Hot - jak uspět v digitálním světě

Produkt Hot - jak uspět v digitálním světě sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Hot - jak uspět v digitálním světě upraviť a produkt hľadať znova.

HOT - Jak uspět v digitálním světě

HOT - Jak uspět v digitálním světě
Detail

Audiokniha MP3 - Ať už se zabýváte čímkoliv, pravděpodobně existují technologie a nástroje, které to zvládnou za vás. - autor Filip Dřímalka, čte Jakub Hejdánek Audiokniha Filipa Dřímalka vám pomůže, jak uspět v digitálním světěAť už se zabýváte čímkoliv, pravděpodobně existují technologie a nástroje, které to zvládnou za vás. Nebo aspoň část práce. Rychleji, snadněji, levněji. A jejich zavedení do firemní komunikace, procesů, zpracování dat či inovací produktů je právě tím milníkem, který odděluje úspěšné firmy budoucnosti od těch, které zaniknou.Digitální transformace je jako hra, kterou musíte hrát. Dobrá zpráva ale je, že se správnými trumfy v rukou ji nelze prohrát.Málokde je však trefnější příměr 'snadno se řekne, těžko udělá’, než v případě transformace firmy. Obzvlášť když nevíte, kde a jak začít. Nebo s kým. Kniha HOT vám však odpoví na otázky, ukáže směr a popíše příklady z praxe mnoha českých firem. Pochopíte, že nejdůležitější částí procesu jsou... (alza.cz)

Podobné produkty ako HOT - Jak uspět v digitálním světě , Hot - jak uspět v digitálním světě

HOT - Jak uspět v digitálním světě (9788075551016)

HOT - Jak uspět v digitálním světě (9788075551016)
Detail

Kniha - autor Filip Dřímalka, 384 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá JAK USPĚT V DIGITÁLNÍM SVĚTĚAť už se zabýváte čímkoliv, pravděpodobně existují technologie a nástroje, které to zvládnou za vás. Nebo aspoň část práce. Rychleji, snadněji, levněji. A jejich zavedení do firemní komunikace, procesů, zpracování dat či inovací produktů je právě tím milníkem, který odděluje úspěšné firmy budoucnosti od těch, které zaniknou. Digitální transformace je jako hra, kterou musíte hrát. Dobrá zpráva ale je, že se správnými trumfy v rukou ji nelze prohrát.Málokde je však trefnější příměr 'snadno se řekne, těžko udělá’, než v případě transformace firmy. Obzvlášť když nevíte, kde a jak začít. Nebo s kým. Kniha HOT vám však odpoví na otázky, ukáže směr a popíše příklady z praxe mnoha českých firem. Pochopíte, že nejdůležitější částí procesu jsou lidé – Humans, nastolená inovační atmosféra Organizace, konkrétní Technologie i to, jak je vyhledávat. Naučíte se experimentovat,... (alza.cz)

Podobné produkty ako HOT - Jak uspět v digitálním světě (9788075551016) , Hot - jak uspět v digitálním světě (9788075551016)

HOT - Jak uspět v digitálním světě - Filip Dřímalka - e-kniha

HOT - Jak uspět v digitálním světě - Filip Dřímalka - e-kniha
Detail

eBook:,„Vynikající čtení a návod, jak na digitální kulturu.“ – Rudolf Urbánek, CEO Microsoft CZ & SK „Chcete-li recept na lepší život, potřebujete tuto knihu. Mně a innogy už Filip to tajemství prozradil. Od té doby máme všichni více času na podstatné věci. A o zbytek se stará digitalizace.“– Erika Vorlová, Chief Services Officer společnosti GasNet Digitální transformace je jako hra, kterou musíte hrát. Dobrá zpráva zní: se správnými trumfy v rukou ji nelze prohrát.Ať už se zabýváte čímkoli, pravděpodobně existují technologie, které část práce zvládnou za vás. Rychleji, snadněji, levněji. A právě schopnost zapojit je do firemní komunikace, zpracování dat či inovace produktů rozhoduje o tom, zda vaši firmu čeká v budoucnu úspěch, nebo zánik. Filip Dřímalka vám ukáže, jak a kde začít, podpoří vás příklady z praxe mnoha českých firem, naučí experimentovat, testovat, propojovat týmy a nacházet inspiraci. Svět je plný možností, otevřený, efektivní. Využijte toho! H: HUMANSDigitální kompetence vašich lidí O: ORGANIZATIONSInovační atmosféra ve firmě T: TECHNOLOGIESSchopnost vybrat ty správné nástroje Mimo jiné se dozvíte:- Že digitálním lídrem, který nadchne ostatní, se může stát i řadový člen týmu- Jak sblížit a efektivně propojit členy IT oddělení s ostatními zaměstnanci- Kolik času vám ušetří zapojení chatbotů, hlasového ovládání a chytré automatizace- Jak posuzovat vhodnost nástrojů pomocí metody S.P.O.R.T. a kdy použít SPRINT- Jak vám agilita ve firemní kultuře zabrání upadnout do pasti „inovačního divadla“ O autoroviFilip Dřímalka se zabývá digitální transformací a využitím informačních technologií v byznysu. Je zakladatelem konzultační agentury EF1 a projektu Digiskills.cz, zaměřeného na rozvoj digitálních dovedností ve firmách. Spolupracuje například se společnostmi Škoda Auto, ČSOB, innogy, T-Mobile, Sodexo či Henkel. S manželkou a dvěma dětmi žije v Brně. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako HOT - Jak uspět v digitálním světě - Filip Dřímalka - e-kniha , Hot - jak uspět v digitálním světě (978-80-755-5101-6)

HOT - Jak uspět v digitálním světě (978-80-755-5101-6)

HOT - Jak uspět v digitálním světě (978-80-755-5101-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Filip Dřímalka, 384 stran, česky JAK USPĚT V DIGITÁLNÍM SVĚTĚAť už se zabýváte čímkoliv, pravděpodobně existují technologie a nástroje, které to zvládnou za vás. Nebo aspoň část práce. Rychleji, snadněji, levněji. A jejich zavedení do firemní komunikace, procesů, zpracování dat či inovací produktů je právě tím milníkem, který odděluje úspěšné firmy budoucnosti od těch, které zaniknou. Digitální transformace je jako hra, kterou musíte hrát. Dobrá zpráva ale je, že se správnými trumfy v rukou ji nelze prohrát.Málokde je však trefnější příměr 'snadno se řekne, těžko udělá’, než v případě transformace firmy. Obzvlášť když nevíte, kde a jak začít. Nebo s kým. Kniha HOT vám však odpoví na otázky, ukáže směr a popíše příklady z praxe mnoha českých firem. Pochopíte, že nejdůležitější částí procesu jsou lidé – Humans, nastolená inovační atmosféra Organizace, konkrétní Technologie i to, jak je vyhledávat. Naučíte se experimentovat, testovat,... (alza.cz)

Podobné produkty ako HOT - Jak uspět v digitálním světě (978-80-755-5101-6) , Média a politika v digitálním světě (978-80-87431-47-4)

