Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Výchova rodičů 2 - Sergej N. Lazarev
To, co nazýváme budoucností, je nová realita, jež se nachází v jiných světech. Není to jen obyčejná fyzická realita, nacházející se v jemné rovině. Jednotlivé části budoucnosti jsou před tímto světem uzavřeny a nachází se v jiných dimenzích. Skrze duše našich potomků, přebývajících v budoucnosti, můžeme kontaktovat jiné světy a získávat informace o tom, co se stane. Ovšem proto, abychom se dotkli budoucnosti, je nejdřív nutné naučit se budoucnost ztrácet. A protože budoucnost nejen vytušíme, ale v jemné rovině jsme s ní i propojeni, potom roztržení spojení s jinými světy a s možnou budoucností prakticky u každého způsobuje deprese a neuvědomělou nechuť žít…
Podívejte se také WHIRLPOOL UW8 F2C XBI N 2 (869991608460)
Výchova rodičů 5 - Sergej N. Lazarev
V manželském životě má každý své vlastní touhy a každý je má rozvíjet a bránit. Tvrdá a sobecká obrana vlastní touhy však může ponížit partnera a vést k rozvodu. Jestliže však má člověk v duši lásku a je připraven ke kompromisu, pak může dosáhnout naplnění žádaného, aniž by druhého ponižoval nebo nějak omezoval. Silná ukřivděnost na úrovni podvědomí je touhou zabít toho, kdo nám ukřivdil, a při potlačeni takové touhy se mechanizmus zničení obrací proti nám samým. Pokud pochopíme, že pocit křivdy je jen primitivním pokusem o výchovu druhého, můžeme primitivní výchovu nahradit konkrétními činy, které pomohou druhému, aby se změnil.
Podívejte se také Mýdlový princ: zpěvník 2. (N-Ž) (9790706556277)
Výchova rodičů 1 - Sergej N. Lazarev
Tato kniha věnuje tolik pozornosti duchovnímu stavu rodičů z toho důvodu, že hlavním faktorem výchovy dětí je právě směr, kterým se rozvíjejí rodiče dětí, cíle, které rodiče dětí upřednostňují, a smysl života, který rodiče vyznávají. To jsou milníky, které určují dětem cestu životem. Dalším důležitým faktorem je to, jak se rodiče chovají jeden k druhému, jaký mají vztah k sobě navzájem. A posledním významným vlivem na život dětí je životní zkušenost rodičů ale i ostatních předků, jejich rodová emocionální a behaviorální genealogie.
Podívejte se také HAUCK Zábrana Stop N Safe 2 silver (4007923597316)
Podívejte se také
- Barking Heads Fish-n-Delish 2 kg (5060189110902)
- OSMA Tradition N°2, sada na holení (3760033480572)
- DENSO U20ESR-N (U20ESR-N)
- DENSO U31ESR-N (U31ESR-N)
- Nerezové číslo 2 v plochém „2D“ provedení. RICHTER RN.95L.2.N
- Silk´n Sonic Smile Rose Gold, 2 ks (SSR2PEUP001)
- Silk´n ToothWave Black soft LARGE, 2 ks (TWRL2PEUSZ001)
- Silk´n ToothWave Black soft SMALL, 2 ks (TWRS2PEUSZ002)
- Stagg KALI-KID10-N (KALI-KID10-N)
- Roadstar HRA-1500/N (HRA-1500/N)
- Stagg SA35 DSCE-N (SA35 DSCE-N)
- Stagg CAJ-KID N (CAJ-KID N)
- A4tech N-708X V-Track (N-708X)
- Stagg CAJ-BONGO-N (CAJ-BONGO-N)
- Silk´n ToothWave Black extra soft LARGE, 2 ks (TWRL2PEUZ001)
- DXRACER Formula OH/FD01/N (OH/FD01/N)
- Technics EAH-AZ40E-N zlatá (EAH-AZ40E-N)
- Redukce MMCX na N-Male (MMCX-N-M)
- HAUCK Zábrana Stop N Safe 2 incl. 9cm extension silver (4007923597323)
- Novák Petr: Přátelství na n-tou (2x CD) - CD (SU5981-2)
Zdravé sebevědomí - Sergej N. Lazarev
Ve svých knihách hovořím o pokusech poznat v sobě Božské.V této knize uvádím několik variant mého chápání jakéhokoliv problému. Já sám, abych něco pochopil, potřebuji několik stovek variant přístupu k jednomu problému. Dříve jsem v knihách uváděl jen jednu variantu, a to jako souhrnný výsledek. Nyní ukazuji několik takových variant, neboť chápu, že jakýkoliv závěr může být podroben dalšímu rozvoji, tedy může se změnit. V lidské logice nemůže být nic ustrnulého, neboť nic lidského není věčné.Podstatou jakéhokoliv uzdravení je změna člověka. A v první řadě změna jeho myšlení a náhledu na svět, nikoliv stravování a způsobu života.Doufám, že mé knihy pomohou čtenářům v blahodárných změnách ducha, duše a těla.
Objev podobné jako Zdravé sebevědomí - Sergej N. Lazarev
Zdraví člověka - Sergej N. Lazarev
Hlavním cílem mnoha lidí, kteří čtou knihy S.N. Lazareva a přicházejí na jeho semináře, je vyřešit některé ze svých problémů. Mnohdy jsou to totiž právě vážné nemoci a problémy, které je přivádějí ke snaze o pochopení toho, co je to život, k otázkám, v čem spočívá jeho smysl, zda existuje souvislost mezi minulostí a budoucností, zda platí takový pojem jako karma, jaké dopady mají lidské neřesti či jak své neřesti odčinit. Ne všichni lidé se ale dokáži zorientovat v tak obrovském množství informací, které k nám přicházejí ze všech stran. Současné zdravotnictví v podstatě funguje tak, že nemoc buď přemění na jinou, nebo její akutní formu převede do chronické. V důsledku toho člověk sice nezažíva silné utrpení, ale nemoc nikam nezmizí. Sergej N. Lazarev objevil, že vyléčit se je možné skrze pochopení. Když člověk porozumí zákonům bytí a uvědomí si, co je skutečně dobré a co špatné, pak nemoc zmizí sama od sebe. Pochopení léči lépe než léky. Vesmírné zákony a principy, jejichž znalost opravdové pochopení, jsou popsány v této knize.
