Tento metodický průvodce je určen učitelům, kteřípracují s řadou učebnic Hudební výchova pro l. - 5. ročník ZŠ (M. Lišková, SPN - pedagogické nakladatelství, a.s.). Jeho cílem je napomoci při rozpracovávání principů RVP v praktické výuce a při koncipování obsahu a výstupů z výuky v rámci vytváření konkrétních školních vzdělávacích programů. Metodický průvodce úzce navazuje na metodické příručky k učebnicím pro jednotlivé ročníky a přináší učiteli návod či doporučení na zkvalitnění a modernizaci hudební výchovy. (patro.cz)
Podobné produkty ako Hudební výchova pro 1.stupeň základní školy Metodický průvodce - Lišková Marie , Hudební výchova pro 1.stupeň základní školy metodický průvodce (80-7235-345-4)Kniha - autor Marie Lišková, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tento metodický průvodce je určen učitelům, kteřípracují s řadou učebnic Hudební výchova pro l. - 5. ročník ZŠ (M. Lišková, SPN - pedagogické nakladatelství, a.s.). Jeho cílem je napomoci při rozpracovávání principů RVP v praktické výuce a při koncipování obsahu a výstupů z výuky v rámci vytváření konkrétních školních vzdělávacích programů. Metodický průvodce úzce navazuje na metodické příručky k učebnicím pro jednotlivé ročníky a přináší učiteli návod či doporučení na zkvalitnění a modernizaci hudební výchovy. (alza.cz)
Podobné produkty ako Hudební výchova pro 1.stupeň základní školy Metodický průvodce (80-7235-345-4) , Hudební výchova pro 1. stupeň základní školy klavírní doprovody (978-80-7235-358-3)Publikace obsahuje klavírní doprovody k písním, jež jsou obsaženy v řadě učebnic hudební výchovy pro 1. až 5. ročník ZŠ, vydaných v minulých letech v SPN, a. s. Písně jsou v oddílech jednotlivých ročníků řazeny abecedně.Technická náročnost klavírních doprovodů umožní každému alespoň částečně zdatnému klavíristovi doprovodit při zpěvu žáky i každého, kdo si mezi písničkami najde tu, kterou má rád. (patro.cz)
Podobné produkty ako Hudební výchova pro 1. stupeň základní školy Klavírní doprovody - Lišková Marie , Literární výchova pro 2. stupeň základní školy (978-80-7235-630-0)Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT.Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Hudební výchova pro 1. ročník ZŠ - Lišková Marie , Hudební výchova 6: pro 6.ročník základní školy (978-80-7235-610-2)Kniha - autor Marie Lišková, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace obsahuje klavírní doprovody k písním, jež jsou obsaženy v řadě učebnic hudební výchovy pro 1. až 5. ročník ZŠ, vydaných v minulých letech v SPN, a. s. Písně jsou v oddílech jednotlivých ročníků řazeny abecedně.Technická náročnost klavírních doprovodů umožní každému alespoň částečně zdatnému klavíristovi doprovodit při zpěvu žáky i každého, kdo si mezi písničkami najde tu, kterou má rád. (alza.cz)
Podobné produkty ako Hudební výchova pro 1. stupeň základní školy Klavírní doprovody (978-80-7235-358-3) , Hudební výchova 4: pro 4. ročník základní školy (978-80-7235-608-9)Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Hudební výchova pro 4. ročník základní školy - Lišková Marie , Hudební výchova 5: pro 5.ročník základní školy (978-80-7235-609-6)Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT.Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Hudební výchova pro 2. ročník základní školy - Mgr. Marie Lišková , Hudební výchova 3: pro 3. ročník základní školy (978-80-7235-607-2)Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní - samostatná položka. (patro.cz)
Podobné produkty ako Hudební výchova 1 - Lišková Marie , Hudební výchova 7: pro 7.ročník základní školy (978-80-7235-611-9)Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT.Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Hudební výchova pro 5. ročník ZŠ - Lišková Marie , Hudební výchova 2: pro 2.ročník základní školy (978-80-7235-606-5)Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT.Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Hudební výchova pro 3. ročník ZŠ - Lišková Marie , Tělesná výchova na 1. stupni základní školy (9788024633534)Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní - samostatná položka. (patro.cz)
