Český jazyk - učebnice pro 3. ročník - dagmar chroboková, zdeněk topil, kristýna tučková

Produkt Český jazyk - učebnice pro 3. ročník - dagmar chroboková, zdeněk topil, kristýna tučková sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Český jazyk - učebnice pro 3. ročník - dagmar chroboková, zdeněk topil, kristýna tučková upraviť a produkt hľadať znova.

Český jazyk - učebnice pro 3. ročník - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková

Český jazyk - učebnice pro 3. ročník - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková
Detail

Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné vysvětlování jazykových pojmů jazykem odpovídajícím rozumovým předpokladům žáků 1. stupně. V tom jsme se inspirovali i pojetím učebnic před školskou reformou v roce 1976, kdy bylo běžné, že si děti na prvním stupni osvojovaly jazykové učivo již ve škole a nikoli doma samostudiem. Obsah učiva je v celé řadě uspořádán tak, aby nejobtížnější gramatické jevy byly probrány v prvních čtyřech měsících, a bylo tak dostatek prostoru pro jejich procvičování v průběhu zbytku školního roku. Neb už naši dávní učitelé své zkušenosti shrnovali do věty: „Důležité učivo se musí naučit do Vánoc, jakmile rozkvetou kaštany, je se školou konec.“ Zároveň obsahuje spoustu přiměřeně dlouhých textů, v nichž jsou integrovány právě probírané gramatické jevy s návodnými otázkami sloužícími mj. k rozvoji slovní zásoby i poznávání okolního světa. Za největší přednost učebnice považujeme skutečnost, že v ní gramatické jevy nejsou jen popsány, jak je dnes zvykem ve většině učebnic, ale obsahuje návody, jak se s gramatickým jevem správně vypořádat a zároveň umožňuje dospělé osobě tyto postupy jednoduše kontrolovat. Barvy nejsou používány k vyjádření obtížnosti či důležitosti cvičení, ale pomáhají k jeho pochopení. Proto například červenou barvu používáme vždy k označení tvrdých slabik/souhlásek, modrou k označení měkkých, … Vycházíme tak z dlouholetých a fungujících zkušeností z práce s dětmi se specifickými poruchami učení, které však efektivně pomáhají všem. Stejně tak abstraktní obrázky slouží dnešním dětem k rozvoji kreativity a k rozvoji slovní zásoby. Ve dvou pracovních sešitech (pro každé pololetí jeden) najdete i mnoho materiálu na rozstříhání, putování po cestách a nalepování. Učebnice jsou souběžně doplňovány balíčky cvičení aplikace pro tablet, kterou si můžete stahovat v App Store pod názvem Zatracená čeština a od dubna 2016 i ve Windows Store. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk - učebnice pro 3. ročník - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková , Český jazyk 8. ročník učebnice: učebnice pro 8. ročník (978-80-7311-179-3)

Český jazyk - učebnice pro 2. ročník - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková

Český jazyk - učebnice pro 2. ročník - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková
Detail

Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné vysvětlování jazykových pojmů jazykem odpovídajícím rozumovým předpokladům žáků 1. stupně. V tom jsme se inspirovali i pojetím učebnic před školskou reformou v roce 1976, kdy bylo běžné, že si děti na prvním stupni osvojovaly jazykové učivo již ve škole a nikoli doma samostudiem.Obsah učiva je v celé řadě uspořádán tak, aby nejobtížnější gramatické jevy byly probrány v prvních čtyřech měsících, a bylo tak dostatek prostoru pro jejich procvičování v průběhu zbytku školního roku. Neb už naši dávní učitelé své zkušenosti shrnovali do věty: „Důležité učivo se musí naučit do Vánoc, jakmile rozkvetou kaštany, je se školou konec.“Zároveň obsahuje spoustu přiměřeně dlouhých textů, v nichž jsou integrovány právě probírané gramatické jevy s návodnými otázkami sloužícími mj. k rozvoji slovní zásoby i poznávání okolního světa.Za největší přednost učebnice považujeme skutečnost, že v ní gramatické jevy nejsou jen popsány, jak je dnes zvykem ve většině učebnic, ale obsahuje návody, jak se s gramatickým jevem správně vypořádat a zároveň umožňuje dospělé osobě tyto postupy jednoduše kontrolovat.Barvy nejsou používány k vyjádření obtížnosti či důležitosti cvičení, ale pomáhají k jeho pochopení. Proto například červenou barvu používáme vždy k označení tvrdých slabik/souhlásek, modrou k označení měkkých, … Vycházíme tak z dlouholetých a fungujících zkušeností z práce s dětmi se specifickými poruchami učení, které však efektivně pomáhají všem. Stejně tak abstraktní obrázky slouží dnešním dětem k rozvoji kreativity a k rozvoji slovní zásoby.Ve dvou pracovních sešitech (pro každé pololetí jeden) najdete i mnoho materiálu na rozstříhání, putování po cestách a nalepování.Učebnice jsou souběžně doplňovány balíčky cvičení aplikace pro tablet, kterou si můžete stahovat v App Store pod názvem Zatracená čeština a od dubna 2016 i ve Windows Store.Schválilo MŠMT čj. MSMT-9384/2018 dne 19. července 2018 k zařazení do seznamu učebnic pro základní vzdělávání jako součást ucelené řady učebnic pro vzdělávací obor Český jazyk a literatura, 1. - 5. ročník, s dobou platnosti šest let. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk - učebnice pro 2. ročník - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková , Český jazyk 3: učebnice pro 3. ročník (978-80-88285-45-8)

Český jazyk pro 3. ročník - pracovní sešit 1. díl - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková

Český jazyk pro 3. ročník - pracovní sešit 1. díl - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková
Detail

Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština.Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné vysvětlování jazykových pojmů jazykem odpovídajícím rozumovým předpokladům žákům 1. stupně. V tom jsme se inspirovali i pojetím učebnic před školskou reformou v roce 1976, kdy bylo běžné, že si děti na prvním stupni osvojovaly jazykové učivo již ve škole a nikoli doma samostudiem.Obsah učiva je v celé řadě uspořádán tak, aby nejobtížnější gramatické jevy byly probrány v prvních čtyřech měsících, a bylo tak dostatek prostoru pro jejich procvičování v průběhu zbytku školního roku. Neb už naši dávní učitelé své zkušenosti shrnovali do věty: „Důležité učivo se musí naučit do Vánoc, jakmile rozkvetou kaštany, je se školou konec.“Zároveň obsahuje spoustu přiměřeně dlouhých textů, v nichž jsou integrovány právě probírané gramatické jevy s návodnými otázkami sloužícími mj. k rozvoji slovní zásoby i poznávání okolního světa.Za největší přednost učebnice považujeme skutečnost, že v ní gramatické jevy nejsou jen popsány, jak je dnes zvykem ve většině učebnic, ale obsahuje návody, jak se s gramatickým jevem správně vypořádat a zároveň umožňuje dospělé osobě tyto postupy jednoduše kontrolovat.Barvy nejsou používány k vyjádření obtížnosti či důležitosti cvičení, ale pomáhají k jeho pochopení. Proto například červenou barvu používáme vždy k označení tvrdých slabik/souhlásek, modrou k označení měkkých, … Vycházíme tak z dlouholetých a fungujících zkušeností z práce s dětmi se specifickými poruchami učení, které však efektivně pomáhají všem. Stejně tak abstraktní obrázky slouží dnešním dětem k rozvoji kreativity a k rozvoji slovní zásoby.Ve dvou pracovních sešitech (pro každé pololetí jeden) najdete i mnoho materiálu na rozstříhání, putování po cestách a nalepování. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk pro 3. ročník - pracovní sešit 1. díl - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková , Český jazyk učebnice pro 9. ročník (978-80-7311-195-3)

Český jazyk 4. ročník učebnice - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková

Český jazyk 4. ročník učebnice - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková
Detail

Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné vysvětlování jazykových pojmů jazykem odpovídajícím rozumovým předpokladům žáků 1. stupně. V tom jsme se inspirovali i pojetím učebnic před školskou reformou v roce 1976, kdy bylo běžné, že si děti na prvním stupni osvojovaly jazykové učivo již ve škole a nikoli doma samostudiem. Obsah učiva je v celé řadě uspořádán tak, aby nejobtížnější gramatické jevy byly probrány v prvních čtyřech měsících, a bylo tak dostatek prostoru pro jejich procvičování v průběhu zbytku školního roku. Neb už naši dávní učitelé své zkušenosti shrnovali do věty: „Důležité učivo se musí naučit do Vánoc, jakmile rozkvetou kaštany, je se školou konec.“ Zároveň obsahuje spoustu přiměřeně dlouhých textů, v nichž jsou integrovány právě probírané gramatické jevy s návodnými otázkami sloužícími mj. k rozvoji slovní zásoby i poznávání okolního světa. Za největší přednost učebnice považujeme skutečnost, že v ní gramatické jevy nejsou jen popsány, jak je dnes zvykem ve většině učebnic, ale obsahuje návody, jak se s gramatickým jevem správně vypořádat a zároveň umožňuje dospělé osobě tyto postupy jednoduše kontrolovat. Barvy nejsou používány k vyjádření obtížnosti či důležitosti cvičení, ale pomáhají k jeho pochopení. Proto například červenou barvu používáme vždy k označení tvrdých slabik/souhlásek, modrou k označení měkkých, … Vycházíme tak z dlouholetých a fungujících zkušeností z práce s dětmi se specifickými poruchami učení, které však efektivně pomáhají všem. Stejně tak abstraktní obrázky slouží dnešním dětem k rozvoji kreativity a k rozvoji slovní zásoby. Ve dvou pracovních sešitech (pro každé pololetí jeden) najdete i mnoho materiálu na rozstříhání, putování po cestách a nalepování. Učebnice jsou souběžně doplňovány balíčky cvičení aplikace pro tablet, kterou si můžete stahovat v App Store pod názvem Zatracená čeština a od dubna 2016 i ve Windows Store. Schválilo MŠMT čj. MSMT-9384/2018 dne 19. července 2018 k zařazení do seznamu učebnic pro základní vzdělávání jako součást ucelené řady učebnic pro vzdělávací obor Český jazyk a literatura, 1. - 5. ročník, s dobou platnosti šest let. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk 4. ročník učebnice - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková , Český jazyk 3. ročník učebnice: učebnice pro třetí ročník základní školy (978-80-7311-172-4)

