Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Čtení s porozuměním a hry s jazykem - Jiřina Bednářová, Richard Šmarda - e-kniha
eBook: Kniha je určena dětem ve věku 6 až 10 let, všechny strany jsou ilustrované. Pracovní listy jsou určeny dětem, které se učí číst a ve čtení se zdokonalují. Každý list je rozdělen na dvě části. První část tvoří souvislý text, který motivačně stranu uvádí a zároveň může sloužit jako text pro procvičení techniky čtení. Druhá část textu je určena pro samostatnou práci dítěte s textem. Je doplněna o instrukci k práci s textem.
Podívejte se také Čtení s porozuměním a hry s jazykem (978-80-266-0004-6)
Čtení s porozuměním a hry s jazykem - Jiřina Bednářová
Kniha je určena dětem ve věku 6 až 10 let, všechny strany jsou ilustrované. Pracovní listy jsou určeny dětem, které se učí číst a ve čtení se zdokonalují. Každý list je rozdělen na dvě části. První část tvoří souvislý text, který motivačně stranu uvádí a zároveň může sloužit jako text pro procvičení techniky čtení. Druhá část textu je určena pro samostatnou práci dítěte s textem. Je doplněna o instrukci k práci s textem.
Podívejte se také Čtení s porozuměním a hry s jazykem: Čteme se skřítkem Alfrédem (978-80-266-0004-6)
Čtení s porozuměním a hry s jazykem (978-80-266-0004-6)
Elektronická kniha - autor Jiřina Bednářová, Richard Šmarda, 64 stran Publikace Čteme se skřítkem Alfrédem obsahuje:1) motivační texty pro děti vhodné k nácviku techniky čtení, hlasitému čtení2) úkoly pro práci s textem, vedoucí k zaměření pozornosti na porozumění čtenému textu, rozvoji sluchové analýzy a syntézy, vytříbení jazykového citu a rozvoji logického myšlení3) instrukce pro práci dítěte4) metodický návod pro dospělé, který: - upozorňuje na možná úskalí při nácviku techniky čtení - shrnuje zásady, jež by se měly dodržovat při čtení Právě Vás zaujala jedna netradiční pohádková knížka pro začínající čtenáře. Byl to snad její název, ilustrace, grafická úprava, co Vás vedlo k jejímu prolistování? A tak jste při prohlížení dospěli až k zadní straně obálky, na níž si dovoluji upozornit na některé zajímavosti knihy, napsat pár slov o její autorce a jejím ilustrátorovi. Začněme tedy od autorky Jiřiny Bednářové a ilustrátora, malíře Richarda Šmardy. Po dříve...
Podívejte se také cteni a dyslexie
Podívejte se také
- prvni cteni
- Kniha Hry s příběhem Volání divočiny (978-80-87761-24-3)
- Dino Veselé Hry s Krtkem (8590878623590)
- sérum s vitamínem e
- Maska čert s jazykem - halloween - vánoce - 29 x 24 cm (8590687510081)
- Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu
- Tvořivé nápady a hry s knoflíky (978-80-7346-161-4)
- Hry s hudbou a techniky muzikoterapie (978-80-7367-928-6)
- Hry s příběhem: Zločin a trest (978-80-254-9100-3)
- Veselé hry s obrázky a čísly (978-80-252-3526-3)
- Shure PGA58-QTR-E (S PGA58-QTR-E)
- Shure PGA48-XLR-E (S PGA48-XLR-E)
- Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Mít vše hotovo za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nikdy nedělej kompromis za výhodnou cenu
- jirina bohdalova haj skolak kaja marik cd
- Richard III. ()
- Malování podle čísel - Milenci s deštníkem u mostu (Richard Macneil) (HRAbz33142nad)
Čtení s porozuměním a hry s jazykem: Čteme se skřítkem Alfrédem (978-80-266-0004-6)
Kniha - autor Jiřina Bednářová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je určena dětem ve věku 6 až 10 let, všechny strany jsou ilustrované. Pracovní listy jsou určeny dětem, které se učí číst a ve čtení se zdokonalují. Každý list je rozdělen na dvě části. První část tvoří souvislý text, který motivačně stranu uvádí a zároveň může sloužit jako text pro procvičení techniky čtení. Druhá část textu je určena pro samostatnou práci dítěte s textem. Je doplněna o instrukci k práci s textem.
Objev podobné jako Čtení s porozuměním a hry s jazykem: Čteme se skřítkem Alfrédem (978-80-266-0004-6)
Mezi námi pastelkami - Jiřina Bednářová - e-kniha
eBook: Pracovní sešity obsahují systém grafomotorických cvičení, vycházející z posloupnosti vývoje dovedností dítěte. Cvičení uváděná v jednotlivých publikacích postupují od nejjednodušších prvků, které se v kresbě dítěte objevují nejdříve, a přecházejí k obtížnějším. Materiály přinášejí podněty k získání dovednosti, jejímu procvičování a posléze její fixaci před postupem do další úrovně obtížnosti.
Objev podobné jako Mezi námi pastelkami - Jiřina Bednářová - e-kniha
Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová - e-kniha
eBook: Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.
Objev podobné jako Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová - e-kniha
Školní zralost - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha
eBook: Publikace Školní zralost je určena rodičům a pedagogům, kteří pomáhají rozvoji předškolního dítěte v těchto oblastech: - vizuomotorika, grafomotorika - řeč - sluchové vnímání - zrakové vnímání - vnímání prostoru - vnímání času - základní matematické představy Publikace Školní zralost autorské dvojice Jiřina Bednářová – Vlasta Šmardová doplňuje ucelenou řadu odborných materiálů, které v poslední době autorky publikovaly, a završuje svým pohledem otázku vývoje a diagnostiky dítěte v předškolním věku. Ústředním tématem je školní zralost / připravenost, autorky se snaží alespoň rámcově seznámit čtenáře se všemi důležitými faktory ovlivňujícími dosaženou vývojovou úroveň dítěte před vstupem do školy a i možnou korespondencí s problémy ve školním věku, jsou-li v daných oblastech určité deficity. Čtenáři a uživateli budou v první řadě rodiče, neboť se dozvědí, jaká jsou kritéria školní zralosti / připravenosti, jak pracovat s dítětem před vstupem do školy, a pokud se chtějí ujistit, že jejich potomek splňuje vývojové ukazatele před nástupem do školy, naleznou zde jednoduché diagnostické úkoly. Tímto tématem se odborně zabývají školská poradenská zařízení (pedagogicko-psychologické poradny, speciálně pedagogická centra). Cílem publikace jistě není to, aby si rodiče nebo vychovatelé jednorázově provedli u dítěte komplexní diagnostiku sami. Publikace jim naopak dává prostor, aby se dlouhodobě zabývali podněcováním dítěte v době přípravy na nástup do školy a aby měli základní informace o tom, co by mělo dítě umět a zvládnout mezi pátým až šestým rokem věku. Záměrem autorek rovněž je, aby dospělí byli včas upozorněni na některé vývojové obtíže a včas vyhledali odbornou pomoc poradenských zařízení, například při posouzení, zda by mělo dítě do školy nastoupit, případně při zařazování do edukačně-stimulačních skupin či intervenčních programů. Publikace by mohla dobře sloužit i učitelkám mateřských škol. I ony se zabývají otázkou, co je ještě třeba dále trénovat v posledním roce před nástupem do školy, ve kterých oblastech má dítě menší či větší problémy, opakovaně třeba i u dětí s odklady školní docházky. Inspirací může být ale také pro samotné školy – jak učitele elementaristy, tak například pracovníky školních poradenských pracovišť, zejména při řešení zápisů do 1. tříd, které jsou pojaty více odborně a diagnosticky než společensky. Ti, kteří se s publikacemi autorek již seznámili, vědí, že jejich diagnostické přístupy jsou poměrně jednoduché, jsou formou jednoduchých škál, bez důrazu na normativní přístup. Autorky diagnostiku ale nepojímají jako „nálepkování“ dětí, nýbrž posouzením individuálních zvláštností každého dítěte budují základy pro navazující práci s ním, pro zajištění odpovídající vzdělávací nabídky a vhodného pedagogického vedení. Autorky opakovaně uživatelům připomínají důležitý princip, že diagnostika není jednorázovou záležitostí, že i dítě před nástupem do školy je ještě ve svých výkonech závislé na okamžitém nastavení a vyladění. Korigovat různá zkreslení (neschopnost či nezájem se v daném okamžiku požadovanou činností zabývat) by mělo napomoci opakované sledování dítěte. Přeji nové publikaci hodně čtenářů a čtenářům hodně inspirací! PaedDr. PhDr. Anna Kucharská, Ph.D. katedra pedagogické a školní psychologie Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy
