Kdo se směje, nepláče - práce s pohádkovými příběhy v mateřské škole - markéta mlčochová

Produkt Kdo se směje, nepláče - práce s pohádkovými příběhy v mateřské škole - markéta mlčochová sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Kdo se směje, nepláče - práce s pohádkovými příběhy v mateřské škole - markéta mlčochová upraviť a produkt hľadať znova.

Kdo se směje, nepláče - Práce s pohádkovými příběhy v mateřské škole - Markéta Mlčochová

Kdo se směje, nepláče - Práce s pohádkovými příběhy v mateřské škole - Markéta Mlčochová
Detail

Kdo si hraje – nezlobí, kdo se směje – nepláče. A také si toho víc zapamatuje. Nejen faktické vědomosti jsou pro život důležité, ale časem oceňujeme hlavně ty, za které se známky nedávají: pomoc kamarádovi, pomoc slabšímu, umění bránit sebe i ostatní před nespravedlností, postavit se na správnou stranu. Kniha pomáhá v dětech rozvíjet sociální kompetence a to v podobě uvědomění si a pojmenování vlastních pocitů, ale i schopnosti vcítit se do druhého. Aby se zážitek ze čtení umocnil, nabízíme dětem v příloze pracovní listy, které mohou využít nejen paní učitelky mateřských škol, ale i rodiče či prarodiče.Kniha obsahuje 12 pohádkových příběhů, na které navazují pracovní listy rozvíjející prostorovou orientaci, předmatematické dovednosti, serialitu, zvyšují předčtenářskou gramotnost, rozvíjí řeč a práci s kontextem a v neposlední řadě listy obsahují také grafomotorické a logopedické úkoly. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kdo se směje, nepláče - Práce s pohádkovými příběhy v mateřské škole - Markéta Mlčochová , Kdo se směje naposled (978-80-905879-9-1)

Kdo se směje, nepláče: Práce s pohádkovými příběhy v mateřské škole (978-80-262-1641-4)

Kdo se směje, nepláče: Práce s pohádkovými příběhy v mateřské škole (978-80-262-1641-4)
Detail

Kniha - autor Markéta Mlčochová, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá "Kdo si hraje – nezlobí, kdo se směje – nepláče. A také si toho víc zapamatuje. Nejen faktické vědomosti jsou pro život důležité, ale časem oceňujeme hlavně ty, za které se známky nedávají: pomoc kamarádovi, pomoc slabšímu, umění bránit sebe i ostatní před nespravedlností, postavit se na správnou stranu. Kniha pomáhá v dětech rozvíjet sociální kompetence a to v podobě uvědomění si a pojmenování vlastních pocitů, ale i schopnosti vcítit se do druhého. Aby se zážitek ze čtení umocnil, nabízíme dětem v příloze pracovní listy, které mohou využít nejen paní učitelky mateřských škol, ale i rodiče či prarodiče. Kniha obsahuje 12 pohádkových příběhů, na které navazují pracovní listy rozvíjející prostorovou orientaci, předmatematické dovednosti, serialitu, zvyšují předčtenářskou gramotnost, rozvíjí řeč a práci s kontextem a v neposlední řadě listy obsahují také grafomotorické a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kdo se směje, nepláče: Práce s pohádkovými příběhy v mateřské škole (978-80-262-1641-4)

Kdo se směje, nepláče - Mlčochová Markéta

Kdo se směje, nepláče - Mlčochová Markéta
Detail

Kdo si hraje – nezlobí, kdo se směje – nepláče. A také si toho víc zapamatuje. Nejen faktické vědomosti jsou pro život důležité, ale časem oceňujeme hlavně ty, za které se známky nedávají: pomoc kamarádovi, pomoc slabšímu, umění bránit sebe i ostatní před nespravedlností, postavit se na správnou stranu. Kniha pomáhá v dětech rozvíjet sociální kompetence a to v podobě uvědomění si a pojmenování vlastních pocitů, ale i schopnosti vcítit se do druhého. Aby se zážitek ze čtení umocnil, nabízíme dětem v příloze pracovní listy, které mohou využít nejen paní učitelky mateřských škol, ale i rodiče či prarodiče. Kniha obsahuje 12 pohádkových příběhů, na které navazují pracovní listy rozvíjející prostorovou orientaci, předmatematické dovednosti, serialitu, zvyšují předčtenářskou gramotnost, rozvíjí řeč a práci s kontextem a v neposlední řadě listy obsahují také grafomotorické a logopedické úkoly. Markéta Mlčochová je učitelka na ZŠ, výchovná poradkyně a speciální pedagožka se specializací logopedie, psychopedie a etopedie. V Portále vydala ŠPL 1, 2, 3, 10, Neobyčejný rok předškoláka a Povídám, povídám pohádku. (patro.cz)

Podobné produkty ako Kdo se směje, nepláče - Mlčochová Markéta , Už brzy půjdu do školy: práce s předškoláky v mateřské škole a přípravné třídě (978-80-262-0702-3)

Rok v mateřské škole v činnostech Léto - Markéta Košťálová, Dana Tvrďochová, Stanislava Kociánová

Rok v mateřské škole v činnostech Léto - Markéta Košťálová, Dana Tvrďochová, Stanislava Kociánová
Detail

Publikace určená zejména pedagogům MŠ přináší náměty a praktické tipy na činnosti s letní tematikou vhodné pro předškolní děti. Každá z činností byla sestavena zkušenými pedagožkami z mateřských škol a vyzkoušena v praxi. Jednotlivé aktivity hravou formou rozvíjejí řadu dovedností předškoláka, posilují jeho socializaci a pomáhají mu porozumět okolnímu světu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Rok v mateřské škole v činnostech Léto - Markéta Košťálová, Dana Tvrďochová, Stanislava Kociánová , Rok v mateřské škole (978-80-7367-703-9)

Už brzy půjdu do školy: Práce s předškoláky v mateřské škole a přípravné třídě (978-80-262-0702-3)

Už brzy půjdu do školy: Práce s předškoláky v mateřské škole a přípravné třídě (978-80-262-0702-3)
Detail

Kniha - autor Blanka Křováčková; Iva Košek Bartošová, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha nabízí soubor cvičení a pracovních listů, který je určen dětem ve věku 5–7 let, jejich rodičům a učitelům mateřských škol a přípravných tříd při základní škole. Záměrem je vybavit děti předškolního věku znalostmi a dovednostmi, které jim umožní zvládat nároky 1. třídy základní školy bez větších obtíží, či ještě lépe s radostí a s prožitky úspěchu. V knize najdeme cvičení na rozvíjení zrakového a sluchového vnímání, dále prostorové a pravolevé orientace, předčíselných představ i geometrických tvarů a grafomotorických dovedností dítěte. Nabízené aktivity mají podobu hry. Kniha je určena předškolním dětem a dětem z přípravných tříd základní školy. Mgr. Iva Košek Bartošová, Ph.D., vystudovala učitelství pro školy pro mládež vyžadující zvláštní péči a učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Na Univerzitě Hradec Králové působí jako odborná asistentka Ústavu primární a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Už brzy půjdu do školy: Práce s předškoláky v mateřské škole a přípravné třídě (978-80-262-0702-3) , Třídní projekty v mateřské škole (978-80-262-1480-9)