Podobné produkty ako Hudební výchova 3 - Lišková Marie , Hudební výchova 4: učebnice pro 4. ročník základní školy (978-80-88285-55-7)Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní - samostatná položka. (patro.cz)
Podobné produkty ako Hudební výchova 2 - Lišková Marie , Hudební výchova 2: učebnice pro 2. ročník základní školy (978-80-88285-12-0)Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. (patro.cz)
Podobné produkty ako Hudební výchova 4 - Lišková Marie , Hudební výchova 3: učebnice pro 3. ročník základní školy (978-80-88285-36-6)Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní - samostatná položka. (patro.cz)
Podobné produkty ako Hudební výchova 5 - Lišková Marie , Občanská výchova: pro 8. ročník základní školy (978-80-7182-186-1)Nahrávka na CD k učebnici hudební výchovy pro 1. ročník. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako CD Hudební výchova 1 - Mgr. Marie Lišková , Finanční gramotnost pro první stupeň základní školy: učebnice (978-80-7373-087-1)Metodika obsahuje návrhy prací v jednotlivých hodinách hudební výchovy. NNS567 (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Metodický průvodce k učebnici Hudební výchova 5 , Tělesná výchova na 2. stupni základní školy (9788024636542)Metodika obsahuje návrhy prací v jednotlivých hodinách hudební výchovy. NNS457 (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Metodický průvodce k učebnici Hudební výchova 4 , Vyjmenovaná slova: cvičení pro 1. i 2. stupeň základní školy (80-7235-106-0)Kniha - autor Marie Lišková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných... (alza.cz)
Podobné produkty ako Hudební výchova 1: pro 1.ročník základní školy (978-80-7235-605-8) , Slohová cvičení pro 2.stupeň základní školy (80-7235-084-6)Kniha - autor Helena Velická, česky Co je to Planeta Hudba? nový výukový koncept hudební prvouky pro ZUŠ a ZŠ první ucelený učební materiál tohoto typu u nás pro děti učení a zábava v jednom, zážitková výuka pro pedagogy výrazné ulehčení přípravy na hodiny PHV a HV skládá se z Výukových listů pro učitele a Pracovního sešitu pro děti Naše nakladatelství přichází s novým výukovým konceptem hudební prvouky pro ZUŠ a ZŠ, který u nás dosud v takto ucelené a systematicky zpracované podobě citelně chyběl. Předkládaný učební materiál je mnohonásobně ověřený reakcemi žáků. Autorka v něm zúročila své bohaté zkušenosti se skupinovou výukou malých dětí. Koncept osvědčenými postupy rozvíjí jejich přirozený smysl pro rytmus, intonační i vizuální představivost a hudebně pohybové cítění. Současně si žáci osvojují základní hudební terminologii. Planeta Hudba je koncipována tak, aby pedagogům výrazně ulehčila práci s přípravou výukových hodin; pro... (alza.cz)
Podobné produkty ako Planeta hudba: Přípravná hudební výchova ZUŠ / hudební výchova pro 1. ročník ZŠ (978-80-86385-41-9) , Planeta hudba: přípravná hudební výchova zuš / hudební výchova pro 1. ročník zš (978-80-86385-41-9)Kniha - autor Helena Velická, 32 stran, česky, volné listy Co je to Planeta Hudba? nový výukový koncept hudební prvouky pro ZUŠ a ZŠ první ucelený učební materiál tohoto typu u nás pro děti učení a zábava v jednom, zážitková výuka pro pedagogy výrazné ulehčení přípravy na hodiny PHV a HV skládá se z Výukových listů pro učitele a Pracovního sešitu pro děti Naše nakladatelství přichází s novým výukovým konceptem hudební prvouky pro ZUŠ a ZŠ, který u nás dosud v takto ucelené a systematicky zpracované podobě citelně chyběl. Předkládaný učební materiál je mnohonásobně ověřený reakcemi žáků. Autorka v něm zúročila své bohaté zkušenosti se skupinovou výukou malých dětí. Koncept osvědčenými postupy rozvíjí jejich přirozený smysl pro rytmus, intonační i vizuální představivost a hudebně pohybové cítění. Současně si žáci osvojují základní hudební terminologii. Planeta Hudba je koncipována tak, aby pedagogům výrazně ulehčila práci s... (alza.cz)
