Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Umím dobře číst: Pracovní učebnice čtení a psaní pro 1.ročník ZŠ (978-80-7235-515-0)
Kniha - autor Jana Borecká, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá BUDU DOBŘE ČÍST a UMÍM DOBŘE ČÍST je nová dvoudílná učebnice čtení pro prvňáčky. Nahrazuje slabikář, ale protože je vytvořena na základě tzv. genetické metody čtení, která "neslabikuje", nese tyto názvy. První díl učebnice BUDU DOBŘE ČÍST se věnuje předčtenářskému období a poznávání písmen a jejich skladbě do slov. Druhý díl využijí prvňáčci, kteří již umějí číst a v čtenářské dovednosti se zdokonalují. Jakmile se žáci naučí číst, lze jim k čtení nabídnout jakoukoliv navazující či doplňkovou učebnici. Genetická metoda čtení vede děti ke čtení s porozuměním a vytváří trvalou potřebu číst, což je základní předpoklad pro výchovu a vzdělávání v období, které žáky čeká. K učebnicím je určena metodická příručka pro učitele.
Podívejte se také direkt neu 1 ucebnice a pracovni sesit
Čtu, píšu, rozumím: Soubor pracovních listů k procvičování čtení a psaní na 1. stupni ZŠ (978-80-88290-86-5)
Kniha - autor Dagmar Šimková, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit Čtu, píšu, rozumím je určen pro práci s dětmi, které na prvním stupni ZŠ potřebují dopomoc v českém jazyce. Cílem je naučit děti číst, psát a správně vyslovovat krátké texty týkající se tématu ročních období. Listy téma zábavnou formou zpracovávají a jsou řazeny od jednodušších po složitější. Při práci se začíná s porozuměním jednotlivým slovům, pokračuje porozuměním celým větám a končí se krátkým textem, v jehož závěru se opět ověřuje, jak mu dítě rozumí. Sešit obsahuje šedesát pracovních listů s černobílými ilustracemi, které si dítě může samo vybarvit. Materiál doporučujeme zejména dětem se speciálními vzdělávacími potřebami nebo dětem, u kterých je při učení třeba individuální přístup, např. kvůli pomalejšímu tempu práce. Se sešitem lze pracovat ve škole i v domácím prostředí.
Podívejte se také matematika pro 3 rocnik zakladni skoly pracovni sesit 1 978 80 7235 536 5
Písmena - genetická metoda čtení a psaní, pracovní učebnice pro 1.ročník - Jitka Rubínová
Učebnice je vhodná pro výuku čtení a psaní nejen genetickou metodou.První část je určena k poznání písmen abecedy a k analýze hlásek ve slově. Žák určuje, zda je hláska na začátku, uprostřed či na konci slova. Součástí jsou i doplňující cvičení: křížovky,
Podívejte se také cesky jazyk 5 1 pracovni sesit pro 5 rocnik zs 978 80 7238 961 2
Podívejte se také
- cteni a dyslexie
- prvni cteni
- cars 3 pracovni dilna
- Verše až z Vesmíru (978-80-7211-514-3)
- matt the bat 1 ucebnice anglictina pro 1 rocnik 978 80 7489 405 3
- Drž hubu a bude ti dobre (978-80-8164-172-5)
- OXE ZS 1202 - Žárovka se solárním panelem a ovladačem (OXE ZS 1202)
- Čítanka 4 pro základní školy (978-80-7235-600-3)
- Čítanka pro učební obory SOU (978-80-7235-572-3)
- Nanopovídky pro nečtenáře (978-80-7232-514-6)
- Hudební výchova 9 (978-80-7235-613-3)
- Seminář a praktikum z fyziky (80-7235-158-3)
- Prvouka 3 pro 3. ročník základní školy Učebnice: Člověk a jeho svět (978-80-7235-616-4)
- Hudební výchova 3: pro 3. ročník základní školy (978-80-7235-607-2)
- Budu máma! (978-80-88049-84-5)
- Básně a Brundibásně: Svazek 8 (978-80-7294-514-6)
- Český jazyk pro 2. ročník SOŠ (978-80-7235-501-3)
- Český jazyk pro 3. ročník SOŠ (978-80-7235-523-5)
- Budu živ tři sta let: Příběhy pacientů (978-80-7345-293-3)
- Fyzika 1 pro základní školy: Fyzikální veličiny a jejich měření (978-80-7235-556-3)
Průvodce učebnicemi Alter pro výuku počátečního čtení a psaní (978-80-7245-341-2)
Kniha – autor Radka Wildová; Hana Staudková, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Komplexní průvodce učebnicemi počátečního čtení a psaní ALTER přináší náměty ověřené praxí, opírající se o výsledky terénních výzkumů. Metodická doporučení plně respektují nové poznatky dětské psychologie a akcentují moderní trendy v oboru primární pedagogiky.
Objev podobné jako Průvodce učebnicemi Alter pro výuku počátečního čtení a psaní (978-80-7245-341-2)
Prvopočáteční čtení a psaní (978-80-271-0289-1)
Elektronická kniha - autor Martina Fasnerová, 288 stran Učitelé v praxi i studenti pedagogických oborů prohloubí své znalosti na poli práce se živou abecedou a se slabikářem, jaký typ slabikáře si vybrat, které pomůcky je možné využívat a jak celkově přistupovat k výuce čtení a psaní. Pozornost je věnována také specifickým poruchám u dětí, jejich příčinám a tomu, jak moc ovlivňují průběh vyučování. Publikace mapuje nejnovější výzkumná šetření, jako jsou například rychlost písma nebo význam nové písemné předlohy Comenia Script. Seznamuje i s výsledky posledního výzkumu, který byl realizován v roce 2016 a týkal se čtenářských kompetencí dětí a žáků v primárním a preprimárním vzdělávání z pohledu pedagogů mateřských a základních škol.
