Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Didaktika matematiky I. - Anne Frobisher, Len Frobisher
Didaktika matematiky I. je pre učiteľa sprievodcom po svete matematiky a spôsobmi matematického premýšľania. Ak je vaším zámerom vytvárať u žiakov pozitívny vzťah k matematike a hľadáte zásobáreň úloh a zadaní, je to práve toto dielo, ktoré dokáže naštartovať vzťah k matematike u vašich žiakov. Poďte skúmať matematické problémy a objavujte, ako možno tieto problémy zapojiť do prirodzeného procesu učenia sa žiakov! Známi britskí autori Anne a Len Frobisherovci zdôrazňujú vo svojej knihe potrebu zmeny postojov žiakov k matematike a možno aj zmeny postoja k matematike u učiteľa. Vychádzajú z toho, že matematika nemá byť len o uvažovaní typu "buď - alebo". Sú presvedčení o tom, že učiteľ by mal hľadať prístup, ktorý mu vyhovuje najviac a v neposlednom rade, ktorý vyhovuje jeho žiakom.Dielo je doplnené marginálnymi poznámkami, ktorými sú jednotlivé témy v Didaktike matematiky I. prepájané s obsahom nášho štátneho vzdelávacieho programu.
Podívejte se také Didaktika matematiky (978-80-7238-449-5)
Didaktika matematiky II. - Anne Frobisher, Len Frobisher
Voľné pokračovanie publikácie Didaktika matematiky I. od britských autorov Anne a Len Frobisherovcov. Sprievodca učiteľa po svete matematiky a matematického premýšľania. Pomáha učiteľom využívať hľadanie riešení úloh vo svojom učení. Zámerom je, aby práve cez hľadanie riešení úloh učitelia matematiky u detí rozvíjali ich schopnosť samostatne myslieť, a súčasne aj argumentovať matematicky v skupinách.
Podívejte se také Didaktika matematiky II. (978-80-8140-200-5)
Didaktika matematiky II. (978-80-8140-200-5)
Kniha - autor Anne Frobisher; Len Frobisher, 164 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Voľné pokračovanie publikácie Didaktika matematiky I. od britských autorov Anne a Len Frobisherovcov. Sprievodca učiteľa po svete matematiky a matematického premýšľania. Pomáha učiteľom využívať hľadanie riešení úloh vo svojom učení. Zámerom je, aby práve cez hľadanie riešení úloh učitelia matematiky u detí rozvíjali ich schopnosť samostatne myslieť, a súčasne aj argumentovať matematicky v skupinách.
Podívejte se také Didaktika matematiky III. část: Historie matematiky pro učitele (978-80-7489-327-8)
Podívejte se také
- len
- Deník Anne Frankové
- Didaktika plavání (9788024643120)
- Nová infinitní matematika: I. Velká iluze matematiky 20. století (9788024632216)
- Anne of Green Gables
- didaktika pro vysokoskolske ucitele
- Anne-Marie: Therapy - CD (9029674213)
- Anne-Marie: Therapy (Coloured) - LP (9029674218)
- Anne Klein AK/1470GBST (AK/1470GBST)
- Anne-Marie: Speak Your Mind - CD (9029566450)
- Anne Franková (978-80-7474-109-8)
- Obecná didaktika (978-80-247-4590-9)
- Didaktika dospělých (978-80-271-0051-4)
- Obecná didaktika (978-80-271-3249-2)
- Obecná didaktika (978-80-247-1821-7)
- Diář Anne Geddes: Růžový s motivem králíčků (9781921652073)
- Diář Anne Geddes: Zelený s motivem květináčů (9781921652066)
- Didaktika mateřské školy (999-00-018-4961-0)
- Didaktika předškolního vzdělávání (978-80-262-1302-4)
- Didaktika vysokej školy (978-80-571-0245-8)
Didaktika matematiky (978-80-7238-449-5)
Kniha – autor Josef Polák, 432 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Josef Polák, 432 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace pro učitele matematiky, studenty učitelství, ale také pro další zájemce o studium matematiky a její historie. Vyplňuje citelnou mezeru v naší odborné literatuře, kterou je kvalitní učebnice didaktiky středoškolské matematiky.
Objev podobné jako Didaktika matematiky (978-80-7238-449-5)
Matematika s didaktikou pro 1. ročník učitelství 1. stupně ZŠ (978-80-261-0649-4)
Elektronická kniha - autor Jana Coufalová, 87 stran, česky Publikace je určena zejména budoucím (i současným) učitelům matematiky. Seznamuje čtenáře s přirozenými čísly a jejich výukou na 1. stupni základní školy. Na první díl navazuje díl druhý věnovaný číselným oborům.
Objev podobné jako Matematika s didaktikou pro 1. ročník učitelství 1. stupně ZŠ (978-80-261-0649-4)
Matematika s didaktikou pro 2. ročník učitelství 1. stupně ZŠ (978-80-261-0650-0)
Elektronická kniha - autor Jana Coufalová, 139 stran, česky Publikace je určena zejména budoucím (i současným) učitelům matematiky. Seznamuje čtenáře s číselnými obory. Druhému dílu předchází díl první věnovaný přirozeným číslům a jejich výuce na 1. stupni základní školy.