Objev podobné jako Zdraví člověka - Sergej N. Lazarev
Dotknutí se budoucnosti - Sergej N. Lazarev
Člověk stoupá k Bohu jakoby po schodišti. Není přitom závislý na schodu, který právě nechal za sebou, ale na tom, který má zrovna před sebou. A aby se zvedl na další, musí nějaký čas žít pro něj, cítit ho, učinit ho svým cílem - to je nevyhnutelné. Jenže jakmile tohle zvládne, zvykne si a na dalším schodu se postupně dostavuje pocit jistoty; musí z něj spadnout dolů. V takovém případě ztrácí kontakt se schodem, který měl před sebou, a už není spojen s tím, který je za ním. A právě v tomto okamžiku rozpadajícího se bytí záleží na tom, nakolik se člověk vynasnaží zachovat v sobě lásku ke Stvořiteli. Čím větší štěstí, čím větší vzplanutí lásky zakouší, když se dotýká nových lidských hodnot, tím větší bolest musí po čase přestát, aby jeho duše k těmto hodnotám příliš nepřirostla! Proto ty útrapy, proto ta muka. Nakolik je člověk připraven k ochraně a zachování pocitu lásky, natolik se katastrofa stává soutěží, v které se člověk rozvíjí, a neštěstí se pro něj stává cvičnou překážkovou dráhou.
Objev podobné jako Dotknutí se budoucnosti - Sergej N. Lazarev
Člověk budoucnosti 1 - Sergej N. Lazarev
"Poznáte pravdu a pravda vás učiní svobodnými." Jan 8:32 Výsledky mého výzkumu v oblasti bioenergetiky jsou podmíněny mým třicetiletým bádáním v této oblasti, pochopením světa z filozofického hlediska a také přesvědčivým potvrzením základních filozofických a teoretických předpokladů v mé praktické práci. V současné době čelí lidstvo vážným problémům a na tom, zda je dokáže vyřešit či nikoliv, závisí naše budoucnost. Má se zato, že hlavní problémy jsou způsobeny ekologickými problémy, hrozbou jaderné války a desítkami dalších vnějších příčin. Ve skutečnosti však hlavní příčina neutěšené situace spočívá v samotném člověku. Abychom mohli změnit svět, musíme nejprve změnit sami sebe. Změnit sám sebe je mnohem složitější než okolní svět. Cesty, které nám nabízí současní filozofové a učitelé jsou v lepším případě pokusem přehodnotit získané znalosti, zatímco hlavní úsilí je potřeba zaměřit na pochopení světa a hledání cest pro seberozvíjení. Výzkum, kterým se zabývám, má za cíl v prvé řadě pochopit, kdo je člověk, co je to vědomí, podvědomí a Vesmír. S.N. Lazarev
Objev podobné jako Člověk budoucnosti 1 - Sergej N. Lazarev
Vztah k budoucnosti - Sergej N. Lazarev
Ve čtvrtém díle nám autor odpovídá na často kladené otázky naší budoucnosti.
Objev podobné jako Vztah k budoucnosti - Sergej N. Lazarev
Systém, který léčí - Sergej N. Lazarev
Výsledky výzkumů Sergeje Lazareva v bioenergetice jsou dány dvaceti lety práce v této oblasti, filosofickým pochopením světa a také přesvědčivým praktickým ověřením všech základních filosofických a teoretických předpokladů. Autor se pokusil odhalit příčiny neutěšeného fyzického stavu lidí, ukázat možnosti a způsoby jeho změny prostřednictvím korekcí jemných struktur pole, formulovat, co je to gramotný vztah k bioenergetice a k rozvoji schopností a možností člověka. Základem proměny našeho ducha, naší duše se musí stát pochopení světa, který nás obklopuje, a tvrdá sebekázeň - to je dnes bezpodmínečný předpoklad přežití člověka jako druhu. V knize jsou poskytnuty informace nezbytné k tomu, abychom si uvědomili složitost problémů, které dnes vyvstaly před každým člověkem. Protože v posledních letech se značně vyostřily všechny energetické procesy na Zemi a to, čemu říkáme v bioenergetice karma, tedy zákon odplaty, funguje nesrovnatelně rychleji než dřív. Mnozí čtenáři se v knize setkají s velmi nečekanými a pro ně zcela novými informacemi, které budou připomínat scény ze světa sci-fi. Sergej Lazarev je však badatel, a i kdyby se vám zdály uvedené závěry a fakta co nejfantastičtější, je to naše dnešní skutečnost, mnohokrát prověřená a potvrzená výsledky jeho práce.
Objev podobné jako Systém, který léčí - Sergej N. Lazarev
Diagnostika karmy 7 - Sergej N. Lazarev
Abychom přestali na všem lpět, se musíme zbavit závislosti na tom, co tvoří základ lidského štěstí. K tomu je potřeba se povznést nad lidské já. Toto odpoutání je možné tehdy, když se opěrný bod přenáší na Božské. Abychom přišli k Božskému, musíme projít mučivým procesem odvrácení se od lidského. Musíme se naučit zachovávat lásku, když se základy lidského otřásají. Člověk – to je v první řadě živočich a živá bytost obecně. A hodnoty každé živé bytosti se omezují na tři instinkty. Prvním z nich je instinkt vzniku a zachování života. S ním jsou spojeny dva následující instinkty. Druhým je instinkt pokračování života. Je spojen s dýcháním, jídlem, sexem. Tvoří základ rodiny, lidské lásky a vztahů. Třetím instinktem je instinkt řízení. Souvisí-li druhý instinkt s utvářením, pak třetí se zničením. Je základem vůle, intelektu a schopností. Nakolik při útlaku všech tří instinktů člověk zachovává lásku k Bohu, natolik přes živočišné a lidské začíná prosvítat Božské.
Objev podobné jako Diagnostika karmy 7 - Sergej N. Lazarev
Žena a muž - Sergej N. Lazarev
Žena a muž budou vždy v konfliktu, neboť konflikt je vývoj. Ale schopnost správně vytvořit konflikt, za pravidelného omezování či povzbuzování muže, je velké umění. Dokonce, i když žena prožila s manželem desetiletí, v některých okamžicích musí zůstávat nepřístupnou. To ho donutí vydávat energii a rozvíjet se.