Objev podobné jako Prvopočáteční čtení a psaní (978-80-271-0289-1)
Procvičujeme čtení a psaní: Nejen pro dyslektiky a dysgrafiky (978-80-266-1628-3)
Kniha - autor Miluše Jirušková, 96 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je určena nejmladším žákům přibližně od 7 let a nabízí řadu podkladů pro procvičení čtení a psaní. První část knihy se věnuje psaní, vnímání tvarů jednotlivých písmen a jejich porovnávání. Při čtení se klade důraz na porozumění textu a žáci jsou motivováni ke koncentraci pozornosti. Materiály k procvičování jsou pestré po obsahové stránce, snaží se děti zaujmout a doplňují je veselé ilustrace.
Objev podobné jako Procvičujeme čtení a psaní: Nejen pro dyslektiky a dysgrafiky (978-80-266-1628-3)
Učíme se číst Pracovní sešit k 1. dílu učebnice (978-80-7235-583-9)
Kniha - autor Jana Wagnerová; Jaroslava Václavovičová, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit k učebnici čtení pro první ročník. Učebnice učí číst na principu genetické metody. Žáci se nejprve seznamují s velkými tiskacími písmeny a ta pak skládají rovnou do smysluplných slov. Obsahuje řadu zábavných úkolů, pomáhá žákům zvládnout počáteční čtení a psaní. Používá pouze velká tiskací písmena. Řada obsahuje učebnice Učíme se číst a Čítanku pro prvňáčky, pracovní sešity Učíme se číst, Čtení s radostí a Kresebné uvolňovací cviky, soubory písmen Písmenka pro žáky, Písmena pro učitele a sadu pěti Písanek pro prvňáčky. Řadu doplňuje Příručka pro učitele.
Objev podobné jako Učíme se číst Pracovní sešit k 1. dílu učebnice (978-80-7235-583-9)
Kniha Učíme se číst: Učebnice čtení pro 1. ročník základní školy (978-80-7235-584-6)
Kniha - autor Jana Wagnerová, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá První z řady učebnic pro první ročník, která učí číst na principu genetické metody. Žáci se nejprve seznamují s velkými tiskacími písmeny a ta pak skládají rovnou do smysluplných slov. Řada obsahuje učebnice Učíme se číst a Čítanku pro prvňáčky, pracovní sešity Učíme se číst, Čtení s radostí a Kresebné uvolňovací cviky, soubory písmen Písmenka pro žáky, Písmena pro učitele a sadu pěti Písanek pro prvňáčky. Řadu doplňuje Příručka pro učitele. Učebnice pomáhá prvňáčkům naučit se číst rychle a s porozuměním, obsahuje řadu říkanek, pohádek, doplňovaček a zábavných úkolů.
Objev podobné jako Kniha Učíme se číst: Učebnice čtení pro 1. ročník základní školy (978-80-7235-584-6)
Vstup do 2. ročníku: Opakování základů čtení a psaní pro konec 1. a začátek 2. ročníku (978-80-88285-61-8)
Kniha - autor Lenka Andrýsková, 24 stran, česky Pracovní sešit Vstup do 2. ročníku je určený k opakování a upevňování učiva 1. ročníku v oblasti čtení a psaní v závěru 1. ročníku nebo k zopakování učiva na začátku 2. ročníku. Učivo čtení je řazeno systematicky od prvních slabik a jednoduchých slov s otevřenou slabikou, procvičovány jsou zejména obtížné jevy. Učivo psaní procvičuje postupně psaní písmen, vazby písmen, psaní slabik a slov, která se procvičují v části čtení. PS lze využívat i později a opakovaně, např. při práci s dětmi s SPU. Vhodné pro práci celé třídy i pro individuální výuku. Zadávání úkolů pomocí jednoduchých symbolů, aby bylo pro děti srozumitelné i bez pomoci dospělého. Pouze v závěru PS několik slovních upřesnění v zadání. Pro učitele a rodiče je v úvodu zařazen obsah pro rychlou orientaci v PS. PS můžete dále využívat dle potřeby – další náměty na práci: dělení slov na slabiky vyhledávání...
Objev podobné jako Vstup do 2. ročníku: Opakování základů čtení a psaní pro konec 1. a začátek 2. ročníku (978-80-88285-61-8)
Metodický průvodce K výuce čtení a psaní v 1. roč. (978-80-7600-269-2)
Kniha - 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Metodický průvodce je připraven tak, aby vyučujícím pomohl s výukou čtení a psaní v 1. ročníku. Seznámí vyučujícího se všemi materiály, které jsou k výuce připraveny, a také s postupy, jak s těmito materiály pracovat. Vyučující v něm najde návrh časového rozložení učiva. V metodických poznámkách k jednotlivým stranám jsou zařazeny také poznámky, které mají pomoci vyhnout se úskalím, na něž může vyučující při výuce narazit a která žáky při prvopočáteční výuce čtení a psaní často provázejí. Metodický průvodce se rovněž věnuje mezipředmětovým vazbám, a to tak, aby vyučující mohl učivo snadněji vzájemně propojovat.
Objev podobné jako Metodický průvodce K výuce čtení a psaní v 1. roč. (978-80-7600-269-2)
Prvopočáteční čtení a psaní - Martina Fasnerová
Učitelé v praxi i studenti pedagogických oborů prohloubí své znalosti na poli práce se živou abecedou a se slabikářem, jaký typ slabikáře si vybrat, které pomůcky je možné využívat a jak celkově přistupovat k výuce čtení a psaní. Pozornost je věnována také specifickým poruchám u dětí, jejich příčinám a tomu, jak moc ovlivňují průběh vyučování.Publikace mapuje nejnovější výzkumná šetření, jako jsou například rychlost písma nebo význam nové písemné předlohy Comenia Script. Seznamuje i s výsledky posledního výzkumu, který byl realizován v roce 2016 a týkal se čtenářských kompetencí dětí a žáků v primárním a preprimárním vzdělávání z pohledu pedagogů mateřských a základních škol.
