Spotřebitel

Produkt Spotřebitel sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Spotřebitel upraviť a produkt hľadať znova.

Spotřebitel

Spotřebitel
Detail

Praktický sešit, který by měl spotřebitelům sloužit jako „první pomoc" při řešení jejich problémů. Obsahuje všechny potřebné základní informace v přehledné a srozumitelné podobě. Seznámí čtenáře s postavením spotřebitele při nákupu zboží a sjednávání služeb, přináší užitečné informace o tom, jak postupovat a chovat se v soudním řízení, a poradí, jak se zachovat při případné exekuci. Zohledňuje již i úpravu v novém občanském zákoníku. Publikace obsahuje: tipy, upozornění a praktické příklady, vzory smluv a podání, seznam nejdůležitějších právních předpisů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Spotřebitel , Spotřebitel: jak být úspěšný v reklamačním řízení a bránit svá práva před soudem (978-80-7357-399-7)

Spotřebitel

Spotřebitel
Detail

Praktický sešit, který by měl spotřebitelům sloužit jako „první pomoc" při řešení jejich problémů. Obsahuje všechny potřebné základní informace v přehledné a srozumitelné podobě. Seznámí čtenáře s postavením spotřebitele při nákupu zboží a sjednávání služeb, přináší užitečné informace o tom, jak postupovat a chovat se v soudním řízení, a poradí, jak se zachovat při případné exekuci. Zohledňuje již i úpravu v novém občanském zákoníku. Publikace obsahuje: tipy, upozornění a praktické příklady, vzory smluv a podání, seznam nejdůležitějších právních předpisů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Spotřebitel

Zákon o ochraně spotřebitele - Vítová Blanka

Zákon o ochraně spotřebitele - Vítová Blanka
Detail

Ochrana spotřebitele je v současné době již základem politiky každého vyspělého státu s fungující tržní ekonomikou. Na jedné straně se stát musí snažit o poskytnutí co největší volnosti subjektům při utváření svých právních vztahů, na straně druhé ale musí docílit vhodného prostředí pro uzavírání transparentních obchodů. Zákonodárce tak musí k fungování těchto principů stanovit jednak soukromoprávní prostředky ochrany spotřebitele (informační povinnosti, právo spotřebitele odstoupit od smlouvy, povinnost z vadného plnění, povinnost k náhradě škody ad.), a jednak veřejnoprávní sankce za porušení některých dalších povinností zaměřených zejména na poctivé jednání podnikatelů a bezpečnost spotřebitelů (trestání za správní delikty, resp. trestné činy). Zákon je tak základním předpisem pro každodenní transakce a je tak určen nejen subjektům řešícím spory z porušení zákona, ale i obchodníků a kupujících, kterých se dotýká bezprostředně. První komentář k předpisu od více než 20 let jeho účinnosti zahrnuje rovněž i výklad k posledním novelám zákona týkajících se nových nekalých praktik a mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Zákon o ochraně spotřebitele - Vítová Blanka

Zákon o ochraně spotřebitele - Blanka Vítová

Zákon o ochraně spotřebitele - Blanka Vítová
Detail

Ochrana spotřebitele je v současné době již základem politiky každého vyspělého státu s fungující tržní ekonomikou. Na jedné straně se stát musí snažit o poskytnutí co největší volnosti subjektům při utváření svých právních vztahů, na straně druhé ale musí docílit vhodného prostředí pro uzavírání transparentních obchodů. Zákonodárce tak musí k fungování těchto principů stanovit jednak soukromoprávní prostředky ochrany spotřebitele (informační povinnosti, právo spotřebitele odstoupit od smlouvy, povinnost z vadného plnění, povinnost k náhradě škody ad.), a jednak veřejnoprávní sankce za porušení některých dalších povinností zaměřených zejména na poctivé jednání podnikatelů a bezpečnost spotřebitelů (trestání za správní delikty, resp. trestné činy). Zákon je tak základním předpisem pro každodenní transakce a je tak určen nejen subjektům řešícím spory z porušení zákona, ale i obchodníků a kupujících, kterých se dotýká bezprostředně. První komentář k předpisu od více než 20 let jeho účinnosti zahrnuje rovněž i výklad k posledním novelám zákona týkajících se nových nekalých praktik a mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Zákon o ochraně spotřebitele - Blanka Vítová

Zákony II C/2022 – Ochrana spotřebitele

Zákony II C/2022 – Ochrana spotřebitele
Detail

Kniha - 560 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Zákony IIC obsahují právní předpisy pro oblast exekucí, insolvenčího řízení, ochrany spotřebitele a právní pomoci. První kapitola je zaměřena na exekuční řízení. V kapitole je uveřejněn exekuční řád a související vyhlášky. Druhá kapitola se věnuje problematice insolvečního řízení. Kapitola obsahuje insolvenční zákon a související vyhlášky. Třetí kapitola zahrnuje problematiku ochrany spotřebitele. Kapitola obsahuje následující zákony: zákon o České obchodní inspekci, zákon o obecné bezpečnosti výrobků, zákon o technických požadavcích na výrobky, zákon o posuzování shody stanovených výrobků při jejich dodávání na trh, zákon o spotřebitelském úvěru. Ve čtvrté kapitole je uveřejněn notářský řád a notářský tarif, v páté kapitole zákon o advokacii a advokátní tarif. Šestá kapitola, která má název Související předpisy obsahuje: zákon o zvláštních řízeních soudních, Zákon o mediaci; zákon, kterým se... (alza.cz)

Podobné produkty ako Zákony II C/2022 – Ochrana spotřebitele

Psychologie trhu a chování spotřebitele - Karel Chadt

Detail

Autor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory majícími vliv na jeho spotřební chování. Na tuto část navazuje charakteristikou osobnosti jako spotřebitele a jednotlivých faktorů ovlivňujících jeho spotřební chování a proces rozhodování při koupi produktu. Věnuje se psychologii prodeje jako součásti psychologie trhu, včetně psychologických otázek vztahu kupující–prodávající. V závěru zmiňuje současné trendy v oblasti trhu s produkty a službami. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Psychologie trhu a chování spotřebitele - Karel Chadt

Spotřebitel a podnikatel na dynamicky se rozvíjejícím trhu

Spotřebitel a podnikatel na dynamicky se rozvíjejícím trhu
Detail

Nová monografie přináší čtenáři ucelený pohled na aktuální problematiku spotřebitelského práva nejen v prostředí práva ČR, ale i v kontextu práva evropského. Publikace klade důraz na pohled podnikatelů, kterým poskytuje komplexní návod k plnění jejich informačních a dalších povinností ve vztahu k spotřebiteli, zároveň však také poskytuje ucelený přehled spotřebitelských práv. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny o relevantní českou i evropskou judikaturu. Publikace je určena nejen pro odborníky zabývající se spotřebitelským právem, studenty kurzů se spotřebitelskou tematikou, ale také pro samotné podnikatele a spotřebitele. (patro.cz)

Podobné produkty ako Spotřebitel a podnikatel na dynamicky se rozvíjejícím trhu

Psychologie trhu a chování spotřebitele (Defekt) - Karel Chadt

Detail

Autor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory majícími vliv na jeho spotřební chování. Na tuto část navazuje charakteristikou osobnosti jako spotřebitele a jednotlivých faktorů ovlivňujících jeho spotřební chování a proces rozhodování při koupi produktu. Věnuje se psychologii prodeje jako součásti psychologie trhu, včetně psychologických otázek vztahu kupující–prodávající. V závěru zmiňuje současné trendy v oblasti trhu s produkty a službami. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Psychologie trhu a chování spotřebitele (Defekt) - Karel Chadt

Spotřebitelé a marketing (978-80-7400-693-7)

Spotřebitelé a marketing (978-80-7400-693-7)
Detail

Kniha - autor Jan Koudelka, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. V první kapitole je vysvětlen pojem „spotřební chování“ a jsou objasněny základní modely sledování spotřebního chování. V dalších kapitolách jsou pak podrobněji vysvětleny faktory, které chování jedince jako spotřebitele významně ovlivňují (kulturní a sociální prostředí, osobní predispozice a psychika). Samostatná kapitola podrobně přibližuje průběh kupního rozhodování spotřebitele, ale rovněž jeho ponákupní chování. V rámci této kapitoly jsou také vysvětleny například typy rozhodovacích procesů či tzv. adopce nových výrobků. Poslední, šestá kapitola je věnována otázce segmentace spotřebitelů; jsou popsány jednotlivé fáze procesu segmentace trhu a vysvětleny hlavní koncepty, metody... (alza.cz)

