Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Východočeské závody a okruhy - Století východočeského silničního závodění - Jiří Wohlmuth
Kniha Východočeské závody a okruhy je dalším pokračováním pohledu na motoristické závodění na městských okruzích a závodech do vrchu. Volně navazuje na vydání ze středních, severních a západních Čech, Moravy a Slezska. Silniční závody ve východních Čechách započaly v polovině dvacátých let minulého století. I v těchto částech republiky startovali závodníci zvučných jmen a mnoho závodů mělo i mezinárodní účast.V první předválečné části je vzpomenuto na začátky v Hořicích, Hradci Králové, Nové Pace, Bohdanči i Brandýse nad Orlicí a dalších místech. Druhá část se chronologicky věnuje poválečnému závodění z více než třiceti míst tohoto kraje – Litomyšle, Jičína, Nového Bydžova, Náchoda, Pardubic, Holic, Dvora Králové a mnoha dalších. V třetí samostatné části se seznámíte s několika výbornými závodníky, konstruktéry a mechaniky, jejichž jména se ve své době skloňovala po celé Evropě – Čeněk Junek, Vlastimil Rain, Václav Rathouský, Miroslav Felgr, Jiří Koštíř, Zbyněk Havrda.Konstruktéři, především ti motocykloví, dali uvedeným i jiným závodům punc technického vývoje a posunuli tak úroveň závodů dál. V Hradci Králové přišly na svět motocykly AHRA, ve Dvoře Králové nad Labem stroje Ravo, v Jaroměři motocykly MS, nedaleko Ústí nad Orlicí stroje Perti a ve stejném městě vstoupily stroje FGR i do nového jedenadvacátého století. A nebylo to všechno. V České Třebové vznikly motocykly VAB a v podkrkonošském Hostinném byly postaveny stroje Mali s českými motory Jawa a již zmíněným motorem AHRA.Knihu doplňují mapky okruhů, dobové, dosud nepublikované fotografie a rovněž tradičně nechybí ani výsledkové bilance.
Podívejte se také jiri jurecka
Jihočeské závody a okruhy - Století jihočeského silničního závodění - Jiří Wohlmuth
Kniha Jihočeské závody a okruhy je dalším pokračováním pohledu na motoristické závodění na městských okruzích a závodech do vrchu. Volně navazuje na vydání ze středních, severních, západních a východních Čech, Moravy a Slezska.Silniční závody v jižních Čechách započaly v Třeboni v druhé polovině třicátých let minulého století a byly jediným závodem v předválečném období v tomto kraji. Po druhé světové válce se startovalo ve Strakonicích, Písku, Hluboké nad Vltavou, Kaplici, Táboře, Jindřichově Hradci a na několika dalších místech. Přestože se jižní Čechy nemohou pochlubit velkým množstvím závodů jako jiné kraje, dva závody – Zlaté kolo v Třeboni a Okruh prezidenta dr. Beneše v Táboře – měly velice kvalitní obsazení, které neměla řada našich jiných soutěžních klání.Velkým jménem v závodním motorismu byla také jihočeská strakonická továrna ČZ, jak svými výrobky v kategoriích silničních, tak motokrosových disciplín. Obě byly základem pro řadu závodníků světových jmen. Vedle Aloise a Bohumila Roučkových, Zdeňka Polánky a Arnošta Zemena to byli také Bohumil Staša, Stanislav Malina nebo František Boček. Ve Strakonicích ovšem působil také výborný konstruktér Ing. František Pudil, autor našeho nejrychlejšího silničního motocyklu ČZ. Pokračovatelem této tradice byl také Bohumil Staša, který postavil svůj motocykl MBS. S nimi a dalšími výbornými závodníky a konstruktéry se seznámíte v samostatné části knihy.Jižní Čechy jsou také zapsány mezi pořadatele automobilových soutěží. Startovali zde závodníci zvučných jmen a mnoho závodů mělo i mezinárodní účast. V šedesátých letech minulého století se tu pořádaly ročníky legendární Rallye Vltava, dnes se soutěže jezdí v Českém Krumlově nebo Klatovech.Knihu doplňují mapky okruhů, dobové, dosud nepublikované fotografie a rovněž tradičně nechybí ani výsledkové bilance.
Podívejte se také Východočeské závody a okruhy (978-80-271-3584-4)
Západočeské závody a okruhy - Století západočeského silničního závodění - Jiří Wohlmuth
Kniha Západočeské závody a okruhy je dalším pokračováním pohledu na motoristické závodění na městských okruzích a závodech do vrchu. Volně navazuje na vydání ze středních a severních Čech, Moravy a Slezska. Silniční závody v západních Čechách započaly v polovině dvacátých let minulého století. Byly o poznání skromnější než ty v ostatních částech republiky, ale například slavného závody v Plzni Lochotíně byly velmi významné a pravidelně v nich startovali závodníci zvučných jmen. První předválečná část se zabývá nejen závoděním v Plzni a blízkém okolí, ale i v lázeňských Karlových Varech. Druhá část se chronologicky věnuje poválečnému závodění v řadě míst, Chebu, Kdyni, Klatovech i Nepomuku. V třetí samostatné části se seznámíte s několika výbornými závodníky, konstruktéry a mechaniky, jejichž jména se ve své době skloňovala po celé Evropě – Otto Krattner, Josef Lukšík, Albín Patlejch, Václav Pauer, Josef Sloup, František Sutnar, Miloslav Vališ. Knihu doplňují mapky okruhů, dobové, dosud nepublikované fotografie a rovněž tradičně nechybí ani výsledkové bilance.
Podívejte se také Moravské a slezské závody a okruhy (978-80-271-2515-9)
Podívejte se také
- JIRI MODELS Minnie 28 barev
- jiri zmozek nejvetsi svetove hity cd
- JIRI MODELS oboustranné, Princezny, 8 ks
- JIRI MODELS šroubovací, Dino, 12 barev
- JIRI MODELS gelové Minnie 12 barev
- JIRI MODELS oboustranné, Peppa 8 ks
- novy epochalni vylet pana broucka tentokrate do xv stoleti
- Alpy Trekové okruhy: 20 trekových okruhů v Alpách (9788890434891)
- JIRI MODELS šroubovací, Tlapková patrola, 12 barev
- JIRI MODELS gelové Peppa Pig 12 barev
- Jiri Hauschka (978-80-7437-350-3)
- collegium marianum jana semeradova rorate coeli advent a vanoce v barokni praze hudba prahy 18 stoleti
- Turistické okruhy po Česku 2 (999-00-000-4738-3)
- JIRI MODELS gumovací, v setu Mickey - balení 2 ks
- JIRI MODELS fumovací, v setu Dinosauři - balení 2 ks
- jiri schelinger f r cech hrrr na ne nam se libi cd
- dejiny literatury od staroveku do pocatku 19 stoleti aneb od mezopotanie po nase narodni obrozeni 8595637000094
- symfonicky orchestr hl m prahy fok jiri belohlavek dvorak suk orchestralni skladby cd
- Hyundai HCH40V26-A (HCH40V26-A)
- Hyundai HBAT40V4-A (HBAT40V4-A)
Západočeské závody a okruhy - Jiří Wohlmuth - e-kniha
eBook: Kniha Západočeské závody a okruhy je dalším pokračováním pohledu na motoristické závodění na městských okruzích a závodech do vrchu. Volně navazuje na vydání ze středních a severních Čech, Moravy a Slezska. Silniční závody v západních Čechách započaly v polovině dvacátých let minulého století. Byly o poznání skromnější než ty v ostatních částech republiky, ale například slavné závody v Plzni Lochotíně byly velmi významné a pravidelně v nich startovali závodníci zvučných jmen. První předválečná část se zabývá nejen závoděním v Plzni a blízkém okolí, ale i v lázeňských Karlových Varech. Druhá část se chronologicky věnuje poválečnému závodění v řadě míst, Chebu, Kdyni, Klatovech i Nepomuku. V třetí samostatné části se seznámíte s několika výbornými závodníky, konstruktéry a mechaniky, jejichž jména se ve své době skloňovala po celé Evropě – Otto Krattner, Josef Lukšík, Albín Patlejch, Václav Pauer, Josef Sloup, František Sutnar, Miloslav Vališ. Knihu doplňují mapky okruhů, dobové, dosud nepublikované fotografie a rovněž tradičně nechybí ani výsledkové bilance.