Objev podobné jako Prvopočáteční čtení a psaní - Martina Fasnerová
Procvičujeme čtení a psaní - Miluše Jirušková
Kniha je určena nejmladším žákům přibližně od 7 let a nabízí řadu podkladů pro procvičení čtení a psaní. První část knihy se věnuje psaní, vnímání tvarů jednotlivých písmen a jejich porovnávání. Při čtení se klade důraz na porozumění textu a žáci jsou motivováni ke koncentraci pozornosti. Materiály k procvičování jsou pestré po obsahové stránce, snaží se děti zaujmout a doplňují je veselé ilustrace.
Objev podobné jako Procvičujeme čtení a psaní - Miluše Jirušková
Pracovní sešit Český jazyk pro 5. ročník ZŠ (978-80-7235-663-8)
Kniha - autor M. Buriánková, 48 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit k učebnici českého jazyka pro 5. ročník ZŠ.
Objev podobné jako Pracovní sešit Český jazyk pro 5. ročník ZŠ (978-80-7235-663-8)
Pracovní sešit Český jazyk pro 4. ročník ZŠ (978-80-7235-652-2)
Kniha - autor Milada Buriánková; Martina Šmejkalová; Zdeňka Dvořáková, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit k učebnici českého jazyka pro 4. ročník ZŠ.
Objev podobné jako Pracovní sešit Český jazyk pro 4. ročník ZŠ (978-80-7235-652-2)
Prvopočáteční čtení a psaní - Martina Fasnerová - e-kniha
eBook: Učitelé v praxi i studenti pedagogických oborů prohloubí své znalosti na poli práce se živou abecedou a se slabikářem, jaký typ slabikáře si vybrat, které pomůcky je možné využívat a jak celkově přistupovat k výuce čtení a psaní. Pozornost je věnována také specifickým poruchám u dětí, jejich příčinám a tomu, jak moc ovlivňují průběh vyučování. Publikace mapuje nejnovější výzkumná šetření, jako jsou například rychlost písma nebo význam nové písemné předlohy Comenia Script. Seznamuje i s výsledky posledního výzkumu, který byl realizován v roce 2016 a týkal se čtenářských kompetencí dětí a žáků v primárním a preprimárním vzdělávání z pohledu pedagogů mateřských a základních škol.
Objev podobné jako Prvopočáteční čtení a psaní - Martina Fasnerová - e-kniha
Čtení a psaní odborného textu v environmentálních vědách (9788024638225)
Elektronická kniha - autor Jan Frouz a Olga Vindušková, 96 stran, česky Tato knížka představuje úvod do světa odborné literatury v environmentálních vědách a je určena zejména studentům vysokých škol v bakalářském, magisterském i doktorském stupni studia. První část knihy se věnuje různým druhům odborných publikací - proč vůbec vznikají, jakou mají strukturu a jak bychom měli přistupovat k jejich četbě. Ve druhé části poskytují autoři praktické rady pro přípravu a psaní odborného textu, ať už se jedná o literární rešerši, nebo o odborný článek popisující empirický výzkum. Hlavní text knihy doprovázejí samostatné boxy, ve kterých jsou detailněji vysvětleny některé aspekty vědecké práce a literatury (např. statistika, tvorba a interpretace grafů a tabulek, pravidla citování, použití citačních manažerů, správa dat aj.).
Objev podobné jako Čtení a psaní odborného textu v environmentálních vědách (9788024638225)
Průvodce počátečního čtení a psaní - Hana Staudková, Radka Wildová
Metodický průvodce učebnicemi počátečního čtení a psaní ALTER přináší náměty ověřené praxí, opírající se o výsledky terénních výzkumů. Metodická doporučení plně respektují nové poznatky dětské psychologie a akcentují moderní trendy v oboru primární pedagogiky.
Objev podobné jako Průvodce počátečního čtení a psaní - Hana Staudková, Radka Wildová
Hravá čítanka 1: pracovní učebnice pro 1. ročník ZŠ (978-80-87881-92-7)
Kniha - česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní učebnice zaměřená na porozumění a práci s textem. Úryvky knih vybrané přímo učiteli. Množství omalovánek a jiných doplňkových úkolů.
Objev podobné jako Hravá čítanka 1: pracovní učebnice pro 1. ročník ZŠ (978-80-87881-92-7)
Méďovo čtení a psaní 1. díl - Renata Němcová, Lucie Hortová
Pracovní sešit je určen pro děti se SVP, dyslexii a lehkým mentálním postižením.Tento pracovní sešit „Méďovo čtení a psaní – 1. díl“ vznikl z důvodu nedostatku učebních materiálů, učebnic a pracovních sešitů ve třídách ZŠ speciálních.Plněním úkolů žáky doprovází po celý školní rok kamarád MÉĎA. Sešit je rozdělený podle ročních období a významných svátků (Vánoce, Velikonoce). Na každé straně jsou vždy maximálně čtyři úkoly. Písmo jsme záměrně zvolili většinou tiskací velké. Nedílnou součástí jsou veselé obrázky a motivační otázky na upevnění čteného textu.Přestože vznikl pracovní sešit Méďovo čtení a psaní – 1. díl ve speciální základní škole a je úspěšně využíván u žáků se SMP konkrétní školy, je nutné si uvědomit, že děti ve speciálních školách mají velmi individuální potřeby, a že to, co funguje u jednoho, u druhého nemusí. Proto je na zvážení každého pedagoga a vychovatele nebo rodiče, kteří budou používat tento pracovní sešit, jakou míru samostatnosti a jaké schopnosti má konkrétní dítě/žák, a jak podle toho pak budou k úkolům přistupovat.Pracovní sešit byl úspěšně vyzkoušen u žáků s dyslexií a LMP. Je vhodným doplněním výuky českého jazyka pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách.