Podobné produkty ako Spotřebitelé a marketing (978-80-7400-693-7)

ÚZ 1511 Ochrana spotřebitele (978-80-7488-551-8)

ÚZ 1511 Ochrana spotřebitele (978-80-7488-551-8)
Detail

Kniha - 272 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Od ledna 2023 dochází k zásadním změnám v zákoně o ochraně spotřebitele a současně také v občanském zákoníku (samostatná publikace v rámci edice ÚZ), které posilují práva a postavení všech spotřebitelů; změnily se také další právní předpisy. V publikaci také najdete aktuální znění zákona o České obchodní inspekci, zákona o potravinách a tabákových výrobcích, zákona o obecné bezpečnosti výrobků, zákona o posuzování shody, zákona o spotřebitelském úvěru a k tomu příslušná nařízení vlády a vyhlášky. Všechny změny jsou v textech zvýrazněny tučně, odkazy na související předpisy jsou plně citovány. (alza.cz)

Podobné produkty ako ÚZ 1511 Ochrana spotřebitele (978-80-7488-551-8)

Řízení jakosti a ochrana spotřebitele - Jaromír Veber - e-kniha

Řízení jakosti a ochrana spotřebitele - Jaromír Veber - e-kniha
Detail

eBook:,Druhé, aktualizované vydání praktické publikace nabízí nejnovější poznatky z oblasti jakosti, řízení jakosti a ochrany spotřebitele. Kniha obsahuje přehled nejdůležitější legislativy jakosti a přístupů zabezpečování jakosti ve smyslu norem ISO 9000 a ve smyslu TQM. Přibližuje nástroje a metody řízení jakosti od nástrojů a metod univerzálního použití přes metody používané při plánování jakosti a metody pro monitorování a zlepšování procesů až po metody hodnocení jakosti. Na závěr naznačuje směry, kterými se bude management jakosti ubírat v nejbližším období. Velmi cenné a kvalifikované informace ocení manažeři a specialisté malých, středních i velkých podniků, které chtějí zlepšit kvalitu svých výrobků a služeb, popřípadě zavést některý ze standardních přístupů zabezpečování jakosti. Kniha je dále určena studentům vysokých škol a středních a vyšších odborných škol i pro použití ve výuce na středních odborných učilištích. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Řízení jakosti a ochrana spotřebitele - Jaromír Veber - e-kniha

ÚZ 1539 Ochrana spotřebitele, spotřebitelský úvěr, požadavky na výrobky, ČOI

Detail

Publikace obsahuje rozsáhlý soubor předpisů, jejichž cílem je ochrana spotřebitelů, a to různými prostředky pro různé výrobky a služby. Od dubna 2023 mezi tyto předpisy nově přibyl zákon o dozoru nad trhem s výrobky. Novelizovány dále byly: zákon o posuzování shody výrobků při jejich dodávání na trh, zákon o některých službách informační společnosti a zákon o technických požadavcích na výrobky. V publikaci dále najdete zákon o ochraně spotřebitele po rozsáhlé novele od roku 2023, zákon o České obchodní inspekci, zákon o potravinách a tabákových výrobcích, zákon o obecné bezpečnosti výrobků, zákon o spotřebitelském úvěru a všechna příslušná nařízení vlády a vyhlášky. Celkem 21 právních předpisů v aktuálním znění. Všechny změny jsou v textech zvýrazněny tučně, odkazy na související předpisy jsou plně citovány. Předpisy týkající se ochrany spotřebitele dosud v edici ÚZ vyšly pod č. 50, 80, 113, 124, 138, 180, 206, 228, 262, 296, 328, 351, 374, 383, 397, 431, 442, 485, 512, 585, 663, 733, 777, 833, 888, 963, 1030, 1078, 1119, 1160, 1218, 1327, 1403, 1453 a 1511. Toto č. 1539 se od č. 1511 liší v předpisech zvýrazněných v obsahu tučně. Obsah publikace: Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele Vyhláška č. 265/2000 Sb., kterou se stanoví podrobnosti o způsobu označování obuvi údaji o materiálech použitých v jejich hlavních částech Vyhláška č. 379/2000 Sb., kterou se stanoví podmínky pro určování jednotlivých druhů křišťálového skla, jejich vlastností a způsoby označování výrobků z křišťálového skla Zákon č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci Vyhláška č. 65/2014 Sb., o vzoru služebního průkazu zaměstnance České obchodní inspekce Zákon č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky a o změně a doplnění některých zákonů Přehled prováděcích předpisů k zákonu č. 22/1997 Sb. Vyhláška č. 571/2020 Sb., kterou se stanoví poplatky za poskytování a přístup k českým technickým normám a jiným technickým dokumentům Sdělení č. 438/2008 Sb., o zrušení pověření Českého normalizačního institutu, příspěvkové organizace, zabezpečováním tvorby a vydávání českých technických norem Sdělení č. 385/2010 Sb., o pověření Českého institutu pro akreditaci, o. p. s., prováděním akreditace Sdělení č. 30/2013 Sb., o pověření Českého institutu pro akreditaci, o. p. s., prováděním akreditace v oblasti ověřování výkazů emisí skleníkových plynů a výkazů tunokilometrů v rozsahu nařízení Komise (EU) č. 600/2012o potravinách a tabákových výrobcích a o změně a doplnění některých souvisejících zákonů Zákon č. 110/1997 Sb., o potravinách a tabákových výrobcích a o změně a doplnění některých souvisejících zákonů Přehled prováděcích předpisů k zákonu č. 110/1997 Sb. Zákon č. 102/2001 Sb., o obecné bezpečnosti výrobků a o změně některých zákonů (zákon o obecné bezpečnosti výrobků) Nařízení vlády č. 396/2004 Sb., o postupech, obsahu a formě informace o výskytu nebezpečných nepotravinářských výrobků Nařízení vlády č. 198/2007 Sb., o bezpečnosti zapalovačů uváděných na trh Nařízení vlády č. 256/2009 Sb., kterým se zakazuje uvádění výrobku obsahujícího dimethyl-fumarát na trh nebo do oběhu Zákon č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti) Zákon č. 90/2016 Sb., o posuzování shody stanovených výrobků při jejich dodávání na trh Přehled prováděcích předpisů k zákonu č. 90/2016 Sb. Zákon č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru Vyhláška č. 381/2016 Sb., o žádostech, oznámeních a předkládání výkazů podle zákona o spotřebitelském úvěru Vyhláška č. 384/2016 Sb., o odborné způsobilosti pro distribuci spotřebního úvěrů Vyhláška č. 399/2021 Sb., o úvěrových ukazatelích Zákon č. 87/2023 Sb., o dozoru nad trhem s výrobky a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o dozoru nad trhem s výrobky) (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako ÚZ 1539 Ochrana spotřebitele, spotřebitelský úvěr, požadavky na výrobky, ČOI

Zákon o ochraně spotřebitele: Komentář (978-80-7478-984-7)

Zákon o ochraně spotřebitele: Komentář (978-80-7478-984-7)
Detail

Kniha – autor Blanka Vítová, 360 stran, česky, - autor Blanka Vítová, 360 stran, česky Ochrana spotřebitele je v současné době již základem politiky každého vyspělého státu s fungující tržní ekonomikou. Na jedné straně se stát musí snažit o poskytnutí co největší volnosti subjektům při utváření svých právních vztahů, na straně druhé ale musí docílit vhodného prostředí pro uzavírání transparentních obchodů. Zákonodárce tak musí k fungování těchto principů stanovit jednak soukromoprávní prostředky ochrany spotřebitele (informační povinnosti, právo spotřebitele odstoupit od smlouvy, povinnost z vadného plnění, povinnost k náhradě škody ad.), a jednak veřejnoprávní sankce za porušení některých dalších povinností zaměřených zejména na poctivé jednání podnikatelů a bezpečnost spotřebitelů (trestání za správní delikty, resp. trestné činy). Zákon je tak základním předpisem pro každodenní transakce a je tak určen nejen subjektům řešícím spory z porušení zákona, ale i... (alza.cz)