Vědci v mateřské škole - Rochovská Ivana

Vědci v mateřské škole - Rochovská Ivana
Detail

Současní učitelé by měli děti vést cestou poznávání, objevování, bádání a zkoumání. Zejména preprimární vzdělávání dává učitelům možnost ovlivňovat způsob myšlení a jednání dětí už od nejútlejšího věku. Děti mohou denně zažívat radostné chvíle při objevování nových poznatků. Aby si děti to, co se naučí, opravdu zapamatovaly, je nevyhnutné při jejich vzdělávání využívat metody, které podněcují k využití již dříve nabytých dovedností a zkušeností. Kniha pracuje s dětskými prekoncepty (představami) o vzduchu a počasí a poskytuje inspiraci k jejich využití a rozvíjení. V knize najdeme jak vědecké aktivity, tedy různé pokusy, tak výtvarné, dramatické či hudební činnosti. (patro.cz)

Podobné produkty ako Vědci v mateřské škole - Rochovská Ivana , Asistent pedagoga v mateřské škole (978-80-7496-394-0)

Umělci v mateřské škole - Krupová Dagmar

Umělci v mateřské škole - Krupová Dagmar
Detail

Autorky se ve své nové knize zaměřují na interpretaci vizuálního umění. Děti zažívají radost, když zkoumají, jaký odkaz ukryl umělec do svého díla, a vzápětí, když si samy hrají na výtvarné umělce. Naučit děti číst obrazy je nevyhnutelným předpokladem k tomu, abychom mohli uskutečňovat aktivity založené na námětu nebo tématu, které dílo jasně nebo skrytě nabízí. Děti dokážou reagovat na dílo podle vlastních zkušeností, porovnávat ho s tím, co o dané situaci nebo ději vědí, stejně jako to dělají dospělí. Při vnímání uměleckých děl nevystačíme s běžným vizuálním jazykem, nestačí „to je pěkné, to se mi líbí“, ale je potřeba poznat, jak se umělec vyjadřoval, abychom mohli pochopit, co chtěl svým dílem sdělit. (patro.cz)

Podobné produkty ako Umělci v mateřské škole - Krupová Dagmar , Sociální dovednosti v mateřské škole (978-80-271-3361-1)

Rok v mateřské škole - Gebhartová Vladimíra

Rok v mateřské škole - Gebhartová Vladimíra
Detail

Kurikulum předškolní výchovy Čtyři úspěšné projekty výchovně vzdělávací práce v předškolním období (Jaro, Léto, Podzim, Zima v mateřské škole), vydávané nyní v ucelené publikaci za výhodnou cenu (patro.cz)

Podobné produkty ako Rok v mateřské škole - Gebhartová Vladimíra , Hry v mateřské škole v teorii a praxi (80-247-0852-3)

Asistent pedagoga v mateřské škole - Martinovská Petra

Asistent pedagoga v mateřské škole - Martinovská Petra
Detail

Publikace přináší komplexní pohled na činnost asistenta pedagoga v mateřské škole se všemi jejími specifiky, počínaje úspěšným výběrem a uvedením asistenta pedagoga do MŠ, přes jeho metodickou podporu až po vymezení pracovní náplně asistenta pedagoga. Autoři se dále zabývají otázkou, jak optimálně vytvořit spolupráci učitele a asistenta pedagoga, například jak rozdělit jejich kompetence či jak vymezit komunikaci. Neopomíjejí ani chyby, které při spolupráci obou pracovníků mohou nastat a kterých je dobré se vyvarovat. Samostatná kapitola je věnovaná vlastní práci asistenta pedagoga s dítětem se speciálními vzdělávacími potřebami, včetně charakteristiky specifik vhodné podpory dětí s různými typy znevýhodnění. Stranou nezůstává ani otázka spolupráce, především komunikace asistenta pedagoga s rodiči dětí. Teoretické informace jsou doplněny příklady z praxe mateřských škol. (patro.cz)

Podobné produkty ako Asistent pedagoga v mateřské škole - Martinovská Petra , Věkově heterogenní třídy: v mateřské škole (978-80-262-1960-6)

Třídní projekty v mateřské škole - Štěpánková Lucie

Třídní projekty v mateřské škole - Štěpánková Lucie
Detail

Publikace se zaměřuje na problematiku plánování rozvoje dítěte v souladu s individualizací předškolního vzdělávání. Vychází z teorie projektové výuky a integrované tematické výuky ve shodě s požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. Teoretická východiska jsou doplněna řadou praktických příkladů. Jednotlivé kroky vedoucí k vytvoření krátkodobého projektu vzdělávání dětí v mateřské škole jsou doplněné o fázi realizace vzdělávání, ale i hodnocení jak průběhu, tak ukončení projektu. Kniha je určena učitelům a ředitelům mateřských škol, ale i studentům SPgŠ a studentům VŠ oboru Učitelství pro mateřské školy a Předškolní pedagogika. Mohou ji využít také učitelé vysokých i středních škol oborů zaměřených na předškolní vzdělávání. (patro.cz)

Podobné produkty ako Třídní projekty v mateřské škole - Štěpánková Lucie , Pravidla chování dětí v mateřské škole (978-80-271-3360-4)

Vědci v mateřské škole 2 - Krupová Dagmar

Vědci v mateřské škole 2 - Krupová Dagmar
Detail

Kam zmizí kaluže, které se dělají po dešti? Jak se můžeme zahřát, když nám je chladno? Co se stane s cukrem, který nasypeme do čaje? Odkud máme elektřinu? Podobné otázky podněcují dětskou zvídavost a učitel udělá to nejlepší, pokud dítěti neposkytne okamžitou odpověď, odborné věsvětlení. Věda není něco, co by se děti měly učit nazpaměť. Právě naopak, ať vědeckými metodami objevují svět, zkoumají jevy, s nimiž se setkávají. Nepotřebují k tomu složité přístroje a zařízení, ale postačí jim předměty denní potřeby. Podobné myšlenky podnítily vznik publikace, jejímž cílem je popsat dětské prekoncepty související s vybranými přírodními jevy a navrhnout aktivity využitelné v preprimárním vzdělávání. Kniha se zaměřuje na tato témata: teplo, chlad, magnetizmus, elektřina, tání a tuhnutí, rozpouštění, vypařování. PaedDr. Ivana Rochovská, Ph.D., pracuje v Institutu Juraje Páleše v Levoči – pracovišti Pedagogické fakulty Katolické univerzity v Ružomberku. Vyučuje předměty zaměřené na přírodovědné vzdělávání, environmentální výchovu, regionální výchovu. PaedDr. Dagmar Krupová působí jako zástupkyně Základní školy s mateřskou školou Pohorelá. Patří mezi učitelky, které získaly vysokoškolské vzdělání až po 30 letech praxe. V současnosti se věnuje zejména inovaci preprimárního vzdělávání a rozvíjení přírodovědné gramotnosti dětí v MŠ. (patro.cz)

Podobné produkty ako Vědci v mateřské škole 2 - Krupová Dagmar , Dítě-cizinec v mateřské škole: metodika s pracovními listy pro předškoláky (978-80-7496-477-0)

Vědci v mateřské škole - Lenka Krupová, Ivana Rochovská

Vědci v mateřské škole - Lenka Krupová, Ivana Rochovská
Detail

Současní učitelé by měli děti vést cestou poznávání, objevování, bádání a zkoumání. Zejména preprimární vzdělávání dává učitelům možnost ovlivňovat způsob myšlení a jednání dětí už od nejútlejšího věku. Děti mohou denně zažívat radostné chvíle při objevování nových poznatků. Aby si děti to, co se naučí, opravdu zapamatovaly, je nevyhnutné při jejich vzdělávání využívat metody, které podněcují k využití již dříve nabytých dovedností a zkušeností. Kniha pracuje s dětskými prekoncepty (představami) o vzduchu a počasí a poskytuje inspiraci k jejich využití a rozvíjení. V knize najdeme jak vědecké aktivity, tedy různé pokusy, tak výtvarné, dramatické či hudební činnosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vědci v mateřské škole - Lenka Krupová, Ivana Rochovská , Ahome plecháček se jménem markéta (23268)