Objev podobné jako Školní zralost - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha
Rozvoj grafomotoriky - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha
eBook: V publikaci Rozvoj grafomotoriky naleznete informace: - 1) o významu a vývoji dětské kresby, - 2) o metodice rozvoje grafomotorických schopností (posloupnosti vývoje grafomotorických prvků, navození pracovních návyků při kreslení a psaní, potřebných podmínkách a pomůckách…). Kniha Rozvoj grafomotoriky osloví podle mého názoru řadu čtenářů, zajímajících se o vývoj dítěte, jeho výchovu a vzdělávání. Její odborná úroveň a současně srozumitelné, čtivé zpracování jistě zaujme nejen pedagogy v mateřských a základních školách, pracovníky pedagogicko-psychologického poradenství, ale i blízké (rodiče, prarodiče…) dětí, které rády kreslí nebo se s kreslením potýkají. My, kteří známe předchozí publikace Jiřiny Bednářové, zaměřené na grafomotoriku – Mezi námi pastelkami, Co si tužky povídaly a Na návštěvě u malíře – můžeme očekávat, že opět získáme mnoho nových užitečných informací o tom, jak rozvíjet kreslířské dovednosti, jak připravit dítě na psaní. Tato kniha má však ještě jednu autorku: Vlastu Šmardovou, zkušenou dětskou psycholožku s dlouholetou poradenskou praxí, která poskytla pomoc mnoha rodičům dětí předškolního i školního věku. Pomohla řešit hodně dětských trápení. Právě spojení sil psychologa, pedagoga a malíře – ilustrátora Richarda Šmardy – vedlo k vytvoření této publikace, v níž se dozvíme nejen jak rozvíjet dětskou kresbu, ale také jak se dětská kresba vyvíjí a jaké jsou zákonitosti tohoto vývoje, jaký význam má pro rozvoj osobnosti dítěte. Mnohdy si neuvědomujeme, co vše o dítěti jeho kresba vypovídá, jak nám může schopnost rozumět kresbě pomoci pochopit dítě, a tedy mu i pomoci. Vyzbrojeni základními odbornými informacemi budeme dále dobře pracovat na rozvíjení hrubé a jemné motoriky, které jsou předpokladem grafomotorických dovedností dítěte. Autorky nám nabízejí spoustu činností a cvičení, ukázek pomůcek, které si můžeme ve škole i doma vyrobit. Významná jsou doporučení týkající se pracovních návyků, sezení při kreslení a psaní, výběru kreslicích a psacích potřeb. Mnoho nepříjemností při psaní je zapříčiněno špatným úchopem psacího náčiní, je tedy nutno mu předcházet už v počátcích kreslení. Často mívají děti při psaní potíže s tím, že příliš „tlačí“ na tužku; proto se dovíme, jak ruku uvolnit, jaká grafomotorická cvičení pomohou dítěti kreslit a psát lehce, s jistotou, s chutí. Dostaneme odpovědi na otázky, které zajímají mnoho pedagogů i rodičů, např. jak má psát levák a má-li se dítě učit psát v předškolním věku. A nakonec nalezneme možnosti pomoci při obtížích, praktická, srozumitelná, odborně podložená doporučení včetně další literatury pro zájemce. Přeji vám, vážení čtenáři, příjemné studium i mnoho užitku pro vás i děti, jimž prospějete tím, že jste rozšířili své znalosti o grafomotorice. PhDr. Alena Šafrová, speciální pedagožka Speciálního pedagogického centra při Soukromém speciálním gymnáziu Integra, Brno-Líšeň, externí pedagožka Pedagogické fakulty MU v Brně
Objev podobné jako Rozvoj grafomotoriky - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha
Hloupežníci: Metodika pro čtení s porozuměním a hlasité čtení s výrazem (978-80-204-3752-5)
Kniha - česky
Objev podobné jako Hloupežníci: Metodika pro čtení s porozuměním a hlasité čtení s výrazem (978-80-204-3752-5)
Diagnostika dítěte předškolního věku - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha
eBook: Prověřte dovednosti předškoláků Publikace je určena především učitelkám MŠ a rodičům. Přináší návod, jaké oblasti vývoje u dítěte sledovat, co by dítě ve kterém věku mělo umět. Publikace je zaměřena na sledování a rozvoj následujících oblastí: motoriky, grafomotoriky, zrakového a sluchového vnímání, vnímání prostoru a času, základních matematických představ, myšlení a řeči, sociálních dovedností, sebeobsluhy a hry.
Objev podobné jako Diagnostika dítěte předškolního věku - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha
Mezi námi předškoláky 5-7 let - Jiřina Bednářová - e-kniha
eBook: Publikace je určena dětem k prověření jejich znalostí, schopností a dovedností před nástupem do školy, nejvhodnější je pro věk 5 až 7 roků dítěte. Knížka se zaměřuje na oblast grafomotoriky, zrakového vnímání, čeči sluchového vnímání, prostorové a pravo-levé orientace, vnímání času a základních matematických představ. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti a vysvětlení činnosti a jejího cíle pro dospělé.
Objev podobné jako Mezi námi předškoláky 5-7 let - Jiřina Bednářová - e-kniha
Čtení s porozuměním - Kamila Balharová - e-kniha
eBook: Pro začínající čtenáře je někdy těžké zapamatovat si, o čem právě četli. My však víme, jak na to. Stačí příběh doplnit o zábavné úkoly a z pasivního čtení se stane aktivní napínavá hra, která dětem s orientací v textu pomůže. Budou odpovídat na otázky, vybírat z nabízených možností, řešit křížovky nebo se toulat bludištěm. Osm jednoduchých textů je ušito na míru začínajícím čtenářům. Děti poznají kocoura Šikulu nebo vyrazí letadlem do bájné Palmárie.
Objev podobné jako Čtení s porozuměním - Kamila Balharová - e-kniha
Snadné čtení s porozuměním - Miluše Jirušková - e-kniha
eBook: Čtení by mělo přinášet radost, ne všechny děti však dokáží hltat jedno slovo za druhým a četbu si užívat. S touto publikací se čtení opět stane radostí. Kniha pomůže malým čtenářům od 6 let s rozvojem čtenářských dovedností a se schopností vnímat čtený text. Neexistuje univerzální metoda vhodná pro všechny děti, jejíž pomocí se naučí číst. Vždy půjde o průběžný pomalý nácvik, o trpělivost i toleranci k menším neúspěchům. Doporučuje se číst krátce, někdy i po částech a tak dlouho, dokud se nevytratí soustředění a motivace. A přesně takto je koncipován tento titul. Krátké texty napomáhají k tomu, aby čtenáři neztratili koncentraci, úkoly k textům zase procvičí porozumění textu, soustředění a pomohou s motivací do dalšího čtení. Dle dostupných studií se má za to, že dítě, které čte častěji, čte lépe a rozvíjí se zároveň i jeho slovní zásoba. Nejedná se tedy jen o rozvoj čtení, ale i o porozumění čtenému textu, který by žák měl plně chápat a umět vyjádřit jeho obsah bez výslovnostních obtíží. Tato publikace se proto nezaměřuje jen na vlastní čtení, ale i na vnímání čteného obsahu. Jednotlivé texty jsou seřazeny od jednodušších po složité. Vždy jsou k nim přiřazeny různé úkoly, zjišťující, zda žák všemu porozuměl. Úkoly jsou logické, vizuální, grafické, verbální i paměťové. Doporučuje se číst nahlas a spolupracovat buď se stálou přítomností dospělého nebo alespoň s následnou zpětnou kontrolou. Předpokládá se, že žáci budou psát přímo do publikace.
Objev podobné jako Snadné čtení s porozuměním - Miluše Jirušková - e-kniha
Povídání a hry s českými příslovími - Petr Kukal - e-kniha
eBook: Je až s podivem, jak moc je český jazyk bohatý. Vždyť kolik má jenom přísloví! Petr Kukal, autor knížky, kterou právě držíte v ruce, jich napočítal padesát, a to určitě nejsou zdaleka všechna. Rozhodl se proto, že se je pokusí zábavnou formou přiblížit dětem ve věku 6 až 10 let. Doplnil je o zábavnou říkanku, o povídání s dětmi a náměty na činnosti, které smysl lidové slovesnosti malým čtenářům osvětlují. Všem dospělým proto přejeme, aby se svými žáky, svěřenci či dětmi prožili nad touto publikací mnoho příjemných chvil, které je jistě obohatí.
