Hot - jak uspět v digitálním světě

Produkt Hot - jak uspět v digitálním světě sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Hot - jak uspět v digitálním světě upraviť a produkt hľadať znova.

HOT - Jak uspět v digitálním světě

HOT - Jak uspět v digitálním světě
Detail

Audiokniha MP3 - Ať už se zabýváte čímkoliv, pravděpodobně existují technologie a nástroje, které to zvládnou za vás. - autor Filip Dřímalka, čte Jakub Hejdánek Audiokniha Filipa Dřímalka vám pomůže, jak uspět v digitálním světěAť už se zabýváte čímkoliv, pravděpodobně existují technologie a nástroje, které to zvládnou za vás. Nebo aspoň část práce. Rychleji, snadněji, levněji. A jejich zavedení do firemní komunikace, procesů, zpracování dat či inovací produktů je právě tím milníkem, který odděluje úspěšné firmy budoucnosti od těch, které zaniknou.Digitální transformace je jako hra, kterou musíte hrát. Dobrá zpráva ale je, že se správnými trumfy v rukou ji nelze prohrát.Málokde je však trefnější příměr 'snadno se řekne, těžko udělá’, než v případě transformace firmy. Obzvlášť když nevíte, kde a jak začít. Nebo s kým. Kniha HOT vám však odpoví na otázky, ukáže směr a popíše příklady z praxe mnoha českých firem. Pochopíte, že nejdůležitější částí procesu jsou... (alza.cz)

Podobné produkty ako HOT - Jak uspět v digitálním světě , Hot - jak uspět v digitálním světě

HOT - Jak uspět v digitálním světě (9788075551016)

HOT - Jak uspět v digitálním světě (9788075551016)
Detail

Kniha - autor Filip Dřímalka, 384 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá JAK USPĚT V DIGITÁLNÍM SVĚTĚAť už se zabýváte čímkoliv, pravděpodobně existují technologie a nástroje, které to zvládnou za vás. Nebo aspoň část práce. Rychleji, snadněji, levněji. A jejich zavedení do firemní komunikace, procesů, zpracování dat či inovací produktů je právě tím milníkem, který odděluje úspěšné firmy budoucnosti od těch, které zaniknou. Digitální transformace je jako hra, kterou musíte hrát. Dobrá zpráva ale je, že se správnými trumfy v rukou ji nelze prohrát.Málokde je však trefnější příměr 'snadno se řekne, těžko udělá’, než v případě transformace firmy. Obzvlášť když nevíte, kde a jak začít. Nebo s kým. Kniha HOT vám však odpoví na otázky, ukáže směr a popíše příklady z praxe mnoha českých firem. Pochopíte, že nejdůležitější částí procesu jsou lidé – Humans, nastolená inovační atmosféra Organizace, konkrétní Technologie i to, jak je vyhledávat. Naučíte se experimentovat,... (alza.cz)

Podobné produkty ako HOT - Jak uspět v digitálním světě (9788075551016) , Hot - jak uspět v digitálním světě (9788075551016)

HOT - Jak uspět v digitálním světě - Filip Dřímalka - e-kniha

HOT - Jak uspět v digitálním světě - Filip Dřímalka - e-kniha
Detail

eBook:,„Vynikající čtení a návod, jak na digitální kulturu.“ – Rudolf Urbánek, CEO Microsoft CZ & SK „Chcete-li recept na lepší život, potřebujete tuto knihu. Mně a innogy už Filip to tajemství prozradil. Od té doby máme všichni více času na podstatné věci. A o zbytek se stará digitalizace.“– Erika Vorlová, Chief Services Officer společnosti GasNet Digitální transformace je jako hra, kterou musíte hrát. Dobrá zpráva zní: se správnými trumfy v rukou ji nelze prohrát.Ať už se zabýváte čímkoli, pravděpodobně existují technologie, které část práce zvládnou za vás. Rychleji, snadněji, levněji. A právě schopnost zapojit je do firemní komunikace, zpracování dat či inovace produktů rozhoduje o tom, zda vaši firmu čeká v budoucnu úspěch, nebo zánik. Filip Dřímalka vám ukáže, jak a kde začít, podpoří vás příklady z praxe mnoha českých firem, naučí experimentovat, testovat, propojovat týmy a nacházet inspiraci. Svět je plný možností, otevřený, efektivní. Využijte toho! H: HUMANSDigitální kompetence vašich lidí O: ORGANIZATIONSInovační atmosféra ve firmě T: TECHNOLOGIESSchopnost vybrat ty správné nástroje Mimo jiné se dozvíte:- Že digitálním lídrem, který nadchne ostatní, se může stát i řadový člen týmu- Jak sblížit a efektivně propojit členy IT oddělení s ostatními zaměstnanci- Kolik času vám ušetří zapojení chatbotů, hlasového ovládání a chytré automatizace- Jak posuzovat vhodnost nástrojů pomocí metody S.P.O.R.T. a kdy použít SPRINT- Jak vám agilita ve firemní kultuře zabrání upadnout do pasti „inovačního divadla“ O autoroviFilip Dřímalka se zabývá digitální transformací a využitím informačních technologií v byznysu. Je zakladatelem konzultační agentury EF1 a projektu Digiskills.cz, zaměřeného na rozvoj digitálních dovedností ve firmách. Spolupracuje například se společnostmi Škoda Auto, ČSOB, innogy, T-Mobile, Sodexo či Henkel. S manželkou a dvěma dětmi žije v Brně. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako HOT - Jak uspět v digitálním světě - Filip Dřímalka - e-kniha , Hot - jak uspět v digitálním světě (978-80-755-5101-6)

HOT - Jak uspět v digitálním světě (978-80-755-5101-6)

HOT - Jak uspět v digitálním světě (978-80-755-5101-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Filip Dřímalka, 384 stran, česky JAK USPĚT V DIGITÁLNÍM SVĚTĚAť už se zabýváte čímkoliv, pravděpodobně existují technologie a nástroje, které to zvládnou za vás. Nebo aspoň část práce. Rychleji, snadněji, levněji. A jejich zavedení do firemní komunikace, procesů, zpracování dat či inovací produktů je právě tím milníkem, který odděluje úspěšné firmy budoucnosti od těch, které zaniknou. Digitální transformace je jako hra, kterou musíte hrát. Dobrá zpráva ale je, že se správnými trumfy v rukou ji nelze prohrát.Málokde je však trefnější příměr 'snadno se řekne, těžko udělá’, než v případě transformace firmy. Obzvlášť když nevíte, kde a jak začít. Nebo s kým. Kniha HOT vám však odpoví na otázky, ukáže směr a popíše příklady z praxe mnoha českých firem. Pochopíte, že nejdůležitější částí procesu jsou lidé – Humans, nastolená inovační atmosféra Organizace, konkrétní Technologie i to, jak je vyhledávat. Naučíte se experimentovat, testovat,... (alza.cz)

Podobné produkty ako HOT - Jak uspět v digitálním světě (978-80-755-5101-6) , Média a politika v digitálním světě (978-80-87431-47-4)