Objev podobné jako Žena a muž - Sergej N. Lazarev
Diagnostika karmy Algoritmus života - Sergej N. Lazarev
Během života si člověk vypracovává tendenci rozdělování energie a jeho duše pravidelně prochází zkouškou, a to: co je pro ni důležitější – jednota s Bohem, nebo s tímto světem? A na tomto výběru závisí celý další život. Člověk vidí svět takovým, jakým ho očekává vidět, a dokonce i když se realita liší od očekávané představy, člověk se chová v rámci svého modelu. Když se domníváme, že vidíme okolní svět v jeho úplně reálné skutečnosti, naivně se mýlíme. Každá živá bytost vytváří emocionální model okolního světa. Dá se říct, že je to jeho obraz světa. Jeho podpora a rozvoj zabírají velmi mnoho energie. Ale ve skutečnosti nevidíme reálný svět. Žijeme ve světě vytvořeném našimi myšlenkami a emocemi a reagujeme na svět v rámci našeho modelu a nemilosrdně odhazujeme to, co mu neodpovídá. A když se náš model začíná příliš lišit od skutečnosti, stále agresivněji ho bráníme, potom propadáme sklíčenosti, jsme nemocní a umíráme. Na změnu modelu světa je spotřebováno velmi mnoho sil.
Objev podobné jako Diagnostika karmy Algoritmus života - Sergej N. Lazarev
Schopnosti a šťastný osud - Sergej N. Lazarev
Z hlediska Božského principu jsou stejným kapitálem jako peníze, auto či vila i schopnosti člověka, jeho duševní vlastnosti, moudrost a osud. Tato úroveň připoutanosti skýtá největší pýchu, největší agresi a nejtěžší nemoci. Jde o to, že každý člověk ví: když mám peníze, mohu o ně již zítra přijít. Lidé duchovní tuto úroveň překonávají poměrně snadno, ale je tu pokušení příliš ulpět na rodině, postavení ve společnosti, milované práci - a touha reagovat agresí, když se tohle vše hroutí, je mnohem větší a blokuje se těžkými chorobami, zraněními a neštěstími. Stejně jako umírá tělo, umírají i naše schopnosti a duševní kvality. Nejtrvalejším kapitálem je moudrost. Velebení a láska k moudrosti jiného člověka či sebe sama je tím největším pokušením. Ulpění na moudrosti vyvolává tu největší agresi. Odsud pochází podobenství o andělovi, který svou moudrost stavěl výš než Boha a nakonec se Boha zřekl a stal se Ďáblem. Po čtyřiceti devíti životech se osud člověka rozpadá a s ním zaniká i lpění na moudrosti. Lidé skutečně moudří se stávají z jedinců s těžkým osudem, kteří přestáli mnohé strázně a neštěstí a uměli je přijmout jako očistu, protože pochopili, že opírat se mohou nikoliv o moudrost a osud, ale pouze o lásku k Bohu.
Objev podobné jako Schopnosti a šťastný osud - Sergej N. Lazarev
Zdraví člověka - Projevy pýchy - Sergej N. Lazarev
Pýcha znamená obvykle nadřazení a velebení sebe samého a opovržlivý postoj k ostatním. Ve skutečnosti se jedná jak o nechuť žít, zoufalství, nelásku k sobě, nelásku k lidem, tak i pocit, že svět je nerozumný a krutý… To vše jsou projevy pýchy. Zdálo by se, že k překonání pýchy stačí zbavit se všech těchto vlastností. Ale z nějakého důvodu se to lidem už více než dva tisíce let nedaří… Tato kniha je výsledkem dlouholetého výzkumu a těžkých životních zkoušek. K pravému pochopení nedochází na úrovni vědomí, ale na úrovni citů. City samy o sobě ještě nejsou pochopením. Musí z nich vzniknout obraz, který spojí všechny informace do jediného celku. Tento obraz se vytváří mnohonásobným opakováním. Aby člověk něco pochopil, musí mu být ukázána jedna a tatáž pravda z různých úhlů pohledu, z různých hledisek. Hlubokou a vážnou myšlenku je nutno vysvětlovat ze všech stran a vracet se k ní znovu a znovu.
Objev podobné jako Zdraví člověka - Projevy pýchy - Sergej N. Lazarev
Zdraví člověka - Překonaní pýchy - Sergej N. Lazarev
Všechny problémy a všechny nemoci začínají pýchou, a proto uzdravení začíná vždy překonáním pýchy, návratem k Bohu, lásce a víře. Poté je nutné změnit svůj charakter, způsob života, své zvyky. Je sice pravda, že to nezaručuje zdraví a blahobyt, ale vždy to pomáhá duši. Vždyť přece duše je tím hlavním; vlastní štěstí je třeba posuzovat nikoli podle toho, jak jsme zdraví a kolik máme peněz, blahobytu, uznání, respektu a tak dále, hodnotit musíme v první řadě stav vlastní duše: nakolik máme duši harmonickou, kolik lásky a radosti v ní máme, nakolik přijímáme vůli Všemohoucího a cítíme rozumnost všeho bytí. Pokud je naše duše v pořádku, všechno ostatní bude následovat.
Objev podobné jako Zdraví člověka - Překonaní pýchy - Sergej N. Lazarev
Zdraví člověka - Tajemství šťastné rodiny - Sergej N. Lazarev
Rodina je živý organismus, který se buď rozvíjí, nebo degraduje a umírá. Hlavním zákonem rozvoje je zákon jednoty a boje protikladů. Manžel a manželka jsou protiklady: mají různé názory, každý se snaží dosáhnout svých tužeb a přání. Současně musí oba zohlednit hledisko své „druhé polovičky“ a přizpůsobovat se jeden druhému.Aby manželé mohli společně žít a vzájemně vycházet, musí posilovat jednotu. Jednota je tím základem, na kterém se rozvíjí protiklady. Jednota se posiluje a rozvíjí prostřednictvím upřímnosti, vzájemné péče, soucítění jednoho s druhým, společných aktivit a činností.Aby se rozvíjela rodina, měl by se rozvíjet také každý z manželů. Do jaké míry se člověk rozvíjí, každý den se snaží vylepšovat vlastnosti svého charakteru a usiluje o to, aby se stal ještě více milujícím, duševně pružným a upřímným, do té míry v jeho duši narůstá láska a natolik pevnější a stmelenější bude jeho rodina. Právě ten, kdo usiluje o vlastní rozvoj, může počítat se zdravou a harmonickou rodinou.Pamatujte si, že hlavním cílem není rodinný blahobyt. Hlavním cílem je štěstí a blahobyt v duši. Kdo umí být šťastný ve svém nitru, k tomu přijde i vnější štěstí. Hlavní není to, co máte v rukou, ale to, co je ve Vaší duši.