Objev podobné jako Povídání a hry s českými příslovími - Petr Kukal - e-kniha
Diagnostika dítěte předškolního věku, 2. díl - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha
eBook: Publikace Diagnostika dítěte předškolního věku, 2. díl navazuje na stejnojmenné dílo, Diagnostika dítěte předškolního věku, doplňuje ho a podrobněji rozpracovává některá témata. Přináší množství aktuálních informací, které se pedagogické diagnostiky dětí v předškolním věku v současné době dotýkají. Autorky v knize reagují na nejčastější otázky, s nimiž se ve svojí odborné praxi setkávají, například: „Jak často mám diagnostiku dělat? Jak ji mám provádět? Používám správné přístupy?“ A formou odpovědí na tyto dotazy přináší hlubší vhled do problematiky, kterou mnohdy nemají učitelky mateřských škol zcela ujasněnu. Teoretické základy jsou východiskem pro úspěšnou diagnostiku i intervenci Pro čtenáře je velmi přínosné propojení praktických otázek a odpovědí s širšími teoretickými souvislostmi. V praxi se totiž ukazuje, že právě nedostatečné teoretické znalosti jsou mnohdy příčinou nesprávně realizované pedagogické diagnostiky. První kapitoly objasňují rozdíly mezi statickou a dynamickou diagnostikou z pohledu jejich cíle, forem i obsahu. Každá z nich má v procesu rozvoje dítěte své místo a autorkám se velmi hezky podařilo prezentovat jak jejich výhody, tak i úskalí. Statická diagnostika je zaměřena na stav a porovnává výkony dětí oproti ostatním vrstevníkům. Naproti tomu dynamická diagnostika sleduje a podporuje proces učení. Znalost typů diagnostik může učitelům v mateřských školách napomoci zorientovat se ve vlastní diagnostické činnosti a najít odpověď na to, co mají zjišťovat a jakým způsobem. Diagnóza není cílem, cílem je hledání řešení a podpora dítěte Autorkám se nenásilnou formou a praktickými příklady podařilo vysvětlit, že základem pedagogické diagnostiky je vytvoření systému péče, který vychází ze znalosti dítěte, poznání jeho možností, schopností, dovedností a dalších okolností vývoje, a rozpoznání silných i slabších stránek dítěte. Objasňují, že hlavním záměrem a smyslem pedagogické diagnostiky je zefektivnění výchovně vzdělávacího procesu. Diagnostika je v publikaci prezentována jako podklad pro stanovení cílené vzdělávací nabídky, pro kontinuální vyhodnocování podmínek a průběhu vzdělávacího procesu tak, aby každé dítě mohlo zažít pocit úspěchu, pocit vlastní hodnoty, vlastního přínosu ve vývoji a učení se. Aby nabylo důvěru v to, co umí, tedy ve své schopnosti a dovednosti. Aby získalo odvahu i chuť poznávat a obohacovat se o nové zkušenosti. Vzdělávací nabídka se neřídí pouze věkem dítěte, ale zejména specifiky v jeho vývoji Pro pochopení podstaty individualizace vzdělávání je stěžejní kapitola, v níž autorky v přehledných grafech znázornily možné varianty vývoje dítěte, na které je zapotřebí v diagnosticko-intervenčním procesu brát zřetel. Vysvětlují, že pokud nejsou úroveň obtížnosti podnětů a možnosti dítěte v souladu, dítě nemůže svými schopnostmi a dovednostmi adekvátně reagovat, a na naplnění požadavků nedosáhne. Příliš nízká míra podnětů dítě nerozvíjí, a zpravidla ani nezaujme. A naopak, je-li míra podnětů (obtížnost) nad rámec možností dítěte, nedokáže vzdělávací nabídku přijmout a zvládnout. Cílem diagnostiky je ucelený systém, který poukazuje na dílčí oblasti vývoje, ale zároveň na jejich vzájemnou propojenost a podmíněnost Autorky vycházejí v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání z holistického pojetí vzdělávání dítěte předškolního věku. Učení prezentují jako komplexní jev, kterého se neúčastní jednotlivé oblasti odděleně, ale více oblastí a rovin zároveň, přičemž každá ze schopností a dovedností může však působit u dané činnosti v různé intenzitě. Úroveň jedné oblasti se při učení i v diagnostice často promítne do oblastí dalších – jsou vzájemně propojeny a podmíněny. Stěžejní část je věnována oblastem, na něž je vhodné se při diagnostice zaměřit. Shodují se s oblastmi, které jsou podrobně rozpracovány v již výše zmiňované publikaci Diagnostika dítěte předškolního věku (motorika, grafomotorika, kresba; zrakové vnímání a paměť; vnímání prostoru a prostorové představy; vnímání času; řeč; sluchové vnímání a paměť; základní matematické představy; sociální dovednosti). Jsou doplněny o nové praktické informace i potřebné souvislosti. Nalezneme zde odpovědi na to, jak vypozorovat nevyzrálost dané oblasti ze spontánních činností a her, jaký dopad může mít oslabení dílčí oblasti na získávání základů školních dovedností, jak konkrétně používat vývojové škály atd. Publikace přináší celou řadu zajímavých námětu a příkladů využitelných při konkrétní práci s dětmi jak v diagnostice, tak zejména v intervenci, přičemž náměty aktivit pro rozvoj dané oblasti jsou řazeny podle obtížnosti. Toto pojetí je pro předškolní pedagogy i rodiče velkou pomůckou. Základem pro komunikaci s rodiči je dobrá znalost dítěte a znalost cesty k němu Téma spolupráce mateřské školy a rodiny publikaci uzavírá a akcentuje důležitost tohoto partnerství. K tomu, aby se dítěti dobře dařilo a rozvíjely se jeho veškeré potřeby (kognitivní, emocionální, sociální…), je zapotřebí souhry ve výchov
Objev podobné jako Diagnostika dítěte předškolního věku, 2. díl - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha
Český jazyk 7 – učebnice, Čtení s porozuměním
Učebnice obsahuje témata tradičně řazená do učebních plánů 7. ročníku – opakování základních znalostí z nižších ročníků, úvodní výklad o jazyce, zvuková stránka jazyka, nauka o slově, procvičení pravopisu, tvarosloví, skladba a sloh. Základní poučky k zapamatování jsou přehledně uvedeny ve žlutém poli. Za každou větší kapitolou následuje test, pomocí kterého si žáci mohou samostatně ověřit svoje znalosti. (Správná řešení testů jsou uvedena ke konci učebnice.) Do učebnice jsou průběžně zařazeny texty s otázkami a úkoly, které rozvíjejí mezipředmětové vztahy. Novým přínosem učebnice je, že přináší i texty podporující a testující čtenářskou gramotnost žáků. Zařazeny jsou navíc i uspořádací úlohy, v nichž je cílem určit správné pořadí jednotlivých úseků tak, aby byla dosažena správná textová návaznost. (Obdobné úlohy jsou součástí přijímacích zkoušek na víceletá gymnázia a na střední školy.) Věříme, že se vám s učebnicí bude dobře pracovat. KLÍČ KE CVIČENÍM ke stažení zde. ČASOVÝ PLÁN ke stažení zde.
Objev podobné jako Český jazyk 7 – učebnice, Čtení s porozuměním
Orientace v prostoru a v čase pro děti od 4 do 6 let - Jiřina Bednářová - e-kniha
eBook: Pracovní sešit je určen dětem ve věku 4 až 6 roků k rozvoji časové orientace a prevenci potíží ve čtení, psaní, matematice a obtíží v získávání studijních dovedností plynoucích z nedostatečně rozvinuté časové orientace, vnímání posloupnosti a následnosti dějů, organizace činností. Každá strana obsahuje motivační příběh, pracovní, ilustrovaný materiál pro děti a dále instrukce pro dospělé s uvedením cíle činnosti.