Objev podobné jako Matematika s didaktikou pro 2. ročník učitelství 1. stupně ZŠ (978-80-261-0650-0)
Didaktika plavání (9788024643120)
Elektronická kniha , 306 stran, česky Publikace, kterou připravil kolektiv autorů z katedry plaveckých sportů Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy, je určena pro posluchače studijních oborů tělesná výchova a sport a pro zájemce o plaveckou výuku. Text obsahuje tři části, které se jednotlivě zabývají plaveckou gramotností, technikou plaveckých způsobů a didaktikou plaveckých způsobů. V první části jsou charakterizovány požadavky na úroveň plavecké gramotnosti tak, aby vodní prostředí a pohyb v něm mohly být využívány celoživotně. Druhá část je pojata jako nutné teoretické zázemí pro vlastní didaktiku plaveckých způsobů. Nově jsou zde zařazeny modelové techniky plavání přiměřené vývojovému stupni dítěte, tzv. dětský kraul a dětský znak. Text třetí části je bohatě doplněn obrázky, pokrývá didaktiku všech plaveckých způsobů, pádů, skoků, plaveckých obrátek a je rozšířen o nácvik a rozvoj sebezáchranných dovedností a využití...
Objev podobné jako Didaktika plavání (9788024643120)
Didaktika literatury: výzvy oboru (9788024626598)
Elektronická kniha - autor Ondřej Hník, 180 stran, česky Autor monografie zastává názor, že existují tři oblasti, které je třeba mít v oboru didaktiky literatury i školním literárním vzdělávání na zřeteli a které je třeba udržovat v rovnováze, aby obor ani školní předmět neztratily estetické, resp. estetickovýchovné zaměření: 1. četba (četba literárních textů a její reflexe), 2. tvorba (konstrukce a rekonstrukce textu a jejich reflexe), 3. nauka (poznávání kontextů relevantních pro interpretaci textu, udržení kulturní kontinuity a kulturní identity). V současném pojetí literárního vzdělávání stále převládá naukový přístup (redukovaný navíc na literární historii a frontální organizační formu výuky). Kniha ukazuje, že je třeba rozvíjet všechny významné oblasti literárního vzdělávání (z nauky např. literární teorii; četbu a tvorbu a jejich reflexi) a jiné přístupy než (tradičně) naukové, a to především z toho důvodu, že žáci mají rozumět literatuře tak, jak...
Objev podobné jako Didaktika literatury: výzvy oboru (9788024626598)
Didaktika plavání - Irena Čechovská, Tomáš Miler
Publikace, kterou připravil kolektiv autorů z katedry plaveckých sportů Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy, je určena pro posluchače studijních oborů tělesná výchova a sport a pro zájemce o plaveckou výuku. Text obsahuje tři části, které se jednotlivě zabývají plaveckou gramotností, technikou plaveckých způsobů a didaktikou plaveckých způsobů. V první části jsou charakterizovány požadavky na úroveň plavecké gramotnosti tak, aby vodní prostředí a pohyb v něm mohly být využívány celoživotně. Druhá část je pojata jako nutné teoretické zázemí pro vlastní didaktiku plaveckých způsobů. Nově jsou zde zařazeny modelové techniky plavání přiměřené vývojovému stupni dítěte, tzv. dětský kraul a dětský znak. Text třetí části je bohatě doplněn obrázky, pokrývá didaktiku všech plaveckých způsobů, pádů, skoků, plaveckých obrátek a je rozšířen o nácvik a rozvoj sebezáchranných dovedností a využití synchronizovaného plavání v plavecké výuce.
Objev podobné jako Didaktika plavání - Irena Čechovská, Tomáš Miler
Didaktika biologie ve vztahu mezi obecnou a oborovou didaktikou (978-80-261-0846-7)
Elektronická kniha - autor Zdeňka Chocholoušková, 270 stran, česky Vysokoškolská učebnice didaktiky biologie, která má studenty učitelství vybavit profesními znalostmi a kompetencemi natolik, aby věděli „čemu a jak vyučovat“. Klade důraz na nezbytnost těsné spolupráce ve vertikálním směru, tj. mezi obecnou didaktikou a oborovými didaktikami, které pevně stojí na oborových základech.
Objev podobné jako Didaktika biologie ve vztahu mezi obecnou a oborovou didaktikou (978-80-261-0846-7)
Obecná didaktika (978-80-247-4590-9)
Elektronická kniha - autor Lucie Zormanová, 240 stran Seznamte se s nejdůležitějšími otázkami obecné didaktiky! Publikace určená především studentům učitelství a učitelům, a to na všech stupních školství včetně vysokého, vás srozumitelnou a jasnou formou seznámí se základními pojmy a problémy oboru. Výklad je zároveň komplexní, bez povrchního zjednodušování. Detaily knihy: Autor: Lucie Zormanová Rok vydání: 2014 ISBN: 978-80-247-4590-9 Počet stran: 240
Objev podobné jako Obecná didaktika (978-80-247-4590-9)
Obecná didaktika (978-80-247-1821-7)
Elektronická kniha - autor Jarmila Skalková, 328 stran Učebnice obecné didaktiky představuje myšlenkový systém, který vás uvede do vymezené vědní oblasti. Logické utřídění látky a vhled do soustavy jejího výkladu poskytuje studujícím teoretické poznání. Právě to umožňuje klást si otázky, problematizovat a vidět nové problémy, hledat jejich řešení, uvědomovat si smysl jednání v širších souvislostech. Publikace si klade za cíl podporovat samostatné pedagogické myšlení, které proniká do základních vztahů pedagogického procesu. Postihuje souvislosti, je s to kriticky analyzovat a hodnotit jednotlivé didaktické koncepce, odlišovat podnětné prvky od módnosti v aktuálních diskuzích. Tím vším se rozšiřuje základ, na němž učitel činí svá didaktická rozhodnutí. Knížka je určena především studentům učitelství, ale také začínajícím učitelům a všem ostatním, kteří mají zájem promýšlet si hlouběji dosavadní zkušenosti.