Objev podobné jako Zdraví člověka - Tajemství šťastné rodiny - Sergej N. Lazarev
Zdraví člověka - Nebezpečí duchovního života - Sergej N. Lazarev
Duchovnost je jako vrchol hory - představuje velké možnosti, ale také velká nebezpečí. Podání duchovnosti jako požehnání, jako štěstí, jako záruky toho, že člověk bude dokonalý, a zároveň mírně odmítavý postoj k hmotným hodnotám - to je pohanský, primitivní přístup. Co se děje s duší, která zapomíná na Boha? Když duše ztrácí potřebu v Nejvyšším, potřebu v lásce, pak si musí najít nějakou alternativu - něco, co bude uctívat. Po lásce je nejvyšší hodnotou duchovnost. Když přestáváme chápat, co je to duše, která spojuje všechny protiklady světa, začneme uctívat duchovnost. Ten, kdo se snaží oprostit od všeho materiálního a usiluje o duchovno, nakonec začne degradovat a v jeho duši se začnou tvořit démonické tendence. Uctívání duchovnosti nevyhnutelně vede ke krachu duchovnosti i krachu budoucnosti.
Objev podobné jako Zdraví člověka - Nebezpečí duchovního života - Sergej N. Lazarev
Práce na sobě Diagnostika karmy 6 - Sergej N. Lazarev
Existuje několik úrovní lidských hodnot. Nejprve je to materiální úroveň. Závislost na této úrovni rodí lidi bezcharakterní, přízemní, chamtivé, lakomce. První duchovní úroveň – to jsou vztahy, schopnosti, intelekt. Závislost na vztazích rodí žárlivost, podezíravost, urážlivost. Závislost na schopnostech a intelektu způsobuje povýšení vlastní důležitosti, přání všechny přemoci, krutě řídit okolní lidi. Druhá, vyšší úroveň duchovnosti – to jsou šlechetnost, ideály, principy, sny, cíle, naděje. Závislost na nich rodí neustálý konflikt, nespokojenost s okolní společností i lidmi. Agrese se může rozvíjet velmi pomalu, ale přitom silně. Třetí, ještě důležitější úroveň duchovnosti – to jsou morálka, mravnost, tedy duchovnost, která přechází v lásku k lidem.
Objev podobné jako Práce na sobě Diagnostika karmy 6 - Sergej N. Lazarev
Diagnostika karmy 7 - Překonání citového štěstí - Sergej N. Lazarev
Pokračovaní výkladu autora o překonání strachu z budoucnosti, stárnuti, smrti. O tom, kdo jsme a co je smyslem našeho života.
Objev podobné jako Diagnostika karmy 7 - Překonání citového štěstí - Sergej N. Lazarev
Diagnostika karmy 6 - Stupně k božskému - Sergej N. Lazarev
Další rozbory případů autorových pacientů potvrzují, že příčiny současných obtíží spočívají mnohdy v našich postojích ke světu.
Objev podobné jako Diagnostika karmy 6 - Stupně k božskému - Sergej N. Lazarev
Diagnostika karmy 8 - Dialog se čtenáři - Sergej N. Lazarev
Pokračování 5. dílu, odpovědi na často se opakujicí otázky. Výklad zákonitostí vytvářejících karmu.
Objev podobné jako Diagnostika karmy 8 - Dialog se čtenáři - Sergej N. Lazarev
Zdraví člověka - Lék na všechny nemoci - Sergej N. Lazarev
Naše zdraví a blahobyt úzce souvisí se stavem naší duše. Energetické procesy přeměny našich citů a pocitů v osud a zdraví nejsou okamžité. Tyto procesy probíhají v našem podvědomí roky a desetiletí.Každý člověk musí přivádět do pořádku svou duši, své city, chápat, že jeho zdraví závisí na něm samém, a ne na lékaři nebo knězi, který údajně odpouští hříchy. Zdraví člověka závisí na tom, zda má v duši dostatek lásky.Zdrojem prosperity, zdraví, harmonie v rodině, zdrojem všeho, čemu říkáme štěstí, je láska, která nás spojuje se Stvořitelem. Schopnost udržet ve své duši cit lásky, aniž bychom se hněvali, litovali, hledali viníky, je schopnost zachovat si nejen své vlastní zdraví, ale také zdraví svých potomků.Bude-li láska - bude i energie, bude-li energie - bude i budoucnost. Bude-li budoucnost - bude i přítomnost.
Objev podobné jako Zdraví člověka - Lék na všechny nemoci - Sergej N. Lazarev
Vztahy - Základní zákonitosti fungování mezilidských vztahů - Sergej N. Lazarev
Tato kniha je desátou z 13-ti dílné série knih Sergeje N. Lazareva Diagnostika karmy. V denníkové formě a za použití příkladů ze své léčitelské praxe zde S .N. Lazarev pokračuje v popisu svého odhalování vesmírných zákonů a objasňuje, jak se promítají do vztahů mezi lidmi. Vysvětluje příčiny vzniku nejobvyklejších problémů a poskytuje návod, jak tyto problémy řešit, jak nad sebou správně a samostatně pracovat, aby pominuly.
Objev podobné jako Vztahy - Základní zákonitosti fungování mezilidských vztahů - Sergej N. Lazarev
Cesta ke zdraví člověka skrze uzdravení duše - Sergej N. Lazarev
Duše je primární. A proto dokud je pro nás duše důležitější než tělo a duch, do té doby jsme zdraví. Jakmile však postavíme na první místo své tělo nebo svou budoucnost, blahobyt či duchovní struktury, začneme mít problémy. Pokud máme problémy s duší, potom se jemné úrovně duše postupně zbavují energie a energie budoucnosti začíná odcházet …
Objev podobné jako Cesta ke zdraví člověka skrze uzdravení duše - Sergej N. Lazarev
Láska a žárlivost - Pravda o skutečné podstatě lásky - Sergej N. Lazarev
Tato kniha je čtvrtou z 13-ti dílné série knih Sergeje N. Lazareva Diagnostika karmy. V denníkové formě a za použití příkladů ze své léčitelské praxe zde S .N. Lazarev pokračuje v popisu svého odhalování vesmírných zákonů a objasňuje, jak se promítají do vztahů mezi lidmi. Vysvětluje příčiny vzniku nejobvyklejších problémů a poskytuje návod, jak tyto problémy řešit, jak nad sebou správně a samostatně pracovat, aby pominuly.