Objev podobné jako Západočeské závody a okruhy - Jiří Wohlmuth - e-kniha
Moravské a slezské závody a okruhy (978-80-271-2515-9)
Elektronická kniha - autor Jiří Wohlmuth, 352 stran, česky Kniha připomíná bohatou motoristickou minulost na Moravě. Ožívají v ní motoristické události, podoby okruhů a místa závodění v celé škále dálkových závodů, závodů do vrchu i na městských okruzích. Morava a Slezsko byly v minulém století velice silným regionem v oblasti silničního závodního motorismu. Mnoho jejich závodníků se zařadilo mezi naše nejlepší jezdce historie a jména Bartoš, Malina, Staša, Sojka, Veřmiřovský či Ondřejík i řada dalších, patřila k tomu vůbec nejlepšímu, co psalo naši historii. Bez nich by kniha neměla potřebnou atmosféru. V motoristických knihovničkách by proto neměla chybět. Možná, že mladší čtenáři dnes ani nevědí, že žijí ve městě, v němž se závodilo. Leckdy ani moderní digitalizované archivy nedokáží doložit, jak města žila a co všechno se tam konalo. Nezbývá než věřit, že tato kniha, trochu napraví dluh generace našich otců.
Objev podobné jako Moravské a slezské závody a okruhy (978-80-271-2515-9)
Jihočeské závody a okruhy - Jiří Wohlmuth - e-kniha
eBook: Kniha Jihočeské závody a okruhy je dalším pokračováním pohledu na motoristické závodění na městských okruzích a závodech do vrchu. Volně navazuje na vydání ze středních, severních, západních a východních Čech, Moravy a Slezska. Silniční závody v jižních Čechách započaly v Třeboni v druhé polovině třicátých let minulého století a byly jediným závodem v předválečném období v tomto kraji. Po druhé světové válce se startovalo ve Strakonicích, Písku, Hluboké nad Vltavou, Kaplici, Táboře, Jindřichově Hradci a na několika dalších místech. Přestože se jižní Čechy nemohou pochlubit velkým množstvím závodů jako jiné kraje, dva závody – Zlaté kolo v Třeboni a Okruh prezidenta dr. Beneše v Táboře – měly velice kvalitní obsazení, které neměla řada našich jiných soutěžních klání. Velkým jménem v závodním motorismu byla také jihočeská strakonická továrna ČZ, jak svými výrobky v kategoriích silničních, tak motokrosových disciplín. Obě byly základem pro řadu závodníků světových jmen. Vedle Aloise a Bohumila Roučkových, Zdeňka Polánky a Arnošta Zemena to byli také Bohumil Staša, Stanislav Malina nebo František Boček. Ve Strakonicích ovšem působil také výborný konstruktér Ing. František Pudil, autor našeho nejrychlejšího silničního motocyklu ČZ. Pokračovatelem této tradice byl také Bohumil Staša, který postavil svůj motocykl MBS. S nimi a dalšími výbornými závodníky a konstruktéry se seznámíte v samostatné části knihy. Jižní Čechy jsou také zapsány mezi pořadatele automobilových soutěží. Startovali zde závodníci zvučných jmen a mnoho závodů mělo i mezinárodní účast. V šedesátých letech minulého století se tu pořádaly ročníky legendární Rallye Vltava, dnes se soutěže jezdí v Českém Krumlově nebo Klatovech. Knihu doplňují mapky okruhů, dobové, dosud nepublikované fotografie a rovněž tradičně nechybí ani výsledkové bilance.
Objev podobné jako Jihočeské závody a okruhy - Jiří Wohlmuth - e-kniha
Východočeské závody a okruhy - Jiří Wohlmuth - e-kniha
eBook: Kniha Východočeské závody a okruhy je dalším pokračováním pohledu na motoristické závodění na městských okruzích a závodech do vrchu. Volně navazuje na vydání ze středních, severních a západních Čech, Moravy a Slezska. Silniční závody ve východních Čechách započaly v polovině dvacátých let minulého století. I v těchto částech republiky startovali závodníci zvučných jmen a mnoho závodů mělo i mezinárodní účast. V první předválečné části je vzpomenuto na začátky v Hořicích, Hradci Králové, Nové Pace, Bohdanči i Brandýse nad Orlicí a dalších místech. Druhá část se chronologicky věnuje poválečnému závodění z více než třiceti míst tohoto kraje – Litomyšle, Jičína, Nového Bydžova, Náchoda, Pardubic, Holic, Dvora Králové a mnoha dalších. V třetí samostatné části se seznámíte s několika výbornými závodníky, konstruktéry a mechaniky, jejichž jména se ve své době skloňovala po celé Evropě – Čeněk Junek, Vlastimil Rain, Václav Rathouský, Miroslav Felgr, Jiří Koštíř, Zbyněk Havrda. Konstruktéři, především ti motocykloví, dali uvedeným i jiným závodům punc technického vývoje a posunuli tak úroveň závodů dál. V Hradci Králové přišly na svět motocykly AHRA, ve Dvoře Králové nad Labem stroje Ravo, v Jaroměři motocykly MS, nedaleko Ústí nad Orlicí stroje Perti a ve stejném městě vstoupily stroje FGR i do nového jedenadvacátého století. A nebylo to všechno. V České Třebové vznikly motocykly VAB a v podkrkonošském Hostinném byly postaveny stroje Mali s českými motory Jawa a již zmíněným motorem AHRA. Knihu doplňují mapky okruhů, dobové, dosud nepublikované fotografie a rovněž tradičně nechybí ani výsledkové bilance.
