Lenka bittmannova specialnepedagogicke minimum co delat kdyz do tridy prijde zak se specialnimi vzdelavacimi potrebami

Produkt Lenka bittmannova specialnepedagogicke minimum co delat kdyz do tridy prijde zak se specialnimi vzdelavacimi potrebami sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Lenka bittmannova specialnepedagogicke minimum co delat kdyz do tridy prijde zak se specialnimi vzdelavacimi potrebami upraviť a produkt hľadať znova.

Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově (9788024652818)

Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově (9788024652818)
Detail

Elektronická kniha - autor Klára Daďová, Pavlína Nováková, kolektiv, Jitka Vařeková a Více autorů, 198 stran, česky Kniha je určena studentům i profesionálům v oblasti tělesné výchovy a sportu, tedy zejména učitelům, ale také vychovatelům, asistentům pedagoga, trenérům a lektorům ve školách, sportovních a volnočasových organizacích. První část je teoretická. Je přiblížen obor aplikované pohybové aktivity, uvedeny principy a příklady podpůrných opatření a popsána práce asistenta pedagoga v tělesné výchově. Druhá část publikace nabízí praktické návody a tipy pro tělovýchovnou praxi u konkrétních typů poruch, onemocnění a postižení. (alza.cz)

Podobné produkty ako Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově (9788024652818) , Kniha kdyz buh se smeje

Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami

Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Detail

Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, především pro žáky se specifickou poruchou učení, dyslexií a dysortografiíVerze pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami obsahuje vše co nová Čítanka 5, ale navíc je zvětšena na formát A4 a je doplněna o prvky usnadňující žákům čtení a porozumění textu. Žáci tak budou moci pracovat se stejnou učebnicí jako jejich spolužáci.Rozšířená verze Čítanky pro 5. ročník pamatuje na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Na jednotlivých stránkách jsou v barevných bočních pruzích a v dolní části stránek přidány další úkoly, které je možné využívat pro nápravu některých individuálních specifických obtíží.Úkoly se zaměřují zejména na:• rozvoj čtenářských dovedností• zlepšení verbálního projevu a obratnosti ve vyjadřování• zpevnění percepce sluchové• zpevnění percepce zrakové• jistotu v pravolevé orientaci• rozšíření znalostí• posílení logického myšleníUčebnice má mnohostranné využití. Práce s ní se doporučuje:• pro vyučující 5. ročníků, kteří mají ve svých třídách žáky se speciálními vzdělávacími potřebami;• pro školní speciální pedagogy, kteří pro reedukaci poruch využívají disponibilní hodiny, kroužky nebo individuální péči;• pro rodiče a učitele žáků pátých tříd, kteří chtějí se svými dětmi stimulačně pracovat.NNS573 (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami , Co se do životopisu nevešlo

Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami

Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Detail

Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, především pro žáky se specifickou poruchou učení, dyslexií a dysortografiíVerze pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami obsahuje vše co nová Čítanka 5, ale navíc je zvětšena na formát A4 a je doplněna o prvky usnadňující žákům čtení a porozumění textu. Žáci tak budou moci pracovat se stejnou učebnicí jako jejich spolužáci.Rozšířená verze Čítanky pro 5. ročník pamatuje na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Na jednotlivých stránkách jsou v barevných bočních pruzích a v dolní části stránek přidány další úkoly, které je možné využívat pro nápravu některých individuálních specifických obtíží.Úkoly se zaměřují zejména na:• rozvoj čtenářských dovedností• zlepšení verbálního projevu a obratnosti ve vyjadřování• zpevnění percepce sluchové• zpevnění percepce zrakové• jistotu v pravolevé orientaci• rozšíření znalostí• posílení logického myšleníUčebnice má mnohostranné využití. Práce s ní se doporučuje:• pro vyučující 5. ročníků, kteří mají ve svých třídách žáky se speciálními vzdělávacími potřebami;• pro školní speciální pedagogy, kteří pro reedukaci poruch využívají disponibilní hodiny, kroužky nebo individuální péči;• pro rodiče a učitele žáků pátých tříd, kteří chtějí se svými dětmi stimulačně pracovat.NNS573 (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami , Polština do práce – učte se to, co potřebujete! ()

Předškolák se speciálními vzdělávacími potřebami

Předškolák se speciálními vzdělávacími potřebami
Detail

Na počátku příručka nabízí teoretický úvod rozdělený na dvě části. První obsahuje především základní definice používaných pojmů. Jsou v něm také informace o legislativě spojené se vzděláváním dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí nadaných. Zaměřuje se také na odbornou péči o tyto jedince a podrobněji se věnuje některým podpůrným opatřením. Popisují se zde i náležitosti zápisu do 1. třídy. Nastiňují se i možnosti odkladu povinné školní docházky. Nezapomínáme ani na informace o přípravných třídách. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny shrnujícím doporučením pro pedagogické pracovníky mateřských škol i rodiče dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí nadaných. Druhou část teoretického úvodu lze chápat jako obecný metodický návod, jak s publikací pracovat. Vysvětluje, jak jsou pracovní listy rozděleny a zpracovány. Kromě toho poskytuje informace o jejich vztahu k Rámcovému vzdělávacímu programu pro předškolní vzdělávání. Hlavní část publikace Předškolák se speciálními vzdělávacími potřebami tvoří soubor pracovních listů, rozdělených do osmi tematických kapitol. Na začátku každé z nich najdete podrobnosti, jak s jednotlivými listy pracovat. Doplňujeme je i stručnými návrhy na související a navazující činnosti. (patro.cz)

Podobné produkty ako Předškolák se speciálními vzdělávacími potřebami , Jak se stát milionářem za minimum práce aneb 16 důvodů proč investovat do nemovitostí ()

Školák se speciálními vzdělávacími potřebami - Kendlíková Jitka

Školák se speciálními vzdělávacími potřebami - Kendlíková Jitka
Detail

Publikace Školák se speciálními vzdělávacími potřebami přináší nápady, jak pracovat s těmito žáky v průběhu plnění školní docházky, a to jak ve výuce, tak mimo ni. Příručka je určena pedagogům, učitelům i jejich asistentkám, poradenským pracovníkům, speciálním pedagogům a školním psychologům a také rodičům. V teoretickém úvodu připomíná legislativní rámec problematiky, definuje některé pojmy, nastiňuje možnosti spolupráce s odborníky a představuje nástroje vhodné pro práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Poskytuje také metodický návod, jak s publikací pracovat. Druhou část příručky tvoří pracovní listy přehledně rozdělené do osmi tematicky zpracovaných kapitol. Ty se zaměřují zejména na trénink pozornosti a paměti, sociálních dovedností a komunikace, orientaci v prostoru a čase nebo emocionální výchovu. Najdete zde ale i část věnovanou nadaným žákům. Pracovní listy jsou zajímavě výtvarně zpracovány. Jednotlivé kresby přinesou nejen poučení, ale díky umu ilustrátorky také pobaví. (patro.cz)

Podobné produkty ako Školák se speciálními vzdělávacími potřebami - Kendlíková Jitka , Co se děje se světem? ()

Školák se speciálními vzdělávacími potřebami - Jitka Kendíková, Anna Trousilová

Školák se speciálními vzdělávacími potřebami - Jitka Kendíková, Anna Trousilová
Detail