Český jazyk 3. ročník Pracovní sešit 2. díl - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková

Český jazyk 3. ročník Pracovní sešit 2. díl - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková
Detail

Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné vysvětlování jazykových pojmů jazykem odpovídajícím rozumovým předpokladům žákům 1. stupně. V tom jsme se inspirovali i pojetím učebnic před školskou reformou v roce 1976, kdy bylo běžné, že si děti na prvním stupni osvojovaly jazykové učivo již ve škole a nikoli doma samostudiem. Obsah učiva je v celé řadě uspořádán tak, aby nejobtížnější gramatické jevy byly probrány v prvních čtyřech měsících, a bylo tak dostatek prostoru pro jejich procvičování v průběhu zbytku školního roku. Neb už naši dávní učitelé své zkušenosti shrnovali do věty: „Důležité učivo se musí naučit do Vánoc, jakmile rozkvetou kaštany, je se školou konec.“ Zároveň obsahuje spoustu přiměřeně dlouhých textů, v nichž jsou integrovány právě probírané gramatické jevy s návodnými otázkami sloužícími mj. k rozvoji slovní zásoby i poznávání okolního světa. Za největší přednost učebnice považujeme skutečnost, že v ní gramatické jevy nejsou jen popsány, jak je dnes zvykem ve většině učebnic, ale obsahuje návody, jak se s gramatickým jevem správně vypořádat a zároveň umožňuje dospělé osobě tyto postupy jednoduše kontrolovat. Barvy nejsou používány k vyjádření obtížnosti či důležitosti cvičení, ale pomáhají k jeho pochopení. Proto například červenou barvu používáme vždy k označení tvrdých slabik/souhlásek, modrou k označení měkkých, … Vycházíme tak z dlouholetých a fungujících zkušeností z práce s dětmi se specifickými poruchami učení, které však efektivně pomáhají všem. Stejně tak abstraktní obrázky slouží dnešním dětem k rozvoji kreativity a k rozvoji slovní zásoby. Ve dvou pracovních sešitech (pro každé pololetí jeden) najdete i mnoho materiálu na rozstříhání, putování po cestách a nalepování. Učebnice jsou souběžně doplňovány balíčky cvičení aplikace pro tablet, kterou si můžete stahovat v App Store pod názvem Zatracená čeština a od dubna 2016 i ve Windows Store. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk 3. ročník Pracovní sešit 2. díl - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková , Český jazyk pro 3. ročník základní školy: učebnice (978-80-7358-001-8)

Český jazyk 4. ročník pracovní sešit 1. díl - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková

Český jazyk 4. ročník pracovní sešit 1. díl - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková
Detail

Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština.Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné vysvětlování jazykových pojmů jazykem odpovídajícím rozumovým předpokladům žákům 1. stupně. V tom jsme se inspirovali i pojetím učebnic před školskou reformou v roce 1976, kdy bylo běžné, že si děti na prvním stupni osvojovaly jazykové učivo již ve škole a nikoli doma samostudiem. Obsah učiva je v celé řadě uspořádán tak, aby nejobtížnější gramatické jevy byly probrány v prvních čtyřech měsících, a bylo tak dostatek prostoru pro jejich procvičování v průběhu zbytku školního roku. Neb už naši dávní učitelé své zkušenosti shrnovali do věty: „Důležité učivo se musí naučit do Vánoc, jakmile rozkvetou kaštany, je se školou konec.“ Zároveň obsahuje spoustu přiměřeně dlouhých textů, v nichž jsou integrovány právě probírané gramatické jevy s návodnými otázkami sloužícími mj. k rozvoji slovní zásoby i poznávání okolního světa. Za největší přednost učebnice považujeme skutečnost, že v ní gramatické jevy nejsou jen popsány, jak je dnes zvykem ve většině učebnic, ale obsahuje návody, jak se s gramatickým jevem správně vypořádat a zároveň umožňuje dospělé osobě tyto postupy jednoduše kontrolovat. Barvy nejsou používány k vyjádření obtížnosti či důležitosti cvičení, ale pomáhají k jeho pochopení. Proto například červenou barvu používáme vždy k označení tvrdých slabik/souhlásek, modrou k označení měkkých, … Vycházíme tak z dlouholetých a fungujících zkušeností z práce s dětmi se specifickými poruchami učení, které však efektivně pomáhají všem. Stejně tak abstraktní obrázky slouží dnešním dětem k rozvoji kreativity a k rozvoji slovní zásoby. Ve dvou pracovních sešitech (pro každé pololetí jeden) najdete i mnoho materiálu na rozstříhání, putování po cestách a nalepování. Učebnice jsou souběžně doplňovány balíčky cvičení aplikace pro tablet, kterou si můžete stahovat v App Store pod názvem Zatracená čeština a od dubna 2016 i ve Windows Store. Schválilo MŠMT čj. MSMT-9384/2018 dne 19. července 2018 k zařazení do seznamu učebnic pro základní vzdělávání jako součást ucelené řady učebnic pro vzdělávací obor Český jazyk a literatura, 1. - 5. ročník, s dobou platnosti šest let. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk 4. ročník pracovní sešit 1. díl - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková , Český jazyk pro 6. ročník učebnice (978-80-7600-161-9)

Český jazyk 4. ročník pracovní sešit 2. díl - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková

Český jazyk 4. ročník pracovní sešit 2. díl - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková
Detail

Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština.Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné vysvětlování jazykových pojmů jazykem odpovídajícím rozumovým předpokladům žákům 1. stupně. V tom jsme se inspirovali i pojetím učebnic před školskou reformou v roce 1976, kdy bylo běžné, že si děti na prvním stupni osvojovaly jazykové učivo již ve škole a nikoli doma samostudiem.Obsah učiva je v celé řadě uspořádán tak, aby nejobtížnější gramatické jevy byly probrány v prvních čtyřech měsících, a bylo tak dostatek prostoru pro jejich procvičování v průběhu zbytku školního roku. Neb už naši dávní učitelé své zkušenosti shrnovali do věty: „Důležité učivo se musí naučit do Vánoc, jakmile rozkvetou kaštany, je se školou konec.“Zároveň obsahuje spoustu přiměřeně dlouhých textů, v nichž jsou integrovány právě probírané gramatické jevy s návodnými otázkami sloužícími mj. k rozvoji slovní zásoby i poznávání okolního světa.Za největší přednost učebnice považujeme skutečnost, že v ní gramatické jevy nejsou jen popsány, jak je dnes zvykem ve většině učebnic, ale obsahuje návody, jak se s gramatickým jevem správně vypořádat a zároveň umožňuje dospělé osobě tyto postupy jednoduše kontrolovat.Barvy nejsou používány k vyjádření obtížnosti či důležitosti cvičení, ale pomáhají k jeho pochopení. Proto například červenou barvu používáme vždy k označení tvrdých slabik/souhlásek, modrou k označení měkkých, … Vycházíme tak z dlouholetých a fungujících zkušeností z práce s dětmi se specifickými poruchami učení, které však efektivně pomáhají všem. Stejně tak abstraktní obrázky slouží dnešním dětem k rozvoji kreativity a k rozvoji slovní zásoby.Ve dvou pracovních sešitech (pro každé pololetí jeden) najdete i mnoho materiálu na rozstříhání, putování po cestách a nalepování.Učebnice jsou souběžně doplňovány balíčky cvičení aplikace pro tablet, kterou si můžete stahovat v App Store pod názvem Zatracená čeština a od dubna 2016 i ve Windows Store.Schválilo MŠMT čj. MSMT-9384/2018 dne 19. července 2018 k zařazení do seznamu učebnic pro základní vzdělávání jako součást ucelené řady učebnic pro vzdělávací obor Český jazyk a literatura, 1. - 5. ročník, s dobou platnosti šest let. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk 4. ročník pracovní sešit 2. díl - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková , Český jazyk učebnice pro 6. ročník (978-80-7311-175-5)

Český jazyk pro 2. ročník - pracovní sešit 2. díl - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková

Český jazyk pro 2. ročník - pracovní sešit 2. díl - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková
Detail