Umělci v mateřské škole - Lenka Krupová, Ivana Rochovská

Umělci v mateřské škole - Lenka Krupová, Ivana Rochovská
Detail

Aktivity zaměřené na interpretaci výtvarného umění (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Umělci v mateřské škole - Lenka Krupová, Ivana Rochovská , Umělci v mateřské škole: aktivity zaměřené na interpretaci výtvarného umění (978-80-262-1120-4)

Poradenská činnost učitele v mateřské škole - Milena, Lipnická

Poradenská činnost učitele v mateřské škole - Milena, Lipnická
Detail

Určitá míra svépomoci učitelů v poradenské práci určitě nevymizí. Vždyť odborníci pořád nejsou po ruce a také knih či metodických příruček s tímto zaměřením moc není. O vzdělávání učitelů v oblasti poradenství by také bylo možné diskutovat. Spolehnutí se na svépomoc učitelů však není správné. Pedagogické poradenství je proces, který vyžaduje zodpovědnou a spolehlivou práci poradce podle profesních i etických pravidel a postupů. Praxe, která se osvědčuje v práci se staršími dětmi a dospělými, ovšem není jednoduše přenosná do prostředí mateřských škol. Autorka vybrala témata, která mateřské školy řeší, a připravila náměty pro poradenskou práci s rodiči. Zabývá se například stravováním v MŠ, problémy s adaptací na školku, prací s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami. Na každý problém se dívá z pohledu rodičů a školy a pomáhá oběma stranám najít společnou řeč. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Poradenská činnost učitele v mateřské škole - Milena, Lipnická , Umíte to s pohádkou?: práce s příběhy v mš a zš (978-80-262-0933-1)

Metody dramatické výchovy v mateřské škole - Svobodová Eva

Metody dramatické výchovy v mateřské škole - Svobodová Eva
Detail

Dramatická výchova pracuje s příběhy, které dětem zprostředkovávají zkušenost, jež by jim jinak zůstala nedostupná. Děti při ní prozkoumávají a poznávají mezilidské vztahy, které jim přibližujeme pomocí skutečných i fiktivních příběhů o lidech, zvířatech a věcech. Autorky v knize postupují krok za krokem přes přehled metod, hledání látek a zdůraznění smyslu a významu pohádky v dramatické práci s předškolními dětmi k práci s příběhem. Věnují se mimo jiné způsobu nakládání s negativními postoji a tématy, která mohou děti do práce přinášet, a jejich využití k pozitivnímu výchovnému působení, dostávají se k problematice vztahu mezi cílevědomostí a připraveností učitelky a jejích schopností pedagogické improvizace, k tématu požadavků společnosti na výchovu, jež jsou obsaženy v RVP PV (morálka, hodnoty, angažovanost učitelky) až k integrovanému celku zabývajícímu se vztahem k přírodě a všemu živému. Knihou prolíná téma vztahů, klimatu a atmosféry, pojetí dítěte a výchovy a v neposlední řadě i důležitost sebereflexe učitelky. Kniha je psána pro učitelky mateřských škol. (patro.cz)

Podobné produkty ako Metody dramatické výchovy v mateřské škole - Svobodová Eva , Sociální dovednosti v mateřské škole aktivity k minimalizaci: nevhodného chování v předškolním věku (978-80-271-3361-1)

Zápisník pro učitele v mateřské škole 2022/2023

Zápisník pro učitele v mateřské škole 2022/2023
Detail

Diář - denní, formát A4, 47 stran, linkovaný papír, lepená vazba, tvrdé desky, česky K ručnímu zaznamenávání vašich schůzek se vám bude hodit papírový diář V lavici. Jde o denní diář s úžasnou vůní papíru, který vám nabízí spoustu místa pro poznámky na konkrétní den. Pro záznamy je připraveno 47 stran stránek formátu A4. Linkovaný papír zabezpečí přehled v poznámkách. Lepená vazba je doplněna o tvrdé desky, které se postarají o perfektní stav diáře po dlouhou dobu. Jeho rozměry dělají 297 × 196 mm (vך). Diář má česky psané popisky. Jeho univerzální provedení zaujme každého uživatele. Diář V lavici se dá používat opakovaně. Není tedy potřeba obstarávat po konci období nový. Zásadní vlastnosti produktu Zápisník pro učitele v mateřské škole 2022/2023 Knižní diář V lavici vás bude provázet každý den v roce Díky papírovému provedení si zachovává své kouzlo a jedinečný styl Denní diář připomene důležité okamžiky Místo pro poznámky tvoří celkem 47 stran formátu A4... (alza.cz)

Podobné produkty ako Zápisník pro učitele v mateřské škole 2022/2023 , Kdo se směje naposled...: druhý lehko i vážný slovník přirovnání, pořekadel a přísloví (978-80-7252-658-1)

Rok v mateřské škole - Kurikulum předškolní výchovy - Eva Opravilová

Rok v mateřské škole - Kurikulum předškolní výchovy - Eva Opravilová
Detail

Čtyři úspěšné projekty výchovně vzdělávací práce v předškolním období (Jaro, Léto, Podzim, Zima v mateřské škole), vydávané nyní v ucelené publikaci za výhodnou cenu (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Rok v mateřské škole - Kurikulum předškolní výchovy - Eva Opravilová , Rok v mateřské škole v činnostech zima: náměty na činnosti v mš pro všechna roční období (978-80-7496-414-5)

Asistent pedagoga v mateřské škole - Petra Martinovská, Zbyněk Němec

Asistent pedagoga v mateřské škole - Petra Martinovská, Zbyněk Němec
Detail

Vše podstatné pro asistenta pedagoga v MŠ a vedení mateřských škol - legislativa, pracovní náplň, příklady z praxe. Publikace přináší komplexní pohled na činnost asistenta pedagoga v mateřské škole se všemi jejími specifiky, počínaje úspěšným výběrem a uvedením asistenta pedagoga do MŠ, přes jeho metodickou podporu až po vymezení pracovní náplně asistenta pedagoga. Autoři se dále zabývají otázkou, jak optimálně vytvořit spolupráci učitele a asistenta pedagoga, například jak rozdělit jejich kompetence či jak vymezit komunikaci. Neopomíjejí ani chyby, které při spolupráci obou pracovníků mohou nastat a kterých je dobré se vyvarovat. Samostatná kapitola je věnovaná vlastní práci asistenta pedagoga s dítětem se speciálními vzdělávacími potřebami, včetně charakteristiky specifik vhodné podpory dětí s různými typy znevýhodnění. Stranou nezůstává ani otázka spolupráce, především komunikace asistenta pedagoga s rodiči dětí. Teoretické informace jsou doplněny příklady z praxe mateřských škol. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Asistent pedagoga v mateřské škole - Petra Martinovská, Zbyněk Němec , Rok v mateřské škole v činnostech podzim: náměty na činnosti v mš pro všechna roční období (978-80-7496-413-8)

Rok v mateřské škole (978-80-7367-703-9)