Podobné produkty ako Zákon o ochraně spotřebitele: Komentář (978-80-7478-984-7)

Řízení jakosti a ochrana spotřebitele (978-80-247-1782-1)

Řízení jakosti a ochrana spotřebitele (978-80-247-1782-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaromír Veber, kolektiv a, 204 stran Druhé, aktualizované vydání praktické publikace nabízí nejnovější poznatky z oblasti jakosti, řízení jakosti a ochrany spotřebitele. Kniha obsahuje přehled nejdůležitější legislativy jakosti a přístupů zabezpečování jakosti ve smyslu norem ISO 9000 a ve smyslu TQM. Přibližuje nástroje a metody řízení jakosti od nástrojů a metod univerzálního použití přes metody používané při plánování jakosti a metody pro monitorování a zlepšování procesů až po metody hodnocení jakosti. Na závěr naznačuje směry, kterými se bude management jakosti ubírat v nejbližším období. Velmi cenné a kvalifikované informace ocení manažeři a specialisté malých, středních i velkých podniků, které chtějí zlepšit kvalitu svých výrobků a služeb, popřípadě zavést některý ze standardních přístupů zabezpečování jakosti. Kniha je dále určena studentům vysokých škol a středních a vyšších odborných škol i pro použití ve výuce na středních... (alza.cz)

Podobné produkty ako Řízení jakosti a ochrana spotřebitele (978-80-247-1782-1)

Ochrana spotřebitele proti nekalým obchodním praktikám podnikatelů - Eva Večerková - Večerková Eva

Ochrana spotřebitele proti nekalým obchodním praktikám podnikatelů - Eva Večerková - Večerková Eva
Detail

Nová publikace z ediční řady Právo prakticky si neklade za cíl podat výklad o veškerém souboru právních nástrojů chránících spotřebitele, nýbrž se soustřeďuje jen na vybranou část stojící na pomezí právní úpravy nekalé soutěže v občanském zákoníku a úpravy nekalých obchodních praktik, která tvoří součást zákona o ochraně spotřebitele. Snahou autorů je maximálně přiblížit čtenářům zvláštní povahu popisované problematiky. První dvě části se snaží obecně vymezit subjekty, jichž se nekalé obchodní praktiky týkají, tedy podnikatele a spotřebitele, vysvětlit i pojem nekalých obchodních praktik a nekalé soutěže a objasnit právní pozici podnikatele i spotřebitele v závazkových vztazích Těžištěm publikace je část třetí vysvětlující vzájemné průniky úpravy nekalých obchodních praktik i nekalé soutěže. Významné místo je zde ponecháno judikatuře vyšších soudů, kterou autoři analyzují a ukazují na ní, jak působí ochrana spotřebitele pomocí aplikace pravidel o nekalé soutěži a jak mohou být aplikována pravidla obsažená v zákoně o ochraně spotřebitele. Závěrečná část je věnována pouze úpravě veřejnoprávní. (patro.cz)

Podobné produkty ako Ochrana spotřebitele proti nekalým obchodním praktikám podnikatelů - Eva Večerková - Večerková Eva

Ochrana spotřebitele proti nekalým obchodním praktikám podnikatelů (978-80-7552-625-0)

Ochrana spotřebitele proti nekalým obchodním praktikám podnikatelů (978-80-7552-625-0)
Detail

Kniha - autor Eva Večerková; Jarmila Pokorná; Jana Dudová; Tereza Levická,, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nová publikace z ediční řady Právo prakticky si neklade za cíl podat výklad o veškerém souboru právních nástrojů chránících spotřebitele, nýbrž se soustřeďuje jen na vybranou část stojící na pomezí právní úpravy nekalé soutěže v občanském zákoníku a úpravy nekalých obchodních praktik, která tvoří součást zákona o ochraně spotřebitele. Snahou autorů je maximálně přiblížit čtenářům zvláštní povahu popisované problematiky. První dvě části se snaží obecně vymezit subjekty, jichž se nekalé obchodní praktiky týkají, tedy podnikatele a spotřebitele, vysvětlit i pojem nekalých obchodních praktik a nekalé soutěže a objasnit právní pozici podnikatele i spotřebitele v závazkových vztazích Těžištěm publikace je část třetí vysvětlující vzájemné průniky úpravy nekalých obchodních praktik i nekalé soutěže. Významné místo je zde ponecháno judikatuře vyšších soudů,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ochrana spotřebitele proti nekalým obchodním praktikám podnikatelů (978-80-7552-625-0)

Postavení spotřebitele v oblasti distribuce pojištění v době digitální - Tomáš Ryza - e-kniha

Detail

eBook: Tato kniha se zabývá postavením spotřebitele v oblasti distribuce pojištění v digitální době. Konkrétně popisuje, co vše spotřebitelovo postavení ovlivňuje a jestli je toto postavení adekvátní distribuci pojištění v digitálním světě. Pandemie transformaci do digitálního prostředí nenastartovala, ale pouze urychlila. Jednotlivé pojišťovny se snažily přes digitální prostředí prodávat již před ní. A to se ne vždy povedlo úplně „čistě“. V minulosti tato pochybení samozřejmě byla spojena i s běžným „face to face“ prodejním procesem. Jelikož v minulosti byla největší pochybení spojena s investičním životním pojištěním, práce nezapomíná ani na otázku, jak si vede spotřebitel ve srovnání s regulací podnikání na kapitálových trzích. Struktura knihy je členěna do čtyř hlavních kapitol, které jsou řazeny logicky od obecného pojetí spotřebitele po nejvíce exponovanou oblast životního prostředí. První kapitola úvodem popisuje pojem spotřebitele a koncepce upravující jeho postavení na finančním trhu. Druhá kapitola se zaměřuje na obecné vymezení pojmu spotřebitele v novém občanském zákoníku a zákonu na ochranu spotřebitele a blíže popisuje odlišnosti, které se v zákoně vyskytují vůči produktům finančního trhu. Následně kapitola blíže rozebírá speciální úpravu spotřebitele v ZDPZ a ZPKT. Závěrem se kapitola zaměřuje na příslušné dohledové benchmarky EIOPA a jejich národní transpozici prostřednictvím ČNB. Stěžejní část práce tvoří kapitola třetí. V ní jsou popsány detailně jednotlivé prvky, které postavení spotřebitele na finančním trhu ovlivňují. Zejména se jedná o regulaci pojistného trhu a nutnosti získání povolení ČNB, patřičnou odbornost a důvěryhodnost distributorů a pravidla jednání se zákazníkem před a v průběhu uzavírání kontraktu, stejně jako po dobu jeho trvání. Kapitola čtvrtá se úvodem zaměřuje na specifika hromadných pojistných smluv, konkrétně těch, které fungují na principu „linkování“ k jinému, často bankovnímu, produktu. Naproti tomu závěrem čtvrté kapitoly jsou popsána také specifika životního pojištění, jehož úprava je nejpřísnější a jde nad rámec samotné Směrnice IDD i na celoevropské úrovni. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Postavení spotřebitele v oblasti distribuce pojištění v době digitální - Tomáš Ryza - e-kniha

Spotřebitel a podnikatel na dynamicky se rozvíjejícím trhu (978-80-7400-745-3)

Spotřebitel a podnikatel na dynamicky se rozvíjejícím trhu (978-80-7400-745-3)
Detail

Kniha - 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nová monografie přináší čtenáři ucelený pohled na aktuální problematiku spotřebitelského práva nejen v prostředí práva ČR, ale i v kontextu práva evropského. Publikace klade důraz na pohled podnikatelů, kterým poskytuje komplexní návod k plnění jejich informačních a dalších povinností ve vztahu k spotřebiteli, zároveň však také poskytuje ucelený přehled spotřebitelských práv. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny o relevantní českou i evropskou judikaturu. Publikace je určena nejen pro odborníky zabývající se spotřebitelským právem, studenty kurzů se spotřebitelskou tematikou, ale také pro samotné podnikatele a spotřebitele. (alza.cz)