Objev podobné jako Východočeské závody a okruhy - Jiří Wohlmuth - e-kniha
Severočeské závody a okruhy - Jiří Wohlmuth, Jaroslav Kotrbáček - e-kniha
eBook: Silniční závody v severních Čechách započaly ve dvacátých letech minulého století. O nich i o známých a neznámých závodnících je tato výjimečná publikace. Reliéf tamní krajiny je kopcovitý, takže první závodní disciplíny se jely do vrchu. Tak to bylo v případě prvního předválečného závodu Schöber u Rumburku i druhého Krušnohorského závodu Dubí – Cínovec. Třetím závodem byl Lounský triangl, který jak název napovídá měl podobu okruhu. Druhá světová válka přerušila slibně se rozvíjející motoristický sport v tomto kraji. Nicméně už rok po válce se jely hned tři závody. Ten první byl odstartován v Turnově o Štít Českého ráje, další pak v Jablonci kolem přehrady Mšeno a následně v Liberci, kde se závodilo až do roku 1966. Ne všechna města měla stejné štěstí, někde mělo závodění jen jepičí život a po první odjetém ročníku už další nenásledoval. Tento osud měly například města Varnsdorf a Bílina. Poválečné závodění dosáhlo úctyhodných osmnácti míst, kde se závody pořádaly. Kromě těch už zmíněných, se jelo v Ústí nad Labem, Mostě, Děčíně, ale také v menších městech jako byl Terezín, Žatec nebo Roudnice nad Labem. Most se svojí závodní historií odlišuje od ostatních měst. Nejprve se závody konaly v centru starého Mostu, pak se přesunuly na autodrom, kde se odjely napínavé turnaje, a kde se do roku 2003 jezdily i závody Intersérie. Autoři ke každému z celkem jednadvaceti míst dohledali přesné trasy závodů, informace z pořadatelské činnosti, výsledkové listiny se jmény závodníků, a ty okořenili zajímavostmi z dobového tisky. Knihu doplňují dosud nepublikované fotografie.
Objev podobné jako Severočeské závody a okruhy - Jiří Wohlmuth, Jaroslav Kotrbáček - e-kniha
Středočeské závody a okruhy - Jiří Wohlmuth, Jaroslav Kotrbáček - e-kniha
eBook: Je to až neuvěřitelné, ale silniční závody se začaly ve středních Čechách jezdit už více než před 110 lety. O nich i o známých i neznámých závodnících je tato výjimečná publikace. Přijatelné vzdálenosti mezi osídlenými místy, ale i dobrá silniční síť středních Čech umožnily v napsat zajímavou historii závodění v tomto kraji. Už před více než 110 lety se zde začaly jezdit dálkové závody, závody do vrchu a městské okruhy. V mnohých městech mělo závodění jen jepičí život a po prvním odjetém ročníku už další nenásledoval (Kralupy nad Vltavou, Vlašim, Horoměřice, Roztoky u Prahy), avšak byla místa, kde se jezdilo i několik desetiletí (Městec Králové, 40. ročníků; Kolín, 16. ročníků; Mělník, 13. ročníků). Autoři ke každému z třiceti devíti míst dohledali přesné trasy závodů, informace z pořadatelské činnosti, výsledkové listiny se jmény závodníků známých i neznámých, a ty okořenili zajímavostmi z dobového tisku.
Objev podobné jako Středočeské závody a okruhy - Jiří Wohlmuth, Jaroslav Kotrbáček - e-kniha
Moravské a slezské závody a okruhy - Jiří Wohlmuth - e-kniha
eBook: Kniha připomíná bohatou motoristickou minulost na Moravě. Ožívají v ní motoristické události, podoby okruhů a místa závodění v celé škále dálkových závodů, závodů do vrchu i na městských okruzích. Morava a Slezsko byly v minulém století velice silným regionem v oblasti silničního závodního motorismu. Mnoho jejich závodníků se zařadilo mezi naše nejlepší jezdce historie a jména Bartoš, Malina, Staša, Sojka, Veřmiřovský či Ondřejík i řada dalších, patřila k tomu vůbec nejlepšímu, co psalo naši historii. Bez nich by kniha neměla potřebnou atmosféru. V motoristických knihovničkách by proto neměla chybět. Možná, že mladší čtenáři dnes ani nevědí, že žijí ve městě, v němž se závodilo. Leckdy ani moderní digitalizované archivy nedokáží doložit, jak města žila a co všechno se tam konalo. Nezbývá než věřit, že tato kniha, trochu napraví dluh generace našich otců.
Objev podobné jako Moravské a slezské závody a okruhy - Jiří Wohlmuth - e-kniha
Fenomén Dijon. Století českých maturit ve Francii. - Jiří Hnilica - e-kniha
eBook: Jiří Voskovec, Václav Černý, Čestmír Císař, Zdeněk Troška – čtyři obecně známá jména, jež spojuje francouzská maturita. Tento základní fakt je ale často překryt nejasnosti a snad až mýtem. Kniha Fenomén Dijon chce mýty dekonstruovat a představit první, ucelenou a kritickou historii českých (československých) sekcí na francouzských středních školách, v jejichž rámci studovalo ve Francii do dnešní doby na tisíc studentů. Tato svou tradicí bez nadsázky jedinečná vzdělávací instituce je studována ve třech vzájemně se prolínajících rovinách. Na prvním místě z pohledu kulturně-politických vztahů mezi Československou (Českou a Slovenskou) republikou a Francií, a to v délce téměř sta let diplomatických relací. Na druhém místě jsou pak sledovány proměny vlastního studia, pozornost se soustředí jak fungování francouzského lycea, tak na metody a pojetí výuky. Poslední analyzovanou rovinou, a z mnohého důvodu tou nejdůležitější, je pak „kolektivní biografie“ bývalých studentů a studentek v průběhu neklidného 20. století. Vzhledem k tomu, že sekce byly vždy uzavřeny v letech omezené svobody (1940–1945, 1948–1965, 1974–1989), je „Fenomén Dijon“ seizmografem české přináležitosti k Západu a funkce „západního“ vzdělání v české společnosti.
Objev podobné jako Fenomén Dijon. Století českých maturit ve Francii. - Jiří Hnilica - e-kniha
Jovi Tech Crazy Cars Set Dětská modelovací hmota Závodění
Sada s plastelínou. Ideální dárek pro kreativní závodníky. Pojďme se bavit hraním a modelováním těch nejšílenějších autíček s JOVI plastelínou. Hodiny zábavy při vytváření a modelování vlastního auta. Na podvozek jednoduše vymodelujete své závodní auto, nasadíte kola a jste připraveni na závod. Podvozek lze dobíjet pomocí USB-C nabíječky (není součástí balení). Staňte se nejlepším designérem závodních aut na světě s Crazy Cars. Plastelína vyrobená ze 100 % přírodních látek, nikdy netvrdne, nevysychá, nebarví, dobře se tvaruje a mírně se roztahuje. Je na rostlinné bázi, takže má o 33 % větší objem. Díky vysoké odolnosti je modelování s plastelínou JOVI nekonečné. Budete si moci hrát nonstop, protože nikdy nevyschne. Hra s plastelínou JOVI podnítí fantazii a kreativitu vašich dětí a zároveň jemně rozvíjí jejich jemnou motoriku. Na rozdíl od ostatních plastelín na minerální bázi není mastná a umožňuje vytvářet díla s větším objemem. Lehce se formuje a rozválí a je skvělá pro vytváření prostorových figurek. Její všestrannost umožňuje i použití formiček a jiných technik jako malování s plastelínou na papíře. 100 % na rostlinné bázi Živé barvy, které se dají navzájem míchat Nikdy nevysychá, můžete si hrát kolikrát chcete bez přestávky! Bez alergenů a bez lepku Bezpečná pro děti a bez rizika toxicity Snadno se čistí Snadno se odstraňuje z koberce a oblečení Snadno tvarovatelná 3D a ploché tvary Velká pružnost Sada obsahuje: 6 x 50 g plastelíny 2 x 15 g plastelíny 3 x modelovací nůž 1 x nabíjecí podvozek (nabíječka USB-C není součástí balení) 2 x kolo Počet v balení (ks): 14 Balení obsahuje: Plastelína;Kolečka;Platform;Modelovací nástroje Barva: Mix Materiál: Plastelína Barva podle výrobce: Závodění Země původu: Španělsko
Objev podobné jako Jovi Tech Crazy Cars Set Dětská modelovací hmota Závodění
Alpy Trekové okruhy: 20 trekových okruhů v Alpách (9788890434891)
Kniha - autor Josef Essl, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Česká verze průvodce představí 20 nejzajímavějších trekových okruhů v jednotlivých horských skupinách ve Východních i v Západních Alpách. U každého okruhu popisy, časy a obtížnosti jednotlivých etap. Významné jsou praktické informace obsahující kontakty na turistická centra, na střediska horských vůdců, internetové adresy stejně jako informace o chatách a ubytovacích možnostech v jednotlivých alpských oblastech.