Objev podobné jako Méďovo čtení a psaní 1. díl - Renata Němcová, Lucie Hortová
Méďovo čtení a psaní 2. díl - Renata Němcová, Lucie Hortová
Pracovní sešit pro děti se SVP, dyslexii a lehkým mentálním postižením. Pracovní sešit „Méďovo čtení a psaní – 2. díl“ je dalším sešitem, který vznikl z důvodu nedostatku učebních materiálů, učebnic a pracovních sešitů ve třídách ZŠ speciálních.Plněním úkolů žáky doprovází po celý školní rok kamarád MÉĎA. Sešit je rozdělený podle ročních období a významných svátků (Vánoce, Velikonoce). Druhý díl obsahuje navíc krátké básničky a koledy, které napomáhají trénování paměti. Na každé straně jsou vždy maximálně čtyři úkoly. Písmo je záměrně zvoleno většinou tiskací velké. Nedílnou součástí jsou veselé obrázky.Některé děti, které čtou s porozuměním, se se zadáním seznámí samy. Ostatním je čte učitelka, asistentka nebo rodič. Kromě daných pokynů k jednotlivým cvičením si pedagog může s textem pracovat i šířeji doplňkovými činnostmi dle své tvořivosti či nápaditosti, potřeby či úpravy danému žákovi. Pracovní sešit je vhodným doplněním výuky českého jazyka pro žáky nižších ročníku základní školy.Lze ho úspěšně využít u žáků s SVP, u žáků s dyslexií a na domácí procvičování.Přestože vznikl pracovní sešit Méďovo čtení a psaní – 2. díl ve speciální základní škole a je úspěšně využíván od 5. ročníku u žáků se SMP konkrétní školy, je nutné si uvědomit, že děti ve speciálních školách mají velmi individuální potřeby, a že to, co funguje u jednoho, u druhého nemusí. Proto je na zvážení každého pedagoga a vychovatele nebo rodiče, kteří budou používat tento pracovní sešit, jakou míru samostatnosti a jaké schopnosti má konkrétní dítě/žák, a jak podle toho pak budou k úkolům přistupovat.
Objev podobné jako Méďovo čtení a psaní 2. díl - Renata Němcová, Lucie Hortová
3D tisk ve výuce fyziky: Praktická učebnice pro ZŠ a SŠ (978-80-7235-665-2)
Kniha - autor Vladimír Vochozka, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je určena pro vyučující, žáky ZŠ a SŠ, ale také zájemce o 3D tisk. Učebnice přehledně a srozumitelně provádí celým procesem 3D tisku od modelování přes slicování až po finální tisk výrobku. Výrobkem je vždy pomůcka pro fyzikální pokusy, kterou lze vytisknout v libovolném počtu. Pokusy tak mohou provádět všichni žáci současně s vyučujícím. Učebnici doplňuje více než 40 videonávodů pro lepší pochopení výkladu. Hlavním přínosem učebnice je zohlednění mezipředmětových vztahů. V informatice se žáci pomocí programu Onshape učí vytvářet 3D modely, které pak při slicování v PrusaSliceru připravují pro 3D tisk. V technických předmětech provádějí vlastní tisk výrobků, jež mohou ještě podle potřeby povrchově či jinak upravovat do konečné podoby. Ve fyzice pak výrobky využijí k praktickým pokusům uvedeným ve 13 tematických kapitolách.
Objev podobné jako 3D tisk ve výuce fyziky: Praktická učebnice pro ZŠ a SŠ (978-80-7235-665-2)
Hravá čeština 3: Učebnice pro 3. ročník ZŠ (978-80-7563-004-9)
Kniha - česky, brožovaná bez přebalu lesklá Centrální příběh vypravující zážitky z cest. Slohová část přehledně oddělena do druhé části učebnice. Opakovací otázky a krátké shrnutí na konci každé kapitoly. Grafika rozvíjející představivost dětí. Mezipředmětové vztahy. Nápadité a hravé úlohy. Úlohy s prvky moderní komunikace.
Objev podobné jako Hravá čeština 3: Učebnice pro 3. ročník ZŠ (978-80-7563-004-9)
Budu dobře číst (1. díl) - Jana Borecká
Pracovní učebnice Budu dobře číst je vytvořena na základě tzv. genetické metody čtení, která neslabikuje". Věnuje se předčtenářskému období a poznávání písmen a jejich skladbě do slov. Genetická metoda čtení vede děti ke čtení s porozuměním a vytváří trvalou potřebu číst, což je základní předpoklad pro výchovu a vzdělávání v období, které žáky čeká. K učebnicím je určena metodická příručka pro učitele."