Podobné produkty ako Spotřebitel a podnikatel na dynamicky se rozvíjejícím trhu (978-80-7400-745-3)

Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele (978-80-247-5465-9)

Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele (978-80-247-5465-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Ivan Soukal, Jan Draessler, 160 stran Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady jsou spotřebitelé stiženi. Autoři zkoumají příčiny tohoto jevu, provádějí jeho analýzu na trhu Evropské unie a navrhují vlastní řešení. (alza.cz)

Podobné produkty ako Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele (978-80-247-5465-9)

Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele - Ivan Soukal, Jan Draessler - e-kniha

Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele - Ivan Soukal, Jan Draessler - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady (ekonomickou ztrátou) jsou spotřebitelé stiženi. Autoři zkoumají příčiny tohoto jevu a provádějí jeho analýzu na trhu Evropské unie. Na základě výsledků navrhují vlastní řešení, které by přispělo k tomu, aby si spotřebitel mohl zvolit základní bankovní služby za optimální cenu vzhledem ke svým potřebám. V závěru je provedeno modelování cen těchto služeb v aktuálním prostředí asymetrické informace v komparaci se situací po realizaci navrženého řešení pro zpřehlednění trhu. Autoři vycházejí z rešerše a vlastních empirických šetření spotřebitelského chování v ČR za účasti více než 20 000, ve druhém šetření více než 8 000 spotřebitelů. Šetření a i další výsledky jsou založeny na dlouhodobé spolupráci autorů s tematickým webem bankovnipoplatky.com. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele - Ivan Soukal, Jan Draessler - e-kniha

Ochrana spotřebitele proti nekalým obchodním praktikám podnikatelů - Eva Večerková, Jana Dudová, Jarmila Pokorná, Tereza Levická

Ochrana spotřebitele proti nekalým obchodním praktikám podnikatelů - Eva Večerková, Jana Dudová, Jarmila Pokorná, Tereza Levická
Detail

Nová publikace z ediční řady Právo prakticky si neklade za cíl podat výklad o veškerém souboru právních nástrojů chránících spotřebitele, nýbrž se soustřeďuje jen na vybranou část stojící na pomezí právní úpravy nekalé soutěže v občanském zákoníku a úpravy nekalých obchodních praktik, která tvoří součást zákona o ochraně spotřebitele. Snahou autorů je maximálně přiblížit čtenářům zvláštní povahu popisované problematiky. První dvě části se snaží obecně vymezit subjekty, jichž se nekalé obchodní praktiky týkají, tedy podnikatele a spotřebitele, vysvětlit i pojem nekalých obchodních praktik a nekalé soutěže a objasnit právní pozici podnikatele i spotřebitele v závazkových vztazích Těžištěm publikace je část třetí vysvětlující vzájemné průniky úpravy nekalých obchodních praktik i nekalé soutěže. Významné místo je zde ponecháno judikatuře vyšších soudů, kterou autoři analyzují a ukazují na ní, jak působí ochrana spotřebitele pomocí aplikace pravidel o nekalé soutěži a jak mohou být aplikována pravidla obsažená v zákoně o ochraně spotřebitele. Závěrečná část je věnována pouze úpravě veřejnoprávní. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Ochrana spotřebitele proti nekalým obchodním praktikám podnikatelů - Eva Večerková, Jana Dudová, Jarmila Pokorná, Tereza Levická

Spotřebitel: Jak být úspěšný v reklamačním řízení a bránit svá práva před soudem (978-80-7357-399-7)

Spotřebitel: Jak být úspěšný v reklamačním řízení a bránit svá práva před soudem (978-80-7357-399-7)
Detail

Kniha - 56 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Praktický sešit, který by měl spotřebitelům sloužit jako „první pomoc" při řešení jejich problémů. Obsahuje všechny potřebné základní informace v přehledné a srozumitelné podobě. Seznámí čtenáře s postavením spotřebitele při nákupu zboží a sjednávání služeb, přináší užitečné informace o tom, jak postupovat a chovat se v soudním řízení, a poradí, jak se zachovat při případné exekuci. Zohledňuje již i úpravu v novém občanském zákoníku. Publikace obsahuje: tipy, upozornění a praktické příklady, vzory smluv a podání, seznam nejdůležitějších právních předpisů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Spotřebitel: Jak být úspěšný v reklamačním řízení a bránit svá práva před soudem (978-80-7357-399-7)

Zákony 2022 II/C Ochrana spotřebitele - Exekuční řád, Insolvenční zákon, Spotřebitelský úvěr, Reklama, Mediace, Česká obchodní inspekce, Advokacie, No

Detail

Zákony IIC obsahují právní předpisy pro oblast exekucí, insolvenčího řízení, ochrany spotřebitele a právní pomoci. První kapitola je zaměřena na exekuční řízení. V kapitole je uveřejněn exekuční řád a související vyhlášky. Druhá kapitola se věnuje problematice insolvečního řízení. Kapitola obsahuje insolvenční zákon a související vyhlášky. Třetí kapitola zahrnuje problematiku ochrany spotřebitele. Kapitola obsahuje následující zákony: zákon o České obchodní inspekci, zákon o obecné bezpečnosti výrobků, zákon o technických požadavcích na výrobky, zákon o posuzování shody stanovených výrobků při jejich dodávání na trh, zákon o spotřebitelském úvěru. Ve čtvrté kapitole je uveřejněn notářský řád a notářský tarif, v páté kapitole zákon o advokacii a advokátní tarif. Šestá kapitola, která má název Související předpisy obsahuje: zákon o zvláštních řízeních soudních, Zákon o mediaci; zákon, kterým se stanoví pravidla pro případy souběžně probíhajících výkonů rozhodnutí, zákon o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru SARS CoV-2 … (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Zákony 2022 II/C Ochrana spotřebitele - Exekuční řád, Insolvenční zákon, Spotřebitelský úvěr, Reklama, Mediace, Česká obchodní inspekce, Advokacie, No

Kontrola cenových ujednání ve spotřebitelských smlouvách (978-80-7400-779-8)

Kontrola cenových ujednání ve spotřebitelských smlouvách (978-80-7400-779-8)
Detail

Kniha - autor Milan Hulmák, 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Může soud změnit cenu, za kterou si spotřebitel objednal službu nebo koupil zboží? Může říci, že spotřebitel není povinen za plnění podnikatele nic platit? To jsou otázky, na které se snaží autor odpovědět v této knize. Cílem je přinést základní přehled možností obsahové kontroly cenových ujednání ve spotřebitelských smlouvách a nalézt určité smysluplné hranice takové kontroly. Stěžejní část publikace je věnována problematice výjimky z přezkumu přiměřenosti (zneužívajícího charakteru) podle § 1813 ObčZ. Z přezkumu jsou vyloučena ujednání o předmětu plnění a ceně, jsou-li jasná a srozumitelná. Výklad je proto nutně zasazen do širších souvislostí zkoumání přiměřenosti (zneužívajícího charakteru) ujednání ve smlouvě. Nezbytným byl rozbor jasnosti a srozumitelnosti ujednání, jakož i následků nepřiměřenosti. Snaha o vytvoření vnitřně konzistentního závěru je doprovázena analýzou nesmírně... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kontrola cenových ujednání ve spotřebitelských smlouvách (978-80-7400-779-8)