Objev podobné jako Obecná didaktika (978-80-247-1821-7)
Obecná didaktika (978-80-271-3249-2)
Elektronická kniha - autor Alena Vališová, 312 stran, česky Studijní materiál je určen pro studenty učitelství bakalářského i magisterského typu v prezenční i kombinované formě studia. V souvislosti s realizovanou strukturací studijních programů pro bakalářskou a navazující magisterskou úroveň může podpůrně sloužit též jiným předmětům akreditovaných programů na různých vysokých školách pedagogického zaměření. Studijní text je východiskem k samostatnému studiu – úkoly, které obsahuje, vedou k práci s odbornou literaturou. Při práci s textem jde nejen o osvojení si základních informací týkajících se vybraných témat z obecné didaktiky, ale také o konfrontaci s představami a dosavadními poznatky čtenářů. Publikace je uspořádána do patnácti základních kapitol, které mají pro lepší orientaci shodnou strukturu: na úvod obsahují shrnutí cílů a obsahu kapitoly, dále samotný studijní text spolu s potřebnými definicemi, ale také množství úkolů k samostatnému řešení...
Objev podobné jako Obecná didaktika (978-80-271-3249-2)
Didaktika dospělých (978-80-271-0051-4)
Elektronická kniha - autor Lucie Zormanová, 224 stran Představujeme vám didaktiku dospělých jako vědeckou disciplínu zabývající se obecně vyučovacím procesem ve vzdělávání dospělých. Kniha seznamuje se specifiky didaktiky dospělých, vzdělávání dospělých a s jejich aplikacemi v praxi. Publikaci ocení jak studenti andragogiky, tak lektoři a andragogové.
Objev podobné jako Didaktika dospělých (978-80-271-0051-4)
Moderní didaktika (978-80-247-3450-7)
Elektronická kniha - autor Robert Čapek, 624 stran Existuje jistě velké množství pedagogů, pro které bude tato kniha procházkou po cestách, které již důvěrně znají. Bohužel je ještě větší množství učitelů, kteří tyto výukové metody sice znají, ale používají z nich jen zlomek. Možná se i ptají: „Proč bych je měl znát? Nestačí si stoupnout před třídu a diktovat jim hromadu poznatků?“ Tato publikace neopakuje teoretické výčty definic předchozích autorů, ale čtivou formou ukazuje cestu k efektivnímu praktickému vyučování. Výukové metody a aktivity jsou vybrány a popsány tak, aby byly použitelné pro všestranné využití, a zpravidla jsou doplněny ilustrativními příklady. Jednotlivé kapitoly rozdělují metody podle způsobů použití a umožňují rychlou a přehlednou orientaci. Klíčovou částí je lexikon výukových metod, které jsou popsány metodologicky a didakticky, stejně jako metody hodnoticí. Publikace je pro moderního učitele výborným rádcem a...
Objev podobné jako Moderní didaktika (978-80-247-3450-7)
Moderní didaktika (978-80-247-3450-7)
Kniha - autor Robert Čapek, 624 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Existuje jistě velké množství pedagogů, pro které bude tato kniha procházkou po cestách, které již důvěrně znají. Bohužel je ještě větší množství učitelů, kteří tyto výukové metody sice znají, ale používají z nich jen zlomek. Možná se i ptají: „Proč bych je měl znát? Nestačí si stoupnout před třídu a diktovat jim hromadu poznatků?“ Tato publikace neopakuje teoretické výčty definic předchozích autorů, ale čtivou formou ukazuje cestu k efektivnímu praktickému vyučování. Výukové metody a aktivity jsou vybrány a popsány tak, aby byly použitelné pro všestranné použití, a zpravidla jsou doplněny ilustrativními příklady. Jednotlivé kapitoly rozdělují metody podle způsobů použití a umožňují rychlou a přehlednou orientaci. Klíčovou částí je lexikon výukových metod, které jsou popsány metodologicky a didakticky, stejně jako metody hodnoticí. Publikace je pro moderního učitele výborným rádcem a...
Objev podobné jako Moderní didaktika (978-80-247-3450-7)
Didaktika literatury: výzvy oboru - Ondřej Hník - e-kniha
eBook: Autor monografie zastává názor, že existují tři oblasti, které je třeba mít v oboru didaktiky literatury i školním literárním vzdělávání na zřeteli a které je třeba udržovat v rovnováze, aby obor ani školní předmět neztratily estetické, resp. estetickovýchovné zaměření: 1. četba (četba literárních textů a její reflexe), 2. tvorba (konstrukce a rekonstrukce textu a jejich reflexe), 3. nauka (poznávání kontextů relevantních pro interpretaci textu, udržení kulturní kontinuity a kulturní identity). V současném pojetí literárního vzdělávání stále převládá naukový přístup (redukovaný navíc na literární historii a frontální organizační formu výuky). Kniha ukazuje, že je třeba rozvíjet všechny významné oblasti literárního vzdělávání (z nauky např. literární teorii; četbu a tvorbu a jejich reflexi) a jiné přístupy než (tradičně) naukové, a to především z toho důvodu, že žáci mají rozumět literatuře tak, jak převládá v reálném životě, ve čtenářství, v kultuře.
Objev podobné jako Didaktika literatury: výzvy oboru - Ondřej Hník - e-kniha
Didaktika mateřské školy (999-00-018-4961-0)
Elektronická kniha - autor Kolektiv autorů, 252 stran Publikace nabízí aplikaci vybraných témat obecné didaktiky v předškolním vzdělávání. Nesnaží se zahrnout čtenáře výčty teoretických definic, ale čtivou formou nabízí informace, jak efektivně vzdělávat s ohledem na specifika učení dětí předškolního věku. Za cíl si klade rozšířit profesní znalosti a kompetence učitelů mateřských škol a rozvinout jejich schopnost orientovat se v problematice cílů, obsahů a procesů učení. Zaměřuje se zejména na projektování vzdělávacích aktivit, jejich realizaci a reflexi. Teoretické poznatky jsou předkládány tak, aby byly použitelné pro praktické využití, a zpravidla jsou doplněny ilustrativními příklady z pedagogické praxe mateřských škol získanými prostřednictvím výzkumných šetření.