Média a politika v digitálním světě - Žantovský Petr

Média a politika v digitálním světě - Žantovský Petr
Detail

Výběr publicistických i analytických materiálů pro svazek Média a politika v digitálním světě navazuje na autorovy předchozí publikace - Česká politika a média po roce 1989 (2013), Mediální manipulace a krize v České televizi (2015), Černá kniha České televize (2016) ad. Každý ze čtyř hlavních oddílů Žantovského rukopisu nabízí zaostřené pohledy na ústřední otázky současné české a slovenské mediální scény, které běžnému čtenáři snadno unikají. (patro.cz)

Podobné produkty ako Média a politika v digitálním světě - Žantovský Petr , Síla introvertů: jak uspět ve světě, který přeje extrovertům (978-80-247-4735-4)

Média a politika v digitálním světě - Petr Žantovský

Média a politika v digitálním světě - Petr Žantovský
Detail

Výběr publicistických i analytických materiálů pro svazek Média a politika v digitálním světě navazuje na autorovy předchozí publikace - Česká politika a média po roce 1989 (2013), Mediální manipulace a krize v České televizi (2015), Černá kniha České televize (2016) ad. Každý ze čtyř hlavních oddílů Žantovského rukopisu nabízí zaostřené pohledy na ústřední otázky současné české a slovenské mediální scény, které běžnému čtenáři snadno unikají. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Média a politika v digitálním světě - Petr Žantovský , Čtenáři, vrať se: mozek a čtení v digitálním světě (978-80-275-0011-6)

Dvojitá výhra / Jak uspět v práci i osobním životě - Michael Hyatt, Megan Hyatt Miller

Detail

Všichni své kariéry rozjíždíme s dobrými úmysly. Jak se ale v práci zvyšuje stres a napětí, propadne řada z nás dříčské mýlce. Říkáme si: když ještě trochu přidám, zvládnu to. Ať ale makáme, jak chceme, povinnosti nás vždycky předběhnou. Pracujeme více a spíme méně, v kanceláři problémy řešíme a doma neustále nějaké vytváříme, chodíme na čím dál více schůzek a chybíme u čím dál více rodinných večeří a posezení s přáteli. Předpokládáme, že časem si budeme moci dopřát pauzu a věnovat se zdraví a vztahům. Z „časem“ se ale brzy stane synonymum pro „nikdy“. Jakmile někteří lidé objeví tuto nepříjemnou pravdu, dupnou na brzdu ctižádosti. Za tuhle volbu se ale také platí jistá daň. Skončíme s nevyužitým potenciálem, nižším příjmem a dalšími ztrátami. Stres a šílená pracovní doba nám už nedrtí zdraví ani osobní život, nesplněné profesní sny a ambice nám ale mohou úplně stejně zdrtit duši. Existuje ještě nějaké jiné řešení? Je možné mít čas na kariéru, vztahy, a dokonce i sami na sebe? Možné to je a přesně o tom je tato kniha: jak vyhrát v práci a zároveň uspět v osobním životě. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Dvojitá výhra / Jak uspět v práci i osobním životě - Michael Hyatt, Megan Hyatt Miller , Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Dvojitá výhra: Jak uspět v práci i osobním životě (978-80-88407-10-2)

Dvojitá výhra: Jak uspět v práci i osobním životě (978-80-88407-10-2)
Detail

Kniha - autor Megan Hyatt Miller; Michael Hyatt, 208 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Je možné mít čas na kariéru, vztahy, a dokonce i sami na sebe? Všichni své kariéry rozjíždíme s dobrými úmysly. Jak se ale v práci zvyšuje stres a napětí, propadne řada z nás dříčské mýlce. Říkáme si: když ještě trochu přidám, zvládnu to. Ať ale makáme, jak chceme, povinnosti nás vždycky předběhnou. Pracujeme více a spíme méně, v kanceláři problémy řešíme a doma neustále nějaké vytváříme, chodíme na čím dál více schůzek a chybíme u čím dál více rodinných večeří a posezení s přáteli. Předpokládáme, že časem si budeme moci dopřát pauzu a věnovat se zdraví a vztahům. Z „časem“ se ale brzy stane synonymum pro „nikdy“. Jakmile někteří lidé objeví tuto nepříjemnou pravdu, dupnou na brzdu ctižádosti. Za tuhle volbu se ale také platí jistá daň. Skončíme s nevyužitým potenciálem, nižším příjmem a dalšími ztrátami. Stres a šílená pracovní doba nám už nedrtí zdraví ani osobní... (alza.cz)

Podobné produkty ako Dvojitá výhra: Jak uspět v práci i osobním životě (978-80-88407-10-2) , Jak uspět na internetu (978-80-876-7255-6)

Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková

Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková
Detail

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková , Safe: jak zůstat v bezpečí v nebezpečném světě (978-80-206-1757-6)

Média a politika v digitálním světě (978-80-87431-47-4)

Média a politika v digitálním světě (978-80-87431-47-4)
Detail

Kniha - autor Petr Žantovský, 320 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Výběr publicistických i analytických materiálů pro svazek Média a politika v digitálním světě navazuje na autorovy předchozí publikace - Česká politika a média po roce 1989 (2013), Mediální manipulace a krize v České televizi (2015), Černá kniha České televize (2016) ad. Každý ze čtyř hlavních oddílů Žantovského rukopisu nabízí zaostřené pohledy na ústřední otázky současné české a slovenské mediální scény, které běžnému čtenáři snadno unikají. (alza.cz)

Podobné produkty ako Média a politika v digitálním světě (978-80-87431-47-4) , Jak uspět při obchodním telefonování (978-80-247-5043-9)

Čtenáři, vrať se: Mozek a čtení v digitálním světě (978-80-275-0011-6)

Čtenáři, vrať se: Mozek a čtení v digitálním světě (978-80-275-0011-6)
Detail

Kniha - autor Maryanne Wolfová, 264 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Digitální média nejsou zlo. Ale s dávkováním raději opatrně. Spolu s rozšiřováním digitálních technologií se v posledních třiceti letech proměnil způsob, jakým konzumujeme média, včetně toho nejstaršího: textu. Dnes se čtení přelévá z platformy na platformu, mezi internetovým prohlížečem a e-knihou, odehrává se především na obrazovkách a stimuluje mozek úplně jiným způsobem než soustředěná četba papírových knih nebo novin. Řada odborníků i laiků se obává, jaké důsledky budou nová média mít na naše intelektuální a kognitivní schopnosti. Neuroložka a odbornice na proces čtení Maryanne Wolfová v knize Čtenáři, vrať se shrnuje dosavadní vědecké poznání o vlivu digitálních médií na proces čtení a lidský mozek. Nová média nechápe jako ohrožení, nýbrž jako výzvu: už tu s námi jsou, takže se s nimi musíme naučit zacházet tak, aby nám dobře sloužily. (alza.cz)

Podobné produkty ako Čtenáři, vrať se: Mozek a čtení v digitálním světě (978-80-275-0011-6) , Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (gdpr): data a soukromí v digitálním světě. komentář (978-80-7502-288-2)