Objev podobné jako Alpy Trekové okruhy: 20 trekových okruhů v Alpách (9788890434891)
Východ proti Západu? - Petr Wohlmuth - e-kniha
eBook: Historická antropologie odmítá povrchní vlastenecká a hrdinská vyprávění o válce. Chápe válku především jako tvrdou, bezprostřední a transformující zkušenost konkrétních lidí, kteří jsou v ní nasazeni: bojují, jsou zraňováni a umírají, pracují v zázemí, ošetřují a léčí zraněné, poskytují útěchu a duchovní službu, nebo jsou s válkou spojeni jiným podobným způsobem. Takoví lidé po sobě někdy zanechají takzvané egodokumenty: své deníky, dopisy přátelům či rodinám, autobiografie nebo osobní zápisky. Hlavně přes tyto prameny, poskytující veskrze osobní pohled na válku a válečné násilí, nahlíží autor krymskou válku (1853–1856), první válku, která získala zcela nečekaný rozměr mimo jiné díky aplikaci řad technických inovací průmyslové revoluce. Autor překračuje obvyklý schematický způsob pohlížení na krymskou válku jako nábožensky motivovaný civilizační konflikt, nestaví se na žádnou stranu a analyzuje zkušenost a kulturu války především během velkého obléhání Sevastopolu (1854–1855) pohledem celkem 137 jeho účastníků z ruské a britské strany. Autor analyzuje klíčové prvky „historické mytologie“ obou stran, mimo jiné koncept Sevastopolu-města hrdiny nebo vyprávění o Tenké červené linii a Útoku lehké brigády, a v jejich pozadí nachází mnohem významnější kulturní traumata a konfigurace, utvářející průběh konfliktu. V oboru historiografie vojenství se jedná o unikátní přístup, nemající zatím paralely v českém ani světovém prostředí.
Objev podobné jako Východ proti Západu? - Petr Wohlmuth - e-kniha
Ivan M. Havel - Jana Wohlmuth Markupová - e-kniha
eBook: Ačkoli se rodina Havlova těší velké pozornosti a osudy jednotlivých členů byly již literárně zpracovány, životu Ivana M. Havla se dosud nedostalo ze strany historiků systematického zájmu. Právě to bylo impulzem ke vzniku historické biografie, která kombinuje archivní a orálněhistorický výzkum. Vzniká tak obraz člověka, který není pouhým souhrnem biografických dat, ale živoucí osobností, která promlouvá skrze souvislosti a prostředí, v němž se pohybovala. Monografie se snaží čtenáři přiblížit život významného pokračovatele rodu, ale též vědce, intelektuála a autora, který se pohyboval v několika různých, zdánlivě nesourodých prostředích, na pomezí oficiální a neoficiální sféry, člověka, jenž propojuje vědu a umění. Snaha o porozumění osobnosti Ivana M. Havla je přitom doprovázena vědomím širších, především rodinných souvislostí, sahajících až do počátku dvacátého století.
Objev podobné jako Ivan M. Havel - Jana Wohlmuth Markupová - e-kniha
Soukromá válka Huga Vavrečky - Jana Wohlmuth Markupová - e-kniha
eBook: Jméno Huga Vavrečky (1880–1952), novináře, diplomata, ředitele firmy Baťa, ministra propagandy a dědečka bratrů Havlových, zaznívá v české historiografii spíše okrajově. Jemu samotnému byla pozornost věnována doposud jen sporadicky, přímo posledním letům jeho života pak vůbec. Právě ony přitom patří k těm, které kladou nejvíce otázek a přinášejí nejméně očekávatelné odpovědi. Tato kniha proto čtenáři nejprve nabízí stručné představení Vavrečkova života do roku 1945, shrnuje hlavní oblasti jeho působení a ukazuje jeho životní priority a postoje, které se naplno projevily v hlavním zkoumaném období 1945–52, kdy se Vavrečka musel – stejně jako další členové bývalé prvorepublikové a zčásti i protektorátní elity – vyrovnávat s problémy, které z jeho před/válečné činnosti plynuly. Autorka detailně sleduje Vavrečkovu adaptaci na měnící se společenské podmínky i jeho postavení v nich a předestírá až detektivní pátrání po různorodých strategiích jednání i vyjednávání, které volil tehdy, čelil-li například nařčením z kolaborace. Hledá také odpovědi na otázky, co si Vavrečka o světě kolem sebe myslel a jak si představoval (nejen svou) budoucnost.
Objev podobné jako Soukromá válka Huga Vavrečky - Jana Wohlmuth Markupová - e-kniha
Alpy - trekové okruhy - Josef Essl
Česká verze průvodce představí 20 nejzajímavějších trekových okruhů v jednotlivých horských skupinách ve Východních i v Západních Alpách. U každého okruhu popisy, časy a obtížnosti jednotlivých etap. Významné jsou praktické informace obsahující kontakty na turistická centra, na střediska horských vůdců, internetové adresy stejně jako informace o chatách a ubytovacích možnostech v jednotlivých alpských oblastech.
Objev podobné jako Alpy - trekové okruhy - Josef Essl
Tričko Nezapomenutelné okruhy F1, M
Tričko Nezapomenutelné okruhy F1 je perfektním dárkem pro dědečka, který je vášnivým fanouškem závodů Formule 1 a motorového sportu. Tento stylový kousek přináší nostalgii a vzpomínky na legendární závodní okruhy F1, které si zamiloval každý fanoušek rychlých kol a závodní historie. Toto originální tričko potěší každého dědečka, který se rád ponoří do světa motorsportu, ať už sleduje závody z pohodlí domova nebo vzpomíná na ty nejikoničtější momenty závodní historie.
Objev podobné jako Tričko Nezapomenutelné okruhy F1, M
Tričko Nezapomenutelné okruhy F1, L
Tričko Nezapomenutelné okruhy F1 je perfektním dárkem pro dědečka, který je vášnivým fanouškem závodů Formule 1 a motorového sportu. Tento stylový kousek přináší nostalgii a vzpomínky na legendární závodní okruhy F1, které si zamiloval každý fanoušek rychlých kol a závodní historie. Toto originální tričko potěší každého dědečka, který se rád ponoří do světa motorsportu, ať už sleduje závody z pohodlí domova nebo vzpomíná na ty nejikoničtější momenty závodní historie.