Média a politika v digitálním světě - Petr Žantovský

Média a politika v digitálním světě - Petr Žantovský
Detail

Výběr publicistických i analytických materiálů pro svazek Média a politika v digitálním světě navazuje na autorovy předchozí publikace - Česká politika a média po roce 1989 (2013), Mediální manipulace a krize v České televizi (2015), Černá kniha České televize (2016) ad. Každý ze čtyř hlavních oddílů Žantovského rukopisu nabízí zaostřené pohledy na ústřední otázky současné české a slovenské mediální scény, které běžnému čtenáři snadno unikají. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Média a politika v digitálním světě - Petr Žantovský , Síla introvertů: jak uspět ve světě, který přeje extrovertům (978-80-247-4735-4)

Média a politika v digitálním světě - Žantovský Petr

Média a politika v digitálním světě - Žantovský Petr
Detail

Výběr publicistických i analytických materiálů pro svazek Média a politika v digitálním světě navazuje na autorovy předchozí publikace - Česká politika a média po roce 1989 (2013), Mediální manipulace a krize v České televizi (2015), Černá kniha České televize (2016) ad. Každý ze čtyř hlavních oddílů Žantovského rukopisu nabízí zaostřené pohledy na ústřední otázky současné české a slovenské mediální scény, které běžnému čtenáři snadno unikají. (patro.cz)

Podobné produkty ako Média a politika v digitálním světě - Žantovský Petr , Čtenáři, vrať se: mozek a čtení v digitálním světě (978-80-275-0011-6)

Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková

Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková
Detail

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková , Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Média a politika v digitálním světě (978-80-87431-47-4)

Média a politika v digitálním světě (978-80-87431-47-4)
Detail

Kniha - autor Petr Žantovský, 320 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Výběr publicistických i analytických materiálů pro svazek Média a politika v digitálním světě navazuje na autorovy předchozí publikace - Česká politika a média po roce 1989 (2013), Mediální manipulace a krize v České televizi (2015), Černá kniha České televize (2016) ad. Každý ze čtyř hlavních oddílů Žantovského rukopisu nabízí zaostřené pohledy na ústřední otázky současné české a slovenské mediální scény, které běžnému čtenáři snadno unikají. (alza.cz)

Podobné produkty ako Média a politika v digitálním světě (978-80-87431-47-4) , Jak uspět na internetu (978-80-876-7255-6)

Čtenáři, vrať se: Mozek a čtení v digitálním světě (978-80-275-0011-6)

Čtenáři, vrať se: Mozek a čtení v digitálním světě (978-80-275-0011-6)
Detail

Kniha - autor Maryanne Wolfová, 264 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Digitální média nejsou zlo. Ale s dávkováním raději opatrně. Spolu s rozšiřováním digitálních technologií se v posledních třiceti letech proměnil způsob, jakým konzumujeme média, včetně toho nejstaršího: textu. Dnes se čtení přelévá z platformy na platformu, mezi internetovým prohlížečem a e-knihou, odehrává se především na obrazovkách a stimuluje mozek úplně jiným způsobem než soustředěná četba papírových knih nebo novin. Řada odborníků i laiků se obává, jaké důsledky budou nová média mít na naše intelektuální a kognitivní schopnosti. Neuroložka a odbornice na proces čtení Maryanne Wolfová v knize Čtenáři, vrať se shrnuje dosavadní vědecké poznání o vlivu digitálních médií na proces čtení a lidský mozek. Nová média nechápe jako ohrožení, nýbrž jako výzvu: už tu s námi jsou, takže se s nimi musíme naučit zacházet tak, aby nám dobře sloužily. (alza.cz)

Podobné produkty ako Čtenáři, vrať se: Mozek a čtení v digitálním světě (978-80-275-0011-6) , Safe: jak zůstat v bezpečí v nebezpečném světě (978-80-206-1757-6)

Jak uspět na internetu - Michal Prokop, Jiří Adamec

Jak uspět na internetu - Michal Prokop, Jiří Adamec
Detail

Jak uspět na internetu? Zkušení online podnikatelé vás seznámí s nejnovějšími online trendy a možnostmi jejich praktického nasazení. To vše s maximálním důrazem na jednoduchost, srozumitelnost i pro naprostého laika a specifičnost českého prostředí. Seznámí vás s nejužitečnějšími nástroji, které můžete potřebovat pro tvorbu e-shopu, prodejního webu nebo jednoduché webové prezentace. Předvedou nástroje českých vývojářů pro správu kontaktů nebo zákaznickou podporu. Jestliže začínáte podnikat na internetu, tato kniha vám bude neocenitelným průvodcem, který ukáže cestu. Ukáže vše od výběru a registrace domény, výběr webhostingu, spuštění webové prezentace a realizaci případných prodejních kampaní. Vše s důrazem na jednoduchost a cenovou nenáročnost zvoleného řešení. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak uspět na internetu - Michal Prokop, Jiří Adamec , Jak uspět při obchodním telefonování (978-80-247-5043-9)

Jak uspět při obchodním telefonování - Miroslav Princ - e-kniha

Jak uspět při obchodním telefonování - Miroslav Princ - e-kniha
Detail

eBook:,Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání. * Získáte 91 konkrétních návodů a příkladů telefonátů. * Naleznete inspiraci k novým způsobům oslovení nových klientů. * Zbavíte se stresu z telefonování a uvolníte se. * Znovuobjevíte motivaci k telefonování. * Začnete rozvíjet konverzaci tam, kde ji dnes námitky ukončují. Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete k tomu, abyste zvýšili své výsledky z telefonování o desítky i stovky procent. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak uspět při obchodním telefonování - Miroslav Princ - e-kniha , Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (gdpr): data a soukromí v digitálním světě. komentář (978-80-7502-288-2)

Jak uspět na internetu (978-80-876-7255-6)

Jak uspět na internetu (978-80-876-7255-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Adamec, 140 stran, česky Jak uspět na internetu? Zkušení online podnikatelé vás seznámí s nejnovějšími online trendy a možnostmi jejich praktického nasazení. To vše s maximálním důrazem na jednoduchost, srozumitelnost i pro naprostého laika a specifičnost českého prostředí. Seznámí vás s nejužitečnějšími nástroji, které můžete potřebovat pro tvorbu e-shopu, prodejního webu nebo jednoduché webové prezentace. Předvedou nástroje českých vývojářů pro správu kontaktů nebo zákaznickou podporu. Jestliže začínáte podnikat na internetu, tato kniha vám bude neocenitelným průvodcem, který ukáže cestu. Ukáže vše od výběru a registrace domény, výběr webhostingu, spuštění webové prezentace a realizaci případných prodejních kampaní. Vše s důrazem na jednoduchost a cenovou nenáročnost zvoleného řešení. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak uspět na internetu (978-80-876-7255-6) , Partnerství: jak uspět ve velkém dobrodružství (978-80-262-0484-8)

