pro učitele, které obsahují řešení všech cvičení. Obsah: smysl výuky mateřského jazyka, úvod do studia jazyka a slohu, nauka o zvukové stránce jazyka, nauka o slohu 1 – úvod do stylistiky, prostěsdělovací styl, česká jazykověda od počátků do 17. stol., nauka o písemné stránce jazyka, nauka o slohu 2 – psané útvary prostěsdělovacího stylu, česká jazykověda v 17. a 18. stol., Josef Dobrovský. 2. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 1. r. gymnázií, učebnice - Jiří Kostečka
Český jazyk pro 1. r. SŠ, učebnice - Marie Čechová
První díl ze čtyřdílného kompletu učebnic, který si klade za úkol především zdokonalovat schopnost žáků kultivovaně komunikovat, aniž by bylo potlačeno jazykové učivo. K tomu slouží cvičení, která v učebnicích převládají nad výklady. 3. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 1. r. SŠ, učebnice - Marie Čechová
Český jazyk pro 2. r. gymnázií, učebnice - Jiří Kostečka
Druhá ze souboru čtyř prakticky pojatých učebnic s množstvím cvičení a úkolů. Autor systematicky vede žáky k osvojování klíčových kompetencí v oblasti jazykového systému a praktické stylistiky. Učebnice tak rozvíjejí abstraktní myšlení středoškoláků, stejně jako dovednost formulovat smysluplné a stylizačně přiměřené slohové útvary. Zároveň připravují žáky ke zvládnutí maturitní zkoušky. Učebnice jsou doplněny metodickými příručkami pro učitele, které obsahují řešení všech cvičení. Obsah: nauka o slovní zásobě, nauka o tvoření slov, pravopis, nauka o slohu – publicistický styl, tvarosloví, česká jazykověda v 19. stol. a na počátku 20. stol., Jan Gebauer. 2. upravené vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 2. r. gymnázií, učebnice - Jiří Kostečka
Český jazyk pro 5. r. ZŠ, učebnice - Eva Hošnová
Učebnice je čtvrtou z řady učebnic pro výuku českého jazyka ve 2.–5. ročníku ZŠ. Obsahuje prvky vedoucí k dosažení všech klíčových kompetencí včetně kompetencí sociálních a personálních, občanských i kompetence k řešení problémů. Kromě jazykového učiva je v učebnici kladen velký důraz na rozvoj komunikačních dovedností. V učebnici je propojena jazyková, komunikační a slohová výchova – prvky slohu jsou obsaženy i v jazykovýchkapitolách a naopak. Ve zjednodušené podobě nechybějí ani prvky mediální výchovy. K učebnici je vydán pracovní sešit. Obsah: tvoření slov a jejich stavba, vyjmenovaná slova, slovní druhy, podstatná jména, přídavná jména, zájmena, číslovky, slovesa, věta, přísudek a podmět, souvětí, přímá a nepřímá řeč.
Objev podobné jako Český jazyk pro 5. r. ZŠ, učebnice - Eva Hošnová
Český jazyk pro 4. r. gymnázií, učebnice - Jiří Kostečka
Čtvrtá ze souboru čtyř prakticky pojatých učebnic s množstvím cvičení a úkolů. Autor systematicky vede žáky k osvojování klíčových kompetencí v oblasti jazykového systému a praktické stylistiky. Učebnice tak rozvíjejí abstraktní myšlení středoškoláků, stejně jako dovednost formulovat smysluplné a stylizačně přiměřené slohové útvary. Zároveň připravují žáky ke zvládnutí maturitní zkoušky. Učebnice jsou doplněny metodickými příručkami pro učitele, které obsahují řešení všech cvičení. Obsah: vybrané kapitoly z obecné jazykovědy, historický vývoj češtiny, česká jazykověda v 1. pol. 20. stol., Bohuslav Havránek, nauka o slohu, administrativní styl, umělecký styl, řečnický styl, kapitoly z nauky o komunikaci, česká jazykověda od 2. pol. 20. stol. do současnosti, Vladimír Šmilauer, souhrnné opakování a procvičování. 2. upravené vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. r. gymnázií, učebnice - Jiří Kostečka
Český jazyk pro 4. r. SŠ, učebnice - Marie Čechová
Čtvrtý díl ze čtyřdílného kompletu učebnic, který si klade za úkol především zdokonalovat schopnost žáků kultivovaně komunikovat, aniž by bylo potlačeno jazykové učivo. K tomu slouží cvičení, která v učebnicích převládají nad výklady. 2. vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. r. SŠ, učebnice - Marie Čechová
Český jazyk pro 3. r. ZŠ, učebnice - Eva Hošnová
Učebnice je druhou z řady učebnic pro výuku českého jazyka ve 2.–5. ročníku ZŠ. Obsahuje prvky vedoucí k dosažení všech klíčových kompetencí včetně kompetencí sociálních a personálních, občanských i kompetence k řešení problémů. Kromě jazykového učiva je v učebnici kladen velký důraz na rozvoj komunikačních dovedností. V učebnici je propojena jazyková, komunikační a slohová výchova – prvky slohu jsou obsaženy i v jazykovýchkapitolách a naopak. Ve zjednodušené podobě nechybějí ani prvky mediální výchovy. K učebnici je vydán pracovní sešit. Obsah: tvary slov a slova příbuzná, souhlásky uvnitř slov, řazení slov podle abecedy, písmena označující pravopisně obojetné souhlásky, slovo a skutečnost, slovní druhy, podstatná jména, slovesa, věta a souvětí.