Rok v mateřské škole (978-80-7367-703-9)
Detail

Kniha - autor Eva Opravilová; Vladimíra Gebhartová, 496 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kurikulum předškolní výchovy Čtyři úspěšné projekty výchovně vzdělávací práce v předškolním období (Jaro, Léto, Podzim, Zima v mateřské škole), vydávané nyní v ucelené publikaci za výhodnou cenu (alza.cz)

Podobné produkty ako Rok v mateřské škole (978-80-7367-703-9) , Aby nás to spolu bavilo celý rok: prožitkové učení v mateřské škole (978-80-262-1370-3)

Sociální dovednosti v mateřské škole (978-80-271-3361-1)

Sociální dovednosti v mateřské škole (978-80-271-3361-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Zděňka Michalová, 152 stran, česky Publikace je ojedinělou promyšlenou metodikou s množstvím her a technik určených k rozvoji sociálních dovedností především dětí předškolního věku, popřípadě i raného školního. Cílem autorek je dětem zprostředkovat zásady prosociálního jednání a dovést je k jejich vědomému používání v kontaktu s druhými lidmi. Kniha obsahuje konkrétní techniky k seberegulaci chování. Děti pronikají do záhad společensky únosného chování prostřednictvím příběhu postav malé holčičky Ádi a mimozemšťánka Tima. Na jednotlivé příběhy navazují otázky s hledáním a objevováním odpovědí týkající se sociálních dovedností a prosociálního, kooperativního fungování ve skupině. Kniha je smysluplným pomocníkem každého rodiče, pedagoga v mateřské škole či na prvním stupni základní školy nebo poradenského pracovníka, který chce dětem systematicky zprostředkovat sociální dovednosti a přitom klást důraz na to, aby skutečně... (alza.cz)

Podobné produkty ako Sociální dovednosti v mateřské škole (978-80-271-3361-1) , V lese: podívej se, kdo se schovává (80-7237-621-7)

Třídní projekty v mateřské škole (978-80-262-1480-9)

Třídní projekty v mateřské škole (978-80-262-1480-9)
Detail

Kniha - autor Zora Syslová; Lucie Štěpánková, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se zaměřuje na problematiku plánování rozvoje dítěte v souladu s individualizací předškolního vzdělávání. Vychází z teorie projektové výuky a integrované tematické výuky ve shodě s požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. Teoretická východiska jsou doplněna řadou praktických příkladů. Jednotlivé kroky vedoucí k vytvoření krátkodobého projektu vzdělávání dětí v mateřské škole jsou doplněné o fázi realizace vzdělávání, ale i hodnocení jak průběhu, tak ukončení projektu. Kniha je určena učitelům a ředitelům mateřských škol, ale i studentům SPgŠ a studentům VŠ oboru Učitelství pro mateřské školy a Předškolní pedagogika. Mohou ji využít také učitelé vysokých i středních škol oborů zaměřených na předškolní vzdělávání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Třídní projekty v mateřské škole (978-80-262-1480-9) , Pivrncovy vejšplechty: s úsměvem se směje líp (978-80-271-3471-7)

Asistent pedagoga v mateřské škole (978-80-7496-394-0)

Asistent pedagoga v mateřské škole (978-80-7496-394-0)
Detail

Kniha - autor Petra Martinovská; Zbyněk Němec, 128 stran, česky Publikace přináší komplexní pohled na činnost asistenta pedagoga v mateřské škole se všemi jejími specifiky, počínaje úspěšným výběrem a uvedením asistenta pedagoga do MŠ, přes jeho metodickou podporu až po vymezení pracovní náplně asistenta pedagoga. Autoři se dále zabývají otázkou, jak optimálně vytvořit spolupráci učitele a asistenta pedagoga, například jak rozdělit jejich kompetence či jak vymezit komunikaci. Neopomíjejí ani chyby, které při spolupráci obou pracovníků mohou nastat a kterých je dobré se vyvarovat. Samostatná kapitola je věnovaná vlastní práci asistenta pedagoga s dítětem se speciálními vzdělávacími potřebami, včetně charakteristiky specifik vhodné podpory dětí s různými typy znevýhodnění. Stranou nezůstává ani otázka spolupráce, především komunikace asistenta pedagoga s rodiči dětí. Teoretické informace jsou doplněny příklady z praxe mateřských škol. (alza.cz)

Podobné produkty ako Asistent pedagoga v mateřské škole (978-80-7496-394-0) , Hádej, kdo se vrátil ()

Pravidla chování dětí v mateřské škole (978-80-271-3360-4)

Pravidla chování dětí v mateřské škole (978-80-271-3360-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Zděňka Michalová, 104 stran, česky Publikace zprostředkovává dětem základní sociální pravidla fungování ve skupině. Jejím cílem je skutečné porozumění obsahu pojmu „pravidla“ a tomu, proč je důležité je dodržovat. Vychází z principu respektování pravidel skrze vlastní sociální zkušenost a jejich propojení s informacemi z každodenního života. Zařazením hry a práce s příběhem zároveň podporuje přirozenou zvídavost a tvořivost dítěte. Nastavovaná pravidla jsou jednoduchá, ale jasná. Vedou děti nejen k uvědomování si vlastních potřeb a pocitů, ale i k reflexi potřeb a pocitů druhých lidí. Pojmenována jsou v souvislosti s jejich obsahem, tj. Pravidlo našich očí, pusy, uší, ale i pořádku a bezpečí. Prostředkem pro jejich skutečné pochopení je kladení si otázek a „přemostění“ obsahu pravidla do dalších sociálních situací, s nimiž má dítě zkušenost. Tomu napomáhá i práce s příběhem a s pracovními listy.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Pravidla chování dětí v mateřské škole (978-80-271-3360-4) , Batman, který se směje (978-80-7679-181-7)

Pravidla chování dětí v mateřské škole (978-80-271-3360-4)

Pravidla chování dětí v mateřské škole  (978-80-271-3360-4)
Detail

Kniha - autor Alžběta Kratochvílová; Zděňka Michalová, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zprostředkovává dětem základní sociální pravidla fungování ve skupině. Jejím cílem je skutečné porozumění obsahu pojmu „pravidla“ a tomu, proč je důležité je dodržovat. Vychází z principu respektování pravidel skrze vlastní sociální zkušenost a jejich propojení s informacemi z každodenního života. Zařazením hry a práce s příběhem zároveň podporuje přirozenou zvídavost a tvořivost dítěte. Nastavovaná pravidla jsou jednoduchá, ale jasná. Vedou děti nejen k uvědomování si vlastních potřeb a pocitů, ale i k reflexi potřeb a pocitů druhých lidí. Pojmenována jsou v souvislosti s jejich obsahem, tj. Pravidlo našich očí, pusy, uší, ale i pořádku a bezpečí. Prostředkem pro jejich skutečné pochopení je kladení si otázek a „přemostění“ obsahu pravidla do dalších sociálních situací, s nimiž má dítě zkušenost. Tomu napomáhá i práce s příběhem a s pracovními... (alza.cz)

Podobné produkty ako Pravidla chování dětí v mateřské škole (978-80-271-3360-4) , Mášiny strašidelné příběhy kdo se bojí, nesmí do lesa (978-80-252-5125-6)

Věkově heterogenní třídy: v mateřské škole (978-80-262-1960-6)