Podobné produkty ako Planeta hudba: Přípravná hudební výchova ZUŠ / hudební výchova pro 1. ročník ZŠ (978-80-86385-40-2) , Planeta hudba: přípravná hudební výchova zuš / hudební výchova pro 1. ročník zš (978-80-86385-40-2)Osvědčená publikace je určena pro výuku literární výchovy na 2. stupni základní školy, případně v nižších ročnících víceletých gymnázií. Tvoří vhodný doplněk čítanek pro 6.–9. ročník základní školy, jejichž autorem je Josef Soukal. Uplatnění však nalezne i ve spojení s kteroukoli jinou čítankovou řadou, kterou školy používají. Tato učebnice doplňuje čítanky o chronologický pohled na literaturu světovou i národní a o přehledný výklad literárněvědných pojmů adekvátně obsahu RVP pro základní vzdělávání. Součástí výkladového textu k vývoji literatury i k jednotlivým literárním pojmům je bohatý výběr ukázek, které doplňují a rozšiřují výběr textů obsažených v čítankách. Teorie literatury: Obecná charakteristika literatury - Literární dílo - Literární druhy a žánry - Próza a poezie Vývoj literatury: Česká literatura – od středověku do současnosti - Světová literatura – od nejstarších světových literatur do současnosti (patro.cz)
Podobné produkty ako Literární výchova pro 2. stupeň základní školy - Soukal Josef , Projektové vyučování pro první stupeň základní školy: náměty pro učitele (80-7168-958-0)Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro druhý stupeň základní školy. Jejich cílem je podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu a k aktivnímu naslouchání hudby, ale také k hudebně pohybovým aktivitám i ke hře na hudební nástroje.Prostřednictvím učebnic se žáci dozvědí něco i z hudební teorie, seznámí se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů a s dalšími činnostmi spojenými s hudbou.Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů a rozvíjejí kompetencežáků dané RVP ZV. Mají schvalovací doložku MŠMT.Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní (nejsou součástí učebnice) (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Hudební výchova pro 8.ročník základní školy - Alexandros Charalambidis , Matematika pro střední školy 1.díl průvodce pro učitele: základní poznatky (978-80-7358-198-5)Elektronická kniha - autor Hana Dvořáková a Zdeňka Engelthalerová, 276 stran, česky Škola je dnes konfrontována s novými, naléhavými úkoly vyplývajícími především z vývojové dynamiky soudobé společnosti a potýká se s novými názory a zjištěními v oblasti pedagogiky, oborových didaktik, psychologie efektivního učení a vzdělávání. Výrazně je ovlivněna proměnou edukační reality, vyvolanou rozvojem ve sféře informačních a komunikačních technologií. S novými základními dokumenty dochází k posunům v cílech, pojetí oborů i k požadavkům na změny obsahu, forem i metod. I za čtvrtstoletí platnosti programu nejsou mnohá očekávání naplněna ani v práci učitelů ani v jejich přípravě. Vzdělávání učitelů pro 1. stupeň je multioborové, a tedy široké a různorodé, proto vyučování oboru tělesná výchova může být pro mnohé z těchto učitelů problematické. Cílem této publikace je formulovat praktické možnosti vyučování oboru tělesná výchova na 1. stupni základní... (alza.cz)
Podobné produkty ako Tělesná výchova na 1. stupni základní školy (9788024633534) , Finanční gramotnost pro první stupeň základní školy: pracovní sešit (978-80-7373-172-4)Kniha - autor Vlastimil Styblík, 126 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá (alza.cz)