Publikace Školák se speciálními vzdělávacími potřebami přináší nápady, jak pracovat s těmito žáky v průběhu plnění školní docházky, a to jak ve výuce, tak mimo ni. Příručka je určena pedagogům, učitelům i jejich asistentkám, poradenským pracovníkům, speciálním pedagogům a školním psychologům a také rodičům. V teoretickém úvodu připomíná legislativní rámec problematiky, definuje některé pojmy, nastiňuje možnosti spolupráce s odborníky a představuje nástroje vhodné pro práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Poskytuje také metodický návod, jak s publikací pracovat. Druhou část příručky tvoří pracovní listy přehledně rozdělené do osmi tematicky zpracovaných kapitol. Ty se zaměřují zejména na trénink pozornosti a paměti, sociálních dovedností a komunikace, orientaci v prostoru a čase nebo emocionální výchovu. Najdete zde ale i část věnovanou nadaným žákům. Pracovní listy jsou zajímavě výtvarně zpracovány. Jednotlivé kresby přinesou nejen poučení, ale díky umu ilustrátorky také pobaví. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Školák se speciálními vzdělávacími potřebami - Jitka Kendíková, Anna Trousilová , Co se do vás vejde (978-80-907-2872-1)

Kniha Předškolák se speciálními vzdělávacími potřebami: Praktická příručka s pracovními listy a meto (978-80-7496-271-4)

Školák se speciálními vzdělávacími potřebami: Praktická příručka s pracovními listy a metodickými po (978-80-7496-305-6)

Školák se speciálními vzdělávacími potřebami: Praktická příručka s pracovními listy a metodickými po (978-80-7496-305-6)
Detail

Kniha - autor Jitka Kendlíková, 134 stran, česky, brožovaná Publikace Školák se speciálními vzdělávacími potřebami přináší nápady, jak pracovat s těmito žáky v průběhu plnění školní docházky, a to jak ve výuce, tak mimo ni. Příručka je určena pedagogům, učitelům i jejich asistentkám, poradenským pracovníkům, speciálním pedagogům a školním psychologům a také rodičům. V teoretickém úvodu připomíná legislativní rámec problematiky, definuje některé pojmy, nastiňuje možnosti spolupráce s odborníky a představuje nástroje vhodné pro práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Poskytuje také metodický návod, jak s publikací pracovat. Druhou část příručky tvoří pracovní listy přehledně rozdělené do osmi tematicky zpracovaných kapitol. Ty se zaměřují zejména na trénink pozornosti a paměti, sociálních dovedností a komunikace, orientaci v prostoru a čase nebo emocionální výchovu. Najdete zde ale i část věnovanou nadaným žákům. Pracovní listy jsou zajímavě... (alza.cz)

Podobné produkty ako Školák se speciálními vzdělávacími potřebami: Praktická příručka s pracovními listy a metodickými po (978-80-7496-305-6) , Co se do kapes nevešlo (978-80-749-2009-7)

Jak zvládnout problémy dětí se školou?: Děti se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole – prakti (978-80-88163-36-7)

Jak zvládnout problémy dětí se školou?: Děti se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole – prakti (978-80-88163-36-7)
Detail

Kniha - autor Jitka Kendíková; Miroslav Vosmik, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Druhé vydání úspěšné příručky odráží významné legislativní změn v oblasti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Autoři s bohatou zkušeností z praxe se podrobně věnují inkluzi, všem jejím aspektům a odpovídají na některé z mnohých otázek: Kdo mi pomůže vyřešit potíže mého dítěte ve škole? Kdy se mám obracet na poradenská zařízení a co od nich mohu žádat? Jak má vypadat péče o žáka se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) ve škole? Je pro mé dítě vhodný odklad školní docházky, individuální vzdělávání, přípravná třída? Bude pro mé dítě lepší přestup na jinou školu? Jak to zařídit? Jak zvládnout přechod na střední školu? Jak úspěšně ukončit střední školu? Jakou roli má asistent pedagoga? Kdy a za jakých podmínek je vhodný asistent pedagoga? Jak pomůže mému dítěti individuální vzdělávací plán (IVP)? Co musí obsahovat IVP? V knize naleznete také... (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak zvládnout problémy dětí se školou?: Děti se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole – prakti (978-80-88163-36-7) , Co se nevešlo do dějepisu (978-80-747-5170-7)

Co dělat, když prší - Marissa Stapleyová

Co dělat, když prší - Marissa Stapleyová
Detail

Oba potřebovali ochranu. Ona přišla v šesti letech o rodiče, on potřeboval zachránit od svého otce-alkoholika. Ujali se jich prarodiče. Netušili však, že Mae a Gabriel k sobě budou cítit něco víc. Stačilo jen málo a hluboké přátelství se vyvinulo v první lásku. Lásku, která byla náhle přerušena Gabrielovým odchodem. Uplyne deset let a Mae s Gabrielem se ocitají zpátky na místě svého dětství. Budou schopni navázat tam, kde kdysi dávno přestali? Nebo je dožene jejich minulost a historie jejich rodiny? Dojemný příběh o lásce a odpuštění v mnoha podobách. Kanadská verze Jojo Moyes nebo Nicka Sparkse. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Co dělat, když prší - Marissa Stapleyová , Co se stane dál ()

Co dělat, když se nedaří - Alexander Svijaš

Co dělat, když se nedaří - Alexander Svijaš
Detail

Existují určitá důležitá pravidla, která musí každý člověk dodržovat v procesu soužití s jinými lidmi. Pokud tyto pravidla a lekce s nimi spojené nechápete, bude Život blokovat většinu vašich snah dosáhnout vytoužené cíle. Autor rozebírá právě tyto důležité principy a vysvětluje, proč často zažíváme pravý opak toho, co chceme, i jak to změnit. Najdete zde podrobný praktický návod, jak žít spokojeně, s rozmanitými cvičeními i příklady ze života. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Co dělat, když se nedaří - Alexander Svijaš , Jak se co dělá

Co dělat, když se nedaří - Svijaš Alexander

Co dělat, když se nedaří - Svijaš Alexander
Detail

Existují určitá důležitá pravidla, která musí každý člověk dodržovat v procesu soužití s jinými lidmi. Pokud tyto pravidla a lekce s nimi spojené nechápete, bude Život blokovat většinu vašich snah dosáhnout vytoužené cíle. Autor rozebírá právě tyto důležité principy a vysvětluje, proč často zažíváme pravý opak toho, co chceme, i jak to změnit. Najdete zde podrobný praktický návod, jak žít spokojeně, s rozmanitými cvičeními i příklady ze života. (patro.cz)

Podobné produkty ako Co dělat, když se nedaří - Svijaš Alexander , Co se šeptá - dvd (1138)

Co dělat, když Kolja vítězí - Andrej Stankovič - e-kniha

Co dělat, když Kolja vítězí - Andrej Stankovič - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha je výborem z nebásnických, tj. kritických, esejistických, vzpomínkových či anketních textů, psaných v letech 1968–2001 a zveřejňovaných zejména na stránkách časopisů Tvář (1968–1969), Lidové noviny (samizdat 1988), Sport/Respekt (1989–1994, 1996/97), Revolver Revue a Kritická Příloha RR (1986–2001), Lidové noviny (1999–2001), nebo jako předmluvy či doslovy ke knihám jiných autorů. Výbor je rozdělen do tří oddílů: první přináší kritické a metakritické texty o filmu, tj. o filmově-scenáristickém tvaru a způsobech jeho vnímání, druhý představuje články o zvyklostech českého kulturního a mediálního života, např. o praxi lektorských řízení nebo o chování umělců mimo umělecké dílo (zejména literátů a filmařů), třetí pak portréty, pozdravy a vzpomínky věnované vesměs přátelům nebo zapomenutým osobnostem české a slovenské kultury. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Co dělat, když Kolja vítězí - Andrej Stankovič - e-kniha , Filipová lenka: oppidum - lp (7729064)

Co dělat, když Kolja vítězí (978-80-861-3897-8)