Objev podobné jako Tričko Nezapomenutelné okruhy F1, L
Tričko Nezapomenutelné okruhy F1, XL
Tričko Nezapomenutelné okruhy F1 je perfektním dárkem pro dědečka, který je vášnivým fanouškem závodů Formule 1 a motorového sportu. Tento stylový kousek přináší nostalgii a vzpomínky na legendární závodní okruhy F1, které si zamiloval každý fanoušek rychlých kol a závodní historie. Toto originální tričko potěší každého dědečka, který se rád ponoří do světa motorsportu, ať už sleduje závody z pohodlí domova nebo vzpomíná na ty nejikoničtější momenty závodní historie.
Objev podobné jako Tričko Nezapomenutelné okruhy F1, XL
Tričko Nezapomenutelné okruhy F1, XXL
Tričko Nezapomenutelné okruhy F1 je perfektním dárkem pro dědečka, který je vášnivým fanouškem závodů Formule 1 a motorového sportu. Tento stylový kousek přináší nostalgii a vzpomínky na legendární závodní okruhy F1, které si zamiloval každý fanoušek rychlých kol a závodní historie. Toto originální tričko potěší každého dědečka, který se rád ponoří do světa motorsportu, ať už sleduje závody z pohodlí domova nebo vzpomíná na ty nejikoničtější momenty závodní historie.
Objev podobné jako Tričko Nezapomenutelné okruhy F1, XXL
Jízda na okruhu Slovakia Ring
Program jízdy v Porsche GT3 Tato varianta obsahuje: půjčení veškerého vybavení (přilba, overal, boty, rukavice) představení trati a auta 2 kola na sedadle spolujezdce (cca 12 km, 8 - 10 minut) neskutečnou nálož endorfinů
Objev podobné jako Jízda na okruhu Slovakia Ring
Jízda na okruhu v BMW
Zážitková jízda v legendárním BMW M2 F87, které má pod kapotou 370 koní a z 0 na 100 km/h to umí rozjet za 4,3 sekundy, probíhá na okruhu v Sosnové s délkou okruhu 1,6 km, šířkou trati až 12 m a maximální rychlostí 200 km/h. Kromě samotné jízdy se můžete těšit na instruktáž zkušeného pilota a také prohlídku depa a zázemí, kde se dozvíte zajímavosti ze světa aut. Jízdy na okruhu probíhají celoročně. Pokud byste chtěli na zážitek v legendárním bavoráku vzpomínku, je povoleno fotit i natáčet.
Objev podobné jako Jízda na okruhu v BMW
Jízda na okruhu v BMW
Zážitková jízda v legendárním BMW M2 F87, které má pod kapotou 370 koní a z 0 na 100 km/h to umí rozjet za 4,3 sekundy, probíhá na okruhu v Hradci Králové. Kromě samotné jízdy se můžete těšit na instruktáž zkušeného pilota a také prohlídku depa a zázemí, kde se dozvíte zajímavosti ze světa aut. Jízdy na okruhu probíhají celoročně. Pokud byste chtěli na zážitek v legendárním bavoráku vzpomínku, je povoleno fotit i natáčet.
Objev podobné jako Jízda na okruhu v BMW
Jízda na okruhu v BMW
Zážitková jízda v legendárním BMW M2 F87, které má pod kapotou 370 koní a z 0 na 100 km/h to umí rozjet za 4,3 sekundy, probíhá na okruhu Autodrom Most s délkou dráhy 4,2 km, šířkou dráhy 12–14 m, převýšením 12 m a 21 zatáčkami. Kromě samotné jízdy se můžete těšit na instruktáž zkušeného pilota a také prohlídku depa a zázemí, kde se dozvíte zajímavosti ze světa aut. Jízdy na okruhu probíhají celoročně. Pokud byste chtěli na zážitek v legendárním bavoráku vzpomínku, je povoleno fotit i natáčet.
Objev podobné jako Jízda na okruhu v BMW
Jízda na okruhu v BMW
Zážitková jízda v legendárním BMW M2 F87, které má pod kapotou 370 koní a z 0 na 100 km/h to umí rozjet za 4,3 sekundy, probíhá na Masarykově okruhu Brno s délkou dráhy 5,4 km, šířkou dráhy 15 m, převýšením 73 m a 14 zatáčkami. Kromě samotné jízdy se můžete těšit na instruktáž zkušeného pilota a také prohlídku depa a zázemí, kde se dozvíte zajímavosti ze světa aut. Jízdy na okruhu probíhají celoročně. Pokud byste chtěli na zážitek v legendárním bavoráku vzpomínku, je povoleno fotit i natáčet.
Objev podobné jako Jízda na okruhu v BMW
Tričko Nezapomenutelné okruhy F1, M
Jaké jsou nejslavnější okruhy formule 1 a jak vypadají? Milovníci F1 je jistě poznají. Pro všechny fanoušky Formule 1 je toto tričko jako stvořené! Každý okruh vypráví svůj příběh a přináší vzpomínky na legendární závody. Toto tričko je ideální pro ty, kteří milují rychlost, adrenalin a atmosféru velkých cen. Perfektní dárek pro každého nadšence motosportu.
Objev podobné jako Tričko Nezapomenutelné okruhy F1, M
Tričko Nezapomenutelné okruhy F1, L
Jaké jsou nejslavnější okruhy formule 1 a jak vypadají? Milovníci F1 je jistě poznají. Pro všechny fanoušky Formule 1 je toto tričko jako stvořené! Každý okruh vypráví svůj příběh a přináší vzpomínky na legendární závody. Toto tričko je ideální pro ty, kteří milují rychlost, adrenalin a atmosféru velkých cen. Perfektní dárek pro každého nadšence motosportu.
Objev podobné jako Tričko Nezapomenutelné okruhy F1, L
Tričko Nezapomenutelné okruhy F1, XL
Jaké jsou nejslavnější okruhy formule 1 a jak vypadají? Milovníci F1 je jistě poznají. Pro všechny fanoušky Formule 1 je toto tričko jako stvořené! Každý okruh vypráví svůj příběh a přináší vzpomínky na legendární závody. Toto tričko je ideální pro ty, kteří milují rychlost, adrenalin a atmosféru velkých cen. Perfektní dárek pro každého nadšence motosportu.
Objev podobné jako Tričko Nezapomenutelné okruhy F1, XL
Tričko Nezapomenutelné okruhy F1, XXL
Jaké jsou nejslavnější okruhy formule 1 a jak vypadají? Milovníci F1 je jistě poznají. Pro všechny fanoušky Formule 1 je toto tričko jako stvořené! Každý okruh vypráví svůj příběh a přináší vzpomínky na legendární závody. Toto tričko je ideální pro ty, kteří milují rychlost, adrenalin a atmosféru velkých cen. Perfektní dárek pro každého nadšence motosportu.