Objev podobné jako Český jazyk pro 3. r. ZŠ, učebnice - Eva Hošnová
Český jazyk pro 4. r. ZŠ, učebnice - Eva Hošnová
Učebnice je třetí z řady učebnic pro výuku českého jazyka ve 2.–5. ročníku ZŠ. Obsahuje prvky vedoucí k dosažení všech klíčových kompetencí včetně kompetencí sociálních a personálních, občanských i kompetence k řešení problémů. Kromě jazykového učiva je v učebnici kladen velký důraz na rozvoj komunikačních dovedností. V učebnici je propojena jazyková, komunikační a slohová výchova – prvky slohu jsou obsaženy i v jazykovýchkapitolách a naopak. Ve zjednodušené podobě nechybějí ani prvky mediální výchovy. K učebnici je vydán pracovní sešit. Obsah: nauka o slově, pravopis, vyjmenovaná slova, slovní druhy, podstatná jména a jejich skloňování, slovesa, stavba věty, souvětí a jeho stavba, přímá a nepřímá řeč.
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. r. ZŠ, učebnice - Eva Hošnová
Český jazyk pro 3. r. gymnázií, učebnice - Jiří Kostečka
Třetí ze souboru čtyř prakticky pojatých učebnic s množstvím cvičení a úkolů. Autor systematicky vede žáky k osvojování klíčových kompetencí v oblasti jazykového systému a praktické stylistiky. Učebnice tak rozvíjejí abstraktní myšlení středoškoláků, stejně jako dovednost formulovat smysluplné a stylizačně přiměřené slohové útvary. Zároveň připravují žáky ke zvládnutí maturitní zkoušky. Učebnice jsou doplněny metodickými příručkami pro učitele, které obsahují řešení všech cvičení. Obsah: nauka o větě a souvětí, pravopis, česká jazykověda v 1. pol. 20. stol., Bedřich Hrozný, nauka o slohu, česká jazykověda v 1. pol. 20. stol., Pražský lingvistický kroužek, Vilém Mathesius. 2. upravené vydání
Objev podobné jako Český jazyk pro 3. r. gymnázií, učebnice - Jiří Kostečka
Český jazyk pro 3. ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-313-6)
Kniha - autor Marie Čechová, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Tato metodická příručka se vztahuje ke třetí části čtyřdílné řady učebnic českého jazyka pro střední odborné školy. Učebnice jsou zpracovány podle platných standardů vzdělávání pro daný typ školy, připravují žáky cíleně na nové pojetí maturitní zkoušky. Pro každý ročník je určena jedna učebnice a jedna metodická příručka pro učitele. Vhodným a potřebným doplňkem učebnic je "Základní mluvnice českého jazyka", která koresponduje s pojetím a obsahem učebnic. Tuto řadu učebnic českého jazyka paralelně provází čtyřdílný soubor učebnic literatury a čítanek (J. Soukal a kol.). Jejich pojetí rovněž připravuje žáky na novou maturitu
Objev podobné jako Český jazyk pro 3. ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-313-6)
Český jazyk pro 2. ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-251-2)
Kniha - autor Marie Čechová, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ucelená čtyřdílná řada metodických příruček k učebnicím osvědčeného autorského týmu je určena pro výuku na všech typech středních odborných škol. Je zpracována podle učebních osnov pro SOŠ, připravuje již ale také pro nové pojetí maturitní zkoušky. Všechny učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR.
Objev podobné jako Český jazyk pro 2. ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-251-2)
Český jazyk pro 1.ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-250-4)
Kniha - autor kolektiv autorů, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ucelená čtyřdílná řada metodických příruček k učebnicím osvědčeného autorského týmu je určena pro výuku na všech typech středních odborných škol. Je zpracována podle učebních osnov pro SOŠ, připravuje již ale také pro nové pojetí maturitní zkoušky. Všechny učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR.