Co dělat, když Kolja vítězí (978-80-861-3897-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Andrej Stankovič, 700 stran Kniha je výborem z nebásnických, tj. kritických, esejistických, vzpomínkových či anketních textů, psaných v letech 1968–2001 a zveřejňovaných zejména na stránkách časopisů Tvář (1968–1969), Lidové noviny (samizdat 1988), Sport/Respekt (1989–1994, 1996/97), Revolver Revue a Kritická Příloha RR (1986–2001), Lidové noviny (1999–2001), nebo jako předmluvy či doslovy ke knihám jiných autorů. Výbor je rozdělen do tří oddílů: první přináší kritické a metakritické texty o filmu, tj. o filmově-scenáristickém tvaru a způsobech jeho vnímání, druhý představuje články o zvyklostech českého kulturního a mediálního života, např. o praxi lektorských řízení nebo o chování umělců mimo umělecké dílo (zejména literátů a filmařů), třetí pak portréty, pozdravy a vzpomínky věnované vesměs přátelům nebo zapomenutým osobnostem české a slovenské kultury. Autor: Andrej StankovičRok vydání: 2008ISBN: 978-80-86138-97-8Počet stran: 700 (alza.cz)

Podobné produkty ako Co dělat, když Kolja vítězí (978-80-861-3897-8) , Filipová lenka: oppidum - cd (7710009)

Co dělat, když se nedaří (978-80-8100-193-2)

Co dělat, když se nedaří (978-80-8100-193-2)
Detail

Kniha - autor Alexander Svijaš, 344 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Existují určitá důležitá pravidla, která musí každý člověk dodržovat v procesu soužití s jinými lidmi. Pokud tyto pravidla a lekce s nimi spojené nechápete, bude Život blokovat většinu vašich snah dosáhnout vytoužené cíle. Autor rozebírá právě tyto důležité principy a vysvětluje, proč často zažíváme pravý opak toho, co chceme, i jak to změnit. Najdete zde podrobný praktický návod, jak žít spokojeně, s rozmanitými cvičeními i příklady ze života. (alza.cz)

Podobné produkty ako Co dělat, když se nedaří (978-80-8100-193-2) , Lenka vypravuje pohádky z kytary

Sto a jedna věc co dělat, když wifi nefunguje - Ruby Ashby-Orr

Sto a jedna věc co dělat, když wifi nefunguje - Ruby Ashby-Orr
Detail

Nefungující wifi? Strašlivá představa! Co budeme dělat bez připojení? Možná zbývá jen plakat a plakat... Nepanikařte, s touto knížkou to zvládnete. Vtipná, ilustrovaná a plně analogová příručka vás zabaví, dokud se k vám signál zas nevrátí. Co třeba postavit si bunkr z krabic, komunikovat s lidmi kolem jen pomocí zvuků, nebo vymyslet kompletní menu jen z toho, co je v lednici? Uvidíte, že možnosti jsou neomezené, i když data omezená jsou. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sto a jedna věc co dělat, když wifi nefunguje - Ruby Ashby-Orr , Neslavné konce slavných 2: co se do dějepisu nevešlo (80-7336-285-6)

Sto a jedna věc co dělat, když wifi nefunguje - Ashby-Orr Ruby

Sto a jedna věc co dělat, když wifi nefunguje - Ashby-Orr Ruby
Detail

Nefungující wifi? Strašlivá představa! Co budeme dělat bez připojení? Možná zbývá jen plakat a plakat... Nepanikařte, s touto knížkou to zvládnete. Vtipná, ilustrovaná a plně analogová příručka vás zabaví, dokud se k vám signál zas nevrátí. Co třeba postavit si bunkr z krabic, komunikovat s lidmi kolem jen pomocí zvuků, nebo vymyslet kompletní menu jen z toho, co je v lednici? Uvidíte, že možnosti jsou neomezené, i když data omezená jsou. (patro.cz)

Podobné produkty ako Sto a jedna věc co dělat, když wifi nefunguje - Ashby-Orr Ruby , Zak soda lahev s brckem 700ml zelena bila 0204 0170

Prevence a účinné řešení šikany - Julius Bittmann, Lenka Bittmannová

Prevence a účinné řešení šikany - Julius Bittmann, Lenka Bittmannová
Detail

Publikace se věnuje problematice šikany u dětí s Aspergerovým syndromem a vysoce funkčním autismem. Autoři navrhují nejen její řešení, ale především čtenáře seznamují s možnostmi prevence tohoto jevu, který je u dětí s autismem velmi častý. Poznatky autorů jsou opřené o dlouholeté zkušenosti z praxe s dětmi a dospívajícími s poruchou autistického spektra a výsledky výzkumného šetření mezi desítkami rodin dětí s PAS. Součástí publikace je celá řada ilustrativních příkladů z praxe a návrhů řešení konkrétních případů. Kniha je určena pro rodiče, pro učitele základních a středních škol, ale i pro profesionály (pedagogy, asistenty pedagoga, speciální pedagogy, psychology, výchovné poradce, psychoterapeuty), kteří se ve své praxi zabývají prevencí šikany a jejím účinným řešením. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Prevence a účinné řešení šikany - Julius Bittmann, Lenka Bittmannová , Euroword němčina: učte se co potřebujete

Co dělat v době krize

Co dělat v době krize
Detail

Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške Každá osobnost, majitel firmy nebo manažer se potýká neustále s překážkami, potížemi, dočasnými neúspěchy a zklamáním. Vaše reakce na nepříznivou situaci rozhodne o tom, zda se posunete vpřed nebo vzad. Chcete mít schopnost řešit jakýkoliv problém klidně a efektivně? Chcete být samostatná osobnost a inspirovat druhé? Pokud ano, pak právě teď je čas změny! Naučte se řešit problémy ihned. Když budete poslouchat audioprogram "Co dělat v době krize", naučíte se, jak: - zachovat klid v každé situaci, ať se děje cokoliv - učinit promyšlená rozhodnutí, když všichni kolem panikaří - komunikovat jasně a autoritativně - rozeznat a odstranit překážky, které mohou blokovat řešení problému - vyřešit problém s propadem obchodních výsledků - rychle generovat tržby, výnosy a cash flow, i když se to zdá nemožné - zůstat pozitivní a soustředěný - stát se vzorem pro ostatní - převzít úplnou kontrolu nad svým... (alza.cz)

Podobné produkty ako Co dělat v době krize , Tavná lepicí pistole lenka-malá (0500012)

Sto a jedna věc co dělat, když wifi nefunguje: Rodinná příručka přežití (978-80-249-4280-3)

Sto a jedna věc co dělat, když wifi nefunguje: Rodinná příručka přežití (978-80-249-4280-3)
Detail

Kniha - autor Ruby Ashby-Orr, 144 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nefungující wifi? Strašlivá představa! Co budeme dělat bez připojení? Možná zbývá jen plakat a plakat... Nepanikařte, s touto knížkou to zvládnete. Vtipná, ilustrovaná a plně analogová příručka vás zabaví, dokud se k vám signál zas nevrátí. Co třeba postavit si bunkr z krabic, komunikovat s lidmi kolem jen pomocí zvuků, nebo vymyslet kompletní menu jen z toho, co je v lednici? Uvidíte, že možnosti jsou neomezené, i když data omezená jsou. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sto a jedna věc co dělat, když wifi nefunguje: Rodinná příručka přežití (978-80-249-4280-3) , Lenka (978-80-88378-03-7)