Objev podobné jako Tričko Nezapomenutelné okruhy F1, XXL
Masarykův okruh - 90 let - Aleš Sirný
Masarykův okruh, jenž loni oslavil 90 let, byl palácem motoristické fantazie a osudů. Současný automotodrom nebo původní přírodní trať se svými různě dlouhými variacemi byli jevištěm excelentních jezdců předvádějící své umění vděčným divákům. Masarykův okruh je pojem světového motorsportu a zná jej každý fanoušek, ať už jedné či dvou stop. Tato výjimečná publikace vypráví jeho historii prostřednictvím jedinečných fotografií a příběhů lidí na nich. -od prvního ročníku po současnost -historické a unikátní fotografie -dějinné epochy Masarykova okruhu -příběhy závodníků i lidí v zákulisí -poutavý doprovodný text
Objev podobné jako Masarykův okruh - 90 let - Aleš Sirný
Masarykův okruh 1930-1937 - Aleš Sirný
Historie nejslavnější éry automobilového závodění v Československu. Vynález automobilu s sebou přinesl revoluci v dopravě, podnikání, životním stylu - a sportu. Odvážní závodníci na čtyřech kolech neváhali pro vítězné vavříny riskovat zdraví ani život. Geniální inženýři jim konstruovali nejrychlejší závodní stroje své doby a přitom posouvali technologické hranice neustále kupředu. Pořadatelé a činovníci pro tyto blázny a průkopníky připravovali nebezpečné okruhy a organizovali ambiciózní podniky. A fanoušci tato burácející představení i jejich hrdiny zbožňovali. Jedním z ohnisek automobilového světa bylo i meziválečné Československo. Na brněnském Masarykově okruhu se ve třicátých letech jezdil závod, na který se ve své době třásla světová závodnická špička i statisíce diváků. Kniha Masarykův okruh 1930-1937 poprvé vypráví fascinující příběh motoristického závodění u nás. Od politických tahanic přes svérázné postavy závodníků až po technologické inovace se před čtenářem odvíjí fantastický obraz nespoutaných mužů a žen za volantem, napínavých soubojů s protivníky i fyzikálními zákony a atmosféry mezinárodní sportovní události.
Objev podobné jako Masarykův okruh 1930-1937 - Aleš Sirný
Jízda na okruhu v Ariel Atom
Dva kilometry dlouhý okruh na betonové runway na letišti v obci Kámen bude pro vás vysněným hřištěm, kde zažijete závratné zrychlení, a to jako spolujezdec profi pilota jedinečného stroje Ariel Atom 3.5. Po krátkém zaškolení a oblečení všech bezpečnostních pomůcek, vyrazíte na 2 kola plná strhujících rovinek a technických zatáček, ale pod absolutní kontrolou vašeho pilota a vy si to můžete naplno užít. Tohle opravdu nebude klasická nedělní vyjížďka. Co by měl každý závodník vědět? Před samotnou jízdou každý účastník podepisuje čestné prohlášení, ve kterém stvrzuje, že byl poučen o bezpečnostních pravidlech a bere tak na sebe zodpovědnost za případné způsobené škody při neuposlechnutí pokynů instruktora. Termín je možné zrušit 5 dní před konáním, bez nároku na storno. V případě zrušení 4 - 2 dny předem se účtuje 30% storno a zrušení jeden den před či v den konání je zpoplatněno 50 %. Organizátor si vyhrazuje právo zrušit termín z technických důvodů. V takovém případě vám bude nabídnut nový termín.
Objev podobné jako Jízda na okruhu v Ariel Atom
Jízda v supersportu na Masarykově okruhu
Jízda v supersportu probíhá na Masarykově okruhu v Brně, kde vás nebudou omezovat pravidla silničního provozu a užijete si tak jízdu naplno. Těšte se na dráhu o délce 5,4 km, na které je 6 levých a 8 pravých zatáček, ve kterých si prověříte řidičské dovednosti, a 13 přímých úseků, na kterých zažijete parádní zrychlení. Jízdu okoření i zajímavé horizonty díky převýšení 73,75 m. Je na co se těšit! Na zážitek se dostavte s 30minutovým předstihem, abyste včas zvládli všechny formality jako předložení platného řidičáku a instruktáž, jak vybraný auťák řídit, abyste z něj dostali maximum. Pak už si sednete na místo řidiče a instruktor s vámi pojede jako spolujezdec, který vám bude radit, jak z jízdy dostat co nejvíc. Z jakých vozů máte na výběr? VW Golf GTi Clubsport: kultovní kára vás zamáčkne do sedačky díky výkonu 300 koní a zrychlení z 0 na 100 km/h ta 5,3 sekundy. Mercedes Benz A AMG 45: nablýskaný meďour to s vámi z 0 na 100 km/h rozpálí za 4,4 sekundy a dovolí vám krotit všech 360 koní pod kapotou na rovinkách i v zatáčkách. V ceně zážitku je 1 kolo jízdy, instruktáž a havarijní pojištění vozidla ve standardním rozsahu. Za příplatek je možné na místě také dokoupit videozáznam z jízdy nebo úplné zproštění spoluúčasti na havarijním pojištění. Podle zvolené varianty jsou pak v ceně PHM, případně se doplácí na místě.
Objev podobné jako Jízda v supersportu na Masarykově okruhu
Jízda v Ariel Atom na Masarykově okruhu
Spolujízda ve vozu Ariel Atom 3.5 probíhá na vyhlášeném Masarykově okruhu v Brně, kde se pravidelně konají automobilové i motocyklové šampionáty. Masarykův okruh nabízí 5,4 km dlouhou trasu s 6 levotočivými a 8 pravotočivými zatáčkami, kde otestujete dokonalou přilnavost vozu, a také spoustu rovinek, které nabízí dostatek příležitostí k vyzkoušení zrychlení. Celková délka jízdy je 5–6 km. Technické parametry vozu Ariel Atom: Objem motoru: 1998 cm3 Maximální výkon: 228 kW (310 koní) Maximální rychlost: 250 km/h Zrychlení: 0 na 100 km/h: 2,7 s Hmotnost: jen 520 kg Max. kroutící moment: 210 Nm Měli byste vědět Věk pro absolvování zážitku je minimálně 18 let. Potřeba je akorát dobrá fyzická a psychická kondice a nadšení do rychlé jízdy. Zážitek se koná jen za příznivého počasí. V případě nepřízně počasí se zážitek posouvá na jiný termín. V ceně zážitku je doprovod instruktora, zapůjčení vybavení (přilba, kukla, rukavice) a pronájem okruhu. Na místě je možné dokoupit záznam z jízdy.