Kontrola cenových ujednání ve spotřebitelských smlouvách - Hulmák Milan

Kontrola cenových ujednání ve spotřebitelských smlouvách - Hulmák Milan
Detail

Může soud změnit cenu, za kterou si spotřebitel objednal službu nebo koupil zboží? Může říci, že spotřebitel není povinen za plnění podnikatele nic platit? To jsou otázky, na které se snaží autor odpovědět v této knize. Cílem je přinést základní přehled možností obsahové kontroly cenových ujednání ve spotřebitelských smlouvách a nalézt určité smysluplné hranice takové kontroly. Stěžejní část publikace je věnována problematice výjimky z přezkumu přiměřenosti (zneužívajícího charakteru) podle § 1813 ObčZ. Z přezkumu jsou vyloučena ujednání o předmětu plnění a ceně, jsou-li jasná a srozumitelná. Výklad je proto nutně zasazen do širších souvislostí zkoumání přiměřenosti (zneužívajícího charakteru) ujednání ve smlouvě. Nezbytným byl rozbor jasnosti a srozumitelnosti ujednání, jakož i následků nepřiměřenosti. Snaha o vytvoření vnitřně konzistentního závěru je doprovázena analýzou nesmírně dynamické judikatury SD EU, i rozhodnutí orgánů veřejné moci v ČR. Podstatná část je věnována i komparaci s přístupy v sousedních státech. Skutečnost, zda se použije výjimka z přezkumu přiměřenosti či nikoliv, má však omezený význam. Je nutné zkoumat i další možnosti kontroly cenových ujednání, které v tomto směru právní řád nabízí. Výklad je proto doplněn úvahami o možnosti kontroly cenových ujednání prostřednictvím dobrých mravů, lichvy, neúměrného zkrácení, nekalých obchodních praktik či soutěžní a cenové regulace. (patro.cz)

Podobné produkty ako Kontrola cenových ujednání ve spotřebitelských smlouvách - Hulmák Milan

Prodejce - Hart Rob

Prodejce - Hart Rob
Detail

Kyber-thriller o nebezpečné i nebezpečně blízké budoucnosti, v níž je základem společnosti konzum a člověk jen o málo víc než spotřebitel a zároveň stroj na práci. Obří výrobní koncern se pro mnohé své zaměstnance stává nechtěným domovem, který není snadné opustit – a to i přesto, že "rodinné vztahy" nejsou zrovna zdravé. Jenže na průmyslového giganta sociálku nezavoláte, a tak si Paxton, Zinnia a ostatní zaměstnanci musí poradit po svém… (patro.cz)

Podobné produkty ako Prodejce - Hart Rob

Prodejce - Hart Rob

Prodejce - Hart Rob
Detail

Kyber-thriller o nebezpečné i nebezpečně blízké budoucnosti, v níž je základem společnosti konzum a člověk je jen o málo víc než spotřebitel a zároveň stroj na práci. Obří výrobní koncern se pro mnohé své zaměstnance stává nechtěným domovem, který není snadné opustit – a to i přesto, že „rodinné vztahy“ nejsou zrovna zdravé. Jenže na průmyslového giganta sociálku nezavoláte, a tak si Paxton, Zinnia a ostatní zaměstnanci musí poradit po svém… (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Prodejce - Hart Rob

Kauza očkování - Jan Vavrečka - e-kniha

Kauza očkování - Jan Vavrečka - e-kniha
Detail

eBook:,Kdy a proč očkovat? Pokud bych na tuto úvodní otázku odpověděl tak, jak to chtějí „maminky“ obvykle slyšet, bude to odpověď nesprávná. „Mám dítě nechat očkovat proti spalničkám? Má význam očkování proti tetanu? A co to nové očkování proti rakovině děložního čípku, je to dobré, pane doktore?“ Již ten, kdo takto pokládá otázky, se svým vlastním přístupem k věci stává nutně obětí (pro) očkovacího systému v ČR. V takové situaci mu již spíše není pověstné rady ani pomoci.Ačkoliv i na takto položené otázky lze přiměřeně odpovědět, farmaceutický průmysl zařídil, že na ně často veřejně odpovídají špatní lidé. Nemohu použít pojem špatní odborníci, protože odborníci to nepochybně jsou a někdy i špičkoví. Laičtí spotřebitelé, pacienti a rodiče bohužel nemají reálnou šanci se správně zorientovat v problematice očkování, pokud tomu nevěnují výrazně nadstandardní úsilí. Dokázat se svépomocí optimálně rozhodnout laická veřejnost až na vzácné výjimky prakticky nedokáže. Také rozpoznat, kdo vám radí dobře, znale věci a přitom odpovědně, a kdo vám radí zkrátka jinak, je bohužel nad vaše síly. Ve specializované a odborně náročné problematice něco jako „informovaný spotřebitel“ až na výjimky neexistuje. Existuje však odbornými informacemi a přímou či skrytou reklamou víceméně zmatený či spíše zmanipulovaný spotřebitel. Znám jich mnoho desítek.V této knize se pokusím vysvětlit základy soukolí očkovacího „velkostroje“ tak, aby vás alespoň v těchto základech už nikdy nikdo neoklamal a netahal za nos. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kauza očkování - Jan Vavrečka - e-kniha

Trendológia - Higham William

Trendológia - Higham William
Detail

Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na vývoj trhu. Wiliam Higham, uznávaný odborník v oblasti spotrebiteľského výskumu, v nej na konkrétnych príkladoch dokazuje, aké dôležité je pre firmy trendy správne predpovedať a zaoberať sa nimi. Trendológia je prehľadný a systematicky konciopovaný sprievodca, s pomocou ktorého budete vedieť poznatky zo skúmania trendov (toho, čo konečný spotrebiteľ ešte len bude chcieť) pretaviť do konkurenčnej výhody a zisku. (patro.cz)

Podobné produkty ako Trendológia - Higham William

Odborná montáž produktů Skupiny - 1

Odborná montáž produktů Skupiny - 1
Detail

Odborné sestavení stroje servisním technikem u Vás doma + instruktáž.. Odborné sestavení zakoupeného stroje vyškoleným servisním technikem zahrnující krátkou instruktáž o používání a údržbě stroje. Produkt bude dopraven přepravní společností a poté sestaven a seřízen našim servisním technikem. Termín instalace a seřízení si spotřebitel s technikem dohodne individuálně. Skupina - 1 se vztahuje k odborné montáži následujících produktů: rotopedy cyklotrenažéry vybrané steppery VibroGym posilovací lavice Pro více informací: Email: eshop@insportline.cz Tel: +420 556 300 970 (insportline.cz)

Podobné produkty ako Odborná montáž produktů Skupiny - 1

Odborná montáž produktů Skupiny - 3

Odborná montáž produktů Skupiny - 3
Detail

Odborné sestavení stroje servisním technikem u Vás doma s průvodní instruktáži.. Odborné sestavení zakoupeného stroje vyškoleným servisním technikem zahrnující krátkou instruktáž o používání a údržbě stroje. Produkt bude dopraven přepravní společností a poté sestaven a seřízen našim servisním technikem. Termín instalace a seřízení si spotřebitel s technikem dohodne individuálně. Skupina - 3 se vztahuje k odborné montáži následujících produktů: posilovací věže složité posilovací stroje trampolínové sety 366 cm a větší Pro více informací: Email: eshop@insportline.cz Tel: +420 556 300 970 (insportline.cz)

Podobné produkty ako Odborná montáž produktů Skupiny - 3

HP Pavilion Keyboard Mouse 200 EN

HP Pavilion Keyboard Mouse 200 EN
Detail

Klávesnice a myš HP Pavilion 200 Pořiď si nejspolehlivější myš a klávesnici, které jsou k mání. Užívej si 12 aktualizovaných zkratek mediálních kláves a zvyš produktivitu pracovních postupů. Připojení: USB 2.0 Barva: černá Rozměry: *46,5 x 17,44 x 2,35 cm (klávesnice) *11,5 x 6,9 x 3,8 cm (myš) Hmotnost: *0,5 kg (klávesnice) *0,09 kg (myš) Záruka: 1 rok pro IČ a 2 roky spotřebitel (tonerpartner.cz)

Podobné produkty ako HP Pavilion Keyboard Mouse 200 EN

Odborná montáž produktů Skupiny - 2

Odborná montáž produktů Skupiny - 2
Detail

Odborné sestavení stroje servisním technikem u Vás doma + instruktáž.. Odborné sestavení zakoupeného stroje vyškoleným servisním technikem zahrnující krátkou instruktáž o používání a údržbě stroje. Produkt bude dopraven přepravní společností a poté sestaven a seřízen našim servisním technikem. Termín instalace a seřízení si spotřebitel s technikem dohodne individuálně. Skupina - 2 se vztahuje k odborné montáži následujících produktů: běžecké pásy eliptikaly recumbenty vybrané steppery masážní křesla trampolínové sety 244 až 305 cm Pro více informací: Email: eshop@insportline.cz Tel: +420 556 300 970 (insportline.cz)

Podobné produkty ako Odborná montáž produktů Skupiny - 2

Prodejce (978-80-242-6847-7)