Věkově heterogenní třídy: v mateřské škole (978-80-262-1960-6)
Detail

Kniha - autor Zora Syslová, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha se zabývá tématem věkově heterogenních a homogenních tříd. Jaké jsou výhody heterogenního uspořádání? Co udělat pro to, aby se v nich daly naplňovat výchovně vzdělávací záměry? Na co bychom se měli při práci s heterogenní skupinou zaměřit? Věkově heterogenní třídy umožňují individualizované vzdělávání snáze než homogenní, lze v nich vytvářet malé skupinky a pracovat s dětmi podle jejich možností. Mladší děti se navíc učí lépe od starších spolužáků a kamarádů než od dospělých. Učitelka je facilitátorem, nabízí dětem připravené prostředí a podporuje jejich samostatnost. Autorky nabízejí jak zahraniční zkušenosti s heterogenním uspořádáním tříd v mateřské škole, tak příklady dobré praxe z prostředí českých mateřských škol. Kniha obsahuje i výsledky výzkumu české situace v předškolním vzdělávání. Doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D., je vysokoškolská pedagožka s předchozí pedagogickou... (alza.cz)

Podobné produkty ako Věkově heterogenní třídy: v mateřské škole (978-80-262-1960-6) , Kdo se bojí kocoura?: báječné příběhy pro malé čtenáře (978-80-7567-958-1)

Hry v mateřské škole v teorii a praxi - Soňa Koťátková - e-kniha

Hry v mateřské škole v teorii a praxi - Soňa Koťátková - e-kniha
Detail

eBook:,Jak můžeme dítě podnítit k hledání vlastních cest, k odhadování svých schopností, k výběru inspirujících stimulů a k jejich tvořivému zpracování? Jak je vést k samostatnému rozhodování a postupnému uvědomování si odpovědnosti za své rozhodnutí? To všechno úzce souvisí s doceněním přínosu hry ve výchovně-vzdělávacím procesu a v životě dítěte vůbec. Jeden náhled na úžasnou a plnohodnotnou činnost jakou je hra přibližuje právě tato knih, která je svým pohledem na fenomén dětské hry nesporně velmi inspirující jak pro studenty pedagogických a sociálních oborů i pedagogy z praxe, tak i pro rodiče, kteří se zajímají o to, co dětem přináší tak dominantně vyhledávaná činnost, jakou hra bezesporu je. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Hry v mateřské škole v teorii a praxi - Soňa Koťátková - e-kniha , Proměna mateřské školy v učící se organizaci (978-80-7552-113-2)

Hry v mateřské škole v teorii a praxi (80-247-0852-3)

Hry v mateřské škole v teorii a praxi (80-247-0852-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Soňa Koťátková, 184 stran Jak můžeme dítě podnítit k hledání vlastních cest, k odhadování svých schopností, k výběru inspirujících stimulů a k jejich tvořivému zpracování? Jak je vést k samostatnému rozhodování a postupnému uvědomování si odpovědnosti za své rozhodnutí? To všechno úzce souvisí s doceněním přínosu hry ve výchovně-vzdělávacím procesu a v životě dítěte vůbec. Jeden náhled na úžasnou a plnohodnotnou činnost jakou je hra přibližuje právě tato knih, která je svým pohledem na fenomén dětské hry nesporně velmi inspirující jak pro studenty pedagogických a sociálních oborů i pedagogy z praxe, tak i pro rodiče, kteří se zajímají o to, co dětem přináší tak dominantně vyhledávaná činnost, jakou hra bezesporu je. (alza.cz)

Podobné produkty ako Hry v mateřské škole v teorii a praxi (80-247-0852-3) , Všechno, co opravdu potřebuju znát, jsem se naučil v mateřské školce (9788025705490)

Vědci v mateřské škole 2 - Aktivity pro malé badatele - Lenka Krupová, Ivana Rochovská

Vědci v mateřské škole 2 - Aktivity pro malé badatele - Lenka Krupová, Ivana Rochovská
Detail

Kam zmizí kaluže, které se dělají po dešti? Jak se můžeme zahřát, když nám je chladno? Co se stane s cukrem, který nasypeme do čaje? Odkud máme elektřinu? Podobné otázky podněcují dětskou zvídavost a učitel udělá to nejlepší, pokud dítěti neposkytne okamžitou odpověď, odborné věsvětlení. Věda není něco, co by se děti měly učit nazpaměť. Právě naopak, ať vědeckými metodami objevují svět, zkoumají jevy, s nimiž se setkávají. Nepotřebují k tomu složité přístroje a zařízení, ale postačí jim předměty denní potřeby. Podobné myšlenky podnítily vznik publikace, jejímž cílem je popsat dětské prekoncepty související s vybranými přírodními jevy a navrhnout aktivity využitelné v preprimárním vzdělávání. Kniha se zaměřuje na tato témata: teplo, chlad, magnetizmus, elektřina, tání a tuhnutí, rozpouštění, vypařování. PaedDr. Ivana Rochovská, Ph.D., pracuje v Institutu Juraje Páleše v Levoči – pracovišti Pedagogické fakulty Katolické univerzity v Ružomberku. Vyučuje předměty zaměřené na přírodovědné vzdělávání, environmentální výchovu, regionální výchovu. PaedDr. Dagmar Krupová působí jako zástupkyně Základní školy s mateřskou školou Pohorelá. Patří mezi učitelky, které získaly vysokoškolské vzdělání až po 30 letech praxe. V současnosti se věnuje zejména inovaci preprimárního vzdělávání a rozvíjení přírodovědné gramotnosti dětí v MŠ. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vědci v mateřské škole 2 - Aktivity pro malé badatele - Lenka Krupová, Ivana Rochovská , Markéta v troubě (978-80-264-3557-0)

Vědci v mateřské škole: Aktivity pro malé badatele (978-80-262-0818-1)

Vědci v mateřské škole: Aktivity pro malé badatele (978-80-262-0818-1)
Detail

Kniha - autor Ivana Rochovská; Dagmar Krupová, 152 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá - autor Ivana Rochovská; Dagmar Krupová, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Současní učitelé by měli děti vést cestou poznávání, objevování, bádání a zkoumání. Zejména preprimární vzdělávání dává učitelům možnost ovlivňovat způsob myšlení a jednání dětí už od nejútlejšího věku. Děti mohou denně zažívat radostné chvíle při objevování nových poznatků. Aby si děti to, co se naučí, opravdu zapamatovaly, je nevyhnutné při jejich vzdělávání využívat metody, které podněcují k využití již dříve nabytých dovedností a zkušeností. Kniha pracuje s dětskými prekoncepty (představami) o vzduchu a počasí a poskytuje inspiraci k jejich využití a rozvíjení. V knize najdeme jak vědecké aktivity, tedy různé pokusy, tak výtvarné, dramatické či hudební činnosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Vědci v mateřské škole: Aktivity pro malé badatele (978-80-262-0818-1) , Kn ukulele v české škole (hn177448)

Aby nás to spolu bavilo celý rok - Prožitkové učení v mateřské škole - Miroslava Baxová

Aby nás to spolu bavilo celý rok - Prožitkové učení v mateřské škole - Miroslava Baxová
Detail

Kniha nabízí témata, která autorka zpracovala do jednotlivých projektů. Vytvořila je na základě prožitků dětí a vycházela přitom z příběhů a pohádek, písniček, říkadel, hádanek i z běžných situací. Inspirována jsou například divadelními představeními nebo vzájemnou spoluprací, která mnohdy přichází i od dětí samotných či od jejich rodičů. Každý projekt nabízí inspiraci v literárním textu, z něhož vycházejí hry, tvořivé aktivity, společné rozhovory a další činnosti.Miroslava Baxová je učitelka mateřské školy. Řadu let se věnuje loutkovému divadlu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Aby nás to spolu bavilo celý rok - Prožitkové učení v mateřské škole - Miroslava Baxová , Když se řekne komunitní práce (9788024633909)