Objev podobné jako Didaktika mateřské školy (999-00-018-4961-0)
Didaktika předškolního vzdělávání (978-80-262-1302-4)
Kniha - autor Eva Šmelová; Michaela Prášilová, 400 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se zabývá základními aspekty předškolního vzdělávání se zřetelem na specifika dítěte předškolního věku. Autoři se věnují tradičním tématům didaktiky v kontextu předškolního vzdělávání. Řeší aktuální problémy současné praxe. Propojují tak teoretické a praktické poznatky s informacemi potřebnými pro každodenní činnost učitele předškolního zařízení a rozvoj jeho profesních kompetencí. Publikace je určena především pro pracovníky předškolních zařízení, ale i pro studenty oborů zaměřených na předškolní vzdělávání. V rámci jednotlivých kapitol nalezne čtenář případové studie, jejichž rozbor vede k integraci znalostí předškolní didaktiky, obecné pedagogiky, pedagogiky předškolního věku, pedagogické psychologie, školského managementu a dalších disciplín vstupujících do předškolního vzdělávání. Jednotlivé kapitoly jsou doplňovány příklady a případovými studiemi, které...
Objev podobné jako Didaktika předškolního vzdělávání (978-80-262-1302-4)
Didaktika vysokej školy (978-80-571-0245-8)
Kniha - autor Ján Bajtoš, 432 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Cieľom publikácie je poskytnúť čitateľom základné informácie o didaktike vysokej školy a ponúknuť návody, ako riešiť didaktické problémy vyučovania na vysokej škole v konkrétnej učiteľskej praxi. Ťažiskom obsahu tohoto študijného textu je aplikácia teoretických poznatkov do praktickej činnosti vysokoškolského učiteľa. Práca je rozčlenená do dvanástich samostatných častí, v ktorých sa poukazuje na hlavné problémy vyučovania na vysokých školách a naznačujú sa možnosti ich riešenia. V samostatných kapitolách sú vymedzené základné pojmy didaktiky a jej prvky v systémovej štruktúre. Sú to ciele vyučovacieho procesu, učivo, didaktické zásady, vyučovacie metódy, organizačné formy a materiálne prostriedky vyučovania. Osobitná pozornosť sa venuje osobnosti študenta, hodnoteniu a klasifikácii výkonov študentov, ako aj plánovaniu práce učiteľa. Publikácia je súborom najdôležitejších teoretických...
Objev podobné jako Didaktika vysokej školy (978-80-571-0245-8)
Didaktika mateřské školy (978-80-7598-276-6)
Kniha - autor Zora Syslová, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace nabízí aplikaci vybraných témat obecné didaktiky v předškolním vzdělávání. Nesnaží se zahrnout čtenáře výčty teoretických definic, ale čtivou formou nabízí informace, jak efektivně vzdělávat s ohledem na specifika učení dětí předškolního věku. Za cíl si klade rozšířit profesní znalosti a kompetence učitelů mateřských škol a rozvinout jejich schopnost orientovat se v problematice cílů, obsahů a procesů učení. Zaměřuje se zejména na projektování vzdělávacích aktivit, jejich realizaci a reflexi. Teoretické poznatky jsou předkládány tak, aby byly použitelné pro praktické využití, a zpravidla jsou doplněny ilustrativními příklady z pedagogické praxe mateřských škol získanými prostřednictvím výzkumných šetření.
Objev podobné jako Didaktika mateřské školy (978-80-7598-276-6)
Didaktika biologie ve vztahu mezi obecnou a oborovou didaktikou - Chocholoušková Zdeňka, Lenka Hajerová Műllerová - e-kniha
eBook: Vysokoškolská učebnice didaktiky biologie, která má studenty učitelství vybavit profesními znalostmi a kompetencemi natolik, aby věděli „čemu a jak vyučovat“. Klade důraz na nezbytnost těsné spolupráce ve vertikálním směru, tj. mezi obecnou didaktikou a oborovými didaktikami, které pevně stojí na oborových základech.
Objev podobné jako Didaktika biologie ve vztahu mezi obecnou a oborovou didaktikou - Chocholoušková Zdeňka, Lenka Hajerová Műllerová - e-kniha
Didaktika pro vysokoškolské učitele (978-80-247-4217-5)
Elektronická kniha - autor Libuše Podlahová, kolektiv a, 160 stran Publikace je určena především mladým učitelům, kteří začínají svůj obor vyučovat na vysoké škole a nemají pedagogické vzdělání. Autoři aplikují didaktické zásady, metody a formy na podmínky výukového procesu v prostředí vysoké školy, vysvětlují efektivní metody a prostředky výuky. Důraz je kladen především na praktickou vyučovací činnost v každodenní praxi a možnosti racionalizace a zefektivnění výuky odborných předmětů na vysoké škole.
Objev podobné jako Didaktika pro vysokoškolské učitele (978-80-247-4217-5)
Didaktika osobnostní a sociální výchovy (978-80-247-4473-5)
Elektronická kniha - autor Josef Valenta, 232 stran Tato kniha (opírající se o poznatky zjištěné v praxi) si klade za cíl konstituovat základ didaktiky OSV. Zejména chce ale ukázat, o čem by měl učitel/lektor přemýšlet, aby pak v učebně mohl říci: "Teď opravdu dělám OSV." Kniha je věnována všem, kdo se zabývají rozvíjením životních dovedností.