Podobné produkty ako Vyjmenovaná slova: Cvičení pro 1. i 2. stupeň základní školy (80-7235-106-0) , Seminář a praktikum z chemie: pro 2. stupeň základní školy (80-7235-160-5)Kniha - autor Josef Soukal, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Osvědčená publikace je určena pro výuku literární výchovy na 2. stupni základní školy, případně v nižších ročnících víceletých gymnázií. Tvoří vhodný doplněk čítanek pro 6.–9. ročník základní školy, jejichž autorem je Josef Soukal. Uplatnění však nalezne i ve spojení s kteroukoli jinou čítankovou řadou, kterou školy používají. Tato učebnice doplňuje čítanky o chronologický pohled na literaturu světovou i národní a o přehledný výklad literárněvědných pojmů adekvátně obsahu RVP pro základní vzdělávání. Součástí výkladového textu k vývoji literatury i k jednotlivým literárním pojmům je bohatý výběr ukázek, které doplňují a rozšiřují výběr textů obsažených v čítankách. Teorie literatury: Obecná charakteristika literatury - Literární dílo - Literární druhy a žánry - Próza a poezie Vývoj literatury: Česká literatura – od středověku do současnosti - Světová literatura – od nejstarších... (alza.cz)
Podobné produkty ako Literární výchova pro 2. stupeň základní školy (978-80-7235-630-0) , Průvodce pro učitele k učebnicové sadě matematika: pro 1. ročník základní školy (978-80-7358-037-7)Příručka obsahuje metodické pokyny k vedení výuky Hudební výchovy pro 2. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. S oběma publikacemi je možné kreativně pracovat. Obě publikace zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno formou piktogramů. V souladu s RVP ZV Metodická příručka obsahuje: úvodní části, ve které je podrobně vysvětleno, jak používat metodickou příručku a pracovní učebnici 14 kapitol obsahujících pokyny k práci s jednotlivými tématy v pracovní učebnici návody na různé didaktické hry seznam nahrávek náhledy stran z pracovní učebnice, v nichž je zaneseno řešení jednotlivých úloh Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. V rámci metodické příručky, ale i pracovní učebnice, nabízíme cíleně více aktivit a činností, než je možné v jedné vyučovací jednotce zvládnout. Je čistě na pedagogovi, které hudebně výchovné aktivity do dané hodiny zařadí. Učební postupy jsou záměrně vybrány a zpracovány na základě řady mnoha osvědčených metod a zdrojů. Nejsou tedy koncipovány pouze jako opora pro zpěv, i když právě vokální činnosti (hlasová výchova –zpěv a práce s písní) mají u dětí mladšího školního věku dominantní postavení. Pokyny v metodické příručce jsou doprovázeny odkazy na příslušné úlohy v pracovní učebnici. Součástí jsou QR kódy, díky kterým si vyučující může snadno pustit nahrávku z internetu Vyučující může při přípravě hodin využívat strany na poznámky. K metodické příručce a pracovní učebnici je dostupné CD s nahrávkami zvuků, poslechových skladeb, rozezpívání i písní, které jsou k dispozici se zpěvem i bez zpěvu. Doprovodné CD s nahrávkami není součástí učebnice! (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Hravá hudební výchova 2 – metodická příručka , Matematika 1 pracovní karty: pro 1. ročník základní školy (8594022789323)Je první písankou žáků 1. ročníků pro období přípravy na psaní. Obsahuje náměty kresebních cviků k uvolnění ruky pro psaní s poutavými motivačními nápady, ilustracemi a rytmickými říkadly. Přípravné tahy pro psaní jsou ve zvětšené podobě. Na každé stránce jsou navíc uvedeny i stručné pokyny k práci. S doložkou MŠMT. (patro.cz)
Podobné produkty ako Velká písanka pro 1. ročník základní školy - Kozlová Marie , Písanka pro 3. ročník základní školy 1. díl (8595606701267)Kniha - autor Olga Fišarová; Milena Zbranková, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Dvoudílná učebnice němčiny určená pro počáteční roky výuky ve 3.-5. třídách na základní škole. Dostatečná pozornost je věnována všem čtyřem základním dovednostem - mluvení, čtení, psaní i poslechu. (alza.cz)