Jak uspět na internetu - Michal Prokop, Jiří Adamec

Jak uspět na internetu - Michal Prokop, Jiří Adamec
Detail

Jak uspět na internetu? Zkušení online podnikatelé vás seznámí s nejnovějšími online trendy a možnostmi jejich praktického nasazení. To vše s maximálním důrazem na jednoduchost, srozumitelnost i pro naprostého laika a specifičnost českého prostředí. Seznámí vás s nejužitečnějšími nástroji, které můžete potřebovat pro tvorbu e-shopu, prodejního webu nebo jednoduché webové prezentace. Předvedou nástroje českých vývojářů pro správu kontaktů nebo zákaznickou podporu. Jestliže začínáte podnikat na internetu, tato kniha vám bude neocenitelným průvodcem, který ukáže cestu. Ukáže vše od výběru a registrace domény, výběr webhostingu, spuštění webové prezentace a realizaci případných prodejních kampaní. Vše s důrazem na jednoduchost a cenovou nenáročnost zvoleného řešení. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak uspět na internetu - Michal Prokop, Jiří Adamec , Partnerství: jak uspět ve velkém dobrodružství (978-80-262-0484-8)

Jak uspět (ne)jen jako náctiletý - Kristýna Volfová

Detail

Velké množství lidí se soustředí na úspěch ve vnějším světě. Co když skutečný úspěch musíte nejprve zažehnout uvnitř sebe? Kniha Jak uspět nejen jako náctiletý patří do rukou vám všem, kteří toužíte uspět. Nezáleží na tom, jestli začínáte přemýšlet nad svými sny ve dvaceti, či padesáti letech. Záleží na přístupu, kterým situaci vytváříte. Tak pojďme s pomocí této knihy z vašich snů udělat realitu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak uspět (ne)jen jako náctiletý - Kristýna Volfová , (ne)gramotný rodič: jak uspět jako rodič (978-80-270-6332-1)

Jak uspět při obchodním telefonování - Miroslav Princ - e-kniha

Jak uspět při obchodním telefonování - Miroslav Princ - e-kniha
Detail

eBook:,Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání. * Získáte 91 konkrétních návodů a příkladů telefonátů. * Naleznete inspiraci k novým způsobům oslovení nových klientů. * Zbavíte se stresu z telefonování a uvolníte se. * Znovuobjevíte motivaci k telefonování. * Začnete rozvíjet konverzaci tam, kde ji dnes námitky ukončují. Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete k tomu, abyste zvýšili své výsledky z telefonování o desítky i stovky procent. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak uspět při obchodním telefonování - Miroslav Princ - e-kniha , Chci uspět v it (978-80-251-4162-5)

Jak uspět na internetu (978-80-876-7255-6)

Jak uspět na internetu (978-80-876-7255-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Adamec, 140 stran, česky Jak uspět na internetu? Zkušení online podnikatelé vás seznámí s nejnovějšími online trendy a možnostmi jejich praktického nasazení. To vše s maximálním důrazem na jednoduchost, srozumitelnost i pro naprostého laika a specifičnost českého prostředí. Seznámí vás s nejužitečnějšími nástroji, které můžete potřebovat pro tvorbu e-shopu, prodejního webu nebo jednoduché webové prezentace. Předvedou nástroje českých vývojářů pro správu kontaktů nebo zákaznickou podporu. Jestliže začínáte podnikat na internetu, tato kniha vám bude neocenitelným průvodcem, který ukáže cestu. Ukáže vše od výběru a registrace domény, výběr webhostingu, spuštění webové prezentace a realizaci případných prodejních kampaní. Vše s důrazem na jednoduchost a cenovou nenáročnost zvoleného řešení. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak uspět na internetu (978-80-876-7255-6) , Kniha radosti: jak být trvale šťastný v dnešním proměnlivém světě (978-80-7565-101-3)

Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR): Data a soukromí v digitálním světě. Komentář (978-80-7502-288-2)

Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR): Data a soukromí v digitálním světě. Komentář (978-80-7502-288-2)
Detail

Kniha - autor Jana Pattynová; Lenka Suchánková; Jiří Černý, 488 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Obecné nařízení o ochraně osobních údajů, GDPR, je jedním z nejvýznamnějších legislativních počinů posledních let. Stalo se globálním standardem pro ochranu dat, jehož vliv na digitální ekonomiku na celém světě je patrný již nyní. GDPR představuje také první komplexnější regulaci umělé inteligence a lze očekávat, že v budoucnu bude pohledem digitální ekonomiky vnímáno podobně jako římské právo pro ekonomiku předdigitální. V řadě oblastí GDPR navazuje na dosavadní pravidla a mechanismy ochrany osobních údajů, posiluje některé aspekty ochrany soukromí a výslovně zakotvuje pravidla dovozovaná aplikační praxí. Text nařízení je ve znění úprav ze 4. května 2018. Komentář sestavil autorský kolektiv vedený zkušenými právníky s dlouholetou praxí v oblasti ochrany osobních údajů a práva informačních technologií. Jeho cílem je představit problematiku ochrany... (alza.cz)

Podobné produkty ako Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR): Data a soukromí v digitálním světě. Komentář (978-80-7502-288-2) , Nové dětství: jak vychovávat děti, aby prospívaly v digitalizovaném světě (978-80-8111-556-1)

Jak uspět na internetu - Michal Prokop, Jiří Adamec - e-kniha

Jak uspět na internetu - Michal Prokop, Jiří Adamec - e-kniha
Detail

eBook:,Jak uspět na internetu? Zkušení online podnikatelé vás seznámí s nejnovějšími online trendy a možnostmi jejich praktického nasazení. To vše s maximálním důrazem na jednoduchost, srozumitelnost i pro naprostého laika a specifičnost českého prostředí. Seznámí vás s nejužitečnějšími nástroji, které můžete potřebovat pro tvorbu e-shopu, prodejního webu nebo jednoduché webové prezentace. Předvedou nástroje českých vývojářů pro správu kontaktů nebo zákaznickou podporu. Jestliže začínáte podnikat na internetu, tato kniha vám bude neocenitelným průvodcem, který ukáže cestu. Ukáže vše od výběru a registrace domény, výběr webhostingu, spuštění webové prezentace a realizaci případných prodejních kampaní. Vše s důrazem na jednoduchost a cenovou nenáročnost zvoleného řešení. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak uspět na internetu - Michal Prokop, Jiří Adamec - e-kniha , Lesní terapie ve městě: jak využít efektu biofilie v urbanizovaném světě? (978-80-7336-994-1)

Jak uspět (ne)jen jako náctiletý - Kristýna Volfová - e-kniha

Detail

eBook: Velké množství lidí se soustředí na úspěch ve vnějším světě. Co když skutečný úspěch musíte nejprve zažehnout uvnitř sebe? Kniha Jak uspět nejen jako náctiletý patří do rukou vám všem, kteří toužíte uspět. Nezáleží na tom, jestli začínáte přemýšlet nad svými sny ve dvaceti, či padesáti letech. Záleží na přístupu, kterým situaci vytváříte. Tak pojďme s pomocí této knihy z vašich snů udělat realitu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak uspět (ne)jen jako náctiletý - Kristýna Volfová - e-kniha , Radost z boha: příručka pro biřmovance jak přežít v drsném světě (978-80-7295-298-4)

Jak uspět při obchodním telefonování (978-80-247-5043-9)