Jak uspět na internetu - Michal Prokop, Jiří Adamec - e-kniha

Jak uspět na internetu - Michal Prokop, Jiří Adamec - e-kniha
Detail

eBook:,Jak uspět na internetu? Zkušení online podnikatelé vás seznámí s nejnovějšími online trendy a možnostmi jejich praktického nasazení. To vše s maximálním důrazem na jednoduchost, srozumitelnost i pro naprostého laika a specifičnost českého prostředí. Seznámí vás s nejužitečnějšími nástroji, které můžete potřebovat pro tvorbu e-shopu, prodejního webu nebo jednoduché webové prezentace. Předvedou nástroje českých vývojářů pro správu kontaktů nebo zákaznickou podporu. Jestliže začínáte podnikat na internetu, tato kniha vám bude neocenitelným průvodcem, který ukáže cestu. Ukáže vše od výběru a registrace domény, výběr webhostingu, spuštění webové prezentace a realizaci případných prodejních kampaní. Vše s důrazem na jednoduchost a cenovou nenáročnost zvoleného řešení. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak uspět na internetu - Michal Prokop, Jiří Adamec - e-kniha , (ne)gramotný rodič: jak uspět jako rodič (978-80-270-6332-1)

Jak uspět při obchodním telefonování (978-80-247-5043-9)

Jak uspět při obchodním telefonování (978-80-247-5043-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslav Princ, 176 stran Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo váneziskovém sektoru — pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, vátéto knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, sájejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt sánovými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání. Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete kátomu, abyste zvýšili své výsledky zátelefonování o desítky i stovky procent. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak uspět při obchodním telefonování (978-80-247-5043-9) , Chci uspět v it (978-80-251-4162-5)

Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR): Data a soukromí v digitálním světě. Komentář (978-80-7502-288-2)

Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR): Data a soukromí v digitálním světě. Komentář (978-80-7502-288-2)
Detail

Kniha - autor Jana Pattynová; Lenka Suchánková; Jiří Černý, 488 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Obecné nařízení o ochraně osobních údajů, GDPR, je jedním z nejvýznamnějších legislativních počinů posledních let. Stalo se globálním standardem pro ochranu dat, jehož vliv na digitální ekonomiku na celém světě je patrný již nyní. GDPR představuje také první komplexnější regulaci umělé inteligence a lze očekávat, že v budoucnu bude pohledem digitální ekonomiky vnímáno podobně jako římské právo pro ekonomiku předdigitální. V řadě oblastí GDPR navazuje na dosavadní pravidla a mechanismy ochrany osobních údajů, posiluje některé aspekty ochrany soukromí a výslovně zakotvuje pravidla dovozovaná aplikační praxí. Text nařízení je ve znění úprav ze 4. května 2018. Komentář sestavil autorský kolektiv vedený zkušenými právníky s dlouholetou praxí v oblasti ochrany osobních údajů a práva informačních technologií. Jeho cílem je představit problematiku ochrany... (alza.cz)

Podobné produkty ako Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR): Data a soukromí v digitálním světě. Komentář (978-80-7502-288-2) , Kniha radosti: jak být trvale šťastný v dnešním proměnlivém světě (978-80-7565-101-3)

Síla introvertů - Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům - Sylvia Löhken

Síla introvertů - Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům - Sylvia Löhken
Detail

Konečně kniha, která se zabývá vnímavou polovinou lidí – introverty, se všemi jejich silnými stránkami a bariérami v komunikaci s druhými i sebou samými. Tato jedinečná publikace je vhodná pro všechny introvertní osobnosti, které díky ní pochopí sami sebe. Dozví se, jak skvělé jsou jejich silné stránky a přednosti, jako například vytrvalost, schopnost naslouchat nebo analytické myšlení – dovednosti, které jsou dnes potřeba více než kdy jindy. Introverti získají prověřené strategie a praktické tipy, jak řešit překážky vyplývající z jejich introvertní povahy, jak navazovat kontakty, jak jednat a vystupovat na veřejnosti. Pro extroverty kniha nabízí cenné informace pro pochopení introvertů a ukazuje, co se od nich mohou naučit – jak v soukromém, tak profesním životě. Velmi čtivá, zajímavá a dobře strukturovaná knížka obsahuje také mnoho testů, příběhů introvertních lidí či otázek a odpovědí, které vám pomohou na cestě vpřed. Využijte tuto příležitost a naučte se znát dobře sami sebe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Síla introvertů - Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům - Sylvia Löhken , Nové dětství: jak vychovávat děti, aby prospívaly v digitalizovaném světě (978-80-8111-556-1)

Partnerství: Jak uspět ve velkém dobrodružství (978-80-262-0484-8)

Partnerství: Jak uspět ve velkém dobrodružství (978-80-262-0484-8)
Detail

Kniha - autor Guy Gilbert, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autor odpovídá na otázky související s partnerským životem se svým osvědčeným pedagogickým a vypravěčským talentem. Za svého více než padesátiletého kněžského i výchovného působení už viděl množství neúspěchů, ale i úspěchů v partnerské lásce. Nabízí své názory, reflexe, rady, protkané krátkými příběhy ze života, jak je jeho zvykem, poskytuje opěrné body pro rozhodnutí v různých životních situacích. Věnuje se mladým lidem, střední generaci i seniorům. Zdůrazňuje velkou důležitost dobré vzájemné znalosti dvojice, nutnost uvědomovat si rozdíl mezi láskou a vášní, přikládat velkou váhu vzájemnému dialogu, potřebu ochraňovat intimitu navzdory tendencím současného života. Knihu ocení čtenáři se zájmem o myšlenky a činnost známého kněze a vychovatele delikventní mládeže, o jeho pohled na otázky partnerství a manželství. Guy Gilbert, známý francouzský vychovatel delikventní mládeže, kněz,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Partnerství: Jak uspět ve velkém dobrodružství (978-80-262-0484-8) , Lesní terapie ve městě: jak využít efektu biofilie v urbanizovaném světě? (978-80-7336-994-1)

(Ne)gramotný rodič: Jak uspět jako rodič (978-80-270-6332-1)

(Ne)gramotný rodič: Jak uspět jako rodič (978-80-270-6332-1)
Detail

Kniha - 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Děti jen zrcadlí své rodiče. Začít je potřeba u sebe.Knížka je pro všechny budoucí i stávající rodiče i další dospělé, protože jsme všichni i děti svých rodičů. Často ani nechápeme, co a proč se nám v životě děje. Tudíž pochopením souvislostí s mým dětstvím a stávajícím životem dokážeme také nejlépe napravit výchovné omyly a převzaté vzorce chování od svých rodičů a vytvořit tak svým dětem to nejlepší zázemí pro jejich zdravý růst.Obsahuje 10 hlavních rodičovských omylů, 10 principů úspěšného rodiče a 13 praktických nástrojů, metod a technik, jak vytvořit doma pohodu a harmonii. Obsahuje 11 příběhů z koučinkového křesla. Je plná i konkrétních praktických příkladů a pomůcek k zapracování ve své rodině. Je to tudíž i praktický nástroj pro život.Motivuje dospělé a vede je začít pracovat nejdřív na sobě a svém partnerském vztahu a budování rodinného hnízda, protože to vše zásadně ovlivňuje a nastavuje děti pro... (alza.cz)

Podobné produkty ako (Ne)gramotný rodič: Jak uspět jako rodič (978-80-270-6332-1) , Radost z boha: příručka pro biřmovance jak přežít v drsném světě (978-80-7295-298-4)

Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Data a soukromí v digitálním světě. Komentář . Obsahuje aktuální znění GDPR po úpravách ze 4. května

Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Data a soukromí v digitálním světě. Komentář . Obsahuje aktuální znění GDPR po úpravách ze 4. května
Detail