Děti a senioři v mateřské škole: Rozvoj mezigeneračních vztahů (978-80-262-2031-2)

Děti a senioři v mateřské škole: Rozvoj mezigeneračních vztahů (978-80-262-2031-2)
Detail

Kniha - autor Eva Koželuhová; Ondřej Koželuh; Michaela Šujancová, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se věnuje problematice rozvoje mezigeneračních vztahů u dětí předškolního věku. Přináší poznatky o významu těchto vztahů jak pro dítě, tak pro seniory, a náměty, jak může mateřská škola rozvoj těchto vztahů podpořit. Velká část publikace je pak věnována příkladům tematických celků na téma stáří, které vycházejí z literatury pro děti. Jednoduchou formou přinášejí učitelkám mateřských škol inspiraci, jak toto téma v mateřské škole uchopit. (alza.cz)

Podobné produkty ako Děti a senioři v mateřské škole: Rozvoj mezigeneračních vztahů (978-80-262-2031-2)

Umělci v mateřské škole: Aktivity zaměřené na interpretaci výtvarného umění (978-80-262-1120-4)

Umělci v mateřské škole: Aktivity zaměřené na interpretaci výtvarného umění (978-80-262-1120-4)
Detail

Kniha - autor Dagmar Krupová; Ivana Rochovská, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autorky se ve své nové knize zaměřují na interpretaci vizuálního umění. Děti zažívají radost, když zkoumají, jaký odkaz ukryl umělec do svého díla, a vzápětí, když si samy hrají na výtvarné umělce. Naučit děti číst obrazy je nevyhnutelným předpokladem k tomu, abychom mohli uskutečňovat aktivity založené na námětu nebo tématu, které dílo jasně nebo skrytě nabízí. Děti dokážou reagovat na dílo podle vlastních zkušeností, porovnávat ho s tím, co o dané situaci nebo ději vědí, stejně jako to dělají dospělí. Při vnímání uměleckých děl nevystačíme s běžným vizuálním jazykem, nestačí „to je pěkné, to se mi líbí“, ale je potřeba poznat, jak se umělec vyjadřoval, abychom mohli pochopit, co chtěl svým dílem sdělit. (alza.cz)

Podobné produkty ako Umělci v mateřské škole: Aktivity zaměřené na interpretaci výtvarného umění (978-80-262-1120-4)

Dítě-cizinec v mateřské škole: Metodika s pracovními listy pro předškoláky (978-80-7496-477-0)

Dítě-cizinec v mateřské škole: Metodika s pracovními listy pro předškoláky (978-80-7496-477-0)
Detail

Kniha - autor Jana Rohová, 116 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Metodika s pracovními listy českého jazyka pro dítě s odlišným mateřským jazykem je určena pro učitele MŠ, i rodiče žáků, cizinců nebo české školy v zahraničí. Obsahuje řadu pracovních listů, které předškoláky naučí první slova a věty. Učebnice/metodika s pracovními listy českého jazyka pro dítě s odlišným mateřským jazykem s názvem Dítě-cizinec v mateřské škole je určena primárně pro učitele MŠ. Mohou ji ale používat i rodiče žáků, cizinců nebo české školy v zahraničí. Seznámí vás se specifickými potřebami žáka cizince. Doporučí vám organizace, které vám mohou ve vaší práci pomoci. Obsahuje řadu pracovních listů, které děti naučí první slova a věty, které potřebuje v MŠ použít. Okruhy vychází z potřeb MŠ a jsou přizpůsobeny této věkové kategorii dětí. Každý pracovní list (=PL) je doplněn metodikou, která vám může pomoci. PL obsahují kromě slovní zásoby i rozmanité, zábavné úkoly k... (alza.cz)

Podobné produkty ako Dítě-cizinec v mateřské škole: Metodika s pracovními listy pro předškoláky (978-80-7496-477-0)

Aby nás to spolu bavilo celý rok: Prožitkové učení v mateřské škole (978-80-262-1370-3)

Aby nás to spolu bavilo celý rok: Prožitkové učení v mateřské škole (978-80-262-1370-3)
Detail

Kniha - 152 stran, česky Kniha nabízí témata, která autorka zpracovala do jednotlivých projektů. Vytvořila je na základě prožitků dětí a vycházela přitom z příběhů a pohádek, písniček, říkadel, hádanek i z běžných situací. Inspirována jsou například divadelními představeními nebo vzájemnou spoluprací, která mnohdy přichází i od dětí samotných či od jejich rodičů. Každý projekt nabízí inspiraci v literárním textu, z něhož vycházejí hry, tvořivé aktivity, společné rozhovory a další činnosti.Miroslava Baxová je učitelka mateřské školy. Řadu let se věnuje loutkovému divadlu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Aby nás to spolu bavilo celý rok: Prožitkové učení v mateřské škole (978-80-262-1370-3)

Sociální dovednosti v mateřské škole Aktivity k minimalizaci: nevhodného chování v předškolním věku (978-80-271-3361-1)

Sociální dovednosti v mateřské škole Aktivity k minimalizaci: nevhodného chování v předškolním věku  (978-80-271-3361-1)
Detail

Kniha - autor Zděňka Michalová; Alžběta Kratochvílová, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je ojedinělou promyšlenou metodikou s množstvím her a technik určených k rozvoji sociálních dovedností především dětí předškolního věku, popřípadě i raného školního. Cílem autorek je dětem zprostředkovat zásady prosociálního jednání a dovést je k jejich vědomému používání v kontaktu s druhými lidmi. Kniha obsahuje konkrétní techniky k seberegulaci chování. Děti pronikají do záhad společensky únosného chování prostřednictvím příběhu postav malé holčičky Ádi a mimozemšťánka Tima. Na jednotlivé příběhy navazují otázky s hledáním a objevováním odpovědí týkající se sociálních dovedností a prosociálního, kooperativního fungování ve skupině. Kniha je smysluplným pomocníkem každého rodiče, pedagoga v mateřské škole či na prvním stupni základní školy nebo poradenského pracovníka, který chce dětem systematicky zprostředkovat sociální dovednosti a přitom... (alza.cz)

Podobné produkty ako Sociální dovednosti v mateřské škole Aktivity k minimalizaci: nevhodného chování v předškolním věku (978-80-271-3361-1)

Kdo se směje naposled - Amy Gentryová

Kdo se směje naposled - Amy Gentryová
Detail

Dana Diazová je nadějná stand-up komička. Když pozná počítačovou programátorku Amandu Dornovou, spojí je snaha obstát v mužských profesích. Dana přizná, že byla nedávno napadena, a Amanda, která má vlastní špatné zkušenosti, přijde s plánem: měly by se všem mužům, kteří jim kdy ublížili, pomstít ve stylu Cizinců ve vlaku. Tím začne série odplat. Daně se to jednoho dne vymkne z rukou a uvědomí si, že jakkoli je pomsta sladká, nechce už nikomu ubližovat. Oznámí tedy Amandě, že končí. Ta si to ale nenechá líbit a začne Danu vydírat. Dana odjede za prací do LA a doufá, že tím všemu unikne, jenže Amanda ji sleduje jako stín. Tvrdí, že jí Dana pořád dluží jednu odplatu. Tentokrát ale nepůjde o žádného cizího muže a zdá se, že Amandu uspokojí jen jeho smrt… Jaká bude cena za odplatu? A až to celé skončí, bude ještě komu věřit…? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kdo se směje naposled - Amy Gentryová