Učebnice Český jazyk 2 je první z řady učebnic nakladatelství pro první stupeň základní školy a je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné vysvětlování jazykových pojmů jazykem odpovídajícím rozumovým předpokladům žákům 1. stupně. V tom jsme se inspirovali i pojetím učebnic před školskou reformou v roce 1976, kdy bylo běžné, že si děti na prvním stupni osvojovaly jazykové učivo již ve škole a nikoli doma samostudiem.Obsah učiva je v celé řadě uspořádán tak, aby nejobtížnější gramatické jevy byly probrány v prvních čtyřech měsících, a bylo tak dostatek prostoru pro jejich procvičování v průběhu zbytku školního roku. Neb už naši dávní učitelé své zkušenosti shrnovali do věty: „Důležité učivo se musí naučit do Vánoc, jakmile rozkvetou kaštany, je se školou konec.“Zároveň obsahuje spoustu přiměřeně dlouhých textů, v nichž jsou integrovány právě probírané gramatické jevy s návodnými otázkami sloužícími mj. k rozvoji slovní zásoby i poznávání okolního světa.Za největší přednost učebnice považujeme skutečnost, že v ní gramatické jevy nejsou jen popsány, jak je dnes zvykem ve většině učebnic, ale obsahuje návody, jak se s gramatickým jevem správně vypořádat a zároveň umožňuje dospělé osobě tyto postupy jednoduše kontrolovat.Barvy nejsou používány k vyjádření obtížnosti či důležitosti cvičení, ale pomáhají k jeho pochopení. Proto například červenou barvu používáme vždy k označení tvrdých slabik/souhlásek, modrou k označení měkkých, … Vycházíme tak z dlouholetých a fungujících zkušeností z práce s dětmi se specifickými poruchami učení, které však efektivně pomáhají všem. Stejně tak abstraktní obrázky slouží dnešním dětem k rozvoji kreativity a k rozvoji slovní zásoby.Ve dvou pracovních sešitech (pro každé pololetí jeden) najdete i mnoho materiálu na rozstříhání, putování po cestách a nalepování. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk pro 2. ročník - pracovní sešit 2. díl - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková , Český jazyk pro 9. ročník učebnice (978-80-7600-277-7)

Pravopisné křižovatky Pravopis 2 - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková

Pravopisné křižovatky Pravopis 2 - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková
Detail

Pravopisné křižovatky – pravopis 2 vychází v edici Zatracená čeština nakladatelství Tobiáš. Edice přináší soubory cvičení, jejichž prostřednictvím se děti naučí, jak postupovat při řešení gramatických jevů, jako je například pravopis i/y po obojetných souhláskách uprostřed slova i v koncovkách, jak se orientovat ve stavbě slova, … s následným procvičením a zafixováním postupů. Úlohy jsou rozpracovány do postupných výukových kroků (seriace), které jsou graficky zřetelně odlišeny a vymezeny tak, aby s nimi děti mohly pracovat samostatně. Tento pracovní sešit je věnován pravopisnému učivu, které se většinou probírá ve 4. a 5. ročníku základní školy. Můžete jej používat samostatně, doporučujeme však kombinaci s naší novou řadou učebnic Českého jazyka pro 1. stupeň základní školy. Variantou k těmto postupům může být verze pro iPad, nebo Windows 10. Testovací balíček Zatracená čeština najdete ke stažení na App Store i v Microsoft Store zdarma. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pravopisné křižovatky Pravopis 2 - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková , Český jazyk 4. ročník učebnice (978-80-7311-185-4)

Pravopisné křižovatky Pravopis 1 - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková

Pravopisné křižovatky Pravopis 1 - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková
Detail

Pravopisné křižovatky – pravopis 1 vychází v edici Zatracená čeština nakladatelství Tobiáš. Edice přináší soubory cvičení, jejichž prostřednictvím se děti naučí, jak postupovat při řešení gramatických jevů, jako je například pravopis i/y po obojetných souhláskách uprostřed slova i v koncovkách, jak se orientovat ve stavbě slova, … s následným procvičením a zafixováním postupů. Úlohy jsou rozpracovány do postupných výukových kroků (seriace), které jsou graficky zřetelně odlišeny a vymezeny tak, aby s nimi děti mohly pracovat samostatně. Tento pracovní sešit je věnován základům pravopisu, tedy učivu, které se většinou probírá ve 2. a 3. ročníku základní školy. Můžete jej používat samostatně, doporučujeme však kombinaci s naší novou řadou učebnic Českého jazyka pro 1. stupeň základní školy. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pravopisné křižovatky Pravopis 1 - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil, Kristýna Tučková , Český jazyk 4 učebnice pro 4 ročník (978-80-7600-216-6)

Český jazyk pro 2. ročník - pracovní sešit 1. díl - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil

Český jazyk pro 2. ročník - pracovní sešit 1. díl - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil
Detail

Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština.Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné vysvětlování jazykových pojmů jazykem odpovídajícím rozumovým předpokladům žákům 1. stupně. V tom jsme se inspirovali i pojetím učebnic před školskou reformou v roce 1976, kdy bylo běžné, že si děti na prvním stupni osvojovaly jazykové učivo již ve škole a nikoli doma samostudiem.Obsah učiva je v celé řadě uspořádán tak, aby nejobtížnější gramatické jevy byly probrány v prvních čtyřech měsících, a bylo tak dostatek prostoru pro jejich procvičování v průběhu zbytku školního roku. Neb už naši dávní učitelé své zkušenosti shrnovali do věty: „Důležité učivo se musí naučit do Vánoc, jakmile rozkvetou kaštany, je se školou konec.“Zároveň obsahuje spoustu přiměřeně dlouhých textů, v nichž jsou integrovány právě probírané gramatické jevy s návodnými otázkami sloužícími mj. k rozvoji slovní zásoby i poznávání okolního světa.Za největší přednost učebnice považujeme skutečnost, že v ní gramatické jevy nejsou jen popsány, jak je dnes zvykem ve většině učebnic, ale obsahuje návody, jak se s gramatickým jevem správně vypořádat a zároveň umožňuje dospělé osobě tyto postupy jednoduše kontrolovat.Barvy nejsou používány k vyjádření obtížnosti či důležitosti cvičení, ale pomáhají k jeho pochopení. Proto například červenou barvu používáme vždy k označení tvrdých slabik/souhlásek, modrou k označení měkkých, … Vycházíme tak z dlouholetých a fungujících zkušeností z práce s dětmi se specifickými poruchami učení, které však efektivně pomáhají všem. Stejně tak abstraktní obrázky slouží dnešním dětem k rozvoji kreativity a k rozvoji slovní zásoby.Ve dvou pracovních sešitech (pro každé pololetí jeden) najdete i mnoho materiálu na rozstříhání, putování po cestách a nalepování.Učebnice jsou souběžně doplňovány balíčky cvičení aplikace pro tablet, kterou si můžete stahovat v App Store pod názvem Zatracená čeština a od dubna 2016 i ve Windows Store.Schválilo MŠMT čj. MSMT-9384/2018 dne 19. července 2018 k zařazení do seznamu učebnic pro základní vzdělávání jako součást ucelené řady učebnic pro vzdělávací obor Český jazyk a literatura, 1. - 5. ročník, s dobou platnosti šest let. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk pro 2. ročník - pracovní sešit 1. díl - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil , Český jazyk 5: učebnice pro 5. ročník (978-80-88285-64-9)

Český jazyk 3. ročník učebnice - Tučková Kristýna

Český jazyk 3. ročník učebnice - Tučková Kristýna
Detail

Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné vysvětlování jazykových pojmů jazykem odpovídajícím rozumovým předpokladům žáků 1. stupně. V tom jsme se inspirovali i pojetím učebnic před školskou reformou v roce 1976, kdy bylo běžné, že si děti na prvním stupni osvojovaly jazykové učivo již ve škole a nikoli doma samostudiem. Obsah učiva je v celé řadě uspořádán tak, aby nejobtížnější gramatické jevy byly probrány v prvních čtyřech měsících, a bylo tak dostatek prostoru pro jejich procvičování v průběhu zbytku školního roku. Neb už naši dávní učitelé své zkušenosti shrnovali do věty: „Důležité učivo se musí naučit do Vánoc, jakmile rozkvetou kaštany, je se školou konec.“ Zároveň obsahuje spoustu přiměřeně dlouhých textů, v nichž jsou integrovány právě probírané gramatické jevy s návodnými otázkami sloužícími mj. k rozvoji slovní zásoby i poznávání okolního světa. Za největší přednost učebnice považujeme skutečnost, že v ní gramatické jevy nejsou jen popsány, jak je dnes zvykem ve většině učebnic, ale obsahuje návody, jak se s gramatickým jevem správně vypořádat a zároveň umožňuje dospělé osobě tyto postupy jednoduše kontrolovat. Barvy nejsou používány k vyjádření obtížnosti či důležitosti cvičení, ale pomáhají k jeho pochopení. Proto například červenou barvu používáme vždy k označení tvrdých slabik/souhlásek, modrou k označení měkkých, … Vycházíme tak z dlouholetých a fungujících zkušeností z práce s dětmi se specifickými poruchami učení, které však efektivně pomáhají všem. Stejně tak abstraktní obrázky slouží dnešním dětem k rozvoji kreativity a k rozvoji slovní zásoby. Ve dvou pracovních sešitech (pro každé pololetí jeden) najdete i mnoho materiálu na rozstříhání, putování po cestách a nalepování. Učebnice jsou souběžně doplňovány balíčky cvičení aplikace pro tablet, kterou si můžete stahovat v App Store pod názvem Zatracená čeština a od dubna 2016 i ve Windows Store. (patro.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk 3. ročník učebnice - Tučková Kristýna , Český jazyk pro 4. ročník základní školy: učebnice (978-80-7358-039-1)