Objev podobné jako Český jazyk pro 1.ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-250-4)
Český jazyk pro 4. ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-342-X)
Kniha - autor Marie Čechová, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Tato metodická příručka se vztahuje k závěrečné části čtyřdílné řady učebnic českého jazyka pro střední odborné školy. Učebnice jsou zpracovány podle platných standardů vzdělávání pro daný typ školy, připravují žáky cíleně na nové pojetí maturitní zkoušky. Pro každý ročník je určena jedna učebnice a jedna metodická příručka pro učitele. Vhodným a potřebným doplňkem učebnic je Základní mluvnice českého jazyka, která koresponduje s pojetím a obsahem učebnic. Tuto řadu učebnic českého jazyka paralelně provází čtyřdílný soubor učebnic literatury a čítanek (J. Soukal a kol.). Jejich pojetí rovněž připravuje žáky na novou maturitu
Objev podobné jako Český jazyk pro 4. ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-342-X)
Domino Český jazyk pro malé cizince 2 - učebnice - Svatava Škodová
Učebnicový komplet Domino - Český jazyk pro malé cizince II je určený pro výuku jinojazyčných žáků prvního stupně základní školy. Navazuje na první díl učebnice Domino — Český jazyk pro malé cizince a prohlubuje jej na rovině lexikální, gramatické i komunikační. Vychází z Evropského portfolia jazyků a je vstupem do osvojování si českého jazyka, který dětem zprostředkovává hravou cestou. Soubor zahrnuje barevnou učebnici pro děti, pracovní sešit pro děti, metodickou příručku pro učitele a CD se zvukovými nahrávkami básniček, dialogů a herních aktivit obsažených v učebnici. Je využitelný jak při individuální výuce, tak při skupinovém vyučování. Učebnicový komplet zohledňuje zvláštnosti žáka stojícího na prahu gramotnosti, tedy jednak jeho omezenou znalost čtení a psaní, jednak období názorného myšlení, které se zaměřuje na vnímání konkrétních předmětů nebo jejich obrázků a manipulaci s nimi. UčebniceBarevná učebnice zahrnuje materiál určený jednak pro prezentaci vybraných gramatických jevů, jednak slouží pro upevňování dovednosti poslechu s porozuměním. Dále přináší vizuální oporu pro nácvik komunikačních dovedností. Gramatická složka je do učebnice zapracována pomocí komunikačně upravených postupů audioorální metody, při tomto výukovém postupu učitel žákům gramatické jevy nevysvětluje, ale žáci si je osvojují pomocí různých aktivit postavených na bázi strukturních drilů, ale i komunikačně zapojených konverzačních výměn. Učebnice je vystavěna na bohatém barevném ilustračním materiálu, který žákům slouží jako překladová i výkladová složka. Vzhledem k nerozvinuté dovednosti čtení a psaní cílové skupiny je tištěná textová složka minimalizována a koncepce učebnice se opírá o propojení složky vizuální a audiální. Učebnice také poskytuje materiál pro nácvik fonetických jevů, a to v podobě básniček a říkadel. Žáci využívají učebnici jako vizuální oporu, tj. není určena k dopisování apod.
Objev podobné jako Domino Český jazyk pro malé cizince 2 - učebnice - Svatava Škodová
Domino Český jazyk pro malé cizince 1 - učebnice - Svatava Škodová
Učebnicový soubor Domino - Český jazyk pro malé cizince je určený pro výuku jinojazyčných žáků prvního stupně základní školy, zvl. pro 1. ročník ZŠ. Vychází z Evropského portfolia jazyků a je vstupem do osvojování si českého jazyka, který dětem zprostředkovává hravou cestou. Soubor zahrnuje barevnou učebnici pro děti, pracovní sešit pro děti, metodickou příručku pro učitele a CD se zvukovými nahrávkami básniček, dialogů a herních aktivit obsažených v učebnici. Je využitelný jak při individuální výuce, tak při skupinovém vyučování. Učebnicový soubor zohledňuje zvláštnosti žáka stojícího na prahu gramotnosti, tedy jednak jeho omezenou, či nulovou znalost čtení a psaní, jednak období názorného myšlení, které se zaměřuje na vnímání konkrétních předmětů nebo jejich obrázků a manipulaci s nimi. UčebniceBarevná učebnice zahrnuje materiál určený jednak pro prezentaci vybraných gramatických jevů, jednak slouží pro upevňování dovednosti poslechu s porozuměním. Dále přináší vizuální oporu pro nácvik komunikačních dovedností. Gramatická složka je do učebnice zapracována pomocí komunikačně upravených postupů audioorální metody, tj. učitel nikdy žákům nepředstavuje gramatický jev popisným způsobem, ale žáci si jej osvojují pomocí různých komunikačních aktivit. Učebnice je vystavěna na bohatém barevném ilustračním materiálu, který žákům slouží jako překladová a explanační složka. Vzhledem k nízké či nulové gramotnosti cílové skupiny je textová složka minimalizována, učebnice se opírá o propojení složky vizuální a audiální. Učebnice také důsledně poskytuje materiál pro nácvik fonetických jevů, a to v podobě básniček a říkadel. Žáci využívají učebnici jako vizuální oporu, tj. není určena k dopisování apod.