Objev podobné jako Didaktika osobnostní a sociální výchovy (978-80-247-4473-5)
Učitelské vzdělávání a oborové didaktiky na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy (9788024652283)
Elektronická kniha - autor Martin Strouhal a Míla Janišová, 242 stran, česky Kolektivní monografie pracovníků věnujících se přípravě budoucích učitelů na FF UK je první publikací vydanou Centrem učitelství FF UK, jež vzniklo v roce 2021. Kniha zahrnuje příspěvky z oborových didaktik českého jazyka a literatury, cizích jazyků, historie a z oblasti pedagogicko-psychologické přípravy učitelů. Nabízí aktuální pohledy na domácí i zahraniční přístupy k profesnímu terciárnímu vzdělávání budoucích pedagogů, systemizaci nejnovějších poznatků vybraných oborových didaktik, aktuální pohledy na problematiku didaktické transformace oborových poznatků a jejich následnou implementaci do vysokoškolských vzdělávacích programů. Dále představuje nedávné výzkumy zabývající se oborově didaktickými otázkami, problematikou fakultních učitelů a pedagogických praxí. Publikace chce také poukázat na největší nedostatky učitelské přípravy a na faktory ovlivňující adaptaci začínajících...
Objev podobné jako Učitelské vzdělávání a oborové didaktiky na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy (9788024652283)
Kniha Oborové didaktiky: vývoj – stav – perspektivy (978-80-210-7769-0)
Kniha - autor Iva Stuchlíková; Tomáš Janík, 466 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Oborové didaktiky jsou vědními disciplínami zaměřenými na oborově specifickou dimenzi vyučování a učení ve škole i mimo ni. Jejich agenda sahá od vymezování a zdůvodňování cílů oborového vyučování a učení přes výběr, legitimizaci a didaktickou transformaci obsahů až k metodické strukturaci učebních procesů. Problémem českého školství je, že oborové didaktiky u nás nebyly po dlouhou dobu s náležitými nároky systematicky pěstovány. Přesto se rozvinuly do podoby relativně svébytných vědních disciplín, jak o tom svědčí tato kniha. Jejím cílem je podat pohled na vývoj a stav oborových didaktik v České republice a naznačit perspektivy jejich dalšího směřování.
Objev podobné jako Kniha Oborové didaktiky: vývoj – stav – perspektivy (978-80-210-7769-0)
Moderní didaktika anglického jazyka v otázkách a odpovědích (978-80-7552-486-7)
Kniha - autor Lucie Betáková; Milena Štulrajterová; Eva Homolová, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jak na didaktiku anglického jazyka? Vybrali jsme nejčastějí otázky, které si učitelé anglického jazky potřebují ve své každodenní praxi zodpovědět. Odpověď na každou otázku je podložena odbornou literaturou a za každou odpovědí následuje seznam doporučené literatury, jejíž přečtení by učitelům pomohlo se v dané problematice zorientovat. Kniha může výrazně pomoci jak učitelům anglického jazyka přímo v praxi, tak budoucím učitelům anglického jazyka, kteří se vzdělávají v pregraduálních kurzech na pedagogických fakultách a dalších fakultách vzdělávajících učitele.
Objev podobné jako Moderní didaktika anglického jazyka v otázkách a odpovědích (978-80-7552-486-7)
Didaktika matematiky - Jak učit matematiku zajímavě a užitečně - Josef Polák
Publikace pro učitele matematiky, studenty učitelství, ale také pro další zájemce o studium matematiky a její historie vyplňuje citelnou mezeru v naší odborné literatuře, kterou je kvalitní učebnice didaktiky středoškolské matematiky. Publikace má za cíl jednak pomoci výuce didaktiky a historie matematiky, ale hlavně být zdrojem inspirace pro středoškolské učitele, kteří mají zájem o kvalitní výuku. Kniha je rozdělena do tří částí: I. část Konkrétní didaktika matematiky Zahrnuje didaktické zpracování těchto partií: Množiny a logika, Reálná čísla, Funkce, Goniometrie, Rovnice a nerovnice v R, Komplexní čísla, Kombinatorika, Počet pravděpodobnosti a statistika, Posloupnosti a nekonečné řady, Geometie, Vektory, Analytická geometrie, Matematická analýza. Zpracování všech partií má následující jednotnou strukturu: historie vzniku a vývoje pojmů i metod přehled metodického zpracování látky v našich učebnicích v historickém vývoji didaktická analýza současného pojetí a metodika výkladu motivační a aplikační úlohy (včetně netradičních zajímavých úloh) konkrétní zpracování scénáře význačných výukových hodin II. část Obecná didaktika matematiky Obsahuje stručně zpracovaná témata Didaktické zásady vyučování matematiky, Prostředky matematického vzdělávání, Formy a metody vyučování matematiky, Vzdělávací programy (RVP a ŠVP) matematiky pro SŠ. III. část Stručná historie matematiky, významní matematici. Tištěná kniha obsahuje část I. Části II. a III. jsou součástí pouze elektronické verze Flexibooks. Elektronickou verzi si můžete zakoupit nebo půjčit na flexibooks.cz.
Objev podobné jako Didaktika matematiky - Jak učit matematiku zajímavě a užitečně - Josef Polák
Didaktika matematiky II. část - Josef Polák
Publikace pro učitele matematiky, studenty učitelství, ale také pro další zájemce o studium matematiky a její historie. Vyplňuje citelnou mezeru v naší odborné literatuře, kterou je kvalitní učebnice didaktiky středoškolské matematiky.
Objev podobné jako Didaktika matematiky II. část - Josef Polák
Didaktika matematiky III. část - Josef Polák
Publikace pro učitele matematiky, studenty učitelství, ale také pro další zájemce o studium matematiky a její historie. Vyplňuje citelnou mezeru v naší odborné literatuře, kterou je kvalitní učebnice didaktiky středoškolské matematiky.