Prodejce (978-80-242-6847-7)
Detail

Kniha - autor Rob Hart, 376 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kyber-thriller o nebezpečné i nebezpečně blízké budoucnosti, v níž je základem společnosti konzum a člověk jen o málo víc než spotřebitel a zároveň stroj na práci. Obří výrobní koncern se pro mnohé své zaměstnance stává nechtěným domovem, který není snadné opustit – a to i přesto, že "rodinné vztahy" nejsou zrovna zdravé. Jenže na průmyslového giganta sociálku nezavoláte, a tak si Paxton, Zinnia a ostatní zaměstnanci musí poradit po svém… (alza.cz)

Podobné produkty ako Prodejce (978-80-242-6847-7)

Mikroekonómia 2: Teória spotrebiteľa (978-80-8168-054-0)

Mikroekonómia 2: Teória spotrebiteľa (978-80-8168-054-0)
Detail

Kniha - autor Mária Horehájová; Jana Marasová, 128 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Podstatná časť učebnice sa venuje neoklasickému modelu spotrebiteľa a správaniu individuálneho spotrebiteľa v konkrétnych situáciách, ako sú jeho rozhodovanie pri výbere nakupovaných statkov, optimálny výber vzhľadom na disponibilný dôchodok a ceny tovarov, voľba medzi pracovným a voľným časom, rozhodovanie v kontexte rizika či znižovanie rizika prostredníctvom kúpy informácií a poistenia. Obsahuje takisto poznatky výskumu viacerých čiastkových ekonomických disciplín, ako sú hospodárska politika, dejiny ekonomických teórií či makroekonómia. Súčasťou učebnice sú aj konkrétne príklady, ktoré majú pomôcť uvedomiť si kľúčové faktory ovplyvňujúce rozhodovanie spotrebiteľa i tie, ktoré, naopak, spotrebiteľ pri rozhodovaní neberie do úvahy, pretože sa mu zdajú nepodstatné. Učebnica je určená predovšetkým študentom 2. a 3. stupňa ekonomických vysokých škôl ako... (alza.cz)

Podobné produkty ako Mikroekonómia 2: Teória spotrebiteľa (978-80-8168-054-0)

PLAYGRO Motorická smyčka - míč, Play and Learn

PLAYGRO Motorická smyčka - míč, Play and Learn
Detail

Podrobnosti o produktu: Věk: od 6 měsíců Míč s motorickou smyčkou je čistá zábava na hraní Četné herní funkce stimulují smysly vašeho dítěte a podporují jeho motorický vývoj. Barevné, různě tvarované figurky lze na měkkých ohebných tyčích posouvat a otáčet sem a tam Při tom vydávají cinkavý zvuk Průhledný válec uvnitř umožňuje pohled na černé a bílé kuličky, které při pohybu skáčou a chrastí. Malé zrcátko poskytuje dítěti první zkušenosti s poznáváním a vnímáním sebe sama. Rozměry a hmotnost: Rozměry po sestavení (délka x šířka x výška): 14 x 14 x 14 cm Materiál a péče: Materiál: ABS, EVA Pokyny pro péči: Povrch lze mýt vlhkým hadříkem. Upozornění a bezpečnostní pokyny: Upozornění: Před použitím odstraňte všechny obaly. Výrobek se může mírně lišit od obrázku. Tento obal si musí spotřebitel ponechat. Neponořujte do vody. (pinkorblue.cz)

Podobné produkty ako PLAYGRO Motorická smyčka - míč, Play and Learn

Obchodní podmínky ve vztazích B2C - Selucká Markéta

Obchodní podmínky ve vztazích B2C - Selucká Markéta
Detail

Zpravidla každý e-shop, každá pojistná smlouva nebo smlouva o poskytování telekomunikačních služeb a řada dalších smluv, které jako spotřebitelé uzavíráme, obsahuje obchodní podmínky, které vymezují práva a povinnosti smluvních stran. Nemůžeme s nimi nesouhlasit, jestliže chceme určitou službu využívat nebo určité zboží nakoupit. Ale protože jsou obsáhlé a nesrozumitelné, nečteme je a jen zaškrtneme na příslušném místě, že s nimi souhlasíme. Tato publikace se zabývá specifickými obchodními podmínkami ve vztazích B2C, kde jedna ze smluvních stran – spotřebitel – je ze zákona slabší stranou vyžadující zvláštní ochranu. Současně se však kniha zabývá právním postavením podnikatele, který obvykle smluvní podmínky definuje, má zájem na řádném smluvním plnění ze strany spotřebitele, a proto se snaží navrhnout vyvážené a férové obchodní podmínky, které nebudou moci být soudem posléze prohlášeny za nicotné, resp. že se k nim nebude přihlížet (srov. § 1815 OZ). Publikace je tedy určena jak spotřebitelům, tak podnikatelům, a jejich právním zástupcům. (patro.cz)

Podobné produkty ako Obchodní podmínky ve vztazích B2C - Selucká Markéta

Horehájová Mária, Marasová Jana - Mikroekonómia 2 - teória spotrebiteľa - Horehájová Mária

Horehájová Mária, Marasová Jana - Mikroekonómia 2 - teória spotrebiteľa - Horehájová Mária
Detail

Podstatná časť učebnice sa venuje neoklasickému modelu spotrebiteľa a správaniu individuálneho spotrebiteľa v konkrétnych situáciách, ako sú jeho rozhodovanie pri výbere nakupovaných statkov, optimálny výber vzhľadom na disponibilný dôchodok a ceny tovarov, voľba medzi pracovným a voľným časom, rozhodovanie v kontexte rizika či znižovanie rizika prostredníctvom kúpy informácií a poistenia. Obsahuje takisto poznatky výskumu viacerých čiastkových ekonomických disciplín, ako sú hospodárska politika, dejiny ekonomických teórií či makroekonómia. Súčasťou učebnice sú aj konkrétne príklady, ktoré majú pomôcť uvedomiť si kľúčové faktory ovplyvňujúce rozhodovanie spotrebiteľa i tie, ktoré, naopak, spotrebiteľ pri rozhodovaní neberie do úvahy, pretože sa mu zdajú nepodstatné. Učebnica je určená predovšetkým študentom 2. a 3. stupňa ekonomických vysokých škôl ako prostriedok na prehĺbenie a obohatenie ich vedomostného potenciálu o správaní a rozhodovaní jednotlivých subjektov na trhu. Cenné poznatky v nej však nájde každý čitateľ zaujímajúci sa o ekonómiu ako o vedu skúmajúcu reálne situácie hospodárskeho života (patro.cz)

Podobné produkty ako Horehájová Mária, Marasová Jana - Mikroekonómia 2 - teória spotrebiteľa - Horehájová Mária

Obchodní podmínky ve vztazích B2C - Markéta Selucká, Svatava Veverková

Obchodní podmínky ve vztazích B2C - Markéta Selucká, Svatava Veverková
Detail

Zpravidla každý e-shop, každá pojistná smlouva nebo smlouva o poskytování telekomunikačních služeb a řada dalších smluv, které jako spotřebitelé uzavíráme, obsahuje obchodní podmínky, které vymezují práva a povinnosti smluvních stran. Nemůžeme s nimi nesouhlasit, jestliže chceme určitou službu využívat nebo určité zboží nakoupit. Ale protože jsou obsáhlé a nesrozumitelné, nečteme je a jen zaškrtneme na příslušném místě, že s nimi souhlasíme. Tato publikace se zabývá specifickými obchodními podmínkami ve vztazích B2C, kde jedna ze smluvních stran – spotřebitel – je ze zákona slabší stranou vyžadující zvláštní ochranu. Současně se však kniha zabývá právním postavením podnikatele, který obvykle smluvní podmínky definuje, má zájem na řádném smluvním plnění ze strany spotřebitele, a proto se snaží navrhnout vyvážené a férové obchodní podmínky, které nebudou moci být soudem posléze prohlášeny za nicotné, resp. že se k nim nebude přihlížet (srov. § 1815 OZ). Publikace je tedy určena jak spotřebitelům, tak podnikatelům, a jejich právním zástupcům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Obchodní podmínky ve vztazích B2C - Markéta Selucká, Svatava Veverková