Český jazyk učebnice pro 9. ročník - Topil Zdeněk

Český jazyk učebnice pro 9. ročník - Topil Zdeněk
Detail

Řada učebnic s graficky přehledným uspořádáním učiva usnadňující multisenzorální přístup, s důrazem na systematické a efektivní budování jazykových znalostí a dovedností; učivo rozdělené do postupných na sebe logicky navazujících kroků (seriace) umožňuje postupovat samostatně, individuálním tempem jak žákům nadaným, tak dyslektikům; učebnice a pracovní sešity obsahují nepřeberné množství materiálu k procvičování i ke komunikaci. Schválilo MŠMT č. j.: MSMT-24051/2019-11 dne 5. prosince 2019 k zařazení do seznamu učebnic pro základní vzdělávání jako součást ucelené řady učebnic pro vzdělávací obor Český jazyk a literatura, 6. - 9. ročník, s dobou platnosti šest let. (patro.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk učebnice pro 9. ročník - Topil Zdeněk , Český jazyk 7 učebnice (978-80-7600-035-3)

Český jazyk učebnice pro 6. ročník - František Šafránek, Vladimíra Bičíková, Zdeněk Topil - Topil Zdeněk

Český jazyk učebnice pro 6. ročník - František Šafránek, Vladimíra Bičíková, Zdeněk Topil - Topil Zdeněk
Detail

Řada učebnic s graficky přehledným uspořádáním učiva usnadňující multisenzorální přístup, s důrazem na systematické a efektivní budování jazykových znalostí a dovedností; učivo rozdělené do postupných na sebe logicky navazujících kroků (seriace) umožňuje postupovat samostatně, individuálním tempem jak žákům nadaným, tak dyslektikům; učebnice a pracovní sešity obsahují nepřeberné množství materiálu k procvičování i ke komunikaci. (patro.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk učebnice pro 6. ročník - František Šafránek, Vladimíra Bičíková, Zdeněk Topil - Topil Zdeněk , Český jazyk pro 3.ročník gymnázií (80-7235-191-5)

Český jazyk 3 Učebnice pro 3. ročník - Alena Bára Doležalová

Český jazyk 3 Učebnice pro 3. ročník - Alena Bára Doležalová
Detail

3-55 K nové učebnici patří dva nové pracovní sešity (katalogová čísla 3-65 a 3-66). Učebnice a pracovní sešity umožňují naplnění všech očekávaných výstupů v předmětu český jazyk ve 3. ročníku, navzájem se prolíná výuka psaní a čtení s činnostmi komunikačního charakteru. Všechny kompetence vymezené RVP jsou smysluplně naplňovány. Projekt učebnice je postaven tak, že nabízí obraz světa, v němž se dítě pohybuje: vztahy v rodině, každodenní životní situace, dítě s handicapem. Učivem žáky provází kamarádi Anička a Petr spolu s nezbednou fretkou Rózinkou, kteří společně odhalují poznatky o českém jazyce. Přirozenou formou jsou tak naplňována průřezová témata osobnostní a sociální výchovy. Výkladová část mluvnického učiva je vedena od cvičení navozující probíranou látku přes formulaci jednoduché poučky k následnému procvičení. Činnosti a informace jsou přitom vyvážené a odpovídají předpokládaným schopnostem žáků, když zjednodušení nutná vzhledem k věku žáků nedeformují odbornou správnost výkladu. Mluvnické učivo je navíc funkčně propojeno se slohem. Učebnice se vyznačuje velkým množstvím ilustrací, systematickým barevným odlišení podstatných informací a užitím piktogramů usnadňujících orientaci. Všechny grafické prvky souvisejí s textem a jsou do něj přirozeně začleněny. Na úvod je v učebnici zařazeno opakování učiva z druhého ročníku – věta, slovo, slabika, hláska, abeceda, psaní u/ú/ů, tvrdé a měkké slabiky, psaní skupin dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě a souhlásek uvnitř a na konci slov. Dále je zařazena kapitola Nauka o slově a významu slov a Hláskosloví a výslovnost. Učivo psaní i,í/y,ý po obojetných souhláskách je rozděleno na dvě části a proloženo učivem o slovních druzích a podstatných jménech včetně určování jejich mluvnických kategorií. V závěru učebnice je zařazena kapitola o větě jednoduché a souvětí, kdy mají již žáci dostatek zkušeností s určováním slovních druhů, poznají spojky a jejich znalosti o podstatných jménech a slovesech byly rozšířeny. V učebnici jsou průběžně zařazována slohová cvičení, která procvičují různými způsoby nejen základní slohové útvary, jako je vypravování a popis, ale také běžné komunikační slohové dovednosti, např.: pozdrav, představení se, telefonický rozhovor, psaní adresy, jednoduchého pozdravu či přání, pozvánky apod. Učebnice také rozvíjí žákovské dovednosti v oblasti čtenářské gramotnosti a podporuje čtení s porozuměním. Základní učivo je jednoduše shrnuto v poučkách a tabulkách pro jeho přehlednost. Je také dbáno na průběžné opakování a upevňování již probraného učiva. Učebnice dává prostor individuálnímu rozvoji žáků zařazováním obtížnějších úkolů. Zároveň podporuje spolupráci a vzájemnou komunikaci žáků náměty na práci ve dvojicích či skupinách. Je dbáno také na mezipředmětové vazby. Protože učebnice tvoří celek s pracovními sešity a písankami, jsou v učebnici na každé straně vyznačeny odkazy na vhodné strany konkrétního pracovního sešitu. V případě písanek, které slouží primárně k nácviku psaní, jsou obsaženy pouze vybrané odkazy. (V učebnici probírané gramatické jevy se pak dále s odstupem v písankami prolínají už bez uvedení konkrétních odkazů). (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk 3 Učebnice pro 3. ročník - Alena Bára Doležalová , Český jazyk 4: učebnice pro 4. ročník základní školy (978-80-88285-48-9)

Český jazyk - Učebnice pro 6. ročník - Zdeněk Topil, Vladimíra Bičíková, František Šafránek

Český jazyk - Učebnice pro 6. ročník - Zdeněk Topil, Vladimíra Bičíková, František Šafránek
Detail

Řada učebnic s graficky přehledným uspořádáním učiva usnadňující multisenzorální přístup, s důrazem na systematické a efektivní budování jazykových znalostí a dovedností; učivo rozdělené do postupných na sebe logicky navazujících kroků (seriace) umožňuje postupovat samostatně, individuálním tempem jak žákům nadaným, tak dyslektikům; učebnice a pracovní sešity obsahují nepřeberné množství materiálu k procvičování i ke komunikaci. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk - Učebnice pro 6. ročník - Zdeněk Topil, Vladimíra Bičíková, František Šafránek , Český jazyk 5: učebnice pro 5. ročník základní školy (978-80-88285-49-6)

Český jazyk - učebnice pro 7. ročník - Zdeněk Topil, Vladimíra Bičíková, František Šafránek

Český jazyk - učebnice pro 7. ročník - Zdeněk Topil, Vladimíra Bičíková, František Šafránek
Detail

Řada učebnic s graficky přehledným uspořádáním učiva usnadňující multisenzorální přístup, s důrazem na systematické a efektivní budování jazykových znalostí a dovedností; učivo rozdělené do postupných na sebe logicky navazujících kroků (seriace) umožňuje postupovat samostatně, individuálním tempem jak žákům nadaným, tak dyslektikům; učebnice a pracovní sešity obsahují nepřeberné množství materiálu k procvičování i ke komunikaci.Schválilo MŠMT čj. MSMT-9385/2018 dne 19. července 2018 k zařazení do seznamu učebnic pro základní vzdělávání jako součást ucelené řady učebnic pro vzdělávací obor Český jazyk a literatura, 6. - 9. ročník, s dobou platnosti šest let. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk - učebnice pro 7. ročník - Zdeněk Topil, Vladimíra Bičíková, František Šafránek , Český jazyk 6: učebnice pro 6. ročník základní školy (978-80-87591-82-6)

Český jazyk učebnice pro 8. ročník - Zdeněk Topil, Vladimíra Bičíková, František Šafránek

Český jazyk učebnice pro 8. ročník - Zdeněk Topil, Vladimíra Bičíková, František Šafránek
Detail

Řada učebnic s graficky přehledným uspořádáním učiva usnadňující multisenzorální přístup, s důrazem na systematické a efektivní budování jazykových znalostí a dovedností; učivo rozdělené do postupných na sebe logicky navazujících kroků (seriace) umožňuje postupovat samostatně, individuálním tempem jak žákům nadaným, tak dyslektikům; učebnice a pracovní sešity obsahují nepřeberné množství materiálu k procvičování i ke komunikaci. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk učebnice pro 8. ročník - Zdeněk Topil, Vladimíra Bičíková, František Šafránek , Český jazyk 2: učebnice pro 2. ročník základní školy (978-80-88285-10-6)

Český jazyk 3 učebnice pro 3. ročník základní školy - Řeháčková Arlen

Český jazyk 3 učebnice pro 3. ročník základní školy - Řeháčková Arlen
Detail

Učebnice je rozdělena na 20 témat. V každém tématu se probírají další gramatické jevy. V prvních tématech se opakuje probraná látka z druhého ročníku. (patro.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk 3 učebnice pro 3. ročník základní školy - Řeháčková Arlen , Český jazyk 7: učebnice pro 7. ročník základní školy (978-80-87591-91-8)