Objev podobné jako Budu dobře číst (1. díl) - Jana Borecká
Metodická příručka k učebnici Učíme se číst pro 1. ročník základní školy (80-7235-001-3)
Kniha - autor Jana Wagnerová, 56 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Metodická příručka k učebnici Učíme se číst pro 1. ročník základní školy (80-7235-001-3)
Přehled fyziky pro 2.stupeň ZŠ (978-80-7235-641-6)
Kniha - česky Tato publikace je určena především k zopakování a prohloubení učiva fyziky na základních školách. Přehled učiva fyziky je rozdělen do osmi tematických celků. Každý celek je podrobně rozpracován do kapitol a zakončen shrnutím v podobě pojmových map. V závěru každého tematického celku je zařazen krátký blok různých úloh, sloužících žákovi ke kontrole, zda dané téma zvládl. Publikace je zakončena řešením kvantitativních úloh s jednoznačnou odpovědí nebo krátkým návodem, jak postupovat při řešení problémových úkolů vyžadujících individuální zpracování. Obsah učebnice: stavba látek fyzikální velíčiny síla a její účinky pohyb energie elektřina optika akustika
Objev podobné jako Přehled fyziky pro 2.stupeň ZŠ (978-80-7235-641-6)
Čtu a vím o čem: Pracovní sešit k rozvíjení čtení s porozuměním (978-80-262-1677-3)
Kniha - autor Iva Nováková, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autorka úspěšného titulu Víš, co čteš? připravila nový soubor krátkých a zábavných povídek, které jsou doprovázeny množstvím různých úkolů a otázek připomínajících motivy z pročteného textu. Pro začínající čtenáře je zařazena, stejně jako v předchozím dílu, část s nejrůznějšími na sobě nezávislými úkoly, při nichž si dítě procvičí porozumění textu, logické myšlení, soustředění, paměť a grafomotorické dovednosti. Příběhy v sobě spojují nápaditost, vtip a jednoduchou zápletku, která dokáže malé čtenáře zaujmout. Doplňující luštěnky a dokreslovačky přirozenou a zábavnou formou rozvíjejí zmíněné motivy.
Objev podobné jako Čtu a vím o čem: Pracovní sešit k rozvíjení čtení s porozuměním (978-80-262-1677-3)
Matematika pro 3. ročník ZŠ Metodická příručka (978-80-7235-433-7)
Kniha - česky Metodická příručka je určena učitelům, kteří v 3. ročníku pracují s učebnicí a pracovními sešity autorky M. Čížkové (vydáno v loňském roce - obchod. číslo 58771). Obsahuje návrh rozpisu učiva, učební plán celého školního roku, formuluje klíčové kompetence a výstupy, didakticky dovádí práci s učivem až do fáze příprav na jednotlivé vyučovací hodiny.
Objev podobné jako Matematika pro 3. ročník ZŠ Metodická příručka (978-80-7235-433-7)
Čtení a psaní odborného textu v environmentálních vědách - Jan Frouz, Olga Vindušková - e-kniha
eBook: Tato knížka představuje úvod do světa odborné literatury v environmentálních vědách a je určena zejména studentům vysokých škol v bakalářském, magisterském i doktorském stupni studia. První část knihy se věnuje různým druhům odborných publikací − proč vůbec vznikají, jakou mají strukturu a jak bychom měli přistupovat k jejich četbě. Ve druhé části poskytují autoři praktické rady pro přípravu a psaní odborného textu, ať už se jedná o literární rešerši, nebo o odborný článek popisující empirický výzkum. Hlavní text knihy doprovázejí samostatné boxy, ve kterých jsou detailněji vysvětleny některé aspekty vědecké práce a literatury (např. statistika, tvorba a interpretace grafů a tabulek, pravidla citování, použití citačních manažerů, správa dat aj.).
Objev podobné jako Čtení a psaní odborného textu v environmentálních vědách - Jan Frouz, Olga Vindušková - e-kniha
Pracovní čítanka pro 1. a 2. ročník ZŠ: Čtu, vím a kriticky myslím (978-80-253-4557-3)
Kniha - autor Dita Nastoupilová, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato nevšední čítanka, která pracuje s metodami, jež podporují samostatné a kritické myšlení žáků, je určena dětem, které již zvládly úplné základy čtení. Texty a s nimi související praktické úkoly přispívají k rozvoji techniky čtení a čtenářských dovedností a zároveň podněcují žáka k přemýšlení o obsahu. Rozvíjejí tak jeho osobnost a samostatné uvažování.
Objev podobné jako Pracovní čítanka pro 1. a 2. ročník ZŠ: Čtu, vím a kriticky myslím (978-80-253-4557-3)
Kniha Přehled matematiky pro 2. stupeň ZŠ (978-80-7235-516-7)
Kniha - autor Alena Řepíková, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V této publikaci je přehledně shrnut výklad učiva aritmetiky, algebry a geometrie na úrovni 2. stupně ZŠ. Pro kontrolu správného pochopení teorie je každá kapitola zakončena blokem Procvičení učiva s úlohami, které navazují na pojmy a řešené příklady uvedené v kapitole. V závěru publikace je zařazeno řešení všech procvičovacích úloh. Na vnitřních stranách obálky jsou přehledně seřazeny základní vzorce učiva aritmetiky, algebry a geometrie. Přehled učiva matematiky je určen k celkovému opakování učiva matematiky na 2. stupni ZŠ, zejména pro přípravu žáků 9. ročníku na závěrečné srovnávací zkoušky na ZŠ. Přehled matematiky je vhodným doplňkem kterékoli řady učebnic matematiky pro 6. - 9. ročník.
Objev podobné jako Kniha Přehled matematiky pro 2. stupeň ZŠ (978-80-7235-516-7)
Hrajeme si ve škole i doma Český jazyk 1 genetická metoda: Pracovní učebnice pro 1. ročník ZŠ (978-80-7489-637-8)
Kniha - autor Lenka Syrová, 84 stran, česky Hybridní pracovní učebnice, která obsahuje pracovní listy, které mohou být využity jako doplněk jakékoli učebnicové sady pro výuku čtení genetickou metodou. Časově tato pracovní učebnice pokrývá přibližně 1. pololetí (etapa velkých tiskacích písmen). Počítá se i s využitím pro reedukaci dětí se specifickou poruchou učení. Levá strana je vždy určena k práci ve škole, pravá potom k domácímu procvičování.