Objev podobné jako Láska a žárlivost - Pravda o skutečné podstatě lásky - Sergej N. Lazarev
Zdraví člověka - 40 otázek o duši, osudu a zdraví - Sergej N. Lazarev
Ke každému člověku lze najít jeho vlastní klíč, s každým člověkem je potřeba mluvit jeho jazykem, a proto když odpovídám na dopisy čtenářů, vycházím především z charakteristik osobnosti člověka, jeho charakteru, historie jeho rodu, rodiny. Odpovídaje na dopisy jsem se snažil spojit znalost zákonů Vesmíru, tedy nejobecnější informace, s individuálním přístupem ke každému člověku.
Objev podobné jako Zdraví člověka - 40 otázek o duši, osudu a zdraví - Sergej N. Lazarev
Člověk budoucnosti 3 Výchova rodičů 2: Milostný trojúhelník Úspěšný podnikatel (978-80-907509-1-3)
Kniha - autor S.N. Lazarev, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá To, co nazýváme budoucností, je nová realita, jež se nachází v jiných světech. Není to jen obyčejná fyzická realita, nacházející se v jemné rovině. Jednotlivé části budoucnosti jsou před tímto světem uzavřeny a nachází se v jiných dimenzích. Skrze duše našich potomků, přebývajících v budoucnosti, můžeme kontaktovat jiné světy a získávat informace o tom, co se stane. Ovšem proto, abychom se dotkli budoucnosti, je nejdřív nutné naučit se budoucnost ztrácet. A protože budoucnost nejen vytušíme, ale v jemné rovině jsme s ní i propojeni, potom roztržení spojení s jinými světy a s možnou budoucností prakticky u každého způsobuje deprese a neuvědomělou nechuť žít…
Objev podobné jako Člověk budoucnosti 3 Výchova rodičů 2: Milostný trojúhelník Úspěšný podnikatel (978-80-907509-1-3)
Hudební výchova 2 - učebnice
2-56 Učebnice je pokračováním Hudební výchovy 1. Učebnice je myšlena i jako zpěvníček a je zde uvedeno mnoho písní. Učebnicí se prolíná i teorie.
Objev podobné jako Hudební výchova 2 - učebnice
Sovětská civilizace 2 - Kara-Murza Sergej Georgijevič
Pokračování velkého popisu sovětské společnosti obdobím po 2. světové válce. I z tohoto popisu vyplývá, že se jednalo o narodnický projekt občinové společnosti a právě prosazení liberálního tvrzení o ‚marxistickém‘ základu patřilo k hlavním příčinám zániku Sovětského svazu i celého ‚socialistického tábora‘.V knize se uvádí popis sovětské společnosti a začlenění hospodářství do sovětského projektu v jeho zralé podobě. Dále se autor podrobně věnuje období, kdy pracoval na Kubě a na základě poznání této odlišné společnosti popisuje své dozrávání ve vnímání společnosti. Zničení Sovětského svazu autor rozebírá po jednotlivých etapách a vytváří tak podrobný obraz příčin toho, proč se obyvatelstvo sovětského zřízení zřeklo. Významným činitelem se stal přesun obyvatelstva do měst, z něhož vzešel ‚hlad po obrazech‘. Následuje popis odpadlíků, studená válka a perestrojka se svým rozpadem symbolů, kampaní proti velkým civilizačním projektům (udržujícím společnost pohromadě) a zničení oprávnění sovětského zřízení. Samotný zánik Sovětského svazu autor popisuje jako ‚revoluci nomenklatury‘, která se v ‚postalinském‘ období vymkla kontrole. Nakonec se autor věnuje rysům protisovětského vědomí a rozebírá jeho hlavní cíle a zároveň i vady v logice a způsoby jejich obcházení. Závěr knihy představuje vtipný popis osobní zkušenosti se společností, jaká se vyvinula po zničení Sovětského svazu.V průběhu knihy autor vysvětluje, že uspořádání, jak se v průběhu času v Sovětském svazu ustavilo, mělo své hluboké společenské příčiny. Jde m.j. o ‚vedoucí úlohu strany‘ a volby bez vybíratelných kandidátů. Uspořádání vycházelo z prastarých a dnes nevědomých zkušeností lidstva, které liberální filozofie odmítá.
Objev podobné jako Sovětská civilizace 2 - Kara-Murza Sergej Georgijevič
Výtvarná výchova pro 2. ročník
S novou koncepcí naší výtvarné výchovy objeví žáci svoji individualitu a hodiny je budou bavit. :-) Pracovní sešit je určen žákům 2. tříd, kteří se začínají seznamovat s vyjadřovacími prostředky, jež mohou následně využít ve svém výtvarném projevu. Žáci se postupně seznámí se základy kresby i malby a uvědomí si, jak pracovat s linií, barvou, tvarem či plochou. Současně je zde prostor i pro experimentování. Během celého procesu je kladen důraz na žákovu individualitu a respektování tří základních okruhů činností: rozvíjení smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků. V celé učebnici je kladen důraz na individualitu žáků a respektování tří základních okruhů činností: rozvíjení smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků. Žáci se postupně seznámí se základy kresby i malby a uvědomí si, jak pracovat s linií, barvou, tvarem a plochou. Současně je dostanou prostor pro experimentování. Pro realizaci vlastní tvorby a sdílení s ostatními jsou pro žáky připraveny náměty s doporučením technik a postupů. Jak na námět nahlížet, jakým způsobem ho zpracovat a následně představit ostatním. Pracovní učebnice je rozdělena do čtyř hlavních kapitol: barva linie tvar kombinace Každá kapitola obsahuje seznam pomůcek, které žák bude potřebovat, vybízí k zamyšlení nad daným tématem a nechybí ani podrobný popis, jak pracovat. Kapitoly obsahují vždy několik možností, jak jednoduše a prakticky dané téma s žáky procvičit. Součástí učebnice je příloha s vystřihovánkami, které žák během výuky použije. Strany jsou doplněny atraktivními fotografiemi a ilustracemi.