Český jazyk 3. ročník Pracovní sešit 2. díl - Tučková Kristýna

Český jazyk 3. ročník Pracovní sešit 2. díl - Tučková Kristýna
Detail

Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné vysvětlování jazykových pojmů jazykem odpovídajícím rozumovým předpokladům žákům 1. stupně. V tom jsme se inspirovali i pojetím učebnic před školskou reformou v roce 1976, kdy bylo běžné, že si děti na prvním stupni osvojovaly jazykové učivo již ve škole a nikoli doma samostudiem. Obsah učiva je v celé řadě uspořádán tak, aby nejobtížnější gramatické jevy byly probrány v prvních čtyřech měsících, a bylo tak dostatek prostoru pro jejich procvičování v průběhu zbytku školního roku. Neb už naši dávní učitelé své zkušenosti shrnovali do věty: „Důležité učivo se musí naučit do Vánoc, jakmile rozkvetou kaštany, je se školou konec.“ Zároveň obsahuje spoustu přiměřeně dlouhých textů, v nichž jsou integrovány právě probírané gramatické jevy s návodnými otázkami sloužícími mj. k rozvoji slovní zásoby i poznávání okolního světa. Za největší přednost učebnice považujeme skutečnost, že v ní gramatické jevy nejsou jen popsány, jak je dnes zvykem ve většině učebnic, ale obsahuje návody, jak se s gramatickým jevem správně vypořádat a zároveň umožňuje dospělé osobě tyto postupy jednoduše kontrolovat. Barvy nejsou používány k vyjádření obtížnosti či důležitosti cvičení, ale pomáhají k jeho pochopení. Proto například červenou barvu používáme vždy k označení tvrdých slabik/souhlásek, modrou k označení měkkých, … Vycházíme tak z dlouholetých a fungujících zkušeností z práce s dětmi se specifickými poruchami učení, které však efektivně pomáhají všem. Stejně tak abstraktní obrázky slouží dnešním dětem k rozvoji kreativity a k rozvoji slovní zásoby. Ve dvou pracovních sešitech (pro každé pololetí jeden) najdete i mnoho materiálu na rozstříhání, putování po cestách a nalepování. Učebnice jsou souběžně doplňovány balíčky cvičení aplikace pro tablet, kterou si můžete stahovat v App Store pod názvem Zatracená čeština a od dubna 2016 i ve Windows Store. (patro.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk 3. ročník Pracovní sešit 2. díl - Tučková Kristýna , Český jazyk 9: učebnice pro 9. ročník základní školy (978-80-88285-17-5)

Český jazyk 3: Učebnice pro 3. ročník (978-80-88285-45-8)

Český jazyk 3: Učebnice pro 3. ročník (978-80-88285-45-8)
Detail

Kniha - autor Zita Janáčková; Eva Minářová; Olga Příborská, 112 stran, česky Učebnici byla v březnu 2021 prodloužena schvalovací doložka MŠMT. V souvislosti s tím byla aktualizována a zjednodušena pro potřeby současných dětí. Zjednodušeno bylo zejména gramatické učivo, rozšířena byla slohová část a úkoly podporující čtenářskou gramotnost. Doplněny byly zejména očekávané výstupy: vede správně dialog a telefonický rozhovor, využívání digitální technologie při tvorbě vlastního sdělení. Učebnice je zpracována v interaktivní podobě. Při objednání učebnice pro třídu obdržíte plnou verzi IUč na 1 rok zdarma. (alza.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk 3: Učebnice pro 3. ročník (978-80-88285-45-8) , Český jazyk pro 3. ročník soš (978-80-7235-523-5)

Český jazyk 3: učebnice pro 3. ročník základní školy (978-80-88285-46-5)

Český jazyk 3: učebnice pro 3. ročník základní školy (978-80-88285-46-5)
Detail

Kniha - autor Lenka Andrýsková; Zita Janáčková, 128 stran, česky Moderní barevná učebnice zpracovaná podle nejnovějších trendů, v souladu s RVP ZV, vydaná v rámci edice Čtení s porozuměním zaměřené na podporu čtenářské gramotnosti. Hlavním cílem je dále prohlubovat v dětech zájem o český jazyk a literaturu. Průvodní postavou učebnice je víla Hvězdička. Učebnice obsahuje zajímavá cvičení, hry, soutěže, hádanky, doplňovačky a jiné zábavné úkoly. Za každou velkou kapitolou jsou opakovací úkoly s bodováním, kde si žáci ověřují svoje znalosti. Na konci učebnice je závěrečné opakování a z opačné strany klíč s řešenmí vybraných cvičení včetně všech opakování. V učebnici je vložena volná příloha k soutěži „Hvězdičky od víly“. Pokud žáci cvičení se symbolem hvězdy vypracují bez chyby, vybarví si za odměnu patřičnou hvězdičku na vložené kartě. Součástí učebnice jsou i slohová cvičení, jejichž motivační články vycházejí z reálného života dětí. V učebnici dále najdete... (alza.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk 3: učebnice pro 3. ročník základní školy (978-80-88285-46-5) , Český jazyk pro 2. ročník soš (978-80-7235-501-3)

Český jazyk 8. ročník učebnice - Topil Zdeněk

Český jazyk 8. ročník učebnice - Topil Zdeněk
Detail

Řada učebnic s graficky přehledným uspořádáním učiva usnadňující multisenzorální přístup, s důrazem na systematické a efektivní budování jazykových znalostí a dovedností; učivo rozdělené do postupných na sebe logicky navazujících kroků (seriace) umožňuje postupovat samostatně, individuálním tempem jak žákům nadaným, tak dyslektikům; učebnice a pracovní sešity obsahují nepřeberné množství materiálu k procvičování i ke komunikaci. (patro.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk 8. ročník učebnice - Topil Zdeněk , Český jazyk 3 pracovní sešit pro 3. ročník (978-80-87565-14-8)

Český jazyk 7. ročník učebnice - Topil Zdeněk

Český jazyk 7. ročník učebnice - Topil Zdeněk
Detail

Řada učebnic s graficky přehledným uspořádáním učiva usnadňující multisenzorální přístup, s důrazem na systematické a efektivní budování jazykových znalostí a dovedností; učivo rozdělené do postupných na sebe logicky navazujících kroků (seriace) umožňuje postupovat samostatně, individuálním tempem jak žákům nadaným, tak dyslektikům; učebnice a pracovní sešity obsahují nepřeberné množství materiálu k procvičování i ke komunikaci. (patro.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk 7. ročník učebnice - Topil Zdeněk , Český jazyk pro 3. ročník soš metodická příručka (80-7235-313-6)

Český jazyk 4. ročník učebnice - Topil Zdeněk

Český jazyk 4. ročník učebnice - Topil Zdeněk
Detail

Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné vysvětlování jazykových pojmů jazykem odpovídajícím rozumovým předpokladům žáků 1. stupně. V tom jsme se inspirovali i pojetím učebnic před školskou reformou v roce 1976, kdy bylo běžné, že si děti na prvním stupni osvojovaly jazykové učivo již ve škole a nikoli doma samostudiem. Obsah učiva je v celé řadě uspořádán tak, aby nejobtížnější gramatické jevy byly probrány v prvních čtyřech měsících, a bylo tak dostatek prostoru pro jejich procvičování v průběhu zbytku školního roku. Neb už naši dávní učitelé své zkušenosti shrnovali do věty: „Důležité učivo se musí naučit do Vánoc, jakmile rozkvetou kaštany, je se školou konec.“ Zároveň obsahuje spoustu přiměřeně dlouhých textů, v nichž jsou integrovány právě probírané gramatické jevy s návodnými otázkami sloužícími mj. k rozvoji slovní zásoby i poznávání okolního světa. Za největší přednost učebnice považujeme skutečnost, že v ní gramatické jevy nejsou jen popsány, jak je dnes zvykem ve většině učebnic, ale obsahuje návody, jak se s gramatickým jevem správně vypořádat a zároveň umožňuje dospělé osobě tyto postupy jednoduše kontrolovat. Barvy nejsou používány k vyjádření obtížnosti či důležitosti cvičení, ale pomáhají k jeho pochopení. Proto například červenou barvu používáme vždy k označení tvrdých slabik/souhlásek, modrou k označení měkkých, … Vycházíme tak z dlouholetých a fungujících zkušeností z práce s dětmi se specifickými poruchami učení, které však efektivně pomáhají všem. Stejně tak abstraktní obrázky slouží dnešním dětem k rozvoji kreativity a k rozvoji slovní zásoby. Ve dvou pracovních sešitech (pro každé pololetí jeden) najdete i mnoho materiálu na rozstříhání, putování po cestách a nalepování. Učebnice jsou souběžně doplňovány balíčky cvičení aplikace pro tablet, kterou si můžete stahovat v App Store pod názvem Zatracená čeština a od dubna 2016 i ve Windows Store. Schválilo MŠMT čj. MSMT-9384/2018 dne 19. července 2018 k zařazení do seznamu učebnic pro základní vzdělávání jako součást ucelené řady učebnic pro vzdělávací obor Český jazyk a literatura, 1. - 5. ročník, s dobou platnosti šest let. (patro.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk 4. ročník učebnice - Topil Zdeněk , Metodická příručka český jazyk pro 2. ročník zš (8595637001985)

Pravopisné křižovatky - Stavba slova, slova příbuzná - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil

Pravopisné křižovatky - Stavba slova, slova příbuzná - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil
Detail