Objev podobné jako Domino Český jazyk pro malé cizince 1 - učebnice - Svatava Škodová
Český jazyk pro 6. ročník Učebnice (978-80-7600-161-9)
Kniha - česky Učebnice je rozdělena na kapitoly věnované úvodnímu výkladu o českém jazyce, zvukové stránce jazyka, tvoření slov a slovotvorbě, tvarosloví, skladbě a slohu. Každá kapitola obsahuje dostatečné množství cvičení, pomocí kterých si žáci proberou a upevní nové učivo. Do učebnice jsou navíc pravidelně zařazeny jazykové rozbory, které přispívají k cyklickému opakování učební látky, mezipředmětové vztahy, průřezová témata, skupinové práce a klíčové pojmy v angličtině a němčině.
Objev podobné jako Český jazyk pro 6. ročník Učebnice (978-80-7600-161-9)
Český jazyk 3 (učebnice) - nová řada
3-55 K nové učebnici patří dva nové pracovní sešity (katalogová čísla 3-65 a 3-66). Učebnice a pracovní sešity umožňují naplnění všech očekávaných výstupů v předmětu český jazyk ve 3. ročníku, navzájem se prolíná výuka psaní a čtení s činnostmi komunikačního charakteru. Všechny kompetence vymezené RVP jsou smysluplně naplňovány. Projekt učebnice je postaven tak, že nabízí obraz světa, v němž se dítě pohybuje: vztahy v rodině, každodenní životní situace, dítě s handicapem. Učivem žáky provází kamarádi Anička a Petr spolu s nezbednou fretkou Rózinkou, kteří společně odhalují poznatky o českém jazyce. Přirozenou formou jsou tak naplňována průřezová témata osobnostní a sociální výchovy. Výkladová část mluvnického učiva je vedena od cvičení navozující probíranou látku přes formulaci jednoduché poučky k následnému procvičení. Činnosti a informace jsou přitom vyvážené a odpovídají předpokládaným schopnostem žáků, když zjednodušení nutná vzhledem k věku žáků nedeformují odbornou správnost výkladu. Mluvnické učivo je navíc funkčně propojeno se slohem. Učebnice se vyznačuje velkým množstvím ilustrací, systematickým barevným odlišení podstatných informací a užitím piktogramů usnadňujících orientaci. Všechny grafické prvky souvisejí s textem a jsou do něj přirozeně začleněny. Na úvod je v učebnici zařazeno opakování učiva z druhého ročníku – věta, slovo, slabika, hláska, abeceda, psaní u/ú/ů, tvrdé a měkké slabiky, psaní skupin dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě a souhlásek uvnitř a na konci slov. Dále je zařazena kapitola Nauka o slově a významu slov a Hláskosloví a výslovnost. Učivo psaní i,í/y,ý po obojetných souhláskách je rozděleno na dvě části a proloženo učivem o slovních druzích a podstatných jménech včetně určování jejich mluvnických kategorií. V závěru učebnice je zařazena kapitola o větě jednoduché a souvětí, kdy mají již žáci dostatek zkušeností s určováním slovních druhů, poznají spojky a jejich znalosti o podstatných jménech a slovesech byly rozšířeny. V učebnici jsou průběžně zařazována slohová cvičení, která procvičují různými způsoby nejen základní slohové útvary, jako je vypravování a popis, ale také běžné komunikační slohové dovednosti, např.: pozdrav, představení se, telefonický rozhovor, psaní adresy, jednoduchého pozdravu či přání, pozvánky apod. Učebnice také rozvíjí žákovské dovednosti v oblasti čtenářské gramotnosti a podporuje čtení s porozuměním. Základní učivo je jednoduše shrnuto v poučkách a tabulkách pro jeho přehlednost. Je také dbáno na průběžné opakování a upevňování již probraného učiva. Učebnice dává prostor individuálnímu rozvoji žáků zařazováním obtížnějších úkolů. Zároveň podporuje spolupráci a vzájemnou komunikaci žáků náměty na práci ve dvojicích či skupinách. Je dbáno také na mezipředmětové vazby. Protože učebnice tvoří celek s pracovními sešity a písankami, jsou v učebnici na každé straně vyznačeny odkazy na vhodné strany konkrétního pracovního sešitu. V případě písanek, které slouží primárně k nácviku psaní, jsou obsaženy pouze vybrané odkazy. (V učebnici probírané gramatické jevy se pak dále s odstupem v písankami prolínají už bez uvedení konkrétních odkazů).