A na mě nikdo nemá čas - Julius Bittmann, Lenka Bittmannová

A na mě nikdo nemá čas - Julius Bittmann, Lenka Bittmannová
Detail

Cílem publikace je podpořit rodiče dětí s nějakým hendikepem ve výchově jejich sourozenců a pomoci sourozencům těchto dětí pochopit a tolerovat své bratry a sestry. Rodinný život s dítětem např. s poruchou autistické¬ho spektra je velmi náročný, na jejich zdravé sourozence jsou často kladeny abnormální požadavky, a to ze strany rodičů i společnosti. Kniha se zabývá problematikou sdělení diagnózy sou¬ro¬zencům, seznámení se specifiky, vy¬světlení rozdílů apod., dále se věnuje otázce postavení rodiče ve vztahu ke svým dětem, rozdělení pozornosti a řešení každodenních náročných životních situací. Velká část knihy je věnována zkušenostem a pocitům sourozenců dětí s PAS, ale i s jinou diagnózou. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako A na mě nikdo nemá čas - Julius Bittmann, Lenka Bittmannová , Šachové minimum (978-80-896-4614-2)

Prevence a účinné řešení šikany - Bittmannová Lenka

Prevence a účinné řešení šikany - Bittmannová Lenka
Detail

Publikace se věnuje problematice šikany u dětí s Aspergerovým syndromem a vysoce funkčním autismem. Autoři navrhují nejen její řešení, ale především čtenáře seznamují s možnostmi prevence tohoto jevu, který je u dětí s autismem velmi častý. Poznatky autorů jsou opřené o dlouholeté zkušenosti z praxe s dětmi a dospívajícími s poruchou autistického spektra a výsledky výzkumného šetření mezi desítkami rodin dětí s PAS. Součástí publikace je celá řada ilustrativních příkladů z praxe a návrhů řešení konkrétních případů. Kniha je určena pro rodiče, pro učitele základních a středních škol, ale i pro profesionály (pedagogy, asistenty pedagoga, speciální pedagogy, psychology, výchovné poradce, psychoterapeuty), kteří se ve své praxi zabývají prevencí šikany a jejím účinným řešením. (patro.cz)

Podobné produkty ako Prevence a účinné řešení šikany - Bittmannová Lenka , Minimum bontonu (978-80-737-6197-4)

V obklíčení blbých šéfů (i blbých podřízených): Co dělat, když je vaše pracoviště zamořeno idioty (978-80-7261-580-3)

V obklíčení blbých šéfů (i blbých podřízených): Co dělat, když je vaše pracoviště zamořeno idioty (978-80-7261-580-3)
Detail

Kniha - autor Thomas Erikson, 328 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Thomas Erikson, autor bestselleru V obklíčení idiotů se tentokrát zaměřil na místo, kde trávíme třetinu dne. Málokde je taková příležitost ke konfliktům, nedorozuměním, podrazům a intrikám, ale taky k přátelství, vzájemné pomoci a solidaritě. Erikson opět pracuje se čtyřmi typy lidského chování, které rozlišuje podle barev - červené, modré, zelené a žluté. Dozvíte se, které kombinace fungují, které jsou problematické a jak správně jednat s představiteli každého barevného typu. (alza.cz)

Podobné produkty ako V obklíčení blbých šéfů (i blbých podřízených): Co dělat, když je vaše pracoviště zamořeno idioty (978-80-7261-580-3) , Psychiatrické minimum (978-80-247-4733-0)

A na mě nikdo nemá čas - Bittmannová Lenka

A na mě nikdo nemá čas - Bittmannová Lenka
Detail

Cílem publikace je podpořit rodiče dětí s nějakým hendikepem ve výchově jejich sourozenců a pomoci sourozencům těchto dětí pochopit a tolerovat své bratry a sestry. Rodinný život s dítětem např. s poruchou autistické¬ho spektra je velmi náročný, na jejich zdravé sourozence jsou často kladeny abnormální požadavky, a to ze strany rodičů i společnosti. Kniha se zabývá problematikou sdělení diagnózy sou¬ro¬zencům, seznámení se specifiky, vy¬světlení rozdílů apod., dále se věnuje otázce postavení rodiče ve vztahu ke svým dětem, rozdělení pozornosti a řešení každodenních náročných životních situací. Velká část knihy je věnována zkušenostem a pocitům sourozenců dětí s PAS, ale i s jinou diagnózou. (patro.cz)

Podobné produkty ako A na mě nikdo nemá čas - Bittmannová Lenka , Co se děje se světem? (978-80-7363-761-3)

Víme, co jíme - Vědomé vaření (Lenka Žák) - Žák Lenka

Víme, co jíme - Vědomé vaření (Lenka Žák) - Žák Lenka
Detail

Kuchařka Víme, co jíme - Vědomé vaření chce čtenářům ukázat, jak můžeme šetřit peníze, své zdraví i přírodu tím, že maximálně využijeme navařené suroviny. Zaměřuje se hlavně na obiloviny. Vařit podle ní mohou lidé s bezlepkovou dietou, alergici, vegani, vegetariáni, ale i všichni, kteří si chtějí zpestřit svůj jídelníček. Navaříme-li plný hrnec jáhel, pohanky nebo špaldy, nabízí se možnost zpracování od hlavních jídel, polévek, pomazánek až po deserty. A to všechno bez glutamátů a jiných chemických přísad, bílého cukru a bílé mouky. Kniha je netradiční kuchařkou, píše se v ní totiž o energii přírody, o jejím působení na naše zdraví, a autorka ji dokonce zve do své kuchyně jako nedílnou součást přípravy jednotlivých pokrmů. Nakonec tady najdete i několik rozhovorů: s hercem Jaroslavem Duškem, MUDr. Janem Hnízdilem, Klárou Jíchovou, která se zabývá makrobiotikou a publikuje články o výživě dětí, a taky s autorkou Biolenkou, ta moderuje pravidelný rozhlasový pořad o zdravé výživě. (patro.cz)

Podobné produkty ako Víme, co jíme - Vědomé vaření (Lenka Žák) - Žák Lenka , A-ž půjdeš do školy: pro kluky, co se neztratí (978-80-00-06537-3)

Co dělat, aby nám bylo hezky - Jana Hochmannová

Co dělat, aby nám bylo hezky - Jana Hochmannová
Detail

Máte někdy pocit, že jste se ocitli na prahu beznaděje a prázdnoty? Nic se vám nedaří, nic nefunguje a lidé kolem, místo aby vám pomohli dostat se z vašeho podivného stavu, se vám snaží házet ještě spíše klacky pod nohy? Není leckdy snadné zastavit se a najít rychle cestu, která by vás dovedla znovu k pohodě a stavu vyrovnanosti, avšak přece jen něco existuje. Jsou to meditace a relaxace. Meditace je zastavení v tichu a radost z vlastního bytí. V překladu meditace znamená též přemýšlení, uvažování či hloubání. Nějak jsme v naší uspěchané době zapomněli zahloubat se, popřemýšlet o problému, nutíme se jen k rychlým nerozvážným rozhodnutím, kterých později litujeme. Ta však někdy mohou změnit celý náš život a zavedou nás na cestu,kterou jsme vlastně ani jít nechtěli. Nabízím Vám několik malých zastavení v každodenním uspěchaném životě, několik meditací a relaxací, které vás dokážou uvolnit, potěšit, odpoutat od všedních celodenních starostí. Pomohou vyčistit vaši mysl a dovolí vám na chvilku myslet jen na miniaturní zážitky, letmé okamžiky, detail. Tím, že se na chvilku přenesete do úplně jiného světa, než je vaše kancelář, šatna, dům nebo auto, zapomenete na svůj problém a necháte se hýčkat silou okamžiku, ve kterém se například ocitnete v jeskyni plné zlata nebo na mořské pláži... (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Co dělat, aby nám bylo hezky - Jana Hochmannová , Nové povídky - co se na 2cd nevešlo