Jak uspět při obchodním telefonování (978-80-247-5043-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslav Princ, 176 stran Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo váneziskovém sektoru — pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, vátéto knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, sájejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt sánovými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání. Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete kátomu, abyste zvýšili své výsledky zátelefonování o desítky i stovky procent. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak uspět při obchodním telefonování (978-80-247-5043-9) , Kuchařka pro dceru: 155 vyzkoušených receptů, jak uspět hned napoprvé (978-80-905806-1-9)

Síla introvertů - Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům - Sylvia Löhken

Síla introvertů - Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům - Sylvia Löhken
Detail

Konečně kniha, která se zabývá vnímavou polovinou lidí – introverty, se všemi jejich silnými stránkami a bariérami v komunikaci s druhými i sebou samými. Tato jedinečná publikace je vhodná pro všechny introvertní osobnosti, které díky ní pochopí sami sebe. Dozví se, jak skvělé jsou jejich silné stránky a přednosti, jako například vytrvalost, schopnost naslouchat nebo analytické myšlení – dovednosti, které jsou dnes potřeba více než kdy jindy. Introverti získají prověřené strategie a praktické tipy, jak řešit překážky vyplývající z jejich introvertní povahy, jak navazovat kontakty, jak jednat a vystupovat na veřejnosti. Pro extroverty kniha nabízí cenné informace pro pochopení introvertů a ukazuje, co se od nich mohou naučit – jak v soukromém, tak profesním životě. Velmi čtivá, zajímavá a dobře strukturovaná knížka obsahuje také mnoho testů, příběhů introvertních lidí či otázek a odpovědí, které vám pomohou na cestě vpřed. Využijte tuto příležitost a naučte se znát dobře sami sebe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Síla introvertů - Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům - Sylvia Löhken , Psychologie sebeobrany: jak rozvíjet způsob myšlení nutný pro přežití v dnešním světě (978-80-206-1750-7)

Partnerství: Jak uspět ve velkém dobrodružství (978-80-262-0484-8)

Partnerství: Jak uspět ve velkém dobrodružství (978-80-262-0484-8)
Detail

Kniha - autor Guy Gilbert, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autor odpovídá na otázky související s partnerským životem se svým osvědčeným pedagogickým a vypravěčským talentem. Za svého více než padesátiletého kněžského i výchovného působení už viděl množství neúspěchů, ale i úspěchů v partnerské lásce. Nabízí své názory, reflexe, rady, protkané krátkými příběhy ze života, jak je jeho zvykem, poskytuje opěrné body pro rozhodnutí v různých životních situacích. Věnuje se mladým lidem, střední generaci i seniorům. Zdůrazňuje velkou důležitost dobré vzájemné znalosti dvojice, nutnost uvědomovat si rozdíl mezi láskou a vášní, přikládat velkou váhu vzájemnému dialogu, potřebu ochraňovat intimitu navzdory tendencím současného života. Knihu ocení čtenáři se zájmem o myšlenky a činnost známého kněze a vychovatele delikventní mládeže, o jeho pohled na otázky partnerství a manželství. Guy Gilbert, známý francouzský vychovatel delikventní mládeže, kněz,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Partnerství: Jak uspět ve velkém dobrodružství (978-80-262-0484-8) , Jak jsem se měl na světě (978-80-862-1280-7)

(Ne)gramotný rodič: Jak uspět jako rodič (978-80-270-6332-1)

(Ne)gramotný rodič: Jak uspět jako rodič (978-80-270-6332-1)
Detail

Kniha - 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Děti jen zrcadlí své rodiče. Začít je potřeba u sebe.Knížka je pro všechny budoucí i stávající rodiče i další dospělé, protože jsme všichni i děti svých rodičů. Často ani nechápeme, co a proč se nám v životě děje. Tudíž pochopením souvislostí s mým dětstvím a stávajícím životem dokážeme také nejlépe napravit výchovné omyly a převzaté vzorce chování od svých rodičů a vytvořit tak svým dětem to nejlepší zázemí pro jejich zdravý růst.Obsahuje 10 hlavních rodičovských omylů, 10 principů úspěšného rodiče a 13 praktických nástrojů, metod a technik, jak vytvořit doma pohodu a harmonii. Obsahuje 11 příběhů z koučinkového křesla. Je plná i konkrétních praktických příkladů a pomůcek k zapracování ve své rodině. Je to tudíž i praktický nástroj pro život.Motivuje dospělé a vede je začít pracovat nejdřív na sobě a svém partnerském vztahu a budování rodinného hnízda, protože to vše zásadně ovlivňuje a nastavuje děti pro... (alza.cz)

Podobné produkty ako (Ne)gramotný rodič: Jak uspět jako rodič (978-80-270-6332-1) , Vodováha s digitálním úhloměrem, festa (126216)

Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Data a soukromí v digitálním světě. Komentář . Obsahuje aktuální znění GDPR po úpravách ze 4. května

Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Data a soukromí v digitálním světě. Komentář . Obsahuje aktuální znění GDPR po úpravách ze 4. května
Detail

Obecné nařízení o ochraně osobních údajů, GDPR, je jedním z nejvýznamnějších legislativních počinů posledních let. Stalo se globálním standardem pro ochranu dat, jehož vliv na digitální ekonomiku na celém světě je patrný již nyní. GDPR představuje také první komplexnější regulaci umělé inteligence a lze očekávat, že v budoucnu bude pohledem digitální ekonomiky vnímáno podobně jako římské právo pro ekonomiku předdigitální.V řadě oblastí GDPR navazuje na dosavadní pravidla a mechanismy ochrany osobních údajů, posiluje některé aspekty ochrany soukromí a výslovně zakotvuje pravidla dovozovaná aplikační praxí.Text nařízení je ve znění úprav ze 4. května 2018. Komentář sestavil autorský kolektiv vedený zkušenými právníky s dlouholetou praxí v oblasti ochrany osobních údajů a práva informačních technologií. Jeho cílem je představit problematiku ochrany osobních údajů nejen v rovině teoretické, ale zejména praktické. Komentář je tak na vhodných místech doplněn i konkrétními příklady.Komentář pomůže čtenářům zorientovat se v problematice ochrany osobních údajů a zvolit nejvhodnější řešení pro zajištění souladu s GDPR. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Data a soukromí v digitálním světě. Komentář . Obsahuje aktuální znění GDPR po úpravách ze 4. května , Od myšlenky k reálným obchodům: praxe finančníka: jak uspět na burze (978-80-903874-8-5)

Síla introvertů: Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům (978-80-247-4735-4)

Síla introvertů: Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům (978-80-247-4735-4)
Detail

Kniha - autor Sylvia Löhken, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Konečně kniha, která se zabývá vnímavou polovinou lidí – introverty - se všemi jejich silnými stránkami a bariérami v komunikaci s druhými i sebou samými. Tato jedinečná publikace je vhodná pro všechny introvertní osobnosti, které díky ní pochopí sami sebe. Dozví se, jak skvělé jsou jejich silné stránky a přednosti, jako například vytrvalost, schopnost naslouchat nebo analytické myšlení – dovednosti, které jsou dnes potřeba více než kdy jindy. Introverti získají prověřené strategie a praktické tipy, jak řešit překážky vyplývající z jejich introvertní povahy, jak navazovat kontakty, jak jednat a vystupovat na veřejnosti. Pro extroverty kniha nabízí cenné informace pro pochopení introvertů a ukazuje, co se od nich mohou naučit – jak v soukromém, tak profesním životě. Velmi čtivá, zajímavá a dobře strukturovaná knížka obsahuje také mnoho testů, příběhů introvertních lidí či otázek a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Síla introvertů: Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům (978-80-247-4735-4) , Kráska a zvíře: kráska v kouzelném světě - dvd (d00250)