Objev podobné jako Český jazyk 3 (učebnice) - nová řada
Český jazyk 2 - učebnice - nová edice
Učebnici sestavili odborní pedagogové na základě svých zkušeností svýukouna1. stupni ZŠ. Učivo je probíráno hravou a zábavnou formou; výklad a procvičování doplňují rébusy, křížovky a hry. Každý tematický celek je zakončen opakováním probrané látky. Moderní a plnobarevný design podporuje motivaci a kreativitu žáků. Texty doprovázejí barevné ilustrace. Na konci učebnice najdete také souhrnné opakování a soubor diktátů. Upozornění: Tituly "Český jazyk 2 učebnice - nová edice" objednávejte s titulem "Český jazyk 2 pracovní sešit - nová edice 1. a 2. díl" a "Hravá písanka pro 2. ročník ZŠ - nová edice 1. a 2. díl". Tituly bez označení "nová edice" jsou součástí jiné ediční řady. V souladu s RVP ZV NOVÁ EDICE Vylepšená grafika s důrazem na jednoduchost, přehlednost a zapamatovatelnost Spousta opakování, souhrnná opakování a soubor diktátů Množství cvičení doprovázejí barevné ilustrace, které rozvíjejí představivost žáků Všechny učebnice doprovází Ema a Tom Pracovní sešit rozšiřuje probrané učivo z učebnice Hravá čeština 2 - nová edice Učivo je probíráno hravou a zábavnou formou Hravé úlohy, doplňovačky, rébusy, spojovačky, omalovánky a komiksy Důraz na mezipředmětové vztahy - cvičení propojena s Matematikou a Prvoukou Celkem 120 stran je přehledně rozděleno do 11 hlavních témat: 1. Škola Úvod Opakování učiva 1. ročníku 2. Můj domov O větách Vyprávění podle obrázkové osnovy 3. Rodina a kamarádi Druhy vět Pořádek vět v příběhu (sloh) 4. Život na podzim Abeceda a písmo Rozhovor 5. Knížka jako kamarád Slovo a slovní význam Přísloví 6. Zimní zvyky a obyčeje Rozdělení hlásek Vyprávění podle osnovy (sloh) 7. Sportování v zimě Psaní „y/ý“ po tvrdých souhláskách Psaní „i/í“ po měkkých souhláskách 8. Ve společnosti Psaní „dy/di“, „ty/ti“, „ny/ni“ Komiks (sloh) 9. Zvyky a obyčeje na jaře Tvary slov, slovo příbuzné Párové souhlásky Popis zvířete (sloh) Velikonoce (sloh) 10. Dobrodružství v přírodě Popis postavy (sloh) Slovní druhy Popis pracovního postupu (sloh) 11.Výlety Psaní velkých písmen Vlastní názor (sloh) Věta jednoduchá a souvětí Dopis (sloh) Souhrnné opakování Rébusy a hrátky se slovy Diktáty Seznam použité literatury
Objev podobné jako Český jazyk 2 - učebnice - nová edice
Český jazyk 3 - učebnice - nová edice
Učebnici sestavili odborní pedagogové na základě svých zkušeností s výukou na 1. stupni ZŠ. Učivo je probíráno hravou a zábavnou formou; výklad a procvičování doplňují rébusy, křížovky a hry. Každý tematický celek je zakončen opakováním probrané látky. Moderní a plnobarevný design podporuje motivaci a kreativitu žáků. Texty doprovázejí barevné ilustrace. Na konci učebnice najdete také souhrnné opakování a soubor diktátů. Všechny učebnice provází Ema a Tom, malí hrdinové blízcí světu dětí. Jsou dětem inspirací a ti s nimi prožívají různá zajímavá dobrodružství - až do pátého ročníku. Vylepšená grafika s důrazem na jednoduchost, přehlednost a zapamatovatelnost Spousta opakování, souhrnná opakování a soubor diktátů Množství cvičení doprovázejí barevné ilustrace, které rozvíjejí představivost žáků Všechny učebnice doprovází Ema a Tom Pracovní sešit rozšiřuje probrané učivo z učebnice Hravý český jazyk 3 - nová edice Učivo je probíráno hravou a zábavnou formou Hravé úlohy, doplňovačky, rébusy, spojovačky, omalovánky a komiksy Důraz na mezipředmětové vztahy - cvičení propojena s Matematikou a Prvoukou
Objev podobné jako Český jazyk 3 - učebnice - nová edice
Český jazyk – učebnice pro 5. ročník
Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné vysvětlování jazykových pojmů jazykem odpovídajícím rozumovým předpokladům žáků 1. stupně. V tom jsme se inspirovali i pojetím učebnic před školskou reformou v roce 1976, kdy bylo běžné, že si děti na prvním stupni osvojovaly jazykové učivo již ve škole a nikoli doma samostudiem. Obsah učiva je v celé řadě uspořádán tak, aby nejobtížnější gramatické jevy byly probrány v prvních čtyřech měsících, a bylo tak dostatek prostoru pro jejich procvičování v průběhu zbytku školního roku. Neb už naši dávní učitelé své zkušenosti shrnovali do věty: „Důležité učivo se musí naučit do Vánoc, jakmile rozkvetou kaštany, je se školou konec.“ Zároveň obsahuje spoustu přiměřeně dlouhých textů, v nichž jsou integrovány právě probírané gramatické jevy s návodnými otázkami sloužícími mj. k rozvoji slovní zásoby i poznávání okolního světa. Za největší přednost učebnice považujeme skutečnost, že v ní gramatické jevy nejsou jen popsány, jak je dnes zvykem ve většině učebnic, ale obsahuje návody, jak se s gramatickým jevem správně vypořádat a zároveň umožňuje dospělé osobě tyto postupy jednoduše kontrolovat. Barvy nejsou používány k vyjádření obtížnosti či důležitosti cvičení, ale pomáhají k jeho pochopení. Proto například červenou barvu používáme vždy k označení tvrdých slabik/souhlásek, modrou k označení měkkých, … Vycházíme tak z dlouholetých a fungujících zkušeností z práce s dětmi se specifickými poruchami učení, které však efektivně pomáhají všem. Stejně tak abstraktní obrázky slouží dnešním dětem k rozvoji kreativity a k rozvoji slovní zásoby. Ve dvou pracovních sešitech (pro každé pololetí jeden) najdete i mnoho materiálu na rozstříhání, putování po cestách a nalepování. Schválilo MŠMT čj. MSMT-9384/2018 dne 19. července 2018 k zařazení do seznamu učebnic pro základní vzdělávání jako součást ucelené řady učebnic pro vzdělávací obor Český jazyk a literatura, 1. - 5. ročník, s dobou platnosti šest let.