Obecné nařízení o ochraně osobních údajů, GDPR, je jedním z nejvýznamnějších legislativních počinů posledních let. Stalo se globálním standardem pro ochranu dat, jehož vliv na digitální ekonomiku na celém světě je patrný již nyní. GDPR představuje také první komplexnější regulaci umělé inteligence a lze očekávat, že v budoucnu bude pohledem digitální ekonomiky vnímáno podobně jako římské právo pro ekonomiku předdigitální.V řadě oblastí GDPR navazuje na dosavadní pravidla a mechanismy ochrany osobních údajů, posiluje některé aspekty ochrany soukromí a výslovně zakotvuje pravidla dovozovaná aplikační praxí.Text nařízení je ve znění úprav ze 4. května 2018. Komentář sestavil autorský kolektiv vedený zkušenými právníky s dlouholetou praxí v oblasti ochrany osobních údajů a práva informačních technologií. Jeho cílem je představit problematiku ochrany osobních údajů nejen v rovině teoretické, ale zejména praktické. Komentář je tak na vhodných místech doplněn i konkrétními příklady.Komentář pomůže čtenářům zorientovat se v problematice ochrany osobních údajů a zvolit nejvhodnější řešení pro zajištění souladu s GDPR. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Data a soukromí v digitálním světě. Komentář . Obsahuje aktuální znění GDPR po úpravách ze 4. května , Kuchařka pro dceru: 155 vyzkoušených receptů, jak uspět hned napoprvé (978-80-905806-1-9)

Síla introvertů: Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům (978-80-247-4735-4)

Síla introvertů: Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům (978-80-247-4735-4)
Detail

Kniha - autor Sylvia Löhken, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Konečně kniha, která se zabývá vnímavou polovinou lidí – introverty - se všemi jejich silnými stránkami a bariérami v komunikaci s druhými i sebou samými. Tato jedinečná publikace je vhodná pro všechny introvertní osobnosti, které díky ní pochopí sami sebe. Dozví se, jak skvělé jsou jejich silné stránky a přednosti, jako například vytrvalost, schopnost naslouchat nebo analytické myšlení – dovednosti, které jsou dnes potřeba více než kdy jindy. Introverti získají prověřené strategie a praktické tipy, jak řešit překážky vyplývající z jejich introvertní povahy, jak navazovat kontakty, jak jednat a vystupovat na veřejnosti. Pro extroverty kniha nabízí cenné informace pro pochopení introvertů a ukazuje, co se od nich mohou naučit – jak v soukromém, tak profesním životě. Velmi čtivá, zajímavá a dobře strukturovaná knížka obsahuje také mnoho testů, příběhů introvertních lidí či otázek a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Síla introvertů: Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům (978-80-247-4735-4) , Psychologie sebeobrany: jak rozvíjet způsob myšlení nutný pro přežití v dnešním světě (978-80-206-1750-7)

Kuchařka pro dceru: 155 vyzkoušených receptů, jak uspět hned napoprvé (978-80-905806-1-9)

Kuchařka pro dceru: 155 vyzkoušených receptů, jak uspět hned napoprvé (978-80-905806-1-9)
Detail

Kniha – Kuchařka pro dceru naučí všechna důležitá jídla tak, jak by vás to naučila matka, kdyby na to měla čas – autor Jana Florentýna Zatloukalová, 408 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kuchařka pro dceru naučí všechna důležitá jídla tak, jak by vás to naučila matka, kdyby na to měla časKuchařka pro všechny, kdo zatím v kuchyni tápou a hledají sebevědomí, povzbuzení a vysvětlení. Obsahuje všechny důležité recepty do začátku domácí kuchařské kariéry.Tahle knížka je jiná než ostatní kuchařky pro začátečníky, je psaná vtipně a s láskou. Nepřikazuje, nehemží se nejasnými pojmy, nezdráhá se přesně vysvětlovat, co se děje v hrnci, a ochotně upozorní na časté chyby. Naučí vás o vaření přemýšlet, vezme vás kamarádsky za ruku a pomůže odhalit kuchařská tajemství. Díky ní uvaříte dokonalé jídlo hned napoprvé. Zvládnete s ní vše, co budete potřebovat – od špaget po svíčkovou. Je to jediná kuchařka na trhu, kterou se můžete provařit od začátku až do konce, jeden... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kuchařka pro dceru: 155 vyzkoušených receptů, jak uspět hned napoprvé (978-80-905806-1-9) , Jak jsem se měl na světě (978-80-862-1280-7)

Jak uspět při výběrovém řízení podle nového zákona o zadávání veřejných zakázek - Robert Krč, Petr Dovolil

Jak uspět při výběrovém řízení podle nového zákona o zadávání veřejných zakázek - Robert Krč, Petr Dovolil
Detail

Praktická příručka je přehledným průvodcem po nejdůležitějších změnách, které přinesl nový zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Je napsána z pohledu dodavatelů, kterým má pomoci správně sestavit nabídky, aby nemohly být z formálních důvodů vyřazeny ze soutěže. Přináší však také mnoho užitečných informací pro zadavatele, jakož i jiné zainteresované osoby v oblasti veřejných zakázek. Hlavní změny přinášené novým zákonem o zadávání veřejných zakázek jsou rozděleny do těchto tématických okruhů: 1. Rozvoj obchodu (nová zadávací řízení a instituty). 2. Kvalifikace. 3. Hodnocení. 4. Komunikace a uveřejňování. 5. Požadavky na dodavatele do podání nabídek. 6. Požadavky na dodavatele po podání nabídek. 7. Změny smluv. 8. Přezkum veřejných zakázek. V rámci těchto okruhů je popsáno 136 změn v jednotné popisné struktuře: – zákonný odkaz a vybraný relevantní text – oblast použití – popis změny. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak uspět při výběrovém řízení podle nového zákona o zadávání veřejných zakázek - Robert Krč, Petr Dovolil , Vodováha s digitálním úhloměrem, festa (126216)

Od myšlenky k reálným obchodům: Praxe finančníka: jak uspět na burze (978-80-903874-8-5)

Od myšlenky k reálným obchodům: Praxe finančníka: jak uspět na burze (978-80-903874-8-5)
Detail

Kniha - autor Petr Podhajský, 208 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Cílem této knihy je seznámit vás s burzovním obchodováním (tradingem) a ukázat cestu, jak konkrétně lze v tomto prostředí zvítězit. Cestu od nezbytné teorie až po první konkrétní obchodní přístupy, se kterými můžete začít. Autor knihy má za sebou dvacetiletou osobní kariéru tradera, zkušenosti s mentorováním tisíců obchodníků, je autorem serveru Finančník.cz a několika velice úspěšných knih o tradingu. Ve své nové knize plné poznatků z profesionální autorovy praxe s trhy vám ukáže ty nejdůležitější principy, které dnes vnímá jako absolutně nezbytné pro úspěch v trzích. Principy, jejichž opomenutí vede vesměs ke ztrátám času, financí a iluzí. Úspěšné obchodování v sobě kombinuje mnoho aspektů. Nejpodstatnější je ale především porozumět kontrole podstupovaného rizika a dlouhodobě systematicky přeměňovat příležitosti na reálné obchody. Nezáleží na tom, kolik toho umíte nyní a kolik máte... (alza.cz)