TORK Matic Image H1 nerezový (7322540781984)

TORK Matic Image H1 nerezový (7322540781984)
Detail

Zásobník na ručníky - nerezový lesklý, vhodný tam, kde je požadována špičková hygiena a komfort zároveň. Hranatý tvar se skvěle hodí do každé koupelny, ať už doma nebo v kanceláři. Zásobník na skládané ručníky umožňuje snadnou manipulaci, přičemž má spotřebitel možnost si vzít tolik papíru, kolik potřebuje. Zásobník je aktivován senzorem pro bezdotykové ovládání, což zajistí hygienu tím nejlepším způsobem. Zásobník na papírové ručníky se skvěle hodí jak do domácnosti, tak na pracoviště. Zásobník v moderním designu je vyrobený z nerezu je opatřen LED indikátorem. Ten hlásí, kdy je potřeba doplnit ručníky a bezdotykově ručníky dávkuje. Přestavuje ideální a hlavně hygienické řešení pro rušný provoz toalet či umýváren. Zásobník dávkuje papírové ručníky po jednom útržku, takže spotřeba nebude zbytečně veliká. Ručníky v roli se snadno doplňují v horní části zásobníku. Zásobník je poháněn bateriemi. Klíčové vlastnosti zásobníku na... (alza.cz)

Podobné produkty ako TORK Matic Image H1 nerezový (7322540781984)

Civilnoprávna úžera a odplata pri poskytnutí peňaž. prostriedkov spotrebiteľom (978-80-8168-843-0)

Civilnoprávna úžera a odplata pri poskytnutí peňaž. prostriedkov spotrebiteľom (978-80-8168-843-0)
Detail

Kniha - autor Milan Budjač, 156 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Inštitút civilnoprávnej úžery má svoje nezastupiteľné miesto v každej spoločnosti. Je právom považovaný za manifestáciu dobrých mravov v civilnom práve, pretože umožňuje nielen predchádzať škodlivým následkom hrubého nepomeru v plneniach na škodu slabších účastníkov zmluvných vzťahov, ale plní aj významnú výchovnú funkciu, majúcu základ v dejinnom identifikovaní obsahu dobrých mravov. Na rozdiel od civilnoprávnej úžery, odplata za poskytnutie peňažných prostriedkov spotrebiteľom je výhradne spotrebiteľským inštitútom, ktorý vznikol s cieľom limitovať všetky druhy a zložky plnení, ktoré musí spotrebiteľ pri poskytovaní peňažných prostriedkom veriteľom znášať. Publikácia reaguje na absenciu historicky a aj chronologicky konštruovaného výkladu civilnoprávnej úžery a odplaty za poskytovanie peňažných prostriedkov spotrebiteľom podľa kritéria ich normatívneho vymedzenia a legislatívneho... (alza.cz)

Podobné produkty ako Civilnoprávna úžera a odplata pri poskytnutí peňaž. prostriedkov spotrebiteľom (978-80-8168-843-0)

Premium Line Manikúrová sada Cestovní PL 891 Modrá kroko Made in Solingen (8595162103031)

Premium Line Manikúrová sada Cestovní PL 891 Modrá kroko Made in Solingen (8595162103031)
Detail

Sada na manikúru - 3 nástroje, materiál nástrojů poniklovaná ocel, modrá barva pouzdra, materiál pouzdra kůže, s motivem Cestovní 3dílná manikúrová sada Premium Line PL 891 v praktickém pouzdru modré barvy s povrchovým provedením imitace krokodýlí kůže. V sadě najdete nůžky, pinzetu a kovový pilník. Set je vyroben z kvalitního lesklého niklu německé značky Solingen. Klíčové vlastnosti manikúry Premium LineTřídílná sada manikúry pro úpravu nehtů a zastřižení kůžičkySet manikúry obsahuje nůžky, pinzetu a pilníkPraktické cestovní pouzdro v modré barvěNěmecká kvalita Solingen Manikúra pro každéhoManikúra se používá z kosmetických, ale i lékařských důvodů pro krásné a zdravé nehty. Každý spotřebitel by měl používat svoji manikúru, aby se případné infekce nešířily na další členy domácnosti. Ale i v případě, že máte svoji osobní manikúru, měli byste dodržovat některé hygienické postupy, jako je například mytí a dezinfekce... (alza.cz)

Podobné produkty ako Premium Line Manikúrová sada Cestovní PL 891 Modrá kroko Made in Solingen (8595162103031)

Finančná gramotnosť základnej školy v kocke (978-80-551-8379-4)

Finančná gramotnosť základnej školy v kocke   (978-80-551-8379-4)
Detail

Kniha - autor Monika Reiterová; Lujza Čipková-Hamplová, 128 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Finančná gramotnosť základnej školy v kocke je určená nielen žiakom končiacim základnú školu, ale aj všetkým ostatným čitateľom, ktorí chcú získať základný prehľad o svete financií. Nájdete v nej vysvetlenie, aký je rozdiel medzi čistou a hrubou mzdou, medzi platobnou a kreditnou kartou, či je dobré sporiť alebo si požičať, čo sú to kryptomeny, čo všetko je korupcia, aj aké práva má spotrebiteľ. Dozviete sa, ako ochrániť svoje osobné údaje, ako si správne stanoviť cieľ, ako napísať motivačný list alebo životopis, kedy môže žiak pracovať ako brigádnik, aj ako sa pripraviť na pracovný pohovor. Žiakom pomôže zorientovať sa v základoch pracovného života a narábania s financiami, učiteľom poslúži ako zdroj pri vyučovaní, a užitočné informácie si v nej nájdu aj rodičia a ostatní záujemcovia o túto tému. (alza.cz)

Podobné produkty ako Finančná gramotnosť základnej školy v kocke (978-80-551-8379-4)

Premium Line Manikúrová sada Cestovní PL 892 Růžová Made in Solingen (8595162103048)

Premium Line Manikúrová sada Cestovní PL 892 Růžová Made in Solingen (8595162103048)
Detail

Sada na manikúru - 3 nástroje, materiál nástrojů poniklovaná ocel, růžová barva pouzdra, materiál pouzdra kůže, s motivem Cestovní 3dílná manikúrová sada Premium Line PL 892 v praktickém pouzdru růžové barvy s povrchovým provedením imitace krokodýlí kůže. V sadě najdete nůžky, pinzetu a kovový pilník. Set je vyroben z kvalitního lesklého niklu německé značky Solingen. Klíčové vlastnosti manikúry Premium LineTřídílná sada manikúry pro úpravu nehtů a zastřižení kůžičkySet manikúry obsahuje nůžky, pinzetu a pilníkPraktické cestovní pouzdro v růžové barvěNěmecká kvalita Solingen Manikúra pro každéhoManikúra se používá z kosmetických, ale i lékařských důvodů pro krásné a zdravé nehty. Každý spotřebitel by měl používat svoji manikúru, aby se případné infekce nešířily na další členy domácnosti. Ale i v případě, že máte svoji osobní manikúru, měli byste dodržovat některé hygienické postupy, jako je například mytí a dezinfekce... (alza.cz)

Podobné produkty ako Premium Line Manikúrová sada Cestovní PL 892 Růžová Made in Solingen (8595162103048)

Obchodní podmínky ve vztazích B2C (978-80-7502-293-6)

Obchodní podmínky ve vztazích B2C (978-80-7502-293-6)
Detail

Kniha - autor Markéta Selucká; Svatava Veverková, 184 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Zpravidla každý e-shop, každá pojistná smlouva nebo smlouva o poskytování telekomunikačních služeb a řada dalších smluv, které jako spotřebitelé uzavíráme, obsahuje obchodní podmínky, které vymezují práva a povinnosti smluvních stran. Nemůžeme s nimi nesouhlasit, jestliže chceme určitou službu využívat nebo určité zboží nakoupit. Ale protože jsou obsáhlé a nesrozumitelné, nečteme je a jen zaškrtneme na příslušném místě, že s nimi souhlasíme. Tato publikace se zabývá specifickými obchodními podmínkami ve vztazích B2C, kde jedna ze smluvních stran – spotřebitel – je ze zákona slabší stranou vyžadující zvláštní ochranu. Současně se však kniha zabývá právním postavením podnikatele, který obvykle smluvní podmínky definuje, má zájem na řádném smluvním plnění ze strany spotřebitele, a proto se snaží navrhnout vyvážené a férové obchodní podmínky, které nebudou moci být... (alza.cz)