Kdo se směje naposled... - Novotná Anna

Kdo se směje naposled... - Novotná Anna
Detail

Volně navazuje na Kdo jinému jámu kopá Doporučeno společností Scio Přísloví, přirovnání a pořekadla v lehko i vážném podání pro děti, učitele i rodiče. Dalších 500 + 3 českých frazeologismů jako osobní slovníček, jako výtečný pomocník ve výuce českého jazyka nebo při přípravě na přijímací zkoušky. Jednoduché abecední řazení hesel, stručné vysvětlení frazeologického spojení doprovázené humornou popartovou ilustrací. Ověřeno společností Scio. (patro.cz)

Podobné produkty ako Kdo se směje naposled... - Novotná Anna

Rok v mateřské škole v činnostech Podzim: Náměty na činnosti v MŠ pro všechna roční období (978-80-7496-413-8)

Rok v mateřské škole v činnostech Podzim: Náměty na činnosti v MŠ pro všechna roční období (978-80-7496-413-8)
Detail

Kniha - autor Markéta Košťálová; Marta Kryčová; Radka Johana Paterová, 134 stran, česky Publikace určená zejména pedagogům MŠ přináší náměty a praktické tipy na činnosti s podzimní tematikou vhodné pro předškolní děti. Každá z činností byla sestavena zkušenými pedagožkami z mateřských škol a vyzkoušena v praxi. Jednotlivé aktivity hravou formou rozvíjejí řadu dovedností předškoláka, posilují jeho socializaci a pomáhají mu porozumět okolnímu světu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Rok v mateřské škole v činnostech Podzim: Náměty na činnosti v MŠ pro všechna roční období (978-80-7496-413-8)

Rok v mateřské škole v činnostech Zima: Náměty na činnosti v MŠ pro všechna roční období (978-80-7496-414-5)

Rok v mateřské škole v činnostech Zima: Náměty na činnosti v MŠ pro všechna roční období (978-80-7496-414-5)
Detail

Kniha - autor Zuzana Bečvářová; Stanislava Kociánová; Markéta Kubecová, 142 stran, česky Publikace určená zejména pedagogům MŠ přináší náměty a praktické tipy na činnosti se zimní tematikou vhodné pro předškolní děti. Každá z činností byla sestavena zkušenými pedagožkami z mateřských škol a vyzkoušena v praxi. Jednotlivé aktivity hravou formou rozvíjejí řadu dovedností předškoláka, posilují jeho socializaci a pomáhají mu porozumět okolnímu světu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Rok v mateřské škole v činnostech Zima: Náměty na činnosti v MŠ pro všechna roční období (978-80-7496-414-5)

Kdo se směje naposled… - Anna Novotná, Jiří Votruba

Kdo se směje naposled… - Anna Novotná, Jiří Votruba
Detail

Druhý lehko i vážný slovník přirovnání, pořekadel a přísloví. Volně navazuje na Kdo jinému jámu kopá. Doporučeno společností Scio. Přísloví, přirovnání a pořekadla v lehko i vážném podání pro děti, učitele i rodiče. Dalších 500 + 3 českých frazeologismů jako osobní slovníček, jako výtečný pomocník ve výuce českého jazyka nebo při přípravě na přijímací zkoušky. Jednoduché abecední řazení hesel, stručné vysvětlení frazeologického spojení doprovázené humornou popartovou ilustrací. Ověřeno společností Scio. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kdo se směje naposled… - Anna Novotná, Jiří Votruba

Kdo se směje, kdo se mračí (978-80-270-9498-1)

Kdo se směje, kdo se mračí (978-80-270-9498-1)
Detail

Kniha - autor Jiří Filip, 12 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá - autor Jiří Filip, 12 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá (alza.cz)

Podobné produkty ako Kdo se směje, kdo se mračí (978-80-270-9498-1)

Kdo se směje naposled (978-80-905879-9-1)

Kdo se směje naposled (978-80-905879-9-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Cempírek, 160 stran, česky Končí léto 1938. Na Evropou se stahují válečná mračna, ale venkovští mladíci Venda a Gery to zatím příliš nevnímají. Žijí cyklistickým závodem Okolo Netolic, ve kterém si to plánují rozdat o titul šampiona, ale také o srdce dívky Marie. Jenže doba sportu nepřeje. Čestné souboje už přestávají být důležité, stejně jako stará kamarádství. A oba mladíci navíc žijí v Budweiser Sprachinsel – německém jazykovém ostrově několika vsí na jihu Čech. Závod, na který se vydávají, se tak rychle mění na boj o holý život. Příběh inspirovaný skutečnými událostmi. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kdo se směje naposled (978-80-905879-9-1)

Povídám, povídám pohádku - Markéta Mlčochová, Markéta

Povídám, povídám pohádku - Markéta Mlčochová, Markéta
Detail

Pracovní sešit pro rozvoj vyjadřovacích dovedností předškoláků (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Povídám, povídám pohádku - Markéta Mlčochová, Markéta

Šimonovy pracovní listy 2 - Markéta Mlčochová, Markéta

Šimonovy pracovní listy 2 - Markéta Mlčochová, Markéta
Detail

Rozvoj pozornosti, cvičení postřehu, zraková diferenciace, rozvoj myšlení. Grafomotofické tvary, rozlišování základních geometrických tvarů, procvičování zrakové syntézy a analýzy. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Šimonovy pracovní listy 2 - Markéta Mlčochová, Markéta

ŠPL 1 - Celkový rozvoj - Markéta Mlčochová, Markéta

ŠPL 1 - Celkový rozvoj - Markéta Mlčochová, Markéta
Detail

Šimonovy pracovní listy 1 Celkový rozvoj Pracovní listy jsou určeny pro děti od 3 let až po žáky prvních tříd. Mají zpestřit práci dětí a pomoci jim při osvo¬jování základních vědomostí a dovedností. Dítě je motivováno, současně mu však zůstává prostor pro vlastní nápady. Stává se „spoluautorem“, uplatňuje své dovednosti. Každý list je možno využít několikrát: Dítě ho vybarví, povídá o něm, vystřihuje z něj, skládá obrázky. Každý pracovní list je doplněn stručnými pokyny pro učitele a rodiče. V těchto pokynech je uveden přehled cílů, ke kterým pracovní list přispívá, seznam pomůcek a metodické poznámky. Pracovní listy přispívají k celkovému rozvoji dítěte, prohlubují prostorovou orientaci, znalosti základních barev, paměť, myšlení a tvořivost, smysl pro detail; nabízejí uvolňovací cviky. Mgr. Markéta Mlčochová je učitelka na ZŠ, výchovná poradkyně a speciální pedagožka se specializací logopedie, psychopedie a etopedie. V Portále vydala ŠPL 1, 2, 3, 10, Neobyčejný rok předškoláka a Povídám, povídám pohádku. Její pracovní listy vznikly z příprav na vyučovací jednotky pro děti s mentálním postižením. Velice si je však oblíbily i učitelky v mateřských školách a rodiče. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako ŠPL 1 - Celkový rozvoj - Markéta Mlčochová, Markéta

ŠPL 3 - Dokreslování, uvolňovací cviky pro psaní - Markéta Mlčochová, Markéta

ŠPL 3 - Dokreslování, uvolňovací cviky pro psaní - Markéta Mlčochová, Markéta
Detail

Dokreslování a uvolňovací cvikySoubor 32 pracovních listů obsahuje obrázky k uvolňování ruky pro přípravu na psaní, pro nácvik stříhání a vybarvování. Zpočátku jsou připravené obrázky pro volné dokreslování, při nichž si děti kromě kreslení procvičují představivost, rozvíjejí paměť, pozornost a vnímání detailů. Další listy pak pomocí předkreslených tvarů vedou postupně ke stále přesnější práci s tužkou. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako ŠPL 3 - Dokreslování, uvolňovací cviky pro psaní - Markéta Mlčochová, Markéta