Pravopisné křižovatky – stavba slova, slova příbuzná vychází v edici Zatracená čeština nakladatelstvíTobiáš. Ta přináší soubory cvičení, jejichž prostřednictvím se děti naučí, jak postupovatpři řešení gramatických jevů, jako je například pravopis i/y po obojetných souhláskáchuprostřed slova i v koncovkách, jak se orientovat ve stavbě slova, … s následným procvičeníma zafixováním postupů. Úlohy jsou rozpracovány do postupných výukových kroků (seriace),které jsou graficky zřetelně odlišeny a vymezeny tak, aby s nimi děti mohly pracovat samostatně. Tento pracovní sešit je věnován stavbě slova, tedy učivu, se kterým se děti potřebují seznámitpřed probíráním vyjmenovaných slov (3. třída), stejně tak jako před učivem o pravopisuv koncovkách podstatných jmen, přídavných jmen i sloves (4. a 5. třída základní školy). Můžetejej používat samostatně, doporučujeme však kombinaci s naší novou řadou učebnic Českéhojazyka pro 1. stupeň základní školy, která začala vycházet v roce 2015. Variantou k těmtopostupům může být verze pro iPad. Testovací balíček Zatracená čeština najdete ke stažení naApp Store zdarma. Jak pracovní sešit používat?Sešit je určen k individuální práci dítěte pod dohledem dospělé osoby. Cílem cvičení je nácvika zafixování postupu v krocích, ale i rozvoj jemné motoriky, prostorové představivosti a manuálnízručnosti.Předtím, než začne dítě s jednotlivými cvičeními pracovat, nechte ho přečíst zadání a chtějtepo něm, aby vám vysvětlilo, co se od něj očekává.CvičeníV prvním bloku cvičení na stránkách 2–7 se děti seznamují s pochopením příbuznosti slov nazákladě vysvětlování jejich významu.V dalším bloku cvičení na stránkách 8–23 se učí hledat kořen slova. Vodítkem pro názornépochopení je čtvercová síť, do níž zapisujeme nebo nalepujeme slova příbuzná tak, abypísmena, která jsou příbuzným slovům společná, byla vždy zapsána pod sebou ve sloupečkutak, aby děti mohly vymezit, odkud kam se písmena pod sebou shodují – tedy odkud kam sahákořen. V prvních cvičeních tohoto typu nabízí pracovní sešit slova příbuzná k zapsání podsebe, v pokročilejší fázi musí děti slova příbuzná uvádět samy.Ve 3. ročníku se ještě kvůli vyjmenovaným slovům potřebují děti seznámit s pojmempředpona. Nevyhýbáme se ani příponové části, tu však nerozebíráme na jednotlivé přípony,jedná se o záležitost určenou spíše jazykovědcům než žákům 1. stupně základní školy.Další část sešitu od str. 28 se zabývá pochopením pojmu koncovka. Oceníte ji ve 4. a 5. ročníkuzákladní školy. Opět využíváme čtvercové sítě, tentokrát k tomu, aby si děti všimly a následněpochopily, že je to ta část slova, která se při skloňování nebo časování skutečně mění.I když jsou myšlenkové postupy abstraktní, a tudíž neviditelné, díky čtvercové síti a zápisudo ní získáme kontrolu, zda je postup dítěte uvědomělý. Není nutné, aby dítě vypracovalopři jednom sezení cvičení celé. Stačí třeba polovina, ale bez chyby. V okamžiku, kdy dítě úkolbezpečně chápe, mu naopak nebráníme doplnit i několik cvičení.Slova nebo jejich části určené k vystřižení najdete na konci sešitu. Pokud potřebujetemetodickou radu, určitě ji najdete v naší publikaci Zatracená čeština. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pravopisné křižovatky - Stavba slova, slova příbuzná - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil , Český jazyk pro 3.ročník základní školy: 1.část (80-7168-716-2)

Český jazyk pro 3. ročník základní školy: učebnice (978-80-7358-001-8)

Český jazyk pro 3. ročník základní školy: učebnice (978-80-7358-001-8)
Detail

Kniha - autor H. Burianová; L. Jízdná; P. Nováková; Vladimír Volf, 112 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Poutavá barevná učebnice českého jazyka, která navazuje na koncepci zpracování učebnice 2. ročníku – srozumitelným a zábavným způsobem provází třeťáky učivem české mluvnice a slohu. Učebnice umožňuje osvojení si učiva prostřednictvím zajímavých dobrodružných textů různých forem, žánrů, typů, různého rozsahu a náročnosti, velkého množství různorodých úkolů, zábavných cvičení a názorných i vtipných obrázků. Vyskytují se v ní témata, jež se dotýkají multikulturní problematiky a duchovních hodnot jednotlivých národů a skupin, vedou dítě k toleranci a respektování ostatních. Přestože byla zvolena koncepce cestování po světě, jsou v knize zmiňovány také české tradice, zvyky, obyčeje a také reálie České republiky. Náměty k práci s motivačním textem jsou uvedeny v metodice. S doložkou MŠMT. (alza.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk pro 3. ročník základní školy: učebnice (978-80-7358-001-8) , Český jazyk pro 3.ročník základní školy: 2.část (80-7168-745-6)

Český jazyk 3.roč/1.díl Tobias – - Chroboková Dagmar

Český jazyk 3.roč/1.díl Tobias – - Chroboková Dagmar
Detail

Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné vysvětlování jazykových pojmů jazykem odpovídajícím rozumovým předpokladům žákům 1. stupně. V tom jsme se inspirovali i pojetím učebnic před školskou reformou v roce 1976, kdy bylo běžné, že si děti na prvním stupni osvojovaly jazykové učivo již ve škole a nikoli doma samostudiem. Obsah učiva je v celé řadě uspořádán tak, aby nejobtížnější gramatické jevy byly probrány v prvních čtyřech měsících, a bylo tak dostatek prostoru pro jejich procvičování v průběhu zbytku školního roku. Neb už naši dávní učitelé své zkušenosti shrnovali do věty: „Důležité učivo se musí naučit do Vánoc, jakmile rozkvetou kaštany, je se školou konec.“ Zároveň obsahuje spoustu přiměřeně dlouhých textů, v nichž jsou integrovány právě probírané gramatické jevy s návodnými otázkami sloužícími mj. k rozvoji slovní zásoby i poznávání okolního světa. Za největší přednost učebnice považujeme skutečnost, že v ní gramatické jevy nejsou jen popsány, jak je dnes zvykem ve většině učebnic, ale obsahuje návody, jak se s gramatickým jevem správně vypořádat a zároveň umožňuje dospělé osobě tyto postupy jednoduše kontrolovat. Barvy nejsou používány k vyjádření obtížnosti či důležitosti cvičení, ale pomáhají k jeho pochopení. Proto například červenou barvu používáme vždy k označení tvrdých slabik/souhlásek, modrou k označení měkkých, … Vycházíme tak z dlouholetých a fungujících zkušeností z práce s dětmi se specifickými poruchami učení, které však efektivně pomáhají všem. Stejně tak abstraktní obrázky slouží dnešním dětem k rozvoji kreativity a k rozvoji slovní zásoby. Ve dvou pracovních sešitech (pro každé pololetí jeden) najdete i mnoho materiálu na rozstříhání, putování po cestách a nalepování. Učebnice jsou souběžně doplňovány balíčky cvičení aplikace pro tablet, kterou si můžete stahovat v App Store pod názvem Zatracená čeština a od dubna 2016 i ve Windows Store. (patro.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk 3.roč/1.díl Tobias – - Chroboková Dagmar , Český jazyk 3 pracovní sešit: pracovní sešit pro 3. ročník (978-80-7600-038-4)

Český jazyk 2 - Tučková Kristýna

Český jazyk 2 - Tučková Kristýna
Detail

Učebnice Český jazyk 2 je první z řady učebnic nakladatelství pro první stupeň základní školy a je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné vysvětlování jazykových pojmů jazykem odpovídajícím rozumovým předpokladům žáků 1. stupně. V tom jsme se inspirovali i pojetím učebnic před školskou reformou v roce 1976, kdy bylo běžné, že si děti na prvním stupni osvojovaly jazykové učivo již ve škole a nikoli doma samostudiem. Obsah učiva je v celé řadě uspořádán tak, aby nejobtížnější gramatické jevy byly probrány v prvních čtyřech měsících, a bylo tak dostatek prostoru pro jejich procvičování v průběhu zbytku školního roku. Neb už naši dávní učitelé své zkušenosti shrnovali do věty: „Důležité učivo se musí naučit do Vánoc, jakmile rozkvetou kaštany, je se školou konec.“ Zároveň obsahuje spoustu přiměřeně dlouhých textů, v nichž jsou integrovány právě probírané gramatické jevy s návodnými otázkami sloužícími mj. k rozvoji slovní zásoby i poznávání okolního světa. Za největší přednost učebnice považujeme skutečnost, že v ní gramatické jevy nejsou jen popsány, jak je dnes zvykem ve většině učebnic, ale obsahuje návody, jak se s gramatickým jevem správně vypořádat a zároveň umožňuje dospělé osobě tyto postupy jednoduše kontrolovat. Barvy nejsou používány k vyjádření obtížnosti či důležitosti cvičení, ale pomáhají k jeho pochopení. Proto například červenou barvu používáme vždy k označení tvrdých slabik/souhlásek, modrou k označení měkkých, … Vycházíme tak z dlouholetých a fungujících zkušeností z práce s dětmi se specifickými poruchami učení, které však efektivně pomáhají všem. Stejně tak abstraktní obrázky slouží dnešním dětem k rozvoji kreativity a k rozvoji slovní zásoby. Ve dvou pracovních sešitech (pro každé pololetí jeden) najdete i mnoho materiálu na rozstříhání, putování po cestách a nalepování. Učebnice jsou souběžně doplňovány balíčky cvičení aplikace pro tablet, kterou si můžete stahovat v App Store pod názvem Zatracená čeština a od dubna 2016 i ve Windows Store. (patro.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk 2 - Tučková Kristýna , Český jazyk pro 8. ročník (978-80-7600-157-2)