Co dělat v době krize - Dan Miller - audiokniha

Co dělat v době krize - Dan Miller - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Každá osobnost, majitel firmy nebo manažer se potýká neustále s překážkami, potížemi, dočasnými neúspěchy a zklamáním. Vaše reakce na nepříznivou situaci rozhodne o tom, zda se posunete vpřed nebo vzad. Chcete mít schopnost řešit jakýkoliv problém klidně a efektivně? Chcete být samostatná osobnost a inspirovat druhé? Pokud ano, pak právě teď je čas změny! Naučte se řešit problémy ihned. Když budete poslouchat audioprogram "Co dělat v době krize", naučíte se, jak: - zachovat klid v každé situaci, ať se děje cokoliv - učinit promyšlená rozhodnutí, když všichni kolem panikaří - komunikovat jasně a autoritativně - rozeznat a odstranit překážky, které mohou blokovat řešení problému - vyřešit problém s propadem obchodních výsledků - rychle generovat tržby, výnosy a cash flow, i když se to zdá nemožné - zůstat pozitivní a soustředěný - stát se vzorem pro ostatní - převzít úplnou kontrolu nad svým životem Rady obsažené v tomto programu vedou k příznivým výsledkům v podnikání stejně jako v osobním životě. Nezáleží na tom, jaké problémy máte, ale jak na ně reagujete. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Co dělat v době krize - Dan Miller - audiokniha , Když jde štěně do světa: co dělat a na co nezapomenout, když se k vám nastěhuje štěnátko (978-80-7428-239-3)

Stírací plakát - 100 věcí, co dělat s rodinou

Stírací plakát - 100 věcí, co dělat s rodinou
Detail

Náš interaktivní seznam vám pomůže spojit se s rodinou prostřednictvím hry, dobrodružství, kreativity. Nechte se inspirovat naším neuvěřitelným seznamem, abyste objevili nové koníčky a pomohli lidem ve vašem okolí. Po dokončení každé aktivity seškrábněte další políčko. Detailní popis rozměry: velikost plakátu je 420 x 594 mm. dodáváme bez rámu baleno v dárkové krabičce hra formou losů, stírací políčka Obsah balení 1x Stírací plakát 100 věcí, co dělat s rodinou - Bucket list (dilego.cz)

Podobné produkty ako Stírací plakát - 100 věcí, co dělat s rodinou , Lenka filipová (979-0-06-50973-0)

Co dělat, aby nám bylo hezky (978-80-742-8166-2)

Co dělat, aby nám bylo hezky (978-80-742-8166-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Jana Hochmannová, 144 stran Máte někdy pocit, že jste se ocitli na prahu beznaděje a prázdnoty? Nic se vám nedaří, nic nefunguje a lidé kolem, místo aby vám pomohli dostat se z vašeho podivného stavu, se vám snaží házet ještě spíše klacky pod nohy? Není leckdy snadné zastavit se a najít rychle cestu, která by vás dovedla znovu k pohodě a stavu vyrovnanosti, avšak přece jen něco existuje. Jsou to meditace a relaxace. Meditace je zastavení v tichu a radost z vlastního bytí. V překladu meditace znamená též přemýšlení, uvažování či hloubání. Nějak jsme v naší uspěchané době zapomněli zahloubat se, popřemýšlet o problému, nutíme se jen k rychlým nerozvážným rozhodnutím, kterých později litujeme. Ta však někdy mohou změnit celý náš život a zavedou nás na cestu,kterou jsme vlastně ani jít nechtěli. Nabízím Vám několik malých zastavení v každodenním uspěchaném životě, několik meditací a relaxací, které vás dokážou uvolnit, potěšit, odpoutat od... (alza.cz)

Podobné produkty ako Co dělat, aby nám bylo hezky (978-80-742-8166-2) , Co se do vás vejde: z venku dovnitř a zevnitř ven? (978-80-907287-2-1)

Víme, co jíme - Lenka Žák

Víme, co jíme - Lenka Žák
Detail

Autorka chce čtenářům ukázat, jak můžeme šetřit peníze, své zdraví i přírodu tím, že maximálně využijeme navařené suroviny. Zaměřuje se hlavně na obiloviny. Vařit podle ní mohou lidé s bezlepkovou dietou, alergici, vegani, vegetariáni, ale i všichni, kteří si chtějí zpestřit svůj jídelníček. Navaříme-li plný hrnec jáhel, pohanky nebo špaldy, nabízí se možnost zpracování od hlavních jídel, polévek, pomazánek až po deserty. A to všechno bez glutamátů a jiných chemických přísad, bílého cukru a bílé mouky. Kniha je netradiční kuchařkou, píše se v ní totiž o energii přírody, o jejím působení na naše zdraví, a autorka ji dokonce zve do své kuchyně jako nedílnou součást přípravy jednotlivých pokrmů. Nakonec tady najdete i několik rozhovorů: s hercem Jaroslavem Duškem, MUDr. Janem Hnízdilem, Klárou Jíchovou, která se zabývá makrobiotikou a publikuje články o výživě dětí, a taky s autorkou Biolenkou, ta moderuje pravidelný rozhlasový pořad o zdravé výživě. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Víme, co jíme - Lenka Žák , Minimum akademického bontonu (978-80-247-5427-7)

Minimum pro žáky autoškol skupiny B (978-80-271-3905-7)

Minimum pro žáky autoškol skupiny B (978-80-271-3905-7)
Detail

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 136 stran, česky Asociace autoškol ČR a pan Václav Minář sestavili publikaci Minimum pro žáky autoškol skupiny B s ambicí připravit knihu, která přehledným způsobem shrnuje všechny minimální informace k závěrečné zkoušce pro získání řidičského oprávnění skupiny B. Zkouška se skládá ze dvou částí: teoretického textu z pravidel silničního provozu a praktické jízdy s osobním automobilem v reálném silničním provozu. Kniha je rozdělena do pěti kapitol: Kontrola a údržba vozidla, Seznámení s vozidlem a základem údržby, Zásady bezpečné jízdy, Pravidla provozu na pozemních komunikacích, Zdravotnická příprava. Kvalitní příprava na učebně autoškoly a tato knížka pro individuální přípravu vám pomohou k úspěšnému vykonání závěrečné zkoušky. (alza.cz)

Podobné produkty ako Minimum pro žáky autoškol skupiny B (978-80-271-3905-7)

Co dělat, aby tělo nebolelo: Rady fyzioterapeuta při bolestech pohybového aparátu (978-80-7346-295-6)

Co dělat, aby tělo nebolelo: Rady fyzioterapeuta při bolestech pohybového aparátu (978-80-7346-295-6)
Detail

Kniha - autor Radka Doktorová, 124 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V knize najdete nejčastější příčiny poruch pohybového systému lidského těla. Dozvíte se, jak proti poruchám a bolestem bojovat pomocí cviků, které zvládne každý sám doma. (alza.cz)

Podobné produkty ako Co dělat, aby tělo nebolelo: Rady fyzioterapeuta při bolestech pohybového aparátu (978-80-7346-295-6)

Specifické poruchy učení (978-80-266-1219-3)

Specifické poruchy učení (978-80-266-1219-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Lenka Krejčová, 248 stran Specifickými poruchami učení (SPU) jsou myšleny dyslexie, dysgrafie a dysortografie (pouze naznačeny budou také dyskalkulie a dyspraxie). V současné době se jedná o skupinu obtíží, která zahrnuje nejvyšší procento žáků základních i středních škol v kategorii žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Statistiky hovoří o přibližně pěti procentech žáků, kteří jsou ve školách tzv. integrováni z důvodu stanovení diagnózy SPU. Mimo to je třeba počítat s neméně velkou skupinou žáků, jejichž obtíže jsou menšího rozsahu, proto nejsou oficiálně integrováni. Přesto jsou v souladu se stávající legislativou chápáni jako žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a mají nárok na vyrovnávací opatření, jež jim mají poskytovat učitelé na základě pedagogické diagnostiky. Odhadem se takto dostáváme na bezmála 10 % žáků všech typů škol. Současný stav odborného poznání ukazuje, že jediným účinným řešením obtíží souvisejících se... (alza.cz)