Objev podobné jako Jízda v Ariel Atom na Masarykově okruhu
Jízda ve formuli F4 na Masarykově okruhu
Jízda ve formuli F4 probíhá na vyhlášeném Masarykově okruhu v Brně, kde se pravidelně konají automobilové i motocyklové šampionáty. Masarykův okruh nabízí 5,4 km dlouhou trasu s 6 levotočivými a 8 pravotočivými zatáčkami, kde otestujete dokonalou přilnavost vozu, a také spoustu rovinek, které nabízí dostatek příležitostí k vyzkoušení zrychlení. Celková délka jízdy je 10–12 km. Nejprve vás čeká školení bezpečnosti, pak si zapůjčíte potřebné vybavení a jde se na věc. Na okruhu s vámi bude po celou dobu doprovodné vozidlo s instruktorem, který vám ukáže, jak z vozítka dostat maximum. Měli byste vědět Věk pro absolvování zážitku je minimálně 18 let. Potřeba je dobrá fyzická a psychická kondice, nadšení do rychlé jízdy a řidičský průkaz sk. B. Abyste se do monopostu vešli, musíte se s výškou vejít do 190 cm a s váhou do 110 kg. Neplatí se žádná kauce, před jízdou pouze podepíšete prohlášení o vlastní odpovědnosti. Zážitek se koná jen za příznivého počasí. V případě nepřízně počasí se zážitek posouvá na jiný termín. V ceně zážitku je doprovod instruktora, zapůjčení vybavení (přilba, kukla, rukavice a jezdecké boty) a pronájem okruhu. Připojištění lze zakoupit pouze na místě v den zážitku a to v hodnotě 1250 Kč (na jízdu na okruhu se nevztahuje běžné cestovní pojištění a také většina pojištění odpovědnosti vůči škodám způsobeným třetím osobám.
Objev podobné jako Jízda ve formuli F4 na Masarykově okruhu
Jízda v závodním OCR speciálu na okruhu
V ceně zážitku je zahrnuto: pronájem vozu OCR, závodního jezdce/instruktora, který vůz řídí a ujede celkem 2 kola na okruhu (1 kolo měří 4,2 km), zapůjčení helmy a kombinézy, prostory závodní dráhy v době přestávky, krátký briefing o okruhu a základních pravidlech chování
Objev podobné jako Jízda v závodním OCR speciálu na okruhu
Jízda v supersportu na závodním okruhu Most
Jízda v supersportu probíhá na závodním okruhu Autodrom Most, kde vás nebudou omezovat pravidla silničního provozu a můžete sešlápnout plyn až na podlahu. Těšte se na dráhu o délce 4,2 km, na které je 9 levých a 12 pravých zatáček, ve kterých si prověříte řidičské dovednosti, a hromada přímých úseků, na kterých se necháte zamáčknout do sedačky parádním zrychlením. Tento okruh nemá žádné záludné horizonty a je tak ideální i pro ty, kteří na okruhu ještě nejezdili. Na zážitek se dostavte s 30minutovým předstihem, abyste včas zvládli všechny formality jako předložení platného řidičáku a instruktáž, jak vybraný auťák řídit, abyste z něj dostali maximum. Pak už si sednete na místo řidiče a instruktor s vámi pojede jako spolujezdec, který vám bude radit, jak z jízdy dostat co nejvíc. V ceně zážitku je 1 kolo jízdy, instruktáž a havarijní pojištění vozidla ve standardním rozsahu. PHM v částce 249 Kč se doplácí na místě. Za příplatek je možné na místě také dokoupit videozáznam z jízdy nebo úplné zproštění spoluúčasti na havarijním pojištění. Z jakých vozů máte na výběr? VW Golf GTi Clubsport: Tahle kultovní kára vás zamáčkne do sedačky díky výkonu 300 koní a zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,3 sekundy. Mercedes Benz A AMG 45: Tenhle nablýskaný meďour to s vámi z 0 na 100 km/h rozpálí za 4,4 sekundy a dovolí vám krotit všech 360 koní pod kapotou na rovinkách i v zatáčkách.
Objev podobné jako Jízda v supersportu na závodním okruhu Most
Jízda na okruhu v BMW M4 CSL
Zážitková spolujízda v legendárním BMW M4 CSL, které má pod kapotou 550 koní a z 0 na 100 km/h to umí rozjet za 3,7 sekundy, probíhá na okruhu v Hradci Králové. Kromě samotné jízdy se můžete těšit na instruktáž zkušeného pilota a také prohlídku depa a zázemí, kde se dozvíte zajímavosti ze světa aut. Jízdy na okruhu probíhají celoročně. Pokud byste chtěli na zážitek v legendárním bavoráku vzpomínku, je povoleno fotit i natáčet.
Objev podobné jako Jízda na okruhu v BMW M4 CSL
Jízda ve Ferrari 488 Spider na okruhu
Naskočit do nablýskané káry, parádně se usadit, připoutat a jedeme! Zážitek začíná informováním o okruhu a vozidle. Poté už se skáče do auta a je jen na vás jestli budete chtít usednout za volant, nebo to přenecháte profesionálnímu řidiči a užijete si to na místě spolujezdce. Adrenalinová jízda probíhá ve Ferrari 488 Spider, které dokáže vystartovat z nuly na sto za tři sekundy. Jízda se uskuteční v Příbrami a cena zahrnuje zapůjčení vozidla na jeden okruh včetně pohonných hmot. Uzavírání smluv a skládání vratné kauce není nutné. Tohle bude pořáááádná jízda! Ferrari 488 Spider maximální výkon 492 kW při 8000 ot/min, zrychlení z 0 na 100 km/hod za 3,0 s, maximální rychlost 325 km/hod.
Objev podobné jako Jízda ve Ferrari 488 Spider na okruhu
Jízda na okruhu v Toyota GR Yaris
Během tohoto zážitku se svezete našlapaným sporťákem Toyota GR Yaris, který je díky manuální šestistupňové převodovce a nízké hmotnosti 1 280 kg jako stvořený pro závodní okruh. Jízda v supersportu s 261 koňmi pod kapotou a zrychlením z 0 na 100 km/h za 5,2 sekundy probíhá na okruhu v Hradci Králové, kde na vás čekají rovinky vybízející ke zrychlení i zatáčky, na kterých otestujete svoje limity i limity půjčeného vozu. Kromě samotné jízdy vás čeká také prohlídka depa a zázemí. Focení a točení videí je povoleno.
Objev podobné jako Jízda na okruhu v Toyota GR Yaris
Jízda na okruhu v Toyota GR Yaris
Během tohoto zážitku se svezete našlapaným sporťákem Toyota GR Yaris, který je díky manuální šestistupňové převodovce a nízké hmotnosti 1 280 kg jako stvořený pro závodní okruh. Jízda v supersportu s 261 koňmi pod kapotou a zrychlením z 0 na 100 km/h za 5,2 sekundy probíhá na okruhu Autodrom Most, který nabízí celkovou délku 4,2 kilometrů, šířku dráhy až 12 metrů, mírné převýšení 12 metrů a zábavu v podobě spousty rovinek a celých 21 zatáček! Kromě samotné jízdy vás čeká také prohlídka depa a zázemí. Focení a točení videí je povoleno.
Objev podobné jako Jízda na okruhu v Toyota GR Yaris
Jízda na okruhu v Hyundai I30 N
Během tohoto zážitku se svezete našlapaným sporťákem Hyundai i30 N Performance s automatickou osmistupňovou převodovkou a čtyřválcem o objemu 2,0 litrů. Jízda v supersportu s 280 koňmi pod kapotou a zrychlením z 0 na 100 km/h za 5,4 sekundy probíhá na okruhu v Sosnové, kde na vás čekají rovinky vybízející ke zrychlení i zatáčky, na kterých otestujete svoje limity i limity půjčeného vozu. Kromě samotné jízdy vás čeká také prohlídka depa a zázemí. Focení a točení videí je povoleno.