Podobné produkty ako Od myšlenky k reálným obchodům: Praxe finančníka: jak uspět na burze (978-80-903874-8-5) , Od myšlenky k reálným obchodům: praxe finančníka: jak uspět na burze (978-80-903874-8-5)

Jak uspět při obchodním telefonování - Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů - Miroslav Princ

Jak uspět při obchodním telefonování - Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů - Miroslav Princ
Detail

Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.* Získáte 91 konkrétních návodů a příkladů telefonátů.* Naleznete inspiraci k novým způsobům oslovení nových klientů.* Zbavíte se stresu z telefonování a uvolníte se.* Znovuobjevíte motivaci k telefonování.* Začnete rozvíjet konverzaci tam, kde ji dnes námitky ukončují.Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete k tomu, abyste zvýšili své výsledky z telefonování o desítky i stovky procent. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak uspět při obchodním telefonování - Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů - Miroslav Princ , Kráska a zvíře: kráska v kouzelném světě - dvd (d00250)

Chci uspět v IT - Martin Knotek - e-kniha

Chci uspět v IT - Martin Knotek - e-kniha
Detail

eBook:,Rádi byste si vybudovali úspěšnou kariéru v oblasti IT, ale nevíte, jak začít? Chcete vědět, jak vypadá typické prostředí IT, s čím se setkáte a co budete potřebovat za znalosti? Autor vám v této publikaci nastíní, jak to v IT světě chodí, a poskytne doporučení pro výběr studia a podklady pro výběr směru, kterým se ve své kariéře můžete vydat. Celá publikace je navíc psána velmi stručným, srozumitelným jazykem. Ihned na začátku knihy najdete to nejdůležitější: devět kroků vedoucí k úspěšné IT kariéře. Kniha se mimo jiné věnuje těmto tématům: * Různé druhy IT společností * Jak se připravit na IT obor na všech stupních škol * Základy informačních technologií * Dostupné pracovní pozice * Projektové řízení a testování * Výklad důležitých pojmů O autorovi: Martin Knotek působí v oblasti informačních technologií již přes deset let, z toho metodikami projektového řízení a zvyšování kvality IT procesů se zabývá od roku 2005. V současné době se věnuje převážně optimalizací IT projektů u korporátního segmentu. Optimalizací vycházející z využití toho nejlepšího z ITIL, Prince2, COBIT, CMMI, PMI a Six Sigma. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Chci uspět v IT - Martin Knotek - e-kniha , Introvertka v hlučném světě (978-80-262-1545-5)

Chci uspět v IT (978-80-251-4162-5)

Chci uspět v IT (978-80-251-4162-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Martin Knotek, 96 stran Rádi byste si vybudovali úspěšnou kariéru v oblasti IT, ale nevíte, jak začít? Chcete vědět, jak vypadá typické prostředí IT, s čím se setkáte a co budete potřebovat za znalosti? Autor vám v této publikaci nastíní, jak to v IT světě chodí, a poskytne doporučení pro výběr studia a podklady pro výběr směru, kterým se ve své kariéře můžete vydat. Celá publikace je navíc psána velmi stručným, srozumitelným jazykem. Ihned na začátku knihy najdete to nejdůležitější: devět kroků vedoucí k úspěšné IT kariéře.Kniha se mimo jiné věnuje těmto tématům: * Různé druhy IT společností * Jak se připravit na IT obor na všech stupních škol* Základy informačních technologií * Dostupné pracovní pozice * Projektové řízení a testování * Výklad důležitých pojmů***O autorovi: Martin Knotek působí v oblasti informačních technologií již přes deset let, z toho metodikami projektového řízení a zvyšování kvality IT... (alza.cz)

Podobné produkty ako Chci uspět v IT (978-80-251-4162-5) , Jak to bylo ve světě: nové filmové povídky (978-80-88422-15-0)

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Detail

Audiokniha MP3 - Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnost - autor Miles Young, čte Michal Jagelka a Klára Sochorová Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnostBestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil.Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.Miles YoungMiles Young je bývalý britský podnikatel a držitel Warden of New College v Oxfordu . Do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ogilvy o reklamě v digitálním věku , Hello world: jak zůstat člověkem ve světě algoritmů (978-80-7601-246-2)

Proč jen 5% lidí uspěje

Proč jen 5% lidí uspěje
Detail

Audiokniha MP3 Ivo Toman, čte Ivo Toman V audio nahrávce Proč jen 5 % lidí uspěje se dozvíte: Jaké je tajemství úspěchu? Jak zvýšíte své schopnosti o stovky procent? Jak se vždy správně rozhodnout a žít bez dilemat? Jak najít to, čemu se vyhnout? A naopak, čím se opravdu zabývat? Co rozhoduje o postupu v karieře? Jak získáte kontrolu nad svým životem? Bohužel, většina lidí žije jakoby podle špatné mapy. Jak majít "správnou mapu"? Proč naprostá většina lidí neumí řídit svůj vlastní život, i když řídí auta či firmy? Máte nějaká dilemata? Nemůžete se rozhodnout? Jak vyřešíte dilema? Jak žít bez dilemat? Jednoduchý návod, jak je vyřešíte všechna dilemata a konkrétní příklady. Jak ovlivníte různé situace? Co ovlivníte a co ne? A co máte řešit a co neřešit? Kde přesně je rozdíl mezi úspěšnými a neúspěšnými lidmi? Kde je největší problém v mezilidských vztazích? Jak máte pod kontrolou, co o vás říkají jiní lidé? Jaká relativně velmi malá změna... (alza.cz)

Podobné produkty ako Proč jen 5% lidí uspěje , Vědomý lídr: jak být v dnešním světě vůdčí osobností, která přispívá k obnově zdravého rozumu (978-80-7500-492-5)

Proč jen 5 % lidí uspěje

Proč jen 5 % lidí uspěje
Detail

Audiokniha na CD - autor Ivo Toman Jde o první hodinu školení: Osobní rozvoj. Jaké je tajemství úspěchu? Jak zvýšíte své schopnosti o stovky procent? Jak se vždy správně rozhodnout a žít bez dilemat? Jak najít to, čemu se vyhnout? A naopak, čím se opravdu zabývat? Co rozhoduje o postupu v karieře? Jak získáte kontrolu nad svým životem? Bohužel, většina lidí žije jakoby podle špatné mapy. Jak majít "správnou mapu"? Proč naprostá většina lidí neumí řídit svůj vlastní život, i když řídí auta či firmy? Máte nějaká dilemata? Nemůžete se rozhodnout? Jak vyřešíte dilema? Jak žít bez dilemat? Jednoduchý návod, jak je vyřešíte všechna dilemata a konkrétní příklady. Jak ovlivníte různé situace? Co ovlivníte a co ne? A co máte řešit a co neřešit? Kde přesně je rozdíl mezi úspěšnými a neúspěšnými lidmi? Kde je největší problém v mezilidských vztazích? Jak máte pod kontrolou, co o vás říkají jiní... (alza.cz)