Objev podobné jako Český jazyk – učebnice pro 5. ročník
Český jazyk 2 pro SŠ - učebnice
Nová učebnice Vám chce nabídnout nejen moderní a atraktivní vzhled, ale především ukázky textů z různých oborů i období, srozumitelné výklady a podněty k přemýšlení o tom, jaká vlastně čeština je. Celkem 88 stran obsahu pro 2. ročník SŠ je rozděleno na dvě hlavní části (Jazykové vzdělávání a Slohové vzdělávání) a 5 kapitol. Učebnici doplňuje pracovní sešit určený k procvičování probraného učiva. Učebnice byla sestavena odbornými pedagogy na základě jejich zkušenosti s výukou na středních odborných školách a gymnáziích. Celkem 88 stran obsahu je rozděleno na dvě hlavní části, které jsou doplněny seznamem odborné literatury a rejstříkem pojmů. Moderní a plnobarevný design podporuje motivaci a kreativitu studentů. Texty doprovázejí barevné fotografie, kresby a mapky. V každé kapitole je graficky odlišené nadstandardní učivo, za tematickými celky je shrnutí a opakování učiva. Výklad učební látky je doplněn zajímavostmi, otázkami a úkoly, i s ohledem na mezipředmětové vztahy. Obsah: Opakování – základní pojmy I. JAZYKOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ 1. Nauka o slovní zásobě (lexikologie) Slovo Význam slova Shrnutí a opakování Slovní zásoba Vývoj slovní zásoby Vrstvy slovní zásoby Shrnutí a opakování Tvoření nových slov Frazeologie Shrnutí a opakování 2. Tvarosloví Slovní druhy Gramatické kategorie jmen Skloňování podstatných jmen Přídavná jména Zájmena Číslovky Shrnutí a opakování Slovesa Neohebné druhy slov Shrnutí a opakování 3. Zdokonalování pravopisu II. SLOHOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ 1. Odborný styl 2. Administrativní styl 3. Útvary používané v souvislosti s přijetím do zaměstnání Shrnutí a opakování 4. Popis Statický popis Popis osoby Shrnutí a opakování Dynamický popis Líčení Popis odborný 5. Charakteristika Shrnutí a opakování Odborná literatura Rejstřík pojmů
Objev podobné jako Český jazyk 2 pro SŠ - učebnice
Český jazyk 5 (učebnice) - nová řada
5-75 Nová učebnice Český jazyk 5 je zpracována v souladu s RVP ZV. Doplňují ji pracovní sešity Český jazyk 5, 1. a 2. díl (kódy 5-76, 5-77). Učebnice obsahuje opakování a další procvičení učiva z předešlých ročníků. Dále rozvíjí učivo o přídavných jménech, zájmenech, číslovkách, slovesech a příslovcích. Také kapitola Stavba věty je rozšířena o další učivo o větných členech a shodě přísudku s podmětem. V učebnici je zařazeno také učivo označené jako rozšiřující. Slouží k seznámení a prohloubení probíraného učiva, není však pro vyučující závazné, ani žáci by z něj neměli být hodnoceni. Texty a práce s nimi rozvíjejí čtenářskou gramotnost a čtení s porozuměním. Učivo je cyklicky procvičováno a opakováno různými typy úkolů, cvičení a didaktických her. Žáci se při plnění řady úkolů učí pracovat s přehledy či tabulkami vztahujícími se k danému učivu. Na mnoha místech učebnice navozuje práci dvojic či skupin, a učí tak žáky týmové práci. V učebnici jsou zařazeny také úkoly, které vedou k práci s dalšími zdroji informací. Mezipředmětově je učivo propojeno s přírodovědou, vlastivědou i dalšími předměty, čímž umožňuje pracovat ve větších celcích, než je vyučovací hodina, vytvářet projekty, zařazovat aktivní metody práce.