Český jazyk pro 3.ročník - Mikulenková Hana

Český jazyk pro 3.ročník - Mikulenková Hana
Detail

Učebnice, kterou znáte, byla částečně přepracována tak, aby vyhovovala současným požadavkům na vzdělávání a 2. vydání již nese schvalovací doložku MŠMT pro výuku dle RVP. Nová podoba zachovává celou koncepci, obsah i většinu úkolů, takže neohrozí vaše přípravy z minulých let. Některé starší a pro dnešní děti již méně přitažlivé texty k procvičování učiva však byly nahrazeny působivějšími příběhy. Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro lepší možnost práce s ní je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou prezentovány na tématech, která děti buď učí nové věci z jiných oblastí, nebo je vedou k přemýšlení a objevování nových skutečností (léto dříve a dnes, miminko v rodině). Učebnice je přehledně graficky uspořádána a vypravena mnoha ilustracemi. Zdaleka není zanedbána ani komunikační výchova v psaném projevu, k různým literárním a komunikačním postupům se děti dostávají prakticky, aby chápaly jejich potřebu v běžném životě (popis, pracovní postup, výklad, líčení). (patro.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk pro 3.ročník - Mikulenková Hana , Český jazyk 5 učebnice (978-80-7489-777-1)

Český jazyk pro 3.ročník - Mikulenková Hana

Český jazyk pro 3.ročník - Mikulenková Hana
Detail

Učebnice, kterou znáte, byla částečně přepracována tak, aby vyhovovala současným požadavkům na vzdělávání a 2. vydání již nese schvalovací doložku MŠMT pro výuku dle RVP. Nová podoba zachovává celou koncepci, obsah i většinu úkolů, takže neohrozí vaše přípravy z minulých let. Některé starší a pro dnešní děti již méně přitažlivé texty k procvičování učiva však byly nahrazeny působivějšími příběhy. Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro lepší možnost práce s ní je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou prezentovány na tématech, která děti buď učí nové věci z jiných oblastí, nebo je vedou k přemýšlení a objevování nových skutečností (léto dříve a dnes, miminko v rodině). Učebnice je přehledně graficky uspořádána a vypravena mnoha ilustracemi. Zdaleka není zanedbána ani komunikační výchova v psaném projevu, k různým literárním a komunikačním postupům se děti dostávají prakticky, aby chápaly jejich potřebu v běžném životě (popis, pracovní postup, výklad, líčení). (patro.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk pro 3.ročník - Mikulenková Hana

Český jazyk pro 3. ročník - Pracovní sešit (myš)

Český jazyk pro 3. ročník - Pracovní sešit (myš)
Detail

Pracovní sešit z českého jazyka (MYŠ) pro 3.ročník ZŠ (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk pro 3. ročník - Pracovní sešit (myš)

Český jazyk pro 3.ročník gymnázií - Kostečka Jiří

Český jazyk pro 3.ročník gymnázií - Kostečka Jiří
Detail

Třetí ze souboru čtyř prakticky pojatých učebnic s množstvím cvičení a úkolů. Autor systematicky vede žáky k osvojování klíčových kompetencí v oblasti jazykového systému a praktické stylistiky. Učebnice tak rozvíjejí abstraktní myšlení středoškoláků, stejně jako dovednost formulovat smysluplné a stylizačně přiměřené slohové útvary. Zároveň připravují žáky ke zvládnutí maturitní zkoušky. Učebnice jsou doplněny metodickými příručkami pro učitele, které obsahují řešení všech cvičení. Obsah: nauka o větě a souvětí, pravopis, česká jazykověda v 1. pol. 20. stol., Bedřich Hrozný, nauka o slohu, česká jazykověda v 1. pol. 20. stol., Pražský lingvistický kroužek, Vilém Mathesius. (patro.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk pro 3.ročník gymnázií - Kostečka Jiří

Český jazyk učebnice pro 9. ročník (978-80-7311-195-3)

Český jazyk učebnice pro 9. ročník (978-80-7311-195-3)
Detail

Kniha - autor Vladimíra Bičíková; Zdeněk Topil; František Šafránek, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Řada učebnic s graficky přehledným uspořádáním učiva usnadňující multisenzorální přístup, s důrazem na systematické a efektivní budování jazykových znalostí a dovedností; učivo rozdělené do postupných na sebe logicky navazujících kroků (seriace) umožňuje postupovat samostatně, individuálním tempem jak žákům nadaným, tak dyslektikům; učebnice a pracovní sešity obsahují nepřeberné množství materiálu k procvičování i ke komunikaci. Schválilo MŠMT č. j.: MSMT-24051/2019-11 dne 5. prosince 2019 k zařazení do seznamu učebnic pro základní vzdělávání jako součást ucelené řady učebnic pro vzdělávací obor Český jazyk a literatura, 6. - 9. ročník, s dobou platnosti šest let. (alza.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk učebnice pro 9. ročník (978-80-7311-195-3)

Český jazyk pro 3.ročník základní školy - Konopková Ludmila

Český jazyk pro 3. ročník základní školy - Jízdná L.

Český jazyk pro 3. ročník základní školy - Jízdná L.
Detail

Pracovní sešit volně navazuje na učebnici českého jazyka, ale je vhodný i k doplnění učebnic češtiny pro 3. ročník ZŠ od jiných nakladatelství. Obsahuje velké množství různorodých úkolů a zábavných cvičení k procvičování učiva mluvnice a slohu, při kterých se děti nebudou nudit, nechybí doplňovačky, křížovky, rébusy, v nichž žáci vyplňují, dopisují, spojují, řeší úkoly, vybarvují i kreslí. Díky přehlednému řazení úkolů do kapitol podle mluvnických celků učitel snadno vyhledá vhodné úkoly k probíranému učivu. Pracovní sešit je vhodný pro společnou práci ve třídě, pro samostatnou práci a také k domácí přípravě žáků. S doložkou MŠMT. (patro.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk pro 3. ročník základní školy - Jízdná L.

Český jazyk pro 3.ročník základní školy - Konopková Ludmila

Český jazyk pro 3.ročník základní školy - Konopková Ludmila
Detail

Pracovní sešit k učebnicím pro 3. r. je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrované. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk pro 3.ročník základní školy - Konopková Ludmila

Český jazyk pro 3. ročník základní školy - Jízdná L.

Český jazyk pro 3. ročník základní školy - Jízdná L.
Detail

Poutavá barevná učebnice českého jazyka, která navazuje na koncepci zpracování učebnice 2. ročníku – srozumitelným a zábavným způsobem provází třeťáky učivem české mluvnice a slohu. Učebnice umožňuje osvojení si učiva prostřednictvím zajímavých dobrodružných textů různých forem, žánrů, typů, různého rozsahu a náročnosti, velkého množství různorodých úkolů, zábavných cvičení a názorných i vtipných obrázků. Vyskytují se v ní témata, jež se dotýkají multikulturní problematiky a duchovních hodnot jednotlivých národů a skupin, vedou dítě k toleranci a respektování ostatních. Přestože byla zvolena koncepce cestování po světě, jsou v knize zmiňovány také české tradice, zvyky, obyčeje a také reálie České republiky. Náměty k práci s motivačním textem jsou uvedeny v metodice. S doložkou MŠMT. (patro.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk pro 3. ročník základní školy - Jízdná L.

Český jazyk pro 3.ročník základní školy - Konopková Ludmila

Český jazyk pro 3. ročník - 1. díl - Hana Mikulenková

Český jazyk pro 3. ročník - 1. díl - Hana Mikulenková
Detail

Učebnice, kterou znáte, byla částečně přepracována tak, aby vyhovovala současným požadavkům na vzdělávání a 2. vydání již nese schvalovací doložku MŠMT pro výuku dle RVP. Nová podoba zachovává celou koncepci, obsah i většinu úkolů, takže neohrozí vaše přípravy z minulých let. Některé starší a pro dnešní děti již méně přitažlivé texty k procvičování učiva však byly nahrazeny působivějšími příběhy. Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro lepší možnost práce s ní je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou prezentovány na tématech, která děti buď učí nové věci z jiných oblastí, nebo je vedou k přemýšlení a objevování nových skutečností (léto dříve a dnes, miminko v rodině). Učebnice je přehledně graficky uspořádána a vypravena mnoha ilustracemi. Zdaleka není zanedbána ani komunikační výchova v psaném projevu, k různým literárním a komunikačním postupům se děti dostávají prakticky, aby chápaly jejich potřebu v běžném životě (popis, pracovní postup, výklad, líčení (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk pro 3. ročník - 1. díl - Hana Mikulenková

Český jazyk pro 3. ročník - 2.díl - Hana Mikulenková

Český jazyk pro 3. ročník - 2.díl - Hana Mikulenková
Detail

Učebnice, kterou znáte, byla částečně přepracována tak, aby vyhovovala současným požadavkům na vzdělávání a 2. vydání již nese schvalovací doložku MŠMT pro výuku dle RVP. Nová podoba zachovává celou koncepci, obsah i většinu úkolů, takže neohrozí vaše přípravy z minulých let. Některé starší a pro dnešní děti již méně přitažlivé texty k procvičování učiva však byly nahrazeny působivějšími příběhy. Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro lepší možnost práce s ní je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou prezentovány na tématech, která děti buď učí nové věci z jiných oblastí, nebo je vedou k přemýšlení a objevování nových skutečností (léto dříve a dnes, miminko v rodině). Učebnice je přehledně graficky uspořádána a vypravena mnoha ilustracemi. Zdaleka není zanedbána ani komunikační výchova v psaném projevu, k různým literárním a komunikačním postupům se děti dostávají prakticky, aby chápaly jejich potřebu v běžném životě (popis, pracovní postup, výklad, líčení). (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk pro 3. ročník - 2.díl - Hana Mikulenková