Podobné produkty ako Obchodní podmínky ve vztazích B2C (978-80-7502-293-6)

HP 230 Bezdrátová klávesnice a myš CZ

HP 230 Bezdrátová klávesnice a myš CZ
Detail

HP 230 BEZDRÁTOVÁ KLÁVESNICE A MYŠ CZ Dej sbohem změti kabelů a užívej si volný pohyb s 2,4GHz bezdrátovým připojením bez prodlev. Vyzkoušejte pohodlnou, elegantní a tichou kombinaci klávesnice a myši. Nyní můžete být maximálně výkonní při co nejmenším hluku. Navíc díky klávesovým zkratkám a bateriím s dlouhou výdrží můžete zůstat produktivní po celý den. Funkce: Klávesnice typu chiclet vám umožní pohodlné a přesnější psaní s menším hlukem. Zvládněte jakýkoli úkol s touto odolnou myší, která je vyrobena pro pohodlí. Snižte nepořádek a užívejte si svobodu pohybu bez zpoždění díky bezdrátovému připojení 2,4 GHz. Buďte v klidu díky standardní dvouleté omezené záruce HP. Kompatibilní se všemi počítači HP s dostupným portem USB-A. Rozměry: 44 x 14.62 x 2.76 cm (klávesnice), 6.33 x 11.5 x 3.62 cm (myš) Hmotnost: 0.5 kg (klávesnice), 0.06 kg (myš) Záruka: 1 rok pro IČ a 2 roky spotřebitel (tonerpartner.cz)

Podobné produkty ako HP 230 Bezdrátová klávesnice a myš CZ

Tisserand Eucalyptus Organic čistý esenciální olej, 20 ml

Tisserand Eucalyptus Organic čistý esenciální olej, 20 ml
Detail

Eucalyptus globulus (lat.), Eucalyptus (ang.), listy stromuEucalyptus globulus (lat.), Eucalyptus (ang.), listy stromu Čerstvý, povzbuzující olej, který proniká do hloubky. Při inhalaci má čistící účinky. Je velmi antiseptický a používá se při masážích proti vyčerpanosti. Balení: 9ml Tento olej prošel náročným hodnocením podle požadavků britské organizace Soil Association Certification, která má jedny z nejpřísnějších požadavků na bio kosmetiku vůbec. Tento esenciální olej tak může být označován slovem „ORGANIC“ a používat logo Soil Association. Díky tomuto označení je spotřebitel okamžitě informován o tom, že produkt neobsahuje škodlivé látky jako parabeny, ftaláty, SLS, syntetické vůně a geneticky modifikované složky. Rostliny, ze kterých je certifikovaný olej Tisserand získáván, jsou pěstovány na biofarmách, kde je zakázáno používat pesticidy, syntetická hnojiva a geneticky modifikované látky. Aby mohl kosmetický výrobek užívat označení ORGANIC, musí obsahovat minimálně 95% podíl organických složek ekologického původu. Srovnatelné požadavky na bio kosmetiku má francouzský Ecocert či německý BDIH. (profimed.cz)

Podobné produkty ako Tisserand Eucalyptus Organic čistý esenciální olej, 20 ml

Tisserand Orange Organic esenciální olej pomeranč, 9 ml

Tisserand Orange Organic esenciální olej pomeranč, 9 ml
Detail

Citrus sinensis (Lat.), Orange (ang.)Citrus sinensis (Lat.), Orange (ang.) Díky své jemné příjemné vůni je pomerančový olej (ze slupky plodu) osvěžující a mírně relaxační. Obsah: 9ml Jen pro vnější použití! Neaplikujte neředěný roztok přímo na pokožku. Tento olej prošel náročným hodnocením podle požadavků britské organizace Soil Association Certification, která má jedny z nejpřísnějších požadavků na bio kosmetiku vůbec. Tento esenciální olej tak může být označovány slovem „ORGANIC“ a používat logo Soil Association. Díky tomuto označení je spotřebitel okamžitě informován o tom, že produkt neobsahuje škodlivé látky jako parabeny, ftaláty, SLS, syntetické vůně a geneticky modifikované složky. Rostliny, ze kterých je certifikovaný olej Tisserand získáván, jsou pěstovány na biofarmách, kde je zakázáno používat pesticidy, syntetická hnojiva a geneticky modifikované látky. Aby mohl kosmetický výrobek užívat označení ORGANIC, musí obsahovat minimálně 95% podíl organických složek ekologického původu. Srovnatelné požadavky na bio kosmetiku má francouzský Ecocert či německý BDIH. (profimed.cz)

Podobné produkty ako Tisserand Orange Organic esenciální olej pomeranč, 9 ml

Tisserand Citronella Organic esenciální olej, 9 ml

Tisserand Citronella Organic esenciální olej, 9 ml
Detail

Tisserand organický esenciální olej pro osvěžení vzduchu.Cymbopogon nardus (lat.),Citronella (ang.) CITRONELLA neboli VOŇATKA (travina) - Silná citrónová vůně – používá se jako osvěžovač vzduchu nebo odpuzovač hmyzu. Jeho dezodorační a stimulující vlastnosti jsou vynikající na unavené či zpocené nohy! Obsah: 9ml Tento olej prošel náročným hodnocením podle požadavků britské organizace Soil Association Certification, která má jedny z nejpřísnějších požadavků na bio kosmetiku vůbec. Tento esenciální olej tak může být označovány slovem „ORGANIC“ a používat logo Soil Association. Díky tomuto označení je spotřebitel okamžitě informován o tom, že produkt neobsahuje škodlivé látky jako parabeny, ftaláty, SLS, syntetické vůně a geneticky modifikované složky. Rostliny, ze kterých je certifikovaný olej Tisserand získáván, jsou pěstovány na biofarmách, kde je zakázáno používat pesticidy, syntetická hnojiva a geneticky modifikované látky. Aby mohl kosmetický výrobek užívat označení ORGANIC, musí obsahovat minimálně 95% podíl organických složek ekologického původu. Srovnatelné požadavky na bio kosmetiku má francouzský Ecocert či německý BDIH. (profimed.cz)

Podobné produkty ako Tisserand Citronella Organic esenciální olej, 9 ml

Tisserand Rosemary Organic esenciální olej rozmarýn, 9 ml

Tisserand Rosemary Organic esenciální olej rozmarýn, 9 ml
Detail

Rosmarinus officinalis (lat.), Rosemary (ang.)Rosmarinus officinalis (lat.), Rosemary (ang.) ROZMARÝN LÉKAŘSKÝ (bylina) Posilující olej pronikající do hloubky. Používá se k duševní stimulaci a k uvolnění unavených svalů. Má příznivé účinky při péči o vlasy. Obsah: 9ml Jen pro vnější použití! Neaplikujte neředěný roztok přímo na pokožku. Tento olej prošel náročným hodnocením podle požadavků britské organizace Soil Association Certification, která má jedny z nejpřísnějších požadavků na bio kosmetiku vůbec. Tento esenciální olej tak může být označovány slovem „ORGANIC“ a používat logo Soil Association. Díky tomuto označení je spotřebitel okamžitě informován o tom, že produkt neobsahuje škodlivé látky jako parabeny, ftaláty, SLS, syntetické vůně a geneticky modifikované složky. Rostliny, ze kterých je certifikovaný olej Tisserand získáván, jsou pěstovány na biofarmách, kde je zakázáno používat pesticidy, syntetická hnojiva a geneticky modifikované látky. Aby mohl kosmetický výrobek užívat označení ORGANIC, musí obsahovat minimálně 95% podíl organických složek ekologického původu. Srovnatelné požadavky na bio kosmetiku má francouzský Ecocert či německý BDIH. (profimed.cz)

Podobné produkty ako Tisserand Rosemary Organic esenciální olej rozmarýn, 9 ml
Spotřebitel: Jak být úspěšný v reklamačním řízení a bránit svá práva před soudem (978-80-7357-399-7)