Podobné produkty ako Specifické poruchy učení (978-80-266-1219-3)

Pečeme z kvásku s lepkem i bez lepku - Lenka Žák

Pečeme z kvásku s lepkem i bez lepku - Lenka Žák
Detail

Lenka Žák – Biolenka se zabývá vědomým vařením a čtenářům své první knihy dokázala, že se dají šetřit peníze, zdraví i příroda maximálním využitím navařených surovin.V nové kuchařce Pečeme z kvásku, která navazuje na předchozí bestseller, vás naučí péct kváskové pečivo v troubě, na páře i na ohni. Najdete v ní vše od založení kvásku, pečení a napařování chleba i housek až po kváskové buchty, koláče i vánočku. Naučíte se péct chleba tzv. „na míru“ bez použití vajec, mléčných produktů, masa, škrobů a chemie.Celou kuchařku doprovází svými komentáři MUDr. Judita Hofhanzlová.Kniha je určena všem, které zajímá, co jí, kde plodina, z níž vaří, vyrostla a kdo se o ni s láskou staral. Přivítají ji jistě bezlepkáři, začátečníci i pokročilí, děti, dospívající, dospělí se sedavým zaměstnáním, sportovci, nemocní i senioři.Kuchařka ne náhodou obsahuje dvě části. V té první se peče kváskové pečivo ze všech druhů obilovin, kromě pšenice ozimé, která svým vysokým obsahem lepku tělo spíše zatěžuje. Ve druhé části se peče z obilovin, které neobsahují lepek. Autorka chce ukázat, že péct z bezlepkové mouky je přirozené a přináší tělu zpestření. Díky odborné pomoci MUDr. Josefa Jonáše bylo kváskové bezlepkové pečivo ověřené a přináší nám skvělou zprávu. Kváskové pečivo vyrobené z čerstvě namletých bezlepkových obilovin, zadělané rýžovým kváskem našemu zažívání prospívá. A to všem, kteří chtějí odlehčit svému organismu od velkokonzumace pšeničného pečiva (které může způsobovat únavu, alergie, bolesti hlavy, špatné zažívání). Prospívá i sekundárním celiatikům, kteří snesou tzv. homeopatickou dávku lepku (primární celiak je ten, kdo se s nesnášenlivostí na lepek narodil).Dokonce i vitariány (lidé , kteří nejedí tepelně upravené jídlo) čeká speciální příloha. Zkrátka, každý, kdo bude chtít, si najde to své.Péct a napařovat podle knihy mohou lidé s bezlepkovou dietou, alergici, vegani, vegetariáni, ale i všichni, kteří si chtějí zpestřit svůj jídelníček.Kniha je netradiční kuchařkou, píše se v ní totiž o energii přírody, o jejím působení na naše zdraví, a autorka ji dokonce zve do své kuchyně jako nedílnou součást přípravy jednotlivých pokrmů. Nakonec tady najdete rozhovory: s PhDr. Radimem Urbánkem na téma historie mletí mouky a s PhDr. Anežkou Janátovou o antroposofickém pohledu na chléb. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pečeme z kvásku s lepkem i bez lepku - Lenka Žák

Čítanka pro 5. ročník

Čítanka pro 5. ročník
Detail

Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, především pro žáky se specifickou poruchou učení, dyslexií a dysortografií Verze pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami obsahuje vše co nová Čítanka 5, ale navíc je zvětšena na formát A4 a je doplněna o prvky usnadňující žákům čtení a porozumění textu. Žáci tak budou moci pracovat se stejnou učebnicí jako jejich spolužáci. Rozšířená verze Čítanky pro 5. ročník pamatuje na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Na jednotlivých stránkách jsou v barevných bočních pruzích a v dolní části stránek přidány další úkoly, které je možné využívat pro nápravu některých individuálních specifických obtíží. Úkoly se zaměřují zejména na: • rozvoj čtenářských dovedností • zlepšení verbálního projevu a obratnosti ve vyjadřování • zpevnění percepce sluchové • zpevnění percepce zrakové • jistotu v pravolevé orientaci • rozšíření znalostí • posílení logického myšlení Učebnice má mnohostranné využití. Práce s ní se doporučuje: • pro vyučující 5. ročníků, kteří mají ve svých třídách žáky se speciálními vzdělávacími potřebami; • pro školní speciální pedagogy, kteří pro reedukaci poruch využívají disponibilní hodiny, kroužky nebo individuální péči; • pro rodiče a učitele žáků pátých tříd, kteří chtějí se svými dětmi stimulačně pracovat. (patro.cz)

Podobné produkty ako Čítanka pro 5. ročník

Přehled učiva přírodovědy pro 4. ročník - Přehledová tabulka učiva - Mgr., Jana Dolejšová

Přehled učiva přírodovědy pro 4. ročník - Přehledová tabulka učiva - Mgr., Jana Dolejšová
Detail

Přehledně zpracovaný přehled učiva pro pedagogy podle potřeby žáků. Přehledová tabulka – Přírodověda II. - učivo 5. třídy základní školy. Tabulka přináší ucelené učivo Přírodovědy 4. třídy. Učivo je rozfázované podle RVP ZV - Příroda, třídění rostlin, části těla rostlin, znaky, živočichové, znaky živočichů, přírodní společenství) Přehledová tabulka slouží pro žáky prvního a druhého stupně. Přehledová tabulka je pomocníkem pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami Přehledová tabulka je vhodná pro žáky připravující se na víceletá gymnázia (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Přehled učiva přírodovědy pro 4. ročník - Přehledová tabulka učiva - Mgr., Jana Dolejšová

Přehledová tabulka učiva – přírodověda pro 4. ročník - Dolejšová Jana

Přehledová tabulka učiva – přírodověda pro 4. ročník - Dolejšová Jana
Detail

Přehledně zpracovaný přehled učiva pro pedagogy podle potřeby žáků. Přehledová tabulka – Přírodověda II. - učivo 5. třídy základní školy. Tabulka přináší ucelené učivo Přírodovědy 4. třídy. Učivo je rozfázované podle RVP ZV - Příroda, třídění rostlin, části těla rostlin, znaky, živočichové, znaky živočichů, přírodní společenství) Přehledová tabulka slouží pro žáky prvního a druhého stupně. Přehledová tabulka je pomocníkem pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami Přehledová tabulka je vhodná pro žáky připravující se na víceletá gymnázia (patro.cz)

Podobné produkty ako Přehledová tabulka učiva – přírodověda pro 4. ročník - Dolejšová Jana

Český jazyk - Kendíková Jitka

Český jazyk - Kendíková Jitka
Detail

Příručka Český jazyk z edice Vzděláváme žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ, si klade za cíl ukázat vyučujícím českého jazyka možnosti, jak pracovat s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v hodinách. Přináší jak teorii, tak praktické ukázky pracovních listů, které by měly být zdrojem inspirace pro učitele, asistenty pedagoga, ale i rodiče. (patro.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk - Kendíková Jitka

Přehledová tabulka učiva – přírodověda pro 5. ročník - Dolejšová Jana

Přehledová tabulka učiva – přírodověda pro 5. ročník - Dolejšová Jana
Detail

Přehledně zpracovaný přehled učiva pro pedagogy podle potřeby žáků. Přehledová tabulka – Přírodověda II. - učivo 5. třídy základní školy. Tabulka přináší ucelené učivo Přírodovědy 5. třídy. Učivo je rozfázované podle RVP ZV - člověk, základní podmínky života, sluneční soustava, jednoduché stroje a zařízení, měření a veličiny, výroba a krajina podle využití. Přehledová tabulka slouží pro žáky prvního a druhého stupně. Přehledová tabulka je pomocníkem pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami Přehledová tabulka je vhodná pro žáky připravující se na víceletá gymnázia (patro.cz)