Objev podobné jako Výtvarná výchova pro 2. ročník
Hravá hudební výchova 2 – metodická příručka
Příručka obsahuje metodické pokyny k vedení výuky Hudební výchovy pro 2. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. S oběma publikacemi je možné kreativně pracovat. Obě publikace zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno formou piktogramů. V souladu s RVP ZV Metodická příručka obsahuje: úvodní části, ve které je podrobně vysvětleno, jak používat metodickou příručku a pracovní učebnici 14 kapitol obsahujících pokyny k práci s jednotlivými tématy v pracovní učebnici návody na různé didaktické hry seznam nahrávek náhledy stran z pracovní učebnice, v nichž je zaneseno řešení jednotlivých úloh Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. V rámci metodické příručky, ale i pracovní učebnice, nabízíme cíleně více aktivit a činností, než je možné v jedné vyučovací jednotce zvládnout. Je čistě na pedagogovi, které hudebně výchovné aktivity do dané hodiny zařadí. Učební postupy jsou záměrně vybrány a zpracovány na základě řady mnoha osvědčených metod a zdrojů. Nejsou tedy koncipovány pouze jako opora pro zpěv, i když právě vokální činnosti (hlasová výchova –zpěv a práce s písní) mají u dětí mladšího školního věku dominantní postavení. Pokyny v metodické příručce jsou doprovázeny odkazy na příslušné úlohy v pracovní učebnici. Součástí jsou QR kódy, díky kterým si vyučující může snadno pustit nahrávku z internetu Vyučující může při přípravě hodin využívat strany na poznámky. K metodické příručce a pracovní učebnici je dostupné CD s nahrávkami zvuků, poslechových skladeb, rozezpívání i písní, které jsou k dispozici se zpěvem i bez zpěvu. Doprovodné CD s nahrávkami není součástí učebnice!
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 2 – metodická příručka
Hravá hudební výchova 2 - pracovní učebnice
Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Pracovní učebnice Hravá hudební výchova 2 je sestavena pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat. Metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 2 - pracovní učebnice
CD k učebnici Hudební výchova 2
Obsahuje instrumentální doprovod k písním z učebnice. (Předmět: Hudební výchova) NNS259
Objev podobné jako CD k učebnici Hudební výchova 2
Člověk budoucnosti 2 Výchova rodičů 1: Nové myšlení Transformace duše (978-80-907509-3-7)
Kniha - autor S.N. Lazarev, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha věnuje tolik pozornosti duchovnímu stavu rodičů z toho důvodu, že hlavním faktorem výchovy dětí je právě směr, kterým se rozvíjejí rodiče dětí, cíle, které rodiče dětí upřednostňují, a smysl života, který rodiče vyznávají. To jsou milníky, které určují dětem cestu životem. Dalším důležitým faktorem je to, jak se rodiče chovají jeden k druhému, jaký mají vztah k sobě navzájem. A posledním významným vlivem na život dětí je životní zkušenost rodičů ale i ostatních předků, jejich rodová emocionální a behaviorální genealogie.
Objev podobné jako Člověk budoucnosti 2 Výchova rodičů 1: Nové myšlení Transformace duše (978-80-907509-3-7)
Multikulturní výchova (978-80-738-7502-2)
Elektronická kniha - autor Jan Průcha, 168 stran Problémy soužití a spolupráce lidí z různých etnických, rasových a kulturních společenství jsou v dnešním světě vysoce závažné a mají dlouhodobý charakter. Proto se multikulturní výchova stala nedílnou součástí školního vzdělávání. Její realizace v praxi však stále není dostatečně zajištěna. Tato příručka si proto klade za cíl poskytnout poznatky, které tvoří základ multikulturní výchovy. Autor objasňuje teorii a praxi multikulturní výchovy na četných příkladech a výzkumech jak z českého prostředí, tak ze zahraničí. Knížka je určena učitelům a studentům pedagogických oborů, ale také jiným odborníkům a zájemcům z širší veřejnosti. V druhém vydání byl text aktualizován a rozšířen o některé nové výzkumné poznatky a další literaturu k tématu.
Objev podobné jako Multikulturní výchova (978-80-738-7502-2)
Tělesná výchova (978-80-907922-2-7)
Elektronická kniha - ze série Edice N, autor Martin M. Šimečka, 152 stran, česky Český překlad knihy známého slovenského novináře a sportovce o vášnivé cestě k hranicím vlastního těla Známý slovenský novinář a sportovec Martin M. Šimečka se vždy na léto stěhuje do maringotky na jednom z horských úbočí u Muráňské planiny. Zredukuje své potřeby na asketické minimum a osvobodí se od tlaku vnějšího světa. Tady také vznikla Tělesná výchova, kniha o vášnivé cestě k hranicím výkonnosti vlastního těla a jejich poznání, která je spojená s rozkoší i trápením. Jeho intelektuální jádro vždy toužilo po tom, aby byl vzdělanější, jeho sportovní jádro zase, aby byl trénovanější a odolnější. Sport je tu organickou součástí duchovní formy života, stejně jako láska, na kterou jen občas letmo a ostýchavě odkazuje. Málokterý spisovatel má tak bláznivou tělesnou historii jako on a málokterý celoživotní sportovec se stane spisovatelem. Kdo jiný by měl napsat knihu o těle a...
Objev podobné jako Tělesná výchova (978-80-907922-2-7)
Jazyková výchova pro 2. st. ZŠ II.
V publikaci najdete příspěvky využitelné při výuce české mluvnice na 2. st. ZŠ. Žáci si procvičí slovní zásobu, zopakují si pravopis velkých písmen nebo se seznámí s Vyšehradem a jeho pověstmi.
Objev podobné jako Jazyková výchova pro 2. st. ZŠ II.
Sexuální výchova na 120 % 2. - Kikiki Tataki
Sexualita, pohlaví, sex. Přečtení zvýší vaši empatii na 120 %.Druhý díl nevšední komedie o sexuální výchově, ve které nekonformní učitelka přednáší o tom, jak si užívat sex a udělat svět lepším.„Jakou máme odpovědnost, když navrhujeme sex?“, „Jaká je pravda o fimóze“, „Oblékáme se, abychom se líbili?“, „Jaké menstruační pomůcky máme kromě vložek?“.Tohle musíme určitě vědět! Díl, který se zaměřuje na souhlas k sexu, problémy těla opačného pohlaví, stereotypy o genderových rolích a mnoho dalšího. Jako host se objeví youtuberka Šiorine.