Objev podobné jako Orientace v prostoru a v čase pro děti od 4 do 6 let - Jiřina Bednářová - e-kniha
Český jazyk 6 - učebnice, Čtení s porozuměním - Ivana Fabiánová
Moderní učebnice zpracovaná v souladu s RVP ZV. Učebnice je zpracována přehledněa srozumitelně. Obsahuje klasické učivo probírané v 6. ročníku. S ohledem na přijímací zkoušky jsou zařazeny prozaické texty rozčleněné na úseky, které žáci na základě porozumění textu skládají ve správném pořadí. Doplněny jsou i otázky na upevnění čtenářské gramotnosti i gramatické úkoly. Zařazeny jsou úkoly rozvíjející komunikativnost. Součástí učebnice jsou i slohová cvičení, která přiměřenou formou rozvíjejí fantazii dětí. Za každou velkou kapitolou následuje shrnutí učiva zpracované formou testu. Na konci učebnice je závěrečný test a řešení vybraných cvičení. Najdete zde i náměty na skupinové práce a mezipředmětové vztahy. ČASOVÝ PLÁN ke stažení zde. KLÍČ KE CVIČENÍM ke stažení zde.
Objev podobné jako Český jazyk 6 - učebnice, Čtení s porozuměním - Ivana Fabiánová
Ivan Blatný v mých vzpomínkách - Jan Šmarda - e-kniha
eBook: Brněnský lékař Jan Šmarda v knize Vzpomínky na Ivana Blatného poprvé popisuje dosud málo známé okolnosti ze života svého bratrance, významného českého básníka Ivana Blatného (21. prosince 1919 - 5. srpna 1990): od dětství v kulturní, dobře situované brněnské rodině, přes Blatného první básnické pokusy se dostává ke zlomovému okamžiku, kdy Blatný, výrazný člen Skupiny 42 a autor několika klíčových knih poezie, využije po únoru 1948 své cesty s delegací českých spisovatelů do Anglie a 30. března se v Londýně rozhodne pro život v exilu. Poté, co v Čechách proběhne jeho ostudné skandalizování, na kterém se výrazně podílejí i přátelé a ochránci jemu nejbližší, Josef Kainar, Vítězslav Nezval a mnozí další, se nad ním v jeho vlasti rozhostí mlčení. O tom, jak byl přijat cizinou a zda pokračuje ve své tvorbě, nebylo téměř dvacet let nic známo ani jeho rodině, a zrovna tak se nevědělo o jeho duševní chorobě. Janu Šmardovi se teprve v roce 1969 podařilo vyhledat Blatného v Ipswichi, kde básník po předchozích pobytech v několikerých psychiatrických léčebnách získal na delší dobu existenční zázemí a pocit bezpečí; vzhledem ke svému psychickému stavu zůstával však ponořen do samoty a odkázán na péči okolí. Návštěva blízkého člověka, připomínka domova a milovaného Brna prolomila básníkovu životní pasivitu a navyklou obrannou nehybnost: Blatný znovu našel motivaci, začal soustavně psát - a psaní se oddával s až manickou posedlostí. Současně sporadicky udržoval písemný vztah s rodinou Jana Šmardy; různými cestami, zajištěnými bratrancem a zdravotnickou pracovnicí Frances Meachamovou, která vstoupila do jeho života v roce 1977, posílal do Brna dopisy i básně a navázal též kontakty s Josefem Škvoreckým, Jiřím Kolářem a řadou dalších svých literárních příznivců žijících v cizině. Dvě sbírky básní vzniklé v exilu jsou výsledkem jednak Blatným urputně hájeného prostoru pro „pracovní proces“, tedy psaní (ipswichským ústavem bylo schváleno namísto obvyklé terapie manuální prací), jednak dílem obětavosti a organizačních schopností Frances Meachamové: v roce 1979 vycházejí v Torontu v nakladatelství Sixty-Eight Publishers v ediční přípravě Antonína Brouska Stará bydliště a o pět let později Pomocná škola Bixley. Jan Šmarda, detailně zachycující, jak obě sbírky vznikaly, se opírá o obšírné dopisy Frances Meachamové, Josefa Škvoreckého a dalších, především ale o svá vlastní setkání s Blatným: v časovém oblouku let 1919-1990 tak vkládá do historie cenné osobní svědectví o tom, že život za zdí nezničil sílu básníkova slova.
Objev podobné jako Ivan Blatný v mých vzpomínkách - Jan Šmarda - e-kniha
Fotbalová cvičení a hry - Jaromír Votík - e-kniha
eBook: Jedinečná publikace přináší zásobník 150 graficky velmi názorně zpracovaných cvičení a her, která jsou vhodná pro osvojení a zdokonalování obraných i útočných herních činností jednotlivců a brankáře, a k získání základních kombinačních schopností týmu. Autor připravil tuto praktickou pomůcku především pro trenéry a učitele dětských a mládežnických fotbalových oddílů a sportovních tříd, ale mnoho tipů a nápadů pro trénink v ní jistě naleznou i ostatní fotbalový trenéři. Jednotlivá cvičení jsou pro potřeby fotbalového tréninku systematicky roztříděna na pohybové hry, průpravná cvičení, průpravné hry a herní cvičení.
Objev podobné jako Fotbalová cvičení a hry - Jaromír Votík - e-kniha
Fotbalová cvičení a hry - Jaromír Votík - e-kniha
eBook: Nové vydání úspěšné publikace přináší zásobník 150 graficky velmi názorně zpracovaných cvičení a her vhodných pro osvojení a zdokonalování obranných i útočných herních činností jednotlivců a brankáře a k získání základních kombinačních schopností týmu. Autor připravil tuto praktickou pomůcku především pro trenéry a učitele dětských a mládežnických fotbalových oddílů a sportovních tříd, ale mnoho tipů a nápadů pro trénink v ní jistě naleznou i ostatní fotbaloví trenéři. Doplněné vydání je rozšířeno o nové poznatky z tréninku brankáře a o doporučení k využití kompenzačních a balančních cvičení pro zdravý rozvoj dětského organismu.
Objev podobné jako Fotbalová cvičení a hry - Jaromír Votík - e-kniha
Český jazyk 5 – pracovní sešit, Čtení s porozuměním - Zita Janáčková
Moderní pracovní sešit Učíme se hrou s Fipíkem je zpracovaný v souladu s RVP ZV. Doplňuje učebnici Český jazyk 5 (s Fipíkem), edice Čtení s porozuměním. Učivo se obvykle vyvozuje z motivačního textu vycházejícího z krásné literatury. Doplňují ho otázky na porozumění přečtenému textu. Žáci jsou činnostní formou výuky motivováni k dosažení potřebných znalostí a vědomostí. K tomu mimo jiné přispívá propojení učiva českého jazyka s přírodovědou, vlastivědou i ostatními předměty. Učivo se průběžně opakuje na stranách nazvaných Opakování s Fipíkem (č. 1–8). Žáci jsou bodováni a podle počtu získaných bodů si mohou nalepit patřičnou samolepku. V závěru pracovního sešitu naleznete Návrhy čtvrtletních prací včetně gramaticky cílených diktátů. Správné řešení většiny cvičení najdete v klíči (v protilehlé části sešitu).
Objev podobné jako Český jazyk 5 – pracovní sešit, Čtení s porozuměním - Zita Janáčková
Mráz a hry - Jan Hlávka, Jana Vybíralová - e-kniha
eBook: Algor. Ze všech lidmi obývaných planet je tou nejchladnější. Ani vláda císaře Andreje Korwariana neoplývá vřelostí, nehledě na spolupráci s hrozivým církevním řádem graciánů, zakázaným všude vyjma Algoru. Viridian. Princezna Viktorie dostává nabídku k sňatku, která se neodmítá, a city v ní nehrají žádnou roli. Menabaran. Sestry Nikola a Natalie mají dost svých starostí. Nezajímají se o probíhající volby, kde se k moci dere nový vůdce s tajnými a přinejmenším pochybnými spojenci. Přesto mu brzy zkříží cestu a policejní komisař Preston začne řešit nejpodivnější případ své kariéry. Vztahy mezi planetami čekají změny. Dotknou se vládců i obyčejných obyvatel, natož těch neobyčejných. Ale jen málokdo může čekat změnu k lepšímu.