Kuchařka pro dceru: 155 vyzkoušených receptů, jak uspět hned napoprvé (978-80-905806-1-9)

Kuchařka pro dceru: 155 vyzkoušených receptů, jak uspět hned napoprvé (978-80-905806-1-9)
Detail

Kniha – Kuchařka pro dceru naučí všechna důležitá jídla tak, jak by vás to naučila matka, kdyby na to měla čas – autor Jana Florentýna Zatloukalová, 408 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kuchařka pro dceru naučí všechna důležitá jídla tak, jak by vás to naučila matka, kdyby na to měla časKuchařka pro všechny, kdo zatím v kuchyni tápou a hledají sebevědomí, povzbuzení a vysvětlení. Obsahuje všechny důležité recepty do začátku domácí kuchařské kariéry.Tahle knížka je jiná než ostatní kuchařky pro začátečníky, je psaná vtipně a s láskou. Nepřikazuje, nehemží se nejasnými pojmy, nezdráhá se přesně vysvětlovat, co se děje v hrnci, a ochotně upozorní na časté chyby. Naučí vás o vaření přemýšlet, vezme vás kamarádsky za ruku a pomůže odhalit kuchařská tajemství. Díky ní uvaříte dokonalé jídlo hned napoprvé. Zvládnete s ní vše, co budete potřebovat – od špaget po svíčkovou. Je to jediná kuchařka na trhu, kterou se můžete provařit od začátku až do konce, jeden... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kuchařka pro dceru: 155 vyzkoušených receptů, jak uspět hned napoprvé (978-80-905806-1-9) , Introvertka v hlučném světě (978-80-262-1545-5)

Jak uspět při výběrovém řízení podle nového zákona o zadávání veřejných zakázek - Robert Krč, Petr Dovolil

Jak uspět při výběrovém řízení podle nového zákona o zadávání veřejných zakázek - Robert Krč, Petr Dovolil
Detail

Praktická příručka je přehledným průvodcem po nejdůležitějších změnách, které přinesl nový zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Je napsána z pohledu dodavatelů, kterým má pomoci správně sestavit nabídky, aby nemohly být z formálních důvodů vyřazeny ze soutěže. Přináší však také mnoho užitečných informací pro zadavatele, jakož i jiné zainteresované osoby v oblasti veřejných zakázek. Hlavní změny přinášené novým zákonem o zadávání veřejných zakázek jsou rozděleny do těchto tématických okruhů: 1. Rozvoj obchodu (nová zadávací řízení a instituty). 2. Kvalifikace. 3. Hodnocení. 4. Komunikace a uveřejňování. 5. Požadavky na dodavatele do podání nabídek. 6. Požadavky na dodavatele po podání nabídek. 7. Změny smluv. 8. Přezkum veřejných zakázek. V rámci těchto okruhů je popsáno 136 změn v jednotné popisné struktuře: – zákonný odkaz a vybraný relevantní text – oblast použití – popis změny. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak uspět při výběrovém řízení podle nového zákona o zadávání veřejných zakázek - Robert Krč, Petr Dovolil , Jak to bylo ve světě: nové filmové povídky (978-80-88422-15-0)

Od myšlenky k reálným obchodům: Praxe finančníka: jak uspět na burze (978-80-903874-8-5)

Od myšlenky k reálným obchodům: Praxe finančníka: jak uspět na burze (978-80-903874-8-5)
Detail

Kniha - autor Petr Podhajský, 208 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Cílem této knihy je seznámit vás s burzovním obchodováním (tradingem) a ukázat cestu, jak konkrétně lze v tomto prostředí zvítězit. Cestu od nezbytné teorie až po první konkrétní obchodní přístupy, se kterými můžete začít. Autor knihy má za sebou dvacetiletou osobní kariéru tradera, zkušenosti s mentorováním tisíců obchodníků, je autorem serveru Finančník.cz a několika velice úspěšných knih o tradingu. Ve své nové knize plné poznatků z profesionální autorovy praxe s trhy vám ukáže ty nejdůležitější principy, které dnes vnímá jako absolutně nezbytné pro úspěch v trzích. Principy, jejichž opomenutí vede vesměs ke ztrátám času, financí a iluzí. Úspěšné obchodování v sobě kombinuje mnoho aspektů. Nejpodstatnější je ale především porozumět kontrole podstupovaného rizika a dlouhodobě systematicky přeměňovat příležitosti na reálné obchody. Nezáleží na tom, kolik toho umíte nyní a kolik máte... (alza.cz)

Podobné produkty ako Od myšlenky k reálným obchodům: Praxe finančníka: jak uspět na burze (978-80-903874-8-5) , Hello world: jak zůstat člověkem ve světě algoritmů (978-80-7601-246-2)

Jak uspět při obchodním telefonování - Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů - Miroslav Princ

Jak uspět při obchodním telefonování - Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů - Miroslav Princ
Detail

Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.* Získáte 91 konkrétních návodů a příkladů telefonátů.* Naleznete inspiraci k novým způsobům oslovení nových klientů.* Zbavíte se stresu z telefonování a uvolníte se.* Znovuobjevíte motivaci k telefonování.* Začnete rozvíjet konverzaci tam, kde ji dnes námitky ukončují.Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete k tomu, abyste zvýšili své výsledky z telefonování o desítky i stovky procent. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak uspět při obchodním telefonování - Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů - Miroslav Princ , Vědomý lídr: jak být v dnešním světě vůdčí osobností, která přispívá k obnově zdravého rozumu (978-80-7500-492-5)

Jak uspět při obchodním telefonování: Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obc (978-80-247-5043-9)

Jak uspět při obchodním telefonování: Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obc (978-80-247-5043-9)
Detail

Kniha - autor Miroslav Princ, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání. Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete k tomu, abyste zvýšili své výsledky z telefonování o desítky i stovky procent. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak uspět při obchodním telefonování: Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obc (978-80-247-5043-9) , Jak vydělávat v době recese