Podobné produkty ako Start mit Max 1 Učebnice: Němčina pro 1. stupeň základních škol (80-7238-065-6) , Průvodce pro učitele k učebnicové sadě český jazyk: pro 1. ročník základní školy (978-80-7358-103-9)Písmenkář je tradičně první učební materiál, který se prvňáčkům dostává na základních školách do rukou. Abychom v nich vzbudili dostatečný zájem pro budoucí čtenářství, přicházíme s příběhem Emy a Zetíka. Dobrodružství malé prvňačky a jejího neobvyklého kamaráda děti vtáhne do práce, kterou by jen stěží označili jako učení. A přeci se učit budou. Písmenkář je určen pro prvních 5–6 týdnů školního roku. Tato pracovní učebnice slouží k ověření školní zralosti dětí a dalšímu rozvoji jejich dovedností. Děti se seznámí, jak již název učebnice napovídá, s prvními písmeny a naučí se je zapisovat hůlkovým písmem. Učí se číst první slabiky a spojovat je do jednoduchých slov. Využívá tedy kombinaci analyticko-syntetické metody (řazení písmen a slabik) a genetické metody (psaní hůlkovým písmem). Nedílnou součástí publikace je sada samolepek, s nimiž děti ve vybraných cvičeních pracují.Písmenkář tvoří ucelenou učebnicovou sadu Zetíkova cesta společně se slabikářem, pracovním sešitem a tréninkovým sešitem. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Písmenkář pro 1. ročník základní školy - Pavol Tarábek, Marie KozlováKniha - autor Olga Fišarová; Milena Zbranková, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná (alza.cz)
Podobné produkty ako Start mit Max 1 Pracovní sešit: Němčina pro 1. stupeň základních škol (80-7238-066-4)Kniha - autor Olga Fišarová; Milena Zbranková, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Dvoudílná učebnice němčiny určená pro počáteční roky výuky na základní škole ve 3.-5. třídách. (alza.cz)
Podobné produkty ako Start mit Max 2 Učebnice: Němčina pro 1. stupeň základních škol (80-7238-110-5)(patro.cz)
Podobné produkty ako Metodická příručka k učebnici Učíme se číst pro 1. ročník základní školy - Wagnerová JanaeBook:,Škola je dnes konfrontována s novými, naléhavými úkoly vyplývajícími především z vývojové dynamiky soudobé společnosti a potýká se s novými názory a zjištěními v oblasti pedagogiky, oborových didaktik, psychologie efektivního učení a vzdělávání. Výrazně je ovlivněna proměnou edukační reality, vyvolanou rozvojem ve sféře informačních a komunikačních technologií. S novými základními dokumenty dochází k posunům v cílech, pojetí oborů i k požadavkům na změny obsahu, forem i metod. I za čtvrtstoletí platnosti programu nejsou mnohá očekávání naplněna ani v práci učitelů ani v jejich přípravě. Vzdělávání učitelů pro 1. stupeň je multioborové, a tedy široké a různorodé, proto vyučování oboru tělesná výchova může být pro mnohé z těchto učitelů problematické. Cílem této publikace je formulovat praktické možnosti vyučování oboru tělesná výchova na 1. stupni základní školy v současných souvislostech. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Tělesná výchova na 1. stupni základní školy - Hana Dvořáková, Zdeňka Engelthalerová - e-knihaKniha - autor Olga Fišarová; Milena Zbranková, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá (alza.cz)
Podobné produkty ako Start mit Max 2 Pracovní sešit: Němčina pro 1. stupeň základních škol (80-7238-111-3)Je koncipován jako pracovní učebnice, kde se rozvíjí čtení dalších písmen, slabik, slov prostřednictvím důsledně respektované hierarchie postupných kroků (vyvození nových písmen, spojování slabik do slov, čtení různých typů slov od nejsnadnějších po složité). Texty a cvičení jsou skládány tak, aby vedly ke čtení s porozuměním. Efektivní nácvik podporuje množství pro žáky přitažlivých neformálních cvičení, která motivují postavičky z rodiny skřítků. Skřítci – rošťáci motivují a naznačují řešení různých cvičení (rozstříhané věty, zamalovaná písmena, …), skřítci – kouzelníci označují ve Slabikáři vyvození nového učiva. Texty