Objev podobné jako Sexuální výchova na 120 % 2. - Kikiki Tataki
Vzťahová a sexuálna výchova 2 (978-80-8280-169-2)
Kniha - autor Zuzana Bendíková; Radka Mikšík, 145 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Pracovná učebnica 2 je vekovo vhodná pre druhý stupeň základných škôl – má 10 tematických celkov. Obsahuje aktivity na zamyslenie, praktické príklady zo života tínedžerov, riešenia. Učí danú vekovú skupinu zdravým, bezpečným, rešpektujúcim vzťahom. Pomáha orientovať sa v prostredí internetu, nebezpečných hoaxov a nedôveryhodných zdrojov. Obsahuje informácie podložené aktuálnym výskumom odborníkov a odborníčok z oblasti psychológie a medicíny. Zdôrazňuje rovnosť bez ohľadu na vek, farbu kože, vieru, sexuálnu orientáciu, bydlisko. Slúži ako sprievodca pri rozhovoroch medzi rodičmi a ich deťmi. Radí danej vekovej skupine, kam sa obrátiť v oblasti vzťahov, sexuality, intimity.
Objev podobné jako Vzťahová a sexuálna výchova 2 (978-80-8280-169-2)
Planeta hudba: Přípravná hudební výchova ZUŠ / hudební výchova pro 1. ročník ZŠ (978-80-86385-40-2)
Kniha - autor Helena Velická, 32 stran, česky, volné listy Co je to Planeta Hudba? nový výukový koncept hudební prvouky pro ZUŠ a ZŠ první ucelený učební materiál tohoto typu u nás pro děti učení a zábava v jednom, zážitková výuka pro pedagogy výrazné ulehčení přípravy na hodiny PHV a HV skládá se z Výukových listů pro učitele a Pracovního sešitu pro děti Naše nakladatelství přichází s novým výukovým konceptem hudební prvouky pro ZUŠ a ZŠ, který u nás dosud v takto ucelené a systematicky zpracované podobě citelně chyběl. Předkládaný učební materiál je mnohonásobně ověřený reakcemi žáků. Autorka v něm zúročila své bohaté zkušenosti se skupinovou výukou malých dětí. Koncept osvědčenými postupy rozvíjí jejich přirozený smysl pro rytmus, intonační i vizuální představivost a hudebně pohybové cítění. Současně si žáci osvojují základní hudební terminologii. Planeta Hudba je koncipována tak, aby pedagogům výrazně ulehčila práci s...
Objev podobné jako Planeta hudba: Přípravná hudební výchova ZUŠ / hudební výchova pro 1. ročník ZŠ (978-80-86385-40-2)
Výchova dětí jinak (978-80-7651-027-2)
Kniha - autor Nicola Schmidt, 306 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Malé děti jsou tak roztomilé a svými velkými kukadly objevují svět. Ale proč nejí zeleninu a křičí v obchodě? Nicola Schmidt nabízí spoustu praktických rad, jak se rodiče mohou i dnes zdárně vypořádat s biologií svých malých dětí, ačkoli se od doby kamenné sotva změnila. Když rodiče rozumí, co se děje v těle a mozku jejich dětí, dívají se na každodenní život jinýma očima – a ví, co mají dělat. Spánek • Období vzdoru • Řešení sporů • Vztah rodičů • Rodina u stolu • Prarodiče • Péče • Hygienická samostatnost • Sourozenecké vztahy • Hraní • Rodinný život • Vývoj mozku • Samoživitelka • Média
Objev podobné jako Výchova dětí jinak (978-80-7651-027-2)
Mediální výchova: Učebnice (978-80-7489-626-2)
Kniha - česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Mediální výchova: Učebnice (978-80-7489-626-2)
Sexuální výchova na 120 % 2. (Defekt) - Kikiki Tataki
Sexualita, pohlaví, sex. Přečtení zvýší vaši empatii na 120 %.Druhý díl nevšední komedie o sexuální výchově, ve které nekonformní učitelka přednáší o tom, jak si užívat sex a udělat svět lepším.„Jakou máme odpovědnost, když navrhujeme sex?“, „Jaká je pravda o fimóze“, „Oblékáme se, abychom se líbili?“, „Jaké menstruační pomůcky máme kromě vložek?“.Tohle musíme určitě vědět! Díl, který se zaměřuje na souhlas k sexu, problémy těla opačného pohlaví, stereotypy o genderových rolích a mnoho dalšího. Jako host se objeví youtuberka Šiorine.
Objev podobné jako Sexuální výchova na 120 % 2. (Defekt) - Kikiki Tataki
Hudební výchova pro gymnázia 2, učebnice - Alexandros Charalambidis
Učebnice je druhou částí dvoudílného kompletu, jenž vychází z aktuálních osnov gymnázií. V promyšlené struktuře se věnuje vývoji hudby, nabízí náměty k činnostem s uplatněním poznatků hudební teorie a obsahuje i notový materiál ke zpěvu. Každý díl doplňují dva kompaktní disky s nahrávkami hudebních ukázek potřebných k práci s učebnicemi. Svým pojetím učebnice navazuje na řadu učebnic pro 6.–9. ročník ZŠ a pro nižší ročníky víceletých gymnázií.
Objev podobné jako Hudební výchova pro gymnázia 2, učebnice - Alexandros Charalambidis
Tělesná výchova na 2. stupni základní školy (9788024636542)
Elektronická kniha - autor Jiří Hrabinec, 340 stran, česky Monografie pracovníků katedry tělesné výchovy UK PedF v Praze je určena primárně učitelům (nejen na 2. stupni ZŠ) a pregraduálním studentům na pedagogických fakultách, avšak svým širokým teoretickým i praktickým záběrem může poskytnout potřebné informace i širšímu okruhu pracovníků v tělesné výchově a sportu. Orientuje se nejprve na teoretická východiska procesu tělesné výchovy z hlediska vztahu teorie a praxe, historie, didaktiky, antropomotoriky, diagnostiky pohybového aparátu, otázek podpory znevýhodněných žáků, sportovního tréninku mládeže a výběru talentů a dále prezentuje podrobně didaktické přístupy k vlastní realizaci školní (i mimoškolní) tělesné výchovy v souladu s cíli rámcového vzdělávacího programu (RVP) – od zdravotní TV přes atletiku, gymnastiku (sportovní, rytmickou a kondiční), hry (pohybové, sportovní i netradiční), plavání, úpoly až po outdoorové aktivity (turistika, lanové...
Objev podobné jako Tělesná výchova na 2. stupni základní školy (9788024636542)
Zdravý životní styl 2 - Rodinná výchova - Eva Marádová
Druhá ze dvou učebnic, jejichž cílem je vést žáky ke zdravému životnímu stylu, k odpovědnému partnerství i rodičovství a pomáhat jim projít snadněji dospíváním. První díl je určen pro 6. a 7. ročník ZŠ, druhý pro 8. a 9. r. ZŠ. K dvoudílné řadě učebnic lze využít pracovní sešit Zdravý životní styl a k němu připravená autorská řešení.