Objev podobné jako Mráz a hry - Jan Hlávka, Jana Vybíralová - e-kniha
Český jazyk 3 – učebnice, Čtení s porozuměním - Zita Janáčková, Lenka Andrýsková
Moderní barevná učebnice zpracovaná podle nejnovějších trendů, v souladu s RVP ZV, vydaná v rámci edice Čtení s porozuměním zaměřené na podporu čtenářské gramotnosti. Hlavním cílem je dále prohlubovat v dětech zájem o český jazyk a literaturu. Průvodní postavou učebnice je víla Hvězdička. Učebnice obsahuje zajímavá cvičení, hry, soutěže, hádanky, doplňovačky a jiné zábavné úkoly. Za každou velkou kapitolou jsou opakovací úkoly s bodováním, kde si žáci ověřují svoje znalosti. Na konci učebnice je závěrečné opakování a z opačné strany klíč s řešenmí vybraných cvičení včetně všech opakování. V učebnici je vložena volná příloha k soutěži „Hvězdičky od víly“. Pokud žáci cvičení se symbolem hvězdy vypracují bez chyby, vybarví si za odměnu patřičnou hvězdičku na vložené kartě. Součástí učebnice jsou i slohová cvičení, jejichž motivační články vycházejí z reálného života dětí. V učebnici dále najdete otázky k upevnění čtenářské gramotnosti, náměty na skupinovou práci, úkoly a otázky k mezipředmětovým vztahům a odkazy na odpovídající strany v pracovním sešitě. Zařazeny jsou také úkoly zaměřené na etickou výchovu žáků. Učebnici doplňuje pracovní sešit Učíme se hrou s vílou Hvězdičkou.
Objev podobné jako Český jazyk 3 – učebnice, Čtení s porozuměním - Zita Janáčková, Lenka Andrýsková
Fotbalová cvičení a hry - Jaromír Votík, Petra Špottová - e-kniha
eBook: V třetím aktualizovaném a rozšířeném vydání jedinečné publikace autoři předkládají zásobník 150 graficky velmi názorně zpracovaných fotbalových cvičení a her, které jsou vhodné k nácviku a zdokonalování obranných a útočných individuálních herních činností hráčů v poli i brankáře a skupinové a týmové součinnosti. Autoři připravili na herní praxi zaměřenou publikaci pro trenéry a vyučující fotbalu v dětských a juniorských kategoriích, ale mnoho podnětů pro trénink v ní jistě naleznou i ostatní fotbaloví trenéři či studenti programů s tělesnou výchovou. Jednotlivé tréninkové formy jsou pro potřeby fotbalového tréninku systematicky strukturovány na pohybové hry, průpravná a herní cvičení a průpravné hry. Doplněné vydání je rozšířeno o konkrétní příklady cvičení z oblasti motoricko-funkční přípravy sportovce. Dále nabízí 48 konkrétních, volně kombinovatelných pohybových aktivit s běžným tělocvičným náčiním a nářadím, které lze aplikovat nejen v předložených variantách kruhového tréninku, ale i v jiných organizačních formách tréninkového procesu zejména dětí a mládeže.
Objev podobné jako Fotbalová cvičení a hry - Jaromír Votík, Petra Špottová - e-kniha
Český jazyk 4 – pracovní sešit, Čtení s porozuměním - Zita Janáčková, Lenka Andrýsková
Moderní pracovní sešit Učíme se hrou s Magikem je zpracovaný v souladu s RVP ZV. Doplňuje učebnici Český jazyk 5 (s Magikem), edice Čtení s porozuměním. Učivo se obvykle vyvozuje z motivačního textu vycházejícího z krásné literatury. Doplňují ho otázky na porozumění přečtenému textu. Žáci jsou činnostní formou výuky motivováni k dosažení potřebných znalostí a vědomostí. K tomu mimo jiné přispívá propojení učiva českého jazyka s přírodovědou,vlastivědou i ostatními předměty. Učivo se průběžně opakuje na stranách nazvaných Opakování s Magikem (č. 1–6) a na dvojstraně Závěrečné opakování. Žáci jsou bodováni a podle počtu získaných bodů si mohou nalepit patřičnou samolepku s portrétem Magika. V závěru pracovního sešitu naleznete Návrhy čtvrtletních prací včetně gramaticky cílených diktátů. Správné řešení většiny cvičení najdete v klíči (str. 1–6 v protilehlé části sešitu). NOVA4460.
Objev podobné jako Český jazyk 4 – pracovní sešit, Čtení s porozuměním - Zita Janáčková, Lenka Andrýsková
Český jazyk 3 – pracovní sešit, Čtení s porozuměním - Marie Mittermayerová, Lenka Andrýsková
Pracovní sešit Učíme se hrou s vílou Hvězdičkou doplňuje učebnici Český jazyk 3, edice Čtení s porozuměním. Pracovní sešit je moderní výukový materiál, zpracovaný podle nejnovějších trendů a v souladu s RVP ZV, ve kterém se klade důraz na rozvoj čtenářské gramotnosti. Pracovní sešit slouží zejména k procvičování a upevňování probíraného učiva z učebnice a to zábavnou, dětem přiměřenou formou s využitím metod činnostního učení. Najdete zde ukázky z krásné literatury, doplňovačky, hádanky, rébusy, hry, soutěže. Dále náměty na skupinovou práci a otázky k rozvoji čtenářské gramotnosti. Průvodní postavou pracovního sešitu je víla Hvězdička. Motivačním prvkem jsou samolepky, kterými víla děti odměňuje po každém opakování. Samolepky jsou jako volná příloha vložené v pracovním sešitě. Pracovní sešit obsahuje i vystřihovací přílohu – kartičky pro manipulační činnosti a také návod, jak s nimi pracovat. Cvičení, která jsou pro tuto činnost vhodná, jsou označena symbolem ruky. Na konci pracovního sešitu je závěrečné opakování, závěrečný test a z opačné strany klíč k vybraným cvičením. Předmět: Český jazyk Formát: A4 Počet stran: 84 Schválilo MŠMT č. j.: MSMT-12243/2018 dne 2. května 2018 k zařazení do seznamu učebnic pro základní vzdělávání jako součást ucelené řady učebnic pro vzdělávací obor Český jazyk a literatura, 1. - 5 ročník, s dobou platnosti šest let.
Objev podobné jako Český jazyk 3 – pracovní sešit, Čtení s porozuměním - Marie Mittermayerová, Lenka Andrýsková
Tvořivé nápady a hry pro malé děti - Kateřina Rybová - e-kniha
eBook: Nové a kreativní nápady pro zabavení a rozvoj dětí v předškolním a mladším školním věku. Návody na tvoření z levných a snadno dostupných materiálů a s jednoduchými postupy. Součástí návodů jsou také náměty na různé hry, které si s vyrobenými předměty mohou rodiče s dětmi zahrát. Děti si tak mohou vyrobit nejen dekorativní předměty, ale i vlastní hry a hračky pro rozvíjení svých dovedností. Kniha je skvělým tipem pro společné tvoření dětí a rodičů, ale také je vhodným pomocníkem pro učitele a vychovatele pracujícími s menšími dětmi. Proč jsem knihu napsala… Ráda pracuji s dětmi a ráda tvořím, a proto již několik let docházím jako dobrovolnice do dětského domova, kde pomáhám s doučováním dětí a pořádám pro ně výtvarné dílny. Cílem této mé aktivity je snaha zlepšit ústavní péči a rozvíjet kreativitu dětí přímo v prostředí, kde vyrůstají. Chci podporovat jejich sebedůvěru, samostatnost, rozvoj myšlení a originalitu, a tím přispět k rozvoji citové stránky jejich osobnosti. Kateřina Rybová
Objev podobné jako Tvořivé nápady a hry pro malé děti - Kateřina Rybová - e-kniha
Český jazyk 5 – učebnice, Čtení s porozuměním - Zita Janáčková, Ivana Fabiánová, Ilona Kirchnerová
Moderní barevná učebnice zpracovaná v souladu s RVP ZV a vydaná v rámci edice Čtení s porozuměním zaměřené na podporu čtenářské gramotnosti. Průvodní postavou je mimozemšťan Fipík a jeho kamarád Jáchym. Prozaické články, básničky a hádanky na počátku každé kapitoly doplňují otázky na upevnění čtenářské gramotnosti i gramatické úkoly. Zařazeny jsou úkoly rozvíjející komunikativnost a etickou výchovu žáků. Součástí učebnice jsou i slohová cvičení, která přiměřenou formou rozvíjí fantazii dětí. Za každou velkou kapitolou následuje shrnutí učiva. Na konci učebnice je závěrečný test a řešení vybraných cvičení. V učebnici je vložena karta k soutěži "Vesmírné lodě od Fipíka". Pokud žáci cvičení se symbolem vesmírné lodě vypracují bez chyby, vybarví si za odměnu patřičnou vesmírnou loď na kartě. V učebnici najdete i průřezová témata, náměty na skupinovou práci a mezipředmětové vztahy. Učebnici doplňuje pracovní sešit Učíme se hrou s Fipíkem, který upevňuje získané znalosti. Předmět: Český jazyk Formát: B5 Počet stran: 184 KLÍČ KE CVIČENÍM ke stažení zde. Schválilo MŠMT č. j.: MSMT-39832/2019-4 dne 2. března 2020 k zařazení do seznamu učebnic pro základní vzdělávání jako součást ucelené řady učebnic pro vzdělávací obor Český jazyk a literatura, 1. - 5 ročník, s dobou platnosti šest let.