Objev podobné jako Didaktika matematiky III. část - Josef Polák
Metafora stromu ako model didaktiky dejepisu: k predpokladom výučby (978-80-8140-365-1)
Kniha - autor Viliam Kratochvíl, 270 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Metafora stromu ako model didaktiky dejepisu: k predpokladom výučby (978-80-8140-365-1)
Učitelské vzdělávání a oborové didaktiky na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy - Martin Strouhal, Míla Janišová - e-kniha
eBook: Kolektivní monografie pracovníků věnujících se přípravě budoucích učitelů na FF UK je první publikací vydanou Centrem učitelství FF UK, jež vzniklo v roce 2021. Kniha zahrnuje příspěvky z oborových didaktik českého jazyka a literatury, cizích jazyků, historie a z oblasti pedagogicko-psychologické přípravy učitelů. Nabízí aktuální pohledy na domácí i zahraniční přístupy k profesnímu terciárnímu vzdělávání budoucích pedagogů, systemizaci nejnovějších poznatků vybraných oborových didaktik, aktuální pohledy na problematiku didaktické transformace oborových poznatků a jejich následnou implementaci do vysokoškolských vzdělávacích programů. Dále představuje nedávné výzkumy zabývající se oborově didaktickými otázkami, problematikou fakultních učitelů a pedagogických praxí. Publikace chce také poukázat na největší nedostatky učitelské přípravy a na faktory ovlivňující adaptaci začínajících učitelů na edukační praxi. V neposlední řadě kniha usiluje o identifikaci těch oblastí, kde spolu mohou komunikovat pedagogicko-psychologická a oborová složka učitelského vzdělávání.
Objev podobné jako Učitelské vzdělávání a oborové didaktiky na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy - Martin Strouhal, Míla Janišová - e-kniha
Obecná didaktika: a její širší pedagogické souvislosti v úkolech a cvičeních (978-80-271-3249-2)
Kniha - autor Alena Vališová; Miroslava Kovaříková, 312 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je určena bakalářským i magisterským studentům učitelství v prezenční i kombinované formě a tvoří východisko k samostatnému studiu. Kromě teoretických informací obsahuje i množství praktických úkolů a příkladů.
Objev podobné jako Obecná didaktika: a její širší pedagogické souvislosti v úkolech a cvičeních (978-80-271-3249-2)
The Complete "Anne of Green Gables": Anne of Green Gables, Anne of the Island, Anne of Avonlea, Anne (0553609416)
Kniha - autor Lucy Maud Montgomery, 498 stran, anglicky, brožovaná bez přebalu matná Here is a deluxe gift-box edition of L.M. Montgomery's classic stories about one of the most beloved fictional heroines of all time--Anne of Green Gables.
Objev podobné jako The Complete "Anne of Green Gables": Anne of Green Gables, Anne of the Island, Anne of Avonlea, Anne (0553609416)
Nová infinitní matematika: I. Velká iluze matematiky 20. století (9788024632216)
Elektronická kniha - autor Petr Vopěnka, 128 stran, česky Zakladatel klasické teorie množin, Georg Cantor, věděl již v roce 1899, že obor všech transfinitních ordinálních čísel není aktualizovatelný. To znamená, že tento obor nelze nahradit množinou vůbec všech těchto čísel. Každou množinu ordinálních čísel lze totiž prodloužit o další takováto čísla. Předvedení neaktualizovatelnosti oboru všech přirozených čísel obsažená v této knize není ani zdaleka tak jednoduchou a nadto snadno akceptovatelnou záležitostí, jako je tomu v případě transfinitních ordinálních čísel. Téměř celá infinitní matematika dvacátého století se totiž o množinu vůbec všech přirozených čísel opírá.Autorova cesta k vytčenému cíli vede Cantorovou teorií množin až k ultraproduktu. Ten mu pak umožnil definovat operátor ultraextenze, který naráz přetváří obor všech množin do nového oboru všech množin, stejně hodnotného, leč od výchozího oboru se lišícího délkou přirozených...
Objev podobné jako Nová infinitní matematika: I. Velká iluze matematiky 20. století (9788024632216)
Matematika pro gymnázia – Základní poznatky z matematiky - Ivan Bušek, Emil Calda
První z řady monotematických učebnic matematiky pro gymnázia. Učebnice lze využít pro třídy s vyšší i nižší hodinovou dotací, text je potřebným způsobem diferencován a učiteli umožňuje vybrat učivo podle počtu hodin přidělených matematice. Učebnice lze použít nejen na gymnáziích, ale také na středních odborných školách. Monotematická řada učebnic matematiky byla připravena ve spolupráci s odbornou skupinou pro gymnázia Jednoty českých matematiků a fyziků. Znak JČMF, který všechny tyto učebnice nesou, je známkou jejich vysoké odborné a metodické úrovně. Čtvrté vydání z roku 2008 bylo nově rozšířeno o kapitolu 9 - Pravoúhlý trojúhelník, nově byly také doplněny klíčové kompetence, které učebnice utváří a rozvíjí, očekávané výstupy jednotlivých kapitol a průřezová témata, jejichž realizaci učebnice napomáhá.
Objev podobné jako Matematika pro gymnázia – Základní poznatky z matematiky - Ivan Bušek, Emil Calda
Jednoduše: Matematika
Pochopení matematiky nebylo nikdy jednodušší! Díky této publikaci se snadno srozumitelným textem Vás seznámíme s tématem, ať už jste ti, kteří mají málo času, nebo jste hladoví po znalostech. Popisuje více než 90 klíčových matematických pojmů od prvočísel a zlomků až po kvadratické rovnice a pravděpodobnostní experimenty a každý jednostránkový záznam vysvětluje tento pojem jasněji než kdy předtím.Vše je uspořádáno podle hlavních témat: teorie čísel a systémy; výpočty; geometrie; algebra; grafy ad., kdy položky vysvětlují základy každé klíčové matematické teorie, a to jednoduše a jasně. Ať už studujete matematiku ve škole nebo o ní chcete získat přehled, tento nepostradatelný průvodce je nabitý vším, co potřebujete k rychlému a snadnému pochopení základů.