Objev podobné jako Jízda na okruhu v Hyundai I30 N
Jízda na okruhu v Hyundai I30 N
Během tohoto zážitku se svezete našlapaným sporťákem Hyundai i30 N Performance s automatickou osmistupňovou převodovkou a čtyřválcem o objemu 2,0 litrů. Jízda v supersportu s 280 koňmi pod kapotou a zrychlením z 0 na 100 km/h za 5,4 sekundy probíhá na Masarykově okruhu v Brně, který nabízí celkovou délku 5,4 kilometrů, šířku dráhy 15 metrů a zábavu v podobě spousty rovinek a 14 zatáček. Kromě samotné jízdy vás čeká také prohlídka depa a zázemí. Focení a točení videí je povoleno.
Objev podobné jako Jízda na okruhu v Hyundai I30 N
Jízda na okruhu v BMW M4 CSL
Zážitková jízda v legendárním BMW M4 CSL, které má pod kapotou 550 koní a z 0 na 100 km/h to umí rozjet za 3,7 sekundy, probíhá na Masarykově okruhu Brno s délkou dráhy 5,4 km, šířkou dráhy 15 m, převýšením 73 m a 14 zatáčkami. Kromě řízení se můžete těšit na instruktáž zkušeného pilota a také prohlídku depa a zázemí, kde se dozvíte zajímavosti ze světa aut. Jízdy na okruhu probíhají celoročně. Pokud byste chtěli na zážitek v legendárním bavoráku vzpomínku, je povoleno fotit i natáčet.
Objev podobné jako Jízda na okruhu v BMW M4 CSL
Jízda na okruhu v Hyundai I30 N
Během tohoto zážitku se svezete našlapaným sporťákem Hyundai i30 N Performance s automatickou osmistupňovou převodovkou a čtyřválcem o objemu 2,0 litrů. Jízda v supersportu s 280 koňmi pod kapotou a zrychlením z 0 na 100 km/h za 5,4 sekundy probíhá na okruhu v Hradci Králové, kde na vás čekají rovinky vybízející ke zrychlení i zatáčky, na kterých otestujete svoje limity i limity půjčeného vozu. Kromě samotné jízdy vás čeká také prohlídka depa a zázemí. Focení a točení videí je povoleno.
Objev podobné jako Jízda na okruhu v Hyundai I30 N
Jízda na okruhu v BMW M4 CSL
Zážitková jízda v legendárním BMW M4 CSL, které má pod kapotou 550 koní a z 0 na 100 km/h to umí rozjet za 3,7 sekundy, probíhá na okruhu Autodrom Most s délkou dráhy 4,2 km, šířkou dráhy 12–14 m, převýšením 12 m a 21 zatáčkami. Kromě řízení se můžete těšit na instruktáž zkušeného pilota a také prohlídku depa a zázemí, kde se dozvíte zajímavosti ze světa aut. Jízdy na okruhu probíhají celoročně. Pokud byste chtěli na zážitek v legendárním bavoráku vzpomínku, je povoleno fotit i natáčet.
Objev podobné jako Jízda na okruhu v BMW M4 CSL
Jízda na okruhu v Toyota GR Yaris
Během tohoto zážitku se svezete našlapaným sporťákem Toyota GR Yaris, který je díky manuální šestistupňové převodovce a nízké hmotnosti 1 280 kg jako stvořený pro závodní okruh. Jízda v supersportu s 261 koňmi pod kapotou a zrychlením z 0 na 100 km/h za 5,2 sekundy probíhá na okruhu v Sosnové, kde na vás čekají rovinky vybízející ke zrychlení i zatáčky, na kterých otestujete svoje limity i limity půjčeného vozu. Kromě samotné jízdy vás čeká také prohlídka depa a zázemí. Focení a točení videí je povoleno.
Objev podobné jako Jízda na okruhu v Toyota GR Yaris
Jízda na okruhu v Toyota GR Yaris
Během tohoto zážitku se svezete našlapaným sporťákem Toyota GR Yaris, který je díky manuální šestistupňové převodovce a nízké hmotnosti 1280 kg jako stvořený pro závodní okruh. Jízda v supersportu s 261 koňmi pod kapotou a zrychlením z 0 na 100 km/h za 5,2 sekundy probíhá na Masarykově okruhu v Brně, který nabízí celkovou délku 5,4 kilometrů, šířku dráhy 15 metrů a zábavu v podobě spousty rovinek a 14 zatáček. Kromě samotné jízdy vás čeká také prohlídka depa a zázemí. Focení a točení videí je povoleno.
Objev podobné jako Jízda na okruhu v Toyota GR Yaris
Jízda na okruhu v Hyundai I30 N
Během tohoto zážitku se svezete našlapaným sporťákem Hyundai i30 N Performance s automatickou osmistupňovou převodovkou a čtyřválcem o objemu 2,0 litrů. Jízda v supersportu s 280 koňmi pod kapotou a zrychlením z 0 na 100 km/h za 5,4 sekundy probíhá na okruhu Autodrom Most, který nabízí celkovou délku 4,2 kilometrů, šířku dráhy až 12 metrů, mírné převýšení 12 metrů a zábavu v podobě spousty rovinek a celých 21 zatáček! Kromě samotné jízdy vás čeká také prohlídka depa a zázemí. Focení a točení videí je povoleno.
Objev podobné jako Jízda na okruhu v Hyundai I30 N
Jízda na okruhu v BMW M4 CSL
Zážitková spolujízda v legendárním BMW M4 CSL, které má pod kapotou 550 koní a z 0 na 100 km/h to umí rozjet za 3,7 sekundy, probíhá na okruhu v Sosnové s délkou okruhu 1,6 km, šířkou trati až 12 m a maximální rychlostí 200 km/h. Kromě jízdy se můžete těšit na instruktáž zkušeného pilota a také prohlídku depa a zázemí, kde se dozvíte zajímavosti ze světa aut. Jízdy na okruhu probíhají celoročně. Pokud byste chtěli na zážitek v legendárním bavoráku vzpomínku, je povoleno fotit i natáčet.
Objev podobné jako Jízda na okruhu v BMW M4 CSL
Podívejte se také
- VSSL A.1X (A.1X)
- kabelky a tasky hackovane a pletene
- Orel a lev: Orel a had
- Bludičky a Jakoubek a další pohádky
- Tajné výlety Fany a Beryho a Po stopách Fany a Beryho ()
- 3x Vladana a Prasopes: Vladana a Prasopes 1, Vladana a Prasopes 2, Vladana a Prasopes 3
- Pazuchin a... ()
- Dievča A ()
- md463zm a
- orezavatko a skrabka na mrkev a zeleninu
- pioneer a 70da cerny a 70da k
- PRIM HYDRA - A W02P.10308.A (8591212863238)
- 23" EIZO DuraVision FDF2382WT-A (FDF2382WT- A)
- MPM Mode A W02M.11267.A (368399)
- PHILCO PEW 306 A (PEW 306 A)
- Akvizice a fúze menších a středních firem
- Blaupunkt A-Stream Stick (A-Stream Stick)
- Vyprávění a čtení k odpočinku a uzdravení
- FIELDMANN FDS 10103-A (FDS 10103-A)
- VIVOTEK IB9387-HT-A (IB9387-HT-A)
- MSI Z590-A PRO (Z590-A PRO)
- Poezie M. J.Lermontova a A. S. Puškina ()