Objev podobné jako Český jazyk 5 – učebnice, Čtení s porozuměním - Zita Janáčková, Ivana Fabiánová, Ilona Kirchnerová
Český jazyk 2 - Učebnice, Čtení s porozuměním - Zita Janáčková, Radka Adamová, Magda Burdová
Moderní barevná učebnice zpracovaná podle nejnovějších trendů, v souladu s RVP ZV a vydaná v rámci edice Čtení s porozuměním. Je zaměřena na podporu čtenářské gramotnosti. Hlavním cílem je vzbudit v dětech zájem o český jazyk a literaturu. Inovativním prvkem této učebnice jsou prozaické články, básničky, říkadla a hádanky. Ukázky z krásné literatury buď uvádějí nové učivo, nebo slouží k procvičení probíraných gramatických nebo pravopisných jevů. Součástí ukázek jsou také otázky na upevnění čtenářské gramotnosti. V učebnici nechybí ani hry, soutěže, náměty pro skupinovou práci a odkazy na odpovídající stranu v pracovním sešitě. Zařazeny jsou také úkoly zaměřené na etickou výchovu žáků a mezipředmětové vztahy. Průvodní postavou učebnice i obou dílů pracovního sešitu, které učebnici doplňují, je skřítek Kvítek. Po úvodním opakování učiva 1. ročníku následuje učivo nové, členěné do jednotlivých kapitol. Na závěr každého celku je umístěno opakování. Učebnice končí závěrečným opakováním.V učebnici najdete i řešení hádanek a náročnějších úkolů. Jako volná příloha je v učebnici vložena karta s tiskací a psací abecedou. Učebnici doplňuje pracovní sešit Učíme se hrou se skřítkem (I. a II. díl). ČASOVÝ PLÁN ke stažení zde. KLÍČ KE CVIČENÍM ke stažení zde.
Objev podobné jako Český jazyk 2 - Učebnice, Čtení s porozuměním - Zita Janáčková, Radka Adamová, Magda Burdová
Český jazyk 5 – učebnice, Čtení s porozuměním - Zita Janáčková, Ivana Fabiánová, Ilona Kirchnerová
Moderní barevná učebnice zpracovaná v souladu s RVP ZV a vydaná v rámci edice Čtení s porozuměním zaměřené na podporu čtenářské gramotnosti. Průvodní postavou je mimozemšťan Fipík a jeho kamarád Jáchym. Prozaické články, básničky a hádanky na počátku každé kapitoly doplňují otázky na upevnění čtenářské gramotnosti i gramatické úkoly. Zařazeny jsou úkoly rozvíjející komunikativnost a etickou výchovu žáků. Součástí učebnice jsou i slohová cvičení, která přiměřenou formou rozvíjí fantazii dětí. Za každou velkou kapitolou následuje shrnutí učiva. Na konci učebnice je závěrečný test a řešení vybraných cvičení. V učebnici je vložena karta k soutěži "Vesmírné lodě od Fipíka". Pokud žáci cvičení se symbolem vesmírné lodě vypracují bez chyby, vybarví si za odměnu patřičnou vesmírnou loď na kartě. V učebnici najdete i průřezová témata, náměty na skupinovou práci a mezipředmětové vztahy. Učebnici doplňuje pracovní sešit Učíme se hrou s Fipíkem, který upevňuje získané znalosti. KLÍČ KE CVIČENÍM ke stažení zde. ČASOVÝ PLÁN ke stažení zde.
Objev podobné jako Český jazyk 5 – učebnice, Čtení s porozuměním - Zita Janáčková, Ivana Fabiánová, Ilona Kirchnerová
Český jazyk 9 – učebnice, Čtení s porozuměním - Zita Janáčková, Karla Prátová, Ilona Kirchnerová
Učebnice je zpracována přehledně a srozumitelně, obsahuje témata tradičně řazená do 9. ročníku: úvodní výklad o jazyce, nauka o slově a slovní zásobě, procvičení pravopisu, tvarosloví, skladba a sloh, média a mediální výchova. Nachází se zde také závěrečné opakování a klíč s řešení opakovacích testů. Přínosem učebnice je, že obsahuje i mezioborově propojené texty podporující a testující čtenářskou gramotnost žáků. Zařazeny jsou i uspořádací úlohy, v nichž je cílem určit správné pořadí jednotlivých úseků tak, aby byla dosažena správná textová návaznost (obdobné úlohy jsou součástí přijímacích zkoušek na střední školy). KLÍČ KE CVIČENÍM ke stažení zde.
Objev podobné jako Český jazyk 9 – učebnice, Čtení s porozuměním - Zita Janáčková, Karla Prátová, Ilona Kirchnerová
Český jazyk 2 – pracovní sešit 2. díl, Čtení s porozuměním - Lenka Andrýsková, Thea Vieweghová
2. díl pracovního sešitu Učíme se hrou se skřítkem navazuje na 1. díl a společně doplňují učebnici Český jazyk 2, edice Čtení s porozuměním. Pracovní sešit z edice Čtení s porozuměním je moderní výukový materiál zpracovaný v souladu s RVP ZV, ve kterém se klade důraz na rozvoj čtenářské gramotnosti. Pracovní sešit slouží zejména k procvičování a upevňování probíraného učiva kapitol 7–8 učebnice. Je zpracován zábavnou formou s využitím metod činnostního učení. Najdete zde ukázky z krásné literatury, doplňovačky, hádanky, rébusy, hry, soutěže, vtipy, cviky k protažení těla a náměty na skupinovou práci. Pracovní sešit obsahuje vystřihovací přílohu – kartičky pro manipulační činnosti a také návod, jak s nimi pracovat. Cvičení, která jsou pro tuto činnost vhodná, jsou označena symbolem ruky. V 2. dílu jsou využívány i kartičky z 1. dílu, a to zejména ve cvičeních, kde se opakuje a procvičuje učivo prvního pololetí. Pracovním sešitem provází skřítek Kvítek, který po každém opakování odměňuje žáky příslušnou samolepkou. Samolepky jsou vloženy v pracovním sešitě. Na závěrečných stranách pracovního sešitu se nachází opakování a klíč k vybraným cvičením. ČASOVÝ PLÁN ke stažení zde. Předmět: Český jazyk Formát: A4 Počet stran: 48
Objev podobné jako Český jazyk 2 – pracovní sešit 2. díl, Čtení s porozuměním - Lenka Andrýsková, Thea Vieweghová
Český jazyk 2 – pracovní sešit 1. díl, Čtení s porozuměním - Lenka Andrýsková, Thea Vieweghová
1. díl pracovního sešitu Učíme se hrou se skřítkem, na který navazuje druhý díl, doplňuje učebnici Český jazyk 2, edice Čtení s porozuměním. Pracovní sešit z edice Čtení s porozuměním je moderní výukový materiál zpracovaný podle nejnovějších trendů a v souladu s RVP ZV, ve kterém se klade důraz na rozvoj čtenářské gramotnosti. Pracovní sešit slouží zejména k procvičování a upevňování učiva kapitol 1– 7 učebnice. Je zpracován zábavnou formou s využitím metod činnostního učení. Najdete zde ukázky z krásné literatury, doplňovačky, hádanky, rébusy, hry, soutěže, vtipy, cviky k protažení těla a náměty na skupinovou práci. Pracovní sešit obsahuje vystřihovací přílohu – kartičky pro manipulační činnosti a také návod, jak s nimi pracovat. Cvičení, která jsou pro tuto činnost vhodná, jsou označena symbolem ruky. Pracovním sešitem provází skřítek Kvítek, který po každém opakování odměňuje žáky příslušnou samolepkou. Samolepky jsou vložené v pracovním sešitě. Na závěrečných stranách pracovního sešitu se nachází opakování a klíč k vybraným cvičením. ČASOVÝ PLÁN ke stažení zde. Schválilo MŠMT č. j.: MSMT-11020/2018 dne 19. dubna 2018 k zařazení do seznamu učebnic pro základní vzdělávání jako součást ucelené řady učebnic pro vzdělávací obor Český jazyk a literatura, 1. - 5 ročník, s dobou platnosti šest let.