v učebnici rozšiřují kvalitní slovní zásobu žáků a zahrnují široké spektrum jejich zájmů a jim blízkých témat (zvířata domácí i exotická, cestování, příroda, hra, sport, rodina, doprava, minulost a současnost, město a venkov, realita a fantazie, …).V celé učebnici se systematicky objevuje také čtení psacího písma. Novinkou této kolekce je, že mnohé stránky v učebnicích jsou navzájem úzce provázané tématem, grafickým zpracováním a ilustracemi, umožňují tím vícenásobné a přitom vždy nové využití ilustrací, textů či úkolů – učitelé se mohou k dříve probraným stránkám vracet a využít je k jinému typu práce, k nalézání dalších poznatků, podnětů a souvislostí. Významným prvkem celého souboru jsou realisticky pojaté ilustrace, které kromě funkce estetické plní především funkci informační a didaktickou. Jsou dětem nápovědou ke správnému pochopení významu mnohých slov, oporou při rozvoji řečových dovedností a pravdivém poznávání věcí kolem sebe (k tomuto účelu jsou zastoupeny i lidé fyzicky či etnicky odlišní). Slabikář obsahuje i mnoho říkanek a hádanek, které kromě čtení vybízejí k promýšlení a správné formulaci myšlenek. V závěru Slabikáře se nachází čítanková část Malý čtenář, kterou tvoří zejména texty z klasického fondu dětské literatury, tato část může sloužit i pro mimoškolní práci nebo jako prázdninové čtení. S doložkou MŠMT. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Slabikář pro 1. ročník základní školy - Pavol Tarábek, Jitka Halasová, Marie KozlováPísmenkář je tradičně první učební materiál, který se prvňáčkům dostává na základních školách do rukou. Abychom v nich vzbudili dostatečný zájem pro budoucí čtenářství, přicházíme s příběhem Emy a Zetíka. Dobrodružství malé prvňačky a jejího neobvyklého kamaráda děti vtáhne do práce, kterou by jen stěží označili jako učení. A přeci se učit budou. Písmenkář je určen pro prvních 5–6 týdnů školního roku. Tato pracovní učebnice slouží k ověření školní zralosti dětí a dalšímu rozvoji jejich dovedností. Děti se seznámí, jak již název učebnice napovídá, s prvními písmeny a naučí se je zapisovat hůlkovým písmem. Učí se číst první slabiky a spojovat je do jednoduchých slov. Využívá tedy kombinaci analyticko-syntetické metody (řazení písmen a slabik) a genetické metody (psaní hůlkovým písmem). Nedílnou součástí publikace je sada samolepek, s nimiž děti ve vybraných cvičeních pracují. Písmenkář tvoří ucelenou učebnicovou sadu Zetíkova cesta společně se slabikářem, pracovním sešitem a tréninkovým sešitem. (patro.cz)
Podobné produkty ako Písmenkář pro 1. ročník základní školy - Marie Kozlová, Pavol Tarábek - Tarábek PavolElektronická kniha - autor Jiří Hrabinec, 340 stran, česky Monografie pracovníků katedry tělesné výchovy UK PedF v Praze je určena primárně učitelům (nejen na 2. stupni ZŠ) a pregraduálním studentům na pedagogických fakultách, avšak svým širokým teoretickým i praktickým záběrem může poskytnout potřebné informace i širšímu okruhu pracovníků v tělesné výchově a sportu. Orientuje se nejprve na teoretická východiska procesu tělesné výchovy z hlediska vztahu teorie a praxe, historie, didaktiky, antropomotoriky, diagnostiky pohybového aparátu, otázek podpory znevýhodněných žáků, sportovního tréninku mládeže a výběru talentů a dále prezentuje podrobně didaktické přístupy k vlastní realizaci školní (i mimoškolní) tělesné výchovy v souladu s cíli rámcového vzdělávacího programu (RVP) – od zdravotní TV přes atletiku, gymnastiku (sportovní, rytmickou a kondiční), hry (pohybové, sportovní i netradiční), plavání, úpoly až po outdoorové aktivity (turistika, lanové... (alza.cz)
Podobné produkty ako Tělesná výchova na 2. stupni základní školy (9788024636542)Cílem učebnic je rozvíjet estetické vnímání na základě poznávání uměleckých děl a na základě vlastní výtvarné činnosti. Bohatě ilustrované publikace jsou inspirativním materiálem k tvůrčí práci. (patro.cz)