Podobné produkty ako Proč jen 5 % lidí uspěje , Jak vydělávat v době recese

Proč jen 5 procent lidí uspěje

Proč jen 5 procent lidí uspěje
Detail

Audiokniha MP3 Ivo Toman, čte Ivo Toman V audio nahrávce Proč jen 5 % lidí uspěje se dozvíte:Jaké je tajemství úspěchu?Jak zvýšíte své schopnosti o stovky procent?Jak se vždy správně rozhodnout a žít bez dilemat?Jak najít to, čemu se vyhnout? A naopak, čím se opravdu zabývat?Co rozhoduje o postupu v karieře?Jak získáte kontrolu nad svým životem?Bohužel, většina lidí žije jakoby podle špatné mapy. Jak majít "správnou mapu"?Proč naprostá většina lidí neumí řídit svůj vlastní život, i když řídí auta či firmy?Máte nějaká dilemata? Nemůžete se rozhodnout?Jak vyřešíte dilema? Jak žít bez dilemat?Jednoduchý návod, jak je vyřešíte všechna dilemata a konkrétní příklady.Jak ovlivníte různé situace? Co ovlivníte a co ne? A co máte řešit a co neřešit?Kde přesně je rozdíl mezi úspěšnými a neúspěšnými lidmi?Kde je největší problém v mezilidských vztazích?Jak máte pod kontrolou, co o vás říkají jiní lidé?Jaká relativně velmi malá změna ve vašich činnostech má skokový důsledek... (alza.cz)

Podobné produkty ako Proč jen 5 procent lidí uspěje , Jak se vraždí v čechách

Ogilvy o reklamě v digitálním věku - David Ogilvy

Ogilvy o reklamě v digitálním věku - David Ogilvy
Detail

Odhalte tajemství úspěšné reklamy 21. století. Kniha zakládá na principech \"otce reklamy\" Davida Ogilvyho a přizpůsobuje je digitální současnosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Ogilvy o reklamě v digitálním věku - David Ogilvy

Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Ogilvy David

Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Ogilvy David
Detail

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století. (patro.cz)

Podobné produkty ako Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Ogilvy David

V postmodernom svete - Tina Čorná

V postmodernom svete - Tina Čorná
Detail

Rozhovory s pozoruhodnými umelcami, historikmi, vedcami a intelektuálmi vznikali v období rokov 2006 až 2015. Ich spoločným znakom je snaha pomenovať čo najpresnejšie stav našej spoločnosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako V postmodernom svete - Tina Čorná

V postmodernom svete - Čorná Tina

V postmodernom svete - Čorná Tina
Detail

Rozhovory s pozoruhodnými umelcami, historikmi, vedcami a intelektuálmi vznikali v období rokov 2006 až 2015. Ich spoločným znakom je snaha pomenovať čo najpresnejšie stav našej spoločnosti. (patro.cz)

Podobné produkty ako V postmodernom svete - Čorná Tina

Proč jen 5% lidí uspěje - Ivo Toman - audiokniha

Proč jen 5% lidí uspěje - Ivo Toman - audiokniha
Detail

Audiokniha:,V audio nahrávce Proč jen 5 % lidí uspěje se dozvíte: Jaké je tajemství úspěchu? Jak zvýšíte své schopnosti o stovky procent? Jak se vždy správně rozhodnout a žít bez dilemat? Jak najít to, čemu se vyhnout? A naopak, čím se opravdu zabývat? Co rozhoduje o postupu v karieře? Jak získáte kontrolu nad svým životem? Bohužel, většina lidí žije jakoby podle špatné mapy. Jak majít "správnou mapu"? Proč naprostá většina lidí neumí řídit svůj vlastní život, i když řídí auta či firmy? Máte nějaká dilemata? Nemůžete se rozhodnout? Jak vyřešíte dilema? Jak žít bez dilemat? Jednoduchý návod, jak je vyřešíte všechna dilemata a konkrétní příklady. Jak ovlivníte různé situace? Co ovlivníte a co ne? A co máte řešit a co neřešit? Kde přesně je rozdíl mezi úspěšnými a neúspěšnými lidmi? Kde je největší problém v mezilidských vztazích? Jak máte pod kontrolou, co o vás říkají jiní lidé? Jaká relativně velmi malá změna ve vašich činnostech má skokový důsledek o stovky či tisíce procent? Proč to někteří lidé dotáhnou dál než ostatní, i když původně měli horší startovní čáru? Proč naprostá většina lidí plánuje špatně? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Proč jen 5% lidí uspěje - Ivo Toman - audiokniha

Špionážní kamera Secutek SAH-IP035 v digitálním budíku - WiFi, HD

Špionážní kamera Secutek SAH-IP035 v digitálním budíku - WiFi, HD
Detail

Malý digitální budík se skrytou kamerou pro diskrétní sledování vybraného prostoru (spyobchod.cz)

Podobné produkty ako Špionážní kamera Secutek SAH-IP035 v digitálním budíku - WiFi, HD

Najlepšie jedlá na svete - Michal Grondžák

Najlepšie jedlá na svete - Michal Grondžák
Detail

Kniha Najlepšie jedlá na svete alebo Kuchárska kniha aj pre tých, čo vôbec nevedia variť je bohatá na kvalitné domáce recepty, ktoré nesmú chýbať v žiadnej dobrej kuchyni. Je v nej množstvo vynikajúcich autorových receptov, zozbieraných rodinných receptov, ale i od kamarátov a z internetu. Ponúka široký repertoár polievok, jedál z hydiny, bravčového i hoväzieho mäsa, ale aj bezmäsité a zeleninové jedlá. Tak sa dozviete ako si pripraviť skvelý paprikáš, sviečkovicu na smotane, živánsku, baklažánové prekvapenie či tradične dobré bravčové rezne. Úžasnému rebarborovému koláču starej mamy, slivkovému koláču či pijanskej štrúdli určite neodoláte. Kniha navyše obsahuje skvelé tipy a odporúčania aj pre tých, ktorí iba začínajú s kuchárskym umením. Táto kuchárska kniha nenechá nikoho (c)hladným. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Najlepšie jedlá na svete - Michal Grondžák

Najkrajší dar na svete - Fleming Lucy

Najkrajší dar na svete - Fleming Lucy
Detail

Nádherná vianočná rozprávka o sile a čare skutočného priateľstva. Ráno po Štedrom dni leží pod stromčekom nádherne zabalený darček. Nepatrí však Eme ani Mackovi. A tak sa spolu vyberú hľadať majiteľa záhadného balíčka. Na začiatku cesty vôbec netušia, že je to ten najkrajší dar na svete. Pre deti od 3 rokov. (patro.cz)