Objev podobné jako Jednoduše: Matematika
Matematika hrou
Kniha Matematika hrou přibližuje dětem matematiku zábavnou formou, a to pomocí interaktivních projektů, pokusů a zábavných her od jednodušších po náročnější. Nabízí plno návodů na vytvoření užitečných pomůcek, mnoho nápadů i podnětů a spoustu dalších možností zkoumání a bádání. Jednoduchý text vede malé čtenáře postupně přes návody k jednotlivým projektům a poskytuje podněty pro další aktivity. Každý projekt doprovázejí barevné ilustrace a působivé fotografie, které pomohou dětem vše pochopit. Kniha obsahuje také výkladový slovníček a rejstřík.
Objev podobné jako Matematika hrou
Cvičebnice Matematika
Komplexní průvodce přípravou na přijímačky na VŠ z Matematiky. Proč si Cvičebnici pořídit? publikace je vhodná pro uchazeče o studium na VŠ, které čeká test Matematika Scio pomůže vám i k maturitě obsahuje teoretickou výkladovou část téměř 200 řešených úloh s vysvětlením cvičný test z NSZ s odhadem šancí na přijetí (percentilem) ukázkový test a komentáře k matematice u státní maturity Přínosy: Získáte přehled o všech typech úloh u přijímaček Budete je efektivněji a rychleji řešit Ověříte si, jak na tom opravdu jste
Objev podobné jako Cvičebnice Matematika
BrainBox - Matematika
Zábavná a vzdělávací karetní hra věnovaná číslicím a počtům všeho druhu Hra BrainBox je zábavná karetní hra na procvičení paměti, pozorovacích schopností a znalostí.Hry BrainBox povzbuzují děti i dospělé na vzrušující cestě plné objevování a zlepšují pozorovací schopnosti a paměť. Toto vydání hry věnované matematice vám pomůže s počty všeho druhu. Na 55 herních kartách naleznete 440 různých otázek. Hra obsahuje ručně kreslené obrázky, od počítání až po geometrii, čas a vzdálenosti, díky nimž je vše pěkně přehledné. Při hraní hry BrainBox Matematika si užijete společně hodně zábavy a také se dozvíte spoustu nových věcí.Jak na hru?1. Vezměte si libovolnou kartičku z krabice2. Během 10 vteřin si zapamatujte co nejvíce z její obrázkové strany3. Hoďte kostkou4. Odpovězte na otázkuObsah balení: 55 karet, pravidla, 1 přesýpací hodiny, 1 kostka
Objev podobné jako BrainBox - Matematika
Matematika pro SOŠ a studijní obory SOU – Posloupnosti a finanční matematika - Oldřich Odvárko
V učebnici jsou uvedeny některé důležité typy posloupností, jejich vlastnosti a praktické aplikace. Zvláštní pozornost je zaměřena na možnosti využití aritmetických a geometrických posloupností ve finanční matematice. Můžete zde získat přehled o základních typech problémů týkajících se vkladů, spoření, úvěrů a jejich splácení. Závěrečná kapitola Vás seznámí s pojmy limita posloupnosti a nekonečná řada.Učebnice je součástí šestidílné řady Matematika pro SOŠ a studijní obory SOU. 1. vydání
Objev podobné jako Matematika pro SOŠ a studijní obory SOU – Posloupnosti a finanční matematika - Oldřich Odvárko
Seminár z matematiky: Matematika pre maturantov 3. časť (978-80-8067-334-5)
Kniha - autor Zbyněk Kubáček; Ján Žabka, 268 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Zbierka úloh spojená s učebnicou v súlade s aktuálnymi požiadavkami na maturanta. Veľké množstvo vysvetlených a riešených úloh aj ďalších úloh na precvičenie. Obsahuje aj úlohy vhodné ako príprava na štúdium na slovenských a českých vysokých školách. Obsahom záverečnej – tretej – časti zbierky riešených úloh z matematiky je planimetria. Tá poskytuje vhodný priestor na formuláciu typovo aj obsahovo veľmi rozmanitých úloh – od rôzne náročných výpočtov cez úlohy umožňujúce jednoduchý objav a jeho formuláciu až k elementárnym dôkazom. Rovnako ako predchádzajúce dve časti tlačená verzia bude okrem prehľadu teórie a zadaní úloh obsahovať veľké množstvo riešení, vysvetlení a komentárov; zvyšné riešenia nájde čitateľ na internete. OBSAH: 1. Uhly, trojuholníky a mnohouholníky 2. Kružnica, kruh a ich časti 3. Trigonometria 4. Vektory 5. Analytická geometria
Objev podobné jako Seminár z matematiky: Matematika pre maturantov 3. časť (978-80-8067-334-5)
Seminár z matematiky: Matematika pre maturantov 2. časť (978-80-8067-323-9)
Kniha - slovensky
Objev podobné jako Seminár z matematiky: Matematika pre maturantov 2. časť (978-80-8067-323-9)
Seminár z matematiky: Matematika pre maturantov 1. časť (978-80-8067-309-3)
Kniha - slovensky Publikácia renomovaných slovenských matematikov - pedagógov obsahuje veľké množstvo vysvetlených, riešených úloh ako ja ďalších úloh na precvičenie. Obsahuje aj úlohy vhodné ako príprava na slovenské a české vysoké školy. Obsah 1. Základy matematiky 2. Funkcia, jej graf a základné vlastnosti 3. Lineárna funkcia, lineárne rovnice a nerovnice 4. Kvadratická funkcia, kvadratické rovnice a nerovnice 5. Goniometrické funkcie, rovnice a nerovnice 6. Mocninové funkcie, mocniny a odmocniny
Objev podobné jako Seminár z matematiky: Matematika pre maturantov 1. časť (978-80-8067-309-3)
Matematika pro druháky
Zásobník příkladů pro 2. ročník ZŠ obsahuje sčítání a odečítání celých čísel, počítání s přechodem přes desítku, násobení a dělení, sčítání a odečítání dvoouciferných čísel.