Objev podobné jako Zdravý životní styl 2 - Rodinná výchova - Eva Marádová
Literární výchova pro 2. stupeň ZŠ - Josef Soukal
Osvědčená publikace je určena pro výuku literární výchovy na 2. stupni základní školy, případně v nižších ročnících víceletých gymnázií. Tvoří vhodný doplněk čítanek pro 6.–9. ročník základní školy, jejichž autorem je Josef Soukal. Uplatnění však nalezne i ve spojení s kteroukoli jinou čítankovou řadou, kterou školy používají. Tato učebnice doplňuje čítanky o chronologický pohled na literaturu světovou i národní a o přehledný výklad literárněvědných pojmů adekvátně obsahu RVP pro základní vzdělávání. Součástí výkladového textu k vývoji literatury i k jednotlivým literárním pojmům je bohatý výběr ukázek, které doplňují a rozšiřují výběr textů obsažených v čítankách. Teorie literatury: Obecná charakteristika literatury Literární dílo Literární druhy a žánry Próza a poezie Vývoj literatury: Česká literatura – od středověku do současnosti Světová literatura – od nejstarších světových literatur do současnosti
Objev podobné jako Literární výchova pro 2. stupeň ZŠ - Josef Soukal
Hudební výchova 2 (učebnice) pro 2. ročník ZŠ - Jitka Málková, Jitka Bařinková
Hudební výchova je zpracována v souladu s RVP ZV. Žáci si zde hravou formou osvojují atraktivní umělé i lidové písně a znalosti adekvátní věku žáků 2. ročníku z oblasti hudební teorie, které následně dále procvičují. Průvodcem učebnice je kocour Mour. Klademe si za cíl rozvíjet v dětech zájem o hudbu, a to jak lidovou, klasickou, tak také populární.Inovativním prvkem jsou zejména různá dechová a rytmická cvičení opírající se především o zkušenosti s jógou pro děti, která celkově přispívají ke zdravému životnímu stylu a harmonii a zpestřují stereotyp běžné výuky. Pomocí jednotlivých úkolů probouzíme v dětech tvořivost, kreativitu a samostatnost myšlení. V neposlední řadě zde nalezneme také kapitoly týkající se obecného kulturního povědomí o našich zvycích, tradicích a folkloru. Hlavní oddíly učebnice jsou koncipovány po jednotlivých měsících.NOVA2256
Objev podobné jako Hudební výchova 2 (učebnice) pro 2. ročník ZŠ - Jitka Málková, Jitka Bařinková
Hudební výchova pro gymnázia 2 (80-7235-219-9)
Kniha - autor Alexandros Charalambidis, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice je druhou částí dvoudílného kompletu, jenž vychází z aktuálních osnov gymnázií. V promyšlené struktuře se věnuje vývoji hudby, nabízí náměty k činnostem s uplatněním poznatků hudební teorie a obsahuje i notový materiál ke zpěvu. Každý díl doplňují dva kompaktní disky s nahrávkami hudebních ukázek potřebných k práci s učebnicemi. Svým pojetím učebnice navazuje na řadu učebnic pro 6.–9. ročník ZŠ a pro nižší ročníky víceletých gymnázií.
Objev podobné jako Hudební výchova pro gymnázia 2 (80-7235-219-9)
Výtvarná výchova - metodická příručka pro 2. a 3. ročník
Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky Výtvarné výchovy pro 2. a 3. ročník ZŠ od Vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. S oběma publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. Metodický materiál je rozdělen podle učebnic v obou ročnících do kapitol: barva, linie, tvar a kombinování. Ke každému tématu jsou připraveny další možné úkoly, které korespondují s daným učivem a mají přesah do mezipředmětových vztahů. Rozvíjejí jazykový i umělecký cit žáků. Součástí kapitol jsou další náměty pro pedagogy do hodin výtvarné výchovy. Proč začít s naší výtvarnou výchovou: Důraz na individualitu a nejen výtvarný projev žáků Rozvoj smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků Kapitoly obsahují vždy několik možností jak témata procvičit Spousta námětů, doporučení, postupů a technik Učivo doprovází fotografie, ilustrace a zábavné hříčky. Jednotlivé úkoly jsou určeny pro individuální i pro skupinovou práci žáků. Rozvíjejí učení se kooperativní výukou, spolupráci a přinášejí žákům viditelný výsledek dané práce. Žáci při tvorbě kreseb a maleb pracují s různými materiály a používají rozličné techniky. Metodický materiál vznikl na základě úzké spolupráce s odborníky z řad pedagogů, kteří mají bohaté zkušenosti s výukou na 1. stupni ZŠ.
Objev podobné jako Výtvarná výchova - metodická příručka pro 2. a 3. ročník
Hudební výchova pro 2. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní. Metodická příručka ke stažení zdarma zde.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 2. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Podívejte se také
- cestovni kufr n
- ontex n v
- MSI Cubi N JSL-027BEU (Cubi N JSL-027BEU)
- MSI Cubi N JSL-043EU (Cubi N JSL-043EU)
- MSI Cubi N JSL-026BEU (Cubi N JSL-026BEU)
- verbatim 2 5 store n go usb hdd 1tb ii cerny 53194
- sante zdravotni obuv damska n 183 2 43 72 hneda vel 36
- Adam Hall 8101 PSDP 0150 N (8101 PSDP 0150 N)
- Gogen DAB 300 N s DAB+ certifikací (DAB 300 N)
- ECG FS 40 N
- mora btom 5 n
- Fonestar X8-N (jx8n)
- Alpina N-Combi (SPTfisc218nad)
- OEM Anténní kabel prodlužovací N(M) - N(F), 6m (TEW-L406)
- OEM Anténní kabel prodlužovací N(M) - N(F), 2m (TEW-L402)
- REZAW-PLAST koberce do auta Isuzu ELF N-series N 2006- (5901165204751)
- Lexibook HDMI TV Console Plug N 'Play Motion - 2 bezdrátové ovladače, 200 her (JG7430)
- Jack N' Jill Antibakteriální gel na ruce pro děti 2× 29 ml JEDNOROŽEC (9312657232217)
- pioneer n 30ae b cerny
- Elastin N-Medical 100 tobolek
- Armada N SHIFT MNC13 (SPTatm1570nad)
- MORA TOM 10 N (560596)