Podobné produkty ako Najkrajší dar na svete - Fleming Lucy

Sami na tomto svete - Ľuboš Jurík

Sami na tomto svete - Ľuboš Jurík
Detail

Nový román známeho a renomovaného spisovateľa Ľuboša Juríka s názvom SAMI NA TOMTO SVETE je svojráznou psychologickou sondou do myslenia a konania ľudí v krízových, až hraničných situáciách. Skupina desiatich ľudí sa zhodou okolností ocitne na vysokohorskej chate v úplnej izolácii, zasypaná hrubou vrstvou snehu, bez akéhokoľvek vonkajšieho kontaktu – bez elektriny, signálu, spojenia, aspoň však s dostatočnou zásobou potravín a paliva na kúrenie.Na tomto pôdoryse sa začínajú odvíjať príbehy ľudí, ktorí sa stretli po prvý raz a sú vystavení celkom novým podmienkam. Zápletky a medziľudské vzťahy gradujú, napätie a nevraživosť sa striedajú s veľkou mierou súdržnosti a spolupatričnosti, keďže ľudia sú odkázaní jeden na druhého. Príbeh nechtiac pripomína obecný stav ohrozenia spoločnosti počas pandémie, keďže aj zaviata chata pripomína karanténu, kde ľudia musia odolávať nielen odlúčenosti, ale aj chorobám, ktoré sa niektorým z nich nevyhýbajú.Sociologická vzorka uzavretej spoločnosti je natoľko pestrá, aby umožnila autorovi stvárniť svojrázne charaktery a príbehy svojich protagonistov vskutku originálnym literárnym spôsobom. Súčasťou literárneho pôdorysu románu sú svojské príbehy každého z hostí chaty, ktorí sa dohodnú, že si budú rozprávať príbehy zo svojho dôverného života na spôsob Boccaciovho Dekameronu.Zaiste aj preto dal autor svojmu románu podtitul SLOVENSKÝ EROTIKON. Takéto vrstvenie odhaľuje nové dimenzie románu. Príbeh drží čitateľa v napätí až do posledných riadkov. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sami na tomto svete - Ľuboš Jurík

Najlepšie jedlá na svete - Grondžák Michal

Najlepšie jedlá na svete - Grondžák Michal
Detail

Kniha Najlepšie jedlá na svete alebo Kuchárska kniha aj pre tých, čo vôbec nevedia variť je bohatá na kvalitné domáce recepty, ktoré nesmú chýbať v žiadnej dobrej kuchyni. Je v nej množstvo vynikajúcich autorových receptov, zozbieraných rodinných receptov, ale i od kamarátov a z internetu. Ponúka široký repertoár polievok, jedál z hydiny, bravčového i hoväzieho mäsa, ale aj bezmäsité a zeleninové jedlá. Tak sa dozviete ako si pripraviť skvelý paprikáš, sviečkovicu na smotane, živánsku, baklažánové prekvapenie či tradične dobré bravčové rezne. Úžasnému rebarborovému koláču starej mamy, slivkovému koláču či pijanskej štrúdli určite neodoláte. Kniha navyše obsahuje skvelé tipy a odporúčania aj pre tých, ktorí iba začínajú s kuchárskym umením. Táto kuchárska kniha nenechá nikoho (c)hladným. (patro.cz)

Podobné produkty ako Najlepšie jedlá na svete - Grondžák Michal

Chuť moci vo svete - Tóth Ladislav

Chuť moci vo svete - Tóth Ladislav
Detail

Okrem iného sa v nej dozviete:prečo Angličania doteraz nepotrebovali dramatické revolúcie, kým francúzske dejiny sú ich plnéako nemeckí tvorcovia z ničoho vytvorili jeden z najstabilnejších politických systémovčo je to japonský zázrak v politikeaká je sila velkých osobností v politike a čo v tom robia médiá V knihe nájdete aj úplný prehľad o politických predstaviteľoch piatich dôležitých štátov sveta. (patro.cz)

Podobné produkty ako Chuť moci vo svete - Tóth Ladislav

Ogilvy o reklamě v digitálním věku (978-80-256-2159-2)

Ogilvy o reklamě v digitálním věku (978-80-256-2159-2)
Detail

Kniha - autor Miles Young; David Ogilvy, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům.Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce.Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století. (alza.cz)

Podobné produkty ako Ogilvy o reklamě v digitálním věku (978-80-256-2159-2)

""Zlaté šesťdesiate"" v rozdelenom svete - Slavomír Michálek

""Zlaté šesťdesiate"" v rozdelenom svete - Slavomír Michálek
Detail

Šesťdesiate roky sú opradené mýtom slobody, voľnej lásky a nádejí na lepšiu budúcnosť. Aké však boli v skutočnosti u nás vo vtedajšom východnom bloku a v najväčších krajinách Západu? Pútavo napísaná kniha s prevahou stoviek charakteristických dobových fotografií odkrýva a porovnáva najzaujímavejšie dianie v oblasti politiky, kultúry, ale i v bežnom živote občana vtedajšieho Československa, Sovietskeho zväzu, NDR, NSR, Francúzska, Veľkej Británie a USA. V osobitných kapitolách približuje aj desať najvýznamnejších politikov tej doby u nás i vo svete. Tí skôr narodení si zaspomínajú na časy dávno minulé, tí mladší sa poučia z histórie, ktorá mala veľký vplyv aj na našu súčasnosť. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako ""Zlaté šesťdesiate"" v rozdelenom svete - Slavomír Michálek

Jej mesto v jeho svete? - Derek Rebro

Jej mesto v jeho svete? - Derek Rebro
Detail

Sprítomňovanie ženskosti a mužskosti súvisí s urbánno-rustikálnym vzťahom napr. v tom zmysle, že rodovo stereotypné zobrazovanie pramení i z rustikálneho hodnotového rámca, ktorý je väčšmi spätý s tradičnými – aj morálnymi a náboženskými – hodnotami. Tento fakt sa dá vystopovať tak v zbierkach J. Mihalkoviča, ako aj L. Vadkerti-Gavorníkovej. Hrdinka veršov Vadkerti-Gavorníkovej sa nevyčleňuje len z dedinského prostredia, ale súbežne s tým aj z tradičných rodových stereotypov, ktorých stelesnením je jej matka. Lyrická subjektka (autorka) sa zároveň pokúša o uchopenie vlastnej, androcentrizmom netienenej existencie a o jej svojské zanesenie do básne. Mihalkovičove verše zas okrem tvarových kvalít spätých so ženským/urbánnym písaním prinášajú komplexnejšie vykreslenie mužskosti. Obaja napísali verše, ktoré sa v rôznych významoch vymykajú z (aj rodovej) konvencie, z dichotómií, vrátane tej urbánno-rustikálnej, a ktoré sú dodnes výzvou pre rôzne interpretačné prizmy. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jej mesto v jeho svete? - Derek Rebro

Jej mesto v jeho svete? - Rebro Derek

Jej mesto v jeho svete? - Rebro Derek
Detail

Sprítomňovanie ženskosti a mužskosti súvisí s urbánno-rustikálnym vzťahom napr. v tom zmysle, že rodovo stereotypné zobrazovanie pramení i z rustikálneho hodnotového rámca, ktorý je väčšmi spätý s tradičnými – aj morálnymi a náboženskými – hodnotami. Tento fakt sa dá vystopovať tak v zbierkach J. Mihalkoviča, ako aj L. Vadkerti-Gavorníkovej. Hrdinka veršov Vadkerti-Gavorníkovej sa nevyčleňuje len z dedinského prostredia, ale súbežne s tým aj z tradičných rodových stereotypov, ktorých stelesnením je jej matka. Lyrická subjektka (autorka) sa zároveň pokúša o uchopenie vlastnej, androcentrizmom netienenej existencie a o jej svojské zanesenie do básne. Mihalkovičove verše zas okrem tvarových kvalít spätých so ženským/urbánnym písaním prinášajú komplexnejšie vykreslenie mužskosti. Obaja napísali verše, ktoré sa v rôznych významoch vymykajú z (aj rodovej) konvencie, z dichotómií, vrátane tej urbánno-rustikálnej, a ktoré sú dodnes výzvou pre rôzne interpretačné prizmy. (patro.cz)