Objev podobné jako Český jazyk 5 (učebnice) - nová řada
Český jazyk 4 (učebnice) - NOVÁ ŘADA
4-75 Připravili jsme novou učebnici Český jazyk 4, která je zpracována v souladu s RVP ZV. Doplňují ji pracovní sešity Český jazyk 4, 1. a 2. díl (4-76, 4-77). Učebnice obsahuje učivo 4. ročníku (nauka o slově a jeho stavba, vyjmenovaná slova – prohloubení učiva, slovní druhy, pravopis koncovek podstatných jmen, shoda podmětu s přísudkem). Texty a práce s nimi rozvíjejí čtenářskou gramotnost a čtení s porozuměním. Učivo je cyklicky procvičováno a opakováno různými typy úkolů, cvičení a didaktických her. Na mnoha místech navozuje práci dvojic či skupin a učí tak žáky týmové práci. V učebnici jsou zařazeny také úkoly, které vedou k práci s dalšími zdroji informací. Mezipředmětově je učivo propojeno s přírodovědou, vlastivědou i dalšími předměty, čímž umožňuje pracovat ve větších celcích, než je vyučovací hodina, vytvářet projekty, zařazovat aktivní metody práce.
Objev podobné jako Český jazyk 4 (učebnice) - NOVÁ ŘADA
Český jazyk 3 pro SŠ - učebnice
Nová učebnice Vám chce nabídnout nejen moderní a atraktivní vzhled, ale především ukázky textů z různých oborů i období, srozumitelné výklady a podněty k přemýšlení o tom, jaká vlastně čeština je. Celkem 72 stran obsahu pro 3. ročník SŠ je rozděleno na dvě hlavní části (Jazykové vzdělávání a Slohové vzdělávání) a 19 kapitol. Učebnici doplňuje pracovní sešit určený k procvičování probraného učiva. Učebnice byla sestavena odbornými pedagogy na základě jejich zkušenosti s výukou na středních odborných školách a gymnáziích. Celkem 72 stran obsahu je rozděleno na dvě hlavní části, které jsou doplněny seznamem odborné literatury a rejstříkem pojmů. Moderní a plnobarevný design podporuje motivaci a kreativitu studentů. Doplněno o seznam odborné literatury a rejstřík pojmů. Texty doprovázejí barevné fotografie, kresby a mapky. V každé kapitole je graficky odlišené nadstandardní učivo, za tematickými celky je shrnutí a opakování učiva. Výklad učební látky je doplněn zajímavostmi, otázkami a úkoly, i s ohledem na mezipředmětové vztahy. Obsah: Opakování – základní pojmy I. JAZYKOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ 1. Nauka o větě Věta Větné členy Shrnutí a opakování Druhy vět podle složení Polovětné útvary Nepravidelnosti větné stavby Vyjadřování postojové modality Pořádek slov v české větě Shrnutí a opakování 2. Souvětí Souvětí Souvětí podřadné Souvětí souřadné Shrnutí a opakování II. SLOHOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ 1. Odborný styl Odborný styl Zpracování informací Referát Výklad Přednáška Shrnutí a opakování 2. Publicistický styl Publicistický styl Útvar publicistického stylu Reklama, její funkce a jazyk 3. Řečnický styl Řečnické projevy Shrnutí a opakování Odborná literatura Rejstřík pojmů
Objev podobné jako Český jazyk 3 pro SŠ - učebnice
Český jazyk 4 pro SŠ - učebnice
Nová učebnice Vám chce nabídnout nejen moderní a atraktivní vzhled, ale především ukázky textů z různých oborů i období, srozumitelné výklady a podněty k přemýšlení o tom, jaká vlastně čeština je. Celkem 72 stran obsahu pro 4. ročník SŠ je rozděleno na 3 hlavní části (Jazykové vzdělávání, Slohové vzdělávání a Opakování k maturitě) a 18 kapitol. Učebnici doplňuje pracovní sešit určený k procvičování probraného učiva. Učebnice byla sestavena odbornými pedagogy na základě jejich zkušenosti s výukou na středních odborných školách a gymnáziích. Celkem 72 stran obsahu je rozděleno na dvě hlavní části, které jsou doplněny seznamem odborné literatury a rejstříkem pojmů. Moderní a plnobarevný design podporuje motivaci a kreativitu studentů. Doplněno o seznam odborné literatury a rejstřík pojmů. Texty doprovázejí barevné fotografie, kresby a mapky. V každé kapitole je graficky odlišené nadstandardní učivo, za tematickými celky je shrnutí a opakování učiva. Výklad učební látky je doplněn zajímavostmi, otázkami a úkoly, i s ohledem na mezipředmětové vztahy. Obsah: Opakování – základní pojmy I. JAZYKOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ 1. Instituce zabývající se českým jazykem 2. Jazykověda a její disciplíny 3. Vývoj češtiny 4. Současná spisovná čeština 5. Základy valenční syntaxe II. SLOHOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ 1. Nauka o textu 2. Úvaha 3. Kritika, recenze 4. Umělecký styl 5. Vypravování s uměleckými prvky 6. Literatura faktu III. OPAKOVÁNÍ K MATURITĚ 1. Opakování - Jazykověda 2. Opakování - Fonologie a fonetika 3. Opakování - Lexikologie a tvoření slov 4. Opakování - Morfologie 5. Opakování - Syntax 6. Opakování - Slohové styly 7. Opakovací otázky a úkoly