Objev podobné jako Český jazyk 2 – pracovní sešit 1. díl, Čtení s porozuměním - Lenka Andrýsková, Thea Vieweghová
Hravé čítanie s porozumením
V pracovnom zošite nájdete veľa zaujímavých rozprávok, príbehov a textov. Skôr, ako sa pustíte do práce máme pre vás niekoľko rád: - príbeh si prečítajte viackrát veľmi pozorne - otázky a úlohy si dôkladne prečítajte, porozmýšľajte nad nimi - pri riešení úloh pracujte s textom - ak niečomu nerozumiete, pýtajte si radu dospelého
Objev podobné jako Hravé čítanie s porozumením
Hravé čítanie s porozumením
V pracovnom zošite nájdete veľa zaujímavých rozprávok, príbehov a textov. Skôr, ako sa pustíte do práce máme pre vás niekoľko rád: - príbeh si prečítajte viackrát veľmi pozorne - otázky a úlohy si dôkladne prečítajte, porozmýšľajte nad nimi - pri riešení úloh pracujte s textom - ak niečomu nerozumiete, pýtajte si radu dospelého
Objev podobné jako Hravé čítanie s porozumením
Hravé čítanie s porozumením
V pracovnom zošite nájdete veľa zaujímavých rozprávok, príbehov a textov. Skôr, ako sa pustíte do práce máme pre vás niekoľko rád: - príbeh si prečítajte viackrát veľmi pozorne - otázky a úlohy si dôkladne prečítajte, porozmýšľajte nad nimi - pri riešení úloh pracujte s textom - ak niečomu nerozumiete, pýtajte si radu dospelého
Objev podobné jako Hravé čítanie s porozumením
Český jazyk 2 – učebnice, Čtení s porozuměním (3. vydání) - Zita Janáčková, Radka Adamová, Magda Burdová
Moderní barevná učebnice zpracovaná podle nejnovějších trendů, v souladu s RVP ZV a vydaná v rámci edice Čtení s porozuměním. Je zaměřena na podporu čtenářské gramotnosti. Hlavním cílem je vzbudit v dětech zájem o český jazyk a literaturu. Inovativním prvkem této učebnice jsou prozaické články, básničky, říkadla a hádanky. Ukázky z krásné literatury buď uvádějí nové učivo, nebo slouží k procvičení probíraných gramatických nebo pravopisných jevů. Součástí ukázek jsou také otázky na upevnění čtenářské gramotnosti. V učebnici nechybí ani hry, soutěže, náměty pro skupinovou práci a odkazy na odpovídající stranu v pracovním sešitě. Zařazeny jsou také úkoly zaměřené na etickou výchovu žáků a mezipředmětové vztahy. Průvodní postavou učebnice i obou dílů pracovního sešitu, které učebnici doplňují, je skřítek Kvítek. Po úvodním opakování učiva 1. ročníku následuje učivo nové, členěné do jednotlivých kapitol. Na závěr každého celku je umístěno opakování. Učebnice končí závěrečným opakováním.V učebnici najdete i řešení hádanek a náročnějších úkolů. Jako volná příloha je v učebnici vložena karta s tiskací a psací abecedou. Učebnici doplňuje pracovní sešit Učíme se hrou se skřítkem (I. a II. díl). ČASOVÝ PLÁN ke stažení zde. KLÍČ KE CVIČENÍM ke stažení zde.
Objev podobné jako Český jazyk 2 – učebnice, Čtení s porozuměním (3. vydání) - Zita Janáčková, Radka Adamová, Magda Burdová
Český jazyk 8 – učebnice, Čtení s porozuměním (2. vydání) - Zita Janáčková, Karla Prátová, Ilona Kirchnerová
Učebnice je zpracována přehledně a srozumitelně, obsahuje témata tradičně řazená do 8. ročníku – opakování základních znalostí z nižších ročníků: úvodní výklad o jazyce, nauka o slově a slovní zásobě, procvičení pravopisu, tvarosloví, skladba a sloh, média a mediální výchova. Nachází se zde také závěrečné opakování a klíč s řešení opakovacích testů. Přínosem učebnice je, že obsahuje i mezioborově propojené texty podporující a testující čtenářskou gramotnost žáků. Zařazeny jsou i uspořádací úlohy, v nichž je cílem určit správné pořadí jednotlivých úseků tak, aby byla dosažena správná textová návaznost (obdobné úlohy jsou součástí přijímacích zkoušek na střední školy). Pevná vazba. KLÍČ KE CVIČENÍM ke stažení zde. ČASOVÝ PLÁN ke stažení zde.
Objev podobné jako Český jazyk 8 – učebnice, Čtení s porozuměním (2. vydání) - Zita Janáčková, Karla Prátová, Ilona Kirchnerová
Čítanie s porozumením V Afrike
Pridaj sa ku Hanke a Kubovi a sprevádzaj ich vzrušujúcimi dobrodružstvami! Pomocou zaujímavých cvičení si môžeš precvičiť svoje schopnosti a čítanie s porozumením.
Objev podobné jako Čítanie s porozumením V Afrike
Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová
Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.
Objev podobné jako Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová
Mezi námi pastelkami - Jiřina Bednářová
Pracovní sešit obsahuje systém grafomotorických cvičení, vycházející z posloupnosti vývoje dovedností dítěte. Cvičení postupují od nejjednodušších prvků, které se v kresbě dítěte objevují nejdříve, a přecházejí k obtížnějším. Materiály přinášejí podněty k získání dovednosti, jejímu procvičování a posléze její fixaci před postupem do další úrovně obtížnosti.
Objev podobné jako Mezi námi pastelkami - Jiřina Bednářová
Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová
Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.
Objev podobné jako Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová
Všestranná příprava do školy - Jiřina Bednářová
Všestranná příprava do školy je nepostradatelným pomocníkem pro budoucí prvňáčky, než zasednou do školních lavic. Publikace obsahuje ucelený systém předškolní přípravy, který se skládá z pracovních listů pro děti a metodického návodu pro dospělé. Pracovní listy jsou zaměřeny na podporu vývoje schopností a dovedností pro rozvoj myšlení dítěte a také tvoří předpoklady k úspěšnému zvládnutí čtení, psaní a počítání.
Objev podobné jako Všestranná příprava do školy - Jiřina Bednářová
Rozvoj grafomotoriky - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová
Publikace tvoří s pracovními listy Jak se pastelky učily kreslit, Mezi námi pastelkami, Co si tužky povídaly a Na návštěvě u malíře ucelený soubor, doplňuje a shrnuje informace a podává souhrnný komplex poznatků o vývoji grafomotoriky, dětské kresby, možnostech rozvoje a podpory této oblasti. Publikaci pro práci s dětmi využijí učitelé mateřských škol, 1. stupně základních škol, speciální pedagogové a také rodiče.