Objev podobné jako Matematika pro druháky
Matematika pro třeťáky
Zásobník příkladů pro 3.třídu ZŠ
Objev podobné jako Matematika pro třeťáky
Matematika - Dělitelnost (učebnice)
6-26 V nové řadě učebnic a pracovních sešitů matematiky je učivo tematicky rozděleno do 16 celků (4 témata pro každý ročník). Pro každé téma je připravena učebnice a pracovní sešit. Řada je vytvořena v souladu s RVP ZV. Rozdělení látky do samostatných tematických celků vychází vstříc potřebám škol – je tak možné řadit látku individuálně podle ŠVP, který má škola zpracován. V tomto navrženém pořadí je počítáno se čtyřmi tématy pro každý ročník. Doporučeno pro 6. ročník: - Desetinná čísla – musí předcházet učebnici „Základy geometrie“ a „Kladná a záporná čísla“ - Kladná a záporná čísla – musí předcházet učebnici „Zlomky, poměr“ - Dělitelnost - Základy geometrie – musí předcházet učebnici „Shodnost geometrických útvarů, souměrnosti“
Objev podobné jako Matematika - Dělitelnost (učebnice)
Matematika B - učebnice
Řada učebnic pro 2. stupeň základních škol a příslušné ročníky víceletých gymnázií je zpracována v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání. Učebnici byla udělena schvalovací doložka MŠMT.
Objev podobné jako Matematika B - učebnice
Matematika A - učebnice
Řada učebnic pro 2. stupeň základních škol a příslušné ročníky víceletých gymnázií je zpracována v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání. Učebnici byla udělena schvalovací doložka MŠMT.
Objev podobné jako Matematika A - učebnice
BrainBox CZ - matematika
Hra na procvičení paměti, pozorovacích schopností a znalostí. Tento originální BrainBox, speciálně navržený pro zapojení celé rodiny do hry, pomáhá procvičovat paměť, zlepšovat pozorovací schopnosti a přináší mnoho zajímavých skutečností a znalostí o světě, ve které
Objev podobné jako BrainBox CZ - matematika
Matematika 3 pro 9. ročník základní školy: Finanční matematika (978-80-7196-442-1)
Kniha - autor Oldřich Odvárko; Jiří Kadleček, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice je součástí přepracované řady učebnic matematiky. Upravené vydání lépe odpovídá RVP, obsahuje aktuálnější údaje a je pro žáky atraktivnější i vzhledem k nové grafické úpravě. Upravená učebnice zachovává koncepci původní řady. V řazení učiva jsou provedeny následující úpravy - jsou vynechána desetinná čísla a zlomky, které se podle RVP na 1. stupni neprobírají. Výklad desetinných čísel je posunut do 2. dílu učebnice pro 6. ročník. Úlohy ve Cvičeních jsou aktualizovány (měna při placení nákupů, výše cen). Je zařazena i řada nových úloh ukazujících důležitost matematických poznatků pro život a podněcujících žáky k plnění různých úkolů a vyhledávání informací. Jsou posíleny nestandardní aplikační úlohy a problémy (např. rozvoj geometrické představivosti, kombinatorické úlohy). Mnohé úlohy vedou k zamyšlení nad problémy, které souvisejí s životním prostředím (např....
Objev podobné jako Matematika 3 pro 9. ročník základní školy: Finanční matematika (978-80-7196-442-1)
Podívejte se také
- Didaktika mateřské školy (978-80-7598-276-6)
- Ratanová židle šedá len, 325482 (325482)
- Neúspech neexistuje… existujú len príliš malé sny
- Len raz (978-80-89950-87-4)
- Mutter Anne-Sophie: John Williams - Across The Stars - CD (4797553)
- Anne Klein set hodinek a náramků AK/1869SVST (AK/1869SVST)
- Anne Klein set hodinek a náramků AK/2716BHST (AK/2716BHST)
- Didaktika osobnostní a sociální výchovy (978-80-247-4473-5)
- Len o Tebe (978-80-895-1537-0)
- H&D Utěrka 50x70 cm, len, béžová (B12394_MBE)
- Knechtová Katarína: Prežijú len milenci - CD (2047002-2)
- Martausova Sima: Len tak sa stíšim - CD (30340012)
- Demonstrační plakáty k učebnici matematiky 1 (8594059321282)
- Demonstrační plakáty k učebnici matematiky 2 (8594059321275)
- Kniha matematiky (978-80-242-8431-6)
- H&D Utěrka 50x70 cm, len, vzor béžová (B12390_VBE)
- H&D Utěrka 50x70 cm, len, káro bílá (B12390_KBI)
- Screenshield LENOVO Tab P11 na displej (LEN-TABP11-D)
- Screenshield LENOVO Tab M8 na displej (LEN-TABM8-D)
- Krv je len voda (978-80-569-0633-0)
- Screenshield LENOVO Z6 PRO na displej (LEN-Z6PR-D)
- H&D Utěrka 50x70 cm, len, melanž navy (B12390_VNA)