Budoucnost NEpráce - Filip Dřímalka - e-kniha

Detail

eBook: Umělá inteligence (z)mění i vaši práci k nepoznání. Jste připraveni? Věřili jsme, že umělá inteligence nahradí pouze rutinní práci. Omyl. Nové generace AI toho umějí daleko víc. Psát, programovat, radit nebo malovat k nerozeznání od lidí. Nemusíte se však obávat o svoji budoucnost – naopak to můžete využít ve svůj prospěch. Nové inteligentní nástroje nám umožňují nadesignovat si život podle svého, a to i bez hromady peněz nebo pokročilých IT schopností. Stačí špetka odvahy a představivosti, jak je využít ke správným věcem. Třeba k tomu, abyste změnili svoji práci na nepráci. Tedy abyste dělali hlavně to, co vás baví a ani vám to nepřipadá jako práce. A zbytek nechali na chytrých technologiích. Přesně o tom je tato kniha. Uvnitř najdete stovky praktických příkladů, rad a tipů:• Jak se naučit včas rozeznávat a využít nové příležitosti.• Jak toho s pomocí umělé inteligence udělat víc a přitom za kratší dobu. • Jak se probrat mořem nových aplikací a nasadit je ve své práci – a to, i když okolí nechce o změnách ani slyšet.• Jak si nastavit práci a život podle vlastních pravidel – ať už podnikáte, nebo jste zaměstnaní.• Jak překonat ostych za to, že jste se rozhodli dělat věci po svém. FILIP DŘÍMALKA je odborníkem na digitální inovace a jejich zavádění do firem. Založil projekty Digiskills, Digitask a Digi Challenge, které rozvíjejí nové dovednosti u stovek firem a desítek tisíc lidí v Česku i v zahraničí. S manželkou a dvěma dětmi žije v Brně. Rád spojuje práci a cestování, a tráví tak hodně času na lyžích, na vlnách a na horském kole. V roce 2020 vydal knihu HOT: Jak uspět v digitálním světě. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Budoucnost NEpráce - Filip Dřímalka - e-kniha , Jak se vraždí v čechách

Chci uspět v IT - Martin Knotek - e-kniha

Chci uspět v IT - Martin Knotek - e-kniha
Detail

eBook:,Rádi byste si vybudovali úspěšnou kariéru v oblasti IT, ale nevíte, jak začít? Chcete vědět, jak vypadá typické prostředí IT, s čím se setkáte a co budete potřebovat za znalosti? Autor vám v této publikaci nastíní, jak to v IT světě chodí, a poskytne doporučení pro výběr studia a podklady pro výběr směru, kterým se ve své kariéře můžete vydat. Celá publikace je navíc psána velmi stručným, srozumitelným jazykem. Ihned na začátku knihy najdete to nejdůležitější: devět kroků vedoucí k úspěšné IT kariéře. Kniha se mimo jiné věnuje těmto tématům: * Různé druhy IT společností * Jak se připravit na IT obor na všech stupních škol * Základy informačních technologií * Dostupné pracovní pozice * Projektové řízení a testování * Výklad důležitých pojmů O autorovi: Martin Knotek působí v oblasti informačních technologií již přes deset let, z toho metodikami projektového řízení a zvyšování kvality IT procesů se zabývá od roku 2005. V současné době se věnuje převážně optimalizací IT projektů u korporátního segmentu. Optimalizací vycházející z využití toho nejlepšího z ITIL, Prince2, COBIT, CMMI, PMI a Six Sigma. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Chci uspět v IT - Martin Knotek - e-kniha

Chci uspět v IT (978-80-251-4162-5)

Chci uspět v IT (978-80-251-4162-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Martin Knotek, 96 stran Rádi byste si vybudovali úspěšnou kariéru v oblasti IT, ale nevíte, jak začít? Chcete vědět, jak vypadá typické prostředí IT, s čím se setkáte a co budete potřebovat za znalosti? Autor vám v této publikaci nastíní, jak to v IT světě chodí, a poskytne doporučení pro výběr studia a podklady pro výběr směru, kterým se ve své kariéře můžete vydat. Celá publikace je navíc psána velmi stručným, srozumitelným jazykem. Ihned na začátku knihy najdete to nejdůležitější: devět kroků vedoucí k úspěšné IT kariéře.Kniha se mimo jiné věnuje těmto tématům: * Různé druhy IT společností * Jak se připravit na IT obor na všech stupních škol* Základy informačních technologií * Dostupné pracovní pozice * Projektové řízení a testování * Výklad důležitých pojmů***O autorovi: Martin Knotek působí v oblasti informačních technologií již přes deset let, z toho metodikami projektového řízení a zvyšování kvality IT... (alza.cz)

Podobné produkty ako Chci uspět v IT (978-80-251-4162-5)

Loutka v digitálním světle - Michaela Bartoňová

Detail

Michaela Bartoňová patří k nejprogresivnějším umělcům loutkového divadla. Neustále překvapuje svou kreativitou i experimenty, v posledních letech zejména na poli digitálního loutkového divadla. Hledá nové možnosti vyjádření, využívá širokou škálu moderních technologií a propojuje je s živou kresbou. Její inovativní tvorba plná barev a neotřelých příběhů dokáže fascinovat diváky všech generací. Ve své knize se Bartoňová ohlíží za svým bohatým dílem, včetně inspirativních příkladů z praxe příprav a realizace inscenací. Spolu s ní se můžete vydat na výpravu do fantastických světů, v nichž její nespoutaná imaginace citlivě a přitom s jasným poselstvím zpracovává i naléhavé výzvy současnosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Loutka v digitálním světle - Michaela Bartoňová

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Detail

Audiokniha MP3 - Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnost - autor Miles Young, čte Michal Jagelka a Klára Sochorová Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnostBestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil.Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.Miles YoungMiles Young je bývalý britský podnikatel a držitel Warden of New College v Oxfordu . Do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Proč jen 5 % lidí uspěje

Proč jen 5 % lidí uspěje
Detail

Audiokniha na CD - autor Ivo Toman Jde o první hodinu školení: Osobní rozvoj. Jaké je tajemství úspěchu? Jak zvýšíte své schopnosti o stovky procent? Jak se vždy správně rozhodnout a žít bez dilemat? Jak najít to, čemu se vyhnout? A naopak, čím se opravdu zabývat? Co rozhoduje o postupu v karieře? Jak získáte kontrolu nad svým životem? Bohužel, většina lidí žije jakoby podle špatné mapy. Jak majít "správnou mapu"? Proč naprostá většina lidí neumí řídit svůj vlastní život, i když řídí auta či firmy? Máte nějaká dilemata? Nemůžete se rozhodnout? Jak vyřešíte dilema? Jak žít bez dilemat? Jednoduchý návod, jak je vyřešíte všechna dilemata a konkrétní příklady. Jak ovlivníte různé situace? Co ovlivníte a co ne? A co máte řešit a co neřešit? Kde přesně je rozdíl mezi úspěšnými a neúspěšnými lidmi? Kde je největší problém v mezilidských vztazích? Jak máte pod kontrolou, co o vás říkají jiní... (alza.cz)

Podobné produkty ako Proč jen 5 % lidí uspěje

Proč jen 5% lidí uspěje

Proč jen 5% lidí uspěje
Detail

Audiokniha MP3 Ivo Toman, čte Ivo Toman V audio nahrávce Proč jen 5 % lidí uspěje se dozvíte: Jaké je tajemství úspěchu? Jak zvýšíte své schopnosti o stovky procent? Jak se vždy správně rozhodnout a žít bez dilemat? Jak najít to, čemu se vyhnout? A naopak, čím se opravdu zabývat? Co rozhoduje o postupu v karieře? Jak získáte kontrolu nad svým životem? Bohužel, většina lidí žije jakoby podle špatné mapy. Jak majít "správnou mapu"? Proč naprostá většina lidí neumí řídit svůj vlastní život, i když řídí auta či firmy? Máte nějaká dilemata? Nemůžete se rozhodnout? Jak vyřešíte dilema? Jak žít bez dilemat? Jednoduchý návod, jak je vyřešíte všechna dilemata a konkrétní příklady. Jak ovlivníte různé situace? Co ovlivníte a co ne? A co máte řešit a co neřešit? Kde přesně je rozdíl mezi úspěšnými a neúspěšnými lidmi? Kde je největší problém v mezilidských vztazích? Jak máte pod kontrolou, co o vás říkají jiní lidé? Jaká relativně velmi malá změna... (alza.cz)