Objev podobné jako Hrajeme si ve škole i doma Český jazyk 1 genetická metoda: Pracovní učebnice pro 1. ročník ZŠ (978-80-7489-637-8)
Matematika pro 3. ročník základní školy RVP: učebnice (978-80-7235-657-7)
Kniha - autor Miroslava Čížková, 136 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice je součástí nové ucelené řady učebnic matematiky pro výuku na 1. stupni ZŠ. Obsahuje učivo: opakování učiva z 1. a 2. ročníku, násobení a dělení čísel čísly, 6, 7, 8, 9, 10, sčítání a odčítání dvojciferných čísel s přechodem přes základ 10, přirozená čísla do 1 000 – porovnávání čísel, sčítání a odčítání s přechodem přes základ 10 a 100, zaokrouhlování čísel, násobení mimo obor násobilek, dělení se zbytkem, vzájemná poloha dvou přímek, polopřímka, rovina a rovinné útvary, rýsování pomocí kružítka, konstrukce trojúhelníku, seznámení s osovou souměrností, kreslení ve čtvercové síti, přenášení a porovnávání úseček.
Objev podobné jako Matematika pro 3. ročník základní školy RVP: učebnice (978-80-7235-657-7)
Zeměpis 6 pro základní školy Planeta země: učebnice (978-80-7235-626-3)
Kniha - autor Jaromír Demek; Eduard Hofmann; Stanislav Horník, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Zeměpis 6 pro základní školy Planeta země: učebnice (978-80-7235-626-3)
Školák s ADHD Český jazyk a psaní (978-80-7496-431-2)
Kniha - 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V edici Školák s ADHD jsou řady cvičení pro pomoc při potížích s učivem českého jazyka, čtení a psaní, matematiky a sociálních dovedností. Pracovní listy podporují u školáků s ADHD a s SPU porozumění pracovnímu zadání a rozvíjejí další dovednosti, které všichni školáci potřebují pro úspěšné zvládnutí školní docházky.
Objev podobné jako Školák s ADHD Český jazyk a psaní (978-80-7496-431-2)
Hravá čeština 3: Pracovní sešit pro 3. ročník ZŠ (978-80-7563-005-6)
Kniha - česky, brožovaná bez přebalu lesklá Centrální příběh vypravující zážitky z cest. Slohová část přehledně oddělena do druhé části učebnice. Opakovací otázky a krátké shrnutí na konci každé kapitoly. Grafika rozvíjející představivost dětí. Mezipředmětové vztahy. Nápadité a hravé úlohy. Úlohy s prvky moderní komunikace.
Objev podobné jako Hravá čeština 3: Pracovní sešit pro 3. ročník ZŠ (978-80-7563-005-6)
Barevné příklady 3: Pracovní sešit pro 3. ročník ZŠ (978-80-7563-087-2)
Kniha - 40 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Barevné příklady pro 1. - 3. třídu ZŠ jsou zaměřeny na procvičení matematiky pomocí vybarvování. Početní příklady spojené s pestrostí barev podporují logické myšlení, kreativitu a prohlubují získané matematické dovednosti. Pracovní sešit obsahuje: Násobení a dělení 2-6 Sčítání a odčítání do 100 Úsečka a polopřímka Numerace do 1000 Porovnávání a zaokrouhlování Násobení a dělení 0-10 Počítání do 1000
Objev podobné jako Barevné příklady 3: Pracovní sešit pro 3. ročník ZŠ (978-80-7563-087-2)
Angličtina pro 6. ročník základní školy Učebnice: Hallo, kids (978-80-7235-431-3)
Kniha - autor Marie Zahálková, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Angličtina pro 6. ročník základní školy Učebnice: Hallo, kids (978-80-7235-431-3)
Rozvoj grafo-motoriky: Jak rozvíjet kreslení a psaní (978-80-266-1603-0)
Kniha - autor Jiřina Bednářová; Vlasta Šmardová, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace tvoří s pracovními listy Jak se pastelky učily kreslit, Mezi námi pastelkami, Co si tužky povídaly a Na návštěvě u malíře ucelený soubor, doplňuje a shrnuje informace a podává souhrnný komplex poznatků o vývoji grafomotoriky, dětské kresby, možnostech rozvoje a podpory této oblasti. Publikaci pro práci s dětmi využijí učitelé mateřských škol, 1. stupně základních škol, speciální pedagogové a také rodiče.
Objev podobné jako Rozvoj grafo-motoriky: Jak rozvíjet kreslení a psaní (978-80-266-1603-0)
Čtení s radostí: Příprava na počáteční čtení (978-80-7235-521-1)
Kniha - česky Tento pracovní sešit je určen žákům prvních ročníků a dětem předškolního věku pro začátek nácviku čtení. Využívá principy genetické metody čtení. Děti předškolního věku, které mají zájem o čtení, stejně jako prvňáčci ihned po vstupu do školy ocení spojení hry, kreslení, psaní a poznávání písmen. Pojetí sešitu jim umožní úspěch a radost od prvního úkolu. Všichni práci zvládnou a budou vidět pokroky, které dělají. To je výrazný motivační prvek ve školní práci i v přípravě na ní. Na práci se sešitem lze navázat pomůckami, které učí žáky číst prostřednictvím genetické metody.