Podobné produkty ako Výtvarná výchova - pro 8. a 9. ročník základní školy a víceletá gymnázia - Marie Fulková, Marie Novotná - Novotná MarieUčebnice je první částí dvoudílného kompletu, jenž vychází z aktuálních osnov gymnázií. V promyšlené struktuře se věnuje vývoji hudby, nabízí náměty k činnostem s uplatněním poznatků hudební teorie a obsahuje i notový materiál ke zpěvu. Každý díl doplňují dva kompaktní disky s nahrávkami hudebních ukázek potřebných k práci s učebnicemi. Svým pojetím učebnice navazuje na řadu učebnic pro 6.-9. ročník ZŠ a pro nižší ročníky víceletých gymnázií. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Hudební výchova pro gymnázia 1 - Alexandros CharalambidisUčebnice je první částí dvoudílného kompletu, jenž vychází z aktuálních osnov gymnázií. V promyšlené struktuře se věnuje vývoji hudby, nabízí náměty k činnostem s uplatněním poznatků hudební teorie a obsahuje i notový materiál ke zpěvu. Každý díl doplňují dva kompaktní disky s nahrávkami hudebních ukázek potřebných k práci s učebnicemi. Svým pojetím učebnice navazuje na řadu učebnic pro 6.-9. ročník ZŠ a pro nižší ročníky víceletých gymnázií. (patro.cz)
Podobné produkty ako Hudební výchova pro gymnázia 1 - Charalambidis AlexandrosKniha - autor Jana Wagnerová, 56 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá (alza.cz)
Podobné produkty ako Metodická příručka k učebnici Učíme se číst pro 1. ročník základní školy (80-7235-001-3)Kniha - autor Marie Lišková, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných... (alza.cz)
Podobné produkty ako Hudební výchova 3: pro 3. ročník základní školy (978-80-7235-607-2)Kniha - autor Marie Lišková, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných... (alza.cz)
Podobné produkty ako Hudební výchova 2: pro 2.ročník základní školy (978-80-7235-606-5)Kniha - autor Alexandros Charalambidis, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro druhý stupeň základní školy. Jejich cílem je podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu a k aktivnímu naslouchání hudby, ale také k hudebně pohybovým aktivitám i ke hře na hudební nástroje. Prostřednictvím učebnic se žáci dozvědí něco i z hudební teorie, seznámí se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů a s dalšími činnostmi spojenými s hudbou. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů a rozvíjejí kompetence žáků dané RVP ZV. Mají schvalovací doložku MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní - samostatná položka. (alza.cz)
Podobné produkty ako Hudební výchova 7: pro 7.ročník základní školy (978-80-7235-611-9)Kniha - česky, brožovaná bez přebalu lesklá (alza.cz)
Podobné produkty ako Hudební výchova 6: pro 6.ročník základní školy (978-80-7235-610-2)Kniha - autor Marie Lišková, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá (alza.cz)
Podobné produkty ako Hudební výchova 4: pro 4. ročník základní školy (978-80-7235-608-9)Kniha - 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro druhý stupeň základní školy. Jejich cílem je podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu a k aktivnímu naslouchání hudby, ale také k hudebně pohybovým aktivitám i ke hře na hudební nástroje. Prostřednictvím učebnic se žáci dozvědí něco i z hudební teorie, seznámí se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů a s dalšími činnostmi spojenými s hudbou. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů a rozvíjejí kompetence žáků dané RVP ZV. Mají schvalovací doložku MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní - samostatná položka. (alza.cz)
Podobné produkty ako Hudební výchova 8: pro 8.ročník základní školy (978-80-7235-612-6)Kniha - 136 stran, česky Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré... (alza.cz)
Podobné produkty ako Hudební výchova 5: pro 5.ročník základní školy (978-80-7235-609-6)