Podobné produkty ako Přehledová tabulka učiva – přírodověda pro 5. ročník - Dolejšová Jana

Tvorba individuálních vzdělávacích plánů: Pro žáky s poruchami autistického spektra (978-80-88290-68-1)

Tvorba individuálních vzdělávacích plánů: Pro žáky s poruchami autistického spektra (978-80-88290-68-1)
Detail

Kniha - autor Věra Čadilová; Zuzana Žampachová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ve 2. aktualizovaném a doplněném vydání publikace Tvorba individuálních vzdělávacích plánů (IVP) pro žáky s poruchou autistického spektra jsou zohledněny změny v legislativě, respektive v novele vyhlášky č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných. Publikace je rovněž doplněna o podněty ke vzdělávání žáků s PAS v podmínkách distanční výuky. Poruchy autistického spektra (PAS) patří k nejzávažnějším poruchám dětského vývoje. Dopady diagnózy, ovlivňující všechny oblasti života dítěte i jeho rodiny, některé žáky s PAS natolik hendikepují, že bez velmi individualizovaného přístupu by nebylo jejich vzdělávání vůbec možné. I když dle nové legislativy není nutné u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve všech případech zpracovávat IVP, přesto toto podpůrné opatření zůstává nedílnou součástí vzdělávání těchto dětí. Většina... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tvorba individuálních vzdělávacích plánů: Pro žáky s poruchami autistického spektra (978-80-88290-68-1)

Čítanka pro 5. ročník (978-80-7600-114-5)

Čítanka pro 5. ročník (978-80-7600-114-5)
Detail

Kniha - česky Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, především pro žáky se specifickou poruchou učení, dyslexií a dysortografií Verze pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami obsahuje vše co nová Čítanka 5, ale navíc je zvětšena na formát A4 a je doplněna o prvky usnadňující žákům čtení a porozumění textu. Žáci tak budou moci pracovat se stejnou učebnicí jako jejich spolužáci. Rozšířená verze Čítanky pro 5. ročník pamatuje na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Na jednotlivých stránkách jsou v barevných bočních pruzích a v dolní části stránek přidány další úkoly, které je možné využívat pro nápravu některých individuálních specifických obtíží. Úkoly se zaměřují zejména na: • rozvoj čtenářských dovedností • zlepšení verbálního projevu a obratnosti ve vyjadřování • zpevnění percepce sluchové • zpevnění percepce zrakové • jistotu v pravolevé orientaci • rozšíření znalostí • posílení logického myšlení Učebnice má... (alza.cz)

Podobné produkty ako Čítanka pro 5. ročník (978-80-7600-114-5)

Český jazyk (978-80-7496-272-1)

Český jazyk (978-80-7496-272-1)
Detail

Kniha - česky Příručka Český jazyk z edice Vzděláváme žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ, si klade za cíl ukázat vyučujícím českého jazyka možnosti, jak pracovat s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v hodinách. Přináší jak teorii, tak praktické ukázky pracovních listů, které by měly být zdrojem inspirace pro učitele, asistenty pedagoga, ale i rodiče. (alza.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk (978-80-7496-272-1)

Jak zvládnout problémy dětí se školou? - Kendíková Jitka

Jak zvládnout problémy dětí se školou? - Kendíková Jitka
Detail

Druhé vydání úspěšné příručky odráží významné legislativní změn v oblasti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Autoři s bohatou zkušeností z praxe se podrobně věnují inkluzi, všem jejím aspektům a odpovídají na některé z mnohých otázek: Kdo mi pomůže vyřešit potíže mého dítěte ve škole? Kdy se mám obracet na poradenská zařízení a co od nich mohu žádat? Jak má vypadat péče o žáka se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) ve škole? Je pro mé dítě vhodný odklad školní docházky, individuální vzdělávání, přípravná třída? Bude pro mé dítě lepší přestup na jinou školu? Jak to zařídit? Jak zvládnout přechod na střední školu? Jak úspěšně ukončit střední školu? Jakou roli má asistent pedagoga? Kdy a za jakých podmínek je vhodný asistent pedagoga? Jak pomůže mému dítěti individuální vzdělávací plán (IVP)? Co musí obsahovat IVP? V knize naleznete také celou řadu dalších informací týkajících se dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole. Pomohou Vám i konkrétní návody, vzory a formuláře. Publikace je určena zákonným zástupcům žáků se speciálními. (patro.cz)

Podobné produkty ako Jak zvládnout problémy dětí se školou? - Kendíková Jitka

Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie - Richard, Jedlička

Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie - Richard, Jedlička
Detail

Autor ve své knize vychází z výchovného přístupu, jenž respektuje individuální zvláštnosti žáků. S vědomím náročnosti tohoto přístupu a s oporou o řadu kazuistik dokládá, jak může být individualizovaný přístup v konkrétních případech úspěšně realizován u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, v případě hrozby sociálně patologického vývoje, nebo naopak při podpoře latentního nadání. Cílem jeho textu je srozumitelně vyložit, jak různé analytické směry rozumějí problematice socializace v rámci rodiny (ve vztazích k rodičům a sourozencům) i školy (ve vztahu učitel – žák). Autor na konkrétních příkladech demonstruje, jak pochopení podstaty raných frustrací a poruch v sociálních vazbách usnadňuje porozumění aktuálním vztahovým problémům u dospívajících. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie - Richard, Jedlička

Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie - Jedlička Richard

Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie - Jedlička Richard
Detail

Autor ve své knize vychází z výchovného přístupu, jenž respektuje individuální zvláštnosti žáků. S vědomím náročnosti tohoto přístupu a s oporou o řadu kazuistik dokládá, jak může být individualizovaný přístup v konkrétních případech úspěšně realizován u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, v případě hrozby sociálně patologického vývoje, nebo naopak při podpoře latentního nadání. Cílem jeho textu je srozumitelně vyložit, jak různé analytické směry rozumějí problematice socializace v rámci rodiny (ve vztazích k rodičům a sourozencům) i školy (ve vztahu učitel – žák). Autor na konkrétních příkladech demonstruje, jak pochopení podstaty raných frustrací a poruch v sociálních vazbách usnadňuje porozumění aktuálním vztahovým problémům u dospívajících. (patro.cz)

Podobné produkty ako Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie - Jedlička Richard

Školní zralost a dítě s SVP: vzdělávání a diagnostika - Marie Vítková, Miroslava Bartoňová, Dagmar Opatřilová

Školní zralost a dítě s SVP: vzdělávání a diagnostika - Marie Vítková, Miroslava Bartoňová, Dagmar Opatřilová
Detail

Specifika vzdělávání a diagnostiky dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v posledním předškolním ročníku mateřské školy. Čtvrtý díl ediční řady Školní zralost představuje specifika vzdělávání a diagnostiky dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v posledním předškolním ročníku mateřské školy. Diagnostiku školní zralosti a připravenosti u těchto dětí autorky příspěvků představují především jako oblast, která není jen doménou odborníků a učitelů v mateřských školách, nýbrž je součástí zájmu rodičů a dospělých, kterým jde především o zdravý vývoj dětí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Školní zralost a dítě s SVP: vzdělávání a diagnostika - Marie Vítková, Miroslava Bartoňová, Dagmar Opatřilová