Objev podobné jako Čtení s radostí: Příprava na počáteční čtení (978-80-7235-521-1)
Prvouka 3 pro 3. ročník základní školy Učebnice: Člověk a jeho svět (978-80-7235-616-4)
Kniha - autor Milana Čechurová, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice doprovázená pracovním sešitem je třetí částí řady pro výuku prvouky v 1.–3. ročníku ZŠ, která respektuje členění učiva podle RVP. Učebnice navazuje na 1. a 2. ročník prohloubením poznatků a rozšířením už známého o další informace, ale přináší rovněž řadu nových témat, zpracovaných přiměřeně věku žáků (např. seznámení s plánem a mapou, určování světových stran a orientace v krajině i na mapě, osvojení základních poznatků o Zemi jako planetě a o jejím postavení ve sluneční soustavě, poznávání různých látek a jejich měření a vážení). Je rozdělena do pěti základních oddílů vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět (Místo, kde žijeme, Lidé kolem nás, Lidé a čas, Rozmanitost přírody, Člověk a jeho zdraví). Výklad základního učiva je doplněn mnoha otázkami a úkoly, které využívají vlastní zkušenosti žáků a poskytují dostatek námětů pro praktickou činnost. Osvojení učiva podporuje...
Objev podobné jako Prvouka 3 pro 3. ročník základní školy Učebnice: Člověk a jeho svět (978-80-7235-616-4)
Metodický průvodce Prvouka 1: k učebnici s pracovním sešitem a k pracovní učebnici, Čtení s porozumě (978-80-87591-58-1)
Kniha - autor Thea Vieweghová, 56 stran, česky Součástí metodického průvodce jsou náměty pro další činnost v hodinách. Zaměření úkolů je odlišeno ikonami a je provázáno s učebnicí a s pracovním sešitem nebo s pracovní učebnicí. Každé téma je uvedeno motivačním textem – básničkou, říkadlem, hádankou, úryvkem z dětské prózy. Motivační otázky prověřují porozumění textu a rozvíjejí komunikativní dovednosti na základě vlastních zkušeností žáků. Následuje společné opakování probraného učiva formou stručných kontaktních otázek nebo her. Další náměty na činnosti jsou zaměřeny na ztvárnění modelových situací, na hry, soutěže, jednoduché pokusy, náměty na pozorování v přírodě, mezipředmětové a skupinové úkoly. Metodický průvodce také obsahuje 5 projektových úkolů a odkazy na interaktivní učebnici IUč Prvouka 1.
Objev podobné jako Metodický průvodce Prvouka 1: k učebnici s pracovním sešitem a k pracovní učebnici, Čtení s porozumě (978-80-87591-58-1)
Matematika pro 3. ročník základní školy Pracovní sešit 1 (978-80-7235-642-3)
Kniha - autor Miroslava Čížková, 48 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Tento pracovní sešit je užitečným a praktickým doplňkem učebnice MATEMATIKA PRO 3. ROČNÍK ZÁKLADNÍ ŠKOLY. Rozšiřuje soubor cvičení a úloh k osvojení a procvičení učiva v 1. pololetí školního roku. Lze ho však využít i jako samostatnou pomůcku pro školní či domácí práci žáků. Učebnice i oba pracovní sešity mají schvalovací doložku MŠMT. Tvoří společně součást ucelené řady učebnic a pracovních sešitů pro výuku matematiky na 1. stupni základní školy. Jsou zpracovány v souladu se záměry a doporučeními RVP pro základní vzdělávání.
Objev podobné jako Matematika pro 3. ročník základní školy Pracovní sešit 1 (978-80-7235-642-3)
Matýskova matematika 8. díl Počítání do tisíce: Učebnice pro 3. ročník ZŠ (978-80-7600-071-1)
Kniha - česky Osmý díl učebnice (POČÍTÁNÍ DO TISÍCE) je zaměřen zejména na počítání v číselném oboru 0–1000. Učivo zahrnuje početní operace se závorkami a bez závorek, jednoduché příklady na násobení a dělení mimo rozsah malé násobilky, násobení a dělení 10 a 100, dělení se zbytkem, vyvození písemného násobení, zaokrouhlování na desítky a stovky, jednoduché převody jednotek a zlomky.
Objev podobné jako Matýskova matematika 8. díl Počítání do tisíce: Učebnice pro 3. ročník ZŠ (978-80-7600-071-1)
Český jazyk 8 pro základní školy Pracovní sešit (978-80-7235-569-3)
Kniha - autor Eva Hošnová; Ivana Bozděchová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit procvičuje učivo z učebnice pro 8. ročník ZŠ.
Objev podobné jako Český jazyk 8 pro základní školy Pracovní sešit (978-80-7235-569-3)
Český jazyk 6 pro základní školy Pracovní sešit (978-80-7235-585-3)
Kniha - autor Eva Hošnová; Ivana Bozděchová, 56 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit Český jazyk pro 6. ročník ZŠ je nedílnou součástí práce s učebnicí. Rozšiřuje repertoár cvičení a úkolů z učebnice, uplatní se jak ve školní práci, tak při domácí přípravě do školy.
Objev podobné jako Český jazyk 6 pro základní školy Pracovní sešit (978-80-7235-585-3)
Český jazyk 3 pro základní školy Pracovní sešit (978-80-7235-541-9)
Kniha - autor Milada Buriánková; Zdeňka Dvořáková, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice a pracovní sešit jsou druhou částí ucelené řady nových učebnic pro výuku českého jazyka na prvním stupni ZŠ. Plně respektují požadavky RVP pro základní vzdělávání. Mají schvalovací doložku MŠMT.
Objev podobné jako Český jazyk 3 pro základní školy Pracovní sešit (978-80-7235-541-9)
Procvičujeme si psaní y/ý a i/í po tvrdých a měkkých souhláskách a psaní ě pro 2. r. ZŠ
Řada cvičebnic z českého jazyka Procvičujeme si – osmičlenný komplet sešitů pro 1. stupeň ZŠ. Každý se věnuje jednomu jazykovému jevu. Všechny sešity jsou opatřeny klíčem. Uplatní se ve škole i při domácím procvičování. Pro každý ročník jsou připraveny dvě cvičebnice.