Český jazyk pro 3. ročník středních škol - Marie Čechová

Český jazyk pro 3. ročník středních škol - Marie Čechová
Detail

Třetí díl ze čtyřdílného kompletu učebnic, který si klade za úkol především zdokonalovat schopnost žáků kultivovaně komunikovat, aniž by bylo potlačeno jazykové učivo. K tomu slouží cvičení, která v učebnicích převládají nad výklady. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk pro 3. ročník středních škol - Marie Čechová

Český jazyk 3 Pracovní sešit pro 3. ročník - Dočkalová Lenka

Český jazyk 3 Pracovní sešit pro 3. ročník - Dočkalová Lenka
Detail

Pracovní sešit je vhodný k učebnici Český jazyk 3 (katalogové číslo 3-50). Pracovní sešit pro 3. ročník hravou formou procvičuje především následující učivo: psaní i/y po tvrdých a měkkých souhláskách, psaní ů/ú, psaní hlásek, které jinak slyšíme a jinak píšeme, pravopis vyjmenovaných slov, slovní druhy, význam slov. Pracovní sešit dále obsahuje opakovací pravopisná cvičení, diktáty a kompletní klíč s řešením. Navazuje na učebnici Český jazyk 3. (patro.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk 3 Pracovní sešit pro 3. ročník - Dočkalová Lenka

Český jazyk – učebnice pro 5. ročník

Český jazyk – učebnice pro 5. ročník
Detail

Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné vysvětlování jazykových pojmů jazykem odpovídajícím rozumovým předpokladům žáků 1. stupně. V tom jsme se inspirovali i pojetím učebnic před školskou reformou v roce 1976, kdy bylo běžné, že si děti na prvním stupni osvojovaly jazykové učivo již ve škole a nikoli doma samostudiem. Obsah učiva je v celé řadě uspořádán tak, aby nejobtížnější gramatické jevy byly probrány v prvních čtyřech měsících, a bylo tak dostatek prostoru pro jejich procvičování v průběhu zbytku školního roku. Neb už naši dávní učitelé své zkušenosti shrnovali do věty: „Důležité učivo se musí naučit do Vánoc, jakmile rozkvetou kaštany, je se školou konec.“ Zároveň obsahuje spoustu přiměřeně dlouhých textů, v nichž jsou integrovány právě probírané gramatické jevy s návodnými otázkami sloužícími mj. k rozvoji slovní zásoby i poznávání okolního světa. Za největší přednost učebnice považujeme skutečnost, že v ní gramatické jevy nejsou jen popsány, jak je dnes zvykem ve většině učebnic, ale obsahuje návody, jak se s gramatickým jevem správně vypořádat a zároveň umožňuje dospělé osobě tyto postupy jednoduše kontrolovat. Barvy nejsou používány k vyjádření obtížnosti či důležitosti cvičení, ale pomáhají k jeho pochopení. Proto například červenou barvu používáme vždy k označení tvrdých slabik/souhlásek, modrou k označení měkkých, … Vycházíme tak z dlouholetých a fungujících zkušeností z práce s dětmi se specifickými poruchami učení, které však efektivně pomáhají všem. Stejně tak abstraktní obrázky slouží dnešním dětem k rozvoji kreativity a k rozvoji slovní zásoby. Ve dvou pracovních sešitech (pro každé pololetí jeden) najdete i mnoho materiálu na rozstříhání, putování po cestách a nalepování. Schválilo MŠMT čj. MSMT-9384/2018 dne 19. července 2018 k zařazení do seznamu učebnic pro základní vzdělávání jako součást ucelené řady učebnic pro vzdělávací obor Český jazyk a literatura, 1. - 5. ročník, s dobou platnosti šest let. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk – učebnice pro 5. ročník

Český jazyk pro 3. ročník ZŠ - 1. část - Ludmila Konopková

Český jazyk pro 3. ročník ZŠ - 1. část - Ludmila Konopková
Detail

Učebnice je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrovaná. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. Z obsahu učiva: Kde je přízvuk?, Psaní velkých písmen, O významu slov, Slova citově zabarvená, Slova spisovná a nespisovná, Slova příbuzná, Píšeme i/í a y/ý po obojetných souhláskách. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk pro 3. ročník ZŠ - 1. část - Ludmila Konopková

Český jazyk pro 3. ročník ZŠ - 2. část - Ludmila Konopková

Český jazyk pro 3. ročník ZŠ - 2. část - Ludmila Konopková
Detail

Učebnice je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrovaná. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. Z obsahu učiva: Skupiny slovních druhů, Poznáváme podstatná jména, Poznáváme slovesa. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk pro 3. ročník ZŠ - 2. část - Ludmila Konopková

Český jazyk pro 3. ročník ZŠ - Pracovní sešit - Ludmila Konopková

Český jazyk pro 3. ročník ZŠ - Pracovní sešit - Ludmila Konopková
Detail

Pracovní sešit k učebnicím pro 3. r. je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrované. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk pro 3. ročník ZŠ - Pracovní sešit - Ludmila Konopková

Pracovní sešit Český jazyk pro 3.ročník ZŠ - Buriánková Milada

Pracovní sešit Český jazyk pro 3.ročník ZŠ - Buriánková Milada
Detail

Učebnice a pracovní sešit jsou druhou částí ucelené řady nových učebnic pro výuku českého jazyka na prvním stupni ZŠ. Plně respektují požadavky RVP pro základní vzdělávání. Mají schvalovací doložku MŠMT. (patro.cz)

Podobné produkty ako Pracovní sešit Český jazyk pro 3.ročník ZŠ - Buriánková Milada

Český jazyk pro 3. ročník SOŠ Metodická příručka - Čechová Marie

Český jazyk pro 3. ročník SOŠ Metodická příručka - Čechová Marie
Detail

Tato metodická příručka se vztahuje ke třetí části čtyřdílné řady učebnic českého jazyka pro střední odborné školy. Učebnice jsou zpracovány podle platných standardů vzdělávání pro daný typ školy, připravují žáky cíleně na nové pojetí maturitní zkoušky. Pro každý ročník je určena jedna učebnice a jedna metodická příručka pro učitele. Vhodným a potřebným doplňkem učebnic je "Základní mluvnice českého jazyka", která koresponduje s pojetím a obsahem učebnic. Tuto řadu učebnic českého jazyka paralelně provází čtyřdílný soubor učebnic literatury a čítanek (J. Soukal a kol.). Jejich pojetí rovněž připravuje žáky na novou maturitu (patro.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk pro 3. ročník SOŠ Metodická příručka - Čechová Marie

Český jazyk pro 3.ročník gymnázií Metodická příručka - Kostečka Jiří

Český jazyk pro 3.ročník gymnázií Metodická příručka - Kostečka Jiří
Detail

Metodická příručka je žádanou didaktickou pomůckou učitele, vztahující se k třetí části čtyřdílné řady prakticky pojatých učebnic s množstvím cvičení a úkolů. Autor, tvůrce učebních osnov a praktický učitel doporučuje postup, který vede žáky systematicky k důkladné přípravě na maturitu, včetně jejího nového pojetí. Metodická příručka bude vydána ke každé učebnici z řady. (patro.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk pro 3.ročník gymnázií Metodická příručka - Kostečka Jiří
Český jazyk 8. ročník učebnice: Učebnice pro 8. ročník (978-80-7311-179-3), Český jazyk 3: Učebnice pro 3. ročník (978-80-88285-45-8), Český jazyk učebnice pro 9. ročník (978-80-7311-195-3), Český jazyk 3. ročník učebnice: Učebnice pro třetí ročník základní školy (978-80-7311-172-4), Český jazyk pro 3. ročník základní školy: učebnice (978-80-7358-001-8), Český jazyk pro 6. ročník Učebnice (978-80-7600-161-9), Český jazyk učebnice pro 6. ročník (978-80-7311-175-5), Český jazyk pro 9. ročník Učebnice (978-80-7600-277-7), Český jazyk 4. ročník učebnice (978-80-7311-185-4), Český jazyk 4 učebnice pro 4 ročník (978-80-7600-216-6), Český jazyk 5: Učebnice pro 5. ročník (978-80-88285-64-9), Český jazyk pro 4. ročník základní školy: učebnice (978-80-7358-039-1), Český jazyk 7 učebnice (978-80-7600-035-3), Český jazyk pro 3.ročník gymnázií (80-7235-191-5), Český jazyk 4: učebnice pro 4. ročník základní školy (978-80-88285-48-9), Český jazyk 5: učebnice pro 5. ročník základní školy (978-80-88285-49-6), Český jazyk 6: učebnice pro 6. ročník základní školy (978-80-87591-82-6), Český jazyk 2: učebnice pro 2. ročník základní školy (978-80-88285-10-6), Český jazyk 7: učebnice pro 7. ročník základní školy (978-80-87591-91-8), Český jazyk 9: učebnice pro 9. ročník základní školy (978-80-88285-17-5), Český jazyk pro 3. ročník SOŠ (978-80-7235-523-5), Český jazyk pro 2. ročník SOŠ (978-80-7235-501-3), Český jazyk 3 Pracovní sešit pro 3. ročník (978-80-87565-14-8), Český jazyk pro 3. ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-313-6), Metodická příručka Český jazyk pro 2. ročník ZŠ (8595637001985), Český jazyk pro 3.ročník základní školy: 1.část (80-7168-716-2), Český jazyk pro 3.ročník základní školy: 2.část (80-7168-745-6), Český jazyk 3 Pracovní sešit: pracovní sešit pro 3. ročník (978-80-7600-038-4), Český jazyk pro 8. ročník (978-80-7600-157-2), Český jazyk 5 Učebnice (978-80-7489-777-1)