Podobné produkty ako Proč jen 5% lidí uspěje

Baseus Elf Powerbanka s digitalním displejem 20000mAh 65W černá

Detail

Baseus Elf Powerbanka s digitalním displejem EAN: 6953156209022 Praktická a výkonná Baseus Elf je powerbanka pro cestování. S kapacitou 20000mAh můžete dobíjet smartphone kdekoli. Displej a rychlonabíjení Displej ukazuje procentuální stav baterie. Podporuje rychlonabíjecí protokoly PD3.0, QC3.0 a další. USB-C vstup i výstup USB-C vstup a výstup umožňuje rychlé a efektivní dobíjení zařízení. Technické specifikace Barva: černá Kapacita: 20000 mAh Type-C vstup: 5V/3A Type-C výstup: 5V/3A Součástí je odolný oboustranný USB-C TPE kabel. (tonerpartner.cz)

Podobné produkty ako Baseus Elf Powerbanka s digitalním displejem 20000mAh 65W černá

Proč jen 5 procent lidí uspěje

Proč jen 5 procent lidí uspěje
Detail

Audiokniha MP3 Ivo Toman, čte Ivo Toman V audio nahrávce Proč jen 5 % lidí uspěje se dozvíte:Jaké je tajemství úspěchu?Jak zvýšíte své schopnosti o stovky procent?Jak se vždy správně rozhodnout a žít bez dilemat?Jak najít to, čemu se vyhnout? A naopak, čím se opravdu zabývat?Co rozhoduje o postupu v karieře?Jak získáte kontrolu nad svým životem?Bohužel, většina lidí žije jakoby podle špatné mapy. Jak majít "správnou mapu"?Proč naprostá většina lidí neumí řídit svůj vlastní život, i když řídí auta či firmy?Máte nějaká dilemata? Nemůžete se rozhodnout?Jak vyřešíte dilema? Jak žít bez dilemat?Jednoduchý návod, jak je vyřešíte všechna dilemata a konkrétní příklady.Jak ovlivníte různé situace? Co ovlivníte a co ne? A co máte řešit a co neřešit?Kde přesně je rozdíl mezi úspěšnými a neúspěšnými lidmi?Kde je největší problém v mezilidských vztazích?Jak máte pod kontrolou, co o vás říkají jiní lidé?Jaká relativně velmi malá změna ve vašich činnostech má skokový důsledek... (alza.cz)

Podobné produkty ako Proč jen 5 procent lidí uspěje

Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Ogilvy David

Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Ogilvy David
Detail

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století. (patro.cz)

Podobné produkty ako Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Ogilvy David

Ogilvy o reklamě v digitálním věku - David Ogilvy

Ogilvy o reklamě v digitálním věku - David Ogilvy
Detail

Odhalte tajemství úspěšné reklamy 21. století. Kniha zakládá na principech \"otce reklamy\" Davida Ogilvyho a přizpůsobuje je digitální současnosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Ogilvy o reklamě v digitálním věku - David Ogilvy

V postmodernom svete - Čorná Tina

V postmodernom svete - Čorná Tina
Detail

Rozhovory s pozoruhodnými umelcami, historikmi, vedcami a intelektuálmi vznikali v období rokov 2006 až 2015. Ich spoločným znakom je snaha pomenovať čo najpresnejšie stav našej spoločnosti. (patro.cz)

Podobné produkty ako V postmodernom svete - Čorná Tina

V postmodernom svete - Tina Čorná

V postmodernom svete - Tina Čorná
Detail

Rozhovory s pozoruhodnými umelcami, historikmi, vedcami a intelektuálmi vznikali v období rokov 2006 až 2015. Ich spoločným znakom je snaha pomenovať čo najpresnejšie stav našej spoločnosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako V postmodernom svete - Tina Čorná

V hluchom svete - Miroslav Búran

Detail

Miroslav Búran (1978) vydal básnické zbierky: Podoby (2010), Štyri ruky života (2010), Sólo pre 9 hlasov (9 autorov, 2011), Potreba milovať (2014) novely: Návrat do prítomnosti (2015), Poblúdenie (2016) (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako V hluchom svete - Miroslav Búran

Vitaj na svete! - Mary Cartwright

Detail

Pozdravte a zoznámte sa s novými kamarátmi v tejto úžasnej knihe s vysoko kontrastnými čiernobielymi obrázkami, ktoré stimulujú a fascinujú malé deti. Čiernobiele vysoko kontrastné leporelo je ideálnou prvou knižkou pre vaše bábätko. Jednoduché, ale výrazné obrázky stimulujú citlivý rozvíjajúci sa zrak detí a upútajú ich pozornosť. Malý formát a pevné stránky tiež napomáhajú s vývojom motoriky a koordináciou prstíkov. Prezerajte si s vaším dieťatkom toto roztomilo ilustrované leporelo, zoznámte sa s novými kamarátmi a prežite s nimi prený deň! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vitaj na svete! - Mary Cartwright

Najlepšie jedlá na svete - Michal Grondžák

Najlepšie jedlá na svete - Michal Grondžák
Detail

Kniha Najlepšie jedlá na svete alebo Kuchárska kniha aj pre tých, čo vôbec nevedia variť je bohatá na kvalitné domáce recepty, ktoré nesmú chýbať v žiadnej dobrej kuchyni. Je v nej množstvo vynikajúcich autorových receptov, zozbieraných rodinných receptov, ale i od kamarátov a z internetu. Ponúka široký repertoár polievok, jedál z hydiny, bravčového i hoväzieho mäsa, ale aj bezmäsité a zeleninové jedlá. Tak sa dozviete ako si pripraviť skvelý paprikáš, sviečkovicu na smotane, živánsku, baklažánové prekvapenie či tradične dobré bravčové rezne. Úžasnému rebarborovému koláču starej mamy, slivkovému koláču či pijanskej štrúdli určite neodoláte. Kniha navyše obsahuje skvelé tipy a odporúčania aj pre tých, ktorí iba začínajú s kuchárskym umením. Táto kuchárska kniha nenechá nikoho (c)hladným. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Najlepšie jedlá na svete - Michal Grondžák

Najkrajší dar na svete - Fleming Lucy

Najkrajší dar na svete - Fleming Lucy
Detail

Nádherná vianočná rozprávka o sile a čare skutočného priateľstva. Ráno po Štedrom dni leží pod stromčekom nádherne zabalený darček. Nepatrí však Eme ani Mackovi. A tak sa spolu vyberú hľadať majiteľa záhadného balíčka. Na začiatku cesty vôbec netušia, že je to ten najkrajší dar na svete. Pre deti od 3 rokov. (patro.cz)