Objev podobné jako Procvičujeme si psaní y/ý a i/í po tvrdých a měkkých souhláskách a psaní ě pro 2. r. ZŠ
Matematika pro 1. r. ZŠ, pracovní učebnice (3. díl) - Miroslava Čížková
V 1. ročníku jsou dva základní díly učebnice doplněny ještě třetím (volitelným) dílem obsahujícím učivo sčítání a odčítání do dvaceti s přechodem přes základ 10. Je možno využít v případě, že žáci již před koncem prvního ročníku zvládnou základní učivo a mohou tak „v předstihu“ přejít na učivo 2. ročníku. Učivo: počítání do 1, nácvik psaní, číslic 0–8, vlevo od, vpravo od, uprostřed, první, poslední, před, za, nahoře, dole, nad, pod, více, méně, stejně, větší, menší, rovná se, číselná osa od 0 do 10. Metodickou příručku ZDARMA najdete zde.
Objev podobné jako Matematika pro 1. r. ZŠ, pracovní učebnice (3. díl) - Miroslava Čížková
Učebnice spotřebitelské gramotnosti pro 1. stupeň ZŠ (978-80-907254-1-6)
Kniha - autor Lenka Mužíčková, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Komplexní, hravě a prakticky napsaná učebnice pro výuku spotřebitelské a finanční gramotnosti ve vyšších ročnících prvního stupně ZŠ. Učebnice provede žáky základními úskalími každodenního rozhodování spotřebitele. Obsah je tematicky rozdělen do čtyř kapitol: "Nakupuješ" - ve které se žáci dozví o tom, co je kvalita a jak zodpovědně nakoupit s ohledem na peněženku i životní prostředí, o tom, jak číst značky na obalech, o cenách a (nekalých) praktikách obchodníků, o zárukách a reklamacích a také nákupu na internetu. "Bydlíš" - ve které se žáci zamyslí nad udržitelnou spotřebou v domácnosti, např. jak ušetřit vodu, elektřinu, jak nakládat s plasty a odpady nebo na jaké nebezpečné látky si doma dát pozor. "V síti" - ve které si žáci mohou zahrát hru o falešné identitě, zamyslet se nad bezpečností internetu a sociálních sítí a zjistit něco o závislostech na mobilu, hrách atd.
Objev podobné jako Učebnice spotřebitelské gramotnosti pro 1. stupeň ZŠ (978-80-907254-1-6)
Průvodce učebnicemi matematiky pro 1. ročník ZŠ (978-80-7245-342-9)
Kniha - autor Hana Staudková, 60 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Metodická příručka přináší náměty pro realizaci požadavků RVP ZV pro vzdělávací obor Matematika a její aplikace v 1. ročníku ZŠ. Popisuje práci s učebnicemi matematiky ALTER, obsahuje náměty pro práci s nadanými žáky, orientační časový plán, poznámky k realizaci očekávaných výstupů a klíčových kompetencí RVP ZV.
Objev podobné jako Průvodce učebnicemi matematiky pro 1. ročník ZŠ (978-80-7245-342-9)
Čtení podle obrázků: pro 1. ročník ZŠ (978-80-253-2864-4)
Kniha - autor Dita Nastoupilová, 36 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Čtení podle obrázků je koncipováno jako doplňkový výukový materiál především v oblasti komunikační a slohové výchovy při výuce českého jazyka a literatury. Jeho využití je však mnohem širší. Vyprávění podle obrázkových příběhů obohacuje slovní zásobu, prohlubuje vzájemnou komunikaci a pozitivně ovlivňuje oblast osobnostně sociální. Každý příběh obsahuje další doplňkové návodné činnosti, které možnost pracovat s vyprávěním ještě rozšiřují.
Objev podobné jako Čtení podle obrázků: pro 1. ročník ZŠ (978-80-253-2864-4)
Podívejte se také
- Zeměpis 8 pro základní školy Lidé a hospodářství: Pracovní sešit (978-80-7235-444-3)
- Angličtina pro 7.r.ZŠ Metodika: Hello Kids (978-80-7235-486-3)
- Matematika pro 3. ročník ZŠ Metodická příručka (978-80-7235-433-7)
- Dějepis 4 pro gymnázia a střední školy: Nejnovější dějiny (80-7235-175-3)
- Literatura pro 3. ročník gymnázií (80-7235-227-X)
- Literatura pro 3. ročník SOŠ (80-7235-213-X)
- Originální linkovaný zápisník A budu... (8595230665331)
- Ptačí vodopády (978-80-7362-514-6)
- Tajemství úplňku (978-80-7376-514-9)
- Oční infekce (978-80-7492-514-6)
- Skleněný trůn (978-80-7661-514-4)
- Tajemství škorpiona (978-80-7595-514-2)
- Sběratel hvězd (978-80-7413-514-9)
- Budu správně mluvit (978-80-247-3687-7)
- Brzy budu prvňákem (978-80-7353-730-2)
- Budu mít sourozence! (978-80-00-06148-1)
- Hádej, čím budu (978-80-262-1716-9)
- Prvouka pro 1.ročník základní školy Pracovní listy: Člověk a jeho svět (978-80-7235-460-3)
- Matematika pro 2. ročník základní školy 1.díl (978-80-7235-527-3)
- Český jazyk 8 pro základní školy Pracovní sešit (978-80-7235-569-3)
- Angličtina pro 4.ročník základní školy: Hello, kids! (978-80-7235-639-3)