Podobné produkty ako Jej mesto v jeho svete? - Rebro Derek

Najkrajšia záhrada na svete - Arnold Marsha Diane

Najkrajšia záhrada na svete - Arnold Marsha Diane
Detail

Citlivý príbeh, ktorý naučí deti, že aj keď niekedy nejde všetko presne podľa našich plánov, život nám môže priniesť skvelé príležitosti. Je jar a Jazvec si už dokonale naplánoval svoju najkrajšiu záhradu. Mesiace strávil zbieraním a triedením semienok. Čaká ho množstvo práce, no jeho verní kamaráti Veverička, Pĺšik a Lasička mu pomôžu. Po namáhavom dni prichystajú oslavu. Jazvec si už predstavuje svoju záhradu, kde bude všetko rásť presne podľa jeho plánov. No neskôr príde búrka, ktorá zničí záhradku a odplaví všetky semienka. Jazvecova dokonalá záhrada je zničená. Alebo nie? Táto milá, optimistická kniha v sebe nesie dôležité výchovné momenty – deti vďaka nej pochopia, že aj keď život či príroda zmenia naše plány, po daždi a smútku vždy vyjde slnko, ktoré prinesie radosť a množstvo jedinečných príležitostí. Pre deti od 3 rokov Z anglického originálu preložila Lucia Hlubeňová. (patro.cz)

Podobné produkty ako Najkrajšia záhrada na svete - Arnold Marsha Diane

"Zlaté šesťdesiate" v rozdelenom svete - Michálek Slavomír

"Zlaté šesťdesiate" v rozdelenom svete - Michálek Slavomír
Detail

Šesťdesiate roky sú opradené mýtom slobody, voľnej lásky a nádejí na lepšiu budúcnosť. Aké však boli v skutočnosti u nás vo vtedajšom východnom bloku a v najväčších krajinách Západu? Pútavo napísaná kniha s prevahou stoviek charakteristických dobových fotografií odkrýva a porovnáva najzaujímavejšie dianie v oblasti politiky, kultúry, ale i v bežnom živote občana vtedajšieho Československa, Sovietskeho zväzu, NDR, NSR, Francúzska, Veľkej Británie a USA. V osobitných kapitolách približuje aj desať najvýznamnejších politikov tej doby u nás i vo svete. Tí skôr narodení si zaspomínajú na časy dávno minulé, tí mladší sa poučia z histórie, ktorá mala veľký vplyv aj na našu súčasnosť. (patro.cz)

Podobné produkty ako "Zlaté šesťdesiate" v rozdelenom svete - Michálek Slavomír

Protesamine (najmodernejšie aminokyseliny na svete) - Yamamoto 100 tbl.

Protesamine (najmodernejšie aminokyseliny na svete) - Yamamoto 100 tbl.
Detail

Aminokyseliny využívajúce patentovanú technológiu Protesamine s vyváženými pomermi zložiek a transportný systém MCU20, vďaka ktorému sú aminokyseliny rýchlo a kompletne vstrebané organizmom. (protein.cz)

Podobné produkty ako Protesamine (najmodernejšie aminokyseliny na svete) - Yamamoto 100 tbl.

Templárski rytieri v Novom svete - Mann William F.

Templárski rytieri v Novom svete - Mann William F.
Detail

Podľa amerického spisovateľa W. F. Manna vplával v roku 1398, takmer 100 rokov pred Kolumbovým objavom Ameriky, do dnešného Nového Škótska škótsky princ sir Henry Sinclaire a našiel tu bezpečné útočisko pre svätý grál – svätú pokrvnú líniu založenú Ježišom a Máriou Magdalénou, ktorá cez potomkov spája Davidov Dom a dynastiu Merovejovcov – až do roku 1755, keď Briti vyhnali všetkých obyvateľov Akádie. Na svoje tvrdenia našiel Mann oporu v archeologických nálezoch o mieste kolónie založenej Sinclairom, v posvätnej geometrii templárov a ich nasledovníkov v Novom svete, v klasickej mytológii, ale aj v indiánskych legendách. Kniha je fascinujúcim a objavným čítaním, ktoré zaujme hľadačov tajomstiev a pokladov a každého, kto má rád dôvtipné detektívne príbehy. (patro.cz)

Podobné produkty ako Templárski rytieri v Novom svete - Mann William F.

V hluchom svete (978-80-89780-15-0)

V hluchom svete (978-80-89780-15-0)
Detail

Kniha - autor Miroslav Búran, 100 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Miroslav Búran (1978) vydal básnické zbierky: Podoby (2010), Štyri ruky života (2010), Sólo pre 9 hlasov (9 autorov, 2011), Potreba milovať (2014) novely: Návrat do prítomnosti (2015), Poblúdenie (2016) (alza.cz)

Podobné produkty ako V hluchom svete (978-80-89780-15-0)
HOT - Jak uspět v digitálním světě, HOT - Jak uspět v digitálním světě (9788075551016), HOT - Jak uspět v digitálním světě (978-80-755-5101-6), Média a politika v digitálním světě (978-80-87431-47-4), Síla introvertů: Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům (978-80-247-4735-4), Čtenáři, vrať se: Mozek a čtení v digitálním světě (978-80-275-0011-6), Ogilvy o reklamě v digitálním věku, Jak uspět na internetu (978-80-876-7255-6), Safe: Jak zůstat v bezpečí v nebezpečném světě (978-80-206-1757-6), Jak uspět při obchodním telefonování (978-80-247-5043-9), Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR): Data a soukromí v digitálním světě. Komentář (978-80-7502-288-2), Partnerství: Jak uspět ve velkém dobrodružství (978-80-262-0484-8), (Ne)gramotný rodič: Jak uspět jako rodič (978-80-270-6332-1), Chci uspět v IT (978-80-251-4162-5), Kniha radosti: Jak být trvale šťastný v dnešním proměnlivém světě (978-80-7565-101-3), Nové dětství: Jak vychovávat děti, aby prospívaly v digitalizovaném světě (978-80-8111-556-1), Lesní terapie ve městě: Jak využít efektu biofilie v urbanizovaném světě? (978-80-7336-994-1), Radost z Boha: Příručka pro biřmovance jak přežít v drsném světě (978-80-7295-298-4), Kuchařka pro dceru: 155 vyzkoušených receptů, jak uspět hned napoprvé (978-80-905806-1-9), Psychologie sebeobrany: Jak rozvíjet způsob myšlení nutný pro přežití v dnešním světě (978-80-206-1750-7), Jak jsem se měl na světě (978-80-862-1280-7), Vodováha s digitálním úhloměrem, FESTA (126216), Od myšlenky k reálným obchodům: Praxe finančníka: jak uspět na burze (978-80-903874-8-5), Kráska a zvíře: Kráska v kouzelném světě - DVD (D00250), Introvertka v hlučném světě (978-80-262-1545-5), Jak to bylo ve světě: nové filmové povídky (978-80-88422-15-0), Hello World: Jak zůstat člověkem ve světě algoritmů (978-80-7601-246-2), Vědomý lídr: Jak být v dnešním světě vůdčí osobností, která přispívá k obnově zdravého rozumu (978-80-7500-492-5), Jak vydělávat v době recese, Jak se vraždí v Čechách