Tvorba individuálních vzdělávacích plánů - Žampachová Zuzana

Tvorba individuálních vzdělávacích plánů - Žampachová Zuzana
Detail

Ve 2. aktualizovaném a doplněném vydání publikace Tvorba individuálních vzdělávacích plánů (IVP) pro žáky s poruchou autistického spektra jsou zohledněny změny v legislativě, respektive v novele vyhlášky č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných. Publikace je rovněž doplněna o podněty ke vzdělávání žáků s PAS v podmínkách distanční výuky. Poruchy autistického spektra (PAS) patří k nejzávažnějším poruchám dětského vývoje. Dopady diagnózy, ovlivňující všechny oblasti života dítěte i jeho rodiny, některé žáky s PAS natolik hendikepují, že bez velmi individualizovaného přístupu by nebylo jejich vzdělávání vůbec možné. I když dle nové legislativy není nutné u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve všech případech zpracovávat IVP, přesto toto podpůrné opatření zůstává nedílnou součástí vzdělávání těchto dětí. Většina žáků s PAS potřebuje upravit vzdělávací proces po stránce organizační, sociální, komunikační i výukové co nejvíce konkrétně, přičemž Doporučení ŠPZ, vypracované poradenskými pracovníky, je obecnější, a teprve každodenní práce s žákem a jeho poznání umožní jednotlivá doporučení konkretizovat a v případě potřeby pružně upravovat. Kvalitní a funkční IVP je nutný pro žáky s PAS ve všech typech a stupních škol a zařízení, počínaje již předškolní intervencí. Publikace umožní pedagogickým pracovníkům zpracovávat IVP pro žáky s PAS dle platných vzorů. Autorky interpretují jednotlivé položky vzoru IVP tak, aby se v nich pedagogičtí pracovníci orientovali, uměli naplnit jejich obsah a s vytvořeným IVP aktivně pracovali. Součástí publikace jsou ukázky IVP pro jednotlivé typy školských zařízení (MŠ, ZŠ, SŠ). Kniha je určena pro všechny pedagogické pracovníky, kteří spolupracují na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami (pracovníky speciálně-pedagogických center a školských poradenských zařízení, učitele, asistenty pedagoga, ředitele škol), ale i rodiče těchto dětí. (patro.cz)

Podobné produkty ako Tvorba individuálních vzdělávacích plánů - Žampachová Zuzana

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 3: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku mate (978-80-88429-48-7)

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 3: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku mate (978-80-88429-48-7)
Detail

Kniha - autor Jitka Kendíková, 52 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Soubor 18 pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni ZŠ. Slouží zejména k rozvoji slovní zásoby z oblasti matematiky – aritmetiky i geometrie. Žáci se při práci s listy seznámí se základními pojmy, budou zlepšovat jazykové kompetence i logické myšlení. Díky práci s příručkou se kromě komunikačních schopností rozvíjejí i další dovednosti, zejména osobnostní a sociální. Děti si potrénují paměť, ale i pozornost a soustředění nebo jemnou motoriku. Prostor je věnován také mezipředmětovým vztahům. I když jsou pracovní listy primárně určeny pro žáky s odlišným mateřským jazykem (OMJ), lze je využívat i pro ostatní žáky, zejména ty se speciálními vzdělávacími potřebami. Předložené materiály jsou vhodné jak k individuální, tak ke skupinové práci. Základ pracovních listů tvoří zajímavě zpracované, černobílé ilustrace, ke kterým je připraveno několik... (alza.cz)

Podobné produkty ako Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 3: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku mate (978-80-88429-48-7)

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 4: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku přír (978-80-88429-49-4)

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 4: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku přír (978-80-88429-49-4)
Detail

Kniha - autor Jitka Kendíková, 230 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Soubor 20 pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni ZŠ. Slouží zejména k rozvoji slovní zásoby z oblasti přírodovědy. Publikace je rozdělena do tematických kapitol, které se věnují základním přírodovědným tématům, jako jsou obecné poznatky z přírodovědy, rostliny, zvířata, typy krajiny, člověk a vesmír. Žáci se při práci s listy seznámí se základními pojmy, budou zlepšovat jazykové kompetence i logické myšlení. Díky práci s příručkou se kromě komunikačních schopností rozvíjejí i další dovednosti, zejména osobnostní a sociální. Prostor je věnován také mezipředmětovým vztahům. I když jsou pracovní listy primárně určeny pro žáky s odlišným mateřským jazykem (OMJ), lze je využívat i pro ostatní žáky, zejména ty se speciálními vzdělávacími potřebami. Předložené materiály jsou vhodné jak k individuální, tak ke skupinové práci. Základ... (alza.cz)

Podobné produkty ako Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 4: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku přír (978-80-88429-49-4)

Znevýhodněný žák - Lenka Krejčová, Milan Valenta, kolektiv autorů, Bibiána Hlebová - e-kniha

Znevýhodněný žák - Lenka Krejčová, Milan Valenta, kolektiv autorů, Bibiána Hlebová - e-kniha
Detail

eBook:,Odborná publikace renomovaných autorů reaguje na významné legislativně-správní i metodické změny v našem školství a také na potřebu podpůrných opatření u dětí, které se potýkají při vzdělávání s různými potížemi a deficity, což může vést – mimo jiné – ke specifickým poruchám učení a chování. Kniha je přínosem nejen pro speciální pedagogy a psychology, ale především pro učitele mateřských škol a prvního stupně běžných škol, stejně jako pro studenty pedagogických oborů. Dozvědí se vše podstatné o dopadu tohoto typu postižení na vzdělávání dětí předškolního a mladšího školního věku a o jejich diagnostice a intervenci. Přidanou hodnotou knihy je diagnostická příloha, která je přehledně zpracovaná tak, aby podle ní mohli nejen poradenští pracovníci, ale i učitelé ohodnotit jednotlivé dílčí funkce (např. percepční, kognitivní nebo motorické), jejichž deficit může vést ke specifickým poruchám učení a chování. Tento materiál, standardizovaný na populaci českých žáků, nebyl dosud nikde publikován. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Znevýhodněný žák - Lenka Krejčová, Milan Valenta, kolektiv autorů, Bibiána Hlebová - e-kniha
kniha kdyz buh se smeje, Co se do životopisu nevešlo, Polština do práce – učte se to, co potřebujete! (), Jak se stát milionářem za minimum práce aneb 16 důvodů proč investovat do nemovitostí (), Co se děje se světem? (), Co se do vás vejde (978-80-907-2872-1), Co se do kapes nevešlo (978-80-7262-975-6), Co se do kapes nevešlo (978-80-749-2009-7), Co se nevešlo do dějepisu (978-80-747-5170-7), Co se stane dál (), Jak se co dělá, Co se šeptá - DVD (1138), Filipová Lenka: Oppidum - LP (7729064), Filipová Lenka: Oppidum - CD (7710009), Lenka vypravuje pohádky z kytary, Neslavné konce slavných 2: Co se do dějepisu nevešlo (80-7336-285-6), zak soda lahev s brckem 700ml zelena bila 0204 0170, EuroWord Němčina: Učte se co potřebujete, Tavná lepicí pistole Lenka-malá (0500012), Lenka (978-80-88378-03-7), Šachové minimum (978-80-896-4614-2), Minimum bontonu (978-80-737-6197-4), Psychiatrické minimum (978-80-247-4733-0), Co se děje se světem? (978-80-7363-761-3), A-Ž půjdeš do školy: Pro kluky, co se neztratí (978-80-00-06537-3), Nové povídky - Co se na 2CD nevešlo, Když jde štěně do světa: Co dělat a na co nezapomenout, když se k Vám nastěhuje štěnátko (978-80-7428-239-3), Lenka Filipová (979-0-06-50973-0), Co se do vás vejde: Z venku dovnitř a zevnitř ven? (978-80-907287-2-1), Minimum akademického bontonu (978-80-247-5427-7)