Objev podobné jako Český jazyk 4 pro SŠ - učebnice
Český jazyk 2 (učebnice) - nová řada
2-55 V úvodu nové učebnice je zařazeno opakování učiva z 1. ročníku. Následně se žáci se v učebnici seznámí s pojmy abeceda, slovo a věta, naučí se různé druhy vět, ozřejmí si pojmy slovo, slabika, hláska a písmeno, tvrdé a měkké souhláskami, slova s dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě a slovní druhy. Naučí se základy psaní velkých písmen a spojování vět do souvětí. V závěru nechybí souhrnné opakování. Učebnice obsahuje množství úkolů k procvičení, básniček, hry, samostatné práce, doplňující mluvnické i slohové úkoly; je přehledná a bohatě ilustrovaná. V textu jsou zařazeny odkazy na příslušné strany v pracovních sešitech Český jazyk 2 nově, 1. a 2. díl (formát A4). Orientaci v učebnici usnadňují různobarevné podklad (zelenou jsou podloženy názvy jednotlivých kapitol, žlutou barvou definice). Navíc učebnice obsahuje piktogramy, které žákům usnadňují orientaci ve cvičeních a aktivitách. V učebnici jsou uplatněny mezipředmětové vztahy (zejména prvouka, výtvarná a hudební výchova, pracovní činnost).
Objev podobné jako Český jazyk 2 (učebnice) - nová řada
Český jazyk pro 9. ročník Učebnice - Jaromíra Kvačková, Lenka Bičanová, Lidmila Mrázková
9-55 Učebnice pro 9. ročník základní školy a odpovídající ročník víceletého gymnázia je koncipována v souladu s RVP ZV a svým uspořádáním navazuje na již vydanou učebnici pro 8. ročník. Tato učebnice je rozdělena na kapitoly věnované: obecným výkladům o jazyce, zvukové stránce jazyka, tvoření slov, významu slova, tvarosloví, skladbě, slohu a komunikaci (vypravování, popis, charakteristika, životopis, formuláře, výklad a výtah, úvaha, proslov, diskuse, publicistické útvary a souhrnné poučení o slohu). Obsahuje nejen opakování učiva nižších ročníků a procvičování základního učiva, ale přináší i učivo rozšiřující. Vedle řady rozmanitých cvičení obsahuje také základní pravidla, přehledy učiva v tabulkách i zábavné křížovky. Významnou součástí učebnice jsou testy s řešením. Závěrečná kapitola obsahuje práci s textem - žáci přečtou vybrané texty (např. školní řád, inzerát a ekonomický text) a odpovídají na otázky. Na konci je zařazeno pět souhrnných testů k přípravě na přijímací zkoušky. V učebnici nechybí ani jazykové rozbory, pravopisná cvičení, úkoly pro nadané žáky, zadání pro práci ve skupině a práci s internetem i jazykovými příručkami.
Objev podobné jako Český jazyk pro 9. ročník Učebnice - Jaromíra Kvačková, Lenka Bičanová, Lidmila Mrázková
Podívejte se také
- Antonini SOS Nauta RQE R/S (AEC0068)
- WowME Senior SOS Band red (Y6H red)
- BIODERMA Atoderm SOS Sprej 200 ml (3401528546341)
- Antonini SOS Uri-xl AR/L (AEC0077)
- eveline sos lash booster serum na rasy 10ml
- ISO 8574 SOS sada na přežití 7v1 (249)
- SOS ve vesmíru (978-80-271-2062-8)
- WowME Senior SOS Band Plus Red (Y41 Red)
- GARNIER Fructis SOS Repair 10v1 400 ml (3600542225397)
- REX IoT pro bezpečí seniora - velký balíček detektorů s SOS tlačítkem (233)
- Jazyk a jazykověda (9788024623603)
- Jazyk a jazykověda (9788024654324)
- Jazyk a slovník (9788024626727)
- Jazyk a myšlení (9788024636948)
- iGET SECURITY M3P7 - SOS tlačítko pro iGET SECURITY M3 a M4 (M3P7 SECURITY)
- NIVEA Baby Pure&Sensitive SOS Cream 2× 150 ml
- iQtech Smartlife S0S02 Zigbee SOS tlačítko, Zigbee 3.0 (IQTA143)
- NIVEA Baby Pure&Sensitive SOS Cream 150 ml (4005808400379)
- Sportsbalm Cooling sos body gel 150 ml (SB-302)
- Český jazyk pro SŠ komplet 3 v 1 (8594022788890)
- Jazyk v kontextu kultury (9788024634067)
- Cattara Izotermická válcová fólie SOS zelená, 200 x 92 cm