Kdo se směje naposled...: Druhý lehko i vážný slovník přirovnání, pořekadel a přísloví (978-80-7252-658-1)

Kdo se směje naposled...: Druhý lehko i vážný slovník přirovnání, pořekadel a přísloví (978-80-7252-658-1)
Detail

Kniha - autor Anna Novotná; Jiří Votruba, 128 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Volně navazuje na Kdo jinému jámu kopá Doporučeno společností Scio Přísloví, přirovnání a pořekadla v lehko i vážném podání pro děti, učitele i rodiče. Dalších 500 + 3 českých frazeologismů jako osobní slovníček, jako výtečný pomocník ve výuce českého jazyka nebo při přípravě na přijímací zkoušky. Jednoduché abecední řazení hesel, stručné vysvětlení frazeologického spojení doprovázené humornou popartovou ilustrací. Ověřeno společností Scio. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kdo se směje naposled...: Druhý lehko i vážný slovník přirovnání, pořekadel a přísloví (978-80-7252-658-1)

Sociální práce - Markéta Elichová - e-kniha

Sociální práce - Markéta Elichová - e-kniha
Detail

eBook:,Sociální práce se nezaměřuje pouze na jednotlivce, rodiny, skupiny či komunity, ale ovlivňuje kulturu jako takovou. Na druhou stranu ji lze pochopit právě jen ve vazbě na sociální a kulturní kontext, v němž vznikla. Pokud ona sama nemá o sobě jasno, jsou nasnadě otázky: Jaký dopad to může mít v kontextu kultury? Jaká je role sociálního pracovníka a sociální práce v dnešní společnosti? V odborném diskurzu i na poli české sociální práce se dnes hovoří o krizi sociální práce, nejasnosti její identity, ovlivnění jejího faktického výkonu nekvalifikovanými a nedostatečně připravenými pracovníky, ztrátě její společenské prestiže apod. Jde o důležitá a nosná témata, která je ale třeba nahlížet v širším kontextu, protože stejně jako jiné oblasti je i sociální práce v základě odrazem současné společnosti. To vše a mnohem víc zohledňuje právě tato kniha, která nejen odborníkům a studentům, ale i laickým čtenářům, poskytuje podrobný vhled do současné situace ve sféře sociální práce v České republice. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sociální práce - Markéta Elichová - e-kniha

Umíte to s pohádkou?: Práce s příběhy v MŠ a ZŠ (978-80-262-0933-1)

Umíte to s pohádkou?: Práce s příběhy v MŠ a ZŠ (978-80-262-0933-1)
Detail

Kniha - autor Sylvie Doláková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autorka vychází z premisy, že příběhy jsou pro děti neocenitelným zdrojem zábavy a poučení. Nabízejí však učitelé a vychovatelé ve školách, ale i rodiče doma dětem dostatek podnětů, jak získávat informace pomocí tohoto přirozeného a pro děti přitažlivého procesu? Nacházejí možnosti, jak dětem zprostředkovat nejen poznání, ale využít i neopakovatelnou atmosféru, kterou vyprávění s sebou přináší? A poskytují samotné školy, stejně jako učební osnovy, dostatek prostoru pro tuto prastarou, a přesto neocenitelnou metodu? V odpovědích na tyto otázky se lidé zabývající se výchovou a vzděláním dětí dozvědí, jak dokonale využít širokého spektra aktivit, které každý příběh poskytuje, jak co nejlépe zakomponovat příběh do aktivizačních činností prolínajících všemi složkami výchovy a vzdělání. Příběhy nabízejí materiál pro tzv. mezipředmětové vztahy. Kniha rovněž shrnuje teoretické poznatky,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Umíte to s pohádkou?: Práce s příběhy v MŠ a ZŠ (978-80-262-0933-1)

Praktické činnosti Práce s počítačem 2: pro 6.-9.ročník základních škol (80-7168-874-6)

Praktické činnosti Práce s počítačem 2: pro 6.-9.ročník základních škol (80-7168-874-6)
Detail

Kniha - autor Vladimír Rambousek, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Je uzpůsobena tak, aby s ní mohli pracovat žáci různého věku a v různém rozsahu. Základní text je psán tučně a důležité pojmy, názvy a jména jsou vyznačeny barevně. Má široké uplatnění. Lze ji doporučit na ZŠ, SŠ i pro veřejnost. Učebnice je rozdělena do dvou dílů a má schvalovací doložku MŠMT. Publikace není cvičebnicí ani příručkou k obsluze a neobsahuje přesné návody pro ovládání počítače a jednotlivých programů. Snaží se přiblížit svět počítačů komplexněji a obecněji, v jeho mnohosti a souvislostech. (alza.cz)

Podobné produkty ako Praktické činnosti Práce s počítačem 2: pro 6.-9.ročník základních škol (80-7168-874-6)
Kdo se směje naposled (978-80-905879-9-1), Už brzy půjdu do školy: Práce s předškoláky v mateřské škole a přípravné třídě (978-80-262-0702-3), Rok v mateřské škole (978-80-7367-703-9), Třídní projekty v mateřské škole (978-80-262-1480-9), Asistent pedagoga v mateřské škole (978-80-7496-394-0), Sociální dovednosti v mateřské škole (978-80-271-3361-1), Hry v mateřské škole v teorii a praxi (80-247-0852-3), Věkově heterogenní třídy: v mateřské škole (978-80-262-1960-6), Pravidla chování dětí v mateřské škole (978-80-271-3360-4), Dítě-cizinec v mateřské škole: Metodika s pracovními listy pro předškoláky (978-80-7496-477-0), Ahome Plecháček se jménem Markéta (23268), Umělci v mateřské škole: Aktivity zaměřené na interpretaci výtvarného umění (978-80-262-1120-4), Umíte to s pohádkou?: Práce s příběhy v MŠ a ZŠ (978-80-262-0933-1), Sociální dovednosti v mateřské škole Aktivity k minimalizaci: nevhodného chování v předškolním věku (978-80-271-3361-1), Kdo se směje naposled...: Druhý lehko i vážný slovník přirovnání, pořekadel a přísloví (978-80-7252-658-1), Rok v mateřské škole v činnostech Zima: Náměty na činnosti v MŠ pro všechna roční období (978-80-7496-414-5), Rok v mateřské škole v činnostech Podzim: Náměty na činnosti v MŠ pro všechna roční období (978-80-7496-413-8), Aby nás to spolu bavilo celý rok: Prožitkové učení v mateřské škole (978-80-262-1370-3), V lese: Podívej se, kdo se schovává (80-7237-621-7), Pivrncovy vejšplechty: S úsměvem se směje líp (978-80-271-3471-7), Hádej, kdo se vrátil (), Batman, který se směje (978-80-7679-181-7), Mášiny strašidelné příběhy Kdo se bojí, nesmí do lesa (978-80-252-5125-6), Kdo se bojí kocoura?: Báječné příběhy pro malé čtenáře (978-80-7567-958-1), Proměna mateřské školy v učící se organizaci (978-80-7552-113-2), Všechno, co opravdu potřebuju znát, jsem se naučil v mateřské školce (9788025705490), Markéta v troubě (978-80-264-3557-0), KN Ukulele v české škole (HN177448), Když se řekne komunitní práce (9788024633909)