Objev podobné jako Rozvoj grafomotoriky - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová
Na návštěvě u malíře - Jiřina Bednářová
Rozvíjejte jemnou motoriku dítěte potřebnou při kreslení a psaní. Publikace Na návštěvě u malíře obsahuje: 1) grafomotorická cvičení pro děti ve věku od 5 do7 let, pomocí kterých se rozvine: jemná motorika a psychické funkce potřebné při kreslení a psaní grafomotorické dovednosti a kresba dítěte souhra ruky a oka, vnímání prostoru v souvislosti se směrem vedení čáry 2) metodický návod pro dospělé, který: upozorňuje na možná úskalí při nácviku jednotlivých prvků pomáhá překonávat obtíže V nové publikaci Jiřiny Bednářové, která je volným pokračováním dvou předchozích, Mezi námi pastelkami a Co si tužky povídaly. Nyní se s grafomotorickými cvičeními obrací k předškolákům a začínajícím školákům, 5 až 7-letým dětem a jejich dospělým kamarádům. V autorčině dopise na konci knihy se dozvíme, jak máme při práci s pracovními listy správně postupovat, aby se dostavil dobrý výsledek, a také dostaneme odpověď na otázky, které nás dospělé zajímají ohledně kreslení – psaní dětí tohoto věku. Nyní tedy máme před sebou pomocníka, který provede nás a naše dítě začátky psaní. Pomůže uvolnit dětskou ruku a hravou, příjemnou formou nás povede metodicky správnou cestou při ovládnutí všech základních tahů písmen. Autorka s podporou svého osvědčeného spolupracovníka malíře a ilustrátora Richarda Šmardy si děti jistě získá příběhem pastelek Boženky a Máni a jejich kamarádek tužek, ty už děti znají z předchozích dílů, a nově i chlapce Adámka, kteří jsou nyní na návštěvě u malíře Augustina. Dítě tedy s Adámkem zvládá tvary od nejjednodušších ke složitým a vytváří si pěkné vlastní obrázky. Všimněte si, že za úvodním vyprávěním je několik listů, na nichž se opakují jednoduché prvky kreslení, které by mělo zvládnout dítě mladší. Nedaří-li se, nejde o žádné neštěstí, vždyť víme, že vývoj každého z nás, tedy i našeho dítěte, je individuální, má své zvláštnosti. Dobrým pomocníkem budou v tom případě předcházející díly grafomotorických cvičení. Je lépe začít pracovat s nimi, abychom obtížnými úkoly dítě od kreslení neodradili. Samozřejmě, jsou-li obtíže výraznější, neváhejme požádat o konzultaci poradenské pracoviště (např. pedagogicko-psychologickou poradnu). Myslím si však, že stojí za to získat dítě pro kreslení a psaní s podporou této publikace. Je velmi vhodná pro děti před nástupem do školy, ty zapsané i ty, jimž byl nástup školní docházky z nějakých důvodů odložen. Užitečná je také prvňáčkům proto, aby se jim lépe psalo nebo i těm, pro něž je psaní velmi namáhavá práce. My dospělí máme někdy krátkou paměť, nevzpomínáme si, jak těžké to bylo napsat řádek v sešitě přesně podle předpisu. Zkusme si pořídit předepsaný sešit pro 1. ročník a krasopisně jej vypsat. A to nad námi nebude nikdo stát a říkat: „Seď rovně!“, „Nepiš nosem!“, „Piš hezky!“ Co je to „psát hezky“? Znamená to psát lehce, s chutí, bez námahy, s radostí z dobrého díla. Dobrý výsledek se, jako při každé jiné práci, dostaví jen tehdy, máme-li vhodný materiál pro cvičení a vedle sebe laskavého člověka, který nás podpoří. Kvalitní cvičební pomůcku máme před sebou a tím laskavým člověkem je táta, máma, babička, dědeček….. PhDr. Alena Šafrová speciální pedagožka Speciálního pedagogického centra při Soukromém speciálním gymnáziu Integra, Brno-Líšeň, externí pedagožka Pedagogické fakulty MU v Brně
Objev podobné jako Na návštěvě u malíře - Jiřina Bednářová
Co si tužky povídaly - Jiřina Bednářová
Pracovní sešit obsahuje systém grafomotorických cvičení, vycházející z posloupnosti vývoje dovedností dítěte. Cvičení uváděná v publikaci postupují od nejjednodušších prvků, které se v kresbě dítěte objevují nejdříve, a přecházejí k obtížnějším. Materiály přinášejí podněty k získání dovednosti, jejímu procvičování a posléze její fixaci před postupem do další úrovně obtížnosti.
Objev podobné jako Co si tužky povídaly - Jiřina Bednářová
Školní zralost - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová
Publikace osvědčené autorské dvojice dává prostor rodičům a pedagogům, aby se dlouhodobě zabývali podněcováním dítěte v době přípravy na nástup do školy. V knize naleznete základní informace o tom, co by mělo dítě umět a zvládnout mezi pátým a šestým rokem věku. Najdete zde rovněž upozornění na některé vývojové obtíže. Kniha je určena pro rodiče i učitelky v mateřských školách.
Objev podobné jako Školní zralost - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová
Kuliferdo Hlásky, slabiky, čítanie s porozumením
Pracovný zošit pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ na rozvíjanie špecifických funkcií. Je prispôsobený špecifickým potrebám žiakov s dyslexiou, pomáha im prekonať konkrétne ťažkosti s písaním a čítaním. Pracovný zošit môžu využívať aj žiaci, ktorí nemajú diagnostikované špecifické výchovno-vzdelávacie potreby. Slúži, ako výborná pomôcka na precvičenie a zopakovanie vybraných javov zo slovenského jazyka. Môžu ju využívať učitelia, rodičia, špeciálny pedagógovia, ale aj vychovávatelia.
Objev podobné jako Kuliferdo Hlásky, slabiky, čítanie s porozumením
Hry pro rozvoj čtení - Lenka Theodora Ficová - e-kniha
eBook: Jestlipak víte, kdy se u dítěte začínají rozvíjet předpoklady pro to, aby z něho nebo z ní vyrost zdatný čtenář? Pokud hádáte předškolní věk nebo dokonce první třídu, jste vedle jak ta jedle! Pojďme se společně pěkně popořádku podívat na to, co takový budoucí čtenář potřebuje k úspěchu. Kniha vás odlehčeným způsobem provede všemi rovinami a zákoutími čtenářství. Na příkladech si ukážeme, co všechno zahrnuje takzvaná čtenářská gramotnost i jaké nesnáze mohou nastat, pokud dítěti neposkytneme všechny potřebné podněty, aby z něj vyrostl čtenář. A aby to nebylo jen takové čtení o čtení, představíme si pěknou řádku her a pracovních listů, s jejichž pomocí rozvoj dovedností potřebných pro čtení u svého dítěte podpoříte raz dva.
Objev podobné jako Hry pro rozvoj čtení - Lenka Theodora Ficová - e-kniha
Český jazyk 3 Pracovní sešit pro 3. ročník základní školy: Čtení s porozuměním (978-80-88285-51-9)
Kniha - autor Lenka Andrýsková; Marie Mittermayerová, 84 stran, česky Pracovní sešit Učíme se hrou s vílou Hvězdičkou doplňuje učebnici Český jazyk 3, edice Čtení s porozuměním. Pracovní sešit je moderní výukový materiál, zpracovaný podle nejnovějších trendů a v souladu s RVP ZV, ve kterém se klade důraz na rozvoj čtenářské gramotnosti. Pracovní sešit slouží zejména k procvičování a upevňování probíraného učiva z učebnice a to zábavnou, dětem přiměřenou formou s využitím metod činnostního učení. Najdete zde ukázky z krásné literatury, doplňovačky, hádanky, rébusy, hry, soutěže. Dále náměty na skupinovou práci a otázky k rozvoji čtenářské gramotnosti. Průvodní postavou pracovního sešitu je víla Hvězdička. Motivačním prvkem jsou samolepky, kterými víla děti odměňuje po každém opakování. Samolepky jsou jako volná příloha vložené v pracovním sešitě. Pracovní sešit obsahuje i vystřihovací přílohu – kartičky pro manipulační činnosti a také návod, jak s nimi...
Objev podobné jako Český jazyk 3 Pracovní sešit pro 3. ročník základní školy: Čtení s porozuměním (978-80-88285-51-9)
Podívejte se také
- dva druhy pravdy michael connelly e kniha
- Látková kniha s chrastítkem Žirafa (9789463608008)
- Hry s míčem pro děti (80-247-0707-1)
- Hry a sny - DVD (9726)
- pravidla hry dostihy a sazky
- rodinne hry spolecenske a zabava
- kostky a domino spolecenske hry
- Carpenter Richard: Richard Carpenter's Piano Songbook - CD (3850030)
- Carpenter Richard: Richard Carpenters Piano Songbook - LP (3850032)
- Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole: Pracovní listy s metodickými pokyny pro začleňování (978-80-88290-76-6)
- ego je vas nepritel ryan holiday e kniha
- Sladké hry s 1000 samolepkami (978-80-8107-783-8)
- S dětmi v přírodě: Hry a dovednosti pro mladé dobrodruhy (978-80-271-3322-2)
- Little Richard: One In A Milion - LP (4260494436013)
- Pověz mi to obrázkem: Aktivity pro děti s odlišným mateřským jazykem (978-80-262-1734-3)
- VIVACO HE Pleťový krém meruňka s vitamínem E a Panthenol 50 ml (8595635213991)
- vzdelavaci a logicke hry spolecenske zabava
- SONAX Ošetření kůže s vitamínem E, 250ml (291141)
- electrolux e 201 m long performance s bag
- Elektrobock TS06-E-CZ s externím čidlem (0157)
- Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 2: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku vlas (978-80-88429-14-2)
- Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 3: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku mate (978-80-88429-48-7)