Podobné produkty ako Najkrajší dar na svete - Fleming Lucy

Najlepšie jedlá na svete - Grondžák Michal

Najlepšie jedlá na svete - Grondžák Michal
Detail

Kniha Najlepšie jedlá na svete alebo Kuchárska kniha aj pre tých, čo vôbec nevedia variť je bohatá na kvalitné domáce recepty, ktoré nesmú chýbať v žiadnej dobrej kuchyni. Je v nej množstvo vynikajúcich autorových receptov, zozbieraných rodinných receptov, ale i od kamarátov a z internetu. Ponúka široký repertoár polievok, jedál z hydiny, bravčového i hoväzieho mäsa, ale aj bezmäsité a zeleninové jedlá. Tak sa dozviete ako si pripraviť skvelý paprikáš, sviečkovicu na smotane, živánsku, baklažánové prekvapenie či tradične dobré bravčové rezne. Úžasnému rebarborovému koláču starej mamy, slivkovému koláču či pijanskej štrúdli určite neodoláte. Kniha navyše obsahuje skvelé tipy a odporúčania aj pre tých, ktorí iba začínajú s kuchárskym umením. Táto kuchárska kniha nenechá nikoho (c)hladným. (patro.cz)

Podobné produkty ako Najlepšie jedlá na svete - Grondžák Michal

Chuť moci vo svete - Tóth Ladislav

Chuť moci vo svete - Tóth Ladislav
Detail

Okrem iného sa v nej dozviete:prečo Angličania doteraz nepotrebovali dramatické revolúcie, kým francúzske dejiny sú ich plnéako nemeckí tvorcovia z ničoho vytvorili jeden z najstabilnejších politických systémovčo je to japonský zázrak v politikeaká je sila velkých osobností v politike a čo v tom robia médiá V knihe nájdete aj úplný prehľad o politických predstaviteľoch piatich dôležitých štátov sveta. (patro.cz)

Podobné produkty ako Chuť moci vo svete - Tóth Ladislav

Sami na tomto svete - Ľuboš Jurík

Sami na tomto svete - Ľuboš Jurík
Detail

Nový román známeho a renomovaného spisovateľa Ľuboša Juríka s názvom SAMI NA TOMTO SVETE je svojráznou psychologickou sondou do myslenia a konania ľudí v krízových, až hraničných situáciách. Skupina desiatich ľudí sa zhodou okolností ocitne na vysokohorskej chate v úplnej izolácii, zasypaná hrubou vrstvou snehu, bez akéhokoľvek vonkajšieho kontaktu – bez elektriny, signálu, spojenia, aspoň však s dostatočnou zásobou potravín a paliva na kúrenie.Na tomto pôdoryse sa začínajú odvíjať príbehy ľudí, ktorí sa stretli po prvý raz a sú vystavení celkom novým podmienkam. Zápletky a medziľudské vzťahy gradujú, napätie a nevraživosť sa striedajú s veľkou mierou súdržnosti a spolupatričnosti, keďže ľudia sú odkázaní jeden na druhého. Príbeh nechtiac pripomína obecný stav ohrozenia spoločnosti počas pandémie, keďže aj zaviata chata pripomína karanténu, kde ľudia musia odolávať nielen odlúčenosti, ale aj chorobám, ktoré sa niektorým z nich nevyhýbajú.Sociologická vzorka uzavretej spoločnosti je natoľko pestrá, aby umožnila autorovi stvárniť svojrázne charaktery a príbehy svojich protagonistov vskutku originálnym literárnym spôsobom. Súčasťou literárneho pôdorysu románu sú svojské príbehy každého z hostí chaty, ktorí sa dohodnú, že si budú rozprávať príbehy zo svojho dôverného života na spôsob Boccaciovho Dekameronu.Zaiste aj preto dal autor svojmu románu podtitul SLOVENSKÝ EROTIKON. Takéto vrstvenie odhaľuje nové dimenzie románu. Príbeh drží čitateľa v napätí až do posledných riadkov. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sami na tomto svete - Ľuboš Jurík

Glória vo veľkom svete - Martina Juhász

Detail

Glória je zvedavé dievčatko, ktoré zisťuje, akú pohromu vie narobiť lízanka, čo všetko potrebuje domáce zvieratko, že aj príbor vie hovoriť, alebo čo si netreba brať na letisko. Niekedy sa bojí, spraví chybu alebo sa dostane do nepríjemnej situácie. Lebo nevie, ako sa v nej správať. Inokedy je zas pre ňu novinka, čo dospelí považujú za samozrejmosť. Mama s ockom jej ukážu, ako to vo svete funguje, čo sa patrí a čo nie. Aby sa nemusela hanbiť, keď sa ocitne sama v novom prostredí, vyhla sa šlamastikám a zožala pochvalu. A s ňou aj všetky deti, ktoré podobné veci určite zažijú aj na vlastnej koži. Príbehy malej Glórie ilustrovala Katarína Ilkovičová. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Glória vo veľkom svete - Martina Juhász
HOT - Jak uspět v digitálním světě, HOT - Jak uspět v digitálním světě (9788075551016), HOT - Jak uspět v digitálním světě (978-80-755-5101-6), Média a politika v digitálním světě (978-80-87431-47-4), Síla introvertů: Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům (978-80-247-4735-4), Čtenáři, vrať se: Mozek a čtení v digitálním světě (978-80-275-0011-6), Ogilvy o reklamě v digitálním věku, Jak uspět na internetu (978-80-876-7255-6), Safe: Jak zůstat v bezpečí v nebezpečném světě (978-80-206-1757-6), Jak uspět při obchodním telefonování (978-80-247-5043-9), Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR): Data a soukromí v digitálním světě. Komentář (978-80-7502-288-2), Partnerství: Jak uspět ve velkém dobrodružství (978-80-262-0484-8), (Ne)gramotný rodič: Jak uspět jako rodič (978-80-270-6332-1), Chci uspět v IT (978-80-251-4162-5), Kniha radosti: Jak být trvale šťastný v dnešním proměnlivém světě (978-80-7565-101-3), Nové dětství: Jak vychovávat děti, aby prospívaly v digitalizovaném světě (978-80-8111-556-1), Lesní terapie ve městě: Jak využít efektu biofilie v urbanizovaném světě? (978-80-7336-994-1), Radost z Boha: Příručka pro biřmovance jak přežít v drsném světě (978-80-7295-298-4), Kuchařka pro dceru: 155 vyzkoušených receptů, jak uspět hned napoprvé (978-80-905806-1-9), Psychologie sebeobrany: Jak rozvíjet způsob myšlení nutný pro přežití v dnešním světě (978-80-206-1750-7), Jak jsem se měl na světě (978-80-862-1280-7), Vodováha s digitálním úhloměrem, FESTA (126216), Od myšlenky k reálným obchodům: Praxe finančníka: jak uspět na burze (978-80-903874-8-5), Kráska a zvíře: Kráska v kouzelném světě - DVD (D00250), Introvertka v hlučném světě (978-80-262-1545-5), Jak to bylo ve světě: nové filmové povídky (978-80-88422-15-0), Hello World: Jak zůstat člověkem ve světě algoritmů (978-80-7601-246-2), Vědomý lídr: Jak být v dnešním světě vůdčí osobností, která přispívá k obnově zdravého rozumu (978-80-7500-492-5), Jak vydělávat v době recese, Jak se vraždí v Čechách